Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:40
jezzer schreef op maandag 16 november 2015 @ 22:03:
Is het nu de bedoeling om direct naar Diamond City te gaan na the quest in Concord? Dat is halverwege de map maar alle andere quest in de staring area zijn veel te hoog qua lvl
Je kunt gaan en staan waar je wil :) ik werk wat systematisch de map af. Pas toen ik in die buurt was, ging ik er even naar toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
jezzer schreef op maandag 16 november 2015 @ 22:03:
Is het nu de bedoeling om direct naar Diamond City te gaan na the quest in Concord? Dat is halverwege de map maar alle andere quest in de staring area zijn veel te hoog qua lvl
Haha. Ik ben voor het eerst naar Diamond City gegaan toen ik lvl 24 was :+ Vervolgens de 2e story missie op lvl 33 gedaan. Heb een shitload aan sidequest gedaan, ontzettend veel points of interest ontdekt en aardig wat tijd in het bouwen van mn settlement ingestoken.

Lekker exploren, point of interests af gaan als ze in je radar zichtbaar worden, sidequests doen en looten. Voordat je het weet beland je vanzelf in Diamond City door het exploren ;)

Ik games zoals Fallout, Skyrim, Dragon Age (open world RPG's) doe ik de story missies helemaal aan het eind. Zodra ik de story mode heb afgerond voel ik me opeens gedemotiveerd om door te spele. Alles voelt opeens zo nutteloos aan. Ik doe dus heel soms een story quest, in dit geval dus na 33 levels haha. In Skyrim heb ik de story nooit zelfs uitgespeeld :+

[ Voor 29% gewijzigd door ASNNetworks op 16-11-2015 22:21 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Ja ik weet dat je kan gaan en staan waar je wilt maar als lvl 4 raiders te lijf gaan die in powerarmors lopen met miniguns is een beetje suicide en die zijn er bij zowat elke quest in de starting area met uitzondering de eerste main quest in concord.

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
ASNNetworks schreef op maandag 16 november 2015 @ 22:18:
[...]

Haha. Ik ben voor het eerst naar Diamond City gegaan toen ik lvl 24 was :+ Vervolgens de 2e story missie op lvl 33 gedaan.

Lekker exploren, point of interests af gaan als ze in je radar zichtbaar worden, sidequests doen en looten. Voordat je het weet beland je vanzelf in Diamond City door het exploren ;)
Ja maar die sidequests, wellicht dat het een vage bug was maar tot nu toe elke side quest die ik probeerde was gewoon te hard, 20 raiders op een kluitje en sommige met miniguns en dan kom je aan met je pipe pistol..

Hoe kill ik met een pipe pistol een raider met pwr armor en minigun? :P

[ Voor 5% gewijzigd door jezzer op 16-11-2015 22:23 ]

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:40
Dat probleem heb ik niet gehad. Maar dan ga je toch direct naar Diamond City? Opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:25
Het Noord-Westen moet goed te doen zijn op lagere levels. Als je raiders met power armor en miniguns ziet is iets niet goed denk ik. Of je zit te ver naar het Zuiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 20:42
Ben ook vorige week met Fallout 4 begonnen. De power armour gebruik ik eigenlijk bijna nooit, wel deze laatst gevonden :P (klik voor groter):

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/FLhx0QuWGoBmJ9Y9bVWPpzUL/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18
Caelorum schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:50:
[...]

Sorry, maar zelfs met high res textures ziet de grond er in New Vegas bijv. beter uit. Daarnaast zien sommige models er in FO4 op medium!! er gewoon slechter uit dan in New Vegas op max. Dat is ook de vergelijking die ik trok. Ik vind FO4 op medium er gewoon vergelijkbaar uitzien graphics-wise als New Vegas op max, maar dan met meer models. FO4 op max ziet er uiteraard weer beter uit dan New Vegas en dat komt voornamelijk door de betere belichtingsmodellen die worden gebruikt.
Ik zou toch echt een afspraak maken bij een opticien of zelfs een oogarts want dat is gewoon niet het geval. De laatste keer dat je NV gespeeld hebt was toevallig met mods? Want vanillia ziet er op alle vlakken gewoon minder uit als FO4, al helemaal de textures. 8)7

Vergeet niet dat NV er zo maxed out uit zag:
Afbeeldingslocatie: http://vignette3.wikia.nocookie.net/fallout/images/7/74/FNV_screenshot_Dinky_mutant.jpg
Niet alleen kaal qua opvulling, maar ook kaal qua textures.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het er wel redelijk mee eens, ik wist dat ik niet veel kon verwachten van bethesda op grafische vooruitstrevendheid, maar dit is toch wel een domper imho. Licht/sfeer is goed gedaan, maar de textures en models (vooral mensen) vind ik echt niet bijzonder. 't is een beetje skyrim met een ENB nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
D4NG3R schreef op maandag 16 november 2015 @ 23:06:
[...]
Vergeet niet dat NV er zo maxed out uit zag:
[afbeelding]
Niet alleen kaal qua opvulling, maar ook kaal qua textures.
Lol, fallout 3 op de PS3 ziet er nog beter uit dan deze screenshot...Dit is geen goed voorbeeld volgens mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-09 12:28
ik gebruik een azerty keyboard en heb dus de controls veranderd van wsad naar zsqd.

tijdens de normale gameplay werkt dit zonder probleem, maar in de settlement build mode kan ik plots enkel nog maar naar rechts (d) en achteruit (s) bewegen .

heeft iemand een idee hoe dat op te lossen ?

edit:
heb de oplossing zelf al gevonden :)
http://steamcommunity.com...ons/0/496880503082628234/

toch jammer dat zulke omwegen nodig zijn, dit zou gewoon standaard moeten werken .
kan me niet herinneren dat ik een gelijkaardig probleem ooit al in een andere game heb gehad 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door justmike op 16-11-2015 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Wow, level 33 en nog geen story missies gedaan. Respect :D Ik net aan 20 en heb het spel al uit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:03
Pff teveel keuzes.. Kan verder gaan met BoS questen (net super mutant deel gehad) of naar Diamond city of de settlement questen (ben naam van dat mannetje kwijt)... Jammer dat nergens duidelijk staat wat een story missie is en wat een side Quest is

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:07

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Zojuist Vault 75 mogen ontdekken.. ik bleef mij maar verbazen over alle extra's ruimtes .. wat een groot ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18
ToFast schreef op maandag 16 november 2015 @ 23:15:
[...]

Lol, fallout 3 op de PS3 ziet er nog beter uit dan deze screenshot...Dit is geen goed voorbeeld volgens mij ;)
Een cacheless reload later en ik zie wat je bedoeld.

http://fallout.wikia.com/...reenshot_Dinky_mutant.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door D4NG3R op 17-11-2015 00:10 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:45

Distortion

Bottle to Throttle

justmike schreef op maandag 16 november 2015 @ 23:39:
ik gebruik een azerty keyboard en heb dus de controls veranderd van wsad naar zsqd.

tijdens de normale gameplay werkt dit zonder probleem, maar in de settlement build mode kan ik plots enkel nog maar naar rechts (d) en achteruit (s) bewegen .

heeft iemand een idee hoe dat op te lossen ?

edit:
heb de oplossing zelf al gevonden :)
http://steamcommunity.com...ons/0/496880503082628234/

toch jammer dat zulke omwegen nodig zijn, dit zou gewoon standaard moeten werken .
kan me niet herinneren dat ik een gelijkaardig probleem ooit al in een andere game heb gehad 8)7
In build mode shift ingedrukt houden.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-09 12:28
Distortion schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 06:41:
[...]

In build mode shift ingedrukt houden.
nee, het is gewoon een slechte implementatie van bethesda, meerdere mensen hebben problemen als ze alternatieve key bindings willen gebruiken

https://www.reddit.com/r/...94me/fallout_4_key_binds/
https://steamcommunity.co...ons/0/496881136900759555/
http://www.overclock.net/...ken-i-cant-bind-my-numpad
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik ben nu bezig het kasteel om te toveren naar vaste settlement. Heeft iemand een tip om de gaten in de muren te dichten? Ik wilde het vanavond met die vloeren met betonfundering proberen maar misschien heeft iemand betere tips.
De eerste raiders al verslagen, ze deden de deur open en konden niet verder omdat er een muur achter stond. Wisten niet wat ze moesten dus bleven ze maar buiten. Easy pickings.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:50
Gisteren in het fort een leuke opdracht gedaan. Heb nu de beschikking over artillerie. Het duurt alleen een eeuwigheid voor deze neerdalen op je doel.
Inmiddels tussen alle settlements (die ik heb) een trade route gezet. De resources stromen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Tsurany schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 07:37:
Ik ben nu bezig het kasteel om te toveren naar vaste settlement. Heeft iemand een tip om de gaten in de muren te dichten? Ik wilde het vanavond met die vloeren met betonfundering proberen maar misschien heeft iemand betere tips.
De eerste raiders al verslagen, ze deden de deur open en konden niet verder omdat er een muur achter stond. Wisten niet wat ze moesten dus bleven ze maar buiten. Easy pickings.
Ik heb de gaten open gelaten en de ruimte voor de gaten gebruikt om muren neer te zetten.
Dan bovenop de gaten de laser en heavy machine gun neerzetten.

Bij mij is alleen een boerderij een keer aangevallen. de rest van de settlements nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom maar niet vooruit in dit spel.
Als ik een quest ga doen kom ik van te voren weer iets tegen, loop ik daar een uur rond :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 08:14:
Ik kom maar niet vooruit in dit spel.
Als ik een quest ga doen kom ik van te voren weer iets tegen, loop ik daar een uur rond :p
Welcome to Fallout! Heerlijk toch? :D

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Gister meerdere malen een bugje tegen gekomen in een pakhuis... een nieuwe kamer in lopen en vervolgens een x aantal muren zien met als achtergrond een flink uitvergroot kistje of iets dergelijks.deur maar weer dicht gedaan en verder gegaan, later in het zelfde pakhuis nog een keer :+ heel vreemd, durfde er niet heen te gaan :+

dit bedoel ik :+ : http://xboxdvr.com/gamer/Mitchwe/video/12773165

[ Voor 9% gewijzigd door mfneed op 17-11-2015 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
mfreriks schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 08:21:
Gister meerdere malen een bugje tegen gekomen in een pakhuis... een nieuwe kamer in lopen en vervolgens een x aantal muren zien met als achtergrond een flink uitvergroot kistje of iets dergelijks.deur maar weer dicht gedaan en verder gegaan, later in het zelfde pakhuis nog een keer :+ heel vreemd, durfde er niet heen te gaan :+

dit bedoel ik :+ : http://xboxdvr.com/gamer/Mitchwe/video/12773165
Ik had die bug gisteren ook... quicksave en doorlopen... Ging goed ;)

In verder nieuws: Ik heb ook, zoals velen hier, het probleem dat ik als ik begin met het spel een quest wil doen. 3 uur later is eindelijk de quest af... Niet omdat de quest lang duurt, maar omdat ik constant afgeleid wordt door:"He, een schuurtje"... en ga zo maar door.. :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Kom er na 20 levels achter dat je met de spatiebalk een shot kan laten critten in VATS modus. Heeft maar 15 uur geduurd voordat ik erachter kwam.

En de Sentry bots, die zijn OP.
Heb ik het eindelijk voor elkaar gekregen om er één te slopen, komt er nog zo'n mooie explosie erachter aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-06 22:42
Wat ik ook jammer vind is dat als je een wapen leegshiet, switcht naar ander wapen om daarna weer terug te switchen naar je leeggeschoten wapen, je wapen weer volledig herladen is.... In sommige situaties trouwens wel handig maar niet heel erg fair :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

mike0001 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 08:07:
[...]

Ik heb de gaten open gelaten en de ruimte voor de gaten gebruikt om muren neer te zetten.
Dan bovenop de gaten de laser en heavy machine gun neerzetten.

Bij mij is alleen een boerderij een keer aangevallen. de rest van de settlements nog niet.
Dat heb ik nu ook gedaan maar vind het toch minder mooi staan.

Als je aangevallen wilt worden moet je je verdediging wat zwakker maken denk ik. Als je te sterk bent durven ze niet. Volgens mij vallen ze niet aan als hij in het blauw staat.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scy
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-09 09:45

Scy

¯\_(ツ)_/¯

DeFries schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 08:32:
Wat ik ook jammer vind is dat als je een wapen leegshiet, switcht naar ander wapen om daarna weer terug te switchen naar je leeggeschoten wapen, je wapen weer volledig herladen is.... In sommige situaties trouwens wel handig maar niet heel erg fair :P.
Vooral handig bij de dubbel-barreled shotgun. Maar ik gebruik het zelf niet, want ik vind de herlaad animaties mooi om naar te kijken. :> (ik gebruik daarom ook geen drum mags :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Scy schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 08:40:
[...]

Vooral handig bij de dubbel-barreled shotgun. Maar ik gebruik het zelf niet, want ik vind de herlaad animaties mooi om naar te kijken. :> (ik gebruik daarom ook geen drum mags :P)
Daar gebruik ik hem dus soms ook voor.... Heel slecht. Mezelf voorgenomen om het niet weer te gebruiken :P.

Op het moment ben ik trouwens bezig om een grote voedselvoorraad te maken voor adhesive. Inmiddels aardig wat plantjes, maar heb geen idee hoe ik purified water moet krijgen. Dit zou je automatisch moeten krijgen zodra je een waterinstallatie installeert toch? Heb nu zowel de water installatie die voor 10 en 5 water zorgt in the santuary. Echter zie ik nergens dat ik purified water krijg of kan maken. Hoe doe je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyguy
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:24
DeFries schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 08:43:
[...]

Daar gebruik ik hem dus soms ook voor.... Heel slecht. Mezelf voorgenomen om het niet weer te gebruiken :P.

Op het moment ben ik trouwens bezig om een grote voedselvoorraad te maken voor adhesive. Inmiddels aardig wat plantjes, maar heb geen idee hoe ik purified water moet krijgen. Dit zou je automatisch moeten krijgen zodra je een waterinstallatie installeert toch? Heb nu zowel de water installatie die voor 10 en 5 water zorgt in the santuary. Echter zie ik nergens dat ik purified water krijg of kan maken. Hoe doe je dit?
Volgens mij komt het water van je settlements in je workbench. Elke keer als ik terug ga naar sanctuary heb ik in mijn workbench weer een aantal flesjes in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
DeFries schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 08:43:
[...]

Adhesive uit plantjes? Welke plantjes moet je daarvoor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyguy
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:24
mike0001 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 08:45:
[...]

Je moet dan Vegetable Starch maken bij het kampvuur. deze kan je scrappen voor 4 of 5 adhesive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
crazyguy schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 08:45:
[...]

Volgens mij komt het water van je settlements in je workbench. Elke keer als ik terug ga naar sanctuary heb ik in mijn workbench weer een aantal flesjes in ieder geval.
Komt bij mij dus niet in de workbench. Nergens purified water....
mike0001 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 08:45:
[...]

Geen idee of het een spoiler is maar zet het recept wel even tussen spoiler tags.

spoiler:
Moet je mudplant hebben met tato plant, purified water en nog iets. Dan heb je het recept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:40:
[...]

Geen idee.. ik heb de Charisma gehad. :) Wel leuk, zijn die dingen eigenlijk limited? Of kan ik hem met een gerust hart uitpakken?
Ik heb hem er gewoon zsm uitgetrokken want ik vond m zo tof, denk wel dat ze limited zijn ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

GravGunner

Man's inhumanity to Man

Angeloonie schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:00:
[...]
Maar ik kan
spoiler:
nog wel gewoon de BoS questlijn afmaken als ik The Railroad afrond? Dat er wat BoS sneuvelen maakt mij niet uit zo lang ik dat later maar goed kan maken :+
spoiler:
Zolang je maar stopt wanneer dingen serieus worden met The Railroad(you'll know when(also, popup :P ))
DeFries schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 08:49:
Komt bij mij dus niet in de workbench. Nergens purified water....
Heb je wel een werkende Water Purifier staan?
Zo ja, plaats hem eens opnieuw, kan een bugje zijn :)

[ Voor 24% gewijzigd door GravGunner op 17-11-2015 08:59 ]

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
hierbij een paar van mijn power armors

Ik heb er 9 waarvan bijna een heel raider power armor en 1 x T60, 1 x T51 en 2 x T45 compleet!

spoiler:
heb een boel bij de atom cats gekocht en moet zeggen was best cheap mocht je power armor kopen koop dan de losse onderdelen want een PA skeleton kost echt veel te veel caps

wat je in de foto zie is trouwens mijn fortress of solitude die ik zelf heb gebouwd een verdieping of 4 hoog met een stuk of 10 turrets er op en er aan :)

iron man wall

p.s. check ook dogmeat met full body armor! volgende is doggy power armor ;)

[ Voor 5% gewijzigd door copywizard op 17-11-2015 08:58 ]

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
GravGunner schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 08:57:
[...]

spoiler:
Zolang je maar stopt wanneer dingen serieus worden met The Railroad(you'll know when(also, popup :P ))

[...]

Heb je wel een werkende Water Purifier staan?
Zo ja, plaats hem eens opnieuw, kan een bugje zijn :)
Heb 2 staan. Daarbij nog 6 van die handpompen bij Red Rocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner

GravGunner

Man's inhumanity to Man

Voor mij de makkelijkste manier om mijn power armours compleet te krijgen zonder bergen caps uit te geven(of lang te wachten met alle PA frames verzamelen zodat ze completer zijn):
BoS slopen en leeg looten, er zijn er een aantal missies die er voor gezorgd hebben dat ik in een kast nog 13 volledige T60 pantsers heb liggen(en dan is het grote deel al gebruikt op frames met verschillende stijlen afwerking(dat bedoel ik met compleet :P )

offtopic:
Ben ik nou de enige die de Vault Tec afwerking erg aan een andere blauwe Power Armour doet denken? :X
DeFries schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:02:
Heb 2 staan. Daarbij nog 6 van die handpompen bij Red Rocket.
Handpompen gaan het niet doen ;)

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
GravGunner schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:05:
Voor mij de makkelijkste manier om mijn power armours compleet te krijgen zonder bergen caps uit te geven(of lang te wachten met alle PA frames verzamelen zodat ze completer zijn):
BoS slopen en leeg looten, er zijn er een aantal missies die er voor gezorgd hebben dat ik in een kast nog 13 volledige T60 pantsers heb liggen(en dan is het grote deel al gebruikt op frames met verschillende stijlen afwerking(dat bedoel ik met compleet :P )

offtopic:
Ben ik nou de enige die de Vault Tec afwerking erg aan een andere blauwe Power Armour doet denken? :X

[...]
Handpompen gaan het niet doen ;)
BoS killen! no way man die zijn cool :) maar inderdaad lijken me wel je beste source voor PA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister heb ik ook in een cave in die radical sea ofzo een Raider Power armour gevonden.

Heb er nu een van het begin van de game, van de BoS en die van de Raiders dan.
Heb er een speciaal opslag huisje voor gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 21:49
Gisteravond ook mijn eerste stapjes buiten de vault gezet :)
Eerste indruk qua graphics viel toch wel tegen. Voelt toch een beetje kaal en statisch aan. De hardware test kwam uit op ultra dus daar speel ik nu ook op en moet zeggen dat het heel soepel loopt, geen haperingen, stutter of lag oid.

Toch is het makkelijk over de wat mindere graphics heen te stappen... het verhaal wordt je zo ingezogen en voor je het weet ben je je zakken aan t vol stoppen met alles wat je maar kunt vinden. Ook dogmeat vind ik gezellig om erbij te hebben (heb jaren lang herdershond(en) gehad toen ik nog bij mijn ouders woonde).

Heb eigenlijk amper een idee van questen.. loop gewoon rond en als ik me nuttig wil maken zoek ik op waar een quest is en ga daar verder. T is gewoon verslavend om wapens en ammo te vinden denk ik :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Omdat ik mijn vrije tijd wat efficiënt wil besteden en ik geen 100u in dit spel wil steken.

Na 12u ben ik vrij ver in de main quest (glowing sea), nu wil ik mijn focus wat verleggen kwa quests.

Dus mijn vraag is, zijn er aan te raden quests? De faction quests lijken me het interessantst?

Mss zijn die miscealeanues quests wat skipbaar en overbodig?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyaintflying
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-04 11:53
Ik snap die supply lines niet helemaal, je kan toch gewoon fast travelen naar je 'vaste' plek waar je alles in je workbench hebt gegooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Woei! Ik krijg vanavond mn Collectors Edition binnen =] Maar eerst nog een x door Fallout 3 heenspelen als ik the Witcher 3 heb uitgespeeld...zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Japser schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:21:
Woei! Ik krijg vanavond mn Collectors Edition binnen =] Maar eerst nog een x door Fallout 3 heenspelen als ik the Witcher 3 heb uitgespeeld...zucht..
Zal FO3 gewoon overslaan. Anders ga je na uuuuuuren FO3 in FO4 denken van .. ow.. nog een keer?
Ik zeg niet dat het allemaal hetzelfde is maar basis is wel hetzelfde denk dat je dan snel klaar bent met FO4..

Maar dat is mijn mening. En je mist niets wat je niet weet uit FO3 8)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
martyaintflying schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:20:
Ik snap die supply lines niet helemaal, je kan toch gewoon fast travelen naar je 'vaste' plek waar je alles in je workbench hebt gegooid?
ja klopt maar stel...

je wil in een andere settlement die jij moet protecten (want raiders vallen ze nog wel eens aan) een turret maken.

dan moet je dus naar je main settlement gaan daar alle items meenemen voor een turret dan naar de settlement gaan waar je de turret wilt plaatsten en dan de turret bouwen.
maar nu wil je eigenlijk ook een muur bouwen daar en dan moet je weer terug om de juiste materialen te gaan halen en dan weer terug naar die settelment en die muur bouwer etc....

die supply lines zorgen ervoor dat je dus alle items die jij dumpt in je main settlement beschikbaar zijn bij alle andere settelments waar je een line naartoe hebt lopen dus je kan fast travellen naar een settlement en kan je daar bouwen wat je wil.

daarnaast krijg je ook toegang tot alles wat die settlement in zijn workshop heeft zitten of daar nog indoet denk aan voedsel enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Laatst online: 12-09 13:34
Wat een game, wat een game
Er is zo bizar veel te doen zeg. Heb gewoon geen tijd voor de main quest 8)7
Dit is nog erger dan Fallout 3 , hehe

Gisteren wat supermutants tegen gekomen die Legendary waren en ook nog eens heel erg veel damage deden.
Zonder power armor was ik kansloos maar ook met PA aan was het echt zeer moeilijk zeg. Uren bezig geweest om dat gebied te clearen. Heerlijk ;)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

GravGunner schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 08:57:
[...]

spoiler:
Ahh shit..
spoiler:
Had gehoopt dat ik in ieder geval van hun de main questline kon afronden. Maar het blijft dus kiezen voor BoS/Railroad/Institute? En de Minuteman, kun je die wel volledig afronden zonder een andere factie vijandelijk te maken? :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyaintflying
  • Laatst online: 14-04 11:53
copywizard schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:29:
[...]

ja klopt maar stel...
(ingekort)
Thanks, nu begrijp ik 't :)
Ik heb eigenlijk alleen Sanctuary een beetje uitgebreid en de andere 2 beschikbare settlements nog helemaal niet. Verder ook nog geen raid ondervonden, dus zag de noodzaak nog niet! Me dit weekend maar eens in verdiepen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japser schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:21:
Tis inderdaad wel leuk om Fallout 3 te spelen, dan snap je t net wat meer.
Je kan wel makkelijk zo in FO4 springen, no issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
martyaintflying schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:32:
[...]

Thanks, nu begrijp ik 't :)
Ik heb eigenlijk alleen Sanctuary een beetje uitgebreid en de andere 2 beschikbare settlements nog helemaal niet. Verder ook nog geen raid ondervonden, dus zag de noodzaak nog niet! Me dit weekend maar eens in verdiepen :>
je moet het zo zien de kans dat raiders een van je settlements aan vallen is niet heel groot maar is wel afhankelijk van de defence rating dus heb je helemaal geen defence dan vallen de raiders sneller aan dan niet je kan ook denken ik doe er lekker niks aan maar heb geen idee of dit invloed heeft op het verhaal van bijvoorbeeld de minute men?

dus ik heb op meeste (bewoonde) settlements wel een goed aantal turrets geplaatst. mcohten ze aanvalen dan heb ik een eerste lijn van defences

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:00
Ik zit nog steeds te twijfelen om hem te kopen voor de XONE. Ik ben tegenwoordig een casual gamer en heb dus niet altijd uren de tijd om te gamen.

Is het dan de moeite waard?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Laatst online: 11-09 15:57
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 08:50:
[...]

Ik heb hem er gewoon zsm uitgetrokken want ik vond m zo tof, denk wel dat ze limited zijn ja..
Zo limited dat ik bij de Bart Smit binnen liep het spel op de toonbank deponeerde en de vriendelijke jongeheer plots een vaultboy doosje erbij zet. Huh? oh leuk! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Laatst online: 12-09 13:34
Pedr0 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:43:
Ik zit nog steeds te twijfelen om hem te kopen voor de XONE. Ik ben tegenwoordig een casual gamer en heb dus niet altijd uren de tijd om te gamen.

Is het dan de moeite waard?
\

Ja, ik ben super casual (vrouw,kinderen,hond, baan en sporten)
Had/heb alleen wel besloten om dan ook niks anders meer te spelen tot ik klaar ben met Fallout 4
Zou de game er niet "bij" spelen, dat ga je imo niet redden.

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
Ik heb sinds 10 november meer gegamed dan van eind 2013 tot 9 november 2015 bij elkaar opgeteld. :D :D

Dus ja.. ik was casual. Nu ben ik Fallout :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novarion schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:46:
[...]

Zo limited dat ik bij de Bart Smit binnen liep het spel op de toonbank deponeerde en de vriendelijke jongeheer plots een vaultboy doosje erbij zet. Huh? oh leuk! d:)b
Zoals ik al zei, zijn ze limited gemaakt.
Betekent niet dat je ze moeilijk kan krijgen.
Oh enneh.. als je een pre-order deed bij Bart Smit kreeg je er ook een Bobblehead bij.
De actie luidde: OP = OP

Dat zegt denk ik genoeg.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2015 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batavier
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-09 09:58

batavier

Grazen, kreng!!!

Darkangle schreef op maandag 16 november 2015 @ 18:39:
Mijn video kaart was doa. Ik kan dus nog niet spelen (vrouw wel). Curse you all :)
Oh, jammer. Het is echt een heeerlijk spel. Natuurlijk wel wat bugjes (zie alle topics over FO4). Maar toch wel fijn om hier uren in te steken. Jammer dat jij dat nu niet kan.

;) >:) :P

Den Coeien smickellen ende Graesen heerlyck!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:00
Iusedto schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:46:
[...]

\

Had/heb alleen wel besloten om dan ook niks anders meer te spelen tot ik klaar ben met Fallout 4
Thx, hier dus precies hetzelfde (vrouw, kinderen, hond etc..etc..)
Dan ga ik hem toch maar eens halen deze week :+

Nog meer mensen hier die hem op de XONE spelen?

[ Voor 5% gewijzigd door Pedr0 op 17-11-2015 09:56 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 16:35
Gisteren heb ik de quests gedaan waardoor ik mijn kledij van ballistic weave voorzien. Jammer genoeg heb je hiervoor "ballistic fiber" nodig wat ik momenteel nog bij lange na niet genoeg heb. Ik weet dat je het in Military Ammo Bag, Military-Grade Duct Tape en in Peizonucleic Liner kan vinden maar ik heb totaal geen idee waar die dingen te vinden.
Ik denk dat de beste optie gewoon zal zijn om het te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

[...]

\

Idd, ik kan dan wel aardig wat spelen (geen kinderen, geen hond (konijn :+) en geen sport) maar alsnog heb ik besloten om Starcraft II: LotV wel te kopen (anders was de CE misschien op) maar die blijft voorlopig nog ingepakt, want ik wil niet mijn aandacht verdelen over beide games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
glennvho schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:59:
Gisteren heb ik de quests gedaan waardoor ik mijn kledij van ballistic weave voorzien. Jammer genoeg heb je hiervoor "ballistic fiber" nodig wat ik momenteel nog bij lange na niet genoeg heb. Ik weet dat je het in Military Ammo Bag, Military-Grade Duct Tape en in Peizonucleic Liner kan vinden maar ik heb totaal geen idee waar die dingen te vinden.
Ik denk dat de beste optie gewoon zal zijn om het te kopen.
Ik dacht dat ik bij de eerste BoS quest dat soort zaken tegen kwam, denk dat je wel kans hebt bij de BoS quests. Maar weet t niet zeker natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:04:
[...]

Idd, ik kan dan wel aardig wat spelen (geen kinderen, geen hond (konijn :+) en geen sport) maar alsnog heb ik besloten om Starcraft II: LotV wel te kopen (anders was de CE misschien op) maar die blijft voorlopig nog ingepakt, want ik wil niet mijn aandacht verdelen over beide games.
Geen diablo? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Neuh daar was ik een maand geleden alweer klaar mee na S4 :P Wachten op de nieuwe patch, maar ik denk dat tegen die tijd FO4 of SC2 alweer klaar zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05-2021
Pedr0 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:55:
[...]

Thx, hier dus precies hetzelfde (vrouw, kinderen, hond etc..etc..)
Dan ga ik hem toch maar eens halen deze week :+

Nog meer mensen hier die hem op de XONE spelen?
Jup, werkt voor mij prima en ziet er gewoon goed uit hoor. Nog geen enkele gamebreaking bug gehad eigenlijk. Het is overigens wel een redelijk ingewikkeld spel om goed te spelen, vooral omdat er weinig uitleg is over de meeste dingen. Maar gewoon beetje opletten en gezond verstand dan kom je een eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik kwam wel een game breaking bug tegen, maar daarom heb ik de PC versie gehaald, ik kon het oplossen met de console.

spoiler:
Nick valentine quest, de vault 114 deur ging gewoon niet open, wat ik ook probeerde, daarna werkte VATS ook niet meer, eerdere saves etc niets hielp. Noclip aangezet, de vault ingegaan en ik kon de quest spelen. Bij het einde kon Nick er ook niet meer uit, bleef tegen de muur aanlopen. Weer noclip gedaan tot ik op de straat was en Nick spawde naast me, klaar. Vats ook weer aangezet met een commando en alles is weer in orde.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunisol
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-10-2023
TommyD_34 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:11:
[...]

Jup, werkt voor mij prima en ziet er gewoon goed uit hoor. Nog geen enkele gamebreaking bug gehad eigenlijk. Het is overigens wel een redelijk ingewikkeld spel om goed te spelen, vooral omdat er weinig uitleg is over de meeste dingen. Maar gewoon beetje opletten en gezond verstand dan kom je een eind.
zit gewoon een help functie in hoor die alles uitlegd staat in het menu waarin je ook saved dus gewoon op start drukken en dan zie je help en daar word alles netjes uitgelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Zijn er nog dingen (bobblehead) die ik op mijn kerst verlanglijstje kan zetten? :P
Nieuwe headgear, nieuwe muismat, fallout bobblehead. Wat zijn verder de items die ik graag zou willen :P

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:11:
[...]

Neuh daar was ik een maand geleden alweer klaar mee na S4 :P Wachten op de nieuwe patch, maar ik denk dat tegen die tijd FO4 of SC2 alweer klaar zijn :P
Same, vind Diablo bij een nieuwe patch altijd wel lachen.
Ik wacht ook weer tot er een nieuwe uitkomt, moet wel een grote zijn hoorde ik. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 12:44
Enige bug die ik nu tegen ben gekomen is dat mijn wapen onzichtbaar werd en als ik dan mijn arm computer opriep kijk ik daar ook dwars door heen kon wel scrollen hoorde de geluidjes etc, maar kon geen item zien. gelukkig loste een safe en load dit probleem weer op en heb ik verder nog niets vreemds gehad.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EpicHenk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 16:14
SMD007 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:30:
Enige bug die ik nu tegen ben gekomen is dat mijn wapen onzichtbaar werd en als ik dan mijn arm computer opriep kijk ik daar ook dwars door heen kon wel scrollen hoorde de geluidjes etc, maar kon geen item zien. gelukkig loste een safe en load dit probleem weer op en heb ik verder nog niets vreemds gehad.
Dit probleem is vooral 'zichtbaar' als je een Chameleon armor item aan hebt. Die maakt je doorzichtig als je stil staat, maar ook je Pip-boy :S En dat is dus een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-09 16:15

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Gisteravond kreeg ik het level en perk systeem pas een beetje door. In het begin heb ik de punten een beetje willekeurig verdeelt met wat extra punten op intelligence en agility. Maar desondanks heb ik het allemaal redelijk gelijkmatig verdeelt. Is het verstandig om helemaal opnieuw te beginnen met wat meer specifieke keuzes? Of valt er nog genoeg te levellen om uiteindelijk toch wel de perks te krijgen die ik uiteindelijk graag wil hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Tweakarim schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:32:
Gisteravond kreeg ik het level en perk systeem pas een beetje door. In het begin heb ik de punten een beetje willekeurig verdeelt met wat extra punten op intelligence en agility. Maar desondanks heb ik het allemaal redelijk gelijkmatig verdeelt. Is het verstandig om helemaal opnieuw te beginnen met wat meer specifieke keuzes? Of valt er nog genoeg te levellen om uiteindelijk toch wel de perks te krijgen die uiteindelijk graag wil hebben?
Nee, het gaat alsnog best wel hard hoor. Had juist veel in str gezet terwijl ik er achteraf niks mee doe.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner

GravGunner

Man's inhumanity to Man

Angeloonie schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:31:Ahh shit..
spoiler:
Had gehoopt dat ik in ieder geval van hun de main questline kon afronden. Maar het blijft dus kiezen voor BoS/Railroad/Institute? En de Minuteman, kun je die wel volledig afronden zonder een andere factie vijandelijk te maken? :P
Facties met betrekking op Main Quest
spoiler:
Weet ik niet precies, maar bij mijn weten heb je 4 hoofdfacties(en jammer genoeg zijn de Atom Cats geen onderdeel hiervan :/ ) welke vziw niet met elkaar kunnen leven op het eind(je kiest dus letterlijk kant van 1 van deze. Van wat ik gelezen heb zou de Minuteman de minst destructieve zijn(ofwel kan het beste leven met alle facties op 1 na(gok eens welke :P )) Terwijl BoS en Railroad maar 2 facties overlaten(hunzelf en Minuteman(again, vziw)), ik ben zelf met een nieuwe pop bezig, ga wat meer van de facties doen kwa sidequests voordat ik te ver erin ga om te kijken wat er allemaal speelt.

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 20:54
In het begin de fout gemaakt door te denken dat het perk systeem van boven naar beneden werkte :p dus dat ik alles in de bovenste laag moest hebben voor ik pas een niveau lager kon. Maargoed zorgde er wel voor dat ik bij elk level up nu meteen een nieuwe perk kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:35:
In het begin de fout gemaakt door te denken dat het perk systeem van boven naar beneden werkte :p dus dat ik alles in de bovenste laag moest hebben voor ik pas een niveau lager kon. Maargoed zorgde er wel voor dat ik bij elk level up nu meteen een nieuwe perk kan kiezen.
Ik doe eigenlijk ook 50-60% van mijn points in de bovenste, die perks eronder pak ik eigenlijk wanneer ik ze pas echt nodig heb.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

GravGunner schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:35:
[...]
Facties met betrekking op Main Quest
spoiler:
Weet ik niet precies, maar bij mijn weten heb je 4 hoofdfacties(en jammer genoeg zijn de Atom Cats geen onderdeel hiervan :/ ) welke vziw niet met elkaar kunnen leven op het eind(je kiest dus letterlijk kant van 1 van deze. Van wat ik gelezen heb zou de Minuteman de minst destructieve zijn(ofwel kan het beste leven met alle facties op 1 na(gok eens welke :P )) Terwijl BoS en Railroad maar 2 facties overlaten(hunzelf en Minuteman(again, vziw)), ik ben zelf met een nieuwe pop bezig, ga wat meer van de facties doen kwa sidequests voordat ik te ver erin ga om te kijken wat er allemaal speelt.
Cheers.
Ik doe Railroad eigenlijk alleen voor die clothes mod :P Dus daarna ben ik er wel klaar mee en kan ik een andere factie gaan doen hehe :+

Mijn huidige stats:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/cpmMqriR9l6ZcnFjkGpOnIqe/full.png
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/M2wsjwKr1Lhewb2yaGK4rPf2/full.png

Beste wapen (althans, Fat Man/Missile Launcher niet meegeteld):
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/56f8tkZZ1PNN0VOCZXZjIyej/full.png

Ga binnenkort maar op zoek naar de SPECIAL bobbleheads zodat ik niet te veel in de SPECIAL stop. Wil de Local Leader perk maar vind het zonde om zoveel in Charisma te stoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05-2021
djunisol schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:17:
[...]

zit gewoon een help functie in hoor die alles uitlegd staat in het menu waarin je ook saved dus gewoon op start drukken en dan zie je help en daar word alles netjes uitgelegd
Ik doe niet aan help functies 8) . Dan wordt het RPG light. Ik weet overigens niet of alles uitgelegd wordt in die help functie. Overigens zijn de tips in het laadscherm zeker bruikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Hahah, wel opvallend dat die perk chart niet intuitief is. Bij mijn eerste level dacht ik dat ik alleen uit de S.P.E.C.I.A.L. lijst kon kiezen omdat die gekleurd waren en de rest grijs. Toen ik bij de volgende level weer hetlzefde zag dacht ik pas dit kan niet kloppen, dus toen er pas achter gekomen dat ik alles kan kiezen. Maar 1 lvl verspeeld dus ;) Al ben ik achteraf niet blij met al mijn keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 20:54
Denko schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:37:
[...]

Ik doe eigenlijk ook 50-60% van mijn points in de bovenste, die perks eronder pak ik eigenlijk wanneer ik ze pas echt nodig heb.
Voor sommige dingen heb je ze wel hard nodig merk ik. Ik hou wel van sneaken, dus heb aardig wat punten en Agility. Maar enemies zien/horen mij echt vrijwel direct, ik moet dus wel punten steken in die sneak perk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey jongens,

Ik had trouwens iemand nog gezien op dit topic en die zei dat hij eigenlijk nooit meer door ze fusion cores heen ging.
Hij had een perk ofzo daarvoor, heeft iemand enig idee welke perk dat is?
Als ik langer met me power armour kan lopen ben ik ook van plan om hem pas echt up te graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
Is de level 4 hacking perk wel nodig?

"When hacking, you never get locked out of a terminal when things go wrong."

Als je 4x een foute optie opgeeft locked hij voor 10 seconden en dan kun je er weer in. Of zit daar een max aan?
Ik red eigenlijk alles wel binnen de eerste 4 pogingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novarion
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:42:
Hey jongens,

Ik had trouwens iemand nog gezien op dit topic en die zei dat hij eigenlijk nooit meer door ze fusion cores heen ging.
Als ik langer met me power armour kan lopen ben ik ook van plan om hem pas echt up te graden.
Je kan 'm verlengen met Nuclear Physicist staat onder lvl 9 intelligence

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:42:
Hey jongens,

Dat is de perk op INT 9. Die zorgt ervoor dat Gamma wapens meer damage doen en dat je Fusion Cores 25%/50% langer mee gaan.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
[...]

\

Ja, ik ben super casual de(vrouw,kinderen,hond, baan en sporten)
Ik heb altijd schrik voor SP games met een veel te lange speelduur. Drm mijn eerdere vraag om een selectie te maken in de quests.

Zelf kan ik dagelijks maar max 2u gamen.

Ik merk toch op dat eenmaals ik in de spelwereld ben, de tijd echt voorbij vliegt. 2u voelt aan als 5min lol

Ik heb dan maar besloten om mijn aankomend weekend te verlengen met 2 daagjes verlof. Mijn vriendin vind het "ok " haha :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Op Nexus kun je ook een mod downloaden voor je cores ;)

Ik vind het modden van armor ook wel matig. Je merkt eigenlijk in de praktijk niets van de bonussen, met uitzondering van de upgrades die extra carry weight geven. Dat beetje energy resistance dat zal allemaal wel... Die ene stimpack meer of minder ligt niemand wakker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieVeenman
  • Laatst online: 09-01-2019

DieVeenman

.NET Gekkie

Iemand een idee waar ik een aantal Fusion Cores kan vinden (minstens 2) voor toegang tot een zekere plaats :+

“Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v0dka
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-07-2021
Ik heb moeite met de UI zeg, tab, enter, esc, lettertoetsen, pijjltjes, wsad, alles door elkaar. Ik sta regelmatig een half uur te zoeken welke items mee moeten, achterblijven, junk zijn, welke junk wel zijn maar ik niet wil scrappen enz. Als je "even" wat anders aantrekt zoals een hazmat suit of charisma kleding ben je weer minuten bezig om daarna de juiste items te vinden. Zeker als je veel aan het looten bent en alles net een tikkeltje anders heet (pocketed, laminated, lightweight etc,) Wapens idem dito.

Gesprekken gaan soms ook moeizaam, dan moet je bijvoorbeeld je cursor opnieuw op de wegglijdende NPC richten om het gesprek verder te laten gaan. Soms zit je in een gesprek en kun je er niet meer uit om je items met meer charisma aan te trekken. Andere keren lukt dat wel.

Ik hoop dat er snel een mod uitkomt voor de algehele UI, maar iik begrjip dat dit pas volgende jaar zal gebeuren. Het weerhoudt me verder niet van genieten van Fallout 4. Survival is goed te doen qua moeilijkheid zodra je wat betere wapens hebt (vanaf level 8 of 9) en wat punten in damage perks hebt gestopt. Legendary enemies tegenkomen is heerlijk. Ik heb al een redelijke berg legendary armor en wapens verzameld. Je moet wel wat meer sneaken en afstand / chems / granaten gebruiken op Survival maar dat maakt juist dat je het maximale uit het spel haalt.

Wat is precies het doel van enemies met een schedel? Die droppen geen legendary loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DieVeenman schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:50:
Iemand een idee waar ik een aantal Fusion Cores kan vinden (minstens 2) voor toegang tot een zekere plaats :+
Ik weet er zoiezo een uit me hoofd, en dat is bij een missie in goodneighbour..
spoiler:
Daar moet je een gat graven en daar staat ook een machine waar je een fusion core uit kan trekken, + een power armour set, oh en er is wel een legendary mirelurk king. GL&HF ;)

Verder gewoon ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

v0dka schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:52:
Ik heb moeite met de UI zeg, tab, enter, esc, lettertoetsen, pijjltjes, wsad, alles door elkaar. Ik sta regelmatig een half uur te zoeken welke items mee moeten, achterblijven, junk zijn, welke junk wel zijn maar ik niet wil scrappen enz.
Slechte UI, slechte toetsenbord ondersteuning, blurry textures, dumbed down dialoog, oerdomme AI, slechte opties, ....

Zou dit een console port zijn met een grote f*ck you? Ik denk het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
http://lmgtfy.com/?q=Fusion+core+fallout+wikia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 16:35
Wat ik mij afvraag is wanneer ze nu eindelijk een patch gaan uitbrengen die de belangrijkste game breaking bugs kunnen oplossen. Ondertussen is het spel toch al een weekje uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• powerplay
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-09 15:02
v0dka schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:52:
...
Als je "even" wat anders aantrekt zoals een hazmat suit of charisma kleding ben je weer minuten bezig om daarna de juiste items te vinden. Zeker als je veel aan het looten bent en alles net een tikkeltje anders heet (pocketed, laminated, lightweight etc,) Wapens idem dito.
...
Wat je kan doen, is bij het Craft Station, je weapons en armor die het best zijn ( en dus eigenlijk altijd wil dragen) te renamen. Als je dan bijvoorbeeld een wapen renamed naar "- Hunting Rifle" zal die altijd bovenaan in je inventory staan door de "-". Hierdoor kun je heel snel weer naar je default equipment gaan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v0dka
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-07-2021
SideShow schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:54:
[...]

Slechte UI, slechte toetsenbord ondersteuning, blurry textures, dumbed down dialoog, oerdomme AI, slechte opties, ....

Helaas heeft het alle verschijnselen van ernstige consolitis, maar wordt het wel goedgemaakt door de uitgebreide inhoud van het spel en de gameplay zelf. Of misschien heb ik leen roze bril op, de Fallout games hebben gewoon karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Zeker, het spel heeft sfeer, de enige reden dat ik het spel speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
SideShow schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:54:
[...]

Goede samenvatting. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
hexta schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:18:
Zijn er nog dingen (bobblehead) die ik op mijn kerst verlanglijstje kan zetten? :P
Nieuwe headgear, nieuwe muismat, fallout bobblehead. Wat zijn verder de items die ik graag zou willen :P
http://www.bol.com/nl/p/f...edition/9200000046985000/

deze heb ik net binnen gehad zeker de moeite waard en kwa prijs vind ik he nog mee vallen je hebt ook de niet collectors editon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
copywizard schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 11:03:
[...]

http://www.bol.com/nl/p/f...edition/9200000046985000/

deze heb ik net binnen gehad zeker de moeite waard en kwa prijs vind ik he nog mee vallen je hebt ook de niet collectors editon
Bedankt voor de tip :)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
powerplay schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:57:
[...]

Wat je kan doen, is bij het Craft Station, je weapons en armor die het best zijn ( en dus eigenlijk altijd wil dragen) te renamen. Als je dan bijvoorbeeld een wapen renamed naar "- Hunting Rifle" zal die altijd bovenaan in je inventory staan door de "-". Hierdoor kun je heel snel weer naar je default equipment gaan.
Ik doe precies hetzelfde :9 Ik hernoem alles met - ervoor en naar hun functie.
Enkele voorbeelden:
- 10mm Steady Explosive Handgun
- 308mm Midrange Rifle
- 50mm Sniper Rifle
- SS Spray & Pray
- FC Laser Rifle

- Hardened Jumpsuit 111
- Hardened Leather Chest
- Pocked Leather L Leg
- Pocked Leather R Leg

Mijn eigen zaken staan zo altijd bovenaan en alles die ik loot eronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
powerplay schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:57:
[...]

Goeie tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

spoiler:
Ik heb er 8 uit een huis getrokken in Diamond City. Het is het huis van die vrouw die bij de kapper zit wanneer je voor het eerst diamond city binnen komt (Codman heet ze geloof ik). Het is een huis op de boven verdieping bij die robot buttler 1 van die 2 trappen omhoog. Daarna bovenste verdieping van haar huis staan 2 ammo boxes, in elk zaten er 4.

Ik snap sowieso niet waarom iedereen moeite heeft met Fusion cores, ik heb nu 50+ volle en een paar waar al wat juice uit is. Nu ben ik ook een hoarder :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Pagina: 1 ... 8 ... 53 Laatste

Let op:
Globaal spoiler beleid

-Details over de mainquest of grotere sidequest -> spoilertag
-Locatie van "one of a kind" wapens -> spoilertag
-Locatie van reguliere vijanden, wapens etc -> spoiler niet nodig.

Gebruik vooral je gezonde verstand!