• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Hoe kom ik aan deur openingen??

Ik kan alleen maar deur-openingen plaatsen in buitenburen. Het lijkt wel alsof ik wat onderdelen mis :+ Sowieso vind ik het plaatsen van binnenmuren maar erg omslachtig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

FloydRaalte schreef op donderdag 10 december 2015 @ 22:11:
Net EINDELIJK de bug gevonden die all mijn power armor continu reset naar de T45. Ik heb 28 fully armored Power Armors staan: Raider, T45, T51, T61 en X01. Steeds wanneer ik terug kwam van een missie was alles reset of zelfs verdwenen. Na veel gedoe heb ik de boosdoener gevonden: Scrap Scrap mod. GGrrr! Ik vermoed dat ook Scrap Scrap verantwoordelijk is voor het verdwijnen van mijn unieke wapens. Dit geintje zorgt ervoor dat ik echt mega veel tijd voor jan lul heb besteed. Ik zet de game in de kast. Misschien over een paar weekjes weer eens aanraken.
Daarom beperk ik me hoofdzakelijk tot texture mods voor mijn eerste playthrough en een eigen zeer klein sweetfx filtertje (sharpen + curves) omdat de AA de game wat blurry maakt imo.

Oja, ook lowered weapons en enhanced blood

Momenteel 110 uur and counting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ries schreef op donderdag 10 december 2015 @ 23:52:
Hoe kom ik aan deur openingen??

Ik kan alleen maar deur-openingen plaatsen in buitenburen. Het lijkt wel alsof ik wat onderdelen mis :+ Sowieso vind ik het plaatsen van binnenmuren maar erg omslachtig..
Daar zat ik ook mee te stoeien en heb uiteindelijk maar een stalen paneel gebruikt met een deuropening. Paste ook prima en er kan uiteraard ook een deur in gezet worden.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Tsurany schreef op donderdag 10 december 2015 @ 22:04:
Krijg ik een bericht dat The Castle aangevallen wordt. So what? Niet alsof ze mijn hulp nodig hebben.

[afbeelding]

[afbeelding]

Die raket turrets werken prima. Drie stuks turrets en die raiders waren letterlijk in een paar seconden afgemaakt.
Misschien een noob vraag, maar hoe repair je die muren om The Castle?

Gisteren aan de slag gegaan met het reorganiseren van m'n supplylines, uiteindelijk was het in een kwartiertje gepiept, viel reuze mee dus. Toen ik later op de avond bij een doktor op bezoek moest kon ik daar de Gauss Rifle kopen, vet! Echter maakte ik een foutje door op een character te schieten, wat er voor zorgde dat het hele clubje mij begon aan te vallen. Terug naar de vorige save dus, en helaas, geen Gauss Rifle in de shop.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
@SavageBrother; http://imgur.com/a/ovAHK

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Angeloonie schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:38:
[...]

Die "Sack hood with pipes" was nogal kansloos _O-
Die is juist supervet in combinatie met een Spike of Cage Armor. :+ Alleen jammer dat je niet 'echt' evil kunt zijn tenzij de devs dat in sommige gevallen toestaan. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romaap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-04-2024
NLxAROSA schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:56:
[...]

Die is juist supervet in combinatie met een Spike of Cage Armor. :+ Alleen jammer dat je niet 'echt' evil kunt zijn tenzij de devs dat in sommige gevallen toestaan. :'(
Als je het heel graag wil kun je de hele Commonwealth neerschieten. Verder komen in je quests wordt dan alleen iets lastiger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Romaap schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:08:
[...]

Als je het heel graag wil kun je de hele Commonwealth neerschieten. Verder komen in je quests wordt dan alleen iets lastiger.
neerschieten ja. Je kan geen evil karma- quests krijgen.
Zoals in het vorige deel, waar je een slaver kon worden.

Ik begin dat wel steeds meer te missen. Geen keuzes die een verschil lijken te maken, geen opties om iets anders dan goed te zijn. Behalve een stad afschieten, maar dat is wel heel basic.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusky Demon NL
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-11-2024
Net EINDELIJK de bug gevonden die all mijn power armor continu reset naar de T45. Ik heb 28 fully armored Power Armors staan: Raider, T45, T51, T61 en X01. Steeds wanneer ik terug kwam van een missie was alles reset of zelfs verdwenen. Na veel gedoe heb ik de boosdoener gevonden: Scrap Scrap mod. GGrrr! Ik vermoed dat ook Scrap Scrap verantwoordelijk is voor het verdwijnen van mijn unieke wapens. Dit geintje zorgt ervoor dat ik echt mega veel tijd voor jan lul heb besteed. Ik zet de game in de kast. Misschien over een paar weekjes weer eens aanraken.
Thanks! Ik heb hem gelijk uitgeschakeld. Ik zal het eens gaan uitproberen. Bij mij is het ook al tot twee keer toe gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v0dka
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-07-2021
Die hele grote waarschuwing had je ook niet gelezen?

http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/3184/?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

v0dka schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:53:
[...]

Die hele grote waarschuwing had je ook niet gelezen?

http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/3184/?
Nee helaas, die waarschuwing staat er nu pas. En ik ga natuurlijk niet elke dag mijn pakweg 50 mods checken op updates. Ik zit er best vaak maar dat is iets te veel van het goeie. Overigens lees ik dat de maker van de mod die waarschuwing er niet zo lang geleden pas heeft neergezet. Maar goed, ben blij dat ik de oorzaak gevonden heb! Wellicht vanavond toch nog even spelen voordat ik naar de kroeg ga! :+

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v0dka
FloydRaalte schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:06:
[...]

Nee helaas, die waarschuwing staat er nu pas. En ik ga natuurlijk niet elke dag mijn pakweg 50 mods checken op updates. Ik zit er best vaak maar dat is iets te veel van het goeie. Overigens lees ik dat de maker van de mod die waarschuwing er niet zo lang geleden pas heeft neergezet. Maar goed, ben blij dat ik de oorzaak gevonden heb! Wellicht vanavond toch nog even spelen voordat ik naar de kroeg ga! :+
Vervelend, het gebeurt ook niet vaak dat mods de zaak verzieken, maar zo zie je maar dat er altijd risico is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
hexta schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:12:
[...]

neerschieten ja. Je kan geen evil karma- quests krijgen.
Zoals in het vorige deel, waar je een slaver kon worden.
Precies, ik mis de evil plot-twists of double-crosses. Maar wellicht moet je daarvoor meer bij het oude Bioware zijn dan bij Bethesda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Ik liep dus eerst te miepen dat ik geen X01 set kon vinden.

Ik heb nu een complete X01 set en bij eentje moet ik nog een X01 helm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v0dka
Jammer dat je eigenlijk helemaal niks hebt aan meerdere Power Armors. Zodra je een betere vindt, die je gaat upgraden, is de rest achterhaald. Het heeft geen tot weinig zin om er meer dan 1 te hebben want de upgrades zijn niet zodanig dat je echt verschillende rollen hebt per pak.

Dus ik heb een hele schuur vol Power Armors waarvan er één af en toe een keertje gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

v0dka schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:12:
Jammer dat je eigenlijk helemaal niks hebt aan meerdere Power Armors. Zodra je een betere vindt, die je gaat upgraden, is de rest achterhaald. Het heeft geen tot weinig zin om er meer dan 1 te hebben want de upgrades zijn niet zodanig dat je echt verschillende rollen hebt per pak.

Dus ik heb een hele schuur vol Power Armors waarvan er één af en toe een keertje gebruikt wordt.
Je kunt natuurlijk wel al je folowers voorzien van PA. Volgens mij ook je settlers maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat de power core op als je settlers een PA pak aanhebben? Of werkt dat net zoals met ammo dat als ze een beetje hebben dat het niet op raakt?

Dan is het wel leuk om iedereen in zo'n pak te hijsen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05-2021

Je kunt ze allemaal anders modden toch? Een voor radiation, een voor Melee etc. Heb je er toch nog wat aan.

Powercore hebben ze niet nodig die followers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik vroeg het al aan je of je mods gebruikte maar dat had ik niet verwacht. aan de naam te zien doet de mod zijn werk erg goed xD
FloydRaalte schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:16:
[...]

Je kunt natuurlijk wel al je folowers voorzien van PA. Volgens mij ook je settlers maar dat weet ik niet zeker.
Followers en settlers kunnen je PA's gebruiken. je moet er wel een core in stoppen maar de core loopt niet leeg zoals bij jezelf.

[ Voor 18% gewijzigd door Freakiebeakie op 11-12-2015 12:39 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Oh, dan ik daar mooi de bijna lege cores in stoppen d:)b

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romaap
Apie! schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:56:
Oh, dan ik daar mooi de bijna lege cores in stoppen d:)b
Ik heb ergens gezien dat bijna lege cores te verkopen zijn voor dezelfde prijs als volle cores, dus dat is ook nog een leuke optie voor die dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Waar is dat dan? ik krijg geloof ik maar 100 caps voor een niet-volle core.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romaap
Oh dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben. Ik heb het zelf nog niet getest.
Dan zal het waarschijnlijk zo zijn dat een core met 1/100 evenveel oplevert als een met 99/100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Romaap schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 13:06:
Oh dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben. Ik heb het zelf nog niet getest.
Dan zal het waarschijnlijk zo zijn dat een core met 1/100 evenveel oplevert als een met 99/100
dat is correct een fusion core met 1% power levers 100 caps op en een volle levert ook 100 caps op dus als je wat wilt verdienen verkoop dan je oude nagenoeg legen FC,s voor 100 caps

ik hoop ooit nog dat er een patch komt waarbij alle fusion cores stackable zijn ik heb er nu 88 en allemaal bij me en omdat ze allemal verschillende waardes hebben stacken ze niet dus moet door een stapel van zo 70 FC,s heen scrollen om er doorheen te komen of moet met de catagorien gaan werken dat kan ook

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

copywizard schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 13:25:
[...]

dat is correct een fusion core met 1% power levers 100 caps op en een volle levert ook 100 caps op dus als je wat wilt verdienen verkoop dan je oude nagenoeg legen FC,s voor 100 caps

ik hoop ooit nog dat er een patch komt waarbij alle fusion cores stackable zijn ik heb er nu 88 en allemaal bij me en omdat ze allemal verschillende waardes hebben stacken ze niet dus moet door een stapel van zo 70 FC,s heen scrollen om er doorheen te komen of moet met de catagorien gaan werken dat kan ook
volle cores aan je companion geven en de half volle houd je zelf dan ros je die er door en dan pak je je volle cores weer. een patch waarin ze het even regelen dat half volle eerst gepakt worden zou wel fijn zijn

net eindelijk de 3e Hot Rodder gevonden. nu loopt Piper er teminste weer een beetje hip bij
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/581326261511171773/BB2C7E19B021A5CBE511871C93A77C4A92D0867C/

[ Voor 15% gewijzigd door Freakiebeakie op 11-12-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 14:46
spoiler:
Ik heb de kant van de institute genomen. Nu heb ik al dee andere uitgeschakeld en de main quests is gedaan. Wat een saai einde !
Gaat het spel nog verder waarbij je vb al de mensen die nog tegen de institute zijn uitschakelt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-09 13:17
copywizard schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 13:25:
[...]

Ik probeer elke keer halfvolle als eerste op te maken en zodra ze <5% zijn verkoop ik ze. Dat scheelt ook qua hoeveelheden fusion cores.

Maar inderdaad stacken zou handiger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
bvk schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:11:
[...]

Daar zat ik ook mee te stoeien en heb uiteindelijk maar een stalen paneel gebruikt met een deuropening. Paste ook prima en er kan uiteraard ook een deur in gezet worden.
Past bij mij ook niet in de woningen zelf.. Het gaat niet goed als er aan beide kanten van de deur een vloer ligt.. erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Ries schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:10:
[...]

Past bij mij ook niet in de woningen zelf.. Het gaat niet goed als er aan beide kanten van de deur een vloer ligt.. erg vreemd.
Inderdaad het is wel vervelend dat ze alleen dikke muren met een deur opening hebben, misschien komen er ooit nog nieuwe muren waardoor je binnen wel normaal een deur kan plaatsen, het is zo lelijk om voor een deur een stuk plafond te zien ipv gewoon vloer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romaap
Ik vind het vooral vervelend dat de daken allemaal gaten hebben. Of er in ieder geval heel erg slordig uitzien. Ik snap dat het allemaal wel post-apocalyptisch moet uitzien, maar ik wil gewoon graag een mooi gebouw maken. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Romaap schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:23:
Ik vind het vooral vervelend dat de daken allemaal gaten hebben. Of er in ieder geval heel erg slordig uitzien. Ik snap dat het allemaal wel post-apocalyptisch moet uitzien, maar ik wil gewoon graag een mooi gebouw maken. :-(
Vroeg me ook gisteravond af wat ze dan 200 jaar gedaan hebben :+ Bedoel beetje woning in elkaar knutselen lijkt me toch niet zo heel lastig? Zeker aangezien alles daar wel ergens van pas komt :o

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Romaap schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:23:
Er zijn stalen daken/muren die geen gaten hebben, die zien er nog redelijk uit. Wel jammer inderdaad dat 200 jaar na de apocalypse nog bijna niks herbouwd is.

Waarom niet gewoon een dorpje volledig clearen en dan gaan bewonen? Genoeg dropjes waar je wel een muur omheen kan bouwen en in kan gaan wonen.

[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 11-12-2015 14:28 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05-2021
Tsurany schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:27:
[...]

Er zijn stalen daken/muren die geen gaten hebben, die zien er nog redelijk uit. Wel jammer inderdaad dat 200 jaar na de apocalypse nog bijna niks herbouwd is.

Waarom niet gewoon een dorpje volledig clearen en dan gaan bewonen? Genoeg dropjes waar je wel een muur omheen kan bouwen en in kan gaan wonen.
Wel een beetje part of the story toch. Laten we eerlijk zijn, ik kom in het spel niet vaak mensen tegen die willen bouwen. De helft zit aan de drugs en is raider en de rest is blij dat ze nog leven. Je hebt wat kleine nederzettingen en in New Vegas had je bijvoorbeeld het NCR kamp wat best uitgebreid en georganiseerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 13-09 11:07
Ja met zo'n instelling is het niet zo gek dat je als mensheid bijna is uitgeroeid.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:01
Zo. Hoewel ik Witcher 3 nog niet uitgespeeld heb, afgelopen week toch FO4 gekocht. Kon het niet laten. Voor het eerst op PC (FO3 en FO:NV op X360 gedaan).

Vermaak me er weer prima in, nu op zon 15 uur. Wel vreemd (in mijn ogen) dat

- je geen ammo meer kan craften (gebruikte ik heel veel in new vegas)
- wapens en armour niet meer "op" gaan en dus niet gerepaired hoeven te worden.
- Geen levelcap???? Betekent dit dat je uiteindelijk practisch alle perks heb? En dus dat de SPECIAL keus in het begin alleen uitmaakt voor het begin? Levellen gaat gevoelsmatig ook sneller dan voorheen. In NV was je al OP tegen het einde, ondanks levelcap, om nog maar niet te spreken over Skyrim.

Qua gameplay wel weer heerlijk Fallout. Dat hoeft ook niet veel ander voor mij. Lekker beetje rondlopen verdwalen en vooral looten.

[ Voor 6% gewijzigd door KingKoning op 11-12-2015 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

KingKoning schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:59:
Zo. Hoewel ik Witcher 3 nog niet uitgespeeld heb, afgelopen week toch FO4 gekocht. Kon het niet laten. Voor het eerst op PC (FO3 en FO:NV op X360 gedaan).

Vermaak me er weer prima in, nu op zon 15 uur. Wel vreemd (in mijn ogen) dat

- je geen ammo meer kan craften (gebruikte ik heel veel in new vegas)
- wapens en armour niet meer "op" gaan en dus niet gerepaired hoeven te worden.
- Geen levelcap???? Betekent dit dat je uiteindelijk practisch alle perks heb? En dus dat de SPECIAL keus in het begin alleen uitmaakt voor het begin? Levellen gaat gevoelsmatig ook sneller dan voorheen. In NV was je al OP tegen het einde, ondanks levelcap, om nog maar niet te spreken over Skyrim.

Qua gameplay wel weer heerlijk Fallout. Dat hoeft ook niet veel ander voor mij. Lekker beetje rondlopen verdwalen en vooral looten.
Dat levelen heeft een min of meer softcap, de uren die je erin moet steken om alles te halen zijn next to impossible wat ik begreep, de snelheid van levelen gaat namelijk steeds langzamer. De meeste mensen zullen zo tussen level 50 en 70 wel klaar zijn, ik iig wel bij de eerste playthrough. Of je moet echt van grinden houden en echt door blijven gaan puur om het levelen zelf.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
KingKoning schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:59:[....]- wapens en armour niet meer "op" gaan en dus niet gerepaired hoeven te worden. [...]
(power) armor gaat wel degelijk kapot. Ga maar eens naast een granaat staan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spastjen
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-08-2023
Dacht zelfs dat de beschadigde stukken niet meer zichtbaar zijn op de power armor?

maar inderdaad - rest valt niet te repareren.
Desondanks dat dit realistisch was…ben ik toch blij dat dit er niet meer inzit!
Moet nu al vaak genoeg terug lopen met een volle inventory – extra tripjes voor reparaties er nog eens bij en ik zit meer naar loading screens te kijken dan te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-08 08:57
Sluw schreef op donderdag 10 december 2015 @ 15:18:
Was van plan om Fallout 4 weg te leggen na eerste playthrough... (waar ik expres niet alles heb gedaan). Gisteren weer een nieuwe character gemaakt :') grote sterke domme lucky melee/explosives guy
Dat klinkt ook als een leuke build :) al zijn er nog tig build mogelijk :-) nerdbuild is ook leuk bijvoorbeeld (int hoog, en alles wat met tinkeren te maken heeft).
Ik heb nu een algemene build, gewoon van alles wat en we zien wel welke Perks ik kies- build. Daardoor niet de meest sterke (as ik lees dat mensen het spe op de moeilijkste modus te makkelijk vinden... Kan ik niet beamen. Ik speel gewoon op hard en heb het met lvl28 nog steeds heel moeilijk met een senior desthclaw; 1 hit->dood. Met wet gepruts lukt het we natuurlijk.

Nu sli werkt speelt het wel wat soepeler en mooier :-)

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Melee/explosives lijkt dan wel een slechte combo :+ Naar wie gooi je al die granaten dan? Toch niet voor je eigen voeten hoop ik? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ries schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 17:11:
Melee/explosives lijkt dan wel een slechte combo :+ Naar wie gooi je al die granaten dan? Toch niet voor je eigen voeten hoop ik? :D
wanneer ik granaat wil gooien, doet ie melee, en wanneer ik iemand met kolf van gun wil meppen dan gooit ie een granaat (en jaah 1x is melee, 1x ingedruk houden is nade) ... waarom zelfde freaking knop voor gebruiken, is dat bij testen niet naboven gekomen ofzo?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

himlims_ schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 17:15:
[...]

wanneer ik granaat wil gooien, doet ie melee, en wanneer ik iemand met kolf van gun wil meppen dan gooit ie een granaat (en jaah 1x is melee, 1x ingedruk houden is nade) ... waarom zelfde freaking knop voor gebruiken, is dat bij testen niet naboven gekomen ofzo?
Heb ik al vaker gehoord dat mensen er last van hebben, maar is me in die 100+ uur nog nooit overkomen. Ben jij heel vaak en snel op die knop aan het drukken en dat het dan 2x indrukken als vasthouden registreert ofzo?

Ik druk zelf namelijk redelijk gericht en gecontroleerd en niet button mashing, misschien dat dat scheelt.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazershark
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-01 11:54
Hallo,

Ik ben net aan een van de latere stukken in de main quest begonnen, en ik begrijp niet goed wat deze bepaalde organisatie wil bereiken. Misschien kan iemand die het verhaal al heeft afgerond me helpen te begrijpen:

spoiler: title
Ik ben net geteleporteerd naar The Institute, en ze willen dus de mensheid "redden" door Synths te maken op basis van menselijk DNA. Maar wat is het nut hiervan dan?? Gewoon een robotras creeren dat de mensenheid zal vervangen? (een soort etnische zuivering van de "echte" mensen van de Commonwealth dus, en tot in der eeuwigheid recourses spenderen aan het maken van robots, aangezien deze zich niet kunnen voortplanten?) Of een robotras creeren dat in slavernij van de mensheid werkt? (want zo behandelen zij de Synths momenteel)?

Beide drijfveren lijken mij compleet idioot. Hoe gaan de "gewone" mensen die in de Commonwealth leven hier ooit beter van worden? Ik snap het hele punt gewoon niet waarom ze zoveel resources spenderen aan al hun onderzoek en het maken van Synths, hetgeen de mensheid toch niet echt vooruit helpt?

Zouden ze niet beter al hun resources stoppen in het beter / veiliger / leefbaarder maken van de Commonwealth?

Om deze reden denk ik dat ik niet het Institute ga helpen. Of mis ik iets?

Bedankt! (Gelieve het einde niet te spoilen, want ik heb de main quest nog niet uitgespeeld).

[ Voor 3% gewijzigd door lazershark op 11-12-2015 18:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 19:44

Mach

[END]Avengers

Dat bouwen is best leuk :-)

FF los gegaan op Sanctuary

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/WY94TFPbqbkhXyzTF4yT1YMH/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/1v2obuhp7sRD0ReKhZOzhPoV/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/y8dR2ClYHsWlVKznscuyF3G2/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/CJ3hSnuI9K2JZqWSTbWkZLhR/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/eFvqYrwBARA4Nt70VMDjrHn0/medium.png

Cait wilde even zonnen en genieten van de view from the hill :)

DUGG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

DIT is toch wel de beste mod ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-08 08:57

Haha ik heb er vier en gebruik eigenlijk nooit power armor. Mss dst ik het daardoor soms al lastig heb op hard modus :-)

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
lazershark schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 18:09:
spoiler:
Om deze reden denk ik dat ik niet het Institute ga helpen. Of mis ik iets?

Bedankt! (Gelieve het einde niet te spoilen, want ik heb de main quest nog niet uitgespeeld).
Je mist niets.
spoiler:
Elke partij heeft zijn eigen (idiote) voors en tegens, dus dat is een hele rare afweging die je moet maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

Ries schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:10:
[...]

Ik wilde natuurlijk een deur voor mijn slaapkamer en dat ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/51234770/2015-12-11_00002klein.jpg

Link naar groot: https://dl.dropboxusercon...4770/2015-12-11_00002.jpg

Voor mij is dat voldoende maar jij wil het mooier denk ik, of lukt zoiets bij jou ook niet?

Off topic: Weet iemand hoe je makkelijk de via F12 gemaakte Steam plaatjes kan posten? De thumbnails lijken alleen lokaal te staan...?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Screenshots staan gewoon lokaal hoor, via het Steam menu kan je de local folder openen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

Tsurany schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 21:41:
Screenshots staan gewoon lokaal hoor, via het Steam menu kan je de local folder openen.
Ja, maar ik zou dan juist de "cloud" versie willen posten natuurlijk, maar alleen het volledige plaatje wordt geupload en niet ook een thumbnail die verwijst naar de grote versie? En die is bij mij 1440p...

Bijvoorbeeld deze link naar mijn Pool table (ik mis nog 4 ballen):

http://images.akamai.stea...52&background-color=black

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:40
Hahaha, ik ga stuk hier _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
bvk schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 21:24:
[...]

[afbeelding]

Voor mij is dat voldoende maar jij wil het mooier denk ik, of lukt zoiets bij jou ook niet?

Off topic: Weet iemand hoe je makkelijk de via F12 gemaakte Steam plaatjes kan posten? De thumbnails lijken alleen lokaal te staan...?
Dat lukt mij niet.. raar. Je hebt neem ik aan de upper shack floor op de grond liggen? En je hebt al een dak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik dacht 5 sec loool en toen gingen me haren overeind staan :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 17:40

jmk

bvk schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 21:24:
[...]

[afbeelding]

Je kan de grote 1440p versie uploaden naar Tweakers via je album.
Als je dat gedaan hebt kan je kiezen tussen allerlei thumbnails etc, inclusief "GoT code".

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

Ries schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 22:32:
[...]
Dat lukt mij niet.. raar. Je hebt neem ik aan de upper shack floor op de grond liggen? En je hebt al een dak?
Ik heb gewoon de guides gevolgd, dus inderdaad eerst een vloer neergelegd, muren geplaatst en als plafond weer vloeren. Daar weer muren op etc. etc. tot ik drie verdiepingen had en een dakterras.

Deur vanuit de slaapkamer gezien:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8R8jpGUNHY180ATqXJcdCrGx/thumb.jpg

En het dakterras met wat bezoek:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c8l43g3XWBzG17VB0XsKFMu2/thumb.jpg
jmk schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 09:10:
[...]

Je kan de grote 1440p versie uploaden naar Tweakers via je album.
Als je dat gedaan hebt kan je kiezen tussen allerlei thumbnails etc, inclusief "GoT code".
Thanks, zo kan het ook inderdaad, net zo makkelijk misschien.

[ Voor 17% gewijzigd door bvk op 12-12-2015 13:28 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
Tsurany schreef op donderdag 10 december 2015 @ 22:04:
Krijg ik een bericht dat The Castle aangevallen wordt. So what? Niet alsof ze mijn hulp nodig hebben.

[afbeelding]

[afbeelding]

Die raket turrets werken prima. Drie stuks turrets en die raiders waren letterlijk in een paar seconden afgemaakt.
Hoe krijg je dat gras zo groen!?

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

PuckStar schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:29:
[...]

Hoe krijg je dat gras zo groen!?
There is a mod for that. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Niets te klagen over graphics, een beetje gras doet wonderen inderdaad.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vMQiRsXU8V6lrvK54J2mAp70/thumb.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3aI5jlF91uttmscxjQ4zJdPw/thumb.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bfTvMgrmVzTqjZ3N5QoUmxKo/thumb.png

Mijn favoriete screenshot, let op, dit is een spoiler voor de Brotherhood en één van de laatste missies van het spel. Voor mij persoonlijk de tofste scene met de meeste actie op het scherm, dat heb ik met de andere facties en missies niet gehad. _/-\o_

http://i.share.pho.to/00f64b9c_o.png

Mijn settlement ben ik nu ook mee bezig, ben helaas al aan de bouw-limiet. Dat moet ik dus ook even modden. Hopelijk heeft dat geen invloed op crashes en veel slechtere performance. Ik probeer zoveel mogelijk de bestaande huizen erbij te betrekken, maar kan ook wel wat mods gebruiken om meer items toe te voegen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DXdiHiathsglyzqY6An54E0E/thumb.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/M5PXP1ETUYi7h4pr7S5Hb7SA/thumb.png

[ Voor 5% gewijzigd door Divak op 12-12-2015 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ries schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 14:32:
Niets te klagen over graphics, een beetje gras doet wonderen inderdaad.(knip)
Inderdaad best knap wat zo'n oude engine eruit kan gooien. Nu nog even wachten op de echte enb's en de modding tools :D

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5777/22601187968_d36af0d579_n.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2015 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-09 12:28
haha, leuk voor 5 minuten :P . daarna gaat het alleen maar op je zenuwen werken denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Nu online
Wat ook een handige mod is; http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/3943/?

Kun je ver buiten de originele gebieden ook nog bouwen en hoger. Ook kun je buiten de originele gebieden nog aardig wat spul vinden dat je kunt scrappen. Versla eerst wel de nabije vijanden :+

Handigste vond ik nog wel dat ik enkele workbenches bij de red rocket ten zuid-westen van Starlight Drive-In (nabij Corvega) naar de drive-in kon brengen aangezien ik nog geen workbenches enzo kan bouwen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Inderdaad, ik wilde iets meer kleur in mn game, vond het te somber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 14:50:
[...]

Inderdaad best knap wat zo'n oude engine eruit kan gooien. Nu nog even wachten op de echte enb's en de modding tools :D

[afbeelding]
Ik vind het eigenlijk een prachtig spel hoor kwa graphics. Jammer dat ik niet kan spelen met shadows op ultra want dat scheelt toch ook nog wel wat.

Btw: iemand die weet als het normaal is dat de loading tijden sterk verhogen als je wat (texture) mods hebt?
Heb nu een stuk of 15 mods en merk toch wel dat het spel over het algemeen wat trager laadt
Alles staat nochtans op mijn SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Tja al die textures moeten ook ingeladen worden, dat kan impact hebben op de laadtijden. Zeker als ze wat groter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Nu online
En het laden van textures was al oorzaak nummer 1 voor de fps drops ^^
Zelf merk ik er overigens niets van, maar wellicht is dat omdat ik juist mods heb die alles optimaliseren. Dat maakt het spel speelbaar op mijn outdated rig (dat en geen shadows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Moet zeggen dat ik het erg leuk vind om hem nog een keer te spelen. Heb de eerste playthrough expres de focus op een bepaalde speelstijl gelegd; intelligence, charisma, crafting. Nu: melee, dom sterk en lucky. Maar omdat ik nu niet meteen elk slot open maak en elke terminal unlock kom ik mooie stukken verhaal tegen (om bv een password te achterhalen). Daarnaast heb ik vandaag twee quests gedaan die ik eerder niet was tegengekomen. Kom ook nieuwe dingen tegen omdat ik speechchecks niet haal.

Kortom, kan het iedereen aanraden om hem op verschillende manieren te spelen en niet op 1 build alles proberen te unlocken en dan wegleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
SideShow schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 22:15:

Ik vind het eigenlijk een prachtig spel hoor kwa graphics. Jammer dat ik niet kan spelen met shadows op ultra want dat scheelt toch ook nog wel wat.

Btw: iemand die weet als het normaal is dat de loading tijden sterk verhogen als je wat (texture) mods hebt?
Heb nu een stuk of 15 mods en merk toch wel dat het spel over het algemeen wat trager laadt
Alles staat nochtans op mijn SSD
Ik gebruik momenteel de volgende mods en merk inderdaad dat het laden nu ook langer duurt, ook vanaf een SSD, maar zoals Tsurany ook zegt, alles moet uiteraard wel ingeladen worden.
  • Armorsmith Extended
  • BhaalsBetterSorting
  • Enhanced Blood Textures
  • Lowered Weapons
  • Settlement Supplies Expanded
  • Water Enhancement Textures
bat file mods:
  • Batch File all the junk
  • Higher Settlement Budget
Uit nieuwsgierigheid, welke mods gebruik jij allemaal?

En het spel ziet er standaard al mooi uit, maar ik miste nog wat scherpte en vond de kleuren iets te fleurig. Ik heb daarom een bestaande SweetFX aangepast naar mijn wensen :)

Klik voor fullscreen
Afbeeldingslocatie: http://matr1x.nl/fallout4/tweak1_thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://matr1x.nl/fallout4/tweak2_thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://matr1x.nl/fallout4/build_thumb.png

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Sluw schreef op zondag 13 december 2015 @ 01:02:
Moet zeggen dat ik het erg leuk vind om hem nog een keer te spelen. Heb de eerste playthrough expres de focus op een bepaalde speelstijl gelegd; intelligence, charisma, crafting. Nu: melee, dom sterk en lucky. Maar omdat ik nu niet meteen elk slot open maak en elke terminal unlock kom ik mooie stukken verhaal tegen (om bv een password te achterhalen). Daarnaast heb ik vandaag twee quests gedaan die ik eerder niet was tegengekomen. Kom ook nieuwe dingen tegen omdat ik speechchecks niet haal.

Kortom, kan het iedereen aanraden om hem op verschillende manieren te spelen en niet op 1 build alles proberen te unlocken en dan wegleggen.
Mag ik vragen he, je bent nu aan je tweede playthrough bezig. Heb je dan ook echt alles gedaan in je eerste playthrough, dus ieder gebied ontdekt, ieder gebouw in geweest en gecleared, iedere quest en side quest gedaan? Want ik lees dat meer mensen meerdere playthroughs doen, maar dan vraag ik me af of die niet gewoon alleen de main quest doen en dan gelijk weer opnieuw beginnen? Of mensen die de game alweer verkopen na alleen de main quest gedaan te hebben 'want de game is uitgespeeld'.

Ik probeer juist de main quest te vermijden en wat rond te lopen en iedere side quest die ik dan oppik te doen dat vervolgens weer leidt tot nog meer side quests :P

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Het is juist leuker om het over meerdere playthroughs te verdelen. Want was is de lol aan een tweede keer als je ALLES al gezien hebt? Ik word in de tweede playthrough naar hele andere gebieden gestuurd (gezien de game vol zit met random quest locaties). Waar ik in de eerste game direct naar het zuiden werd gestuurd, ging ik de tweede keer juist richting het oosten en kwam ik hele andere gebieden en quests tegen.

Daarnaast is het ook gewoon niet te doen, dat je 'zelf' alle quests vind. Je moet vaak via een andere quest op bepaalde plekker terecht komen. Een luik in de vloer, verstopt onder wat bosjes in the middle of nowhere zul je zelf denk ik niet tegenkomen zonder wat hulp van een quest, radiosignaal of briefje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

MaTr1x schreef op zondag 13 december 2015 @ 11:16:
[...]

Ik gebruik momenteel de volgende mods en merk inderdaad dat het laden nu ook langer duurt, ook vanaf een SSD, maar zoals Tsurany ook zegt, alles moet uiteraard wel ingeladen worden.
  • Armorsmith Extended
  • BhaalsBetterSorting
  • Enhanced Blood Textures
  • Lowered Weapons
  • Settlement Supplies Expanded
  • Water Enhancement Textures
bat file mods:
  • Batch File all the junk
  • Higher Settlement Budget
Uit nieuwsgierigheid, welke mods gebruik jij allemaal?

En het spel ziet er standaard al mooi uit, maar ik miste nog wat scherpte en vond de kleuren iets te fleurig. Ik heb daarom een bestaande SweetFX aangepast naar mijn wensen :)

Klik voor fullscreen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/38282964/mods.png

Hoofdzakelijk textures dus. En niet steeds de 4K hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
MaTr1x schreef op zondag 13 december 2015 @ 11:24:
[...]

Mag ik vragen he, je bent nu aan je tweede playthrough bezig. Heb je dan ook echt alles gedaan in je eerste playthrough, dus ieder gebied ontdekt, ieder gebouw in geweest en gecleared, iedere quest en side quest gedaan? Want ik lees dat meer mensen meerdere playthroughs doen, maar dan vraag ik me af of die niet gewoon alleen de main quest doen en dan gelijk weer opnieuw beginnen? Of mensen die de game alweer verkopen na alleen de main quest gedaan te hebben 'want de game is uitgespeeld'.

Ik probeer juist de main quest te vermijden en wat rond te lopen en iedere side quest die ik dan oppik te doen dat vervolgens weer leidt tot nog meer side quests :P
Ik heb expres niet alles verkend, heb me laten leiden door de game. Ook gekozen voor een slimme charismatische build en zo gespeeld (voor The Railroad). Wel redelijk wat sidequests gedaan (en level 45 ofzo op het einde) maar had wel nog wat open gebieden op de map en het gevoel lang niet alles te hebben gezien. Nu maak ik andere keuzes, speel op een andere manier, ga andere kanten op en kom ook nieuwe dingen tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

MaTr1x schreef op zondag 13 december 2015 @ 11:24:
[...]

ik heb hem nu 2 keer uitgespeeld, 1 x op normaal en een keer op survival. de eerste keer al redelijk veel gedaan maar ik probeer main en side quests beetje om en om te doen. de 2e keer ben ik bijvoorbeeld voor een andere faction gegaan. en ik kom ook ontzettend veel dingen tegen die ik de eerste keer niet tegen kwam. de 2e run focus ik me ook meer op het zoeken van comics en bobbleheads. en ik ga hem eerdaags een 3e keer doorlopen omdat ik weer iets las op een website wat ik wil proberen.
spoiler:
Liberty prime ativeren :P

leuke manier om nieuwe dingen te vinden -> questgevers in settlements de trade routes laten lopen. zo vond ik de Atom Cats. dat hele gebied was ik nog niet geweest en om 1 of andere vage rede liep die gast zo dat gebied in terwijl ik me quest wou inleveren.

[ Voor 8% gewijzigd door Freakiebeakie op 13-12-2015 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Zo, the institute heeft afgedaan bij mij.
In feite speel ik niet zo graag spellen die je keuzes laten maken en je dan gegarandeerd slecht laten voelen achteraf, maar nu valt het wel mee

spoiler:
Ik moest die synths vangen bij bunker hill... ze waren bang dus heb ik ze maar vrijgelaten en de courser afgemaakt. Dan afscheid genomen van Shaun op het dak.
Ik denk de juiste keuze want waarmee zijn ze in feite bezig? Hun grootste verwezenlijking is net die "synth 3" maar als Shaun zegt dat het gewoon machines zijn en geen angst kennen, vraag ik me wel af waarmee ze bezig zijn en hoe ze juist van plan zijn de toekomst terug op te bouwen? Onder de grond? Met machines dus. Wow, lijkt me gezellig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

NitroX infinity schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 15:12:
Wat ook een handige mod is; http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/3943/?

Kun je ver buiten de originele gebieden ook nog bouwen en hoger. Ook kun je buiten de originele gebieden nog aardig wat spul vinden dat je kunt scrappen. Versla eerst wel de nabije vijanden :+

Handigste vond ik nog wel dat ik enkele workbenches bij de red rocket ten zuid-westen van Starlight Drive-In (nabij Corvega) naar de drive-in kon brengen aangezien ik nog geen workbenches enzo kan bouwen.
Mocht al je Power Armor worden gereset of ben je een wapen kwijt? Dan is deze mod (samen met Scrap Scrap mod) daar mogelijk verantwoordelijk voor. Schijnbaar is het gefixed maar bij mij werden nog steeds alle 28 Power Armors die ik had verzameld gereset naar T45's waarbij sommige zelfs verdwenen. Na het verwijderen van Scrap Scrap had ik het probleem nog steeds. Vervolgens deze mod (en ik dacht nog een andere) ook verwijderd en nu zijn mijn Armors weer veilig. Tevens had ik veel last van verdwijnende wapens. Ik kan nog niet echt goed zeggen of dit nu opgelost is, hoewel ik alweer veel gespeeld heb na het verwijderen van de mods en mijn wapens tot nu toe in mijn inventory blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

SideShow schreef op zondag 13 december 2015 @ 16:12:
Zo, the institute heeft afgedaan bij mij.
In feite speel ik niet zo graag spellen die je keuzes laten maken en je dan gegarandeerd slecht laten voelen achteraf, maar nu valt het wel mee

spoiler:
Ik moest die synths vangen bij bunker hill... ze waren bang dus heb ik ze maar vrijgelaten en de courser afgemaakt. Dan afscheid genomen van Shaun op het dak.
Ik denk de juiste keuze want waarmee zijn ze in feite bezig? Hun grootste verwezenlijking is net die "synth 3" maar als Shaun zegt dat het gewoon machines zijn en geen angst kennen, vraag ik me wel af waarmee ze bezig zijn en hoe ze juist van plan zijn de toekomst terug op te bouwen? Onder de grond? Met machines dus. Wow, lijkt me gezellig! :)
zo heb ik hem de eerste keer ook gedaan. 2e keer vrienden met ze gebleven gewoon omdat ik nieuwsgierig was en i.p.v the institute de BOS gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusky Demon NL
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-11-2024
Is er een mod die de log kan weergeven? Die tekstballonnetjes die 0,01 seconde in beeld komen kan ik echt niet lezen. :o Ik moet regelmatig opzoeken op internet wat er nou weer in beeld stond. Voor quest items die je gekregen hebt kan dat wel, maar voor sommige dingen gaat het niet. Ik heb al een mod geinstalleerd die de meldingen dat settlements aangevallen worden duidelijker maakt, dat is al een hele verbetering, maar nog niet genoeg helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Freakiebeakie schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 00:34:
[...]

ik dacht 5 sec loool en toen gingen me haren overeind staan :P 8)7
Hahaha, 't wordt vrij snel irritant ja :D
Voor Skyrim was er ook zoiets: YouTube: Project P.E.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 17:40

jmk

Dusky Demon NL schreef op maandag 14 december 2015 @ 02:03:
Is er een mod die de log kan weergeven? Die tekstballonnetjes die 0,01 seconde in beeld komen kan ik echt niet lezen. :o Ik moet regelmatig opzoeken op internet wat er nou weer in beeld stond. Voor quest items die je gekregen hebt kan dat wel, maar voor sommige dingen gaat het niet. Ik heb al een mod geinstalleerd die de meldingen dat settlements aangevallen worden duidelijker maakt, dat is al een hele verbetering, maar nog niet genoeg helaas.
Dat zou ik ook graag willen weten. Ik lees vrij langzaam en soms verschijnen die teksten als er veel andere dingen gebeuren in het spel.

Wat ik trouwens ook niet handig vind zijn je niet-gelezen notes die geen marker hebben in je inventory. Ik heb nu zo ongelooflijk veel notities... Ik vind het fijn ze 1 keer te lezen, vooral leuk na het looten, maar als je je misc door moet bladeren is de lol er een beetje af. "Inspect" kiezen in het transfer scherm werkt gek genoeg niet, je ziet dan alleen het papiertje, niet de tekst...

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 13:01
Fantastisch spel, maar bepaalde onderdelen blijf ik vreemd vinden. Zo is het apparel systeem mij niet helemaal duidelijk. Soms wordt een nieuw shirt onder mijn armor delen geplaatst. Als ik vervolgens een onderdeel van mijn armor vervang voor een andere (bijv. een andere chest piece), loop ik ineens in mijn onderbroek met een chest piece.

Herkent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
Joeridev schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:15:
Fantastisch spel, maar bepaalde onderdelen blijf ik vreemd vinden. Zo is het apparel systeem mij niet helemaal duidelijk. Soms wordt een nieuw shirt onder mijn armor delen geplaatst. Als ik vervolgens een onderdeel van mijn armor vervang voor een andere (bijv. een andere chest piece), loop ik ineens in mijn onderbroek met een chest piece.

je kunt alleen lichte kleding hieronder dragen zoals je vault uniform, long johns, fatigues en not wat andere spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Dat is toch leuk om te zien. Ik herken natuurlijk veel vanuit de game maar ik had niet gedacht dat er zo veel gewoon echt bestaat en nog op een redelijk overeenkomende locatie ook. Ik wist wel van het stadion en wat andere grote trekpleisters maar er is veel meer wat ook echt bestaat, op de grafstenen en straatputten nauwkeurig. Neem nou dat b.v. dat gebouw van Hancock. Compleet met Balkon etc. Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Joeridev schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:15:

Ja, dit kun je echter wel zien in je pip-boy. Als je armor hebt geselecteerd kun je op je character zien om welk lichaamsdeel het gaat. Chest piece, armen en benen zie je dan wel duidelijk knipperen. Als het een outfit is die je hele lichaam 'inneemt', zal alles gaan knipperen. Dan heb je ook nog de items die wel onder je armor-delen passen, deze zul je heel erg licht zien knipperen op je character.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

Ik heb een leuke uitdaging gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/by3jj01oEKBwhCEZEBb3fN86/thumb.jpg

1. Alle ballen verzamelen!

2. Ze allemaal in het rack krijgen... :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:26
bvk schreef op maandag 14 december 2015 @ 18:15:

[afbeelding]

:) :*) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Rustig hier in de laatste paar dagen...

Ik heb het weekend in elk geval weer flink huisgehouden. Eindelijk wat quests uit de questlog gedaan. En m'n moeilijkheidsgraad opgeschroefd naar 'Hard', zo rond level 20. Zou waarschijnlijk wel wat hoger zijn als ik op de PC speelde, maar handmatig mikken op de PS4 is niet mijn sterkste punt, dus ik doe bijna alles behalve snipen in VATS.

In Hangman's Alley heb ik nu een soort overdakte steeg gemaakt door er twee verdiepingen op te bouwen met floors en walls (bijna) van muur tot muur. Ziet er best wel cool uit. Ik zal eens screenshots posten als ik het wat meer aangekleed heb.
Ik merk wel dat ik heel erg veel tijd besteed aan het bouwen en managen van mijn basissen.

Een vraagje nog: ik heb nu in 3 settlements vendors gebouwd, maar klopt het dat de bottlecaps in alle workbenches te zien zijn? Ik dacht dat ik van settlement naar settlement moest om ze op te picken, maar ik ga steeds naar Sanctuary om daar bottlecaps op te halen, en dan zie ik vervolgens niks in mijn workbenches op andere locaties.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 16:50

Fuelke

Forza Ferrari

De inwoners van de settlements hebben een raar gevoel voor afstand. Ze worden lastig gevallen door Raiders, Supermutants, Ghouls of whatever "closeby" of "nearby". Klik je op de map om te kijken waar je heen moet, blijkt de locatie niet meteen om de hoek te liggen 8)7

Alleen gisteren, toen moest ik een settlement helpen waarvan de locatie inderdaad gewoon iets verderop lag. (die met de Forgers).

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Die quests herhalen zich ook net iets te vaak. Heb je bijvoorbeeld net een groep Ghouls aangepakt voor Santuary en kom je het goede nieuws brengen en krijg je gelijk nog een keer dezelfde opdracht - welliswaar op een andere locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
Ja inderdaad, voor mij ook de reden dat ik nu redelijk door de mainquest aan het rushen ben. Vond de sidequests die ik heb ondervonden tot dusverre maar mwah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:53
Heb een carry mod omdat ik niet steeds terug wil naar een settlement in de korte speelsessies die ik kan doen.
Echter ik kan geen powerarmor meer aan omdat als ik eruit stap mijn carry reset.
Overigens lijken de mods maar heel gelimiteerd te werken ondanks nmm helemaal up to dat en de .ini wijzigingen.

Iemand nog een carry mod als suggestie? En hulp waarom een (groot) gedeelte van mijn mods het überhaupt niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:05
Voor die carry mod gebruik ik de console, moet je wel iedere keer opnieuw intype als je van kleding wisselt:

player.setav carryweight xxx

Het is een beetje cheaten maar word gek van die loading times als ik weer teveel junk heb en moet fast travelen :)

Met mods wacht ik liever nog even totdat de creation kit er is, liever geen scrap scrap taferelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Nu online
Net weer wat 'leuks' gevonden; je kunt een railing in een doorway zetten waardoor je een soort van raam krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 08:21
NitroX infinity schreef op maandag 14 december 2015 @ 23:55:
Net weer wat 'leuks' gevonden; je kunt een railing in een doorway zetten waardoor je een soort van raam krijgt.
Dat was voor mij destijds ook een openbaring. Ik gebruik de doorways bijna nergens anders voor... :)

Het leukst vind ik dat je de betonnen fundering kunt gebruiken om muren te bouwen die niet meteen bouwvallig uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Ik vind het juist een van de charmes dat je niet ongelimiteerd zooi mee kan slepen. Dat maakt het niet leuk, maar het hoort er wel een beetje bij.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:38

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Spud82 schreef op maandag 14 december 2015 @ 22:19:
Ja inderdaad, voor mij ook de reden dat ik nu redelijk door de mainquest aan het rushen ben. Vond de sidequests die ik heb ondervonden tot dusverre maar mwah...
Die side quest die zich zo herhalen zijn radiant quests (?). Ga er niet te snel doorheen want de normale side quest bevatten echt pareltjes en brengen je soms naar geweldige en/of ludieke situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

bvk schreef op maandag 14 december 2015 @ 18:15:

[afbeelding]

is er iets waarmee 'geplaatste objecten' ook blijven staan waar je ze neergezet hebt? dan ligt object meter elders, valt door de grond of zweeft in de lucht. :F ben je net 'uuren' aan het decoreren geweest; is het na her-laden weer ongedaan gemaakt |:(

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Nu online
Sumerechny schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 06:49:
[...] Die side quest die zich zo herhalen zijn radiant quests (?). Ga er niet te snel doorheen want de normale side quest bevatten echt pareltjes en brengen je soms naar geweldige en/of ludieke situaties.
Die radiant quests beginnen meestal ook met "blahblah: insert random locatie". Je kan ze er meestal zo uithalen. De andere quests of eigenlijk locaties moet je inderdaad rustig de tijd voor nemen. Soms zitten er echt geweldige kleine verhaaltjes in de terminals, notes en de opbouw van de omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Fuelke schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:21:
De inwoners van de settlements hebben een raar gevoel voor afstand. Ze worden lastig gevallen door Raiders, Supermutants, Ghouls of whatever "closeby" of "nearby". Klik je op de map om te kijken waar je heen moet, blijkt de locatie niet meteen om de hoek te liggen 8)7
http://i.imgur.com/3CoxwAu.gifv

:D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Laatst online: 23-08 10:36

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:04

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Erg leuk om te zien! Ben zelf ook in Boston geweest, dus voor mij is fallout 4 sowieso leuk om in rond te lopen :).
Pagina: 1 ... 32 ... 53 Laatste

Let op:
Globaal spoiler beleid

-Details over de mainquest of grotere sidequest -> spoilertag
-Locatie van "one of a kind" wapens -> spoilertag
-Locatie van reguliere vijanden, wapens etc -> spoiler niet nodig.

Gebruik vooral je gezonde verstand!