Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:49

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

BeToBe schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:03:
[...]

Het grote voordeel van dollars is dan ook dat ze nog 0 gewicht hebben en je ze dus oneindig kan meeslepen.
Let dan wel op als je met een settlement bezig gaat en bedden etc neer gaat zetten. Het overkwam mij een keer dat ik bij het bouwen best wel veel bedden neer kon zetten terwijl ik helemaal niet zoveel items met cloth had. Bleek dat ik er 900 dollars voor gebruikt had die ik meedroeg... Maar even een eerdere savegame teruggezet want dat was toch wel zonde gezien de waarde.. :o

@mfneed Level 6 is best laag om al naar DC te gaan. Het is al een heel eind van Sanctuary af en hoe verder je daar vandaan gaat hoe lastiger het wordt.

Specs

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

bvk schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:12:
[...]

Let dan wel op als je met een settlement bezig gaat en bedden etc neer gaat zetten. Het overkwam mij een keer dat ik bij het bouwen best wel veel bedden neer kon zetten terwijl ik helemaal niet zoveel items met cloth had. Bleek dat ik er 900 dollars voor gebruikt had die ik meedroeg... Maar even een eerdere savegame teruggezet want dat was toch wel zonde gezien de waarde.. :o
Hahahah, eerlijk gezegd is dat mij ook wel eens overkomen :o. Toch zonde. Even een vraagje over de DLC. Wanneer is het verstandig om daaraan te beginnen? Gewoon in een huidige save (level 20-25), met een nieuwe save (level 1) of moet je juist heel hoog zitten om dat te overleven?

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Als je een nieuwe game opstart inclusief alle DLC dan dwingt de game je nu om rond lvl 20 naar Far Harbor te gaan via de BoS questline. Dit is niet te omzeilen volgens mij.
Dat gebeurde bij mij in ieder geval bij mijn laatste walkthrough en daar baalde ik van want ik wilde direct de BoS quests doen van die scribe en Ryss en dan de baas ontmoeten zeg maar (spoiler ontwijking)
Dat kan nu dus niet meer.

FUMES et CARNES

• bvk

bvk

BeToBe schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:18:
[...]

Hahahah, eerlijk gezegd is dat mij ook wel eens overkomen :o. Toch zonde. Even een vraagje over de DLC. Wanneer is het verstandig om daaraan te beginnen? Gewoon in een huidige save (level 20-25), met een nieuwe save (level 1) of moet je juist heel hoog zitten om dat te overleven?
Ja, sindsdien breng ik dollars en goud/zilver staven eerst naar mijn kluis in DC, dat gebeurt me niet nog een keer.

Met je huidige level zou je al wel naar Far Harbour moeten kunnen mits je de quests met Nick Valentine al voltooid hebt. Op level 1 gaat dat dus niet lukken. Plus dat je het daar inderdaad niet lang zult overleven, het is best pittig daar >:)

Specs

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

nieuws: Bethesda brengt Fallout 4: GOTY-uitvoering met alle dlc op 26 septemb...

Ik lees dat op 26 september Fallout 4 GOTY editie uitkomt. Ben benieuwd naar de prijs, maar denk dat het voor mij handiger is om de season pass aan te schaffen voor € 25,-

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
BeToBe schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 16:00:
nieuws: Bethesda brengt Fallout 4: GOTY-uitvoering met alle dlc op 26 septemb...

Ik lees dat op 26 september Fallout 4 GOTY editie uitkomt. Ben benieuwd naar de prijs, maar denk dat het voor mij handiger is om de season pass aan te schaffen voor € 25,-
Afgelopen week ook volledige game gekocht voor 30-35,- (dus ook season pass)! zat eerst te wachten op de goty maar dat duurde me toch te lang! Denk niet dat er vee lverschil in gaat zitten met wat ik nu betaald heb.

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:34
Kunnen de Amerikanen nog net op tijd een pip-boy scoren, voordat de eerste nuke van Kim valt ;)

• bvk

bvk

Kwistnix schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 16:30:
Kunnen de Amerikanen nog net op tijd een pip-boy scoren, voordat de eerste nuke van Kim valt ;)
Als de WalMart c.s. slim zijn verkopen ze er meteen naar lvl 6 gemodde X01 BoS power armors bij, problem solved :P

Specs

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 18:26
Verdomme vorige week de season pass gehaald. Was toen in de aanbieding op PSN. Mmarja deze komt ook weer in huis, aangezien ik ook de complete edities heb van Fallout 3 en Fallout New Vegas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:09

hmr

Wellicht iets off-topic, maar heeft iemand wel eens mooie posters met Vault Boy erop gekocht? Ben voornamelijk opzoek naar een aantal mooie zwart wit posters die ik dan in een houten lijst doe en ophang in mijn game room :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Moet het toch nog even vragen... met een settlement base bouwen... hoe gaan jullie om met de hoogte verschillen? Ben nu een muur aan het bouwen op star drive in ... vanaf de uitkijk wil ik een muur maken maar na een stuk of 4 muren komt die al goed van de grond, heel irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 12-09 19:36

Fuelke

Forza Ferrari

hmr schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:39:
Wellicht iets off-topic, maar heeft iemand wel eens mooie posters met Vault Boy erop gekocht? Ben voornamelijk opzoek naar een aantal mooie zwart wit posters die ik dan in een houten lijst doe en ophang in mijn game room :)
Amazon heeft er wel een aantal, wel geen zwart/witte zoals jij ze wil ...

https://www.amazon.co.uk/...502565986&rnid=1642204031

https://www.amazon.de/s/r...TC2,B01N679IXL,B01FEKLZ3G

https://www.posters.de/catalogsearch/result/?q=Fallout

[ Voor 3% gewijzigd door Fuelke op 12-08-2017 21:31 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:42

Shabbaman

Got love?

hmr schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:39:
Leuke hi-res screenshots zoeken en zelf afdrukken? Kan je ook op bijvoorbeeld plexi of metaal afdrukken, is weer eens wat anders.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
mfneed schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 20:20:
Moet het toch nog even vragen... met een settlement base bouwen... hoe gaan jullie om met de hoogte verschillen? Ben nu een muur aan het bouwen op star drive in ... vanaf de uitkijk wil ik een muur maken maar na een stuk of 4 muren komt die al goed van de grond, heel irritant!
Ik bouw mijn constructie op van die grote vloerblokken (van beton) en plaats hem dan aan het eind in zijn geheel goed. Door de selectieknop lang in te drukken kan je een hele constructie in een keer selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

@Fuelke en @Shabbaman : Thanks!

Ben inmiddels lekker aan het zoeken, maar moet even hi-res afbeeldingen vinden. Met name binnen de perks heb je echt leuke plaatjes zoals : http://images4.wikia.noco.../b/b8/TheProfessional.png

Nu opzoek naar hoge kwaliteit en afdrukken maar :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Het gaat dan toch echt gebeuren.

https://bethesda.net/en/a...-4-creation-club-now-live

Ik weet niet wat ik ervan moet vinden van betalen voor mods. Bedoel ik ga zeker niet betalen voor de mods die ze laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vnze
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Dit vind ik geen goed nieuws. Dat Chinese Stealth Armor of de modulaire rugzak zouden standaard content moeten zijn (of helemaal niet bestaan). Zo krijg je in de toekomst nog dat je bepaalde, meer officiële, mods haast moet kopen om het spel een beetje fijn te houden. Een soort next level DLC waar ze ipv. uitbreidingen delen van het basisspel tegen betaling gaan aanbieden. Stel je bijvoorbeeld voor dat je zonder de rugzak een max. carrying weight van 100 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Waarschijnlijk is 100 credits 1 euro. Dat is echt teveel vind ik. Zo staat er een wapen voor 500 credits wat dus 5 euro is voor 1 wapen. Of die backpack voor 500 credits wat ook 5 euro is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Als dit de toekomst volgens Bethesda is, dan heeft Bethesda geen toekomst. Wat mij betreft dan. Zal vast wel weer genoeg geld uit deze microtransaction bullshit te kloppen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:47
hmr schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:59:
@Fuelke en @Shabbaman : Thanks!

Ben inmiddels lekker aan het zoeken, maar moet even hi-res afbeeldingen vinden. Met name binnen de perks heb je echt leuke plaatjes zoals : http://images4.wikia.noco.../b/b8/TheProfessional.png

Nu opzoek naar hoge kwaliteit en afdrukken maar :D
deze vind ik persoonlijk ook mooi

http://imgur.com/kuDiAYE

een wil je een beetje chemische kleurtje hebben

http://wallpaper-gallery....ault-boy-wallpaper-11.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door ravw op 28-08-2017 21:41 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

ravw schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 21:39:
[...]

deze vind ik persoonlijk ook mooi

http://imgur.com/kuDiAYE

een wil je een beetje chemische kleurtje hebben

http://wallpaper-gallery....ault-boy-wallpaper-11.jpg
Erg vet! Heb inmiddels mooie lijstjes gekocht, maar nu nog even high-res versies vinden van een paar van die Vault Boy afbeeldingen in het zwart/wit :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beowulf65
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06-2023
NukaWorldNL schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:39:
Het gaat dan toch echt gebeuren.

https://bethesda.net/en/a...-4-creation-club-now-live

Ik weet niet wat ik ervan moet vinden van betalen voor mods. Bedoel ik ga zeker niet betalen voor de mods die ze laten zien.
Bethesda heeft meerdere malen gezegd dat de mods gratis zouden zijn, zoals verwacht blijkt dit dus niet waar te zijn. Credits kan je alleen kopen voor zover ik het kan zien, ongeveer 1 cent per credit. Ik denk dat PC en Xbox eigenaren hier weinig tot geen gebruik van zullen maken, alleen Playstation eigenaren kunnen nu via CC voor het eerst mods installeren. Ik ben nu benieuwd wat het aandeel voor Sony van de verkochte creditpakketten zullen zijn.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beowulf65
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06-2023
Kwistnix schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 21:36:
Als dit de toekomst volgens Bethesda is, dan heeft Bethesda geen toekomst. Wat mij betreft dan. Zal vast wel weer genoeg geld uit deze microtransaction bullshit te kloppen zijn.
Ik vermoed dat het moederbedrijf van Bethesda, Zenimax, hier wat mee te maken heeft. Het lijkt erg veel op andere microtransaction schemes van andere Zenimax titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
Ik denk dat de mogelijkheid er wel is om een gratis mod uit te brengen via de Creation Club. Ik denk alleen dat niemand snel geneigd is om daar daadwerkelijk gebruik van te maken.
Bijv. bij ESO is er inderdaad een store met micro-transactions, maar ook daar is er de mogelijkheid om je eigen (en die van anderen) mods te laden buiten de store om. Ik vermoed dat dat ook is waar ze op hebben gedoeld met dat mods gratis zouden blijven. Hun eigen content zal echter (altijd) betaald blijven. Dat is dacht ik tot nu toe niet anders geweest.

Eerlijk gezegd ben ik ook voor kleine uitbreidingen tegen een kleine vergoeding. Het zorgt ervoor dat die initiële kosten van een spel niet hoger worden (of dat zou het moeten doen)., maar dan moet de nieuwe content wel fatsoenlijk geprijsd zijn. In ieder geval niet zoals Elder Scrolls Oblivion...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Jim Sterling (thank god for him) denkt er ook het zijne van.
Oordeel:
spoiler:
"Bethetic"
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Nou vraag ik me af wat er gebeurd als je via Creation Club iets koopt, wordt dan je Achievement ook uitgeschakeld zoals nu bij de Mods gebeurd ?

Voor de rest maak i me er niet echt druk om eerlijk gezegd.
Gisteren weer verder in mijn Survival playtrough na 3 weken vakantie :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Ik snap ook nog niet helemaal wat je hiermee nou kan of wat je er aan hebt.... Waarom zou ik armor of een rugzak willen kopen terwijl je dat in het originele spel ook gewoon hebt?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Als die Backpack in Survival beschikbaar is en je behoudt de Achievements dan zou ik hem in principe wel kopen.
Heb geen probleem om te betalen voor een stukje (optioneel) gemak.

Gisteren in Hangman's Ally aangekomen met mijn Survival run.
Lees vaak dat mensen het een goede plek vinden maar ik kan er nog steeds niet aan wennen.
Heb nu ook de BoS vrij dus ik kan eindelijk een Ventibird gebruiken.

Zit alleen wat vast qua quests omdat die allemaal pittig zijn. Overweeg om eventueel Far Harbor te beginnen maar ik twijfel. Ben nu level 27.
Kan evt ook wat levels grinden door gebouwen gebouwen te clearen in de regio van mijn basis.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Iusedto schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 11:10:
Als die Backpack in Survival beschikbaar is en je behoudt de Achievements dan zou ik hem in principe wel kopen.
Heb geen probleem om te betalen voor een stukje (optioneel) gemak.
Achievements geef ik zelf helemaal niets om en je levelt snel genoeg om de perks voor meer gewicht te pakken. Maar misschien dat ik het nut ooit ook nog eens ga zien...
Gisteren in Hangman's Ally aangekomen met mijn Survival run.
Lees vaak dat mensen het een goede plek vinden maar ik kan er nog steeds niet aan wennen.
Heb nu ook de BoS vrij dus ik kan eindelijk een Ventibird gebruiken.
Hangman Alley een goede plek? Ik vind het er krap en onoverzichtelijk plus dat je vaker dan op andere plekken wordt aangevallen door Mutants. Nee, geef mij maar de Starlight Drive-in, lekker veel ruimte om een top fort te bouwen ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UqRPpaJh.jpg
Zit alleen wat vast qua quests omdat die allemaal pittig zijn. Overweeg om eventueel Far Harbor te beginnen maar ik twijfel. Ben nu level 27.
Kan evt ook wat levels grinden door gebouwen gebouwen te clearen in de regio van mijn basis.
FH is ook best pittig hoor, op Survival helemaal lijkt me.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Als je alles moet lopen (Survival) is Hangman wel op een goede locatie.
Er zijn nl. veel locaties in de buurt van die plek.

Momenteel ben ik aan het verhuizen naar Drive In omdat ik die plek gewoon beter en prettiger vind.
Plus de Ventibird land daar makkelijker.

FUMES et CARNES

• TommyD_34
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05-2021
Man man man....gister voor 50,- de Season Pass gekocht, omdat ik hem niet via Kinguin of andere keysites wilde kopen, zie ik dat er vanaf 26 september een GOTY edition is die bij Wehkamp goedkoper is dan mijn Season Pass haha. Ik zat er al aan te denken om weer een Game PC aan te schaffen, maar met deze DLC prijzen wordt het snel aantrekkelijker.

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:40
TommyD_34 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:33:
Man man man....gister voor 50,- de Season Pass gekocht, omdat ik hem niet via Kinguin of andere keysites wilde kopen, zie ik dat er vanaf 26 september een GOTY edition is die bij Wehkamp goedkoper is dan mijn Season Pass haha. Ik zat er al aan te denken om weer een Game PC aan te schaffen, maar met deze DLC prijzen wordt het snel aantrekkelijker.
Wat is er mis met kinguin :o zeker 10-15 items gekocht nog nooit problemen. En je bespaart veel geld.

• TommyD_34
Baelrog schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:04:
[...]

Wat is er mis met kinguin :o zeker 10-15 items gekocht nog nooit problemen. En je bespaart veel geld.
Ook voor Xbox One? Ik had wat reviews bekeken en vond het allemaal nogal vaag. Helemaal toen ik "koper beveiliging" kon kopen. Klinkt voor mij wat shady. Het is inderdaad wel goedkoper.

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Baelrog schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:04:
[...]

Hierom niet.

https://www.polygon.com/2...ap-gray-market-game-codes

• TommyD_34
Als ik dat stuk lees dan is het dus belangrijk te kijken naar de beoordelingen van de reseller op het platform. Het is een beetje hetzelfde als een tweedehands product kopen via marktplaats. Het kan altijd gestolen zijn. Voor Xbox One is er weinig en ik heb de seasonpass nu toch al gekocht. Daarnaast scheelde het iets van een tientje en voor de tijd die ik er insteek kan ik er wel mee leven. Nu heb ik Bethesda weer gesupport, kunnen ze opschieten met de nieuwe TES of Fallout 5 :P

Ik heb deze week ook de hardcore mod geinstalleerd, omdat ik gewoon wil fast travellen als dat kan. Zoals zovelen al zeiden, de ervaring is totaal anders als je moet eten en drinken. Ik heb nu ook de camping mod geinstalleerd, om te proberen, maar misschien dat dit het te makkelijk maakt. Nu level 9 met een sniper build op hard en het gaat over het algemeen wel goed. Ging gister alleen te ver Boston in en toen liep ik tegen 3 level 35 super mutants aan....OEPS :+

[ Voor 13% gewijzigd door TommyD_34 op 14-09-2017 09:03 ]

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:40
TommyD_34 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:01:
[...]

Als ik dat stuk lees dan is het dus belangrijk te kijken naar de beoordelingen van de reseller op het platform. Het is een beetje hetzelfde als een tweedehands product kopen via marktplaats. Het kan altijd gestolen zijn. Voor Xbox One is er weinig en ik heb de seasonpass nu toch al gekocht. Daarnaast scheelde het iets van een tientje en voor de tijd die ik er insteek kan ik er wel mee leven. Nu heb ik Bethesda weer gesupport, kunnen ze opschieten met de nieuwe TES of Fallout 5 :P

Ik heb deze week ook de hardcore mod geinstalleerd, omdat ik gewoon wil fast travellen als dat kan. Zoals zovelen al zeiden, de ervaring is totaal anders als je moet eten en drinken. Ik heb nu ook de camping mod geinstalleerd, om te proberen, maar misschien dat dit het te makkelijk maakt. Nu level 9 met een sniper build op hard en het gaat over het algemeen wel goed. Ging gister alleen te ver Boston in en toen liep ik tegen 3 level 35 super mutants aan....OEPS :+
en voor 1 euro kan je de protection nemen. Niet goed? Geld terug.

• TommyD_34
Baelrog schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:43:
[...]

en voor 1 euro kan je de protection nemen. Niet goed? Geld terug.
Ja dat vond ik dus een beetje gek, maar aan de andere kant je bespaart er best veel geld mee en uiteindelijk zijn het gros van de keys natuurlijk gewoon prima. Misschien interessant voor de toekomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Zo, afgelopen nacht eindelijk de mainquest afgerond op level 82, ik heb de tijd genomen zeg maar :+

spoiler:
Met BoS dus de Institute uitgeroeid en de boel opgeblazen. Dat gaf een beste paddenstoel! Father heb ik nergens meer gezien, ik ben benieuwd of ik die nog eens ergens tegen ga komen in de Wasteland.

Ik heb "Shaun" maar laten leven en naar Sanctuary gestuurd, dat arme Synth jongetje doet geen kwaad en kan er ook niets aan doen dat die zo geïndoctrineerd is.

Nu lekker verder met Far Harbor, daar is ook nog genoeg te doen.

Specs

• NukaWorldNL
Wow Bethesda weer een tegenvaller van jullie. De GOTY editie is gewoon de vanilla versie zonder dlc op disk (op de disk staat wel Fallout 4 GOTY). Die moet je via een code downloaden. Wtf man waarom niet gewoon op disk zoals ze dat ook deden met hun andere games.

Echt Bethesda begint me steeds meer te irriteren hoe ze de laatste tijd bezig zijn en dingen aanpakken. Zal wel aan mij liggen misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik speel Fallout 4 op de PS4, maar zit met een probleem. Ik wil balistic weave armor unlocken en moet daarvoor met P.A.M. praten in het HQ van railroad. Maar daar wil ineens niemand met me praten iemand van de Railroad gaf aan dat dit kwam omdat ze erachter waren gekomen omdat ik met the institute werk,

De meeste mensen van Railroad zeggen enkel "Go away" etc. Is er een manier om toch missies te doen voor Railroad? Of een andere manier om dat armor te unlocken?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

miicker schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 21:15:
Ik speel Fallout 4 op de PS4, maar zit met een probleem. Ik wil balistic weave armor unlocken en moet daarvoor met P.A.M. praten in het HQ van railroad. Maar daar wil ineens niemand met me praten iemand van de Railroad gaf aan dat dit kwam omdat ze erachter waren gekomen omdat ik met the institute werk,

De meeste mensen van Railroad zeggen enkel "Go away" etc. Is er een manier om toch missies te doen voor Railroad? Of een andere manier om dat armor te unlocken?
Heb je je ook aangesloten bij de Institute dan? Want dan is het niet zo gek dat je bij Railroad niet meer welkom bent en kun je de missies en die armor wel vergeten.

Als je niet op de uitnodiging van the Institute bent ingegaan om lid van ze te worden is dat vreemd want dan zou je bij Railroad nog gewoon welkom moeten zijn.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
bvk schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 17:11:
[...]

Heb je je ook aangesloten bij de Institute dan? Want dan is het niet zo gek dat je bij Railroad niet meer welkom bent en kun je de missies en die armor wel vergeten.

Als je niet op de uitnodiging van the Institute bent ingegaan om lid van ze te worden is dat vreemd want dan zou je bij Railroad nog gewoon welkom moeten zijn.
Ik las ergens anders dat de missies met the intitute sowieso geen effect zouden moeten hebben op je vriendschap met the railroad. Ik las dat BoS wel effect kan hebben. Voor de zekerheid heb ik vrijwel iederen bij the instute vermoord en ook vrijwel iedereen van BoS, toen teruggegaan naar the railroad, maar helaas, ze willen nog steeds niets met me te maken hebben.. Toen daar ook maar iedereen vermoord.

Vervolgens save game geladen voordat ik the institute heb vermoord en ik moet helaas dus maar accepteren dat ik dat armor nooit kan vrijspelen. Ik kon me ineens wel een missie herinneren waarbij ik iets voor The Institute deed waarbij we werden aangevallen door The Railroad o.i.d. ik kwam er pas na een aantal van hen te vermoorden achter dat ze helemaal niet achter mij aanzaten, ik vermoed dat ik die missie teveel mensen van The Railroad heb vermoord. Maar dat is veel te lang geleden om nog terug te gaan, tevens denk ik dat ik van die tijd niet eens meer een save game heb.

Dus helaas kan ik dat gedeelte niet vrijspelen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

miicker schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 18:46:
[...]

Ik las ergens anders dat de missies met the intitute sowieso geen effect zouden moeten hebben op je vriendschap met the railroad. Ik las dat BoS wel effect kan hebben. Voor de zekerheid heb ik vrijwel iederen bij the instute vermoord en ook vrijwel iedereen van BoS, toen teruggegaan naar the railroad, maar helaas, ze willen nog steeds niets met me te maken hebben.. Toen daar ook maar iedereen vermoord.

Vervolgens save game geladen voordat ik the institute heb vermoord en ik moet helaas dus maar accepteren dat ik dat armor nooit kan vrijspelen. Ik kon me ineens wel een missie herinneren waarbij ik iets voor The Institute deed waarbij we werden aangevallen door The Railroad o.i.d. ik kwam er pas na een aantal van hen te vermoorden achter dat ze helemaal niet achter mij aanzaten, ik vermoed dat ik die missie teveel mensen van The Railroad heb vermoord. Maar dat is veel te lang geleden om nog terug te gaan, tevens denk ik dat ik van die tijd niet eens meer een save game heb.

Dus helaas kan ik dat gedeelte niet vrijspelen ;(
Dus je hebt alle facties behalve Minuteman omgelegd en is er niemand/niets meer over van de andere drie? Dan vraag ik me af of je sowieso de mainquest nog wel af kunt ronden....

Leeft Father nog wel?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
bvk schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 19:23:
[...]

Dus je hebt alle facties behalve Minuteman omgelegd en is er niemand/niets meer over van de andere drie? Dan vraag ik me af of je sowieso de mainquest nog wel af kunt ronden....

Leeft Father nog wel?
Ik heb het spel opgeslagen voor ik ging testen of ik dan weer bevriend was met the Railroad en daarna heb ik die savegame opnieuw geladen. Maar ik had om het te testen Father ook vermoord ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

miicker schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 20:42:
[...]

Ik heb het spel opgeslagen voor ik ging testen of ik dan weer bevriend was met the Railroad en daarna heb ik die savegame opnieuw geladen. Maar ik had om het te testen Father ook vermoord ja :P
Jij bent dus van het type "eerst schieten en dan pas vragen" als ik het zo lees >:)

spoiler:
Weet je zeker dat je alles en iedereen vermoord hebt? Je komt the Institute nog binnen maar er liggen alleen maar "dode" synhts en je wordt niet meer aangevallen? Hetzelfde voor de Prydwen, het vliegveld en het politiebureau, alleen maar lijken?

Dat je helemaal in je eentje BoS hebt uitgemoord kan ik me namelijk niet zo goed voorstellen met hun tientallen knights in T60 power armor...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
bvk schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:54:
[...]

Jij bent dus van het type "eerst schieten en dan pas vragen" als ik het zo lees >:)

spoiler:
Weet je zeker dat je alles en iedereen vermoord hebt? Je komt the Institute nog binnen maar er liggen alleen maar "dode" synhts en je wordt niet meer aangevallen? Hetzelfde voor de Prydwen, het vliegveld en het politiebureau, alleen maar lijken?

Dat je helemaal in je eentje BoS hebt uitgemoord kan ik me namelijk niet zo goed voorstellen met hun tientallen knights in T60 power armor...
Ik heb daar geen save meer van, dus 100% zeker ben ik niet. Ik kreeg ook nieuwe missies als "Enemy of the institue" o.i.d. Maar denk jij dat ik wel nog met the railroad bevriend kan raken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

miicker schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:04:
[...]

Ik heb daar geen save meer van, dus 100% zeker ben ik niet. Ik kreeg ook nieuwe missies als "Enemy of the institue" o.i.d. Maar denk jij dat ik wel nog met the railroad bevriend kan raken dan?
Ik heb geen idee daar we niet weten wat nu je huidige status is bij de diverse facties. En of je nu wel of geen savegame meer hebt van voor het gebeurde waardoor Railroad je ineens niet meer aardig vond.

Maar ik ben bang dat je helemaal overnieuw mag beginnen, want als je nu met alle facties ruzie hebt zul je de mainquest denk ik niet meer af kunnen ronden.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
bvk schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:43:
[...]

Ik heb geen idee daar we niet weten wat nu je huidige status is bij de diverse facties. En of je nu wel of geen savegame meer hebt van voor het gebeurde waardoor Railroad je ineens niet meer aardig vond.

Maar ik ben bang dat je helemaal overnieuw mag beginnen, want als je nu met alle facties ruzie hebt zul je de mainquest denk ik niet meer af kunnen ronden.
Ik heb dus gesaved voor ik met de andere fracties ruzie ging zoeken :p die save daar speel ik nu mee, dus heb enkel ruzie met The Railroad, waardoor ik dat armor niet vrij kan spelen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 07:35
Kan ‘t spel nu ophalen voor 15 euro nu momenteel.
Is het puur singleplayer spel of zit er multiplayer elementen in?
Altijd al getwijfeld om hem aan te schaffen, maar is er nooit vsn gekomen.

Heb nooit een fallout gespeeld .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-09 12:28
@fevo-1190
FO4 is 100% singleplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:24

mvds

Totally awesome!

Wat soms best jammer is. En op zich ook wel apart aangezien de wereld groot genoeg is om een co-op element erin te kunnen stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 07:35
Dat is inderdaad wel jammer, maar voor z’n bedrag ga ik hem wel hslen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:14
Op steam gaat de rating van Fallout 4 hard omlaag sinds Bethesda hun Creators Club heeft getoond.
Wel jammer nu is de hele bups voor 4 tientjes te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Captain16Bit schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:57:
Op steam gaat de rating van Fallout 4 hard omlaag sinds Bethesda hun Creators Club heeft getoond.
Wel jammer nu is de hele bups voor 4 tientjes te halen.
Hoezo? Wat is er aan de hand met die Creators Club dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:14
@mvds .

Ik zou je graag een screenshot sturen van de review reacties die op steam staan. Maar in grote lijnen wordt met de update van de CC en de microtransacties die erbij komen nogal gewalgd. Misschien kun je zelf door de reviews bladeren om te kijken wat ik bedoel.

[ Voor 3% gewijzigd door NovemberSierra op 23-10-2017 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
Tja de creators club is gewoon net zoals in elk ander spel skins kopen??

Raar iig dat daardoor de rating omlaag gaat. Ik heb heb ook nog nooit dat menu hoeven te openen...

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
Ik heb FO4 nu ook aangeschaft, ik loop altijd enkele jaren achter met dit soort snoepjes, das altijd goed ivm de specs van je PC :) Kijk er wel van op dat er pas 2 delen zijn in dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-09 20:19
Ratings op steam neem ik altijd met een berg zout. Mensen kunnen maar stemmen wat ze willen. Laatst zat er een te klagen over dat het spel het niet deed. Maar ja wie zegt dat zijn pc goed genoeg is. Dan heb je nog de haters en de zuur pruimen. Ik lees altijd goed onderbouwde reviews en kijk ze op youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

stefijn schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:32:
Ik heb FO4 nu ook aangeschaft, ik loop altijd enkele jaren achter met dit soort snoepjes, das altijd goed ivm de specs van je PC :) Kijk er wel van op dat er pas 2 delen zijn in dit topic?
Ga je geen spijt van krijgen! Vele uurtjes in dat spel zitten en het is nog steeds leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
Ja heb me met deel 3 ook goed vermaakt, lang geleden. Heb een karakter gemaakt en sta inmiddels net buiten. Ziet er puik uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

stefijn schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:16:
Ja heb me met deel 3 ook goed vermaakt, lang geleden. Heb een karakter gemaakt en sta inmiddels net buiten. Ziet er puik uit!
Zelf vind ik dat je in 3 wel meer vrijheid had dan je in 4 hebt. Maar ach, nog steeds erg leuk om te spelen.

Ik kon me er alleen niet toe zetten om in de uitbreiding de kant te kiezen van de raiders... Ik zou het leuk vinden als je de vrijheid zou hebben om met een van de fracties uit het originele spel het pretpark op te schonen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

mvds schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:37:
[...]

Ik kon me er alleen niet toe zetten om in de uitbreiding de kant te kiezen van de raiders... Ik zou het leuk vinden als je de vrijheid zou hebben om met een van de fracties uit het originele spel het pretpark op te schonen :P
Ja, dat was wel leuk geweest, maar:

spoiler:
Ze moeten er rekening mee houden dat je het spel al hebt uitgespeeld. En dan valt er niet veel meer te kiezen aan facties aangezien je er 2 hebt uitgemoord.... ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 22:51
xbox one S: Sinds de laatste update van een paar dagen terug lijk ik last te hebben van textures die niet goed kleuren. Rood bloed is allemaal groen en geel. Andere games draaien prima dus ik denk niet dat het de GPU is is. Zijn er meer mensen die last hebben op de xbox one s na deze update?

Wellicht komt het door de verbeteringen die doorgevoerd zijn voor de xbox one x?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 10:05
Winter has come to Boston. :)
Fallout 4 Seasons mod, foto vanaf m'n foon dus niet zo scherp.
Blijf toch af en toe terugkomen naar Fallout 4.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vmGmXMQIIt5HF44u920sUfIv/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:03
Zoals velen dipt Fallout 4 naar +/- 30 fps in gebieden met veel schaduwen, Schaduwen reduceren zorgt voor hogere min fps, maar het plots tevoorschijn ploppen van de schaduwen vind ik nog vervelender dan 30 fps.
Nu lees ik dat RAM snelheid een hoop kan schelen. Draaien er mensen hier met quad channel configuraties en/of 3000+ DDR4/1866MHz+DDR3 systemen die minder last hebben van lage fps icm lage gpu en cpu belasting?

Zelf heb ik een i7 4790@105 baseclock met 1600MHz geheugen icm een Vega 64 en zou van platform/ram switchen als meer geheugen bandwidth, de crappy game engine weet te compenseren.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Het is al even geleden dat ik voor het laatst een stukje gespeeld heb, ben ook nog niet ver in de game maar kan me niet herinneren dat ik dit probleem echt tegen ben gekomen.

Je set (behalve vega) is inmiddels al wat ouder. Je kunt er wel vrij zeker van zijn dat bijv. een moderne 6 core met wat sneller DDR4 ram behoorlijk wat uitmaakt.

Heb je wellicht reviews kunnen vinden waaruit blijkt of jouw set wel volgens verwachtingen presteert :?
En hoe een 6 core met vega64 presteert? Dan weet je meteen wat je winst zal zijn.
Een clean install, weliswaar een paardemiddel, zou misschien ook nog wat kunnen helpen :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Razkin schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:20:
Zoals velen dipt Fallout 4 naar +/- 30 fps in gebieden met veel schaduwen, Schaduwen reduceren zorgt voor hogere min fps, maar het plots tevoorschijn ploppen van de schaduwen vind ik nog vervelender dan 30 fps.
Nu lees ik dat RAM snelheid een hoop kan schelen. Draaien er mensen hier met quad channel configuraties en/of 3000+ DDR4/1866MHz+DDR3 systemen die minder last hebben van lage fps icm lage gpu en cpu belasting?

Zelf heb ik een i7 4790@105 baseclock met 1600MHz geheugen icm een Vega 64 en zou van platform/ram switchen als meer geheugen bandwidth, de crappy game engine weet te compenseren.
Ik draai met een i7 4930K (dus quad channel) met 32 GB DDR3 1866 icm een GTX 1080 Ti. Meestal ben ik helemaal in het spel verdronken en let ik helemaal niet meer op de graphics, maar bij mijn weten haal ik gewoon constant 60 FPS. Ook in gedeeltes met veel schaduwen (Boston?) of andere FPS vreters.

Maar ik denk dat die 6 cores en de 1080 Ti daar meer aan meehelpen dan de geheugen configuratie, waarom denk je dat je geheugen bandbreedte tekort hebt?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Help!!!! schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:56:
Het is al even geleden dat ik voor het laatst een stukje gespeeld heb, ben ook nog niet ver in de game maar kan me niet herinneren dat ik dit probleem echt tegen ben gekomen.

Je set (behalve vega) is inmiddels al wat ouder. Je kunt er wel vrij zeker van zijn dat bijv. een moderne 6 core met wat sneller DDR4 ram behoorlijk wat uitmaakt.

Heb je wellicht reviews kunnen vinden waaruit blijkt of jouw set wel volgens verwachtingen presteert :?
En hoe een 6 core met vega64 presteert? Dan weet je meteen wat je winst zal zijn.
Een clean install, weliswaar een paardemiddel, zou misschien ook nog wat kunnen helpen :?
https://www.techspot.com/...t-4-benchmarks/page6.html

Deze resultaten laten een flink verschil zien in min fps tussen DDR1333 en 1600. Ik heb geen review kunnen vinden waar hogere resoluties met nog sneller geheugen getest worden. Sindskort ben ik van 1440p naar 2160p overgestapt en op beide resoluties liggen de dips op ~30 fps in bv Diamond City en Corvega Factory. Op de dips na ligt de framerate vrij strak tegen de 60fps aan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Razkin schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 21:13:
[...]

https://www.techspot.com/...t-4-benchmarks/page6.html

Deze resultaten laten een flink verschil zien in min fps tussen DDR1333 en 1600. Ik heb geen review kunnen vinden waar hogere resoluties met nog sneller geheugen getest worden. Sindskort ben ik van 1440p naar 2160p overgestapt en op beide resoluties liggen de dips op ~30 fps in bv Diamond City en Corvega Factory. Op de dips na ligt de framerate vrij strak tegen de 60fps aan.
Dat is wel een heel vreemd resultaat inderdaad, normaliter zou het verschil hooguit enkele procenten moeten zijn. Maar aan de andere kant is het een benchmark van 2 jaar oud, in de tussentijd zijn er patches geweest voor Fallout en zijn er ook op BIOS gebied waarschijnlijk wel verbeteringen doorgevoerd.

Ook is het vreemd dat je zowel in 1440p als 2160p die drops krijgt naar 30 FPS... Zie je tussen die 2 resoluties wel verschil in de maximale framerate? En presteert je systeem in andere games of 3Dmark wel naar behoren?

En hoeveel RAM geheugen heb je, bijvoorbeeld 8 GB gaat al snel te weinig zijn... Ook kan je VEGA kaart de boosdoener zijn als de drivers daarvan niet optimaal zijn voor FO4.

Ik heb zelf gisteren nog even gespeeld en op diverse plekken rondgewandeld, ook in Diamond City. Nergens framedrops, constant 60 FPS, ook niet tijdens gevechten waar je dat toch het vaakst ziet. En in DC vecht je sowieso al niet want dan wordt je de stad uit geflikkerd.... >:)

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razkin
@bvk

Tijdens het spelen op beide resoluties heb ik de framerate beperkt tot 60 fps om te voorkomen dat physics rare dingen gaat vertonen. Op 1440p ligt de max framerate veel hoger dan in 2160p als ik het niet zo beperken. Verder presteert mijn Vega goed, inclusief overklok en koel vanwege LC zelfs veel beter dan bv stock Vega's.

Ik heb nog ff snel geprobeerd mijn RAM over te klokken naar 1866MHz(dat lijkt alleen te lukken met CAS11), maar het fluctueert teveel om op dit moment te kunnen zeggen dat het uitmaakt. Tijdens de test op 1866MHz, liep mijn cpu weer standaard op 3,8GHz ipv 4,0GHz.

GPU belasting is tijdens dips +/- 60%, core/geheugen klok dropt aanzienlijk wat komt door de lage load, niet omdat de kaart te warm wordt of power throttled. 1 CPU core draait op +/- 80% de rest duidelijk minder.

Dit zou uiteraard ook een Vega driver dingetje kunnen zijn. Ik heb ook een GTX1070, daar zal ik als ik meer tijd ervoor heb ook eens mee testen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Razkin schreef op zondag 17 december 2017 @ 17:02:

Dit zou uiteraard ook een Vega driver dingetje kunnen zijn. Ik heb ook een GTX1070, daar zal ik als ik meer tijd ervoor heb ook eens mee testen.
Als je dat doet weet je in ieder geval wel of het al dan niet aan Vega of de driver daarvan ligt, ben benieuwd.

En hoeveel werkgeheugen heb je, is er nog genoeg beschikbaar op het moment van de dips?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
@bvk

Oh dat was ik nog vergeten te vermelden. Ik heb 16GB RAM, ik zal erop letten bij dips al verwacht ik niet dat 16GB het probleem zal zijn. Denk dat ik pas aan het einde van de week tijd heb om te switchen naar de 1070.

iRacing Profiel

• Razkin
Inmiddels ben ik in het bezit van 2400MHz DDR3 en het verschil is absoluut gezien niet zo schokkend, maar de verbetering van de speel ervaring is fors. Waar met 1600MHz er dips waren tot 28fps, blijft het nu beperkt tot 34. De dips sub 40 fps zijn ook minder frequent en duren minder lang. Muis gevoel wanneer de game dipt is daarnaast vele malen beter.

edit: Ook de 4790@4200MHz vervangen voor een 4790k@4,7GHz en dips sub 40 zijn er haast niet meer.

[ Voor 13% gewijzigd door Razkin op 23-12-2017 15:35 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:09

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik heb net best wel een interessante glitch/bug/feature gevonden.

Ik heb een shotgun turret naast de ingang van mijn kasteel staan. Ik zie dat er binnen de muren van mijn kasteel een lijk ligt, waarschijnlijk nog van de missie waarmee je het kasteel vrijspeelt. Ik hou niet van lijken in mijn tuin, dus draag die altijd naar buiten en gooi ze over een heuvel of in het water.

Bij het naar buiten dragen (via de poort die ik daar gemaakt heb) krijg ik een schot van mijn shotgun turret. Blijkbaar ziet deze het zwevende lijk als vijand. Daarop besluit één van mijn settlers dat als het turret mij onder vuur neemt, ik wel een vijand zal zijn, en hij opent het vuur op mij. Ik had geen andere keuze dan de settler neerschieten (en ook buiten flikkeren, via een achteruitgang zonder turrets). De andere settlers deden alsof er niks aan de hand was.

Vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Heel vreemd....

Ik heb het wel eens met andere settlements dat er ineens een lijk ligt en ik me afvraag wat er gebeurt is, maar dat lijk is dan ook bij het volgende bezoek vanzelf weer verdwenen. En sowieso niet in The Castle wat je uitstekend kunt verdedigen en ik waar ik nooit een geslaagde aanval op gezien heb.

Maar dat je eigen mensen je aanvallen heb ik nog niet meegemaakt, ik zou zelf dan ook meteen een save laden.

Ik heb nu eindelijk zo'n beetje het beste pak uit heel Fallout 4 bij elkaar geharkt, een combinatie van het Marine armor uit Far Harbor:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/t5ZqoXfh.jpg

Met deze waardes:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pBmeaTXh.jpg

Wie doet me nog wat..... >:)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-09 13:05

Quellien

Excrement producer

Vermakelijk spel. maar lijkt (natuurlijk) wel heel veel op Fallout 3. Nu is dat niet persé een slecht teken, maar misschien was de opzet van New Vegas net wat leuker. Ipv van je vader zoeken is het nu je zoon zoeken. Diamond city is een beetje een kruising tussen Megaton en Rivet city.

Natuurlijk allemaal mijn mening, en zo lang ben ik nog niet bezig. Dit is wel een beetje mijn eerste indruk.
Gelukkig natuurlijk wel wat meer mogelijkheden zoals de settlements. Geeft wel een leuke extra bezigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ondanks dat ik de game nog maar recent heb aangeschaft, en nog niet verder ben gegaan dan Diamond City, besloot ik op 'Survival' te (her)beginnen. Dit omdat ik New Vegas ook altijd op hardcore speelde (was leuker op die manier) en toch een beetje de 'enge momenten' miste.

Nou f*ck, ik krijg waar ik om vroeg :X een verkeerd gegooide molotov, een lucky headshot van een een raider, je bent gewoon gelijk heel wat progress kwijt en een accidental death is echt zó gebeurd. En na je quest ook nog heelhuids thuis zien te komen natuurlijk :D. Écht veel taaier dan NV was.

Dus ik zeg aan Bethesda:

Afbeeldingslocatie: https://www.isharedthis.net/wp-content/uploads/2016/10/14774283.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-09 13:05

Quellien

Excrement producer

HTT-Thalan schreef op zondag 7 januari 2018 @ 12:30:
Ondanks dat ik de game nog maar recent heb aangeschaft, en nog niet verder ben gegaan dan Diamond City, besloot ik op 'Survival' te (her)beginnen. Dit omdat ik New Vegas ook altijd op hardcore speelde (was leuker op die manier) en toch een beetje de 'enge momenten' miste.

Nou f*ck, ik krijg waar ik om vroeg :X een verkeerd gegooide molotov, een lucky headshot van een een raider, je bent gewoon gelijk heel wat progress kwijt en een accidental death is echt zó gebeurd. En na je quest ook nog heelhuids thuis zien te komen natuurlijk :D. Écht veel taaier dan NV was.

Dus ik zeg aan Bethesda:

[afbeelding]
Haha damn. Ik speel toch altijd wat meer casual. Zeker nu met die settlements lekker een beetje a la sims een huisje bouwen. Na een wat stroef begin toch wel wat meer in het spel gekomen. Het "pimpen" van je guns vind ik ook wel erg leuk gedaan, en daar ben ik ook al redelijk wat tijd mee kwijt, net als de settlements.

Verder ben ik nog steeds van mening dat het hoofdverhaal wel weer gewoontjes is. Aan de andere kant kan ik het zelf niet beter, dus moet ik misschien gewoon m'n mond houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Quellien schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:00:
[...]

Haha damn. Ik speel toch altijd wat meer casual. Zeker nu met die settlements lekker een beetje a la sims een huisje bouwen. Na een wat stroef begin toch wel wat meer in het spel gekomen. Het "pimpen" van je guns vind ik ook wel erg leuk gedaan, en daar ben ik ook al redelijk wat tijd mee kwijt, net als de settlements.

Verder ben ik nog steeds van mening dat het hoofdverhaal wel weer gewoontjes is. Aan de andere kant kan ik het zelf niet beter, dus moet ik misschien gewoon m'n mond houden.
Het is inderdaad 'far from' casual, het is echt erger dan hardcore, het is voor mij een constante strijd voor overleving geweest, en ik vind het gewoon knap dat ze dat in de game hebben weten te bouwen én balanceren.

Hoofdverhaal ben ik nog niet ver ik, maar op survival gaat het sowieso een stuk langzamer omdat je niet kunt fasttravelen, je moet dus overal heen wandelen (rennen is erg onverstandig). Je focust ook ineens op heel andere perks / talents omdat radiation damage en sickness ineens een dingetje word. Je wil niet vertrouwen op stimpaks en radaway want die brengen flinke nadelen met zich mee, dus je moet veel water zien te vinden en je eigen eten koken om te overleven.

Ik had inderdaad ook genoeg te klagen over Fallout 3 en NV, maar wat jij zegt, ik kan het zelf absoluut niet beter en voor 30 euro (voor de GOTY) edition heb ik mijn uurtjes vermaak er na 2 weken al ruimschoots uit gehaald, en als de vorige delen enige indicatie zijn ga ik hier nog minimaal 2 jaar plezier aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Ik heb intussen ook al behoorlijk wat uren weg in Fallout 4 en heb nauwelijks nog wat aan de main quest gedaan. Vermaken met de game, slenteren in een open wereld, lukt prima. Ik heb de GOTY voor €30,- gekocht, maar ondanks de hoeveelheid tijd die ik al heb besteed vind ik het te zot van woorden dat het spel out of de box voor mij onspeelbaar is:

-30 fps en tearing als een malle
-verschillende muis acceleratie voor verticaal en horizontaal
-muisacceleratie is ruk
-vreselijke FOV waarde

Bovenstaande is bijna geheel te fixen met mods, dus ik had liever €30,- besteed aan de modmakers die het spel speelbaar maken dan Bethesda.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Razkin schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:32:
Ik heb intussen ook al behoorlijk wat uren weg in Fallout 4 en heb nauwelijks nog wat aan de main quest gedaan. Vermaken met de game, slenteren in een open wereld, lukt prima. Ik heb de GOTY voor €30,- gekocht, maar ondanks de hoeveelheid tijd die ik al heb besteed vind ik het te zot van woorden dat het spel out of de box voor mij onspeelbaar is:

-30 fps en tearing als een malle
-verschillende muis acceleratie voor verticaal en horizontaal
-muisacceleratie is ruk
-vreselijke FOV waarde

Bovenstaande is bijna geheel te fixen met mods, dus ik had liever €30,- besteed aan de modmakers die het spel speelbaar maken dan Bethesda.
Die problemen herken ik helemaal niet, en ik speel op een 'low spec' systeem. Waarom hebben mods het voor jou gefixed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
@HTT-Thalan
Ik noem het mods, maar het zijn ini file aanpassingen. Het komt erop neer dat je ipv via het spel de videokaart driver de framerate capped op 60 FPS, wat als extra gevolg heeft dat de muis niet zweverig aanvoelt. Joypad acceratie uitgeschakeld en de x en y waardes aangepast, zodat bij 1 cm muisbeweging je niet horizontaal 2x zoveel hoek maakt als verticaal. FOV heb ik op 100 gezet geloof ik.

Ondanks die aanpassingen moet ik switchen van dpi op m'n muis omdat er een aanzienlijk verschil tussen de muis gevoeligheid in de speelwereld en wanneer je in menu's/hacken/lockpicken ben.

Ik heb eigenlijk maar 4 mods, die weinig te maken hebben met de bediening van het spel, maar vooral met de speelervaring.
-unofficial patch project
-faster terminal speed
-dialoog systeem zoals in F1, F2, F3 en F:NV
-UI elementen 20% verkleint

De problemen met de muis en fps is overigens veelvuldig besproken op het het. Ik begon met een Vega 64 waar ik de problemen mee had, maar met m'n huidige 1080 ti is het net zo.
Zie bv http://files.shanelenzen.com/fix-fallout-4.html dat is sinds release nooit gefixed in het spel. Het is dat ik de setting van Fallout zo interessant vind, maar ondanks dat zou ik zonder deze aanpassingen het spel niet spelen. Ik had ook overwogen om het spel te retourneren, maar Final Fantasy is al verkloot(sorry fans van de nieuwe generatie :P), dus heb extra moeite voor Fallout gedaan ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank the tank
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-08 20:02
Weet iemand wat dit is?

http://steamcommunity.com...iledetails/?id=1250175468

Ik kwam het in Jamaica Plain Church tegen en het lijkt erg veel op één of ander figuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

frank the tank schreef op zondag 11 februari 2018 @ 21:03:
Weet iemand wat dit is?

http://steamcommunity.com...iledetails/?id=1250175468

Ik kwam het in Jamaica Plain Church tegen en het lijkt erg veel op één of ander figuur.
Je zou daar inderdaad een vrouw figuur in kunnen zien met hele brede heupen en een chest armor, maar voor hetzelfde geld is het gewoon toeval. Ik herken het zelf in ieder geval niet als een creature/mens wat ik in het spel ben tegengekomen.

Zegt de Fallout wiki er niets over?

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frank the tank
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-08 20:02
bvk schreef op zondag 11 februari 2018 @ 22:27:
[...]

Je zou daar inderdaad een vrouw figuur in kunnen zien met hele brede heupen en een chest armor, maar voor hetzelfde geld is het gewoon toeval. Ik herken het zelf in ieder geval niet als een creature/mens wat ik in het spel ben tegengekomen.

Zegt de Fallout wiki er niets over?
Helemaal niets. Voor zover ik weet, zou het een easteregg kunnen zijn, maar dat weet ik dus niet zeker :/ Misschien moet ik het maar Bethesda zelf vragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:54

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

frank the tank schreef op zondag 11 februari 2018 @ 23:13:
[...]

Helemaal niets. Voor zover ik weet, zou het een easteregg kunnen zijn, maar dat weet ik dus niet zeker :/ Misschien moet ik het maar Bethesda zelf vragen :P
heb een woest rondje Google er op losgelaten maar ik kan niks vinden hierover idd.

Het lijkt mij ook een poppetje/figuurtje, goed gevonden d:)b

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Zo vanavond ook maar eens begonnen met Fallout 4 modden op de Xbox One S. Blijft jammer van de achievements, maar ja om heel eerlijk te zijn heb ik er ook weer niet heel veel mee. Toch wel tof hoor wat je allemaal kan doen qua mods op een console. Jaren geleden weleens bezig geweest op de pc met mods, maar ik blijf een console gewoon leuker vinden om op te spelen. Hopelijk pakken meer games dit op en kan je meerdere games modden op een console. Het heeft namelijk wel wat om te kunnen modden op een console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Zo 2 radio mods geïnstalleerd en Green of the Commonwealth geïnstalleerd. Wow die laatste vind ik echt een hele verbetering hoor. Ziet er echt top uit. Eigenlijk ook wel raar nu ik er over nadenk dat de vanilla game er nog zo bleak uit ziet. Bedoel na 200 jaar moet de natuur toch wel iets meer gegroeid zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik heb al verschillende keren het spel uitgespeeld en ben nu met de vierde keer bezig of zo, maar ik heb nu ineens (voor de eerste keer) een heel vreemd probleem. Heel veel materiaal is verdwenen uit mijn workshop. Vooral de nuttige zaken zoals aluminium, koper, leer, cement/beton, enz zijn allemaal weg... En we hebben het niet over een paar dingen, maar echt honderden items. Staal had ik bijvoorbeeld minimaal 400 x en dat is allemaal weg. Beton hetzelfde... Schroeven enz ook allemaal weg. Nu krijg ik dus een probleem met het uitbouwen van mijn settlements want juist die dingen heb ik nodig voor pompen, turrets, enz.

Is dat een bekend probleem?

[edit] het gaat trouwens om een niet-gemodde versie op de X-Box One. Ook zijn er geen uitbreidingen geïnstalleerd (ik heb ze wel allemaal)

[ Voor 9% gewijzigd door mvds op 12-03-2018 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

mvds schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:29:
Ik heb al verschillende keren het spel uitgespeeld en ben nu met de vierde keer bezig of zo, maar ik heb nu ineens (voor de eerste keer) een heel vreemd probleem. Heel veel materiaal is verdwenen uit mijn workshop. Vooral de nuttige zaken zoals aluminium, koper, leer, cement/beton, enz zijn allemaal weg... En we hebben het niet over een paar dingen, maar echt honderden items. Staal had ik bijvoorbeeld minimaal 400 x en dat is allemaal weg. Beton hetzelfde... Schroeven enz ook allemaal weg. Nu krijg ik dus een probleem met het uitbouwen van mijn settlements want juist die dingen heb ik nodig voor pompen, turrets, enz.

[edit] het gaat trouwens om een niet-gemodde versie op de X-Box One. Ook zijn er geen uitbreidingen geïnstalleerd (ik heb ze wel allemaal)
Raar zeg! Je zou dan verwachten dat álles weg is en niet alleen bepaalde items. Is er niets anders raars gebeurt voordat die spullen ineens verdwenen?

Heb je geen save game van voor het gebeurde?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

bvk schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:20:
[...]

Raar zeg! Je zou dan verwachten dat álles weg is en niet alleen bepaalde items. Is er niets anders raars gebeurt voordat die spullen ineens verdwenen?

Heb je geen save game van voor het gebeurde?
Hmmm nee, ik heb wel een paar crashes gehad sinds de laatste patch en daarvoor zelden tot nooit, maar niks wat dit zou kunnen verklaren. Je zou dan inderdaad verwachten dat alles weg is.

Probleem van FO4 op de XBox is dat je maar een paar saves hebt. Ik heb de start save, van toen ik net begonnen was, dus net nadat jij je char hebt gemaakt. Ik heb een exit save (maar die delete de XBox wanneer je het spel start. Je hebt een Quicksave en de standaard save wanneer je snelreizen gebruikt of ergens naar binnen gaat of naar buiten komt. Die overschrijft de XBox dus steeds. Ik kan volgens mij niet voor save kiezen, en dan de save een naam geven zodat er meerdere bewaard blijven.

[edit] ik zie wel dat ik niet de enige ben die er last van heeft:
https://www.google.nl/search?q=junk+disappearing+fallout+4

[ Voor 6% gewijzigd door mvds op 12-03-2018 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

mvds schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:29:

ik heb zoiets ook een keer of wat gehad, toen bleek dat er een aantal Supply Lines tussen settlements uitlagen doordat er wat settlers door raiders, supermutants o.i.d. afgeknalt waren -O-

Heeft wel ff geduurd voordat ik dáár achter was, zeg. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Fraggert schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:18:
[...]

ik heb zoiets ook een keer of wat gehad, toen bleek dat er een aantal Supply Lines tussen settlements uitlagen doordat er wat settlers door raiders, supermutants o.i.d. afgeknalt waren -O-

Heeft wel ff geduurd voordat ik dáár achter was, zeg. 7(8)7
Dat heb ik nagekeken, maar ik heb nog helemaal geen supply lines ingesteld staan :) Maar het lijkt dus een bug in het spel te zijn als ik het zo lees. Vreemd genoeg was het een jaar ofzo geleden op de PC een issue, nu dus op de XBox. Wel klote, dus talloze uren aan spullen verzamelen verloren... Wilde net wat settlements gaan opwaarderen maar daar heb ik nu geen spullen meer voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

mvds schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:21:
[...]

Dat heb ik nagekeken,.....
damn.......dan weet ik het helaas niet :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:28
mvds schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:21:
[...]

Dat heb ik nagekeken, maar ik heb nog helemaal geen supply lines ingesteld staan :) Maar het lijkt dus een bug in het spel te zijn als ik het zo lees. Vreemd genoeg was het een jaar ofzo geleden op de PC een issue, nu dus op de XBox. Wel klote, dus talloze uren aan spullen verzamelen verloren... Wilde net wat settlements gaan opwaarderen maar daar heb ik nu geen spullen meer voor :(
Als je geen supply lines hebt kan je je spullen alleen benaderen bij de settlement waar je ze hebt opgeslagen. Dus als je bijvoorbeeld alles in Sanctuary Hills hebt liggen moet je het handmatig naar bijvoorbeeld de drive-in transporteren.

En als je echt alles kwijt lijkt te zijn is het opnieuw toevoegen ook niet zo'n probleem, lijkt me. Achievements worden daarmee niet uitgeschakeld.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ample Energy schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:16:
[...]

Als je geen supply lines hebt kan je je spullen alleen benaderen bij de settlement waar je ze hebt opgeslagen. Dus als je bijvoorbeeld alles in Sanctuary Hills hebt liggen moet je het handmatig naar bijvoorbeeld de drive-in transporteren.

En als je echt alles kwijt lijkt te zijn is het opnieuw toevoegen ook niet zo'n probleem, lijkt me. Achievements worden daarmee niet uitgeschakeld.
Ik kijk ook steeds bij dezelfde settlement. ;) Alles ligt lag opgeslagen in Sanctuary maar het is gewoon echt weg. Nou ja, opnieuw toevoegen geen probleem. Ik heb alles verzameld tijdens het questen, daar zit zo'n tig uur in ofzo. Ik heb niet zo'n zin om al die locaties nogmaals af te struinen op zoek naar junk plus dat bijvoorbeeld de auto's die je op heel veel plekken kon scrappen er gewoon niet meer zijn, dus de steel krijg je daarvan ook niet zomaar terug. Zelfde met concrete, daar kon je aan komen door bij alle settlements de betonblokken te scrappen, maar die zijn dus ook weg. Bomen idem.

Zeker zeldzame dingen zoals kurk, koper, schroeven, fiberglas enz krijg je niet zomaar even terug. Of circuit boards en weet ik het... Die vind je niet zomaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:28
mvds schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:34:
[...]

Ik kijk ook steeds bij dezelfde settlement. ;) Alles ligt lag opgeslagen in Sanctuary maar het is gewoon echt weg. Nou ja, opnieuw toevoegen geen probleem. Ik heb alles verzameld tijdens het questen, daar zit zo'n tig uur in ofzo. Ik heb niet zo'n zin om al die locaties nogmaals af te struinen op zoek naar junk plus dat bijvoorbeeld de auto's die je op heel veel plekken kon scrappen er gewoon niet meer zijn, dus de steel krijg je daarvan ook niet zomaar terug. Zelfde met concrete, daar kon je aan komen door bij alle settlements de betonblokken te scrappen, maar die zijn dus ook weg. Bomen idem.

Zeker zeldzame dingen zoals kurk, koper, schroeven, fiberglas enz krijg je niet zomaar even terug. Of circuit boards en weet ik het... Die vind je niet zomaar...
Het is maar een computerprogramma; grinden is voor n00bs :+
code:
1
player.addItem <ID> <amount>

De base_ID's voor de resources die je noemde:
Steel: 000731a4
Concrete: 00106d99
Wood: 000731a3
Cork: 000aec60
Copper: 0006907c
Screw: 00069081
Fiberglass: 000aec61
Circuitry: 0006907b

Dus als je de volgende lijn in de console invoert:
code:
1
player.additem 000731a4 5000

krijg je 5000 stuks staal.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ample Energy schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:57:
[...]

Het is maar een computerprogramma; grinden is voor n00bs :+
code:
1
player.addItem <ID> <amount>

De base_ID's voor de resources die je noemde:
Steel: 000731a4
Concrete: 00106d99
Wood: 000731a3
Cork: 000aec60
Copper: 0006907c
Screw: 00069081
Fiberglass: 000aec61
Circuitry: 0006907b

Dus als je de volgende lijn in de console invoert:
code:
1
player.additem 000731a4 5000

krijg je 5000 stuks staal.
Je had gezien dat ik zei dat ik het op de Xbox speel he? :P Dus console is een no-go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

zo, ik ben inmiddels lvl 99 met een kleine 104.000 caps.....ik blijf maar door het Wasteland struinen, zit bij de BoS en heb zo'n beetje elke locatie al gezien en uitgespeeld.

Zelfs Quinlan is in de war want die hark stuurt me nu al 4 x achter elkaar met een Scribe naar de Corvega Assembly Plant 8)7

ik ben al eens opnieuw begonnen en de railroad uitgespeeld en dus wat andere trucjes moeten doen voor een andere club maar gek veel variatie is er niet meer.

tijd om eens te kijken naar dat Far Harbor :).
mvds schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:31:
Je had gezien dat ik zei dat ik het op de Xbox speel he? :P Dus console is een no-go
ook mijn PS4 heeft wat gekke glitches, zo werdt voor mijn ogen
spoiler:
die Drinkin' Buddy afgeknalt die ik naar zijn kroeg probeerde te sturen
, en die quest blijft nu gewoon staan in mijn lijst terwijl dat ding in stukken in de steeg ligt, ow en een een deel van hem reeds in mijn workshop als steel :+

en die Mittens
spoiler:
(kat uit een Vault) die moest ik zoeken voor een vaultbewoner, maar eenmaal gevonden kon ik niet communiceren met hem/haar/het
. Ook die quest kan ik dus niet afronden. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Fraggert schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:00:
ik ben al eens opnieuw begonnen en de railroad uitgespeeld en dus wat andere trucjes moeten doen voor een andere club maar gek veel variatie is er niet meer.
Klopt, dat viel mij ook al op, ik heb hem al eens gedaan met BoS en met the Institute maar zoveel verschil zit er niet in. Ik begin er ook wel genoeg van te krijgen dat ik steeds meldingen krijg van de Minutemen van een stettlement die aangevallen word of hulp nodig heeft. Echt om de 5 minuten ofzo en steeds wanneer ik in een quest zit en niet zomaar weg kan.Laat ze eens voor zichzelf leren zorgen :D Steeds zeggen ze... ja ja, blij, dank je, wij sluiten ons aan bij de minutemen maar ik ben zowat de enige die steeds gaat helpen :P

Ik ben wel erg benieuwd naar wat FO5 gaat brengen.
tijd om eens te kijken naar dat Far Harbor :).
spoiler:
Die is wel cool, lekker groot, mooi gemaakt, leuke quests (al is het wel weer vaak "ga daarheen en knal die/dat af") Vele malen vermakelijker dan Nuka World. Ik kan me er gewoon niet toe zetten om de kant te kiezen van die mensen die ik al tig uren aan het afmaken ben :P Zeker niet als ik dan ook nog eens mijn eigen gebouwde settlements moet gaan aanvallen.
en die Mittens
spoiler:
(kat uit een Vault) die moest ik zoeken voor een vaultbewoner, maar eenmaal gevonden kon ik niet communiceren met hem/haar/het
. Ook die quest kan ik dus niet afronden. |:(
spoiler:
Dat is toch die kat van dat meisje uit Vault 81? Ik hoefde er volgens mij alleen heen te lopen en toen zei mijn char "go home.. bla bla... she misses you" of zoiets, en klaar :)

[ Voor 13% gewijzigd door mvds op 13-03-2018 09:24 ]

Pagina: 1 ... 45 ... 53 Laatste

Let op:
Globaal spoiler beleid

-Details over de mainquest of grotere sidequest -> spoilertag
-Locatie van "one of a kind" wapens -> spoilertag
-Locatie van reguliere vijanden, wapens etc -> spoiler niet nodig.

Gebruik vooral je gezonde verstand!