Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral_R2D2
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 11:30
[off-topic]ik ben helaas op zakenreis en kom pas over een week weer terug;
kijk er naar uit om weer FallOut 4 te kunnen spelen;
de omgeving hier in de buitenwijjk van Beijing doet me denken aan FallOut:
dorre grond, weinig begroeiing, gelige lucht, treurnis.
...wellicht later vandaag een radiation storm?[/off-topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12
Admiral_R2D2 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 03:55:
[off-topic]ik ben helaas op zakenreis en kom pas over een week weer terug;
kijk er naar uit om weer FallOut 4 te kunnen spelen;
de omgeving hier in de buitenwijjk van Beijing doet me denken aan FallOut:
dorre grond, weinig begroeiing, gelige lucht, treurnis.
...wellicht later vandaag een radiation storm?[/off-topic]
Wel preventief code rood.. ik zou m'n Hazmat-suit maar aandoen...

[ Voor 77% gewijzigd door MEN-O op 08-12-2015 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Gisteren het halucigen (oid) gebouw gecleared. Echt typische fallout humor. _/-\o_ wel een aanslag op de performance op de ps4, eerste keer dat ik langer dan een halve sec lage fps had.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Ik heb gisteren Fallout 4 verpest... door een .50 sniper te maken, ik blaas echt overal doorheen nu. Ik heb gelijk maar eens de Trinity Tower gecleared, dat was echt wel tof om te doen. Over 't algemeen speel ik nu met die .50 sniper voor long range, Scoped Assault Rifle voor medium range en Assault shotgun met drum/10mm pistol voor close range. Echt een gouden combinatie.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Er is een update voor de NMM die de problemen schijnt te fixen met je mods icm de nieuwe update. Zelf nog niet getest maar kwam het tegen op Reddit.

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
teupje schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:36:
Er is een update voor de NMM die de problemen schijnt te fixen met je mods icm de nieuwe update. Zelf nog niet getest maar kwam het tegen op Reddit.
ik zou persoonlijk niets meer downloaden van de NMM site puur tot ze weten wat er nu is gebeurd of aan de hand is wie weet is die nieuwe versie die jij nu download wel aangepast om wat vervelends achter te laten op jou pc

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
copywizard schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:48:
[...]

ik zou persoonlijk niets meer downloaden van de NMM site puur tot ze weten wat er nu is gebeurd of aan de hand is wie weet is die nieuwe versie die jij nu download wel aangepast om wat vervelends achter te laten op jou pc
Dat was toch met een paar bestanden maar?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 08:23
copywizard schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:48:
[...]

Update over de breach: http://www.nexusmods.com/games/news/12675/?

Het bleek uiteindelijk om een databasedump uit 2013 te gaan. En de aangepaste bestanden was van uploaders die erg eenvoudige wachtwoorden gebruikten.

[ Voor 15% gewijzigd door Wolfensteijn op 08-12-2015 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
SavageBrother schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:31:
Ik heb gisteren Fallout 4 verpest... door een .50 sniper te maken, ik blaas echt overal doorheen nu. Ik heb gelijk maar eens de Trinity Tower gecleared, dat was echt wel tof om te doen. Over 't algemeen speel ik nu met die .50 sniper voor long range, Scoped Assault Rifle voor medium range en Assault shotgun met drum/10mm pistol voor close range. Echt een gouden combinatie.
Herkenbaar :+ Alleen moet ik nog mijn sniper omzetten naar .50

Overigens zijn bepaalde guns best wel kut om je companion te geven in de hoop dat ze er misschien 'vesrtandig' mee om gaan.
spoiler:
Do not try and give them a missle launcher

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

weszz schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:54:
[...]

Herkenbaar :+ Alleen moet ik nog mijn sniper omzetten naar .50

Overigens zijn bepaalde guns best wel kut om je companion te geven in de hoop dat ze er misschien 'vesrtandig' mee om gaan.
spoiler:
Do not try and give them a missle launcher
geef setlers een fatboy / minigun / misslelauncher; hebben zij unlimited ammo = complete chaos en mayhem.. i love it

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Wolfensteijn schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:51:
[...]

Update over de breach: http://www.nexusmods.com/games/news/12675/?

Het bleek uiteindelijk om een databasedump uit 2013 te gaan. En de aangepaste bestanden was van uploaders die erg eenvoudige wachtwoorden gebruikten.
net gelezen inderdaad nou ik hou het nog even in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
himlims_ schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:56:
[...]

geef setlers een fatboy / minigun / misslelauncher; hebben zij unlimited ammo = complete chaos en mayhem.. i love it
En als ik mijn companion een minigun geef, moet 'k em dan wel ammo geven of is dat ook zo geregeld?

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

SavageBrother schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:02:
[...]

En als ik mijn companion een minigun geef, moet 'k em dan wel ammo geven of is dat ook zo geregeld?
Dat moet wel ja.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SavageBrother schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:02:
[...]

companion eet ammo; die geef je gun met unlimited ammo of een bad-ass melee
settlers; die geef je IMBA guns met 3 rounds :+ = unlimited ammo voor hun

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Ah, thanks. Gisteren heb ik een of ander gek mes gevonden (volgens mij in Dunwhich Borers), ik ga dat maar eens aan hem geven denk ik.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

SavageBrother schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:31:
Eh? Ik kom constant tegen vijanden waarbij een .50 call rife *niet goed is. Maar goed misschien was het ook niet zo'n goed idee om een .50 cal barrel op een pipe rifle te zetten :P

Welke difficulty en level speel je op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Oxidda schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:23:
[...]

Eh? Ik kom constant tegen vijanden waarbij een .50 call rife. Maar goed misschien was het ook niet zo'n goed idee om een .50 cal barrel op een pipe rifle te zetten :P

Geen idee eerlijk gezegd, heb 'em geïnstalleerd en ben gelijk begonnen met spelen.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

SavageBrother schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:24:
[...]

Geen idee eerlijk gezegd, heb 'em geïnstalleerd en ben gelijk begonnen met spelen.
Oooh dan vast normal. Ik had tijdje terug met een sniper rifle die double dmg doet op full hp. Toen kwam iemand met het briljante idee om difficulty omhoog te schroeven.

Misschien ook iets voor jouw.
himlims_ schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:15:
[...]

companion eet ammo; die geef je gun met unlimited ammo of een bad-ass melee
settlers; die geef je IMBA guns met 3 rounds :+ = unlimited ammo voor hun
Maar die unlimited ammo is toen alleen geen reload? Of is dat een loophole op je followers?

[ Voor 30% gewijzigd door Oxidda op 08-12-2015 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:20
Ik gebruik ook vaak dit melee weapon.
Paar keer meppen en de meeste tegenstanders leggen het loodje. Scheelt veel ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Harribo schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:42:
Ik gebruik ook vaak dit melee weapon.
Paar keer meppen en de meeste tegenstanders leggen het loodje. Scheelt veel ammo.
Die bedoelde ik inderdaad, die heb ik aan Nick gegeven.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Oxidda schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:23:
[...]

Eh? Ik kom constant tegen vijanden waarbij een .50 call rife *niet goed is. Maar goed misschien was het ook niet zo'n goed idee om een .50 cal barrel op een pipe rifle te zetten :P

Ik laat bepaalde type guns ook gewoon liggen. Pak alles op wat er op zijn minste degelijk uit ziet. Of het is er eentje met mods...Overigens vraag ik me af, hoe geef ik mijn companion commando iets te doen of hacken op een xboxone controller? :P En hoe haal ik mods van wapens af? Krijg je die automatisch als je ze verandert in scrap?

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

weszz schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:04:
[...]

Ik laat bepaalde type guns ook gewoon liggen. Pak alles op wat er op zijn minste degelijk uit ziet. Of het is er eentje met mods...Overigens vraag ik me af, hoe geef ik mijn companion commando iets te doen of hacken op een xboxone controller? :P En hoe haal ik mods van wapens af? Krijg je die automatisch als je ze verandert in scrap?
Je moet op afstandje staan dan tegen praten, veranderd je crosshair naar zoiets waar je commando's mee kan geven. Dan richt je op iets en zie je in de tekst wat voor effect het heeft. Krijg je vanzelf de melding of het wel of niet kan.

Mods van wapen afhalen puur voor de mods, geen idee. Ik modify wel eens wat en dan hou ik mods over. Maar heb redelijk wat zitten in gun nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:10
weszz schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:04:
[...]

Mods kan je meestal niet van wapens afhalen, hoogstens vervangen door een andere mod. Dus stel je wilt een scope van een gun afhalen, dan moet je een andere stock scope maken. Hiermee komt de scoped mod vrij en kan je die weer op een andere gun zetten. Enige uitzonderingen zijn de bayonetten en muzzles. De manier werkt hetzelfde (eerst de no attachment mod maken), maar die kost uiteraard geen resources.

Met scrappen krijg je de mods helaas niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
Iemand een idee hoe het kan dat er een minteken voor 'strength' staat? (En er dus ook een punt is afgetrokken). Het zit hem niet in m'n armor of iets dergelijks..

[ Voor 14% gewijzigd door Spud82 op 08-12-2015 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
Spud82 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:32:
Iemand een idee hoe het kan dat er een minteken voor 'strength' staat? (En er dus ook een punt is afgetrokken). Het zit hem niet in m'n armor of iets dergelijks..
Misschien afkickverschijnselen van een Chem? Er zullen vast ook wel andere debuffs bestaan. Crippled limbs misschien? Quest related?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Nee ik kan maar weinig ontdekken waar het hem precies in zit.. Maar goed ik ben toch al niet echt op strength gericht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:11
Ardjee schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:34:
[...]

Misschien afkickverschijnselen van een Chem? Er zullen vast ook wel andere debuffs bestaan. Crippled limbs misschien? Quest related?
Alcohol doet dat ook geloof ik :) (hoewel dat ook best juist str +1 kan zijn en int -1)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
In je pip-boy kun je op 'show effects' kijken als je niet weet waar het vandaan komt. Daar kun je zien welke ziektes je hebt. Dit kan bijvoorbeeld ook door een monster/insect gekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Ries schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:48:
In je pip-boy kun je op 'show effects' kijken als je niet weet waar het vandaan komt. Daar kun je zien welke ziektes je hebt. Dit kan bijvoorbeeld ook door een monster/insect gekomen zijn.
Thanks! Dit wist ik dus nog niet.. Ik heb dus een psycho addiction. Nu weet ik in ieder geval wat de boosdoener is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtotheh
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 08:48
iemand enig idee hoeveel locaties er totaal zijn? ben nu wel zo goed als uitgespeeld, ben level 71. Maar wil ook graag alles ontdekken, heb via alle facties het spel uitgespeeld( BoS, railroad en institute). Heb geen quests meer(krijg alleen de standaard van de facties waar ik bij ben gebleven maar dat verveeld ook al snel). heb tot nu toe 332 locaties ontdekt en kan nergens vinden hoeveel er nou werkelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProjectB00man
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-09 16:49
op deze site staan alle locaties en dergelijke die te vinden zijn in fallout 4
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_4_locations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

himlims_ schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:56:
[...]

Mijn companion wil dit dus niet doen.. ze schakelen altijd over naar een laserpistol ;(

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
spartacusNLD schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:45:
[...]

Mijn companion wil dit dus niet doen.. ze schakelen altijd over naar een laserpistol ;(
Companions hebben geen unlimited ammo, itt de generic NPC's (not tested by myself)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ardjee schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:46:
[...]
Companions hebben geen unlimited ammo, itt de generic NPC's (not tested by myself)
hmm ga dit vanavond is testen. thanks :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

ProjectB00man schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:44:
op deze site staan alle locaties en dergelijke die te vinden zijn in fallout 4
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_4_locations
Deze is er ook nog http://www.fallout4map.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
En die pagina's komen bij lange na niet aan de 332 locaties die hij zelf heeft ontdekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProjectB00man
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-09 16:49
Ries schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:02:
En die pagina's komen bij lange na niet aan de 332 locaties die hij zelf heeft ontdekt :)
je hebt gelijk kom inderdaad maar op 276 locaties via de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Aantallen zegt natuurlijk niets over of een van die locaties al bezocht is.
Ik kan niet kijken wat hij heeft bezocht.

Heb jij dan nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Wat een held, en dat op de ps4 zelfs, scaffolding moeten maken om het te bouwen. _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Flagg op 08-12-2015 18:34 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

mtotheh schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:04:
iemand enig idee hoeveel locaties er totaal zijn? ben nu wel zo goed als uitgespeeld, ben level 71. Maar wil ook graag alles ontdekken, heb via alle facties het spel uitgespeeld( BoS, railroad en institute). Heb geen quests meer(krijg alleen de standaard van de facties waar ik bij ben gebleven maar dat verveeld ook al snel). heb tot nu toe 332 locaties ontdekt en kan nergens vinden hoeveel er nou werkelijk zijn.
ga de atom cats zoeken, hele kleine faction met paar questjes (als je ze niet al heb gevonden. ik vond ze de eerste keer dat ik het spel doorliep niet dus misschien ben jij er ook langs gekopen.

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:04

Fuelke

Forza Ferrari

Ik heb het boek "Vault Dweller's Survival Guide" hier liggen, achteraan staan alle locaties, heb ze niet allemaal geteld maar op een willekeurige pagina stonden er 40, en dit op zo'n 15 pagina's. Dus ik gok eerder op 550-600 locaties in totaal?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

new patch uit voor ps4 :) maar ;w naar Infinite Caps Glitch / ammo nu zal heel snel probleem krijgen met mijn minigun heb nu 40k ammo binnen uur zit al op 30k hoop dat ze keer zorgen dat vendors meer ammo krijgen voor dezen type gun en goed koper
Flagg schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:33:
[video]

Wat een held, en dat op de ps4 zelfs, scaffolding moeten maken om het te bouwen. _/-\o_
echt wel maar wat er ook bij staat _/-\o_

I have finally reached the build potential of the ps4. the image was originally bigger, but the ps4 couldnt handle it, so i had to delete a couple hundred pixels. It kept crashing (freezing every 5 seconds causing me to do complete application restarts). Took me hours to get the footage for this video clip because it was so hard on the frame rate and system.

[ Voor 57% gewijzigd door Motaro op 08-12-2015 20:06 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
hmm, blijkbaar een melding over een aanval op sanctuary gemist ofzo.
Ik kom daar aan en alle turrets, guard towers en generators zijn vernield, en moeten allemaal gerepareerd worden.
Vind die melding toch soms makkelijk over het hoofd te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Klopt, heb ik ook een keer gehad bij een quest om iemand te helpen. Er was blijkbaar haast bij, maar dat wordt nergens vermeld. ;)
Kon nog een eerdere save laden, maar dan was ik als ik er via fast travel heen ging alsnog te laat.
Ging ik lopen, had ik alsnog 3 pogingen nodig omdat bij enige vertraging door raiders of ghouls onderweg ging het ook mis. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Bij mij is net de 1.02 update geinstalleerd op de PS4. Ben benieuwd of ik wat ga merken, heb op een paar kleine framedrops na nog geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 10:03
Sluw schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:10:
Bij mij is net de 1.02 update geinstalleerd op de PS4. Ben benieuwd of ik wat ga merken, heb op een paar kleine framedrops na nog geen problemen gehad.
Enige wat ik tot nu toe gemerkt heb is een fatale crash na 15 minuten spelen (PS4) ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
paul99 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:30:
[...]

Enige wat ik tot nu toe gemerkt heb is een fatale crash na 15 minuten spelen (PS4) ;(
Haha, helaas dus ;). Heb net de game uitgespeeld en geen frameratedips gehad. weet niet of dat door de update komt.

spoiler:
framerate dips kwamen vooral voor bij vuurgevechten, heb net de hele institute soepeltjes uitgemoord voor the railroad

Edit: Uitgespeeld dus, moet zeggen dat ik deels erg blij ben met de game en deels ook niet. Heb expres niet alles onderzocht en gedaan omdat ik graag meerdere playthroughs doe.

Pro: Speelt veel lekkerder weg dan oudere Bethesda games, schieten, kleine tweaks. Er is ontzettend veel te ontdekken, was level 48 bij het uitspelen en heb echt heel veel niet ontdekt en gedaan. Gelukkig genoeg lore in terminals, briefjes etc.

Cons: Het echte echte post apocalyptische gevoel is een beetje weg. De facties zijn allemaal erg goed georganiseerd en vond er te weinig vreemde elementen in zitten. Wasteland 2 heeft meer indruk op me gemaakt wat dat betreft. Bijvoorbeeld veel kleine communities die op een andere manier opnieuw zijn gestart. Sommige op een goede manier, sommige vol onderdrukking, vreemde rituelen etc. Wanhopige mensen en veel kleine verhalen. Dat had je soms ook wel in Fallout 3 (dorpje met kanibalen etc).

Maar denk ook dat er nog veel te ontdekken is. Laat hem nu even liggen en start hem over een paar weken weer op!

[ Voor 60% gewijzigd door Sluw op 08-12-2015 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
ik speel ook op de PS4 en ik had al twee gebieden waar ik niet kon komen omdat dan de game crashde. En ook nog gedurende de een quest line (Silver Shroud). Al die problemen zijn opgelost, al staan ze niet vermeld. Nice! Fingers crossed dat ik niet meer tegen crashes aan loop ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

man wat wil ik dezen gun hebben endlijk een minigun die goed dps doet YouTube: Fallout 4 Explosive Minigun maar tot dag van naa naa 81 lvl en 170 uur nog niet gedropt en hij zou ook nog een met die perk werken hoe zo god wapen :P
bij mijn zijn groot framedrops als ik gatling laser gebruik met standaard vuur snelheid door dat gebruik ik die gun haast niet maar als ik ander loop op zet zo dat hij meer dmg doet per schot maar heel traag vuur is ook niks aan de hand veder heb ook geen probleem met ander guns zo als minigun Ashmaker

[ Voor 23% gewijzigd door Motaro op 09-12-2015 01:49 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Vanavond had ik eindelijk weer wat tijd om te spelen :)

Ik speel op Very Easy, met een Xbox 360-controller op de pc. Ben niet echt een gamer, iemand die mee zou kijken denkt waarschijnlijk dat iemands oma aan het gamen is :+ Toch vind ik het leuk.

Meestal doe ik een quest per avond, en daarna loop ik nog wat rond op zoek naar een nieuwe quest.
Deze keer was het Curtain Call, en dat vond ik tot nu toe wel echt de leukste. Inmiddels ben ik level 12 en dat maakt het iets makkelijker.

Ik gebruik de kaart die hier al vaker is genoemd (http://www.fallout4map.com/) en ga op kleur. Blauw heb ik bijna helemaal cleared, nu beginnen met groen.

Het is wel handig dat ik fanatiek Fallout Shelter heb gespeeld (nog steeds), ik herken de namen van wapens en kleding. En zelfs personages!

[ Voor 9% gewijzigd door Canaria op 09-12-2015 01:51 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
Motaro schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:02:
new patch uit voor ps4 :) maar ;w naar Infinite Caps Glitch / ammo nu zal heel snel probleem krijgen met mijn minigun heb nu 40k ammo binnen uur zit al op 30k hoop dat ze keer zorgen dat vendors meer ammo krijgen voor dezen type gun en goed koper
je cheat toch al, gebruik dan een console commando en je hebt weer ammo

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Svennie schreef op woensdag 09 december 2015 @ 07:11:
[...]
Console commando op de PS4? Hoe werkt dat? :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lavidz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-07 13:53
Poeh poeh, gisteren platinum trophy gehaald. Ik raad het niemand aan.
Vooral de Benevolent Leader trophy was een PITA.

PSN: Lavidz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind fallout 4 en gaaf spel zit al paar uren te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
TgR_KILLER schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:02:
[...]
Console commando op de PS4? Hoe werkt dat? :P
dat wordt lastig ja
Lavidz schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:13:
Poeh poeh, gisteren platinum trophy gehaald. Ik raad het niemand aan.
Vooral de Benevolent Leader trophy was een PITA.
de platinum ga ik ook halen, voor Benevolent leader zijn er guides, maar echt makkelijk is die niet nee. Die komt als laatste denk ik, heb nu 52% van de trophies maar speel rustig het spel (ben lvl 30+ maar heb nog niet veel main missies gedaan), ben nog niet bezig met trophies, heb al wel gekeken welke missable zijn zodat ik er rekening mee kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Pffff. Uitgespeeld. 6d21h21m ingame.

2x uitgespeeld zelfs, althans, 2 verschillende eindes. Geen van beide zijn echt "satisfying". Online even de andere 2 factie eindes opgezocht. Geen van de eindes geeft me dat YEAH gevoel. Het is alsof ze heel erg hun best gedaan hebben om de player maar 1 ding te laten doen. Zonder te spoilen: diplomacy is dead.

Ik heb nog een save voor het punt dat ik de vijand van een factie werd. Dus die ga ik nog even herladen, misschien dat ik het me dan alsnog een beter gevoel geeft. Maar het lijkt er op dat bethesda geen ideeen meer had voor het einde en dus maar voor de huidige eindes heeft gekozen...

Moet nog 2 steam achievements. Waarchijnlijk 1 van factie. Sowieso nog die 100% settlement approval. Die komen later wel.

Voor nu, kheb me prima vermaakt met de game, maar de main quest, mja, het deed het gewoon niet voor me.

Waar ik wel achter ben, je houdt follower perks ook als je characters die je follower zijn moet doden voor een quest. Ik keek tegen het lijk van een follower aan, ik keek naar de perks en ik had nog steeds de perk die ik van die follower kreeg. Dus voor de min-maxers onder ons is het misschien slim om al die perks te grinden daarna de main story te completen.

Ik denk trouwens toch dat m'n main "save" de save word voordat sommige facties elkaar niet meer lief vinden. Tenzij er natuurlijk een DLC komt die verwacht van je dat de main story completed hebt.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:49
Iemand anders ook problemen dat de happiness in zijn settlement maar blijft zaken? Had in sanctuary altijd 80% maar de laatste speelsessie blijft het maar dalen. En er zijn genoeg bedden, genoeg voedsel, genoeg water meer dan genoeg defence :P Ook heb ik een bar voor ze gebouwd met jukebox en tv. Ik snap van dat hele systeem af en toe echt niks.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05-2021
ye-roon schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:06:
Pffff. Uitgespeeld. 6d21h21m ingame.
spoiler:
2x uitgespeeld zelfs, althans, 2 verschillende eindes. Geen van beide zijn echt "satisfying". Online even de andere 2 factie eindes opgezocht. Geen van de eindes geeft me dat YEAH gevoel. Het is alsof ze heel erg hun best gedaan hebben om de player maar 1 ding te laten doen. Zonder te spoilen: diplomacy is dead.

Ik heb nog een save voor het punt dat ik de vijand van een factie werd. Dus die ga ik nog even herladen, misschien dat ik het me dan alsnog een beter gevoel geeft. Maar het lijkt er op dat bethesda geen ideeen meer had voor het einde en dus maar voor de huidige eindes heeft gekozen...

Moet nog 2 steam achievements. Waarchijnlijk 1 van factie. Sowieso nog die 100% settlement approval. Die komen later wel.

Voor nu, kheb me prima vermaakt met de game, maar de main quest, mja, het deed het gewoon niet voor me.
spoiler:
Waar ik wel achter ben, je houdt follower perks ook als je characters die je follower zijn moet doden voor een quest. Ik keek tegen het lijk van een follower aan, ik keek naar de perks en ik had nog steeds de perk die ik van die follower kreeg. Dus voor de min-maxers onder ons is het misschien slim om al die perks te grinden daarna de main story te completen.

Ik denk trouwens toch dat m'n main "save" de save word voordat sommige facties elkaar niet meer lief vinden. Tenzij er natuurlijk een DLC komt die verwacht van je dat de main story completed hebt.
Ik zou toch op de delen waar ik tags heb, spoilertags invoegen. Het zijn geen grote spoilers, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dit wil weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Joenino schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:17:
Iemand anders ook problemen dat de happiness in zijn settlement maar blijft zaken? Had in sanctuary altijd 80% maar de laatste speelsessie blijft het maar dalen. En er zijn genoeg bedden, genoeg voedsel, genoeg water meer dan genoeg defence :P Ook heb ik een bar voor ze gebouwd met jukebox en tv. Ik snap van dat hele systeem af en toe echt niks.
weet niet precies hoe het zit, maar heb ergens iets voorbij zien komen over een mogelijke bug met TV's en dat je die beter kunt weglaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

spoiler:
Je moet een van je compagnons doden? Ik dacht dat die onsterfelijk waren?

Maar ja, dat zou ik toch tussen spoiler tags zetten. Geen grote spoiler, maar dat blijft wel in mijn kopje hangen. Ik heb trouwens al een idee wat het misschien is. Ik wil geen bevestiging, maar (Railroad Quest)

spoiler:
Ik vertrouw Deacon niet. Die liet mij veel te gemakkelijk in het Railroad clubje. Misschien is hij een infiltrant van het Institute en moet ik hem uiteindelijk doden.

En dan nog een MEGASPOILER
spoiler:
Dankzij deze thread waar sommige mensen de spoiler-tag nog niet uitgevonden hebben weet ik intussen al dat mijn zoon aan het hoofd staat van het Institute. Dan kan mij voorstellen dat hij mij verwacht en achter de schermen achter de touwtjes trekt.

Maar nogmaals, dat is wat ik denk - ik wil geen bevestiging of ontkenning krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
YellowOnline schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:33:
Maar nogmaals, dat is wat ik denk - ik wil geen bevestiging of ontkenning krijgen :)
waarom post je het dan? nu is de kans groot dat er iemand gaat reageren.

Er is inderdaad wel het een en ander ge-spoilered in deze thread maar over het algemeen gebruiken de meeste netjes de spoiler tags. Aan de andere kant, als je echt niks wil weten dan moet je threads als deze ook niet lezen, een thread als deze geheel spoiler vrij is een utopie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

spoiler:
Je moet een van je compagnons doden? Ik dacht dat die onsterfelijk waren?
Nee
spoiler:
Ligt helemaal aan keuzes die je maakt. Dus het hoeft niet, tenzij...

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
[b][message=45406025,noline]

Ik gebruik de kaart die hier al vaker is genoemd (http://www.fallout4map.com/) en ga op kleur. Blauw heb ik bijna helemaal cleared, nu beginnen met groen.
Wat/waar zijn al die locaties die rechts ver buiten de map staan ?!? :? :?

Nevermind, gewoon een fout van die site ...

[ Voor 8% gewijzigd door -SaveMe- op 09-12-2015 11:22 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
M a r c o schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:32:
[...]

weet niet precies hoe het zit, maar heb ergens iets voorbij zien komen over een mogelijke bug met TV's en dat je die beter kunt weglaten.
Dat meen je niet! Zal hem gelijk eens weghalen vanavond:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-09 13:02

En dan nog een MEGASPOILER
spoiler:
Dankzij deze thread waar sommige mensen de spoiler-tag nog niet uitgevonden hebben weet ik intussen al dat mijn zoon aan het hoofd staat van het Institute. Dan kan mij voorstellen dat hij mij verwacht en achter de schermen achter de touwtjes trekt.

spoiler:
Zeg ik lekker niet }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Zeker!

Dit is ook hoe ik hoopte dat Fallout 3 zou zijn.... Van Buren rip. (Hoewel NV daar veel uit heeft weten te halen).

Overigens, er zijn best wel wat power armors te vinden, maar ik heb nog geen X01 full set weten te bemachtingen, wat is de kans uberhaupt dat je een set krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Laatst online: 06-09 09:57
Oxidda schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:38:
[...]

Zeker!

Dit is ook hoe ik hoopte dat Fallout 3 zou zijn.... Van Buren rip. (Hoewel NV daar veel uit heeft weten te halen).

Overigens, er zijn best wel wat power armors te vinden, maar ik heb nog geen X01 full set weten te bemachtingen, wat is de kans uberhaupt dat je een set krijgt?
Ik heb nu twee complete power armors, verder nog niet genoeg onderdelen gevonden om de rest van de armors compleet te maken.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Oxidda schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:38:
[...]

Zeker!

Die kans is er wel. Je zult daarvoor alleen echt moeten weten waar je zoekt, of gewoon toevallig tegenkomen :+

Verder bij echt hele hoge nood kun je eventueel google raadplegen en dan zie je best snel resultaten met antwoorden op je vraag.

Ik zelf lees geregeld de wiki om zo wat meer achtergrond te weten te komen maar kwam erachter dat ze bij bepaalde items o.a. de Power Armor ook weggeven waar je ze kunt vinden en ik werd te nieuwsgierig :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

hmmm dus ben ik dan extreem unlucky, ik zit al over de 12 frames, bij elkaar rapen kom ik wel aan wat.

Maar geen volledige T60 of X01 set bijv. Wel zat T45 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Oxidda schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:58:
hmmm dus ben ik dan extreem unlucky, ik zit al over de 12 frames, bij elkaar rapen kom ik wel aan wat.

Het ligt aan het level dat je bent wanneer je de armor vindt, heb gelezen dan vanaf level 30+ alles X01 zou moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Dutch2007 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:02:
[...]

Het ligt aan het level dat je bent wanneer je de armor vindt, heb gelezen dan vanaf level 30+ alles X01 zou moeten zijn...
dit is niet geheel waar ik ben 46 nu en vond gisteren nog een T60b maar heb al wel 2 x een x01 in onderdelen gevonden heb er nu twee incompleet staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
[...]

Hoger level wil zeggen dat er een hogere kans bestaat om ze tegen te komen. :>

[ Voor 3% gewijzigd door weszz op 09-12-2015 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Het is mij opgevallen dat er een bug is waardoor het lijkt alsof er minder bedden/voedsel/water zijn als je weg bent. Dan knalt de happiness hard omlaag. Even checken in je pip-boy. Even de settlement bezoeken is dan voldoende. Heb dat een paar keer gezien, weet niet of het met de laatste patch nog steeds zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

[...]

Oh.... ik zit nu nog aan de lv27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

Svennie schreef op woensdag 09 december 2015 @ 07:11:
[...]

kon dat maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ocer power armor gesproken;
Ik heb de oveeige power armor van BOS heel sneaky meegenomen en in Sanctuary neergezet, deze blijft echter als gestolen staan. :+
Is daar nog wat aan te doen?
Compagnions waarderen het nu niet als ik in de gestolen power armor klim. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik ben een X-01 tegen gekomen (weet niet of die vast op die plek staat of dat het afhankelijk is van je level):

spoiler:
South Boston Military Checkpoint

en heb nu een T60 (gekregen van de BoS). Verder heb ik er nog een aantal staan, meeste zijn T45. Heb er in totaal nu een stuk of 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Laatst online: 06-09 09:57
dutchgio schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:46:
Ocer power armor gesproken;
Ik heb de oveeige power armor van BOS heel sneaky meegenomen en in Sanctuary neergezet, deze blijft echter als gestolen staan. :+
Is daar nog wat aan te doen?
Compagnions waarderen het nu niet als ik in de gestolen power armor klim. ;)
Ben ik ook benieuwd naar ja.
Ook powerarmor van raiders gegapt en ze vervolgens in hun eigen powerarmor naar het hiernamaals geholpen.
Companions houden er idd een beetje dubbele morele standaard op na.
Schiet dozijn raiders overhoop "Jeeeeeeehh" d:)b
Haal fusion core uit dat powerarmor "Booooeeeee" :N

Misschien kun je de koppeling van objecten aan NPC "X" via het console verwijderen.

Even gezocht op de wiki en met setownership kun je een item je eigen maken.

[ Voor 10% gewijzigd door Flex0r op 09-12-2015 13:11 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Oxidda schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:28:
[...]

Oh.... ik zit nu nog aan de lv27
De echte lazy lui die willen weten waar power armors zitten -->
spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.gamerant.com/wp-content/uploads/fallout-4-armor-map-700x700.png
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
I
Flex0r schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:57:
[...]

Ben ik ook benieuwd naar ja.
Ook powerarmor van raiders gegapt en ze vervolgens in hun eigen powerarmor naar het hiernamaals geholpen.
Companions houden er idd een beetje dubbele morele standaard op na.
Schiet dozijn raiders overhoop "Jeeeeeeehh" d:)b
Haal fusion core uit dat powerarmor "Booooeeeee" :N

Misschien kun je de koppeling van objecten aan NPC "X" via het console verwijderen.

Even gezocht op de wiki en met setownership kun je een item je eigen maken.
Inderdaad, dst klopt niet helemaal. ;)

Speel alleen op de ps4, dus console commands zit er niet in :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
M a r c o schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:42:
hmm, blijkbaar een melding over een aanval op sanctuary gemist ofzo.
Ik kom daar aan en alle turrets, guard towers en generators zijn vernield, en moeten allemaal gerepareerd worden.
Vind die melding toch soms makkelijk over het hoofd te zien.
Heel stom, zelfs als ik bepaalde kampen direct te hulp schiet zijn alle turrets direct al beschadigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-07 15:41
een aantal shops produceert ook happyness, en ik heb me later vertellen dat je die nodig hebt voor de 100%.

ook gaat het bij meer mensen mis op sanctuary. probeer het eens bij een andere settlement.

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
Countess schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:13:
[...]

een aantal shops produceert ook happyness, en ik heb me later vertellen dat je die nodig hebt voor de 100%.

ook gaat het bij meer mensen mis op sanctuary. probeer het eens bij een andere settlement.
Het ging goed tot ik rond level 40, kwam zat altijd tussen de 76% en 80% wat ik prima vindt maar na level 40 en het bouwen van mijn bar :P ging het hard naar beneden. Ook als ik in Sanctuary sta staat er een pijl omhoog naast de percentage wat betekend dat iedereen juist blijer wordt.... Zal idd wel een vage bug zijn. Maarja ze kunnen altijd vertrekken toch :P Het is niet zo dat ze nodig zijn :P

Misschien heb ik te veel defence?:P Zit nu op 13 man daar, 49 water, 300+ stroom, 777 Defence, 21 food en geloof 20 bedden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:02

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik had zelf begrepen dat de settlers het fijn vinden als je (regelmatig) wat langer aanwezig bent. En dat de happiness dus naar beneden gaat omdat je er te weinig bent.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
bvk schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:20:
Ik had zelf begrepen dat de settlers het fijn vinden als je (regelmatig) wat langer aanwezig bent. En dat de happiness dus naar beneden gaat omdat je er te weinig bent.
Dat is wel heel dom van Bethesda dan want wie gaat er nu voor de lol in zijn dorp staan :P Ik niet iig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
benevolent Leader trophy (gevonden op ps3trophies.org):

http://www.playstationtro...38-Benevolent-Leader.html

nog niet geprobeerd maar de comments eronder zijn positief

spoiler:
Saw this post on reddit...and its the one i use ... https://www.reddit.com/r/...der_trophy_fast_and_easy/

Go to a small settlement like Red Rocket Station. Build 6 or 7 beds indoors. Plant 6 mutfruit. Build defense up to about 60. Build 5 tier3 (surgery station) clinics. Build enough wooden crates until your size goes yellow, meaning becomes large. You find wooden crates under furniture/containers. Build 2 or 3 water pumps. I did it with 3 but should work with 2. Go to another settlement and send 6 people to your chosen settlement, or use recruitment radio beacon (make sure to disable beacon after 6 people have arrived). Assign 1 person for food. Assign rest 5 people to clinics. 1 for each clinic. Wait for happiness to go up. After

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Als hij de bugs eruit weet te krijgen dan ga ik wel eens proberen een playthrough te doen met dat perspectief ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joenino schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:17:
[...]

Het ging goed tot ik rond level 40, kwam zat altijd tussen de 76% en 80% wat ik prima vindt maar na level 40 en het bouwen van mijn bar :P ging het hard naar beneden. Ook als ik in Sanctuary sta staat er een pijl omhoog naast de percentage wat betekend dat iedereen juist blijer wordt.... Zal idd wel een vage bug zijn. Maarja ze kunnen altijd vertrekken toch :P Het is niet zo dat ze nodig zijn :P

Misschien heb ik te veel defence?:P Zit nu op 13 man daar, 49 water, 300+ stroom, 777 Defence, 21 food en geloof 20 bedden.
Ik heb dit probleem ook alleen viel het mij op dat het pas gebeurde nadat ik een mod voor hogere settlement cap ging gebruiken. Weet niet of jullie dit ook gebruiken maar als het wel zo is hebben we gelijk de culprit te pakken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:35:
[...]

Ik heb dit probleem ook alleen viel het mij op dat het pas gebeurde nadat ik een mod voor hogere settlement cap ging gebruiken. Weet niet of jullie dit ook gebruiken maar als het wel zo is hebben we gelijk de culprit te pakken :D
Helaas gebruik alleen de full conversation mod :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Dutch2007 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:27:
[...]

De echte lazy lui die willen weten waar power armors zitten -->
spoiler:
;)
Nice! Thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Weet iemand hoe het nou zit met de SPECIAL stats boven 10? Hebben deze nog effect?

Wat ik heb begrepen is dat de stats eigenlijk maar tot 10 gaan, en alleen middels drugs/drank/food effect hebben als ze boven 10 uitkomen.

Dus dat betekent, dat ik als ik met 10 STR begin, en een bobblehead en een boekje vind, deze dus naar 12 kan brengen (of niet) en dat dit verder geen effect heeft.. Iemand die dit getest heeft?

Dit in verband met een melee-only game die ik ga beginnen, 10 STR, 9 AGI, 5 LCK :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:53

Fanta

FordPerformance™️

Joenino schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:58:
[...]

Dat is wel heel dom van Bethesda dan want wie gaat er nu voor de lol in zijn dorp staan :P Ik niet iig :D
Ik betrap mezelf er meer dan eens op dat ik zonder het door te hebben soms 2 uur alleen maar aan het bouwen, craften en sorteren ben. Dan vergeet ik helemaal de quests die ik wou doen, maar ik ben al die tijd toch voor de lol in mijn settlement.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Oxidda schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:58:

6 of 7 frames nu maar bijna allemaal compleet weten te krijgen, 2x een x-01 (mis voor de 2e nog een chest) complete t60 kadoo van BOS, t45 die je op lvl 4 of 5 al helemaal compleet kan hebben. er is een locatie waar je een complete x-01 kan vinden maar ga je er heen met een te laag lvl dan spawned er geen x-01 maar bijvoorbeeld een t60 of zelfs nog lager. Zo lucky vind ik je niet als je al 12 frames heb maar geen complete x-01 :P

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ik vind de main quest maar heel erg slecht in elkaar gezet.. keuzes die je maakt doen maar weinig.

spoiler:
De 'point of no return' zit erg laat in de game, en wordt zelfs met een grote pop-up in je scherm getoverd als waarschuwing waarop bepaalde facties hostile worden.

Ik heb nu onder andere:

- Voor de railroad een paar synths opgespoord en vrijgelaten.
- Voor de railroad een stel coursers vermoord.
- Voor de brotherhood een enorme robot gebouwd en synth technologie gestolen.
- Voor de institute een paar synths opgespoord.
- Voor de institute een heleboel guards vermoord (binnen de institute)

En zo heb ik nog heel wat klusjes hier en daar gedaan voor de verschillende facties, tegen het zere been van de anderen. En toch ligt de point of no return heel erg laat in de game.

Zo heb ik ook de 'battle of bunker hill' gedaan, waarbij de institute, railroad en brotherhood het op één locatie met elkaar aan het uitvechten zijn. Omdat niemand mij nog haat, kan ik overal lekker op mijn gemak tussendoor lopen en de quest afmaken zonder ook maar één schot te lossen. Dat terwijl de battle zelf op papier wel heel erg gaaf en spannend kan zijn..

Echt zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Laatst online: 22-08 01:27
Zojuist uitgespeeld en vond het geweldig maar ook weer een beetje mehh vond de verhaallijn nogal voorspelbaar.

spoiler: title
Dat bijvoorbeeld je zoon de leider is van de Insitute. Ook begrijp ik het volgende niet helemaal ik zat bij de factie BOS en op een gegeven moment moest ik Danse vermoorden (Heb ik trouwens laten leven) omdat hij Synth was, dit was een heel gedoe maar ik heb telkens met Nick gespeeld en dat was geen probleem voor BOS terwijl hij overduidelijk een Synth is haha

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:55

Rmg

Ries schreef op woensdag 09 december 2015 @ 16:49:
Weet iemand hoe het nou zit met de SPECIAL stats boven 10? Hebben deze nog effect?

Wat ik heb begrepen is dat de stats eigenlijk maar tot 10 gaan, en alleen middels drugs/drank/food effect hebben als ze boven 10 uitkomen.

Dus dat betekent, dat ik als ik met 10 STR begin, en een bobblehead en een boekje vind, deze dus naar 12 kan brengen (of niet) en dat dit verder geen effect heeft.. Iemand die dit getest heeft?
Boekje kan je niet gebruiken om een stat naar 11 te boosten. Bobblehead kan dat alleen.

elke punt in str heeft in de basis +10 carry en +10% melee dmg. Dit telt door boven de 10 punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Laatst online: 20:53

Fanta

FordPerformance™️

Ik lijk na de update niet meer in terminals te kunnen. Voorheen had ik op 144hz het probleem dat ik in terminals bleef hangen, dat zou volgens de patchnotes opgelost moeten zijn. Maar nu kom ik er helemaal niet meer in. Hebben meer mensen hier last van?

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zojuist een maximaal gemodde laser rifle gekocht, alle onderdelen eraf gehaald en op Old Faithfull gezet. Die doet nu net iets meer damage dan mijn .50 sniper maar wel gelijk dubbel damage als target full health is. Ideaal tijdens het sneaken aangezien je dan wel heel veel damage doet bij het eerste schot.

En heb geen science level 3 nodig, helemaal handig.

[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 10-12-2015 00:27 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Ben dit spel nu een paar dagen aan het spelen zit op level 13 en heb nog steeds geen flauw benul hoe ik food for mijn settlers kan krijgen.
Workbench is echt een crime
Q for tag? en dan.
Heb de resources maar kan niets doen
Assign workers, Hoe?
Nergens uitleg of duidelijkheid.
Wat een ^%^# spel.
Pagina: 1 ... 30 ... 53 Laatste

Let op:
Globaal spoiler beleid

-Details over de mainquest of grotere sidequest -> spoilertag
-Locatie van "one of a kind" wapens -> spoilertag
-Locatie van reguliere vijanden, wapens etc -> spoiler niet nodig.

Gebruik vooral je gezonde verstand!