Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:13

Zeror

Ik Henk 'm!

Scrisissszzz schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:04:
[...]

Ik gebruik de app vooral met de map in beeld. Dan zie je actief waar je naartoe loopt :)

Ik was gister Dogmeat kwijt! Ik heb heel veel lopen scrappen en ook alle doghouses in Sanctuary. Maar nu is ie nergens meer te vinden. Las ook dat Dogmeat dus niet aan komt als je de bel rinkelt...

Nu naast mijn huis maar een nieuw doghouse gezet en hopelijk komt ie daarheen. Ik stuur standaard alle companions naar Sanctuary dus hij moet daar ook zijn... Vaaaag
Las ergens op internet dat Dogmeat ook weleens terugkeert naar Red Rocket Station (waar je hem gevonden hebt) als je hem kwijtraakt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Angeloonie schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:04:
Gisteren kennis gemaakt met The Institute, maar eigenlijk heb ik er ineens geen zin meer in. :/
Ik wil niet kiezen tussen alle partijen.. Die keuzes zijn zeker in FO4 erg lastig, in FO3 en New Vegas vond ik het wat makkelijker, maar hier hebben alle partijen wel wat.

spoiler:
Ik heb uiteindelijk f*ck you gezegd tegen mijn Father, en ben met de Minutemen verder gegaan. maar toen ik net in The Institute zat had ik zoiets van "ik heb hier geen zin in" en ben gestopt met spelen.
Ik zit er sterk over na te denken om een oude save terug te laden en nog niets te gaan doen. Dit lijkt mij namelijk "the point of no return" in FO4. Je kiest een factie om die teleporter te bouwen en daarna zit je aan die factie vast, toch?
Blijf het lastig vinden om een keuze te maken, dat hebben ze wel goed gedaan.
Volgens mij zijn dit de standpunten een beetje:
- BoS: alle synths zijn kut en moeten dood.
- Railroad: sommige synths zijn goed, maar we moeten alsnog the Institute slopen
- Minutemen: mogelijk zijn de synths goed of slecht, maar omdat ze zo geheimzinnig zijn zal het wel slecht zijn
- Institute: synths zijn awesome en we helpen de mensheid alleen maar. Ohja, we sturen wel synths naar buiten om iedereen die we tegen komen af te knallen 8)7

Alle facties hebben wel wat juiste argumenten, en ik kan niet echt een keuze maken :/
Dat vind ik juist tof, ik hoef in mijn eerste playthrough ook echt niet alles te vinden, upgraden, te vriend houden of doen. Ik ga hem zeker nog een keer spelen met een heleboel andere keuzes. Maar desnoods kun je nu gewoon een save maken waarbij iedereen nog bevriend is. Kun je van daar opnieuw spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:27

Rmg

D4NG3R schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:28:
[...]

Oeh.. Daar moeten leuke dingen mee te doen zijn, zowel in het spel zelf als in de app.
AutoStimpack service :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

hexta schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:45:
[...]

Zetten ze die erna wel op de juiste plek terug, of blijven ze de power armors dragen?
Ook wel leuk als ze die dingen aanhouden. Je eigen BoS basis. :P
toen de aanval was afgelopen heb ik ze allemaal aangesproken en ze uit laten stappen.
maak me overigens niet echt druk over het feit dat mijn cores zo leeg raken want ik kom om in die dingen.
eergisteren ben ik een nieuwe game begonnen op Survival Difficulty en op lvl 11 heb ik al weer 17 fusion cores, als je goed oplet kom je die dingen echt overal tegen :P
spoiler:
echt dichtbij Sanctuary kan je een robot vinden met daar vlakbij een console, eject de holotape en kies self destruct (2 cores). niet ver daar vandaan ligt een neergestorte vertibird met een PA er bij ( 1 core) .
die 3 cores kan je eigenlijk meteen in het spel oppikken, ik was geloof ik lvl 4 ofzo :)
Sluw schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:12:
[...]

Dat vind ik juist tof, ik hoef in mijn eerste playthrough ook echt niet alles te vinden, upgraden, te vriend houden of doen. Ik ga hem zeker nog een keer spelen met een heleboel andere keuzes. Maar desnoods kun je nu gewoon een save maken waarbij iedereen nog bevriend is. Kun je van daar opnieuw spelen.
spoiler:
op het moment dat je de teleport gaat bouwen en je kiest bijvoorbeeld de railroad als groep die je daarmee gaat helpen is nog niks echt definitief. alleen BOS is beledigd omdat ze zelf willen helpen. maar je kan ze alle 3 op de hoogte brengen en ze blijven allemaal bevriend met je. Ik vind the institute de overduidelijke bad guys in het spel. ze zijn er dan zogenaamd om de mensen te helpen maar inderdaad ze schieten iedereen die ze tegenkomen meteen af. Father is ook helemaal niet voor rede vatbaar het is echt zoals hij het wil of helemaal niet. en dat stond mij ook niet aan. ik twijfelde eigenlijk de hele tijd totdat ik hem ontmoeten bij de ruins, toen hij begon te vertellen dat hij nog nooit boven was geweest en dat hij het allemaal maar kansloos vond. |toen dacht ik WTF. wat weet jij er nou van, 60 jaar onder de grond gewoond terwijl ik hier een leven heb opgebouwd en ik vind dat de commonwell een kans verdient.
kreeg meteen ruzie met hem en woesshh weg was ie. Toen werd ik nog bozer want mijn X-01 armor stond nog in de institute :D

[ Voor 43% gewijzigd door Freakiebeakie op 23-11-2015 10:49 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

Zeror schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:07:
[...]

Las ergens op internet dat Dogmeat ook weleens terugkeert naar Red Rocket Station (waar je hem gevonden hebt) als je hem kwijtraakt.
Ik heb hem hier ooit gevonden toen ik hem kwijt was.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

Awesome, ben benieuwd wat hier verder mee gaat gebeuren.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:28
Angeloonie schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:04:
Gisteren kennis gemaakt met The Institute, maar eigenlijk heb ik er ineens geen zin meer in. :/
Ik wil niet kiezen tussen alle partijen.. Die keuzes zijn zeker in FO4 erg lastig, in FO3 en New Vegas vond ik het wat makkelijker, maar hier hebben alle partijen wel wat.

spoiler:
Ik heb uiteindelijk f*ck you gezegd tegen mijn Father, en ben met de Minutemen verder gegaan. maar toen ik net in The Institute zat had ik zoiets van "ik heb hier geen zin in" en ben gestopt met spelen.
Ik zit er sterk over na te denken om een oude save terug te laden en nog niets te gaan doen. Dit lijkt mij namelijk "the point of no return" in FO4. Je kiest een factie om die teleporter te bouwen en daarna zit je aan die factie vast, toch?
Blijf het lastig vinden om een keuze te maken, dat hebben ze wel goed gedaan.
Volgens mij zijn dit de standpunten een beetje:
- BoS: alle synths zijn kut en moeten dood.
- Railroad: sommige synths zijn goed, maar we moeten alsnog the Institute slopen
- Minutemen: mogelijk zijn de synths goed of slecht, maar omdat ze zo geheimzinnig zijn zal het wel slecht zijn
- Institute: synths zijn awesome en we helpen de mensheid alleen maar. Ohja, we sturen wel synths naar buiten om iedereen die we tegen komen af te knallen 8)7

Alle facties hebben wel wat juiste argumenten, en ik kan niet echt een keuze maken :/
Je kunt nog wel even door:

spoiler:
Point of no return komt pas iets later. Je kunt gewoon die teleporter bouwen (anders kom je helemaal niet in de institute). Vervolgens kun je daar een questline beginnen die je al vrij snel de optie geeft om te kiezen (= point of no return). Anders gezegd, je kunt nog veilig naar de institute om daar een beetje rond te neuzen, daarna wordt het kiezen.

Trouwens wordt de point of no return echt heel duidelijk in beeld gebracht. Bij de betrefffende quest wordt letterlijk gevraagd: 'weet je zeker dat je deze kant kiest want..' Zo lang je dat punt nog niet bereikt hebt kun je alle factions nog kiezen.

[ Voor 6% gewijzigd door Grimmie187 op 23-11-2015 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 19:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Grimmie187 schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:42:
[...]

Je kunt nog wel even door:

spoiler:
Point of no return komt pas iets later. Je kunt gewoon die teleporter bouwen (anders kom je helemaal niet in de institute). Vervolgens kun je daar een questline beginnen die je al vrij snel de optie geeft om te kiezen (= point of no return). Anders gezegd, je kunt nog veilig naar de institute om daar een beetje rond te neuzen, daarna wordt het kiezen.
spoiler:
Ik was vanmorgen al gestart met de "invasie" van The Institute met The Minutemen. Alleen ben ik toen gestopt omdat ik dit eigenlijk niet wilde. Denk dat ik dus een nog oudere save moet gaan laden vóór ik die Teleporter gebouwd heb om dan zoveel mogelijk quests te doen.

Wordt alleen knettergek van die Radiant quests die continue herhalen, daardoor weet je vaak niet wat wel/niet normale quests zijn. :( Die hadden wat mij betreft gewoon onder "Misc. quests" moeten staan.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Angeloonie schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:46:
[...]

spoiler:
Ik was vanmorgen al gestart met de "invasie" van The Institute met The Minutemen. Alleen ben ik toen gestopt omdat ik dit eigenlijk niet wilde. Denk dat ik dus een nog oudere save moet gaan laden vóór ik die Teleporter gebouwd heb om dan zoveel mogelijk quests te doen.

Wordt alleen knettergek van die Radiant quests die continue herhalen, daardoor weet je vaak niet wat wel/niet hoofdquests zijn. :( Die hadden wat mij betreft gewoon onder "Misc. quests" moeten staan.
Zie mijn edit, volgens mij kun je nog alle kanten op.

Wat betreft de hoofd, side en misc. quests kan het allemaal wel wat duidelijker inderdaad.. Heb me af en toe rot gezocht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:52

Case_C

[Team Carrack]

Ondertussen 22 uur in Fallout zitten. Dit weekend even wat ingehaald :+ .

Bij mij zit Dogmeat 'veilig' in Sanctuary :) . Wel vervelend dat hij elke keer zielig loopt te doen wanneer hij niet mee mag :P .
spoiler:
Ondertussen ook al een paar andere companions verzameld :) .
Catie, erg handig als lock-picker :) . Moet nu alle Master safes weer langs met haar.
Curie, volgens mij een van de meest interessante companions. Vraag me af of die quest me naar de Railroad of de Institute brengt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAJOR SPOILER

spoiler:
Gister de game uitgespeeld, was met de BoS gegaan omdat ik dat ook in Fallout 3 deed en ze toen wel wat betere standpunten hadden dan deze keer. Ik vond het wel jammer dat ze gelijk een nuke op the institute moesten gooien, en dat je Shaun nog tegen komt terwijl je iedereen aan het afknallen bent.

Oh, en ik vind Elder Maxson wel een pik omhoog. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
Scrisissszzz schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:04:
[...]

Ik gebruik de app vooral met de map in beeld. Dan zie je actief waar je naartoe loopt :)

Ik was gister Dogmeat kwijt! Ik heb heel veel lopen scrappen en ook alle doghouses in Sanctuary. Maar nu is ie nergens meer te vinden. Las ook dat Dogmeat dus niet aan komt als je de bel rinkelt...

Nu naast mijn huis maar een nieuw doghouse gezet en hopelijk komt ie daarheen. Ik stuur standaard alle companions naar Sanctuary dus hij moet daar ook zijn... Vaaaag
Had ik gisteren ook en het voelde nog vervelend ook :o Mijn virtuele hondje :+

Gelukkig speel ik op de pc en na 2 codes intikken stond hij weer naast me _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwaas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 11:34

dwaas

_

Gisteren een uurtje of 2 begonnen. Need more bobbypins!
Werkt dat nou op geluid? Als het kraakt of juist niet kraakt moet je draaien?

En ik kan nog niets met de perks doen. Ben ik nog niet goed genoeg? Bij het start van de game geef je str en int en luck enzo op, maar het unlocken van de perks hangt samen met je level o.i.d.?
Moet ook nog youtuben hoe je van een generator de stroom naar een lamp krijgt.

King for a day,... fool for a lifetime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Als je draait met die bobbypin gaat hij tikken als hij niet verder gaat, hoe harder je tikt hoe sneller die kapot gaat.

Blijven draaien dus, en voorzichtig openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
is er al is een mod voor je power armor moet je wel sience op 4 hebben maar dan kan je een stimpack dispenser maken die als je hp laag word automatisch een stimpack gebruikt

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dwaas schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:18:

En ik kan nog niets met de perks doen. Ben ik nog niet goed genoeg? Bij het start van de game geef je str en int en luck enzo op, maar het unlocken van de perks hangt samen met je level o.i.d.?
Werkt inderdaad op geluid (PC) of op vibratie (Console). Kunst is om heeeeeeel langzaam te draaien, zodra er weerstand komt (geluid/vibratie dus) dan gelijk loslaten en iets andere angle proberen. Wat in het begin handig is, is om even te Quicksaven. Bij kapotte pin even laden en nog een keer proberen...

De hoogte van je stats (str/per/end/char/int/agi/luck) bepalen welke perks je kunt kiezen in de perk chart. Zodra je er eentje kiest is deze gelijk actief. Je hoeft niet per se de perks in bepaalde volgorde te kiezen (je kunt dus beginnen met een perk onderin de kaart).

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Geen idee of 't geluid er iets mee te maken heeft, overigens zit ik nu op 40 bobby pins :p .. dus je vind er vanzelf meer ;) .
Als 't goed is kan je de perks levellen, waarvoor je SPECIAL hoog genoeg is.
Als je in 'build' mode zit, kan je met spatie beginnen met het spannen van een draad tussen electische componenten. Indien nog moet je er wel een 'pylon' tussen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23

Als er geen weerstand is kun je draaien en als de bobbypin gaat trillen/kraken moet je stoppen. Je moet dus de plek vinden met geen weesrtand. Hoe hoger je lockpick skills hoe groter dat punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

draai met je muis de pin en dan probeer je te draaien. je hoort een soort van tik als ie vast loopt dan moet je snel stoppen ne meer een kant op draaien.
een generator aan een ander ding verbinden doe je heel simpel, je bouwt hem en dan krijg je onder in de beeld de optie connect wire ofzo daar klik je op en dan zie je een draadje die je met je muis naar bv een lamp kunt bewegen en dan KLIK lampje brand.

gister in me 2e playtrough een hotrod magazine gevonden :P nieuwe pantjobs voor me armors.
ben benieuwd

[ Voor 5% gewijzigd door Freakiebeakie op 23-11-2015 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Moet wel zeggen dat het met de muis heel moeilijk is om uiterst links en rechts te draaien met de bobby-pin :/ . Dat zal met de controller wel makkelijker gaan gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

totaal geen moeite mee, maja speel alle fallout games met muis en kb dus ben er zo langzamerhand aan gewend. ik probeer altijd eerst voorzichtig de begin stand en als dat hem niet is ga ik ongeveer in een hoek van 30 graden naar links of rechts. dan heb ik hem meestal wel gevonden en is het een beetje bijsturen om het perfecte plekje te vinden. komt zelden voor dat je helemaal uiterst links of rechts moet zoeken

[ Voor 9% gewijzigd door Freakiebeakie op 23-11-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Wat is je framerate? Zoals alles in dit spel is ook lockpicken gebonden aan je framerate. Ik had mijn frames unlocked door de .ini file aan te passen, omdat de game standaard op 30FPS draait. Toen ik dit unlocked had draaide de game mooi, echter gezien er geen "lock" was draaide het in het lockpick scherm op 2568fps, gezien er niets anders gerenderd word in dat scherm. Dit betekende dat als ik m'n w, a, s of d knop indrukte ik in een keer helemaal naar links ging en zo'n beetje elke lockpick breekte.

Het unlocken van je frames maakt lockpicken dus niet meer te doen.

Tip: zet je monitor op 60Hz, zet Vsync aan. Bam, steady 60FPS ingame geen andere rare physics elementen en de game loopt zoals het bedoelt is. Plus lockpicken werkt gewoon zoals het zou moeten.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Er zijn wel meer issues met je framerate locken, ik kon bijv geen deuren meer openen met consoles, als ie al naar de optie ging deed hij het gewoon niet sprong terug naar "door closed".

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:46
Case_C schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:25:
Moet wel zeggen dat het met de muis heel moeilijk is om uiterst links en rechts te draaien met de bobby-pin :/ . Dat zal met de controller wel makkelijker gaan gok ik.
Misschien draai je de muis met het rondje mee? Je moet gewoon de muis naar links of rechts bewegen. Het is normaal gesproken dus heel gemakkelijk. Of je hebt je muisgevoeligheid heel laag staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:51

Fordox

00101010

Haha ik heb zoveel skyrim gespeeld als dief dat ik zelfs masterlocks met 1 pin gemakkelijk open krijg :)
Het is eerst veel tasten, kijken waar het slot draait. En dan op gevoel de sweetspot kiezen van de lock.

En ik heb ook het punt gehad dat je alles moet kiezen.. Ik kan wel aanraden om de charisma hoog te hebben als je een paar vrienden wilt houden. Ik zie nu pas hoe belangrijk charisma is :')

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
ye-roon schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:32:
[...]

Wat is je framerate? Zoals alles in dit spel is ook lockpicken gebonden aan je framerate. Ik had mijn frames unlocked door de .ini file aan te passen, omdat de game standaard op 30FPS draait. Toen ik dit unlocked had draaide de game mooi, echter gezien er geen "lock" was draaide het in het lockpick scherm op 2568fps, gezien er niets anders gerenderd word in dat scherm. Dit betekende dat als ik m'n w, a, s of d knop indrukte ik in een keer helemaal naar links ging en zo'n beetje elke lockpick breekte.

Het unlocken van je frames maakt lockpicken dus niet meer te doen.

Tip: zet je monitor op 60Hz, zet Vsync aan. Bam, steady 60FPS ingame geen andere rare physics elementen en de game loopt zoals het bedoelt is. Plus lockpicken werkt gewoon zoals het zou moeten.
Ik heb niks aan de ini veranderd en bij mij is er geen 30 fps lock. Hoor er wel meer mensen over, is dat echt waar? Of de informatie over de 30 fps lock is niet correct, of iets met driversettings klopt niet of het is random?
Kan me in ieder geval niet voorstellen dat het spel default met de 30 fps lock wordt geleverd. Dat had Skyrim trouwens ook niet. Wel bekend met deze engine is dat er problemen ontstaan als je meer dan 60 fps draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Playa del C. schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:33:
[...]

Misschien draai je de muis met het rondje mee? Je moet gewoon de muis naar links of rechts bewegen. Het is normaal gesproken dus heel gemakkelijk. Of je hebt je muisgevoeligheid heel laag staan?
Ah dat kan ik eens proberen, en ja ik draai volgens mij met het rondje mee :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Case_C schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:25:
totaal geen moeite mee; vind muis 10x precieser; beweeg je ook niet meer tijden unlocken
breek veeel minder pins sinds ik met muis speel. zie je maar; verschilt van persoon tot persoon

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:16
Ik heb zelf totaal geen moeite met unlocken van locks zit op dit moment op 75 bobby pins ze gaan vrijwel nooit kapot en ik lockpick toch echt alles wat ik tegenkom. Moet ook wel als ik er bij wil want ik heb totaal geen punten in computer hacking. Dat doe ik met volgende playthrough wel een keer tot nu toe nog in alle belangrijke systemen kunnen komen door de code te vinden. De paar dingen waar ik nu niet in komen kan ik mooi in mn 2de playthrough een keer proberen.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Playa del C. schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:39:
[...]

Ik heb niks aan de ini veranderd en bij mij is er geen 30 fps lock. Hoor er wel meer mensen over, is dat echt waar? Of de informatie over de 30 fps lock is niet correct, of iets met driversettings klopt niet of het is random?
Kan me in ieder geval niet voorstellen dat het spel default met de 30 fps lock wordt geleverd. Dat had Skyrim trouwens ook niet. Wel bekend met deze engine is dat er problemen ontstaan als je meer dan 60 fps draait.
In Skyrim staat Vsync standaard aan. Er is ingame geen optie om dat uit te zetten. Voor de meeste mensen toen(hoge refresh rate monitoren waren 4 jaar gelden nog niet heel populair, mede door het feit dat ze onbetaalbaar waren) was dit geen probleem, gezien alle schermen 60Hz waren en de game dus maximaal 60FPS trok, precies waar de engine op gebouwd was.

Bij mij, de eerste keer dat ik de game starte, niets veranderd in de ini files, 30FPS lock. Hoger ging het niet. M'n scherm stond nog op 60Hz(for reference het kan maximaal 144Hz aan). Maar dan nog 30FPS lock. Ik kreeg gewoon pijn in m'n ogen er van. Ik heb een Nvidia 780 Ti. De game zet het op 30FPS met die kaart. Een vriend van me heeft een 970 en die had standaard 60FPS(Vsync, z'n scherm kan neit hoger). Mijn vermoede is dat de "oude" kaarten automatisch lager gezet worden door de game, ondanks dat de 780Ti net een paar procent sneller is dan de 970.

Er zijn ook mensen waar er geen FPS lock ingesteld is. Het is allemaal erg vreemd, maar wel overduidelijk is de PC versie een poort van een console versie.

Goed. Ik de boel unlocked dus, en lockpicks braken left en right, ik kon het gewoon niet, toen keek ik wat shadowplay aangaf in het lockpick scherm, 2568FPS. Het was niet te doen, dus scherm op 60Hz gezet, Vsync aan via nvidia control panel. Alles loopt als een zonnetje. Behalve midden in Boston. Zelfs als ik naar de grond kijk heb ik daar frame drops, soms naar 30FPS. Hoe hoger ik ben in de map, hoe lager de drop. Het is alleen daar. Ik weet ook wel hoe het komt, het is een fout in de code. De game probeert alles te renderen in de buurt, inclusief de zon en de schaduwen van alle gebouwen. Ook van de gebouwen achter je en gebouwen achter gebouwen die je niet kan zien. Omdat daar zoveel tegelijk staat kan de engine dat niet aan, en boom, fps drops. Ergens midden in de wastes een shitton aan buildings waar iedereen aant vechten is en alles om je heen ontploft: 60FPS. Midden in boston(voor uitgang van goodneighbour): 50 met drops naar 30 terwijl ik naar een muur aant kijken ben. Conclusie: die area is slecht optimized.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik vind het trouwens best jammer dat je ook niet verplicht wordt om de Power Armor te gebruiken (omdat het in het "beeld" van FO4 zo'n grote aanwezigheid heft). Ze hadden best een paar missies kunnen bedenken waarbij je dat ding echt nodig had (bijv. met giftige gassen, onder water of extreme radiation oid).

Ook valt het nu wel op dat de main quest wel erg kort is. Ik heb voor mijn gevoel nauwelijks main quests gedaan en zit al tegen het einde. Dit is voor mijn gevoel de flow een beetje:
spoiler:
Uit de vault, naar Concord. Daarna naar Diamond City, vervolgens Kellogg vinden. Daarna geheugen uitlezen, Courser killen en naar The Institute. Vervolgens de aanval op The Institute en daarna (denk ik) klaar
Voelt al met al aan als erg kort als je puur naar die quests kijkt. Misschien dat ik bepaalde quests direct kon starten omdat ik al benodigde sidequests en materialen had, maar toch..

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 23-11-2015 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Angeloonie schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:13:
Ik vind het trouwens best jammer dat je ook niet verplicht wordt om de Power Armor te gebruiken (omdat het in het "beeld" van FO4 zo'n grote aanwezigheid heft). Ze hadden best een paar missies kunnen bedenken waarbij je dat ding echt nodig had (bijv. met giftige gassen, onder water of extreme radiation oid).
spoiler:
Heb je de trip door de atom crater, naar de institute scientist, zonder power armor gedaan dan?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
ye-roon schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:00:
[...]

In Skyrim staat Vsync standaard aan. Er is ingame geen optie om dat uit te zetten. Voor de meeste mensen toen(hoge refresh rate monitoren waren 4 jaar gelden nog niet heel populair, mede door het feit dat ze onbetaalbaar waren) was dit geen probleem, gezien alle schermen 60Hz waren en de game dus maximaal 60FPS trok, precies waar de engine op gebouwd was.

Bij mij, de eerste keer dat ik de game starte, niets veranderd in de ini files, 30FPS lock. Hoger ging het niet. M'n scherm stond nog op 60Hz(for reference het kan maximaal 144Hz aan). Maar dan nog 30FPS lock. Ik kreeg gewoon pijn in m'n ogen er van. Ik heb een Nvidia 780 Ti. De game zet het op 30FPS met die kaart. Een vriend van me heeft een 970 en die had standaard 60FPS(Vsync, z'n scherm kan neit hoger). Mijn vermoede is dat de "oude" kaarten automatisch lager gezet worden door de game, ondanks dat de 780Ti net een paar procent sneller is dan de 970.

Er zijn ook mensen waar er geen FPS lock ingesteld is. Het is allemaal erg vreemd, maar wel overduidelijk is de PC versie een poort van een console versie.

Goed. Ik de boel unlocked dus, en lockpicks braken left en right, ik kon het gewoon niet, toen keek ik wat shadowplay aangaf in het lockpick scherm, 2568FPS. Het was niet te doen, dus scherm op 60Hz gezet, Vsync aan via nvidia control panel. Alles loopt als een zonnetje. Behalve midden in Boston. Zelfs als ik naar de grond kijk heb ik daar frame drops, soms naar 30FPS. Hoe hoger ik ben in de map, hoe lager de drop. Het is alleen daar. Ik weet ook wel hoe het komt, het is een fout in de code. De game probeert alles te renderen in de buurt, inclusief de zon en de schaduwen van alle gebouwen. Ook van de gebouwen achter je en gebouwen achter gebouwen die je niet kan zien. Omdat daar zoveel tegelijk staat kan de engine dat niet aan, en boom, fps drops. Ergens midden in de wastes een shitton aan buildings waar iedereen aant vechten is en alles om je heen ontploft: 60FPS. Midden in boston(voor uitgang van goodneighbour): 50 met drops naar 30 terwijl ik naar een muur aant kijken ben. Conclusie: die area is slecht optimized.
Mijn punt was ook meer dat je het misschien niet in de ini settings en gane engine moet zoeken. Het lijkt er meer op dat iets op jouw pc ervoor zorgt dat deze game op 30 fps locked.
Fallout 4 heeft trouwens standaard wel vsync aan. Je zei dat je 60 fps capped op je 144 Hz systeem. Als die cap op 59,9 uitkomt door wat voor reden dan ook, zal fallout 4 met standaard vsync ook terugvallen op 30. Ofzoiets, kan niet in jouw setup kijken.

Het is wel een feit inderdaad dat de engine erg slecht met fps omgaat, wat sinds skyrim en de introductie van hoge Hz schermen duidelijk werd. Als ik Todd Howard was, zou ik dat echt vóór de release van Skyrim nog gefixed willen hebben. Zal wel niet goed mogelijk zijn in hun ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:10
YakuzA schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:22:
[...]

spoiler:
Heb je de trip door de atom crater, naar de institute scientist, zonder power armor gedaan dan?
Die kan je ook bereiken zonder power armor, met een hazmat suite of puur op radaway/ rad x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Dit is voor mijn gevoel de flow een beetje:
spoiler:
Uit de vault, naar Concord. Daarna naar Diamond City, vervolgens Kellogg vinden. Daarna geheugen uitlezen, Courser killen en naar The Institute. Vervolgens de aanval op The Institute en daarna (denk ik) klaar
Voelt al met al aan als erg kort als je puur naar die quests kijkt. Misschien dat ik bepaalde quests direct kon starten omdat ik al benodigde sidequests en materialen had, maar toch..
Dat is maar één van de mogelijke paden/facties die je kunt kiezen, er zijn er nog veel meer, met net zoveel mogelijke uitkomsten. Het scenario wat je hier beschrijft is mischien 10-15%. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

YakuzA schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:22:
[...]

spoiler:
Nope, maar dat was ook wel een tripje van niets, was binnen een minuut daar en vervolgens met fast travel weer terug naar Sanctuary om de Power Armor te stallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

NLxAROSA schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:33:
[...]

Dat is maar één van de mogelijke paden/facties die je kunt kiezen, er zijn er nog veel meer, met net zoveel mogelijke uitkomsten. Het scenario wat je hier beschrijft is mischien 10-15%. :)
Volgens mij niet hoor, dit gaat voor bijna alle facties gelijk op. De laatste quests zullen wel afwijken maar volgens mij
spoiler:
moet je met alle facties die Courser killen, teleporter bouwen e.d.
Dus enkel de laatste paar quests wijken af.
Dit is puur de main quest hé, niet de factiequests die daar los van staan.

En yep, dit bevestigd het ook, er zijn maar erg weinig main quests.. Waarvan 2 met de vault 111: http://www.polygon.com/fa.../11/9/9696250/main-quests

Enkel de laatste 1/2 quests missen daar.

[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 23-11-2015 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Laatst online: 12-09 15:00

Ook valt het nu wel op dat de main quest wel erg kort is. Ik heb voor mijn gevoel nauwelijks main quests gedaan en zit al tegen het einde. Dit is voor mijn gevoel de flow een beetje:
spoiler:
Goede samenvatting en inderdaad erg kort. Je kunt het heel snel doorlopen als je wilt. Zeker tijdens tweede playthrough beland je al snel op een bepaald punt. Daarna ben ik maar zij-missies gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Playa del C. schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:25:
[...]

Mijn punt was ook meer dat je het misschien niet in de ini settings en gane engine moet zoeken. Het lijkt er meer op dat iets op jouw pc ervoor zorgt dat deze game op 30 fps locked.
Fallout 4 heeft trouwens standaard wel vsync aan. Je zei dat je 60 fps capped op je 144 Hz systeem. Als die cap op 59,9 uitkomt door wat voor reden dan ook, zal fallout 4 met standaard vsync ook terugvallen op 30. Ofzoiets, kan niet in jouw setup kijken.

Het is wel een feit inderdaad dat de engine erg slecht met fps omgaat, wat sinds skyrim en de introductie van hoge Hz schermen duidelijk werd. Als ik Todd Howard was, zou ik dat echt vóór de release van Skyrim nog gefixed willen hebben. Zal wel niet goed mogelijk zijn in hun ogen.
Yup, the witcher 3 draait 90-120FPS met alles op Ultra en ziet er ongeveer factor 4 beter uit dan Fallout 4, maar het ligt inderdaad aan mijn systeem. Please, ik weet hoe m'n systeem werkt, ik weet hoe ik het moet instellen en ik weet hoe ik een ini file moet editten om iets wel werkbaar te krijgen.

Zoals ik ook al verteld heb zijn er meerdere situaties. Ongeveer samen te vatten in drie verschillende: 1) machines waar er geen frame lock lijkt te zijn. 2) machines waar de frames op 60 gelocked zijn en 3) machines waar de frames op 30 gelocked zijn. Uit alles wat ik er over gelezen heb is het meest logische dat het iets met de generatie van de grafische kaart te maken heeft. Maar precies weten doe ik dat niet, ik heb ook niet even 6 kaarten liggen om het te testen.

Ik zei ook niet dat de frames capped zijn op 60 op mijn 144Hz systeem. Ik heb gezegd dat ik mijn 144Hz scherm in de instellingen van windows zo heb gezet dat deze op 60Hz draait. Op die manier kan vsync aan(wat deze game graag wil) en heb ik een stabiele game ervaring.

Het is wat je in je laatste alinea zegt: de game bind alles vast aan de FPS. Waardoor je hele buggy situaties kan veroorzaken. Maar waardoor de game ook veel sneller loopt. Het is een heel makkelijk truukje voor ontwikkelaars, gezien ze de game zo optimaliseren voor consoles. De game runt 60FPS, altijd, altijd zelfde input. Laten we alles aan de FPS koppelen is makkelijker programmeren. Bij de nieuwe blackops hebben ze precies hetzelfde gedaan. Mouse turn speed is daar gekoppeld aan FPS waardoor het super lastig te spelen is op hele hoge framerates, maar ook zodra je een frame dip hebt je opeens niet meer precies aimed omdat alles een stuk langzamer gaat dan je gewent ben. Ik begrijp waarom ontwikkelaars het doen, het scheelt een hoop tijd en geld en voor 2 van de 3 platformen werkt het prima. Alleen als PC gamer vind ik het minder fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Angeloonie schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:34:
[...]

Volgens mij niet hoor, dit gaat voor bijna alle facties gelijk op. De laatste quests zullen wel afwijken maar volgens mij
spoiler:
moet je met alle facties die Courser killen, teleporter bouwen e.d.
Dus enkel de laatste paar quests wijken af.
Dit is puur de main quest hé, niet de factiequests die daar los van staan.

En yep, dit bevestigd het ook, er zijn maar erg weinig main quests.. Waarvan 2 met de vault 111: http://www.polygon.com/fa.../11/9/9696250/main-quests

Enkel de laatste 1/2 quests missen daar.
Wat een bagger artikel, dus de main quest eindigt volgens jou dus ergens halverwege? De factie quests zijn net zo goed main quests, want die bepalen uiteindelijk het eindresultaat. Als je dat anders ziet dan is het inderdaad erg kort, maar het slaat m.i. nergens op dat de main quest ergens halverwege eindigt. Je main quest eindigt pas als de credits rollen, en dat is niet na het punt dat daar wordt genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ries schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:43:
[...]
Goede samenvatting en inderdaad erg kort. Je kunt het heel snel doorlopen als je wilt. Zeker tijdens tweede playthrough beland je al snel op een bepaald punt. Daarna ben ik maar zij-missies gaan doen.
Tweede playthrough direct naar Diamond City gegaan, daarna side-quests zoals Vault 81, nu lvl 20 en ik denk dat het tijd is om maar eens de main quest aan te breken iig tot weer een bepaald punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
ye-roon schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:00:
[...]
[...] De game probeert alles te renderen in de buurt, inclusief de zon en de schaduwen van alle gebouwen. Ook van de gebouwen achter je en gebouwen achter gebouwen die je niet kan zien. Omdat daar zoveel tegelijk staat kan de engine dat niet aan, en boom, fps drops. [...]
Er wordt wel iets intelligenter gedaan dan dat. Als ik bijv. naar het noorden blijf kijken dan gaat alles goed, maar als ik ineens een beweging naar het zuiden maakt dan krijg ik ook framedrops. Dat stabiliseert zich dan weer. De game rendered dus niet zomaar alles achter je, maar ze houden volgens mij inderdaad niet echt goed rekening met wat zichtbaar is of niet. Dus wel view frustrum en/of cell-based occlusion culling, maar geen die daadwerkelijk rekening houdt met objecten die verborgen zitten achter andere objecten.
Dat was overigens in eerdere spellen in de engine ook geen probleem. Daar waren de areas klein genoeg of stonden er weinig echt grote objecten in het landschap. In Fallout 4 is dit uiteraard niet zo en krijg je inderdaad een hoop problemen. Ik hoop dan ook dat ze dit toch nog toevoegen.
ye-roon schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:46:
[...]
Ik begrijp waarom ontwikkelaars het doen, het scheelt een hoop tijd en geld en voor 2 van de 3 platformen werkt het prima. Alleen als PC gamer vind ik het minder fijn.
Zo moeilijk is het niet hoor. Ik kan het ook en het koste me nog geen halve dag om het goed te implementeren dat de FPS praktisch geen invloed heeft op de input en dat de physics engine er helemaal geen last van heeft. "een hoop tijd" is IMO een beetje overdreven. Het scheelt voornamelijk wat berekeningen, maar die vallen echt compleet in het niet bij de rest van de berekeningen die moeten worden gedaan. Ik snap het dus eigenlijk niet. (bij dit soort dingen moet ik eigenlijk altijd denken aan dit artikel: http://gafferongames.com/game-physics/fix-your-timestep/)

[ Voor 26% gewijzigd door Caelorum op 23-11-2015 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
ye-roon schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:46:
[...]

Yup, the witcher 3 draait 90-120FPS met alles op Ultra en ziet er ongeveer factor 4 beter uit dan Fallout 4, maar het ligt inderdaad aan mijn systeem. Please, ik weet hoe m'n systeem werkt, ik weet hoe ik het moet instellen en ik weet hoe ik een ini file moet editten om iets wel werkbaar te krijgen.

Ik zei ook niet dat de frames capped zijn op 60 op mijn 144Hz systeem. Ik heb gezegd dat ik mijn 144Hz scherm in de instellingen van windows zo heb gezet dat deze op 60Hz draait. Op die manier kan vsync aan(wat deze game graag wil) en heb ik een stabiele game ervaring.
Ik zei alleen dat je misschien breder moet zoeken. Sommige schermen draaien bijvoorbeeld net geen 60 fps, terwijl ze daar in windows op staan ingesteld. Dat kán ervoor zorgen dat een spel met vsync op 30 fps gaat draaien. Dat lijkt mij meer voor de hand liggend dan dat het spel zelf aan de hand van de videokaart specs een lock instelt. Op een 120 Hz scherm draaien skyrim en fallout 4 op 120 Hz trouwens. De lock waar je het over hebt, is een vsync effect.
Ik heb zelf trouwens een 120 Hz scherm en in AMD drivers fps gecapped op 60. Geen enkel probleem gehad, draait op 60 fps. Ik weet niet hoe het met nvidia werkt, maar ik zou eerst proberen het scherm op native 144 Hz te zetten en dan via driver of een 3rd party tool de fps op 60 te cappen. En dan de originele .ini gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
NLxAROSA schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:50:
[...]

Wat een bagger artikel, dus de main quest eindigt volgens jou dus ergens halverwege? De factie quests zijn net zo goed main quests, want die bepalen uiteindelijk het eindresultaat. Als je dat anders ziet dan is het inderdaad erg kort, maar het slaat m.i. nergens op dat de main quest ergens halverwege eindigt. Je main quest eindigt pas als de credits rollen, en dat is niet na het punt dat daar wordt genoemd.
Het is geen artikel maar een samenvatting van de main quests in de game :) Is verder niets aan gelogen, en nee de factie quests worden niet meegerekend.

Ik ben het iig eens dat de mainquest (te) kort is. Gemiddelde playthrough times (main quests + side quests) bevestigen dit met 40 uur, ik had gehoopt op meer. Nu zal er wel DLC komen maar vergeleken met Fallout 3 en NV zijn er minder quests en ook vind ik de quests minder spectaculair/uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Playa del C. schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:15:
[...]

Ik zei alleen dat je misschien breder moet zoeken. Sommige schermen draaien bijvoorbeeld net geen 60 fps, terwijl ze daar in windows op staan ingesteld. Dat kán ervoor zorgen dat een spel met vsync op 30 fps gaat draaien. Dat lijkt mij meer voor de hand liggend dan dat het spel zelf aan de hand van de videokaart specs een lock instelt. Op een 120 Hz scherm draaien skyrim en fallout 4 op 120 Hz trouwens. De lock waar je het over hebt, is een vsync effect.
Ik heb zelf trouwens een 120 Hz scherm en in AMD drivers fps gecapped op 60. Geen enkel probleem gehad, draait op 60 fps. Ik weet niet hoe het met nvidia werkt, maar ik zou eerst proberen het scherm op native 144 Hz te zetten en dan via driver of een 3rd party tool de fps op 60 te cappen. En dan de originele .ini gebruiken.
Kom nu, het is geen geheim dat F4 enorme performanceproblemen heeft. Het is prima speelbaar, maar bij momenten vraag je je echt af waarom een spel dat er grafisch 5 jaar oud uit ziet zo inconsistent is qua performance.
Indoor geen problemen, daar kan ik strak mijn maximum framerate behouden. Grote landschappen gaat de framerate echt dramatisch veel naar beneden (tot 10-20 fps), waar de enorm indrukwekkende landschappen in Witcher 3 aan 60 fps getoond worden.

[ Voor 5% gewijzigd door boe2 op 23-11-2015 14:30 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willie Wortel
  • Niet online
boe2 schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:29:
[...]

Grote landschappen gaat de framerate echt dramatisch veel naar beneden (tot 10-20 fps),
Hoe weet jij dit aantal fps dan, zit dit ingebouwd in het spel, gebruik je daar een tooltje voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Willie Wortel schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:33:
[...]

Hoe weet jij dit aantal fps dan, zit dit ingebouwd in het spel, gebruik je daar een tooltje voor ?
gewoon, de framerate counter van steam.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Nu online
[...]
Indoor geen problemen, daar kan ik strak mijn maximum framerate behouden. Grote landschappen gaat de framerate echt dramatisch veel naar beneden (tot 10-20 fps), waar de enorm indrukwekkende landschappen in Witcher 3 aan 60 fps getoond worden.
Ik heb sterk het vermoeden dat de belichting hier een groot issue is. Afgaande op de beelden die ik van The Witcher 3 heb gezien is de belichting in Fallout 4 van een behoorlijk hogere kwaliteit. Helaas komt dat ook met een enorme prijs. Gooi daar nog wat problemen met het (preventief) inladen van grote hoeveelheden textures bij en je hebt gegarandeerd framedrops. Ik hoop alleen maar dat ze tegen problemen zijn aangelopen vlak voor gold en dat ze daarom minder tijd hebben kunnen besteden aan het optimaliseren en dat ze het nu alsnog gaan doen in de komende patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

NLxAROSA schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:50:
[...]

Nee, de main quest is niet hetzelfde als de factiequests. De main quest is de quest die in principe factieloos is of voor alle facties geldt. Dus zonder keuzes te maken. Dan tel ik dus eigenlijk de afronding van The Institute al mee terwijl je daar dus wel keuzes maakt. Alle andere factiequests zijn dan enkel voor die factie nog leuk, maar niet voor het Shaun-verhaal.

Ik klaag overigens niet over de duur trouwens, met inmiddels 79 uur op 1 character. Maar het verhaal voelt gewoon wat zwakjes/snel aan als je binnen een paar (3-4) uur van
spoiler:
Kellogg vinden naar aanval op The Institute
kan gaan.
Zeror schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:07:
[...]

Dat dus. Was hem gisteren ook kwijt, en toen ik hem via de console naar mij toe teleporteerde ging hij er steevast vandoor. na wat trial en error (Noord-Oost-West-Zuid) om te bepalen waar hij heen ging kwam hij inderdaad bij de Red Rocket Station uit, en toen pas wilde hij weer mee 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Angeloonie op 23-11-2015 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Goede middag. ...

Zin er al mensen die de craft ammo mod gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willie Wortel
  • Niet online
boe2 schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:34:
[...]

gewoon, de framerate counter van steam.
Hallo, en je weet zeker dat er geen ongenode progjes in andere threads draaien, dit moet haast wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Willie Wortel schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:38:
[...]

Hallo, en je weet zeker dat er geen ongenode progjes in andere threads draaien, dit moet haast wel?
Ik zie niet in welk punt je wilt maken. De framecounter zal echt nog niet eens 1fps verschil maken als die aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Angeloonie schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:33:
[...]

Nope, maar dat was ook wel een tripje van niets, was binnen een minuut daar en vervolgens met fast travel weer terug naar Sanctuary om de Power Armor te stallen.
hehehe veel mooie dingen achter gelaten dus in dat gebied ;P ik zou zeggen trek je pak maar weer aan het ga daar even rondneuzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:11

ResuCigam

BOFH

jeroni1976 schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:36:
Zin er al mensen die de craft ammo mod gebruiken?
Nee voor mij persoonlijk valt deze mod onder cheaten: Je haalt de hele moeilijkheidsgraad onderuit als je onbeperkte kogels hebt. Ik vind het juist wel wat hebben dat je een beetje moet nadenken.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Freakiebeakie schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:43:
[...]

hehehe veel mooie dingen achter gelaten dus in dat gebied ;P ik zou zeggen trek je pak maar weer aan het ga daar even rondneuzen
Ik had dat gebied al lang verkend daarvoor :P Enkel zijn grot nog niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Frame counter in Steam? Hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Angeloonie schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:46:
[...]

Ik had dat gebied al lang verkend daarvoor :P Enkel zijn grot nog niet :+
spoiler:
die abbandoned shack of hoe het ook heette (kleine aftandse houte schuurtje) was voor mij wel een verassing. Ik had die ondergrondse basis daar niet verwacht. het is trouwens beter om die op hoger lvl te verkennen dan op laag lvl. onderin staat namelijk een X-01armor of delen ervan. als je lvl te laag is word het armor ok lager dus t60 o.i.d owja wat ik wel vervelend vond was dat ik ruzie met father kreeg en dus verbannen werd voordat ik die arme man zn potion kon geven :(

[ Voor 10% gewijzigd door Freakiebeakie op 23-11-2015 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:43
Gisteren ben ik ook bij de bom krater gaan rondneuzen, wel een avontuur zeg, ik voelde mij eigenlijk van in het begin van het spel al aangetrokken tot de krater. Misschien heb ik wel een radiatie verslaving, of nee het is toch een Fallout verslaving. :)

Ondertussen heb ik Sanctuary ook al uitgebouwd tot mijn thuisbasis, zaterdag had ik ook de artillery ook vrijgespeeld. Wat een spektakel zeg als dat bombardement begint! Ik ben dan dus maar onmiddellijk begonnen met een artillery toren te bouwen in sanctuary.

Hier wat screenshots van mijn thuisbasis (klik op de screenshot voor volledige weergave):

De toren:
Artelly tower Sanctuary

Boven op de toren, uiteraard met zeteltje zodat de npc kan uitrusten na een bombardement. :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bBYn9eLDLSlfyBTrVdliRt6H/thumb.jpg

Het hoofdgebouw bij daglicht:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ygkElnLwgdUJkBKKIEAbvlEy/thumb.jpg

En natuurlijk ook bij nacht:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ISI7gTV1tfVUm4Bh7O5gWaEO/thumb.jpg

De kroeg:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FKORNgKQkbK0O8bnZZBwZOKt/thumb.jpg

De andere kant van de kroeg:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3iLP8lfKnd55ethXV5c11gBT/thumb.jpg

De zithoek op eerste verdieping:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/n8mUx4ClxVgm7sMPRcsDXfyC/thumb.jpg

De 2de verdieping is momteel nog leeg, daar heb ik nog niet echt plannen mee. Op het dak heb ik wat turrets staan en op een andere lege fundering heb ik een basketbal pleintje gemaakt met ervoor enkele verkoopkraampjes.

Het enige probleem is dat ik momenteel maar 8 settlers heb en daar lijken er maar geen bij te komen. Ookal heb ik een radio beacon op mijn dak staan en heb ik meer als genoeg bedden en andere voorzieningen.

Momenteel ben ik level 27 en heb ik er al een stuk of 32u in Fallout doorgebracht. Ik zit nog maar aan de 4de main quest ofzo. Ik had niet gedacht dat ik zoveel plezier zou beleven aan het bouwen maar ondertussen zitten hier toch ook al een paar uurtjes in. Voor de rest doe ik vooral side quests en ga ik graag op verkenning in de commonwealth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak

Toch knap dat daar een filmpje van 5,5 minuut van te maken is. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

glennvho schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:07:

Het enige probleem is dat ik momenteel maar 8 settlers heb en daar lijken er maar geen bij te komen. Ookal heb ik een radio beacon op mijn dak staan en heb ik meer als genoeg bedden en andere voorzieningen.
Vreemd... De dag nadat ik een radiobeacon neer had gezet had ik er al 8, een dag daarna 11 en nu zijn het er al 14. Zullen er vanavond ook wel 15 of 16 zijn geworden, denk elke keer van "Wie is dát nou weer..." :P

En ik doe ook niets anders dan zorgen voor genoeg eten, water, bedden en beveiliging.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ziet er strak uit, leuk aan het knutselen geweest :)

sommige items zijn mij compleet onbekend (bijv. die lamp) heb je addons/mods geactiveerd hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Ries schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:13:
[...]

Toch knap dat daar een filmpje van 5,5 minuut van te maken is. :D
heb hem zelf niet gekeken, heb alleen steam fps gegoogled 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoeveel locaties er te exploren zijn in totaal? Wil even zien waar ik ongeveer zit in de game haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 21:34
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:40:
Weet iemand hoeveel locaties er te exploren zijn in totaal? Wil even zien waar ik ongeveer zit in de game haha.
Denk dat deze map wel handig is voor jou :P http://www.ign.com/maps/fallout-4/commonwealth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:43
himlims_ schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:31:
[...]

sommige items zijn mij compleet onbekend (bijv. die lamp) heb je addons/mods geactiveerd hiervoor?
Nope ik speel het spel zonder mods. Sommige voorwerpen zitten wel niet echt op een logische plaats in het builder menu, het beste is ze even gewoon doorbladeren, dan kom je nog wel leuke dingen tegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is zeker de map waar al, al die icoontjes opstaan enzo? Die wil ik zeker niet zien, vind ik er direct niets meer aan. Wil enkel weten hoeveel locaties er zijn haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

glennvho schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:44:
[...]

Nope ik speel het spel zonder mods. Sommige voorwerpen zitten wel niet echt op een logische plaats in het builder menu, het beste is ze even gewoon doorbladeren, dan kom je nog wel leuke dingen tegen. :)
heb deze gisteren geinstalleerd:

http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/1145/?
+
http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/2223/?

[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 23-11-2015 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
himlims_ schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:31:
[...]

Met bepaalde perks krijg je ook meer opties geloof ik (zag dat langs komen bij het spel laden).

Gisteren was ik zo moe dat ik twijfelde tussen gewoon slapen of "even" aan mijn base te gaan bouwen. Dat werd dus weer middernacht 8)7 Af en toe moest ik er ook op uit, want het koper ging hard op en natuurlijk moest ik jurken en hoeden zoeken voor mijn vrouwelijke settlers :+ Er loopt er nu wel 1 in dr ondergoed met leren bescherming, maar dat zag er gewoon af uit :p Mijn mannelijke setters lopen in een badjas, honkbal outfit of als complete raider rond :)

Mijn base heb ik bij The Starlight Drive gebouwd, want Sanctuary vond ik maar lastig met al die gebouwen er omheen. Bij Starlight heb je ruimte en water in het midden.

Toch weer 3 levels gestegen met bouwen dus hopelijk maakt dat het leven in the Wastelands wat makkelijker :)
Zeker een mod die mijn interesse heeft (de 1e dan), maar ik wacht wel even tot de recourses meer realistisch zijn aangezien het nu alleen cloth is. Een afsluitbare deur zou ik ook wel fijn vinden, want nu ligt er af en toe een settler in mijn bed en daar had ik een andere ruimte voor in gedachten. Aan het begin nog geprobeerd ze allemaal een eigen bed als taak te geven, maar dan wordt met meer settlers steeds onduidelijker.

En mijn god wat zijn die settlers dom. Er zijn 2 toegangsdeuren, maar het enige wat ze doen is tegen de muur lopen tot ze er door glitchen |:(

[ Voor 27% gewijzigd door Beakzz op 23-11-2015 16:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15:49

Hegeman

Weet van alles wat

Verwijderd schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:45:
[...]

Dit is zeker de map waar al, al die icoontjes opstaan enzo? Die wil ik zeker niet zien, vind ik er direct niets meer aan. Wil enkel weten hoeveel locaties er zijn haha
Even snel voor je geteld via fallout4map.com en daar kwam ik qua 'locations' uit op 253 locaties. Dus bij deze: 253 locaties zitten in het spel, weet niet of die map alle locaties bevat of dat er nog steeds een aantal niet ontdekt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hegemanjelle schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:58:
[...]

Even snel voor je geteld via fallout4map.com en daar kwam ik qua 'locations' uit op 253 locaties. Dus bij deze: 253 locaties zitten in het spel, weet niet of die map alle locaties bevat of dat er nog steeds een aantal niet ontdekt zijn.
Haha, Dankjewel! Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik nog lange lange lange niet uitgespeeld ben haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
[...]

Kom nu, het is geen geheim dat F4 enorme performanceproblemen heeft. Het is prima speelbaar, maar bij momenten vraag je je echt af waarom een spel dat er grafisch 5 jaar oud uit ziet zo inconsistent is qua performance.
Zou je de discussie goed willen lezen? Ging niet over performance, maar de fps lock en/of vsync. Ben het wel met je eens verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 21:34
Beakzz schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:56:

Zeker een mod die mijn interesse heeft (de 1e dan), maar ik wacht wel even tot de recourses meer realistisch zijn aangezien het nu alleen cloth is. Een afsluitbare deur zou ik ook wel fijn vinden, want nu ligt er af en toe een settler in mijn bed en daar had ik een andere ruimte voor in gedachten. Aan het begin nog geprobeerd ze allemaal een eigen bed als taak te geven, maar dan wordt met meer settlers steeds onduidelijker.
Ik hoop zowiezo dat er snel mods komen voor de settlements, het is nu erg lastig te achterhalen welke taak welke settler heeft. Ik ben in de tussentijd maar de verschillende settlers kleding gaan geven die bij hun taak past..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyaintflying
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-04 11:53
luuj schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:23:
[...]

Ik hoop zowiezo dat er snel mods komen voor de settlements, het is nu erg lastig te achterhalen welke taak welke settler heeft. Ik ben in de tussentijd maar de verschillende settlers kleding gaan geven die bij hun taak past..
Dat is echt een heel erg goed idee.. waarom dacht ik daar zelf niet aan. Gewoon dikke armor geven aan de settlers die een taak hebben!

Edit: Nog beter! Hoeden/helmen/petjes!! Jaaa!!

[ Voor 4% gewijzigd door martyaintflying op 23-11-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
luuj schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:23:
[...]

Dat zal pas komen als de modtools vrij gegeven worden denk ik. Is het al bekend wanneer die uitkomen? Kan me voorstellen dat ze dat pas na de dlc doen om een hoop gezeik te voorkomen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

martyaintflying schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:46:
[...]

Dat is echt een heel erg goed idee.. waarom dacht ik daar zelf niet aan. Gewoon dikke armor geven aan de settlers die een taak hebben!

Edit: Nog beter! Hoeden/helmen/petjes!! Jaaa!!
lees vooral: https://www.reddit.com/r/..._4_tips_extended_edition/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Voor de spelers die als vrouw spelen, Magnolia in Goodneighbor ;)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

leuk, game is ineens met halloween theme 'her en der'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:05:
leuk, game is ineens met halloween theme 'her en der'
Ben ook aan het spelen, waar zie je dat bv? Want ik heb nog niets gezien. Moet je een update doen ofzo? Speel PS4 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Deze kom ik liever niet nog in keer tegen..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/atWQiYS.jpg

- onzichtbaar
- 1 hit dead

uiteindelijk dood kunnen krijgen met 3 mini nukes

[ Voor 8% gewijzigd door spartacusNLD op 23-11-2015 19:50 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:13

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik vind de fast travel wel jammer in het spel. Daar had wel een penalty op mogen zitten. Bijv eens per x aantal minuten ofzo.
Continu overal heen teleporten vind ik gewoon niet leuk als daar geen verhaal ofzo aan vast zit.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 15:11
Zeror schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:18:
Ik vind de fast travel wel jammer in het spel. Daar had wel een penalty op mogen zitten. Bijv eens per x aantal minuten ofzo.
Continu overal heen teleporten vind ik gewoon niet leuk als daar geen verhaal ofzo aan vast zit.
Tja je kan natuurlijk gewoon gaan lopen :) Het is niet verplicht om dat te gebruiken!

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik loop vrijwel alles, alleen als ik een lootrun doe en al minstens 2x tussen locaties heb gependeld wil ik wel es zappen. Mijn magere justification: 'been there done that, it's routine now'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:39
spartacusNLD schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:49:
Deze kom ik liever niet nog in keer tegen..

[afbeelding]

- onzichtbaar
- 1 hit dead

uiteindelijk dood kunnen krijgen met 3 mini nukes
Serieus? Das echt niet grappig meer..
Zit niet toevallig als geintje in een mod? Je mag dus geen enkele keer geraakt worden pffff moeilijk

Ik heb er nu een 20 uur op zitten en ik ben vnl bovenste gedeelte van de map aan het uitkammen. Ik durf Diamond City nog niet in want ik kom steeds ammo tekort. Ik speur elk plekje af, zo kan ik zo lang mogelijk van dit spel genieten.

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 23-11-2015 20:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ik heb F4 (PS4) toch maar gekocht, aangezien een collega 'm kwijt wilde en voor 50 dollar aanbood. Ik wist niet zo goed wat ik ervan moest verwachten aangezien de reviews toch ietwat gemengd zijn, maar na een uur of 15 of 20 heb ik er absoluut geen spijt van.

Ik zie veel klachten dat het minder 'RPG' is dan bijvoorbeeld Fallout New Vegas, maar dat vind ik juist wel fijn. Ik haal het plezier uit exploration en gebieden verkennen, en voelde me nooit zo geroepen om per locatie eindeloos veel te lezen uit boeken en documenten enzo. Nu is de balans juist perfect voor mij, met een paar terminals die toch een sfeer en achtergrond bij een locatie geven zonder 'wall of text crits you for 100'.
Ook de combat past meer bij mijn stijl. VATS gebruiken voor gevaarlijke situaties zonder dat je helemaal afhankelijk bent van je AP omdat je zonder VATS geen deuk in een pakje boter kunt schieten.

Ook de wereld vind ik mooier dan de 100% bruine wereld die je in F3 had. Nu zit er wat meer kleur in, en voor mijn gevoel ook wat meer variatie in de omgevingen, en lekker veel verticale beweging en actie.

Voor mij als liefhebber van lekker rondstruinen naar vijanden en loot zonder uren in dialogen te moeten doorbrengen is het een topper.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Harribo schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:37:
[...]

Serieus? Das echt niet grappig meer..
Zit niet toevallig als geintje in een mod? Je mag dus geen enkele keer geraakt worden pffff moeilijk

Ik heb er nu een 20 uur op zitten en ik ben vnl bovenste gedeelte van de map aan het uitkammen. Ik durf Diamond City nog niet in want ik kom steeds ammo tekort. Ik speur elk plekje af, zo kan ik zo lang mogelijk van dit spel genieten.
waarom durf je er niet heen dan? :D misschien vind je er wel ammo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:29
Een potje verf zoeken doet wonderen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Tip from the wasteland. Verhuis eerst je power armor voor je het huis zelf verplaatst :+

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/k1KHWXB0nS2byhiWGEW6s2nS/full.png?nohitcount=1

[ Voor 65% gewijzigd door Beakzz op 23-11-2015 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Zeror schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:18:
Uhm dan doe je dat dus niet? Tis sjo sjimpel dat fallout 4. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbreede
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 22:35
Ziet er goed uit! _/-\o_ Knap hoe jij en alle andere al die basissen zo goed en vooral origineel uitgebouwd krijgen! :)

Hoe krijgt je trouwens die lampen aan, die lampen die je aan het plafond hangt? Er wordt duidelijk aangegeven dat ze power nodig hebben, dat heb ik ook echt voldoende, maar toch gaat het niet aan. Ook heb geprobeerd stroomdraad er naar toe te spannen, maar dat is 'm ook niet... :o

Why so serious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

connector aan je muur monteren of aan het dak. Soms moet je dit rondom buiten herhalen en connecten met draad

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbreede
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 22:35
Thanks, dadelijk meteen even proberen! :)

Why so serious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:51

Fordox

00101010

Aww yeah mijn eerste complete X-01 power armor :D

Alleen wat jammer dat mn aluminium op is voor alle upgrades :(

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik heb nu ongeveer 30 uur zitten in het spel en heb afgezien van het begin nog nooit weer een power armor gebruikt, vind die dingen totaal niet interessant. :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Een power armor heeft voor en nadelen. Als ik er één vind dan gebruik ik hem en breng hem daarna naar mijn basis. Daar staan nu acht zonder cores.
Grootste nadeel is dat je met zo'n pak niet kunt zwemmen (alleen langzaam over de bodem lopen) en het grootste voordeel is dat je van hoge gebouwen kunt springen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De eerste patch is uit (in beta)

Patch notes:
New Features
Number pad keys can now be used for remapping
Remapping Activate now works on Quick Container

Fixes
General memory and stability improvements
Fixed issue where equipped weapons become locked after completing Reunions
Fixed issue with When Freedom Calls where the quest would not complete
During Confidence Man, fixed issue where player’s health would continuously regenerate
Fixed crash related to jumping into water and reloading saved games
Fixed issue where Launcher would not save God Rays Quality setting properly

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Nu online
Beakzz schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:33:
Tip from the wasteland. Verhuis eerst je power armor voor je het huis zelf verplaatst :+

[afbeelding]
Deze foto staat in een map die beveiligd is met een wachtwoord; ga naar de fotoalbum-map om het wachtwoord in te voeren.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Tnx ;) Zit al jaren op dit forum, maar de eerste keer dat ik het album gebruik :o

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/k1KHWXB0nS2byhiWGEW6s2nS/full.png?nohitcount=1

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 24-11-2015 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 14-09 19:00
Als ik items in een container dump in een settlement, kunnen de settlers daar dan aankomen?

Ik heb het niet over de workshops maar over gereedschapskist.
Pagina: 1 ... 19 ... 53 Laatste

Let op:
Globaal spoiler beleid

-Details over de mainquest of grotere sidequest -> spoilertag
-Locatie van "one of a kind" wapens -> spoilertag
-Locatie van reguliere vijanden, wapens etc -> spoiler niet nodig.

Gebruik vooral je gezonde verstand!