Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
dacht dat ik mr. obvious was met de vraag of je ze moest lezen... niet dus :+ xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scy
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-09 09:45

Scy

¯\_(ツ)_/¯

hexta schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:50:
[...]
Door de 3d weergave dacht ik altijd dat ik ze al "gelezen" had :o
Bedankt voor de tip!
Flagg schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:59:
[...]
Lol en tevens FFS :o , dat wordt lezen straks. Heb toch al een shitload aan magazines binnengehengeld so far.
Thx. :)
Dit komt omdat 'magazines' worden gezien als een rare item. Dus als je hem vindt wordt het net als een legendarisch wapen eerst getoond voor gebruik.
Flagg schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:00:
[...]

Dollars worden niet gemaakt van papier maar van een soort stof, dus dat klopt wel.
Je hebt gelijk :) doet me ineens weer terugdenken aan een how-its-made aflevering van Discovery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Scy schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:47:
[...]

Ik kan het bevestigen voor je. Je dient wel wanneer je een boekje vind te openen in je inventory. Simpelweg het boekje in 3D voor je neus gepresenteerd krijgen (wanneer je hem voor het eerst vindt) is niet voldoende. Daarna kun je hem uiteraard verkopen (of aan een magazijn rekje hangen).
Dit klopt dus niet. Op het moment dat je ze op pakt, dan zie wat je op pakt (bijvoorbeeld GROGNAK: etc) daar onder staat dan wat het doet: 5% melee crit.

Als je dan in je perks list kijkt: dan zie je een perk gerelateerd hier aan, met een berg sterren. Ik heb inmiddels 6 van die grognaks gevonden, dus 6 sterren. Hetzelfde geld voor US Army Covert Ops. Ik heb er 5 opgepakt, de perk heeft 5 sterren. Ik heb ze niet nog eens gedubbel klikt in m'n inventory.

Dit geld ook voor boekjes die je vind in een container (tot nu toe maar eentje van gevonden). Ook boekje van quest reward(ook maar 1 tot nu toe). En ook bij het kopen van een skillboek(ook maar 1 tot nu toe).

Gewoon bij je perks kijken en je ziet ze, no extra reading required.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Scy schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:47:
[...]

Ik kan het bevestigen voor je. Je dient wel wanneer je een boekje vind te openen in je inventory. Simpelweg het boekje in 3D voor je neus gepresenteerd krijgen (wanneer je hem voor het eerst vindt) is niet voldoende. Daarna kun je hem uiteraard verkopen (of aan een magazijn rekje hangen).
Dat is volledig onjuist, je krijgt de perk direct al wanneer je het boek oppakt. Enkel bekijken inderdaad NIET, maar zodra je hem in je inventory krijgt (Take) dan krijg je de perk al.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 12:44
Angeloonie schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:06:
[...]

Dat is volledig onjuist, je krijgt de perk direct al wanneer je het boek oppakt. Bekijken inderdaad NIET, maar zodra je hem in je inventory krijgt (Take) dan krijg je de perk al.
Ik maakte me al zorgen heb al aardig wat boekjes weer verkocht, omdat er staat dat je de stat krijgt en dat in vorige delen ook het geval was.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Inmiddels klaar met mijn eerste playthrough. Heb weinig tijd besteed aan settlements maar toch voor mijn gevoel overal geweest en had geen openstaande quests meer voor het beginnen van de eindquest.

De teller staat op lvl 37 en 37 uur gespeeld, valt me toch wat tegen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scy

Scy

¯\_(ツ)_/¯

ye-roon schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:05:
[...]

Dit klopt dus niet. Op het moment dat je ze op pakt, dan zie wat je op pakt (bijvoorbeeld GROGNAK: etc) daar onder staat dan wat het doet: 5% melee crit.

Als je dan in je perks list kijkt: dan zie je een perk gerelateerd hier aan, met een berg sterren. Ik heb inmiddels 6 van die grognaks gevonden, dus 6 sterren. Hetzelfde geld voor US Army Covert Ops. Ik heb er 5 opgepakt, de perk heeft 5 sterren. Ik heb ze niet nog eens gedubbel klikt in m'n inventory.

Dit geld ook voor boekjes die je vind in een container (tot nu toe maar eentje van gevonden). Ook boekje van quest reward(ook maar 1 tot nu toe). En ook bij het kopen van een skillboek(ook maar 1 tot nu toe).

Gewoon bij je perks kijken en je ziet ze, no extra reading required.
Oh dan zit ik inderdaad fout? Ik dacht dat ik ze nog extra moest aanklikken ook omdat het spel van te voren niet weet of je die perk op het moment van vinden wilt activeren.

De volgende mensen tag ik even over onjuist informeren.
Na het oppakken kun je ze wel verkopen/ of aan het rek hangen*
batumulia schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:28:
[...]

Je moet ze inderdaad eerst lezen om ze te activeren.
Dit klopt dus niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Scy op 17-11-2015 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Grimmie187 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:09:
Inmiddels klaar met mijn eerste playthrough. Heb weinig tijd besteed aan settlements maar toch voor mijn gevoel overal geweest en had geen openstaande quests meer voor het beginnen van de eindquest.

De teller staat op lvl 37 en 37 uur gespeeld, viel me toch iets tegen eigenlijk.
Dat ligt meer aan jezelf dan denk ik :P
Ik ben level 30, ~52 uur gespeeld, misschien op 25% van de main quest oid (1x in Diamond City geweest). Lijkt mij sterk dat ik met level 37 al klaar ga zijn met alle sidequests, main quest en de facties.

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 17-11-2015 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyaintflying
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-04 11:53
Grimmie187 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:09:

De teller staat op lvl 37 en 37 uur gespeeld, valt me toch wat tegen eigenlijk.
Deed je speedrun? _O-

Sorry, ik ben met 20 uur nog steeds echt redelijk in de eerste fase van het spel. Heb je ook alle locaties bezocht (niet alleen settlements)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Dus toch niet lezen straks?

Doe dat eens niet. * Flagg is easily confused. Ben maar een console peasant. :+

/obvious troll is obvious
Heerlijke interface trouwens, GUI is over nagedacht. _/-\o_ ;)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Ben echt bijna overal geweest, iedere quest die ik ben tegengekomen ook gedaan. En expres pas de mainquest afgemaakt toen ik geen andere quests meer over had..

Enige verschil is dat ik vrijwel geen tijd aan mijn settlements heb besteed (alleen basis happiness verzorgd).

spoiler:
De settlements zijn ook volledig nutteloos verder? Heb in 40 uur 1 attack gezien op een settlement en ze leveren ook nauwelijks voordelen op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyaintflying
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-04 11:53
Grimmie187 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:17:
Ben echt bijna overal geweest, iedere quest die ik ben tegengekomen ook gedaan. En expres pas de mainquest afgemaakt toen ik geen andere quests meer over had..

Enige verschil is dat ik vrijwel geen tijd aan mijn settlements heb besteed (alleen basis happiness verzorgd).

spoiler:
De settlements zijn ook volledig nutteloos verder? Heb in 40 uur 1 attack gezien op een settlement en ze leveren ook nauwelijks voordelen op..
Oh dat heb je wel snel gedaan dan man! En wat je over die settlements zegt in je spoiler; dat gevoel heb ik ook heel sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 12:22
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:47:
Schermen jullie je settlements dan ook helemaal af met muren enzo? Ik heb nu zoveel settlements... het is onbegonnen werk bijna om alle resources en defences helemaal goed te krijgen overal.
Heb om heel sanctuary een muur gebouwd, met alleen bij de brug een doorgang die tevens als trechter werkt met aan beide kanten 2 turrets en een spotlight. Geen idee of dit zin heeft allemaal, maar ik 'voel' me er helemaal veilig haha. Hoezo immersive gameplay ;) Ik wil alleen nog op bepaalde plekker guard towers maken en heb ook een metalen huis gebouwd waar ik al mijn armor suits in wil stallen. Ook vind ik die kisten een goed idee voor het sorteren van wapens. Ben nu level 26 en heb al redelijk wat legendary wapens en armor gevonden, waaronder 1 chest voor betere lockpicking (dus snel even wisselen als dat nodig is) en een .50 cal heavy sniper.

Ik ga hetzelfde doen bij het kasteel en sommige van die farms kunnen me gestolen worden. Letterlijk. Dan moeten ze maar naar Sanctuary verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:26
Xecuter NL schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:20:
[...]
Heb om heel sanctuary een muur gebouwd, met alleen bij de brug een doorgang die tevens als trechter werkt met aan beide kanten 2 turrets en een spotlight. Geen idee of dit zin heeft allemaal, maar ik 'voel' me er helemaal veilig haha.
Ah ik had niet het idee dat het tot nu toe iets uitmaakte. Ik doe niets aan defence en er is 1 keer een farm aangevallen die ik ff kwam verdedigen en that's it. Zelfde level als jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

GravGunner

Man's inhumanity to Man

spoiler:
En dan slechts lvl 37? Ik ben met mijn main(yes, I am an altoholic...) al lvl 58 en heb nog niet eens alles van de map gezien(wel mainquests af).

========

Hoe kan je je perklist zien(dus ook de extra perks)? Ik heb zoiets nog niet gevonden, wel een effects-list(en heb een disease waar ik niet vanaf kom :X )

target assimilated

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

GravGunner schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:24:
[...]

En dan slechts lvl 37? Ik ben met mijn main(yes, I am an altoholic...) al lvl 58 en heb nog niet eens alles van de map gezien(wel mainquests af).

========

Hoe kan je je perklist zien(dus ook de extra perks)? Ik heb zoiets nog niet gevonden, wel een effects-list(en heb een disease waar ik niet vanaf kom :X )
Krijg je ervan als je de verkeerde romanced. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Er zullen ook vast wel locaties (en dus sidequests) zijn die ik niet ontdekt heb. Ik ben ook niet op de bonnefooi rond gaan lopen, ik heb me altijd wel laten leiden door bestaande quests. Echter als ik naar mijn map kijk heb ik op die manier toch vrijwel alles ontdekt.

Geeft ook verder niet hoor, er zijn 4 verschillende eindes dus ik heb nog 3 playthroughs te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
[...]

========

Je hebt meerdere classes tegelijk? Is dat niet vreselijk met laatste save van je andere mannetje op moeten zoeken?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner

GravGunner

Man's inhumanity to Man

Flagg schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:26:
[...]
Krijg je ervan als je de verkeerde romanced. :+
Ik heb nog niets met Molerats gedaan :+ (Tenzij mijn pop dingen achter mijn rug om doet :o )
hexta schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:26:
[...]

Je hebt meerdere classes tegelijk? Is dat niet vreselijk met laatste save van je andere mannetje op moeten zoeken?
Alles wordt PER character opgeslagen :) Standaard pakt het spel de laatst gebruikte character als je wilt loaden, dmv T(of Y of whatever bij de PS bovenaanstaat) kan je uit je karakters kiezen.
Werkt als een tiet! Enige wat overschreven kan worden is de Autosave

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:22:
[...]

Ah ik had niet het idee dat het tot nu toe iets uitmaakte. Ik doe niets aan defence en er is 1 keer een farm aangevallen die ik ff kwam verdedigen en that's it. Zelfde level als jij.
Ook niet gemerkt dat het iets uitmaakt, want sanctuary is bij mij nog geen enkele keer aangevallen. Wel al 3 andere farms aangevallen gehad, waarbij ik van 2 vd 3 wel direct gereageerd heb op een melding en 1 keer niet die resulteerde in een 'failed to defend', waarbij ik geen negatief effect zag. Haal de fusion cores uit mijn armor suits en stal deze wel voor de zekerheid in sanctuary, just to be safe.

Ben ook het bouwen van die muur meer gaan doen omdat het kan dan vanuit een noodzaak. Tevens gedreven door het kijken van The Walking Dead :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
GravGunner schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:30:
[...]

Ik heb nog niets met Molerats gedaan :+ (Tenzij mijn pop dingen achter mijn rug om doet :o )

[...]

Alles wordt PER character opgeslagen :) Standaard pakt het spel de laatst gebruikte character als je wilt loaden, dmv T(of Y of whatever bij de PS bovenaanstaat) kan je uit je karakters kiezen.
WAAAAAA :D
_O_
O+
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Staat gewoon in je Pip-boy (of app), 1e tab en dan de 3e optie "Perks"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner

GravGunner

Man's inhumanity to Man

Xecuter NL schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:32:
Ook niet gemerkt dat het iets uitmaakt, want sanctuary is bij mij nog geen enkele keer aangevallen. Wel al 3 andere farms aangevallen gehad, waarbij ik van 2 vd 3 wel direct gereageerd heb op een melding en 1 keer niet die resulteerde in een 'failed to defend', waarbij ik geen negatief effect zag. Haal de fusion cores uit mijn armor suits en stal deze wel voor de zekerheid in sanctuary, just to be safe.
Ik heb de Failed's vaker gekregen, nooit iets verloren(of negatief effect ervan). Maar weet dan wel weer vrij zeker dat mijn turrets wat extra ademgaten bij de personen hebben achtergelaten(die moesten wel weer gerepareerd worden)
Angeloonie schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:35:
[...]
Staat gewoon in je Pip-boy (of app), 1e tab en dan de 3e optie "Perks"
Ik kijk er denk ik heel hard overheen :+

target assimilated

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

ResuCigam

BOFH

Jullie worden bedankt >:) Na een weekje te hebben meegelezen heb ik de game toch maar gekocht. Dat wordt binnen zitten de komende weken.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scy

Scy

¯\_(ツ)_/¯

ResuCigam schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:40:
Jullie worden bedankt >:) Na een weekje te hebben meegelezen heb ik de game toch maar gekocht. Dat wordt binnen zitten de komende weken.
Dat is inderdaad niet slim ja, je kunt nog beter verslaafd zijn aan de Psycho en de Mentats dan aan Fallout 4. ;)
(Dat zijn drugs in het spel)

[ Voor 5% gewijzigd door Scy op 17-11-2015 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
ye-roon schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:08:
[...]

Als je niet gespoiled wil worden, niet lezen, het is factie gerelateerd:
spoiler:
Je kan bij de railroad quests doen, opgegeven moment kan je quests doen van PAM(die robot). Als je die allemaal gedaan hebt krijg je een perk en daarmee kan je sommige andere items upgraden(zoals army fatigues, military fatigues etc).
Thanks! spoiler valt mee... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21

spoiler:
ben nu lvl 33 en heb in 52 uur al een stuk of 30 attacks gehad.. (waarvan soms 3/4 tegelijk)
hoeveel settlements heb je? en heb je hier traders?

attacks blijken random te zijn (frequentie / spawnpoint) dus misschien heb je gewoon pech.
toch blijf ik van mening dat ze het hele settlement verhaal wel wat hadden mogen uitbreiden (maargoed dat zal de 1e dlc wel worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Fallout heeft zijn voordeel zowel als z'n nadeel...

Ben eindelijk af van mijn dwangmatige Destiny raid verslaving en de grote zoektocht naar gear = voordeel

Heb een nieuwe verslaving met de grote zoektocht naar gear in Fallout...= nadeel(?) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scy

Scy

¯\_(ツ)_/¯

Xecuter NL schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:56:
Fallout heeft zijn voordeel zowel als z'n nadeel...

Ben eindelijk af van mijn dwangmatige Destiny raid verslaving en de grote zoektocht naar gear = voordeel

Heb een nieuwe verslaving met de grote zoektocht naar gear in Fallout...= nadeel(?) >:)
Mijn plan was ook verslaafd te worden aan Destiny, totdat ik merkte dat ik geen console peasant wou zijn xD
Mijn verslaving in Fallout 4 zit hem in het collecten van unieke wapens. Een wapen dat explosieve kogels schiet? HEBBEN!

[ Voor 11% gewijzigd door Scy op 17-11-2015 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EpicHenk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 16:14
Kan ik iemand inhuren om mijn settlements te beheren? Ik roam zelf 't liefst ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
EpicHenk schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:58:
Kan ik iemand inhuren om mijn settlements te beheren? Ik roam zelf 't liefst ;)
1000 bottlecaps per dag geen probleem stuur me maar je teamviewer id en password ;)

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

copywizard schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:01:
[...]

1000 bottlecaps per dag geen probleem stuur me maar je teamviewer id en password ;)
Werkte het maar een beetje lekker met Team viewer, dan kon ik vanuit mijn werk lekker Fallout spelen O-).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EpicHenk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 16:14
copywizard schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:01:
[...]

Na ongeveer 30 uur spelen zit ik op 2500 bottlecaps, waarbij ik 't gevoel krijg dat ik teveel zou betalen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Iemand ervaring met de Idiot Savant perk ?
Lijkt me wel grappig in een melee/strength build

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
eehbiertje schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:55:
[...]

ben nu lvl 33 en heb in 52 uur al een stuk of 30 attacks gehad.. (waarvan soms 3/4 tegelijk)
hoeveel settlements heb je? en heb je hier traders?

attacks blijken random te zijn (frequentie / spawnpoint) dus misschien heb je gewoon pech.
toch blijf ik van mening dat ze het hele settlement verhaal wel wat hadden mogen uitbreiden (maargoed dat zal de 1e dlc wel worden)
Heb alle settlements unlocked ja (ca. 20 uit mn hoofd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Ik heb in 30 uur ook nog nooit een aanval op een settlement gehad. Voor genoeg defenses zorgen denk ik..

Nu ik er over nadenk.. Ik speel met 6 luck. Dit omdat het in New Vegas erg belangrijk was bij de sniper build in verband met de criticals.

Maar nu bedenkt ik mij dat er helemaal geen criticals meer in Fallout 4 zitten, met uitzondering van de critical die je met de spatie activeert in VATS. Met Luck heb je vervolgens een perk waar je crit meer damage mee doet, maar tijdens normale gevechten zonder VATS zijn er eigenlijk geen criticals meer?

En is Luck dus helemaal niet zo belangrijk meer..

[ Voor 9% gewijzigd door Divak op 17-11-2015 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scy

Scy

¯\_(ツ)_/¯

Ries schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:09:
Ik heb in 30 uur ook nog nooit een aanval op een settlement gehad. Voor genoeg defenses zorgen denk ik..

Nu ik er over nadenk.. Ik speel met 6 luck. Dit omdat het in New Vegas erg belangrijk was bij de sniper build in verband met de criticals.

Maar nu bedenkt ik mij dat er helemaal geen criticals meer in Fallout 4 zitten, met uitzondering van de critical die je met de spatie activeert in VATS. Met Luck heb je vervolgens een perk waar je crit meer damage mee doet, maar tijdens normale gevechten zonder VATS zijn er eigenlijk geen criticals meer?

Volgens de wiki, in zoverre dat het correct is: "in Fallout 4 the system for critical hits is somewhat different compared to that in Fallout 3. Instead of a chance for an attack to be a critical hit, a critical hit bar is filled up for each successful attack in V.A.T.S.,and the rate of which it fills up is dependent on your character's Luck.. When the bar is full a critical hit can be executed in V.A.T.S."

Dus hoge luck zorgt voor een snellere critical hit mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Klopt, en dat opbouwen gebeurt alleen maar in VATS. Zonde van mijn punten achteraf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18

Als je daarbij voor veel agility zorgt, krijg je meer AP, kan je vaker en meer de VATS gebruiken. Doe daarbij je luck omhoog en recharge je crits meer en die meer damage met je crits. Ook kan je er 3 opsparen. Dit gekoppeld met de Rifle damage perk, hogere sniper accuracy en een legendary rifle, kan hele mooie build geven. Hele tijd VATS, hoge accuracy op headshots, dikke crititical damage en steeds 3 bewaren. Zeker niet verkeerd Luck, als je het goed gebruikt icm andere perks ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
ASNNetworks schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:15:
[...]

Als je daarbij voor veel agility zorgt, krijg je meer AP, kan je vaker en meer de VATS gebruiken. Doe daarbij je luck omhoog en recharge je crits meer en die meer damage met je crits. Ook kan je er 3 opsparen. Dit gekoppeld met de Rifle damage perk, hogere sniper accuracy en een legendary rifle, kan hele mooie build geven. Hele tijd VATS, hoge accuracy op headshots, dikke crititical damage en steeds 3 bewaren. Zeker niet verkeerd Luck, als je het goed gebruikt icm andere perks ;)
Jup, helaas heb ik teveel met de Fallout 3 gedachtes gewerkt. Ik snipe 99% van de tijd van enorme afstanden. Dan heeft VATS totaal geen nut en heb ik niet zoveel aan die build.

Ik ben begonnen met:

S-3
P-8
E-3
C-1
I-3
A-4
L-6

Character nummer 2 ga ik vol in de INT-CHR zetten, ik haal nu geen enkele speech check :D En wellicht wat STR om daarna melee uit te proberen.

[ Voor 11% gewijzigd door Divak op 17-11-2015 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 07:55
Iusedto schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:03:
Iemand ervaring met de Idiot Savant perk ?
Lijkt me wel grappig in een melee/strength build
Na het zien van dit filmpje ben ik Idiot Savant gaan gebruiken.

YouTube: FALLOUT 4: How To Level Up REALLY FAST in Fallout 4! (Idiot Savant and Intelligence)

Blijkbaar is op basis van 5.000 acties (ja, iemand heeft dat echt gedaan) de Exp gain van Idiot Savant Rank 2, INT 10 nog 140%.

Ter vergelijking, max Exp gain van INT is 130% gezien je per punt in INT 3% bonus exp krijgt.

[ Voor 8% gewijzigd door Mavors op 17-11-2015 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Ik heb overigens als eerste al mijn perk points in pickpocket (voor deuren, koffers, kluizen ed open) en hacking (terminals voor deuren en robots hacken) gestopt. Dit om zoveel mogelijk loot, ammo en shortcuts te vinden. Iets wat me bij Fallout 3 enorm is bevallen. Ik gebruik eigenlijk melee totaal niet en heb ook mijn Charisma en Luck op z'n laagste. Begin nu eigenlijk pas punten te investeren in een goede sniper build. Dus hierboven paar goede tips gelezen waarvoor dank! Merkte dat ik een legendary mutant met een veel hoger level, in stealth modus en met sniper, heel rustig van een afstandje kon neerschieten zonder problemen en dat beviel me wel. Die mutants zijn toch snel geneigd met raketten te spammen met een reload van mijn game tot gevolg...dus een silent sniper kill is wel lekker om ze op afstand te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Trouwens, ik hoop dat ze met een patch de spamrate van granaten wat omlaag brengen. Het is echt niet normaal soms.
Eergisteren een legendary vijand tegengekomen die letterlijk granaten bleef gooien (ook als ik niet in beeld was, dus bugje). Er was gewoon geen doorgang want zodra er een ontplofte lag de volgende er alweer. 8)7
Ze mogen best granaten gebruiken maar niet iedere seconde als ze je zien, dat slaat echt nergens op. Zeker in gebouwen heb je dan geen kans.
Uiteindelijk had ik het geluk dat ik ergens een granaat vond en hem daarmee kon verstoren, maar als je die niet hebt moet je eigenlijk wel een kamikaze-actie doen om er door te komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 17-11-2015 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56

Luck was ZWAAAAAAR overpowered, met afstand de belangrijkste perk in Fallout 3 en New Vegas, ik snap daarom wel dat ze het hebben teruggeschroefd, maar nu is het weer de andere kant op borderline nutteloos. De nadruk ligt nu wel heel zwaar op strength en intelligence.

Luck op 10 en je vond veel meer munitie, ammo, caps, critical hits bij de vleet en kreeg om de haverklap de mysterious stranger aan je zijde. Plus in New Vegas moest je echt je best doen om blackjack te verliezen, dus binnen een half uurtje was je met 20.000 caps op zak niet meer welkom in de casino's. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASNNetworks
Angeloonie schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:40:
Trouwens, ik hoop dat ze met een patch de spamrate van granaten wat omlaag brengen. Het is echt niet normaal soms.
Eergisteren een legendary vijand tegengekomen die letterlijk granaten bleef gooien (ook als ik niet in beeld was, dus bugje). Er was gewoon geen doorgang want zodra er een ontplofte lag de volgende er alweer. 8)7
Ze mogen best granaten gebruiken maar niet iedere seconde als ze je zien, dat slaat echt nergens op. Zeker in gebouwen heb je dan geen kans.
Uiteindelijk had ik het geluk dat ik ergens een granaat vond en hem daarmee kon verstoren, maar als je die niet hebt moet je eigenlijk wel een kamikaze-actie doen om er door te komen.
na de grenade direct uit je hideout komen en VATS activeren. Wachten tot hij weer een grenade wil gooien (heb je heeeeeel lang de tijd voor gezien je jn VATS zit) op de grenade schieten en he goes boom :) Met name leuk met die Super Mutant Suiciders hehe

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:40
Ries schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:32:
[...]
Jup, helaas heb ik teveel met de Fallout 3 gedachtes gewerkt. Ik snipe 99% van de tijd van enorme afstanden. Dan heeft VATS totaal geen nut en heb ik niet zoveel aan die build.

Ik ben begonnen met:

S-3
P-8
E-3
C-1
I-3
A-4
L-6

Character nummer 2 ga ik vol in de INT-CHR zetten, ik haal nu geen enkele speech check :D En wellicht wat STR om daarna melee uit te proberen.
Ha. Ik ben een charismatische, intelligente drug addict die rondloopt met een veel te kort lontje (praktisch alles zit in C en I), maar maak je borst maar nat voor wat pittige gevechten :D. Mijn karakter is zo slap als een vaatdoekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:44:
[...]

Luck was ZWAAAAAAR overpowered, met afstand de belangrijkste perk in Fallout 3 en New Vegas, ik snap daarom wel dat ze het hebben teruggeschroefd, maar nu is het weer de andere kant op borderline nutteloos. De nadruk ligt nu wel heel zwaar op strength en intelligence.

Luck op 10 en je vond veel meer munitie, ammo, caps, critical hits bij de vleet en kreeg om de haverklap de mysterious stranger aan je zijde. Plus in New Vegas moest je echt je best doen om blackjack te verliezen, dus binnen een half uurtje was je met 20.000 caps op zak niet meer welkom in de casino's. :+
Klopt, zo startte ik altijd mijn New Vegas games. Rennen naar de strip, alle casino's blutspelen en vervolgens implants en sniper rifles kopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 11:15

Fordox

00101010

Hehehe
Ik ben level 25 en ik kom er nu pas achter dat de Q knop iets doet... :9

Heeft dat vats systeem echt voordeel?

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn jullie ook zo blij met de F-knop, de favorite item wheel? Echt heerlijk om niet helemaal je pipboy te hoeven pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Fordox schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:47:
Hehehe
Ik ben level 25 en ik kom er nu pas achter dat de Q knop iets doet... :9

Heeft dat vats systeem echt voordeel?
:X ;)

Kan wel handig zijn als je wat minder scherp bent. Je hoeft minder te mikken wat het schieten een stuk makkelijker maakt. Daarnaast is het ook makkelijker om ledematen eraf te schieten waardoor je vijanden een stuk minder mobiel zijn.

Daarnaast ziet het er gewoon tof uit, zo'n slomo headshot. :9

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boullie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:14

Boullie

Da Bulster

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:48:
Zijn jullie ook zo blij met de F-knop, de favorite item wheel? Echt heerlijk om niet helemaal je pipboy te hoeven pakken
Ik heb al 18 uur in het spel zitten en je verteld mij nu iets nieuws. Ga ik thuis gelijk uitproberen. :)

Boullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ik heb een iPad naast mijn scherm die 1:1 mijn pipboy is. Zo kan ik tijdens het lopen mijn map volgen en zelfs wat items innemen zonder dit te hoeven onderbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

VATS is ook wel handig bij veel kleine en snelle vijanden tegelijk. Verder gebruik ik het ook niet altijd, maar het kan echt goed van pas komen bij overtal situaties.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Nee, die F-knop is echt de duivel wat mij betreft.

Dankzij het fijne hardcoden van de controls heeft rebinden geen zin en deze ESDF speler loopt óf altijd overal mee te sjouwen, of ik heb weer eens per ongeluk de F knop ingedrukt al afvragende waarom ik niet kan lopen terwijl ik vol in een vuurgevecht zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Misha schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:45:
[...]

Ha. Ik ben een charismatische, intelligente drug addict die rondloopt met een veel te kort lontje (praktisch alles zit in C en I), maar maak je borst maar nat voor wat pittige gevechten :D. Mijn karakter is zo slap als een vaatdoekje
Hier hetzelfde, behalve dat ik ook nog altijd dronken ben. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-07 15:41
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:50:
[...]

Nee, die F-knop is echt de duivel wat mij betreft.

Dankzij het fijne hardcoden van de controls heeft rebinden geen zin en deze ESDF speler loopt óf altijd overal mee te sjouwen, of ik heb weer eens per ongeluk de F knop ingedrukt al afvragende waarom ik niet kan lopen terwijl ik vol in een vuurgevecht zit....
als mede esdf speler : http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/167/?

samen met autohotkey en dit script gaat het weer prima. (onder windows 10 moet je het script wel als administrator uitvoeren anders werkt het niet)

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Countess schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:55:
[...]

als mede esdf speler : http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/167/?

samen met autohotkey en dit script gaat het weer prima. (onder windows 10 moet je het script wel als administrator uitvoeren anders werkt het niet)
Held! Waarom ik hier zelf niet eerder op was gekomen is me een raadsel, heb autohotkey in het verleden zo vaak gebruikt... Wou zo graag met de game aan de slag en blijven spelen dat ik die tijd daar niet voor genomen heb denk ik. haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52
Angeloonie schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:40:
Ja, dat stoort mij wel af en toe.
Vooral vijanden die ergens vanaf een hoog dak frags/molotovs beneden blijven gooien en zich bijna niet laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 16:32
Kwistnix schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 17:03:
[...]

Ja, dat stoort mij wel af en toe.
Vooral vijanden die ergens vanaf een hoog dak frags/molotovs beneden blijven gooien en zich bijna niet laten zien.
En dan loot je ze hebben ze 1 granaat in hun inv 8)7

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Mattie112 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 17:06:
[...]

En dan loot je ze hebben ze 1 granaat in hun inv 8)7
Tja, ze hadden er dan ook al zoveel gegooid... :D :+

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Ries schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:50:
[...]
Ik heb een iPad naast mijn scherm die 1:1 mijn pipboy is. Zo kan ik tijdens het lopen mijn map volgen en zelfs wat items innemen zonder dit te hoeven onderbreken.
Dit dus. Ik heb ook standaard mijn ipad voor me met de map aan staan. Zo chill met navigeren. Gebruik ook vaak beide schermen om stats van wapens te vergelijken }:O

Werkt wel echt briljant deze uitwerking van een 2nd screen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Vooral in 't begin vond ik de grenade spam erg irritant, omdat je dan gewoon heel snel het loodje legt. Sowieso is het dan bijna ondoenlijk om een beetje te gaan roamen. Ik kwam dan al snel een groepje raiders tegen, waarvan er één power armor aan had en de ander legendary was en een Fatman bij zich had ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 11:15

Fordox

00101010

Ik speel alles nog heel lief, maar later ga ik denk ik de meest sarcastische egocentrische verslaafde lul zijn die je maar kan bedenken met alles op strength :p

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Man, merk wel dat ik echt teveel gespeeld heb: Ik wil vanmiddag een boterhamzakje weggooien en het flitste serieus door mn hoofd dat ik het plastic nog moet scrappen. :|

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:40
hexta schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:53:
[...]

Hier hetzelfde, behalve dat ik ook nog altijd dronken ben. _O-
Ik heb nog nooit drank gebruikt eigenlijk. Ik vond het wel erg cool dat als je in je pipboy kijkt je jezelf dan als een verslaafde ziet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scy

Scy

¯\_(ツ)_/¯

Xecuter NL schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 17:13:
[...]

Dit dus. Ik heb ook standaard mijn ipad voor me met de map aan staan. Zo chill met navigeren. Gebruik ook vaak beide schermen om stats van wapens te vergelijken }:O

Werkt wel echt briljant deze uitwerking van een 2nd screen!
Dit wil ik zo ook opzetten alleen ik heb geen kickstand en geen tablet (wel een redelijk grote smartphone).

Maar hoe werkt het nou precies? Als je de pip-boy aanraakt op je 2nd screen staat dan het spel op pauze of gaat het gewoon door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
BaRF schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 17:18:
Man, merk wel dat ik echt teveel gespeeld heb: Ik wil vanmiddag een boterhamzakje weggooien en het flitste serieus door mn hoofd dat ik het plastic nog moet scrappen. :|
Hoeft het alleen in je workbench te stoppen hoor :P
Heel je bureau vol met oude boterhamzakjes...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Scy schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 17:29:
[...]

Dit wil ik zo ook opzetten alleen ik heb geen kickstand en geen tablet (wel een redelijk grote smartphone).

Maar hoe werkt het nou precies? Als je de pip-boy aanraakt op je 2nd screen staat dan het spel op pauze of gaat het gewoon door?
Nee, je pip boy app werkt real time, echt geniaal! Ik gebruik hier een galaxy tab en ik kan eigenlijk niet meer zonder spelen :) Tijdens mijn eenzame tochten heb ik de kaart op staan, en tijdens gevechten heb ik het status scherm met snelle toegang tot meds en rad aways :)
Kwistnix schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 17:36:
[...]

Hoeft het alleen in je workbench te stoppen hoor :P
Heel je bureau vol met oude boterhamzakjes...
Don't even go there :X

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
[b]GravGunner schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:30:
Geld dit ook voor de PC ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Mithrildor schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:51:
[...]

Je moet naar een Ghoul in de Memory Den in Goodneighbour gaan. Je kunt dan het pak aan hem geven/verkopen en hij zal je verder nog wat opdrachten geven (die ik hier niet zal spoilen).
whahaha, geweldige quests!

Elke keer: "Speak as Shroud" _O-

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 16:18

Dizzy

Where am I?

Vanavond eindelijk maar eens wat tijd maken voor Fallout :)

Afbeeldingslocatie: http://remoteoutpost.nl/fo4.jpg

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scy

Scy

¯\_(ツ)_/¯

Dizzy schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 18:46:
Vanavond eindelijk maar eens wat tijd maken voor fallout :)
Alles is kloppend aan dat plaatje. Goed toetsenbord en muis, 2nd screen tablet.

MAARRR... LIGT DAAR NOU EEN XBOX CONTROLLER! Ben je helemaal gek geworden?! _O- :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dizzy schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 18:46:
Vanavond eindelijk maar eens wat tijd maken voor Fallout :)

[afbeelding]
VESA Tape, onmisbaar op elk bureau :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 16:18

Dizzy

Where am I?

Disclaimer, ik speel met toetsenbord en muis hoor.
Maar iemand had eenzelfde picca gemaakt met steam controller, dus ik dacht, leg de 360 controller er ff naast (staat ook niet aan)

@Donstil, U know it!

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scy

Scy

¯\_(ツ)_/¯

Dizzy schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 19:04:
Disclaimer, ik speel met toetsenbord en muis hoor.
Maar iemand had eenzelfde picca gemaakt met steam controller, dus ik dacht, leg de 360 controller er ff naast (staat ook niet aan)

@Donstil, U know it!
Ok, dat is een geruststelling. ;) afgezien dat het VESA tape is, is het ook handig als je duct tape in het spel of haal ik real life en games nu door elkaar. Ik weet het niet meer. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:29
Ik speel het op de pc gewoon met een xbox one controller, muis en keyboard is zo 2011 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
Grindtegel schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 19:23:
Ik speel het op de pc gewoon met een xbox one controller, muis en keyboard is zo 2011 :P
ik ook zit gewoon in woonkamer voor de tv....lekker op het bankje

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 23:05

The_Worst

Unox

Een zeer uitgebreide lijst met tips en trucs:
https://www.reddit.com/r/..._4_tips_extended_edition/

Heeft mijn leven op een aantal punten vereenvoudigd. ;)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:24
Weet iemand hoe je stored items terug uit de workshop kunt halen? Dacht ff slim te zijn en 4 heavy turrets te bouwen zodat ik die later in een nieuwe settlement neer kan zetten.

Kan ze helaas niet meer vinden, heb een supply line opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-08 19:20
luxzenburcht schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 20:19:
Weet iemand hoe je stored items terug uit de workshop kunt halen? Dacht ff slim te zijn en 4 heavy turrets te bouwen zodat ik die later in een nieuwe settlement neer kan zetten.

Kan ze helaas niet meer vinden, heb een supply line opgezet.
Volgens mij kan je dan in bouwmodus deze turrets kostenloos bouwen, als je dee turrets hebt opgeslagen in de workshop, of dit alleen geldt voor de settlement waar je deze hebt opgeslagen weet ik zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je kan ze inderdaad niet in een andere settlement neerzetten. Erg jammer aangezien ik 40 stuks walls in een van m'n settlements heb die ik na een reorganisatie over had. Hoop dat iemand dit er even in kan modden :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:24
Jammer, alweer een golden flip lighter weg :)

Wat heeft bethesda toch weer een briljante game neergezet. Ben meer tijd bezig met me settlements en genoeg bedden te creëren dan DC's neer te schieten.

Ik zag een screenshot in dit topic met een special op 11? Dus specials kunnen bv. op 99?

Dat zou wat zijn met luck 99 , open crate : 1234777 caps inside :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
luxzenburcht schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 20:43:
Jammer, alweer een golden flip lighter weg :)

Wat heeft bethesda toch weer een briljante game neergezet. Ben meer tijd bezig met me settlements en genoeg bedden te creëren dan DC's neer te schieten.

Ik zag een screenshot in dit topic met een special op 11? Dus specials kunnen bv. op 99?

Dat zou wat zijn met luck 99 , open crate : 1234777 caps inside :)
Special op 11 kan volgens mij alleen als je op 10 hebt staan en vervolgens een BobbleHead pakt die die ene skill op 11 zet.

[ Voor 66% gewijzigd door Kartale op 17-11-2015 20:52 ]

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Kan iemand mij helpen? Ik wil food planten maar als ik dat wil doen blijft het hangen in de lucht waardoor ik het niet kan planten. Is dit weer een van de zoveel bugs? Iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
oxford bastard schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 20:57:
Kan iemand mij helpen? Ik wil food planten maar als ik dat wil doen blijft het hangen in de lucht waardoor ik het niet kan planten. Is dit weer een van de zoveel bugs? Iemand hetzelfde probleem?
Let je wel op dat je food alleen op 'dirt' kan planten? Anders blijft het rood.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Kartale schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 21:01:
[...]

Let je wel op dat je food alleen op 'dirt' kan planten? Anders blijft het rood.
Ik weet hoe het werkt. All het food blijft in de lucht hangen (mid-air) het is ook alleen bij food. Moet wel een bug zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzaislekker
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-08 22:50

pizzaislekker

1 pizza maakt nog geen zomer

Als je het zo bekijkt kan het handig zijn om eerst al je specials naar 10 te levelen ten koste van perks, zodat je daarna snel alle bobble heads kunt pakken. Kun je daarna je perks wel omhoog zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

BaRF schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 17:18:
Ik zag vanmiddag op het werk een warmhoudplaatje... En dacht aan schroefjes.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11

Zeror

Ik Henk 'm!

The_Worst schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 19:40:
Een zeer uitgebreide lijst met tips en trucs:
https://www.reddit.com/r/..._4_tips_extended_edition/

Heeft mijn leven op een aantal punten vereenvoudigd. ;)
Staat ook deze op:
http://fallout4map.com/

Erg handig om een map te hebben ^^

Iets voor in de TS?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik vind het echt klotig, sind ik het uit heb via 'the institute' zitten die gozers echt overal.
Zelf op plaatsen waar ik nog nooit ben geweest, gewoon volledig cleared door sie synths!

Hoe vermijd ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtotheh
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 08:48
kleine verzameling van magazines( 2 racks vol + een beetje) nuka cola quantum en bobbleheads!
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/154dcpk.png

[ Voor 8% gewijzigd door mtotheh op 17-11-2015 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 12-09 23:29
Damn wat heb ik moeite met deze game. Fallout 3 en Vegas genoeg gespeeld, maar nu blijf ik dood gaan en dan heb ik het nog over redelijk in het begin. Nog ff en ik ga het spel op easy zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:32
Iets anders trouwens; de map is 25% of wat water, heeft iemand al iets leuks gevonden op de bodem van de oceaan?

Ik kan mij niet voorstellen dat er helemaal niks te vinden valt.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
D4NG3R schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 21:39:
Iets anders trouwens; de map is 25% of wat water, heeft iemand al iets leuks gevonden op de bodem van de oceaan?

Ik kan mij niet voorstellen dat er helemaal niks te vinden valt.
Kan me voorstellen dat er het een en ander verstopt is gezien er een perk is dat je onderwater kan ademen. Ik heb die perk niet, dus kan dat voorlopig niet checken. Wil het eigenlijk ook niet weten tot ik er zelf mee aan de slag ga :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

mijn bad boy is bijna klaar en wat ik pas ook achter kwam je kan onder water lopen met power armor dus niet meer om lopen om brug te zoeken

is al MK VI armor en best mod zit er op dat ieder een rood op licht nu nog die jet pack

[ Voor 23% gewijzigd door Motaro op 17-11-2015 21:45 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:54
Net de quest in Camebridge Polymer labs gedaan, heel erg vet!

Er ligt daar ook een lading goede spullen en een mooie beloning te wachten als je de quest hebt afgemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb het kasteel maar even hersteld. Gaten in de muren gedicht en een fatsoenlijke entree neergezet.
Even een kleine impressie. Plaatjes zijn klikbaar.

Chateau du Minutemen

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/WlXQor4vFAzRNzXkv5xzUGjK/medium.jpg]
De oude poort afgesloten en het gat in de muur opgevuld.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ipVT79A5jVoHKpjclynTvQIo/medium.jpg
Vanaf boven ziet het er ook goed uit.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/PUPaJOo3bFpaYv3CrowrO4yu/medium.jpg
Het andere gat in de muur ook volledig opgevuld, hier komt geen raider of mutant door binnen.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IQTuN5odzFxFi7Ess19SfOXf/medium.jpg
Het grootste gat in de muur omgetoverd naar hoofdingang. Volledige ingangscontrole gebouwd met wachttorens en een automatische turret.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/zx7oryYQWfAIe4KyLkbXBhji/medium.jpg
Even imposant vanaf de voorkant.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/3FQ5Inp5uWUpZUUMwS0a7FOA/medium.jpg
Vanuit de binnenkant zijn goed de trappen naar de walkway te zien. Vanaf daar kan menig raider flink overhoop geschoten worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Iemand al naar Vault 81 geweest?
spoiler:
Ik was persoonlijk echt zeer verbaast te zien dat dit nog een grotendeels intacte Vault is, die alleen open gaat als je 3 fusion cores geeft. Hier worden blijkbaar medische experimenten uitgevoerd, Vault is in redelijk goede staat maar iedereen zeurt dat het een kutleven is en iedereen moet de hele tijd overwerken. De Vault zou ver aan het einde van zijn latijn zijn.

Ik krijg alleen geen quests van die dokter, ik wil naar de secret Vault-81...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 10:05
Beakzz schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 21:33:
Damn wat heb ik moeite met deze game. Fallout 3 en Vegas genoeg gespeeld, maar nu blijf ik dood gaan en dan heb ik het nog over redelijk in het begin. Nog ff en ik ga het spel op easy zetten :)
Ik ben ook nog maar net begonnen (op PS4).
Liep naar Concorde en komen 2 van die grote muggen (blood bugs oid), dacht dat doe ik wel ff met de baton, daar ging m'n health. :)
Maar flink wat spullen/pistols kunnen vinden en kon even verder (waar je de fusion core moest vinden) flink alles neerknallen.
Even wennen aan de bediening.
Ik weet van Fallout 3 dat je in het begin het ook amper kon winnen van een molerat maar het wordt beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

mtotheh schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 21:24:
kleine verzameling van magazines( 2 racks vol + een beetje) nuka cola quantum en bobbleheads!
[afbeelding]
Hoef je die bobbleheads en strips niet bij je hebben? Eenmaal gevonden is de perk actief..? Scheelt weer ruimte als je dat spul niet hoef mee te nemen..

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Pagina: 1 ... 10 ... 53 Laatste

Let op:
Globaal spoiler beleid

-Details over de mainquest of grotere sidequest -> spoilertag
-Locatie van "one of a kind" wapens -> spoilertag
-Locatie van reguliere vijanden, wapens etc -> spoiler niet nodig.

Gebruik vooral je gezonde verstand!