Tsja of je carrycapacity groot genoeg is ja of nee dat ligt natuurlijk geheel aan je speelstijl. Je bouwt zo te lezen niet veel en je hebt ook geen extra kosten aan je PA aangezien je die achterwege hebt gelaten. Dan heb je ook geen materialen nodig en laat je die dus liggen. Ik pak veel materialen op zoals lightbulbs, typewriters, deskfans etc. Ik doe dan ook veel met het bouwgedeelte en Power Armor. In Sanctuary staat een flinke garage/loods met 15 (bijna) volledige Power Armors inclusief 15 PA workbenches. Verder probeer ik alle Armors zoveel mogelijk uit te breiden wat een vermogen kost. Ikben dus een echte hoarderT-homas schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:54:
Ik ben denk ik 45-50 uur onderweg in het spel, en heb ongeveer 440 inventory. Ik neem handige items mee die enigzins waardevol zijn en ga zo iedere 1-1,5uur terug om mijn junk te storen. Verder heb ik 4 wapens effectief gemod aangezien je niet heel veel meer nodig hebt en behoorlijke lekkere armor (naar mijn mening). Nog nooit de behoefte gehad om alles wat er ligt mee te nemen en nog niet eens één vendor opgezocht.. En heb meer dan genoeg aan materials voor mijn behoeften.
Heb mijn settlements niet meer dan het minimum gegeven, en heb één settlement als mijn basis met alles erin wat ik nodig heb.
Verder heb ik ook mijn PA verder in de game achterwege gelaten omdat ik het niet meer effectief vond..
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.