Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ik vraag me af hoe jullie dit spel spelen want bij mij komt het een beetje neer op een routine waar ik in gesleten ben...

Het draait allemaal om carringweight. Ik kan nu zo'n 370kg aan meezeulen en mijn standaard uitrusting weegt net iets over 100kg. Dus rond 250kg ruimte om zooi mee te nemen. Ik speel als Lone Wanderer dus geen companions of een hond die tonnen junk mee kan nemen.

Wanneer ik dan begin zorg ik ervoor dat ik alles kwijt ben. Junk in de workbench, niet nodige guns in een kist (armor idem) en alleen de essentials mee. Bij een standaard missie moet ik dan tot 3x terugkomen om mijn inventory te legen. Dat begint snel vervelend te worden. Ik moet dan eerst de instance verlaten dus helemaal terug lopen zodat ik naar buiten kan. Alleen dan kan ik fasttravelen. Ik ga dan altijd eerst naar die Diner waar je moeder en zoon geholpen hebt tegen drugdealers. Trashcan Carla is daar ook vaak. Ik verkoop zoveel mogelijk nutteloze guns en armor. Wanneer ze geld te weinig hebben ruil ik mijn spul in tegen bullets. (echt NOOIT ammo tekort) Vervolgens ga ik naar Sanctuary om daar mijn Junk te droppen en mijn goede loot. Daarna begint het liedje weer opnieuw: missie vervolgen tot je vol zit. Rince & Repeat.

Hoe doen jullie dit?

Ik hoop dat er snel een mod uit komt waarbij je die hond terug kunt sturen met de junk en te verkopen items. Een beetje zoals in Torchlight.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:54
De hond kan je gebruiken zelfs als je lone wanderer perk hebt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-09 15:07
copywizard schreef op maandag 16 november 2015 @ 10:02:
[...]

ooo ja nu zie ik het donkere foto pffft hahaha maar idd lijkt wel een predator helm erg gaaf!
ik heb net een volledige x-01 mk3 set gevonden :)
http://i.imgur.com/5ZIUOWj.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
FloydRaalte schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:03:
Ik vraag me af hoe jullie dit spel spelen want bij mij komt het een beetje neer op een routine waar ik in gesleten ben...

Het draait allemaal om carringweight. Ik kan nu zo'n 370kg aan meezeulen en mijn standaard uitrusting weegt net iets over 100kg. Dus rond 250kg ruimte om zooi mee te nemen. Ik speel als Lone Wanderer dus geen companions of een hond die tonnen junk mee kan nemen.

Wanneer ik dan begin zorg ik ervoor dat ik alles kwijt ben. Junk in de workbench, niet nodige guns in een kist (armor idem) en alleen de essentials mee. Bij een standaard missie moet ik dan tot 3x terugkomen om mijn inventory te legen. Dat begint snel vervelend te worden. Ik moet dan eerst de instance verlaten dus helemaal terug lopen zodat ik naar buiten kan. Alleen dan kan ik fasttravelen. Ik ga dan altijd eerst naar die Diner waar je moeder en zoon geholpen hebt tegen drugdealers. Trashcan Carla is daar ook vaak. Ik verkoop zoveel mogelijk nutteloze guns en armor. Wanneer ze geld te weinig hebben ruil ik mijn spul in tegen bullets. (echt NOOIT ammo tekort) Vervolgens ga ik naar Sanctuary om daar mijn Junk te droppen en mijn goede loot. Daarna begint het liedje weer opnieuw: missie vervolgen tot je vol zit. Rince & Repeat.

Hoe doen jullie dit?

Ik hoop dat er snel een mod uit komt waarbij je die hond terug kunt sturen met de junk en te verkopen items. Een beetje zoals in Torchlight.
Ik vermoed dat je alles loot wat los en vast zit?
Sommige items geven maar 2 steel maar wegen gigantisch veel. Ook nuttig dingen als desk fans, typewriters en enkele andere nuttige loot laat ik vaak even liggen en kom dan later terug.
Ook armor weegt erg veel en moet je ook niet altijd meenemen, tenzij je leather tekort hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Hoe geweldig ik het spel ook vind op de PS4. Mis ik wel de loot all optie. Zie ik iets totaal over het hoofd?

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

FloydRaalte schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:03:

herkenbaar, maar dat is volgens mij ook wel bij iedere RPG een issue; kunt niet alles meenemen, altijd tekort aan bagspace. laat daarom veel materiaal links liggen. en neem alleen noodzakelijke grondstoffen mee terug.
kunt ongetwijfeld je bagspace upgraden, maar hoe? geen idee, nog niet uitgezocht

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Ik loot vaak alleen bottlecaps en ammo van enemies. Af en toe als ik in de lijst wapen zie of een stuk armor waarvan ik denk is dat bruikbaar neem ik het mee. Anders blijf je aan het slepen XD. 10x pipe pistol meenemen voor die paar materials no thanks.

Ik ben al zo veel tijd kwijt aan het uitzoeken wat is beter wat kan upgrade worden wat moet naar junk, wat kan ik bewaren, wat niet. Inmiddels kisten vol gear en wapens waar ik eigenlijk niks mee doe. Mss toch maar eens paar settlers voorzien van wat armor.

[ Voor 34% gewijzigd door FlyLight3r op 16-11-2015 11:12 ]

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
kkbizz schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:05:
[...]

ik heb net een volledige x-01 mk3 set gevonden :)
http://i.imgur.com/5ZIUOWj.png
damn dat wil ik ook!

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Xanthian schreef op maandag 16 november 2015 @ 09:52:
Ik heb ghouls in het begin allemaal afgemaakt met een machete, werkte geweldig.
Ik heb nu een volledig ge-upgraden automatic pipe rifle die Ghouls afknalt. Heerlijk.

Ik heb één bolt-action pipe-rifle geüpgrade naar een sniper rifle, werkt ook fantastisch. Gebruikt nu wel .50 ammo, wat echt schaars is.
.50 ammo schaars???? ik denk dat ik 2000 stuks heb maar ben nog nooit een wapen tegen gekomen die ze gebruikt xD

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-12-2024

Jo0Lz

Lick the box!

Angeloonie schreef op maandag 16 november 2015 @ 09:56:
[...]

Ik speel na 40 uur nog steeds met Dog :P
Zat er vanmorgen even over te denken om iemand anders te nemen. Dogmeat is zo fucking nutteloos en verraad mij soms, maar hij is klein dus als hij de weg blokkeert kan ik er overheen springen, en dat gaat met mensen niet :+ En het is een hond, altijd leuk :+
Ik hou van mijn hond. <3 Hij helpt me zoeken naar mijn zoon.

Dat beest is echt fucking geniaal, heb wel cosworth mee gehad in het begin maar die vind dingen wel of niet goed :D

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Freakiebeakie schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:12:
[...]

.50 ammo schaars???? ik denk dat ik 2000 stuks heb maar ben nog nooit een wapen tegen gekomen die ze gebruikt xD
heb ik ook last van ik gebruik ze alleen voor mn .50 sniper rifle

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:08:
[...]

herkenbaar, maar dat is volgens mij ook wel bij iedere RPG een issue; kunt niet alles meenemen, altijd tekort aan bagspace. laat daarom veel materiaal links liggen. en neem alleen noodzakelijke grondstoffen mee terug.
kunt ongetwijfeld je bagspace upgraden, maar hoe? geen idee, nog niet uitgezocht
Je kan zakken op je armor maken

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Die hond is leuk in het begin maar later heb je toch echt companions nodig die wat kunnen ipv. bijten ;)

spoiler:
Nick Valentine neem ik standaard mee omdat hij bijna alle terminals kan hacken. Als het echt intens vechten wordt neem ik Paladin Danse mee, er is volgens mij geen betere combat companion..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
anandus schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:14:
[...]

Je kan zakken op je armor maken
Om vervolgens die zakken met armor te vullen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Lipst3r schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:15:
[...]

Om vervolgens die zakken met armor te vullen :9
Die je weer gaat gebruiken om meer zakken op je armor te maken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Idd, al mijn armor is pocketed en ik heb bijna de perk waarbij je kan fast travellen als je overladen bent (nu kan ik rennen met AP)

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
himlims_ schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:08:
[...]

Met de Strong Back perk, zit onder je Strength en je hebt er lvl 6 voor nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ohh die perk wil ik ook, weet je zo uit je hoofd welke dat is scheelt mij weer dor alle ranks scrollen. ben een keer overladen helemaal naar een settlement gelopen omdat ik me spullen niet wilde droppen xD. ik loop altijd in een powerarmor rond wat er ook voor zorgt dat ik veel meer kan tillen

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Freakiebeakie schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:21:
ohh die perk wil ik ook, weet je zo uit je hoofd welke dat is scheelt mij weer dor alle ranks scrollen. ben een keer overladen helemaal naar een settlement gelopen omdat ik me spullen niet wilde droppen xD. ik loop altijd in een powerarmor rond wat er ook voor zorgt dat ik veel meer kan tillen
Dat is ook de Strong Back perk, alleen dan lvl 4 ervan ;) Je moet alleen wel minimaal lvl 30 zijn om deze te kunnen gebruiken.

[ Voor 6% gewijzigd door Black-Hole op 16-11-2015 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Damn die jumpscares afentoe :')
En dan die companion die me ook nog laat schrikken. :') die heb ik al verscheidene keren een paar shotgun shells in zijn hoofd geschoten.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
hexta schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:24:
Damn die jumpscares afentoe :')
En dan die companion die me ook nog laat schrikken. :') die heb ik al verscheidene keren een paar shotgun shells in zijn hoofd geschoten.
Ik zou adviseren om dan geen fatboy vast te houden :')

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Ik zie meerdere mensen hier altijd in powerarmor lopen. Ik heb dat ding nog maar 1x gebruikt en dat was in het begin daar. Verder speel ik op very hard en heb nog niet echt gevoel gehad van ik haal ff mn armor op ofzo. Is dat pak ook niet zwaar OP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-09 13:17
Lipst3r schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:26:
Ik zie meerdere mensen hier altijd in powerarmor lopen. Ik heb dat ding nog maar 1x gebruikt en dat was in het begin daar. Verder speel ik op very hard en heb nog niet echt gevoel gehad van ik haal ff mn armor op ofzo. Is dat pak ook niet zwaar OP?
Same, ik heb hem ook maar 1 keer gebruikt nog. Voelt niet echt nodig.

Heb honderd van die fusion dingen liggen mocht ik het nog een keer echt nodig hebben maar tot nu toe totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Ik gebruik hem niet, haalt het gevoel van het spel teveel weg voor mij.
Ben wel een pak gaan dragen. No more naked chick ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

vind vooral irritant lopen (beweing wat houterig, en geluid effecten van pak storend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Ik gebruik hem ook niet alleen verzamel ze wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Zo ik ben vannochtend mijn cave weer uitgekropen voor de arbeit.

Wat een game _O_.

Kwam pas bij level 10 erachter dat als je hoge int of char hebt (bijv 10) dat je dan dus latelevel perks kan kiezen :') Met mouse2 kan je door de perkchart scrollen :')

Positief verrast door zowel de kwantiteit als kwaliteit van de content!

[ Voor 12% gewijzigd door Cornelisjuh op 16-11-2015 11:29 ]

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ik gebruik mijn power armor juist altijd heerlijk alleen al om naar te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scy
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-09 09:45

Scy

¯\_(ツ)_/¯

Freakiebeakie schreef op maandag 16 november 2015 @ 10:56:
[...]

ben zelf helemaal vriendjes met nick valentine. geweldig karakter waar je veel mee kan praten.
ga zo even proberen om mensen goederen van de ene naar de andere locatie te laten brengen.
wist al dat het kan maar wist nooit hoe :D
Mijn mening over de karakter die je tegenkomt in Diamond City (die detective):
spoiler:
Die Nick Valentine is nog wel de meest interessante karakter in Fallout 4 dus ver. De voice-acting van hem en zijn manier van denken is erg interessant, ook cool dat hij als een follower kan fungeren.

Vind het wel jammer dat de BoS niet reageert op dat hij een Synth is, of dat de burgers van Diamond City zo bang zijn voor geinfilteerde synths maar het wel goedkeuren dat Nick Valentine er is. Dit snap ik niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:08
Weet iemand een manier om de power armor te kunnen blijven gebruiken?
Ik heb 2 t45 armors die lopen op een fusion core maar ik vind dat die dingen vrij snel leeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Dat hangt er vanaf. Bij sommige missies, deathclaw hordes en met enorme radiation is het toch wel erg handig als je niet je volledige medical gear er doorheen wilt loeien.

Plus, soms wil je gewoon in stijl aan komen zetten bij sommige fracties of missies. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:08
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:33:
[..]
Plus, soms wil je gewoon in stijl aan komen zetten bij sommige fracties of missies. :D
Haha ja joh tis vooral zien en gezien worden in fallout, onderschat dat niet! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:33:
[...]

Dat hangt er vanaf. Bij sommige missies, deathclaw hordes en met enorme radiation is het toch wel erg handig als je niet je volledige medical gear er doorheen wilt loeien.

In het begin liep ik idd liever zonder, maar naar mate je verder in het spel komt is de power armor toch wel onmisbaar vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scy

Scy

¯\_(ツ)_/¯

Harribo schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:32:
Ik heb 2 t45 armors die lopen op een fusion core maar ik vind dat die dingen vrij snel leeg zijn.
Er zijn wel perks die je Fusion Core duur verlengen (minder snel leeg worden). Alleen je dient er wel 9 intelligence voor te hebben... Op dit moment heb ik 22 fusion cores, desondanks gebruik ik Power Armor ook niet zo vaak. Een enkele keer vond ik vier cores in zo'n munitie pakket. Dat kwam misschien door Scrounger? Want dat is wel héél uitzonderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-08 22:59

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Er zijn meer dan genoeg cores te vinden, verspreid door het wasteland. Ik heb momenteel 28 cores in mijn voorraad. Hier loop ik lang genoeg op. Sowieso is er een upgrade waarmee je cores langer mee gaan. Hier heb je alleen wel wat skills voor nodig.
spoiler:
Verder is de power armor heerlijk. Als ik bij de BoS ben geweest doe ik altijd even de vette insertion door gewoon naar beneden te springen en met een harde klap te landen.. O+

De power armor loopt op cores. Er is een trucje om oneindig veel power cores te krijgen..maar wil je dit is de vraag... aangezien je dan gaat cheaten. Zonde.....

[ Voor 9% gewijzigd door Point.Flare op 16-11-2015 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Help me even gasten, als je dus lvl 10 bent, kun je alle perks die beschikbaar zijn kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09

Shabbaman

Got love?

Als je voor een SPECIAL, zoals bijvoorbeeld Luck, level 10 hebt wel. Als je XP level 10 is, dan niet.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Sprinten in je power armour draint je fusion core extreem snel, als je daar een beetje mee uitkijkt kan je toch wel een uurtje met een fusion core rondsjouwen gok ik?
Harribo schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:37:
[...]
Haha ja joh tis vooral zien en gezien worden in fallout, onderschat dat niet! :-)
Haha dát en het verbergt die enorm lelijke Stallone bakkes van me tijdens cut scenes, m'n mannetje zag er in de character creation tool een stuk beter uit. :)
Grimmie187 schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:38:
[...]
In het begin liep ik idd liever zonder, maar naar mate je verder in het spel komt is de power armor toch wel onmisbaar vind ik.
Helemaal als je op een gegeven moment door
spoiler:
the glowing sea
moet sjouwen.

Overigens ook supervet dat de speelwereld (veel) groter is dan de map aangeeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

spoiler:
X-01 power armor in court 35
waar hij hem heeft gehaalt moet je pas op lvl28 of hoger komen als je daar komt en je bent nog geen lvl28 dan spawn hij niet en loot je armor die wel is T51/T60 dan komt hij niet meer op die plek. ik heb hem ook en ik was ik was lvl28 en hij is echt vet als je lamp aan zet dan geef ogen licht

dus eerst even save maken voor dat je binnen gaat in court 35 is hij niet laad die save en komt paar lvl later terug .

weet iemand of brorherhood of steel Q is bug ? ik die nu al lang tijd van die klein Q en ik blijf ze elke keer krijgen heb al keer 2x de zelfde Q gehad dat ik in gebouw de zelfde item uit zelfde kist moet halen

[ Voor 7% gewijzigd door Motaro op 16-11-2015 11:48 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Shabbaman schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:46:
Als je voor een SPECIAL, zoals bijvoorbeeld Luck, level 10 hebt wel. Als je XP level 10 is, dan niet.
Ik heb nu bijv. strength op 10 sterren, ik zal dus lvl 10 perk kunnen pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

mfreriks schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:44:
Help me even gasten, als je dus lvl 10 bent, kun je alle perks die beschikbaar zijn kiezen?
Nee. Ik ben level 24 en ik kan nog niet eens alle perks kiezen. Perks zijn gebonden aan voorwaarden. Een SPECIAL op een bepaald niveau of een bepaald character level. Het is onmogelijk om alle opties tot perks al geünlockt te hebben op dat level. Je zal keuzes moeten maken. Wil je een specifieke perk, dan zal je er naar toe moeten werken en andere dingen laten liggen.
mfreriks schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:47:
[...]

Oh, zo. Ja, dat wel. Op het maximum level van een attribuut kan je dan alle perks in die tree kiezen.. tenzij er een bepaalde character level voorwaarde op zit.

[ Voor 24% gewijzigd door Point.Flare op 16-11-2015 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Op een andere noot. Wie van jullie heeft er ook problemen met de app? Ondanks dat ik Wifi heb wil hij niet verbinden in de studeerkamer. Dichter bij de router werkt het wel. Dus het is een latency kwestie. Alleen ja.. onbruikbaar dus. Iemand tips om mijn Android onderdeel te maken van het netwerk, terwijl hij gewoon op 4g loopt?? (simpele VPN oid?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Motaro schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:47:
[...]

spoiler:
X-01 power armor in court 35
waar hij hem heeft gehaalt moet je pas op lvl28 of hoger komen als je daar komt en je bent nog geen lvl28 dan spawn hij niet en loot je armor die wel is T51/T60 dan komt hij niet meer op die plek. ik heb hem ook en ik was ik was lvl28 en hij is echt vet als je lamp aan zet dan geef ogen licht

dus eerst even save maken voor dat je binnen gaat in court 35 is hij niet laad die save en komt paar lvl later terug .

weet iemand of brorherhood of steel Q is bug ? ik die nu al lang tijd van die klein Q en ik blijf ze elke keer krijgen heb al keer 2x de zelfde Q gehad dat ik in gebouw de zelfde item uit zelfde kist moet halen
thx ik zal die plaats nog een paar lvls mijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

graag gedaan :D

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09

Shabbaman

Got love?

mfreriks schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:47:
[...]

Ja, Pain Train, de capstone skill van Strength. Niet een level 10 perk van een andere SPECIAL.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Shabbaman schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:51:
[...]

Ja, Pain Train, de capstone skill van Strength. Niet een level 10 perk van een andere SPECIAL.
Thanks!!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoleum
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09 01:11
Ik heb gelezen dat je lege fusion cores in generators kunt stoppen om ze op te laden, ik kan dit echter vanavond pas testen, kan iemand dit eens uitproberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
xoleum schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:52:
Ik heb gelezen dat je lege fusion cores in generators kunt stoppen om ze op te laden, ik kan dit echter vanavond pas testen, kan iemand dit eens uitproberen?
Zou niet weten hoe? Als een fusion core leeg gaat verdwijnt het gewoon uit je inventory. En een empty fusion core o.i.d. ben ik ook nog nooit tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Moet je dan semi ontladen cores opladen? Dat zou wel mooi zijn. Gewoon cores op een laag percentage wisselen. Kost alleen even tijd om uit te stappen en handmatig de core te wisselen..

EDIT: Even gezocht. Naar verluidt fake..

[ Voor 21% gewijzigd door Point.Flare op 16-11-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
Point.Flare schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:55:
[...]

Moet je dan semi ontladen cores opladen? Dat zou wel mooi zijn. Gewoon cores op een laag percentage wisselen. Kost alleen even tijd om uit te stappen en handmatig de core te wisselen..
Zou wel logisch zijn aangezien veel fusion cores in generatoren te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Laatst online: 11:12
Grecio schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:27:
[...]

Same, ik heb hem ook maar 1 keer gebruikt nog. Voelt niet echt nodig.

Heb honderd van die fusion dingen liggen mocht ik het nog een keer echt nodig hebben maar tot nu toe totaal niet.
Hoe kom je aan 100 van die dingen? In de guides lees ik er niet eens over zoveel? Niet in d e war met fusion cells?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
Physx schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:04:
[...]

Hoe kom je aan 100 van die dingen? In de guides lees ik er niet eens over zoveel? Niet in d e war met fusion cells?
Oh nee sorry dat was een hyperbool. Begrijp het misverstand. Heb er een stuk of 30, gewoon overal random opgepikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bejaim
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-03 21:25
Kan je op de een of andere manier zien waar je hond zich bevind? Ik ben hem nu al een tijd kwijt en na het fast travelen komt hij ook niet tevoorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Grecio schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:14:
[...]

Oh nee sorry dat was een hyperbool. Begrijp het misverstand. Heb er een stuk of 30, gewoon overal random opgepikt.
Heb er nu een stuk of 15. Net pas voor het eerst mijn power armor gebruikt. (T51) Ik zag een deathclaw in een sinkhole. Even terug naar Sanactuary om mijn PA op te halen, deathclaw in de pan gehakt! Ik was overigens blij dat ik heb even aangehouden heb... de vijanden in die sinkhole waren ook niet mals!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Angeloonie schreef op maandag 16 november 2015 @ 10:58:
[...]

Hoe werkt zo'n supply line precies, en wat heb je nodig?
Ik heb lage charisma en geen Local Leader (oid) perk. Heb je die wel nodig?
En zijn alle onderdelen in de workshop dan altijd beschikbaar tussen de settlements waar je trade routes op hebt staan (1x naar en 1x van)?
Ja, local leader heb je nodig. Daarna verschijnt er een extra optie als je een settler aanwijst in workshop mode. Als twee settlements met elkaar zijn verbonden zijn materialen aan beide zijden wederzijds beschikbaar. Met veel settlements is het dan soms wel lastig om te weten waar een material zich precies bevindt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
bejaim schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:18:
Kan je op de een of andere manier zien waar je hond zich bevind? Ik ben hem nu al een tijd kwijt en na het fast travelen komt hij ook niet tevoorschijn.
Hij zit meestal in een van de hondenhokken die staan in Sanctuary. Zo niet loopt een companion rond waar je hem als eerst hebt ontdekt, in het geval van de hond dus het red rocket benzine station.

Tip: Alle hondenhokken verwijderen in Sanctuary en er 1 laten staan bij je hoofdgebouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Volgens bijna alle google-intel zijn die dingen niet rechargeable. Je kunt ze dus niet opladen en als ze leeg zijn verdwijnen ze uit je inventory. Mogelijk komt er ooit een mod die het opladen wel mogelijk maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
NLxAROSA schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:19:
[...]
Ja, local leader heb je nodig. Daarna verschijnt er een extra optie als je een settler aanwijst in workshop mode. Als twee settlements met elkaar zijn verbonden zijn materialen aan beide zijden wederzijds beschikbaar. Met veel settlements is het dan soms wel lastig om te weten waar een material zich precies bevindt. :P
Kan je dan niet theoretisch als je settlement ABC hebt gewoon van A-B-C-A een route maken en dan heb je 1 workshop? Of werkt dat niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Zojuist op Fok artikel geplaatst over een Game Crashing bug. Het zou gaan om een settlement quest die je leidt naar Mosignor Plaza. Daar aangekomen loop de game vast. Ik ben er al geweest (voor een andere quest) en tot nu toe gaat het goed. Iemand deze problemen ook gehad? Anders mijd ik die plek voorlopig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

FloydRaalte schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:27:
Zojuist op Fok artikel geplaatst over een Game Crashing bug. Het zou gaan om een settlement quest die je leidt naar Mosignor Plaza. Daar aangekomen loop de game vast. Ik ben er al geweest (voor een andere quest) en tot nu toe gaat het goed. Iemand deze problemen ook gehad? Anders mijd ik die plek voorlopig :)
Ik heb een andere quest gedaan in Monsignor Plaza en had daar geen enkel probleem.

Tot nu toe maar 1 crash gehad vanmorgen, in Gunners Plaza deed ik een quicksave en ging ik om het hoekje en meteen Q voor VATS, toen crashte de game. Vervolgens na restart werkte het gewoon weer.

[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 16-11-2015 12:32 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
  • Laatst online: 08-09 09:32
FloydRaalte schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:27:
Toevallig gisteren deze quest afgerond. Geen rare bugs gezien daarbij (op PC).
Enige wat ik merk in sommige willekeurige gebouwen als ik daar een deur naar bijv. een balkon of dak neem, dat ik daarna door alles heen clip. Tegenwoordig even gauw F5-en voordat ik een deurtje doorga :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:22
Vandaag toch maar Fallout 4 gekocht voor de PS4 *insert succes kid* voor 30 euro

Helaas pas aan het einde van de week tijd voor de game, FUUUU ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bejaim
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-03 21:25
Ik heb net heel sanctuary en de red rocket benzine station afgezocht maar helaas. Misschien dat hij hem later in het spel opeens terug is. Jammer dat je op de map niet kan zien waar hij is zoals je power armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Ik save gelukkig vrij vaak en veel is met de console wel op te lossen gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zorgt het gebruik van de console er overigens niet voor dat je Steam achievements uitgeschakeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
bejaim schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:35:
Ik heb net heel sanctuary en de red rocket benzine station afgezocht maar helaas. Misschien dat hij hem later in het spel opeens terug is. Jammer dat je op de map niet kan zien waar hij is zoals je power armor.
Je kan wel zo dogmeat naar jou toe teleporteren:
http://www.gameskinny.com...or-other-npc-in-fallout-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb gelezen dat, in tegenstelling tot deel 3, achievements gewoon blijven werken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09 10:12
Angeloonie schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:44:
Zorgt het gebruik van de console er overigens niet voor dat je Steam achievements uitgeschakeld worden?
Vroeg ik mij ook af.

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Nee hoor. Ik kreeg ze nog gewoon O-)
Ben nu wel opnieuw begonnen zonder cheats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Blue Knight schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:45:
[...]

Nee hoor. Ik kreeg ze nog gewoon O-)
Ben nu wel opnieuw begonnen zonder cheats.
Mooi!

In FO3/New Vegas was dat wel zo. In Skyrim weer niet maar mogelijk was het nu weer terug.
Niet dat ik het ga doen (enkel noclip als ik vast zit of dingen om bugs te fixen), maar wel handig om te weten dat je dan niet fucked bent. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-06 22:42
spoiler:
Iemand ook bij die lui in de stad geweest waarbij je al je gear moest inleveren? Vond dat echt een dubieus clubje. Inmiddels bestaan ze bij mij niet meer, maar heb de optie niet geprobeerd wat er gebeurd als je je spul wel inleverd. Iemand die dit wel geprobeerd heeft?

Vond het wel een leuke wending trouwens dat je dit zo onderweg tegen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Boeiend :P. Maar blijkbaar niet dus. En ik cheat niet, ik los issues op ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Laatst online: 11:12
DeFries schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:46:
Iemand ook bij die lui in de stad geweest waarbij je al je gear moest inleveren? Vond dat echt een dubieus clubje. Inmiddels bestaan ze bij mij niet meer, maar heb de optie niet geprobeerd wat er gebeurd als je je spul wel inleverd. Iemand die dit wel geprobeerd heeft?

Vond het wel een leuke wending trouwens dat je dit zo onderweg tegen komt.
let s.v.p. even op spoiler tags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Grecio schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:22:
[...]

Kan je dan niet theoretisch als je settlement ABC hebt gewoon van A-B-C-A een route maken en dan heb je 1 workshop? Of werkt dat niet zo
A-B-C is dan voldoende volgens mij. Je kunt supply lines ook weer ongedaan maken (die settlers lopen dan rond als 'provisioner' met een volgeladen Brahmin bij zich).

[ Voor 22% gewijzigd door NLxAROSA op 16-11-2015 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-06 22:42
Physx schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:50:
[...]

let s.v.p. even op spoiler tags
Fixed. Helemaal vergeten....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Toepasselijk.
Afbeeldingslocatie: http://cdn2.cad-comic.com/comics/cad-20151116-a1e63.png

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scy

Scy

¯\_(ツ)_/¯

Héél toepasselijk. Ik vind die eerste twee taartpunten (linksboven en rechtsboven) wel een beetje een bug hoor. Waar je verwacht schroeven in te vinden vind je niks, dus dan ben je genoodzaakt alles te pakken en per item te controleren/onthouden wat er nou precies in zit. :(

Ik verwacht met de komst van Creation Kit een mod als je je "cursor" houdt op een item dat die de "raw materials" laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• def4332221
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 27-11-2023
DoubleDutch schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 18:24:
Ben bezig met het oplossen van mijn probleem met het niet kunnen bewegen tijdens het bouwen.
Het probleem zit hem in het opnieuw instellen van de keybinding,wat ik heb gedaan.
Wat ik van internet haal is dat ik mijn instellingen van qwerty naar azerty moet veranderen, normaal doen je dat met ALT+SHIFT,dit werkt niet, iemand een idee hoe ik dat anders kan doen?
controll + shift moet u gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

GravGunner

Man's inhumanity to Man

ye-roon schreef op maandag 16 november 2015 @ 00:17:
Vraagje, weet iemand of het mogelijk is/word om andere "undergear" te upgraden? Tot nu toe kan ik alleen dat stomme vault suit upgraden en das totaal niet handig(plus het ziet er niet uit met m'n combat armor). Ik had iets gehoord van iemand bij de spoorwegen, maar geen idee hoe of wat en kan ook niet duidelijk antwoord vinden op de interwebz. Mocht iemand het weten vergeet de spoiler tags niet :)
Yup, hier is inderdaad wat voor:
spoiler:
Via The Railroad kan je sidequests doen (PAM) en als je alle DIA caches vindt, dacht dat het er een stuk of 5-6 waren, niet geteld. dan unlock je Armorweave. Hierna kan je alle normale kleding(die je al onder je armor kon dragen) upgraden met pantser. HF!

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Kijk trouwens met smart uit naar de eerste "costume" mods, waarbij je zichtbare gear anders is dan degene die je werkelijk ge-equipped hebt. Er zitten erg coole costumes in het spel, maar het is het nooit waard om ze te equippen. Mijn gasmasker stoort ook nogal tijdens cutscenes :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:31

watercoolertje

Untertitel

Scy schreef op maandag 16 november 2015 @ 13:07:
[...]

Héél toepasselijk. Ik vind die eerste twee taartpunten (linksboven en rechtsboven) wel een beetje een bug hoor. Waar je verwacht schroeven in te vinden vind je niks, dus dan ben je genoodzaakt alles te pakken en per item te controleren/onthouden wat er nou precies in zit. :(

Ik verwacht met de komst van Creation Kit een mod als je je "cursor" houdt op een item dat die de "raw materials" laat zien.
Als je wat specifieks zoekt kan je dat ook aangeven, wat het imho wel erg makkelijk maakt om alleen de juiste dingen op te rapen. Echter zelf raap ik eigenlijk alles op en af en toe ff fast travellen om alles te dumpen :)

http://www.gamespot.com/g...ting-components/2900-390/ hier zie je waar je dat kan activeren...

Klopt het dat ik onder alle armor niks aan heb? Loop eigenlijk altijd in mn boxer rond :P Naar mijn idee moet er nog wat kleding tussen maar als ik iets aantrek is alle armor ook meteen van mn lichaam af.

[ Voor 10% gewijzigd door watercoolertje op 16-11-2015 13:22 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vraagje over de BoS en The Railroad:
spoiler:
Via de BoS krijg je een quest om The Railroad uit te roeien, dan kan je dus The Railroad niet meer completen. Maar is dat andersom ook het geval? Dan zou ik namelijk eerst The Railroad willen afronden en vervolgens ze uit gaan roeien _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:54
Paar vraagjes aan Fallout experts, ik ben nieuw in de game en heb het idee dat ik nu op lvl 24 nog maar wat doe op sommige vlakken:

- Hoe belangrijk is het om je dorpjes/bases uit te breiden? Eigenlijk doe ik niks aan water/voedsel/defence...
- Ik heb het idee dat ik nergens goede gear vind.. bijna al het armor is lager of scheelt nèt 1 puntje in stats
- Zelfde met wapens, ik vind niet zoveel bijzonders. Heb zelf wat gecraft en eigenlijk verslaat niks dit.
- Lopen jullie met veel of weinig verschillende wapens? Er zijn zoveel ammo types. Is het handiger om bijv. 2 wapens uit te bouwen, of juist veel verschillende dingen te hebben?
Nog een vraag over sidequests, voor de zekerheid maar afgeschermd
spoiler:
- Gaan de sidequests van 'help die setttlers', 'roei deze locatie uit' of 'haal die gear op' oneindig door?

[ Voor 4% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 16-11-2015 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 11:30

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Heb F4 voor m'n PS4 vanmorgen binnengekregen, en ga ik aan beginnen zodra ik ooit klaar ben met DA:I, maar ik lees toch nog wel net ff te veel over bugs om me echt gerust te voelen.. is het echt zo dramatisch? Is er al bericht van Bethesda dat ze ermee bezig zijn oid?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Piet_Piraat7 schreef op maandag 16 november 2015 @ 13:25:
Paar vraagjes aan Fallout experts, ik ben nieuw in de game en heb het idee dat ik nu op lvl 24 nog maar wat doe op sommige vlakken:

- Hoe belangrijk is het om je dorpjes/bases uit te breiden? Eigenlijk doe ik niks aan water/voedsel/defence...
- Ik heb het idee dat ik nergens goede gear vind.. bijna al het armor is lager of scheelt nèt 1 puntje in stats
- Zelfde met wapens, ik vind niet zoveel bijzonders. Heb zelf wat gecraft en eigenlijk verslaat niks dit.
- Lopen jullie met veel of weinig verschillende wapens? Er zijn zoveel ammo types. Is het handiger om bijv. 2 wapens uit te bouwen, of juist veel verschillende dingen te hebben?
spoiler:
- Gaan de sidequests van 'help die setttlers', 'roei deze locatie uit' of 'haal die gear op' oneindig door?
Ik heb 7 verschillende wapens bij me :')
Voor elke soort ammo heb ik 1 wapen uitgebouwd, en alles van shotgun tot sniper bij me.
Als kogels van 1 wapen op beginnen te gaan stap ik over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heb nu 4 verschillende anti-$unit guns; anti human, anti monsters, anti-.... vul maar in

standaard doen ze niet bijzonder veel schade, maar na upgraden best praktisch dat gun extra sterk is tegen bepaalde opponenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Ja, zelfde tactiek, veel verschillende wapens qua ammo bij me, zover mogelijk gemod als mijn perks het nu toelaten en switchen af en toe. Soms is het ook zonde om bijv Mirelurks hatchlings, die met 1 schot dood zijn, te killen met een sniper, dan is 10mm sneller en goedkoper.

Heb wel minimaal 1 echte powerhouse bij me, voor het geval dat :P.

Moet mezelf wel afleren om elke keer alle granaten etc mee te sleuren, was me al aan het afvragen waarom ik zo snel "vol" zat, had ik 50 granaten, 40 mines, 30 molotov cocktails etc bij me :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

GravGunner schreef op maandag 16 november 2015 @ 13:10:
[...]

Yup, hier is inderdaad wat voor:
spoiler:
Via The Railroad kan je sidequests doen (PAM) en als je alle DIA caches vindt, dacht dat het er een stuk of 5-6 waren, niet geteld. dan unlock je Armorweave. Hierna kan je alle normale kleding(die je al onder je armor kon dragen) upgraden met pantser. HF!
Thanks, maar:
spoiler:
PAM geeft me geen quests? Moet ik daar eerst andere quest voor doen? Ik ben wel al die MILA's aant plaatsen voor Tom.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Piet_Piraat7 schreef op maandag 16 november 2015 @ 13:25:

Kun je volledig overslaan als je dat wil.
Door blijven spelen en/of upgraden bij de workbench.
Door blijven spelen en/of upgraden bij de workbench
Ik loop met 5 wapens rond nu, allemaal andere ammo:
- Volledige gemodde legendary Hunting Rifle met .50 (voor afstand)
- Volledig gemodde legendary Shotgun met Shells (voor heel dichtbij)
- Volledig gemodde legendary Laser Rifle met Fusion Cells (voor vanalles)
- Volledig gemodde Missile Launcher met Missiles (voor hele sterke vijanden)
- Volledig gemodde legendary 10mm Pistol (met silencer, voor sneaky killen)
spoiler:
Ja
HeatWave schreef op maandag 16 november 2015 @ 13:38:
Moet mezelf wel afleren om elke keer alle granaten etc mee te sleuren, was me al aan het afvragen waarom ik zo snel "vol" zat, had ik 50 granaten, 40 mines, 30 molotov cocktails etc bij me :').
Ik heb nooit granaten mee. Enkel als ik ze vind gebruik ik ze, maar anders niet. Wat ik wel doe is alle mines en granaten in mijn stash stoppen. Die dingen leveren aardig wat op en wegen geen drol. Als ik dus geld nodig heb kan ik die dingen gaan omwisselen. Inmiddels in totaal wel 150 van die dingen.

[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 16-11-2015 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

GravGunner

Man's inhumanity to Man

Angeloonie schreef op maandag 16 november 2015 @ 13:22:
Vraagje over de BoS en The Railroad:
spoiler:
Via de BoS krijg je een quest om The Railroad uit te roeien, dan kan je dus The Railroad niet meer completen. Maar is dat andersom ook het geval? Dan zou ik namelijk eerst The Railroad willen afronden en vervolgens ze uit gaan roeien _O-
spoiler:
Oh yes, and it is fantastically explosive! :D
ye-roon schreef op maandag 16 november 2015 @ 13:43:
[...]

Thanks, maar:
spoiler:
PAM geeft me geen quests? Moet ik daar eerst andere quest voor doen? Ik ben wel al die MILA's aant plaatsen voor Tom.
spoiler:
uhm, ja. volgens mij moet je 1 of 2 quests ofzo doen voordat zij je nodig heeft. Drummer Boy komt vanzelf naar je toe :). ps vergeet je spoilers niet af te sluiten ;)

Lekker veel zwart in deze post weer xD

Ik kan niet wachten tot ik vanavond verder kan spelen, wel even met een andere karakter(hele week op de bank met controller gespeelt, dus eerst maar eens easy met een 2e char de toetsenbord leren kennen :P

target assimilated

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

Kan iedereen aub zorgen dat de spoiler tags werken voor je post?

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:52
Scy schreef op maandag 16 november 2015 @ 13:07:
[...]

Ja kan op components "tag for search" doen vanuit je inventory, als je dit doet op screws krijgen alle objecten die dit component bevatten een vergrootglas als je je muis erover heen houdt om het op te pakken, erg handig.

Wist je ook dat bijvoorbeeld een alarm clock nuclear material bevat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Ik spaar voornamelijk Prewar money, alleen jammer dat hij dat als junk ziet. Ik heb nu 538 van die dingen en die wegen echt letterlijk niets ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
HeatWave schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:01:
Ik spaar voornamelijk Prewar money, alleen jammer dat hij dat als junk ziet. Ik heb nu 538 van die dingen en die wegen echt letterlijk niets ;).
het perfecte handelsmiddel _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

GravGunner schreef op maandag 16 november 2015 @ 13:50:
[...]

spoiler:
Oh yes, and it is fantastically explosive! :D
Top! Dan ga ik eerst met Railroad starten voordat ik met de BoS verder ga :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Die justice shotgun is wel een thing of beauty. 90 damage is wel lekker als je met je suffe hoofd een deathclaw tegenkomt.

Tot nu toe heb ik genoeg aan een 10 mm (zwaar modded) pistol, (sniper)rifle en de shotgun. En ik kom om in de ammo en caps. Heb sowieso nooit een ammo/caps tekort gehad eigenlijk.

PA is voor pluisjes :+ ,ben nu level 21 oid en na concord niet meer gebruikt of nodig gehad. Gewoon veel vatsen en wanneer nodig realtime ff afmaken. *O*

Overigens is het me nog steeds gelukt alle factions de vinger te geven, sluit me nergens bij aan.

[ Voor 9% gewijzigd door Flagg op 16-11-2015 14:16 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Angeloonie schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:09:
[...]

Top! Dan ga ik eerst met Railroad starten voordat ik met de BoS verder ga :+
spoiler:
Goed om te weten idd. Hebben de Minutemen iets vergelijkbaars? Of kan ik die altijd blijven doen?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:17
Kan ook eindelijk beginnen aan Fallout 4. Wilde gisteren al beginnen, maar door de jetlag viel ik in slaap op mijn bureaustoel :) Heb uiteindelijk voor de pc versie gekozen dus ik heb nu een PS4 Pip-Boy versie over.

Is er nog een Tweaker die hem wil hebben voor de normale prijs of zijn ze gewoon nog goed verkrijgbaar? Anders gaat hij gewoon weer terug naar Bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
zijn er mensen die Fallout 4 spelen zonder Fallout 3 (&NV) gespeeld te hebben? Wat is jullie ervaring? Ik ga mijn nog te bouwen gamepc dopen met Fallout 4 maar ik vroeg me af of ik echt Fallout 3 moet spelen?
Het internet (reddit en gamefaqs) spreektzelf zich geregeld tegen, dus misschien iemand die gemerkt heeft dat het totaal (niet) nodig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

dafz0r schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:23:
zijn er mensen die Fallout 4 spelen zonder Fallout 3 (&NV) gespeeld te hebben? Wat is jullie ervaring? Ik ga mijn nog te bouwen gamepc dopen met Fallout 4 maar ik vroeg me af of ik echt Fallout 3 moet spelen?
Het internet (reddit en gamefaqs) spreektzelf zich geregeld tegen, dus misschien iemand die gemerkt heeft dat het totaal (niet) nodig is?
Totaal niet nodig. Maar het is wel aan te raden omdat het gewoon meer sfeer, lore en lol geeft :)

Pagina: 1 ... 6 ... 53 Laatste

Let op:
Globaal spoiler beleid

-Details over de mainquest of grotere sidequest -> spoilertag
-Locatie van "one of a kind" wapens -> spoilertag
-Locatie van reguliere vijanden, wapens etc -> spoiler niet nodig.

Gebruik vooral je gezonde verstand!