Vroeger was alles beter. Toen was een telefoon nog gewoon een telefoon, en toen er liepen er niet zoveel mensen mee rond dat het de aandacht van de wetgever trok. Je telefoon zat in de middenarmsteun, met een krulsnoer, je mocht ermee bellen tijdens het rijden (het was zelfs wel hip op een foute manier) en je telefoon was van BMW (gebouwd door Blaupunkt ofzo). Dat was vroegerArjant2 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:31:
[...]
zou je zeggen maar ik koop van zijn leven nooit een iPhone. Dat ligt mij gewoon niet, dan zou ik omdat ik een BMW wil de hele dag met een telefoon lopen (die ik veel meer gebruik) die niet naar mijn zin is.
[...]
Als je het voor de iPhone wel kan ontwikkeld dan kan je dat ook voor Android, en dat moet een stuk makkelijker zijn want Android is veel minder gesloten dan iOS.
Daarbij komt zat Spotify eerst wel in de connected app voor android maar hebben ze het er weer uitgehaald, waarom? geen idee, bij mij werkte het niet, maar bij anderen blijkbaar wel, anders stop je het er niet in.
Zijn er misschien lijsten te vinden van Android modellen die beter / slechter werken op je BMW?