Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

mike0001 schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:29:
the glowing sea oplopen zonder bescherming is best wel.... dom. slik me een berg rad-x en rad away kom je ook nog allemaal exotische beesten tegen. met andere woorden, waarom heb ik zo'n dood wens in dit spel
Hazmaz suit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:37
Ik heb alleen een gasmasker 8)7

Dus tja.... zat er in fallout 3 of new vegas ook niet zo'n plek als de glowing sea? zit in een ver geheugen verstopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:02
In Fallout 3 had je wel wel bepaalde bomkraters waar je erg veel straling voor je kiezen kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Zou Obsidian trouwens al stiekem bezig zijn met een "New Vegas 2" om het zo maar even te betitelen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

Eerst komt Bethesda natuurlijk met de patches en DLC's. Dus het eerste half jaar wordt daar nog niets over aangekondigd denk ik. Stiekem...Ja zo natuurlijk kunnen maar het lijkt me heel vroeg.

[ Voor 20% gewijzigd door jmk op 29-11-2015 21:31 ]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:51

Fordox

00101010

Hazmat suits zijn leuk maar eht geeft je 0,0 armor.
Daarom de power armor :D Werkte perfect.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Fordox schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:55:
[...]

Hazmat suits zijn leuk maar eht geeft je 0,0 armor.
Daarom de power armor :D Werkte perfect.
Maar je kan gewoon je Hazmat suit onder je power armor doen! Dan heb je beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

heb nu 130+ uur in zitten ben nu lvl69.5 en blijf nog dingen vinden zo vault 81 en en ik zie dat nog niet alles heb :D

pas save gemaakt om even bloody mess testen kijken of iets is en wat kom ik na 130 uur game tijd tegen een legendary gunner tegen met legendary gatling laser :9~ bonus was 30% ignore armor + energy resistance of target dat was eerts keer dat ik die gun tegen kom.maar ik was niet blij met bloody mess zo save pakken voor dat ik blood mess had en nu kom ik hem niet meer tegen naa 20x save op new laden heeft hij niet de legendary gatling laser meer :-( maar iets anders waar ik niks aan heb
GekkePrutser schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:57:
[...]

Maar je kan gewoon je Hazmat suit onder je power armor doen! Dan heb je beide.
kan je doen maar heeft geen nut zo gouw als je in PA stapt dan geld wat je aan heb niet meer

[ Voor 50% gewijzigd door Motaro op 30-11-2015 00:53 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

the glowing sea oplopen zonder bescherming is best wel.... dom. slik me een berg rad-x en rad away kom je ook nog allemaal exotische beesten tegen. met andere woorden, waarom heb ik zo'n dood wens in dit spel
Hierover gesproken, wat als je daar met companion zonder bescherming tegen straling in loopt? Vallen die gelijk dood neer of huppelen ze vrolijk met je mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 02:26
ThomasXIV schreef op maandag 30 november 2015 @ 01:13:
[...]

Hierover gesproken, wat als je daar met companion zonder bescherming tegen straling in loopt? Vallen die gelijk dood neer of huppelen ze vrolijk met je mee?
Gisteravond toevallig doorheen gelopen en het is mij niet opgevallen dat de companion omviel van de straling. Kan zijn dat ik er totaal overheen heb gekeken maar ben tot nu toe ook nog nergens het stralingsniveau van een metgezel tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Mooi, zou ook wel heel stom zijn als je je companion óók in een PA zou moeten hijsen, of je moet Danse meenemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
YellowOnline schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:06:
[...]

Overigens, voor wie de Silver Shroud al achter zich heeft:
spoiler:
Zelfs met de charisma check, V.A.T.S en een cocktail van jet, psycho en med-x kan ik Kent Connely echt niet redden :( 5 keer geprobeerd.

Maar ja, misschien omdat ik niet echt one-shotten kan.
Ik heb het op de volgende manier aangepakt (adhv een Youtube filmpje :))

spoiler:
Een jet genomen om links op een stapel boxen te komen zodat je 'm makkelijk kan raken. Dan een zwik Psycho en dat spul waar je speech oid van omhoog gaat. Vervolgens die kerel overtuigen dat hij eerst jou om moet leggen.

En dan kun je beginnen met iedereen omleggen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:32
[...]

Ik speel zonder power armor :p Gewoon omdat ik het niet leuk vind - dat gedoe met die power cores maakt mij nog minder geneigd ze te gebruiken.

spoiler:
Zelfs met de charisma check, V.A.T.S en een cocktail van jet, psycho en med-x kan ik Kent Connely echt niet redden :( 5 keer geprobeerd.

Wellicht een wat late reactie maar zo heb ik het gedaan:
spoiler:
Zorg dat je je beste wapen in de aanslag houdt voordat je de lift in stapt. Zodra de lift opengaat direct Jet gebruiken (tijd gaat dan 10 seconden traag) en daarna direct de lift uitrennen naar rechts. Daar staan een aantal dozen die een soort trap vormen zodat je naar boven kan lopen/springen. Zo ben je én dichter in de buurt bij die Raiderbaas én Kent staat niet meer direct voor je in je line of fire. Vervolgens daar wachten totdat je Jet is uitgewerkt en dan begint de conversatie. Zodra het gesprek dan voorbij is, DIRECT naar VATS gaan, die Raiderbaas taggen als een malle en de kogels laten vliegen :D
Ik had helaas niet genoeg CHR om het pratend op te lossen, dus alles anders dan bovenstaand resulteerde in een dode Kent..
Leuke quest was dit btw, antwoorden als Silver Shroud is hilarish. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kzargid
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-01 02:01
schumi1986 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:24:
Tijdens een missie ben ik dog Meat kwijt geraakt, hoe kan ik deze weer terug vinden?
Hondenhok bouwen en dan even paar uurtjes WAIT (T). Zit ie daarna netjes in zijn hokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Kzargid schreef op maandag 30 november 2015 @ 08:47:
[...]

Hondenhok bouwen en dan even paar uurtjes WAIT (T). Zit ie daarna netjes in zijn hokje.
Of niet.. en dan staat hij weer bij de Red Rocket Station (vlakbij Sanctuary Hills).

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Kraziey schreef op maandag 30 november 2015 @ 08:38:
[...]

Wellicht een wat late reactie maar zo heb ik het gedaan:
spoiler:
Zorg dat je je beste wapen in de aanslag houdt voordat je de lift in stapt. Zodra de lift opengaat direct Jet gebruiken (tijd gaat dan 10 seconden traag) en daarna direct de lift uitrennen naar rechts. Daar staan een aantal dozen die een soort trap vormen zodat je naar boven kan lopen/springen. Zo ben je én dichter in de buurt bij die Raiderbaas én Kent staat niet meer direct voor je in je line of fire. Vervolgens daar wachten totdat je Jet is uitgewerkt en dan begint de conversatie. Zodra het gesprek dan voorbij is, DIRECT naar VATS gaan, die Raiderbaas taggen als een malle en de kogels laten vliegen :D
Ik had helaas niet genoeg CHR om het pratend op te lossen, dus alles anders dan bovenstaand resulteerde in een dode Kent..
Leuke quest was dit btw, antwoorden als Silver Shroud is hilarish. _O-
Totaal geen problemen gehad :+
spoiler:
Had de Gauss Rifle, en zodra ik de lift uit kwam gebeurde er nog niets. Kon dus rustig kiezen wie eerst te killen en vervolgens iedereen met één headshot uitgeschakeld voordat ze ook maar konden gaan praten :+

Kwam gisteren trouwens een epic battle tegen op de rand van de Glowing Sea: een Super Mutant Behemoth tegen 3 Deathclaws :D Die Deathclaws renden vaak echt als bange hondjes weg van hem _O- Uiteindelijk had hij ze allemaal dood en zijn health was nog niet eens op 2/3 :+

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 30-11-2015 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Ik had ook iets moois gisteren; na het helpen van een settlement was ik bezig met het bouwen van wat basisbehoeftes en ineens hoor ik in de verte een berg lawaai. Even koekeloeren dus, wat blijkt, is daar gewoon een enorme battle gaande tussen Raider-like mannetjes met vlammenwerpers vs. een Caravan. Ik ben die battle direct gejoined. Wat een tof spel. Eén deze dagen maar eens bij het Castle kijken denk ik, aangezien alle andere zaken zich in of rondom Diamond City afspelen.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

GravGunner

Man's inhumanity to Man

Zijn er hier anderen die stabiliteits problemen hebben als ze de Nexus Mod Manager gebruiken?
Ik kon eerst misschien 2 uur achter elkaar spelen totdat het spel CTD'e, nu alle mods(zelfde, packages vanuit de locatie van NMM gepakt) fysiek in de juiste directory gezet(allemaal zelfde schijf) en alles werkt stabiel(10+ uur zonder issues).

Mazzel of is dat ding echt zo onstabiel als ze komen?

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v0dka
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-07-2021
Nilltris schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:52:
[...]

Waar staat in zijn reactie dat je binnen een halve kilometer meteen dood gaat? Er staat alleen "rondom de reactor" (dus is er geen specifieke afstand opgegeven). En wat betreft camera's die stuk gaan geeft TeGek ook geen afstand op behalve "de meeste fotos zijn van het buitengebouw genomen op een halve kilometer afstand." wat verder helemaal niets over een afstand waarbij camera's stuk zullen gaan aangeeft.

Verder snap ik ook niet dat je deze discussie met TeGek na anderhalve pagina weer aan haalt. Deze discussie heeft namelijk helemaal geen toegevoegde waarde in dit topic. Behalve dat het voor jullie beiden een beetje stoer doen op internet is. :>
Na anderhalve pagina! Tjonge, je zult maar wat anders te doen hebben dan de hele dag Tweakers F5'en.
Chernobyl was een reactor die ontploft was, met een explosiekracht van minder als een kiloton, rondom de reactor kan je de komende 200 jaar nog niet lopen zonder bij direct te sterven aan de resultaten van stralingsziekte. Er groeit ook absoluut niets daar. Het is echter moeilijk fotos te nemen gezien elke camera stuk gaat op de straling ;) de meeste fotos zijn van het buitengebouw genomen op een halve kilometer afstand.
In reactie op:
Daarnaast is een dergelijk post apocalyptisch uiterlijk van de wereld ook niet mogelijk, kijk naar chernobyl waar nog geen paar jaar na dato al vrolijk alles wordt overgroeit, dieren gewoon leven etc. dat er vrijwel geen levende bomen zouden zijn is gewoon onzin, maar doet natuurlijk af aan het post nuke gevoel.
Waar staat dat je binnen een halve kilometer doodgaat? Nou in de post dus. Het gaat hier over het buitenterrein van de reactor. Overigens gevolgd door nog een post die stelde dat ik binnen moet hebben gestaan in een turbinegebouw. Begint het al een beetje duidelijk te worden voor je, dat het hier niet gaat over het afdalen in de kelder van Chernobyl om een likje te nemen van de elephants foot? Okee top.

Veel plezier met het topic verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
oei mede tweakers gisteren ben ik verder gegaan met

spoiler:
de BoS quest line terwijl ik het gebouw uitkom waar ik net kellogg ontmoete zie ik dat uber huge schip voorbij komen! nu maar hopen dat ik na deze quest line verder door te zetten nog wel goed bevriend blijf met de railroad?

ook heb ik een gattling laser gekocht moet zeggen erg brute wapen en gebruikt ook fusion cores! ipv fusion cells koste dan ook wel een aardige duid maar dan heb je wel een wapen dat past bij je power armor

ik zal straks even een foto posten van mijn power armor collectie die begint een beetje uit de klauwen te lopen :( zit nu op 14 armors!!! waaronder een bijna complete X-01 armor!

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik was pas lvl 11 ofz toen ik die quest ging doen. Ik ben er heen gegaan in een power armor en ben langs alle vijanden gerent :) . Dat bleek een prima tactiek.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

GravGunner schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:10:
Zijn er hier anderen die stabiliteits problemen hebben als ze de Nexus Mod Manager gebruiken?
Ik kon eerst misschien 2 uur achter elkaar spelen totdat het spel CTD'e, nu alle mods(zelfde, packages vanuit de locatie van NMM gepakt) fysiek in de juiste directory gezet(allemaal zelfde schijf) en alles werkt stabiel(10+ uur zonder issues).

Mazzel of is dat ding echt zo onstabiel als ze komen?
geen problemen mee; wel de laatste update (van het weekend) doorgevoerd?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ThomasXIV schreef op maandag 30 november 2015 @ 01:13:
[...]

Kijk jij echt ok naar die gasten dan? Ik nooit eigenlijk, ze gaan geregeld dood maar zodra je een lift of laad stuk door moet zijn ze er toch wel weer :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:27
Kzargid schreef op maandag 30 november 2015 @ 08:47:
[...]

Uiteindelijk is fast travel gebruiken als je dogmeat kwijt bent de oplossing voor mij , na fast travel staat ie altijd weer voor mijn neus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner

GravGunner

Man's inhumanity to Man

himlims_ schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:29:
[...]

geen problemen mee; wel de laatste update (van het weekend) doorgevoerd?
Ik heb zaterdagochtend de hele bende terug gedraait, nu niet zo heel veel zin om dat nogmaals te doen :+ Wellicht dat ik me in het weekend er weer druk om maak.

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
hierbij zoals beloofd me collectie :)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/HEEhydpCk347FFBPOUG2cgFx/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Laatst online: 30-04 13:43
Je mag er wel even een lampje voor zetten. :)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hexta schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:04:
[...]

lampjes zat, maar engine besluit soms om over te gaan op zwakstroom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Een vriend van me wilde me huis zien. Dus even op de youtubes gezet. Heeft al 60 vieuws zonder dat ik het gepromoot heb, woei...

Anyways, bij deze me huis. afgelopen zaterdag zo'n beetje heel de dag mee bezig geweest, waarom is dat bouwen zo leuk?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
hexta schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:04:
[...]

je hebt gelijk ik heb er wel wat lampjes achter zitten maar is blijkbaar niet voldoende zal binnekort een bij dag licht maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Cool, zo iets heb ik ook gebouwd. Complete hangar waar nu zo'n 18 suits staan. Heb nog plek zat :+

foto van mijn GSM:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/v2l2nr76lhFCFJk101TFI3nK/full.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door FloydRaalte op 30-11-2015 11:13 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
FloydRaalte schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:11:
[...]

Cool, zo iets heb ik ook gebouwd. Complete hangar waar nu zo'n 18 suits staan. Heb nog plek zat :+

Clickable foto van mijn GSM:
[afbeelding]
nice zeg ik zie dat ik nog wel wat te doen hebt qua licht hahaha en moet ook nog een mooie manier vinden om ze neer te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

copywizard schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:13:
[...]

nice zeg ik zie dat ik nog wel wat te doen hebt qua licht hahaha en moet ook nog een mooie manier vinden om ze neer te zetten
Vooral dat neerzetten van alle suits in de PowerArmor workbences is echt een gedoe...
1. Fusion core erin
2. Instappen
3. Naar juiste plek lopen
4. Exit suit
5. Fusion core terugnemen
6. Craft in de workbench zodat het pak goed komt te staan
7. Exit workbench

8. Rince and Repeat X 18 :o :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
FloydRaalte schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:11:
[...]

foto van mijn GSM:
[afbeelding]
Wauw _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
FloydRaalte schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:15:
[...]

Vooral dat neerzetten van alle suits in de PowerArmor workbences is echt een gedoe...
1. Fusion core erin
2. Instappen
3. Naar juiste plek lopen
4. Exit suit
5. Fusion core terugnemen
6. Craft in de workbench zodat het pak goed komt te staan
7. Exit workbench

8. Rince and Repeat X 18 :o :o :o
ja dat zou sneler kunnen ik heb wel een mod voor een "quick eject" uit je power armor dat scheelt wel.

verder vind ik het ook stom dat ik na zoiets te doe iets van 30 powercores met verschillende hoeveelheid power heb in me inventory.

maar eenz zoeken of ze daar geen mod voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Djiez... Ik zit op level 18 en heb ondertussen 1,5 PA suit gevonden :/

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

copywizard schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:23:
[...]

ja dat zou sneler kunnen ik heb wel een mod voor een "quick eject" uit je power armor dat scheelt wel.

verder vind ik het ook stom dat ik na zoiets te doe iets van 30 powercores met verschillende hoeveelheid power heb in me inventory.

maar eenz zoeken of ze daar geen mod voor hebben?
Die mod heb ik geïnstalleerd en helpt inderdaad prima. Helaas doet de mod niet helemaal wat de naam doet vermoeden: Quick in & out of Power armor. Het is alleen de exit animatie die versneld is, niet het ingaan van je PA. Maar toch een tijdsbesparing en het ziet er nog cool uit ook ;)
Apie! schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:24:
Mijn advies is om vooral lekker te gaan exploren. Ik heb de eerste 30 levels weinig quests gedaan (puur minutemen settlements bevrijden). Dan kom je genoeg PA's tegen. Vaak in een treinwagon, APC of een ander militair getinte locatie of vehicle. Zelfs 1 gevonden op de bodem van een meertje! 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door FloydRaalte op 30-11-2015 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-08 22:59

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Apie! schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:24:
Goed blijven kijken. Er zijn zat armors te vinden. Je kijkt er alleen rap overheen, omdat ze redelijk in de omgeving wegvallen. Of ze staan achter slot en grendel in een kooi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Point.Flare schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:27:
[...]

Goed blijven kijken. Er zijn zat armors te vinden. Je kijkt er alleen rap overheen, omdat ze redelijk in de omgeving wegvallen. Of ze staan achter slot en grendel in een kooi. :)
Precies gisteren nog en armor gevonden terwijl ik dat gebied al 3 keer eerder helemal had gecleared en er dus 3 keer eerder gewoon blind voorbij liep en de 4e keer dacht ik hee dat lijkt wel en op een PA? en voila er stond een volledige T60 armor voor me te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Laatst online: 17-08 22:59

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

FloydRaalte schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:26:
[...]

Die mod heb ik geïnstalleerd en helpt inderdaad prima. Helaas doet de mod niet helemaal wat de naam doet vermoeden: Quick in & out of Power armor. Het is alleen de exit animatie die versneld is, niet het ingaan van je PA. Maar toch een tijdsbesparing en het ziet er nog cool uit ook ;)
Volgens mij stond er in dat het alleen quick exit was...
Wie voor het instappen een Iron Man stijl animatie maakt (Player rent er op af, pak gaat open en player springt er in) krijgt van mij een kratje bier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Point.Flare schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:29:
[...]

Wie voor het instappen een Iron Man stijl animatie maakt (Player rent er op af, pak gaat open en player springt er in) krijgt van mij een kratje bier!
*gaat aan de slag met animeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Point.Flare schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:29:
[...]

Bij mij staat er Power Armor Fast Exit en Enter.

Haha ja dan download ik die Iron Man animatie ook direct! :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

ye-roon schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:07:
Een vriend van me wilde me huis zien. Dus even op de youtubes gezet. Heeft al 60 vieuws zonder dat ik het gepromoot heb, woei...

Anyways, bij deze me huis. afgelopen zaterdag zo'n beetje heel de dag mee bezig geweest, waarom is dat bouwen zo leuk?

[video]
Tip als je gaat opnemen: Zwiep niet zo enorm heen en weer bij het rondkijken. Ben redelijk snel afgehaakt omdat je continu van links naar rechts naar boven naar beneden zwiept met je beeld. Totaal niet fijn om naar te kijken.

Langzamende vloeiende bewegingen zijn een stuk fijner en tonen ook nog eens meer dan een halve seconde een flits van iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
En ik zit hier verstopt in mijn Hangman Ally lekker compact en praktisch. Met maar 3 PA's(2 X-01's en een atom cats rest is gedumpt in Castle) en de niet meer dan het minimale benodigdheden. Vind het leuker om mijn uren te besteden aan het vinden van bobbleheads en magazines :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Angeloonie schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:36:
[...]

Tip als je gaat opnemen: Zwiep niet zo enorm heen en weer bij het rondkijken. Ben redelijk snel afgehaakt omdat je continu van links naar rechts naar boven naar beneden zwiept met je beeld. Totaal niet fijn om naar te kijken.

Langzamende vloeiende bewegingen zijn een stuk fijner en tonen ook nog eens meer dan een halve seconde een flits van iets.
I know, viel me zelf ook op. Dit was al "take 3" waar het al rustiger was, je wil take 1 en 2 niet zien, trust me.. Ik ben alleen niet van plan super youtuber te worden en gezien het puur een showcase voor een vriend van me was vond ik het wel prima zo.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Argh, gisteren zat ik even niet op te letten denk ik, want na een fasttravel kreeg ik de melding dat ik niet op tijd had gereageerd op een verzoek om hulp van een settlement. Ik dacht het zal wel. Kom ik daar even later weer langs is ongeveer alles wat ik had opgebouwd gesloopt 8)7
Ze turrets, zey do nothing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 21:34
Miscchien een domme vraag maar hoe krijg ik eigenlijk een tweede power armor? Ik heb al meerdere onderdelen van verschillende power armors gevonden maar ik heb geen idee hoe ik hier een tweede power armor van maak :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Je hebt een power armor frame nodig. Die kan je bij sommige vendors kopen (duur). Je kan ook op avontuur gaan/questen en dan kom je vanzelf wel (semi)complete power armor sets tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Kwistnix schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:07:
Argh, gisteren zat ik even niet op te letten denk ik, want na een fasttravel kreeg ik de melding dat ik niet op tijd had gereageerd op een verzoek om hulp van een settlement. Ik dacht het zal wel. Kom ik daar even later weer langs is ongeveer alles wat ik had opgebouwd gesloopt 8)7
Ze turrets, zey do nothing...
Ik vroeg me al af of er schade aan een van mijn setlements zou kunnen ontstaan door een aanval. Af en toe als ik op een settlement ben dat komen mijn turrets wel in actie tegen een Mirelurk ofzo, maar tot nu toe hebben ze geen echte aanval hoeven te weerstaan.
luuj schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:09:
Miscchien een domme vraag maar hoe krijg ik eigenlijk een tweede power armor? Ik heb al meerdere onderdelen van verschillende power armors gevonden maar ik heb geen idee hoe ik hier een tweede power armor van maak :?
Is dat niet gewoon de onderdelen transferren naar dat rek en dan equippen?

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Let er vooral ook even op dat je vijanden in Power Armor wel kunt neerknallen maar dat dan het Power Armor Frame niet te looten valt. Alleen de onderdelen. Wil je een Power Armor (frame) van een vijand hebben? Dan moet je hem stelen d.m.v. sneaken. Je kunt dan zijn Fusion Core pickpocketen zodat hij 'Eject' uit het Armor. Vervolgens kun jij er dan inkruipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Ahhh, je hebt echt een PA frame nodig...

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Apie! schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:11:
[...]

Ik vroeg me al af of er schade aan een van mijn setlements zou kunnen ontstaan door een aanval. Af en toe als ik op een settlement ben dat komen mijn turrets wel in actie tegen een Mirelurk ofzo, maar tot nu toe hebben ze geen echte aanval hoeven te weerstaan.
Je Settlement kan niet kapot. Ik heb laatst wat testjes gedaan met de Fat Man MIRV upgrade in mijn Settlement. (de boel flink opgeblazen zeg maar) Behalve dat mijn settlers op mij begonnen te schieten gebeurd er verder niets. Zelfs je uitgestalde Power Armor blijft onbeschadigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Maar dat is zelf slopen. Als ik de post van Kwistnix lees, waren zijn bouwsels afgebroken. Dat zie ik toch wel als schade, al was het maar economische.

[ Voor 25% gewijzigd door Apie! op 30-11-2015 12:19 ]

Blown past falling sands

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06:12
FloydRaalte schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:14:
Let er vooral ook even op dat je vijanden in Power Armor wel kunt neerknallen maar dat dan het Power Armor Frame niet te looten valt. Alleen de onderdelen. Wil je een Power Armor (frame) van een vijand hebben? Dan moet je hem stelen d.m.v. sneaken. Je kunt dan zijn Fusion Core pickpocketen zodat hij 'Eject' uit het Armor. Vervolgens kun jij er dan inkruipen.
vind het wel vervelend dat op deze manier het PA als gestolen gemarkeerd is
ik kijk echt uit naar een mod die PA frames lootable maakt

[ Voor 5% gewijzigd door justmike op 30-11-2015 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Ik ben vast de enige die niks heeft met veel PA's verzamelen xD ik heb die eerste nog van die eerste quest.. die heb ik ook wat geupgrade en geschilderd.. die staat nu zielig in een hoekje sinds ik het BOS PA heb :P ik heb er dus maar 2 xD misschien dat ik nog wel zon PA workbench/cradle ding bouw om die eerste ook netjes neer te zetten..

Ik verzamel sowieso niet veel dingen, bijna alles wat ik binnen haal verkoop ik.. op wat legendary wapens na welke ik nog heb gehouden omdat ik die nog wel eens wil gebruiken. Zon beetje alles wat ik niet gebruik verkoop ik :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

luuj schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:09:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

TgR_KILLER schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:28:
Ik ben vast de enige die niks heeft met veel PA's verzamelen xD ik heb die eerste nog van die eerste quest.. die heb ik ook wat geupgrade en geschilderd.. die staat nu zielig in een hoekje sinds ik het BOS PA heb :P ik heb er dus maar 2 xD misschien dat ik nog wel zon PA workbench/cradle ding bouw om die eerste ook netjes neer te zetten..

Ik verzamel sowieso niet veel dingen, bijna alles wat ik binnen haal verkoop ik.. op wat legendary wapens na welke ik nog heb gehouden omdat ik die nog wel eens wil gebruiken. Zon beetje alles wat ik niet gebruik verkoop ik :P
Het hoarden van materiaal gaat vaak samen met het bouwen van een leuke settlement of het maximaal modden van je wapens en armor. Ik verkoop niets. Ik zie daar het nut niet van in aangezien je niets hoeft te kopen. Heb nu 15k caps waar ik geen reet mee doe. Sowieso zijn alle items die je vindt (incl. wapens) veel te waardevol aangezien er crews/adhesive/copper of wat dan ook in zit. En dat heb ik weer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
FloydRaalte schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:17:
Je Settlement kan niet kapot. Ik heb laatst wat testjes gedaan met de Fat Man MIRV upgrade in mijn Settlement. (de boel flink opgeblazen zeg maar) Behalve dat mijn settlers op mij begonnen te schieten gebeurd er verder niets. Zelfs je uitgestalde Power Armor blijft onbeschadigd.
Dingen die je in je settlement gebouwd hebt kunnen zeker wel kapot, wanneer je er niet bent om te verdedigen. Al mijn food en water resources, turrents en generators waren bijvoorbeeld gesloopt. En nog wat defensieve bouwwerken. Het ziet er dan ook echt kapot uit en als je naar de bouwmode switched krijg je voor die zaken de 'repair' optie. Kost dan je dan ook weer resources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Kwistnix schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:34:
[...]

Dingen die je in je settlement gebouwd hebt kunnen zeker wel kapot, wanneer je er niet bent om te verdedigen. Al mijn food en water resources, turrents en generators waren bijvoorbeeld gesloopt. En nog wat defensieve bouwwerken. Het ziet er dan ook echt kapot uit en als je naar de bouwmode switched krijg je voor die zaken de 'repair' optie. Kost dan je dan ook weer resources.
Ah ja natuurlijk die zaken kunnen wel degelijk kapot! Ik doelde meer op muren en gebouwen die je neerzet. Maar je hebt volkomen gelijk. Dat food en resources kapot konden wist ik dan weer niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:34
Super spel maar een aantal bugs zijn wel vervelend waardoor saven om de minuut essentieel is (PS4).
1. Heb een power armor skeleton verloren doordat ik een van mijn buddies er per ongeluk in liet lopen en je ze er met geen mogelijkheid uit krijgt. Het werd nog erger toen ik hem met mn t45 power armor in een t60 power armor liet stappen, toen was ik beide kwijt. Wel kan je de parts via trading terug krijgen.
2. Er worden spullen gejat uit mijn voorraad kist door mijn settlers (vooral de mini nukes en fatmans zijn populair)
3. Trashcan carla (Trader) steelt je power armor als deze in je "protected garage" staat? Tip haal altijd de powercores eruit.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:06
Luxurydiver schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:46:
Super spel maar een aantal bugs zijn wel vervelend waardoor saven om de minuut essentieel is (PS4).
1. Heb een power armor skeleton verloren doordat ik een van mijn buddies er per ongeluk in liet lopen en je ze er met geen mogelijkheid uit krijgt.
Interact -> Talk -> Exit Powerarmor

De optie staat onder je conversaties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner

GravGunner

Man's inhumanity to Man

1. Heb een power armor skeleton verloren doordat ik een van mijn buddies er per ongeluk in liet lopen en je ze er met geen mogelijkheid uit krijgt. Het werd nog erger toen ik hem met mn t45 power armor in een t60 power armor liet stappen, toen was ik beide kwijt. Wel kan je de parts via trading terug krijgen.
2. Er worden spullen gejat uit mijn voorraad kist door mijn settlers (vooral de mini nukes en fatmans zijn populair)
3. Trashcan carla (Trader) steelt je power armor als deze in je "protected garage" staat? Tip haal altijd de powercores eruit.
1. met buddies bedoel je companions? Die kan je aanspreken(Talk) om ze vervolgens te vragen eruit te stappen.
Verder is dat wel een hele slechte bug(en erg naar, daar er maar zoveel PA Frames 'legaal' zijn te krijgen(alsin kopen of vinden)
2. Dat zou niet mogen? Ik heb bij mij nog helemaal niets gezien van jatten(op een pop van ruim 5 dagen speeltijd), mogelijk mis je de 'Settlement X is Under Attack' en is dit een resultaat ervan?
3. Fusion Cores uit je PA is ALTIJD een vereiste, anders gaan villagers ed er in rondlopen(en krijg die er maar eens uit)

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
GravGunner schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:50:
[...]

1. met buddies bedoel je companions? Die kan je aanspreken(Talk) om ze vervolgens te vragen eruit te stappen.
Verder is dat wel een hele slechte bug(en erg naar, daar er maar zoveel PA Frames 'legaal' zijn te krijgen(alsin kopen of vinden)
2. Dat zou niet mogen? Ik heb bij mij nog helemaal niets gezien van jatten(op een pop van ruim 5 dagen speeltijd), mogelijk mis je de 'Settlement X is Under Attack' en is dit een resultaat ervan?
3. Fusion Cores uit je PA is ALTIJD een vereiste, anders gaan villagers ed er in rondlopen(en krijg die er maar eens uit)
Thanks voor de uitstap tip via conversations, was ik nog niet zo snel opgekomen. Het was een hele vreemde situatie. Het powerarmor was half geopend op de companion en toen hij in de t60 stapte zat mn t45 PA in de t60 !?
Over jatten, die Chinese klagende man van de eerste Minuteman missie jat spullen en vooral je duurdere objecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Laatst online: 31-08 18:49
Luxurydiver schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:54:
[...]

Over jatten, die Chinese klagende man van de eerste Minuteman missie jat spullen en vooral je duurdere objecten.
Dank je die ga ik dus bij voorbaat in een plasje plasma veranderen ^^

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Joenino schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:00:
[...]

Dank je die ga ik dus bij voorbaat in een plasje plasma veranderen ^^
dan is ineens je hele settlement tegen je dus is niet echt handig maar ik heb een boomhut gebouwd waarbij er een gap zit tussen de trap en de vloer waar je over moet springen maar alsnog weten settlers in mijn boomhut the spawnen en baal daar best van dat hou in dat mijn spullen nooit veilig zijn hoe hoog of goed ik het ook opberg! daar baal ik best van ik mis tot op heden nog niks maar je vermoed dat dat niet lang meer duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShDT
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-08 07:50
Gebruiken jullie over het algemeen Sanctuary als de plek om je eigen stad uit te bouwen of doe je dit op een andere plek? Ik vond de garage ten zuiden van Sanctuary wel een mooi plekje, maar het is niet zo groot. Is het verstandiger om Sanctuary te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Ik ben vooral veel bij die Drive-In bezig, daar maak ik nu een soort van vesting van. Sanctuary wordt een plek waar ik al m'n armors stal.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

ShDT schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:27:
Gebruiken jullie over het algemeen Sanctuary als de plek om je eigen stad uit te bouwen of doe je dit op een andere plek? Ik vond de garage ten zuiden van Sanctuary wel een mooi plekje, maar het is niet zo groot. Is het verstandiger om Sanctuary te gebruiken?
Ik heb net al m'n spullen verhuisd naar The Castle. Mooiere locatie toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShDT
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-08 07:50
YellowOnline schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:34:
[...]

Ik heb net al m'n spullen verhuisd naar The Castle. Mooiere locatie toch wel.
Thanks voor de tip! Met mijn level 9 heb ik nog zeer weinig ervaring (ben van het weekend begonnen met spelen) dus het is even zoeken. Met name de opties voor het modden zijn soms wat overweldigend..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Dingen die je stored in je Workshop en Workbenches kun jij alleen bij voor zover ik weet. Ik weet niet wat je verstaat onder 'voorraad kist' ?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:02
Mijn persoonlijke vesting is Red Rocket gas station. Daar is geen settler en geen companion. Daar bewaar ik alles.
Heb een metalen plaat voor de oostelijke ingang van het gebouw gezet. Je kan er dan alleen nog op één plek inkomen. Verder ook een metalen muur (twee hoog) om dat stuk heen en verder wat tactische turrets. 10 PA staan daar en 100+ legendary items. En enorm veel junk. Mainquest:
spoiler:
Ik kon de teleporteermachine zo in één keer bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
YakuzA schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:54:
[...]

Dingen die je stored in je Workshop en Workbenches kun jij alleen bij voor zover ik weet. Ik weet niet wat je verstaat onder 'voorraad kist' ?
daarmee verstaat hij een zelf gemaakt kist die hij zelf heeft gemakt via het building menu vermoed ik en deze kun je overal plaatsten
Playa del C. schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:58:
Mijn persoonlijke vesting is Red Rocket gas station. Daar is geen settler en geen companion. Daar bewaar ik alles.
Heb een metalen plaat voor de oostelijke ingang van het gebouw gezet. Je kan er dan alleen nog op één plek inkomen. Verder ook een metalen muur (twee hoog) om dat stuk heen en verder wat tactische turrets. 10 PA staan daar en 100+ legendary items. En enorm veel junk. Mainquest:
spoiler:
Ik kon de teleporteermachine zo in één keer bouwen
?!?!?!
spoiler:
teleporteer machine???? vertel

[ Voor 44% gewijzigd door copywizard op 30-11-2015 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
copywizard schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:09:
[...]
?!?!?!
spoiler:
teleporteer machine???? vertel
spoiler:
Main questline als je richting the institute gaat. Verder heeft het ding geen nut, en hij is na afloop ook helemaal kapot gebrand. Ik heb hem meteen weer gescrapt.

[ Voor 4% gewijzigd door GekkePrutser op 30-11-2015 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:06
Toch wel nieuwsgierig naar jullie keuzes tegen het einde van het spel:
spoiler:
Aan welke faction bleef je trouw? Ik bleef maar bij The Institute omdat ik na zo lang zoeken mijn 'zoon' trouw wilde blijven, maar het voelde wel dubbel om alles en iedereen af te maken waar ik eerder mee samenwerkte

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

heb het nog niet gezien dat een settler mijn spullen jat. ik weet wel dat je Nick NOOIT!!! een fatman +mininukes moet geven omdat je inventory vol zit . gister blies hij me bijna op tijdens een gevecht. ik was aan het knallen en opeens BOOOOOOOM!!! ik dacht meteen waar staat die gast met die nukes dus ik draai me om en ja hoor daar stond nick met een fatman in zn handen oO. gelijk weer afgepakt :D

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:16:
Toch wel nieuwsgierig naar jullie keuzes tegen het einde van het spel:
spoiler:
Aan welke faction bleef je trouw? Ik bleef maar bij The Institute omdat ik na zo lang zoeken mijn 'zoon' trouw wilde blijven, maar het voelde wel dubbel om alles en iedereen af te maken waar ik eerder mee samenwerkte
spoiler:
Ja, ik wilde ook bij het institute blijven maar ik vond ze uiteindelijk toch te 'evil'. Ik heb het nog niet uitgespeeld maar ik ga nu de Railroad doen denk ik. Overigens kan je ook het spel uitspelen met de minuteman quests, dit is de enige faction die niet vereist dat je de rest uitmoordt. Dus als je het met die questlijn uitspeelt blijft de status quo ongeveer zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
GekkePrutser schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:18:
[...]

spoiler:
Ja, ik wilde ook bij het institute blijven maar ik vond ze uiteindelijk toch te 'evil'. Ik heb het nog niet uitgespeeld maar ik ga nu de Railroad doen denk ik. Overigens kan je ook het spel uitspelen met de minuteman quests, dit is de enige faction die niet vereist dat je de rest uitmoordt. Dus als je het met die questlijn uitspeelt blijft de status quo ongeveer zo.
spoiler:
ik heb begrepen dat je met een beetje geluk de BoS en the railroad te vriend kan houden dat ga ik eerst een proberen en gewoon de institute af knappenal ben ik nog lang niet zover en heb al bijna 100 uur en 38 lvls verder in het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05-2021
Freakiebeakie schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:18:
heb het nog niet gezien dat een settler mijn spullen jat. ik weet wel dat je Nick NOOIT!!! een fatman +mininukes moet geven omdat je inventory vol zit . gister blies hij me bijna op tijdens een gevecht. ik was aan het knallen en opeens BOOOOOOOM!!! ik dacht meteen waar staat die gast met die nukes dus ik draai me om en ja hoor daar stond nick met een fatman in zn handen oO. gelijk weer afgepakt :D
Gewoon niet de mini nukes geven ;) . Die hebben overigens geen gewicht, maar een granaat wel :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

wat ik koos tegen het eind
spoiler:
Ik had al redelijk veel gedaan van de railroad en amper wat van de BOS en het institute toen ik na niet op te hebben gelet de quest kreeg van het institute met bunkerhill. ik moest alle ontsnapte synths daar killen bla bla bla. maar dat wou ik niet dus ik dacht weetje wat ik sloop al die coursers gewoon en zie het wel. ondertussen begon de BOS ook vrolijk mee te knallen ( stelletje triggerhappy leipo's zijn dat) dus toen om de lieve ontsnapte synths te redden die BOS lui ook maar gelijk kopje kleiner gemaakt. de BOS bleven wel min of meer vriendjes maar quests kreeg ik niet echt meer van ze. Elder blabla was op zijn Piemol getrapt denk ik. Father moest ik na het gevecht ontmoeten bij de Ruins en die begon gelijk te zeiken. ik vond de institute al een stel eikels die op alles schiet wat een hartslag heeft en bij de ruins was de druppel. ik werd gelijk gebanned en ploep weg was ie. ( me dikke upgraded X-01 armor stond nog bij de institute QQ) dus ja je kan redelijk gek doen en de railroad en BOS blijven gewoon vriendjes met je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

een minigun schiet ook niet op (:X) ze blijven dat ding op full-auto-fire gebruiken; continue overheated :+

ben wel fan van strong als companion; kan veel meuk dragen :) en heb m zon rocket-powered-hamer gegeven, ideale combinatie

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 30-11-2015 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

ShDT schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:27:
Ik bouw er een flink aantal uit. Sanctuary is een mooie plek maar ook het kasteel en Starlight Drive In zijn lekker ruim. Covenant is ook wel fijn, mooie muren. En Zimonja is ook een prima plek en door de rotsen lekker dicht te bouwen.
Deze zijn als beginner ook makkelijk te verkrijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 30-11-2015 14:53 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Angeloonie schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:41:
[...]

Totaal geen problemen gehad :+
spoiler:
Had de Gauss Rifle, en zodra ik de lift uit kwam gebeurde er nog niets. Kon dus rustig kiezen wie eerst te killen en vervolgens iedereen met één headshot uitgeschakeld voordat ze ook maar konden gaan praten :+

Kwam gisteren trouwens een epic battle tegen op de rand van de Glowing Sea: een Super Mutant Behemoth tegen 3 Deathclaws :D Die Deathclaws renden vaak echt als bange hondjes weg van hem _O- Uiteindelijk had hij ze allemaal dood en zijn health was nog niet eens op 2/3 :+
Lol! Dat wapen heb ik nog niet eens (was toen lvl 18, nu lvl 27), maar ook wel slimme methode!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Laatst online: 01-09 12:00
Freakiebeakie schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:07:
[...]
Power armor is ook niet echt een must hoor, (het fusion core probleem snap ik niet zo want ik vind er echt zat om continue in me PA rond te lopen.)
Ok, dat heb ik dus totaal niet... ik vind dat een fusion core belachelijk snel leeg is. :?

Ja natuurlijk vind ik af en toe wel een Fusion Core (ook de officiele hints zeggen dat ze het meest te vinden zijn in Army bases), maar ga maar eens 5 minuten rondlopen in je PA en hij is leeg ? . Ik zie eerder tegenstrijdige berichten op Steam: dat de mensen die er continu in kunnen lopen, een console cheat of mod gebruiken voor oneinige Fusion Cores. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 08:56

Alcmaria

Syntax Error in 10

StarWolfer schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:45:
[...]

Ok, dat heb ik dus totaal niet... ik vind dat een fusion core belachelijk snel leeg is. :?

Ja natuurlijk vind ik af en toe wel een Fusion Core (ook de officiele hints zeggen dat ze het meest te vinden zijn in Army bases), maar ga maar eens 5 minuten rondlopen in je PA en hij is leeg ? . Ik zie eerder tegenstrijdige berichten op Steam: dat de mensen die er continu in kunnen lopen, een console cheat of mod gebruiken voor oneinige Fusion Cores. :X
Apart, ik heb iets van 40 Fusion Cores in de opslag.. maar van het weekend heb ik in anderhalf uur in Mijn PA gelopen.. en toen was nog maar 1 fusion core bijna leeg. Verschilt het per PA soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Sprinten kost een heleboel energie heb ik gemerkt. normaal lopen en je cores doen het heel lang:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Laatst online: 01-09 12:00
mfreriks schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:53:
Sprinten kost een heleboel energie heb ik gemerkt. normaal lopen en je cores doen het heel lang:)
Misschien is dat het wel, inderdaad. Ik ben (wel) gewend/geneigd om zoveel mogelijk de Shift toets in te houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
mfreriks schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:53:
Denk dat het idd meespeelt:

- Wat je speelstijl is (sneaken of rushen)
- De perks die je hebt

Zelf PA nog niet nodig gehad, maar verzamel ze wel uiteraard. Wil ook zo een dikke hangar maken, maar kom er niet aan toe :9 . Quest naar
spoiler:
Glowing Sea
staat nog open, dus zal hem wel een keer aan moeten trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:32
Kraziey schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:55:
[...]

Quest naar
spoiler:
Glowing Sea
Hoeft niet. Heb ik zelf zonder gedaan. Als je maar flink veel meds bij je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Kraziey schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:55:
[...]

Denk dat het idd meespeelt:

- Wat je speelstijl is (sneaken of rushen)
- De perks die je hebt

Zelf PA nog niet nodig gehad, maar verzamel ze wel uiteraard. Wil ook zo een dikke hangar maken, maar kom er niet aan toe :9 . Quest naar
spoiler:
Glowing Sea
Ik ben daar gewoon met wat RadX op very hard vrijwel probleemloos doorheen gelopen. Dus ook dat kun je zonder PA doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

[...]

je kan ook cores vinden die bijvoorbeeld 60/100 zijn qua lading. ik kwam daar achter toen ik opeens allemaal cores had die niet wilde stacken. heb toen alle echt volle cores even aan Nick gegeven en ben toen al die half volle cores op gaan maken. ik ren niet vaak in me PA misschien als je dat wel doet dat die cores wat sneller leeg lopen maar ik vind dat ik er best lang op kan rondlopen. ik vind ze vaak in die machines, ik ken de vorm van die machines zo goed dat ik vaak zonder de core al te zien denk Hey daar zit volgens mij een core in. verder voor mensen die cores te kort komen
spoiler:
in het politiebureau van BOS ligt er op zn minst 1. in het BOS schip kan je er meerdere vinden. beneden op het vliegveld staan 1 of 2 van die machines met een core. zo'n beetje elke PA die je vind heeft er 1. Grote robots droppen er vaak 2 als je ze sloopt.
genoeg dus om altijd in een PA rond te rennen. en dan kan je ze ook nog bij de meeste merchants kopen maar dat doe ik nooit ( verkoop ze eerder aangezien ik om kom in die dingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
bongholio schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:18:
[...]

Ah oke, das handig om te weten! Maar was sowieso van plan om verschillende PA's "om te bouwen" zodat ik voor elke situatie een PA heb (bijvoorbeeld een 100% voor radiation, een 100% tegen laser damage etc.).
Leek me wel cool. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Op de PS4 echt geen problemen met al die punten die je noemt?.. Nog nooit PA of dingen uit mijn boxen kwijt geraakt..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Level 25 en ik heb nog geen 2) en 3) gezien hoor. Met je power armor kunnen ze inderdaad gaan lopen, maar enkel als je de fusion core er in laat zitten. Niet doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Zit nu op level 50, en denk dat ik er maar eens een eind aan ga breien, begint nu op grinden te lijken of iig heel krampachtig de mq negeren. :P

Dus denk dat ik morgen maar eens de mq ga afmaken, voor mijn gevoel zit ik al redelijk aan het einde.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunisol
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-10-2023
Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5828/23344192111_59d914aadf_h.jpg
plek spoiler
spoiler:
vraag je je toch af waarom ze niet reageren op deze paint op de prydwen

Vanavond maar eens kijken of ik een mooie got texture kan maken })

[ Voor 13% gewijzigd door djunisol op 30-11-2015 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Lol had ik vanmiddag ook, fffiiiieeeeeuuuwwww ??? BOOM!!!! Staat piper daar vrolijk met een legendary fatman te knallen.

Ik heb d'r maar laten gaan, ik gebruik ze zelf niet en zolang ze ze niet vol op mijn neus dropped overleef ik het wel, sterker nog heb ik weer een reden om wat meer brahminmeat op te snoepen en wat kilo's kwijt te raken. ( die laatste zin makes no sence als je geen fallout speelt)

[Edit] ennnnnn uitgespeeld. Nieuwe character ook al aangemaakt, dacht iets anders te maken eindigt uiteindelijk ze als een tweeling van de vorige. 8)7 Freud zou er een hoofdstuk aan kunnen wijden ws. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Flagg op 30-11-2015 22:34 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

[...]

Ik speel zonder power armor :p Gewoon omdat ik het niet leuk vind - dat gedoe met die power cores maakt mij nog minder geneigd ze te gebruiken.

spoiler:

Er zijn meer wegen die naar rome leiden ^^
spoiler:
Ik schoot zijn gun uit zijn hand en pompte hem daarna vol met kogels ^^

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022
bongholio schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:18:
[...]

Of gewoon met het hazmat suit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxurydiver
[...]

Niet rennen, maar lopen je bent een Tank en geen agile sprinter.
Gebruik hierbij ook de Intellect perk: Nuclear Physicist gecombineerd met de Luck perk: Scrounger lvl 2 en je hebt nooit meer problemen met te weinig energie!

Die scrounger perk is echt een must voor Big Gun users, ieder level geeft 2x zoveel zooi.
Normaal krijgt je 1 missile, 1 mini nuke of Power core uit een elite, maar met de scrounger op lvl 2 dus 3!
Het wordt nog leuker als je dan Master locked kisten kan openen waar normaal 3 missiles inzitten,.. dan krijg je er dus 9. Het vreemde op de PS4 is dat je tijdens het looten de oude aantallen ziet, maar de scrounger perk de multiplier erop gooit zodra je ze naar je inventory gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Tsurany schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:52:
[...]

Ik bouw er een flink aantal uit. Sanctuary is een mooie plek maar ook het kasteel en Starlight Drive In zijn lekker ruim. Covenant is ook wel fijn, mooie muren. En Zimonja is ook een prima plek en door de rotsen lekker dicht te bouwen.
Deze zijn als beginner ook makkelijk te verkrijgen.
Covenant? Hoe heb je daar de ruimte? De settlement bestaat eigenlijk alleen maar uit de muren, toch. En de aanwezige turrets tellen ook mee voor de defense.
Pagina: 1 ... 25 ... 53 Laatste

Let op:
Globaal spoiler beleid

-Details over de mainquest of grotere sidequest -> spoilertag
-Locatie van "one of a kind" wapens -> spoilertag
-Locatie van reguliere vijanden, wapens etc -> spoiler niet nodig.

Gebruik vooral je gezonde verstand!