Een hoop quests zal je misschien pas tegenkomen wanneer je daadwerkelijk op locatie bent? Dus tenzij je alle locaties op de map ontdekt hebt (zijn er schijnbaar 253?) dan weet je niet zeker of je alles al gehad hebt.Soccer98 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:24:
Raar. Ik ben level 42 en ben met de main quest aanbeland bij Hunt/Hunted. Alle sidequest die ik open heb staan zijn van facties. Is er echt niks meer? Voor mijn gevoel ben ik bijna klaar, terwijl ik 70 bezig ben geweest.
Had precies hetzelfde, er is inderdaad niet heel veel meer behalve wat minimale sidequests en radiant quests. De echte grotere quests zijn gelimiteerd tot de main quest en factie quests.Soccer98 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:24:
Raar. Ik ben level 42 en ben met de main quest aanbeland bij Hunt/Hunted. Alle sidequest die ik open heb staan zijn van facties. Is er echt niks meer? Voor mijn gevoel ben ik bijna klaar, terwijl ik 70 bezig ben geweest.
[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 24-11-2015 15:30 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Nut ? Heeft gamen nutHeadshifter schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:10:
Hoeveel tijd besteden jullie eigenlijk aan het City-Building gedeelte? Ik heb gewoon een zooi bedden en andere voorzieningen zo dicht mogelijk op elkaar gepropt voor de stats. Heeft het eigenlijk nog zin om uberhaupt hier veel aandacht aan te besteden?
Vind het gewoon leuk om te kijken wat er mogelijk is (zoals een boomhut) en het geeft me ook een extra reden om naar recourses te zoeken. Momenteel word ik bijvoorbeeld erg blij van koper en beton:+ Aangezien ik er blij van word is het nuttig genoeg.
SerieusFloydRaalte schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:42:
. Zo ziet natuurlijk steen er stukken beter uit. Geen grijze berg meer maar echt 'rock'. Zo ook verschillende texture overhauls van de grond, sterrenhemel en clouds. Vooral modder of zand zag er bij mij slecht uit. Nu is dit super realistisch. Als ik de mod specs mag geloven zijn deze beter textures nog minder zwaar voor de game engine ook.
Klinkt allemaal wel goed met die graphics mods, maar kan me nog goed herinneren hoe moe ik werd van mods die het Fallout 3 instabiel maakten dus behalve de extra muziek heb ik nog niets toegevoegd. (daar had ik ook geen mod manager voor nodig)
Die ga ik zeker een kans geven. Elke extra fps is meegenomenIrcghost schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:17:
Er is nu net de Crimson release gekomen voor AMD, met andere woorden, de nieuwe CCC. Het schijnt enige performance te verbeteren voor Fallout 4.
Waar kan ik al die grafische mods vandaan halen? Workshop steam??
Linkje voor die mods?FloydRaalte schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:42:
Gisteren ook maar eens wat mods geïnstalleerd. Te beginnen met wat GFX mods aangezien ik veel last had van low textures terwijl ik toch op Ultra speel. De texture overhaul mods schelen behoorlijk wat en het valt me dan ook erg op dat de omgeving er stukken beter uit ziet. Zo ziet natuurlijk steen er stukken beter uit. Geen grijze berg meer maar echt 'rock'. Zo ook verschillende texture overhauls van de grond, sterrenhemel en clouds. Vooral modder of zand zag er bij mij slecht uit. Nu is dit super realistisch. Als ik de mod specs mag geloven zijn deze beter textures nog minder zwaar voor de game engine ook. Verder een water texture en realistische regen mod geïnstalleerd. Dit maakt het spel er toch aangenamer uitzien.
net zoals vele hier geloof ik, zijn we benieuwd welke grafische mods je hebt toegepast.FloydRaalte schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:42:
Gisteren ook maar eens wat mods geïnstalleerd. Te beginnen met wat GFX mods aangezien ik veel last had van low textures terwijl ik toch op Ultra speel. De texture overhaul mods schelen behoorlijk wat en het valt me dan ook erg op dat de omgeving er stukken beter uit ziet. Zo ziet natuurlijk steen er stukken beter uit. Geen grijze berg meer maar echt 'rock'. Zo ook verschillende texture overhauls van de grond, sterrenhemel en clouds. Vooral modder of zand zag er bij mij slecht uit. Nu is dit super realistisch. Als ik de mod specs mag geloven zijn deze beter textures nog minder zwaar voor de game engine ook. Verder een water texture en realistische regen mod geïnstalleerd. Dit maakt het spel er toch aangenamer uitzien.
Daarnaast heb ik me ook gewaagd aan de game-mods. Ik wilde echter geen gameplay brekende zaken doen zoals unlimited carry capacity of fusion cores. Ik heb puur zaken aangepakt zoals Shell rain (kogelhulzen blijven langer liggen en zijn duidelijker te zien, zeer realistisch als je het mij vraagt). Ook heb ik een mod geïnstalleerd die het in en uitgaan van Power Armor versneld. Dat irriteerde mij namelijk enorm en ik moet zeggen, en dit ziet er nog veel cooler uit ook! Direct de 74 extra nummers mod voor Diamond Radio toegevoegd. Een verademing! Verder nog wat kleine dingetjes zoals labels op flessen, labels op ammoboxjes, betere gunshot sounds enzovoorts. En natuurlijk die naakte wijven mod. Onmisbaar.
- leeg -
Heb je hier inderdaad screenshots of een link van?FloydRaalte schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:42:
Daarnaast heb ik me ook gewaagd aan de game-mods. Ik wilde echter geen gameplay brekende zaken doen zoals unlimited carry capacity of fusion cores. Ik heb puur zaken aangepakt zoals Shell rain (kogelhulzen blijven langer liggen en zijn duidelijker te zien, zeer realistisch als je het mij vraagt). Ook heb ik een mod geïnstalleerd die het in en uitgaan van Power Armor versneld. Dat irriteerde mij namelijk enorm en ik moet zeggen, en dit ziet er nog veel cooler uit ook! Direct de 74 extra nummers mod voor Diamond Radio toegevoegd. Een verademing! Verder nog wat kleine dingetjes zoals labels op flessen, labels op ammoboxjes, betere gunshot sounds enzovoorts. En natuurlijk die naakte wijven mod. Onmisbaar.
Grappig is dat ze de sprintmod uit Fallout 3 blijkbaar integraal hebben overgenomenBeakzz schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:38:
[...]
SerieusDan moeten ze toch eens wat modders aannemen bij Bethesda, want ik ging er gewoon van uit dat er niet meer mogelijk was op de console (en dan nemen ze de moeite ook niet voor de pc natuurlijk
)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Even de Fallout Nexus bekijken, voor elk wat wils. Volgens mij gebruiken de meeste sowieso al de day-1 mod met Sweet FX. Verder staat het helemaal vol met texture mods die de boel scherper maken of optimaliseren.
Zo zijn er ook veel mods die de onnodig grote textures die de game kent iets verkleinen. Visueel geen verslechtering maar wel veel betere performance.
Ook veel mods die de wereld wat mooier maken door gras toe te voegen in plaats van de kale gronden. Sommige plaatjes geven ook wel een prachtig beeld als je opeens de wereld met gras ziet (waarom zou er geen gras kunnen groeien?
).
Ziet er dus al veelbelovend uit binnen amper 2 weken.
Zo zijn er ook veel mods die de onnodig grote textures die de game kent iets verkleinen. Visueel geen verslechtering maar wel veel betere performance.
Ook veel mods die de wereld wat mooier maken door gras toe te voegen in plaats van de kale gronden. Sommige plaatjes geven ook wel een prachtig beeld als je opeens de wereld met gras ziet (waarom zou er geen gras kunnen groeien?
Ziet er dus al veelbelovend uit binnen amper 2 weken.
Ze hebben wel meer overgenomen van modders, wat dacht je van Weapon Mod Kits en Real Time Settler?boe2 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:51:
[...]
Grappig is dat ze de sprintmod uit Fallout 3 blijkbaar integraal hebben overgenomen
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dan raad ik jullie beide toch echt eens aan op zoek te gaan naar de USS Constitution. imho een van de leukste quests die ik tot nu toe tegen ben gekomen(gelijk met 1 van de leukste wapens)Angeloonie schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:29:
[...]
Had precies hetzelfde, er is inderdaad niet heel veel meer behalve wat minimale sidequests en radiant quests. De echte grotere quests zijn gelimiteerd tot de main quest en factie quests.
Buiten dat, als ik het zo lees, ben ik de enige van waar de game out of the box als een tierelier draait?
Ik draai alles op Ultra en mod nog best wel wat(vnl gigantische settlements) zonder ook maar enig zichtbare framedrop. So far zijn de ergste bugs die ik tegenkom Pathfinding en glitching(door muren vnl)(nuja, en 1 keer een lag issue, maar die vondt ik niet gek na 10+ uur in Sanctuary een fort gebouwd te hebben, reboot en alles was fris).
Ben ik hier dan de enige in? Mag hopen van niet

target assimilated
Mods:
De volgende mods heb ik reeds geïnstalleerd:
- Shadowboost; dynamische 'schaduw draw distance' gebaseerd op fps drops.
- ENBoost; fix voor performance issue's gerelateerd aan framerate, textures en RAM.
- Texture Optimization Project; textures worden herschaalt naar wat reël is om te zien en handelbaar is in fps.
Voor de eerste twee mods heb je third-party achtige plugins nodig (ENB voor Fallout 4) en Shadowboost.api. Lees goed de installatie instructies door.
Algemeen:
Ik vind het jammer dat er bij Bethesda spellen het altijd in het begin moeilijk is (je start op normal) en dan langzamerhand wanneer je teveel munitie en stimpacks krijgt, de moeilijkheidsgraad steeds moet opschroeven.
Dat voelt als kunstmatige uitdaging… Ik had gehoopt zoals eerder door Todd Howard was vermeld toen de game nog niet uit was; dat je gebieden in de map hebt waar je minimaal level 15 en maximaal level 25 moet zijn enzovoort. Zo kun je altijd het gebied vinden dat uitdagend blijft tot misschien level 50/70. Maar dat is weer niet het geval, je krijgt zo nooit het gevoel van “oh shit, ik ben in gevaar, wegwezen hier!”
P.S: Ik kijk niet zovaak meer in deze thread, ik merk dat de meeste mensen mij hebben ingehaald met het verhaallijn en dat spoilers steeds meer worden gezien als neutrale kennis terwijl ik nog niet zover ben.
Ik ben bij: (de volgende spoiler gaat over het proberen in te komen bij de Institute)
- ENBoost; fix voor performance issue's gerelateerd aan framerate, textures en RAM.
- Texture Optimization Project; textures worden herschaalt naar wat reël is om te zien en handelbaar is in fps.
Voor de eerste twee mods heb je third-party achtige plugins nodig (ENB voor Fallout 4) en Shadowboost.api. Lees goed de installatie instructies door.
Algemeen:
Ik vind het jammer dat er bij Bethesda spellen het altijd in het begin moeilijk is (je start op normal) en dan langzamerhand wanneer je teveel munitie en stimpacks krijgt, de moeilijkheidsgraad steeds moet opschroeven.
Dat voelt als kunstmatige uitdaging… Ik had gehoopt zoals eerder door Todd Howard was vermeld toen de game nog niet uit was; dat je gebieden in de map hebt waar je minimaal level 15 en maximaal level 25 moet zijn enzovoort. Zo kun je altijd het gebied vinden dat uitdagend blijft tot misschien level 50/70. Maar dat is weer niet het geval, je krijgt zo nooit het gevoel van “oh shit, ik ben in gevaar, wegwezen hier!”
P.S: Ik kijk niet zovaak meer in deze thread, ik merk dat de meeste mensen mij hebben ingehaald met het verhaallijn en dat spoilers steeds meer worden gezien als neutrale kennis terwijl ik nog niet zover ben.
Ik ben bij: (de volgende spoiler gaat over het proberen in te komen bij de Institute)
spoiler:
Ik moet de Courser chip ontcijferen bij Railroad en na 10 uur heb ik de Railroad pas gevonden omdat er geen map marker was, ach naja, in die 10 uur lekker kunnen rondneuzen
[ Voor 17% gewijzigd door Scy op 24-11-2015 16:06 ]
Klopt, heb ik al gedaan: Angeloonie in "[Multi] Fallout 4 - Deel 2"GravGunner schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:01:
[...]
Dan raad ik jullie beide toch echt eens aan op zoek te gaan naar de USS Constitution. imho een van de leukste quests die ik tot nu toe tegen ben gekomen(gelijk met 1 van de leukste wapens)
Een van de leukere quests inderdaad, en ook wat groter dan de gemiddelde sidequest.
Hier hetzelfde, maar heb dan ook een beest van een PC speciaal voor FO4 gebouwd.GravGunner schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:01:
[...]
Dan raad ik jullie beide toch echt eens aan op zoek te gaan naar de USS Constitution. imho een van de leukste quests die ik tot nu toe tegen ben gekomen(gelijk met 1 van de leukste wapens)
Buiten dat, als ik het zo lees, ben ik de enige van waar de game out of the box als een tierelier draait?![]()
Ik draai alles op Ultra en mod nog best wel wat(vnl gigantische settlements) zonder ook maar enig zichtbare framedrop. So far zijn de ergste bugs die ik tegenkom Pathfinding en glitching(door muren vnl)(nuja, en 1 keer een lag issue, maar die vondt ik niet gek na 10+ uur in Sanctuary een fort gebouwd te hebben, reboot en alles was fris).
Ik ben aan het begin lekker gaan wandelen en kwam rechtsboven in de map ergens terecht met een Quest waar je toch alleen maar rechtdoor kon (achter mij ging de boel op slot) toen kwam ik een legendary glowing ghoul tegen met doodskop als je dan lvl 10 - 15 bent is hij best engScy schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:03:
Mods:
Algemeen:
Loop 2 kamers verder kom ik er nog 1 tegen!!
Was wel leuke quest trouwens en gaf bobble head en een tijdschrift! als reward
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Ja klopt helemaal. Ik heb de 'doodskoppen' bij de vijanden ook gezien en gemerkt dat ze moeilijker waren. Maar het is niet zoals Borderlands zo dat je ze niet aankan (3 levels verschil in dat spel en je moet uit dat gebied zijn). Ze zijn in dit spel met het dubbele aantal kogels alsnog dood te krijgen. Als de GECK uit is zal er wel een mod komen die NPC's level verschillen exponentieel laat groeien. Maar voor een eerste playthrough van Fallout 4 is dit als nog wel leuk hoorSMD007 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:11:
[...]
Ik ben aan het begin lekker gaan wandelen en kwam rechtsboven in de map ergens terecht met een Quest waar je toch alleen maar rechtdoor kon (achter mij ging de boel op slot) toen kwam ik een legendary glowing ghoul tegen met doodskop als je dan lvl 10 - 15 bent is hij best enghad gelukkig al een fat man op zak en 1 nuke.
Loop 2 kamers verder kom ik er nog 1 tegen!!al mn ammo verspeelt op de 2de en uiteindelijk dood gekregen toen ben ik toch maar even bij de rechterkant van de map weg gegaan, want werd me toch wel erg pittig daar. Het zit er dus wel een beetje in dat bepaalde area's niet voor alle lvls geschikt zijn, maar het is niet zo extreem als het wel had gemogen.
Was wel leuke quest trouwens en gaf bobble head en een tijdschrift! als reward
Ik was trouwens een beetje aan het klooien met console.
Van level 30 naar level 32 gedaan met player.setLevel
Je krijgt geen perks, geen extra dingen. Maar de enemies zijn wel echt even een stukje leuker. Dus het lijkt er wel op dat er toch een soort van correctie is van enemies op basis van base level.
Van level 30 naar level 32 gedaan met player.setLevel
Je krijgt geen perks, geen extra dingen. Maar de enemies zijn wel echt even een stukje leuker. Dus het lijkt er wel op dat er toch een soort van correctie is van enemies op basis van base level.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Hahaha, lekker dan.Scy schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:03:
Mods:
spoiler:Ik moet de Courser chip ontcijferen bij Railroad en na 10 uur heb ik de Railroad pas gevonden omdat er geen map marker was, ach naja, in die 10 uur lekker kunnen rondneuzen
Zo dom worden wij als gamers dus gemaakt tegenwoordig
Ik vond dat een toffe quest... the Railroad vinden.Ries schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:37:
[...]
Hahaha, lekker dan.Niet gevonden 'omdat er geen map marker was'.
spoiler:
Ik sprak wel heel toevallig met die tour-robot net nadat ik het gesprek had opgevangen in Diamond city. Dus misschien had ik het minder leuk gevonden als ik daar niet op tijd achter kwam. 
Railroad :
spoiler:
.
ik had moeite met de trail te volgen, dus ben naar de kerk gegaan en heb het password maar gewoon gegokt 
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
HeatWave schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:45:
Railroad :
spoiler:.ik had moeite met de trail te volgen, dus ben naar de kerk gegaan en heb het password maar gewoon gegokt
spoiler:
Die trail is toch duidelijk zichtbaar, hier en daar over een stukje puin klimmen en hij gaat weer door. Verder mis je er niet veel aan, maar is wel leuk om door de stad en langs een aantal raiders, bezienswaardigheden en super mutants geloodsd te worden
Sluw schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:51:
[...]
spoiler:Die trail is toch duidelijk zichtbaar, hier en daar over een stukje puin klimmen en hij gaat weer door. Verder mis je er niet veel aan, maar is wel leuk om door de stad en langs een aantal raiders, bezienswaardigheden en super mutants geloodsd te worden
spoiler:
.
True, maar ik had de kerk toch al gevonden en het schoot me opeens te binnen dat het wel eens gewoon dat kon zijn, en ja hoor
.
Ooh daar ben ik toevallig ook net aangekomen. Moest toch wel even puzzelen hoor, ik was aan de telefoon dus had de uitleg van die robot volledig gemist. Stond dus op een tegel maar wist totaal niet wat ik moest doen
Er zit daar wel een gigantisch monster in het vijvertje van het parkje trouwens. Wat is dat voor iets joh? Ik ben pas level 16 dus maar hard weg gerend.
Er zit daar wel een gigantisch monster in het vijvertje van het parkje trouwens. Wat is dat voor iets joh? Ik ben pas level 16 dus maar hard weg gerend.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ai. Spoilertag plz? Ik had hem toevallig al gezien, maar anderen zouden wellicht nog graag "verrast" willen worden.Donstil schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:08:
Ooh daar ben ik toevallig ook net aangekomen. Moest toch wel even puzzelen hoor, ik was aan de telefoon dus had de uitleg van die robot volledig gemist. Stond dus op een tegel maar wist totaal niet wat ik moest doen![]()
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Helemaal waarRies schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:37:
[...]
Hahaha, lekker dan.Niet gevonden 'omdat er geen map marker was'.

Die quest deed me heel erg aan Skyrim denken (dat draai ding) met die deuren waar een "dragon shout" achter zit. Ik hou er héél erg van als Bethesda detective achtige quests en puzzels verwerkt.
Nee joh spoilert toch niets over het verhaal ofz, we moeten niet gaan overdrijven.CSB schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:13:
[...]
Ai. Spoilertag plz? Ik had hem toevallig al gezien, maar anderen zouden wellicht nog graag "verrast" willen worden.
Was deze al langs gekomen? Ik dacht het niet:

We do what we must because we can.
Sorry, was op mijn werk toen ik dat poste. Nu thuis en in de gelegenheid om te antwoorden! Ik ben volop aan het testen en klooien en tot nu toe kan ik de volgende wel aanraden:Sluw schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:44:
[...]
Heb je hier inderdaad screenshots of een link van?Ben wel benieuwd. Ik ben het er mee eens dat sommige textures beter kunnen maar soms werkt het ook niet goed. Te realistisch lijkt me bijvoorbeeld niet heel mooi in Fallout 4 omdat dat voor mijn gevoel niet bij het design van de game past. Soms maken texture mods de boel juist onrealistisch door haarscherpe textures van verschillende bronnen op minder realistische 3d modellen te plakken. Maar als het goed is gedaan kan het ene boel toevoegen. Anyway, benieuwd welke je gebruikt en hoe tof dat werkt

Helaas krijg ik die Enhanced wasteland preset nog niet aan de praat. Ook nog niet verder naar gekeken.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Wat is de meerwaarde van het upgraden van een perk? Bijvoorbeeld: Gunslinger, die kun je dan 5 keer upgraden, maar de waarde (40%) in de beschrijving blijft hetzelfde?
bvd!
Why so serious?
het is 10. 20. 30. 40 en dacht 50
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Bijna goed! Heb het even opgezocht, zie onderstaande 
Ranks
Rank 1: Channel the spirit of the old west! Non-automatic pistols do 20% more damage.
Rank 2: Non-automatic pistols now do 40% more damage and have increased range. (Requires: Level 7)
Rank 3: Non-automatic pistols now do 60% more damage and range is increased even further. (Requires: Level 15)
Rank 4: Non-automatic pistols now do 80% more damage and their attacks can disarm opponents. (Requires: Level 27)
Rank 5: Non-automatic pistols now do double damage. Their attacks have a much better chance to disarm opponents, and may even cripple a limb. (Requires: Level 42)
Wel bedankt voor je reactie! Ik had het zelf ook al eerder op kunnen zoeken, maar vind het leuker om het er zo met de rest over te hebben, vandaar!
Ranks
Rank 1: Channel the spirit of the old west! Non-automatic pistols do 20% more damage.
Rank 2: Non-automatic pistols now do 40% more damage and have increased range. (Requires: Level 7)
Rank 3: Non-automatic pistols now do 60% more damage and range is increased even further. (Requires: Level 15)
Rank 4: Non-automatic pistols now do 80% more damage and their attacks can disarm opponents. (Requires: Level 27)
Rank 5: Non-automatic pistols now do double damage. Their attacks have a much better chance to disarm opponents, and may even cripple a limb. (Requires: Level 42)
Wel bedankt voor je reactie! Ik had het zelf ook al eerder op kunnen zoeken, maar vind het leuker om het er zo met de rest over te hebben, vandaar!
Why so serious?
Dit kan je zelf ook ingame zien. Als je de perk chart opent en dan over een perk hovert kan je met alt (dacht ik) een rank hoger gaan. Zo kan je zien wat het uiteindelijke effect is van de perk op hoogste rank en wat je daarvoor nodig hebt. Dat maakt het kiezen iets makkelijker
Aargh... Wat ben ik ook een, tja...
Vroeg me al af waar die alt toets voor was, next rank, verbaasde me al dat ie niet verder naar beneden ging (waar je dus weer je rechtermuisknop voor dient te gebruiken) 
Maar dankjewel!

Maar dankjewel!
[ Voor 4% gewijzigd door Bobbreede op 24-11-2015 20:33 ]
Why so serious?
Verwijderd
Spoiler Goodneighbour
spoiler:
Net voor Bobbi No Nose wezen graven, had het flink lastig met die legendary mirelurk zeg. Lastige krengetjes zijn dat. Wel leuk dat ik steeds meer van dit soort side quest vind! Houdt de game afwisselend.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:03:
Spoiler Goodneighbour
spoiler:Net voor Bobbi No Nose wezen graven, had het flink lastig met die legendary mirelurk zeg. Lastige krengetjes zijn dat. Wel leuk dat ik steeds meer van dit soort side quest vind! Houdt de game afwisselend.
spoiler:
heb je de powerarmor wel gevonden in die tunnels? Op het moment dat de graaf robot kapot gaat kom je er namelijk niet meer bij... Hij staat namelijk achter een andere graafbare muur in de 2e kamer
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Onderstaande screenshot kan een spoiler zijn, is niet zo heel spannend, gaat meer om "Transistor radio":
http://prntscr.com/96l3aw
"klein" foutje door een maker van de terminal teksten
Transistors bestaan in Fallout niet...
Ach ja, toch maar even een spoilertag voor de locatie:
http://prntscr.com/96l3aw
"klein" foutje door een maker van de terminal teksten
Ach ja, toch maar even een spoilertag voor de locatie:
spoiler:
Bunker Lisntening Post Bravo, moet je een master terminal hacken voor een lift te activeren waarna ik gigantisch teleur gesteld wordt door een idioot kleine ruimte met letterlijk 2 kamertjes. Als vijand heb je 1 beer. Qua loot is er buiten wat rotzooi die je overal kan vinden echt helemaal 0,0. Geen aanrader dus, naar de locatie gaan voor de XP is wel een idee, maar je hoeft je niet de moeite aan het hacken te doen.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Juist handig. Gewoon even wachten tot ze weg zijn en die hele Quest is dan appeltje eitje want iedereen is al doodRies schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:42:
[...]
Dat had ik dus ook... Zo random zijn die BoS-landingen dus niet die ze uitvoeren. Ik dacht altijd maar dat ze random met een helikopter soms overvlogen. In de praktijk dus altijd gefixeerde locaties.
spoiler:
Maar wel vervelend idd dat die courser steeds de BoS gasten aanvalt. Maar gelukkig kan hij niet dood
Weet iemand een locatie waar je veel quests verzameld of anders een goede quest met verhaallijn? Heb nu alleen nog maar mainquest en factie quests open staan en iets nieuws triggert niet.
Ik heb er nu een aantal uur inzitten. Ik speel hem net als Fallout 3.
Dus gewoon lekker questen. Wat ik dan merk is dat ik geen junk verzamel, geen settlement bouwt en perks kies die niks te maken hebben met modden. Zijn daar nog aanraders voor?
Wat ik wil wel een dikke power armor, wat dikke wapens en de armor vind ik tot nu toe mager.
Als ik daar wat perks in kies, kan je dan makkelijk wapens en armor modden?
Dus gewoon lekker questen. Wat ik dan merk is dat ik geen junk verzamel, geen settlement bouwt en perks kies die niks te maken hebben met modden. Zijn daar nog aanraders voor?
Wat ik wil wel een dikke power armor, wat dikke wapens en de armor vind ik tot nu toe mager.
Naar mijn ervaring is het modden van wapens de snelste manier om "sterker" te worden en quests te kunnen voltooien. Anders blijf je wachten op een wapen dat voldoende schade doet en de ammo daarvoor.Dubrillion schreef op woensdag 25 november 2015 @ 07:23:
Ik heb er nu een aantal uur inzitten. Ik speel hem net als Fallout 3.
Met de afzonderlijke damage perks beperk je jezelf te vroeg in het spel IMHO.
[ Voor 5% gewijzigd door Flozem op 25-11-2015 07:37 ]
Dus ''Gun nut'' en ''Science'' ?Flozem schreef op woensdag 25 november 2015 @ 07:36:
[...]
Naar mijn ervaring is het modden van wapens de snelste manier om "sterker" te worden en quests te kunnen voltooien. Anders blijf je wachten op een wapen dat voldoende schade doet en de ammo daarvoor.
GekkePrutser schreef op woensdag 25 november 2015 @ 01:47:
[...]
Juist handig. Gewoon even wachten tot ze weg zijn en die hele Quest is dan appeltje eitje want iedereen is al dood
spoiler:Maar wel vervelend idd dat die courser steeds de BoS gasten aanvalt. Maar gelukkig kan hij niet dood
spoiler:
Heb mijn game een half uur aan laten staan terwijl ik even wat anders ging doen. De BoS bleef maar kloten met die courser, hierna de hoop maar opgegeven.
Ben level 11 maar baal dat ik science nog niet kan kiezen.wanneer wel ?
Fallout is voor mij ook nieuw dus soms is het even klooien van hoe en wat.
Ben wel echt tevreden over deze game en stoor me weinig aan het mindere visuele gedeelte.
Ik heb gisteren een shotgun gevonden met exploderende ammo. Na upgrade doet hij 198 damage.
Ook kan er in het magazijn 32 ammo. Dit wapen is over the top goed. super mutants na een schot dood. Elke Ghoul, raider na een schot dood (en dood.... ze exploderen ook echt of schieten meters ver weg. Awesome)
Nu opzoek naar veel shotgun ammo haha.
Ook kan er in het magazijn 32 ammo. Dit wapen is over the top goed. super mutants na een schot dood. Elke Ghoul, raider na een schot dood (en dood.... ze exploderen ook echt of schieten meters ver weg. Awesome)
Mwa...ligt een beetje aan hoe je wilt spelen toch. Iemand die graag Melee of Rifleman wil spelen kan die damage perks best kiezen. Maar mijn voorkeur gaat ook naar lekker modden en vooral met Gun Nut lvl 3 kun je flink los gaan, al ben je dan al level 25.Flozem schreef op woensdag 25 november 2015 @ 07:36:
[...]
mike0001 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:48:
Ik heb gisteren een shotgun gevonden met exploderende ammo. Na upgrade doet hij 198 damage.
[ Voor 35% gewijzigd door TommyD_34 op 25-11-2015 08:50 ]
Science is een tier 6 perk van Intelligence. Je hebt dus 6 INT nodig, het heeft niks met je level te maken.jori040 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:23:
[...]
Ben level 11 maar baal dat ik science nog niet kan kiezen.wanneer wel ?
Fallout is voor mij ook nieuw dus soms is het even klooien van hoe en wat.
Ben wel echt tevreden over deze game en stoor me weinig aan het mindere visuele gedeelte.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
TommyD_34 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:50:
[...]
Mwa...ligt een beetje aan hoe je wilt spelen toch. Iemand die graag Melee of Rifleman wil spelen kan die damage perks best kiezen. Maar mijn voorkeur gaat ook naar lekker modden en vooral met Gun Nut lvl 3 kun je flink los gaan, al ben je dan al level 25.
[...]
Hebben, hebben, hebben!!!
spoiler:
Ik dacht dat ik hem had gevonden in the Boston Library. Maar kan ook de grote toren zijn waar de mutants in zitten. Hij komt in ieder geval van een mutant af. Ik ben gisteren nogal aan het raiden geweest, dus weet niet zeker meer waar die vandaan komt. Feit is wel dat hij veel krachtiger is als een missile launcher (en veeeeeel vetter. De kogels lichten helemaal op en bye bye tegenstander)
Oh ja, Een klein nadeeltje van deze shotgun.... Dont use when enemies are near haha. Het exploderend effect heeft nogal een negatieve impact op je ledematen
[ Voor 8% gewijzigd door mike0001 op 25-11-2015 08:58 ]
Haha nou ik ga hem zelf gewoon zoeken, was meer om aan te geven dat het me een vet wapen lijkt. Sowieso, ik heb gewoon een Combat Shotgun Damage 114 ofzo....dat werkt close range ook prima.mike0001 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:56:
[...]
spoiler:Ik dacht dat ik hem had gevonden in the Boston Library. Maar kan ook de grote toren zijn waar de mutants in zitten. Hij komt in ieder geval van een mutant af. Ik ben gisteren nogal aan het raiden geweest, dus weet niet zeker meer waar die vandaan komt. Feit is wel dat hij veel krachtiger is als een missile launcher (en veeeeeel vetter. De kogels lichten helemaal op en bye bye tegenstander)
Oh ja, Een klein nadeeltje van deze shotgun.... Dont use when enemies are near haha. Het exploderend effect heeft nogal een negatieve impact op je ledematen
Edit: een shotgun die niet voor close range is

Dat had ik ook. Een dubbelloops. Deze met 32 ammo is toch nog net wat lekkerder.TommyD_34 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:59:
[...]
Haha nou ik ga hem zelf gewoon zoeken, was meer om aan te geven dat het me een vet wapen lijkt. Sowieso, ik heb gewoon een Combat Shotgun Damage 114 ofzo....dat werkt close range ook prima.
misschien is er wat mis met je pc want ik heb nog nooit zo'n mooie regendruppels gezien als in fallout 4
ik ben op de USS constitution geweest met mijn eerste character was inderdaad erg grappig. Gister een gigantische toren gebouwd bij die boeren die dat huis hebben gebouwd in die hoogspanning mast. toen ik dat hele gebouw wat ik had gemaakt oppakte om op zn plek te zetten toen had ik voor het eerst framedrops. maar dat was te verwachten met zo'n groot gebouwGravGunner schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:01:
[...]
Buiten dat, als ik het zo lees, ben ik de enige van waar de game out of the box als een tierelier draait?![]()
vlak daarna toen ik mijn 2e settlement onderhanden had genomen red rocket was het BAM blue screen (uur werk weg ) was vergeten te saven QQ
[ Voor 3% gewijzigd door Freakiebeakie op 25-11-2015 09:36 ]
YO! fucknuts! It's Probing time!
Gisteren heb ik een heel erg irritante bug gevonden. Ik zit momenteel al op lvl 30 en ben nu ook wat quests aan het doen voor de BoS.
Gisteren kwam ik dus in de missie waarbij je naar dat luchtschip gaat. Als ik in het transportvoertuig stap gaat alles goed maar als je dan al in de lucht bent crasht mijn spel telkens op hetzelfde moment. Ik heb het 3 maal geprobeerd maar telkens een crash to desktop zonder foutmelding.
Nog mensen die dit probleem hadden?
Gisteren kwam ik dus in de missie waarbij je naar dat luchtschip gaat. Als ik in het transportvoertuig stap gaat alles goed maar als je dan al in de lucht bent crasht mijn spel telkens op hetzelfde moment. Ik heb het 3 maal geprobeerd maar telkens een crash to desktop zonder foutmelding.
Nog mensen die dit probleem hadden?
nope quest ging bij mij helemaal goed, google is je beste vriend. en anders kan je eventueel een console code zoeken die je quest afmaakt want die zijn er ook.
Ik heb zelf die quest ook zonder problemen kunnen doen, maar misschien ook verstandig spoiler tags te gebruiken niet iedereen is al zo ver.
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
gisteren me eens verdiept in die nexus mods nou aan me hoela dat ik ga betalen voor een paar extra features of upgrades ik wacht wel tot steam misschien met een platform komt zoals bij skyrim?
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Ik heb deze quest zonder problemen kunnen doorlopen, echter wel een soort gelijk probleem ondervonden met een andere quest. Ik heb gewoon de console gebruikt om dit stuk van de quest te skippen.
Uitleg kun je wel op de wiki vinden: http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_4_console_commands
Misschien iets beter verdiepen het is namelijk compleet gratis.copywizard schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:51:
gisteren me eens verdiept in die nexus mods nou aan me hoela dat ik ga betalen voor een paar extra features of upgrades ik wacht wel tot steam misschien met een platform komt zoals bij skyrim?
Klinkt als een combat shotgun die dingen zijn naar OP xD Zeker met de juiste perks gaan die dingen hard kwa damage.mike0001 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:48:
Ouch, dat is altijd naar als zoiets gebeurt. en het enige wat ik hier (heel vervelendFreakiebeakie schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:32:
[...]
ik ben op de USS constitution geweest met mijn eerste character was inderdaad erg grappig. Gister een gigantische toren gebouwd bij die boeren die dat huis hebben gebouwd in die hoogspanning mast. toen ik dat hele gebouw wat ik had gemaakt oppakte om op zn plek te zetten toen had ik voor het eerst framedrops. maar dat was te verwachten met zo'n groot gebouw
vlak daarna toen ik mijn 2e settlement onderhanden had genomen red rocket was het BAM blue screen (uur werk weg ) was vergeten te saven QQ

target assimilated
Ik heb gewoon F5 mijn grootste vriend gemaakt
Voor zover ik weet werkt dat alleen tijdens het spel? Dus als je crashed telt die niet, of heb ik dat fout? want dan wordt het op PC zoveel makkelijker!
target assimilated
Een save is een save, dus ook een quicksave.
Dank!FloydRaalte schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:47:
[...]
Sorry, was op mijn werk toen ik dat poste. Nu thuis en in de gelegenheid om te antwoorden! Ik ben volop aan het testen en klooien en tot nu toe kan ik de volgende wel aanraden:
[afbeelding]
Helaas krijg ik die Enhanced wasteland preset nog niet aan de praat. Ook nog niet verder naar gekeken.
Blij met de console op de pc...
Had in Red Rocket een kist gezet met al mijn gevonden legendaries. Dat zijn er ongeveer 100. Gisteren buiten dat gebouw bezig geweest met funderingen en muren. Ook heb ik toen hele stukken omlaag verplaatst (e inhouden en hele bouwwerken in één keer dus). Vanochtend zou ik verder questen, is de hele legendary kist weg!! Gelukkig bedacht ik snel dat hij misschien per ongeluk mee is verschoven met de bouwwerken buiten. Met noclip command onder de grond en daar was de kist gelukkig!
Had in Red Rocket een kist gezet met al mijn gevonden legendaries. Dat zijn er ongeveer 100. Gisteren buiten dat gebouw bezig geweest met funderingen en muren. Ook heb ik toen hele stukken omlaag verplaatst (e inhouden en hele bouwwerken in één keer dus). Vanochtend zou ik verder questen, is de hele legendary kist weg!! Gelukkig bedacht ik snel dat hij misschien per ongeluk mee is verschoven met de bouwwerken buiten. Met noclip command onder de grond en daar was de kist gelukkig!
Snap je redenering niet helemaalGravGunner schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:58:
[...]
Voor zover ik weet werkt dat alleen tijdens het spel? Dus als je crashed telt die niet, of heb ik dat fout? want dan wordt het op PC zoveel makkelijker!
Tuurlijk ja want die kan ik ook verder uitbouwen.Shabbaman schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:51:
[...]
Science is een tier 6 perk van Intelligence. Je hebt dus 6 INT nodig, het heeft niks met je level te maken.
Bedankt.
Mijn sniper en combat shotgun doen meer dan 120dmg, en mijn combat rifle met explosive rounds ook boven de 100. Maakt het wel wat makkelijk soms, misschien toch maar de moeilijkheidsgraad verhogen..
voor de downloads moet ik me registreren en voor het registreren moet ik een abo afsluiten of een supporter worden voor 1,96 ofzo ik kon geen gratis versie vinden laat staan nexusmods downloaden zonder registratie of betaling vreemd ik zal er vanavond nog eens naar kijken danSMD007 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:55:
[...]
Misschien iets beter verdiepen het is namelijk compleet gratis.
Je hoeft daar geen vinkjes te zetten, dan kan je nog steeds een account aanmaken en kost het je niets.copywizard schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:19:
[...]
voor de downloads moet ik me registreren en voor het registreren moet ik een abo afsluiten of een supporter worden voor 1,96 ofzo ik kon geen gratis versie vinden laat staan nexusmods downloaden zonder registratie of betaling vreemd ik zal er vanavond nog eens naar kijken dan
Ehm, ik zie je punt. MAAR; je kan een gratis account nemen (heb ik ook) die je dan nodig hebt voor de grotere downloads(dacht boven de 2 mb).copywizard schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:19:
[...]
voor de downloads moet ik me registreren en voor het registreren moet ik een abo afsluiten of een supporter worden voor 1,96 ofzo ik kon geen gratis versie vinden laat staan nexusmods downloaden zonder registratie of betaling vreemd ik zal er vanavond nog eens naar kijken dan
Tot nu toe hun nooit een cent betaald
Dan zit het gewoon vaag in mijn hoofd, scheelt me tijd. thanks!SMD007 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:16:
[...]
Snap je redenering niet helemaalF5 is gewoon quicksave. Tja als je game crashed en je save raakt corrupt heb je wel een probleem, maar daarom heb je nog steeds de autosave en af en toe doe ik Manuel save.
[ Voor 26% gewijzigd door GravGunner op 25-11-2015 10:29 ]
target assimilated
Over de 198 damage shotgun hierboven: de damage van de shotgun gaat ook omhoog als je meer punten in de perk hebt zitten die non automatic wapens in damage vergroten.
Als je een leuke shotgun wilt:
Dat de shotgun ook meer damage doet dan een missile launcher komt waarschijnlijk omdat je geen punten hebt zitten in de heavy weapons perk.
Ik loop nu met level45 rond met een railgun sniper, two shot plasma rifle, two shot energy rifle en een fatman voor de lulz. Ook heb ik een ripper (kettingzaag) gevonden maar ik heb geen punten in de melee zitten helaas.
Edit: ik heb ook nog een .38 combat rifle die 50% meer damage doet aan robots.
spoiler:
ergens helemaal in het oosten van de map is er een raider hide-out gemaakt uit boten. Als je dat fort in komt, kom je op het eind een speciale combat shotgun tegen die 25% meer damage doet maar wel veel meer recoil heeft. Dit wapen heeft me heel veel geholpen in de game 
Spoiler voor de instituut: dit is ook de locatie voor de eerste synth recover missie als je bij de institute zit
Spoiler voor de instituut: dit is ook de locatie voor de eerste synth recover missie als je bij de institute zit
Dat de shotgun ook meer damage doet dan een missile launcher komt waarschijnlijk omdat je geen punten hebt zitten in de heavy weapons perk.
Ik loop nu met level45 rond met een railgun sniper, two shot plasma rifle, two shot energy rifle en een fatman voor de lulz. Ook heb ik een ripper (kettingzaag) gevonden maar ik heb geen punten in de melee zitten helaas.
[ Voor 4% gewijzigd door Fordox op 25-11-2015 10:23 ]
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
top dankje ik ga vanavond me er nog verder in verdipen en zal binnekort nieuwe fotos plaatsten van me nieuwe fort gezien mijn oude geheel gesloopt is en ik opnieuw ben begonnen ik heb ok gevonden hoe je alles mooi recht kan krijgen enzo dus zal binnenkort even wat fotos delenGravGunner schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:22:
copywizard schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:19:
[...]
[/quote]
Ehm, ik zie je punt. MAAR; je kan een gratis account nemen (heb ik ook) die je dan nodig hebt voor de grotere downloads(dacht boven de 2 mb).
Tot nu toe hun nooit een cent betaald
[...]
[quote]Dan zit het gewoon vaag in mijn hoofd, scheelt me tijd. thanks!
Ik zit vast in de eerste missie van The Brotherhood
Iemand enig idee wat ik hier moest doen? Ik heb het idee dat ik een uitleg heb gemist oid.
spoiler:
Je ontmoet de Brotherhood bij het Politie bureau en gaat op je eerste Quest met de leider van de Brotherhood in zijn Power armor. Naar een oud technologie bedrijf wat nu vol oude syths zijn.
In de kelder van dit bedrijf moet je een terminal hacken en de Power restoren, daarna kan je een of andere motor aan zetten welke in dat bedrijf hangt.
Vanaf dat punt kan ik niet meer verder, alle synts zijn verslagen maar ik heb geen idee wat ik nu moet, de kamertjes zijn gecleared maar heb niets bijzonders gevonden
In de kelder van dit bedrijf moet je een terminal hacken en de Power restoren, daarna kan je een of andere motor aan zetten welke in dat bedrijf hangt.
Vanaf dat punt kan ik niet meer verder, alle synts zijn verslagen maar ik heb geen idee wat ik nu moet, de kamertjes zijn gecleared maar heb niets bijzonders gevonden
Iemand enig idee wat ik hier moest doen? Ik heb het idee dat ik een uitleg heb gemist oid.
Donstil schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:54:
spoiler:Je ontmoet de Brotherhood bij het Politie bureau en gaat op je eerste Quest met de leider van de Brotherhood in zijn Power armor. Naar een oud technologie bedrijf wat nu vol oude syths zijn.
spoiler:
Ja hier raakte ik het ook ff kwijt. Maar je moet een lift in. Geloof stukje weer omhoog (Van waar je vandaan kwan) en dan de lift in. Lift uit en verder omhoog lopen.
[ Voor 3% gewijzigd door Oxidda op 25-11-2015 10:56 ]
Missie even googlen misschien? Komt er vast een walkthrough uit en kun je zien of het een fout is of dat je iets vergeet.Donstil schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:54:
spoiler:Je ontmoet de Brotherhood bij het Politie bureau en gaat op je eerste Quest met de leider van de Brotherhood in zijn Power armor. Naar een oud technologie bedrijf wat nu vol oude syths zijn.
Ik heb een siper rifle die 2x damage doet @ full health. Dat in combo met sneak attack is vaak one shot one kill. Deze is bizar goed.Fordox schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:22:
Over de 198 damage shotgun hierboven: de damage van de shotgun gaat ook omhoog als je meer punten in de perk hebt zitten die non automatic wapens in damage vergroten.
spoiler:ergens helemaal in het oosten van de map is er een raider hide-out gemaakt uit boten. Als je dat fort in komt, kom je op het eind een speciale combat shotgun tegen die 25% meer damage doet maar wel veel meer recoil heeft. Dit wapen heeft me heel veel geholpen in de game
Het was overigens een drop van een random legendary mannetje.
[ Voor 3% gewijzigd door Oxidda op 25-11-2015 11:00 ]
ik autosave normaal gesproken erg veel maar niet als ik bouw want mijn pc crashed normaal gesproken nietGravGunner schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:56:
[...]
Klinkt als een combat shotgun die dingen zijn naar OP xD Zeker met de juiste perks gaan die dingen hard kwa damage.
[...]
Ouch, dat is altijd naar als zoiets gebeurt. en het enige wat ik hier (heel vervelend) op kan zeggen is altijd saven na grote dingen!(en kleine). En in Fallout: ga regelmatig je pip-boy in, standaard staat hij(op PC) op autosave elke 10 minuten(maar je moet wel je pipboy in gaan
)
Ja had ik ook wel aan gedacht, maar dacht straks zie ik te veel ofz.TommyD_34 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:55:
[...]
Missie even googlen misschien? Komt er vast een walkthrough uit en kun je zien of het een fout is of dat je iets vergeet.
Oxidda schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:55:
[...]
spoiler:Ja hier raakte ik het ook ff kwijt. Maar je moet een lift in. Geloof stukje weer omhoog (Van waar je vandaan kwan) en dan de lift in. Lift uit en verder omhoog lopen.
spoiler:
Er is een lift omhoog idd, dan kom je op een stalen trap naar twee nieuwe ruimtes.
Daar kan je weer met een lift omhoog en kom je buiten uit. "Die Dude" in powerarmor volgt mij alleen niet naar buiten dus ik heb het idee dat ik daar niet goed ben.
Daar kan je weer met een lift omhoog en kom je buiten uit. "Die Dude" in powerarmor volgt mij alleen niet naar buiten dus ik heb het idee dat ik daar niet goed ben.
Ik weet het niet zeker meer, maar:Donstil schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:09:
[...]
Ja had ik ook wel aan gedacht, maar dacht straks zie ik te veel ofz.
[...]
spoiler:Er is een lift omhoog idd, dan kom je op een stalen trap naar twee nieuwe ruimtes.
spoiler:
Als ik het me goed herinner moet je na het deel dat je beschreef (dus als je de lift uit bent) nog wat synths doden waarvan er 1 een bepaald item dropt, waar je uiteindelijk voor kwam. Je kunt trouwens ook proberen met Danse te praten. Zou als dit niet klopt of als je echt vastzit een walktrough checken, kan je nu al vertellen dat je bijna door de missie heen bent, vervelende spoilers zul je niet tegenkomen
.
Klopt wat hierboven word gezegd. Zelfs dat heb ik eerst hetzelfde fout gedaan door :ThomasXIV schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:17:
[...]
Ik weet het niet zeker meer, maar:
spoiler:Als ik het me goed herinner moet je na het deel dat je beschreef (dus als je de lift uit bent) nog wat synths doden waarvan er 1 een bepaald item dropt, waar je uiteindelijk voor kwam. Je kunt trouwens ook proberen met Danse te praten. Zou als dit niet klopt of als je echt vastzit een walktrough checken, kan je nu al vertellen dat je bijna door de missie heen bent, vervelende spoilers zul je niet tegenkomen.
spoiler:
De lift in naar buiten te gaan. Ik ben weer terug gegaan en daar lag idd een synth met het ding wat je moet halen
Dan ga ik de grond nog maar eens een keer afstruinen.
Dank mannen!
Dank mannen!
Donstil schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:54:
spoiler:
Je moet met Paladin Danse praten. Daarna moet je de lift naar boven weer pakken.
Gisteren gelijk 80% van deze mods er in gezet en een beetje groen gras toegevoegd. Na 200 jaar zal er best wel weer wat gras kunnen groeien en het maakt het wat minder doods .FloydRaalte schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:47:
[...]
Sorry, was op mijn werk toen ik dat poste. Nu thuis en in de gelegenheid om te antwoorden! Ik ben volop aan het testen en klooien en tot nu toe kan ik de volgende wel aanraden:
[afbeelding]
Ook heb ik nu alle groenten en fruit in een soort bakken staan wat het geheel wat netter maakt, want op mijn basis was niet veel grond te vinden. Vanavond nog even de limiet uitzetten wat je maximaal in een settlement kan bouwen en gaan
Er is geen mogelijkheid om hout te sprokkelen buiten workbank gebieden toch? Heb veeeel hout nodig
Mama, ik zweer, ik wil echt de main quest doen. Maar ik kan dit gebouw in en die metro exploren en daar is nog een meertje, oh kijk een eiland! Oh wat is dat? EEN VUURTOREN. Oh snap, tijd om naar bed te gaan.
Anyways, ik heb dus gisteren een vuurtoren gevonden, met een Workshop en een pier en een bootje wat anchored is en een schuurtje op de pier en een MOTHER-F-ING VUURTOREN. My god dit is een toffe locatie. Het heeft ook nog een deathclaw alpha als buurman, wat gezellig. Misschien komt hij op de koffie.
Ik zag iemand op de youtubes die een 14 story flat aan de toren had gebouwd. Ik denk niet dat ik dat doe. Er komt een mooie muur omheen, ik knap het huisje wat op, maak van de schuur op de pier mijn "Museum". Het word mijn summer retreat. Maar ik moet ook een een detective vinden ergens in een metro station. En ik ben pas 4dagen en 22 uur ingame bezig
Anyways, ik heb dus gisteren een vuurtoren gevonden, met een Workshop en een pier en een bootje wat anchored is en een schuurtje op de pier en een MOTHER-F-ING VUURTOREN. My god dit is een toffe locatie. Het heeft ook nog een deathclaw alpha als buurman, wat gezellig. Misschien komt hij op de koffie.
Ik zag iemand op de youtubes die een 14 story flat aan de toren had gebouwd. Ik denk niet dat ik dat doe. Er komt een mooie muur omheen, ik knap het huisje wat op, maak van de schuur op de pier mijn "Museum". Het word mijn summer retreat. Maar ik moet ook een een detective vinden ergens in een metro station. En ik ben pas 4dagen en 22 uur ingame bezig
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
je kan wel gewoon houten dingen meenemen als junk en dan gebruiker, maar idd geen bomen buiten het groene gebied volgens mij nee.Beakzz schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:42:
[...]
Gisteren gelijk 80% van deze mods er in gezet en een beetje groen gras toegevoegd. Na 200 jaar zal er best wel weer wat gras kunnen groeien en het maakt het wat minder doods .
Ook heb ik nu alle groenten en fruit in een soort bakken staan wat het geheel wat netter maakt, want op mijn basis was niet veel grond te vinden. Vanavond nog even de limiet uitzetten wat je maximaal in een settlement kan bouwen en gaan
Er is geen mogelijkheid om hout te sprokkelen buiten workbank gebieden toch? Heb veeeel hout nodig
Dat is die dude in Armor toch?SMD007 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:38:
[...]
spoiler:Je moet met Paladin Danse praten. Daarna moet je de lift naar boven weer pakken.
Als ik daar tegen praat zegt hij "We moeten stil zijn, er zijn misschien nog vijanden aanwezig".
Terwijl dus alle kamertjes leeg zijn.
klinkt alsof er ergens nog een vijand vergeten is. Ik zou zeggen probeer te back tracken en anders herstart de missie vanaf het punt dat je het gebouw binnen ging (of vanaf het punt dat je deDonstil schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:45:
[...]
Dat is die dude in Armor toch?
Als ik daar tegen praat zegt hij "We moeten stil zijn, er zijn misschien nog vijanden aanwezig".
Terwijl dus alle kamertjes leeg zijn.
spoiler:
activeert.
raket
Waarom quote je mij?Freakiebeakie schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:32:
[...]
misschien is er wat mis met je pc want ik heb nog nooit zo'n mooie regendruppels gezien als in fallout 4
Ja precies, ik ga maar opnieuw beginnenSMD007 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:50:
[...]
klinkt alsof er ergens nog een vijand vergeten is. Ik zou zeggen probeer te back tracken en anders herstart de missie vanaf het punt dat je het gebouw binnen ging (of vanaf het punt dat je despoiler:activeert.raket
Dacht als ik nou wat kleins mis dan kan ik dat nog even doen.
Hierzo alle tijdschrijft covers (+ wat ander spul) uit Fallout 4
http://plank-69.deviantar...y/56268613/Bethesda-Games
http://plank-69.deviantar...y/56268613/Bethesda-Games
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Aangezien dit je eerste keer is met Nexus Modmanager kan ik je de onderstaande video's sterk aanbevelen. Deze 'instructievideo's' hebben mij in ieder geval ontzettend goed op weg geholpen in de tijd dan ik Fallout New Vegas en Skyrim aan het modden was. Voor de volledigheid heb ik ook wat leuke Fallout 4 Build video's geplaatst wat het bouwen van je settlement wellicht ten goede komt. Voor mij was de advanced building video qua tips echt een verademing...copywizard schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:25:
[...]
top dankje ik ga vanavond me er nog verder in verdipen en zal binnekort nieuwe fotos plaatsten van me nieuwe fort gezien mijn oude geheel gesloopt is en ik opnieuw ben begonnen ik heb ok gevonden hoe je alles mooi recht kan krijgen enzo dus zal binnenkort even wat fotos delen
Nexus Modmanager beginners guide: what is Nexus Modmanager?
Installing Nexus for Fallout 4 guide:
Beginners building guide:
Advanced building guide:
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
dankjewel ik ga er eens naar kijken en zal er vast nog wat van lerenFloydRaalte schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:20:
[...]
Aangezien dit je eerste keer is met Nexus Modmanager kan ik je de onderstaande video's sterk aanbevelen. Deze 'instructievideo's' hebben mij in ieder geval ontzettend goed op weg geholpen in de tijd dan ik Fallout New Vegas en Skyrim aan het modden was. Voor de volledigheid heb ik ook wat leuke Fallout 4 Build video's geplaatst wat het bouwen van je settlement wellicht ten goede komt. Voor mij was de advanced building video qua tips echt een verademing...
Nexus Modmanager beginners guide: what is Nexus Modmanager?
[video]
Installing Nexus for Fallout 4 guide:
[video]
Beginners building guide:
[video]
Advanced building guide:
[video]
Heeft iemand anders "last" van willekeurig neerstortende Vertibirds? Ik heb gisteren zo'n twee uur gespeeld en ik heb al drie crashes meegemaakt. Ik heb niet het idee dat er daadwerkelijk vijanden in de buurt waren.
Komt volgens mij door bezopen BoS pilotenErikT738 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:57:
Heeft iemand anders "last" van willekeurig neerstortende Vertibirds? Ik heb gisteren zo'n twee uur gespeeld en ik heb al drie crashes meegemaakt. Ik heb niet het idee dat er daadwerkelijk vijanden in de buurt waren.
Heb het regelmatig meegemaakt dat ze in downtown Boston gewoon vol gebouwen in vliegen
Ik wil graag fallout 4 gaan halen, maar ik weet niet voor welke console. Ik heb zowel een ps4 als xbone, ik lees wisselende verhalen over performance op de consoles. Welke raden jullie aan?
Vind de controller van de xbox vele male fijner, maar als er op de xbone meer bugs/ glitches zijn, dan misschien toch maar de ps4 versie.
Vind de controller van de xbox vele male fijner, maar als er op de xbone meer bugs/ glitches zijn, dan misschien toch maar de ps4 versie.
Voor allebei de consoles gewoon. Kan je mooi vergelijkenco2301 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:24:
Ik wil graag fallout 4 gaan halen, maar ik weet niet voor welke console. Ik heb zowel een ps4 als xbone, ik lees wisselende verhalen over performance op de consoles. Welke raden jullie aan?
Heb zelf alleen ervaring op de PS4. Best veel gespeeld de laatste weken en ben tevreden over de performance. Weinig FPS drops, bugs en totaal geen vastlopers (denkt terug aan Fallout 3 en New Vegas op de PS3
Hmm oke, op de ene site lees ik dat de ps4 veel problemen heeft, en op de andere dat de xbox juist weer problemen heeft. Nja, dan wordt het de xbox versie denk, controllerGeteisem schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:34:
[...]
Voor allebei de consoles gewoon. Kan je mooi vergelijken![]()
Heb zelf alleen ervaring op de PS4. Best veel gespeeld de laatste weken en ben tevreden over de performance. Weinig FPS drops, bugs en totaal geen vastlopers (denkt terug aan Fallout 3 en New Vegas op de PS3)
Ik speel ook op de PS4 en heb weinig problemen. Fps is meestal ok, in sommige binnen locaties soms een kleine dip. En een keer een crash gehad. En amper last van bugs gehad, glitched wel, maar dat hoort bij de game/engine/Bethesda.
Ik zou zeggen, koop hem voor de PS4!
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik speel hem op de x1. kan dus niet oordelen over de PS4, maar heb nog geen enkele keer meegemaakt dat die vast loopt, stottert of wat voor andere performance issue dan ook.co2301 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:38:
[...]
Hmm oke, op de ene site lees ik dat de ps4 veel problemen heeft, en op de andere dat de xbox juist weer problemen heeft. Nja, dan wordt het de xbox versie denk, controller
Ik dus alleen zeggen dat hij mij goed draait.
Ook binnenlokaties heb ik geen last. Speel inmiddels al 30+ uur
[ Voor 5% gewijzigd door mike0001 op 25-11-2015 13:44 ]
-SaveMe- schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:40:
Ik speel ook op de PS4 en heb weinig problemen. Fps is meestal ok, in sommige binnen locaties soms een kleine dip. En een keer een crash gehad. En amper last van bugs gehad, glitched wel, maar dat hoort bij de game/engine/Bethesda.
Gezien deze twee opmerkingen zou ik voor de X1 gaanmike0001 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:43:
[...]
Ik speel hem op de x1. kan dus niet oordelen over de PS4, maar heb nog geen enkele keer meegemaakt dat die vast loopt, stottert of wat voor andere performance issue dan ook.
Ik dus alleen zeggen dat hij mij goed draait.
Ook binnenlokaties heb ik geen last. Speel inmiddels al 30+ uur
Let op:
Globaal spoiler beleid
-Details over de mainquest of grotere sidequest -> spoilertag
-Locatie van "one of a kind" wapens -> spoilertag
-Locatie van reguliere vijanden, wapens etc -> spoiler niet nodig.
Gebruik vooral je gezonde verstand!
Globaal spoiler beleid
-Details over de mainquest of grotere sidequest -> spoilertag
-Locatie van "one of a kind" wapens -> spoilertag
-Locatie van reguliere vijanden, wapens etc -> spoiler niet nodig.
Gebruik vooral je gezonde verstand!