Het grote BMW-topic #13 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 116 Laatste
Acties:
  • 756.833 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:08

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik haal de auto's geregeld door wasstraat (met zachte borstels) en 1 à 2 keer per jaar grote poetsbeurt van binnen en buiten inclusief mooi in de was zetten.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-09 20:17
alexke1988 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 15:23:
Iemand ervaring met Keramische Coatings / lak verzegeling?
Lees ff de laatste pagina van het tesla topic, daar kwam ik vanmiddag een tip tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-09 20:40
Is er iemand toevallig die met de F21 zijn Exchange-email heeft kunnen instellen? Gewone e-mail lukt overigens wel gewoon.

Volgens een (verouderde) handleiding zou het mogelijk moeten zijn (https://www.bmw.nl/conten...f.asset.1493826505171.pdf) maar ik heb de optie Exchange niet in mijn lijst staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Bluetooth dongle is binnen. Streaming audio werkt goed, stuurbediening niet. Vermoedelijk door gebrek aan combox. Deze dongle is volgens mij eigenlijk gemaakt voor oudere BMWs mét combox maar zonder bluetooth. En dus niet mijn combinatie van bluetooth carkit maar géén combox.

Uiteindelijk heb ik nu op acceptabele kwaliteit muziek, met behoud van de carkit. De telefoon is nu verbonden met de bluetooth carkit en de dongle tegelijkertijd. Spotify en Google Maps gaan over de dongle, zodra ik gebeld wordt stopt de muziek en kan het gesprek opnemen over de carkit. Bij ophangen gaat de muziek weer door.

Modelnummer is FBA-CA-092, te vinden op eBay.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1ZXwCFd.jpg

Tevens een leermoment voor de volgende tweedehands BMW, eerst kijken of het framenummer wel de magische combinatie van opties heeft. En of die opties niet verlopen zijn.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2018 18:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Nou ik kan me weer 'afmelden' hier. Bedankt voor de hulp en tips, het was leuk om voorpret te hebben en alles tot in detail uit te zoeken. Helaas krijg ik nu opeens nu ik wil gaan bestellen een veel hogere prijs van de leasemaatschappij, dus gaat het niet door.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appman
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09-12-2023
Idutchman schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:27:
[...]

Exactly my point waarom het dus geen nut heeft 8)
De automatische spiegel zijn niet achteraf in te bouwen. Dit moet - fabrieksaf - geconfigureerd zijn.
Helaas ben ik deze optie vergeten mee te nemen en mis het enorm :( .

Toch heb ik de mogelijkheid via Carly dit te programmeren. Is dan de bekabeling niet ook al aanwezig en is retrofit dan niet een kwestie van plug en play? Spiegels (high versie- met ingebouwde folding motors) worden her en der aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 16:38
Is er iemand die bluetooth heeft geïnstalleerd in een E39 PFL? Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Gewoon muziek afspelen via Spotify vind ik voldoende, die enkele keer dat ik bel in de auto gebruik ik wel een headsetje.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
EvaluationCopy schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 11:12:
Is er iemand die bluetooth heeft geïnstalleerd in een E39 PFL? Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Gewoon muziek afspelen via Spotify vind ik voldoende, die enkele keer dat ik bel in de auto gebruik ik wel een headsetje.
Grom of yatour wordt vaak gebruikt. Staat al een tijdje op mijn Todo lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-09 12:55
alexke1988 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 15:23:
Iemand ervaring met Keramische Coatings / lak verzegeling?
Ik heb een tweelaagse Modesta glascoating op de auto laten doen vanaf nieuw. Zit er nu dus 6 maanden op. Perfect (bij Jurgh Detailing, een bekende).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Laatst online: 24-09 19:16
Phusebox schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:06:
Nou ik kan me weer 'afmelden' hier. Bedankt voor de hulp en tips, het was leuk om voorpret te hebben en alles tot in detail uit te zoeken. Helaas krijg ik nu opeens nu ik wil gaan bestellen een veel hogere prijs van de leasemaatschappij, dus gaat het niet door.
BMW rijden doe je niet omdat het zo voordelig is.

/me is dit jaar alweer dik 2k aan onderhoud kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
t_captain schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 15:27:
[...]

BMW rijden doe je niet omdat het zo voordelig is.

/me is dit jaar alweer dik 2k aan onderhoud kwijt :)
True, vandaar private lease. Geen zorgen over onderhoud, ook al betaal je meer dan als je geluk hebt, of pech, om geen onderhoud te hebben,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Je ziet die onderhoudskosten ook in leasecontracten terug. Minder dan 500 euro voor een beurt is zeldzaam. Oliewissel, 7.7 liter longlife olie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexke1988
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online

alexke1988

( ͡° ͜ʖ ͡°)

970euro voor de F31 320xd 130.000km :

remblokken voorraan en achterraan + sensors
Remschijven vooraan.
remvloeistof ververst.

270 euro voor de E46 320d Touring 335.000km :

Olie wissel
Olie Filter
brandstof filter
interieur filter
luchtfilter
INSPECTION 1

D(ST)ealer onderhoud!

[ Voor 8% gewijzigd door alexke1988 op 17-03-2018 16:07 ]

i7 5960X - Rampage V Extr. - 16GB Quad DDR4 2800 Corsair LPX - MSI 980GTX Ti - AX1200i - Obsidian 650D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 15:54:
[...]

True, vandaar private lease. Geen zorgen over onderhoud, ook al betaal je meer dan als je geluk hebt, of pech, om geen onderhoud te hebben,
Je brengt je auto naar de dealer, ze doen alles wat jij verlangt, je haalt hem aan het einde van de dag op, pinpas in de automaat en wegrijden. Mooie auto gespot in de BMW Premium Selection tijdens je bezoek? Binnenkort proefrijden, en gelijk meenemen als het bevalt.

Versus

Je brengt je auto naar de dealer, leasemaatschappij doet moeilijk over een niet noodzakelijke reparatie, wilt het extra litertje reserve olie in de kofferbak niet betalen, auto wordt niet voor je gewassen omdat dat niet in de lease onderhandeling zit. Over een maand mag je terug voor de lakgarantie keuring want dat wil de leasemaatschappij niet gelijk in dezelfde afspraak meenemen. De banden vervangen omdat ze teveel geluid maken of dat leuke setje velgen dat in de aanbieding is? Dat mag je zelf betalen boven je hoge leasebedrag. En je moet nog vier jaar door met deze auto of een hele dikke boete betalen als je eerder wat anders wilt.

Welke zorgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
2 zielen 1 gedachte. Krijg net een app dat mijn schoonzus ook een 2-serie besteld heeft. In haar geval een 20i. Kost 60k 8)7 En dan zat de standaard audio er nog op. Dat heb ik maar even aan laten passen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
220i voor 60k, wel een cabrio hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
t_captain schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 18:39:
Active Tourer als hij zegt twee zielen 1 gedachte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:56

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

At is geen BMW. Dus moet wel sedan/cabrio zijn ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idutchman
t_captain schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 18:39:
Idd. Heb je een configuratie link wat 60K is wel heel duur voor een 220i..? Mijn M140i kwam op 68k uit en dan heb je toch wel flink meer auto. 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Idutchman op 17-03-2018 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Idutchman schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 18:55:
[...]

Idd. Heb je een configuratie link wat 60K is wel heel duur voor een 220i..? Mijn M140i kwam op 68k uit en dan heb je toch wel flink meer auto. 8)
Deze was het uitgangspunt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bSK6SfcxRgKv7DWL1pPc2yx9/thumb.jpg

Dan als extra de HK audio, meesturende LED en 1 maatje grotere velgen. 61k

Ze wilde graag een 3de zitrij. En ze mocht Mini, BMW, Skoda, Volkswagen en Volvo. Volkswagen heeft nog de Sharan. Maar verder heb je dan niets.

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 17-03-2018 19:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat dit zo rond voor de 500 per maand wel lukt toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t_captain
Die 140i is snel genoeg om een keer extra te rijden. Heb je die derde zitrij niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 19:07:
Ik neem aan dat dit zo rond voor de 500 per maand wel lukt toch?
Maximaal 550.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
PWM schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 19:01:
[...]

Deze was het uitgangspunt:

[afbeelding]

Dan als extra de HK audio, meesturende LED en 1 maatje grotere velgen. 61k

Ze wilde graag een 3de zitrij. En ze mocht Mini, BMW, Skoda, Volkswagen en Volvo. Volkswagen heeft nog de Sharan. Maar verder heb je dan niets.
Ha, netjes. Flinke centen voor een Active Tourer. Maar goed, wel een mooie spec! Ik wens d'r alvast veel plezier van de wagen!

Ik heb o.a. ook HK audio: Niet 'overwhelming' maar zeker goed geluid.

[ Voor 5% gewijzigd door Idutchman op 17-03-2018 19:17 ]

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Idutchman
P.S. nu het toch al meerde pagina's over 1- en 2-series gaat, hier dan maar even wat foto's. Heb zelf dus Dakota Oyster met Pianolak interieur en Estoril Blau exterieur.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/X3Ezdme.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XPuXUJM.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3u6U1Hy.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MAEQMaZ.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/u37fyVD.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Idutchman op 17-03-2018 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Idutchman schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 19:23:
P.S. nu het toch al meerde pagina's over 1- en 2-series gaat, hier dan maar even wat foto's. Heb zelf dus Dakota Oyster met Pianolak interieur en Estoril Blau exterieur.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wauw. Die kleur is toch echt prachtig...

Hoe is het met je zwarte hoogglans delen? Hoor her en der dat het wel erg snel krast.

Wil niet weten wat die config kost...

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 17-03-2018 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
Phusebox schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 19:26:
[...]
Hoe is het met je zwarte hoogglans delen? Hoor her en der dat het wel erg snel krast.
Ja, pianolak is gevoelig. Vooral bij de iDrive controller krijg je lichte haarkrassen (vrijwel zeker door vriendin die met haar polsbandjes/ringen tegen dit deel komt als ze meerijdt). Maar goed, de rest niet. Ik had mezelf al voorgenomen nan +/- 2 jaar gewoon dit paneel weer te vervangen door een splinternieuw pianolak deel. Kost de wereld niet.

Verder ben ik wel extreem zuinig en is de auto nog in dezelfde nieuwstaat als 6 maanden geleden bij de dealer. Oyster leer is ook helemaal niet zo besmettelijk als ment denkt.

Mijn auto kwam uit op iets meer dan 68K met de Performance Exhaust erbij.

[ Voor 4% gewijzigd door Idutchman op 17-03-2018 19:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Tylen schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 18:50:
At is geen BMW. Dus moet wel sedan/cabrio zijn ;)
Ik snap de grap en had hem 4 weken geleden ook rustig gemaakt ;) Maar, na alle andere concurrerende modellen te hebben bekeken ben ik wel op die mening teruggekomen. Nee, het is geen schoonheid. En nee, hij heeft geen achterwielaandrijving.

Maar als ik dan al die andere auto's zie die in die klasse zitten, van de Fransen naar de Golf Plus/Touran tot de Mercedes B, dan blijft er opeens een opvallend capabele auto over. 1 die wel goede stoelen heeft (optie) en 1 die wel een mooie navigatiescherm heeft (optie) en 1 die wel een lekkere automaat heeft (optie), maar ook 1 die gewoon mooi is afgewerkt en lekker rijdt. (de optieprijzen zijn dus het probleem :p )

Het is gewoon de beste auto in zijn klasse. Er zijn ruimere, er zijn mooiere, er zijn goedkopere, etc. Maar ik heb er geen gevonden die het totale plaatje beter deed dan de BMW. De Touran komt in de buurt, maar om dat nou een opwindend model te noemen....

En ja, qua rijden had ik liever de 120i of 320i genomen. Maar de achterbank van die modellen lijkt een beetje op de Playmobil auto's in dit huis.

Dus als BMW is het misschien niet de meest begerenswaardige, maar als auto is het een goed ding ;)
Prachtig, heel mooi :)

Hebben ook deze kleur en die pianolak. En een kleine 200pk minder :+

[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 17-03-2018 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IQM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:25

IQM

Schitterend interieur. Goede combinatie van lichte stoelen en donkere bekleding. Lijkt heel erg op mijn F11. Ik zeg ook wel eens voor de grap dat ik een M135i in gezinsuitvoering heb. Mijn 535i is heel wat zwaarder (waardoor de snelheid(sbeleving) totaal anders is. Maar in basis een geweldige motor!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QA1IYjBVq9F7GJeClkZW6i8Y/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Dan ook maar weer een foto van mijn M135i, blijft een heerlijk kanon.
@Idutchman ik ben wel benieuwd hoeveel geluid jou Performance Uitlaat maakt i.v.m die ik heb.

Afbeeldingslocatie: http://www.fabje.eu/IMG_20180305_160606.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door FabiandJ op 17-03-2018 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 19:10

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Vooral allemaal praktische M135's blijven kopen mensen! Blijft mijn knappe 2-serie nog een beetje een unieker om te zien op de Nederlandse wegen })

Mooie auto's verder :)

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Mocht ik het nog rond krijgen met de nodige concessies kom ik straks aankakken met mijn armzalig 1tje, een 118i zelfs zonder M Sport pakket.

Volgens mij is dat ook redelijk zeldzaam, ik zie alleen maar M en M Sport rondrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 19:10

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Phusebox schreef op zondag 18 maart 2018 @ 07:07:
Mocht ik het nog rond krijgen met de nodige concessies kom ik straks aankakken met mijn armzalig 1tje, een 118i zelfs zonder M Sport pakket.

Volgens mij is dat ook redelijk zeldzaam, ik zie alleen maar M en M Sport rondrijden.
Ik heb je hele "zoek" traject niet gevolgd, maar het is maar een auto hoor... Er wordt altijd minachtend gedaan over "maar" een "118i". Genoeg mensen die wilden dat ze een zo'n auto hadden (en ook daarvoor geldt: het is maar een auto").

Jij moet er uiteindelijk mee rijden. Ik word echt geen beter mens als ik toevallig een 250 GTO zou hebben :-(

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
wjjkoevoets schreef op zondag 18 maart 2018 @ 08:05:
[...]

Ik heb je hele "zoek" traject niet gevolgd, maar het is maar een auto hoor... Er wordt altijd minachtend gedaan over "maar" een "118i". Genoeg mensen die wilden dat ze een zo'n auto hadden (en ook daarvoor geldt: het is maar een auto").

Jij moet er uiteindelijk mee rijden. Ik word echt geen beter mens als ik toevallig een 250 GTO zou hebben :-(
Het was ook licht sarcastisch bedoeld. Maar goed als zelfs een sportieve 1 serie voor mij al te hoog gegrepen is vraag ik me soms af wie een 5 serie of hoger kan betalen.

Misschien ooit als ik bijna bejaard ben haha... Je moet toch iets te dromen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Phusebox schreef op zondag 18 maart 2018 @ 08:20:
[...]

Het was ook licht sarcastisch bedoeld. Maar goed als zelfs een sportieve 1 serie voor mij al te hoog gegrepen is vraag ik me soms af wie een 5 serie of hoger kan betalen.

Misschien ooit als ik bijna bejaard ben haha... Je moet toch iets te dromen hebben.
Gewoon 2e hands 20k.
Tis echt geen fortuin dat een 3 of 5 serie kost.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Phusebox schreef op zondag 18 maart 2018 @ 08:20:
[...]

Vraag me dat soms ook weleens af als ik dikke Audi A6's en 5-series zie rijden rond de 80k. Je ziet ze vrij vaak en ik denk dat je qua salaris dan ook op iets van 80k moet zitten en dan mag je nog blij zijn met zo'n leaseregeling.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Sommige mensen kopen een auto ipv leasen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Tylen schreef op zondag 18 maart 2018 @ 09:28:
Weinig mensen die tegenwoordig een nieuwe auto van 80k kunnen aftikken.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Het zal je verbazen hoeveel nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:35
2e hands kopen lijkt me het goedkoopste, dus waarom niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:18

_Arthur

blub

Requiem19 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 09:59:
2e hands kopen lijkt me het goedkoopste, dus waarom niet...
Omdat sommige geen 2e handjes willen/wensen en een nieuwe kunnen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:35
_Arthur schreef op zondag 18 maart 2018 @ 10:07:
[...]

Omdat sommige geen 2e handjes willen/wensen en een nieuwe kunnen betalen.
En je kunt nieuw natuurlijk de auto helemaal samenstellen zoals je zekf in gedachten hebt. Geldt ook voor lease.

Maar uiteindelijk is de initiële afschrijving van een auto de grootste kostenpost. Een relatief nieuwe occassion kopen lijkt mij financieel het meest logisch.

Neemt niet weg dat ik zelf meestal geen financieel verstandige keuzes maak en overweeg om een 2 serie coupe te leasen via werk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Tylen schreef op zondag 18 maart 2018 @ 09:28:
Met een salaris van 80k kan je echt geen auto van 80k kopen. Tenzij je in een goedkoop huis woont en verder heel zuinig leeft.

@Idutchman: bazenauto _O_

[ Voor 5% gewijzigd door peakrever op 18-03-2018 10:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Beetje het probleem met de belachelijk hoge auto prijzen in Nederland. Iemand met een bovenmodaal inkomen kan een luxe B segment of medium C segmenter veroorloven. En dan nog maar net.

In andere landen lukt dat veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Arthur-M. schreef op zondag 18 maart 2018 @ 10:23:
[...]

Met een salaris van 80k kan je echt geen auto van 80k kopen. Tenzij je in een goedkoop huis woont en verder heel zuinig leeft.

Dat zeg ik toch ook niet.............

Waarom wordt er altijd alles verdraaid.... Lees toch eens goed. Het ging erom dat er een aanname gedaan werd dat het leaseauto's zijn. (Yoshi had het over leaseregelingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:41

xos

Moet altijd denken aan Volkswagen als het gaat over autoprijzen. Hoeveel mensen van het "volk" kunnen nu nog zo'n ding nieuw veroorloven in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel veel, er gaat namelijk onevenredig veel aandacht naar de onderste 20% van de samenleving waardoor er een vertekend beeld ontstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 10:42:
Heel veel, er gaat namelijk onevenredig veel aandacht naar de onderste 20% van de samenleving waardoor er een vertekend beeld ontstaat.
Ik kijk naar modale inkomens, dat is dus het meest voorkomende inkomen in Nederland.
Met een modaal inkomen kun je meestal geen luxe Golf betalen in ieder geval. Wellicht een instapmodel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
YoshiBignose schreef op zondag 18 maart 2018 @ 09:31:
[...]

Weinig mensen die tegenwoordig een nieuwe auto van 80k kunnen aftikken.
Ging hier laatst nog een huur-XC90 van 73k (nieuwwaarde 92k) contant over de toonbank :+ Uitleg was niet nodig want ze hadden al een XC90 privé :+

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is stiekem een tikkeltje jaloers wetende dat dit voorlopig nog niet op het pad gaat komen :-( :-( :9~ :9~

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
timmie271 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 10:58:
[...]

Ging hier laatst nog een huur-XC90 van 73k (nieuwwaarde 92k) contant over de toonbank :+ Uitleg was niet nodig want ze hadden al een XC90 privé :+

[...]

Is stiekem een tikkeltje jaloers wetende dat dit voorlopig nog niet op het pad gaat komen :-( :-( :9~ :9~
Contant? Tja dan is het drugs of zwart geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Phusebox schreef op zondag 18 maart 2018 @ 11:01:
[...]

Is ook makkelijk te vervoeren met 2x een XC90 en voor de eventuele angst zat er ook nog stoelventilatie in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
timmie271 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 11:02:
[...]

Is ook makkelijk te vervoeren met 2x een XC90 en voor de eventuele angst zat er ook nog stoelventilatie in :+
En ja die M140i is inderdaad begerenswaardig, maar jij bent nog jong dus tijd zat. Ik ben al 20 jaar ouder en heb nog nooit een dikke bak gehad... Altijd alleen maar saaie auto's die zogenaamd degelijk waren. Bijna tijd voor mijn midlife crisis auto. En waarschijnlijk zou ik dan, als ik het kon betalen een V60 nemen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Phusebox schreef op zondag 18 maart 2018 @ 11:05:
[...]

En ja die M140i is inderdaad begerenswaardig, maar jij bent nog jong dus tijd zat. Ik ben al 20 jaar ouder en heb nog nooit een dikke bak gehad... Altijd alleen maar saaie auto's die zogenaamd degelijk waren. Bijna tijd voor mijn midlife crisis auto. En waarschijnlijk zou ik dan, als ik het kom betalen een V60 nemen haha.
Dat is dan ook weer zo. En het geluk bij een autodealer stage lopen helpt mij dan ook wel weer :) (helaas geen BMW, maar wel Volvo/Ford).

En vergeet niet dat er ook heel veel mensen langs komen met een dikke XC90 en vervolgens er niks vanaf weten zolang het maar rijd en geen problemen heeft. Maar aan de andere kant komen er mensen met een volvo 740 langs die het alleen maar geweldig vinden om er met de monteurs erover te kunnen praten. Dus het is ook maar net wat je wilt :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 13:59

Tomatoman

Fulltime prutser

[...]

offtopic:
Word je als karmakeizer azijnpissen geacht overal een vooroordeel over te hebben?

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01:26
[...]

Cash transactie boven de 25k moet de dealer iig melden bij FIU. https://www.fiu-nederland.nl

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Tomatoman schreef op zondag 18 maart 2018 @ 11:08:
[...]

offtopic:
Word je als karmakeizer azijnpissen geacht overal een vooroordeel over te hebben?
Idd. Ik word zo moe van die "aannames...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Tomatoman schreef op zondag 18 maart 2018 @ 11:08:
[...]

offtopic:
Niet zo serieus op zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman

Tomatoman

Fulltime prutser

Donderdag reed ik met mijn 5-serie F11 een tijdlang door hevige regenbuien. Het waren van die fijne druppeltjes, waardoor er ook nauwelijks zicht was. Het feit dat er in België nergens ZOAB wordt gebruikt, hielp ook niet mee. Tijdens de rit door de regen viel meermalen de radar van de ACC en botswaarschuwing uit, waarna hij een paar minuten later weer in te schakelen viel. Toen ik bij thuiskomst in Nederlands inparkeerde bleken ook alle parkeersensoren te zijn uitgevallen - de auto kwam met een storingsmelding. Alle camera’s werkten nog wel.

De radar werkt nu weer als een zonnetje, maar de parkeersensoren blijven in storing. Aangezien het om alle sensoren voor en achter gaat, vermoed ik dat al dat regenwater een storing heeft veroorzaakt bij de ECU van de parkeersensoren. Weet iemand waar dat ding in mijn auto is ondergebracht?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:17
Phusebox schreef op zondag 18 maart 2018 @ 11:05:
[...]

En ja die M140i is inderdaad begerenswaardig, maar jij bent nog jong dus tijd zat. Ik ben al 20 jaar ouder en heb nog nooit een dikke bak gehad... Altijd alleen maar saaie auto's die zogenaamd degelijk waren. Bijna tijd voor mijn midlife crisis auto. En waarschijnlijk zou ik dan, als ik het kon betalen een V60 nemen haha.
Een wat oudere 2e hands BMW kan ook een dikke bak zijn ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

baronruud schreef op zondag 18 maart 2018 @ 12:10:
[...]

Idd. Het gaat hier momenteel vrijwel geheel over nieuwe auto's en (zucht) welke opties te nemen etc. Het voelt hier momenteel als een soort 'BMW Configurator - Help functie'.

Maar over oudere bakken en configureren.
Wij hebben hier thuis 2 'oude' bakken E91 en E93 6 cyl. die beide echt full option zijn en beide ook gelijk qua opties.
Je moet als je 2de hands exact een bepaalde uitvoering wilt hebben even geduld hebben maar met een goed ingesteld alarm op mobile.de gaat dat echt goed. Beide auto's zijn zelfs van de eerste eigenaar gekocht!

En dat ik altijd 2de hands rij is omdat ik het leuk vind snel te wisselen van auto en dan niet leeg te lopen op afschrijving. ;)

En waarom wil ik snel kunnen wisselen: Omdat ik van lange proefritten hou _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 18-03-2018 12:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexke1988
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online

alexke1988

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wauw erg mooi!
Zelf zou ik wel twijfelen blauw en wit, maar het staat perfect!

Mooie foto’s , dat is vast niet met een smartphone gedaan.

i7 5960X - Rampage V Extr. - 16GB Quad DDR4 2800 Corsair LPX - MSI 980GTX Ti - AX1200i - Obsidian 650D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

alexke1988 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 12:17:
[...]

Wauw erg mooi!

En idd is dat blauw echt een coole kleur. Beter dan grijs en zwart. :X
En wit met zwarte velgen is overigens ook super mooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie auto, jammer dat kenteken niet 007 is :+

Zijn leuk te kietelen die bommentjes!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:38
Famous schreef op zondag 18 maart 2018 @ 12:24:
[...]

Mooie auto, jammer dat kenteken niet 007 is :+
Blijkbaar werd datzelfde kenteken met 007 meer gegund aan een lease 118d...
Belachelijk wie maakt die indeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,

Onlangs auto ergens gerparkeerd en toen ik terug kwam ja hoor. Een kleine lakschade en uiteraard geen briefje.

Nu is de schade minimaal, ik verwacht een winkelkarretje o.i.d.

https://i.imgur.com/cgLgbiN.jpg

zou ik dit met een stift kunnen wegwerken? Zo ja, iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2018 13:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:48

Theimon

Snapte!?

Tomatoman schreef op zondag 18 maart 2018 @ 11:46:
Donderdag reed ik met mijn 5-serie F11 een tijdlang door hevige regenbuien. Het waren van die fijne druppeltjes, waardoor er ook nauwelijks zicht was. Het feit dat er in België nergens ZOAB wordt gebruikt, hielp ook niet mee. Tijdens de rit door de regen viel meermalen de radar van de ACC en botswaarschuwing uit, waarna hij een paar minuten later weer in te schakelen viel. Toen ik bij thuiskomst in Nederlands inparkeerde bleken ook alle parkeersensoren te zijn uitgevallen - de auto kwam met een storingsmelding. Alle camera’s werkten nog wel.

De radar werkt nu weer als een zonnetje, maar de parkeersensoren blijven in storing. Aangezien het om alle sensoren voor en achter gaat, vermoed ik dat al dat regenwater een storing heeft veroorzaakt bij de ECU van de parkeersensoren. Weet iemand waar dat ding in mijn auto is ondergebracht?
Van wat ik zie op het grote internets (gezocht met F11 pdc module):
PDC is integrated in the junction box electronics (JBE) and located behind glove box - 18-pin connector.

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 13:02:
Beste Tweakers,

Onlangs auto ergens gerparkeerd en toen ik terug kwam ja hoor. Een kleine lakschade en uiteraard geen briefje.

Nu is de schade minimaal, ik verwacht een winkelkarretje o.i.d.

https://i.imgur.com/cgLgbiN.jpg

zou ik dit met een stift kunnen wegwerken? Zo ja, iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!
Lakstift lijkt me lastig, maar wellicht een spotrepair laten doen? Lijkt me je bumper? Gewoon langsrijden bij een hersteller en vragen wat het kost als je het cash afrekent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 18 maart 2018 @ 10:58:
[...]

Ik kijk naar modale inkomens, dat is dus het meest voorkomende inkomen in Nederland.
Met een modaal inkomen kun je meestal geen luxe Golf betalen in ieder geval. Wellicht een instapmodel.
Ik ben voor mijn driedeurs 114i uit 2012 iets over de €400 per maand kwijt, inclusief afschrijving, brandstof, onderhoud, verzekering. Dat is met een modaal inkomen goed te dragen.

En ondanks ik de auto heb gekocht voor de rij-eigenschappen en het comfort krijg ik toch overal te horen of het goed gaat en waarom ik opeens een dikke BMW heb.

Terwijl de buurvrouw voor haar private-lease Polo meer betaald per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Theimon schreef op zondag 18 maart 2018 @ 13:11:
[...]

Van wat ik zie op het grote internets (gezocht met F11 pdc module):

[...]
Bij de E60/E61 is ie verstopt ergens diep in de kofferbak naar mijn weten. Misschien dat de F11 hem daar ook heeft verstopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nl.mark schreef op zondag 18 maart 2018 @ 13:33:
[...]

Lakstift lijkt me lastig, maar wellicht een spotrepair laten doen? Lijkt me je bumper? Gewoon langsrijden bij een hersteller en vragen wat het kost als je het cash afrekent.
Dus met een lakstift kom ik er niet? Zou eens kijken bij fixico wat mensen vragen voor een spotrepair. Enig idee?

Had gehoopt dat een lakstift zou werken zoals hier word aangegeven:
Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/1/1/4/2/9200000080252411.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2018 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:09:
[...]

Dus met een lakstift kom ik er niet? Zou eens kijken bij fixico wat mensen vragen voor een spotrepair. Enig idee?
Geen idee, ik zou gewoon een lokale schadehersteller opzoeken en de vraag stellen wat het cash kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:56
[...]

Wat een onzin zeg. De garage moet elke verkoop boven de 15k sowieso doorgeven aan de belastingdienst, dus met contant betalen kom je niet om de belastingdienst heen (in Nederland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Zag net een 1 serie staan in mineralgrau, en hoewel dat helaas nog steeds de kleur is die ik zou kiezen viel ie wel wat tegen in het echt. Heb enkel een kleine staal kunnen zien en video's op internet meer niet.

Maar ja wat verwacht je van grijs hè. Past wel goed bij iemand die niet kan kiezen.
The_MAN schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:25:
[...]

Wat een onzin zeg. De garage moet elke verkoop boven de 15k sowieso doorgeven aan de belastingdienst, dus met contant betalen kom je niet om de belastingdienst heen (in Nederland).
Lighten up. Dat weet ik ook en was ook niet zo serieus bedoelt. Aan de andere kant, waarom zou je in godsnaam cash betalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomatoman

Tomatoman

Fulltime prutser

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:09:
[...]

Had gehoopt dat een lakstift zou werken zoals hier word aangegeven:
[afbeelding]
Is de bumper zwart doordat er zwarte vegen van de andere auto op zitten, of is hij zwart doordat de lak van het zwarte plastic is weggeveegd? In het eerste geval kun je met een polijstmiddel zoals Commandant proberen de afdruk weg te poetsen. In het laatste geval zal er weer lak op moeten komen. Dat is het netst op te lossen met spuiten. Met zo’n lakstift krijg je het nooit zo mooi als met spuiten, maar je kunt de beschadigde plek er wel mee maskeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idutchman
FabiandJ schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 22:16:
Dan ook maar weer een foto van mijn M135i, blijft een heerlijk kanon.
@Idutchman ik ben wel benieuwd hoeveel geluid jou Performance Uitlaat maakt i.v.m die ik heb.

[afbeelding]
Mooie M135i Fabian. Blijft toch bijzonder om een Facelift 1-serie te zien met M135i uitvoering (meeste zijn M140i of M135i van voor de facelift). Nice!

Hier mijn geluid:

En een stukje acceleratie van 200 naar 260km/h van paar maanden terug:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
Arthur-M. schreef op zondag 18 maart 2018 @ 10:23:
[...]

Thx, Arthur >:) .

Even over de lease/koop/tweedehands discussie. Niemand zal verdedigen dat nieuw kopen een financieel slimme keuze is. Allesbehalve.

Maar zeker met dit soort auto's zijn er andere factoren die meespelen als 'liefhebber'. En laten we eerlijk zijn, die hoeven niet 'rationeel' te zien. In mijn situatie ben ik zelfstandig en was dit een manier om mezelf te belonen. Auto nieuw gekocht omdat ik het - op dat moment - meest recente facelift met iDrive 6 etc wilde. Die was niet tweedehands. Plus ik wilde een auto die ik vanaf nieuw zelf zou verzorgen.

Rationeel? Nee.
Waard? Ik vond van wel.

En ja, je moet de auto niet gelijk na een jaar verkopen want dat kost je geld. Dus wil er dan ook een aantal jaar mee rijden :*)

Wel is het zo dat je tegenwoordig alles kan 'leasen' en je voor relatief weinig geld (vind ik) al een knappe car kan rijden.

[ Voor 5% gewijzigd door Idutchman op 18-03-2018 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
alexke1988 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 12:17:
[...]

Wauw erg mooi!

Thanks, Alex. Ja, met een iPhone X. Het bijzondere is dat er vrijwel niemand kiest voor blauw exterieur met oyster interieur. Dus je komt ze zeer, zeer zelden tegen. Mede een reden voor mij om dit te kiezen.. Ik vind het heel klassiek. Terwijl de meeste Mx35/40i modellen een stealth look willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Ik wil dus grijs met bruin interieur maar blijkbaar ben ik de enige, op 1 iemand na hier op Tweakers, die dat mooi vindt. Vrouw, vrienden, collega's vinden allen het zwart mooier.

En ja ik, ik heb geen mening en kan niet kiezen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
Phusebox schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:27:
Ik wil dus grijs met bruin interieur maar blijkbaar ben ik de enige, op 1 iemand na hier op Tweakers, die dat mooi vindt. Vrouw, vrienden, collega's vinden allen het zwart mooier.

En ja ik, ik heb geen mening en kan niet kiezen dus...
Bekijk deze foto's even van dit interieur:
http://www.babybmw.net/viewtopic.php?p=1360364#p1360364

Ik vind het net te 'poep' bruin. 8) . Maar ik heb het nooit in het echt bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Idutchman schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:09:
[...]

Mooie M135i Fabian. Blijft toch bijzonder om een Facelift 1-serie te zien met M135i uitvoering (meeste zijn M140i of M135i van voor de facelift). Nice!

Hier mijn geluid:
[video]

En een stukje acceleratie van 200 naar 260km/h van paar maanden terug:
[video]
Dat loopt hard door zeg..
Waarmee film je de tellers?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idutchman
Famous schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:33:
Dat loopt hard door zeg..
Waarmee film je de tellers?
Tellers gefilmd met iPhone (door bijrijder). De rijweg zelf is door de ingebouwde dashcam gefilmd. Enkel twee video's bij elkaar gevoegd om 1 video te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Idutchman schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:32:
[...]

Ik vind het net te 'poep' bruin. 8) . Maar ik heb het nooit in het echt bekeken.
Niet te veel doorklikken. Krijg ik slechte zin van haha. Is wel echt een mega verschil die bodykit of de standaard uitvoering qua looks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Niet online
Idutchman schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:32:
[...]

Ik ben meer fan van het Frau leer wat Alfa in de Mito gebruikt:

Afbeeldingslocatie: https://www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/alfaromeo-mito-281101011743261600x1060.jpg?itok=F6f1XCx9

Pindakaas leer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:00:
[...]

[afbeelding]

Pindakaas leer.
Is niet veel verschil volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

[...]

[afbeelding]

Pindakaas leer.
Dat is idd een mooie kleur.
Ik heb nu 2x saai zwart dakota. Can't have it all denk ik dan maar.

De onderstaande combi had ik in mijn XK8. Echt prachtig....
xk8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Groengrijs? :X

Uberhaupt grijze bekleding, leer of stof is niet mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:48

Theimon

Snapte!?

timmie271 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:07:
[...]

Bij de E60/E61 is ie verstopt ergens diep in de kofferbak naar mijn weten. Misschien dat de F11 hem daar ook heeft verstopt?
Bij mijn E46 ook. Rechts in de kofferbak. Maar als ik het web en realoem.com mag geloven is is het bij de F11 geintegreerd in die unit achter het handschoenenkastje.

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

_Arthur schreef op zondag 18 maart 2018 @ 17:53:
Groengrijs? :X

Uberhaupt grijze bekleding, leer of stof is niet mijn ding.
lichtgroen. Absoluut niet grijs.
Ligt aan de belichting / foto

[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 18-03-2018 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Oeps quote gedaan... van mezelf..

[ Voor 82% gewijzigd door JoepW op 18-03-2018 18:51 . Reden: Stom ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

JoepW schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:41:
[...]
lichtgroen. Absoluut niet grijs.
Ligt aan de belichting / foto
No worry, ik vind beide geen porum 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Niet online
Je kunt ook voor rood op rood gaan:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zOa4VS9.jpg

Op Autoscout24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman

Tomatoman

Fulltime prutser

[...]

Afbeeldingslocatie: https://www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/alfaromeo-mito-281101011743261600x1060.jpg?itok=F6f1XCx9
Mooi hoor, zeker in deze kleur :). Zelfs al is het wijvenleer :P
Theimon schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:03:
[...]

Bij mijn E46 ook. Rechts in de kofferbak. Maar als ik het web en realoem.com mag geloven is is het bij de F11 geintegreerd in die unit achter het handschoenenkastje.
Ik zal mijn motorkap nog eens openen om te kijken of ik vocht aantref in de buurt van het dashboard, maar die kans lijkt me klein. Ik vrees dat dit garagewerk gaat worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IQM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:25

IQM

Zeker wel! Mijn F11 is ook al 7 jaar oud. De reden dat ik hem tweedehands koop is dat ik hem nieuw niet kan betalen. De vorige twee Duitse eigenaars hebben er eerst € 100.000,- op afgeschreven. :'(
En dan nog was hij duurder dan menig nieuwe wagen in NL. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
[...]

Dat ontken ik ook niet, ik wilde alleen maar zeggen dat ik tot nu toe alleen maar saaie auto's heb gereden. Alhoewel de Focus lekker stuurt is het verder niet echt een spannende auto. Tenzij je een ST hebt misschien.

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 18-03-2018 21:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:11
Dacht dat jij je 'afgemeld' had van dit topic..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman

Tomatoman

Fulltime prutser

Je hoeft niet in een BMW te rijden om in het BMW-topic te posten hè :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:38
Tomatoman schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:00:
Maar je moet wel kunnen driften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is wel een mooi exemplaar voor @Tomatoman .... >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:11
Tomatoman schreef op zondag 18 maart 2018 @ 23:00:
Klopt. Maar dit waren zijn eigen woorden. ;)
Phusebox schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:06:

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-09 21:05
Sinds vorige week ben ik ook een trotse BMW-rijder! Dus bij deze stel ik jullie voor:

BMW 320i High Executive
- 2012, 80.000km
- Mineral Grau
- 2.0L, 8-traps automaat
- Sportonderstel, 18" velgen
- Leren interieur
- Harman Kardon systeem
- Dakraam, xenon, lichtpakket
- Optielijst

Wat foto's:

BMW op de Brouwersdam

BMW kontje

BMW interieur

BMW snoet

Het is een investering, maar kom van een Subaru Impreza WRX en verwacht dezelfde kosten te hebben. Die was namelijk een stuk onzuiniger.

[ Voor 61% gewijzigd door Jason X op 19-03-2018 10:08 ]

Pagina: 1 ... 84 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.