Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Fanta schreef op zondag 20 december 2015 @ 10:51:
Ik kreeg ze niet kapot, dus ik heb de quest die er in de buurt ligt nog open staan. Eerst maar eens een goed wapen craften, een auto laser ofzo. Ik loop nu standaard met een fatman rond voor het geval ik ze weer tegen kom, maar de mininukes zijn schaars.
hehe ik heb een freezing 10mm dus eerst eentje bevriezen daarna de rest eerst afknallen (go for the legs) met mijn Justice shotgun met 180+ damage. Enige beesten die nu nog enige echte tegenstand bieden zijn mirelurk queens, daar zijn die kings tamme konijnen bij. :P

fatman heb ik nog nooit gebruikt eigenlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Flagg op 20-12-2015 17:02 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:40
Frag grenades doen wonderen tegen Mirelurk Queens >:)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

spoiler:
Ik ben redelijk ver met Railroad volgens mij, ik wil nu alle synths bevrijden, Z1 zegt dat ik Father moet helpen tot hij klaar is, hoe lang duurt dit? Ik heb net de berillyum core ofzo gehaald

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05-2021
Gisteren een bank gevonden in The Fence, kom ik binnen gewoon een complete kluis met heel veel ammo, geld, juwelen....yeah 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
TommyD_34 schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:18:
Gisteren een bank gevonden in The Fence, kom ik binnen gewoon een complete kluis met heel veel ammo, geld, juwelen....yeah 8)
Die is om de hoek van de back alley apparel.
Makkelijk als je indruk wil maken op bijv piper, of een ander karakter dat lockpicken leuk vind.
Daar waren volgens mij zeker 20 kluizen om open te breken.

en inderdaad ook een shitload aan pre-war money en 4 goudstaven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Die moet ik dan toch maar eens opzoeken. Straal voorbij gelopen blijkbaar.

Gisteren eindelijk de Spray and Pray gekocht via Cricket. Die Tommygun is monsterlijk sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05-2021
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:02:

Gisteren eindelijk de Spray and Pray gekocht via Cricket. Die Tommygun is monsterlijk sterk!
Wat ik wel tof vind is dat er ook zat locaties zijn die helemaal niet op de kaart komen te staan, zoals die bank. Hierdoor wordt exploren echt beloond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteren even The Overseer's Guardian gekocht. Dan heb je toch wel een van de betere wapens uit het spel te pakken, die had ik eigenlijk op level 5 al moeten hebben, had zo veel ellende bespaart. Een combat rifle met een extra projectile en semi auto firemode kan heel wat andere wapens vervangen. In principe hoef ik nu enkel deze te gebruiken voor close combat in combinatie met mijn laser sniper die 2x damage doet als de vijand full health is voor op afstand.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:02:

Same here met de kluis

Alhoewel ik ook de spray and pray bezit gebruik ik hem niet verder :>

gebruik voornamelijk een unieke assault rifle en nog wat anderen die ik niet ga noemen die toch echt wel OP zijn tegen specifieke vijanden :9

Overigens kwam ik op een bepaald stuk 4 deathclaws(unieke) en 2 Behemoths tegen :+ Die overigens niet zoveel voor stelden ;( Dus niveau misschien nog hoger zetten :+ Heb soms meer moeite met raiders en ghouls dan Deathclaws.

Ik schrik trouwens vaker van mijn companion die soms ergens tevoorschijn popt dan enemies :P

[ Voor 4% gewijzigd door weszz op 21-12-2015 11:13 ]

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Mad-Matt schreef op zondag 20 december 2015 @ 19:02:
spoiler:
Ik ben redelijk ver met Railroad volgens mij, ik wil nu alle synths bevrijden, Z1 zegt dat ik Father moet helpen tot hij klaar is, hoe lang duurt dit? Ik heb net de berillyum core ofzo gehaald
spoiler:
Je zal eerst de berillyum core moeten plaatsen in de Generator in 'The Institute'. Daarna kan je met Z1 praten om de event te starten.
Je krijgt dan ook een waarschuwing of je zeker bent dat je voor de Raildroad factie kiest in plaats van de andere facties.

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-unit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-07 15:58

m-unit

PSN: sjaak99 //

spoiler: BOS Story
Net uitgespeeld via de BOS storyline, krijg ik als beloning een Jet Pack....past het ding niet op mijn X01 PA :(

PSN: sjaak99 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Hier de locatie van de bank.
YouTube: Fallout 4 |big bank loot| hidden bank| lots of ammo
let op: Master hacking is nodig om binnen te komen.
binnen zijn 16 kluisjes van verschillende lockpick niveau's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:30
lots of ammo klinkt als muziek in mijn oren.

Ammo is het enige wat ik continue tekort kom eigenlijk. Met name omdat ik het liever niet koop. Master lockpicking maar bovenaan mijn perk to-do-list zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Wat blijft Le Fusil Terrible toch een heerlijk wapen!

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
KingKoning schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 08:40:
lots of ammo klinkt als muziek in mijn oren.
Ammo is het enige wat ik continue tekort kom eigenlijk. Met name omdat ik het liever niet koop. Master lockpicking maar bovenaan mijn perk to-do-list zetten :+
de kluis zelf kom je niet in met lockpicking.
Daar heb je master hacking voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Dat is trouwens niet de enige bank, ik kwam er gisteren nog eentje tegen.

spoiler:
De credit union op university point, daar ligt ook iets heel erg leuks

Misschien zijn er zelfs nog wel meer! Al die ammo is trouwens wel super.. Er waren wel 2 kluizen in die bank die ik niet open kon maken want ik heb nog geen master lockpicking. Is dat de moeite waard? Of ligt er alleen meer random ammo?

[ Voor 32% gewijzigd door GekkePrutser op 22-12-2015 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
M a r c o schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:37:
[...]

de kluis zelf kom je niet in met lockpicking.
Daar heb je master hacking voor nodig.
ah. het was blijkbaar nog vroeg vanochtend. Dan gaan ze beiden naar de top of the list. Thanx :)

[ Voor 7% gewijzigd door KingKoning op 22-12-2015 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
KingKoning schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:09:
[...]
ah. het was blijkbaar nog vroeg vanochtend. Dan gaan ze beiden naar de top of the list. Thanx :)
Wat je ook kan doen is Nick Valentine meenemen, die kan master terminals hacken. Het gaat alleen wel vaak fout op dat niveau dus je moet wel even saven van tevoren voor het geval hij zichzelf buitensluit. Scheelt weer het levellen van je hacking skill.

[ Voor 5% gewijzigd door GekkePrutser op 22-12-2015 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 21:53
Welke wapens vallen er onder rifleman en gunslinger?

Kan ik met die perks bijvoorbeeld de assault rifle, combat shotgun ed. gebruiken?
Ben de minigun kwijt en heb mijn tommy guns al opgeborgen omdat ze niet relevant zouden zijn...

Gebruik meestal 10mm, combat shotty, hunting rifle -> .50 sniper, en soms een assault rifle en laser musket voor de afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Lynx schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 13:02:
Welke wapens vallen er onder rifleman en gunslinger?
is nou toch niet zo heel moeilijk te vinden.
http://fallout.wikia.com/wiki/Rifleman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 21:53
Je hebt gelijk, terwijl ik mijn werk aan wegmanagen was dit iets te vloeiend meegepakt. :o
Toch bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin484
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 00:40
Tsurany schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:37:
Gisteren even The Overseer's Guardian gekocht. Dan heb je toch wel een van de betere wapens uit het spel te pakken, die had ik eigenlijk op level 5 al moeten hebben, had zo veel ellende bespaart. Een combat rifle met een extra projectile en semi auto firemode kan heel wat andere wapens vervangen. In principe hoef ik nu enkel deze te gebruiken voor close combat in combinatie met mijn laser sniper die 2x damage doet als de vijand full health is voor op afstand.
Waar heb je deze gekocht? Ik ben even in Diamond City Market geweest maar daar kon ik hem niet vinden.

Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

martin484 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:31:
Waar heb je deze gekocht? Ik ben even in Diamond City Market geweest maar daar kon ik hem niet vinden.
Vault 81, vlak bij Diamond City. Het wapen is echt een beest. Kwam gister wat raiders tegen waarvan eentje een combat rifle met .308 mod had, die gelijk overgezet en hij doet nu nog wat meer damage.
Echt een top wapen, gebruik hem nu voor medium en close range. Voor long range m'n laser sniper met double damage on full health, die is nog net iets sterker.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin484
Tsurany schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:06:
[...]

Vault 81, vlak bij Diamond City. Het wapen is echt een beest. Kwam gister wat raiders tegen waarvan eentje een combat rifle met .308 mod had, die gelijk overgezet en hij doet nu nog wat meer damage.
Echt een top wapen, gebruik hem nu voor medium en close range. Voor long range m'n laser sniper met double damage on full health, die is nog net iets sterker.
Thanks! Ben al wel even bij Vault 81 geweest maar die wilde een paar van die Cores hebben om binnen te komen, dus nog niet gedaan.

Weet jij toevallig ook waar je goede beschermende kleding kan vinden? hetgeen wat het personage nu aan heeft is volgens mij niet beschermend genoeg, na een paar knallen vaak al dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v0dka
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-07-2021
martin484 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:30:
[...]

Weet jij toevallig ook waar je goede beschermende kleding kan vinden? hetgeen wat het personage nu aan heeft is volgens mij niet beschermend genoeg, na een paar knallen vaak al dood.
Ballistic weave. Echt bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin484
v0dka schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:38:
[...]

Ballistic weave. Echt bizar.
Bedankt....maar waar kan ik dat vinden? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v0dka
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-07-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:06:
[...]

maar hij is wel wat duur.. ruim 3300 caps, die heb ik niet eens. ben level 26, tips om aan wat caps te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-08 22:59

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:52:
[...]

maar hij is wel wat duur.. ruim 3300 caps, die heb ik niet eens. ben level 26, tips om aan wat caps te komen?
Overbodige kogels verkopen? Ik had op een gegeven moment wapens die ik absoluut niet gebruikte. Dus de kogels sleepte ik mee in mijn inventory. Dat gaf een flinke klapper toen ik die bij de NPC's ging lozen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 10:03
[...]

Fortune Finder perk.
Vind echt in bijna elke loot wel caps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

Tja ik heb 15.000 caps en niks om te kopen. Gewoon legendaries verkopen, purified water, voedsel, pre-war money,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
ik zit bij lvl 35 op 48k caps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Tsurany schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:30:
[...]

Tja ik heb 15.000 caps en niks om te kopen. Gewoon legendaries verkopen, purified water, voedsel, pre-war money,...
Je craft niet ? Shipment of Adhesive ? Bepaalde ammo ? Legendary wapens en armor ?
Het valt me juist op dat caps toch kostbaar blijven en ik ben level 60 ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die perk is wel een goede tip... vind het zonde om legendaries te verkopen eigenlijk, maar misschien toch maar doen.

raak wel door mijn ammo heen bij de wapens die ik veel gebruik, maar heb bij sommige ammo-types geen wapen. is er ergens een overzicht van welke wapens welke ammo gebruiken. of kun je wapens ombouwen, zodat ze een bepaald type ammo wel kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Phuncz schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:38:
[...]

Je craft niet ? Shipment of Adhesive ? Bepaalde ammo ? Legendary wapens en armor ?
Het valt me juist op dat caps toch kostbaar blijven en ik ben level 60 ondertussen.
Ik craft veel maar heb daar altijd wel genoeg materiaal voor. Adhesive kweek ik zelf dus daar altijd genoeg van.
Ammo kom ik nooit te kort, altijd genoeg ammo te vinden. Zeker als sniper build heb je weinig kogels per kill nodig.
Heb wel een scrounger en scrapper perk en veel scrapping stations in settlements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:48:
raak wel door mijn ammo heen bij de wapens die ik veel gebruik, maar heb bij sommige ammo-types geen wapen. is er ergens een overzicht van welke wapens welke ammo gebruiken. of kun je wapens ombouwen, zodat ze een bepaald type ammo wel kunnen gebruiken?
heb al mijn guns hernoemd naar:
.cell naamgun
.45 naamgun
.50 naamgun

op die manier zie je direct welke guns welke kogels gebruiken. vind je een nieuwe .50 kun je die snel vergeleiken met je huidige .50 -> scrappen of vervangen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 20:27

Shabbaman

Got love?

Phuncz schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:38:
[...]

Ik craft ook niet. Gewoon de mods van andere wapens slopen en overzetten naar je Legendaries. Scheelt ook een boel saaie perks.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri.77
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-07 14:10
martin484 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:30:
[...]

Thanks! Ben al wel even bij Vault 81 geweest maar die wilde een paar van die Cores hebben om binnen te komen, dus nog niet gedaan.

Ik loop sinds 2 dagen rond in het Silver Shroud costume. Heeft, als je de quest voltooid, een damage resistance van 42 en daarna nog te upgraden schijnbaar. Ziet er toffer uit dan de meeste armor pieces die ik vind maar bied in eerste instantie misschien niet genoeg bescherming voor je...? Geen idee wat je nu draagt natuurlijk.

http://fallout.wikia.com/wiki/Silver_Shroud_costume

Die cores zijn trouwens niet direct nodig bij Vault 81 als je charisma hoog genoeg is. Ze lieten me zo binnen :P

PSN ID: Henry77 Xbox Gamertag: Corporal Bishop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
himlims_ schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:24:
[...]

.cell naamgun
.45 naamgun
.50 naamgun

op die manier zie je direct welke guns welke kogels gebruiken. vind je een nieuwe .50 kun je die snel vergeleiken met je huidige .50 -> scrappen of vervangen
Ik zet er altijd 'A' voor, als in 'A 10mm Pistol' (een 10mm pistool) . Op die manier staan ze ook nog redelijk bovenaan in de lijst.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11
ik heb de game uitgespeeld en de hele game niks gekocht. Nooit nodig gehad. En amper wat verkocht. Had op het einde ook iets van 48k. Jammer dat er niet meer leuk spul te kopen was ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik zie Fallout 4 nu voor 38 euro op de Bart Smit website. Kost ie in de winkel dan hetzelfde? Want dan ga ik nu even naar het centrum...
Iemand hem onlangs daar gekocht?

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 21:43
himlims_ schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:24:
[...]

.cell naamgun
.45 naamgun
.50 naamgun
Heh, zoiets heb ik ook gedaan:
[.50] Instigator -> .50 sniper rifle die double damage doet op target met full-health.
[.308] This Machine -> volledig gemod semi-auto battle rifle met .308 receiver.
[10mm] Unrelenting Force -> 10MM auto pistol die nooit herladen hoeft te worden.
etc.

Is erg makkelijk bij het onderscheidt maken jouw persoonlijke arsenaal en opgepikte "junk" wapens, die je wil weggeven/verkopen/opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin484
henri.77 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:43:
[...]

Ik loop sinds 2 dagen rond in het Silver Shroud costume. Heeft, als je de quest voltooid, een damage resistance van 42 en daarna nog te upgraden schijnbaar. Ziet er toffer uit dan de meeste armor pieces die ik vind maar bied in eerste instantie misschien niet genoeg bescherming voor je...? Geen idee wat je nu draagt natuurlijk.

http://fallout.wikia.com/wiki/Silver_Shroud_costume

Die cores zijn trouwens niet direct nodig bij Vault 81 als je charisma hoog genoeg is. Ze lieten me zo binnen :P
Ik draag nu vooral Raider spul maar dat is niks.
Oke...dat wordt dus werken aan mijn charisma als ik niet van die cores af wil ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
martin484 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:41:
[...]
Ik draag nu vooral Raider spul maar dat is niks.
Oke...dat wordt dus werken aan mijn charisma als ik niet van die cores af wil ;-)
wat grape mentats maken.
Die doen tijdelijk +5 charisma.
Die zijn ook leuk als je een flinke partij items wil verkopen.
de +5 CH doet al wat met de prijs, en daar bovenop -10% inkoop en +10% verkoop

daarnaast kun je ook nog een pak/jurk met +2 of 3 charisma aantrekken, en een bril en hoed voor nog eens 2.
Zo kun je zonder enige punten in CH toch tijdelijk voor een bepaald doel even 10 CH hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin484
M a r c o schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:47:
[...]

wat grape mentats maken.
Die doen tijdelijk +5 charisma.
Die zijn ook leuk als je een flinke partij items wil verkopen.
de +5 CH doet al wat met de prijs, en daar bovenop -10% inkoop en +10% verkoop

daarnaast kun je ook nog een pak/jurk met +2 of 3 charisma aantrekken, en een bril en hoed voor nog eens 2.
Zo kun je zonder enige punten in CH toch tijdelijk voor een bepaald doel even 10 CH hebben.
Kijk aan....zo leer ik e.e.a. bij over Fallout ;-). thanks voor de tips! Zal het vanavond eens uit gaan proberen.
Alleen....Grape mentats maken...hoe doe je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri.77
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-07 14:10
martin484 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:51:
[...]

Kijk aan....zo leer ik e.e.a. bij over Fallout ;-). thanks voor de tips! Zal het vanavond eens uit gaan proberen.
Alleen....Grape mentats maken...hoe doe je dat dan?
Soms vind je ze maar craften kan inderdaad ook ;) http://fallout.wikia.com/wiki/Grape_Mentats_(Fallout_4)

PSN ID: Henry77 Xbox Gamertag: Corporal Bishop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
idd, hubflowers + mentats + whiskey.
en dan via de chemistry station.

Verwijderd

weszz schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:12:
[...]

Alhoewel ik ook de spray and pray bezit gebruik ik hem niet verder :>
Ik geef hem aan mijn companion met een berg ammo. Blaas overal zo doorheen! :9

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

spoiler:
Gister de game uitgespeeld met Railroad. Wat een gigantisch slap einde zeg. Dat vond ik in de vorige games veel beter gedaan.

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56
Mad-Matt schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:01:
spoiler:
Gister de game uitgespeeld met Railroad. Wat een gigantisch slap einde zeg. Dat vond ik in de vorige games veel beter gedaan.
spoiler:
Het ergste van al is dat het niet uitmaakt welke faction je kiest. Het bepaalt enkel welke andere factions je opblaast. Het einde is hetzelfde, hetzelfde generieke nietszeggende filmpje. Je keuzes maken uiteindelijk niets uit. Ook de side quests hebben geen effect.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Neverwinterx schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:38:
[...]

spoiler:
Het ergste van al is dat het niet uitmaakt welke faction je kiest. Het bepaalt enkel welke andere factions je opblaast. Het einde is hetzelfde, hetzelfde generieke nietszeggende filmpje. Je keuzes maken uiteindelijk niets uit. Ook de side quests hebben geen effect.
spoiler:
Moet zeggen dat me dit enorm tegenvalt van Bethesda, dit was juist zo gaaf aan de game en dat is er volledig uit, jammer. Maar goed, ik moet ook wel toegeven dat ik na 80 uur de game zat was, als ik dit vergelijk met TES, denk ik toch dat dat mijn favoriete serie is, al was dat FO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Ben dit nog eerder tegengekomen, ik speel namelijk al sinds het begin met die African-American, leader van de settlers zeg maar als compagnon. Ik heb ergens uit een gebouw een flame thrower geloot en die aan die gast gegeven. Hij blaast echt een hoop raiders e.d. ermee omver 😃

En zoals iemand anders al hier zei, ik schrik me soms ook kapot van je compagnon die uit de vreemdste hoeken het beeld inloopt 😂

π MW finishers

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04:19
Net klaar met uitspelen uh...
spoiler:
wtf? wat was dit voor een onbevredigend einde? je blaast iets op krijgt een stom filmpje te zien van een minuut en de game gaat vrolijk ''verder'' ........ leuk spel hoor maar wat een flut verhaal gameplay>story

• KingKoning
MaTr1x schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:53:
Ben dit nog eerder tegengekomen, ik speel namelijk al sinds het begin met die African-American, leader van de settlers zeg maar als compagnon. Ik heb ergens uit een gebouw een flame thrower geloot en die aan die gast gegeven. Hij blaast echt een hoop raiders e.d. ermee omver 😃

En zoals iemand anders al hier zei, ik schrik me soms ook kapot van je compagnon die uit de vreemdste hoeken het beeld inloopt 😂
haha bij mij had hij dat ding opeens vast tijdens de quest dat je de
spoiler:
castle veroverd.
. Niet aan hem gegeven ofzo. Hij had hem gewoon opeens. Sindsdien loopt hij ermee. Geniaal, knalt er idd een hoop mee omver. Ideaal voor een companion, vind het zelf maar onhandig om mee te lopen.

[ Voor 6% gewijzigd door KingKoning op 24-12-2015 11:36 ]

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:27
Volgens mij looten ze ook gewoon bepaalde dingen. Mijn companions hebben altijd ineens extra wapens e.d. Vind ik geen probleem hoor :)

• NitroX infinity
Net weer een deprimerend 'juweeltje' tegengekomen; ten zuiden van Bunker Hill is een Abandoned House te vinden met 3 holotapes. :/

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

En hoezo is dat deprimerend? Krijg je ook geen quest van de holotapes?

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Apie! schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:59:
En hoezo is dat deprimerend? Krijg je ook geen quest van de holotapes?
Waarschijnlijk door het verhaal wat verteld word op de die holotapes.

• NitroX infinity
revertive schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:02:
[...]

Waarschijnlijk door het verhaal wat verteld word op de die holotapes.
Inderdaad.

Verwijderd

Ik heb inmiddels zo verschrikkelijk veel gedaan, meer dan 200 plekjes explored, level 51 & een hele boel Side Quest.

Nu heb ik enkel nog wat Fetch missies open staan, 2 a 3 die ontelbaar keer herhaald worden. Dus ik moest wel verder met de main quest.

Nu is mijn vraag dat wanneer ik bijna bij de institute terecht kom in de main quest of het dan bijna uitgespeeld is. Ik bedoel ik heb nog geen keuze uit facties kunnen maken, ik heb nog niet al teveel factie quest gehad naar mijn idee, alleen ben ik bang dat het abrupt ophoud gezien ik weet dat het maar 11 story quest heeft en ik er nu 8 gedaan heb. Of komen er weer een berg factie questjes nadat ik de keuze heb gemaakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Damn ik wilde de railroad gaan volgen maar 1 van de quests blijft hangen. moet ergens een gebied ontdoen van synths (university point) en dat netjes gedaan staat volgens de map op [cleared] maar de quest blijft open staan.

Volgens teh interwebs moest ja dan bos quests doen tot je die lokatie voor je kiezen kreeg, dan zouden de synths spawnen en zou je alsnog alles kunnen weghalen. Heb ik nu dus alle bos quests gedaan maaar geen enkele keer op die lokatie uitgekomen. }:|

Wel inmiddels level 63 door al die bos quests.. :P

Hopelijk spawnen de baddies binnenkort automatisch dan probeer ik het nog een keertje. Anders is het voorlopig ff geen FO meer, wil niet weten hoeveel uur ik erin heb zitten nu.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 11:07
Ik heb nu als compagnon Strong. Een super mutant. Die kan je kiezen bij een Side Quest van de trinity tower. Erg komische opmerkingen. Aanrader wat mij betreft

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11
Flagg schreef op donderdag 24 december 2015 @ 19:12:
Damn ik wilde de railroad gaan volgen maar 1 van de quests blijft hangen. moet ergens een gebied ontdoen van synths (university point) en dat netjes gedaan staat volgens de map op [cleared] maar de quest blijft open staan.

Volgens teh interwebs moest ja dan bos quests doen tot je die lokatie voor je kiezen kreeg, dan zouden de synths spawnen en zou je alsnog alles kunnen weghalen. Heb ik nu dus alle bos quests gedaan maaar geen enkele keer op die lokatie uitgekomen. }:|

Wel inmiddels level 63 door al die bos quests.. :P

Hopelijk spawnen de baddies binnenkort automatisch dan probeer ik het nog een keertje. Anders is het voorlopig ff geen FO meer, wil niet weten hoeveel uur ik erin heb zitten nu.
Ik weet toevallig dat er nog een synth op het dak staat, waar je alleen via een deur in het gebouw kunt komen. Die moet je nog hebben denk ik!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

BoS dingetje:
spoiler:
ik moest Danse executeren en was nog maar net bij de Railroad. Nu heb ik blijkbaar gekozen voor BoS en kan in de Railroad niet meer krijgen toch? Best wel jammer want had hun alleen nog maar ontdekt. "Meet Deacon at the highway" had ik nog niet eens kunnen doen en werd gelijk Failed :-(

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

-SaveMe- schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 00:56:
[...]

Ik weet toevallig dat er nog een synth op het dak staat, waar je alleen via een deur in het gebouw kunt komen. Die moet je nog hebben denk ik!
nope helaas, die heb ik ook gehad. maar bedankt voor het meedenken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-Al
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 16:05
Dag lieve vriendjes;

Iemand nog behoefte aan een F4 limited edition lootcrate? Door een logstiek foutje heb ik er nu 2 :-)

V&A aangeboden: Loot Crate: Limited Edition Fallout 4 (o.a. vest, tas & plushie)

Dit is geen V&A topic, dus zoals je weet is het ook niet de bedoeling hier te adverteren voor en te linken naar je eigen V&A post. Maar ik zal het voor deze keer door de vingers zien en laten staan; het is Kerstmis tenslotte :)

[ Voor 26% gewijzigd door Koekiemonsterr op 26-12-2015 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

KingKoning schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:25:
[...]

haha bij mij had hij dat ding opeens vast tijdens de quest dat je de
spoiler:
castle veroverd.
. Niet aan hem gegeven ofzo. Hij had hem gewoon opeens. Sindsdien loopt hij ermee. Geniaal, knalt er idd een hoop mee omver. Ideaal voor een companion, vind het zelf maar onhandig om mee te lopen.
ik liep rond met Cait toen ze opeens met een legendary flametrower begon te knallen. weet zeker dat ik hem niet geloot heb want toen ik hem uit haar inventory haalde om te upgraden kreeg ik het berichtje dat ik hem had gevonden. dat ding doet als het donker is meer damage en ze sloopt er gasten mee voordat ik ook maar een kans krijg om te schieten.

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Flagg schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 10:29:
[...]
nope helaas, die heb ik ook gehad. maar bedankt voor het meedenken. :)
Heb je ook die ene gehad die buiten staat in dat huisje op het midden van het plein?

Maar als het een missende synth is dan zou de quest marker daar naartoe moeten wijzen (als er nog een over is wijst hij direct naar de juiste plaats).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centr1no
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-04 20:38
GekkePrutser schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 15:34:
[...]

Heb je ook die ene gehad die buiten staat in dat huisje op het midden van het plein?

Maar als het een missende synth is dan zou de quest marker daar naartoe moeten wijzen (als er nog een over is wijst hij direct naar de juiste plaats).
Het is een bekende bug.
When sent here to clear for either Railroad or BoS, you may clear it and the map says cleared but the quest won't detect that you cleared it. Exiting Sedgwick Hall and re-entering via the rear door will sometimes spawn the remaining enemies you need but this solution isn't 100% effective. It may be caused by clearing University Point before being sent on a mission as some enemies don't respawn properly and thus not enough kills are being detected. A possible workaround would be to wait longer and see if everything respawns or possibly try resurrecting any previous Synths that were killed initially. Player can also type " sqt " w/o quotations into the console before the cleared status i.e. after the faction has you come here. sqt will show a list of your current quests. You'll most likely need to use trial and error to find the correct stage. Find a quest ID you think it'll be (most BoS and Rail Road Quests have a "BoS" or "RR" prefix making it easier) and type " player.sqs <QuestID> " and that will show the stages completed and not completed. As long as the quest hasn't updated as "cleared" you should be able to enter the last stage to complete the quest and get the update avoiding the bug altogether EX: player.setstage <QuestID> 100. Once the bug is in effect, the quest will be removed the sqt listing.

Ik las trouwens ook ergens dat het misschien kan helpen ook alle Mirelurks in dat gebied af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Weet iemand hoe Rooted precies werkt? Wanneer sta je "stil" om deze perk te triggeren? Wat ik erover kan vinden is dat het werkt met Blitz, dus het klinkt aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

centr1no schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 00:42:
[...]

Het is een bekende bug.
When sent here to clear for either Railroad or BoS, you may clear it and the map says cleared but the quest won't detect that you cleared it. Exiting Sedgwick Hall and re-entering via the rear door will sometimes spawn the remaining enemies you need but this solution isn't 100% effective. It may be caused by clearing University Point before being sent on a mission as some enemies don't respawn properly and thus not enough kills are being detected. A possible workaround would be to wait longer and see if everything respawns or possibly try resurrecting any previous Synths that were killed initially. Player can also type " sqt " w/o quotations into the console before the cleared status i.e. after the faction has you come here. sqt will show a list of your current quests. You'll most likely need to use trial and error to find the correct stage. Find a quest ID you think it'll be (most BoS and Rail Road Quests have a "BoS" or "RR" prefix making it easier) and type " player.sqs <QuestID> " and that will show the stages completed and not completed. As long as the quest hasn't updated as "cleared" you should be able to enter the last stage to complete the quest and get the update avoiding the bug altogether EX: player.setstage <QuestID> 100. Once the bug is in effect, the quest will be removed the sqt listing.

Ik las trouwens ook ergens dat het misschien kan helpen ook alle Mirelurks in dat gebied af te maken.
hehe eindelijk waren alle synths gerespawned, dus alles weer leeggemaaid, voor de zekerheid alle mirelurks incl eggs gemold dus we kunnen weer verder...

Alleen NOT!!! nog steeds is de quest niet klaar wraaaaaaaaaaaaaaaaaaáahhhh goddamn sons of mirelurks. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:11
Ik ben nu al een tijd aan het spelen maar ik krijg steeds dezelfde quests. Begint te vervelen.
Of een Bos quest : wat opzoeken en een locatie clearen of voor settlers een locatie clearen. Heb er nu een 15 (?) van gedaan??
Main quest wil ik nog niet doen. Nog tips om andere quests te verzamelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:14

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Harribo schreef op zondag 27 december 2015 @ 23:35:
Ik ben nu al een tijd aan het spelen maar ik krijg steeds dezelfde quests. Begint te vervelen.
Of een Bos quest : wat opzoeken en een locatie clearen of voor settlers een locatie clearen. Heb er nu een 15 (?) van gedaan??
Main quest wil ik nog niet doen. Nog tips om andere quests te verzamelen?
Je zit in de 'loop' van de radiant quests (zoals enkele andere mensen op het forum ;) )...die zijn inderdaad niet zo bijzonder. Ik zou de main quest volgen en in één van de locaties een random quest oppakken. (Goodneighbor, Diamond City etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Sumerechny schreef op maandag 28 december 2015 @ 00:31:
[...]

Je zit in de 'loop' van de radiant quests (zoals enkele andere mensen op het forum ;) )...die zijn inderdaad niet zo bijzonder. Ik zou de main quest volgen en in één van de locaties een random quest oppakken. (Goodneighbor, Diamond City etc).
En je gaat sneller door de main quests dan je lief is, geloof me. Ik ben nog niet klaar, maar wel vrij op het einde en naar mijn idee nog geen 10 uur mee bezig geweest. De rest van het spel heb ik dan wel weer 80 uur voor staan, maar dat maakt het feit dat de main story imho ruk is er niet beter op.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Wat is de motivatie om de main quest te ontwijken ? Buiten een hoop side quests niet te activeren dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Phuncz schreef op maandag 28 december 2015 @ 01:33:
Wat is de motivatie om de main quest te ontwijken ? Buiten een hoop side quests niet te activeren dan.
Ik doe het zelf niet, maar als ik mag raden denk ik dat het is om een reden te houden om het spel weer op te starten.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik heb de game 2 weken geleden uitgespeeld en ik amuseer me er nog steeds regelmatig mee. Je mag natuurlijk ook andere games spelen in de tussentijd dat de DLC komt. Maar repeatable missions blijven ook niet leuk, met of zonder main quest. En zo goed als alle side quests blijven ook open, of je bent als een speer door de main quest gegaan en hebt alle "side with faction X" berichten genegeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Vandaag het 'doolhof gebouw' ontdekt (overigens niet zelf helaas, ik was er pal voorbij gelopen), dit was echt lachen. Er zit zo veel humor in dit spel, zo veel bizarre dingen. Elk gebouw heeft zo ongeveer zijn eigen verhaal.

spoiler:
Voor wie het niet wist, dit doolhof gebouw zit pal naast Milton General Hospital, richting het westen

Wat ik alleen wel jammer vind is dat je sommige markante gebouwen niet in kan, zoals het rode gebouw dat er als een champignon uit ziet (met een soort rond observatie dek bovenop), aangezien sommige andere lokaties zo uitgebreid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Phuncz schreef op maandag 28 december 2015 @ 01:33:
Voor mij is de reden dat de gebieden waar ik dan doorheen moet een te hoge moeilijkheidsgraad hebben voor een level 15'tje :P

Ik speel met de Dweller's Survival Guide en kijk per gebied welke levelindicatie voor een locatie geldt. Nu ga ik dus alles af waar level 6-14 staat. Talking Independence is dus een quest die al een tijdje inactief staat.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
Canaria schreef op maandag 28 december 2015 @ 07:47:
[...]

Voor mij is de reden dat de gebieden waar ik dan doorheen moet een te hoge moeilijkheidsgraad hebben voor een level 15'tje :P

Ik speel met de Dweller's Survival Guide en kijk per gebied welke levelindicatie voor een locatie geldt. Nu ga ik dus alles af waar level 6-14 staat. Talking Independence is dus een quest die al een tijdje inactief staat.
Voegt die guide echt veel toe? Gebruik nu regelmatig die Wikia app van Fallout en daar staat ook een hoop.

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

wauzer schreef op maandag 28 december 2015 @ 07:55:
[...]

Voegt die guide echt veel toe? Gebruik nu regelmatig die Wikia app van Fallout en daar staat ook een hoop.
De Wikia is vaak uitgebreider, maar ik vind een guide in boekvorm handiger en in sommige gevallen overzichtelijker.

Per gebied is er een gedetailleerde kaart, waarop alle locaties staan aangegeven. Even snel terugbladeren naar de kaart vind ik makkelijker dan heel veel Wikia-tabs open.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Canaria schreef op maandag 28 december 2015 @ 08:02:
[...]

De Wikia is vaak uitgebreider, maar ik vind een guide in boekvorm handiger en in sommige gevallen overzichtelijker.

Per gebied is er een gedetailleerde kaart, waarop alle locaties staan aangegeven. Even snel terugbladeren naar de kaart vind ik makkelijker dan heel veel Wikia-tabs open.
Hmm ja, voor die mappen zou ik t wel graag doen. Twijfel twijfel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Canaria schreef op maandag 28 december 2015 @ 07:47:
[...]

Ik vind het juist lollig om soms een gebied in te struinen om er heel snel achter te komen dat...

Afbeeldingslocatie: http://cdn.meme.am/instances/500x/53128657.jpg

....misschien toch handiger is. Is toch ook een beetje de charme van het spel. Je kan niet alles overal winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:11
Phuncz schreef op maandag 28 december 2015 @ 02:28:
Maar repeatable missions blijven ook niet leuk, met of zonder main quest.
Inderdaad, ik zit in een herhalende loop waar maar geen einde aan lijkt te komen.
Hadden de makers dat niet beter kunnen doen? Op een gegeven moment dodelijk saai. Spelvulling?

De reden dat ik de Main quest niet volgde, was omdat ik dan vrij snel uitgespeeld ben. Maar om andere mogelijke quests tegen te komen, zal ik het toch weer aangaan

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 28-12-2015 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik heb zin om een nieuwe game te kopen, en Fallout 4 is een van de gegadigden. Hoe speelt het spel nu op de PS4? Ik las dat de laatste update veel framerate "issues" oplost. Is dat inderdaad de ervaring?

In hoeverre lijkt deze game, buiten de afwijkende setting om, op The Witcher 3? Die laatste heb ik na een uurtje of 4 weer verkocht namelijk. Redenen: de in mijn ogen bijzonder slechte controls en clunky animaties en slechte combat, ellenlange teksten waarvan ik geen zin had om ze te lezen en dus ook een verhaal dat op den duur totaal langs me heen ging en me dus ook totaal niet interesseerde.

Hoe zijn de controls überhaupt? Te vergelijken met een gemiddelde shooter?

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 28-12-2015 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
bram1984 schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:31:
Ik heb zin om een nieuwe game te kopen, en Fallout 4 is een van de gegadigden. Hoe speelt het spel nu op de PS4? Ik las dat de laatste update veel framerate "issues" oplost. Is dat inderdaad de ervaring?

In hoeverre lijkt deze game, buiten de afwijkende setting om, op The Witcher 3? Die laatste heb ik na een uurtje of 4 weer verkocht namelijk. Redenen: de in mijn ogen bijzonder slechte controls en clunky animaties en slechte combat, ellenlange teksten waarvan ik geen zin had om ze te lezen en dus ook een verhaal dat op den duur totaal langs me heen ging en me dus ook totaal niet interesseerde.

Na 150 uur The Witcher 3 te hebben gespeeld ben ik verder gegaan met FO4. In hoeverre lijkt 't op TW3? Enigszins overeenkomstig want; vrije wereld, keuzes maken, keuzes hebben invloed op het verloop. Voorderest zou ik de games niet echt willen vergelijken. In TW3 is het echt de main quest die het spel maakt, in FO4 is gewoon zoveel meer te doen. Conversaties zijn korter, maar niet veel spannender. Controls zijn imo prima, niet zo soepel als BF4, maar soepeler dan R6. Wat mij betreft geen reden om deze te laten liggen. Framedrops zijn wel irritant zo nu en dan, maar voor mij wederom geen reden deze game te laten liggen.

Imo ontlopen TW3 en FO4 elkaar qua cijfer niet veel, maar inhoudelijk verschillen ze behoorlijk.

[ Voor 24% gewijzigd door SavageBrother op 28-12-2015 12:16 ]

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
R6?

Edit: Rainbow Six?

[ Voor 78% gewijzigd door bram1984 op 28-12-2015 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Rainbow Six? Gokje hoor ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Exactemento :).

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Als je moeite had met de animaties in TW3 ga je echt huilen bij Fallout 4.

De performance op de PS4 is best goed, hier en dasr een korte framedrop (vooral bij gebruik van scoped wapens)maar het is nergens meer echt dramatisch. De patch heeft de game zeker goed gedaan.

De controls zijn goed, maar het schiet niet zo soepel als een echte shooter. Door VATS is dat ook niet echt een issue. De Pipboy interface zal even wennen zijn maar de controlscheme vind ik best goed over het algemeen.

Dan iets over de game an sich: De dingen waar ik over het algemeen erg kritisch op ben, namelijk de voice acting en animaties, zijn naar mijn mening echt dramatisch in deze game. Ik heb de game na de eerste uurtjes een paar weken niet aangeraakt om die reden. Paar weken later besloten het toch maar een tweede kans te geven...
Op zich vind het uiteindelijk wel een aardige game maar je moet het zelf een beetje leuk weten te maken. De setting is overtuigend, de Fallout humor spreekt me wel aan en bepaalde questlines wisten me wel te boeien. Zodra je een zooi levels hebt gepakt en leuke perks tot je beschikking hebt begint de gameplay ook beter te werken en tot zijn recht te komen. Ook crafting is een leuk gedeelte van de game. Van het bouwen van een outpost tot het customizen van wapens, toffe toevoeging.

Afgezien van de animaties en voice acting is er nog een aspect dat niet erg lekker uit de verf komt: Het dialoogsysteem. De verschillende opties zijn vaak niet erg duidelijk en hebben bovendien niet erg invloed lijkt het. Van mij had het player character overigens sowieso geen eigen stem hoeven hebben.

Al met al heb ik me best vermaakt met de game. Ik heb er zo'n 100 uur aan besteed denk ik. Maar of ik de game werkelijk zou aanraden? Nee. Er zijn gewoon veel betere games, Fallout is mijns inziens echt een niche game die ontzettend mainstream in de markt is gezet.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het klinkt eerlijk gezegd of je helemaal niet geïnteresseerd bent in RPG's. Dan laat je The Witcher en Fallout het beste links liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@Voxalizer: thanks. Dan sla ik 'm over. Weet nu al dat ik me daaraan ga irriteren.
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:08:
[...]

Het klinkt eerlijk gezegd of je helemaal niet geïnteresseerd bent in RPG's. Dan laat je The Witcher en Fallout het beste links liggen :)
Tot een bepaalde hoogte. Bloodborne is bijvoorbeeld zo'n beetje de vetste game die ik ooit gespeeld heb, maar dat is een totaal andere game. Maar wel een RPG. Maar ik hoef niet per definitie uren kwijt te zijn aan het lezen van notes en menu schermen met diepe stats. De wereld van The Wicher kon ik zeker wel waarderen, maar ik begon me echt te irriteren aan de controls en beweging van Geralt, en toen ik ook nog dialogen en boeken door begon te skippen, was dat een mooi moment om de game van de hand te doen. Ook de fascinatie voor een ingame kaartspel kan ik niet begrijpen.

Een game als Dying Light heeft ook lichte RPG (wapens met bepaalde stats en crafting) elementen, en die vind ik dan wel weer vet. Hoewel dat misschien geen traditionele RPG is.

Fallout 3 was ik ook snel zat omdat het geheel nogal clunky aanvoelde. Ik wil graag direct gegrepen worden en niet eerst 10 uur moeten worstelen voordat de game echt van start gaat. Zoveel tijd heb ik niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:18:
Fallout 3 was ik ook snel zat omdat het geheel nogal clunky aanvoelde.
Fallout 4 is aanzienlijk strakker en soepeler dan Fallout 3. Het is echter relatief gezien nog steeds een clunky spel.
Ik wil graag direct gegrepen worden en niet eerst 10 uur moeten worstelen voordat de game echt van start gaat. Zoveel tijd heb ik niet.
Ik bedruk nogmaals dat RPG's dan misschien niet jouw ding zijn. Shooters, casual of party games of ander werk ligt dan waarschijnlijk meer in jouw straatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:29:
[...]

Fallout 4 is aanzienlijk strakker en soepeler dan Fallout 3. Het is echter relatief gezien nog steeds een clunky spel.

[...]

Ik bedruk nogmaals dat RPG's dan misschien niet jouw ding zijn. Shooters, casual of party games of ander werk ligt dan waarschijnlijk meer in jouw straatje.
Met (multiplayer) shooters ben ik al een tijdje helemaal klaar. En casual of party games vind ik helemaal niks. Gelukkig is er veel meer dan dat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Harribo schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:25:
[...]

Inderdaad, ik zit in een herhalende loop waar maar geen einde aan lijkt te komen.
Hadden de makers dat niet beter kunnen doen? Op een gegeven moment dodelijk saai. Spelvulling?

De reden dat ik de Main quest niet volgde, was omdat ik dan vrij snel uitgespeeld ben. Maar om andere mogelijke quests tegen te komen, zal ik het toch weer aangaan
Volgens mij zijn die quests bedoelt om goodwill voor die factie te kweken ofzo. Ik ben er vanaf gekomen door zo'n quest te voltooien, maar zonder die pipo's opnieuw aan te spreken weer weg te gaan. Voor de railroad heb ik ze wel allemaal uitgespeeld
spoiler:
in de hoop op meer mods van Tinker Tom
Flagg schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:54:
[...]

Ik vind het juist lollig om soms een gebied in te struinen om er heel snel achter te komen dat...

[afbeelding]

....misschien toch handiger is. Is toch ook een beetje de charme van het spel. Je kan niet alles overal winnen.
Heh. Hoe minder je weet, hoe beter...
Shabbaman schreef op zondag 27 december 2015 @ 15:13:
Weet iemand hoe Rooted precies werkt? Wanneer sta je "stil" om deze perk te triggeren? Wat ik erover kan vinden is dat het werkt met Blitz, dus het klinkt aantrekkelijk.
Bumpdiebump? Ik wil dit wel graag weten. Toevallig vond ik vandaag een legendarisch beenstuk met sentinel-prefix. Doet ongeveer hetzelfde, maar je moet er ook nog voor staan. Dat werkt niet met Blitz + Ninja + sneaken (want dan buk je...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Waarschijnlijk een domme vraag, maar kan je ergens vinden welke bobbleheads je al heb gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Je kan een blauwe display-case bouwen in een settlement en deze dan vanuit je inventory transferen (ze staan onder Misc als "xxxx Bobblehead"), dan kan je ze overzichtelijk zien. Met eventueel lijsten/kaarten online kun je dan zien welke je mist en eventueel waar je ze vind.

Hetzelfde kan je doen met tijdschriften, daar bestaan ook rekken voor (soort postkaart-rekje) waar je hetzelfde mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Phuncz schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 08:04:
Je kan een blauwe display-case bouwen in een settlement en deze dan vanuit je inventory transferen (ze staan onder Misc als "xxxx Bobblehead"), dan kan je ze overzichtelijk zien. Met eventueel lijsten/kaarten online kun je dan zien welke je mist en eventueel waar je ze vind.

Hetzelfde kan je doen met tijdschriften, daar bestaan ook rekken voor (soort postkaart-rekje) waar je hetzelfde mee kan doen.
Klinkt goed, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Phuncz schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 08:04:
[....]
Ik ben op zich wel blij. Zonder hulp buitenaf heb ik al 1 zo'n rack vol (zo'n ronddraai ding). Ben benieuwd hoeveel er nog zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
oh wat grappig. Ik hou die dingen altijd in mn inventory, maar wel leuk om ze uit te stallen inderdaad!
Pagina: 1 ... 34 ... 53 Laatste

Let op:
Globaal spoiler beleid

-Details over de mainquest of grotere sidequest -> spoilertag
-Locatie van "one of a kind" wapens -> spoilertag
-Locatie van reguliere vijanden, wapens etc -> spoiler niet nodig.

Gebruik vooral je gezonde verstand!