Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:22

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 14:36:
[...]

joah sleep nogal wat mee aan wapentuig :9 Meestal kan je namelijk spul met zon rood settlement bouwding deconstructen en weegt het veel minder, en met een supplyline kan je die boel ook gewoon overpompen, ben je het gelijk kwijt. Dus ik heb er niet zoveel problemen mee, vrij veel draag capaciteit en vrijwel altijd een powerarmor nu. Wel handig is om alle categorien na te lopen als je in een settlement bent en spul te dumpen wat je niet nodig hebt, dus alle gelezen comics, mods, eten etc. Alles bij elkaar loopt dat gewicht behoorlijk op, met 0,5 kg hier en daar elke keer.
Tevens een robot met veel draagkracht helpt hierbij ook goed.
Natuurlijk kun je alles wat overbodig is in het eerste de beste settlement wat je tegenkomt dumpen of scrappen/verkopen. En kun je een companion ook mee laten sjouwen, naast dat je zelf meer draagkracht kunt verkrijgen via de perks of tijdelijk via eten.

Het is doorgaans ook niet nodig om alles mee te nemen op je tochten behalve wat je echt nodig hebt. Alleen aluminium kom ik altijd te kort en dat is nou het enige spul wat nooit bij traders te koop is als shipment.... :(

Bijvoorbeeld voor mijn X-01 om die naar Mk.VI te modden ook al gebruik ik het ding nooit, veels te OP >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nR5bmrHXEqBtZHedTYA4ea5Q/thumb.jpg

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

bvk schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 14:51:
[...]

Natuurlijk kun je alles wat overbodig is in het eerste de beste settlement wat je tegenkomt dumpen of scrappen/verkopen. En kun je een companion ook mee laten sjouwen, naast dat je zelf meer draagkracht kunt verkrijgen via de perks of tijdelijk via eten.

Het is doorgaans ook niet nodig om alles mee te nemen op je tochten behalve wat je echt nodig hebt. Alleen aluminium kom ik altijd te kort en dat is nou het enige spul wat nooit bij traders te koop is als shipment.... :(

Bijvoorbeeld voor mijn X-01 om die naar Mk.VI te modden ook al gebruik ik het ding nooit, veels te OP >:)

[afbeelding]
Ik neem ook eigenlijk nooit ander metaal mee dan alu en gold etc.ijzer en staal blijft mooi liggen tenzij ik het meteen nodig heb voor repairs van mijn powerarmor. blikjes werken goed voor alu en zaken als alu canisters en die dan scrappen, heb je fiberglass en alu in een. surgical trays zijn ook goede gewicht vs grondstoffen. Maar meestal doe ik gewoon een lootrun, neem ik 1 of 2 guns mee, en dan alles leeg op paar essentials na als stimpacks etc en wat str buffers.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonnymous!
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-03 11:45

Anonnymous!

Are You Man or Mouse?

Adverteren is alleen op V&A toegestaan. Je kunt eventueel een linkje in je signature opnemen.

[ Voor 87% gewijzigd door Grotman op 04-01-2017 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Pff, het einde van Nuka World is echt slecht hoor, het hoogtepunt van een gebrekkige storyline :+

spoiler:
Wanneer je je eigen settlements moet veroveren lijkt het wel alsof je je savefile gewoon naar de kloten moet helpen. Ik heb het toch maar gedaan, de andere optie is om de leiders van de raiders te vermoorden maar dan zijn er bijna geen missies meer. Nadat ik de storyline van Nuka World voltooid had, komt Preston Garvey zeiken dat hij mijn vriend niet meer is. (was ik toch al lang niet meer hoor :P) Er had gewoon een optie moeten zijn om Nuka World over te nemen met BoS of the Minutemen. Stel je voor dat je een plan met BoS kon bedenken en undercover ging in Nuka World. Dan sloot je je aan bij de raiders in Nuka World. Nadat de stroom weer werkt ging je dan met een leger van BoS naar Nuka World om de boel over te nemen. Of dat je nog meer ruzie kon stoken tussen de groepen raiders. Dan konden ze elkaar uitmoorden en had je je eigen pretpark. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
Ample Energy schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:34:
[...]

Nee*, maar je kunt je wapens en armour wel renamen. Ik zet 'AA' voor mijn wapens zodat de dingen die ik gebruik bovenaan en netjes onder elkaar staan. Waarschijnlijk kan een punt ook om ze bovenaan te zetten.

* = tenzij je het als junk wilt verkopen. Dan kan je het scrappen, maar dat is volgens mij veel minder waard dan een wapen zelf verkopen.

[...]

Ik krijg Corvega ook vrij snel, maar ik had er niet zo veel problemen mee. Een vriend van me wel, maar die gebruikt bijna nooit VATS. Gebruik jij voornamelijk VATS of schiet je liever zelf? Want de moeilijkheidsgraad gaat wel flink omhoog als je VATS niet gebruikt tot je genoeg wapens, ammo en aid kan vinden.
Ik heb het zelfde, ik loop zonder vats rond, en dan ga je wel heel snel door je ammo heen en loop je meer schade op vooral als ze dichter bij je komen, vooral de gouls zijn dan erg lastig.
De eerste quest die je krijgt is vrij ver lopen, en je kan daar sterke tegenstanders tegenkomen vooral als je afdwaald van de logische route..
ik werd op mijn level 3 beschoten door een raider in power armor met een fatman... uiteindelijk wel dood gekregen door een mijn op de trap te leggen waar hij omhoog ging om mij te pakken, maar het heeft me wel wat save games gekost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Op de Telegraaf website stond dit artikel, betreffende Fallout 4 kunst voor aan de muur.

Met prijzen vanaf € 80,- is dit misschien best leuk om eens wat uit te zoeken, bijvoorbeeld zo'n Nuka Cola poster lijkt me wel wat.

https://www.candb.com/nl/kunstcollectiefgalerie/106/

En hoe denken jullie over die update die er aan komt voor high res graphics? Die 58 GB ruimte heb ik wel en mijn CPU (I7 4930K) zal ook wel volstaan, maar die GTX 1080 heb ik niet....

En zal het niet diverse graphics en andere mods slopen?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:05
bvk schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 14:57:
Op de Telegraaf website stond dit artikel, betreffende Fallout 4 kunst voor aan de muur.

Met prijzen vanaf € 80,- is dit misschien best leuk om eens wat uit te zoeken, bijvoorbeeld zo'n Nuka Cola poster lijkt me wel wat.

En hoe denken jullie over die update die er aan komt voor high res graphics? Die 58 GB ruimte heb ik wel en mijn CPU (I7 4930K) zal ook wel volstaan, maar die GTX 1080 heb ik niet....

En zal het niet diverse graphics en andere mods slopen?
Ik heb een I5-6600 en een GTX 1070 8GB, dus ik ga er van uit gewoon volle bak te kunnen draaien. Ben benieuwd. Main story nog net niet uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-09 15:35
Megupe schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 17:38:
[...]

Ik heb een I5-6600 en een GTX 1070 8GB, dus ik ga er van uit gewoon volle bak te kunnen draaien. Ben benieuwd. Main story nog net niet uitgespeeld.
Same here. Nog niet uitgespeeld. I5 6400 met Radeon RX480 Nitro+ OC met 8B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:21
bvk schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 14:57:

Dan vind ik 18 Euro voor onderstaande plaat wat betaalbaarder:

https://www.nedgame.nl/me...-sign-replica/5822419148/

Is nog groter ook... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Flozem schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 15:06:
[...]

Dan vind ik 18 Euro voor onderstaande plaat wat betaalbaarder:

https://www.nedgame.nl/me...-sign-replica/5822419148/

Is nog groter ook... ;)
Ziet er ook leuk uit inderdaad! Maar is dit wel "legaal" door dit te maken van uit de game geripte graphics? Bij de link die ik aangaf is er officiële samenwerking met Bethesda en dat lees ik hier niet bij terug.

Ik heb vannacht nog een paar uurtjes gespeeld en eens goed op de graphics gelet, ik speel op 1440p en High. Ik vraag me af wat ze nou daaraan willen verbeteren met die update, het ziet er IMHO al erg gedetailleerd en strak uit.

Het moet nu dan wel heel erg mooi gaan worden... ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
bvk schreef op zondag 5 februari 2017 @ 15:23:
[...]

Ziet er ook leuk uit inderdaad! Maar is dit wel "legaal" door dit te maken van uit de game geripte graphics? Bij de link die ik aangaf is er officiële samenwerking met Bethesda en dat lees ik hier niet bij terug.
Deze plaat is afkomstig van Fanwraps:
"FanWraps produces Officially licensed automotive and home decor accessories for Star Wars, Hello Kitty and Fallout."
https://www.facebook.com/Fanwraps/

Nedgame heeft deze muurdecoratie vanuit de US geïmporteerd. Lijkt mij niets illegaals aan.

De Nederlandse kunstgallerij die jij vermeld, is officieel gelicenceerd om deze stukken in Nederland als gelimiteerde kunst te verkopen. Lijkt mij het enige verschil op de wellicht net wat duurzamere afdrukmedia na.

Maar 175 Euro vs 18 Euro voor een Nuka Cola ad die best wat gehavend en retro mag uitzien... :F

[ Voor 9% gewijzigd door Flozem op 05-02-2017 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
iemand al de nieuwe 58gb texture pack geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12:48
Gaat hier nog een keer een GOTY versie van komen?

Heb geen zin om de game+season pass te kopen. Heb liever een GOTY op disc voor een zacht prijsje ;)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar blijft de PS4 Pro update voor Fallout 4?

De PS4 Pro update is er nu.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2017 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 18:26
Malfunctions schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:43:
Gaat hier nog een keer een GOTY versie van komen?

Heb geen zin om de game+season pass te kopen. Heb liever een GOTY op disc voor een zacht prijsje ;)
Daar zit ik ook op te wachten ja. Krijg steeds meer het gevoel dat er helemaal geen GOTY/Complete edition komt, omdat ze nu die seasonpass hebben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Ps4 pro patch is uit en de draw distance is dik vet verbeterd en ook de textures zijn een stukje scherper. Frame rate lijkt nu ook stabieler maar heb die nog niet echt goed getest.

Ik heb een full hd tv en ben dus dik tevreden met deze patch. Ik ben benieuwd wat mensen van deze patch vinden die op een 4k tv/monitor spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Video met PS4 Pro patch.

Ik ben opnieuw begonnen nu na de PS4 Pro patch.
Het is en blijft een meesterlijk spelletje om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:11
oxford bastard schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 21:46:
Ps4 pro patch is uit en de draw distance is dik vet verbeterd en ook de textures zijn een stukje scherper. Frame rate lijkt nu ook stabieler maar heb die nog niet echt goed getest.

Ik heb een full hd tv en ben dus dik tevreden met deze patch. Ik ben benieuwd wat mensen van deze patch vinden die op een 4k tv/monitor spelen.
Speel op 4k scherm met Pro:Echt een flinke verbetering op alle fronten.

Goed werk Bethesda !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 16:18

Dizzy

Where am I?

Zit bij die pro-patch ook die texture pack van 58gb erbij?

heb gisteravond fallout4 highres gespeeld, maar vond het lasting om echt concrete verschillen te zien

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 09:50:
[video]

Video met PS4 Pro patch.

Ik ben opnieuw begonnen nu na de PS4 Pro patch.
Het is en blijft een meesterlijk spelletje om te spelen.
De kleuren lijken beter door te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:39

mvds

Totally awesome!

Zo zag het er op mijn Xbox One altijd al uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steenbok
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:14
Dizzy schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 13:26:
Zit bij die pro-patch ook die texture pack van 58gb erbij?

heb gisteravond fallout4 highres gespeeld, maar vond het lasting om echt concrete verschillen te zien
Texture pack is alleen voor de pc, niet voor ps4 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
PainkillA schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:16:
iemand al de nieuwe 58gb texture pack geprobeerd?
Gisteren gedownload en enkel de game eens gestart en direct weer gestopt, ik had geen tijd.
Ik heb AA uitgezet, de rest op high/ultra.
Pc is 6700K, 16GB, gtx960 met 4GB.
Het verschil is wel duidelijk zichtbaar en ik denk dat het speelbaar gaat zijn want ik merkte niets van framedrops in die 2 minuten in game. Loading tijden zullen wel een stuk toenemen lijkt me. Een aanrader als je nog 60GB vrij hebt ;-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Flozem
En hij hangt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RwrG3oB93BE44XqpB8cVDjkR/full.jpg

:D :D :D

[ Voor 26% gewijzigd door Flozem op 12-02-2017 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Zou zoiets ook wel willen hebben. Vind die stijl van Bioshock en Fallout games echt nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

peke schreef op zondag 12 februari 2017 @ 09:27:
[...]

Gisteren gedownload en enkel de game eens gestart en direct weer gestopt, ik had geen tijd.
Ik heb AA uitgezet, de rest op high/ultra.
Pc is 6700K, 16GB, gtx960 met 4GB.
Het verschil is wel duidelijk zichtbaar en ik denk dat het speelbaar gaat zijn want ik merkte niets van framedrops in die 2 minuten in game. Loading tijden zullen wel een stuk toenemen lijkt me. Een aanrader als je nog 60GB vrij hebt ;-)
Op welke resolutie speel je en heb je ook mods geïnstalleerd staan?
Nice! Nu ik het zo zie hangen toch ook maar overwegen om er een van deze te kiezen. De Nuka Cola versie waar ik op doelde was trouwens € 80,- hoor en geen € 175,-, maar inderdaad alsnog een aardige meerprijs voor het "limited edition" verhaal.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
bvk schreef op zondag 12 februari 2017 @ 18:32:
[...]
Op welke resolutie speel je en heb je ook mods geïnstalleerd staan?
[...]
Vergeten melden.
Ik speel op full hd, vandaar mijn keuze voor een 960 anderhalf jaar terug ;-)
Volgend weekend eens een uurtje spelen om te zien of de prestaties consistent zijn.
Ik las ergens dat er tot 7+ GB vram in gebruik kon zijn met de nieuwe pack.
Het kan natuurlijk dat de engine de reeds ingeladen textures cached in vram voor als je een locatie opnieuw bezoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Ik heb me gisteren ook maar aan de download van het high res pack gewaagd en gelijk even de Vault 88 DLC meegepakt. De download gaf geen probleem (in 23 minuten binnen) en via Nexus geactiveerd.

Ik ben begonnen met de Vault 88 quests (leuk voor die 5 Euro!) incl. de nodige reisjes door de map. Ik merk wel dat mijn R9 290 er wel wat meer moeite mee heeft met af en toe een framedrop, maar dat was niet echt storend. Ik had er op cruciale momenten tegenover mutants of ghouls in ieder geval geen last van. Of was te druk om het op te merken... ;)

Kortom, het is ook met een oudere kaart nog op 1440p te doen, maar het wordt wel tijd voor een wat snellere kaart merk ik.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Even een update rond de hi res textures. Het verschil is aanzienlijk en doet de game een stuk moderner aanvoelen, een aanrader. Het is vrij goed speelbaar op een 960gtx 4GB ( fhd, geen aa ).

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
De Far Harbor DLC uitgespeeld!

Echt geweldig. Fantastische verhaallijnen en quest en prachtig hoe alles samenkomt en samenhangt. En een erg eerie sfeer throughout. Gotta love Bethesda!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Fallout 4 volledig te spelen in vr volgens director Bethesda Game Studios'

Bron: http://www.insidegamer.nl...tor-bethesda-game-studios

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 12-09 09:13
Ben helaas door omstandigheden pas een week geleden aan FO4 begonnen. Inmiddels een stukje main quest gedaan, best wat side quests en vooral lekker aan het dwalen door de omgeving. De hond ingeruild voor Piper met wie ik nu een spoor van opbloeiende romantiek en eeuwige vergroening achterlaat op mijn avonturen.

Grootste uitdaging die ik nu heb is dat ik regelmatig in gebouwen verdwaal. Ik heb al een keer 27 rondjes door een vault gerend op zoek naar de lift en zit nu in de DB Technical High School. Ik hoor raiders praten over een kelder, maar dit is zo te zien iets anders dan de Generator Room. Daar kom ik in de metro uit maar kan daar geen boss vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:20:

Grootste uitdaging die ik nu heb is dat ik regelmatig in gebouwen verdwaal. Ik heb al een keer 27 rondjes door een vault gerend op zoek naar de lift en zit nu in de DB Technical High School. Ik hoor raiders praten over een kelder, maar dit is zo te zien iets anders dan de Generator Room. Daar kom ik in de metro uit maar kan daar geen boss vinden.
Ik herken dit niet zo direct, om welke quest gaat dit? Maar inderdaad kun je in de grotere gebouwen al gauw verdwalen en kom je elke keer in ruimtes dat je denkt: "Hier was ik toch al geweest?"

Je rust bewaren en vooral goed rondkijken is dan het devies, je mist ongetwijfeld ergens een deur of trap... ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Heren, is er een manier om FO4 volledig vers geinstalleerd te krijgen, dus niets van eerdere mods/saves etc te hebben?

Ondanks dat ik lokale content verwijder blijft er ergens iets hangen.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 12-09 09:13
bvk schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 16:57:
[...]

Ik herken dit niet zo direct, om welke quest gaat dit? Maar inderdaad kun je in de grotere gebouwen al gauw verdwalen en kom je elke keer in ruimtes dat je denkt: "Hier was ik toch al geweest?"

Je rust bewaren en vooral goed rondkijken is dan het devies, je mist ongetwijfeld ergens een deur of trap... ;)
Was niet gerelateerd aan een quest, gewoon een random gebouw dat ik was binnengestapt. En inderdaad, een enorme dubbele deur gemist, al zeker 10 keer langsgelopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:30:
'Fallout 4 volledig te spelen in vr volgens director Bethesda Game Studios'

Bron: http://www.insidegamer.nl...tor-bethesda-game-studios
Bethesda is traditioneel erg goed in menu's natuurlijk verweven in de omgeving. Fallout lijkt me dan bij uitstek de franchise om in VR uit te werken. VR is me allemaal nog wat te kostbaar, maar Fallout is wel van het kaliber dat het me over de streep zou kunnen trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Sh0ckTr00per schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 21:38:
[...]

Was niet gerelateerd aan een quest, gewoon een random gebouw dat ik was binnengestapt. En inderdaad, een enorme dubbele deur gemist, al zeker 10 keer langsgelopen :)
Mooi dat je het gevonden hebt :) Maar zoals je het schreef ging ik er van uit dat het om een quest ging omdat Raiders niet zomaar tegen elkaar gaan praten en je een boss in een kelder zocht?

Kijk wel uit met het uitkammen van grote gebouwen zonder dat je een bijbehorende quest doet om te voorkomen dat je die betreffende quest "sloopt". Bijvoorbeeld omdat je iemand omlegt waar je eigenlijk eerst nog iets aan had moeten vragen... ;)
Mad-Matt schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 16:49:
Heren, is er een manier om FO4 volledig vers geinstalleerd te krijgen, dus niets van eerdere mods/saves etc te hebben?

Ondanks dat ik lokale content verwijder blijft er ergens iets hangen.
Je hebt ook de Fallout4 map verwijderd in je C:/Documenten/Games?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

jup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game files van en op Steam ook verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 22:31:
[...]

Game files van en op Steam ook verwijderd?
uh, denk het niet... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je weet toch dat Steam je instellingen ook online opslaat? Hier vind je hoe je ook dat wist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

thanks!

Wist ik niet bewust, had een vermoeden, maar nooit echt in verdiept.
Thanks, morgen ff rommelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
NukaWorldNL schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 17:13:
[...]

Daar zit ik ook op te wachten ja. Krijg steeds meer het gevoel dat er helemaal geen GOTY/Complete edition komt, omdat ze nu die seasonpass hebben :'(
Afbeeldingslocatie: https://cdn.meme.am/instances/250x250/76345365.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-09 09:36
Hallo Tweakers,

Sinds enige tijd ben ik ook helemaal verslingerd aan Fallout 4. Wel heb ik een tweetal vraagjes:
  1. Je vindt door het gehele spel diverse magazines; Grognak, RobCo Fun, Wasteland Survival Guides etc. Deze magazines leveren leuke extra's op in het spel zoals speciale perks.
    Als je zo'n magazine gevonden hebt en je verplaatst deze naar je workbench, geldt het extraatje wat dat magazine oplevert dan nog steeds?
  2. Als je jouw wapen mod, dus betere scope, andere receiver etc. dan verschijnt dit als mod onder "Mods" in je inventory. Nu heb ik al flink wat wapens gemodificeerd. Sommige gebruik ik niet meer. Kan je ergens zien of een mod nog actief is? Dit i.v.m. het opruimen van mijn inventory.
Bij voorbaat dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52
Zowel mods als magazines kan je uit je inventory verwijderen, zonder gevolgen.
Dat wil zeggen de perks van een magazine zijn permanent en gelden vanaf het moment dat je het magazine voor het eerst hebt opgepakt, daarna kan het magazine in een magazine rack zetten in jouw basis voor de sier, in de workbench opslaan, of gewoon verkopen aan een trader voor relatief veel caps.
Mods die je in jouw inventory ziet zijn per definitie unequipped. Die moet je ook niet bij je dragen, want dat is zo goed als altijd zinloos - tenzij je wil kunnen swappen bij een weapon bench ergens in de wastes - en kost stiekem best wel wat draagcapaciteit. In de workbench opslaan van een settlement naar keuze, of ook hier gewoon verkopen aan een trader, is de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-09 09:36
Kwistnix schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:58:
Zowel mods als magazines kan je uit je inventory verwijderen, zonder gevolgen.
Dat wil zeggen de perks van een magazine zijn permanent en gelden vanaf het moment dat je het magazine voor het eerst hebt opgepakt, daarna kan het magazine in een magazine rack zetten in jouw basis voor de sier, in de workbench opslaan, of gewoon verkopen aan een trader voor relatief veel caps.
Mods die je in jouw inventory ziet zijn per definitie unequipped. Die moet je ook niet bij je dragen, want dat is zo goed als altijd zinloos - tenzij je wil kunnen swappen bij een weapon bench ergens in de wastes - en kost stiekem best wel wat draagcapaciteit. In de workbench opslaan van een settlement naar keuze, of ook hier gewoon verkopen aan een trader, is de beste optie.
Ah bedankt! Nuttige info! Dat magazine rack ga ik zeker even maken. Volgens mij kan je ook een stand voor je bobbleheads maken, die wil ik ook nog hebben.

Ik heb nu wel een flinke lijst mods maar ik wist niet of ik die ook in mijn inventory kon plaatsen zonder gevolgen. De meesten wegen 0.5 maar dat tikt toch best aan. Ik zorg dat ik meestal met zo min mogelijk items op pad ga en dan lekker veel verzamelen.

Bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

spoiler:
Nu net pas begonnen met NukaWorld. Nog niet heel ver, vind het lastig om te moeten kiezen tussen 3 raiderclubs. Eigenlijk wil ik ze allemaal gewoon afmaken, kut raiders. Maar leuk detail dat ze het grietje van het Nuka-Cola museum erin hebben zitten :D

Weer een stukje verder in NukaWorld, heb nu Galactic Zone en Dry Rock Gulch vrij gemaakt, moet ze alleen nog aan groepen toewijzen, wil ik eigenlijk nog niet doen.
Galactic World was even pittig met al die robots en sentries overal, maar vond de setting heerlijk. (zo vind ik dat ook bij Disney Discoveryland)

[ Voor 36% gewijzigd door Mad-Matt op 04-04-2017 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 18:44
Ben nu met the brotherhood en the railroad bij the institute en met de minutemen nog niet (kunnen die daar uberhaupt heen). Vergeet ik nog een faction? En wanneer kies ik ergens voor, heb al wat quests gedaan waardoor factions 'boos' zouden kunnen zijn, maar ik speel liever alle quests die er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Idem voor de VR versie... Die is nu al een jaar geleden aangekondigd en nog is er niks :-( Zoveel werk zou dat toch niet zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door GekkePrutser op 18-04-2017 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik zal wel blond zijn, maar zijn die DLC's nou helemaal apart van het originele spel of zijn die volledig geïntegreerd in het spel zelf?

Heb ze een poosje geleden aangeschaft maar ben nog niet aan spelen toegekomen, wil eigenlijk weer helemaal overnieuw beginnen maar vraag me af hoe dat zit met de dlc's.

Zou grappig zijn als er nu meteen al wat nieuwe gebieden bij zitten en dat ik niet eerst het hele oude verhaal moet gaan doorspitten om vervolgens een paar uurtjes erbij aan geplakt te zien in de vorm van dlc's.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Nu online
Flagg schreef op donderdag 20 april 2017 @ 17:44:
Ik zal wel blond zijn, maar zijn die DLC's nou helemaal apart van het originele spel of zijn die volledig geïntegreerd in het spel zelf?

Heb ze een poosje geleden aangeschaft maar ben nog niet aan spelen toegekomen, wil eigenlijk weer helemaal overnieuw beginnen maar vraag me af hoe dat zit met de dlc's.

Zou grappig zijn als er nu meteen al wat nieuwe gebieden bij zitten en dat ik niet eerst het hele oude verhaal moet gaan doorspitten om vervolgens een paar uurtjes erbij aan geplakt te zien in de vorm van dlc's.
Automatron en Vault-tec liggen op de originele map van Fallout 4. De map verandert op die plaatsen gewoon als je die uitbreidingen installeert.
Nuka World en Far Harbor liggen buiten de originele map (helemaal links en helemaal rechts, je moet fast travellen naar deze plaatsen).
Die missies kunnen pas worden gestart als je een bepaald level hebt bereikt.
Contraption en Wasteland voegen enkel wat spullen toe om te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Anton.net schreef op donderdag 20 april 2017 @ 18:03:
[...]

Automatron en Vault-tec liggen op de originele map van Fallout 4. De map verandert op die plaatsen gewoon als je die uitbreidingen installeert.
Nuka World en Far Harbor liggen buiten de originele map (helemaal links en helemaal rechts, je moet fast travellen naar deze plaatsen).
Die missies kunnen pas worden gestart als je een bepaald level hebt bereikt.
Contraption en Wasteland voegen enkel wat spullen toe om te bouwen.
Nou ben gisteravond maar overnieuw begonnen, ben benieuwd hoe en wanneer ik het ga merken dat er iets uberhaupt anders/extra is. :)

[Edit] Ik kom maar niet in het spel, nu weer level 9 oid, maar heb de eerste run voor mijn gevoel alles al gezien, heb nu steeds het "been there done that" gevoel, en hoewel ik tlou nu inmiddels al 6x heb uitgespeeld (yeah I know I have issues :P ) heb ik nu echt zoiets van hoe lang nog voor ik iets nieuws tegenkom.

Duidelijk de eerste keer veel te minutieus de map afgewerkt. Morgen nog eens verder gaan en dan eens kijken of ik weer een beetje in kom, anders is het hoogstwaarschijnlijk zonde van de season pass. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Flagg op 22-04-2017 23:35 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
Ben sinds kort eindelijk begonnen aan Fallout 4. Ik heb echter een tweetal vragen over het verzamelen/scrappen van producten etc.
1. Is er een snelle manier om de junk uit je inventory te scrappen? Of gebeurt dit enkel automatisch wanneer je een voorwerp craft?
2. In de settlement zijn er allerlei verwoeste woningen welke je kunt scrappen voor de producten. Kun je deze materialen alleen in die desbetreffende settlement inzetten? Of kun je deze overal inzetten?
Alvast bedankt!

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 17:02
1. Ja, je kan deze junk wel opslaan in de workshop.

2. Je moet een perk.hebben waarmee je trade routes tussen je settelments kan opzetten. Hiermee worden alle recources geshared

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Flagg schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 10:11:
[...]

Nou ben gisteravond maar overnieuw begonnen, ben benieuwd hoe en wanneer ik het ga merken dat er iets uberhaupt anders/extra is. :)

[Edit] Ik kom maar niet in het spel, nu weer level 9 oid, maar heb de eerste run voor mijn gevoel alles al gezien, heb nu steeds het "been there done that" gevoel, en hoewel ik tlou nu inmiddels al 6x heb uitgespeeld (yeah I know I have issues :P ) heb ik nu echt zoiets van hoe lang nog voor ik iets nieuws tegenkom.

Duidelijk de eerste keer veel te minutieus de map afgewerkt. Morgen nog eens verder gaan en dan eens kijken of ik weer een beetje in kom, anders is het hoogstwaarschijnlijk zonde van de season pass. :)
Goed dat ik het weet, ik zit nog steeds in mijn eerste playthrough en moet die DLC's nog spelen. Die ga ik er dan maar achteraan doen als ik nu "klaar" ben in plaats van opnieuw te beginnen.

Ik heb denk ik ook al bijna elke millimeter op de map verkend (level 76 nu!) maar de eind quest nog niet gedaan en vroeg me al af hoe het zou zijn om opnieuw te beginnen. Misschien dat het scheelt als je echt een compleet andere karakter build maakt?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

E I N D E L I J K Fallout serieus gespeeld. Dit was mn derde poging om het spel te proberen. En man man man .. wat n vette game. IK ben altijd verliefd geweest op de stalker serie, en dit is gewoon dat, maar dan veel uitgebreider. Echt supervet. Heb er nu 170 uur inzitten en heb mainquest uitgespeeld. Ben nu nog bezig met wat side quests enzo. Is de DLC ook zo vet ? Far Harbor lees ik veel goeds over. Maar deze is duurder dan wat ik voor oginele game betaald heb. Is het het waard ? Is nuka world ook tof ?
IK ben in ieder geval serieus verliefd geworden op deze game, lang geleden dat ik zo diep in een game heb gezeten en niks anders meer wilde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:18
GekkePrutser schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:36:
[...]

Idem voor de VR versie... Die is nu al een jaar geleden aangekondigd en nog is er niks :-( Zoveel werk zou dat toch niet zijn?
Dat zal je verbazen. Van origine draait de engine op 60fps. Hogere fps zouden voor problemen kunnen zorgen met de physics. Zo worden items en dergelijke gelanceerd als je een flinke FPS hebt. Daarnaast moet je een systeem verzinnen zodat je decoupled kan schieten. Dat betekent dat je handen los van je perspectief zijn te besturen. Volgens mij wilde ze de game opnieuw gaan opbouwen voor VR, het is niet een patch die uitkomt die het fixt.

Ik denk dat Bethesda vooral wil proberen om Fallout 4 hét ultieme VR-spel te maken. Er is op dit moment nog geen gelijkwaardig spel op deze schaal. Een verschrikkelijk grote open-wereld met reuzeveel interactie. Daarna verwacht ik ook dat ze het een-en-ander moeten doen aan de UI. Het zou mij niet verbazen dat ze willen dat je de pip-boy kunt gebruiken zoals je in het echt zou doen. Dus naar dat ding kijken en dan met de andere controller de opties kiezen.

Ik weet niet of het geruchten waren of een toezegging van Bethesda zelf, maar tijdens de E3 zou er meer informatie vrij moeten komen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
SacreBleu schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 12:48:
[...]Dat zal je verbazen. Van origine draait de engine op 60fps. Hogere fps zouden voor problemen kunnen zorgen met de physics. Zo worden items en dergelijke gelanceerd als je een flinke FPS hebt. Daarnaast moet je een systeem verzinnen zodat je decoupled kan schieten. Dat betekent dat je handen los van je perspectief zijn te besturen. Volgens mij wilde ze de game opnieuw gaan opbouwen voor VR, het is niet een patch die uitkomt die het fixt.
Mja, dat soort dingen lijken me redelijk eenvoudig te fixen voor een grote game studio. Niet iets dat jaren moet duren in elk geval. Ze hebben de engine en alle content van het spel zelf gemaakt, immers. Voor Half-Life 2 was dit ook in een paar maanden gemaakt (ook met decoupled schieten). Ook hebben ze deze functionaliteit vorig jaar al getoond dus die was allang klaar.
SacreBleu schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 12:48:
Ik denk dat Bethesda vooral wil proberen om Fallout 4 hét ultieme VR-spel te maken. Er is op dit moment nog geen gelijkwaardig spel op deze schaal. Een verschrikkelijk grote open-wereld met reuzeveel interactie. Daarna verwacht ik ook dat ze het een-en-ander moeten doen aan de UI. Het zou mij niet verbazen dat ze willen dat je de pip-boy kunt gebruiken zoals je in het echt zou doen. Dus naar dat ding kijken en dan met de andere controller de opties kiezen.
Klopt, je kan de pip-boy met de hand gebruiken. Dat is al getoond in de demo's. Wel werd er geklaagd over de lage resolutie waardoor je hem onhandig dicht bij de ogen moest houden. Maar daar kunnen ze wellicht nog wel wat aan doen, de interface iets groter maken bijvoorbeeld, of een andere kleur waardoor er meer pixels gemixt worden (zie bijv. Elite Dangerous waar veel mensen in VR de HUD kleuren veranderen omdat de gekozen kleur maar 1 van de 4 sub pixels van een cluster aanspreekt en er dus erg slecht uit ziet). Maar groen is op zich al een goede kleur omdat hiervan bij PenTile 2 van de 4 subpixels zijn (alle VR headsets op dit moment gebruiken PenTile).

Maar het was beter geweest als ze een nieuw spel nemen voor de 'ultieme' VR ervaring. Want door de hoge prijs zijn de meeste mensen die VR in huis hebben al game enthousiastelingen en die hebben Fallout 4 allang uitgespeeld als ze het spel interessant vonden. Dat haalt toch de waarde van de ervaring flink omlaag als je alles al een keer gezien hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:18
GekkePrutser schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 12:57:
[...]

Mja, dat soort dingen lijken me redelijk eenvoudig te fixen voor een grote game studio. Niet iets dat jaren moet duren in elk geval. Ze hebben de engine en alle content van het spel zelf gemaakt, immers. Voor Half-Life 2 was dit ook in een paar maanden gemaakt (ook met decoupled schieten). Ook hebben ze deze functionaliteit vorig jaar al getoond dus die was allang klaar.
Ik denk dat je het ten zeerste onderschat. Half-Life 2 krijgen ze voor de nieuwe headsets ook niet snel klaar. Er is sinds de DK2 geen update meer geweest. Pas een maand (oid) geleden is er een update gekomen ze ver zijn gekomen. Het is dan niet Valve die het zelf doet. Maar het is niet zo dat het hele bedrijf werkt aan VR Fallout.

Je zou ook kunnen zeggen dat een grote game studio een game kan maken zonder veel bugs. ;) Zo simpel is het gewoonweg niet. VR is een stuk moeilijk toe te passen als je engine er niet klaar voor is - zo hebben UE4 en Unity een plugin voor VR - dit moet Bethesda dus helemaal gaan passen. Ik heb liever dat ze er de tijd voor nemen dan dat de ervaring uiteindelijk erg gaat tegenvallen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:32

Angeloonie

Cheeseburger Addict

JediUberknaft schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 12:17:
E I N D E L I J K Fallout serieus gespeeld. Dit was mn derde poging om het spel te proberen. En man man man .. wat n vette game. IK ben altijd verliefd geweest op de stalker serie, en dit is gewoon dat, maar dan veel uitgebreider. Echt supervet. Heb er nu 170 uur inzitten en heb mainquest uitgespeeld. Ben nu nog bezig met wat side quests enzo. Is de DLC ook zo vet ? Far Harbor lees ik veel goeds over. Maar deze is duurder dan wat ik voor oginele game betaald heb. Is het het waard ? Is nuka world ook tof ?
IK ben in ieder geval serieus verliefd geworden op deze game, lang geleden dat ik zo diep in een game heb gezeten en niks anders meer wilde.
Nuka-World is best gaaf, ik vond Far Harbor eigenlijk niet zo heel veel aan, de hele main quest (rondom Synths) boeide me totaal niet (net als de main quest van FO4 vanilla) dus heb heb ook niet afgerond.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Angeloonie schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 13:21:
[...]

Nuka-World is best gaaf, ik vond Far Harbor eigenlijk niet zo heel veel aan, de hele main quest (rondom Synths) boeide me totaal niet (net als de main quest van FO4 vanilla) dus heb heb ook niet afgerond.
ok thanks, dan ga ik eens kijken wat die Nuka World kost. Heb echt zin in meer namelijk :-). Ben heel erg blij dat ik het spel weer een kans heb gegeven en me deze keer echt in alles verdiept. Heerlijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-09 14:21
Net ook weer een nieuwe start gemaakt met fallout en eindelijk de DLC. Net voor het eerst in far harbor geweest.
Is zeker leuk en lekker grauw. Al lijkt nuka mij juist weer leuker, maar dat is nog even afwachten tot ik er ben geweest. Wat blijft het toch een heerlijke game. Veel mods erop gezet (ps4). Sommige mods maakt het toch wel leuker, zeker met het bouwen van een settlement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

endechaos schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 13:56:
Net ook weer een nieuwe start gemaakt met fallout en eindelijk de DLC. Net voor het eerst in far harbor geweest.
Is zeker leuk en lekker grauw. Al lijkt nuka mij juist weer leuker, maar dat is nog even afwachten tot ik er ben geweest. Wat blijft het toch een heerlijke game. Veel mods erop gezet (ps4). Sommige mods maakt het toch wel leuker, zeker met het bouwen van een settlement.
Inderdaad, ik heb voor settlements een mod erop gezet zodat je geen limiet meer hebt met bouwen. Verder alleen maar texture mod ( Seasons ), wat sounds. Maar qua gameplay niks eigenlijk. Het is wel tof dat er zoveel mods zijn, dat houdt een game toch wel lang heel erg in leven en interessant.

Hele toffe game dit. Kijk nu al uit naar een F05 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Gisteren een mooi moment meegemaakt, het werd bijna een bitch fight... Ik was Cait als companion een beetje beu en dan vooral dat Ierse accent wat maar korte tijd grappig is om te horen.

Dus ging ik naar de Starlight drive-in waar ik Piper had achter gelaten en vroeg haar om weer met mij mee te gaan. Uiteraard volgden er een paar opmerkingen van Cait met als laatste de vraag of we dan niet gewoon een "threesome" konden doen... >:)

Maar helaas wilde (preutse) Piper daar niet aan meedoen: "Thats not gonna happen Cait!"

Hoe bedenken ze het _/-\o_

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

bvk schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 21:26:
Gisteren een mooi moment meegemaakt, het werd bijna een bitch fight... Ik was Cait als companion een beetje beu en dan vooral dat Ierse accent wat maar korte tijd grappig is om te horen.

Dus ging ik naar de Starlight drive-in waar ik Piper had achter gelaten en vroeg haar om weer met mij mee te gaan. Uiteraard volgden er een paar opmerkingen van Cait met als laatste de vraag of we dan niet gewoon een "threesome" konden doen... >:)

Maar helaas wilde (preutse) Piper daar niet aan meedoen: "Thats not gonna happen Cait!"

Hoe bedenken ze het _/-\o_
whahaha .. serieus ? Tof man ... en f**ng hilarisch uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

JediUberknaft schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 21:34:
[...]

whahaha .. serieus ? Tof man ... en f**ng hilarisch uiteraard ;)
Ik wist ook niet wat ik hoorde, maar blijkbaar komt het vaker voor:

Ik heb het dus niet gedroomd blijkt maar ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Ik vond Far Harbor juist veel toffer dan Nuka World. Voor m'n gevoel veel meer vehaal, toffe locaties, armor, wapens. Vond het ook jammer dat het doel van Nuka World eigenlijk is om alles wat je hebt gebouwd door raiders over te laten nemen.

Zijn er trouwens leuke single player story mods voor FO4 op de PS4? Heb alles rond release uitgespeeld maar heb wel weer zin in een nieuw avontuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Sluw schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 10:03:
Ik vond Far Harbor juist veel toffer dan Nuka World. Voor m'n gevoel veel meer vehaal, toffe locaties, armor, wapens. Vond het ook jammer dat het doel van Nuka World eigenlijk is om alles wat je hebt gebouwd door raiders over te laten nemen.

Zijn er trouwens leuke single player story mods voor FO4 op de PS4? Heb alles rond release uitgespeeld maar heb wel weer zin in een nieuw avontuur.
Ik heb Nuka World zojuist gekocht dus ik ga daar maar eens mee aan de slag (inclusief Seasons mod eroverheen). En waarschijnlijk zal Far Harbor ook wel aangeschaft worden ... Meer FO 4 in mn leven :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

bvk schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 21:54:
[...]

Ik wist ook niet wat ik hoorde, maar blijkbaar komt het vaker voor:

[video]

Ik heb het dus niet gedroomd blijkt maar ;)
:*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Sluw schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 10:03:

Op de PS4 wordt dat lastig aangezien er geen external assets gebruikt mogen worden. Op de PC en Xbox One zijn er volgens mij best veel quest mods beschikbaar die van hoge kwaliteit zijn. Ik noem bijvoorbeeld een Tales from the Commonwealth ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
ik zag pas dit plaatje op een andere site.

title

zie ik daar een een mannetje met blauw pak en geel haar? :o :Y :Y

en een hond??? :o :Y :Y

zouden ze dan toch fallout aankondigen? op de e3? :9~

[ Voor 15% gewijzigd door endechaos op 29-04-2017 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet waar je hoge resolutie wallpapers weghaalt van Fallout 3, NV of 4? Ik en mijn misses zijn uit elkaar en dat betekent een eigen huis en ik wil dus in het nieuwe huis dat ik nog moet krijgen, een muur behangen met een scene uit één van de bovenstaande Fallout reeksen. Ik heb alleen geen ide hoe hoog die resolutie moet zijn, maar dat vogel ik dan wel uit.

Editje:
Ik heb al wat gevonden. Als je zoekt op Fallout concept art zie je goede en hoge resoluties.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2017 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
Verwijderd schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 20:57:
[...]Ik heb alleen geen ide hoe hoog die resolutie moet zijn, maar dat vogel ik dan wel uit.[...]
Tja, hoe groot wil je 1 pixel hebben? Je kan wegkomen met wat grote pixels op de muur door alles nog eens extra te blurren. Dan lijkt het gewoon out of focus.
Gaaf idee trouwens ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik een beetje lees is 1000px per meter breedte. Nu heb ik een aantal concept art gevonden die in ieder geval breed genoeg zijn voor een muur van zeker 4 meter breed. De hoogte maakt mij niet zo heel veel uit want boven en onder een zwarte balk is niet erg. Mooi project waarvan ik de mogelijkheden serieus ga overwegen. Komt het zover dan plaats ik een foto :) Moet eerst een eigen huis krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
endechaos schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 20:16:
ik zag pas dit plaatje op een andere site.

[afbeelding]

zie ik daar een een mannetje met blauw pak en geel haar? :o :Y :Y

en een hond??? :o :Y :Y

zouden ze dan toch fallout aankondigen? op de e3? :9~
Nee. Dit is gewoon puur een plaatje van hun franchises en waar ze wellicht (nieuwe ip) mee gaan komen (zie de 2 under contruction gedeeltes). Zou een beetje vreemd zijn als ze weer een nieuwe Fallout aankondigen nog voordat de nieuwe Elder Scrolls is uitgekomen. Denk dat we wel wat gaan zien van Fallout, maar dan Fallout 4 VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

bvk schreef op zondag 23 april 2017 @ 21:05:
[...]

Goed dat ik het weet, ik zit nog steeds in mijn eerste playthrough en moet die DLC's nog spelen. Die ga ik er dan maar achteraan doen als ik nu "klaar" ben in plaats van opnieuw te beginnen.

Ik heb denk ik ook al bijna elke millimeter op de map verkend (level 76 nu!) maar de eind quest nog niet gedaan en vroeg me al af hoe het zou zijn om opnieuw te beginnen. Misschien dat het scheelt als je echt een compleet andere karakter build maakt?
Ben inmiddels alweer lever 23. Duurde wat langer om er weer in te komen, maar met Far Harbor er tussen door heb je meer dan genoeg nieuwe locaties om het toch interessant te houden.

Ben nu weer even in de commonwealth, en voelde een beetje als thuiskomen, was wel grappig. :)

[edit] level 26 dus... :+ met Piper begonnen en nu Cait ingewisseld voor Nick (vanwege Kye (zij die er geweest zijn weten wat ik bedoel)) Denk dat ik Far Harbor maar even links laat liggen nu, is allemaal wel heel erg grauw en grijs en ik heb Goodneighbor nog helemaal niet gehad so far. Even een beetje levelen en wat wapens scoren, eerst even de railroad trail volgen en dan eens langzaam gaan bedenken wat ik met Far Harbor ga doen. :Y)

[ Voor 20% gewijzigd door Flagg op 01-05-2017 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
NukaWorldNL schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 22:16:
[...]

Nee. Dit is gewoon puur een plaatje van hun franchises en waar ze wellicht (nieuwe ip) mee gaan komen (zie de 2 under contruction gedeeltes). Zou een beetje vreemd zijn als ze weer een nieuwe Fallout aankondigen nog voordat de nieuwe Elder Scrolls is uitgekomen. Denk dat we wel wat gaan zien van Fallout, maar dan Fallout 4 VR.
oke, ik had begrepen dat dit concept art was voor de aankomende E3, en op op deze manier nieuwe spellen ''aan te kondigen''. we wachten a,f Bethesde heeft een van de mooiste spellen vind ik zelf. Kan niet wachten.

gister eindelijk begonnen aan de vault 88 Quest nog niet helemaal af geloof ik. ik ben zelf van de settlement bouwen dus maar gauw kijken hoe en wat. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Iets met far harbor en windturbine.

spoiler:
Okay als je bij een windturbine je afvraagt wat dat commando op een terminal precies betekent, dan heb je 20 seconde later Far Harbor naar de eeuwige jachtvelden geholpen. Sorrie. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Flagg op 03-05-2017 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Hmm .. Ik vind Nuka World echt enorm tegenvallen. Het toffe van FO4 vond ik juist het grote / uitgestrekte gebied waar je uren doorheen kon lopen en nieuwe plekken ontdekken. Dat gevoel heb ik helemaal niet bij Nuka World. Daar moet ik gewoon plekken uitmoorden en een "factie" aan toewijzen, tuurlijk ook wel wat leukere dingen zitten erbij, maar verder niet echt interessant. Geen FO gevoel heb ik erbij. Hoe zit dat bij Far Harbor ? Is dat juist meer wat ik tof vind denken jullie ?

edit: ik neem aan, dat mocht ik Far Harbor willen spelen, deze gewoon kan installeren en daarmee doorgaan ipv Nuka World ? En verder alles qua level behoud ?

[ Voor 14% gewijzigd door JediUberknaft op 03-05-2017 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52
Ik heb Nuka World nog niet gezien, maar ik ben niet zo lang geleden begonnen aan yet another playthrough, met de intentie om die DLC nu eindelijk eens te checken. Far Harbor vind ik zelf wel goed aansluiten bij de verhaallijn en de feel van FO4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Kwistnix schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:39:
Ik heb Nuka World nog niet gezien, maar ik ben niet zo lang geleden begonnen aan yet another playthrough, met de intentie om die DLC nu eindelijk eens te checken. Far Harbor vind ik zelf wel goed aansluiten bij de verhaallijn en de feel van FO4.
Ok, dan ga ik die wel kopen nu. Nuka World kom ik maar niet in. Terwijl ik juist zo heerlijk "verslaafd" was aan FO4 en niks anders meer wilde spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

JediUberknaft schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:55:
[...]

Ok, dan ga ik die wel kopen nu. Nuka World kom ik maar niet in. Terwijl ik juist zo heerlijk "verslaafd" was aan FO4 en niks anders meer wilde spelen.
Ik heb Nuka World ook niet gekocht omdat je zover ik begrepen heb in principe alles weer sloopt wat je eerder hebt opgebouwd qua settlements. Soort van verraad aan de Minutemen dus en "zonde" van de daaraan gespendeerde tijd.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Gisteren voor het eerst in nuka-world geweest, nog geen quest gedaan, maar eerste indruk was goed. vind de sfeer tot nu leuk in het park. Een soort ''happy feeling''. Is een keer weer wat anders!
zal nog terug komen op hoe ik de quest heb ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

bvk schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 18:39:
[...]

Ik heb Nuka World ook niet gekocht omdat je zover ik begrepen heb in principe alles weer sloopt wat je eerder hebt opgebouwd qua settlements. Soort van verraad aan de Minutemen dus en "zonde" van de daaraan gespendeerde tijd.
Kan je dan niet gewoon lekker tegendraads die raiders uitmoorden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 18:11

nFo

Loopt de game bij jullie ook zo vaak vast op de Xbox One ?
Begint aardig irritant te worden, ik heb alleen de DLC geïnstalleerd geen mods.
Ook het geluid wordt af en toe later ingeladen als je naar een andere locatie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gphg
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-07 12:39
Flagg schreef op zondag 7 mei 2017 @ 12:46:
[...]

Kan je dan niet gewoon lekker tegendraads die raiders uitmoorden? :P
Ja hoor.
spoiler: Nuka World
Na alle quests gewoon lekker in de markt aangeven dat je er geen zin in hebt en dan lekker tientallen raiders afschieten. Dat was voor mij het lastigste en langste gevecht van FO4 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Pff ik aan het wachten tot ik een keer ergens Nuka world getriggered kreeg... maar gebeurde vrij weinig. Ben inmiddels level 41 dus ik voldoe aan het minimum, bij de vault 111 rondgelopen. helemaal niks...

...

Anders installeer ik eerst Nuka World... 8)7 |:( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Heb zojuist het eerste gebied leeg in nuka ga later de rest leeghalen. Vind het nog steeds wel een leuke toevoeging, ergen hou ook er wel van. En dat het niet uitgestrekt is, nou goed. het is dan ook een pretpark. Ik.kan me er wel vermaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

gphg schreef op zondag 7 mei 2017 @ 14:54:
[...]

Ja hoor.
spoiler: Nuka World
Na alle quests gewoon lekker in de markt aangeven dat je er geen zin in hebt en dan lekker tientallen raiders afschieten. Dat was voor mij het lastigste en langste gevecht van FO4 :)
nuka world
spoiler:
Ik ben na de gauntlet volledig los gegaan op die Cage (lees: hij 's dood), wat betekend dat ik nu geen meter meer kan lopen zonder dat er iets of iemand op me gaat schieten, wellicht niet zo'n beste keus geweest, nuka world heb ik denk ik stuk gemaakt nu, is nu een stadaard shooter geworden geloof ik. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

JediUberknaft schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:21:
Hmm .. Ik vind Nuka World echt enorm tegenvallen. Het toffe van FO4 vond ik juist het grote / uitgestrekte gebied waar je uren doorheen kon lopen en nieuwe plekken ontdekken. Dat gevoel heb ik helemaal niet bij Nuka World. Daar moet ik gewoon plekken uitmoorden en een "factie" aan toewijzen, tuurlijk ook wel wat leukere dingen zitten erbij, maar verder niet echt interessant. Geen FO gevoel heb ik erbij. Hoe zit dat bij Far Harbor ? Is dat juist meer wat ik tof vind denken jullie ?

edit: ik neem aan, dat mocht ik Far Harbor willen spelen, deze gewoon kan installeren en daarmee doorgaan ipv Nuka World ? En verder alles qua level behoud ?
Ik vond Nuka ook erg tegenvallen. Vooral omdat je, voordat je daarheen gaat, een band hebt opgebouwd met de fractie waarvoor je gekozen hebt en je dan ineens gedwongen word om voor de bad guys te gaan spelen. Past niet bij het verhaal en ik vind het erg beperkt qua quests.

Beetje jammer dat je niet al kan beginnen aan Nuka als je lvl 1 bent, gewoon het hele spel door als raider, dat zou pas lachen zijn :D Gewoon een nieuwe fractie om voor te kiezen voor de hele storyline.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

JediUberknaft schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 14:00:
[...]
Hele toffe game dit. Kijk nu al uit naar een F05 :9
Ik hoop wel dat FO5 meer vrijheid heeft dan 4. Ik vond het teveel scripted allemaal. Wat dat betreft leek FO3 de speler meer vrijheid te geven dan FO4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Wie zegt dat er een fallout 5 komt?
Er zijn tal van geruchten maar nergens een echte aankondiging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Harribo schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:10:
Wie zegt dat er een fallout 5 komt?
Er zijn tal van geruchten maar nergens een echte aankondiging
Die zal allicht komen maar kan nog best 5 jaar duren denk ik.

[edit]Aangezien ik gisteren toch het geluid moest testen en instellen (nieuwe soundbar) toch maar weer verder gegaan met nukaworld, en het is allemaal wel mooi gedaan, maar mijn god wat is het er druk, heb er al ruim 350 10mm kogels doorheen gejaagd samen met een paar honderd .308 van de rifle en de shotgun is ook al 200 kogels lichter.

Ben blij dat ik genoeg bij me heb, anders was het continu traders zoeken om ammo te scoren. :+

vanavond maar eens een beetje fasttravel ammo runs doen.

[ Voor 47% gewijzigd door Flagg op 12-05-2017 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Flagg schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:10:
[...]

[edit]Aangezien ik gisteren toch het geluid moest testen en instellen (nieuwe soundbar) toch maar weer verder gegaan met nukaworld, en het is allemaal wel mooi gedaan, maar mijn god wat is het er druk, heb er al ruim 350 10mm kogels doorheen gejaagd samen met een paar honderd .308 van de rifle en de shotgun is ook al 200 kogels lichter.

Ben blij dat ik genoeg bij me heb, anders was het continu traders zoeken om ammo te scoren. :+

vanavond maar eens een beetje fasttravel ammo runs doen.
En dat is precies de reden waarom ik het niet tof vind. ik erger me kapot aan de tientallen vijanden. Alsof je een game aan t spelen bent met waves vijanden. daar hou ik niet van. Bij vanilla game had je uiteraard ook bepaalde gebieden (veel) die je moest uitkammen alvorens er te kunnen rondlopen, maar ik vind het in nuka world niet leuk meer. Ben constant aan t stressen. En als de quests nou nog tof zouden zijn en meer belonend, dan zou ik het niet zo erg vinden. maar hier kam je het uit en wijst een factie eraan toe ? Nee ...niet zo leuk ...

Maar nogmaals mn vraag, misschien dat iemand dat weet hier .. kan ik Far Harbor gewoon installeren en nuka world laten voor wat het was ? of is het raadzaam die toch uit te spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Moet toch een beetje terugkomen op nuka. Vind het wel wat hebben hoor. Maar om nou erna settlements te gaan 'aanpakken' zie ik niet zitten. Ik denk dat ik, aangezien ik hem nog niet helemaal uit heb, de raiders ga afknallen ipv settlements pakken. Zag dat er nog iemand was hier die dat gedaan had, zijn er meer mensen? Waarom wel of waarom juist niet tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Verwijderd schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 20:57:
Wie weet waar je hoge resolutie wallpapers weghaalt van Fallout 3, NV of 4? Ik en mijn misses zijn uit elkaar en dat betekent een eigen huis en ik wil dus in het nieuwe huis dat ik nog moet krijgen, een muur behangen met een scene uit één van de bovenstaande Fallout reeksen. Ik heb alleen geen ide hoe hoog die resolutie moet zijn, maar dat vogel ik dan wel uit.

Editje:
Ik heb al wat gevonden. Als je zoekt op Fallout concept art zie je goede en hoge resoluties.
als je ze gevonden hebt houd ik me aanbevolen voor een linkje of iets dergelijks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

JediUberknaft schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 14:43:
[...]
Maar nogmaals mn vraag, misschien dat iemand dat weet hier .. kan ik Far Harbor gewoon installeren en nuka world laten voor wat het was ? of is het raadzaam die toch uit te spelen ?
Je kan elke add-on spelen zonder een andere uitgespeeld te hebben. Far Narbor vond ik ook veel leuker dan Nuka, sluit beter bij het verhaal aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mfneed schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 16:06:
[...]

als je ze gevonden hebt houd ik me aanbevolen voor een linkje of iets dergelijks!!
Op Google op Concept art zoeken. Daar staat de resolutie bij en dan de grootste selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Heb nuka world echt stuk gemaakt, zijn momenten dat ik al dood ben voordat ik een stap heb kunnen zetten.

Ga ik een deur door ( laadscherm) en staan er meteen 6 of 7 raiders op me te knallen waaronder 1 packleader + 5 attack dogs.

Moet dan eerst zsm de pipboy openen volgieten met alle mogelijke chems om de eerste 5 seconden te overleven om cover te zoeken. Dan maak ik een kansje..

It's a but too much. :P

Overleeft, volgende deur, rince repeat. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Flagg schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 17:18:
Heb nuka world echt stuk gemaakt, zijn momenten dat ik al dood ben voordat ik een stap heb kunnen zetten.

Ga ik een deur door ( laadscherm) en staan er meteen 6 of 7 raiders op me te knallen waaronder 1 packleader + 5 attack dogs.

Moet dan eerst zsm de pipboy openen volgieten met alle mogelijke chems om de eerste 5 seconden te overleven om cover te zoeken. Dan maak ik een kansje..

It's a but too much. :P

Overleeft, volgende deur, rince repeat. }:|
precies dit ... de reden dat ik deze addon echt niet leuk vind. ik far harbor maar eens aaschaffen :9
Pagina: 1 ... 43 ... 53 Laatste

Let op:
Globaal spoiler beleid

-Details over de mainquest of grotere sidequest -> spoilertag
-Locatie van "one of a kind" wapens -> spoilertag
-Locatie van reguliere vijanden, wapens etc -> spoiler niet nodig.

Gebruik vooral je gezonde verstand!