Natuurlijk kun je alles wat overbodig is in het eerste de beste settlement wat je tegenkomt dumpen of scrappen/verkopen. En kun je een companion ook mee laten sjouwen, naast dat je zelf meer draagkracht kunt verkrijgen via de perks of tijdelijk via eten.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 14:36:
[...]
joah sleep nogal wat mee aan wapentuigMeestal kan je namelijk spul met zon rood settlement bouwding deconstructen en weegt het veel minder, en met een supplyline kan je die boel ook gewoon overpompen, ben je het gelijk kwijt. Dus ik heb er niet zoveel problemen mee, vrij veel draag capaciteit en vrijwel altijd een powerarmor nu. Wel handig is om alle categorien na te lopen als je in een settlement bent en spul te dumpen wat je niet nodig hebt, dus alle gelezen comics, mods, eten etc. Alles bij elkaar loopt dat gewicht behoorlijk op, met 0,5 kg hier en daar elke keer.
Tevens een robot met veel draagkracht helpt hierbij ook goed.
Het is doorgaans ook niet nodig om alles mee te nemen op je tochten behalve wat je echt nodig hebt. Alleen aluminium kom ik altijd te kort en dat is nou het enige spul wat nooit bij traders te koop is als shipment....
Bijvoorbeeld voor mijn X-01 om die naar Mk.VI te modden ook al gebruik ik het ding nooit, veels te OP