Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Dat ja. En liever fixen ze eerst eens wat problemen met de huidige settlement mechanic. Er zitten nog veel te veel irritante bugs in.BlackEyedAngel schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:01:
[...]
Nog meer settlement/workshop meuk jeej
De manier waarop happiness berekend wordt, is bijvoorbeeld echt totaal achterlijk.In een settlement met 1 settler, een slaapzak, 1 turret, 1 store en genoeg voedsel en eten in voorraad (workbench) zit je in no-time op 100 happiness. In een grote settlement met 20 settlers waar aan alles gedacht is en alles voorradig is, kom je met geen mogelijkheid aan de 100 happiness, tenzijb je iets van 18 lvl 2 stores neer plempt.
[ Voor 18% gewijzigd door MissMe NL op 21-06-2016 12:14 ]
Nu moet ik zeggen dat ik Far Harbor wel leuk vind en ik zie dat ook als de 1e echt DLC/extra game content voor FO4.
Die Mechanist was niet veel extra, de robots zijn leuk maar de missie was vrij kort.
Hoop dat Nuka World die er nog aankomt nog veel extra toevoegd.
De extra content bij FO3 voelde groter aan in ieder geval.
Heb veel meer zin in Skyrim Remastered en evt F3 of F:NV nog eens spelen dan deel 4
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Momenteel ben ik net begonnen aan het rond slenteren op het Far Harbor eiland. Met de mist en alles heeft het iets spookachtig. Het geen wat ik wel een beetje mis is de post apocalyptice sfeer die ik veel meer had in de commonwealth. Al bij al toch goed vermaakt dusver.
De mist in combinatie met wat meer bomen en planten schrik ik soms wel als ik opeens ergens tegenaan loop.
De vijanden zijn ook iets pittiger. Gisteren nog een toren aangevallen, zie ik een bal op me afkomen. Dat was dus een Mini Nuke.
De settlement locaties zijn vrij groot en de verandering bij het opruimen is zeer lekker.
De eerste kleine van de 3 nieuwe DLCs is al weer uit. Denk dat sommige mensen er echt geniale dingen mee kunnen doen.
Echter, het trekt mij echt niet om de FO4 main quest overnieuw te spelen of een andere character aan te maken. Ik vind FO4, t.o.v. FO3:NV, FO3 en natuurlijk FO2/1 gewoon veel meer een linaire shooter dan een echte RPG. Begrijp me niet verkeerd, ik heb mij de afgelopen 8 maanden uitstekend vermaakt met FO4 maar ik zie niet in hoe een tweede play through zoveel anders kan zijn, aangezien je bijna geen keuzes kan maken die het spelverloop dramatisch beinvloeden.
Dus ik zal Far Harbor denk ik gewoon met mijn main character spelen maar dan laat ik wel mijn power armor en wapens als de Overseer's Guardian 'achter' om het niet te makkelijk te maken.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Je kan dan wel een andere factie gaan steunen, maar omdat je pas erg laat in het spel gedwongen wordt om een kant te kiezen betekent dat ook dat je de eerste tientallen uren nog steeds hetzelfde aan het doen bent als in je eerdere playthrough.
Overigens heb ik zelf aan het begin alle crafting genegeerd (afgezien van onderdelen van wapens slopen en op andere wapens zetten), dus nu heb ik nog wat te doen.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik denk ook dat de reden dat deze main quest minder is is dat het maar eigenlijk heel klein is, vind je zoon,tazzman schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 04:10:
Toch maar Far Harbor kopen dan. Ik heb eindelijk de main quest uitgespeeld (level 90+) en ik ben nu ook alle locaties aan het bezoeken die ik nog gemist had. Ik moet er nog 1tje doen en dan heb ik alle locaties op de kaart ook compleet.
Echter, het trekt mij echt niet om de FO4 main quest overnieuw te spelen of een andere character aan te maken. Ik vind FO4, t.o.v. FO3:NV, FO3 en natuurlijk FO2/1 gewoon veel meer een linaire shooter dan een echte RPG. Begrijp me niet verkeerd, ik heb mij de afgelopen 8 maanden uitstekend vermaakt met FO4 maar ik zie niet in hoe een tweede play through zoveel anders kan zijn, aangezien je bijna geen keuzes kan maken die het spelverloop dramatisch beinvloeden.
Dus ik zal Far Harbor denk ik gewoon met mijn main character spelen maar dan laat ik wel mijn power armor en wapens als de Overseer's Guardian 'achter' om het niet te makkelijk te maken.
De factie oorlog vind ook maar meh.
Ik denk als ze de main quest zo maken dat de side quests van de facties etc daarmee groter en belangrijker worden maar uiteindelijke main quest toch heel belangrijk wordt om af te ronden, het een stuk beter wordt. Nu valt dat toch wat tegen wat ze in fo4 hebben gedaan.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Daar is ook al een mod voor.Nemm schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:48:
Ik ben anders best wel benieuwd wat voor items ze allemaal gaan toevoegen in die workshop DLC's. Ik zag wel al dat je kleding en wapens straks kunt showen/ophangen aan een pop of muur. Best wel handig gezien ik nu een kist heb met 300 wapens erin.... waarin je lang kunt zoeken......en die ik eigenlijk al lang geleden had moeten uitzoeken.
Functional Displays
ThanksBjorn89 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 14:38:
[...]
Daar is ook al een mod voor.
Functional Displays
Speur eens rond op Nexusmods.Nemm schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:52:
[...]
Thanksik had me nog niet echt verdiept in alle mods.
Het aanpassen van vanilla menu's kan tot problemen leiden, ik zou eerst inlezene over Settlement Keywords Expanded.
Sommige mods voegen menu's toe of passen vanilla menu's aan, waardoor er problemen veroorzaakt kunnen worden als je de mod perongeluk verwijderd
Ondertussen heb ik al meer dan 80u in het spel gestoken en de mainquest is nog altijd niet af.
De eerste 35u heb ik wel vooral verkennen en missies voor the minutemen gedaan, daarna toch steeds meer mainquest. Ik moet zeggen dat de game toch veel content heeft, de mainquest is ook wel groot genoeg.
Eergisteren ben ik ook begonnen met bouwen. Het 'bouwsysteem' is niet ideaal en soms wat omslachtig, maar het is uiteindelijk toch wel leuk. In bouwen kan ik nog zeker 10 uur steken...
Ik gebruik daarom ook vaak de minder sterke wapens, of alleen headshots maken etc. blijft het leuk om door te gaanNukaWorldNL schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:05:
Bethesda games staan er gewoon om bekend dat je al heel vroeg overpowered bent. Ik had dat wapen ook al eens gehad, maar dan op crank 6, ninja op alle ranks en sneak op alle ranks. Damn dan schiet je echt bijna alles met 1 schot neer.
Mocht het echt te pittig zijn kun je er nog steeds een nuke op gooien.
Nu maar eens in de wondere wereld van Fallout 4 duiken, lekker een maandje verlof
Die robots gelden als companions dus of dogmeat of een robot.PainkillA schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:09:
Is het mogelijk om met de automatron dlc een robot companion te hebben samen met dogmeat?
Als je meerdere tegelijk wilt zou je hiervoor een mod moeten installeren.
Ik heb sinds automatron eigenlijk alleen nog maar een robot, maar das meer omdat die 2 gatling lasers heeft en cluster grenades
@Painkilla, er zijn wel situaties waarbij je ze allebei kunt hebben, maar dat is volgens mij meer missie gebonden. Je kunt dan zelfs nog een 4de meenemen door bepaalde missies bij de Brotherhood aan te nemen waarbij je 1 of 2 mensen moet begeleiden. Die blijven je echter overal volgen
In zo'n nieuw deel mag van mij wel een flinke portie zwarte humor, dat mis ik een beetje in Fallout 4. En net zoals de meesten hierboven had ik meer verwacht van de DLC. Zelf geniet ik van grote verhalende DLC's en heb ik wat minder met die workshop dingen.
Wel geinig gemaakt. Misschien dat deze me weer even terug haalt naar F4
[ Voor 43% gewijzigd door l0n3w012ph op 15-08-2016 23:13 ]

30 Augustus dus...
"Nuka-World is a vast amusement park featuring Raider gangs and unique park zones like Safari Adventure, the World of Refreshment, Dry Rock Gulch, Kiddie Kingdom, Galactic Zone and Nuka-Town, USA. Nuka-World features new quests, Raiders factions, weapons, creatures and more. Enjoy the ride!"
[ Voor 32% gewijzigd door Sluw op 16-08-2016 08:40 ]
Het is niet dat ik Far Harbor nou moeilijk vond met m'n level 80, maar door de moeilijkheidsgraad omhoog te gooien was het nou ook niet zo dat ik iedereen kon oneshotten. Ja, met sneak-bonus enzo.[b][message=47983557,noline](met m'n eerste char was ik al te sterk voor de dlc)
Ik speelde al op very hard (had geen zin in de survival verplichtingen als eten en slapen) en vond alles op level 68 veel te makkelijk. Was met mn nieuwe character bij Far Harbor denk ik level 42 en dat vond ik leuk op very hard. Een beetje spanning dat je dood kunt gaan moet er wel in zitten.Shabbaman schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:16:
[...]
Het is niet dat ik Far Harbor nou moeilijk vond met m'n level 80, maar door de moeilijkheidsgraad omhoog te gooien was het nou ook niet zo dat ik iedereen kon oneshotten. Ja, met sneak-bonus enzo.
Maar ik loop dan ook permanent in power armor, heb een robot bij me met dual gatling lasers , guass rifle etc.
Misschien dat ik eens een melee char ga proberen
Melee vond ik erg leuk! Had een melee + pistol char zonder power armor.Oxidda schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:52:
Ik vind het al heel snel te makkelijk worden, maar het Survival, saven op slapen geen fast travel etc. daar heb ik niet zo'n zin in.
Maar ik loop dan ook permanent in power armor, heb een robot bij me met dual gatling lasers , guass rifle etc.
Misschien dat ik eens een melee char ga proberen
Nuka World zal weer buiten de huidige map liggen. Zat met het hele No Man's Sky gebeuren te denken dat procedureel gegenereerde landschappen super tof zouden zijn bij games als Fallout en Skyrim. Een volledig met de hand ingerichte map en alles daarbuiten gewoon gegenereerd (en hoe verder hoe moeilijker en raarder). Kun je ook makkelijk DLC maps in dat gegenereerde gebied plaatsen.
Maar ff poging wagen meteenSluw schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:07:
[...]
Melee vond ik erg leuk! Had een melee + pistol char zonder power armor.
Nuka World zal weer buiten de huidige map liggen. Zat met het hele No Man's Sky gebeuren te denken dat procedureel gegenereerde landschappen super tof zouden zijn bij games als Fallout en Skyrim. Een volledig met de hand ingerichte map en alles daarbuiten gewoon gegenereerd (en hoe verder hoe moeilijker en raarder). Kun je ook makkelijk DLC maps in dat gegenereerde gebied plaatsen.
Dit heeft TES met Daggerfall soort van gedaan. Die map was gigantisch groot en initieel procedureel gegenereerd, daarna deels getweaked. Net iets anders dan No Man's Sky dus, maar dit is geen bijzonder nieuw concept binnen de serie.Sluw schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:07:
[...]
Zat met het hele No Man's Sky gebeuren te denken dat procedureel gegenereerde landschappen super tof zouden zijn bij games als Fallout en Skyrim. Een volledig met de hand ingerichte map en alles daarbuiten gewoon gegenereerd (en hoe verder hoe moeilijker en raarder).
Ah nice, Daggerfall nooit gespeeld. Weet niet hoe goed het destijds was maar een combinatie lijkt me sowieso tof. Je kunt echt mooi ontworpen scenes en setpieces niet procedureel genereren (in de nabije toekomstKwistnix schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:12:
[...]
Dit heeft TES met Daggerfall soort van gedaan. Die map was gigantisch groot en initieel procedureel gegenereerd, daarna deels getweaked. Net iets anders dan No Man's Sky dus, maar dit is geen bijzonder nieuw concept binnen de serie.
Sowieso ook de upgrades up je armen met melee zijn ook leuk !Shabbaman schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 06:39:
Power armor geeft STR een boost, da's per punt 10% meer melee damage. Dus dat smoesje kan je altijd voor jezelf gebruiken
Nou heb ik al wat verder gezocht op the web, maar kom geen oplossingen tegen voor de PC. Wel voor de consoles.
Het scherm van de Pip Boy wordt voor 95% zwart. Een eerder save-file geladen, maar het probleem blijft. Pip Boy blijft zwart. Iemand deze bug ook gehad? Ik ben opzoek naar een fix, want je inventory bekijken gaat dus niet meer.
Stadia: 7unkrat#5173
Ik heb een soort gelijk probleem gehad waarbij een mole rat disease bleef hangen. De enigste oplossing was een console command invoeren om bij-effecten te verwijderen. Het kwam bij mij voor toen ik in een fractie van een seconde bijna dood ging, en er meerdere effecten/dingen tegelijk gebeurden. Ik zal eens kijken of ik die command voor je kan vinden nog.7unkrat schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:14:
Er schijnt een onleesbare Pip Boy bug te zijn als je Cambridge Station weer bezoekt en lekker tekeer gaat met je gun en de hele BOS omzeep helpt. De Pip Boy bug is dat je Pip Boy onleesbaar wordt, en zo heb ik dat dus ook ondervonden.
Nou heb ik al wat verder gezocht op the web, maar kom geen oplossingen tegen voor de PC. Wel voor de consoles.
Het scherm van de Pip Boy wordt voor 95% zwart. Een eerder save-file geladen, maar het probleem blijft. Pip Boy blijft zwart. Iemand deze bug ook gehad? Ik ben opzoek naar een fix, want je inventory bekijken gaat dus niet meer.
Verwijderd
er is 1 molerat disease die hoort te blijven vanuit een sidequest. de andere diseases moetne volgens mij over tijd weg kunne/genezenNemm schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:42:
[...]
Ik heb een soort gelijk probleem gehad waarbij een mole rat disease bleef hangen. De enigste oplossing was een console command invoeren om bij-effecten te verwijderen. Het kwam bij mij voor toen ik in een fractie van een seconde bijna dood ging, en er meerdere effecten/dingen tegelijk gebeurden. Ik zal eens kijken of ik die command voor je kan vinden nog.
(ik ken de spiler vorm niet dus ik zeg niks verder erover)
Die molerat disease die hoort te blijven heb ik ook ervaren en is een leuke questVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:43:
[...]
er is 1 molerat disease die hoort te blijven vanuit een sidequest. de andere diseases moetne volgens mij over tijd weg kunne/genezen
(ik ken de spiler vorm niet dus ik zeg niks verder erover)
Is het niet deel van de charme van Fallout 3, NV en 4 dat de wereld gebaseerd is op echte locaties die ook echt herkenbaar zijn?Kwistnix schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:12:
[...]
Dit heeft TES met Daggerfall soort van gedaan. Die map was gigantisch groot en initieel procedureel gegenereerd, daarna deels getweaked. Net iets anders dan No Man's Sky dus, maar dit is geen bijzonder nieuw concept binnen de serie.
Dat zou dan een stuk minder worden met een map generator denk ik zo?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ja en nee, je zou het kunnen combineren. New Vegas zou er bijvoorbeeld best geschikt voor kunnen zijn. De stad en directe omgeving waar (het grootste deel van) de story zich afspeelt houden zoals het is / baseren op echte locaties, maar de uitgestrekte Mojave woestijn daar buiten zou je best procedureel kunnen genereren. Heb je alleen wel een veel beter radiant quest systeem nodig dan we tot nu toe gezien hebben anders wordt het erg snel meer van 't zelfde.tazzman schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:39:
[...]
Is het niet deel van de charme van Fallout 3, NV en 4 dat de wereld gebaseerd is op echte locaties die ook echt herkenbaar zijn?
Dat zou dan een stuk minder worden met een map generator denk ik zo?
Ik ben zelf overigens niet zo'n fan van free-roamen om het free-roamen; ik moet wel een doel hebben. In Fallout / TES heb ik daar minder snel last van dan in bijvoorbeeld GTA. Die games kunnen mij na de story nooit lang boeien.
Ja dat komt mij bekend voor. Ik heb GTA IV ook niet meer aangeraakt sinds ik het verhaal uitgespeeld heb. Ik heb dan ook nog es zo'n uitbreiding set gekocht maar die verhalen vond ik toch allemaal niet zo boeiend.Kwistnix schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:37:
[...]
Ik ben zelf overigens niet zo'n fan van free-roamen om het free-roamen; ik moet wel een doel hebben. In Fallout / TES heb ik daar minder snel last van dan in bijvoorbeeld GTA. Die games kunnen mij na de story nooit lang boeien.
Nu met Fallout 4 ben ik de laatste puntjes op de i aan het zetten, moet nog 1 locatie discoveren (Vault Tec HQ) en ik wil nog de max perk halen met Preston maar dan weet ik het ook niet meer wat ik moet doen. Toch maar Automatron, Far Harbor en Nuke World halen dan maar.
In Skyrim ook overigens. Het terrein is daar voor grote delen gegenereerd waarna een tweede pass erover is gedaan om alles mooi te maken en wat unieke locaties toe te voegen.Kwistnix schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:12:
[...]
In TESO is het ook gedaan. Daar kon je in de private beta nog goed de sporen van het genereren zien en over de loop van de maanden kon je gewoon zien welke gebieden de designers langs waren geweest.
Overigens wordt deze tussenvorm wel vaker gebruikt bij spellen, zoals je zelf al opmerkt, en niet alleen in deze serie.
Ga naar Options (voordat het spel echt start)7unkrat schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:14:
Er schijnt een onleesbare Pip Boy bug te zijn
Advanced > Ambient Occlusion, zet uit:Off
Dat werkte in ieder geval bij mij
Ik moest die inderdaad uitzetten. De laatste nvidia update had het ff verkloot. Nu werkt het weer top. Thnx!gphg schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:20:
[...]
Ga naar Options (voordat het spel echt start)
Stadia: 7unkrat#5173
Vanavond maar eens beginnen aan far harbor of nuka world, weet nog niet wat het beste is, tips? Ik ben nu lvl 30.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Automatron:Angeloonie schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:38:
Binnenkort maar eens een New Game doengeen zin om Nuka-World met m'n level 99 te spelen
Far Harbor ook nog niet gespeeld (enkel Automatron). Was anders gewoon te simpel, en ga dan liever met een nieuw character nogmaals door het spel heen
Is Far Harbor/Nuka-World pas vanaf level X te benaderen of kun je daar direct na het verlaten van de Vault in het begin al heen?
Level requirement: 15
Er zal een message pop up komen als je level 15 bereikt hebt. Gewoon Caravan distress call volgen via je radio. Je vindt dan een persoon die de questline triggert.
Far Harbor:
Geen level of progress requirement. De beste manier is gewoon de quest Getting a Clue doen. Je krijgt dan een Radio Signal genaamd "Valentine's Detective Agency Radio." Dit opent de nieuwe "Far From Home" questline. Je kunt ook gewoon naar de Nakano Residence gaan in de noord-oostelijk hoek van de map. Dat kon voor de DLC niet.
Nuka World:
Level requirement: 30
Je krijgt de qest: All Aboard
Advies level: 45
[ Voor 16% gewijzigd door FloydRaalte op 31-08-2016 13:59 ]
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Die had ik al gespeeld, weet hoe die werktFloydRaalte schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:45:
[...]
Automatron:
Level requirement: 15
Er zal een message pop up komen als je level 15 bereikt hebt. Gewoon Caravan distress call volgen via je radio. Je vindt dan een persoon die de questline triggert.
En Nuka-World?Far Harbor:
Geen level of progress requirement. De beste manier is gewoon de quest Getting a Clue doen. Je krijgt dan een Radio Signal genaamd "Valentine's Detective Agency Radio." Dit opent de nieuwe "Far From Home" questline. Je kunt ook gewoon naar de Nakano Residence gaan in de noord-oostelijk hoek van de map. Dat kon voor de DLC niet.
Idemdito, er moet wel een challenge blijven. Ik wacht alleen nog op de PS4 mods, wordt een beetje mosterd na de maaltijd verhaal.Angeloonie schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:38:
Binnenkort maar eens een New Game doengeen zin om Nuka-World met m'n level 99 te spelen
Far Harbor ook nog niet gespeeld (enkel Automatron). Was anders gewoon te simpel, en ga dan liever met een nieuw character nogmaals door het spel heen
Is Far Harbor/Nuka-World pas vanaf level X te benaderen of kun je daar direct na het verlaten van de Vault in het begin al heen?
Automatron, Vault-Tec workshop en al die andere bouw-meuk: totaal niet mijn ding.
Far Harbor: goede DLC, heb me er zelfs mee vermaakt...
Nuka World: wederom een tegenvaller met twee opties slechts: het goede of het kwade (en dat met een dialoog wiel met vier opties, toch knap...), waarbij er slechts één Quest is als je kiest voor de goede.
Nooit meer een season pass voor een Bethesda game voor mij, want n.m.m. was enkel Far Harbor de moeite waard. Zonde... En dan heb ik het niet over het geld, maar over de teloorgang van deze mooie franchise. Doodzonde...
Maar Wasteland 2 heeft meer indruk op me gemaakt, meer keuzes die er toe doen, toffere locaties, goeie rpg, ook leuker dat de wereld daar wat harder is en verder vergaan.
En dat laatste ben ik weer helemaal eensSluw schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:19:
Ben ik wel met je eens. Het is eerder een spinoff van fallout. Nuka World had een goeie start met leuke beloftes maar al snel werd het gebieden "clearen". Ben er nog niet doorheen maar het is vooral veel schieten. Ik vond het m'n 30 euro wel waard, Automatron vond ik een leuke missie, had niet veel om handen. Far Harbor vond ik echt tof en Nuka World vind ik tot nu toe leuk voor tussendoor.
Maar Wasteland 2 heeft meer indruk op me gemaakt, meer keuzes die er toe doen, toffere locaties, goeie rpg, ook leuker dat de wereld daar wat harder is en verder vergaan.
Ik heb zo geeeen zin om opnieuw te beginnen.
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Dat is wel zo. Ik vind Fallout 4 maar een vreemde om heel eerlijk te zijn.l0n3w012ph schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:03:
Fallout 4: redelijke FPS game maar geen RPG en al helemaal niet de klasse van Fallout 2 en New Vegas.
Laat ik voorop stellen dat ik mijzelf al bijna 11 maanden lang ontzettend amuseer met Fallout 4. Er zijn niet veel games die mijn aandacht zo lang hebben vast gehouden. Fallout 1 niet, Fallout 2 zeker niet (deel 1 sprak mij veel meer aan, vraag niet waarom) en ook New Vegas niet. Het enige wat in de buurt komt is Fallout 3 met alle DLC - nu vond ik Fallout 3 ook leuker dan New Vegas. Er was niets mis met NV maar ik vond Washington DC in Fallout 3 gewoon heerlijk anders, vooral de National Mall gaf echt een unieke indruk van het moment dat de Great War omsloeg in nuclear annihilation.
Alleen Wasteland heeft mij jarenlang weten te boeien - van 1989 tot 1994 ofzo .. en zelfs eind jaren 90 heb ik hem nog maar eens uitgespeeld. Wasteland was een echte RPG in mijn optiek waarbij het niet alleen om JOU karakter ging maar om je hele party.
Ik kan een hele waslijst van dingen opnoemen waarvan ik vind dat Fallout 4 tekort schiet. De main quest is niet boeiend. Het voelt compleet geforceerd, met name het MOETEN kiezen tussen fracties. En uiteindelijk is alles toch hetzelfde, m.u.v. het kiezen voor The Institute maar ook dat heeft geen echte gevolgen. De wereld is er niet anders door na afloop van de main quest. Je hebt geen nieuwe opties. Het enige wat die keuze uitmaakt is het wel of niet hebben van een groot gat in de kaart.
Sterker nog - hoe kan het zijn dat ik na het kiezen tegen The Institute ik nogaltijd random encounters heb met groepen synths?
Het gebrek van een karma systeem zodat je zelf zo evil kan zijn als je wilt (of niet). Het ontbreken van een level cap zodat het eigenlijk geen reet uitmaakt hoe je je karakter opbouwt.. uiteindelijk kan je toch alle perks krijgen. Ik ben nu level 97 & going....
Ook de replay value is geheel nul voor mij. Ik heb FO3 meerdere keren gespeeld met andere karakters. Zelfs NV heb ik 2 keer toe heel anders gespeeld maar nooit uitgespeeld. Het ontbreken van een karma systeem en bijbehorende reputatie systeem zorgt dat Fallout 4 gewoon telkens hetzelfde is. Het maakt geen zak uit of je een compleet dorp afschiet, de eerst volgende NPC begroet je gewoon op dezelfde manier. Zo kan je een kip op je kop zetten en met een clowspak rondlopen, het maakt gewoon geen hol uit.
Nu moet ik nog mijn eerste DLC kopen en Far Harbor klinkt erg tof. Nuka World lijkt ook leuk en tja dan koop ik ook wel Automatron, er zit immers een questje aan vast. Ik weiger te betalen voor die settlement dingen want ik vind dat die gewoon gratis aan het spel toegevoegd moeten worden. Ik heb immers geen 5 euro betaald voor het spel en die settlemen/workshop mode is belachelijk incompleet.
Qua DLC vind ik Fallout 4 wel een afgang t.o.v. Fallout 3. Ik heb mij met elke DLC (m.u.v. dat alien gebeuren) mij enorm kunnen vermaken. Hoewel niet elke DLC mijn smaak was, elke DLC voegde toch wel wat toe aan het spel. Een nieuw verhaal, een nieuw gebied, nieuwe dingen om te doen. Of nieuwe inzichten in de Fallout lore.
En toch..... toch kan ik Fallout 4 geen flop vinden. Of een slecht spel. Want ik een slecht spel zou ik geen honderden uren steken. Dus kennelijk doet Fallout 4 wel iets goed. Of het is gewoon bij gebrek aan beter want typische RPG's zoals Morrowind, Skyrim, etc. boeien mij echt totaal niet.
Ik vind het ook helemaal geen slecht spel, heb me er ook goed en lang mee vermaakt. Ze doen een heleboel goed qua loot, locaties en craften, het is een grote speeltuin, maar het is wel een ander soort game. Wat directer en meer fps gericht zal wel beter verkopen
Gelukkig zijn er nog een aantal kleinere studio's die wel wat meer op verhalen en sfeer focussen met games als Wasteland 2 en Divinity: Original Sin. Dus dat kan prima naast elkaar bestaan.
Ik had trouwens het gevoel dat ze dat bij Skyrim beter deden, is dat door een groter team gemaakt of zou de volgende Elder Scrolls ook meer zo worden?
ik heb me FO:4 aangeschaft op PS4 en wil er weldra mee beginnen. Kan ik bijvoorbeeld gelijk de Nuka uitbereiding kopen en hier al meteen mee aan de slag gaan, of moet ik eerst progressie maken in de originele game? :-) (bv. bepaald lvl halen of dergelijke, ..) Thanks!
Pagina 10 posts terug nog gevraagd: Automaton - level 15, Far Harbor - level 0, Nuka-World - level 30, advies level ~45.Jelliuz schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:26:
Hey,
ik heb me FO:4 aangeschaft op PS4 en wil er weldra mee beginnen. Kan ik bijvoorbeeld gelijk de Nuka uitbereiding kopen en hier al meteen mee aan de slag gaan, of moet ik eerst progressie maken in de originele game? :-) (bv. bepaald lvl halen of dergelijke, ..) Thanks!
ah die bug had ik ook maar is blijkbaar door de drivers update van de videokaart.gphg schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:20:
[...]
Ga naar Options (voordat het spel echt start)
BTW: nieuws: Nvidia komt met Vault 1080-mod voor Fallout 4
speciale effects en lighting mod met een quest van een uurtje door nvidia.
[ Voor 26% gewijzigd door SouLLeSSportal op 01-09-2016 14:23 ]
Meer dan van hier en daar naar reizen en een hoop schieten, is het niet. Er zit niet echt diepgang in het verhaal.
Na het bevrijden zijn de traders me dankbaar en hebben hun collar nog om.
Kom ik later terug lopen ze allemaal in hun ondergoed zonder collar.

Om eerlijk te zijn had ik Nuka-World ook niet met een Level 89 Character moeten spelen. Ik blaas overal doorheen. Zelfs een Lvl 91 Mythic Deathclaw is in m'n uppie een peuleschil.
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Zelf ben ik nog niet zo ver met de main quest. ik stel de keuze maken voor de verschillende Gangs uit. Ben het namelijk met geen van alle eensApie! schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:24:
Ik ben nu met Nuka-World DLC bezig, en heb eigenlijk de Main Quest al uitgespeeld, maar vind het tot nu toe de saaiste DLC van de bunch.
Meer dan van hier en daar naar reizen en een hoop schieten, is het niet. Er zit niet echt diepgang in het verhaal.
spoiler:Ik heb ervoor gekozen om alle gangleaders af te maken op de Power Plant. Ik had gehoopt dat je vervolgens de traders kon bevrijden en daarna weer leuke quests zou krijgen om Nuka-World weer op te bouwen, maar nee...niks nada noppes. Ook in de omgeving valt er weinig te ontdekken, vind ik, en ben nu de hidden Cappy's en Medaillons maar aan het verzamelen in de hoop dat ik nog wat spannends tegenkom.
Na het bevrijden zijn de traders me dankbaar en hebben hun collar nog om.
Kom ik later terug lopen ze allemaal in hun ondergoed zonder collar.
Om eerlijk te zijn had ik Nuka-World ook niet met een Level 89 Character moeten spelen. Ik blaas overal doorheen. Zelfs een Lvl 91 Mythic Deathclaw is in m'n uppie een peuleschil.
Ik vindt het juist een van de leukste DLC's het gevoel dat je in thema park rondloopt helemaal alleen, en hoe ze de attracties hebben uitgewerkt vindt ik erg leuk. En ook in de omgeving is nog wel wat te vinden, maar idd niet zo uitgebreid als in het hoofdspel.
- leeg -
Aangezien ik nu mijn laatste NPC op max affinity gekregen heb, en dus helemaal niets meer te bereiken heb, ben ik maar met wat quest mods begonnen. Overigens wel grappig, mijn Sanctuary Hills is nu een grote verzameling van alle NPC's m.u.v. X-686 of wat z'n nummertje ook wel niet was. We konden vanaf het begin al niet met elkaar overweg en met mijn keuzes binnen de main quest line gingen we ook geen vrienden worden.SouLLeSSportal schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:40:
[...]
ah die bug had ik ook maar is blijkbaar door de drivers update van de videokaart.
BTW: nieuws: Nvidia komt met Vault 1080-mod voor Fallout 4
speciale effects en lighting mod met een quest van een uurtje door nvidia.
Ik heb net de Vault 1080 mod uitgespeeld. Het is inderdaad een uurtje spelen en je bent er klaar mee maar toch wel leuk gedaan. Verhaaltje is ook best aardig moet ik zeggen. Het ziet er ook erg leuk uit, het is denk ik ook een soort van tech-demo van Nvidia om bepaalde licht effecten te laten zien ofzo? Dat hebben ze best leuk gedaan, met het strategisch plaatsen van lichten en objecten om een beetje spooky licht effecten te krijgen.. werkt allemaal best aardig.
Ik heb ook Tales of the Commonwealth geinstalleerd, maar nog niet aan begonnen. Die schijnt ook heel erg goed te moeten zijn, met zelfs veel voice acting. En ik speel nu ook lekker met mijn NRC Veteran Ranger outfit... good old New Vegas style
https://bethesda.net/#en/...mod-update/2016/09/09/199PS4 Mod Update
After months of discussion with Sony, we regret to say that while we have long been ready to offer mod support on PlayStation 4, Sony has informed us they will not approve user mods the way they should work: where users can do anything they want for either Fallout 4 or Skyrim Special Edition.
Like you, we are disappointed by Sony’s decision given the considerable time and effort we have put into this project, and the amount of time our fans have waited for mod support to arrive. We consider this an important initiative and we hope to find other ways user mods can be available for our PlayStation audience. However, until Sony will allow us to offer proper mod support for PS4, that content for Fallout 4 and Skyrim on PlayStation 4 will not be available.
We will provide an update if and when this situation changes.
Kan altijd hopen dat Sony zich bedenkt na de 'backlash' , maar realistisch gezien zie ik dat niet gebeuren. Jammer.
[ Voor 96% gewijzigd door BlackEyedAngel op 09-09-2016 16:47 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Wel een punt. Ik vind bijna alle huidige rpgs niet meer zo tof als vroeger. Misschien omdat we er al te veel van gezien hebben? De meeste zijn wat grindy geworden en je wordt vrij makkelijk door de verhaallijnen heengesleept. De verhalen en jouw karakter zijn ook vrij snel episch (in skyrim helemaal idioot). In morrowind begon je tenminste als. Een minkukel die ook minkukelmissirs moesy doen om zich te bewijzen...tazzman schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:18:
[...]
Dat is wel zo. Ik vind Fallout 4 maar een vreemde om heel eerlijk te zijn.
Laat ik voorop stellen dat ik mijzelf al bijna 11 maanden lang ontzettend amuseer met Fallout 4. Er zijn niet veel games die mijn aandacht zo lang hebben vast gehouden. Fallout 1 niet, Fallout 2 zeker niet (deel 1 sprak mij veel meer aan, vraag niet waarom) en ook New Vegas niet. Het enige wat in de buurt komt is Fallout 3 met alle DLC - nu vond ik Fallout 3 ook leuker dan New Vegas. Er was niets mis met NV maar ik vond Washington DC in Fallout 3 gewoon heerlijk anders, vooral de National Mall gaf echt een unieke indruk van het moment dat de Great War omsloeg in nuclear annihilation.
Alleen Wasteland heeft mij jarenlang weten te boeien - van 1989 tot 1994 ofzo .. en zelfs eind jaren 90 heb ik hem nog maar eens uitgespeeld. Wasteland was een echte RPG in mijn optiek waarbij het niet alleen om JOU karakter ging maar om je hele party.
Ik kan een hele waslijst van dingen opnoemen waarvan ik vind dat Fallout 4 tekort schiet. De main quest is niet boeiend. Het voelt compleet geforceerd, met name het MOETEN kiezen tussen fracties. En uiteindelijk is alles toch hetzelfde, m.u.v. het kiezen voor The Institute maar ook dat heeft geen echte gevolgen. De wereld is er niet anders door na afloop van de main quest. Je hebt geen nieuwe opties. Het enige wat die keuze uitmaakt is het wel of niet hebben van een groot gat in de kaart.
Sterker nog - hoe kan het zijn dat ik na het kiezen tegen The Institute ik nogaltijd random encounters heb met groepen synths?
Het gebrek van een karma systeem zodat je zelf zo evil kan zijn als je wilt (of niet). Het ontbreken van een level cap zodat het eigenlijk geen reet uitmaakt hoe je je karakter opbouwt.. uiteindelijk kan je toch alle perks krijgen. Ik ben nu level 97 & going....
Ook de replay value is geheel nul voor mij. Ik heb FO3 meerdere keren gespeeld met andere karakters. Zelfs NV heb ik 2 keer toe heel anders gespeeld maar nooit uitgespeeld. Het ontbreken van een karma systeem en bijbehorende reputatie systeem zorgt dat Fallout 4 gewoon telkens hetzelfde is. Het maakt geen zak uit of je een compleet dorp afschiet, de eerst volgende NPC begroet je gewoon op dezelfde manier. Zo kan je een kip op je kop zetten en met een clowspak rondlopen, het maakt gewoon geen hol uit.
Nu moet ik nog mijn eerste DLC kopen en Far Harbor klinkt erg tof. Nuka World lijkt ook leuk en tja dan koop ik ook wel Automatron, er zit immers een questje aan vast. Ik weiger te betalen voor die settlement dingen want ik vind dat die gewoon gratis aan het spel toegevoegd moeten worden. Ik heb immers geen 5 euro betaald voor het spel en die settlemen/workshop mode is belachelijk incompleet.
Qua DLC vind ik Fallout 4 wel een afgang t.o.v. Fallout 3. Ik heb mij met elke DLC (m.u.v. dat alien gebeuren) mij enorm kunnen vermaken. Hoewel niet elke DLC mijn smaak was, elke DLC voegde toch wel wat toe aan het spel. Een nieuw verhaal, een nieuw gebied, nieuwe dingen om te doen. Of nieuwe inzichten in de Fallout lore.
En toch..... toch kan ik Fallout 4 geen flop vinden. Of een slecht spel. Want ik een slecht spel zou ik geen honderden uren steken. Dus kennelijk doet Fallout 4 wel iets goed. Of het is gewoon bij gebrek aan beter want typische RPG's zoals Morrowind, Skyrim, etc. boeien mij echt totaal niet.
F4 heeft me vermaakt masr trekt me niet zoals het vorige deel om nog eens opnieuw te starten. Wel geprobeerd masr haskte af voor the witcher, en dssr beetje zelfde verhaal.
Het zijn steeds meer intersctieve films waarbij je af en toe oo wat knoppen mag rammen...
Overigens een pluspunt van f4; de keuzevrijheid om gekke dingen te doen is wel erg groot.
mixing a drink and music
Alhoewel ik een mening deel voor een stuk. Ik denk dat het ook gewoon de leeftijd is. We worden allemaal ouder en sommige games van vroeger beginnen we te romantiseren. Als we binnen 10 jaar deze discussie voeren, dan gaan ze allemaal zeggen hoe goed fo4 wel niet was tov de games van doe tijdBoefmans schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 16:39:
[...]
Wel een punt. Ik vind bijna alle huidige rpgs niet meer zo tof als vroeger. Misschien omdat we er al te veel van gezien hebben? De meeste zijn wat grindy geworden en je wordt vrij makkelijk door de verhaallijnen heengesleept. De verhalen en jouw karakter zijn ook vrij snel episch (in skyrim helemaal idioot). In morrowind begon je tenminste als. Een minkukel die ook minkukelmissirs moesy doen om zich te bewijzen...
F4 heeft me vermaakt masr trekt me niet zoals het vorige deel om nog eens opnieuw te starten. Wel geprobeerd masr haskte af voor the witcher, en dssr beetje zelfde verhaal.
Het zijn steeds meer intersctieve films waarbij je af en toe oo wat knoppen mag rammen...
Overigens een pluspunt van f4; de keuzevrijheid om gekke dingen te doen is wel erg groot.
M.a.w. de games worden met de tijd steeds slechterTarkin schreef op zondag 11 september 2016 @ 00:01:
[...]
Alhoewel ik een mening deel voor een stuk. Ik denk dat het ook gewoon de leeftijd is. We worden allemaal ouder en sommige games van vroeger beginnen we te romantiseren. Als we binnen 10 jaar deze discussie voeren, dan gaan ze allemaal zeggen hoe goed fo4 wel niet was tov de games van doe tijd
Morrowind is wat mij betreft ook 1 van de beste RPG's die ik ooit gespeeld heb. Geweldige verhaallijn en qua grootte ook mooi.Boefmans schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 16:39:
[...]
Wel een punt. Ik vind bijna alle huidige rpgs niet meer zo tof als vroeger. Misschien omdat we er al te veel van gezien hebben? De meeste zijn wat grindy geworden en je wordt vrij makkelijk door de verhaallijnen heengesleept. De verhalen en jouw karakter zijn ook vrij snel episch (in skyrim helemaal idioot). In morrowind begon je tenminste als. Een minkukel die ook minkukelmissirs moesy doen om zich te bewijzen...
Dessalnietemin heeft FO 4 mij behoorlijk wat tijd bezig gehouden evengoed. Maar hoe verder je komt hoe vaker het gevoel van repetitie komt. Morrowind heb ik echt meerdere keren uitgespeeld en elke keer weer van genoten.
Ik kan de mod errug aanraden.
Ik weet het niet, want de mensen van nu zijn dan FO3 aan het ophemelen alsof dat de beste was ooit, maar in die tijd was het ook grote sh"t volgens een groep mensen.l0n3w012ph schreef op zondag 11 september 2016 @ 00:14:
[...]
M.a.w. de games worden met de tijd steeds slechterOok daar zit wel weer wat in
Ik kan me best vermaken met FO4. Kben blij dat het schieten beter lukt zodat ik niet steeds in VATS moet komen.
En ja, 10x een headshot in VATS is misschien meer RPG, maar niet echt realistisch (en dan heb ik het over een gewone raider, geen deathclaw he)
Ach ja, er waren toen ook mensen die hard riepen dat FO3 geen echte Fallout was omdat het geen InterPlay game was en omdat het 3D/POV was ipv isometrisch. Bij elke vooruitgang heb je altijd mensen die roepen dat het vorige deel beter was maar zo is er nooit progressie.Tarkin schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:26:
[...]
Ik weet het niet, want de mensen van nu zijn dan FO3 aan het ophemelen alsof dat de beste was ooit, maar in die tijd was het ook grote sh"t volgens een groep mensen.
Ik kan me best vermaken met FO4. Kben blij dat het schieten beter lukt zodat ik niet steeds in VATS moet komen.
Het enige wat ik jammer vind ik is dat FO4 geen duidelijke evolutie was van FO3. Ja, heel veel dingen zijn veel beter, vooral de combat was echt veel beter want FO3 en NV zijn zonder VATS niet te spelen. Maar we hebben ook heel veel goede dingen verloren van FO3 en NV.. en die design keuzes begrijp ik niet.
Voor mij zou FO4 al het goede van FO3 en NV moeten combineren en dat gebruiken als basis om een nog veel betere Fallout game te maken. Helaas is dat dus niet het geval. Wellicht in FO5? Tenzij een toko als Obsidian een vervolg/uitbreiding mag maken voor FO4 (ala NV) waarbij ze heel veel mogen toevoegen aan de game engine.
Niet?Tarkin schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:45:
Beetje raar dat het hier nog niet op Tweakers voorkomt, maar er komen dus blijkbaar geen mods voor PS4.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Inderdaad, het stond een paar dagen geleden op de frontpage als nieuwsbericht.Tarkin schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:45:
Beetje raar dat het hier nog niet op Tweakers voorkomt, maar er komen dus blijkbaar geen mods voor PS4.
Hmm dan heb ik het gemist blijkbaar.Anton.net schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:53:
[...]
Inderdaad, het stond een paar dagen geleden op de frontpage als nieuwsbericht.
ik heb spel net gekocht en ik stond van kijken dat hij standaard geen 3440x1440 aan kan

alleen weet niet hoe dit nu moet vullen
go to "documents/my games/fallout 4/" and open file "fallout4.ini"
8. find a line: "sResourceStartUpArchiveList= Fallout4 - Startup.ba2, Fallout4 - Shaders.ba2, Fallout4 - Interface.ba2"
9. add after: "Fallout4 - interface.ba2" a record: ",widescreen.ba2" (yes with the comma)
10. save the file.
als zo de new regel is, is dan goed ? sResourceStartUpArchiveList= Fallout4 - Startup.ba2, Fallout4 - Shaders.ba2, Fallout4 - Interface.ba2 Fallout4 - interface.ba2 ,widescreen.ba2
is al weer zo veel jaar geleden dat zo iets heb gedaan
[ Voor 202% gewijzigd door Motaro op 15-09-2016 14:57 ]
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Kun je hem niet gewoon met de nexus mod manager downloaden en installeren?Motaro schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:27:
hoi
ik heb spel net gekocht en ik stond van kijken dat hij standaard geen 3440x1440 aan kanmaar ikwil spel nu spelen op 3440x1440 heb daar dezen links gevonden http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/274/?
alleen weet niet hoe dit nu moet vullen
go to "documents/my games/fallout 4/" and open file "fallout4.ini"
8. find a line: "sResourceStartUpArchiveList= Fallout4 - Startup.ba2, Fallout4 - Shaders.ba2, Fallout4 - Interface.ba2"
9. add after: "Fallout4 - interface.ba2" a record: ",widescreen.ba2" (yes with the comma)
10. save the file.
als zo de new regel is, is dan goed ? sResourceStartUpArchiveList= Fallout4 - Startup.ba2, Fallout4 - Shaders.ba2, Fallout4 - Interface.ba2 Fallout4 - interface.ba2 ,widescreen.ba2
is al weer zo veel jaar geleden dat zo iets heb gedaan
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
maar die regel moet je zelf aan passenFlex0r schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:08:
[...]
Kun je hem niet gewoon met de nexus mod manager downloaden en installeren?
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Ik denk eerder zo: sResourceStartUpArchiveList= Fallout4 - Startup.ba2, Fallout4 - Shaders.ba2, Fallout4 - Interface.ba2,widescreen.ba2als zo de new regel is, is dan goed ? sResourceStartUpArchiveList= Fallout4 - Startup.ba2, Fallout4 - Shaders.ba2, Fallout4 - Interface.ba2 Fallout4 - interface.ba2 ,widescreen.ba2
Aangezien de file die in de mod zit ook zo heet.
[ Voor 6% gewijzigd door Flex0r op 15-09-2016 15:32 ]
Gezocht op nexus mods naar key, keychain of keys. Helaas niks te vinden.
[ Voor 12% gewijzigd door Loev op 15-09-2016 15:51 ]
npFlex0r schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:29:
Ah juist, compleet overheen gelezen.![]()
[...]
Ik denk eerder zo: sResourceStartUpArchiveList= Fallout4 - Startup.ba2, Fallout4 - Shaders.ba2, Fallout4 - Interface.ba2,widescreen.ba2
Aangezien de file die in de mod zit ook zo heet.
Edit: het werkt
[ Voor 12% gewijzigd door Motaro op 15-09-2016 17:11 ]
Mooi zo.Motaro schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:43:
[...]
npniet dat mijn manier van zin op bouw super is
Edit: het werktnu op 3440x1440 en 30fps is ook uit gezet nu wat af stellen zo dat ik 60+ fps heb op high/ultra
Die bestaat, is dit misschien wat je zoekt?Loev schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:51:
Bestaat er ook een mod die alle sleutels verzamelt? Ik vind erg irritant dat ik in mijn inventory alle keys in het overzicht staan, erg veel scrollwerk om net die ene holotape te vinden. Sowieso moet het gemarkeerd worden als je een holotape nog niet hebt beluisterd.
Gezocht op nexus mods naar key, keychain of keys. Helaas niks te vinden.
[ Voor 22% gewijzigd door Flex0r op 15-09-2016 21:12 ]
Zo te lezen precies wat ik zoek! Dank!Flex0r schreef op donderdag 15 september 2016 @ 18:34:
[...]
Mooi zo.![]()
[...]
Die bestaat, is dit misschien wat je zoekt?
Lekker is datTarkin schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:45:
kingfriko
Gelukkig mag Farm Simulator 2017 wel mod-support uitbrengen op de PS4 van Sony ...kingfriko schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 12:21:
[...]
Lekker is datook niet voor de skyrim remaster dus blijkbaar

Da Fuq?
in mijn fallout4 map zit
Fallout4
Fallout4Custom.ini
Fallout4Prefs
in Fallout4Custom.ini zit
[Display]
iLocation X=0
iLocation y=0
[Archive]
bInvalidateOlderFiles=1
sResourceDataDirsFinal=
heb NMM op new insteleerd maar werkt nog niet op nieuw er af gegooid en pc op new op gestart en dan op new er op gegooit maar blijft hem niet kunnen vinden
laats heb wel aan gang gekregen na veel gekut maar wat heb gedaan weet ik niet
[ Voor 18% gewijzigd door Motaro op 28-09-2016 00:09 ]
Misschien moet die Y UPPERCASE zijn. Mijn ini file is:Motaro schreef op woensdag 28 september 2016 @ 00:01:
in Fallout4Custom.ini zit
[Display]
iLocation X=0
iLocation y=0
[Archive]
bInvalidateOlderFiles=1
sResourceDataDirsFinal=
[Display]
iLocation X=0
iLocation Y=0
[Archive]
bInvalidateOlderFiles=1
sResourceDataDirsFinal=
[ Voor 30% gewijzigd door AceAceAce op 28-09-2016 10:33 ]
Globaal spoiler beleid
-Details over de mainquest of grotere sidequest -> spoilertag
-Locatie van "one of a kind" wapens -> spoilertag
-Locatie van reguliere vijanden, wapens etc -> spoiler niet nodig.
Gebruik vooral je gezonde verstand!