Even met lease topic post copy + pasten.. + interieur foto.
Na drie maanden is de 330i vrijdag geleverd!
In de ochtend aflevering gehad. Auto stond achter een scherm en toen die omhoog ging had ik toch wel onwijs WAUW gevoel! Ik ben erg blij met de gekozen configuratie! Smaak is persoonlijk en zeker ook de witte kleur, maar ik had hem nu precies weer hetzelfde besteld. Wat een gaaf ding met precies de juiste zwarte details die hem imo zo lekker dik maken. Interieur samenstelling zou ik ook exact zelfde nemen, vind het zo mooi!
Na een korte uitleg over nieuwe dingen tov de 316i (met name infotainment) werd de auto gestart en de showroom uitgereden. Het was wel even gaaf om alvast iets van de 340i uitlaat te horen, want die klinkt serieus stuk dikker dan de standaard uitlaat! Precies goed ook, totaal niet overdreven, maar wel lekkere roffel. En dan heb ik hem nog niet eens goed kunnen proberen.
Zit nu in inrij periode van 2.000km zoals BMW opgeeft, wat betekent dat je onder de 4.000 toeren moet blijven en de kickdown niet mag gebruiken. Dat is overigens al x misgegaan, want tijdens proberen van het pookje schakelde ik terug naar zijn 1 ipv op naar zijn 3. BMW heeft het precies andersom dan ik van DSG gewend was. Ik heb er inmiddels 200km opzitten en zelfs zonder te pushen valt al op dat dit een heerlijk sterk en soepel blok is! Wat rijdt veel vermogen ontzettend comfortabel. Kan niet wachten tot ik ook het echt snelle kan proberen..
Nog niet echt tijd gehad voor goede foto’s.
Enkel wat snelle shots dus: