Na een jaar of twee meelezen mag ik mij ook melden in dit topic! Ik heb uit Duitsland een E46 Touring (facelift model) 320D gehaald

. Waarom uit duitsland? Het aanbod is groter en je hebt voor het zelfde geld minder km's en meer opties! Tevens had ik best wat optiewensen die in Nederland eigenlijk niet te vinden zijn.
Een greep uit de optielijst:
- M sportpakket II
- M lederen stuur (met stuurwiel bediening)
- M versnellingspook
- 17 inch lichtmetalen M-velgen
- Zwarte hemel bekleding en klapspiegels
- Shadow line pakket
- Sport onderstel afstelling
- Sport interieur + stoelverwarming
Verder natuurlijk de standaardzaken als climate control, cruise control etc en heeft de vorige eigenaar de achterruiten laten blinderen. De onderhoudshistorie is compleet en turbo is al eens vervangen (zwak punt).
De enige opties die ik nog wou maar ontbreken: Xenon en de Harman Kardon geluidsset. Voor de Xenon is een retrofit set beschikbaar waardoor deze op originieel lijkt, deze ga nog inbouwen. Voor het geluid koop ik wellicht nog eens een tweedehands set om zelf in te bouwen of los ik het op met after-market audio.
Hij staat momenteel op wintersloffen met wieldoppen, de M-velgen moeten nog even andere banden op. De huidige banden zouden wellicht voor de APK nog kunnen, maar het mooie is er wel van af.
Dan de foto's:
En een foude foto van de advertentie (maar wel met de m-velgen)
Nu nog een dag of 10 wachten tot ie gekeurd is en er een NL kenteken op zit!
Verdere to-do's:
- Bluetooth/usb/aux audio module installeren voor handsfree bellen en muziek streamen
- Andere autohouder voor m'n telefoon
- Angel eyes