Haha, helaas dus

. Heb net de game uitgespeeld en geen frameratedips gehad. weet niet of dat door de update komt.
spoiler:framerate dips kwamen vooral voor bij vuurgevechten, heb net de hele institute soepeltjes uitgemoord voor the railroad
Edit: Uitgespeeld dus, moet zeggen dat ik deels erg blij ben met de game en deels ook niet. Heb expres niet alles onderzocht en gedaan omdat ik graag meerdere playthroughs doe.
Pro: Speelt veel lekkerder weg dan oudere Bethesda games, schieten, kleine tweaks. Er is ontzettend veel te ontdekken, was level 48 bij het uitspelen en heb echt heel veel niet ontdekt en gedaan. Gelukkig genoeg lore in terminals, briefjes etc.
Cons: Het echte echte post apocalyptische gevoel is een beetje weg. De facties zijn allemaal erg goed georganiseerd en vond er te weinig vreemde elementen in zitten.
Wasteland 2 heeft meer indruk op me gemaakt wat dat betreft. Bijvoorbeeld veel kleine communities die op een andere manier opnieuw zijn gestart. Sommige op een goede manier, sommige vol onderdrukking, vreemde rituelen etc. Wanhopige mensen en veel kleine verhalen. Dat had je soms ook wel in Fallout 3 (dorpje met kanibalen etc).
Maar denk ook dat er nog veel te ontdekken is. Laat hem nu even liggen en start hem over een paar weken weer op!
[
Voor 60% gewijzigd door
Sluw op 08-12-2015 23:43
]