Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 15:54
bvk schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:43:
[...]
Ik ben nog geen (volledig) lid van BoS, maar hoe zou ik hun hulp in moeten roepen? Ik had me al wel bedacht dat ik misschien een artillerie strike aan zou kunnen vragen (met een Flare toch?) vanaf het Castle al weet ik niet of die kanonnen zover kunnen reiken.
[...]
Die kanonnen kan je ook in andere settlements bouwen die eventueel dichterbij zijn :) Tevens vuur je die af door er een smokegrenade/flare neer te gooien. Oftewel je moet dichtbij komen ;) Ook kan je de hulp van de Minuteman opvragen, daar gebruik je die Flare gun voor en is iets makkelijker op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:34
Je hebt ook een brahmin genaamd Idiot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Nemm schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 20:19:
[...]

Die kanonnen kan je ook in andere settlements bouwen die eventueel dichterbij zijn :) Tevens vuur je die af door er een smokegrenade/flare neer te gooien. Oftewel je moet dichtbij komen ;) Ook kan je de hulp van de Minuteman opvragen, daar gebruik je die Flare gun voor en is iets makkelijker op afstand.
Ik heb me er maar even op ingelezen en zie dat ik dan inderdaad een kanon setup zou moeten doen in de twee meest dichtbij liggende settlements waarbij de afstand tot doel minder dan 5 vakjes op de kaart is:
The artillery piece is a mortar capable of high precision, high accuracy, and highly-damaging fire. However, has a maximum range of approximately 5 squares as viewed on the Pip-Boy's world map, so it is wise to place one at each of your settlements, so as to increase the artillery's coverage to the majority of the Commonwealth. Artillery strikes can be called down by throwing an artillery smoke grenade within range of a placed cannon. Having more manned pieces allows for more hits during a single salvo: each piece affords five shots.
Dat zou dan net moeten lukken, met een flare roep je alleen de hulp in van een settlement binnen 3 vakken afstand en Gunners Plaza ligt verder weg dan dat.

Maar ik laat me niet zomaar kisten door een paar raiders natuurlijk, dus ik ga het eerst zelf nog een keer proberen. Alleen ditmaal voorzien van een T60, een sniper rifle en de gebruikelijke andere guns voor close combat. En uiteraard neem ik mijn Fatman zelf ook mee met 16 mininukes erbij, wat zij kunnen kan ik ook >:)

Edit: Ik de Fatman niet eens nodig gehad, de T60 en een .50 rifle plus OG waren genoeg. Ik kon toch van een afstandje de meeste Raiders snipen incl. die gast met Fatman. En daarna was het een eitje ;)

[ Voor 5% gewijzigd door bvk op 26-05-2016 13:46 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:59:
[...]

Mist kan qua performance ook het nodige opleveren, aangezien er doorgaans minder getekend hoeft te worden. Mist zelf kan al sinds de jaren 90 betrekkelijk goedkoop gerenderd worden, al hangt dat wel stevig van de gebruikte technologie af.
Dit is 3d mist, geen verwazing van een achtergrond. Dat maakt volgens mij verschil.
Voor zover ik software programmeur was, was ook mist een polygoon, net als andere objecten. Dat betekent dat die polygonen ook berekend diende te worden. En aangezien bij mist de textures veranderen, kostte dat nog meer rekentijd en dus snelheid. Uiteindelijk wordt er werkelijk afgebeeld vanaf het gezichtspunt maar daarvoor dient wel eerst alle polygonen berekend te worden.
Ik weet dat oa via directx dit soort dingen hardwarematig worden ingebouwd maar in hoeverre dat hier kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Zo eindelijk de game 2x uitgespeeld (wel met behulp van saves). 1e keer met The Railroad en de 2e met The Institute (die muziek die dan in The Institute wordt gespeeld ;( ). Moet wel eerlijk zeggen dat ik de Railroad niet echt heel boeiend vond.

Nu ga ik gewoon verder met mijn echte keuze en dat is The Brotherhood. Ik ga het spel met hun uitspelen en daarna meteen erachter met The Minutemen. Want volgens mij kan je zonder problemen samen werken als je niks verkeerd doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

NukaWorldNL schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 22:32:
Zo eindelijk de game 2x uitgespeeld (wel met behulp van saves). 1e keer met The Railroad en de 2e met The Institute (die muziek die dan in The Institute wordt gespeeld ;( ). Moet wel eerlijk zeggen dat ik de Railroad niet echt heel boeiend vond.

Nu ga ik gewoon verder met mijn echte keuze en dat is The Brotherhood. Ik ga het spel met hun uitspelen en daarna meteen erachter met The Minutemen. Want volgens mij kan je zonder problemen samen werken als je niks verkeerd doet.
Afbeeldingslocatie: https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xfp1/t51.2885-15/s320x320/e35/12393670_958973724188622_2131504567_n.jpg

Moet zeggen dat ik heel erg heb genoten van The Brotherhood verhaallijn

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Heeft het nog nut om de Season Pass te kopen? Krijg je dan gelijk toegang tot de reeds uitgekomen DLC's (heb er nog geen 1)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:41

BlackEyedAngel

Just a decent guy

yep

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Whaam

Meer beter

Hebben jullie de Automatron DLC ook? :D

[ Voor 6% gewijzigd door Whaam op 27-05-2016 13:00 ]

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Whaam schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:00:
Hebben jullie de Automatron DLC ook? :D
vanavond wel, net seasonpass gekocht.

Heeft iemand voor mij een goede ENB, eigenlijk vind ik fallout 4 iets te vrolijk qua kleurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Zo, eindelijk vanavond (voor het eerst) Fallout 4 uitgespeeld met de BOS. Toch zo'n 7 maanden bezig geweest :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
31 mei kunnen we beginnen met modden op de Xbox One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik krijg geen enkele mod draaiend op de PC, wat doe ik verkeerd?
Ik begrijp dat na patch 1.5 een hoop het niet meer doet, maar ik weet niet hoe ik het weer werkend krijg.

mods geladen in NMM, alleen armor, haar etc verdwijnt als ik het aantrek.

Met armor aan:

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/267215311878279110/EAA6BF60FA7900B558722A90F099C4537FAE9644/

De dingen die ik op youtube vind met de plugins.txt read-only maken helpt voor geen meter.

[ Voor 55% gewijzigd door Mad-Matt op 27-05-2016 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Mad-Matt schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 20:54:
Ik krijg geen enkele mod draaiend op de PC, wat doe ik verkeerd?
Ik begrijp dat na patch 1.5 een hoop het niet meer doet, maar ik weet niet hoe ik het weer werkend krijg.

mods geladen in NMM, alleen armor, haar etc verdwijnt als ik het aantrek.

Met armor aan:

[afbeelding]

De dingen die ik op youtube vind met de plugins.txt read-only maken helpt voor geen meter.
Start je het spel ook via NMM? Dat werkt voor mij tenminste nog prima, eerst NMM starten, nee zeggen op de vraag om de plugins van read only af te halen en dan ook via NMM Fallout starten.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Hij doet het, ik was een regeltje vergeten toe te voegen aan de ini.
Krijg alleen de ENB niet aan de praat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb nu een ENB geinstalleerd, helemaal gelukt, maar vind hem niet mooi. krijg hem er alleen niet meer uit. (helaas geen backup gemaakt van originele bestanden. Overschrijven met wat anders doet ook niets helaas.

Edit:
Ook weer opgelost :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mad-Matt op 28-05-2016 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Nu online

Whaam

Meer beter

Mad-Matt schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:42:
[...]

vanavond wel, net seasonpass gekocht.

Heeft iemand voor mij een goede ENB, eigenlijk vind ik fallout 4 iets te vrolijk qua kleurtjes.
En? :D
Ik ben zo nieuwsgierig, maar heb nog zo veel liggen dat ik eerst moet spelen voordat ik DLC mag kopen van mezelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb geen idee hoe ik de DLC's moet beginnen, dus ik hobbel nog gewoon in de Commonwealth rond in de hoop dat ik iets trigger :D

Maar ik geniet weer met volle teugen, hoop mods geinstalleerd staan (ben gek van vuurwapens, dus een modern weaponspack geinstalleerd, G36, MP5, AR15, AK47 etc) Beetje overpowerd, maar de badguys hebben ze ook, dus je wordt weleens ge-oneshot :)
Verder een ENB geinstalleerd, CBBE-body (speel altijd als vrouw oa. vanwege blackwidow), female bobble heads, armor packs, texture zooi en een mapupgrade texture voor de pipboy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

tazzman schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:48:
Zo, eindelijk vanavond (voor het eerst) Fallout 4 uitgespeeld met de BOS. Toch zo'n 7 maanden bezig geweest :)
Zo en dan ook maar de BOS verslagen met de minutemen. Ik vond ze toch wel erg de verkeerde kant op gaan en... tja waarom niet, het kon en het was leuk :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:24:
Ik heb geen idee hoe ik de DLC's moet beginnen, dus ik hobbel nog gewoon in de Commonwealth rond in de hoop dat ik iets trigger :D
Je krijgt berichten dat je op de radio iets moet luisteren :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

anandus schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:01:
[...]
Je krijgt berichten dat je op de radio iets moet luisteren :)
oooooh..

Die negeer ik altijd :D
Ik heb er nou 1 gehoord en ben ik naar Valantine z'n assistente gegaan en moet ik een chinees met z'n vrouw helpen ofzo. Is dat er 1? (Kan hem mij niet herinneren uit de maingame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:10:
[...]

oooooh..

Die negeer ik altijd :D
Ik heb er nou 1 gehoord en ben ik naar Valantine z'n assistente gegaan en moet ik een chinees met z'n vrouw helpen ofzo. Is dat er 1? (Kan hem mij niet herinneren uit de maingame)
Da's Far Harbour.

Caravan Distress Call (of zoiets) is Automatron.

[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 30-05-2016 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

top, dan heb ik Automatron ook langs zien komen.

Trouwens, die cave onder Red Rocket station (mijn basis), zat die er altijd al of is dat uit Wasteland Workshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-08 22:45
Die zat er altijd al.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dan kom ik nog een best een hoop nieuwe dingen tegen deze 2e keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-08 22:45
Mad-Matt schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:30:
[...]

Dan kom ik nog een best een hoop nieuwe dingen tegen deze 2e keer.
Het loont in FO spellen om te exploren. Ik heb 200+ uur in het spel zitten en heb nog niet alles gezien. Zat laatst in een metro waar ik weleens langsgelopen was maar niet had bezocht. Dat is ook een beetje de pest met de map, je loopt bijvoorbeeld langs een locatie waar je niet in kan vanwege een expert lock bijvoorbeeld en vergeet later helemaal dat je die locatie nog niet had bezocht. Het zit niet in me om die locaties bij te houden of op te schrijven.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dat heb ik ook inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ben benieuwd van de Xbox One spelers naar de ervaringen van mods op de consoles :) Zou vandaag moeten komen toch?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Nu online

Whaam

Meer beter

Mad-Matt schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:28:

Trouwens, die cave onder Red Rocket station (mijn basis), zat die er altijd al of is dat uit Wasteland Workshop?
Wacht. Cave?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Yup, de eerste Red Rocket die je tegenkomt als je uit Sanctuary loopt. Er zijn tevens nog veel meer caves die de moeite waard zijn om te zoeken ;) :D

Weet iemand trouwens hoeveel robots je in een settlement kunt bouwen? Ik zat te denken om een Robot only settlement te bouwen :)

[ Voor 30% gewijzigd door Nemm op 31-05-2016 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ja die grot zat er altijd al, daar vind je ook een van je eerste fusion cores volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:48

Rmg

Zou ook nog maar eens goed rondkijken in sanctuary ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 20:07

luigi87

Domotica Fanaticus

Nemm schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:14:
Yup, de eerste Red Rocket die je tegenkomt als je uit Sanctuary loopt. Er zijn tevens nog veel meer caves die de moeite waard zijn om te zoeken ;) :D

Weet iemand trouwens hoeveel robots je in een settlement kunt bouwen? Ik zat te denken om een Robot only settlement te bouwen :)
Welke dan?

heb meer dan 100 uur in het spel. En die onder Red rocket en sanctuary heb ik nog nooit gezien :+ dus ben wel erg benieuwd wat ik dan nog meer heb gemist

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
luigi87 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:12:
[...]

Welke dan?

heb meer dan 100 uur in het spel. En die onder Red rocket en sanctuary heb ik nog nooit gezien :+ dus ben wel erg benieuwd wat ik dan nog meer heb gemist
Twee die me er zo snel te binnen schieten maar ook niet moeilijk te missen zijn:

Eén vlak onder Beantown Brewery. Deze is echter pas leuk na een bepaalde periode gezien er dan "iets" in verstopt zit. Ik weet niet de exacte trigger hiervoor, maar ik dacht minimaal level 20 zijn.

Nog één is te vinden bij de Old Gullett Sinkhole. Je zou er maar invallen... :9

Daarnaast loont het ook wel om distress signals te volgen. Deze brengen je vaak naar verborgen ruimtes. Onlangs nog iemand gevonden die zichzelf had opgesloten in een kluis.

[ Voor 13% gewijzigd door Nemm op 01-06-2016 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Nemm schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:30:
[...]

Twee die me er zo snel te binnen schieten maar ook niet moeilijk te missen zijn:

Eén vlak onder Beantown Brewery. Deze is echter pas leuk na een bepaalde periode gezien er dan "iets" in verstopt zit. Ik weet niet de exacte trigger hiervoor, maar ik dacht minimaal level 20 zijn.

Daarnaast loont het ook wel om distress signals te volgen. Deze brengen je vaak naar verborgen ruimtes. Onlangs nog iemand gevonden die zichzelf had opgesloten in een kluis.
Thanks, ga die lokaties nog is bezoeken. die je noemt ken ik allemaal niet ;)
En die in de kluis ken ik ook niet, ga toch ook nog die distress calls doen. Vindt het allen altijd bout dat je de (radio) calls niet altijd goed kan stoppen. en je op deze manier niet meer weet of je hem al gedaan hebt of niet.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Meestal kan je de radio uitzetten als je de locatie eenmaal hebt gevonden. Ik laat ze echter ook aan staan gezien ik alle distress signals in één keer oppak/oplos van een radiotower. Dan weet ik dat ik niks vergeten ben. Het leuke aan die distress signals vind ik trouwens wel dat het meestal een kort persoonlijk verhaal betreft.

Succes met het vinden van de locaties! :)

[ Voor 18% gewijzigd door Nemm op 01-06-2016 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Ik vind het toch wel kut dat je achievements/trophys (normaal boeien die dingen mij niet, maar voor sommige games wil ik ze wel allemaal halen) uitgeschakeld worden als je mods gebruikt. Ik zie nou al een paar mods die het spel veel beter maken en die toch wel essentieel worden voor de game. Maarja als je daardoor helemaal geen achievements/trophys meer krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Laatst online: 08-09 10:05
Sommige gedeeltes toch aardig pittig in Far Harbour...ik denk aan een Pale Fog Crawler of Hermit Crabs (gelukkig niet zo snel).
Vermaak me prima in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Nog niemand van de Xbox One spelers die wilt juichen of klagen over mods sinds die beschikbaar zijn op consoles :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Weet iemand hier toevallig wat de beste/goedkoopste manier is om een Season Pass voor de Xbox One versie te bemachtigen? Ik heb al wat rondgekeken maar hij kost overal meer dan dat ik voor het spel zelf heb betaald...

Is de DLC eigenlijk het geld wel waard? Ik vind het aardig aan de prijs voor twee kleine uitbreidingen en één met een echt nieuw gebied.
BlackEyedAngel schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:30:
Nog niemand van de Xbox One spelers die wilt juichen of klagen over mods sinds die beschikbaar zijn op consoles :?
Ik heb al wel wat gebladerd maar nog niets geïnstalleerd omdat achievements dan niet meer werken. Ook lijkt het aanbod nog een beetje beperkt.

[ Voor 34% gewijzigd door ErikT738 op 02-06-2016 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:28
Ja ik weet even niet wat ik zal doen want mij lijkt mods gebruiken echt heel vet maar dan haal ik niets meer van achievements.Ik ben op zich nooit heel hardcore met achievements bezig of zo maar bij Fallout wil ik ze dan wel weer hebben.

Ik ben wel erg benieuwd wat XO gebruikers nou precies vinden van de mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

huh, modding geen achievements meer? Is dat nieuw, op de PC blijft dat toch gewoon werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Nu online

Whaam

Meer beter

Nemm schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:14:
Ik heb geloof ik nog echt nergens een cave gevonden, eentje met een Vault erachter, maar dat is het wel. Gisteravond wilde ik die onder Red Rocket opzoeken, maar werd afgeleid door vanalles :')
Morgen!
[...]

Die distress calls, er zit er eentje rechtsboven, maar ik kan de exacte locatie niet vinden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Whaam schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 17:49:
[...]

Die distress calls, er zit er eentje rechtsboven, maar ik kan de exacte locatie niet vinden :X
Soms als je rondloopt kom je een radiotoren tegen die is ingeklapt. Deze kan je dan door een computer of schakelaar die erbij staat activeren.

Zodra de radiotoren is uitgeklapt kan het zijn dat je opeens zomaar 4 distress signals erbij hebt. Door goed te luisteren kan je er achter komen of je op de goede weg bent. Het signaal wordt namelijk steeds beter als je de goede kant op loopt, en op een gegeven moment kan je verstaan wat ze zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Mad-Matt schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:50:
huh, modding geen achievements meer? Is dat nieuw, op de PC blijft dat toch gewoon werken?
Yep op de console worden ze uitgeschakeld als je gaat modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Misschien verschijnt daar ook wel een mod voor om dat tegen te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

[...]

De was ik al eerder tegen gekomen :)
[...]
Die ook inderdaad, is ook erg leuk.
[...]
Had ik blijkbaar ook allemaal al gedaan. wist het niet meer. maar ja wat wil je ook met meer dan 130 uur in het spel :P

Maar nog bedankt voor de tips :D

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

[...]

Is dat de grot waar
spoiler:
de alien te vinden is
? Ik kon zo gauw geen andere grot *onder* de Beantown Brewery vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Klopt, dat is die grot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:48

Rmg

werken prima, gemakkelijk te installeren ik draai nu snap, mechanist lair expanded en nog een paar patch mods. Eigenlijk niets te klagen maar ook niet iets supertofs te melden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb eindelijk uitgevonden hoe je alle locaties op de kaart kan laten zien, zowel ontdekte als nog niet ontdekte locaties - die laatste worden dan alleen als omtrek aangegeven.

Zo heb ik gezien dat ik nog 5 locaties nog niet ontdekt had!

Console commando: tmm 1,0,0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Nu online
Rmg schreef op zondag 05 juni 2016 @ 19:49:
[...]
werken prima, gemakkelijk te installeren ik draai nu snap, mechanist lair expanded en nog een paar patch mods. Eigenlijk niets te klagen maar ook niet iets supertofs te melden :p
De meeste werken perfect maar de mod die ik downloadde om lockpicking altijd te laten slaagde werkte niet. Ook weet ik niet of m'n map in de pip-boy daadwerkelijk beter is en of de unofficial patch iets gedaan heeft. De alternatieve start werkte perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
ErikT738 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 07:13:
[...]

De meeste werken perfect maar de mod die ik downloadde om lockpicking altijd te laten slaagde werkte niet.
Je zou eventueel de lockpicking perk kunnen maxen. Dan breekt je pin nooit meer en kan je vrij snel sloten openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Nu online
Nemm schreef op maandag 06 juni 2016 @ 09:55:
[...]
Je zou eventueel de lockpicking perk kunnen maxen. Dan breekt je pin nooit meer en kan je vrij snel sloten openen.
Dat vindt ik weer een beetje zonde van de perks. Ik was de hacking en lockpicking minigames eigenlijk gewoon een beetje zat. Het is niet alsof je echt kan falen met al die lockpicks die je vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

tazzman schreef op maandag 06 juni 2016 @ 04:24:
Ik heb eindelijk uitgevonden hoe je alle locaties op de kaart kan laten zien, zowel ontdekte als nog niet ontdekte locaties - die laatste worden dan alleen als omtrek aangegeven.

Thanks, die is wel handig. In NV zat er een perk in, dat was wel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Voor de PS4 bezitters, Far Harbor is eindelijk geüpdate en schijnt nu op een solid 30fps te draaien. Er zijn wel hier en daar mistbanken weggehaald wat ik dan wel weer een makkelijke oplossing vind. Volgens mij is de boel best te optimaliseren. Je moet de DLC volledig verwijderen en op nieuw installeren, ga t vanavond eens proberen!

[ Voor 16% gewijzigd door Sluw op 06-06-2016 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Dus.... de DLC moet apart geupdate worden ipv dat er gewoon een patch voor komt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
BlackEyedAngel schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:36:
Dus.... de DLC moet apart geupdate worden ipv dat er gewoon een patch voor komt :?
DLC moet helemaal verwijderd worden en opnieuw geïnstalleerd... Hier staat o.a. hoe je het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Jah dat snap ik, dat had je immers gezegd :) Ik vond het gewoon een beetje ongewoon dat het op deze manier gaat ipv een patch per usual :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister de Automatron DLC gespeeld. Hij was leuk, maar terugkijkend naar NV en FO3 vond ik hem toch wel tegenvallen.

waarom;
- Weinig humor (Old World Blues was geniaal bijvoorbeeld)
- Verhaal wat dunnetjes (Point Lookout vele malen beter)
- Atmosfeer, werd er niet echt ingetrokken zoals bij Dead Money bijvoorbeeld.
- Erg kort. De Robots waren af en toe wat lastig, maar dat maakte het verhaal niet langer. Voelde meer als een willekeurige sidemission dan een echte DLC.

Maar goed, prijs was niet al te hoog, maar had er toch wat meer van verwacht.
Van de week maar eens starten met Far Harbor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Ik had een beetje hetzelfde gevoel bij Automatron. Hij is zeker leuk, maar het voelt niet als een enorm nieuw verhaal. Wat ik wel leuk vind is dat je nu zelf robots kan samenstellen, en dat je ook soms wordt aangevallen door robot packs die rondzwerven door de Commonwealth.

Tevens tot op heden 1 van de laatste Automatron missies nog niet afgerond omdat ik weer grandioos werd afgeleid door een gebied dat ik nog niet had ontdekt :) Stond er een gunner op me te schieten met ze rocket launcher waardoor ik mega hoog (bug) de lucht in werd geschoten, zo hoog dat heel de map verdween. :+ Na circa 30 second zag ik de map weer tevoorschijn komen. Je kan wel raden hoe die landing is afgelopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

*SPLET* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

tazzman schreef op maandag 06 juni 2016 @ 04:24:

Thanks, voor het delen. Is even kijken of in inderdaad ook alle locaties heb gevonden.
Betekend dit ook dat alle lokatie van Far harbor te voorschijn komen? want die wil dan eigenlijk nog wel zelf ontdekken. (al is het enige verschil dat er een icoontje op de map komt te staan).

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Wat ik tof vind is dat er ook interessante plekken zijn die niet op de kaart staan. Sommige zelfs met een kleine backstory, loot, leuke ontwerpen. Ben dat vooral tegengekomen in downtown Boston. Hier ook een collectie van leuke locaties op Kotaku.

Edit: hier direct een link naar het youtube kanaal met "alle" secondary locations. Work in progress...

[ Voor 20% gewijzigd door Sluw op 07-06-2016 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Laatst online: 08-09 10:05
Mad-Matt schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 08:04:
Gister de Automatron DLC gespeeld. Hij was leuk, maar terugkijkend naar NV en FO3 vond ik hem toch wel tegenvallen.

waarom;
- Weinig humor (Old World Blues was geniaal bijvoorbeeld)
- Verhaal wat dunnetjes (Point Lookout vele malen beter)
- Atmosfeer, werd er niet echt ingetrokken zoals bij Dead Money bijvoorbeeld.
- Erg kort. De Robots waren af en toe wat lastig, maar dat maakte het verhaal niet langer. Voelde meer als een willekeurige sidemission dan een echte DLC.

Maar goed, prijs was niet al te hoog, maar had er toch wat meer van verwacht.
Van de week maar eens starten met Far Harbor.
Ik denk dat je die wel beter vind, die heeft zeker meer te bieden dan Automatron.
Al is het maar de sfeer van het eiland, dat is in mijn ogen best geslaagd - de omgeving is behoorlijk anders dan Boston en omstreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

luigi87 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:05:
[...]

Thanks, voor het delen. Is even kijken of in inderdaad ook alle locaties heb gevonden.
Betekend dit ook dat alle lokatie van Far harbor te voorschijn komen? want die wil dan eigenlijk nog wel zelf ontdekken. (al is het enige verschil dat er een icoontje op de map komt te staan).
Geen flauw idee. Het is wel permanent (tenzij je de code weer uitschakelt.)
Als je bv het spel verlaat en overnieuw opstart, dan blijf je alle locaties zien op je kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

tazzman schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:21:
[...]

Geen flauw idee. Het is wel permanent (tenzij je de code weer uitschakelt.)
Als je bv het spel verlaat en overnieuw opstart, dan blijf je alle locaties zien op je kaart.
Ik wacht ff met de code gebruiken tot ik zo een beetje klaar ben op Far Harbor. tot nog toe vermaak ik me erg goed met die DLC. leuke lokaties daar

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

automatron was ook goedkoper dan alle eerder geneomde van nv en fo3. far harbour is echt een grote dlc, vele meer verhaal, heel nieuw gebied.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemm
De Crater of Atom is er niks bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonnymous!
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-03 11:45

Anonnymous!

Are You Man or Mouse?

Ik heb nog twee pip-boy editie's (ongeopend) en een wastelanders guide editie, voor de geintresseerden.
Wil ook wel ruilen tegen alle DLC, die heb ik nog niet namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:10

Shabbaman

Got love?

Bethesda heeft nog drie DLC aangekondigd: Contraptions Workshop, Vault-Tec Workshop & Nuka-World. Lijkt me dezelfde setup als de eerste drie: eerst twee met vooral crafting, en als laatste een DLC met een war langer verhaal.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[ Voor 105% gewijzigd door anandus op 13-06-2016 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Is inmiddels al die bug dat McReary die terminal weigert te unlocken al eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Shabbaman schreef op maandag 13 juni 2016 @ 07:30:
Bethesda heeft nog drie DLC aangekondigd: Contraptions Workshop, Vault-Tec Workshop & Nuka-World. Lijkt me dezelfde setup als de eerste drie: eerst twee met vooral crafting, en als laatste een DLC met een war langer verhaal.
Nog meer settlement/workshop meuk jeej :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
BlackEyedAngel schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:01:
[...]

Nuka World is toch wel een story DLC? Of is dat een bouw je eigen pretpark ding?

Edit: "Bethesda Game Studios development chief Todd Howard said Nuka World is the final Fallout 4 DLC, and is a major story-based add-on."

[ Voor 22% gewijzigd door Sluw op 13-06-2016 10:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemm
Sluw schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:32:
[...]
Edit: "Bethesda Game Studios development chief Todd Howard said Nuka World is the final Fallout 4 DLC, and is a major story-based add-on."
Ondanks dat we nog niet weten hoe groot deze DLC zal zijn is het toch jammer om nu al te horen dat dit de laatste DLC zal zijn. Hopelijk echter.... betekend dit dat ze gaan beginnen aan een heel nieuw vervolg.... Fallout5??

Maar goed ik heb nog voldoende content in het verschiet :) Gisteren Far Harbor pas geïnstalleerd dus we kunnen er weer tegenaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Zeker gezien de hoeveelheid verhalende DLC F3, Fallout: New Vegas (allebei 5 stuks geloof ik) is het toch een beetje jammer dat de teller hier al stopt bij 2. Maarja hopelijk fixt de community dat nu de mods beschikbaar zijn/komen :)
En ze hebben Skyrim voor PS4 aangekondigd dus ik vind ze toch wel lief :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:10

Shabbaman

Got love?

[...]

Dat dacht ik ook ja.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Ik weet niet of dit persé de goede plek is om te vraag, maar aangezien het toch over Fallout 4 gaat denk ik van wel.

Ik heb de game een tijdje van mijn PS4 afgehaald en door de Bethesda conferentie er toch weer zin in gekregen om hem te spelen. Dus ik doe het schijfje in mijn PlayStation en start de game (een keer zonder te updaten en een keer met een update) en dan kom je in dat laadmenu terecht met die S.P.E.C.I.A.L. filmpjes en rechtsonder het installatieproces.

Hij blijft echter hangen op 8% en er zit 0.0 progressie in. Heeft iemand er enige ervaring mee en, zo ja, wat moet ik doen op dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Soccer98 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:28:
Hij blijft echter hangen op 8% en er zit 0.0 progressie in. Heeft iemand er enige ervaring mee en, zo ja, wat moet ik doen op dit op te lossen?
Meerdere personen op fallout forums, met hetzelfde problemen, kaarten aan dat je de disc er even uit moet halen, schoon maken, en terug erin stoppen. Ik heb zelf echter geen PS4, en de oplossing klinkt een beetje "Too good to be true". Echter het is het proberen waard wellicht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Zal niet de eerste keer zijn dat een lekkere vette vingerafdruk oid de boel tegenhoudt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Nemm schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:02:
[...]

Meerdere personen op fallout forums, met hetzelfde problemen, kaarten aan dat je de disc er even uit moet halen, schoon maken, en terug erin stoppen. Ik heb zelf echter geen PS4, en de oplossing klinkt een beetje "Too good to be true". Echter het is het proberen waard wellicht :P
Dat werkt dus wel, haha. Kan hem nu gewoon spelen. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

[...]

Dat gevoel heb ik dus ook.
Settlement gebeuren vind ik totaal niet interessant.

Nuka-world klinkt leuk, maar dan komt het neer dat we eigenlijk maar 2 echte DLC's hebben voor dit spel. Jammer, maar daar zullen we het maar mee moeten doen denk ik.

Lang leve modders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 07:09:
[...]
Nuka-world klinkt leuk, maar dan komt het neer dat we eigenlijk maar 2 echte DLC's hebben voor dit spel.
Bij Skyrim zaten ook maar 2 'echte' DLC.

Ik vrees dat we tegenwoordig ook niet teveel moeten verwachten van Bethesda.
De workshop is het nieuwe horse armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Nu je het zegt, je hebt gelijk ja.

Ik kijk nog te veel terug naar NV, dat vond ik de leukste tot zover. Laat Obsidian gewoon weer een Fallout maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:19
anandus schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:47:
[...]

De workshop is het nieuwe horse armor.
mij lijkt het bouwen van je eigen vault (zonder die buggy mod) anders een stuk meer bad ass dan horse armor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Mij lijkt een eigen Vault bouwen ook nog potentieel interessant, maar ik ben veel te goody two shoes om experimenten te gaan uitvoeren :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Ik ben anders best wel benieuwd wat voor items ze allemaal gaan toevoegen in die workshop DLC's. Ik zag wel al dat je kleding en wapens straks kunt showen/ophangen aan een pop of muur. Best wel handig gezien ik nu een kist heb met 300 wapens erin :P .... waarin je lang kunt zoeken......en die ik eigenlijk al lang geleden had moeten uitzoeken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Misschien zijn die workshop updates wel goed voor (console) mods? Zelf ga ik er ook niet echt mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:44

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik heb een issue met Fallout 4 voor de PC.
Eigenlijk sinds het begin al is het spel bij opstarten oke. Vind de omgeving vrij donker maar hogere brightness zorgt voor zo'n waas op scherm, hier heb ik nog geen oplossing voor kunnen vinden en is een redelijke spelbederver.
Je ziet namelijk echt niks mee behalve zwart en met moeite wat contouren in de nacht en donkere ruimtes.

Maar als ik vervolgens Alt-Tab uit mijn spel lijken alle effecten weg te zijn. Brightness hoger en schaduw effecten deels weg plus alles een meer washed out look.

Ik zal proberen er nog goede screenshots van te maken, maar kom er zelf niet echt meer uit.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Ik ben wel benieuwd naar je screenshot Rubman. Wellicht dat we daar iets wijzer van worden en je kunnen helpen.

Zelf heb ik een keer gehad dat ik een onwijze blur/verkleuring had om mijn scherm heen. Dit creëerde een soort van tunnelvisie. Wat bleek.... door een fout in het spel verdwenen de bijeffecten van een mole rat disease niet meer. Bleek achteraf dat ik alleen door console commands het kon verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Rubman schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:44:
Ik heb een issue met Fallout 4 voor de PC.
Eigenlijk sinds het begin al is het spel bij opstarten oke. Vind de omgeving vrij donker maar hogere brightness zorgt voor zo'n waas op scherm, hier heb ik nog geen oplossing voor kunnen vinden en is een redelijke spelbederver.
Je ziet namelijk echt niks mee behalve zwart en met moeite wat contouren in de nacht en donkere ruimtes.

Maar als ik vervolgens Alt-Tab uit mijn spel lijken alle effecten weg te zijn. Brightness hoger en schaduw effecten deels weg plus alles een meer washed out look.

Ik zal proberen er nog goede screenshots van te maken, maar kom er zelf niet echt meer uit.
Het spel speelde voor mij in het begin ook niet best door grafische foutjes. De bekende LOD bug bijvoorbeeld (spel gebruikt alleen Far away textures, lelijk!), de bug waarbij alle deuren niet zichtbaar waren. (altijd een zwart vlak of de deur nu open is of dicht) Bug gehad waarbij de monsters vaak geen textures hadden maar een groene 'mock-up' kleur. Ook veel clipping gehad in bepaalde locaties.

Ik heb dit alles opgelost door het gebruik van mods. Alleen al de performance mods (betere textures, minder CPU load!) zijn al de moeite waard. Ook zullen er in de tussentijd wel wat bigfixes uitgerold zijn door Bethesda zelf.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ok hierbij een screenshot van hoe donker het is.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UPMxr6ll.jpg

Gek genoeg krijg ik het lichte niet op een screenshot want dat laat hij gewoon zien als donker.
Maar stel het voor als de brightness opeens flink opgeschroefd.

Enige wat het dan weer terug krijgt naar "normaal" (donker dus) is wachten op screensaver terwijl game aanstaat en dan verder.

Kan het dan ook een soort van beeldscherm instelling zijn?
In windows ook wel last van schakelen tussen Nvidia instellingen en windows kleurweergaven.

Ter info ik heb een
AMD 955 Black Edition
Asus Geforce 970 Strix
Windows 10

[ Voor 21% gewijzigd door Rubman op 17-06-2016 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Het eerste wat me opvalt is dat je interface Geel is. Dit hoort Groen te zijn, of heb je dit zelf aangepast?

Daarnaast lijkt het mij het handigste als je in je Graphic instellingen alles reset naar de standaard instellingen. Kijk ook even op de drivers up-to-date zijn van je videokaart. Ik heb zelf geen Nvidia kaart op het moment, maar kan je je Nvidia programma/instellingen tijdelijke uitschakelen? Wel interessant om te weten of het daarmee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Nemm schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:56:
Het eerste wat me opvalt is dat je interface Geel is. Dit hoort Groen te zijn, of heb je dit zelf aangepast?

Daarnaast lijkt het mij het handigste als je in je Graphic instellingen alles reset naar de standaard instellingen. Kijk ook even op de drivers up-to-date zijn van je videokaart. Ik heb zelf geen Nvidia kaart op het moment, maar kan je je Nvidia programma/instellingen tijdelijke uitschakelen? Wel interessant om te weten of het daarmee te maken heeft.
Dat heb ik zelf aangepast (dat groene is ook zo saai)

Heb al van alles geprobeerd van resets tot mods, maar die laatste maken de nacht eerder donkerder. Enige wat ik nog niet heb gedaan is een hele verse installatie van W10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Rubman schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:02:
[...]
Heb al van alles geprobeerd van resets tot mods, maar die laatste maken de nacht eerder donkerder. Enige wat ik nog niet heb gedaan is een hele verse installatie van W10
Dat geeft mogelijk de oplossing, echter gezien je er alleen in-game last van hebt (neem ik aan) zou ik het meer in die hoek zoeken. Of heb je er ook last van bij andere games?

Heb je bijvoorbeeld al geprobeerd een nieuwe game te starten? Is het effect er dan nog steeds? Of heb je hier al last van sinds de eerste minuut van je huidige playthrough. Probeer dit ook eens met al je mods verwijderd. Deze kunnen ook voor problemen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Nemm schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:11:
[...]

Dat geeft mogelijk de oplossing, echter gezien je er alleen in-game last van hebt (neem ik aan) zou ik het meer in die hoek zoeken. Of heb je er ook last van bij andere games?

Heb je bijvoorbeeld al geprobeerd een nieuwe game te starten? Is het effect er dan nog steeds? Of heb je hier al last van sinds de eerste minuut van je huidige playthrough. Probeer dit ook eens met al je mods verwijderd. Deze kunnen ook voor problemen zorgen.
Mods verwijderd, helemaal kaal opnieuw begonnen. maar echt sinds moment 1 last van.

Ook echt de enige game waarbij ik er last van lijk te hebben.

Sterker nog zelfs met een andere videokaart was het probleem hetzelfde, heb de 970 pas sinds een week. en hiervoor een 670 gehad met exact hetzelfde resultaat.

[ Voor 10% gewijzigd door Rubman op 17-06-2016 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Rubman schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:12:
[...]
Sterker nog zelfs met een andere videokaart was het probleem hetzelfde, heb de 970 pas sinds een week. en hiervoor een 670 gehad met exact hetzelfde resultaat.
Het enigste wat ik dan nog zou kunnen bedenken is al je drivers en videokaart gerelateerde software verwijderen van je computer. Vervolgens de laatste versie drivers opnieuw installeren. Fallout4 herinstalleren had je ook al geprobeerd? Wellicht die 2 dingen samen uitvoeren. Anders zou ik het ook niet weten :/

p.s. vergeet geen backup te maken van je save games.

[ Voor 4% gewijzigd door Nemm op 17-06-2016 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Nemm schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:24:
[...]

Het enigste wat ik dan nog zou kunnen bedenken is al je drivers en videokaart gerelateerde software verwijderen van je computer. Vervolgens de laatste versie drivers opnieuw installeren. Fallout4 herinstalleren had je ook al geprobeerd? Wellicht die 2 dingen samen uitvoeren. Anders zou ik het ook niet weten :/

p.s. vergeet geen backup te maken van je save games.
Ik denk ook dat je een verse installatie van fallout 4 moet proberen. Of je hebt gewoon een heel crappy TN-paneel :p. Maar dan zou je er ook in andere games relatief veel problemen mee moeten hebben in games als doom3, dead space etc..
Pagina: 1 ... 40 ... 53 Laatste

Let op:
Globaal spoiler beleid

-Details over de mainquest of grotere sidequest -> spoilertag
-Locatie van "one of a kind" wapens -> spoilertag
-Locatie van reguliere vijanden, wapens etc -> spoiler niet nodig.

Gebruik vooral je gezonde verstand!