Speel hem op de PS4, Werkt perfect. moet wel zeggen heb een hybride schijf in ps4 zitten. wellicht dat dat een boel scheelt.
Bij mij ook. De vertibird kan niet veel hebben en ze worden vaak van ver beschoten. Soms ook door missiles. Ik denk dat dit geen bug is, maar dat je gewoon de tegenstanders niet ziet en niet ziet schieten, omdat ze aan de andere kant van de vertibird zijn. Vind het in ieder geval niet erg. Schrok wel hard toen ik in een powerarmor onder water liep en plotseling uit het niks zo'n ding boven op mij neerstortte met een enorme explosie en herrie.ErikT738 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:57:
Heeft iemand anders "last" van willekeurig neerstortende Vertibirds? Ik heb gisteren zo'n twee uur gespeeld en ik heb al drie crashes meegemaakt. Ik heb niet het idee dat er daadwerkelijk vijanden in de buurt waren.
Ik volg het topic niet meer zo sinds ik FO4 speel (
) dus ik hoop dat dit niet al gezegd is recent;
Voor de mensen die graag muren en deuren binnen in hun huizen/shacks willen, hier een kleine how-to;
1) Begin met de vloer; dit moet een vloer van dubbelle hoogte zijn (plafond+vloer);

2) Plaats de muren;

3) Plaats de vloerdelen aan de buitenkant van de muren. Voor de deuren moet dit een plafond zijn, een vloer past niet;

4) Plaats de deur en als je wilt twee vloerdelen van een kwart-grootte;

5) Plaats de plafonds (ik gebruik hier een vloerdeel van dubbelle hoogte), bij de deur moet dit een vloerdeel zijn van enkele hoogte, in plaats van een plafond of vloerdeel van dubbelle hoogte;

Let er op dat dit niet werkt voor deuren boven elkaar. Je zult bij meerdere etages je deuren dus op andere plekken moeten plaatsen.
Hoop dat iemand er iets aan heeft
Voor de mensen die graag muren en deuren binnen in hun huizen/shacks willen, hier een kleine how-to;
1) Begin met de vloer; dit moet een vloer van dubbelle hoogte zijn (plafond+vloer);

2) Plaats de muren;

3) Plaats de vloerdelen aan de buitenkant van de muren. Voor de deuren moet dit een plafond zijn, een vloer past niet;

4) Plaats de deur en als je wilt twee vloerdelen van een kwart-grootte;

5) Plaats de plafonds (ik gebruik hier een vloerdeel van dubbelle hoogte), bij de deur moet dit een vloerdeel zijn van enkele hoogte, in plaats van een plafond of vloerdeel van dubbelle hoogte;

Let er op dat dit niet werkt voor deuren boven elkaar. Je zult bij meerdere etages je deuren dus op andere plekken moeten plaatsen.
Hoop dat iemand er iets aan heeft
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Het bouwen lijkt me op zich ook wel leuk, maar ik snap er nog weinig van. Probleem is dat roaming the wasteland zo leuk is, ik kom er gewoon niet aan toe
GamiQ, de game notes app met game maps!
neerstortende vertibirds? nog nooit gezien ik hoor af en toe wel een auto ontploffen als ik door boston loop maar verder niet
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Ik heb alleen nog maar een
spoiler:
zien crashen. Ben nog niet naar de crash site geweest ...
UFO
-SaveMe- schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:02:
Ik heb alleen nog maar eenspoiler:zien crashen. Ben nog niet naar de crash site geweest ...UFO
spoiler:
hahaha dus bij jou sterft de alien vanzelf van de honger 
maar is het wel waard om langs die crash te gaan dat kan ik je verzekeren
Even een vraag over die
spoiler:
. Ben nu level 27 en redelijk wat uurtjes onderweg. Heb het idee dat ik hem al had moeten tegenkomen.
UFO, ik heb hem nog niet gezien (of gemist).
v0dka schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:06:
Even een vraag over diespoiler:. Ben nu level 27 en redelijk wat uurtjes onderweg. Heb het idee dat ik hem al had moeten tegenkomen.UFO, ik heb hem nog niet gezien (of gemist).
spoiler:
kan zijn dat je hem hebt gemist het valt wel op maar je krijgt niet en melding in het scherm ofzo ik was denk ik lvl 18 toen het gebeurde en liep gewoon wat rond en in eens poef. google anders even de locatie en ga er even kijken of er wat ligt zou ik zeggen kan geen kwaad p.s. locatie is fixed dus altijd dezelfde
[ Voor 3% gewijzigd door copywizard op 25-11-2015 14:09 ]
Ooit ook eens iets horen vliegen of crashen boven mij. Kon alleen niet zien waar het heen ging of neerging. De grote bang moet de landing wel zijn geweest
. Alsof er een grote kogel door de lucht ging.
copywizard schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:08:
[...]
spoiler:kan zijn dat je hem hebt gemist het valt wel op maar je krijgt niet en melding in het scherm ofzo ik was denk ik lvl 18 toen het gebeurde en liep gewoon wat rond en in eens poef. google anders even de locatie en ga er even kijken of er wat ligt zou ik zeggen kan geen kwaad p.s. locatie is fixed dus altijd dezelfde
spoiler:
De prereq hiervoor is: " Prerequisites: Complete the "Vault 75" quest in Malden Middle School."
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
nog nooit daar geweest dus geen idee hoe het dan al heeft voor kunnen vallen bij mij?nickko schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:25:
[...]
spoiler:De prereq hiervoor is: " Prerequisites: Complete the "Vault 75" quest in Malden Middle School."
Ook deze prereq niet gedaan. Ergens rond level 15 kwam iets langsgevlogen en ik had geen idee wat het was. Zag tussen twee gebouwen een rookpluim zonder te zien wat het veroorzaakte.nickko schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:25:
[...]
spoiler:De prereq hiervoor is: " Prerequisites: Complete the "Vault 75" quest in Malden Middle School."
Lijkt er dan meer op dat het een random event is, gebaseerd op jullie info. Hoewel het volgens fallout4map dus een triggered event is.
[ Voor 24% gewijzigd door nickko op 25-11-2015 14:32 ]
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
ik heb deze info ook eerder gelerzen en gehoord daarom was ik des te verbaasder toen het mij overkwam op een laag lvl en zonder deze plekken te bezoekennickko schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:31:
Lijkt er dan meer op dat het een random event is, gebaseerd op jullie info. Hoewel het volgens fallout4map dus een triggered event is.
Hoe makkelijk/moeilijk is het eigenlijk om andere vaults tegen te komen?
Dit is mijn eerste fallout titel en ik hoorde voor release van diverse dat de vaults die je kunt bezoeken geregeld wel de moeite waard zijn namelijk.
Moet je hiervoor de verhaallijn door spelen of kan je ze ook opzoeken/tegenkomen?
Dit is mijn eerste fallout titel en ik hoorde voor release van diverse dat de vaults die je kunt bezoeken geregeld wel de moeite waard zijn namelijk.
Moet je hiervoor de verhaallijn door spelen of kan je ze ook opzoeken/tegenkomen?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Je hoeft in Fallout bijna nooit het verhaal door te spelen om een bepaalde locatie te kunnen bereiken. Struikel je er overheen? Fair game, veel plezier.Donstil schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:46:
foutje, bedankt. was eigenlijk bedoelt voor iemand die jou ook quote
YO! fucknuts! It's Probing time!
kan beide. Maar ze soms zitten ze goed verstopt.Donstil schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:46:
Hoe makkelijk/moeilijk is het eigenlijk om andere vaults tegen te komen?
spoiler:
Zo kwam ik bij vault 81 door een setler/handelaar onderweg aan te spreken die mij daarover vertelde. Eenmaal daar aangekomen niks gevonden, bleek hij in een cave te zitten die ik helemaal had gemist
. Een andere vault kom je bijvoorbeeld in door een quest te spelen (waar je Nick Valentine moet bevrijden).
maar de hele map is open dus opzoeken kan je altijd doen! het is alleen niet altijd eenvoudig te vinden.
Bedankt voor je reactie!mike0001 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:43:
[...]
Ik speel hem op de x1. kan dus niet oordelen over de PS4, maar heb nog geen enkele keer meegemaakt dat die vast loopt, stottert of wat voor andere performance issue dan ook.
Ik dus alleen zeggen dat hij mij goed draait.
Ook binnenlokaties heb ik geen last. Speel inmiddels al 30+ uur
Yepmike0001 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:45:
[...]
[...]
Gezien deze twee opmerkingen zou ik voor de X1 gaan
thanks!
Ze hebben beide zeker wel problemen, de een ziet het wel de ander let er niet op. het is niet continu en voor de meeste mensen is het ook niet echt een issue. Er zijn genoeg tests te vinden op youtube, je ziet dat de XBONE meer en ergere framerate drops heeft. ik weet niet of je een keuze hebt maar zo ja, dan zou ik voor PC of PS4 gaan.co2301 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:57:
[...]
Bedankt voor je reactie!
[...]
Yep![]()
thanks!
Edit: ik zie dat je beide consoles hebt. PS4 zou ik dan kiezen.
[ Voor 10% gewijzigd door Sluw op 25-11-2015 15:15 ]
Oke cool, thnx, die Quest heb ik gedaan iddArwintju schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:51:
[...]
kan beide. Maar ze soms zitten ze goed verstopt.
spoiler:Zo kwam ik bij vault 81 door een setler/handelaar onderweg aan te spreken die mij daarover vertelde. Eenmaal daar aangekomen niks gevonden, bleek hij in een cave te zitten die ik helemaal had gemist. Een andere vault kom je bijvoorbeeld in door een quest te spelen (waar je Nick Valentine moet bevrijden).
maar de hele map is open dus opzoeken kan je altijd doen! het is alleen niet altijd eenvoudig te vinden.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
-SaveMe- schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:02:
Ik heb alleen nog maar eenspoiler:zien crashen. Ben nog niet naar de crash site geweest ...UFO
spoiler:
de ufo kwam bij mij nu net uit de lucht vallen toen ik uit vault 114 kwam om nick te redden. ik ben overigens lvl 18.
YO! fucknuts! It's Probing time!
Spoiler alert...
EDIT spoiler tags zijn nu toegevoegd, dank je
EDIT spoiler tags zijn nu toegevoegd, dank je
[ Voor 60% gewijzigd door Playa del C. op 25-11-2015 15:45 ]
Sinds een bepaalde quest is bij mij de Bortherhood of Steel wat nadrukkelijker aanwezig. Vliegen best veel vertibirds rond die op van alles en nog wat schieten. Soms worden ze uit de lucht geschoten. Zo was ik voor een quest onderweg en werd er vlakbij één neergeschoten. De bemanningsleden lagen in de buurt van het toestel. Ik heb toen maar besloten om de persoonlijke bezittingen veilig te stellen.copywizard schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:00:
neerstortende vertibirds? nog nooit gezien ik hoor af en toe wel een auto ontploffen als ik door boston loop maar verder niet
eigenlijk beantwoord je hier wel een vraag van mij die ik net wilde stellen als ze neer storen vind je dan ook veel power armor?Ryack schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:09:
[...]
Sinds een bepaalde quest is bij mij de Bortherhood of Steel wat nadrukkelijker aanwezig. Vliegen best veel vertibirds rond die op van alles en nog wat schieten. Soms worden ze uit de lucht geschoten. Zo was ik voor een quest onderweg en werd er vlakbij één neergeschoten. De bemanningsleden lagen in de buurt van het toestel. Ik heb toen maar besloten om de persoonlijke bezittingen veilig te stellen.
Volgens mij niet. Die twee van mij waren in ieder geval zonder.copywizard schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:40:
[...]
eigenlijk beantwoord je hier wel een vraag van mij die ik net wilde stellen als ze neer storen vind je dan ook veel power armor?
Mijn eerste fallout game. ..
Ik ben nu in dat museum in het begin.
Hoe moet ik achter dat wachtwoord komen op dat scherm. .....al 45 min bezig
Lol
Lol
Meestal vind ik de bemanningsleden niet eens, maar ik heb nu in het totaal door te verkennen al 7 power armors(niet helemaal compleet) bij elkaar gesprokkeld.copywizard schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:40:
[...]
eigenlijk beantwoord je hier wel een vraag van mij die ik net wilde stellen als ze neer storen vind je dan ook veel power armor?
Van 2 weet ik de locaties en die moet ik nog even gaan halen, werd alleen weer wat afgeleid door andere wasteland zaken gisteren
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Kan het helemaal uittypen maar youtube filmpjes leggen het misschien beter uitjeroni1976 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:49:
Mijn eerste fallout game. ..
Lol
Idd, en er is ook een complete wiki pagina aanwezig met informatie over de terminal: http://fallout.wikia.com/wiki/TerminalSluw schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:52:
[...]
Kan het helemaal uittypen maar youtube filmpjes leggen het misschien beter uit
[video]
gg, shadow of steel quest bugged omdat ik eerder al paladin danse gekilled had bcs reasons 
"Report to Paladin Danse" lukt niet omdat het een dood lichaam is, lol.
Ik vroeg me al af, ik had die toch vermoord?
normaal houdt Fallout daar rekening mee (of maakt ze unkillable) en verandert de quests etc, deze keer dus niet.
"Report to Paladin Danse" lukt niet omdat het een dood lichaam is, lol.
Ik vroeg me al af, ik had die toch vermoord?
normaal houdt Fallout daar rekening mee (of maakt ze unkillable) en verandert de quests etc, deze keer dus niet.
[ Voor 33% gewijzigd door SmokingCrop op 25-11-2015 17:37 ]
Ik heb hulp nodig, jongens.
spoiler:
Ik ben nu bezig met de quest Nuclear Option. Heb net met Virgil gepraat en bij Tinker Tom langsgegaan om die chip te coderen. Nu moet ik zo'n teleporter maken, maar heb ik ook de opties gekregen om langs de Minutemen, BoS en/of Railroad langs te gaan. Iets in me zegt dat, als ik langs een van die facties langs ga, ik (onbewust) een keuze maak die beslissend is voor de game en waarbij ik geen weg terug kan. Kan iemand me hierbij helpen zonder erg te spoileren?
Soccer98 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:35:
Ik heb hulp nodig, jongens.
spoiler:
Toen ik bij dit deel was heb ik gesproken met sturges in sanctuary, en daarmee sloot ik verder geen uitkomst mee uit. Hoogstens wat commentaar dat ze niet blij waren dat ik dat ding niet bij hen had gebouwd.
In het algemeen though: Zijn er mensen die ook erg teleurgesteld zijn met de power van sniper rifles? Een combat rifle heeft bijv 58 ipv 64 damage, maar wel een semi automatische fire rate, en doet daarmee dus akelig veel meer dps. Ook is de accuracy van de combat rifle meer dan genoeg om een sniper rifle nou echt een alternatief te maken.
Verwijderd
Sniper rifles gaan niet over dps, juist niet. Dan zoek je simpelweg iets anders.Ardjee schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:55:
In het algemeen though: Zijn er mensen die ook erg teleurgesteld zijn met de power van sniper rifles? Een combat rifle heeft bijv 58 ipv 64 damage, maar wel een semi automatische fire rate, en doet daarmee dus akelig veel meer dps. Ook is de accuracy van de combat rifle meer dan genoeg om een sniper rifle nou echt een alternatief te maken.
Ik zou overigens wel graag realistischer damage zien, waardoor sniper rifles potentieel bruikbaarder zouden worden. Dat heeft echter niet direct met damage of dps te maken.
Ik bedoelde eigenlijk of ik bepaalde factie missies niet meer kan doen nadat ik een keuze gemaakt heb deze missie.Ardjee schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:55:
[...]
spoiler:Toen ik bij dit deel was heb ik gesproken met sturges in sanctuary, en daarmee sloot ik verder geen uitkomst mee uit. Hoogstens wat commentaar dat ze niet blij waren dat ik dat ding niet bij hen had gebouwd.
Volgens mij zijn er maar weinig mensen die de terminal "mini-game" leuk vinden.
Die dingen zijn frustrerend, en niet omdat ik er niet uit kom maar omdat het gewoon simpelweg niet leuk is.
Daar mogen ze een volgende keer wel iets anders op verzinnen.
Ik gebruik iig een mod om die dingen te omzeilen
Die dingen zijn frustrerend, en niet omdat ik er niet uit kom maar omdat het gewoon simpelweg niet leuk is.
Daar mogen ze een volgende keer wel iets anders op verzinnen.
Ik gebruik iig een mod om die dingen te omzeilen

Smiling as the shit comes down...
Ik vind ze juist WEL leuk. Beetje puzzelen. Als je weet hoe het werkt is het leuk om te doen. Beetje zoals het spelletje Mastermind vroeger
na veel RUST te hebben gespeeld, lijken al mijn bouwwerken 1:1 daaruit afkomstig :x
heb soms dat vloer/plafond tiles niet snappen, dan wil het wel eens helpen om een halve te plaatsen, en dan verder timmerenNitroX infinity schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:52:
Ik volg het topic niet meer zo sinds ik FO4 speel () dus ik hoop dat dit niet al gezegd is recent;
interresante tip

Forum | ||
![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 112% gewijzigd door himlims_ op 25-11-2015 18:51 ]
Dat snipers niet over dps gaan snap ik zelf ook wel, maar het verschil tussen sniper rifles en combat rifles zijn momenteel ZO laag dat ze echt compleet useless zijn. 10% meer damage 10% meer accurate en 10% meer range is ofc peanuts wanneer die maar 10% van de fire rate heeft, het balans is compleet scheef: als ik een long range scope zou zetten op de combat rifle is het een stuk betere sniper! De bolt action snipers zouden imho 50%+ meer damage/shot moeten doen dan de semi automatische varianten. De huidige 10 a 15% meer damage is de moeite echt niet waard.Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:59:
[...]
Sniper rifles gaan niet over dps, juist niet. Dan zoek je simpelweg iets anders.
Ik zou overigens wel graag realistischer damage zien, waardoor sniper rifles potentieel bruikbaarder zouden worden. Dat heeft echter niet direct met damage of dps te maken.
Verwijderd
Met alle respect, uit de rest van je verhaal blijkt niet dat je het snapt. In Fallout is een ongedetecteerde aanval 2x zo krachtig als een frontale. Dat betekent dat je met een minder krachtig assault rifle wel kunt snipen, maar dat je tweede schot gelijk al aanzienlijk minder waard is. Om over de range en dergelijke nog maar niet te spreken. Je kunt met zo'n sniper rifle met enig gemak op erg lange afstand een paar 2x-schoten plaatsen en zorgen dat ongezien weer wegkomt.Ardjee schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:46:
Dat snipers niet over dps gaan snap ik zelf ook wel
Het is natuurlijk ook geen of/of. Op lange afstand de tegenstander uitdunnen en verzwakken en dan dichterbij aanvallen is ook een tactiek.
Alleen als je koste wat kost dps wilt aanhouden als maatstaf is een sniper rifle niet optimaal, maar er komen veel meer factoren bij kijken.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2015 18:53 ]
Na +- 1000 uur gecombineerd over fallout 3 en new vegas durf ik te zeggen dat ik wel weet hoe het in ieder geval eerst was. Net uit mijn spel opgeschreven wat de exacte stats zijn :Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:50:
[...]
Met alle respect, uit de rest van je verhaal blijkt niet dat je het snapt. In Fallout is een ongedetecteerde aanval 2x zo krachtig als een frontale. Dat betekent dat je met een minder krachtig assault rifle wel kunt snipen, maar dat je tweede schot gelijk al aanzienlijk minder waard is. Om over de range en dergelijke nog maar niet te spreken.
Het is natuurlijk ook geen of/of. Op lange afstand de tegenstander uitdunnen en verzwakken en dan dichterbij aanvallen is ook een tactiek.
hardened combat rifle
57 damage
33 firerate
203 range
91 accuracy
Hardened sniper rifle
64 damage
3 firerate
215 range
98 accuracy
Dus: 7 damage meer, iets minder range en accuracy waarmee nog prima headshots mee te maken zijn. Als je dus de 2x multiplier meepakt doe je met de CB rifle 114 damage (DT buiten het verhaal gelaten) en met de sniper rifle 128. Als je tegenstander niet in 1 schot dood is (mogelijk aangezien ik op legendary speel) dan gaat de combat rifle hem veel sneller neer krijgen aangezien je followup shots veel sneller zullen komen dan bij de sniper rifle.
Vergeleken met New vegas (die ook een bolt action sniper had) is dat een enorm verschil! Daar deed de anti materiel sniper (nee geen typo) 110 base damage! Bij verre de hoogste base damage in de game! Daarna kwam de brush gune met lever action en 75 base damage, gevolgd door een hoop wapens met 50 damage per shot (inclusief de semi automatische sniper)
Long story short: Het verschil tussen de combat rifle en de bolt action snipers zijn gewoon belachelijk klein damagewise.
Verwijderd
Als je op één specifieke stat wilt vergelijken heb je inderdaad gelijk, maar ik heb net uitgelegd waarom dat toch niet helemaal klopt.Ardjee schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:02:
Long story short: Het verschil tussen de combat rifle en de bolt action snipers zijn gewoon belachelijk klein damagewise.
Overigens was echt als sniper spelen in Fallout 3 onmogelijk, zelfs met .ini-tweaks hield de wereld in de verte al op voordat je een beetje afstand had kunnen nemen.
Soccer98 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:26:
[...]
Ik bedoelde eigenlijk of ik bepaalde factie missies niet meer kan doen nadat ik een keuze gemaakt heb deze missie.
spoiler:
Niet meteen, er zitten nog wat quest achter. Maar het is wel een mooi savepoint als je andere storylines (BoS/Minuteman) wil doen.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Heb je mijn verhaal wel gelezen? Ik pak er toch meer stats bij dan alleen de damage, maar ook de range waarvan je beweerde dat er verschil in zit (zit er niet, tenzij je een verschil van 6% nou zoveel verschil maakt)Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:04:
[...]
Als je op één specifieke stat wilt vergelijken heb je inderdaad gelijk, maar ik heb net uitgelegd waarom dat toch niet helemaal klopt.
Overigens was echt als sniper spelen in Fallout 3 onmogelijk, zelfs met .ini-tweaks hield de wereld in de verte al op voordat je een beetje afstand had kunnen nemen.
Het punt is dat je met de combat rifle + long range scope vergelijkbare stats hebt met de bolt action sniper (11% minder damage) maar wel 10X hogere rate of fire hebt. Als je het niet met mij eens bent: prima, maar de cijfers liegen in mijn ogen echt niet: zelfs als je 3x sneak multiplier gebruikt heb je dat na het 2e schot al gecompenseerd.
Welke bakken heb je daarvoor gebruikt? Zou ik ook wel willen, alles staat nu zo door elkaarBeakzz schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:42:
[...]
Gisteren gelijk 80% van deze mods er in gezet en een beetje groen gras toegevoegd. Na 200 jaar zal er best wel weer wat gras kunnen groeien en het maakt het wat minder doods .
Ook heb ik nu alle groenten en fruit in een soort bakken staan wat het geheel wat netter maakt, want op mijn basis was niet veel grond te vinden. Vanavond nog even de limiet uitzetten wat je maximaal in een settlement kan bouwen en gaan
Er is geen mogelijkheid om hout te sprokkelen buiten workbank gebieden toch? Heb veeeel hout nodig
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
wss via een mod: http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/1490/?Jeroenit schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:15:
[...]
Welke bakken heb je daarvoor gebruikt? Zou ik ook wel willen, alles staat nu zo door elkaar
Verwijderd
Behalve dat je dan achterna wordt gezeten door een Super Mutant, in plaats van wegsmelt in de schaduw. Met een echte sniper-speelstijl is het tweede shot erg oninteressant.Ardjee schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:13:
Als je het niet met mij eens bent: prima, maar de cijfers liegen in mijn ogen echt niet: zelfs als je 3x sneak multiplier gebruikt heb je dat na het 2e schot al gecompenseerd.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2015 19:24 ]
Klopt helemaalArdjee schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:17:
[...]
wss via een mod: http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/1490/?

Door die Nexus mod manager wordt alles net wat leuker. Ik gebruik geen gameplay wijzigingen in mijn eerste playtrough, maar het spel is nu al opgeknapt en dan moeten de modtools nog komen. Ben zo benieuwd wat ze allemaal gaan verzinnen
Gewoon simpele dingen als je wapen laag houden in 1st person, realistische rotsen, een harder geluid voor de regen, bliksem en het lopen in je power armor. Het lijkt af en toe wel of Bethesda zo erg op de modders rekent dat ze geen moeite in de details hebben gestoken
Verwijderd
Wat zou daar allemaal mis mee zijn dan? Ik vind het eerlijk gezegd vrij fijn spelen allemaal.Beakzz schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:24:
Gewoon simpele dingen als je wapen laag houden in 1st person, realistische rotsen, een harder geluid voor de regen, bliksem en het lopen in je power armor. Het lijkt af en toe wel of Bethesda zo erg op de modders rekent dat ze geen moeite in de details hebben gestoken
Je hoort mij ook niet zeggen dat het in de basis slecht is, maar door de mods te installeren kom je er achter dat het veel beter kan (al blijft dat smaak gebonden natuurlijk).Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:31:
[...]
Wat zou daar allemaal mis mee zijn dan? Ik vind het eerlijk gezegd vrij fijn spelen allemaal.
De beste mod voor mij is bijvoorbeeld een hele simpele. Die voegt gewoon extra muziek toe aan Diamon City radio. Verder is het best logisch dat het niet zo goed gaat met de wereld na een paar kernbommen, maar aangezien we 200 jaar verder zijn mag er best wat groen gras te vinden zijn. Vorig jaar was ik Hiroshima en dat zag er toch al wat beter uit
Ook zijn sommige ground textures bizar groot dus geeft het een performance boost als die wat minder worden gemaakt zonder dat het opvalt. Andere textures vallen juist weer op omdat ze simpelweg niet mooi zijn (rotsen bijvoorbeeld) en die worden dan juist weer in een hogere resolutie gemod.
Een PA klinkt totaal niet alsof je met iets zwaars rondrent, regen hoor je zo goed als niet enz. Allemaal smaakgebonden en het valt vaak pas op als je de betere versie hoort dan wel ziet.
Verwijderd
Ik vond het al zo vreemd dat Fallout niet boven de 37 fps wilde, wat ik ook deed met CPU en GPU. Pas nadat ik het er met een collega over had viel het kwartje dat 37 afgerond precies de helft is van 75 - de refreshrate van mijn monitor. Was het 30 of 60 fps geweest dan had ik me een en ander wel eerder gerealiseerd.
Nu ik iPresentInterval=0 heb gezet heb ik inderdaad een hogere framerate. De 270X is nu ook maximaal belast, precies zoals je het wilt zien. In de stad is het juist de processor die volle bak aan de slag moet.
Nu ik iPresentInterval=0 heb gezet heb ik inderdaad een hogere framerate. De 270X is nu ook maximaal belast, precies zoals je het wilt zien. In de stad is het juist de processor die volle bak aan de slag moet.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2015 20:03 ]
Is het normaal dat sneaking niet lukt zonder perks er in ofzo?
Als ik 1 nanometer beweeg, zeggen ze al (vanaop 100 meter afstand) "Huh what's that noise, I must be hearing things"
Iemand een verklaring?
Als ik 1 nanometer beweeg, zeggen ze al (vanaop 100 meter afstand) "Huh what's that noise, I must be hearing things"
Iemand een verklaring?
sneaken (crouch) + key drukken dat je trager stapt (weet de default niet vanbuiten) + geen follower hebben die niet kan sneaken zoals codsworthSideShow schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:02:
Iemand een verklaring?
[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 25-11-2015 21:16 ]
Ik denk dat de default sneak skill best laag is... er zijn namelijk behoorlijk wat manieren om hem omhoog te krikken. De perk (nr 2 van agility zo uit mijn hoofd), 10 boekjes, de sneak bobblehead en het gewicht/de mods van je armor.SideShow schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:02:
Iemand een verklaring?
Verwijderd
In de andere Bethesda-spellen speelde het gewicht van je outfit mee in hoe goed of slecht je kunt sneaken, net als een paar andere zaken. Er is een aardige kans dat je precies alles fout doetSideShow schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:02:
Ik kon met een vrij lage agility al best prima sneaken.Feihcretsam schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:49:
Ik denk dat de default sneak skill best laag is... er zijn namelijk behoorlijk wat manieren om hem omhoog te krikken. De perk (nr 2 van agility zo uit mijn hoofd), 10 boekjes, de sneak bobblehead en het gewicht/de mods van je armor.
En er zijn legendaries met chameleon effect en er zijn stealthboys.
De stealth is op een rpg manier uitgewerkt. Er zijn realistische aspecten, zoals armor types en het tijdstip van de dag. Maar het idee is toch dat je als level 1 eigenlijk niks kan en dat je door het levelen vaardigheden krijgt.
De stealth is op een rpg manier uitgewerkt. Er zijn realistische aspecten, zoals armor types en het tijdstip van de dag. Maar het idee is toch dat je als level 1 eigenlijk niks kan en dat je door het levelen vaardigheden krijgt.
deze avond eindelijk nog eens kunnen spellen. Heb nu net de kaap van 15 uur achter de rug en diamond city in de verste verten nog niet gezien.
Enige dat ik merk is dat de plaatsen waar ik al ben gepasseerd er terug raiders/ghouls spammen. Niet vreemd, maar wat ik wel dom vind is dat de terminals, safes en boxes ook terug vol stuff zitten en gelocked zijn. Kan ik even goed terug overal langs gaan en xp voor krijgen.
Enige dat ik merk is dat de plaatsen waar ik al ben gepasseerd er terug raiders/ghouls spammen. Niet vreemd, maar wat ik wel dom vind is dat de terminals, safes en boxes ook terug vol stuff zitten en gelocked zijn. Kan ik even goed terug overal langs gaan en xp voor krijgen.
Hier is het in ieder geval gewicht (meer zooi mee betekent slechter sneaken), maar ook of je in het licht staat of niet. Verder uiteraard ook gezichtsveld van de NPC's en geluid (dus schieten).Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:07:
[...]
In de andere Bethesda-spellen speelde het gewicht van je outfit mee in hoe goed of slecht je kunt sneaken, net als een paar andere zaken. Er is een aardige kans dat je precies alles fout doet :+[...]
Het werkt overigens ook als je op een afstand staat en achter ze schiet. Dan draaien ze zich om en gaan ze zoeken. Kan wel eens handig zijn. Als je te dichtbij staat horen ze wel het geluid van je wapen, dus dan heb je een omgekeerd effect
Verwijderd
Ik ben in ieder geval voorlopig een beetje klaar met investeren in sneak. Bewust forceren dat iemand je achtervolgt om zo een hinderlaag te kunnen leggen wordt namelijk steeds lastigerCaelorum schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:48:
Hier is het in ieder geval gewicht (meer zooi mee betekent slechter sneaken), maar ook of je in het licht staat of niet. Verder uiteraard ook gezichtsveld van de NPC's en geluid (dus schieten).
Het werkt overigens ook als je op een afstand staat en achter ze schiet. Dan draaien ze zich om en gaan ze zoeken. Kan wel eens handig zijn. Als je te dichtbij staat horen ze wel het geluid van je wapen, dus dan heb je een omgekeerd effect
Ik heb volgens mij echt een heel erg groot probleem, overal waar ik kom (ofja, op beesten als deathclaws na) is er niemand. Zo ben ik nu bij Salem, waar iemand zou moeten zijn. Is er niet. Lekker dan...
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ik heb een stealth sniper build en ze zien mij bijna niet meer en ik doe op dit moment 4x base damage met een stealth shot. .50 sniper doet 98 dmg op dit moment. Weinig wat daar tegen bestand is ...
Gister was ik bij de quest Dangerous minds. Ik had Piper bij me maar voor de missie kreeg ik de keus om Nick, waar ik mee moest praten mee te nemen, of Piper. Voor de missie leek me het beste om Nick mee te nemen. Toen zei Piper uit zichzelf dat ze ergens naartoe ging. Catching up my reading zei ze..
Maar ik heb geen idee meer wat ze nou zei
Iemand dit ook gehad. Vraag me echt af waar ik ze nou kan vinden
Maar ik heb geen idee meer wat ze nou zei
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Normaal moet je dan toch aanduiden naar waar je je follower wilt sturen? Ik stuur ze altijd naar dezelfde plaats, dat maakt het wat gemakkelijker
ja klopt normaal gesproken wel, maar dit keer niet. Normaal stuur ik iedereen naar Sanctuary.Tarkin schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:15:
Normaal moet je dan toch aanduiden naar waar je je follower wilt sturen? Ik stuur ze altijd naar dezelfde plaats, dat maakt het wat gemakkelijker
Maar dit was een gesprek in de quest en had 4 opties
Nick meenemen, Piper meenemen, Alleen gaan en nog 1. Dus ik kies Nick meenemen en zei zegt meteen dan ga ik daar bijlezen. Maar waar is dat haha!
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Volgens mij is ze dan weer in Diamond city waar je haar het eerste tegen komt. In haar woning/de krant.Scrisissszzz schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:17:
[...]
ja klopt normaal gesproken wel, maar dit keer niet. Normaal stuur ik iedereen naar Sanctuary.
Maar dit was een gesprek in de quest en had 4 opties
Nick meenemen, Piper meenemen, Alleen gaan en nog 1. Dus ik kies Nick meenemen en zei zegt meteen dan ga ik daar bijlezen. Maar waar is dat haha!
Dat dacht ik ook, had ik al gecheckt.... Vind het gek.. Misschien is de game weer eens wat bugged. Had het ook met Dogmeat voor fort Hagen, gezegd dat ie naar Sanctuary moest. Daarna nergens te vinden.BartKers schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:27:
[...]
Volgens mij is ze dan weer in Diamond city waar je haar het eerste tegen komt. In haar woning/de krant.
Kom ik aantal dagen later langs fort Hagen, staat Dogmeat daar nog gewoon voor de deur! Ik zeg niks tegen m, doe de missie, kom naar buiten is ie weg. Toen lag ie netjes in z'n hok in Sanctuary

Dat lijkt me dan inderdaad een bug, of je moet even een tijdje wachten (een nachtje slapen bijvoorbeeld) want het kan wel eens zo zijn dat je companions zelf via de world map naar die locatie lopen. Ik had in die quest ook gekozen om Nick mee te nemen en kon toen wel Piper vinden in haar woning.Scrisissszzz schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:33:
[...]
Dat dacht ik ook, had ik al gecheckt.... Vind het gek.. Misschien is de game weer eens wat bugged. Had het ook met Dogmeat voor fort Hagen, gezegd dat ie naar Sanctuary moest. Daarna nergens te vinden.
Kom ik aantal dagen later langs fort Hagen, staat Dogmeat daar nog gewoon voor de deur! Ik zeg niks tegen m, doe de missie, kom naar buiten is ie weg. Toen lag ie netjes in z'n hok in Sanctuary
[ Voor 23% gewijzigd door BartKers op 26-11-2015 08:43 ]
Mijn sneaking is goed genoeg om te kunnen profiteren van de x10 sneak melee attack damage perk. Gewoon altijd punten in sneaking investeren, en altijd tegen je companion zeggen dat hij/zij aan de ingang moet wachten: Die verknoeit het anders
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Lvl 12 nu, maar moet naarstig wat settlements gaan clearen om zo nog wat te lvlen want ik kom echt een aantal moeilijke dingen tegen nu. Het inspecten van die Sattelite Array bijvoorbeeld, met al die gekke mutants en hun honden.
It's dogged that does it
Gisteren mijn Vault Dwellers survival guide, limited edition gekregen. Wat een schitterend boek! Ik zou bijna zeggen nog mooier dan het spel 
Het level van details is ongelooflijk qua mappen, kaarten, enemies, etc etc etc. 530 pagina's dik en daarmee een prachtig naslagwerk / help guide. De lettertjes zijn nogal klein en achterin staan alleen al twee pagina's met legendary items, zelfs dingen die ik helemaal niet verwacht had legendary te zijn, vier pagina's met magazines onderverdeeld in perk level. Echt teveel om op te noemen.
Ik weet nu in ieder geval dat ik met slechts 33 uur gespeeld te hebben, nog geen 10% van alles gezien heb...
Het level van details is ongelooflijk qua mappen, kaarten, enemies, etc etc etc. 530 pagina's dik en daarmee een prachtig naslagwerk / help guide. De lettertjes zijn nogal klein en achterin staan alleen al twee pagina's met legendary items, zelfs dingen die ik helemaal niet verwacht had legendary te zijn, vier pagina's met magazines onderverdeeld in perk level. Echt teveel om op te noemen.
Ik weet nu in ieder geval dat ik met slechts 33 uur gespeeld te hebben, nog geen 10% van alles gezien heb...
Aha, zo nog niet over nagedacht. Bij mij was de game na installeren locked op 30fps. De refreshrate van me monitor stond toen op 60. Klinkt logisch. Nadat ik het een keer presetinterval veranderd had, ging het hoger, ook na het terug zetten bleef het op 60 en niet meer terug naar 30. Rare bug tbh.Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:56:
Ik vond het al zo vreemd dat Fallout niet boven de 37 fps wilde, wat ik ook deed met CPU en GPU. Pas nadat ik het er met een collega over had viel het kwartje dat 37 afgerond precies de helft is van 75 - de refreshrate van mijn monitor. Was het 30 of 60 fps geweest dan had ik me een en ander wel eerder gerealiseerd.
Ik draai nu overal stable 60FPS behalve int zuidoostelijke gedeelte van Boston, vooral als het overdag is en hij proberd alle schaduwen die ik niet kan zien te renderen.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Oeeeh nice, dat met die speciale tekens wist ik niet...en hacken is altijd een van mijn favoriete dingen geweest.T-homas schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:54:
[...]
Idd, en er is ook een complete wiki pagina aanwezig met informatie over de terminal: http://fallout.wikia.com/wiki/Terminal
Jup jup jup, allemaal waar. De mods doen (al binnen 10 dagen na release) een heleboel goed! Ik heb er ook al flink wat geïnstalleerd en zeer tevreden. Inderdaad wapens laaghouden, veel texture mods (mooier en betere performance), andere simpele mods zoals het in- en uitstappen van je power armor wat sneller gaat, of het openen en scrollen door een terminal wat veel sneller werkt. Maakt het wachten ook allemaal minder vervelendBeakzz schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:42:
[...]
Je hoort mij ook niet zeggen dat het in de basis slecht is, maar door de mods te installeren kom je er achter dat het veel beter kan (al blijft dat smaak gebonden natuurlijk).
De beste mod voor mij is bijvoorbeeld een hele simpele. Die voegt gewoon extra muziek toe aan Diamon City radio. Verder is het best logisch dat het niet zo goed gaat met de wereld na een paar kernbommen, maar aangezien we 200 jaar verder zijn mag er best wat groen gras te vinden zijn. Vorig jaar was ik Hiroshima en dat zag er toch al wat beter uit(al was dat er natuurlijk "maar"1).
Ook zijn sommige ground textures bizar groot dus geeft het een performance boost als die wat minder worden gemaakt zonder dat het opvalt. Andere textures vallen juist weer op omdat ze simpelweg niet mooi zijn (rotsen bijvoorbeeld) en die worden dan juist weer in een hogere resolutie gemod.
Een PA klinkt totaal niet alsof je met iets zwaars rondrent, regen hoor je zo goed als niet enz. Allemaal smaakgebonden en het valt vaak pas op als je de betere versie hoort dan wel ziet.
Ik heb nu een Nvidia GeForce 460 GTX, die staat gelukkig in het lijstje. Enig idee waar de 7950 zou staan ongeveer? Ik overweeg die aan te schaffen..Madman_K schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:31:
Kwam een aardige test tegen mbt gpu
http://nl.hardware.info/r...lout-4-getest-met-22-gpus
Ik ben nieuw met mods binnen de fallout/bethesda games ik zag wel wat langskomen maar welk programma/tool gebruiken jullie hier voor?Ries schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:16:
[...]
Jup jup jup, allemaal waar. De mods doen (al binnen 10 dagen na release) een heleboel goed! Ik heb er ook al flink wat geïnstalleerd en zeer tevreden. Inderdaad wapens laaghouden, veel texture mods (mooier en betere performance), andere simpele mods zoals het in- en uitstappen van je power armor wat sneller gaat, of het openen en scrollen door een terminal wat veel sneller werkt. Maakt het wachten ook allemaal minder vervelend
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/45325911#45325911T-homas schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:59:
[...]
Ik ben nieuw met mods binnen de fallout/bethesda games ik zag wel wat langskomen maar welk programma/tool gebruiken jullie hier voor?
Nexusmods
edit:
Al reeds gepost maar als je nog leuke mods zoekt, deze gebruik ik:

[ Voor 14% gewijzigd door FloydRaalte op 26-11-2015 10:07 ]
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Danku, nog meer redenen om mijn tijd te besteden aan falloutFloydRaalte schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:02:
[...]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/45325911#45325911
Nexusmods
edit:
En voor als je nog leuke mods zoekt, deze gebruik ik:
[afbeelding]
Verwijderd
Had even gezocht naar beschikbare informatie over DLC maar kon zover nog weinig vinden.
Zijn hier ook mensen die daar meer over weten en wat pointers kunnen geven? Bvd.
Zijn hier ook mensen die daar meer over weten en wat pointers kunnen geven? Bvd.
Geen enhanced wasteland preset meer? Niet nodig?FloydRaalte schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:02:
[...]
Nexusmods
edit:
[afbeelding]

Dat is pas een uitbreiding van Sanctuary
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Niet de Prydwen maar de Prutwen
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Die heb ik nog niet aan de praatRies schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:02:
[...]
Geen enhanced wasteland preset meer? Niet nodig?
Ik heb trouwens ook maar die carryweight mod geïnstalleerd. Ik wou eigenlijk geen game beïnvloedende mods installeren maar ik heb hier toch even een uitzondering voor gemaakt. Ik kan namelijk niet lang achter elkaar spelen als jonge vader
Het probleem is dat veel instances net (of veel te) groot zijn om niet bepakt en bezakt te raken met allerlei items. En dan laat ik al veel liggen hoor, zoals raider armor etc. Ik heb nu mijn carryweight verhoogt naar 700 en nu lukt het om een instance in 1 keer af te ronden. Dat speelt zo veel fijner!
[ Voor 64% gewijzigd door FloydRaalte op 26-11-2015 11:38 ]
Hahaha vooral die "glorious female nude" MOD lijkt me een must haveFloydRaalte schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:02:
[...]
Nexusmods
edit:
[afbeelding]
Heb ik ook gedaan. Het is inderdaad niet helemaal eerlijk, maar anders moet je tussendoor alleen maar heen en weer reizen en dat is ook alleen maar een gedoe (het resultaat is hoe dan ook hetzelfde, alles lootenFloydRaalte schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:32:
[...]
Die heb ik nog niet aan de praat
Ik heb trouwens ook maar die carryweight mod geïnstalleerd. Ik wou eigenlijk geen game beïnvloedende mods installeren maar ik heb hier toch even een uitzondering voor gemaakt. Ik kan namelijk niet lang achter elkaar spelen als jonge vader. En ik werd het wel erg beu dat ik constant terug moest naar Sanctuary om mijn inventory weer op te schonen. Als je dan kort speelt kun je niet lekker in de game komen wanneer je steeds terug moet.
Het probleem is dat veel instances net (of veel te) groot zijn om niet bepakt en bezakt te raken met allerlei items. En dan laat ik al veel liggen hoor, zoals raider armor etc. Ik heb nu mijn carryweight verhoogt naar 700 en nu lukt het om een instance in 1 keer af te ronden. Dat speelt zo veel fijner!
Voor de rest heb ik geen ammo-mods ofzo erop staan. De fusion cores heb ik ook genoeg dus hoef ik niet aan te passen. Voor de rest alles grafisch en meer tempo in de standaard handelingen
Wat een lekker spel is dit toch. Gister moest ik een huis onderzoeken en eenmaal binnen hoor ik onheilspellend gestamp, de muren schudden, plafond komt bijna naar beneden. Eenmaal boven zie ik wie dit veroorzaakt, een mega deathclaw. Ik denk bij mezelf ''moment vriend, ben zo weer terug''. Even terug naar huis mijn power armor aangetrokken en de fatboy uit de laden kast gehaald. Hem eenmaal onder vuur nemend met een mini nuke in VATS recht op zijn hoofd hoor ik mezelf zeggen ''say hello to my little friend''
beetje overkillTweakarim schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:00:
Wat een lekker spel is dit toch. Gister moest ik een huis onderzoeken en eenmaal binnen hoor ik onheilspellend gestamp, de muren schudden, plafond komt bijna naar beneden. Eenmaal boven zie ik wie dit veroorzaakt, een mega deathclaw. Ik denk bij mezelf ''moment vriend, ben zo weer terug''. Even terug naar huis mijn power armor aangetrokken en de fatboy uit de laden kast gehaald. Hem eenmaal onder vuur nemend met een mini nuke in VATS recht op zijn hoofd hoor ik mezelf zeggen ''say hello to my little friend''
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Of je fast-travelled even snel op neer? Kost nog geen 1-2minuten.Ries schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:54:
[...]
Heb ik ook gedaan. Het is inderdaad niet helemaal eerlijk, maar anders moet je tussendoor alleen maar heen en weer reizen en dat is ook alleen maar een gedoe (het resultaat is hoe dan ook hetzelfde, alles looten).
Voor de rest heb ik geen ammo-mods ofzo erop staan. De fusion cores heb ik ook genoeg dus hoef ik niet aan te passen. Voor de rest alles grafisch en meer tempo in de standaard handelingen
Ik red dat absoluut niet in 1 a 2 minuten. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. En dit doe je meerdere keren per speelsessie. Wanneer je dan bijvoorbeeld op 1 uur spelen een kwartier heen en weer aan het reizen bent dan gaat bij mij de lol eraf. Helaas ervaar ik die tijd namelijk als een irritatie. Ik wil gewoon verder met mijn missie en dit belemmert mij. Die carryweight iets verhogen maakt het een stuk aangenamer.T-homas schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:02:
[...]
Of je fast-travelled even snel op neer? Kost nog geen 1-2minuten.
Ik snap hem wel. Gisteren in het fort ook gebruikt alleen maar omdat het kon. Mijn hond liep al dagen met dat ding in zijn buik dus ik kon ook de waardering in zijn ogen lezen dat het toch allemaal niet voor niets wasHeatWave schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:01:
[...]
beetje overkill. Missile laucher doet het ook prima hoor
.
Je hoeft natuurlijk ook niet ALLES mee te nemen, dat is echt totaal niet nodig. De armor / weapon stuff levert bijna niets op, dus als het niet beter is kun je het beter laten liggen.FloydRaalte schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:18:
[...]
Ik red dat absoluut niet in 1 a 2 minuten. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. En dit doe je meerdere keren per speelsessie. Wanneer je dan bijvoorbeeld op 1 uur spelen een kwartier heen en weer aan het reizen bent dan gaat bij mij de lol eraf. Helaas ervaar ik die tijd namelijk als een irritatie. Ik wil gewoon verder met mijn missie en dit belemmert mij. Die carryweight iets verhogen maakt het een stuk aangenamer.
Hoe kun je dit nu zeggenSparksNL schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:21:
[...]
Je hoeft natuurlijk ook niet ALLES mee te nemen, dat is echt totaal niet nodig. De armor / weapon stuff levert bijna niets op, dus als het niet beter is kun je het beter laten liggen.
Ik neem bijna geen armor mee of het nu raider, combat, synt of wat dan ook is. Levert namelijk geen bal op als je naar value/weight kijkt. (Value/weight ratio mod geïnstalleerd)SparksNL schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:21:
[...]
Je hoeft natuurlijk ook niet ALLES mee te nemen, dat is echt totaal niet nodig. De armor / weapon stuff levert bijna niets op, dus als het niet beter is kun je het beter laten liggen.
Wapens gaan wel mee (behalve pipe pistols e.d.) aangezien ik een Screws tekort heb. Al met al neem ik geen zware items mee. De instances zijn gewoon vaak net te groot om alles in 1 haul te doen. Je moet dan eerst de instance weer uit lopen, fasttravel naar Sanctuary, inventory legen, items scrappen, weer fasttravellen, weer teruglopen naar waar je was gebleven.
Kortom: omslachtig.
Oplossing: carryweight iets omhoog.
Ik ben ook maar gaan cheaten 
Ben er na 80 uur wel redelijk klaar mee en heb geen zin om mats te zoeken, voeg dus telkens een paar duizend caps toe om die "Shipment of XXXXX" te kopen bij al de vendors.
Ben er na 80 uur wel redelijk klaar mee en heb geen zin om mats te zoeken, voeg dus telkens een paar duizend caps toe om die "Shipment of XXXXX" te kopen bij al de vendors.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ja.. waarom zou je dan?T-homas schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:02:
[...]
Of je fast-travelled even snel op neer? Kost nog geen 1-2minuten.
Fast-travel, dan nog troep verkopen aan merchants in Diamond City, dan weer terug naar de dungeon. Het is alleen maar een vervelend routine-klusje dan dat het echt een onmisbaar onderdeel van de gameplay is.
Iemand die hier even op kan reageren? ik merk ook dat ik bepaalde zaken zoals holotapes nu ook terug kan gaan halen op plaatsen waar ze de eerste keer lagen.Stampertjen schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:48:
deze avond eindelijk nog eens kunnen spellen. Heb nu net de kaap van 15 uur achter de rug en diamond city in de verste verten nog niet gezien.
Ik ben denk ik 45-50 uur onderweg in het spel, en heb ongeveer 440 inventory. Ik neem handige items mee die enigzins waardevol zijn en ga zo iedere 1-1,5uur terug om mijn junk te storen. Verder heb ik 4 wapens effectief gemod aangezien je niet heel veel meer nodig hebt en behoorlijke lekkere armor (naar mijn mening). Nog nooit de behoefte gehad om alles wat er ligt mee te nemen en nog niet eens één vendor opgezocht.. En heb meer dan genoeg aan materials voor mijn behoeften.
Heb mijn settlements niet meer dan het minimum gegeven, en heb één settlement als mijn basis met alles erin wat ik nodig heb.
Verder heb ik ook mijn PA verder in de game achterwege gelaten omdat ik het niet meer effectief vond..
Heb mijn settlements niet meer dan het minimum gegeven, en heb één settlement als mijn basis met alles erin wat ik nodig heb.
Verder heb ik ook mijn PA verder in de game achterwege gelaten omdat ik het niet meer effectief vond..
Tsja wat wil je weten? Het klopt dat vijanden en loot re-spawnen m.u.v. fusin cores, PA's en bepaalde locaties. Ik dacht na zo'n 7 tot 10 uur ofzo.Stampertjen schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:48:
[...]
Iemand die hier even op kan reageren? ik merk ook dat ik bepaalde zaken zoals holotapes nu ook terug kan gaan halen op plaatsen waar ze de eerste keer lagen.
Let op:
Globaal spoiler beleid
-Details over de mainquest of grotere sidequest -> spoilertag
-Locatie van "one of a kind" wapens -> spoilertag
-Locatie van reguliere vijanden, wapens etc -> spoiler niet nodig.
Gebruik vooral je gezonde verstand!
Globaal spoiler beleid
-Details over de mainquest of grotere sidequest -> spoilertag
-Locatie van "one of a kind" wapens -> spoilertag
-Locatie van reguliere vijanden, wapens etc -> spoiler niet nodig.
Gebruik vooral je gezonde verstand!