Dit topic is niet goed voor mij om te lezen op het werk. Als ik hoor wat iedereen doet, de verschillende manieren van verschillende situaties aanpakken en hoe ze hun settlements hebben gebouwd wil ik echt NU naar huis.
Wat kluisjes betreft, zit daar vaak goed spul in? uniek/legendary spul?
haha, same here!Piet_Piraat7 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:57:
Dit topic is niet goed voor mij om te lezen op het werk. Als ik hoor wat iedereen doet, de verschillende manieren van verschillende situaties aanpakken en hoe ze hun settlements hebben gebouwd wil ik echt NU naar huis.
Nee, zelden tot nooit in mijn ervaring.mfreriks schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:58:
Nog nooit echt super goed spul uit gehaald, vaak kogels enzo. Ik heb zelf niks in lockpicking, ik laat mijn companion alle kluisjes open maken.mfreriks schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:58:
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Verwijderd
Uniek niet heel vaak, doorgaans wel leuk spul.mfreriks schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:58:
Kunnen die alles openmaken dan? Is dat een bug of een feature?Chester schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:59:
[...]
Nog nooit echt super goed spul uit gehaald, vaak kogels enzo. Ik heb zelf niks in lockpicking, ik laat mijn companion alle kluisjes open maken.
Vraagje ivm weapon / armor mods.
Ik heb gemerkt dat er in mijn inventory een aantal doosjes zitten met 'Mods', ik dacht in eerste instantie dat dit de mods zijn die actief op mijn wapen/armor zitten. Maar ik kan deze perfect in de storage droppen en toch blijft mijn wapen uitgerust....
Dus dacht ik ah, misschien heb ik deze ergens geloot, en kan ik deze gebruiken om wapens mee uit te rusten zonder dat ik daar materials voor gebruik.
Maar ik heb gemerkt als ik voor de eertse keer een mod gebruik (het ging hier specifiek over een purple light in de helm van mijn Power) deze ook bijkomt in mijn inventory.
Dus nadat ik mijn Armor uitrust met deze purple light mod komt dit doosje mee in mijn inventory. Ik store dit mod "doosje" in mijn storage (metal box in mijn dorpje). toch blijft mijn armor er mee uitgerust.
Ikke volg niet goe, wat is het nut hiervan ? En kan ik die mods gewoon verkopen ...
Ik heb gemerkt dat er in mijn inventory een aantal doosjes zitten met 'Mods', ik dacht in eerste instantie dat dit de mods zijn die actief op mijn wapen/armor zitten. Maar ik kan deze perfect in de storage droppen en toch blijft mijn wapen uitgerust....
Dus dacht ik ah, misschien heb ik deze ergens geloot, en kan ik deze gebruiken om wapens mee uit te rusten zonder dat ik daar materials voor gebruik.
Maar ik heb gemerkt als ik voor de eertse keer een mod gebruik (het ging hier specifiek over een purple light in de helm van mijn Power) deze ook bijkomt in mijn inventory.
Dus nadat ik mijn Armor uitrust met deze purple light mod komt dit doosje mee in mijn inventory. Ik store dit mod "doosje" in mijn storage (metal box in mijn dorpje). toch blijft mijn armor er mee uitgerust.
Ikke volg niet goe, wat is het nut hiervan ? En kan ik die mods gewoon verkopen ...
Is een feature, bepaalde companions kunnen lockpicken of hacken.Ircghost schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:11:
[...]
Kunnen die alles openmaken dan? Is dat een bug of een feature?
spoiler:
Ik neem bijna altijd Nick Valentine mee omdat hij veel terminals kan hacken.
Dat zijn "mods" van wapens die je wijzigd. Als het goed is dus de normale lamp van je PA, net als dat je een wapen voorziet van een andere loop bijv. de loop die er daarvoor opzat krijg je als mod terug.Thommiie schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:11:
Vraagje ivm weapon / armor mods.
...fallout 4 over rdp, is niet optimaal maar het kanPiet_Piraat7 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:57:

Scavenging stations provide random materials daily to your workbench (ranging from food to rare crafting components). Je moet er wel een settler opzetten.ChojinZ schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:38:
[...]
Vraag ik mij ook af. Ik heb al iemand aan het werk gezet op de workbench, maar wat het nou oplevert...
En ook: each settler, assigned to a (any) resource, will deposit any excess resources and/or caps into your workbench.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Weet iemand eigenlijk of je workbench vol kan raken?FloydRaalte schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:19:
[...]
Scavenging stations provide random materials daily to your workbench (ranging from food to rare crafting components). Je moet er wel een settler opzetten.
En ook: each settler, assigned to a (any) resource, will deposit any excess resources and/or caps into your workbench.
Verwijderd
Niet zoals jij bedoelt, al zit er ongetwijfeld ooit een keer een limiet aan de engine, je harde schijf of Windows zelf.luuj schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:21:
Weet iemand eigenlijk of je workbench vol kan raken?
Teamviewer, opzich werkt het, maar ik vergeet elke keer mijn controller los te koppelen, en dan doet ie niets meerhimlims_ schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:15:
[...]
...fallout 4 over rdp, is niet optimaal maar het kan![]()
![]()
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
ben nu lvl 44 en bijna lvl45 en heb nu 80+uur in game zitten maar zijn wel paar dingen wel aan erg
1- krijg quest om raiders tegen te houden om dat ze elke keer eten stelen uit mijn settlement en waarom erg ik mijn hier aan ik heb super veel turret staan niemand kan in mijn settlement komen zonder dood te gaan maar toch lukt ze om eten te stelen
2- OP wapen dat had ik in skyrim ook na lang tijd heb je veel dingen max uit en werd gewoon te sterk nu ook met gatling laser ding heeft stats van 54dps 272 RPM 227 range 64 accuracy en dan heb ik nog nog niet ander loop op gezet daan doet hij nog meer dmg ( 158 dmg ) en mijn heavy gun perk is nu bijna max out en zelf nu al op Survival is easy en railgun die mijn siper gun is doet 334 dmg is alles in een keer dood
had lievere gehad dat gatling laser iets van 34dmg deet iets meer dan minigun zou doen ivm duur ammo maar 54 dmg of zelfs 158 dmg is beetje te veel
heb probeert zo best mogelijk dit te schrijven
1- krijg quest om raiders tegen te houden om dat ze elke keer eten stelen uit mijn settlement en waarom erg ik mijn hier aan ik heb super veel turret staan niemand kan in mijn settlement komen zonder dood te gaan maar toch lukt ze om eten te stelen
2- OP wapen dat had ik in skyrim ook na lang tijd heb je veel dingen max uit en werd gewoon te sterk nu ook met gatling laser ding heeft stats van 54dps 272 RPM 227 range 64 accuracy en dan heb ik nog nog niet ander loop op gezet daan doet hij nog meer dmg ( 158 dmg ) en mijn heavy gun perk is nu bijna max out en zelf nu al op Survival is easy en railgun die mijn siper gun is doet 334 dmg is alles in een keer dood
had lievere gehad dat gatling laser iets van 34dmg deet iets meer dan minigun zou doen ivm duur ammo maar 54 dmg of zelfs 158 dmg is beetje te veel
[ Voor 3% gewijzigd door Motaro op 19-11-2015 12:24 ]
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Ah ok, maar toen ik mijn purple light installeerde zat er ook een purple light in mijn inventory...TFDev schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:14:
[...]
Dat zijn "mods" van wapens die je wijzigd. Als het goed is dus de normale lamp van je PA, net als dat je een wapen voorziet van een andere loop bijv. de loop die er daarvoor opzat krijg je als mod terug.
Het zou wel heel misschien kunnen dat dit dan toevallig een PA geweest zijn met al een purple light in (de PA kwam uit het luchtschip). Maar ik dacht het niet. .. straks es testen.
Kan je die mods dan nog opnieuw geruiken ?
Er zijn veel quests waar je de confratie uit de weg kunt gaan door je hoge CHR. Ook veel andere opties zijn beschikbaar. Ik merk het nu tijdens mijn playthrough dat er veel minder combat in zit dan tijdens mijn eerste guns-blazing playthrough. Daartegenover ben ik nu wel SUPER zwak.Angeloonie schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:46:
[...]
Want met Charisma vallen Raiders, Gunners en Super Mutants niet aan?
Verwijderd
Ja. Je kunt ze van hetzelfde type wapen afhalen en er elders weer opzetten. Een er exact hetzelfde uitziende scope op een ander type wapen monteren dat een dergelijke scope ook heeft is mij nog niet gelukt. Dat lijkt niet te kunnen.
Ik vind het soms ook wel, dat je overpowered bent hoor, en dan ben ik "pas" lvl 30 zonder wapen-perks. Meeste dingen liggen na 2-3 keer met een redelijk wapen, niet eens een heel krachtig ding.
Maar de echte lol zit voor mij toch in het vinden van quests en loot etc. Het hoeft ook weer niet zo enorm lastig te zijn om het leuk te houden. Maar ik ben wel wat moeilijker gaan spelen idd.
Maar de echte lol zit voor mij toch in het vinden van quests en loot etc. Het hoeft ook weer niet zo enorm lastig te zijn om het leuk te houden. Maar ik ben wel wat moeilijker gaan spelen idd.
Ja, als je en andere mod op je wapens zet komt die mod in je inv te zitten, kost toch 0,5 per mod, duurde ook even voor ik doorhad waarom ik zo zwaar was op een gegeven moment
.
Idd, op een gegeven moment alle mods + minimaal de helft van mijn aid in de stash gedouwd, had ineens meer dan 100 extra weight beschikbaarHeatWave schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:32:
Ja, als je en andere mod op je wapens zet komt die mod in je inv te zitten, kost toch 0,5 per mod, duurde ook even voor ik doorhad waarom ik zo zwaar was op een gegeven moment.

Oh, en over mods gesproken: als je een wapen met een betere mod dan je huidige vindt, maar het gevonden wapen wilt scrappen: vervang die mod dan met de basis-mod. Zo behoud je de geavanceerde mod, anders wordt deze gescrapped. Het kost wel wat die basis-mod, maar veeeeel minder dan de geavanceerde.
Heeft mij al genoeg extra mods opgeleverd.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Ja, dit lijkt me duidelijk. Je gaat toch geen mod die je zelf niet kunt bouwen scrappenAngeloonie schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:46:
Oh, en over mods gesproken: als je een wapen met een betere mod dan je huidige vindt, maar het gevonden wapen wilt scrappen: vervang die mod dan met de basis-mod. Zo behoud je de geavanceerde mod, anders wordt deze gescrapped. Het kost wel wat die basis-mod, maar veeeeel minder dan de geavanceerde.

Een feature. Cait kan alles lockpicken. De moeilijkere locks kosten haar wel een aantal pins. Alle terminals hack ik zelf.Ircghost schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:11:
[...]
Kunnen die alles openmaken dan? Is dat een bug of een feature?
[ Voor 15% gewijzigd door Chester op 19-11-2015 12:50 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik heb nu al 2x gehad dat mn spel random afsloot...
spoiler:
Een beetje irritant dat dit ook gebeurde net op het moment dat ik met Nick Valentine de gedachten ging lezen van de merc. Exact op het moment dat ik mezelf in cryo stasis zag liggen in de fault >___>
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Gedoe met die weapons of armor mods is mij veel te omslachtig. Hopelijk dat er snel een mod (maar dan een game modVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:30:
[...]
Ja. Je kunt ze van hetzelfde type wapen afhalen en er elders weer opzetten. Een er exact hetzelfde uitziende scope op een ander type wapen monteren dat een dergelijke scope ook heeft is mij nog niet gelukt. Dat lijkt niet te kunnen.
ik zelf pas 1 keer gehad maar gisteren op een laptop gespeeld van een goede vriend en daar sloot hij 2 keer binnen een uur af zonde rmelding of wat dan ookFordox schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:56:
spoiler:Een beetje irritant dat dit ook gebeurde net op het moment dat ik met Nick Valentine de gedachten ging lezen van de merc. Exact op het moment dat ik mezelf in cryo stasis zag liggen in de fault >___>
AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4
Verwijderd
Waarom zou je dat willen?FloydRaalte schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:01:
Gedoe met die weapons of armor mods is mij veel te omslachtig. Hopelijk dat er snel een mod (maar dan een game mod) komt die het met 1 knop mogelijk maakt om alle mods eraf te slopen.
Eerlijk gezegd is het vrij simpel. Je moet even door krijgen waar je moet kijken, maar daarna is het simpel systeem met toch wat mogelijkheden.
Ook als je hem wel zelf zou kunnen bouwen is het nuttigVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:47:
[...]
Ja, dit lijkt me duidelijk. Je gaat toch geen mod die je zelf niet kunt bouwen scrappen
Kun je best snel overheen kijken. Als ik een legendary Hunting Rifle heb die bijna volledig geupgrade is, maar ik vind er dan een met een silencer maar verder nauwelijks mods, dan ga ik die scrappen. In zo'n geval zou je hem dan dus even moeten opbouwen zodat je die silencer niet verliest.
Verwijderd
Dat is toch precies wat ik zeg? Ook bij bijvoorbeeld legendary-wapens is het handig eerst je oude mods af te bouwen, het daadwerkelijke wapen te wisselen en dan je mods weer terug te zetten.Angeloonie schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:18:
Kun je best snel overheen kijken. Als ik een legendary Hunting Rifle heb die bijna volledig geupgrade is, maar ik vind er dan een met een silencer maar verder nauwelijks mods, dan ga ik die scrappen. In zo'n geval zou je hem dan dus even moeten opbouwen zodat je die silencer niet verliest.
Je gooit een fraaie mod die je kunt gebruiken natuurlijk niet zomaar in de schredder voor twee schroefjes en wat plakband.
Als je veel wapens oppakt dan kan ik mij best voorstellen dat je ze niet eens echt bekijkt en gewoon door de shredder haaltVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:23:
[...]
Dat is toch precies wat ik zeg? Ook bij bijvoorbeeld legendary-wapens is het handig eerst je oude mods af te bouwen, het daadwerkelijke wapen te wisselen en dan je mods weer terug te zetten.
Je gooit een fraaie mod die je kunt gebruiken natuurlijk niet zomaar in de schredder voor twee schroefjes en wat plakband.
Alles wat geen legendary is gaat door de shredder, dus dan moet je soms even wat extra opletten om een mod te redden. Als je lui bent zoals ik dan kun je dus wel eens per ongeluk iets nuttig scrappen
[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 19-11-2015 13:25 ]
FloydRaalte schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:19:
[...]
Scavenging stations provide random materials daily to your workbench (ranging from food to rare crafting components). Je moet er wel een settler opzetten.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Verwijderd
Je moet wel je best doen om de meeste mods over het hoofd te zien, al is het hardened-spul inderdaad lastiger. Overigens gaat de bijzondere mods bij mij apart, het gewone spul door de schredder en het spul dat weinig oplevert qua materialen wordt verkocht. Ik heb meer aan de caps dan aan het staal, gezien dat in genoeg andere zaken zit.Angeloonie schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:24:
Als je veel wapens oppakt dan kan ik mij best voorstellen dat je ze niet eens echt bekijkt en gewoon door de shredder haaltAlthans, dat doe ik eigenlijk standaard, totdat ik een silencer vond die ik toen nog niet kon maken
Alles wat geen legendary is gaat door de shredder, dus dan moet je soms even wat extra opletten om een mod te redden. Als je lui bent zoals ik dan kun je dus wel eens per ongeluk iets nuttig scrappen
Het is wat micromanagement, maar dat maakt Fallout deels ook leuk natuurlijk. Steeds beter en iedere keer net efficiënter.
weet iemand dan hoe het zit met een settlement met 40+ water teveel?[Scavenging stations provide random materials daily to your workbench (ranging from food to rare crafting components). Je moet er wel een settler opzetten.
Nou ja, bij mij werkt het simpel: heb ik een legendary wapen dan kijk ik niet eens naar de andere wapens die ik oppakVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:28:
[...]
Je moet wel je best doen om de meeste mods over het hoofd te zien, al is het hardened-spul inderdaad lastiger.
Ik probeer mijzelf al 2 dagen zo ver te krijgen om iets af te ronden in de game, maar telkens komt er weer wat tussen

Ik kan dit echt niet lezen. Sorry.Motaro schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:23:
ben nu lvl 44 en bijna lvl45 en heb nu 80+uur in game zitten maar zijn wel paar dingen wel aan erg
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ik vaker.Fordox schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:56:
spoiler:Een beetje irritant dat dit ook gebeurde net op het moment dat ik met Nick Valentine de gedachten ging lezen van de merc. Exact op het moment dat ik mezelf in cryo stasis zag liggen in de fault >___>
Nvidea Video Driver Kernel error 395.89 ofzo. Nog geen werkende oplossing gevonden helaas. Veel saven.
Ach, kom op. Hij heeft zn best gedaan.
Valt mij op dat legendary wapens blijkbaar sterker zijn dan ik in eerste instantie dacht. Ik loop eigenlijk alleen met normale wapens die ik upgrade haha
Zit er een bepaald limiet aan je settlement wat betreft het aantal inwoners?
Ik heb nu 18 inwoners maar ik heb geen size meer over, kan ik die size niet uitbreiden op een of andere manier?
Ik heb nu 18 inwoners maar ik heb geen size meer over, kan ik die size niet uitbreiden op een of andere manier?
Ik kwam pas zeer laat in de game erachter dat ik een wapen moest 'ombouwen' om de mod te kunnen bewaren. Ik had het 'gevoel' dat wanneer ik een wapens scrapte dat naast resources ook de mods dan automatisch bewaard bleven in de workbench. Achteraf totaal niet goed genoeg over nagedacht. Daarnaast kost het ombouwen (mod die je wilt hebben vervangen door een standaard mod) toch ook resources? Dat is dan verloren resources want je scrapt het wapen toch.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:03:
[...]
Waarom zou je dat willen?
Eerlijk gezegd is het vrij simpel. Je moet even door krijgen waar je moet kijken, maar daarna is het simpel systeem met toch wat mogelijkheden.
Bij legendary's werkt het weer anders toch? Er zit m.i. een legendary affix op het wapen. Je zult dan dit wapen moeten gebruiken (en dus weer moeten modden) om gebruik te kunnen maken van de legendary affix. Tevens kun je legendary's niet scrappen dacht ik?
Hoe krijg je 18 settlers? Ik heb zo'n radio beacon in sanctuary gezet, maar zit volgens mij pas op een paar settlers.GluonC schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:59:
Zit er een bepaald limiet aan je settlement wat betreft het aantal inwoners?
Minimaal 10 setters, elk level charisma verhoogd dat met 1. heb ik paar dagen geleden hier gelezen.Piet_Piraat7 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:00:
[...]
Hoe krijg je 18 settlers? Ik heb zo'n radio beacon in sanctuary gezet, maar zit volgens mij pas op een paar settlers.
Yep, maar als je de mod wilt gebruiken dan is 10% van de mats "opofferen" om de mod te houden natuurlijk goedkoper dan die dure mod zelf craften.FloydRaalte schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:00:
[...]
Daarnaast kost het ombouwen (mod die je wilt hebben vervangen door een standaard mod) toch ook resources? Dat is dan verloren resources want je scrapt het wapen toch.
Legendaries kun je idd niet scrappen.Bij legendary's werkt het weer anders toch? Er zit m.i. een legendary affix op het wapen. Je zult dan dit wapen moeten gebruiken (en dus weer moeten modden) om gebruik te kunnen maken van de legendary affix. Tevens kun je legendary's niet scrappen dacht ik?
Gister t rouwens van 1 npc/enemy 890caps in 1x kunnen looten
Vrij zeldzaam geloof ik?

Ik heb nu 18 inwoners. Ik heb gewoon settlers naar mijn andere settlement gestuurd. Als je in de bouwmodus zit kun je inwoners naar een ander settlement sturen. Alleen ik kan er nu helaas geen meer naar toe sturen omdat ik niet genoeg size meer over heb.ExploitSolo schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:01:
[...]
Minimaal 10 setters, elk level charisma verhoogd dat met 1. heb ik paar dagen geleden hier gelezen.
Da's best veel ja. Was het toevallig een trader?mfreriks schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:03:
Gister t rouwens van 1 npc/enemy 890caps in 1x kunnen lootenVrij zeldzaam geloof ik?
Niet dat ik weet, had geen koe bij de hand in ieder gevalAngeloonie schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:04:
[...]
Da's best veel ja. Was het toevallig een trader?
Leuke site gevonden om je character / perks op te bouwen.
Ik denk dat ik deze richting op ga ( = lv 60). Ben nu lv 28, nog een poosje te gaan!
http://www.nukahub.com/to...3!4162!6d64424421a23!!934
Ik denk dat ik deze richting op ga ( = lv 60). Ben nu lv 28, nog een poosje te gaan!
http://www.nukahub.com/to...3!4162!6d64424421a23!!934
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Is het mogelijk dat een quest failt als je deze halverwege verlaat?
spoiler:
Zit nu als lvl 10 de minuteman quest te doen waarbij je the castle moet heroveren en het tegen een mireluck queen moet opnemen. Die krijg ik echt bij lange na nog niet dood...
Nee hoor had ik ook. Gewoon wegrennen en iets anders gaan doen, je kunt later gewoon terugkomen om de quest af te maken.Black-Hole schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:35:
spoiler:Zit nu als lvl 10 de minuteman quest te doen waarbij je the castle moet heroveren en het tegen een mireluck queen moet opnemen. Die krijg ik echt bij lange na nog niet dood...
Nice, kan ik gewon door blijven quicksaven zonder bang te hoeven zijn dat ik dit later niet meer kan afmaken.Grimmie187 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:37:
[...]
Nee hoor had ik ook. Gewoon wegrennen en iets anders gaan doen, je kunt later gewoon terugkomen om de quest af te maken.
NL is niet mijn eerste taal, en zelfs ik kan dit lezen. Misschien is het meer onwil?
daarna heb je er niks meer mee te maken volgens mij of wel ?? kan die man niet meer vinden namelijk ..Grimmie187 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:37:
[...]
Nee hoor had ik ook. Gewoon wegrennen en iets anders gaan doen, je kunt later gewoon terugkomen om de quest af te maken.
psn: taker-mart
Ik ken geen achtergrond verhaal van die kerel, maar zonder enige vorm van interpunctie, met dubbele woorden. Laat ik het zo zeggen, ik vind Nederlandse politici duidelijker als ze een lastige vraag moeten beantwoorden.Darkangle schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:42:
[...]
NL is niet mijn eerste taal, en zelfs ik kan dit lezen. Misschien is het meer onwil?
Jawel, quest blijft gewoon actief. Je moet als je terugkomt wel goed zoeken rond de castle.taker1987 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:44:
[...]
daarna heb je er niks meer mee te maken volgens mij of wel ?? kan die man niet meer vinden namelijk ..
spoiler:
De queen mirelurk boss verdwijnt rechts van de castle in het water als je weg bent, als je in de buurt komt komt ze weer boven.
klopt . maar ik bedoel meer als je die voltooid hebtGrimmie187 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:46:
[...]
Jawel, quest blijft gewoon actief. Je moet als je terugkomt wel goed zoeken rond de castle.
spoiler:De queen mirelurk boss verdwijnt rechts van de castle in het water als je weg bent, als je in de buurt komt komt ze weer boven.
Ah, ja ik moest een paar keer heen en weer spawnen tussen sanctuary en castle om die vent weer terug te vinden. Volgens mij gaat hij terug naar Sanctuary als je de quest uitstelt, bij het inleveren moet hij dan weer terug naar castle.taker1987 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:49:
[...]
klopt . maar ik bedoel meer als je die voltooid hebt
De rocket launcher of flamer die je in de gangen vindt helpt niet?Black-Hole schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:35:
spoiler:Zit nu als lvl 10 de minuteman quest te doen waarbij je the castle moet heroveren en het tegen een mireluck queen moet opnemen. Die krijg ik echt bij lange na nog niet dood...
ik bedoel eigenlijk meer of dat de laatste quest van hem isGrimmie187 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:52:
[...]
Ah, ja ik moest een paar keer heen en weer spawnen tussen sanctuary en castle om die vent weer terug te vinden. Volgens mij gaat hij terug naar Sanctuary als je de quest uitstelt, bij het inleveren moet hij dan weer terug naar castle.
Je bedoel Preston Garvey van de Minute Men? Die blijft net zo lang quests geven tot je alle settlements (20+) hebt ontdekt en daarna nog een paar richting het einde (afhankelijk van welke faction je kiest).taker1987 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:54:
[...]
ik bedoel eigenlijk meer of dat de laatste quest van hem is
Nog niet gevonden maar zal nog eens goed rondkijkenAngeloonie schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:54:
[...]
De rocket launcher of flamer die je in de gangen vindt helpt niet?
Gewoon binnen wachten totdat hij wegloopt, van flinke afstand schieten, wachten totdat hij weer wegloopt etc.Black-Hole schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:00:
[...]
Nog niet gevonden maar zal nog eens goed rondkijken
schaalt alles trouwens mee met je level? of ga je als je een wanderer bent op een gegeven moment lvl 10 quests doen als je lvl 20 bent?
Voor zover ik het weet schaalt het niet. Hoe verder je bent van Sanctuary, hoe hoger de level van je vijanden.mfreriks schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:05:
schaalt alles trouwens mee met je level? of ga je als je een wanderer bent op een gegeven moment lvl 10 quests doen als je lvl 20 bent?
Hoe stuur je ze naar een ander stadje?GluonC schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:04:
[...]
Ik heb nu 18 inwoners. Ik heb gewoon settlers naar mijn andere settlement gestuurd. Als je in de bouwmodus zit kun je inwoners naar een ander settlement sturen. Alleen ik kan er nu helaas geen meer naar toe sturen omdat ik niet genoeg size meer over heb.
*knip* dit kan in Vraag & Aanbod.
- Uniciteit
[ Voor 74% gewijzigd door Uniciteit op 19-11-2015 20:44 ]
commodore 64, Atari2600 of NES?Anonnymous! schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:32:
Twee Pip-Boy editions hier nieuw in doos, PM bij interesse.
in build mode een mensje highlighten en dan zie je onder in een zooi opties. 1 van die opties is "move" met links daarvan de knop die je moet indrukken(is per platform verschillend), klik daarop en je krijgt de vraag of hij/zij wil verhuizen naar ander settlement en je kan kiezen welke in het menu.Dutch2007 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:27:
[...]
Hoe stuur je ze naar een ander stadje?
Dit is een goede manier om mensen in settlements te krijgen waar ze zelf maar niet naar toe gaan.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Bij mij deed de rocket launcher maar iets van 5%-10% hp damage (op hard) zelfs met critical strike in VATS. Flamer moet je dichtbij komen en ik was in 1 a 2 hits dood met hoge endurance / dmg resist perks.Angeloonie schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:54:
[...]
De rocket launcher of flamer die je in de gangen vindt helpt niet?
Zorgen dat ze in dat radiotoren bouwwerk loopt dan zit ze vast (Ik had die toren tussen mij en haar, liep ze naar mij kon ze niet verder door de toren) en kun je vanuit de gang schieten. Kostte mij in iedergeval heeeel wat kogels.SparksNL schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:02:
[...]
Gewoon binnen wachten totdat hij wegloopt, van flinke afstand schieten, wachten totdat hij weer wegloopt etc.
En in de settlements waar je folks weg stuurd daar komen dan dus steeds nieuwe?ye-roon schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:38:
[...]
in build mode een mensje highlighten en dan zie je onder in een zooi opties. 1 van die opties is "move" met links daarvan de knop die je moet indrukken(is per platform verschillend), klik daarop en je krijgt de vraag of hij/zij wil verhuizen naar ander settlement en je kan kiezen welke in het menu.
Dit is een goede manier om mensen in settlements te krijgen waar ze zelf maar niet naar toe gaan.
Zo lang als je een beacon aan heb staan, dan komen er gewoon mensen naar je stadje. Als je dus iemand naar ander stadje stuurt, dan word hij/zij inwoner van de nieuwe stad en kan er dus weer een nieuwe aangetrokken worden in het stadje waar hij/zij is weggestuurd.Dutch2007 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:59:
[...]
En in de settlements waar je folks weg stuurd daar komen dan dus steeds nieuwe?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
win+brk = device manager; device uitschakelenHeatWave schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:22:
[...]
Teamviewer, opzich werkt het, maar ik vergeet elke keer mijn controller los te koppelen, en dan doet ie niets meer.
ja ok, wel aan gedacht, maar aan de andere kant moet ik ook gewoon werken natuurlijkhimlims_ schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:54:
[...]
win+brk = device manager; device uitschakelen

Nice, complete X-01 armor gevonden 
(en ook een zwart BoS armor)
(en ook een zwart BoS armor)
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/333/?
Dit geeft mij reden om Survival te gaan spelen. Bullet sponges GONE!
Hoezo een feral ghoul 12 keer meppen met een baseball bat? Gewoon 3 keer en hij is dood, maar ook omgekeerd hoor ik in een paar hits dood te gaan.
Nu nog een mod vinden die munitie veel schaarser maakt in de wereld.
Hoezo een feral ghoul 12 keer meppen met een baseball bat? Gewoon 3 keer en hij is dood, maar ook omgekeerd hoor ik in een paar hits dood te gaan.
Ik heb er nu al moeite meeScy schreef op donderdag 19 november 2015 @ 17:30:
http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/333/?

hoe ik het beestje killdeBlack-Hole schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:35:
spoiler:
Ik ben het gebouw in gegaan (minder kleine ettertjes) daar kan hij niet op je spugen. veel molotofs en granaten gegooid en ondertussen zijn de andere minutemannetjes ook gewoon lekker bezig op hem.
duurde wel lang maar omdat je redelijk veilig ben in het gebouw lukte het me in 1 keer
duurde wel lang maar omdat je redelijk veilig ben in het gebouw lukte het me in 1 keer
YO! fucknuts! It's Probing time!

Level 10 is ook gewoon wat vroeg voor deze quest. Bepaalde gebieden en quests zijn er juist op gericht om later voor terug te komen of af te maken wanneer je betere gear hebt.Freakiebeakie schreef op donderdag 19 november 2015 @ 18:05:
[...]
hoe ik het beestje killde
spoiler:Ik ben het gebouw in gegaan (minder kleine ettertjes) daar kan hij niet op je spugen. veel molotofs en granaten gegooid en ondertussen zijn de andere minutemannetjes ook gewoon lekker bezig op hem.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
je kan het zien als je een skulletje achter de naam ziet staan is het beter om weg te rennen.
YO! fucknuts! It's Probing time!
net even een uurtje zitten spelen , bevalt me goed .... maar dacht even NCIS te kijken even het spel uit me hoofd te zetten
maar helaas...
maar helaas...

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Kan je nou ook daadwerkelijk een powersuit in de Haken krijgen in je vesting?
Als ik de Game start zie ik een suit hangend in dat gele ding. Ziet er wel bruut uit maar krijg dat dus niet voor elkaar.
Als ik de Game start zie ik een suit hangend in dat gele ding. Ziet er wel bruut uit maar krijg dat dus niet voor elkaar.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Uh, ik weet niet exact wat je bedoeld... als je uit je PA stapt voor die "haken" en dan even wat repareerd of mod oid aan je PA dan staat hij erin... ?Donstil schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:02:
Kan je nou ook daadwerkelijk een powersuit in de Haken krijgen in je vesting?
Hebben hier mensen overigens echt meer settlemens uitgebouwd? Ik heb er nog altijd maar 1... sanctuary.. verder niet echt de behoefte nog meer te gaan bouwen ofzo
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Angry Joe review staat ook online: YouTube: Fallout 4 Angry Review
Kan mij er helemaal in vinden. En nu weer snel terug naar Fallout 4
Kan mij er helemaal in vinden. En nu weer snel terug naar Fallout 4
duizend bommen en granatenFreakiebeakie schreef op donderdag 19 november 2015 @ 18:05:
[...]
hoe ik het beestje killde
spoiler:Ik ben het gebouw in gegaan (minder kleine ettertjes) daar kan hij niet op je spugen. veel molotofs en granaten gegooid en ondertussen zijn de andere minutemannetjes ook gewoon lekker bezig op hem.

Nog een vraagje, wanneer kan je die Minutemen vragen voor versterking? Ik heb een flairgun gekregen maar telkens als ik ze nodig heb "is er niemand beschikbaar"
Ja dat is het enige toch? Je kan je suit daar niet laten hangen tot je hem nodig hebt?TgR_KILLER schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:07:
[...]
Uh, ik weet niet exact wat je bedoeld... als je uit je PA stapt voor die "haken" en dan even wat repareerd of mod oid aan je PA dan staat hij erin... ?
Hebben hier mensen overigens echt meer settlemens uitgebouwd? Ik heb er nog altijd maar 1... sanctuary.. verder niet echt de behoefte nog meer te gaan bouwen ofzoAl begint deze nu wel te lopen gelukkig.. al paar nieuwe mensen erbij.. beveiliging dik opgeschroefd (iets van 12 turrets ofzo xD)
Nee je kan hem voor zover ik weet niet laten hangen.Donstil schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:40:
[...]
Ja dat is het enige toch? Je kan je suit daar niet laten hangen tot je hem nodig hebt?
lvl gaat snel ben nu al weer lvl47 nog paar kille of een Q ben ik lvl48
leuk new gun ziet vet uit in donker ( voor geval dat je ziet ja ik heb die glitch gebruikt voor ammo en nog paar dingen )
leuk new gun ziet vet uit in donker ( voor geval dat je ziet ja ik heb die glitch gebruikt voor ammo en nog paar dingen )
[ Voor 20% gewijzigd door Motaro op 19-11-2015 22:06 ]
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
nice, ben zelf ook net 47 geworden
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Nice. Ben zelf net level 11 gewordenMad-Matt schreef op donderdag 19 november 2015 @ 22:10:
nice, ben zelf ook net 47 geworden
Is dat niet alleen voor het mortier? Ik meen zoiets te hebben gehoord in een dialoog van die oude mevrouw.Donstil schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:40:
Nog een vraagje, wanneer kan je die Minutemen vragen voor versterking? Ik heb een flairgun gekregen maar telkens als ik ze nodig heb "is er niemand beschikbaar"
[...]
Ja dat is het enige toch? Je kan je suit daar niet laten hangen tot je hem nodig hebt?
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Damn ben net lvl 31 op het punt naar 32 te gaan. Was van plan ff een keer naar die combat range te gaan een kleine 5 uur geleden, maar even bij goodneighbour naar binnengelopen en that's all she friggin' wrote, volledig in beslag genomen door de ene vage quest na de andere daar.
Combat range? Morgen misschien.
[Edit] en ik leg nog steeds 95% van het volk om met een 10mm of .44 pistool, en groter afstand een silenced sniper. Overige 5% granaten en molotovs
Combat range? Morgen misschien.
[Edit] en ik leg nog steeds 95% van het volk om met een 10mm of .44 pistool, en groter afstand een silenced sniper. Overige 5% granaten en molotovs
[ Voor 18% gewijzigd door Flagg op 19-11-2015 22:45 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Weet iemand een goede manier om items knap tegen de grond aan te bouwen of strak langs elkaar?
Ik krijg de hele tijd dat items boven de grond blijven zweven of aan elkaar snappen waardoor het een paar items verder totaal niet meer klopt.
Moet je trouwens echt een muur bouwen om vijanden buiten te houden of kan dit ook met een hekwerk van picket of gaas hek?
Ik krijg de hele tijd dat items boven de grond blijven zweven of aan elkaar snappen waardoor het een paar items verder totaal niet meer klopt.
Moet je trouwens echt een muur bouwen om vijanden buiten te houden of kan dit ook met een hekwerk van picket of gaas hek?
Hmmm wat een prachtig spel.
In het begin was ik wat sceptisch en ergerde me aan de kleine gebreken van het spel.
Ik las hier iemand die een verwijzing met half life maakte en dacht dat die een grapje maakte, maar nu ik wat verder ben in het spel, kan ik alleen maar zeggen dat ik die persoon gelijk geef.
Sfeer en wereld is echt zeer goed. Als shooter is het spel ook perfect eigenlijk, het schieten voelt super.
Ik speel nu trouwens weer met godrays aan.... ze dragen toch wat sfeer bij hoor zeg...
Neen, waar ik de eerste 2 dagen nog wat twijfelde, ben ik nu level 17 en heb echt al mooie dingen gezien.
Helemaal verkocht aan dit spel en blij dat ik het gekocht heb
In het begin was ik wat sceptisch en ergerde me aan de kleine gebreken van het spel.
Ik las hier iemand die een verwijzing met half life maakte en dacht dat die een grapje maakte, maar nu ik wat verder ben in het spel, kan ik alleen maar zeggen dat ik die persoon gelijk geef.
Sfeer en wereld is echt zeer goed. Als shooter is het spel ook perfect eigenlijk, het schieten voelt super.
Ik speel nu trouwens weer met godrays aan.... ze dragen toch wat sfeer bij hoor zeg...
Neen, waar ik de eerste 2 dagen nog wat twijfelde, ben ik nu level 17 en heb echt al mooie dingen gezien.
Gebruik ook meestal een 10mm met suppressor. Heerlijk om als een soort Hitman sneaky headshots uit te delen.Flagg schreef op donderdag 19 november 2015 @ 22:39:
En idd een .50 sniper rifle met suppressor voor de langere afstanden.
Waar kun je die .50 Sniper vinden dan want ben hem nog niet tegen gekomen en heb er zeker al 50u opzitten
Dit is wel echt een bazen spel met meer dan genoeg content om nog 50u bezig te houden want heb net pas de eerste
Dit is wel echt een bazen spel met meer dan genoeg content om nog 50u bezig te houden want heb net pas de eerste
spoiler:
gedaan.
Railroad quest
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Je kan bv een .308 rifle ombouwen naar een .50 cal. Heb je wel Gun Nut rank 3 (volgens mij) nodig.
had ik ook eerst ging beetje traag maar toen eenmaal in zat in verhaal is super kan alleen nietSideShow schreef op donderdag 19 november 2015 @ 23:10:
Hmmm wat een prachtig spel.
spoiler:
kiezen welken kant BOS of institute
institute geeft wel weer mooi cool wit paint voor X-01 armor of BOS geeft veel ammo en meer
institute geeft wel weer mooi cool wit paint voor X-01 armor of BOS geeft veel ammo en meer
Verdomme. Dit:

Let op:
Globaal spoiler beleid
-Details over de mainquest of grotere sidequest -> spoilertag
-Locatie van "one of a kind" wapens -> spoilertag
-Locatie van reguliere vijanden, wapens etc -> spoiler niet nodig.
Gebruik vooral je gezonde verstand!
Globaal spoiler beleid
-Details over de mainquest of grotere sidequest -> spoilertag
-Locatie van "one of a kind" wapens -> spoilertag
-Locatie van reguliere vijanden, wapens etc -> spoiler niet nodig.
Gebruik vooral je gezonde verstand!