Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Weet iemand waar je hond blijft trouwens? Ik moest voor een missie een andere keuze maken en heb de Hond toen naar Sanctuary gestuurd. Kan hem alleen nergens vinden nu.
FabianGTI schreef op zondag 22 november 2015 @ 14:27:
Iemand die me verder kan helpen?

Ik wil graag in de bouwmodus om een 'settlement' te maken, als ik in het menu kijk staat erbij dat ik op de touchpad (PS4) moet drukken, maar ik ga dan alleen naar 3rd person view :?
Langer ingedrukt houden.
Werkt idd een beetje irritant, ik hou het knopje maar ingedrukt tot ik in de bouwmodus kom tegenwoordig.

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 22-11-2015 14:36 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:43
Donstil schreef op zondag 22 november 2015 @ 14:30:
Weet iemand waar je hond blijft trouwens? Ik moest voor een missie een andere keuze maken en heb de Hond toen naar Sanctuary gestuurd. Kan hem alleen nergens vinden nu.
Het duurt sowieso even voordat ie daar verschijnt en bij Santuary zijn er verschillende woningen die een hondenhok hebben. Het handigste is om er één te verplaatsen naar een voor jou handige plaats en de rest te scrappen, anders loop je steeds te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

net begonnen met de quest van the minutemen om (the castle) weer in te nemen, die quest is nog best pittig op het moment dat "die grote" te voorschijn komt :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Waar is die garage van in de trailer en het hoofdmenu eigenlijk?

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Chaoss schreef op zondag 22 november 2015 @ 14:56:
net begonnen met de quest van the minutemen om (the castle) weer in te nemen, die quest is nog best pittig op het moment dat "die grote" te voorschijn komt :P
Kiten met jets en grenades/mijnen werkt verrassend goed.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Mijnen waren ook mijn volgende plan, hij komt toch elke keer op dezelfde plek uit het water, kan ik mooi van te voren vol planten met mijnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02:09
kuusj98 schreef op zondag 22 november 2015 @ 15:01:
Waar is die garage van in de trailer en het hoofdmenu eigenlijk?
The Red Rocket Truck Stop.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:57
weet iemand hoe ik ''alt'' kan rebinden als ik wil inzoomen met sniper om mn adem in te houden? kan hem niet vinden via de ingame settings -.- moet dat persee via je ini ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambition88 schreef op zondag 22 november 2015 @ 15:18:
weet iemand hoe ik ''alt'' kan rebinden als ik wil inzoomen met sniper om mn adem in te houden? kan hem niet vinden via de ingame settings -.- moet dat persee via je ini ofzo?
https://www.autohotkey.com/ kan je ervoor gebruiken in afwachting van F4SE

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Noob vragen,

Ik ben bij the rocket en wil daar home locatie van maken. ....maar hoe doe je dat?ik heb zaken die ik niet meteen nodig hebt daar in zo een kast opgeslagen,maart dat maakt het vast niet meteen een home locatie.

Dogmeat kun je van commando's een hotkey maken.Nu is het klik talk fetch look for stuff.....dit kan vast simpeler

Ik raap nu echt alles op met geen idee wat ik met sommige troep moet hahaha. Hoe weet je wat use full is??

Thks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Voor wie het nog niet wist: het leuke aan Bethesda-spelletjes is dat je ze gewoon beter kan maken dan ze out-of-the-bow (vanilla) zijn.

De modding community is al goed bezig nog voor de officiële tools losgelaten zijn (januari). Ik ben de eerste 1000 mods op de Nexus doorgegaan en heb er de mijn inziens interessantste uitgepikt.

Textures getest en goedgekeurd door mezelf:
  • Ammunition Re-texture
  • Blood Bag Redux
  • Bottles Labels
  • Buffout and Rad-X Redux
  • Enhanced Blood Textures
  • Fallout Texture Overhaul Stars
  • Glorious Female Nude Mod
  • Holotape Retexture
  • Langleys Workshop - Tires
  • Lucky Strike Cigarettes
  • Radaway Redux
  • Rock On
  • Water Enhancement Textures
Daarnaast nog enkele nagenoeg onmisbare mods:
  • Craftable Ammo
  • Lowered Weapons
  • Realistic Ammunition Names
  • Realistic Weapon Sounds
  • Shell Rain
Alles te vinden op de Nexus en te gebruiken met NMM. Het spreekt voor zich dat je PC wel iets harder zal moeten werken om dit alles te draaien ;)

More to come in the next weeks...

[ Voor 6% gewijzigd door YellowOnline op 22-11-2015 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWattel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 10:38
Bij Nexus heb ik een Alfa versie gevonden waar je de key-binding kan aanpassen:

http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/1131/?

BF1 Stats, GoT - System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:44
Donstil schreef op zondag 22 november 2015 @ 14:30:
[...]

Langer ingedrukt houden.
Werkt idd een beetje irritant, ik hou het knopje maar ingedrukt tot ik in de bouwmodus kom tegenwoordig.
Thanks, na een keer het spel opnieuw opstarten werkte het inderdaad op die manier gewoon

-------

Alleen zie ik in allerlei filmpjes dat mensen complete auto's en huizen scrappen, ik kom niet verder dan een lamp (of iets in gelijke grote)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

DWattel schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:29:

Mja, had ik ook gezien, maar is een eenvoudig AutoIT script dat gewoon keys opvangt. Dat is iets teveel geknutsel. Ik hoop dat Bethesda hier zelf met een oplossing komt - zeker voor de AZERTY gebruikers onder ons. De interface klopt niet eens de helft van de tijd: dan staat er "E" voor een actie en moet ik Enter doen :/

Maar ik weet dat het ook voor QWERTY-gebruikers geen lachertje is. Of de idiote beslissing melee en granaten onder dezelfde toets te steken en niet toe te laten dat men anders mapt... De controls sucken meer dan Linda Lovelace 1972. Dat is gewoon een designfout die Bethesda er zelf moet uithalen.

[ Voor 21% gewijzigd door YellowOnline op 22-11-2015 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Heb hem net ook gedaan, maar loop al vrij lang met een Justice shotgun rond en na volledig te modden geeft dat ding 100+ damage en heeft iets van 12 of 16 shells in de extended drum. Ben nog niks tegengekomen wat niet neergaat met een full drum in het gezicht.

En vandaag de Deliver 10mm pistol gevonden 66 dmg en dat is met silencer, en kan in VATS iets van 10 schoten wegtikken redelijk accuracy van 70 ook nog eens een keer. Heeft wel wat om in 1 vats ronde 5 of 6 feral ghouls neer te leggen.

spoiler:
Dus die eerste golf mirelurks in the castle met het pistool en de queen met de shotgun, easypeasy, maar ja speel als peasant zijnde ook op normal. :+

Nu lvl 39 kom om in de caps (20k) ammo idem dito, net voor ruim 50 kilo nuka cola achtergelaten gebruik het nooit en na fallout 3 ga ik de quantum en cherry toch echt niet verpatsen. Bobbypins 200 nadat ik er 100 aan cait heb gegeven die mij overigens gefriendszoned heeft ben ik bang. }:|

Denk dat ik de mq maar ga volgen nu want het begint een beetje saai te worden.

[ Voor 16% gewijzigd door Flagg op 22-11-2015 16:59 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
kicken is niet nodig

[ Voor 92% gewijzigd door BM op 23-11-2015 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gadsie stap ik even uit mijn power suit, springt mijn buddy er gelijk in.

Kost dat ook Fusion Core als hij erin rond loopt en loopt het armor schade op?

Edit: Damned hij heeft hem al helemaal gesloopt. Dat wordt een SaveGame laden :(

[ Voor 31% gewijzigd door Donstil op 22-11-2015 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik begin me trouwens schuldig te voelen als ik de poten onder een Deathclaw vandaan schiet, dan ligt hij daar zo hopeloos op de grond te schreeuwen O-)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Enige waar ik echt tekort aan heb zijn screws, heb in het begin diverse wapens gemaakt en geupgrade. Nu heb ik de eerste legandary wapens gevonden en heb ik geen screws genoeg, af en toe vind ik een fan die wat screws oplevert maar ik wil 3-4 wapens upgraden dus dat schiet niet op :P

Ben aan het sparen voor de perk die screws oplevert als je weapons scrapt maar daarvoor moest ik de special nog 2x upgraden.

En op een of amdere manier ben ik de armen van mij T41 verloren, gebruikte hem vandaag eigenlijk weer voor het eerst en zag het nu pas, Iers verkeerd graan met schrappen ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Chaoss schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:25:
Enige waar ik echt tekort aan heb zijn screws, heb in het begin diverse wapens gemaakt en geupgrade. Nu heb ik de eerste legandary wapens gevonden en heb ik geen screws genoeg, af en toe vind ik een fan die wat screws oplevert maar ik wil 3-4 wapens upgraden dus dat schiet niet op :P

Ben aan het sparen voor de perk die screws oplevert als je weapons scrapt maar daarvoor moest ik de special nog 2x upgraden.

En op een of amdere manier ben ik de armen van mij T41 verloren, gebruikte hem vandaag eigenlijk weer voor het eerst en zag het nu pas, Iers verkeerd graan met schrappen ofzo :P
Je kan screws ook taggen zodat ze oplichten in alles waar screws in zit in de wereld.

Je T51 armor kan ook 100% versleten zijn. Het gaat dan automatisch van je pak af en zit dan tussen je apparel in je inventory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-09 16:09

Luukwa

o/

Playa del C. schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:30:
[...]

Je kan screws ook taggen zodat ze oplichten in alles waar screws in zit in de wereld.

Je T51 armor kan ook 100% versleten zijn. Het gaat dan automatisch van je pak af en zit dan tussen je apparel in je inventory.
Hoe tag je die dingen op de PC?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Nu online
Luukwa schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:34:
[...]

Als je iets ziet in een bouw of craft menu en je hebt niet alle nodige materialen, dan staat er onderin een optie 'tag'. Je ziet dan een vergrootglas bij het materiaal, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbreede
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:35
Luukwa schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:34:
[...]

Playa del C. schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:41:
[...]

Als je iets ziet in een bouw of craft menu en je hebt niet alle nodige materialen, dan staat er onderin een optie 'tag'. Je ziet dan een vergrootglas bij het materiaal, enz.
Als aanvulling, met Q ;)
jeroni1976 schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:21:
Noob vragen,

Ik ben bij the rocket en wil daar home locatie van maken. ....maar hoe doe je dat?ik heb zaken die ik niet meteen nodig hebt daar in zo een kast opgeslagen,maart dat maakt het vast niet meteen een home locatie.
Dat kan als de locatie helemaal clear is, en dan vervolgens de workbench gebruiken.
Dogmeat kun je van commando's een hotkey maken.Nu is het klik talk fetch look for stuff.....dit kan vast simpeler
Lijkt mij ook, misschien d.m.v. een mod, voor mij nog onbekend.
Ik raap nu echt alles op met geen idee wat ik met sommige troep moet hahaha. Hoe weet je wat use full is??

Thks
Alle troep levert iets op, hout/metaal enz. Ik heb in het begin alles opgepakt en veel gestored in mijn workbench, nu grijp ik bijna nooit mis :) Is dus vooral even uitvogelen wat al dan wel of niet useful is :)

[ Voor 50% gewijzigd door Bobbreede op 22-11-2015 18:46 ]

Why so serious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 17:54

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Playa del C. schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:41:
[...]

En met de juiste perk zie je ze ook nog eens een keer (groen) oplichten als je in de buurt komt.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 17:27
volgende keer volstaat een TR
Donstil schreef op zondag 22 november 2015 @ 17:29:
Het kost geen FC nee, maar het armour loopt gewoon schade op. Je kan companions gewoon vragen uit het armour te stappen, en als een random NPC er met je armour vandoor gaat - gewoon de FC eruit jatten.

[ Voor 25% gewijzigd door BM op 23-11-2015 12:46 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
niet doen

[ Voor 96% gewijzigd door BM op 23-11-2015 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Chaoss schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:25:
Bij merchants kan je packs van 25 screws kopen, is dat niet een idee? Vaak heb ik genoeg caps en materialen tekort.

Iemand al merchants in zijn settlements geplaatst? Vraag me af hoe dat geld dan naar mijn inventory komt. Kan iemand dat aangeven?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Zijn workbenches geshared over de gehele wereld?

Soundcloud!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
niet doen

[ Voor 97% gewijzigd door BM op 23-11-2015 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
niet doen

[ Voor 94% gewijzigd door BM op 23-11-2015 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12
Mad-Matt schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:11:
Ik begin me trouwens schuldig te voelen als ik de poten onder een Deathclaw vandaan schiet, dan ligt hij daar zo hopeloos op de grond te schreeuwen O-)
Doe dat maar eens bij aan Assaultron(?) dan piep je wel anders !
Komt regelrecht uit de Terminator film, wat er dan gebeurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Luukwa schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:57:
Als je een supplyline opzet tussen je settlements wel. Local leader perk nodig en dan via een settler kiezen voor supplyline. Moet je wel per nieuwe settlement inregelen.

@D4NG3R geef eens antwoord op mijn vraag, die staat er al 15 minuten hoor!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Tsurany schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:12:
[...]

Als je een supplyline opzet tussen je settlements wel. Local leader perk nodig en dan via een settler kiezen voor supplyline. Moet je wel per nieuwe settlement inregelen.

Danku :)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Alstu :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D4NG3R
Tsurany schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:12:
Nee, het niveau is mij te hoog. O-)

Vooruit dan maar:
Tsurany schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:55:
Iemand al merchants in zijn settlements geplaatst? Vraag me af hoe dat geld dan naar mijn inventory komt. Kan iemand dat aangeven?
Je geld vind je net als andere resources terug in storage(s) in je settlement, fresh water en groenten en fruit vind je daar ook terug. :)

[ Voor 47% gewijzigd door D4NG3R op 22-11-2015 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:10
Luukwa schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:57:
Er zitten hier nog wel wat haken en ogen aan: Je workbench items worden niet geshared, maar je kan wel resources gebruiken die elders liggen.

Stel alles ligt bij locatie A, en je kijkt in de workbench van locatie B dan zie je bijv 0 items liggen. Bouw je een steel chest dan wordt steel van locatie A gepakt.
Pas op met items die bijvoorbeeld meerdere resources hebben! Stel je maakt van ductape wat zowel cloth als adhesive is een rug, dan verlies je de adhesive! handmatig scrappen levert wel zowel cloth als adhesive op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ardjee schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:29:
Er zitten hier nog wel wat haken en ogen aan: Je workbench items worden niet geshared, maar je kan wel resources gebruiken die elders liggen.

Stel alles ligt bij locatie A, en je kijkt in de workbench van locatie B dan zie je bijv 0 items liggen. Bouw je een steel chest dan wordt steel van locatie A gepakt.
Pas op met items die bijvoorbeeld meerdere resources hebben! Stel je maakt van ductape wat zowel cloth als adhesive is een rug, dan verlies je de adhesive! handmatig scrappen levert wel zowel cloth als adhesive op.
Juist meermaal gelezen en gehoord dat gewoon al die itema toegevoegd worden en handmatig scrappen dus overbodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

MEN-O schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:10:
[...]

Doe dat maar eens bij aan Assaultron(?) dan piep je wel anders !
Komt regelrecht uit de Terminator film, wat er dan gebeurt :P
Die zijn nasty idd.

Ben nu bijna lvl 50.

Questline spoiler!
spoiler:
Ben nu net in de Institute, m'n robot zoon Shaun ontmoet, FUCK. Waarom nou weer zo'n mega plot-twist. Ik wilde de Institute gewoon als mega badguy hebben, maar tot zover lijkt het er niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ardjee schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:29:
[...]

Jemig, en ik mij maar afvragen waarom ik maar geen mats in de Workbench zag van de settlement waarmee ik een supply line had opgezet. Moet dus gewoon gaan bouwen :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:10
Tsurany schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:30:
[...]

Juist meermaal gelezen en gehoord dat gewoon al die itema toegevoegd worden en handmatig scrappen dus overbodig is.
Ik heb het net zelf getest door middel van tapijtjes maken tot mijn ductape op was, en mijn hoeveelheid adhesive nam niet toe. Maar mss had ik het wel fout. Ik ga het denk ik nog maar snel een keertje testen:)

Edit: Net nogmaals getest en nu had ik opeens wel een adhesive erbij. Ik ben confused 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Ardjee op 22-11-2015 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 18:59
anandus schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 16:49:
More Where That Came From - Diamond City Radio Edition
Yay, meer muziek! *O*

Het is nog niet optimaal, maar dan moeten we wachten op de modtools :)
Heerlijk dit...van mij mogen er nog 1000 nummers bij, maar dit is een heel goed begin _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Mad-Matt schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:37:
Questline spoiler!
spoiler:
Ben nu net in de Institute, m'n robot zoon Shaun ontmoet, FUCK. Waarom nou weer zo'n mega plot-twist. Ik wilde de Institute gewoon als mega badguy hebben, maar tot zover lijkt het er niet op
spoiler:
Robot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 23:04

Fuelke

Forza Ferrari

Ah ja, op dit punt ging ik nog een uurtje spelen ... bleek het plots 2,5 uur later te zijn omdat ik haar niet meteen dood kreeg :D

Uiteindelijk gelukt door binnen te blijven en af en toe door de poort / deur te komen piepen om er op te schieten.

Ik zit trouwens vast bij de "Last Voyage of the U.S.S. Constitution" quest. Heb het idee dat er iets niet getriggerd werd, misschien eens met console commando's aan de slag gaan om de quest opnieuw te starten. Of om het stukje over te slaan.

Voor wie hem reeds gedaan heeft of aangevat is:
spoiler:
Bij de aanval van de Scavengers ben ik eerst Bosun en Mr. Navigator gaan helpen. Nu moet ik dus nog de aanval van de Scavengers af slaan, maar er is niemand meer te zien.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

D4NG3R schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:28:
[...]

Nee, het niveau is mij te hoog. O-)

Vooruit dan maar:

[...]

Je geld vind je net als andere resources terug in storage(s) in je settlement, fresh water en groenten en fruit vind je daar ook terug. :)
Thnx jongeman!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Donstil schreef op zondag 22 november 2015 @ 17:29:
Gadsie stap ik even uit mijn power suit, springt mijn buddy er gelijk in.

Edit: Damned hij heeft hem al helemaal gesloopt. Dat wordt een SaveGame laden :(
xD geweldig, ik deed een keer fast travel naar Sanctuary en op het moment dat ik daar spawn worden we aangevallen. me hele dorp rent richting mijn rij met power armor's en ik zie zo al mijn power armor's wegrennen oO.

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Laatst online: 20:17

jmk

Toch snap ik die workbench niet helemaal...

Ik heb ergens gelezen dat je de items niet in je workbench moet stoppen omdat je dan slechts scrapt wat je nodig hebt uit een item en dat de rest van de recources uit een item dan verdwijnen.
Om dat tegen te gaan gooi ik altijd alles op straat in Sancturary en ga ik via het V menu elk item apart scrapen. Nick is mijn follower en die vindt het opmerkelijk :+ *
Kan dit makkelijker?

*Geweldig trouwens hoe Nick opmerkingen maakt over mijn hoarder gedrag. 8)

Die opmerking om met Q de schroefjes te highlighten is trouwens heel handig. Er zitten echt te weinig schroefjes in dit spel :)

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
jmk schreef op zondag 22 november 2015 @ 20:41:
Ik heb ergens gelezen dat je de items niet in je workbench moet stoppen omdat je dan slechts scrapt wat je nodig hebt uit een item en dat de rest van de recources uit een item dan verdwijnen.
Daar klopt niks van. Als de workbench een junk-item gebruikt dan stopt ie de rest van de materialen weer terug in de workbench.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

jmk schreef op zondag 22 november 2015 @ 20:41:
Toch snap ik die workbench niet helemaal...

Om dat tegen te gaan gooi ik altijd alles op straat in Sancturary en ga ik via het V menu elk item apart scrapen. Nick is mijn follower en die vindt het opmerkelijk :+ *
Kan dit makkelijker?

*Geweldig trouwens hoe Nick opmerkingen maakt over mijn hoarder gedrag. 8)

Die opmerking om met Q de schroefjes te highlighten is trouwens heel handig. Er zitten echt te weinig schroefjes in dit spel :)
Dit doe ik ook :p. Af en toe lekker terug naar Sanctuary om daar alles te scrappen, heb ook die perk dat je in alle settlements je zooi kunt gebruiken (Pack Leader geloof ik), dus lekker handig ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Hee Mithrildor, meer mensen doen het zo. Weet je het zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Jups zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02:09
Handmatig scrappen is alleen maar tijdverspilling mensen. De Workbench slaat alles automatisch op.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik snap niet dat zoveel mensen schroefjes tekort hebben :s Elke asbak of fan heeft er - en zo zijn er echt véél in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 23:04

Fuelke

Forza Ferrari

Fuelke schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:54:
[...]

Ah ja, op dit punt ging ik nog een uurtje spelen ... bleek het plots 2,5 uur later te zijn omdat ik haar niet meteen dood kreeg :D

Uiteindelijk gelukt door binnen te blijven en af en toe door de poort / deur te komen piepen om er op te schieten.

Ik zit trouwens vast bij de "Last Voyage of the U.S.S. Constitution" quest. Heb het idee dat er iets niet getriggerd werd, misschien eens met console commando's aan de slag gaan om de quest opnieuw te starten. Of om het stukje over te slaan.

Voor wie hem reeds gedaan heeft of aangevat is:
spoiler:
Bij de aanval van de Scavengers ben ik eerst Bosun en Mr. Navigator gaan helpen. Nu moet ik dus nog de aanval van de Scavengers af slaan, maar er is niemand meer te zien.
Zucht ... het is niet te redden vrees ik. Bijkomend probleem is dat de muziek geswitcht is naar de muziek bij dreiging, en die blijft nu constant spelen. Console commando's "completequest" en "completeallobjectives" brengen geen zoden aan de dijk. Geen idee hoe ik verder moet met "setstage".

Iemand een ander idee ?

Oh ja, mijn vorige save is van 5 speeluren terug :X

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

spoiler:
Ben ff gestopt met de game, nu ik bij The Institute binnen loop weet ik niet hoe ik nu verder wil. Ik denk dat ik gewoon de BoS steun en m'n "zoon" laat vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

YellowOnline schreef op zondag 22 november 2015 @ 21:06:
Ik snap niet dat zoveel mensen schroefjes tekort hebben :s Elke asbak of fan heeft er - en zo zijn er echt véél in het spel.
Maar je gaat er ook wel erg snel doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

@iedereen: Ok dat handmatig scrapen doe ik niet meer. Hou ik meer tijd over om in de wasteland te zijn _/-\o_
Oh dus daar zijn asbakken goed voor! Mooie tip.
Ik mod mijn wapens graag tot in de perfectie en ik kom altijd schroefjes te kort.

Ik had gisteren een legendary cockroach gedood. Dus Ik ging looten. Zat er een arm armor in die je pertinent een stealth boy geeft als je stil staat tijdens het sneaken. Helaas zie je je pipboy dan ook niet. Voorlopig hou ik hem aan. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

en met een red dot of circle dot zie je die ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

jmk schreef op zondag 22 november 2015 @ 21:35:
@iedereen: Ok dat handmatig scrapen doe ik niet meer. Hou ik meer tijd over om in de wasteland te zijn _/-\o_

[...]

Oh dus daar zijn asbakken goed voor! Mooie tip.
Ik mod mijn wapens graag tot in de perfectie en ik kom altijd schroefjes te kort.

Ik had gisteren een legendary cockroach gedood. Dus Ik ging looten. Zat er een arm armor in die je pertinent een stealth boy geeft als je stil staat tijdens het sneaken. Helaas zie je je pipboy dan ook niet. Voorlopig hou ik hem aan. :9
? Ik heb dezelfde denk ik, maar die Pip-Boy is gewoon zichtbaar hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De asbakken die ik ken leveren alleen ceramics op. Fans hebben uiteraard wel schroeven.

niet meer van toepassing

[ Voor 31% gewijzigd door BM op 23-11-2015 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Verwijderd schreef op zondag 22 november 2015 @ 22:13:
[...]

De asbakken die ik ken leveren alleen ceramics op. Fans hebben uiteraard wel schroeven.

[...]

Zo werkt tweakers. Als je hulp wilt helpt het ook om een beetje beleefd te zijn, al is dat inmiddels mosterd na de maaltijd.
Hmz, blijkt dat ik schroeven én ceramics aangevinkt had met de search. Waarschijnlijk zitten er dan inderdaad geen in. Ik vond het al bizar dat er schroefjes in asbakken zaten :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Zooow dat was een dagje vol fun :DDDDDD
De dag gezellig afgesloten in het zonnetje:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/38282964/ScreenShot4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

SmokingSig schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 19:54:
gebruiken jullie eigenlijk die power armors ? ik nog altijd niet
Nope helemaal niet, ze zijn log en lomp en volledig overbodig. :)

Ik heb daj ook iets van 100 cores op voorraad. :+

[ Voor 10% gewijzigd door Flagg op 22-11-2015 23:35 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Flagg schreef op zondag 22 november 2015 @ 23:34:
[...]

Nope helemaal niet, ze zijn log en lomp en volledig overbodig. :)

Ik heb daj ook iets van 100 cores op voorraad. :+
Ik vind ze net supervet, heb er wel maar 1 echt in gebruik, verder staan er dus ook geen meer in mijn basis. Heb nu de T-60D met Vault-Tec verf erop, ben op de hunt naar een X1 armor. Het blijkt alleen na een beetje inlezen op de wiki dat die alleen te vinden is als je level 25 of hoger bent.

Mocht je dus naar de specifieke locatie willen gaan (de vindplaats van die dingen), doe dat dan alsjeblieft niet voordat je level 25 bent want dan spawnen "gewone" T-60 suits en dat blijft ook voor altijd zo. Niet dat ik specifiek naar die dingen ga zoeken (uberhaupt op een kaart kijken), er zijn er toch een stuk of 30 op de map en aangezien ik er pas een stuk of 5-6 heb gevonden weet ik nog wat me bijvoorbeeld nog te doen staat na bijna 50 uur spelen.

De quests zijn een beetje afwezig in mijn afgelopen 10 uur speeltijd, ben nog niet begonnen aan de Railroad questline en halverwege met BoS. Minutemen is nu alleen nog maar die oneindige reddingsmissies waar ik gestoord van wordt omdat ik iets wil afsluiten en niet iets wil hebben wat oneindig doorgaat.

Heb nu zo'n redelijk ver ge-upgrade .44 pistol, maar dat is wel echt een idioot sterk ding. Als het niet voor de 6 kogels magazijn was wist ik wel wat mijn main gun zou zijn. Ammo is ook niet makkelijk voor dat ding te vinden trouwens, heb inmiddels (na een lange periode bijna niks) weer een paar duizend .308 en .38 en .50 rounds. .44 maar iets van 180.

Hetzelfde met 10MM, vrij ver ge-upgrade (ik heb pas level 2 of 3 Gun nut en level 1 science) met silencer en die doet ook aardig wat damage. Ook wat meer kogels voor te vinden.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Freakiebeakie schreef op zondag 22 november 2015 @ 20:34:
[...]

xD geweldig, ik deed een keer fast travel naar Sanctuary en op het moment dat ik daar spawn worden we aangevallen. me hele dorp rent richting mijn rij met power armor's en ik zie zo al mijn power armor's wegrennen oO.
volgende x toch maar fustion-core eruit halen als je gaat wandelen
DWattel schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:29:

kun je dan melee en granaat scheiden?

[ Voor 25% gewijzigd door himlims_ op 22-11-2015 23:59 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunisol
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-10-2023
Öke de game is niet helemaal dynamisch
Spoiler over zodra je bij de institute aankomt
spoiler:
dacht leuk te zijn en knal father af vervolgens heel het instituut uitgemoord niemand leeft meer inclusief doctor Li dus ik ga naar de minutemen voor hulp tegen het instituut en wat zegt meneer garvey ja er zijn teveel synths en alles daar we moet eerst sterker worden en kijk dat noem ik een mietje of me character wil gewoon niet de erkenning die die verdient vanwege het uitmoorden van dat hele instituut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wat houd het eigenlijk in als mijn poppetje in de pipboy met zijn tong uit de mond staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunisol
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-10-2023
Dan is ie zwaar opgewonden en zin om te paren of ziek vanwege een verslaving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik heb nu die perk dat ik onder andere screws uit wapens haal bij het schrappen. Dat scheelt echt enorm, ik had 10-15 simpele wapens in mijn kluis gedaan om te bewaren voor als ik de perk had, dat leverde mij zo'n 50-60 screws op.

Kon ik eindelijk mijn legandary weapons upgraden, ik heb nu leuke .308 .45 .38 en 10mm wapens kunnen maken, allemaal met een sterretje erbij en van bijna niets tot het max wat ik nu kan modden. Heeft me echt een shitload aan screws en adhesive gekost... Ben nu zelfs door mijn allu heen. :P

Vandaag gespeeld van lvl 12 tot 18, gaat lekker, ik heb vooral minutemen quests gedaan, als laatste die artillerie gebouwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
djunisol schreef op maandag 23 november 2015 @ 00:32:
Dan is ie zwaar opgewonden en zin om te paren of ziek vanwege een verslaving
Dan gok ik dat eerste :)

Ik gebruik dus wel pillen verder, maar eigenlijk alleen voor gezondheids redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 11:15

Fordox

00101010

Ik gebruik mn power armor wel degelijk.
Kan ik veel meer zooi meenemen :+

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mithrildor schreef op zondag 22 november 2015 @ 20:46:
[...]

Daar klopt niks van. Als de workbench een junk-item gebruikt dan stopt ie de rest van de materialen weer terug in de workbench.
Weet je dat zeker? Ik hoor daar verschillende verhalen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net thuis van een weekendje weg, direct weer even Fallout opgestart. #Verslaafd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Nu online
anandus schreef op maandag 23 november 2015 @ 00:57:
[...]

Weet je dat zeker? Ik hoor daar verschillende verhalen over.
Ik heb het getest. Het spel stopt de materialen die niet nodig of over zijn in de workshop of je eigen inventory terug. Er verdwijnt nooit iets. Zou ook wel heel slecht ontworpen en geprogrammeerd zijn als dat wel zou gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 14:46
Ik ben ondertussen ook level 18. Gisteren 2 deathclaws die bij elkaar zaten op de rand van de map afgemaakt (eentje was legendary). Ik doe niets van quests van BoS, Railroad of Minuteman. Ik doe gwn men ding en wat sidequests hier en daar.

Al men guns zijn ondertussen ook geupgrade en doe allemaal minstens 50 damage, somminge 60 - 80. 3 Armor suits upgraded naar model C.

Miss moet ik toch eens naar diamnond city gaan :) Als is het maar om gewoon kogels te kopen voor mijn sniper.

Zelf heb ik alleen nog maar de helft van de map boven verkent. Ik wacht nog met beneden :D

[ Voor 32% gewijzigd door SmokingSig op 23-11-2015 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:57
Mogge mensjes van het goede leven. :P was een goed fo4 weekend, vandaag nog een dagje vrij dus ik ga weer lekker aan de slag met levelen, heeft het trouwens nog echt een meerwaarde om bijv zo hoog mogelijk level te halen lets say, level 60 ofzo? ook nadat je main story hebt uitgespeeld?

Heb totaal geen ervaring met voorgaande fall out games, is het net zo als met the witcher dat er na verloop van tijd nieuwe gebieden/missies worden toegevoegd of is het meer levelen voor fun? yolo.

inmiddels lvl 32. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:25
Liep gister door de Commonwealth, stort er opeens een helikopter van de BoS vlak voor mijn neus neer, schrok me te pletter 8)7. Even later zag ik ook een BoS dude vechten die half dood was... Heel evil langs de zijlijn gewacht tot hij gekilled was en zijn BoS power armor geloot >:).

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Voor mensen op PC, iemand de ENB stuttering en memory fix al geprobeerd? Naast het fixen van allerlei belichtings issues zorgt deze ook dat (afhankelijk van je hoeveelheid RAM + VRAM) ook altijd de hoogste textures in worden geladen (iets wat nog wel eens misgaat in FO4).

In combinatie met het uitzetten van de nVidia streaming service levert dit een heel mooi plaatje + veel stabielere framerate op, zowel op mijn laptop (i7/16GB/GTX960m 2gb) en mijn game-pc (i7/16GB/GTX970 4gb).

Er is ook een mod die shadow distance dynamisch instelt afhankelijk van je framerate (dus in drukke gebieden met veel objects schroeft hij automatisch de distance terug en weer omhoog als het minder zwaar is), heb ik nog niet geprobeerd, maar klinkt wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
NLxAROSA schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:01:
Voor mensen op PC, iemand de ENB stuttering en memory fix al geprobeerd? Naast het fixen van allerlei belichtings issues zorgt deze ook dat (afhankelijk van je hoeveelheid RAM + VRAM) ook altijd de hoogste textures in worden geladen (iets wat nog wel eens misgaat in FO4).

In combinatie met het uitzetten van de nVidia streaming service levert dit een heel mooi plaatje + veel stabielere framerate op, zowel op mijn laptop (i7/16GB/GTX960m 2gb) en mijn game-pc (i7/16GB/GTX970 4gb).

Er is ook een mod die shadow distance dynamisch instelt afhankelijk van je framerate (dus in drukke gebieden met veel objects schroeft hij automatisch de distance terug en weer omhoog als het minder zwaar is), heb ik nog niet geprobeerd, maar klinkt wel interessant.
Eerst nieuwe (beta)patch van deze week afwachten. Zal al heel wat oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

SmokingSig schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:08:
[...]

Eerst nieuwe (beta)patch van deze week afwachten. Zal al heel wat oplossen.
Is dat gebaseerd op hoop of op feiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de geschiedenis enige maat geeft zullen sommige problemen opgelost worden of minder hevig zijn na de update, maar 'heel wat' is vrij optimisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Na 25 uur nog geen enkele bug gezien :9

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingSig op 23-11-2015 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Sowieso verwacht ik niet dat die belichtings issues worden opgelost. Binnen ziet het spel er zo verschrikkelijk veel lelijker uit dan buiten (ontbrekende schaduwen, harde verlichting), en dat is echt geen quick fix. Die texture LOD issue verwacht ik wel dat wordt gefixt.

Maar waarom zou je wachten op een officiële patch als zo'n mod/fix in 30 seconden is geïnstalleerd? En werkt hij niet, dan is hij er ook in 30 seconden weer af. :)

En een patch gaat die nVidia streaming service issues niet oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokingSig schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:21:
Ik had de eerste na 10 minuten al te pakken _O- Dat was ook zeker niet de laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Je hebt ze wel gezien hoor, maar waarschijnlijk net als mij, ietwat roze bril en niets game-brekends gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-09 15:49
Idd, ik zit er nu 16 uur in, maar alleen wat standaard dingen gezien. Companions die door muren lopen, random teleports van companions, etc.
Het ergste wat me tot nu toe was overkomen was het kunnen gaan zitten in een stoel achter een gesloten deur en dan vast komen te zitten omdat het slot te sterk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 12:42
Ik al heel veel. Maar met een shotgun zo uit de lucht geknald >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Freakiebeakie schreef op zondag 22 november 2015 @ 20:34:
[...]

Zetten ze die erna wel op de juiste plek terug, of blijven ze de power armors dragen?
Ook wel leuk als ze die dingen aanhouden. Je eigen BoS basis. :P

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Mad-Matt schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:41:
[...]

Je hebt ze wel gezien hoor, maar waarschijnlijk net als mij, ietwat roze bril en niets game-brekends gehad.
Hier hetzelfde. Veel (kleine) bugs, maar geen van allen game-brekend. Performance issues kwamen bij mij pas na een uur of 50 (!) opzetten (met name het reizen in de vertibird waarbij je de hele map zo'n beetje in één keer ziet van boven, en andere relatief open stukken). En zaken als slechte belichting binnen is niet echt een bug vind ik, dat is gewoon slecht gemaakt, maar is verder niets 'stuk' aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Heb gisteren even de Pipboy app geprobeerd op mijn tablet, maar dat vind ik helemaal niet lekker spelen. Met touchbediening alles doen, is veel trager dan gewoon in de game de pipboy bedienen... Leuk idee, maar voor mij werkt het niet.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:41:
[...]

Inderdaad. Het zou knap zijn als je geen clipping-problemen of rare physics tegengekomen zou zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Ik heb nog altijd geen aanvallen op mijn basis gehad. ma er staan ook 10 turrets hehe. miss ook maar die fusion cores uit die pakken halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWattel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 10:38
himlims_ schreef op zondag 22 november 2015 @ 23:56:
[...]

volgende x toch maar fustion-core eruit halen als je gaat wandelen

[...]

kun je dan melee en granaat scheiden?
Ik zou het je niet kunnen zeggen, ik kwam het alleen tegen en heb er alleen melding van gemaakt omdat ik hier iemand er naar vroeg. :P

BF1 Stats, GoT - System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Zeror schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:54:
Heb gisteren even de Pipboy app geprobeerd op mijn tablet, maar dat vind ik helemaal niet lekker spelen. Met touchbediening alles doen, is veel trager dan gewoon in de game de pipboy bedienen... Leuk idee, maar voor mij werkt het niet.
Ik gebruik de app vooral met de map in beeld. Dan zie je actief waar je naartoe loopt :)

Ik was gister Dogmeat kwijt! Ik heb heel veel lopen scrappen en ook alle doghouses in Sanctuary. Maar nu is ie nergens meer te vinden. Las ook dat Dogmeat dus niet aan komt als je de bel rinkelt...

Nu naast mijn huis maar een nieuw doghouse gezet en hopelijk komt ie daarheen. Ik stuur standaard alle companions naar Sanctuary dus hij moet daar ook zijn... Vaaaag

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

GravGunner

Man's inhumanity to Man

Scrisissszzz schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:04:
Ik was gister Dogmeat kwijt! Ik heb heel veel lopen scrappen en ook alle doghouses in Sanctuary. Maar nu is ie nergens meer te vinden. Las ook dat Dogmeat dus niet aan komt als je de bel rinkelt...

Nu naast mijn huis maar een nieuw doghouse gezet en hopelijk komt ie daarheen. Ik stuur standaard alle companions naar Sanctuary dus hij moet daar ook zijn... Vaaaag
Gebeurt vaker, gewoon wat rondlopen, ze spawnen vanzelf in(loop ook eens door Sanctuary heen, helpt veel :) )

Waar ik me persoonlijk aan erger is het feit dat mijn settlements goed verdedigd zijn door turrets(en ommuring)(Sanctuary heeft zelfs een defense van 400 :X ) en dan nog missies krijgen dat groep x aan de andere kant van de map nog vrolijk komt buurten. of erger, we worden aangevallen en kunnen onszelf niet verdedigen 8)7

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Scrisissszzz schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:04:
[...]

Ik gebruik de app vooral met de map in beeld. Dan zie je actief waar je naartoe loopt :)

Dit had ik ook gisteren, ik raakte hem kwijt in de buurt van de autosloop.. uiteindelijk kwam ik hem in Sanctuary weer tegen, ik had een bel geplaatst bij de gas station maar dat deed niet veel.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

als tweakers vind ik dit uitermate interresant:

https://getcarina.com/blo...vice-discovery-and-relay/

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Wow dat is best wel vet!

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Oeh.. Daar moeten leuke dingen mee te doen zijn, zowel in het spel zelf als in de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-09 13:02
Ondertussen aan me 2e char begonnen, eerst was 45-50 uur en was tijd voor wat nieuws.
Blijft raar dat als je voor het eerst naar een settlement gaat ze last hebben van raiders/ghouls aan de andere kant van de map 8)7 . Gister bleek het toch nog een tandje erger te kunnen, op level 13 een quest krijgen om een level 40+ area te clearen |:( Die moet maar even wachten ben ik bang.

Verder nu vooral meer sidequests aan het doen, en pistol/melee ipv rifles :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gisteren kennis gemaakt met The Institute, maar eigenlijk heb ik er ineens geen zin meer in. :/
Ik wil niet kiezen tussen alle partijen.. Die keuzes zijn zeker in FO4 erg lastig, in FO3 en New Vegas vond ik het wat makkelijker, maar hier hebben alle partijen wel wat.

spoiler:
Ik heb uiteindelijk f*ck you gezegd tegen mijn Father, en ben met de Minutemen verder gegaan. maar toen ik net in The Institute zat had ik zoiets van "ik heb hier geen zin in" en ben gestopt met spelen.
Ik zit er sterk over na te denken om een oude save terug te laden en nog niets te gaan doen. Dit lijkt mij namelijk "the point of no return" in FO4. Je kiest een factie om die teleporter te bouwen en daarna zit je aan die factie vast, toch?
Blijf het lastig vinden om een keuze te maken, dat hebben ze wel goed gedaan.
Volgens mij zijn dit de standpunten een beetje:
- BoS: alle synths zijn kut en moeten dood.
- Railroad: sommige synths zijn goed, maar we moeten alsnog the Institute slopen
- Minutemen: mogelijk zijn de synths goed of slecht, maar omdat ze zo geheimzinnig zijn zal het wel slecht zijn
- Institute: synths zijn awesome en we helpen de mensheid alleen maar. Ohja, we sturen wel synths naar buiten om iedereen die we tegen komen af te knallen 8)7

Alle facties hebben wel wat juiste argumenten, en ik kan niet echt een keuze maken :/

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Pagina: 1 ... 18 ... 53 Laatste

Let op:
Globaal spoiler beleid

-Details over de mainquest of grotere sidequest -> spoilertag
-Locatie van "one of a kind" wapens -> spoilertag
-Locatie van reguliere vijanden, wapens etc -> spoiler niet nodig.

Gebruik vooral je gezonde verstand!