Chester schreef op maandag 16 november 2015 @ 17:13:
[...]
spoiler:Ik ben nog te veel met niet main-story dingen bezig, dus nog niet ver genoeg om iets met The Institute te kunnen doen. Mijn huidige plan is dan om eerst alle Railroad quests te doen, vervolgens de BoS, waardoor de Railroad me gaat haten, kan ik daarna nog switchen naar The Institute als ik eenmaal zo ver ben? Want de BoS lijkt ook aardig anti-institute te zijn. Niet dat ik later geweigerd word door de Institute als ik goede vriendjes ben met de BoS

BoS questline t.o.v. Railroad questline "spoiler"
spoiler:Wacht, ik kan dus niks meer met the Railroad nu ik BoS gejoined heb? Dat zou wel erg kut zijn, aangezien ik nog niet eens die gasten heb gevonden (ben nu met die questlijn bij het "find the Railroad" oid.
Ik hoop niet dat dit het geval is, zou ik wel erg jammer vinden.
Minutemen Fort spoiler
spoiler:Bij de Minutemen moet ik nu naar het Fort die gast ontmoeten, ik heb die quest al eerder getriggerd door een beetje heel erg ongeduldig te zijn en in het fort door die superdikke uitklapbare muur te TCL'en. Wat kun je daar toch een gear vinden man, niet normaal. Zie volgende spoiler voor blueprint die je daar krijgt:
Blueprint spoiler:
spoiler:er ligt in de ammoroom van die gasten een blueprint op een tafel voor een Mortar om in je settlements te bouwen. Ook liggen er een schijtlading aan energy cells oid en nog wat random ammo en laserwapens. Als het goed is liggen er ook 1 of 2 mini-nukes.
Yonix schreef op maandag 16 november 2015 @ 17:35:
Als ik het spel speel op 1440p/60fps ('Vsync on') heb ik last van een stotterend, niet-vloeiend beeld. Echter, als ik Vsync uitzet en de frames cap op 90fps loopt het spel prima, maar kent het de nodige animation bugs (freezes etc.). Nu heb ik Vsync uitstaan en de frames gelockt op 60fps. Het spel loopt prima en ik heb geen last van bugs, maar nu heb ik wel last van tearing.
Mijn vraag: wat te doen?

Kun je v-sync forceren in de driver? Heb je een 9xx kaart of 280X of beter? Dan kun je ook de frame-targets aanpassen wat ook een beetje als v-sync werkt. Bij AMD nog een stuk beter omdat het gewoon de kaart "fysiek" limiteert tot snelheden waarop hij die fraterate kan halen.
Caelorum schreef op maandag 16 november 2015 @ 17:32:
[...]
Hmm. Ik speel het spel op medium en ervaar het eigenlijk als ongeveer dezelfde grafische kwaliteit als in New Vegas. Op Ultra zou het dus toch (iig een beetje) beter moeten zijn. Wel is de wereld zelf gewoon een stuk geloofwaardiger geworden. Dat is IMO ook wel wat waard.
Het verhaal kan ik nog niet over oordelen.
Als je geen verschil ziet tussen medium in F4 en ultra in NV dan wil ik toch echt doorverwijzen naar een oogarts

Dat kan echt niet, en op ultra is het verschil nog groter. De game mag dan wel niet idioot mooi zijn zoals sommige games dit jaar, maar het is zeker wel een grote vooruitgang op FO3 en FNV.
[
Voor 32% gewijzigd door
Kuusj op 16-11-2015 17:40
]