Druk bezig geweest met m'n Settlements. Ik heb hier nog meer tijd in zitten dan in het spel zelf. Heb nu vier settlements die goed verdedigbaar zijn en die snel uit kunnen groeien tot bolwerken van mijn legioenen.
Sanctuary
Sanctuary is m'n hoofd basis, meeste ruimte en daar heb ik ook al m'n voorraden.

Een van de drie toegangen is de brug, bewaakt door dappere settlers die niemand binnen laten.

Een zij-ingang die direct op het fort zelf uit komt.

Nog een ingang die bij de workbench uit komt, kortste route naar Vault 111.

Settlement is volledig omringt door muren.

Naast het fort zijn settlers aan het werk in de grote moestuin.

Het fort zelf is een imposant bouwsel met drie etages en een dak met uitkijkpunt. Op de derde etage aan de buienkant zit de power generator, bereikbaar via twee trappen buitenom.

Op de begane grond zitten alle workbenches en is er ruimte om even uit te rusten voor de settlers.

Verdieping 1 en 2 bestaan uit slaapkamers voor de settlers, kleine hokjes voor twee mensen met genoeg privacy tijdens de lange nachten.

Het 'dak' bied genoeg uitkijk over de omgeving, tevens aan alle kanten beschut. Dit dak heeft eveneens een dak om de regen buiten te houden.
Rocket Station
Het voormalige Red Rocket Truck Stop is omgebouwd naar Rocket Station.

Volledig ommuurd en bewaakt door onder andere twee sentries die al mening Super Mutant hebben afgeschoten.

Stalen huizen zodat tijdens een aanval de vrouwen en kinderen kunnen schuilen.

Voor de mannen nog wat houten huizen omdat staal zeer kostbaar is.

Een eigen groentetuin om zelfvoorzienend te zijn.
Oberland Station
Oberland Station is een kleine settlement voor settlers die zich nauw verbonden voelen met het donkere bos.

Een kleine settlement die de meest wanhopigen schuilt tegen de elementen en alles wat in het donkere bos rond loopt.
Tempines Bluff
Tempines Bluff is een farming settlement in de bergen. Beschut door zijn natuurlijke grenzen maar eveneens volledig ommuurd, better safe then sorry.

Twee wachttorens om vijanden snel zien aan te komen.

Een veld met op de achtergrond de fundamenten voor de bebouwing.

Vanwege een staal tekort zijn de huizen simpel en sober. Maar het bied veel veiligheid en dat is het belangrijkste.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N