Het grote BMW-topic #13 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 115 116 Laatste
Acties:
  • 756.683 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:28

Typhone

Who Dares Wins

JoepW schreef op donderdag 20 september 2018 @ 12:17:
[...]

Die gedachte had ik ook. Zonder D had ik wel interesse gehad.. ;)
Scheer je weg in mijn zoekgebied! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:44

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Die D is er zo af hoor :P

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beam87
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 08-03-2022
Theimon schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 07:29:
[...]

Ik ben dan wel nieuwsgierig....waarom wil je overdag niet met je licht aan rijden?
Vind die typerende ringen stuk mooier staan 8). Ik erger mij niet aan de witte wijzers, maar in het donker oogt het beter met dat rood.

Wil mij trouwens niet als Phusebox gedragen hier, want BMW rijdt het beste, maar heb wel wat andere ergernissen over mijn 1 Serie (okt. 2017):
- gekraak van rubbers. Rubbers zijn in de garantie vervangen en het gekraak is grotendeels opgelost, al hoor ik nog wel bij putten etc. soms tikjes vanuit de omlijstingen/rubbers. Daarnaast hoor ik linksvoor bij 120-130 km/u een fluitend geluid;
- de trommels bij remmen voor en achter roesten vrij hevig. Zeker met 378 spaak zie je dat erg goed, maar vind ik bij een BMW eigenlijk niet kunnen. Dit zal wel niet in de garantie zitten gok ik zomaar :P
- de automatische verlichting gaat in veel gevallen pas erg laat op volledig dimlicht. Rijden alle andere auto's al met dimlicht, rij ik nog met (automatisch) dagrijlicht.

Iemand met dezelfde zaken?

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:44

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik vind juist het witte licht mooier van het dashboard. Maar helaas kan dat niet aangepast word ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 15:33

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Modbreak:Aangezien er nog steeds een zachte bovengrens van 10.000 posts wordt aangehouden en ik Karmakeizer BMW ben, heb ik, bij de macht mij gegeven door Tweakers, besloten dit topic te sluiten en een nieuw deel te stichten:
Het grote BMW-topic #14

Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1726/40579402760_a2e16c901d_b.jpgIMG_0063 by Chris Hogevonder, on Flickr

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Pagina: 1 ... 115 116 Laatste

Dit topic is gesloten.