Automatisch dimmend en elektrisch inklapbaar had ik graag gehad, maar je hebt wel een punt dat deze goedkoper zijn. Al heb ik in de bijna 12 jaar dat ik mijn rijbewijs heb nog nooit kapotte spiegels gehad *hout vasthouden*.IQM schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 22:15:
[...]
Elektrisch inklapbare buitenspiegels kun je denk ik wel missen. Als ze niet automatisch dimmend zijn is het glas erin ook veel goedkoper. Scheelt een boel als je het moet vervangen.
Maar de achteruitrijcamera is echt heel erg handig. Zeker icm. een trekhaak. Dan kun je de camera laten inzoomen. Zo kun je zonder hulp van je vrouw de caravan aankoppelen.Ik heb de optie Surround View en dat is mi. nog een stapje beter.
Waarom vind je het standaard sportstuur knapper dan het M-Sportstuur? Heb je beide al een keer beetgepakt? Het M-Sportstuur heeft een zachtere grip en fijner leer. Zowel onze F11 als F20 hebben het en persoonlijk vind ik het prettiger dan een gewoon sportstuur.
De wagen heeft geen trekhaak en ik heb nog nooit met een aanhangwagen/caravan gereden. Ben ik eigenlijk ook niet van plan.
Het M-Sportstuur heb ik nog nooit gezien of vast gehad, ik ga momenteel puur uit op het uiterlijk. Ik had inderdaad al wel gelezen dat het M-stuur beter aan voelt en een beter zicht geeft op het dashboard.. Momenteel wacht ik dus even het kijk-moment van morgen af voordat ik een definitieve uitspraak ga doen. Misschien stoort het me persoonlijk wel minder dan op de foto's. Als iedereen er zo enthousiast over is zal het vast wel meevallen.
Verder ook wel benieuwd naar het 'Speed Info Display', al heb ik hiervan gelezen dat het niet altijd even goed werkt.. Als ik me niet vergis was dat zelfs hier op Tweakers, in dit topic of #12. Een proefrit zal er niet meteen in zitten, ik moest er rekening mee houden dat de wagen nog niet in 'showroom staat' is. Misschien kan ik daar ook wel even een andere Touring scoren om een ritje mee te maken. Al verwacht ik eigenlijk wel dat deze zo goed als hetzelfde zal aanvoelen als de Berline die ik enkele weken geleden heb getest.
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x