Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Over te makkelijk. Helemaal mee eens. In het begin was het nog wel beetje lastig (speel very hard), maar toen ik een combat shotgun vond waren alle "lastige" enemies voor mijn build (rifleman) ineen keer niet meer lastig.

De game werd sowieso makkelijk toen ik
spoiler:
Overseers Guardian
kocht. Dat wapen maakt echt het spel. Inmiddels is het een.308 semi auto rifle en het one shot alles met een sneak attack. Ik kwam gister een level 71 legendary enemy tegen. Sterkste enemy die ik tot nu heb gezien op 1 na, kom ik zo op. Ik aim, schiet, 1 shot. Niet eens "legendary enemy mutated". Ik zag gisteravond ineens links bovenin: you have leveled up, hold T to spent your perk, ik had 7 perks te besteden. Het is zo "makkelijk" dat een levelup me niet meer interesseert.

Over sterkste enemy, tot nu toe is dat de
spoiler:
Mirelurk Queen van de "Taking Indepence" Quest.
Ben meerdere van dit type vijand tegen gekomen allemaal zelfde level als die van de quest. Met dezelfde gear als die ik nu heb(ik was erg laat met die quest doen). Maar de "worldmap" versies zijn zo veel zwakker. Een Two-Shot .50cal headshot vanuit sneak is al voldoende. Ik zoek eigenlijk een Two-Shot Gauss rifle, maar dat zou het nog meer overkill maken.

Conclusie het is te makkelijk. Voor speedruns waar er misschien nog geen glitch dit om een hele quest te skippen dingen zijn is er maar 1 ding belangrijk
spoiler:
Snel naar Vault 81 voor de Overseers Guardian.
Dat maakt de combat in spel triviaal.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05-2021
ye-roon schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:55:
spoiler:
Mirelurk Queen van de "Taking Indepence" Quest.

Conclusie het is te makkelijk. Voor speedruns waar er misschien nog geen glitch dit om een hele quest te skippen dingen zijn is er maar 1 ding belangrijk
spoiler:
Snel naar Vault 81 voor de Overseers Guardian.
Dat maakt de combat in spel triviaal.
Mwa...ik vind het niet supermakkelijk, maar moet toegeven nu ik mijn PA heb aangetrokken (die je ook nog eens overal kunt repareren, want die rekken staan overal) het wel een stuk makkelijker is. Ik ben gelukkig een slechte schutter, dus voor mij is het al snel lastig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Beavbusi schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:18:
Voor de silver shroud quest moet ik :
spoiler: quest
Naar die ene goul toegaan in het shilver shroud pak en hem aanspreken , maar als ik daar ben zegt hij alleen van goed dat je bobby hebt gekilled en gaat de quest niet verder... hoe kan dat? er is zeg maar geen mogelijkheid om met die gozer te praten
Ik dacht dat dat een gekende bug was. Kijk eens op wikia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:53
Angeloonie schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:20:
[...]

Dat heb ik dus ook wel.. Heb New Vegas uitgespeeld met de NCR en de andere opties uiteindelijk nooit gedaan.
Gisteren de Brotherhood uitgespeeld,
spoiler:
maar dat was in principe een uurtje werk ongeveer vanaf het teleport-moment.
Heb daar een save waarbij ik alle kanten nog uit kan, en die moet ik snel oppakken, anders verlies ik de interesse en gebeurt het nooit. :P
Niemand die hier problemen mee heeft? Ik vind het prima, maar dan weet ik dat ik bij volgende games niet meer op GoT kom.
Voor de duidelijkheid, ik heb zelf de spoilertags geplaatst.

[ Voor 4% gewijzigd door Playa del C. op 02-12-2015 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Er zijn in het spel maar weinig wapens die ik wél gebruikt heb, dit heb ik allemaal niet gebruikt (enkel voor een "wat doet dit"-test):
- Combat Rifle
- Combat Shotgun
- Flamer
- Laser Pistol
- Plasma Pistol
- Junk Jet
- Railway Rifle
- Minigun
- Gattling Laser
- Cryolater
- Gamma Gun
- .44 Pistol
- Flare Gun
- Assault Rifle

en alle melee wapens :P

Ik denk dat ik 50% van mijn kills met een Hunting Rifle gemaakt heb, 20% met een Gauss Rifle, 10% met een Shotgun, 5% met een 10mm Pistol, 5% met een Plasma Rifle en 10% verdeeld over Fat Man en Pipe Rifle.

Misschien toch maar een 2e playthrough doen met automatische en zware wapens. Maar ben nogal 1-hit, 1 kill qua speelstijl :+

Playa del C. schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:22:
[...]

Niemand die hier problemen mee heeft? Ik vind het prima, maar dan weet ik dat ik bij volgende games niet meer op GoT kom.
Jezus als je dat al een spoiler vindt.. Ik noem geen specifieke quests, geen details m.b.t. facties en verder ook niets specifieks behalve een moment dat je niets zegt als je er niet bent geweest. Maar vooruit, hier heb je spoilertags.

[ Voor 32% gewijzigd door Angeloonie op 02-12-2015 15:27 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:55

watercoolertje

Untertitel

AlwinB© schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:45:
Toch ook even mijn settlement showen:

YouTube: Fallout 4 RE Mansions Settlement

Heb een deel van de Resident Evil mansion nagemaakt :).
Je hebt een defecte lamp:
YouTube: Fallout 4 RE Mansions Settlement (nadat je de hoek om komt 1:45) :D

[ Voor 4% gewijzigd door watercoolertje op 02-12-2015 15:24 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Ik alleen een uniek sniper rifle voor veraf.
spoiler:
REBA II

En een 10mm pistool voor dichtbij.

Voor de rest hebben de wapens voor mij inderdaad niet zoveel nut. De automatisch wapens doen echt veel te weinig damage om rendabel te zijn met alle kogels die ze kosten. Combat rifle klinkt wel leuk maar is ook niet alles. Shotguns heb ik ook niet nodig. Ik wil alleen nog wel eens een laser rifle pakken (heb ik toch altijd 1000+ cells voor) als ik tegen synths aan het vechten ben.

Binnenkort maar een melee-build proberen met veel STR en Sneak, en dan een mesje en een simpele outfit zonder armor, puur voor de looks. Dat maakt het misschien wel spannender. Maargoed, alsnog zal ik de hele dungeon uitmoorden. Voor sneaken krijg je geen XP :D

Maarja, dit geldt ook voor de armor. Ik loop al sinds level 8 ofzo met dezelfde combat armor en ik kom maar niets beters tegen. Dit blijkt ook al de beste armor te zijn. Echt goede unieke pieces met een bruikbare bonus heb ik nog niet gevonden. Voor het sneaken is het misschien minder goed, maar het extra geluid neem ik wel op de koop toe vergeleken met de enorme armor-boost.

Hoe zien jullie eigenlijk het level van de vijanden? Kan dat in VATS?

[ Voor 16% gewijzigd door Divak op 02-12-2015 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Angeloonie schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:22:
Jezus als je dat al een spoiler vindt.. Ik noem geen specifieke quests, geen details m.b.t. facties en verder ook niets specifieks behalve een moment dat je niets zegt als je er niet bent geweest. Maar vooruit, hier heb je spoilertags.
Je noemt duidelijk de main quest, inclusief de factie, plus een onderdeel in de main questline wat bedoeld is als verrassing
spoiler:
(immers, waar is de institute en hoe kan je er komen)
, plus hoe lang de hele main quest nog ongeveer duurt als je dat punt hebt bereikt.
Dit is daarnaast niet je eerste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Playa del C. schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:33:
[...]

Je noemt duidelijk de main quest, inclusief de factie, plus een onderdeel in de main questline wat bedoeld is als verrassing
spoiler:
, plus hoe lang de hele main quest nog ongeveer duurt als je dat punt hebt bereikt.
Ik geef niet aan welke quest het is, voor wie hij is en hoe/wat het precies is, ik zeg dat IK er in een uur klaar mee was met bijbehorende redenen in een verdere post (als in: ik was klaar met alles, skip veel dialogen en kon zo makkelijk/snel quests voltooien). Voor een ander kan het prima dagen zijn ipv een uur, dat is volledig situatie-afhankelijk per speler. Hell de hele mainquest zou je in een paar uur kunnen doen als je wilt, maar ik zit inmiddels aan iets van 90 uur.

Sorry hoor maar als je totaal geen spoilers over wat dan ook wilt moet je hier gewoon niet komen. Het is niet alsof ik het einde verklap of een enorme plottwist in detail beschrijf. Jij koppelt mijn moment nu aan een factie, dat deed ik niet. Na bijna een maand kun je best verwachten dat mensen kleine "spoilers" plaatsen (hell, bij TV-series mag dat al na de "release" op TV).

[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 02-12-2015 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
Playa del C. schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:33:
[...]

spoiler:
Ik vind dit wel een tikkie mierenneuken. Als je de quest niet kent heb je geen idee waar het over gaat, maar goed er zijn nu spoilertags, iedereen weer happy 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunisol
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-10-2023
zo main texture classroom is af nu nog kijken waar die rot pijpen in zitten die er nu doorheenschijnen:D
Reacties zijn welkom

Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/782/23174668200_dcabb69e2b.jpg

ook wil ik aanbieden voor mensen die into settlement building zijn om eventueel texture's van muren,deuren,hekjes enzovoorts van een andere kleur en/of decals te voorzien roep maar gewoon ik doe dit uit hobby dus gratis :D

[ Voor 31% gewijzigd door djunisol op 02-12-2015 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

djunisol schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:06:
zo main texture classroom is af nu nog kijken waar die rot pijpen in zitten die er nu doorheenschijnen:D
Reacties zijn welkom

[afbeelding]

ook wil ik aanbieden voor mensen die into settlement building zijn om eventueel texture's van muren,deuren,hekjes enzovoorts van een andere kleur en/of decals te voorzien roep maar gewoon ik doe dit uit hobby dus gratis :D
Begin maar met het vervangen van die saaie paintings met pinups (Nuka-Cola) e.d. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunisol
Angeloonie schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:16:
[...]

Begin maar met het vervangen van die saaie paintings met pinups (Nuka-Cola) e.d. :+
gaat ik zeker doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 20:07

luigi87

Domotica Fanaticus

in een kinder klas, vindt je dat kunnen? tjonge :+

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunisol
luigi87 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:18:
[...]

in een kinder klas, vindt je dat kunnen? tjonge :+
je ken je kinderen niet vroeg genoeg leren te tweaken toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
Daar is al een mod voor :) Voegt een stuk of 10 posters toe geloof ik. Even snel gezocht op nexusmods maar kon 'm zo 123 niet vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

djunisol schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:19:
[...]

je ken je kinderen niet vroeg genoeg leren te tweaken toch
Ja als het tweakers gerelateerde schilderijen worden. Maar die pinups mod is toch voor de wat oudere kinderen. (zeker dat beïnvloedbare ventje die daar in die klas zit).

Maar het is wel mooi getweaked zo :p

[ Voor 5% gewijzigd door luigi87 op 02-12-2015 16:25 ]

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunisol
luigi87 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:23:
[...]

Ja als het tweakers gerelateerde schilderijen worden. Maar die pinups mod is toch voor de wat oudere kinderen. (zeker dat beïnvloedbare ventje die daar in die klas zit).
ah dacht dat je doelde op de muur :P ja die paintings word lastig want de settlement paintings en de vault paintings gebruiken zelfde texture

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Wat zijn sommigen toch gefocust op het uitspelen van de game :) Ik schat dat je met 100 uur spelen nog niet de helft hebt gezien. En als sommigen dan uit verveling omdat er geen quests meer zouden zijn (!?) maar de main quest gaan volgen, verbaas ik me helemaal. En dan niet meer herspelen om maar op DLC te wachten? Tja, persoonlijk vind ik het zonde van het geld.

Per factie zijn er minstens 20 quests, daarnaast zijn er nog miscellaneous quests die je altijd kunt doen. F4 is niet zo "smart" als F:NV dus ik heb met mijn 40 uur nog niet meegemaakt dat er stond "Quest failed" omdat ik met een quest een andere quest onmogelijk maakte.

Het aantal primary locations, secondary locations en points of interest is zo enorm groot dat je ook met 100 uur nog lang (!) niet alles gezien hebt. Ik heb de survival guide aangeschaft en ook het aantal legendary weapons, armor, magazines, bobbleheads etc is zo veel dat je die ook met twee a drie play throughs niet allemaal gezien hebt. Zeker niet als je daarnaast nog wat settlements bouwt en daar de nodige uren in steekt. En dat laatste doe ik al helemaal niet want daar vind ik niet veel aan. Ik wil juist exploren.

Om een beeld te geven van hoe groot het is (aangezien ik de e-guide bij de collector's edition erbij kreeg):

spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/K2FjAKZ.png

De complete world map met alle primary en secondary locations met alle points of interest en

spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/opqMFYY.png

De hele Boston area met alle primary en secondary locations en alle points of interest.

Dus: dit spel in 100 uur ECHT uitgespeeld? Lamme nie lachen :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Zoveel is het niet hoor. Leuk hoor al die icoontjes, maar zodra je er 3 raiders hebt neergeschoten en een tijdschrift hebt opgepakt kun je weer naar de volgende. Het spel heeft echt geen 100 uur aan inhoud wat betreft quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:20
AlwinB© schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:50:
[...]

Thx! Ik heb aan de buitenkant van iedere verdieping een loop stuk gemaakt (soort overhangend balkon rondom) waar de powerpilons op kunnen staan. Het geheel zweeft en zo kon ik ook makkelijk aan de onderkant connectoren plaatsen zodat alles bereikbaar is.
Duidelijk, thanks. Dan ga ik dat ook op die manier aanvliegen :)

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ries schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:28:
Ik alleen een uniek sniper rifle voor veraf.
spoiler:
REBA II

Maarja, dit geldt ook voor de armor. Ik loop al sinds level 8 ofzo met dezelfde combat armor en ik kom maar niets beters tegen. Dit blijkt ook al de beste armor te zijn. Echt goede unieke pieces met een bruikbare bonus heb ik nog niet gevonden. Voor het sneaken is het misschien minder goed, maar het extra geluid neem ik wel op de koop toe vergeleken met de enorme armor-boost.
Er zit voor veel meer uren in dan jij denkt... Als ik je dit namelijk al zie schrijven, kan ik bijna met zekerheid concluderen dat je niets leest en er doorheen rusht. Dat is je goed recht, maar als je wat meer tijd besteed aan echt exploreren, dingen lezen, de tijd nemen om dingen te vergelijken etc dan zou je al lang betere armor hebben kunnen vinden of craften.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

l0n3w012ph schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:31:
Per factie zijn er minstens 20 quests, daarnaast zijn er nog miscellaneous quests die je altijd kunt doen.
Ehm, er zijn hooguit 10 hoofdquests per factie, en eigenlijk minder.
Het aantal primary locations, secondary locations en points of interest is zo enorm groot dat je ook met 100 uur nog lang (!) niet alles gezien hebt.
Tsja, een unmarked location of POI vinden is niet boeiend, en alle gemarkeerde locaties vinden en clearen is een eitje. (/gedaan heeft).
Ik heb de survival guide aangeschaft en ook het aantal legendary weapons, armor, magazines, bobbleheads etc is zo veel dat je die ook met twee a drie play throughs niet allemaal gezien hebt.
Legendary wapens/armor zijn triviaal en random. Magazines en bobbleheads zijn enkel collectibles en niet echt game-verlengend.
Zeker niet als je daarnaast nog wat settlements bouwt en daar de nodige uren in steekt. En dat laatste doe ik al helemaal niet want daar vind ik niet veel aan. Ik wil juist exploren.
Settlements bouwen heb ik niet veel gedaan, maar is ook niet echt part of the game als in noodzakelijk.
Om een beeld te geven van hoe groot het is (aangezien ik de e-guide bij de collector's edition erbij kreeg):

spoiler:

De complete world map met alle primary en secondary locations met alle points of interest en

spoiler:

De hele Boston area met alle primary en secondary locations en alle points of interest.

Leuk al die locaties, maar ga jij daadwerkelijk alle locaties op die kaart opzoeken om even te bekijken? Bij bijzondere locaties blijf ik wel even kijken maar 75% van de locaties is ontdekken, clearen en doorgaan. Sowieso bieden nagenoeg alle unmarked locations niet echt iets speciaals behalve verwijzingen of grappige momenten. Laat staan extra quests.

Met 100 uur heb je echt wel 80% van de game gezien als je alle facties ook gedaan hebt. Dan blijven er enkel triviale sidequests over (clear dit, bouw dat etc., korte mini-quests (zoals die verf-dude in Diamond City)).

Nee, er is als je het zo bekijkt niet bijster veel content in de game. Begrijp me niet verkeerd, het is een goede game, maar met 100 uur heb je het echt wel een beetje gezien (en dat is in vergelijking met andere single-player games echt enorm lang). Het is dan enkel jezelf bezig houden om bepaalde builds te proberen en een andere speelstijl te doen met dezelfde content.

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 02-12-2015 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
l0n3w012ph schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:31:
Het aantal primary locations, secondary locations en points of interest is zo enorm groot dat je ook met 100 uur nog lang (!) niet alles gezien hebt. Ik heb de survival guide aangeschaft en ook het aantal legendary weapons, armor, magazines, bobbleheads etc is zo veel dat je die ook met twee a drie play throughs niet allemaal gezien hebt. Zeker niet als je daarnaast nog wat settlements bouwt en daar de nodige uren in steekt. En dat laatste doe ik al helemaal niet want daar vind ik niet veel aan. Ik wil juist exploren.
Het moet ook nog interessant blijven.. weer de zoveelste super mutant / raider gebouw zal mij ook niet meer boeien als ik er 100 uur in heb gestoken.
Het is maar wat je ziet als uitspelen. GTA heb je ook niet uitgespeeld als je niet alle collectibles/super jumps etc gedaan hebt, maar dat noem ik opvulling en niet leuk..

Echter zijn er ook leuke locaties waar er opeens een boss tevoorschijn komt. Dan zou je op voorhand eigenlijk moeten opzoeken waar de leukste locaties zijn die je nog niet gedaan hebt.. :O

Persoonlijk denk dat ik het wel gezien zal hebben als ik er een 75 uur gespeeld mee ga hebben (voor mij persoonlijke interesse). Dan een half/vol jaartje later eens opnieuw spelen met meer mods etc. 8)

[ Voor 26% gewijzigd door SmokingCrop op 02-12-2015 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:45
Ries schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:28:
[....] Binnenkort maar een melee-build proberen met veel STR en Sneak, en dan een mesje en een simpele outfit zonder armor, puur voor de looks. Dat maakt het misschien wel spannender. Maargoed, alsnog zal ik de hele dungeon uitmoorden. Voor sneaken krijg je geen XP :D[...]
Vergeet dan niet een plank mee te nemen ofzo. Sommige monsters krijg je echt niet snel neer met wat steken. Dat doet soms bijna geen damage, waar je met zo'n plank gewoon in 1 a twee meppen neer hebt. Is overigens ook wel eens andersom, maar je moet met een melee build vreemd genoeg wel nadenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
l0n3w012ph schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:36:
[...]
dan zou je al lang betere armor hebben kunnen vinden of craften.
Nee hoor. Op de unique stukken na is dat gewoon de beste armor die er is. Erg stom dat dat al vanaf het begin beschikbaar is. In Skyrim moest je wel wat meer moeite hiervoor doen.

Ik lees ook veel en bekijk een hoop, maar dat wilt niet zeggen dat overal een quest uitvloeit. Lichaam hier, terminal daar, notitieblokje hier, een teddybear daar, zoveel boeiends geven de locaties niet allemaal, en al helemaal geen echte quests. Het is echt niet zo dat de locaties stuk voor stuk bulken van de mogelijkheden, het merendeel is een kwestie van iedereen afschieten en verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Het is voor mij een kwestie van interesse. Ik heb het spel op releasedatum gekocht omdat het begon te 'jeuken'. Één van de betere aankopen voor mijn PS tot nu toe.
Ik vind het (en gelukkig is dat voor iedereen persoonlijk) gewoon leuk om wat rond te banjeren, overal te kijken, verkennen. Main quest ben ik nog amper mee bezig geweest, alleen wat side-quests en quests die je per ongeluk onderweg tegenkomt. Dat de diepgang voor iedereen niet even 'wow' is, maakt me weinig uit, ik wil gewoon alles bekijken, alle terminal-verhaaltjes wat lezen enz..
Alleen is de éne persoon de andere niet, en zal het puur op verhaallijn misschien wat tegenvallen of weinig zijn, mij boeit het niet ;)

Ik weet niet hoeveel uur ik er in heb zitten momenteel, maar zit vast tussen 40-60uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:43
Ik vind het ook een tof spel en ik ga er nog zeker behoorlijk wat uurtjes kwijt zijn aan mijn huidige playthrough en daarna nog met wat andere builds. Weet niet of de vergelijking helemaal eerlijk is, maar toch vond ik Skyrim beter op veel vlakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Angeloonie schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:37:
[...]

Ehm, er zijn hooguit 10 hoofdquests per factie, en eigenlijk minder.

[...]
Leuk geprobeerd, maar jammer Angeloonie...

Main quests zijn verdeeld in Act1 (6 quests) en Act 2(6 quests)
Institute quests: 14 main quests, waarvan er twee weer 3 sub quests hebben
BoS quests: 16 main quests, 6 miscellaneous quests, 5 radiant quests
Railroad quests: 8 main quests, 2 miscellaneous quests, 12 radiant quests
Minutemen: 10 main quests, 10 radiant recruitment quests, 6 radiant ownership quests
Side quests: 17 quests, waarvan er twee weer 2 subquests hebben

Maar nogmaals: je kunt het natuurlijk zo uit spelen als je wilt maar echt uitgespeeld? ;)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

l0n3w012ph schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:28:
[...]

Leuk geprobeerd, maar jammer Angeloonie...

Main quests zijn verdeeld in Act1 (6 quests) en Act 2(6 quests)
Institute quests: 14 main quests, waarvan er twee weer 3 sub quests hebben
BoS quests: 16 main quests, 6 miscellaneous quests, 5 radiant quests
Railroad quests: 8 main quests, 2 miscellaneous quests, 12 radiant quests
Minutemen: 10 main quests, 10 radiant recruitment quests, 6 radiant ownership quests
Side quests: 17 quests, waarvan er twee weer 2 subquests hebben

Maar nogmaals: je kunt het natuurlijk zo uit spelen als je wilt maar echt uitgespeeld? ;)
Vooruit dan, in aantallen iets meer. Maar goed een aantal quests is ook enkel "ga naar die persoon".

Ik zeg ook niet 100% uitgespeeld, maar dat je na 100 uur gewoon uitgespeeld zal zijn. Main quests en factie quests gedaan en dan nog wat sidequests. Dan heb je het wel gehad en ben je uitgespeeld. Dat je dan een handvol quests mist maakt niet echt uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kwistnix
Kwam deze net tegen: http://aatkaw.tumblr.com/...w-to-romance-piper-wright
Kan iemand mij even zuurstof komen toedienen? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
Ja jeetje! Had je niet even spoiler tags kunnen gebruiken voor
spoiler:
Die verf dude in diamond city
?! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-07 00:36
Bij Steam kon ik zojuist een 2de 'beta' update downloaden. Maar ik kan dan ook echt werkelijk nergens de patch notes vinden van deze nieuwe patch.

Iemand een idee waar ik kan zien wat er met deze patch veranderd is?

Edit: Mijn versie is nu ook 1.2.37.0

[ Voor 8% gewijzigd door Yamotek op 02-12-2015 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
WTF, mijn settlement in Sanctuary is geïnfiltreerd!

Ik was even wat aan het klooien met een fat man, en zie toevallig de loot bij een van de recente nieuwe settlers die ik had opgeblazen. Zie ik een synth component.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Angeloonie schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:39:
[...]

Vooruit dan, in aantallen iets meer. Maar goed een aantal quests is ook enkel "ga naar die persoon".

Ik zeg ook niet 100% uitgespeeld, maar dat je na 100 uur gewoon uitgespeeld zal zijn. Main quests en factie quests gedaan en dan nog wat sidequests. Dan heb je het wel gehad en ben je uitgespeeld. Dat je dan een handvol quests mist maakt niet echt uit.
Ik ben zelf 65 uur bezig en heb het grotendeels rustig aan gedaan, qua quests begin ik pas aan the Railroad en heb ik alleen the Minutemen "uitgespeeld" (c.q. alleen nog van die reddingsmissies) en ben ik bij de BoS ook pas op de helft van de quests. Institute ben ik nog niet eens aan toegekomen...

Pas het
spoiler:
X-01 op tower 35 oid
armor gevonden maar qua wapens zit ik aardig dik bepakt. Sniper met als bonus 25% extra damage, ge-upgrade naar .50 cal en 100+ damage. .44 is ook een van mijn favo wapens. Fat Man gebruik ik niet vaak, heb nog iets van 12 mini-nukes en rocket launcer heb ik nu iets van 50 missiles voor. Niet echt spannend meer op dat gebied.

Tja, het blijft afhangen van hoe jij een spel speelt denk ik. Andere games ga ik ook niet ieder detail zoeken maar in Fallout blijf ik bijvoorbeeld al ergens om gewoon de terminal entries te lezen, dat is gewoon vet. Ik denk persoonlijk ook dat er 100-120 uur max inzit op dit moment, en dan laat ik al die kleine meuk-quests achterwege daar die voor het grootste toch niet interessant zijn.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nilltris schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:22:
[...]

Ja jeetje! Had je niet even spoiler tags kunnen gebruiken voor
spoiler:
Die verf dude in diamond city
?! :o
Afbeeldingslocatie: http://cdn.meme.am/instances/500x/62188816.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
Haha, het is met een sarcastische toon bedoelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Ries schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:33:
Zoveel is het niet hoor. Leuk hoor al die icoontjes, maar zodra je er 3 raiders hebt neergeschoten en een tijdschrift hebt opgepakt kun je weer naar de volgende. Het spel heeft echt geen 100 uur aan inhoud wat betreft quests.
spoiler:
ik zit nu tegen 144uur aan en ik heb nog niet alles gevonden en zijn wapens+ armors die je pas heel laat gaan dropen zo als legendary gatling laser heb nog maar een keer tegen gekomen en was niet iemand van BOS die hem had en BOS zijn hem nu ook pas gaan gebruiken dan de standaard de mini gun en ik kom soms nog new Q tegen pas weer vault tegen gekomen in ........ en simpel maar toch weer Q in zat met de verhaal van vault

ben nu lvl72 speel op very hard

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Railroad questline zorgt er wel voor dat je een heerlijke armor upgrade hebt..

spoiler:
Bij PAM (die robot bij railroad) krijg je zo'n quest en als je daarna met Tinker tom spreekt dan kan je plotseling Ballistic Weave gebruiken.. In de armor stand kan je dan gewone suits versterken, maar ook bv army fatigues waarbij je nog andere kleren kan aandoen.
Het mooie aan die Ballistic weave is dat die defence sterk omhoog gaat hoe hoger je armor perk is:
• 0 = 30 combat + energy armor
• 1 = 45
• 2 = 65
• 3 = 90
• 4 = 110

Dit is hele andere koek dan de vault suit :P
Ga je zo plotseling van 115 combat/energy armor naar 200~

daarnaast kan je sommige hats ook nog eens met die ballistic weave versterken voor hetzelfde effect nog eens..

[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 02-12-2015 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Vandaag begonnen aan de game (PS4). Speel nu met de Minute Men (denk ik) en moet een shelder helpen verbouwen in mijn oude woonwijk. Alles is gelukt behalve voedsel. Ik heb de pompoenen geoogst en wederom geplant maar blijf nu op 3 food steken. Kan nergens iets vinden. Iemand tips? Of is dit een bug?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Kecin schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:34:
Vandaag begonnen aan de game (PS4). Speel nu met de Minute Men (denk ik) en moet een shelder helpen verbouwen in mijn oude woonwijk. Alles is gelukt behalve voedsel. Ik heb de pompoenen geoogst en wederom geplant maar blijf nu op 3 food steken. Kan nergens iets vinden. Iemand tips? Of is dit een bug?
Gewoon alleen planten en een settler toewijzen aan de verzorging ervan, en lekker bij blijven planten tot bovenin het scherm "food" niet meer rood is, je hoeft niet zelf te oogsten. Gewoon zorgen dat je genoeg (verschillende?) plantjes hebt staan.

Bennu met mijn 2de playthrough bezig en op level 10 op very hard. En ben nu alweer tegen 2 lokaties aangelopen die ik in de eerste playthrough niet eens gezien heb. 8)7

Minutemen missies zijn overigens niet exact hetzelfde heb ik gemerkt.

[ Voor 15% gewijzigd door Flagg op 02-12-2015 22:39 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Flagg schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:36:
[...]

Gewoon alleen planten en een settler toewijzen aan de verzorging ervan, en lekker bij blijven planten tot bovenin het scherm "food" nietmeer rood is, je hoeft niet zelf te oogsten. Gewoon zorgen dat je genoeg (verschillende?) plantjes hebt staan.
Ee staat wel steeds een settler bij maar ik ben er al 3 ingame dagen. Gebeurd weinig. Moet nogsteeds plantjes bijzetten maar kan niet de goede zaken vinden zoals corn e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Kecin schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:38:
[...]

Ee staat wel steeds een settler bij maar ik ben er al 3 ingame dagen. Gebeurd weinig. Moet nogsteeds plantjes bijzetten maar kan niet de goede zaken vinden zoals corn e.d.
Food kun je het makkelijkst vinden op friendly boerderijen, de quests van de minutemen in het begin sturen je er naartoe. Icoontje op de map is een tractor met wat strepen eronder.

[ Voor 45% gewijzigd door Feihcretsam op 02-12-2015 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Yamotek schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:22:
Bij Steam kon ik zojuist een 2de 'beta' update downloaden. Maar ik kan dan ook echt werkelijk nergens de patch notes vinden van deze nieuwe patch.

Iemand een idee waar ik kan zien wat er met deze patch veranderd is?

Edit: Mijn versie is nu ook 1.2.37.0
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_4_patches en dan specifiek http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_4_patch_1.2.37_Beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Feihcretsam schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:59:
[...]

Food kun je het makkelijkst vinden op friendly boerderijen, de quests van de minutemen in het begin sturen je er naartoe. Icoontje op de map is een tractor met wat strepen eronder.
Inmiddels gelukt. Ineens kon ik weer eigen voedsel plukken. Heel vreemd. Maar ik ben weer verder. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
Kecin schreef op donderdag 03 december 2015 @ 01:29:
[...]

Inmiddels gelukt. Ineens kon ik weer eigen voedsel plukken. Heel vreemd. Maar ik ben weer verder. Thanks!
het duurt even, het moet wel rijp zijn en dat wordt het alleen als er iemand voor zorgt (kan je zien in build mode of het poppetje rood of groen is)

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:32
Ben gister wat wezen bouwen in Red Rocket, wilde daar mijn eigen persoonlijke settlement bouwen met hangar. Ben lekker bezig met de derde verdieping, heb ik geen "building space" meer... :F Doodziek..., :X heb nu een half gebouw met gaten, haha. Denk dat ik maar alles sloop en ergens anders opnieuw begin (helaas geen PC dus geen console optie).

In welk settlement kan je eigenlijk het meest bouwen, Star Light Drive In?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Kraziey schreef op donderdag 03 december 2015 @ 08:15:
Ben gister wat wezen bouwen in Red Rocket, wilde daar mijn eigen persoonlijke settlement bouwen met hangar. Ben lekker bezig met de derde verdieping, heb ik geen "building space" meer... :F Doodziek..., :X heb nu een half gebouw met gaten, haha. Denk dat ik maar alles sloop en ergens anders opnieuw begin (helaas geen PC dus geen console optie).

Daarom altijd een save file aanmaken voor je begint met bouwen :+
Dan kun je altijd terug en ben je niets kwijt! _/-\o_

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

GravGunner

Man's inhumanity to Man

om ook even mijn 2 centjes in de discussie te gooien hoeveel tijd het spel pakt:
Ik zit op 150+ uur in het spel, en ook al heb ik best wel wat met settlements gedaan, meer dan 50 uur heb ik daar niet mee gespeeld.
Ik heb nu zeer zeker weten nog _nooit_ wat gedaan in het Noord-Westen van de kaart, en ben er vrij zeker van dat ik het zuiden nogmaals moet gaan uitkammen(weet van een paar locaties waar ik nog niet ben geweest).
Ook heb ik tot nu toe de mainquest(op playthrough 2, 1e was vnl mainquest zodat ik spoilers kan negeren enzo) doorgespeeld omdat ik anders niet verder kan met een companion quest. Alle locaties spit ik dan ook door op informatie, en om het ontdekken.
Ik ben het dan ook persoonlijk met l0n3w012ph eens, er zit zoveel content in. Wel toegegeven dat sommige quests echt belabberd slecht zijn(ga naar x of clear Y) maar anderen echt geniaal(zoekt allen naar een bepaald schip en Enjoy! )

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Laatst online: 02-07 21:43
Ik ben klaar na 120 uur. Alles heb ik uitgekamd, collectebles doe ik niet aan en buiten de factie - en mainquest om was er bijzonder weinig boeiends. Ben ik niet gewend van Bethesda. Skyrim ben ik blijven steken na 120 uur en daar was ik niet eens op een kwart van de game voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-07 00:36
Klopt, heb het nu ook op Steam gezien. Maar ze hadden de patch eerder uitgerold dan dat er patchnotes waren.. Dat was best apart. Rond 8/9 uur stond het er wel op inderdaad en bleek dus niet heel interessant (behalve wat performance dingetjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

GravGunner

Man's inhumanity to Man

Kraziey schreef op donderdag 03 december 2015 @ 08:15:

Je zou op eigen risico(je 'misbruikt' een bug) wat wapens kunnen neergooien en deze in de builder kunnen scrappen. Hiermee krijg je weer ruimte.
Waarom het op eigen risico is: Die limiet zit er met een reden in ;) Tot nog toe niets gemerkt(wel op PC) en ook niks erg negatiefs voorbij zien komen op bv reddit hierover(behalve bovenstaande waarschuwing)

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Gisteren the Castle gecleared, leuke missie, één van de leukere toch wel. Daarna op zoek gegaan naar Nick, ook weer een leuke missie. Morgen maar eens wat tijd spenderen om dat Castle op te kalefateren.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
SavageBrother schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:53:
Gisteren the Castle gecleared, leuke missie, één van de leukere toch wel. Daarna op zoek gegaan naar Nick, ook weer een leuke missie. Morgen maar eens wat tijd spenderen om dat Castle op te kalefateren.
op dat punt ben ik nu, ben er heen aan het lopen maar ja, kom onderweg weer 10 gebouwen tegen dus duurt nog wel even voor ik er ben, een gebouw ontdekken en er dan aan voorbij lopen lukt me niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
  • Laatst online: 21:25
Svennie schreef op donderdag 03 december 2015 @ 10:09:
[...]

op dat punt ben ik nu, ben er heen aan het lopen maar ja, kom onderweg weer 10 gebouwen tegen dus duurt nog wel even voor ik er ben, een gebouw ontdekken en er dan aan voorbij lopen lukt me niet :+
Hah dat heb ik wel afgeleerd na een gebouw in te lopen vol met Super Mutants en bijna geen ammo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
Weet iemand of je op de PS4 ook een mogelijkheid hebt om de console "cheats" van de PC te gebruiken? Heb wat perks verpest kom ik net achter, zou die graag willen switchen weer..

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Svennie
Arcalite schreef op donderdag 03 december 2015 @ 10:20:
[...]

Hah dat heb ik wel afgeleerd na een gebouw in te lopen vol met Super Mutants en bijna geen ammo :P
snel weg wezen ja, zijn best sterk (hangt ook van je level/wapen af) en lastig in de kleine ruimte.

Ik was laatst met een legendary raider aan het vechten en ik verbaasde me al dat hij me zo vaak raakte, ook in dekking, stond er 1 letterlijk achter op me in te hakken, had het pas door toen de legendary dood was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Yamotek schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:48:
[...]
Klopt, heb het nu ook op Steam gezien. Maar ze hadden de patch eerder uitgerold dan dat er patchnotes waren.. Dat was best apart. Rond 8/9 uur stond het er wel op inderdaad en bleek dus niet heel interessant (behalve wat performance dingetjes)
Dat gebeurt wel vaker. Genoemde site is er echter altijd vrij snel bij :)
GravGunner schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:50:
[...]
Je zou op eigen risico(je 'misbruikt' een bug) wat wapens kunnen neergooien en deze in de builder kunnen scrappen. Hiermee krijg je weer ruimte.
Waarom het op eigen risico is: Die limiet zit er met een reden in ;) Tot nog toe niets gemerkt(wel op PC) en ook niks erg negatiefs voorbij zien komen op bv reddit hierover(behalve bovenstaande waarschuwing)
Genoemd limiet zit er in voor bijv. de grootte van de savegames (zie xbox debacle). Zelfs mijn PC trekt sanctuary met 3x meer spul erin dan zou mogen, dus niemand hier gaat daar problemen van ondervinden op de PC hoor...

Ook nog geen rare physics sideeffects gehad die hier aan te koppelen zijn. Wel loop ik nog wel eens door de wasteland en dan een bus vanuit de lucht zie vallen, maar dat zal wel te maken hebben met de framedrops naar 5fps die ik regelmatig heb ^^ Ik beeld me maar gewoon in dat een legendary Super Mutant boos werd op zijn vrouw ofzo.

[ Voor 56% gewijzigd door Caelorum op 03-12-2015 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:37
Voor release heb ik het topic nog wel even gevolgd maar omdat ik de eerste weken niet kon spelen heb ik het spel zondag pas aangeschaft en nu drie avonden kunnen spelen. Ondanks dat ik ruim een half uur heb besteed aan mijn uiterlijk ga ik denk ik toch maar meteen opnieuw beginnen, want nu ben ik pas 3 uur bezig :+

Ik vond het begin wel erg leuk, leuker eigenlijk dan 3 en NV, maar wel erg traag. De eerste echte gevechten die je tegenkomt zijn dan wel weer echt oud en vertrouwd en dat vind ik positief! Het nieuwe VATS is wel even wennen, maar speelt wel lekker vlot. Verder vind ik de quality of life verbeteringen qua inventory en het dumpen van junk ook fijn, maar blijft het wel veel scrollen door allerlei lijsten. En toen ging ik mijn eerste settlement upgrades doen... toch niet zo heel erg tevreden met mijn begin keuzes en wil eigenlijk toch wel een ander verhaal maken. Vanavond dus maar een herstart: minder punten in strength, wat meer in intelligence - en een naam kiezen die het spel wel (her)kent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Of je gaat even verkennen en komt een
spoiler:
vault tegen onder een school
:+ Verder ben ik nou wel benieuwd of ik niet teveel verken en de main story teveel verwaarloos. Jammer dat je niet zo'n indicatie krijgt met waar je het beste wat eerst kunt doen.

[ Voor 50% gewijzigd door weszz op 03-12-2015 11:22 ]

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
[...]

Dat heb ik ook. je denkt bij jezelf van ja nu ga ik daarnaar toe en onderweg zie je iets in de verte en hup je bent van de weg en van je planning.

Eergisteren wou ik eindelijk eens richting Diamond City gaan. Zie ik plots een aantal autos rechtop staan in een kring, mijn interesse was meteen gewekt.
Tot ik daar aankwam en een super mutant behemoth plots voor mijn neus stond. Met mijn lvl 16 en plasma 10mm gun heb ik dan maar de enige logisch keuze gemaakt...cirkeltjes blijven lopen rond de kring van auto's en hopen dat hij mij niet inhaald. Heeft me +70 kogels gekost en een nade of 5 maar uiteindelijk is hij neergegaan. was iets van +150xp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

[...]

ik heb gevoel dat als alles heb gehad in die buurt dat new bij komt wand ik weet zeker dat ik bijna alles heb in die buurt en op eens staan weer new plek bij op mijn kompas die ik nog niet ben geweest zo als bij boston airport had eerst alles en nu zie ik weer huis op kompas die ik nog niet heb verkent

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Whahahaaa _/-\o_ *O*

Ik ben al een aantal uurtjes bezig met mn settlement, maar als XBone speler heb ik helaas geen unlimited resources.
Hoe kom ik nu het makkelijkst aan met name metaal en hout?
Met alle bomen en spullen in settlement areas scrappen heb ik niet genoeg.

Ik heb nu 3 supply lines, maar ook dat is niet genoeg.
Kun je bijvoorbeeld een settlement area uitbreiden door een workbench op de grens neer te zetten oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
een goede manier om aan veel resources te komen is werkelijk elk junk item dat je vind mee te sleuren en te scrappen in direct in je workbench droppen.
Je moet dan wel wat vaker heen en weer reizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Maverick! schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:57:
[...]

Ik heb nu 3 supply lines, maar ook dat is niet genoeg.
Supply lines geven je niets extra, maar delen alleen resources over settlements heen. En let op dat een supply line een settler uit je settlement haalt (die loopt heel de tijd heen en weer met een Brahmin).

Als je veel resources wilt: iedere unassigned settler scavenged automatisch naar resources. Dit kun je nog verder verhogen door een scavenging station te maken en er een settler aan te assignen.

Extra settlement size kun je nu nog wel krijgen door een bug: wapens van vijanden meenemen, die op de grond droppen in de settlement en dan via workbench mode scrappen.

[ Voor 12% gewijzigd door NLxAROSA op 03-12-2015 12:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:20
Tis weer een fantastisch spel! Man wat verslavend!

1 ding vind ik wel irritant en dat is dat ik een derde van de tijd kwijt ben met sorteren en wegdragen van de spullen.
Gelukkig kan ik wat kwijt aan dog onderweg. Maar ik ga dan naar Sanctuary en daar loos ik al mijn spullen in kasten. Dan moet ik wachten vanwege laadtijden en als ik dan daar iets in een kast wil doen, scroll ik ik weet niet hoe vaak weer de hele inventaris door. Wat er administratie! En tijd die ik kwijt ben.

Gelukkig kan je sorteren op gewicht etc maar dan nog. Flink onoverzichtelijk dit.

Wat ook irritant is, is dat je voor elke workbench je power armor uit moet. Ik moet nog eigenlijk die mod installeren om je power armor snel in en uit te gaan maar dat lijkt me zo'n gedoe.

En wat betreft de power armor... Ik kom onderweg ook pa onderdelen tegen. Als ik de benodigde onderdelen heb (helmet, legs, arms, torso) dan moet ik toch weer een compleet nieuw power armor suit kunnen maken? Hoe doe ik dat? En hoe kan ik onderdelen combineren?

Verder vind ik het tot nu toe veel van hetzelfde. Veel quests bestaan uit ergens heen gaan, boel neerknallen en terug melden.
Daar kan het spel beter in worden. Meer afwisseling in de quests.
Hoewel ik alleen nog maar in het Noorden van de map zo'n 30 uur geweest ben.

Dit waren mijn punten, verder niets dan lof voor het spel! Vind hem stukken leuker dan New Vegas.
En wat ik ook heel goed vind: het spel komt redelijk bug vrij uit. Met New Vegas was dat niet ok. Hebben ze goed gedaan met dit spel!

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 03-12-2015 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
Je hebt een PA Frame nodig:

http://fallout.wikia.com/wiki/Power_armor_frame

Met alleen losse onderdelen kun je hem niet bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-09 15:49
Harribo schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:06:
scroll ik ik weet niet hoe vaak weer de hele inventaris door.
Heb je het filteren al gevonden? Als je naar rechts of links gaat krijg je alleen wapens, junk, ammo, etc te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Harribo schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:06:
Tis weer een fantastisch spel! Man wat verslavend!

1 ding vind ik wel irritant en dat is dat ik een derde van de tijd kwijt ben met sorteren en wegdragen van de spullen.
Gelukkig kan ik wat kwijt aan dog onderweg. Maar ik ga dan naar Sanctuary en daar loos ik al mijn spullen in kasten. Dan moet ik wachten vanwege laadtijden en als ik dan daar iets in een kast wil doen, scroll ik ik weet niet hoe vaak weer de hele inventaris door. Wat er administratie! En tijd die ik kwijt ben.

Gelukkig kan je sorteren op gewicht etc maar dan nog. Flink onoverzichtelijk dit.

Wat ook irritant is, is dat je voor elke workbench je power armor uit moet. Ik moet nog eigenlijk die mod installeren om je power armor snel in en uit te gaan maar dat lijkt me zo'n gedoe.

En wat betreft de power armor... Ik kom onderweg ook pa onderdelen tegen. Als ik de benodigde onderdelen heb (helmet, legs, arms, torso) dan moet ik toch weer een compleet nieuw power armor suit kunnen maken? Hoe doe ik dat? En hoe kan ik onderdelen combineren?

Verder vind ik het tot nu toe veel van hetzelfde. Veel quests bestaan uit ergens heen gaan, boel neerknallen en terug melden.
Daar kan het spel beter in worden. Meer afwisseling in de quests.
Hoewel ik alleen nog maar in het Noorden van de map zo'n 30 uur geweest ben.

Dit waren mijn punten, verder niets dan lof voor het spel! Vind hem stukken leuker dan New Vegas.
En wat ik ook heel goed vind: het spel komt redelijk bug vrij uit. Met New Vegas was dat niet ok. Hebben ze goed gedaan met dit spel!
al je spullen in kasten? alleen wapens en armor waar ik echt wat aan denk te hebben stop ik in kisten voor de rest stop ik alles in mijn workbench. om die te openen hoef je trouwens niet uit je PA. gewoon even op V drukken in je settlement en je kan bouwen. ik loop alleen naar mijn workbench om dingen te lozen. voor je armor en weapon workbench moet je wel even uitstappen maar ik vind dat niet zo'n probleem, dan kan ie even luchten want ik loop echt 24/7 rond in me flame painted X-01 mark VI. Gister ook maar even een PA voor Cait klaar gemaakt :)

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Moet zeggen dat ik het spel zelf wel pittig vind en je gelukkig lekker vrijlaat.Je wordt niet gestuurd en gewoon in het diepe gegooid.
Ik heb de mainquest nog gelaten voor wat het is en ben bezig met de Minute men.
Ik vind het nog best lastig om eerlijk te zijn.

spoiler:
Ik ben nu net de Castle bevrijd en vervolgens ben ik diverse settlements aan het helpen. Nu moet ik bijvoorbeeld het familiezwaard terugvinden en het liefst nog zijn zoon ook. Aan het einde van de missie sta ik tegen een overmacht aan Raiders en met mijn level 12 en als sterkste wapen een Scout sniper gun, ga ik hier niet echt doorheen komen. Ook mijn armor is nog niet helemaal geweldig.
Ik denk dus dat ik dit level ga skippen en terug ga naar de main quest om te kijken of ik op die manier tot wat betere armor kom.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
NLxAROSA schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:04:
[...]

Supply lines geven je niets extra, maar delen alleen resources over settlements heen. En let op dat een supply line een settler uit je settlement haalt (die loopt heel de tijd heen en weer met een Brahmin).

Als je veel resources wilt: iedere unassigned settler scavenged automatisch naar resources. Dit kun je nog verder verhogen door een scavenging station te maken en er een settler aan te assignen.

Extra settlement size kun je nu nog wel krijgen door een bug: wapens van vijanden meenemen, die op de grond droppen in de settlement en dan via workbench mode scrappen.
Weet dat ze niks extra geven, maar ik heb in de settlements met supply line alles gescrapped zodat ik alles beschikbaar heb waar ik het nodig heb :)

Scavenging station? Dat wist ik dus nog niet. Nice!

Oh? Ik doe dit wel al om metaal te krijgen, maar had nog niet in de gaten dat de settlement area hierdoor groter werd... moet dit dan aan de rand van de settlement/workbench area doen of maakt dit niet uit?

Thanks voor de tips! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Met settlement size bedoel ik de hoeveelheid zaken die je kan plaatsen, de area is fixed voor zover ik weet (misschien wel mods voor, geen idee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:02
Ik heb in één van m'n settlements nu vijf man op scavenging stations gezet maar ik heb niet het idee dat het erg opschiet. staal vinden lukt wel met alle blikjes, desk fans en wapens die ik meeneem maar hout begint echt een probleem te worden.

Ik vind het wel jammer dat je met het bouwen van settlements op de console redelijk gelimiteerd bent. Ik had wat meer met steen en beton willen bouwen maar het enige ding wat je kan plaatsen wat er op lijkt is die betonnen foundation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-06 22:42
Vind het zelf erg lastig om beton te vinden. Tot nu toe heb ik verder niets te klagen over metaal en hout. Adhesive begint ook goed op gang te komen, net als purified water. Kwam er achter dat ik supply routes had gemaakt naar settlements die niets hadden. Die gecanceld, waarna ik gewoon purified water kreeg.

Maar iemand nog tips waar je beton kunt vinden? Caps heb ik niet super veel. Net wel de benodigde perks daarvoor geleerd.

[ Voor 16% gewijzigd door DeFries op 03-12-2015 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:20
TommyD_34 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:12:
Je hebt een PA Frame nodig:

http://fallout.wikia.com/wiki/Power_armor_frame

Met alleen losse onderdelen kun je hem niet bouwen
Ah kijk bedankt!
edit: Maar ik lees het ff maar snap het niet helemaal....moet ik die frame zelf maken of ergens vinden of....?
Ik wil graag mijn losse onderdelen power armor kwijt tot een geheel. Kan dat?
heggico schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:14:
[...]
Heb je het filteren al gevonden? Als je naar rechts of links gaat krijg je alleen wapens, junk, ammo, etc te zien
Weer bedankt! Zal kijken of dat het iets verbetert

[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 03-12-2015 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
DeFries schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:10:
Vind het zelf erg lastig om beton te vinden. Tot nu toe heb ik verder niets te klagen over metaal en hout. Adhesive begint ook goed op gang te komen, net als purified water. Kwam er achter dat ik supply routes had gemaakt naar settlements die niets hadden. Die gecanceld, waarna ik gewoon purified water kreeg.

Maar iemand nog tips waar je beton kunt vinden? Caps heb ik niet super veel. Net wel de benodigde perks daarvoor geleerd.
spoiler:
Irish Pride Industries heeft een behoorlijk aantal zakken cement. Dat levert 5 concrete per zak.

Verder gewoon alle kapotte huizen die je ziet slopen, maar dat heb je vast al gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Harribo schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:56:
[...]

Ah kijk bedankt!
edit: Maar ik lees het ff maar snap het niet helemaal....moet ik die frame zelf maken of ergens vinden of....?
Ik wil graag mijn losse onderdelen power armor kwijt tot een geheel. Kan dat?

[...]

Weer bedankt! Zal kijken of dat het iets verbetert
Power Armor Frames moet je zoeken/vinden. Ze staan her en der in het spel op vaak bij militaire locaties. Wegversperringen met tanks/APC's, treinwagons, neergestorte vliegtuigen etc. Er zit vaak al wat Armor op, bijvoorbeeld een Torse onderdeel met en linker Leg of Arm.

Frames kun je dus 'bekleden' met Power Armor onderdelen. Power Armor los kun je niet uitstallen, enkel in een kist opslaan. Je zit dus al snel met een overschot aan Armor die je niet kwijt kunt op Frames aangezien deze al bezet zijn door andere Armor onderdelen.

Hieronder zie je bijvoorbeeld de 1ste en 2de armor rechts die geen Leg-Armor hebben. Ik heb nu zo'n 20 Power Armor Frames staan. De meeste zijn wel volledig bekleed maar ik heb er ook nog steeds een paar zonder Leg en Arm onderdelen. Je zult altijd zien dat je b.v. 3 Torso's hebt liggen die je niet kwijt kunt en juist Arms en Legs mist... vandaar dat ik altijd een kistje naast mijn armors heb staan waar ik het overschot aan Amor onderdelen in kan dumpen.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/xaB0RobppAYHkHMJORvIKq1h/medium.png

[ Voor 16% gewijzigd door FloydRaalte op 03-12-2015 14:25 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

FloydRaalte schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:22:
[...]

Frames kun je dus 'bekleden' met Power Armor onderdelen. Power Armor los kun je niet uitstallen, enkel in een kist opslaan.
Niet helemaal waar, je kunt ze prima droppen en dan ergens neerleggen ;)
Beetje "workshop" idee kun je daarmee creëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 14-09 10:37
Ik zag er laatst een op een treinwagon, in een kooi, maar kon er met geen mogelijkheid bij komen.
Komt dat nog tijdens een missie oid?
Meende dat het in een noordelijk gebied was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Angeloonie schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:24:
[...]

Niet helemaal waar, je kunt ze prima droppen en dan ergens neerleggen ;)
Beetje "workshop" idee kun je daarmee creëren.
Ja klopt maar hij vraagt 'Ik wil graag mijn losse onderdelen power armor kwijt tot een geheel. Kan dat?' Je kunt losse onderdelen dus niet als geheel kwijt. Je moet ze ergens in stoppen. Wellicht kun je ze mooi op een tafel leggen ofzo maar dat lijkt me ook niet helemaal geweldig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-06 22:42
Kwistnix schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:21:
[...]

spoiler:
Irish Pride Industries heeft een behoorlijk aantal zakken cement. Dat levert 5 concrete per zak.

Verder gewoon alle kapotte huizen die je ziet slopen, maar dat heb je vast al gedaan.
Op die locatie ben ik nog niet geweest, even puzzelen dus.

Huizen heb ik inderdaad al kapot net zoals al die cilinderbloks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

dutchgio schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:25:
Ik zag er laatst een op een treinwagon, in een kooi, maar kon er met geen mogelijkheid bij komen.
spoiler:
In de treinwagon erachter staat een terminal. Als je de advanced unlock perk hebt kun je via die terminal het slot van de kooi halen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

spoiler:
Er staat een console/computer bij. Als je hacking skills hoog genoeg zijn kun je de computer hacken om de deur van de kooi te openen. Wil je graag Power Armor verzamelen dan is het ophogen van je hacking skills wel een tip aangezien veel Power Armor achter slot en grendel staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
bvk schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:28:
[...]

spoiler:
In de treinwagon erachter staat een terminal. Als je de advanced unlock perk hebt kun je via die terminal het slot van de kooi halen.
spoiler:
ah top, heb die terminal compleet gemist dus. :o Nick als compamion krijgt ook menig terminal open, maar dat werkt niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Lokatie armor frame

spoiler: Lokatie armor frame
staat er ook eentje rechts naar Sanctuary, in de buurt van een militaire basis.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Shit, hoe komt dat beest nou weer in een huis terecht??? En, hoe krijg ik haar er uit, de gekoppelde settler staat nu ook werkloos toe te kijken....

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/51234770/koe%20in%20huis.PNG

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v0dka
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-07-2021
steefje schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:26:
Moet zeggen dat ik het spel zelf wel pittig vind en je gelukkig lekker vrijlaat.Je wordt niet gestuurd en gewoon in het diepe gegooid.
Ik heb de mainquest nog gelaten voor wat het is en ben bezig met de Minute men.
Ik vind het nog best lastig om eerlijk te zijn.

spoiler:
Ik ben nu net de Castle bevrijd en vervolgens ben ik diverse settlements aan het helpen. Nu moet ik bijvoorbeeld het familiezwaard terugvinden en het liefst nog zijn zoon ook. Aan het einde van de missie sta ik tegen een overmacht aan Raiders en met mijn level 12 en als sterkste wapen een Scout sniper gun, ga ik hier niet echt doorheen komen. Ook mijn armor is nog niet helemaal geweldig.
Ik denk dus dat ik dit level ga skippen en terug ga naar de main quest om te kijken of ik op die manier tot wat betere armor kom.
Ik had iets soortgelijks, die quest op een laag level, het was de enige keer dat ik terug ben gegaan om mijn Power Armor op te halen. Toen al schietend in de achteruit gaan lopen met de minigun. Hier en daar wat mijnen neergelegd van tevoren. Later zag ik dat je in de ruimte waar je de cutscene hebt op verschillende niveaus kunt komen via een trap. Misschien kun je het op die manier uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:10
bvk schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:43:
Shit, hoe komt dat beest nou weer in een huis terecht??? En, hoe krijg ik haar er uit, de gekoppelde settler staat nu ook werkloos toe te kijken....

[afbeelding]
op de pc kan je de consolse command "moveto player" gebruiken (zorg wel dat je de koe selecteerd en niet iets anders)

Of gewoon negeren, rondtravellen en grote kans dat die NPC+ brahmin ergens anders staat volgende keer.

Je kan proberen een feeding through neer te zetten in de hoop dat alle brahmins daar blijven, maar so far had ik daar geen succes mee (misschien heb je 1 trog nodig per brahmin)

Over brahmins gesproken! Ik ben zwaar teleurgesteld in fallout 4! De easter egg dat je brahmins om kan duwen zit er niet meer in! ALs ik het goed heb zit die easter egg er al sinds fallout 1 in, dus binnekort maar ff eisen dat ze het spel updaten om die cruciale feature erin te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
v0dka schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:48:
[...]

Ik had iets soortgelijks, die quest op een laag level, het was de enige keer dat ik terug ben gegaan om mijn Power Armor op te halen. Toen al schietend in de achteruit gaan lopen met de minigun. Hier en daar wat mijnen neergelegd van tevoren. Later zag ik dat je in de ruimte waar je de cutscene hebt op verschillende niveaus kunt komen via een trap. Misschien kun je het op die manier uitspelen.
Misschien vaker mn powerarmor gebruiken, heb die alleen in het eerste level gebruikt namelijk. Voelt een beetje als valsspelen aan voor mijn gevoel

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

[afbeelding]
:D :D :D _O-

Arm beest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Ardjee schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:48:
[...]

op de pc kan je de consolse command "moveto player" gebruiken (zorg wel dat je de koe selecteerd en niet iets anders)

Of gewoon negeren, rondtravellen en grote kans dat die NPC+ brahmin ergens anders staat volgende keer.

Je kan proberen een feeding through neer te zetten in de hoop dat alle brahmins daar blijven, maar so far had ik daar geen succes mee (misschien heb je 1 trog nodig per brahmin)
Thanks, het console commando maar eens proberen dan. Heen en weer travellen heeft niet geholpen, de koe staat daar al een tijdje...

Misschien is lokken met een extra voederbak ook inderdaad een oplossing. Heb nu wel al 1 bak staan, maar daar staat steeds een nog onbepakte Brahmin constant uit te lurken.

Het is inderdaad een grappig gezicht zo, dat wel ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
steefje schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:53:
[...]

Misschien vaker mn powerarmor gebruiken, heb die alleen in het eerste level gebruikt namelijk. Voelt een beetje als valsspelen aan voor mijn gevoel
meh, zodra je op legendary gaat spelen je en assaultrons tegen gaat komen ga je HEEL blij wezen met power armour. Op level 20 one shotten die krengen mij met gemak. :+

Toch merk ik ook dat zelfs op legendary de meeste mobs cannonfodder zijn, en het slechts bosses zijn die af en toe gevaarlijk kunnen zijn, en zelfs dan nog niet eens altijd. Mijn 1e encounter met een legendary deathclaw binnen was prima op te lossen met een combat shotgun en een ietsie pietsie beetje jet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08

[afbeelding]
Komt me bekent voor :+ Gewoon verder spelen/ontdekken en bij terugkomst loopt dat beest weer ergens anders op de daken ofzo :P
Dat had ik laatst, stond hij op een dak van een van de huizen

[ Voor 20% gewijzigd door Noctonix op 03-12-2015 15:29 ]

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Ardjee schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:27:
[...]

meh, zodra je op legendary gaat spelen je en assaultrons tegen gaat komen ga je HEEL blij wezen met power armour. Op level 20 one shotten die krengen mij met gemak. :+

Toch merk ik ook dat zelfs op legendary de meeste mobs cannonfodder zijn, en het slechts bosses zijn die af en toe gevaarlijk kunnen zijn, en zelfs dan nog niet eens altijd. Mijn 1e encounter met een legendary deathclaw binnen was prima op te lossen met een combat shotgun en een ietsie pietsie beetje jet O-)
Ben lvl 40+ nu en dan paf je legendary glowing deadthclaws gewoon neer met je 10mm. Wellicht moet je 2 of 3 stimpacks gebruiken maar ja, toch nog 200+ stimpacks bij me... wat dat betreft hebben de mensen op dit forum wel gelijk. Op hogere levels wordt het echt te makkelijk.

Ook wel een fijn wapen en waar je deze kunt vinden:
spoiler:
.45 Spray N' Pray Submachine Gun met explosive bullets. Niet bepaald het beste wapen ofzo maar het schiet wel erg lekker weg! 'Look at them limbs fly!' Te koop bij Trish, ze komt vaak bij de ingang van Vault 81. Je kunt daar zo nodig op een stoeltje wachten (net als slapen) tot ze er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Kennelijk moet ik wat meer gaan exploren/ogen open houden ipv quests volgen. Ik ben namelijk maar één verkoper tegen gekomen en die had alleen extreem dure armor te koop.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v0dka
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-07-2021
steefje schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:53:
[...]

Nou ja, niet echt, het is bedoeld om je door dit soort momenten heen te helpen. Ik zou willen dat het vaker voorkwam dat je het echt niet zonder redt en dat Fusion Cores net wat zeldzamer waren misschien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
Hebben mensen trouwens al enig idee hoe levelled bepaalde locaties zijn. Bijvoorbeeld: stel ik vind op de grond (dus niet in een loot chest) een combat shotgun op locatie A op lvl X. Ga ik dan op dezelfde locatie als beginnende character dezelfde wapen vinden? Zo ja, dan weet ik voortaan hoe ik vanaf het begin een combat shotgun moet vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
Ardjee schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:40:
Hebben mensen trouwens al enig idee hoe levelled bepaalde locaties zijn. Bijvoorbeeld: stel ik vind op de grond (dus niet in een loot chest) een combat shotgun op locatie A op lvl X. Ga ik dan op dezelfde locatie als beginnende character dezelfde wapen vinden? Zo ja, dan weet ik voortaan hoe ik vanaf het begin een combat shotgun moet vinden :D
Lijkt me niet, volgens mij zijn weapon spawns random, maar wel begonden aan je level. Sterkere vijanden hebben vaak betere wapens en die kom je tegen als je hoger in level bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio

[afbeelding]
Ik heb exact zo'n screenshot, niet heel bijzonder dus blijkbaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
FloydRaalte schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:32:
[...]

Ben lvl 40+ nu en dan paf je legendary glowing deadthclaws gewoon neer met je 10mm. Wellicht moet je 2 of 3 stimpacks gebruiken maar ja, toch nog 200+ stimpacks bij me... wat dat betreft hebben de mensen op dit forum wel gelijk. Op hogere levels wordt het echt te makkelijk.
Maar op welke difficulty speel je dan? Legendary tegenstanders zijn vaak niet echt bijzonder ster trouwens.
Ik ben zonet zo ver mogelijk naar het oosten gegaan met lvl 53 en ik was best wel verbaasd over de veel moeilijkere tegenstanders. Ik ging toch drie keer dood nog, zonder power armor trouwens. Er zijn daar interessante en pittige tegenstanders. Ik zag ook in ieder geval twee tegenstanders/wapens die ik nergens anders ben tegengekomen en verder was er een mooie spannende 'dungeon'.
Pagina: 1 ... 27 ... 53 Laatste

Let op:
Globaal spoiler beleid

-Details over de mainquest of grotere sidequest -> spoilertag
-Locatie van "one of a kind" wapens -> spoilertag
-Locatie van reguliere vijanden, wapens etc -> spoiler niet nodig.

Gebruik vooral je gezonde verstand!