yes, met Danse heb ik datdustkiller schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 14:59:
Iemand anders ook het probleem dat als je 2 quest actief hebt bij 1 factie/npc en je dan 1 van de 2 gedaan hebt, maar de dan niet kan voltooien omdat de factie/npc alleen maar reageert op de andere quest?
Edit: Probleem opgelost (eerdere save geladen 4 uur kwijt)de mainquest zorgt voor dit probleem, als tip geef ik dat je deze quest pas begint als je alle quest gedaan hebt die je wil doen
de mainquest:
spoiler:The Molecular Level
Pas trouwens wel op met "store all junk", want dan gaan ook je pre-war US Dollars mee. En die zijn veel bottelcaps waard heb ik begrepen.
Ben er al flink wat kwijt geraakt omdat ze ook als bouwmateriaal gebruikt worden dan...
Maar wat een super game, lang geleden dat ik 5 uur lang nonstop een game gespeeld heb!
Ben er al flink wat kwijt geraakt omdat ze ook als bouwmateriaal gebruikt worden dan...
Maar wat een super game, lang geleden dat ik 5 uur lang nonstop een game gespeeld heb!
Klopt het dat ik helemaal niet kan springen? Soms zit ik vast achter een richeltje van nog geen 5 cm zo lijkt het.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Op de ps4 met driehoekje..Donstil schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 16:31:
Klopt het dat ik helemaal niet kan springen? Soms zit ik vast achter een richeltje van nog geen 5 cm zo lijkt het.
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Mm dat zou op de One dus Y moeten zijn, werkt helaas niet.
Bugje misschien ofz.
Even bij je bindings kijken in het menu misschien ?Donstil schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 16:57:
[...]
Mm dat zou op de One dus Y moeten zijn, werkt helaas niet.
Bugje misschien ofz.
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Sinds vandaag het spel binnen
en wat is die pittig of dat ligt aan mij? Net begonnen en kan richting Diamond city gaan, of naar een Power plant beide lukken mij niet ga constant dood. Ammo is op en heb alleen nog een duffe pistool. Wie o wie heeft paar gouden tips voor mij op het begin
Add me op Stadia: Gloogle
Ik denk dat je veels te hard van stapel loopt en eerst eens rustig wat op moet bouwen. Met alleen een pistool ga je niet ver komen....Pukson schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 17:03:
Sinds vandaag het spel binnenen wat is die pittig of dat ligt aan mij? Net begonnen en kan richting Diamond city gaan, of naar een Power plant beide lukken mij niet ga constant dood. Ammo is op en heb alleen nog een duffe pistool. Wie o wie heeft paar gouden tips voor mij op het begin
Heb je sowieso de eerste quests al gedaan?
idd, je loopt een town binnen en daar krijg je gelijk een quest van de minutemen.
(Praat met je robot in Sanctuary.)
Daar krijg je dan weer powerarmor etc.
Je gaat te hard en de verkeerde kant op
(Praat met je robot in Sanctuary.)
Daar krijg je dan weer powerarmor etc.
Je gaat te hard en de verkeerde kant op
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Sneak attacks doen meer damage,Pukson schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 17:03:
Sinds vandaag het spel binnenen wat is die pittig of dat ligt aan mij? Net begonnen en kan richting Diamond city gaan, of naar een Power plant beide lukken mij niet ga constant dood. Ammo is op en heb alleen nog een duffe pistool. Wie o wie heeft paar gouden tips voor mij op het begin
Schiet benen kapot zodat ze minder snel op je afkomen,
Als je level up gaat heb je niet alleen special points maar ook perks. Er is een perk waardoor je meer ammo krijgt, mss wel interessant als je te weinig ammo hebt.
Android developer & dürüm-liefhebber
Ja de minuteman heb ik gehad, dus ben toen erna naar de sanctuary. Toen kon ik dus naar Diamond city gaan of die PowerPlant, mijn Power armor is al op jammer genoeg
Edit;
Aardige fail kom ik in Diamond city aan word ik aangevallen door de security pffff gaat echt wat fout haha
Edit;
Aardige fail kom ik in Diamond city aan word ik aangevallen door de security pffff gaat echt wat fout haha
[ Voor 26% gewijzigd door Pukson op 14-11-2015 17:40 ]
Add me op Stadia: Gloogle
Stap er eens gewoon op uit, zeer veel plaatsen waar dingen te vinden zijn, quests, items, armour/wapens etc.Pukson schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 17:32:
Ja de minuteman heb ik gehad, dus ben toen erna naar de sanctuary. Toen kon ik dus naar Diamond city gaan of die PowerPlant, mijn Power armor is al op jammer genoeg
Als je het niet erg vindt, kan je ook eens een interactive map online bekijken waar je naartoe kan gaan:
http://www.ign.com/maps/fallout-4/commonwealth
[ Voor 16% gewijzigd door SmokingCrop op 14-11-2015 17:41 ]
Je gaat dus inderdaad te snel, ik krijg de indruk dat je in twee uurtjes het spel probeert uit te spelen... Het is geen pure shooter maar in de basis een RPG hé...Pukson schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 17:32:
Edit;
Met het doen van de quests en het rustig volgen van de verhaallijn krijg je voldoende zaken mee om verder te komen. Maar daar moet je wel dus eerst nog wat voor doen wat weinig met schieten te maken heeft...
En met lekker rondstruinen en looten kom je ook een eind natuurlijk, maar je zult wel eerst je krachten moeten opbouwen.
Oeps...

Maar gaat inderdaad in dit geval niet op, neem lekker je tijd voor de game en geniet van de vele dingen die je tegenkomt.
Kan je alle facties (Minutmen, BoS, Railroad en The Institute) tegelijk joinen? Of sluit het één het andere uit?
En wil iemand nog reageren op mijn vraag wanneer die irritante 'settlement protection' quests stoppen en ik gewoon verder kan gaan met the Minutemen quests? Ik ben gestrand bij de Artillery Quest.
En wil iemand nog reageren op mijn vraag wanneer die irritante 'settlement protection' quests stoppen en ik gewoon verder kan gaan met the Minutemen quests? Ik ben gestrand bij de Artillery Quest.
Als ik level up ga (ben pas lvl6 ofz) dan opend dat schema.Mavamaarten schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 17:09:
[...]
Sneak attacks doen meer damage,
Schiet benen kapot zodat ze minder snel op je afkomen,
Als je level up gaat heb je niet alleen special points maar ook perks. Er is een perk waardoor je meer ammo krijgt, mss wel interessant als je te weinig ammo hebt.
Dan zie ik bovenin mijn "special" inclusief de sterren/punten welke ik aan het begin heb toegekend. Daaronder zitten de Perkes toch? Of zie ik nog iets over het hoofd.
KloptDonstil schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 18:23:
[...]
Als ik level up ga (ben pas lvl6 ofz) dan opend dat schema.
Dan zie ik bovenin mijn "special" inclusief de sterren/punten welke ik aan het begin heb toegekend. Daaronder zitten de Perkes toch? Of zie ik nog iets over het hoofd.
Android developer & dürüm-liefhebber
Ik heb nu settles in men dorp. Ik heb geen enkel f*cking idee wat ik nu moet doen ?
Moet ik random bedden en shit in huizen zetten ofwat ???
En overal vind je wel wapens, welke zijn de beste, welke moet ik upgrade. best onoverzichtelijk
En overal vind je wel wapens, welke zijn de beste, welke moet ik upgrade. best onoverzichtelijk
[ Voor 26% gewijzigd door SmokingSig op 14-11-2015 18:28 ]
Wauw die mainquest neemt me toch een omhaal naar een interessant stukje.
Ondertussen al lvl 27, rond de 1 dag en 7 uur in het spel zitten en vooral aan het klooien met mn settlements. De hoeveelheid exp die je krijgt met alleen bouwen. Pfoe
spoiler:
Waren er meer mensen die verbaast stonden toen bleek dat je voor de Quest met Doctor Virgil de kaart "afliep"? Op andere stukken krijg ik de tekst van "you should not go there" maar bij dat gedeelte van "Children of the Atom" kom ik toch een heel groot gebied verder.
Oh en een glowing Deathclaw tegenkomen in powerarmor is toch wel even slikken. Hij pakt je op, gooit je hard neer en daarna is het snel gedaan met me. Uiteindelijk 'm toch weten te verslaan!
Oh en een glowing Deathclaw tegenkomen in powerarmor is toch wel even slikken. Hij pakt je op, gooit je hard neer en daarna is het snel gedaan met me. Uiteindelijk 'm toch weten te verslaan!
Ondertussen al lvl 27, rond de 1 dag en 7 uur in het spel zitten en vooral aan het klooien met mn settlements. De hoeveelheid exp die je krijgt met alleen bouwen. Pfoe
Loop in je settlement naar je workbench. Daar kun je zien wat je mist (food,water,beds).SmokingSig schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 18:27:
Ik heb nu settles in men dorp. Ik heb geen enkel f*cking idee wat ik nu moet doen ?
Als je de armor/weapon perk hebt dan kun je aan wapens sleutelen in een settlement. Op die manier kun je de status van je wapens bekijken. Welke mod bijv het beste is en hoe je wapen er tot nu toe uitziet / presteert.En overal vind je wel wapens, welke zijn de beste, welke moet ik upgrade. best onoverzichtelijk
Hier ben ik ook benieuwd naar, zit een beetje krampachtig alles te ontwijkenSoccer98 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 18:18:
Kan je alle facties (Minutmen, BoS, Railroad en The Institute) tegelijk joinen? Of sluit het één het andere uit?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Nee dat gaat niet (althans, gebaseerd op vorige games)
Word goes fast. Ze weten dat je ergens bij hoort.
Ik zit bij BoS (en Minutemen) en ik krijg al opmerkingen "BoS Better stay out of here" etc.
anders iets, de leukste quote uit de game tot zover:
Super mutant:
Die stupid blue lady!!
Moest er hard om lachen
Word goes fast. Ze weten dat je ergens bij hoort.
Ik zit bij BoS (en Minutemen) en ik krijg al opmerkingen "BoS Better stay out of here" etc.
anders iets, de leukste quote uit de game tot zover:
Super mutant:
Die stupid blue lady!!
Moest er hard om lachen
Je zult je wel vermaken als je Strong in je party hebt. Zijn commentaar bij alles wat je niet killt met een melee item is fan-tas-tischMad-Matt schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 18:37:Super mutant:
Die stupid blue lady!!
Moest er hard om lachen
Top, dan ben ik goed bezig
Ligt aan mij of is Deathclaw zwaar bugged? Ik heb nu al een aantal keer gehad dat ie blijft hangen bij een bepaald obstakel.
Ik zorg er altijd voor dat ik in een kleine ruimte / steeg ben waar ze niet direct bij me kunnen komen om ze af te maken.1-on-1 is bij mij nog nooit een succes geweest.ddv schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 18:55:
Ligt aan mij of is Deathclaw zwaar bugged? Ik heb nu al een aantal keer gehad dat ie blijft hangen bij een bepaald obstakel.
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Ik was in Concord en Deatchclaw bleef onder de grond hangen. Paar molotovs, mine, grenades en klaar... het voelde als cheaten.BlaTieBla schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 18:59:
[...]
Ik zorg er altijd voor dat ik in een kleine ruimte / steeg ben waar ze niet direct bij me kunnen komen om ze af te maken.1-on-1 is bij mij nog nooit een succes geweest.
nog niet gehad zo'n bug
Hebben jullie het ook dat je op een gegeven moment geen bewoners meer naar je kamp kan sturen? Ik heb in Sanctuary nu 13 inwoners, voldoende bedden, eten enz. Maar toch kan ik er geen mensen meer naar sturen vanuit andere kampen.
Shikata ga nai.
Heb een redelijk vervelend iets. Er ligt namelijk zo'n trade beest (weet naam zo niet) in mijn huis, deze ligt al 2 dagen dood in huis.

Iemand enige suggesties hoe ik deze UIT mijn huis krijg?

max hoeveelheid mensen in je settlement is 10 + 1 extra voor elk level in charismaShinobi-vs-Gast schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 19:06:
Hebben jullie het ook dat je op een gegeven moment geen bewoners meer naar je kamp kan sturen? Ik heb in Sanctuary nu 13 inwoners, voldoende bedden, eten enz. Maar toch kan ik er geen mensen meer naar sturen vanuit andere kampen.
dus als je charisma 8 is dan kan je dus 18 mensen in je settlement
Als je op PC speelt kan je door middel van de console command "disable" een object uit de game wereld verwijderenExploitSolo schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 19:14:
Heb een redelijk vervelend iets. Er ligt namelijk zo'n trade beest (weet naam zo niet) in mijn huis, deze ligt al 2 dagen dood in huis.
[afbeelding]
1. druk op tilde ~
2. klik op de brahim (dat is de naam van die beesten)
3. typ disable
4. druk op enter
Ja je kan ze allemaal joinen, maar op een gegeven moment gaat het elkaar uitsluiten. Je krijgt dat wel iig een mooie popup met "Als je dit doet, maak je een enemy van de Brotherhood" bijv. Het geeft wel hele gare gevechten. (Synths/Railroad/BoS die elkaar afmaken, maar niemand van die factions die op je schiet.Soccer98 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 18:18:

Level 32 , net klaar met de Railroad ending.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Ik ben benieuwd wanneer de eerste graphic mods uit gaan komen. Die van nu zijn echt maar kleine tweaks.
Idem hier. Een goeie ENB en wat nude mods. Dat ondergoed lijkt nergens opDusky Demon NL schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 19:27:
Ik ben benieuwd wanneer de eerste graphic mods uit gaan komen. Die van nu zijn echt maar kleine tweaks.
iemand een tip om aan flink wat ammo te komen? begint wel steeds meer een serieus probleem te worden
Daar heb ik ook teveel last van. Het kopen van ammo is ook best prijzig in verhouding. Het is jammer dat je eigen ammo kan maken.Ambition88 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 20:36:
iemand een tip om aan flink wat ammo te komen? begint wel steeds meer een serieus probleem te worden
PSN: speedrazor3
Enige wat ik zo kan verzinnen is de perk dat je meer loot?
Ook damage is een heel groot punt. Hoe minder schoten je nodig hebt om iets dood te maken, des te meer ammo bespaar je.ExploitSolo schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 20:46:
Enige wat ik zo kan verzinnen is de perk dat je meer loot?
Uiteraard is een redelijke lijst aan wapens die andere ammo gebruiken ook een pre.
Zuinig met ammo omgaan is belangrijk en het gebruik van melee kan daar heel veel bij helpen.
Ik zit nu zo ver buiten de map (linksonder) dat het niet eens meer op mn pipboy zit
Heb nu de tweede ammoperk en het lijkt te werken. Ik heb nu 688 stuks munitie voor mijn laser riffle 
10 Luck lijkt eindelijk ook wat af te leveren, heb nu diverse wapens met een + gevonden, waaronder een laser riffle die 36 dmg doet.
10 Luck lijkt eindelijk ook wat af te leveren, heb nu diverse wapens met een + gevonden, waaronder een laser riffle die 36 dmg doet.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Anoniem: 172410
Dat je zuinig met je munitie moet omgaan is natuurlijk onderdeel van het spel. Zelf in de VS zijn de kogels over 200 jaar schaars en dat zie je terug.
Ben ik overigens de enige die bij het zien van de Fallout-reclame vooral de ventilator ziet?
Ben ik overigens de enige die bij het zien van de Fallout-reclame vooral de ventilator ziet?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 14-11-2015 21:00 ]
Wat ik wel vreemd vind is dat ze in de VS over 200 jaar 50 jaar terug blijken te leven gezien de auto's en terminals.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Het is uiteraard een alternatief universum, waarbij kernenergie volledig de overhand heeft gekregen.Lekker Ventje schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 21:07:
Wat ik wel vreemd vind is dat ze in de VS over 200 jaar 50 jaar terug blijken te leven gezien de auto's en terminals.
Wat mijns inziens verhaalmatig niet helemaal klopt is dat de oorlog 200 jaar geleden zou moeten zijn, maar alles er meer bij ligt alsof het 20-60 jaar geleden is. Na 200 jaar zijn skeletten waarschijnlijk al lang vergaan, auto's totaal weggeroest, gebouwen tot stof vergaan, noem maar op. Aan alles dat in onze tijd nog bestaan dat 200 jaar oud is, is in de tussentijd stevig geknutseld en onderhouden.
Jamaar: niet iedereen is gestorven tijdens de oorlog en een hoop mensen zijn al veel eerder uit de vault gekomen als ons hoofdpersonage. Het leven heeft altijd doorgegaan uiteindelijk.Anoniem: 172410 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 21:11:
[...]
Het is uiteraard een alternatief universum, waarbij kernenergie volledig de overhand heeft gekregen.
Wat mijns inziens verhaalmatig niet helemaal klopt is dat de oorlog 200 jaar geleden zou moeten zijn, maar alles er meer bij ligt alsof het 20-60 jaar geleden is. Na 200 jaar zijn skeletten waarschijnlijk al lang vergaan, auto's totaal weggeroest, gebouwen tot stof vergaan, noem maar op. Aan alles dat in onze tijd nog bestaan dat 200 jaar oud is, is in de tussentijd stevig geknutseld en onderhouden.
Niet dat het daardoor veel realistischer is - het blijft fictie
Je kan wel een Jet Gun zoeken, die kan junk afschieten.SpeeDRaZoR3 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 20:40:
[...]
Daar heb ik ook teveel last van. Het kopen van ammo is ook best prijzig in verhouding. Het is jammer dat je eigen ammo kan maken.
Ik kom even terug op mijn laatste post in het vorige deel:
Deze ga ik dus volgende week kopen
BTW: mijn PC is een i5 2500k, 8GB met HD5850 1GB. Vooral die grafische kaart maakte ik me zorgen om, maar kan uiteindelijk nog redelijk mee, als je door een aantal punten heen kan kijken en de occasional FPS drop.
Dan mijn verdere bevindingen van het spel zover ik deze heb gezien. De dialogen vielen me reuze mee. Ik had wel liever meer van het oude systeem gezien, maar het was niet storend. De combat voelt stukken beter aan, maar is nog steeds wel wat houterig. AI lijkt ook nog niet echt veel slimmer te zijn geworden, al kan dat natuurlijk komen door de situaties waar ik me tot nu toe in heb bevonden. De cartoony look ben ik nooit zo'n fan van geweest, maar is iets wat mij niet enorm stoort. Ik kan me daarnaast voorstellen dat met de graphics settings hoger het er minder cartoony uitziet, vanwege de betere belichting en reflectie.
Overall lijkt het spel iig een waardige opvolger van de andere spellen.
Ondertussen het spel gedownload en een uur uitgeprobeerd met allerlei verschillende instellingen. Ik kan met de uiteindelijk graphics die ergens tussen low en high in zitten prima leven. Het spel ziet er in bepaalde opzichten op die settings beter uit dan F:NV en op andere punten slechten. Overall is het gelijk denk ik. Voornamelijk veel meer objecten, maar slechtere textures.Caelorum schreef op woensdag 11 november 2015 @ 19:04:
[...] Dank je! En ieder ander die zijn build+ervaring heeft gepost. Zo te zien zit ik met mijn PC een beetje tussen werkt niet en wel in. Ik ga Fallout 4 dus eerst maar eens downloaden om te kijken hoe het draait en dan of meteen kopen of pas als ik mijn PC upgrade. (en nee, ik ga het echt kopen hoor. Een gedownload spel spelen is nooit zo leuk, afgezien van dat het gewoon ronduit asociaal is).
BTW: mijn PC is een i5 2500k, 8GB met HD5850 1GB. Vooral die grafische kaart maakte ik me zorgen om, maar kan uiteindelijk nog redelijk mee, als je door een aantal punten heen kan kijken en de occasional FPS drop.
Dan mijn verdere bevindingen van het spel zover ik deze heb gezien. De dialogen vielen me reuze mee. Ik had wel liever meer van het oude systeem gezien, maar het was niet storend. De combat voelt stukken beter aan, maar is nog steeds wel wat houterig. AI lijkt ook nog niet echt veel slimmer te zijn geworden, al kan dat natuurlijk komen door de situaties waar ik me tot nu toe in heb bevonden. De cartoony look ben ik nooit zo'n fan van geweest, maar is iets wat mij niet enorm stoort. Ik kan me daarnaast voorstellen dat met de graphics settings hoger het er minder cartoony uitziet, vanwege de betere belichting en reflectie.
Het verhaal is gebaseerd op een maatschappij wat in de jaren 50 is blijven hangen.Lekker Ventje schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 21:07:
(iets in onze moderne tijd wat ze daar niet uitgevonden hebben)
uhmm ik hoorde net iets random neerstorten.. ik ken de easter egg.. maar de easter egg triggerde in een veel andere stad dan dat je op internet leest.. betekend het dat het ding dat wel op de zelfde plek neergestort is? kan dat easter egg wapen wel gebruiken
(mensen die dit al hebben gezien weten wat ik bedoel, wil het voor de rest nog niet verpesten vandaar de vage taal)
(mensen die dit al hebben gezien weten wat ik bedoel, wil het voor de rest nog niet verpesten vandaar de vage taal)
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Niet helemaal. Het speelt zich af in een alternatieve tijdlijn waar iedereen atoomenergie is gaan gebruiken. Het wordt ook uitgelegd in het intro filmpje. Die is wel de moeite waard om nog eens te bekijken.Mad-Matt schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 21:54:
[...] Het verhaal is gebaseerd op een maatschappij wat in de jaren 50 is blijven hangen.
Waarom zijn sommige quests zo potverdorie slecht. Graphics zijn beter dan fallout 3, power armour hebben ze een interessante twist gegeven, dialoogsysteem is wennen, maar heb na 24 uur spelen slechts een handvol keer een quickload gedaan omdat er echt iets anders uitkwam dan bedoelt. Maar wat niet veranderd is TOV deel 3 is hoe de hele wereld niets kan zonder de speler, en hoe toevallig alles weer heel goed feel good moet eindigen. Dit is precies de reden waarom na meerdere playthroughs ik fallout new vegas veel beter vond dan deel 3: De wereld van new vegas is veel geloofwaardiger omdat er veel minder zwart wit is, in fallout 3/4 is alles zo overduidelijk good guy/bad guy en het stoort mij zo erg
That said, ik ga mij hier nog prima mee vermaken:D
That said, ik ga mij hier nog prima mee vermaken:D
Vandaag Fallout 4 ook maar gekocht. Heb veel plezier beleefd aan de voorgangers, dus zeker de day-1 prijs waard.Caelorum schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 21:40:
Ik kom even terug op mijn laatste post in het vorige deel:
[...]
Ondertussen het spel gedownload en een uur uitgeprobeerd met allerlei verschillende instellingen. Ik kan met de uiteindelijk graphics die ergens tussen low en high in zitten prima leven. Het spel ziet er in bepaalde opzichten op die settings beter uit dan F:NV en op andere punten slechten. Overall is het gelijk denk ik. Voornamelijk veel meer objecten, maar slechtere textures.
Qua specs maakte ik me sowieso al geen zorgen. Windows7, i7 3770k, GTX680 en 16GB DDR3. Draait als een zonnetje op 1900x1200 "high" en een paar settings op "ultra" via diagnose tool van Fallout zelf...
spoiler:
Net met de Minutemen vertrokken naar Sanctuary. Leuk die eerste aanvaring met Raiders, een vet Power Armor + Minigun, en dan een Deathclaw tegenkomen...
[ Voor 4% gewijzigd door Flozem op 14-11-2015 22:10 ]
Eindelijk een beetje meer tijd gehad om te spelen
Beetje random rondlopen en onderzoeken, beetje sidequests, beetje mainquests, ik vind het tof
Op de PS4 is wel heel duidelijk een verschil in graphics ten opzichte van 3/N.V. op de PS3, dus daarover heb ik vrij weinig te klagen. Ik moet nog wel een beetje wennen aan het nieuwe leveling-systeem. En ik heb echt amper meer "oh fuck, hier had ik nog niet helemaal niet moeten zijn want de vijanden zijn hier veel te sterk - ik wil wegrennen maar dat kan ik niet - dood"-situaties. Die mis ik wel echt, maar misschien komen die later nog.
Op de PS4 is wel heel duidelijk een verschil in graphics ten opzichte van 3/N.V. op de PS3, dus daarover heb ik vrij weinig te klagen. Ik moet nog wel een beetje wennen aan het nieuwe leveling-systeem. En ik heb echt amper meer "oh fuck, hier had ik nog niet helemaal niet moeten zijn want de vijanden zijn hier veel te sterk - ik wil wegrennen maar dat kan ik niet - dood"-situaties. Die mis ik wel echt, maar misschien komen die later nog.
Is er al een extreme ultimate survival mode mod? 
Ik ben deze game gestart op survivor moeilijkheid, en vind het nu op lvl 20 wel meevallen
-ca 700 kills volgens de stats, waarvan 9 legendary
actuele ammo voorraad
400x .308
1700x .38
1000x .45
300x .50
700x 10mm
400x 5,56
300x 5mm
500x shotgun shells
9 mininukes
50 missiles
(gebruik geen power armor, geen melee, dus alles gewoon ,met een gun
)
etc
als ammo gewicht had kon ik niet meer speedtravelen
Ik ben deze game gestart op survivor moeilijkheid, en vind het nu op lvl 20 wel meevallen
-ca 700 kills volgens de stats, waarvan 9 legendary
actuele ammo voorraad
400x .308
1700x .38
1000x .45
300x .50
700x 10mm
400x 5,56
300x 5mm
500x shotgun shells
9 mininukes
50 missiles
(gebruik geen power armor, geen melee, dus alles gewoon ,met een gun

etc
als ammo gewicht had kon ik niet meer speedtravelen

www.triathlete.nl
Kan het geen mininuke zijn? die klinken ook ver door, hoor die regelmatig. lanceer zelf maar eens een mininuke met de fat man, ook al verdwinjt uit zicht die klap hoor je nogspartacusNLD schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 21:58:
uhmm ik hoorde net iets random neerstorten.. ik ken de easter egg.. maar de easter egg triggerde in een veel andere stad dan dat je op internet leest.. betekend het dat het ding dat wel op de zelfde plek neergestort is? kan dat easter egg wapen wel gebruiken
www.triathlete.nl
Het is retrofuturisme. De wereld van Fallout (van vlak voor de Great War) lijkt enorm op wat men in de jaren vijftig van de toekomst verwachtte. De cultuur van de jaren vijftig (de muziek, de art-deco stijl en de mode) is gebleven, maar men heeft wel toegang tot 'futuristische' technologie zoals terminals en huishoudelijke robots. Natuurlijk hebben terminals geen GUI, omdat ze dat in de jaren vijftig nooit zouden verzinnen.Mad-Matt schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 21:54:
[...]
Het verhaal is gebaseerd op een maatschappij wat in de jaren 50 is blijven hangen.
De computertechnologie is goeddeels gebaseerd op de jaren 80, vooral ook omdat die in de jaren 50 nog helemaal niet op relevante wijze bestond. Dat heeft een keer in een interview gestaan.Mithrildor schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 22:37:
Natuurlijk hebben terminals geen GUI, omdat ze dat in de jaren vijftig nooit zouden verzinnen.
Technish gezien is het een wereld waar men de computer chip nog niet hebben uitgevonden. De wet van more heeft dus nooit zijn introductie gemaakt en ze gingen dus met de zelfde slakken gang door naar de toekomst als in de tijd voor WW2.Anoniem: 172410 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 22:39:
[...]
De computertechnologie is goeddeels gebaseerd op de jaren 80, vooral ook omdat die in de jaren 50 nog helemaal niet op relevante wijze bestond. Dat heeft een keer in een interview gestaan.
-update-
De great war was in 2077, ze hebben er dus +/- 130 jaar over gedaan om tot het niveau van desktop computers te komen wat in onze wereld maar +/- 30 jaar heeft geduurt.
[ Voor 15% gewijzigd door sHELL op 14-11-2015 23:33 ]
het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.
De Wiki heeft er het volgende over te zeggen:sHELL schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 23:26:
Technish gezien is het een wereld waar men de computer chip nog niet hebben uitgevonden. De wet van more heeft dus nooit zijn introductie gemaakt en ze gingen dus met de zelfde slakken gang door naar de toekomst als in de tijd voor WW2.
The Fallout world is home to hovering housecleaning robots, and the use of laser guns is the norm. Automobiles look like Motorama concept vehicles from the 1950s: massive tail-finned and chromed behemoths, yet powered by nuclear fusion engines. While there are many desktop computers similar to our own (albeit on a par with those which became available to us in the 1980s, with primitive graphics and apparently tiny memory capacities), the major computers are still giant banks of machines and use reel-to-reel tape storage. However, the pinnacle models somehow are more powerful than our universe's supercomputers. Clothing styles, architecture, building interiors and furnishings remained heavily influenced by the culture of the American 1950s, and popular styles of this period such as art deco and futurism remained prevalent. Posters and signage also largely hearken to this decade. Radio, rather than television, remains the most common mass media, and food products are based on those popularized in the TV-dinner era (boxed macaroni and cheese, canned meat, Salisbury Steak TV dinners, etc.).
Instead of working to develop miniaturized electronics, post-World War II humanity in the Fallout universe invested its technological efforts in massive supercomputers (e.g., ZAX supercomputers), further harnessing the atom, inventing compact nuclear fusion power generators and an enhanced and miniaturized form of nuclear fission, as well as more advanced robotics, cybernetics and genetic engineering than we currently possess in our universe. This meant that things like power armor and laser weaponry could be built, as well as the large number of housekeeping robots used by many Americans before the Great War. Many such power sources continue to function hundreds of years after their construction.
A demonization of Communism, common to both worlds during the 1950s, remains a part of everyday North American life in the Fallout universe. For example, Liberty Prime in Take it Back! proclaims, "Death is a preferable alternative to Communism!", a play on the '50s jingoistic slogan "Better dead than Red!"
geen automatic wapens gebruiken, headshots hebben beperkt effect; schiet op de benen en gebruik dat vatsAmbition88 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 20:36:
en melee is ook best leuk spannend leuk
Zo heb er nu 5uur inzitten, na hele week twijfelen toch maar gekocht, maar nog steeds het idee dat ik niks heb gezien. Ga maar eens beginnen met een settlement bouwen, moet je deze eigenlijk ook beschermen tegen invallen etc. Want hier vooralsnog geen last van gehad, maar dacht dit wel ergens te hebben gelezen. Hoe word je hiervan op de hoogte gebracht?
[ Voor 22% gewijzigd door Snippertje op 15-11-2015 00:00 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ik zou eigenlijk zeggen: ga het doen, je ziet het vanzelfSnippertje schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 23:58:
Zo heb er nu 5uur inzitten, na hele week twijfelen toch maar gekocht, maar nog steeds het idee dat ik niks heb gezien. Ga maar eens beginnen met een settlement bouwen, moet je deze eigenlijk ook beschermen tegen invallen etc. Want hier vooralsnog geen last van gehad, maar dacht dit wel ergens te hebben gelezen. Hoe word je hiervan op de hoogte gebracht?
Eigenlijk heel stom van mij, maar het valt mij nu pas op dat er geen workshop support is.. Ik had dat eigenlijk wel verwacht na de implementatie van de Steam Workshop bij Skyrim.. Jammer!
Er was al de Conan Clueless Gamer Fallout 4 edition maar ik kwam deze ook nog tegen.
Best leuke product placement.
Best leuke product placement.
BoS spoiler
Waar halen jullie in godesnaam zoveel ammo vandaan? Ik begin nu wel wat te stockpilen (~800 .38 rounds bijv.) maar voor de 10MM heb ik nog maar 150 rounds en ik loop meer te verzamelen dan wat anders. Heb die ammo perk op level 8? naar de eerste gedaan, op level 14 naar de tweede en zit nu op level 19.
spoiler:
Net maar de BoS gejoined via de meneer in de Police station. Arrogante gast, dat hulpje van de commander. De Pridwyn, toch wel vet dat schip. Kun je ook een redelijke lading ammo meenemen en een volledig Power-Armor versie T60 a.k.a. de beste. Die ook nog eens naar revisie B. Leuk dingetje, wel weer verven in mijn Vault-Tec stijl...
Waar halen jullie in godesnaam zoveel ammo vandaan? Ik begin nu wel wat te stockpilen (~800 .38 rounds bijv.) maar voor de 10MM heb ik nog maar 150 rounds en ik loop meer te verzamelen dan wat anders. Heb die ammo perk op level 8? naar de eerste gedaan, op level 14 naar de tweede en zit nu op level 19.
Kwam ik ook gisteren achter, wel een gemiste kans. Ik denk dat dit nog wel gaat komen, ze zullen eerst willen dat alles soepeltjes loopt qua core-game zelf.Ircghost schreef op zondag 15 november 2015 @ 00:56:
Eigenlijk heel stom van mij, maar het valt mij nu pas op dat er geen workshop support is.. Ik had dat eigenlijk wel verwacht na de implementatie van de Steam Workshop bij Skyrim.. Jammer!
Eigenlijk, om het dan nog maar duidelijker te maken, heeft men inderdaad de wereld gecreëerd zoals deze "zou zijn" als de transistor nooit zou zijn uitgevonden. Daarbij heeft men zich na WWII ook compleet gefixeerd op nucleaire energie waar zelfs de broodrooster op loopt. Ik vind het echt veel te vet, zeker omdat ik interesse in atoomenergie en de historie ervan heb.Caelorum schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 22:06:
[...]
Niet helemaal. Het speelt zich af in een alternatieve tijdlijn waar iedereen atoomenergie is gaan gebruiken. Het wordt ook uitgelegd in het intro filmpje. Die is wel de moeite waard om nog eens te bekijken.
[ Voor 46% gewijzigd door Kuusj op 15-11-2015 01:18 ]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Dat is het idd, ik snap alleen niet helemaal waarom er dan wel computers zijn.kuusj98 schreef op zondag 15 november 2015 @ 01:14:
Eigenlijk, om het dan nog maar duidelijker te maken, heeft men inderdaad de wereld gecreëerd zoals deze "zou zijn" als de transistor nooit zou zijn uitgevonden. Daarbij heeft men zich na WWII ook compleet gefixeerd op nucleaire energie waar zelfs de broodrooster op loopt. Ik vind het echt veel te vet, zeker omdat ik interesse in atoomenergie en de historie ervan heb.
Omdat er al computers waren voordat de transistor uitgevonden was natuurlijk.Donstil schreef op zondag 15 november 2015 @ 01:24:
[...]
Dat is het idd, ik snap alleen niet helemaal waarom er dan wel computers zijn.
Niet de computers die hier gebruikt worden, kleine desktop computers zoals ze in Fall-out overal staan zijn echt niet mogelijk op de buizen techniek die voor de transistor gebruikt werd.Gravitar schreef op zondag 15 november 2015 @ 01:26:
[...]
Omdat er al computers waren voordat de transistor uitgevonden was natuurlijk.
moah, sommigen van de laatste buizen computers waren al vrij "compact" hoor, maat van een flink kopieerapparaat. Maar stel nu dat je er van overtuigd bent dat ~2100 jaar doorontwikkeling niet tot de maatvoering in fallout had kunnen leiden, dan is het toch gewoon een monitor voor de computer die ergens in een kelder or whatever staat?Donstil schreef op zondag 15 november 2015 @ 01:28:
[...]
Niet de computers die hier gebruikt worden, kleine desktop computers zoals ze in Fall-out overal staan zijn echt niet mogelijk op de buizen techniek die voor de transistor gebruikt werd.
[ Voor 0% gewijzigd door Gravitar op 15-11-2015 01:50 . Reden: oeps ]
Dan zit er wel een hele lange kabel aan die computer die om je arm hangt als er ergens in de kelder nog en computer met buizen staatGravitar schreef op zondag 15 november 2015 @ 01:45:
[...]
moah, sommigen van de laatste buizen computers waren al vrij "compact" hoor, maat van een flink kopieerapparaat. Maar stel nu dat je er van overtuigd bent dat ~200 jaar doorontwikkeling niet tot de maatvoering in fallout had kunnen leiden, dan is het toch gewoon een monitor voor de computer die ergens in een kelder or whatever staat?
Maakt mij verder niet uit hoor maar het transistor verhaal detail gaat wat scheef en had mijn inziens ook helemaal niet nodig geweest, Amerika Mid jaren 60 (koude oorlog) had prima gepast en dezelfde toffe setting opgeleverd.
People, is de onderstaande methode het meest efficient? Ik heb het idee dat het erg omslachtig is en het vast sneller kan.
Wanneer ik objecten voor mijn settlement wil bouwen, en daar grondstoffen voor nodig heb doe ik het volgende. Ik verzamel dingen in de wereld. Ga vervolgens met een volle tas terug naar mijn settlement. Daar gooi ik alle spullen op de grond vanuit mijn inventory met R (drop). Dit kost best tijd. Daarna open ik mijn build area en ga ik vervolgens elk item handmatig 'scrappen' om de rauwe grondstof te krijgen. Om die manier heb ik op een gegeven moment alleen maar rauwe grondstoffen.
Is dit de juiste manier of kan het sneller? Wat een gedoe is dit zeg...
Wanneer ik objecten voor mijn settlement wil bouwen, en daar grondstoffen voor nodig heb doe ik het volgende. Ik verzamel dingen in de wereld. Ga vervolgens met een volle tas terug naar mijn settlement. Daar gooi ik alle spullen op de grond vanuit mijn inventory met R (drop). Dit kost best tijd. Daarna open ik mijn build area en ga ik vervolgens elk item handmatig 'scrappen' om de rauwe grondstof te krijgen. Om die manier heb ik op een gegeven moment alleen maar rauwe grondstoffen.
Je kan toch naar de Workbench en daar Scrap all doen? Dat doe ik nuRelative schreef op zondag 15 november 2015 @ 01:51:
People, is de onderstaande methode het meest efficient? Ik heb het idee dat het erg omslachtig is en het vast sneller kan.
Wanneer je items stored in een van je workbenches wordt je junk automatisch gescrapped tot wat je nodig hebt. Stel je hebt 100 wrenches en 5 steel, en je wilt iets maken wat 105 steel kost: dan worden al je wrenches gescrapt voor steel en je losse steel erbij gepakt. Handmatig scrappen hoeft dus niet! (let wel op dat je sommige items mss leiver niet gescrapt wilt hebben! die kan je dan beter niet in je workbench stoppen) Wapens/armour moet je daarintegen wel handmatig scrappen.Relative schreef op zondag 15 november 2015 @ 01:51:
Weet iemand een goed wapen waarmee ik mijn .38 rounds voor kan gebruiken? Die ammo heb ik verreweg het meest. Aangezien ik die pipe guns waardeloos vind heb ik niks aan die ammo.
Mijn sniper rifle is .38oxford bastard schreef op zondag 15 november 2015 @ 08:40:
Weet iemand een goed wapen waarmee ik mijn .38 rounds voor kan gebruiken? Die ammo heb ik verreweg het meest. Aangezien ik die pipe guns waardeloos vind heb ik niks aan die ammo.
Relative schreef op zondag 15 november 2015 @ 01:51:
Ter aanvulling: 'store' scrapt niet direct. Items worden pas gescrapt als je iets gaat bouwen. Tot die tijd kun je spullen gewoon weer uit je workbench halen.Ardjee schreef op zondag 15 november 2015 @ 01:59:
[...]
Wanneer je items stored in een van je workbenches wordt je junk automatisch gescrapped tot wat je nodig hebt.
Makkelijkste is dus om gewoon alles te verzamelen, naar een workbench te lopen en dan 'store all junk' te doen. Meer hoeft niet. Workbenches binnen één settlement delen alle resources. Wil je ook tussen settlements resources delen, dan heb je de 'local leader' perk nodig.
[ Voor 15% gewijzigd door NLxAROSA op 15-11-2015 09:00 ]
Hoeveel damage?
Ik heb een sniper rifle met 99 dmg en gebruikt 308 rounds.
Ik vind ook heel veel .38 rounds, maar mijn sniper is ook .308. Verder gebruik ik fusion cells. In het begin heb ik alles bewaard, maar nadat ik 1500 .38s in mijn inventory had die ik niet gebruikte, heb ik ze maar gewoon verkocht.
Ik ben nog maar level 10, maar ik heb wel absurd veel fusion cells. En een quest reward laser rifle. En ik had me nog zo voorgenomen om geen sneaky plasma rifle mannetje te maken zoals in FO3...
Goed, het is laser ipv plasma
En ik heb zoveel ammo over omdat ik iedereen de kop insla (wat verrassend goed werkt... alleen krijg je wel veel rads als je ghouls melee't) en daardoor geen ammo nodig heb.
Goed, het is laser ipv plasma
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Maar let wel op, want als je iets hebt dat meerdere onderdelen heeft, bijv wood, steel en glass, en je gebruikt het tijdens het bouwen voor wood, dat het item dan verdwijnt en je dat steel en glass niet krijgt.NLxAROSA schreef op zondag 15 november 2015 @ 08:59:
[...]
[...]
Ter aanvulling: 'store' scrapt niet direct. Items worden pas gescrapt als je iets gaat bouwen.
Is het in dit geval niet erg, maar als je bijv duct tape gebruikt voor cloth is het wel erg zonde als je de adhesive kwijt bent, bijvoorbeeld.
Als je iets handmatig scrapt krijg je wel alle onderdelen.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dat gaat niet gebeuren, ze willen alles via hun eigen site laten gaan en er zijn zelfs geruchten dat ze mods op Nexus willen gaan verbieden omdat ze het mogelijk willen maken dat mod makers hun mods verkopen op hun eigen site. (ja.... dat gezeik weer)[b]kuusj98 schreef op zondag 15 november 2015 @ 01:14
[...]
Kwam ik ook gisteren achter, wel een gemiste kans. Ik denk dat dit nog wel gaat komen, ze zullen eerst willen dat alles soepeltjes loopt qua core-game zelf.
Maar het schijnt ook te maken te hebben met het feit dat mods nu ook op console mogelijk worden.
Smiling as the shit comes down...
Ik heb het idee dat die ghouls met melee eerder liggen dan wanneer je op ze schiet.himlims_ schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 23:51:
[...]
geen automatic wapens gebruiken, headshots hebben beperkt effect; schiet op de benen en gebruik dat vats
en melee is ook best leuk spannend leuk
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik had gister niets te doen, heb een aantal trappen omhoog gemaakt en ben begonnen met een tweede verdieping te bouwen in mijn sanctuary.
Nu kwam ik op het idee:
Wat nou als ik al mijn resources beneden goed beveilig, minimaal aantal m2,
boven op mijn 2e verdieping een fast travel ding neer leg (ik zag dat ik die kon bouwen, werken die inderdaad ook voor fast travel op de map?), en al mijn trappen overal daarheen weg haal, kan ik dan nog aangevallen worden?
Ik had gister niets te doen, heb een aantal trappen omhoog gemaakt en ben begonnen met een tweede verdieping te bouwen in mijn sanctuary.
Nu kwam ik op het idee:
Wat nou als ik al mijn resources beneden goed beveilig, minimaal aantal m2,
boven op mijn 2e verdieping een fast travel ding neer leg (ik zag dat ik die kon bouwen, werken die inderdaad ook voor fast travel op de map?), en al mijn trappen overal daarheen weg haal, kan ik dan nog aangevallen worden?
Het zijn ook geen compleet volwaardige PC's. Het zijn terminals met beperkte offline mogelijkheden. Lijkt mij prima te doen met oude technologie.Donstil schreef op zondag 15 november 2015 @ 01:28:
[...]
Niet de computers die hier gebruikt worden, kleine desktop computers zoals ze in Fall-out overal staan zijn echt niet mogelijk op de buizen techniek die voor de transistor gebruikt werd.
heb scrounder maar op level 1 staan, zoals eerder gezegd:kuusj98 schreef op zondag 15 november 2015 @ 01:14:
BoS spoiler
spoiler:Net maar de BoS gejoined via de meneer in de Police station. Arrogante gast, dat hulpje van de commander. De Pridwyn, toch wel vet dat schip. Kun je ook een redelijke lading ammo meenemen en een volledig Power-Armor versie T60 a.k.a. de beste. Die ook nog eens naar revisie B. Leuk dingetje, wel weer verven in mijn Vault-Tec stijl...
[...]
Kwam ik ook gisteren achter, wel een gemiste kans. Ik denk dat dit nog wel gaat komen, ze zullen eerst willen dat alles soepeltjes loopt qua core-game zelf.
[...]
Eigenlijk, om het dan nog maar duidelijker te maken, heeft men inderdaad de wereld gecreëerd zoals deze "zou zijn" als de transistor nooit zou zijn uitgevonden. Daarbij heeft men zich na WWII ook compleet gefixeerd op nucleaire energie waar zelfs de broodrooster op loopt. Ik vind het echt veel te vet, zeker omdat ik interesse in atoomenergie en de historie ervan heb.
-geen automatic weaposn gebruiken
-gun nuts perken en mod je wapens naar maximale damage: make every bullet count
-gunslinger perk
-rifleman perk
Mijn 10mm heeft een basedamage nu van 49 om maar wat te noemen (is een legendary, dus ook nog 15 pts fire damage), igm met mijn gun slinger perker 60% extra damage per schot.
het is net als financien, het gaat niet alleen om inkomsten maar ook om uitgaven (ik ben lvl 20 trouwens)
www.triathlete.nl
Het was even doorbijten in het begin maar nu zit ik er helemaal in weer. Heerlijke game!
Even een vraag: Ik krijg mijn laser musket niet aan de praat. Iemand een idee waar dat aan ligt? Ja, ik heb wel ammo (cells).
Even een vraag: Ik krijg mijn laser musket niet aan de praat. Iemand een idee waar dat aan ligt? Ja, ik heb wel ammo (cells).
Het zou gewoon een kwestie moeten zijn van een paar keer op 'r' (reload) drukken todat de rode gloed komt. Afhankelijk van welk model je hebt kun je volgens mij tot 5x load komen.Geteisem schreef op zondag 15 november 2015 @ 10:31:
Het was even doorbijten in het begin maar nu zit ik er helemaal in weer. Heerlijke game!
Hoe suf. Werkt perfect thanks.Ircghost schreef op zondag 15 november 2015 @ 10:32:
[...]
Het zou gewoon een kwestie moeten zijn van een paar keer op 'r' (reload) drukken todat de rode gloed komt. Afhankelijk van welk model je hebt kun je volgens mij tot 5x load komen.
Ik ben een paar dagen aan het spelen en loop eigenlijk nog steeds rond in dat blauwe Vault 111 suit en zo'n gasmask omdat die 2 dingen de beste stats hebben totnutoe. Ik ben level 10, maar volgens mij duurt het wel erg lang voordat ik betere armor vind. Of zit er simpelweg niet zoveel armor en gear in het spel? Alles wat ik namelijk loot heeft gewoon slechtere specs dan die 2 items. Plus ik zie eruit alsof ik uit Saw kom. Vreselijk.
Dan heb je of ontzettend veel pech of je kijkt niet helemaal goedNavuri schreef op zondag 15 november 2015 @ 10:42:
Ik ben een paar dagen aan het spelen en loop eigenlijk nog steeds rond in dat blauwe Vault 111 suit en zo'n gasmask omdat die 2 dingen de beste stats hebben totnutoe. Ik ben level 10, maar volgens mij duurt het wel erg lang voordat ik betere armor vind. Of zit er simpelweg niet zoveel armor en gear in het spel? Alles wat ik namelijk loot heeft gewoon slechtere specs dan die 2 items. Plus ik zie eruit alsof ik uit Saw kom. Vreselijk.
ugh, van de week een powerarmor frame laten staan, kan hem nu nergens meer vinden.
(Was in een gebouw van 3 aan-eengesloten loodsen, stond hij in de linker. (wie kan mij op weg helpen)
Wel een X-01 Mark 2 torso gevonden
(Was in een gebouw van 3 aan-eengesloten loodsen, stond hij in de linker. (wie kan mij op weg helpen)
Wel een X-01 Mark 2 torso gevonden
Ik vind juist ontzettend veel armor en weapons. Maar waarom is in godsnaam de take all optie voor loot niet aanwezig. Klik mij een ongeluk op al die lijken

Dat Vauilt suit is toch simpelweg een armor piece die je onder je andere armor aan hebt? Ik vind genoeg leg en arm pieces, maar al die andere suits die ik vind zijn gewoon niet beter qua stats dan het vault suit. Hetzelfde geldt voor dat vreselijke gasmask.Ircghost schreef op zondag 15 november 2015 @ 10:48:
[...]
Dan heb je of ontzettend veel pech of je kijkt niet helemaal goed. Fallout 4 heeft nu 6 verschillende lichaamsdelen die je kan bedekken. Het kan dus zijn dat een armstuk op zichzelf niet beter is dan de gehele vault 111 suit. Maar als je een paar andere losse delen bij elkaar doet zul je zien dat die score hoger is dan 1 complete vault 111 suit.
Er is wel zoiets als underarmor wear, maar volgens mij kan de Vault 111 niet gebruikt worden daarvoor.Navuri schreef op zondag 15 november 2015 @ 10:59:
[...]
Dat Vauilt suit is toch simpelweg een armor piece die je onder je andere armor aan hebt? Ik vind genoeg leg en arm pieces, maar al die andere suits die ik vind zijn gewoon niet beter qua stats dan het vault suit. Hetzelfde geldt voor dat vreselijke gasmask.
Ik draag m'n armor pieces gewoon over dat vault suit heen.Ircghost schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:00:
[...]
Er is wel zoiets als underarmor wear, maar volgens mij kan de Vault 111 niet gebruikt worden daarvoor.
Ouch, dat verklaart bij mij waarom sommige zaken als sneeuw voor de zon verdwijnen. Voortaan dus toch maar scrappen (hoe time-consuming dat ook is).anandus schreef op zondag 15 november 2015 @ 09:41:
[...]
Maar let wel op, want als je iets hebt dat meerdere onderdelen heeft, bijv wood, steel en glass, en je gebruikt het tijdens het bouwen voor wood, dat het item dan verdwijnt en je dat steel en glass niet krijgt.
Is het in dit geval niet erg, maar als je bijv duct tape gebruikt voor cloth is het wel erg zonde als je de adhesive kwijt bent, bijvoorbeeld.
Als je iets handmatig scrapt krijg je wel alle onderdelen.
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Dan heb ik niks gezegdNavuri schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:08:
[...]
Ik draag m'n armor pieces gewoon over dat vault suit heen.
Let op:
Globaal spoiler beleid
-Details over de mainquest of grotere sidequest -> spoilertag
-Locatie van "one of a kind" wapens -> spoilertag
-Locatie van reguliere vijanden, wapens etc -> spoiler niet nodig.
Gebruik vooral je gezonde verstand!
Globaal spoiler beleid
-Details over de mainquest of grotere sidequest -> spoilertag
-Locatie van "one of a kind" wapens -> spoilertag
-Locatie van reguliere vijanden, wapens etc -> spoiler niet nodig.
Gebruik vooral je gezonde verstand!