Over te makkelijk. Helemaal mee eens. In het begin was het nog wel beetje lastig (speel very hard), maar toen ik een combat shotgun vond waren alle "lastige" enemies voor mijn build (rifleman) ineen keer niet meer lastig.
De game werd sowieso makkelijk toen ik
Over sterkste enemy, tot nu toe is dat de
Conclusie het is te makkelijk. Voor speedruns waar er misschien nog geen glitch dit om een hele quest te skippen dingen zijn is er maar 1 ding belangrijk
De game werd sowieso makkelijk toen ik
spoiler:
kocht. Dat wapen maakt echt het spel. Inmiddels is het een.308 semi auto rifle en het one shot alles met een sneak attack. Ik kwam gister een level 71 legendary enemy tegen. Sterkste enemy die ik tot nu heb gezien op 1 na, kom ik zo op. Ik aim, schiet, 1 shot. Niet eens "legendary enemy mutated". Ik zag gisteravond ineens links bovenin: you have leveled up, hold T to spent your perk, ik had 7 perks te besteden. Het is zo "makkelijk" dat een levelup me niet meer interesseert. Overseers Guardian
Over sterkste enemy, tot nu toe is dat de
spoiler:
Ben meerdere van dit type vijand tegen gekomen allemaal zelfde level als die van de quest. Met dezelfde gear als die ik nu heb(ik was erg laat met die quest doen). Maar de "worldmap" versies zijn zo veel zwakker. Een Two-Shot .50cal headshot vanuit sneak is al voldoende. Ik zoek eigenlijk een Two-Shot Gauss rifle, maar dat zou het nog meer overkill maken.Mirelurk Queen van de "Taking Indepence" Quest.
Conclusie het is te makkelijk. Voor speedruns waar er misschien nog geen glitch dit om een hele quest te skippen dingen zijn is er maar 1 ding belangrijk
spoiler:
Dat maakt de combat in spel triviaal.
Snel naar Vault 81 voor de Overseers Guardian.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383