Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Geteisem schreef op zondag 15 november 2015 @ 10:57:
Ik vind juist ontzettend veel armor en weapons. Maar waarom is in godsnaam de take all optie voor loot niet aanwezig. Klik mij een ongeluk op al die lijken -O-
Dat is er toch? E for take item, R for take all.
anandus schreef op zondag 15 november 2015 @ 09:41:
Maar let wel op, want als je iets hebt dat meerdere onderdelen heeft, bijv wood, steel en glass, en je gebruikt het tijdens het bouwen voor wood, dat het item dan verdwijnt en je dat steel en glass niet krijgt.
Is het in dit geval niet erg, maar als je bijv duct tape gebruikt voor cloth is het wel erg zonde als je de adhesive kwijt bent, bijvoorbeeld.
Als je iets handmatig scrapt krijg je wel alle onderdelen.
Weet je dit zeker? Dat zou wel heel dom zijn.

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 15-11-2015 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Whops.

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 15-11-2015 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Anoniem: 172410 schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:11:
[...]

Dat is er toch? E for take item, R for take all.

[...]

Weet je dit zeker? Dat zou wel heel dom zijn.
Speel op de PS4. Maar op een of andere manier krijg ik 'take all loot' die optie niet.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-06 13:26

Luukwa

o/

Weet iemand waar je screws kan vinden?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:12
Luukwa schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:22:
Die krijg je van het scrappen van bv wapens en electrospul zoals ventilatoren en warmhoudplaatjes. Moet je wel die speciale perk uit de intelect lijn hebben.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Lekker Ventje schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:24:
[...]

Die krijg je van het scrappen van bv wapens en electrospul zoals ventilatoren en warmhoudplaatjes. Moet je wel die speciale perk uit de intelect lijn hebben.
Je heb alleen die perk nodig om ze uit wapens te halen, uit de overige spullen kan je ze halen zonder de perk.
Handig weetje, als je iets maakt waar je een onderdeel mist kan je op een knop drukken om deze te zoeken(op de pc met Q). Als je dan in de buurt bent van een item wat deze materialen bevat zal deze groen oplichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Desk fans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-06 14:02

Scighera

swim-bike-run

Mad-Matt schreef op zondag 15 november 2015 @ 10:49:
ugh, van de week een powerarmor frame laten staan, kan hem nu nergens meer vinden.
(Was in een gebouw van 3 aan-eengesloten loodsen, stond hij in de linker. (wie kan mij op weg helpen)

Wel een X-01 Mark 2 torso gevonden :D
zat de fusion core er nog in? zo ja, dan ben je hem kwijt, is die gehyacked door een NPC die er mee aan de wandel gaat. ik ben er ook al een kwijt. als je een power armor weg zet: altijd fusion core eruit

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-06 18:44
Hoe kan je, als je alle onderdelen van een power armor los in je inventory heb, deze in elkaar zetten tot een volledig nieuwe? Dus niet de onderdelen van mijn huidige vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

zonder perks::
-deskfan
-typewriter
-handcufs
-toy car
-toy truck
-hotplate
-antique globe
-die speelgoed paarden of onderdelen ervan

verder adhesive nodig (ductape, wonderglue) en aluminium (alu cans, jerrycans)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Bedankt allen!

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Poesmij schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:31:
Hoe kan je, als je alle onderdelen van een power armor los in je inventory heb, deze in elkaar zetten tot een volledig nieuwe? Dus niet de onderdelen van mijn huidige vervangen.
gaat niet, je hebt een frame nodig :) dus ergens een frame kapen :) . dus een power armor vinden zonder iemand er in
spoiler:
-die array met satteliet schotels rechtsboven in de map, bewaakt door supermutants in BoS quest heeft er 1 staan in een van de schotels
-achter een master lock in de armory van national reserve camp, ook BoS questlijn
(beide de volg het distress signal) van een verloren patrouille

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Waren er eigenlijk patches voor Skyrim? Ik heb Skyrim nooit gekocht (...) en heb er dus niet op gelet. Heb nu wel Fallout 4 gekocht maar hoop dat er snel wat patches komen. Ik bedoel, de checkbox voor "windowed mode" werkt niet eens? Heck, heel dat settings menu is een gare boel. Toch veel van die kleine zaken en bugs als je eens rondkijkt op reddit of youtube.

Kijk, moesten de graphics nu het enige zijn dat wat minder is, geen probleem zou ik zeggen, maar dit spel moet echt afgewerkt worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

SideShow schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:37:
Waren er eigenlijk patches voor Skyrim? Ik heb Skyrim nooit gekocht (...) en heb er dus niet op gelet. Heb nu wel Fallout 4 gekocht maar hoop dat er snel wat patches komen. Ik bedoel, de checkbox voor "windowed mode" werkt niet eens? Heck, heel dat settings menu is een gare boel. Toch veel van die kleine zaken en bugs als je eens rondkijkt op reddit of youtube.

Kijk, moesten de graphics nu het enige zijn dat wat minder is, geen probleem zou ik zeggen, maar dit spel moet echt afgewerkt worden....
Hoop dat er voor de texture load bug toch wel snel een patch komt..

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:00

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Scighera schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:30:
[...]

zat de fusion core er nog in? zo ja, dan ben je hem kwijt, is die gehyacked door een NPC die er mee aan de wandel gaat. ik ben er ook al een kwijt. als je een power armor weg zet: altijd fusion core eruit
Nope, maar het probleem is, ik kan het hele gebouw niet meer vinden |:(

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:09
Ff offtopic maar wel grappig bericht :

http://www.emerce.nl/nieu...-daalt-flink-na-fallout-4

You know who you are! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SideShow schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:37:
Ik bedoel, de checkbox voor "windowed mode" werkt niet eens?
Die werkt hier wel gewoon. Niet dat er geen andere bugs zijn, overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

_O- fuck, gesnapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Fallout 4 is my new mistress!

http://www.fmylife.com/miscellaneous/21492052

_O-

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:32
hatsa schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 22:22:
Eindelijk een beetje meer tijd gehad om te spelen :) Beetje random rondlopen en onderzoeken, beetje sidequests, beetje mainquests, ik vind het tof d:)b

Op de PS4 is wel heel duidelijk een verschil in graphics ten opzichte van 3/N.V. op de PS3, dus daarover heb ik vrij weinig te klagen. Ik moet nog wel een beetje wennen aan het nieuwe leveling-systeem. En ik heb echt amper meer "oh fuck, hier had ik nog niet helemaal niet moeten zijn want de vijanden zijn hier veel te sterk - ik wil wegrennen maar dat kan ik niet - dood"-situaties. Die mis ik wel echt, maar misschien komen die later nog.
Heh. Dat had ik met een paar ghouls en sentry bot xD Ben heel hard weggerend voor de bot na de ghouls.

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Mad-Matt schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:41:
[...]

geef ons dan een nauwkeurig beschrijving van het gebouw, als ook wat er rondliep (ghousl, super mutants, raiders) of het het aan een quest was verbonden. ik heb vaag een vermoeden welke het is (BoS questlijn om verloren tech te zoeken, twee loadsen met ghouls, en een paar vrachtwagens. een loods had een geel rek staan voor power armor :)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Het zijn 3 gekoppelde loodsen, in de meest linker een geel rek voor powerarmor en ook een kaal powerarmor.
Ik liep er zo maar tegen aan, volgens mij in de linker deel van de map, maar ik heb al zoveel gezien dat ik het niet meer weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Vanavond eens kijken of Fallout draait op mijn prehistorische pc. Vanmiddag ff de game 'scoren' ergens.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:45

Fordox

00101010

Holy shit, fallout 4 is geniaal, want het heeft me enorm gejunpscared met een ghoul :D

Geen enkele horror game of film heeft dat een lange tijd met me gedaan, het voekde heerlijk :D

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Mad-Matt schreef op zondag 15 november 2015 @ 12:17:
Het zijn 3 gekoppelde loodsen, in de meest linker een geel rek voor powerarmor en ook een kaal powerarmor.
Ik liep er zo maar tegen aan, volgens mij in de linker deel van de map, maar ik heb al zoveel gezien dat ik het niet meer weet.
Dan is het een ander dan ik bedoel, als ik even mijn powerarmor locaties voor de geest haal dan voldoet geeneen aan deze beschrijving

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dan heb jij er ook nog 1 te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:45
Weer een vreemd iets.

Als ik nu de lamp aanzet (dubbel tab) krijg ik het volgende te zien
Afbeeldingslocatie: http://uploadffs.nl/images/2015/11/15/2015-11-15_00001.md.jpg
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

is een optie voor je hoofdlamp, dit is de Pip-boy edition. Je kan in je workbench een andere maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Leuk dat er al heel wat texture mods beginnen komen. Ik zit vooral te wachten op bijvoorbeeld betere textures voor de muren, huizen en meubilair...
Misschien dat het spel binnen hier en enkele weken effectief op een PC game lijkt :)

*edit: vers van de pers :) http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/680/?

[ Voor 18% gewijzigd door SideShow op 15-11-2015 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Damn, net klaar met de Glowing Sea te ontdekken, wat een fantastisch neergezet stukje Fallout zeg.
Bethesda heeft de hel naar je pc gebracht, schitterend. Heb echt genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Mad-Matt schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:12:
Damn, net klaar met de Glowing Sea te ontdekken, wat een fantastisch neergezet stukje Fallout zeg.
Bethesda heeft de hel naar je pc gebracht, schitterend. Heb echt genoten.
Inderdaad! Echt een heel indrukwekkend stuk map.

De sfeer in het spel blijft me echt verbazen, ik heb er nu 40 uur inzitten en het is echt gevarieerd aan het worden. Het ene moment sneak ik door een verlaten gekkenhuis met een silenced 10mm gun om niet 30 ghouls achter me aan te krijgen, het andere moment ga ik met een dikke assault rifle 'guns blazing' een groot industrieterrein met super mutants schoonvegen en even later trek ik een pre-war superhero costume aan en ga ik vigilante justice uitvoeren in een klein stadje met friendlies _/-\o_ Zoveel manieren om het spel te spelen, en dan speel ik nu nog zonder vooraf bedacht perk-plan en kies ik wat me leuk lijkt.

Maken jullie trouwens veel gebruik van de chemicals die je zelf kunt maken? Ik zweer bij de Psychobuff (Psycho + Buffout, duh) waardoor je +25% dmg, 60 extra HP en 2 STR/END krijgt voor 8!! minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik gebruik eigenlijk nooit chems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8819

http://fallout.wikia.com/wiki/Addiction

Zal dit in deel 4 ook zitten ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ja, heb er al regelmatig hints hierover gehoord door npc's. Dus hoogstwaarschijnlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
Ja klopt, ik weet niet precies welke verslavingen van welke drugs komen maar ik ben Psychobuff verslaafd en heb verminderde strength en endurance. Maar er is een item ingame (Additol heet et volgens mij) die al je verslavingen cured.

Plus de verminderde effecten treden pas op als je het een tijdje niet meer gebruikt, en ik gebruik Psychobuff eigenlijk bij iedere zware combat situatie dus ben ik nooit verzwakt op belangrijke momenten.

[ Voor 30% gewijzigd door Feihcretsam op 15-11-2015 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-06 14:40

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Feihcretsam schreef op zondag 15 november 2015 @ 15:36:
Ja klopt, ik weet niet precies welke verslavingen van welke drugs komen maar ik ben Psychobuff verslaafd en heb verminderde strength en endurance. Maar er is een item ingame (Additol heet et volgens mij) die al je verslavingen cured.

Plus de verminderde effecten treden pas op als je het een tijdje niet meer gebruikt, en ik gebruik Psychobuff eigenlijk bij iedere zware combat situatie dus ben ik nooit verzwakt op belangrijke momenten.
Ik verkoop al die rare chems meestal omdat ze veel geld opbrengen. Ik gebruik alleen Radaway en Stimpacks.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

kuusj98 schreef op zondag 15 november 2015 @ 15:41:
[...]

Ik verkoop al die rare chems meestal omdat ze veel geld opbrengen. Ik gebruik alleen Radaway en Stimpacks.
Ik bewaar ze eigenlijk allemaal omdat ik nu nog niet weet of ik ze later in het spel ineens ergens voor nodig ga hebben...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomvanschayk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:30
Wat heb ik toch een hekel aan Strong als companion... Verraad continu je positie en blijkbaar vind hij het grappig om als een dolle op me af te rennen waardoor ik denk dat er een super mutant op me af komt en ik voor niets ammo op hem verspil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Mad-Matt schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:47:
Ik gebruik eigenlijk nooit chems
ik zuip vooral veel. :P
Dat moment dat je niet meer kan fasttravellen omdat je teveel gewicht bij je hebt :')
VODKAAAA

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:11

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Feihcretsam schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:40:
[...]

Inderdaad! Echt een heel indrukwekkend stuk map.

De sfeer in het spel blijft me echt verbazen, ik heb er nu 40 uur inzitten en het is echt gevarieerd aan het worden. Het ene moment sneak ik door een verlaten gekkenhuis met een silenced 10mm gun om niet 30 ghouls achter me aan te krijgen, het andere moment ga ik met een dikke assault rifle 'guns blazing' een groot industrieterrein met super mutants schoonvegen en even later trek ik een pre-war superhero costume aan en ga ik vigilante justice uitvoeren in een klein stadje met friendlies _/-\o_ Zoveel manieren om het spel te spelen, en dan speel ik nu nog zonder vooraf bedacht perk-plan en kies ik wat me leuk lijkt.

Maken jullie trouwens veel gebruik van de chemicals die je zelf kunt maken? Ik zweer bij de Psychobuff (Psycho + Buffout, duh) waardoor je +25% dmg, 60 extra HP en 2 STR/END krijgt voor 8!! minuten.
Ik ben ook groot fan van de chems.. eerst gebruikte ik ze nooit, maar in mijn 2e (of 3e?) run van Fallout NV, ben ik ze toch maar gaan gebruiken. Caps heb ik niet echt nodig, dus verkopen is niet interessant genoeg. Daarnaast kun je echt mooie dingen doen met de juiste chems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Jullie zijn gewoon een stelletje junkies... :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Grrrrrr, eerste game-breaking bug ontdekt... Niet echt een spoiler denk ik, maar toch:
spoiler:
Ik moet nu dus van de BoS dat ammodepot clearen en dus in zo'n Vertibird stappen die aangegeven is. Probleem is dat ik geen enkele optie krijg om het ding binnen te gaan. Even met tcl in de command bar en er zo in gaan werkt ook niet. Wat is jullie advies? Kan ik die command om naar de volgende stage van een quest te gaan gebruiken of is dat gevaarlijk?

Alvast zeer bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomvanschayk
kuusj98 schreef op zondag 15 november 2015 @ 16:05:
Grrrrrr, eerste game-breaking bug ontdekt... Niet echt een spoiler denk ik, maar toch:
spoiler:
Ik moet nu dus van de BoS dat ammodepot clearen en dus in zo'n Vertibird stappen die aangegeven is. Probleem is dat ik geen enkele optie krijg om het ding binnen te gaan. Even met tcl in de command bar en er zo in gaan werkt ook niet. Wat is jullie advies? Kan ik die command om naar de volgende stage van een quest te gaan gebruiken of is dat gevaarlijk?

Alvast zeer bedankt :)
Bij mij (op ps4) kwam er niet eens een vertibird. Ik heb gewoon fast travel gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
Ik ging ook zonder de vertibird te nemen op pad, kwam er toen achter dat mijn objective nog op het airship stond en na terug te fast travellen kon ik gewoon instappen (PC). Er staan volgens mij wel 2 vertibirds... kies je wel de goede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Tomvanschayk schreef op zondag 15 november 2015 @ 16:19:
[...]

Bij mij (op ps4) kwam er niet eens een vertibird. Ik heb gewoon fast travel gedaan
http://fallout.wikia.com/wiki/Show_No_Mercy
Ok, ik kan dus blijven proberen wat ik wil :+ Zal nog maar eens met de andere omhoog en omlaag gaan dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomvanschayk
Ja dat was de missie inderdaad. Alleen begrijp ik nu dat het bij jou aan het begin van de missie is toch? Bij kwam niemand me ophalen van dat depot... Toen dus fast travel gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silv
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-07-2023
kuusj98 schreef op zondag 15 november 2015 @ 16:21:
[...]

http://fallout.wikia.com/wiki/Show_No_Mercy
Ok, ik kan dus blijven proberen wat ik wil :+ Zal nog maar eens met de andere omhoog en omlaag gaan dan.
Je kan ook gewoon naar dat fort lopen en dan update hij je quest automatisch. Had er ook al last van. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 21:16

Snippertje

Light up your life

Heerlijk, op weg naar een quest. 3uur later door alle side quests! Schrok me trouwens een hoedje...

spoiler:
Was net klaar met iemand redden uit de tower en had strong aan mijn team toegevoegd. Beland ik nietsvermoedend in een vijver komt er opeens een "swan" uit. Jezus enorm sterk monster dat me even flink kapot maakte. Lang leven quicksave elke 5min, schrok me de pleuris :P

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-06 13:43
Mijn character is verslaafd aan de buffout en psycho :) ik loop rond als een schreeuwende, gauw geirriteerde karakter die als je hem geen caps geeft, je meteen vol lood pompt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Ben nu level 11, zijn er meer mensen die op easy spelen en nog bijna geen legendarys hebben gevonden? Heb er nu 7,5 uur in zitten.. of is dit gewoon een kwestie van tijd en komt dit vanzelf?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

jetpack time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Luukwa schreef op zondag 15 november 2015 @ 16:41:
Ben nu level 11, zijn er meer mensen die op easy spelen en nog bijna geen legendarys hebben gevonden? Heb er nu 7,5 uur in zitten.. of is dit gewoon een kwestie van tijd en komt dit vanzelf?
Hoe hoger de moeilijkheidsgraad, des te meer legendaries je tegen komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:56
kuusj98 schreef op zondag 15 november 2015 @ 01:14:
spoiler:
Kun je ook een redelijke lading ammo meenemen en een volledig Power-Armor versie T60 a.k.a. de beste.
Nee.
Mad-Matt schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:41:
[...]

spoiler:
Waarschijnlijk doel je op Fort Hagen, een van de mainquest locaties. Deze is links in het midden van de map te vinden niet al te ver boven de Glowing Sea. Er staan daar een stuk of 4 van die powerarmour stations naast elkaar waarvan eentje er een vol T-51 pak heeft en een ander dacht ik enkel een frame.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:11

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Misha schreef op zondag 15 november 2015 @ 16:34:
[...]

Mijn character is verslaafd aan de buffout en psycho :) ik loop rond als een schreeuwende, gauw geirriteerde karakter die als je hem geen caps geeft, je meteen vol lood pompt :D
Haha mooi is dat! Die van mij begint te schreeuwen als ik Psycho neem.. iets in de trant van: ARGGGGH COME AT ME!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
Luukwa schreef op zondag 15 november 2015 @ 16:41:
Speel op Survival (en alleen melee 8) ) en kwam pas op level 9 een legendary tegen. Beter nog 3 in 15 minuten..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Druk bezig geweest met m'n Settlements. Ik heb hier nog meer tijd in zitten dan in het spel zelf. Heb nu vier settlements die goed verdedigbaar zijn en die snel uit kunnen groeien tot bolwerken van mijn legioenen.

Sanctuary

Sanctuary is m'n hoofd basis, meeste ruimte en daar heb ik ook al m'n voorraden.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ofXrGk5qNs5RGAUTvdEWz7ya/medium.jpg
Een van de drie toegangen is de brug, bewaakt door dappere settlers die niemand binnen laten.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/XFdt2swuqDo84llaXNoA3vMs/medium.jpg
Een zij-ingang die direct op het fort zelf uit komt.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/nYByc9OqAgrXFVj2QtUN1sAF/medium.jpg
Nog een ingang die bij de workbench uit komt, kortste route naar Vault 111.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/5HdPqNFjviekOq5ub4HBVqAT/medium.jpg
Settlement is volledig omringt door muren.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/5hCjt4dVhFFJH0bDsr02Petj/medium.jpg
Naast het fort zijn settlers aan het werk in de grote moestuin.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/jnjYZoaOaHr7Bl42Meg4nFCM/medium.jpg
Het fort zelf is een imposant bouwsel met drie etages en een dak met uitkijkpunt. Op de derde etage aan de buienkant zit de power generator, bereikbaar via twee trappen buitenom.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/EAIsbhdPMJg3MP7q2D4tFjgg/medium.jpg
Op de begane grond zitten alle workbenches en is er ruimte om even uit te rusten voor de settlers.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/9mXwW19lCQDsRlrGk6BtfbBy/medium.jpg
Verdieping 1 en 2 bestaan uit slaapkamers voor de settlers, kleine hokjes voor twee mensen met genoeg privacy tijdens de lange nachten.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/6A6wCuwx2QAVaPel9GdZtRB1/medium.jpg
Het 'dak' bied genoeg uitkijk over de omgeving, tevens aan alle kanten beschut. Dit dak heeft eveneens een dak om de regen buiten te houden.

Rocket Station

Het voormalige Red Rocket Truck Stop is omgebouwd naar Rocket Station.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/P0e7CrltG3PzeExpCu418yz4/medium.jpg
Volledig ommuurd en bewaakt door onder andere twee sentries die al mening Super Mutant hebben afgeschoten.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Zs39EXYsgY6bjZmhBb7UluAy/medium.jpg
Stalen huizen zodat tijdens een aanval de vrouwen en kinderen kunnen schuilen.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/xhr4hhPanNrkV4ZwR1C0IpT3/medium.jpg
Voor de mannen nog wat houten huizen omdat staal zeer kostbaar is.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/XJRnjSo5yvLvpIFeEZXrm46k/medium.jpg
Een eigen groentetuin om zelfvoorzienend te zijn.

Oberland Station

Oberland Station is een kleine settlement voor settlers die zich nauw verbonden voelen met het donkere bos.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/rTsbCZKTRd0wKdCxPnLS0sT4/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/1fmOLHVWpKL4i58ArRQMuWbT/medium.jpg
Een kleine settlement die de meest wanhopigen schuilt tegen de elementen en alles wat in het donkere bos rond loopt.

Tempines Bluff

Tempines Bluff is een farming settlement in de bergen. Beschut door zijn natuurlijke grenzen maar eveneens volledig ommuurd, better safe then sorry.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/egBvvDlGjMGQEpNzhqC5PsNi/medium.jpg
Twee wachttorens om vijanden snel zien aan te komen.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/5xpSfv6VSdfDrz5Q0UJpgMVl/medium.jpg
Een veld met op de achtergrond de fundamenten voor de bebouwing.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/FdkqVji4jsectUSiCgSSvUQS/medium.jpg
Vanwege een staal tekort zijn de huizen simpel en sober. Maar het bied veel veiligheid en dat is het belangrijkste.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Heerlijk hoe je gewoon bijna gelijk wie kan vermoorden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Mooie zin, kan je het nog een keer proberen, snap er geen fuck van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Mad-Matt schreef op zondag 15 november 2015 @ 18:16:
Mooie zin, kan je het nog een keer proberen, snap er geen fuck van
nee, is prima verstaanbaar, Mr Grammar Nazi.

tip: 'gelijk wie' in Vlaanderen = 'om het even wie' in Nederland.

'gewoon' slaat op het feit dat het er zelf rekening mee gehouden wordt en als een normale actie beschouwd wordt.
'bijna' slaat op het feit dat sommige npc's in leven blijven zoals je companions.
Als een zin te moeilijk voor je is, kan je zo'n woorden ook weglaten om het makkelijker te maken.

anyways, back to fallout..

edit: @hieronder, wut? Wat minder radiated water drinken ;) edit: de post hieronder is volledig veranderd.
Heerlijk hoe je gewoon bijna gelijk wie kan vermoorden
-> vertaling naar Nederland
Heerlijk hoe je gewoon bijna om het even wie kan vermoorden
-> zonder de woorden bijna en gewoon
Heerlijk hoe je om het even wie kan vermoorden
-> dit is echter niet accuraat genoeg, dus de woorden: bijna en gewoon met de reden hierboven al eerder vermeldt.

edit2 na de volledige edit:
Daarom hoef je mensen nog niet aan te vallen op een forum met een post die verder niets toevoegt.
-> daarom dus grammar nazi.

[ Voor 82% gewijzigd door SmokingCrop op 15-11-2015 18:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Nee heeft niets met grammar-nazi te maken, maar ik ben opgegroeid met ABN niet een Vlaams dialect.

[ Voor 76% gewijzigd door Mad-Matt op 15-11-2015 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-06 17:28
Tsurany schreef op zondag 15 november 2015 @ 18:03:
Druk bezig geweest met m'n Settlements. Ik heb hier nog meer tijd in zitten dan in het spel zelf. Heb nu vier settlements die goed verdedigbaar zijn en die snel uit kunnen groeien tot bolwerken van mijn legioenen.
..
Dat ziet er netjes uit! Ik heb zelf ook al de nodige tijd in mijn settlements gestoken maar ben tot nu toe 1 keer aangevallen.. en door welgeteld 1 raider..

Zijn jullie al vaker aangevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:53
Ik 1 keer door een stuk of 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

3x door super mutants.
2 keer in groepjes, 1x een losse suicide mutant. Ineens een champion wolkje buiten m'n basis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ikvolgens mij nog nooit, heb ook alleen sanctuary als actieve settlement. Krijg je wel een melding als je aangevallen wordt eigenlijk?

Moet eens wat meer tijd steken in het upgraden ervan geloof ik, heb ff vlug wat muren watchtowers en turrets neergezet en her en der wat bedden in prefab shacks maar meer niet. Dus misschien dat niemand het uberhaupt wil aanvallen. :+

En ben inmiddelsm level 21 meen ik, dus tijd zat gehad om aangevallen te worden.

[ Voor 10% gewijzigd door Flagg op 15-11-2015 18:44 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Tsurany schreef op zondag 15 november 2015 @ 18:03:

Sanctuary

Aardig gebouwd , hier van hetzelfde; soort van 'rust/dayz' ervaring zonder continue verkracht en geraid te worden; ik vind leuk.

Voor mijn gevoel totaal overbodig dat verdediging bouwen; geen nadelen of slechte ervaringen gehad (komt dat nog? of waarom fort bouwen?) maar vind wel leuk om te doen

Wel mooi om te zien hoe je die defend-towers gebruikt hebt, ga dat ook eens bekijken

Bij mijn muurtje heb ik daarachter zon floor/ceiling combi met daarop een schuin dakje (hoge kant naar de muur) met daarop turret + zoeklichtje:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nAXPgEFJcF27wg9gJvGsA9WI/thumb.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CPd0loYts6Slp60bc65WpudK/thumb.png

nog druk bezig met experimenteren vallen en switches maken

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Flagg schreef op zondag 15 november 2015 @ 18:43:
Ikvolgens mij nog nooit, heb ook alleen sanctuary als actieve settlement. Krijg je wel een melding als je aangevallen wordt eigenlijk?

Moet eens wat meer tijd steken in het upgraden ervan geloof ik, heb ff vlug wat muren watchtowers en turrets neergezet en her en der wat bedden in prefab shacks maar meer niet. Dus misschien dat niemand het uberhaupt wil aanvallen. :+

En ben inmiddelsm level 21 meen ik, dus tijd zat gehad om aangevallen te worden.
Volgens mij wordt je alleen aangevallen als je er bent.

(Al weet ik het niet zeker, ik heb wel eens willekeurig exp gekregen terwijl ik aan de wandel was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunisol
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-10-2023
nope krijg vaak genoeg opeens een popup quest van defend tenpines ofzo en 5 minuten later staat er failed maar iedereen leeft nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Ben 8,5 uur verder, 1 main quest gedaan en 4 side quests.. dit gaat lang duren zo :D.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:25
Zie tot nu toe het nut er nog niet van in om forten te gaan bouwen (buiten dat mensen dat gewoon leuk vinden natuurlijk!).

Ben in ruim 20 uur één keer aangevallen door drie super mutants. Even fast travelen, mutants killen en je bent klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

himlims_ schreef op zondag 15 november 2015 @ 18:43:
[...]

Aardig gebouwd , hier van hetzelfde; soort van 'rust/dayz' ervaring zonder continue verkracht en geraid te worden; ik vind leuk.

Voor mijn gevoel totaal overbodig dat verdediging bouwen; geen nadelen of slechte ervaringen gehad (komt dat nog? of waarom fort bouwen?) maar vind wel leuk om te doen

Wel mooi om te zien hoe je die defend-towers gebruikt hebt, ga dat ook eens bekijken

Bij mijn muurtje heb ik daarachter zon floor/ceiling combi met daarop een schuin dakje (hoge kant naar de muur) met daarop turret + zoeklichtje:

[afbeelding]

[afbeelding]

nog druk bezig met experimenteren vallen en switches maken
Ziet er ook goed zo'n dak met turrets. Goed om lange stukken muur te verdedigen.
Vraag me af hoe nuttig vallen zijn, als je nooit echt door grote groepen aangevallen wordt zijn twee turrets en wat torens afdoende eigenlijk.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Tsurany schreef op zondag 15 november 2015 @ 19:12:
[...]

Ziet er ook goed zo'n dak met turrets. Goed om lange stukken muur te verdedigen.
Vraag me af hoe nuttig vallen zijn, als je nooit echt door grote groepen aangevallen wordt zijn twee turrets en wat torens afdoende eigenlijk.
totaal geen idee van :+ en ook niet of muren daadwerkelijk nut hebben;
zo heb ik geen toegang/deur in mijn muur om fort heen zitten; de npc's verplaatsen gewoon door muren heen :X als ik naar binnen wil, open ik de workshop, selecteer stuk muur en druk weer op esc om te herstellen naar orginele plaats ;-)

daarlangs komen sommige beesten door de grond, dan hebben die turrets en muurtjes ook weinig nut lijkt me. maar weet het niet; geen wikis gelezen, vorige fallout games ervaren

weet ook niet hoe mobs bewegen en richting 'target' gaan; is dat korste route? lijnrecht over/door objecten heen? zoals de npc's; gewoon door muur heen?

* himlims_ heeft nogal last van N00000b verschijnselen

/edit:

waar ik me (mateloos) aan stoor; gooien van granaat en melee-combat via 1 knop. hoe werkt dat systeem? ingedruk houden is altijd een granaat gooien. maar snel/kort indrukken is soms melee en soms jezelf opblazen :X 8)7 kan dat anders? of doe ik iets verkeerd? want gebeurd mij vaak dat ik nade of molotov drop terwijl ik een bayonette in tegenstander wil plaatsen

[ Voor 27% gewijzigd door himlims_ op 15-11-2015 19:23 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

himlims_ schreef op zondag 15 november 2015 @ 19:14:
[...]

totaal geen idee van :+ en ook niet of muren daadwerkelijk nut hebben;
zo heb ik geen toegang/deur in mijn muur om fort heen zitten; de npc's verplaatsen gewoon door muren heen :X als ik naar binnen wil, open ik de workshop, selecteer stuk muur en druk weer op esc om te herstellen naar orginele plaats ;-)

daarlangs komen sommige beesten door de grond, dan hebben die turrets en muurtjes ook weinig nut lijkt me. maar weet het niet; geen wikis gelezen, vorige fallout games ervaren
Het blijft voornamelijk een leuke bezigheid. Wellicht met wat stores dat er nog lekker caps binnen komen. Maar echt oorlog is het niet nee. Zou graag willen verdedigen tegen tientallen raiders.

Maar het valt idd wat tegen, ook hoe settlers de forten gebruiken. Een ommuurd fort zou veel beter moeten aanvoelen dan een garage met op elke hoek een toren maar zo denken settlers er niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:42

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik snap eigenlijk niets van het perk systems, Als ik level krijg ik 1 punt die ik kan spenderen aan strenght etc. Maar wanneer speel ik die perks daaronder nu vrij?

Verder is het enorm frusterend als je een terminal of deur niet kunt hacken/lockpicken. Net ook weer een kamertje voorbij moeten gaan omdat ik de terminal niet kan hacken...aaaargh...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Chaoss, je doet het verkeerd ;)

Onder je perks staan ingekleurde plaatjes, daar kan je je punten in stoppen om "sterker/beter te worden"
In je perks kan je extra punten steken mocht je iets vrij willen spelen (zijn nu stippellijntjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Maar moet je dan helemaal geen punten aan strenght etc spenderen? Moet je de punten opsparen oid? Waarom kun je dan uberhaupt punten aan die special eigenschappen toekennen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:56
Je hebt een aantal basestats, Strength, Perception, Endurance, Charisma, Intelligence, Agility en Luck, onder elke basestat staat een rij met 10 perks. Perk 1 vereist bijvoorbeeld dat je 1 Strength moet hebben, waar perk 10 vereist dat je 10 Strenght moet hebben.

(bijna) Elke perk kan je vervolgens ook nog verbeteren naar level 2/3/4/5, maar hier hangt meestal een extra requirement aan in de vorm van het hebben van een bepaald level.

De perks welke gekleurd, maar niet geanimeerd zijn kan jij op dat moment unlocken. Geanimeerde perks heb je al unlocked en kan je misschien upgraden.

Je kan de punten dus zowel steken in het upgraden van een van de basestats (wat ook op zichzelf vooredelen meebrengt, bij Strength krijg je bijvoorbeeld +10 carrying capacity per Strength level) omdat je een bepaalde perk wil unlocken welke een hoger level van de basestat vereist. Of je kan het punt steken in een perk welke je al kan unlocken.

Punten opsparen kan je bijvoorbeeld doen als je op dat moment geen interessante perks hebt. Je kan dan kiezen om even te wachten totdat je het juist level hebt.

Een opzichzelf staande toevoeging hieraan:
Je vind her en der ook bepaalde skill magazines, deze geven je perks welke je niet zelf kan unlocken via de chart. Ook kan je bobbleheads vinden van de basestats, deze geven instant +1 aan said basestat, en van wat in voortgaande games de skills waren (speech, repair etc) welke vervolgens een kleine bonus geven aan iets. Barter geeft bijvoorbeeld een paar % betere sell/buy values bij winkels.

[ Voor 53% gewijzigd door D4NG3R op 15-11-2015 19:40 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Chaoss schreef op zondag 15 november 2015 @ 19:29:
Maar moet je dan helemaal geen punten aan strenght etc spenderen? Moet je de punten opsparen oid? Waarom kun je dan uberhaupt punten aan die special eigenschappen toekennen?
Je kan kiezen tussen een perk of bijvoorbeeld +1 strength. Is niet erg goed uitgelegd, had het in het begin ook niet door. Gelukkig had ik gesaved vlak er voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Lol nouhja nu ben ik nog maar lvl 5 maar dus wel punten verspild... :PP jammer maar ik heb geen zin om overnieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Heb overigens ook nog niks met settlements gedaan.. trekt me ook niet echt, wellicht dat dit later nog komt voor mij.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Dat settlement gebeuren (kampje bouwen enzo) hoeft toch niet of wel?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Nope volledig vrijwillig.

Vraag me alleen af of ik wel verplicht ga worden om met companion op pad te gaan, ik vind die hond al erg genoeg dat ie me constant volgt, maar kan het niet over mijn hart verkrijgen hem weg te sturen. O+ 8)7

[ Voor 80% gewijzigd door Flagg op 15-11-2015 20:16 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:12
whatupdoc schreef op zondag 15 november 2015 @ 20:08:
Dat settlement gebeuren (kampje bouwen enzo) hoeft toch niet of wel?
Maar je krijgt er wel XP voor want als je weer met die lui uit het museum naar de beginplaats bent gelopen krijg je er een quest voor om wat bedden en groentes weg te zetten. En voor elke muur die je wegzet krijg je ook XP.
Flagg schreef op zondag 15 november 2015 @ 20:14:
Nope volledig vrijwillig.

Vraag me alleen af of ik wel verplicht ga worden om met companion op pad te gaan, ik vind die hond al erg genoeg dat ie me constant volgt, maar kan het niet over mijn hart verkrijgen hem weg te sturen. O+ 8)7
Krijg het ook niet voor elkaar om hem weg te sturen maar hij kan verschrikkelijk in de weg lopen/staan. Hij blokkeert soms gewoon een pad.

[ Voor 37% gewijzigd door Lekker Ventje op 15-11-2015 20:20 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Lekker Ventje schreef op zondag 15 november 2015 @ 20:18:
[...]

Maar je krijgt er wel XP voor want als je weer met die lui uit het museum naar de beginplaats bent gelopen krijg je er een quest voor om wat bedden en groentes weg te zetten. En voor elke muur die je wegzet krijg je ook XP.

[...]

Krijg het ook niet voor elkaar om hem weg te sturen maar hij kan verschrikkelijk in de weg lopen/staan. Hij blokkeert soms gewoon een pad.
Ja maar iedere keer als ik denk hem weg te sturen waarschuwt ie me zodat ik nog net die legendary feral ghoul achter me een kogel door de kop kan vatsen, of gaat ie ff heel leutig met zijn teddybeer spelen.

En dan denk ik "ach, ik hou hem nog wel ff." :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Laatst online: 10:58
net een groep super mutants achter me aan gekregen. ren ik per ongeluk een raider kamp binnen. door rennen en na een paar minuten kon ik terug gaan en de buit pakken. wat is het toch een heerlijk spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 07:47

jmk

Ik heb last van de local map die niet goed laadt op mijn android tablet.

Er is al een fix voor: Nexus Fallout 4

[ Voor 27% gewijzigd door jmk op 15-11-2015 20:50 ]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-06 12:36

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Die hond is soms best vervelend ja. Wou net een computer hacken in een huisje die niet van mij is. Ik doe de deur dicht zodat niemand mij ziet, doet die hond de hond de deur weer open en wordt ik betrapt. Begint gelijk het hele dorpje op mij te schieten 8)7 Hij is wel handig als afleiding of om mijn spulletjes te dragen die ik niet meer kan tillen. Waar die het allemaal laat geen idee :D :+

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Idd of je bent in een gang en kan er niet meer uit omdat die hond in de weg loopt. dan maar wegsturen naar een verre stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
als je in je settlement kraampjes hebt. hoe krijg je die gevuld? als ik erbij sta en ik klik erop zegt die, i should assign someone to do that. Maar hoe assign ik iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Laatst online: 20-06 07:47

jmk

Maar de hond is wel heel leuk en enthousiast. Ik hoop dat zijn gedrag nog een beetje te modden is.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Ik speel vanaf het begin op hard en had er op het begin grootse moeite maar nu ik steeds betere wapen en perks krijg wordt het wel allemaal wat makkelijk dus ik ga hem op very hard spelen.

Btw de map is echt wel groot. En god wat is er veel te doen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
EnzymeNL schreef op zondag 15 november 2015 @ 20:51:
Die hond is soms best vervelend ja. Wou net een computer hacken in een huisje die niet van mij is. Ik doe de deur dicht zodat niemand mij ziet, doet die hond de hond de deur weer open en wordt ik betrapt. Begint gelijk het hele dorpje op mij te schieten 8)7 Hij is wel handig als afleiding of om mijn spulletjes te dragen die ik niet meer kan tillen. Waar die het allemaal laat geen idee :D :+
Hoe dump je loop op de hond dan? Dat krijg ik niet voor elkaar?
(Net zoals de hond pimpen, dat is me ook nog niet gelukt)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:43

Fuelke

Forza Ferrari

Donstil schreef op zondag 15 november 2015 @ 21:05:
Hoe dump je loop op de hond dan? Dat krijg ik niet voor elkaar?
(Net zoals de hond pimpen, dat is me ook nog niet gelukt)
Als je de hond een commando wil geven (met E op PC) verschijnt er ook een menu (Stay, cancel, transfer, talk).
Met transfer kan je items laten dragen door de hond. Door in de inventory van de hond dingen aan te klikken kan hij bepaalde items ook effectief aantrekken. Zo heb ik hem bv. in een dog armour gestoken die ik haalde van een attack dog.

[ Voor 25% gewijzigd door Fuelke op 15-11-2015 21:57 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 09:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Iemand deze al gehaald?
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/32zrf45.png

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
http://www.pcgamer.com/ea...am&ns_linkname=0&ns_fee=0

Heeft iemand deze tool al in gebruik? Ben op het moment Fallout 4 aan het downloaden (ty Angeloonie!) en vroeg me af of dit ding mij een boel settings kan schelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 09:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Darkangle schreef op zondag 15 november 2015 @ 21:47:

Heeft iemand deze tool al in gebruik? Ben op het moment Fallout 4 aan het downloaden (ty Angeloonie!) en vroeg me af of dit ding mij een boel settings kan schelen....
yw! :)

Heb hem net even gedownload en de FOV aangepast en de intro video uitgeschakeld. Werkt prima :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Darkangle schreef op zondag 15 november 2015 @ 21:47:

Zal wellicht wel werken, die dingen kan je zelf aanpassen in de config files.
zie: http://steamcommunity.com...551069501&tscn=1447077828

edit: zo te zien zijn er wat dingen bijgekomen, geen depth of field ftw

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 15-11-2015 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Angeloonie schreef op zondag 15 november 2015 @ 21:50:
[...]

yw! :)

Heb hem net even gedownload en de FOV aangepast en de intro video uitgeschakeld. Werkt prima :)
Ik zal zo even kijken of Funky resoluties ook ondersteund zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
SmokingCrop schreef op zondag 15 november 2015 @ 21:51:
[...]

Zal wellicht wel werken, die dingen kan je zelf aanpassen in de config files.
zie: http://steamcommunity.com...551069501&tscn=1447077828
Zeeeeeer mee bekend :D. Moest mijn vrouw haar UHD Utra widescreen aan de praat zien te krijgen. 3 INI's tegelijk is een beetje overkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-06 06:48
Nou ik heb weer aardig wat uurtjes fallout verbrand.. Liep met een paar quests gewoon keihard dood op veel te moeilijke vijhanden xD. Vanavond maar eens het spel op easy gezet en power armor aangetrokken dat hielp haha.

Moet eens wat perks kiezen zodat ik wat leuks van mijn wapens kan maken. Net een YouTube filmpje gezien van iemand die echt dikke upgrades had en die wapens maaiden alles neer.

Ook heel wat tijd door gebracht in de wasteland en al van alles achter me aan gekregen xD zo vaak bijna dood door een deathclaw ofzo..Komende week nog maar is een paar uurtjes spelen al wordt het een drukke week.

Heb wel erg veel quests open staan nu.. Het is nogal een hele berg, jammer dat je niet een optie krijgt om een quest sowieso niet te beginnen ofzo.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:49
mike0001 schreef op zondag 15 november 2015 @ 20:54:
als je in je settlement kraampjes hebt. hoe krijg je die gevuld? als ik erbij sta en ik klik erop zegt die, i should assign someone to do that. Maar hoe assign ik iemand?
Ga in workshop modus en dan hoveren over een settler. Dan aangeven dat je ze iets wilt laten doen (met E dacht ik?) en dan naar kraampje toelopen en weer op E drukken. Dat is sowieso de manier waarop je settlers assigned aan taken zoals voedsel verbouwen of bewaken.
Dit is overigens een redelijk goede guide om als startpunt te nemen: http://www.idigitaltimes....settler-management-489272
Vooral de tip om de settlers verschillende hoedjes te geven om bij te houden welke taken ze hebben, ga ik maar eens uitproberen.
Pagina: 1 ... 4 ... 53 Laatste

Let op:
Globaal spoiler beleid

-Details over de mainquest of grotere sidequest -> spoilertag
-Locatie van "one of a kind" wapens -> spoilertag
-Locatie van reguliere vijanden, wapens etc -> spoiler niet nodig.

Gebruik vooral je gezonde verstand!