Ben benieuwd of het allemaal werkt. Zou alleen niet gaan vogelen met de volgorde want dat heeft mij al uren gekost om het draaiende te krijgen. Zonde van je tijd die tijd kan je beter lekker rondkarren.scargreg7 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 18:23:
[...]
Heel erg bedankt! Ik ga nu ook proberen alles te koppelen en zien of het werkt!
Werkt inderdaad met de volgorde die je erbij gezet hebt, van niks last! Heel erg bedankt!CyberCow schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 18:31:
[...]
Ben benieuwd of het allemaal werkt. Zou alleen niet gaan vogelen met de volgorde want dat heeft mij al uren gekost om het draaiende te krijgen. Zonde van je tijd die tijd kan je beter lekker rondkarren.
Moest ook alle Jazzycats effe updaten dus wel even bezig geweest
Tip die ik al eerder heb gegeven en werkt voor mij wel als er nieuwe updates zijn. Is in de bestandsnamen de versienummers te verwijderen. Dan hoef je alleen de bestanden te overschrijven en ziet de MOD manager het als de oude bestanden. Daardoor hoef je in de MOD manager niets te veranderen en kan je gewoon verder gaan waar je was gebleven.scargreg7 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 19:57:
[...]
Werkt inderdaad met de volgorde die je erbij gezet hebt, van niks last! Heel erg bedankt!
Moest ook alle Jazzycats effe updaten dus wel even bezig geweest
Top, meteen ook doen. klopt inderdaad dat je dan geen werk meer hebt.
Maar wat een uitgebreide map, zal uurtjes zoet zijn.
Ja ik weet ook niet hoe je de map nog groter kan maken met aaneengesloten wegen. Valt mij wel op dat je heel vaak in Brest uitkomt maar dat is ook de verbinding tussen Rusland en Europa.scargreg7 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 20:21:
Top, meteen ook doen. klopt inderdaad dat je dan geen werk meer hebt.
Ik heb soms rode gebouwen als textures, dus denk dat een van m'n mods niet helemaal compleet is.. alleen hoe kom ik er achter?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Helemaal opnieuw begonnen met een nieuw profiel dus genoeg wegen om momenteel te verkennen 😄CyberCow schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 20:23:
[...]
Ja ik weet ook niet hoe je de map nog groter kan maken met aaneengesloten wegen. Valt mij wel op dat je heel vaak in Brest uitkomt maar dat is ook de verbinding tussen Rusland en Europa.
Heb dat ook een keer gehad en toen bleek dat ik een oude mod gebruikte. Dus zal als eerste in die hoek zoeken.Nickrsd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 22:14:
Ik heb soms rode gebouwen als textures, dus denk dat een van m'n mods niet helemaal compleet is.. alleen hoe kom ik er achter?
Ben vandaag weer eens met TSM begonnen. versie 6.5 werkt met 1.26.x. Tijd niet gespeeld met deze map, valt mij op dit moment niet tegen. Begonnen in Dortmund en stad is vrij groot qua industrie terrein.
rusmap 1.7.1 werkt er ook goed mee. Enkel wat map/zoom probleempjes maar daar maar ik me niet zo druk om, valt mee te leven.
rusmap 1.7.1 werkt er ook goed mee. Enkel wat map/zoom probleempjes maar daar maar ik me niet zo druk om, valt mee te leven.
Gisteravond de hele avond met de shifter van mijn G25 bezig geweest, herkende soms een aantal versnellingen niet of zag ze voor andere versnellingen aan. Zou komen door een paar draadjes die van ouderdom en het vele bewegen breken en geen contact maken. Hele ding uit elkaar gehad, geen gebroken draadjes. Alle draadjes die van de shifter naar de PCB lopen doorgemeten met een multimeter, allemaal prima.
Hele ding weer in elkaar en testen of het nog werkte zoals voorheen, kan ik in ieder geval blijven spelen tot ik geld heb voor een nieuw setje. En wat denk je, gewoon vlekkeloos werken...
Vanavond de potmeter van het gaspedaal weer eens schoonmaken.
Hele ding weer in elkaar en testen of het nog werkte zoals voorheen, kan ik in ieder geval blijven spelen tot ik geld heb voor een nieuw setje. En wat denk je, gewoon vlekkeloos werken...
Vanavond de potmeter van het gaspedaal weer eens schoonmaken.
[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 02-02-2017 12:34 ]
Top. Nu hopen dat SCS een keer Oregon erbij zet. Al die bruine 'woestijn' staten heb ik nu wel genoeg van. Wil wel wat afwisseling met een groene(re) staat.
Al zal Utah een logischer vervolg zijn.
Dan wordt de volgende staat, na Utah vast TexasJRacer schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:25:
Top. Nu hopen dat SCS een keer Oregon erbij zet. Al die bruine 'woestijn' staten heb ik nu wel genoeg van. Wil wel wat afwisseling met een groene(re) staat.Al zal Utah een logischer vervolg zijn.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Er schijnt in een vorige blogpost hierover gezegd zijn dat ze er naar toe werken om 2 map teams voor ATS te hebben. Eentje die richting het noorden werkt en een ander richting het oosten. Dat zou betekeken dat we na New Mexico waarschijnlijk Oregon krijgen.
Ik geef toe dat het voor mij ook logischer zou zijn om richting Canada te werken, zeker gezien er ook speciale tv-shows zijn in de vorm van iceroad truckers. Maar misschien willen ze ooit nog wel eens een Mexico expansion maken, een "Trump special 'jump the wall'" om het beestje maar eens een naam te geven.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Het heet ATS, dus denk niet dat we Canada gaan krijgen, laat ze eerst de "lower 48" maar afmaken.
Misschien dat we Canada ooit als mod gaan krijgen als SCS de grens met Canada bereikt heeft (Oregon en Washington)
Misschien dat we Canada ooit als mod gaan krijgen als SCS de grens met Canada bereikt heeft (Oregon en Washington)
ATS is niet hetzelfde as USTS, dus qua naamgeving vind ik dat we in principe af mogen zakken tot Tierra del Fuego in Argentinië, maar laat ik het schappelijk houden en zeggen dat ik persoonlijk onder America ook wel voornamelijk de VS versta (en niet North / South America), desalniettemin kan je er net zo makkelijk mex & can bijdoen, al is het natuurlijk wel superveel meer werk.
Over 'lower 48 gesproken', een hoop van die kleine North East staten zijn niet zo boeiend, dus wat dat betreft zie ik liever Alaska en Hawaii voor de afwisseling.
Over 'lower 48 gesproken', een hoop van die kleine North East staten zijn niet zo boeiend, dus wat dat betreft zie ik liever Alaska en Hawaii voor de afwisseling.
[ Voor 17% gewijzigd door rockhopper op 03-02-2017 14:37 ]
Aha! Misschien verklaart dat ook dat 'probleem' wat ik toen hier had: Anonymoussaurus in "[SIM] Euro Truck Simulator 2"CyberCow schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:41:
*reactie in de quote vermeld om het even wat overzichtelijker te houden
Denk je niet?
Ik vind het wel allemaal verwarrend/chaotisch worden
Ik snap hem. Dank jullie. Ik heb nog een paar vraagjes:Barfman schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:02:
CyberCow verwoord het al goed, alles wat hoger staat laad het laatste en is dus bepalend wat er gebeurd. In bijv trailer en cargo packs zitten vaak ook prefab's met eigen logo's die bij de trailer horen (reclame of bedrijfsnamen bij het laadstation), nu kan het in jou geval zijn dat bij bij trailers en cargo jij een trailer hebt van Aldi, alleen dat ProMods of RusMap bij dat laadstation bijv Lidl hebt staan (lidl trailer bij aldi laadstation), dus past het eigenlijk niet bij elkaar. Als je de Trailer en cargo pack boven de map mods hebt staan, dan zou wel alles moeten kloppen. Weet dat het lastig is soms, maar ik maak zelf ook vaak mijn eigen mods, en dan kom je er zelf achter waarom bepaalde laad volgordes logisch zijn.
- Wat is er extra met Russian Open Spaces en Southern Region? Conflicteert dat met RusMap, want RusMap is natuurlijk ook voor Rusland, en Russian Open Spaces ook. Hoe werkt dat dan? Southern Region: is dat óók Rusland?
- Hoe zit het met back-uppen? Stel: ik wil weer eens een schone installatie doen van Windows 10, dan back-up ik zoals altijd gewoon mijn profiel. Maar wordt dan ook de voortgang meegenomen in het aantal procenten in de back-up? Of hoe zit dat? Want als ik dan ETS 2 weer zou installeren inclusief alle mods die ik nu heb, moet ik dan alles weer opnieuw berijden of is m'n voortgang met de mods ook gewoon meegenomen in de back-up?
- Wat zou de volgorde exact moeten zijn als ik de volgende mods wil gebruiken en dat alle mods goed werken? ProMods + RusMap + JazzyCat + Russian Open Spaces + Southern Region. Ik weet niet of jullie ook al die mods gebruiken, dus ik ben benieuwd of het bij jullie vlekkeloos werkt
.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 14:39:
Ik snap hem. Dank jullie. Ik heb nog een paar vraagjes:
Ja, deze 3 regio's zijn eigenlijk allemaal Rusland, maar net als Europa is het natuurlijk veel te groot om dat in 1 map te maken, dus wordt het door verschillende modders gedaan.• Wat is er extra met Russian Open Spaces en Southern Region? Conflicteert dat met RusMap, want RusMap is natuurlijk ook voor Rusland, en Russian Open Spaces ook. Hoe werkt dat dan? Southern Region: is dat óók Rusland?
Als jij je profiel ergens opslaat als backup, dan kan je later dat profiel gebruiken en zal alles precies hetzelfde zijn als de laatste keer dat je er mee speelde. De kans is natuurlijk wel aanwezig dat je sommige mods moet updaten als er een nieuwe versie is.• Hoe zit het met back-uppen? Stel: ik wil weer eens een schone installatie doen van Windows 10, dan back-up ik zoals altijd gewoon mijn profiel. Maar wordt dan ook de voortgang meegenomen in het aantal procenten in de back-up? Of hoe zit dat? Want als ik dan ETS 2 weer zou installeren inclusief alle mods die ik nu heb, moet ik dan alles weer opnieuw berijden of is m'n voortgang met de mods ook gewoon meegenomen in de back-up?
Dit is mijn volgorde en de mods die ik nu gebruik, alles werkt perfect op deze volgorde:• Wat zou de volgorde exact moeten zijn als ik de volgende mods wil gebruiken en dat alle mods goed werken? ProMods + RusMap + JazzyCat + Russian Open Spaces + Southern Region. Ik weet niet of jullie ook al die mods gebruiken, dus ik ben benieuwd of het bij jullie vlekkeloos werkt.
Soundfix zoom promods
SoundFix Pack ets2
Bennekebens Sneepels sound V8
ROS NoSound
True AI Lights
Fael Environment v2.8
IWR6 r1 Promods
ProRus Satellitmap
Small Mirrors
Radar Detector
50k Daf XF105
Euro Police v5.0
Harvester Traffic
Tractor with trailers in traffic
Jazzycat bus traffic pack v1.7
Jazzycat painted truck traffic pack v3.0
Trailers and Cargo Pack by Jazzycat English
Trailers and Cargo Pack by Jazzycat Part 2
Trailers and Cargo Pack by Jazzycat Part 1
Railway Cargo Pack by Jazzycat Eng
Railway Cargo Pack by Jazzycat Base
Military Cargo Pack by Jazzycat Eng
Military Cargo Pack by Jazzycat Base
SiSL Trailer Pack
SiSL Trailer Pack - Schwarzmüller Addon
SiSL Trailer Pack - SCS Replacement Addon
Promods/Russian Open Spaces Snow Terrain fix
Promods def v2.15
Promzona v1.25.1
ProMods + RusMap Road Connection fix
RusMap-map v1.7.1
RusMap-model 2 v1.7
RusMap-model 1 v1.7.1
RusMap-def v1.7.1
Promods map v2.15
Promods media v2.15
Promods model 2-v2.15
Promods model 1-v2.15
Promods assets v2.15
Russian Open Spaces v3.3
Russian Open Spaces v3.3 Map
Russian Open Spaces v3.3 Model
Southern Region English City Names
Southern Region Def and Map
Southern Region Model 3
Southern Region Model 2
Southern Region Model 1
Real European Companies v2.25
Doen we wel hahaAls jullie me niet snappen, of m'n berichten zijn onduidelijk: geef maar een gil. Dan probeer ik het preciezer te verwoorden. Vragen zijn welkom.
Als eerst: bedankt voor je duidelijke bericht.Barfman schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 21:03:
Ja, deze 3 regio's zijn eigenlijk allemaal Rusland, maar net als Europa is het natuurlijk veel te groot om dat in 1 map te maken, dus wordt het door verschillende modders gedaan.
Klinkt helder, dus ze werken gewoon vlekkeloos met elkaar. Maar dan heb je toch hetzelfde gezeur met die volgorde? Want welke mod moet nou welke overschrijven? Moet RusMap nou bovenstaande mods overschrijven? Of vice versa?
Ah, helderAls jij je profiel ergens opslaat als backup, dan kan je later dat profiel gebruiken en zal alles precies hetzelfde zijn als de laatste keer dat je er mee speelde. De kans is natuurlijk wel aanwezig dat je sommige mods moet updaten als er een nieuwe versie is.
Hmm oke. Dus dan is het alleen een kwestie van de mods wegdenken die ik niet gebruik, toch? Overigens: heb jij dat probleem nou ook wat ik eerder aanhaalde? Komt dat denk je door die modvolgorde die ik momenteel heb? Daarmee doel ik op dat stukje map in RusMap waar heel veel niet zichtbaar is (uitgezoomt).Dit is mijn volgorde en de mods die ik nu gebruik, alles werkt perfect op deze volgorde:
Zou dit trouwens komen door de mod volgorde? Dit had ik namelijk gister in een Russisch plaatsje (tegen de Finse grens aan dacht ik):

(die auto's rijden gewoon door de hekken heen omdat daar blijkbaar ook nog een weg loopt..)

En nog een ander dingetje: hoe hard rijden jullie meestal met je vrachtwagen (zowel met als zonder trailer) over deze onverharde wegen (waar je zo hard hobbelt etc)?

[ Voor 18% gewijzigd door Anonymoussaurus op 04-02-2017 17:56 ]
Het staat vaak bij de beschrijving van een mod waar je hem moet plaatsen in de mod manager, de maker test dit natuurlijk zelf en soms werken ze ook samen als het om de aansluiting van map naar map gaat.Anonymoussaurus schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 17:24:
Als eerst: bedankt voor je duidelijke bericht.
Klinkt helder, dus ze werken gewoon vlekkeloos met elkaar. Maar dan heb je toch hetzelfde gezeur met die volgorde? Want welke mod moet nou welke overschrijven? Moet RusMap nou bovenstaande mods overschrijven? Of vice versa?
Nee ik heb daar geen last van, ik zie gewoon de hele map zonder onderbrekingen. En je kan de mods wegdenken die je niet hebt, het kan wel eens voorkomen dat de volgorde dan net weer iets anders is, maar dat is alleen bij map mods die jij er dan tussenuit haalt.Ah, helder. Op goed geluk dan maar (voor de volgende keer).
Hmm oke. Dus dan is het alleen een kwestie van de mods wegdenken die ik niet gebruik, toch? Overigens: heb jij dat probleem nou ook wat ik eerder aanhaalde? Komt dat denk je door die modvolgorde die ik momenteel heb? Daarmee doel ik op dat stukje map in RusMap waar heel veel niet zichtbaar is (uitgezoomt).
Je moet natuurlijk geen foutloze mappen verwachten, er zitten vaak bugs in die je kan melden en dan heb je kans dat ze die bug eruit halen. Maar vaak worden mappen maar door 1 of 2 personen gedaan, en dan kan je eigenlijk ook niet verwachten dat hij 100% error vrij is.
Zou dit trouwens komen door de mod volgorde? Dit had ik namelijk gister in een Russisch plaatsje (tegen de Finse grens aan dacht ik):
[afbeelding]
(die auto's rijden gewoon door de hekken heen omdat daar blijkbaar ook nog een weg loopt..)
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog een ander dingetje: hoe hard rijden jullie meestal met je vrachtwagen (zowel met als zonder trailer) over deze onverharde wegen (waar je zo hard hobbelt etc)?
[afbeelding]
Ik lees al enige tijd hier mee in het dit forum en speel ook al enige tijd ETS 2. Heb vandaag Vive La France er bij gekocht en gelijk Promods 2015 gedownload. Alleen als ik de wereldkaart aanklik en dan inzoom, dan verplaatst de hele kaart (dus de wegen etc. liggen dan niet meer in het goede land). Op google en via promods kom ik er niet uit, dus misschien dat hier iemand mij kan helpen. Dit is mijn load order:
Map zoom with promods
Sound Fixes Pack
Real Traffic Density
Real European Companies
True Lights AI
Abasstreppas Flare Pack
Fael Environment
IWR 6 Promods Patch
IWR 6
Klaas' Real Gas Prices
Real Gas Stations
P8 Light & Aaccessory Pack
Roofgrill Cabparts Zeeuwse Trucker
Tower Slot Fix
Tower V8 SLots
RJL Cabin Accessory Compatibility Add-on
RJL Mighty Griffin Compatibility Add-on
Scania Dashboard
Scania R & Streamline Modifications
Abasstreppas Wheel Pack
Europolice
AI Traffic Jazzycat
Truck Jazzycat
Bus Jazzycat
American Truck Jazzycat
Painted Truck Jazzycat
Painted BDFJazzycat
Railway Cargo Jazzycat
Trailers & Cargo Jazzycat
Military Cargo Jazzycat
Sisl's Trailer Pack
Sisl's Schwarzmuller Add-on
Sisl's Replacement Add-on
Promods Def
Promods + Rusmap Road Connection
Rusmap Map
Rusmap Model
Rusmap Model 2
Rusmap Def
Promods Map
Promods Model 1
Promods Model 2
Promods Media
Promods Assets
Southern Region Def & Map
Southern Region Model 3
Southern Region Model 2
Southern Region Model 1
Map zoom with promods
Sound Fixes Pack
Real Traffic Density
Real European Companies
True Lights AI
Abasstreppas Flare Pack
Fael Environment
IWR 6 Promods Patch
IWR 6
Klaas' Real Gas Prices
Real Gas Stations
P8 Light & Aaccessory Pack
Roofgrill Cabparts Zeeuwse Trucker
Tower Slot Fix
Tower V8 SLots
RJL Cabin Accessory Compatibility Add-on
RJL Mighty Griffin Compatibility Add-on
Scania Dashboard
Scania R & Streamline Modifications
Abasstreppas Wheel Pack
Europolice
AI Traffic Jazzycat
Truck Jazzycat
Bus Jazzycat
American Truck Jazzycat
Painted Truck Jazzycat
Painted BDFJazzycat
Railway Cargo Jazzycat
Trailers & Cargo Jazzycat
Military Cargo Jazzycat
Sisl's Trailer Pack
Sisl's Schwarzmuller Add-on
Sisl's Replacement Add-on
Promods Def
Promods + Rusmap Road Connection
Rusmap Map
Rusmap Model
Rusmap Model 2
Rusmap Def
Promods Map
Promods Model 1
Promods Model 2
Promods Media
Promods Assets
Southern Region Def & Map
Southern Region Model 3
Southern Region Model 2
Southern Region Model 1
Het probleem is al opgelost. Lag aan Promods Def. Deze werd niet goed herkent door ETS2 (andere kleuren dan ik had aangegeven) en nu hij bovenaan staat (onder IWR 6) werkt hij wel
[ Voor 3% gewijzigd door Mikoe op 04-02-2017 21:36 ]
Even een vraagje.
Is het normaal dat je fps drops krijgt in steden, ongeacht welke stad? Met mijn 1060 6gb heb ik er veel last van. Ik heb de settings van 400% naar 150% gezet maar het blijft gebeuren.
Ligt dit gewoon ETS 2 of aan mijn videokaart?
Is het normaal dat je fps drops krijgt in steden, ongeacht welke stad? Met mijn 1060 6gb heb ik er veel last van. Ik heb de settings van 400% naar 150% gezet maar het blijft gebeuren.
Een 1060 is een hele leuke videokaart. Het is iets van ETS2 en niet jou videokaart.Jeanke117 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:11:
Even een vraagje.
Had ik oom last van. Heb toen aantal map mods eruit gegooit (southern region en rusmap) en toen was alles weer normaal. Ik heb wel een gtx 750 ti, dus mindere kaart dan van jou. Kan ook misschien aan de drivers liggen heb ik ergens gelezen.Jeanke117 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:11:
Even een vraagje.
Volgens mij heeft iedereen dat vooral met mods. Vind dat zelf niet zo'n enorm probleem want zoveel rij je ook weer niet in de steden. Het is ook geen spel waarbij ieder het verschil tussen leven of dood kan zijn. Wel zonde om de wereld maar weer kleiner te maken voor net iets vloeiender beeld. Zou dan de kwaliteit iets lager zetten.Mikoe schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:58:
[...]
Had ik oom last van. Heb toen aantal map mods eruit gegooit (southern region en rusmap) en toen was alles weer normaal. Ik heb wel een gtx 750 ti, dus mindere kaart dan van jou. Kan ook misschien aan de drivers liggen heb ik ergens gelezen.
Denk geen driverprobleem. Het probleem is de optimalisatie van ETS2.
De enige mods die ik heb is Scania RJL sisl's mega cabin pack en realistic companys.CyberCow schreef op zondag 5 februari 2017 @ 14:57:
[...]
Volgens mij heeft iedereen dat vooral met mods. Vind dat zelf niet zo'n enorm probleem want zoveel rij je ook weer niet in de steden. Het is ook geen spel waarbij ieder het verschil tussen leven of dood kan zijn. Wel zonde om de wereld maar weer kleiner te maken voor net iets vloeiender beeld. Zou dan de kwaliteit iets lager zetten.
Denk geen driverprobleem. Het probleem is de optimalisatie van ETS2.
Een truck zelf kan de boel ook aardig vertragen. Ik had toen ook een keer een mod van een nieuwe Actros toen die nog niet standaard erin zat. Had zo'n 10 frames minder dan dezelfde rit met de standaard MAN.Jeanke117 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 15:07:
[...]
De enige mods die ik heb is Scania RJL sisl's mega cabin pack en realistic companys.
Heb getest wat een tijdje terug hier voorbij kwam of je daadwerkelijk zou merken als je banden versleten zijn. Het antwoord hierop is JA. Met droog weer is het allemaal nog wel te houden. Maar in de regen dan lijkt het net of je op een ijsbaan gaat rijden. Vind het zonde om nog meer schade te rijden dus ben ze maar wat eerder gaan vervangen. Meestal rij ik ze weg tot zo'n 40% of moet schade aan de vrachtwagen hebben en het dashboard aangeeft ik toch wel eens een keer naar de dealer mag gaan.

Dat jij dat niet hebt, komt dat denk je door die load order die bij mij dus blijkbaar voor geen kant klopt?Barfman schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 18:16:
Nee ik heb daar geen last van, ik zie gewoon de hele map zonder onderbrekingen. En je kan de mods wegdenken die je niet hebt, het kan wel eens voorkomen dat de volgorde dan net weer iets anders is, maar dat is alleen bij map mods die jij er dan tussenuit haalt.
Daar heb je een punt, maar ik kan me niet voorstellen dat zo'n grote fout gemaakt kan worden door de modmakers. Zou dat ook kunnen komen door die load order?Je moet natuurlijk geen foutloze mappen verwachten, er zitten vaak bugs in die je kan melden en dan heb je kans dat ze die bug eruit halen. Maar vaak worden mappen maar door 1 of 2 personen gedaan, en dan kan je eigenlijk ook niet verwachten dat hij 100% error vrij is.
Maar, hoe hard rij jij op die onverharde wegen?
Dat heb ik ook op sommige stukken. Mijn GPU load kakt dan ook in, maar dat komt blijkbaar omdat ETS 2 belabberd is geoptimaliseerd (maakt gebruik van DirectX 9Jeanke117 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:11:
Even een vraagje.

En ik ben zo OCD-achtig dat ik na élke trip/rit m'n vrachtwagen laat repareren. Dus als ik aan maximaal een paar procent schade zit, dan ga ik hem al reparerenCyberCow schreef op zondag 5 februari 2017 @ 15:28:
Een truck zelf kan de boel ook aardig vertragen. Ik had toen ook een keer een mod van een nieuwe Actros toen die nog niet standaard erin zat. Had zo'n 10 frames minder dan dezelfde rit met de standaard MAN.
Heb getest wat een tijdje terug hier voorbij kwam of je daadwerkelijk zou merken als je banden versleten zijn. Het antwoord hierop is JA. Met droog weer is het allemaal nog wel te houden. Maar in de regen dan lijkt het net of je op een ijsbaan gaat rijden. Vind het zonde om nog meer schade te rijden dus ben ze maar wat eerder gaan vervangen. Meestal rij ik ze weg tot zo'n 40% of moet schade aan de vrachtwagen hebben en het dashboard aangeeft ik toch wel eens een keer naar de dealer mag gaan.
[afbeelding]
Waarom gebruik je dan niet de load orders die hier al een paar keer zijn gegeven door verschillende mensen. Sla over wat je niet gebruikt en dan weet je zeker dat het werkt. CyberCow in "[SIM] Euro Truck Simulator 2" Je zei eerst ook dat je niet zo heel veel mods gebruikt dus zal ook niet het probleem zijn.Anonymoussaurus schreef op zondag 5 februari 2017 @ 16:32:
[...]
Dat jij dat niet hebt, komt dat denk je door die load order die bij mij dus blijkbaar voor geen kant klopt?
[...]
Daar heb je een punt, maar ik kan me niet voorstellen dat zo'n grote fout gemaakt kan worden door de modmakers. Zou dat ook kunnen komen door die load order?
Maar, hoe hard rij jij op die onverharde wegen?
[...]
Dat heb ik ook op sommige stukken. Mijn GPU load kakt dan ook in, maar dat komt blijkbaar omdat ETS 2 belabberd is geoptimaliseerd (maakt gebruik van DirectX 9). Zie ook dit topic: Lage GPU load Euro Truck Simulator 2
[...]
En ik ben zo OCD-achtig dat ik na élke trip/rit m'n vrachtwagen laat repareren. Dus als ik aan maximaal een paar procent schade zit, dan ga ik hem al repareren. Ik wil altijd het beste uit m'n truck halen.
Dat met die zwarte vlakken dat heb ik toen ook gehad met Open Spaces. dat kwam door een conflict van de sneeuw van ProMods en Open Spaces. Weet niet of dat probleem bij jou in een sneeuwgebied was anders zou dat de reden kunnen zijn. Ja de load order kan het probleem zijn.
Op onverharde wegen rij ik meestal zo rond de 50km/h. Mocht je keer door een kuil heenknallen dan heb je hooguit wat schade aan de vrachtwagen maar ladingen beschadigen niet.
Vrachtwagen laten maken doe ik eigenlijk alleen als de meldingen verschijnen. Zo heel vaak is dat dus niet. Wel mooi dat de bandenslijtage nou geen invloed meer heeft op het info display.
[ Voor 3% gewijzigd door CyberCow op 05-02-2017 17:44 ]
Doe ik ookCyberCow schreef op zondag 5 februari 2017 @ 17:43:
Waarom gebruik je dan niet de load orders die hier al een paar keer zijn gegeven door verschillende mensen. Sla over wat je niet gebruikt en dan weet je zeker dat het werkt. Je zei eerst ook dat je niet zo heel veel mods gebruikt dus zal ook niet het probleem zijn.
Dat met die zwarte vlakken dat heb ik toen ook gehad met Open Spaces. dat kwam door een conflict van de sneeuw van ProMods en Open Spaces. Weet niet of dat probleem bij jou in een sneeuwgebied was anders zou dat de reden kunnen zijn. Op onverharde wegen rij ik meestal zo rond de 50km/h. Mocht je keer door een kuil heenknallen dan heb je hooguit wat schade aan de vrachtwagen maar ladingen beschadigen niet.
Vrachtwagen laten maken doe ik eigenlijk alleen als de meldingen verschijnen. Zo heel vaak is dat dus niet. Wel mooi dat de bandenslijtage nou geen invloed meer heeft op het info display.
Soundfix zoom promods (heb ik nog niet)
Promods/Russian Open Spaces Snow Terrain fix (heb ik nog niet)
Promods def v2.15
RusMap-map v1.7.1
RusMap-model 2 v1.7
RusMap-model 1 v1.7.1
RusMap-def v1.7.1
Promods map v2.15
Promods media v2.15
Promods model 2-v2.15
Promods model 1-v2.15
Promods assets v2.15
Russian Open Spaces v3.3
Southern Region English City Names (heb ik nog niet denk ik. Of zit dat in de mod inbegrepen?)
Southern Region Model 3
Southern Region Model 2
Southern Region Model 1
Waar moet die Real Tires Winter eigenlijk in de lijst?
En oja. Hoe kom ik nu aan die soundmod die ook die zoomfix bevatte? Heb ik verder nog road connections nodig of andere dingen die fouten oplost?
Ik vind het nogal verwarrend, ik moest wel 5 parts downloaden volgens mij, voor die Southern Region, en als ik nu een RAR bestand open, zie ik dat ze daar ook gewoon in zitten?

En nog iets (ja, ik vraag te veel

En natuurlijk: bedankt voor je uitleg
Het geeft niks als je iets niet weet dan kan je het gewoon vragen. Begreep ook dat jij nog niet zo lang met die mods aan het vogelen bent. Eerste keer kwam ik er ook niet uit en ben dan nog wel een ITer. Zal het je eens proberen uit te leggen.Anonymoussaurus schreef op zondag 5 februari 2017 @ 17:51:
[...]
Doe ik ook. Ik heb net m'n lijstje opnieuw gemaakt met de load order. Alleen weet ik niet of ik het een en ander mis. Zie hier m'n load order die ik al heb gefilterd:
Soundfix zoom promods (heb ik nog niet)
Promods/Russian Open Spaces Snow Terrain fix (heb ik nog niet)
Promods def v2.15
RusMap-map v1.7.1
RusMap-model 2 v1.7
RusMap-model 1 v1.7.1
RusMap-def v1.7.1
Promods map v2.15
Promods media v2.15
Promods model 2-v2.15
Promods model 1-v2.15
Promods assets v2.15
Russian Open Spaces v3.3
Southern Region English City Names (heb ik nog niet denk ik. Of zit dat in de mod inbegrepen?)
Southern Region Model 3
Southern Region Model 2
Southern Region Model 1
Waar moet die Real Tires Winter eigenlijk in de lijst?
En oja. Hoe kom ik nu aan die soundmod die ook die zoomfix bevatte? Heb ik verder nog road connections nodig of andere dingen die fouten oplost?
Ik vind het nogal verwarrend, ik moest wel 5 parts downloaden volgens mij, voor die Southern Region, en als ik nu een RAR bestand open, zie ik dat ze daar ook gewoon in zitten?Wat is dan in hemelsnaam het nut om 5 van die bestanden/delen te downloaden als ze ook gewoon in het eerste RAR bestand zitten? Zie hier:
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog iets (ja, ik vraag te veel): kon ik nou gewoon al die RAR bestanden in die mod map gooien of moest ik alles eerst uitpakken? Ik zit namelijk te denken: moet ETS 2 het niet meer handmatig uitpakken dan als ETS 2 de mods in de game gaat laden? Of maakt dat amper uit qua laadtijd?
En natuurlijk: bedankt voor je uitleg.
- De soudfix schijnt een goede mod te zijn maar ik gebruik het enkel voor de zoomfunctie. Dat is ook een appart bestand staat in het zipbestand. Let wel op dat je de versie dan pakt met ProMods.
- De sneeuwfix waardoor je harder door de sneeuw kan http://sharemods.com/jufv...peed_of_the_snow.rar.html
- Southern Region English City Names die heb je wel maar je hebt het bestand nog niet uitgepakt.
Winter Rear Tires zou ik bovenaan doen. Dan weet je zeker dat er geen mod is die je bandengedrag kan overschrijven.
Wat er nog ontbreekt is de koppeling tussen RusMap en Open Spaces.
Hier te vinden: http://sharemods.com/jvx6...A_1.26_ROS_RM_PR.rar.html
Had wel het probleem dat daardoor de achtergrond van de map grijs werd en heb dat opgelost door een mod met achtergrond voor je kaart te gebruiken ProRus v2.00 + satellite Map: http://www.mediafire.com/.../Prorus_Satellite_Map.rar
http://sharemods.com/5sww...Rockeropasiempre.scs.html
Heb ook ProMods & RusMap correctmap 1.26 by Rockeropasiempre . Wat die precies doet weet ik niet maar zonder liep bij mij de hele handel vast: http://sharemods.com/5sww...Rockeropasiempre.scs.html
Downloaden van Southern Region dan krijg je 5 bestanden. Als je het eerste bestand uit gaat pakken dan krijg je de bestanden die je in je mod map moet plaatsen. Dat zijn de SCS bestanden. Als jij het uit gaat pakken dan worden de gegevens uit alle 5 de zip bestanden gehaald. Het zijn allemaal delen die je allemaal nodig hebt maar met uitpakken hoef je daar zelf niet naar te kijken wat in welk zip bestand staat.
Geen idee hoe het zit met de laadtijd. Denk wel dat als het uitgepakt is dat het sneller zou kunnen zijn omdat de handeling van converteren niet meer nodig is. Of je rar bestanden in de mod map kan zetten en ze gelezen worden weet ik niet. Maar je zou het kunnen proberen met het bestand van Southern Regio om het niet uit te pakken en in de mod map te zetten. Daarna te kijken bij je mod manager of je daar wel alle 5 de mods kan zien.
Antwoord is bijna net zo lang geworden als de vraag.
Ik ben inderdaad nog niet zo lang bezig met mods. Ook ik ben IT'er, maar het is voor mij gewoon de logica die ontbreekt en de nieuwe vragen die komen. Door die redenen worden er dingen onduidelijk voor mij. Hier een aantal voorbeelden die ook meteen als vraag tellen:CyberCow schreef op zondag 5 februari 2017 @ 18:22:
Het geeft niks als je iets niet weet dan kan je het gewoon vragen. Begreep ook dat jij nog niet zo lang met die mods aan het vogelen bent. Eerste keer kwam ik er ook niet uit en ben dan nog wel een ITer. Zal het je eens proberen uit te leggen.
- De soudfix schijnt een goede mod te zijn maar ik gebruik het enkel voor de zoomfunctie. Dat is ook een appart bestand staat in het zipbestand. Let wel op dat je de versie dan pakt met ProMods.
- De sneeuwfix waardoor je harder door de sneeuw kan http://sharemods.com/jufv...peed_of_the_snow.rar.html
- Southern Region English City Names die heb je wel maar je hebt het bestand nog niet uitgepakt.
Winter Rear Tires zou ik bovenaan doen. Dan weet je zeker dat er geen mod is die je bandengedrag kan overschrijven.
Wat er nog ontbreekt is de koppeling tussen RusMap en Open Spaces.
Hier te vinden: http://sharemods.com/jvx6...A_1.26_ROS_RM_PR.rar.html
Had wel het probleem dat daardoor de achtergrond van de map grijs werd en heb dat opgelost door een mod met achtergrond voor je kaart te gebruiken ProRus v2.00 + satellite Map: http://www.mediafire.com/.../Prorus_Satellite_Map.rar
http://sharemods.com/5sww...Rockeropasiempre.scs.html
Heb ook ProMods & RusMap correctmap 1.26 by Rockeropasiempre . Wat die precies doet weet ik niet maar zonder liep bij mij de hele handel vast: http://sharemods.com/5sww...Rockeropasiempre.scs.html
Downloaden van Southern Region dan krijg je 5 bestanden. Als je het eerste bestand uit gaat pakken dan krijg je de bestanden die je in je mod map moet plaatsen. Dat zijn de SCS bestanden. Als jij het uit gaat pakken dan worden de gegevens uit alle 5 de zip bestanden gehaald. Het zijn allemaal delen die je allemaal nodig hebt maar met uitpakken hoef je daar zelf niet naar te kijken wat in welk zip bestand staat.
Geen idee hoe het zit met de laadtijd. Denk wel dat als het uitgepakt is dat het sneller zou kunnen zijn omdat de handeling van converteren niet meer nodig is. Of je rar bestanden in de mod map kan zetten en ze gelezen worden weet ik niet. Maar je zou het kunnen proberen met het bestand van Southern Regio om het niet uit te pakken en in de mod map te zetten. Daarna te kijken bij je mod manager of je daar wel alle 5 de mods kan zien.
Antwoord is bijna net zo lang geworden als de vraag.
- Waarom zit die soundfix/zoomfix niet bij de mod (ROS/SR)? Waarom staat die niet op z'n minst op de pagina van de aankondiging? Ik vind het raar dat je dat dan maar moet uitzoeken, en zelf maar op het internet moet zoeken.
- In de readme file van SR staan de models etc van 1 naar 3, en bij de volgorde van Barfman staat het van 3 naar 1. Dus vraag ik mezelf weer af: welke volgorde moet ik nou aanhouden? Van 1 naar 3 klinkt logischer voor mij, maar ja.
Ik snap niet waarom ze niet gewoon 1 ZIP bestand maken, met alle delen daarin. Het enige wat ik kan bedenken is dat Sharemods een maximum van 500MB per file toestaat.
Nu mis ik alleen nog die soundmod/zoomfix volgens mij (?)

Klopt het voor de rest allemaal of is dat alles wat ik moest downloaden?
En hier opnieuw mijn load order nadat ik hem heb aangepast. Ik heb toch het idee alsof er iets nog niet klopt, of dat het niet optimaal zal werken. Kan jij of iemand daar naar kijken?
Winter Rear Tires
Russia Open Spaces speed of snow
Soundfix zoom ProMods
ProRus v2.00 + Satellite Map
Promods def v2.15
Promzona v1.25.1
RusMap-map v1.7.1
RusMap-model 2 v1.7
RusMap-model 1 v1.7.1
RusMap-def v1.7.1
Promods map v2.15
Promods media v2.15
Promods model 2-v2.15
Promods model 1-v2.15
Promods assets v2.15
Russian Open Spaces v3.3
Southern Region Model 3
Southern Region Model 2
Southern Region Model 1
[ Voor 13% gewijzigd door Anonymoussaurus op 05-02-2017 19:51 ]
Ik ben nu niet thuis maar aan de bestandsnamen lijkt het dat je een oude versie gebruikt van open spaces. Zal vanavond anders morgen even kijken.Anonymoussaurus schreef op zondag 5 februari 2017 @ 19:31:
[...]
Ik ben inderdaad nog niet zo lang bezig met mods. Ook ik ben IT'er, maar het is voor mij gewoon de logica die ontbreekt en de nieuwe vragen die komen. Door die redenen worden er dingen onduidelijk voor mij. Hier een aantal voorbeelden die ook meteen als vraag tellen:Hetzelfde met al die andere dingetjes die ik nog moet downloaden om geen problemen te krijgen. Ik vind het raar dat die dingen niet op de aankondigingspagina staan van zo'n mod. Modmakers testen toch ook alles? En natuurlijk, modders doen dat uit vrije wil, en je kan natuurlijk ook niet verwachten dat alles 100% werkt. Maar als er bepaalde road connections, zoomfixes en map fixes nodig zijn, hoe kom je daar dan in hemelsnaam achter? Ik vind dat dat gewoon op de pagina moet staan. Voor mij moet het dus gewoon zwart op wit staan, anders komen er weer vragen op bij mij.
- Waarom zit die soundfix/zoomfix niet bij de mod (ROS/SR)? Waarom staat die niet op z'n minst op de pagina van de aankondiging? Ik vind het raar dat je dat dan maar moet uitzoeken, en zelf maar op het internet moet zoeken.
- In de readme file van SR staan de models etc van 1 naar 3, en bij de volgorde van Barfman staat het van 3 naar 1. Dus vraag ik mezelf weer af: welke volgorde moet ik nou aanhouden? Van 1 naar 3 klinkt logischer voor mij, maar ja.
Ik snap niet waarom ze niet gewoon 1 ZIP bestand maken, met alle delen daarin. Het enige wat ik kan bedenken is dat Sharemods een maximum van 500MB per file toestaat.
Nu mis ik alleen nog die soundmod/zoomfix volgens mij (?)
[afbeelding]
En hier opnieuw mijn load order nadat ik hem heb aangepast. Ik heb toch het idee alsof er iets nog niet klopt, of dat het niet optimaal zal werken. Kan jij of iemand daar naar kijken?
Winter Rear Tires
Soundfix zoom ProMods
Promods def v2.15
Promzona v1.25.1
RusMap-map v1.7.1
RusMap-model 2 v1.7
RusMap-model 1 v1.7.1
RusMap-def v1.7.1
Promods map v2.15
Promods media v2.15
Promods model 2-v2.15
Promods model 1-v2.15
Promods assets v2.15
Russian Open Spaces v3.3
Southern Region Model 3
Southern Region Model 2
Southern Region Model 1
De zoom fix zit er als extra bij als je de soundfix mod download, deze zoomfix zal de maker waarschijnlijk zelf gemaakt hebben en gebruiken. Ik zelf heb hem altijd geactiveerd omdat ik de sounfix mod toch gebruikt. http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=212&t=200919Anonymoussaurus schreef op zondag 5 februari 2017 @ 19:31:
[...]
Ik ben inderdaad nog niet zo lang bezig met mods. Ook ik ben IT'er, maar het is voor mij gewoon de logica die ontbreekt en de nieuwe vragen die komen. Door die redenen worden er dingen onduidelijk voor mij. Hier een aantal voorbeelden die ook meteen als vraag tellen:
[list]
• Waarom zit die soundfix/zoomfix niet bij de mod (ROS/SR)? Waarom staat die niet op z'n minst op de pagina van de aankondiging? Ik vind het raar dat je dat dan maar moet uitzoeken, en zelf maar op het internet moet zoeken.
Wanneer de mods in de mod manager worden geladen, dan gebeurd dat van beneden naar boven, dus de bovenste mod wordt als laatste geladen, vandaar dat ik van onderaf tel als ik meerdere bestanden van 1 mod heb. bij mij laad hij dus eerst 1,dan 2 en 3• In de readme file van SR staan de models etc van 1 naar 3, en bij de volgorde van Barfman staat het van 3 naar 1. Dus vraag ik mezelf weer af: welke volgorde moet ik nou aanhouden? Van 1 naar 3 klinkt logischer voor mij, maar ja.
[/list]
Een maker van een mod test vaak alleen zijn map voor standalone, en later wordt hij compatibel gemaakt met aangrenzende landen. Dat hoeft de maker van zijn eigen mod niet te doen, al zijn er die dat wel doen. Maar uiteindelijk zal er altijd in het desbetreffende topic informatie staan wat je extra moet downloaden om de mod te laten werken met andere, dit is nou eenmaal zo.Hetzelfde met al die andere dingetjes die ik nog moet downloaden om geen problemen te krijgen. Ik vind het raar dat die dingen niet op de aankondigingspagina staan van zo'n mod. Modmakers testen toch ook alles? En natuurlijk, modders doen dat uit vrije wil, en je kan natuurlijk ook niet verwachten dat alles 100% werkt. Maar als er bepaalde road connections, zoomfixes en map fixes nodig zijn, hoe kom je daar dan in hemelsnaam achter? Ik vind dat dat gewoon op de pagina moet staan. Voor mij moet het dus gewoon zwart op wit staan, anders komen er weer vragen op bij mij.
Mod makers willen hun werk beschermen, en door meerdere bestanden te gebruiken kunnen ze sommige bestanden locken, vaak zijn de def en map bestanden open, maar de model bestanden kan je niet openen. In model bestanden zitten vaak blender bestanden die ze zelf gemaakt hebben, blender bestanden zijn 3D objecten in het spel.Ik snap niet waarom ze niet gewoon 1 ZIP bestand maken, met alle delen daarin. Het enige wat ik kan bedenken is dat Sharemods een maximum van 500MB per file toestaat.
Link naar de soundfix mod staat net ff hier boven, daar kan je hem downloaden.Nu mis ik alleen nog die soundmod/zoomfix volgens mij (?)
Ik zou zeggen, laad de mods en kijk of alles werkt, ziet er wel goed uit zo.[afbeelding]
Winter Rear Tires
Soundfix zoom ProMods
Promods def v2.15
Promzona v1.25.1
RusMap-map v1.7.1
RusMap-model 2 v1.7
RusMap-model 1 v1.7.1
RusMap-def v1.7.1
Promods map v2.15
Promods media v2.15
Promods model 2-v2.15
Promods model 1-v2.15
Promods assets v2.15
Russian Open Spaces v3.3
Southern Region Model 3
Southern Region Model 2
Southern Region Model 1
Volgens dit topic is 3.3 de nieuwste versie: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=177294CyberCow schreef op zondag 5 februari 2017 @ 21:19:
Ik ben nu niet thuis maar aan de bestandsnamen lijkt het dat je een oude versie gebruikt van open spaces. Zal vanavond anders morgen even kijken.
Maar, zonder die zoomfix, dan ontbreken er toch stukjes van de wegen op de kaart als je niet inzoomt? Tenminste, dat denk ik, want dat probleem had ik. Als je als mod maker weet dat dat probleem op kan treden, dan zet je daar toch een linkje van bij?Barfman schreef op zondag 5 februari 2017 @ 22:27:
De zoom fix zit er als extra bij als je de soundfix mod download, deze zoomfix zal de maker waarschijnlijk zelf gemaakt hebben en gebruiken. Ik zelf heb hem altijd geactiveerd omdat ik de sounfix mod toch gebruikt. http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=212&t=200919
Gewoon in hapklare brokken
Aha! Dan laat ik het zo lekker staan.Wanneer de mods in de mod manager worden geladen, dan gebeurd dat van beneden naar boven, dus de bovenste mod wordt als laatste geladen, vandaar dat ik van onderaf tel als ik meerdere bestanden van 1 mod heb. bij mij laad hij dus eerst 1,dan 2 en 3
Dat ga ik dan nu even proberen. Ik zal morgen/of zometeen mijn bericht bewerken mits ik de laatste ben die in dit topic heeft gereageerd. Als dit dus niet zo is, dan plaats ik een nieuw bericht. Voor nu bedankt!Ik zou zeggen, laad de mods en kijk of alles werkt, ziet er wel goed uit zo.
Trouwens: het lijkt erop dat ik Southern Region English City Names mis. Weet iemand een goede link met de meest recente versie? Is dat soms deze? https://ets2.lt/en/english-city-names-for-srmap/
En ik lijk ook nog Promods/Russian Open Spaces Snow Terrain fix te missen. En volgens jullie zat alles wel snor en mistte ik niks
[ Voor 8% gewijzigd door Anonymoussaurus op 05-02-2017 23:32 ]
Ben helaas nog niet thuis maar het zoomen en incompleet bij uitzoomen heb ik ook. Testen kan door te klikken als navigatie. Ontstaat er een route dan is die aansluitend.Anonymoussaurus schreef op zondag 5 februari 2017 @ 23:11:
[...]
Volgens dit topic is 3.3 de nieuwste versie: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=177294
[...]
Maar, zonder die zoomfix, dan ontbreken er toch stukjes van de wegen op de kaart als je niet inzoomt? Tenminste, dat denk ik, want dat probleem had ik. Als je als mod maker weet dat dat probleem op kan treden, dan zet je daar toch een linkje van bij?
Gewoon in hapklare brokken. Bedankt voor de link
.
[...]
Aha! Dan laat ik het zo lekker staan.
[...]
Dat ga ik dan nu even proberen. Ik zal morgen/of zometeen mijn bericht bewerken mits ik de laatste ben die in dit topic heeft gereageerd. Als dit dus niet zo is, dan plaats ik een nieuw bericht. Voor nu bedankt!
Trouwens: het lijkt erop dat ik Southern Region English City Names mis. Weet iemand een goede link met de meest recente versie? Is dat soms deze? https://ets2.lt/en/english-city-names-for-srmap/
En ik lijk ook nog Promods/Russian Open Spaces Snow Terrain fix te missen. En volgens jullie zat alles wel snor en mistte ik niks![]()
.
@Jeanke117, Dat ligt aan ETS2. Daar kan jouw VGA kaart niks aan veranderen. Is gewoon minder goed geprogrammeerd door ETS2.
Jeanke117 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:11:
Even een vraagje.
SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW
iemand tips hoe je het beste kan rijden met een xbox controller voor windows ? mijn stuur kan ik momenteel niet gebruiken maar wil toch kunnen trucken , wat is beter , toetsenbord of controller ?
mijn voorkeur gaat uit naar controller maar geen idee hoe in te stellen
psn: taker-mart
Volgens mij kun je bij "controller options" bovenin een keuze maken wat er dienst doet als controller in een dropdown menu.taker1987 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:48:
iemand tips hoe je het beste kan rijden met een xbox controller voor windows ? mijn stuur kan ik momenteel niet gebruiken maar wil toch kunnen trucken , wat is beter , toetsenbord of controller ?
Ik heb daar de keuze's
1. Keyboard
2. Keyboard + Xbox 360 controller
3. keyboard + Logitech G27
Kalm aan! En rap een beetje!
Voordat ik met m'n stuur speelde, speelde ik met controller. Vond ik een stuk fijner in verband met preciezer sturen dan toetsenbord. De controller is gewoon plug 'n play, dus die kan je gewoon instellen bij instellingen en dan bij "controller settings" dacht ik.taker1987 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:48:
Verwijderd
Momenteel gebruik ik mijn muis (Steel Series Rival 100) om te sturen. Dit is in het begin wel ff wennen, maar het is zeker beter dan sturen met een toetsenbord. Als ik dan om mij heen wil kijken in de cabine/ vrachtwagen, dan hoef ik alleen maar een toets ingedrukt te houden en dan kan ik gewoon met mijn muis rond kijken. Hier zit dan wel weer een nadeel aan. Je kunt namelijk niet tegelijk sturen en rond kijken. Dus hier moet je wel op letten.taker1987 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:48:
Maar het is wat jezelf het lekkerste vindt spelen. Wil je met de controller spelen? Doe dat gewoon.
Heb je al gekeken hoe je een controller moet instellen? Ik denk dat hiervoor wel een aantal tutorials op Youtube kunt vinden.
controller is inderdaad een goede oplossing , maar ik bedoel meer welke instellingen jullie aanpassen als jullie met controller spelen , dat het sturen toch fijn aanvoelt .Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2017 @ 15:00:
[...]
Momenteel gebruik ik mijn muis (Steel Series Rival 100) om te sturen. Dit is in het begin wel ff wennen, maar het is zeker beter dan sturen met een toetsenbord. Als ik dan om mij heen wil kijken in de cabine/ vrachtwagen, dan hoef ik alleen maar een toets ingedrukt te houden en dan kan ik gewoon met mijn muis rond kijken. Hier zit dan wel weer een nadeel aan. Je kunt namelijk niet tegelijk sturen en rond kijken. Dus hier moet je wel op letten.
Maar het is wat jezelf het lekkerste vindt spelen. Wil je met de controller spelen? Doe dat gewoon.
Heb je al gekeken hoe je een controller moet instellen? Ik denk dat hiervoor wel een aantal tutorials op Youtube kunt vinden.
psn: taker-mart
Dat is toch ongelofelijk persoonlijk. De 1 vindt bij het sturen een 1 op 1 vertaling van hun eigen stuur en het virtuele stuur op het scherm bijvoorbeeld wenselijk. De ander vindt het dan te veel gestuur worden, er is geen universele consensus. Ik zou zeggen jaag die controller aan je PC en speel wat met de instellingen. Er ontploft heus niks hoor :-).
[ Voor 6% gewijzigd door MsG op 06-02-2017 15:58 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Anyone?Anonymoussaurus schreef op zondag 5 februari 2017 @ 23:11:
[...]
Volgens dit topic is 3.3 de nieuwste versie: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=177294
[...]
Maar, zonder die zoomfix, dan ontbreken er toch stukjes van de wegen op de kaart als je niet inzoomt? Tenminste, dat denk ik, want dat probleem had ik. Als je als mod maker weet dat dat probleem op kan treden, dan zet je daar toch een linkje van bij?
Gewoon in hapklare brokken. Bedankt voor de link
.
[...]
Aha! Dan laat ik het zo lekker staan.
[...]
Dat ga ik dan nu even proberen. Ik zal morgen/of zometeen mijn bericht bewerken mits ik de laatste ben die in dit topic heeft gereageerd. Als dit dus niet zo is, dan plaats ik een nieuw bericht. Voor nu bedankt!
En ik lijk ook nog Promods/Russian Open Spaces Snow Terrain fix te missen. En volgens jullie zat alles wel snor en mistte ik niks![]()
.
Ik heb ff een vraagje. Ik wil binnenkort een nieuwe monitor kopen. Ik weet al welke. Maar ik wil wel eens weten waar het aan ligt, dat mijn fps rond de 30 ligt. Ligt dit aan de GPU of aan de CPU?
Dit is mijn huidige pc:
Ik wil van de zomer, als het mee zit natuurlijk, wel een upgrade doen naar intel. Maar wat zijn jullie adviezen hierin kwa GPU en CPU en geheugen?
Dit is mijn huidige pc:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD FX-4300 Boxed | € 67,65 | € 67,65 |
1 | MSI 970A-G43 | € 67,51 | € 67,51 |
1 | MSI GeForce GTX N750 Ti 2GB GAMING | € 138,60 | € 138,60 |
1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G3D169DS1J | € 71,90 | € 71,90 |
1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 32,95 | € 32,95 |
1 | Sharkoon WPM500 | € 0,- | € 0,- |
1 | Crucial MX100 128GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 378,61 |
Ik wil van de zomer, als het mee zit natuurlijk, wel een upgrade doen naar intel. Maar wat zijn jullie adviezen hierin kwa GPU en CPU en geheugen?
Vreemd om 2 typen geheugen erin te plaatsen. Denk dat het daar ook ergens fout is gegaan of heb je totaal 12gb ram geplaatst over 3 banken?Mikoe schreef op maandag 6 februari 2017 @ 20:09:
Ik heb ff een vraagje. Ik wil binnenkort een nieuwe monitor kopen. Ik weet al welke. Maar ik wil wel eens weten waar het aan ligt, dat mijn fps rond de 30 ligt. Ligt dit aan de GPU of aan de CPU?
Dit is mijn huidige pc:
# Product Prijs Subtotaal 1 AMD FX-4300 Boxed € 67,65 € 67,65 1 MSI 970A-G43 € 67,51 € 67,51 1 MSI GeForce GTX N750 Ti 2GB GAMING € 138,60 € 138,60 1 Crucial Ballistix Sport BLS2C4G3D169DS1J € 71,90 € 71,90 1 Crucial CT51264BA160BJ € 32,95 € 32,95 1 Sharkoon WPM500 € 0,- € 0,- 1 Crucial MX100 128GB € 0,- € 0,- Bekijk collectie
Importeer productenTotaal € 378,61
Als ik heel eerlijk moet zijn is deze pc geen hoogvlieger maar waarom dat het op 30fps zit dat heeft in dit geval het meest met de videokaart te maken. Een GTX 750 is nou niet echt een highend kaart. 3 generaties oud en de x50 serie zijn instapmodellen.
Die zoomfix van de geluidsmod gebruik ik om helemaal naar het oosten te kunnen zoomen. Zonder de mod is het meest oostelijke stukje niet te zien.
Die versie van de namen gebruik ik ook en zie niet dat er nog namen in het Russisch bijstaan dus zal het wel de meest recente zijn.
Terrain fix heb je volgens mij niet meer nodig bij de nieuwste versie. Zie het op screenshots van load order ook bij niemand meer ertussen staan.
Wel heb ik een probleem dat de hele handel is vastgelopen in Open Spaces ga dat nog wel uitzoeken waar het probleem hem in zit. Maar moet daar wel tijd voor hebben.
[ Voor 70% gewijzigd door CyberCow op 06-02-2017 21:00 ]
Er zat eerst 4GB in (had de pc gebouwd voor me schoonouders, maar die deden er niks meer mee en hebben ze hem aan mij weer gegeven). En ik heb er toen 8GB bij gezet en dit kon volgens een medewerker van Alternate. Maar als het waarschijnlijk aan de videokaart ligt dan zal ik daar eens naar kijken voor een andere. Misschien eerst tweedehands 1je ergens op de kop tikken. Bedankt voor de info in ieder geval.CyberCow schreef op maandag 6 februari 2017 @ 20:52:
[...]
Vreemd om 2 typen geheugen erin te plaatsen. Denk dat het daar ook ergens fout is gegaan of heb je totaal 12gb ram geplaatst over 3 banken?
Als ik heel eerlijk moet zijn is deze pc geen hoogvlieger maar waarom dat het op 30fps zit dat heeft in dit geval het meest met de videokaart te maken. Een GTX 750 is nou niet echt een highend kaart. 3 generaties oud en de x50 serie zijn instapmodellen.
Helaas krijg ik mijn probleem niet opgelost. Als ik in de buurt van Louhi (Open Spaces) kom dan stopt het spel en keer ik weer terug naar Windows. Heb geprobeerd om te teleporteren naar Louhi en dat lukt. Heb door de map heen gevlogen zonder problemen totdat ik de vrachtwagen weer neer wil zetten (F9) gaat het weer mis. Heeft er iemand een idee wat het kan zijn?
logboek:
logboek:
00:04:31.903 : goto louhi
00:04:34.510 : ui t console:system_02
00:04:38.474 : Camera speed: 9.31
00:04:38.490 : Camera speed: 11.64
00:04:38.507 : Camera speed: 14.55
00:04:38.524 : Camera speed: 18.19
00:04:38.541 : Camera speed: 22.74
00:04:38.557 : Camera speed: 28.42
00:04:38.574 : Camera speed: 35.53
00:04:38.974 : Camera speed: 44.41
00:04:38.999 : Camera speed: 55.51
00:04:39.013 : Camera speed: 69.39
00:04:39.040 : Camera speed: 86.73
00:04:39.057 : Camera speed: 108.42
00:04:39.091 : Camera speed: 135.52
00:04:51.440 : Camera speed: 108.42
00:04:51.490 : Camera speed: 86.73
00:04:51.574 : Camera speed: 69.39
00:04:51.624 : Camera speed: 55.51
00:04:51.657 : Camera speed: 44.41
00:04:51.707 : Camera speed: 35.53
00:05:05.178 : <ERROR> e:\build_bot\win_slave\final_build_ets2_126_windows_bin_final_x64\build\prism\src\p3core\collections/arrays/arrays_base_impl.h(485): ??A?$array_t@PEAVr_proto_t@prism@@@prism@@QEBAAEBQEAVr_proto_t@1@_K@Z: Index outside array boundaries.
Daar hebben we iets meer info voor nodig:Mikoe schreef op maandag 6 februari 2017 @ 20:09:
Dit is mijn huidige pc:
# Product Prijs Subtotaal 1 AMD FX-4300 Boxed € 67,65 € 67,65 1 MSI 970A-G43 € 67,51 € 67,51 1 MSI GeForce GTX N750 Ti 2GB GAMING € 138,60 € 138,60 1 Crucial Ballistix Sport BLS2C4G3D169DS1J € 71,90 € 71,90 1 Crucial CT51264BA160BJ € 32,95 € 32,95 1 Sharkoon WPM500 € 0,- € 0,- 1 Crucial MX100 128GB € 0,- € 0,- Bekijk collectie
Importeer productenTotaal € 378,61
- Op welke settings speel je momenteel?
- Wat is je budget?
- Op welke resolutie ga je spelen?
- Ga je overklokken?
- Etc etc.
Hmmmm.. Dus met de huidige load order zou het nu vlekkeloos moeten werken? Het liefst hou ik alles zo clean mogelijk en heb ik geen zin om achter de feiten aan te lopenCyberCow schreef op maandag 6 februari 2017 @ 20:52:
Die zoomfix van de geluidsmod gebruik ik om helemaal naar het oosten te kunnen zoomen. Zonder de mod is het meest oostelijke stukje niet te zien.
Die versie van de namen gebruik ik ook en zie niet dat er nog namen in het Russisch bijstaan dus zal het wel de meest recente zijn.
Terrain fix heb je volgens mij niet meer nodig bij de nieuwste versie. Zie het op screenshots van load order ook bij niemand meer ertussen staan.
Wel heb ik een probleem dat de hele handel is vastgelopen in Open Spaces ga dat nog wel uitzoeken waar het probleem hem in zit. Maar moet daar wel tijd voor hebben.
Hier nog een keer mijn huidige load order voor de zekerheid (waarbij ik de terrain fix eruit heb gehaald op aanraden van jou):
Winter Rear Tires
Soundfix zoom ProMods
Promods def v2.15
Promzona v1.25.1
RusMap-map v1.7.1
RusMap-model 2 v1.7
RusMap-model 1 v1.7.1
RusMap-def v1.7.1
Promods map v2.15
Promods media v2.15
Promods model 2-v2.15
Promods model 1-v2.15
Promods assets v2.15
Russian Open Spaces v3.3
Southern Region Model 3
Southern Region Model 2
Southern Region Model 1
Oei. Zou dat ook betekenen dat ik problemen ga krijgen? Of komt dat wellicht doordat jij meer mods gebruikt dan ik? Het kan beide zijn natuurlijk. De enige manier om daar achter te komen, is als ik het zelf ga proberen. Ik ben dan ook benieuwd of/waarom het wel werkt bij Barfman.CyberCow schreef op maandag 6 februari 2017 @ 21:44:
Helaas krijg ik mijn probleem niet opgelost. Als ik in de buurt van Louhi (Open Spaces) kom dan stopt het spel en keer ik weer terug naar Windows. Heb geprobeerd om te teleporteren naar Louhi en dat lukt. Heb door de map heen gevlogen zonder problemen totdat ik de vrachtwagen weer neer wil zetten (F9) gaat het weer mis. Heeft er iemand een idee wat het kan zijn?
logboek:
[...]
Over die fout hè, zou dat niet met de Russia Open Spaces speed of snow te maken hebben? Zet die anders eens uit. Dat zal het wel niet zijn, maar je weet maar nooit.
Er is eigenlijk maar 1 mod die ik extra gebruik tov van jou. Dat is Egypt add-on. Voor de rest niet. Ja ik weet het niet waarom dat het bij mij niet werkt. Ga wel proberen om zonder die sneeuwfix dat is wel een goed idee. Jij had de terrainfix. Waar had je die vandaan want dan ga ik eens proberen of die misschien toch nodig is. Moet immers toch wat proberen. Je load order zou goed moeten zijn al weet ik niet hoe het zit dan met die open spaces. Heb deze wel geplaatst zoals de maker het ook aan heeft gegeven dat wel. Prozoma 1.25 moet denk ik 1.26 zijnAnonymoussaurus schreef op maandag 6 februari 2017 @ 23:28:
[...]
Daar hebben we iets meer info voor nodig:Eigenlijk hoort dat niet in dit topic. Omdat dit eigenlijk niet mag, raad ik je aan om een topic aan te maken in Componenten Aankoopadvies (mits je aankoopadvies nodig hebt. Als je alleen een paar vragen hebt, weet ik niet of dat ook gewoon hier mag). Je mag mij ook een privébericht sturen voor wat advies
- Op welke settings speel je momenteel?
- Wat is je budget?
- Op welke resolutie ga je spelen?
- Ga je overklokken?
- Etc etc.
. Advies geven wat betreft hardware doe ik namelijk ook al jaren.
[...]
Hmmmm.. Dus met de huidige load order zou het nu vlekkeloos moeten werken? Het liefst hou ik alles zo clean mogelijk en heb ik geen zin om achter de feiten aan te lopen. Voorbeeld: een mod installeren omdat mod x niet meer werkt, en omdat die mod niet meer werkt moet ik mod y weer installeren. Die mod werkt vanwege probleempjes ook niet en dan heb ik weer mod z nodig om dat op te lossen
. Maar goed. Zo kan ik overal wel over zeuren
.
Hier nog een keer mijn huidige load order voor de zekerheid (waarbij ik de terrain fix eruit heb gehaald op aanraden van jou):
Winter Rear Tires
Soundfix zoom ProMods
Promods def v2.15
Promzona v1.25.1
RusMap-map v1.7.1
RusMap-model 2 v1.7
RusMap-model 1 v1.7.1
RusMap-def v1.7.1
Promods map v2.15
Promods media v2.15
Promods model 2-v2.15
Promods model 1-v2.15
Promods assets v2.15
Russian Open Spaces v3.3
Southern Region Model 3
Southern Region Model 2
Southern Region Model 1
[...]
Oei. Zou dat ook betekenen dat ik problemen ga krijgen? Of komt dat wellicht doordat jij meer mods gebruikt dan ik? Het kan beide zijn natuurlijk. De enige manier om daar achter te komen, is als ik het zelf ga proberen. Ik ben dan ook benieuwd of/waarom het wel werkt bij Barfman.
Over die fout hè, zou dat niet met de Russia Open Spaces speed of snow te maken hebben? Zet die anders eens uit. Dat zal het wel niet zijn, maar je weet maar nooit.
Hmm. Die terrain fix heb ik nooit gehad, want ik vroeg juist waar ik die terrain fix vandaan kon halenCyberCow schreef op maandag 6 februari 2017 @ 23:54:
Er is eigenlijk maar 1 mod die ik extra gebruik tov van jou. Dat is Egypt add-on. Voor de rest niet. Ja ik weet het niet waarom dat het bij mij niet werkt. Ga wel proberen om zonder die sneeuwfix dat is wel een goed idee. Jij had de terrainfix. Waar had je die vandaan want dan ga ik eens proberen of die misschien toch nodig is. Moet immers toch wat proberen. Je load order zou goed moeten zijn al weet ik niet hoe het zit dan met die open spaces. Heb deze wel geplaatst zoals de maker het ook aan heeft gegeven dat wel. Prozoma 1.25 moet denk ik 1.26 zijn. Ieder geval bedankt voor het meedenken.

Die Promzona v1.25.1 heb jij wel in je mod lijstje staan dus vernam dat jij deze dus ook gebruikte. Het is de road connectie tussen RusMap en Open Spaces. Het updaten valt opzich wel mee want je kan bijna alles vinden in het forum op SCS http://forum.scssoft.com/viewforum.php?f=32 Helaas nog geen tijd gehad om Open Spaces te testen dus dat word dan hopelijk morgen ik daar tijd voor heb. Ik doe meestal met updaten even wachten als er een nieuwe versie is van ETS2 tot alle mods nieuwe versies hebben en dan stap ik over. Daardoor heb ik niet altijd de nieuwste versies maar blijft het wel allemaal werken.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 00:13:
[...]
Hmm. Die terrain fix heb ik nooit gehad, want ik vroeg juist waar ik die terrain fix vandaan kon halen. Wellicht dat Barfman het weet. Dat van die terrain fix is wel een goeie trouwens. PromZona, wat is dat precies? Een road-connection? Zelf kan ik namelijk ook heel moeilijk iets vinden over PromZona (wat betreft het downloaden). Laat staan PromZona 1.26
. Er is ook geen aparte aankondiging van. Ik vind dit wel op ets2.LT: https://ets2.lt/en?s=promzona&category_name=. Geen idee welke ik moet pakken
. Dat gaat nog wat worden als ik straks de hele meut moet updaten
. Dat wordt weer lekker zoeken en bang zijn dat het een te oude versie of weet ik het wat is
.
Let op welke je download.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 00:13:
[...]
Hmm. Die terrain fix heb ik nooit gehad, want ik vroeg juist waar ik die terrain fix vandaan kon halen. Wellicht dat Barfman het weet. Dat van die terrain fix is wel een goeie trouwens. PromZona, wat is dat precies? Een road-connection? Zelf kan ik namelijk ook heel moeilijk iets vinden over PromZona (wat betreft het downloaden). Laat staan PromZona 1.26
. Er is ook geen aparte aankondiging van. Ik vind dit wel op ets2.LT: https://ets2.lt/en?s=promzona&category_name=. Geen idee welke ik moet pakken
. Dat gaat nog wat worden als ik straks de hele meut moet updaten
. Dat wordt weer lekker zoeken en bang zijn dat het een te oude versie of weet ik het wat is
.
Dit is de laatste Promzona versie voor ROS 3.3 + RusMap 1.7.1: http://sharemods.com/pfyc...ZONA_1.26_ROS_RM.rar.html
Dit is de laatste Promzona versie voor ROS 3.3 + RusMap 1.7.1 + ProMods 2.15: http://sharemods.com/jvx6...A_1.26_ROS_RM_PR.rar.html
En hier de Snow Terrian Fix voor ROS en Promods: http://sharemods.com/mscg...open_spaces_v1.2.scs.html
Haha, ja ik heb die mod ook nodig, maar ik was dus opzoek naar die mod. Bedoel je trouwens met "mod lijstje" de load order? Of de screenshot? Inderdaad, ik ga ook wachten als er weer updates komen.CyberCow schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 00:52:
Die Promzona v1.25.1 heb jij wel in je mod lijstje staan dus vernam dat jij deze dus ook gebruikte. Het is de road connectie tussen RusMap en Open Spaces. Het updaten valt opzich wel mee want je kan bijna alles vinden in het forum op SCS http://forum.scssoft.com/viewforum.php?f=32 Helaas nog geen tijd gehad om Open Spaces te testen dus dat word dan hopelijk morgen ik daar tijd voor heb. Ik doe meestal met updaten even wachten als er een nieuwe versie is van ETS2 tot alle mods nieuwe versies hebben en dan stap ik over. Daardoor heb ik niet altijd de nieuwste versies maar blijft het wel allemaal werken.
Hartelijk dank!Barfman schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 09:53:
Let op welke je download.
Dit is de laatste Promzona versie voor ROS 3.3 + RusMap 1.7.1: http://sharemods.com/pfyc...ZONA_1.26_ROS_RM.rar.html
Dit is de laatste Promzona versie voor ROS 3.3 + RusMap 1.7.1 + ProMods 2.15: http://sharemods.com/jvx6...A_1.26_ROS_RM_PR.rar.html
En hier de Snow Terrian Fix voor ROS en Promods: http://sharemods.com/mscg...open_spaces_v1.2.scs.html
Alles zou moeten werken idd, hoe dat bij CyberCow zit weet ik niet. Het beste kan hij een log file plaatsen terwijl hij gereden had, die hij nu laat zien is met de 0 toets (transporteren), vaak zie je dan wel wat er loos is.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:56:
[...]
Haha, ja ik heb die mod ook nodig, maar ik was dus opzoek naar die mod. Bedoel je trouwens met "mod lijstje" de load order? Of de screenshot? Inderdaad, ik ga ook wachten als er weer updates komen.
[...]
Hartelijk dank!. Als ik dat heb gedownload hè, zou dan alles gewoon moeten werken? Heb jij een verklaring voor het probleem van CyberCow?
Nog 1 laatste dingetje, @Barfman (voor zover er geen problemen optreden
). Ik wil nu net alle mods erin laden, maar nu weet ik niet waar ik "ProMods_RusMap_Correctmap1.26_by_Rockeropasiempre" moet plaatsen. Want die staat niet in mijn load order. Moet ik die überhaupt gebruiken of niet? Voor ProMods + RusMap + Russian Open Spaces + Southern Region Map. Geen idee wat het is. CyberCow raadde het mij aan.
[ Voor 5% gewijzigd door Anonymoussaurus op 07-02-2017 16:01 ]
Hoef je niet perse te gebruiken volgens mij. Ik heb die ook maar niet aangevinkt. Werkt hier prima zonder met rusmap en promods. Weet ook niet precies wat het doet.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:01:
Nog 1 laatste dingetje, @Barfman (voor zover er geen problemen optreden). Ik wil nu net alle mods erin laden, maar nu weet ik niet waar ik "ProMods_RusMap_Correctmap1.26_by_Rockeropasiempre" moet plaatsen. Want die staat niet in mijn load order. Moet ik die überhaupt gebruiken of niet? Voor ProMods + RusMap + Russian Open Spaces + Southern Region Map. Geen idee wat het is. CyberCow raadde het mij aan.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Bedankt voor je antwoord. Nu kan ik aan de slag. Wel raar dat CyberCow hem dan wel nodig heeft. Ik ga een poging wagen!Sn3gG3l schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:52:
Hoef je niet perse te gebruiken volgens mij. Ik heb die ook maar niet aangevinkt. Werkt hier prima zonder met rusmap en promods. Weet ook niet precies wat het doet.
Komt vast goed, gewoon die juiste laadvolgorde van promods site gebruiken en dan lukt het vast welAnonymoussaurus schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:54:
[...]
Bedankt voor je antwoord. Nu kan ik aan de slag. Wel raar dat CyberCow hem dan wel nodig heeft. Ik ga een poging wagen!
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Het lijkt te werken, alleen zie ik nog een aantal dingen in het Russisch staan, of hoort dat (ondanks dat ik de English package heb)? Die English Package is trouwens voor Southern Region. En ook lijken die wegen weer te missen. Maar als ik inzoom zie ik gewoon weer alles, evenals het uitzetten van een route. Die satteliet map houdt ook ineens op. Of komt dat omdat die alleen compatible is met ProMods?Sn3gG3l schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:58:
Komt vast goed, gewoon die juiste laadvolgorde van promods site gebruiken en dan lukt het vast welHappy trucking!
Klopt het volgende?

[ Voor 7% gewijzigd door Anonymoussaurus op 07-02-2017 17:29 ]
Wat ik hier zie is dat jij de mod voor engelse namen van Open Spaces niet gebruikt. Ga zo maar eens kijken of ik het aan de gang ga krijgen. het weglaten van die ene connectie voor de juiste map kan je altijd het proberen en kijken wat het doet. Baal er wel van dat mijn Profiel niet maar post straks het log hier welAnonymoussaurus schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 17:13:
[...]
Het lijkt te werken, alleen zie ik nog een aantal dingen in het Russisch staan, of hoort dat (ondanks dat ik de English package heb)? Die English Package is trouwens voor Southern Region. En ook lijken die wegen weer te missen. Maar als ik inzoom zie ik gewoon weer alles, evenals het uitzetten van een route. Die satteliet map houdt ook ineens op. Of komt dat omdat die alleen compatible is met ProMods?
Klopt het volgende?
[afbeelding]
Ik heb die niet, die mod doet hetzelfde als de definitie file die je aanmaakt bij de promods website.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:01:
Nog 1 laatste dingetje, @Barfman (voor zover er geen problemen optreden). Ik wil nu net alle mods erin laden, maar nu weet ik niet waar ik "ProMods_RusMap_Correctmap1.26_by_Rockeropasiempre" moet plaatsen. Want die staat niet in mijn load order. Moet ik die überhaupt gebruiken of niet? Voor ProMods + RusMap + Russian Open Spaces + Southern Region Map. Geen idee wat het is. CyberCow raadde het mij aan.
Alles klopt wat je zegt, dat je stukken mist komt puur door de zoom mogelijkheden die beperkt zijn.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 17:13:
[...]
Het lijkt te werken, alleen zie ik nog een aantal dingen in het Russisch staan, of hoort dat (ondanks dat ik de English package heb)? Die English Package is trouwens voor Southern Region. En ook lijken die wegen weer te missen. Maar als ik inzoom zie ik gewoon weer alles, evenals het uitzetten van een route. Die satteliet map houdt ook ineens op. Of komt dat omdat die alleen compatible is met ProMods?
Klopt het volgende?
[afbeelding]
De satelliet map is niet voor R.O.S, maar de maker ervan is bezig met een nieuwe waarbij alle landen te zien zijn. Hier mijn R.O.S Engelse namen, heb zelf nog wat vertaling gedaan omdat de nieuwe steden nog niet vertaald waren. http://sharemods.com/frfqyby15295/ROS_v3.3_english.zip.html PS, deze file boven de laatste file van R.O.S plaatsen in mod manager.
[ Voor 3% gewijzigd door Barfman op 07-02-2017 18:40 ]
Net weer geprobeerd om een oudere savegame te laden en mijn rit af te rijden. Nu loopt de hele handel al vast op een heel ander punt. Heb geen idee hoe het kan gebeuren.
edit: kan niet het hele log want dan is het te groot om te plaatsen. Vandaar dat ik het eerste stuk heb weggehaald. Vind het vreemd dat dit gebeurd na een autosave. Schijfruimte is geen probleem en geheugenprobleem lijkt mij ook wel uitgesloten.00:04:02.330 : Cargo 'МÐЗУТ' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.330 : Cargo 'БИТУМ' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.330 : Cargo 'ПуÑÑ‚Ð°Ñ Ñ†Ð¸Ñтерна' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.330 : Cargo 'ПуÑÑ‚Ð°Ñ Ñ†Ð¸Ñтерна' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.331 : Cargo 'Сахарный пеÑок' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.331 : Cargo 'КРÐСКÐ' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.331 : Cargo 'КРÐСÐÐЯ ИКРÐ' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.332 : Cargo 'МОРЕПРОДУКТЫ' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.332 : Cargo 'СИГÐРЕТЫ' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.333 : Cargo 'Ðвтовоз' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.333 : Cargo 'КÐМÐЗ 5511' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.333 : Cargo 'КрÐЗ-6443' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.333 : Cargo 'УРÐЛ-МЧС' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.334 : Cargo 'КрÐЗ-6233М6' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.334 : Cargo 'УРÐЛ-4320' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.334 : Cargo ' Гречиха' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.334 : Cargo 'ОвёÑ' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.334 : Cargo 'Пшеница' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.334 : Cargo 'Рожь' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.334 : Cargo 'ÐбрикоÑÑ‹' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.335 : Cargo 'Яблоки' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.335 : Cargo 'ВишнÑ' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.335 : Cargo 'Малина' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.336 : Cargo 'Слива' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.336 : Cargo 'МÑÑо телÑтины' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.336 : Cargo 'МÑÑо Ñвинины' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.336 : Cargo 'МÑÑо говÑдины' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.336 : Cargo 'МÑÑо баранины' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.336 : Cargo 'МÑÑо птицы' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.337 : Cargo 'КопчёноÑти' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.337 : Cargo 'Паштеты' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.337 : Cargo 'Пельмени' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.337 : Cargo 'Сало' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.338 : Cargo 'Сардельки' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.338 : Cargo 'КолбаÑÑ‹ Ñырокопчёные' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.338 : Cargo 'Молоко' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.338 : Cargo 'Мука' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.338 : Cargo 'Свекла' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.339 : Cargo 'Помидоры' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.339 : Cargo 'Огурцы' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.339 : Cargo 'Морковь' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.339 : Cargo 'Картофель' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.340 : Cargo 'КапуÑта белокочаннаÑ' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.340 : Cargo 'Кабачок' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.340 : Cargo 'Горох' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.340 : Cargo 'Спирт Ñупер' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.341 : Cargo 'Вода питьеваÑ' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.341 : Cargo 'Хлеб' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.341 : Cargo 'Сухари' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.341 : Cargo 'ПрÑники' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.341 : Cargo 'ÐšÑƒÑ…Ð¾Ð½Ð½Ð°Ñ Ð¼ÐµÐ±ÐµÐ»ÑŒ' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.341 : Cargo 'ОфиÑÐ½Ð°Ñ Ð¼ÐµÐ±ÐµÐ»ÑŒ' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.342 : Cargo 'ÐšÐ¾Ð¼Ð½Ð°Ñ‚Ð½Ð°Ñ Ð¼ÐµÐ±ÐµÐ»ÑŒ' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.342 : Cargo 'Мебель Ð´Ð»Ñ Ð´Ð°Ñ‡Ð¸' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.342 : Cargo 'Бревно' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.342 : Cargo 'Бревна' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.342 : Cargo 'Бревна' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.343 : Cargo 'Бревна' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.343 : Cargo 'БруÑ' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.343 : Cargo 'ДоÑки' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.343 : Cargo 'ДоÑки' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.343 : Cargo 'Пиломатериалы' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.343 : Cargo 'Пиломатериалы' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.344 : Cargo 'ПоленьÑ' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.344 : Cargo 'Полуприцеп Fliegl' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.347 : Cargo 'ОТХОДЫ ПИШЕВЫЕ' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.347 : Cargo 'МУСОР' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.347 : Cargo 'ОТХОДЫ ПРОМЫШЛЕÐÐЫЕ' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.347 : Cargo 'ХИМ ОТХОДЫ' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.348 : Cargo 'ОПÐСÐЫЕ ОТХОДЫ' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.348 : Cargo 'СТРОИТЕЛЬÐЫЙ МУСОР' does not have any trailer data and will be ignored.
00:04:02.389 : Loading company data ....
00:04:29.495 : Loading unlock data ....
00:04:29.549 : Resources load time: 51465ms (192 MB)
00:04:29.549 : Map '/map/europe.mbd' loading started ....
00:04:36.338 : <ERROR> Unable to find 'Road - right vegetation' '53fld' for 0x6D1EA4276000001
00:04:36.338 : <ERROR> Unable to find 'Road - left vegetation' '16fld' for 0x6D2C8C466000001
00:04:36.340 : <ERROR> Unable to find 'Road - right vegetation' '19fld' for 0x6D5E20A43300001
00:04:36.341 : <ERROR> Unable to find 'Road - right vegetation' '19fld' for 0x6D5E21ECE200001
00:04:36.341 : <ERROR> Unable to find 'Road - right vegetation' '19fld' for 0x6D5EC92E2F00001
00:04:36.598 : <ERROR> Node linkage inconsistency detected! Node uid:0x2935DF5160F39B
00:04:56.607 : <ERROR> [city_item] Item 0x65F18BA2F700001 references invalid city data!
00:04:56.607 : <ERROR> [traffic_area] Traffic area with uid 0x66F114C77D00001 has no valid attributes set!
00:04:56.849 : <ERROR> Unable to set the garage link name: kdop_link.garage.szeged (given link already exists)
00:04:56.849 : <ERROR> Unable to set the garage link name: kdop_link.buy_garage.szeged (given link already exists)
00:04:57.058 : Map successfully loaded.
00:04:57.094 : Map load time: 27544ms (145 MB)
00:04:57.095 : Loading save '/home/profiles/44616E6E79/save/autosave/game.sii'
00:04:58.898 : <ERROR> Company item without company assignment! (-51472.1 10.2969 -81285.6)
00:04:58.899 : <ERROR> Company item without company assignment! (55555.1 0.101563 -35962.5)
00:04:58.899 : <ERROR> Company item without company assignment! (-8022.93 6.16406 -43993.5)
00:04:58.901 : <ERROR> More companies without company assignment (set g_developer to 2 to reveal all).
00:04:58.940 : Road network navigation caching started.
00:05:12.058 : <WARNING> Unable to find route from: company.volatile.metro.munchen to kaarfor(munchen)!
00:05:16.341 : <WARNING> Unable to find route from: company.volatile.stacja.warszawa to posped(warszawa)!
00:05:16.757 : <WARNING> Unable to find route from: company.volatile.mcdonalds.plock to stacja(plock)!
00:05:16.820 : <WARNING> Unable to find route from: company.volatile.stacja.plock to mcdonalds(plock)!
00:05:26.132 : <WARNING> Unable to find route from: company.volatile.waberers.pila to lkw_walter(pila)!
00:05:26.337 : <WARNING> More failures to find a route.
00:06:15.791 : Road network navigation caching finished.
00:06:15.907 : Garage update started.
00:06:17.184 : <ERROR> Garage spawn point not found! (slavgorod)
00:06:17.266 : <ERROR> Garage spawn point not found! (petrozavodsk)
00:06:17.266 : <ERROR> Garage spawn point not found! (monchegorsk)
00:06:17.268 : <ERROR> Garage spawn point not found! (belomorsk)
00:06:17.268 : <ERROR> Garage spawn point not found! (kandalaksha)
00:06:17.268 : <ERROR> Garage spawn point not found! (yaroslavl)
00:06:17.268 : <ERROR> Garage spawn point not found! (vladimir)
00:06:17.268 : <ERROR> Garage spawn point not found! (medvesegorsk)
00:06:17.306 : <ERROR> Garage spawn point not found! (penza)
00:06:17.654 : <ERROR> Garage spawn point not found! (v4)
00:06:17.759 : <ERROR> Garage spawn point not found! (v5)
00:06:17.836 : <ERROR> Garage spawn point not found! (piter)
00:06:17.873 : <ERROR> Garage spawn point not found! (rasan)
00:06:17.874 : <ERROR> Garage spawn point not found! (grodno)
00:06:17.883 : <ERROR> Garage spawn point not found! (lipeck)
00:06:17.883 : <ERROR> Garage spawn point not found! (belgorod)
00:06:17.883 : <ERROR> Garage spawn point not found! (newgorod)
00:06:17.883 : <ERROR> Garage spawn point not found! (bobruisk)
00:06:17.883 : <ERROR> Garage spawn point not found! (bransk)
00:06:17.884 : <ERROR> Garage spawn point not found! (voroneg)
00:06:17.884 : <ERROR> Garage spawn point not found! (viborg)
00:06:17.884 : <ERROR> Garage spawn point not found! (luck)
00:06:17.884 : <ERROR> Garage spawn point not found! (lvov)
00:06:17.884 : <ERROR> Garage spawn point not found! (rovno)
00:06:17.884 : <ERROR> Garage spawn point not found! (gitomir)
00:06:17.884 : <ERROR> Garage spawn point not found! (chernigov)
00:06:17.885 : <ERROR> Garage spawn point not found! (khmelnicki)
00:06:17.885 : <ERROR> Garage spawn point not found! (ternopol)
00:06:17.885 : <ERROR> Garage spawn point not found! (khernovci)
00:06:17.885 : <ERROR> Garage spawn point not found! (kiev)
00:06:17.885 : <ERROR> Garage spawn point not found! (frankovsk)
00:06:17.885 : <ERROR> Garage spawn point not found! (uggorod)
00:06:17.885 : <ERROR> Garage spawn point not found! (vinnica)
00:06:17.885 : <ERROR> Garage spawn point not found! (sumi)
00:06:17.885 : <ERROR> Garage spawn point not found! (samara)
00:06:17.885 : <ERROR> Garage spawn point not found! (esbjerg)
00:06:17.885 : <ERROR> Garage spawn point not found! (arhus)
00:06:17.949 : <ERROR> Garage spawn point not found! (rouen)
00:06:17.949 : <ERROR> Garage spawn point not found! (mans)
00:06:17.956 : <ERROR> Garage spawn point not found! (havre)
00:06:17.956 : <ERROR> Garage spawn point not found! (renne)
00:06:17.956 : <ERROR> Garage spawn point not found! (lorient)
00:06:17.956 : <ERROR> Garage spawn point not found! (caen)
00:06:17.956 : <ERROR> Garage spawn point not found! (angers)
00:06:18.048 : <ERROR> Garage spawn point not found! (borde)
00:06:18.048 : <ERROR> Garage spawn point not found! (poitiers)
00:06:18.048 : <ERROR> Garage spawn point not found! (orlea)
00:06:18.048 : <ERROR> Garage spawn point not found! (tours)
00:06:18.062 : <ERROR> Garage spawn point not found! (nadlac)
00:06:18.062 : <ERROR> Garage spawn point not found! (salonta)
00:06:18.062 : <ERROR> Garage spawn point not found! (calarasi)
00:06:18.062 : <ERROR> Garage spawn point not found! (pitesti)
00:06:18.062 : <ERROR> Garage spawn point not found! (ramni)
00:06:18.062 : <ERROR> Garage spawn point not found! (deva)
00:06:18.062 : <ERROR> Garage spawn point not found! (drobeta)
00:06:18.062 : <ERROR> Garage spawn point not found! (slobozia)
00:06:18.062 : <ERROR> Garage spawn point not found! (sebes)
00:06:18.065 : <ERROR> Garage spawn point not found! (fjardabyggd)
00:06:19.463 : <ERROR> Garage spawn point not found! (ulsan_hj)
00:06:19.463 : <ERROR> Garage spawn point not found! (sangju_hj)
00:06:19.463 : <ERROR> Garage spawn point not found! (icity1_hj)
00:06:19.463 : <ERROR> Garage spawn point not found! (icity6_hj)
00:06:19.463 : <ERROR> Garage spawn point not found! (busan_hj)
00:06:19.463 : <ERROR> Garage spawn point not found! (pohang_hj)
00:06:19.463 : <ERROR> Garage spawn point not found! (gyeongju_hj)
00:06:19.463 : <ERROR> Garage spawn point not found! (incheon_hj)
00:06:19.463 : <ERROR> Garage spawn point not found! (gangneung_hj)
00:06:19.463 : <ERROR> Garage spawn point not found! (icity2_hj)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (andong_hj)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (icity5_hj)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (gwangju_hj)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (chuncheon_hj)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (daegu_hj)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (daejeon_hj)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (seoul_hj)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (gimcheon_hj)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (jeonju_hj)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (icity3_hj)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (icity4_hj)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (suwon_hj)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (wonju_hj)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (icity7_hj)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (cheongju_hj)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (madang_pan)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (bukitsa_pan)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (karanga_pan)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (pradasa_pan)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (gunungj_pan)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (airawa_pan)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (budiman_pan)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (paleman_pan)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (hajisar_pan)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (giramor_pan)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (kambang_pan)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (pasarab_pan)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (marin_pan)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (sekaki_pan)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (puncaka_pan)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (bebunga_pan)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (ritung_pan)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (demangu_pan)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (serayu_pan)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (gabuk_pan)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (bicske)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (pest_eszak)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (dabas)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (budaors)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (szszmiklos)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (budakalasz)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (torokbalint)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (dorog)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (dunaujvaros)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (biatorbagy)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (szentendre)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (csepel)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (buda_eszak)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (sarbogard)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (esztergom)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (visegrad)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (szhalombatta)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (zsambek)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (pvorosvar)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (martonvasar)
00:06:19.464 : <ERROR> Garage spawn point not found! (pest_kozep)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (kaloz)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (ullo)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (pest_del)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (erd)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (racalmas)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (buda_del)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (simontornya)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (tokol)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (labatlan)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (nagykoros)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (mor)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (cegled)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (izsak)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (enying)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (rackeve)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (csakvar)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (dunavecse)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (dunafoldvar)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (adony)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (almasfuzito)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (kiskunlachza)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (lajosmizse)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (kszentmiklos)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (szbdszallas)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (gyomro)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (dunaharaszti)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (ercsi)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (deg)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (velence)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (solt)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (domsod)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (oroszlany)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (ocsa)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (nyujfalu)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (pilis)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (pszabolcs)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (kecskemet)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (szbattyan)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (sarosd)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (albertirsa)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (kerekegyhaza)
00:06:19.465 : <ERROR> Garage spawn point not found! (tatabanya)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (bodajk)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (gardony)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (tata)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (szfehervar)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (lovasbereny)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (orkeny)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (monor)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (polgardi)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (fazform_eld)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (possa_eld)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (vnesper_eld)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (itapeun_eld)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (cristov_eld)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (morrogr_eld)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (jneldor_eld)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (pinheir_eld)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (cajati_eld)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (centro_eld)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (jacupir_eld)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (sidow_eld)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (arrecife_cr)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (cuestali_cr)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (coopel_cr)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (pasostel_cr)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (villanue_cr)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (pirineo_cr)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (tamaulip_cr)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (saltillo_cr)
00:06:19.466 : <ERROR> Garage spawn point not found! (bel_cerkov)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (nikolaev)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (melitopol)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (lubni)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (kremen)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (feodosya)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (simferopol)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (harkov)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (ivano_frank)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (yalta)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (uman)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (dnepropet)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (kersch)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (odessa_gb)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (sevastopol)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (hmelnic)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (taganrog)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (lubaschevka)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (berdyansk)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (donetsk)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (bahchisarai)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (mariupol)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (evpatoriya)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (alexand_gb)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (debalsevo)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (lugansk)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (kirovograd)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (zapor)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (herson)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (kamen_chaht)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (krivrog)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (evpator_gb)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (ternopo_gb)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (feodosy_gb)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (lubni_gb)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (lugansk_gb)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (vinnica_gb)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (kersch_gb)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (lubasch_gb)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (kremen_gb)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (melitop_gb)
00:06:19.469 : <ERROR> Garage spawn point not found! (kamen_c_gb)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (taganro_gb)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (bel_cer_gb)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (rovno_gb)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (sevasto_gb)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (dneprop_gb)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (mariupo_gb)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (hmelnic_gb)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (lvov_gb)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (rostov_gb)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (uman_gb)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (simfero_gb)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (donetsk_gb)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (harkov_gb)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (gitomir_gb)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (debalse_gb)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (bahchis_gb)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (kirovog_gb)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (nikolae_gb)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (yalta_gb)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (krivrog_gb)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (ivano_f_gb)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (berdyan_gb)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (luck_gb)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (herson_gb)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (zapor_gb)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (kiev_gb)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (pest_koz_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (budakala_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (buda_esz_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (bicske_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (dorog_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (buda_del_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (dabas_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (torokbal_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (pest_esz_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (budaors_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (pest_del_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (szszmikl_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (szentend_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (csepel_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (biatorba_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (dunaujva_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (kszentmi_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (velence_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (martonva_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (sarbogar_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (szhalomb_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (almasfuz_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (kaloz_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (oroszlan_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (domsod_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (esztergo_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (simontor_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (dunahara_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (zsambek_hg)
00:06:19.470 : <ERROR> Garage spawn point not found! (solt_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (labatlan_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (dunavecs_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (tokol_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (ullo_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (kiskunla_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (izsak_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (visegrad_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (pvorosva_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (racalmas_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (erd_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (sarosd_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (albertir_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (rackeve_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (kecskeme_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (tatabany_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (lajosmiz_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (gyomro_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (szbdszal_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (polgardi_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (enying_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (mor_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (deg_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (gardony_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (ercsi_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (dunafold_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (bodajk_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (pszabolc_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (adony_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (pilis_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (szfeherv_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (cegled_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (nyujfalu_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (nagykoro_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (szbattya_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (csakvar_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (ocsa_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (orkeny_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (tata_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (lovasber_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (monor_hg)
00:06:19.471 : <ERROR> Garage spawn point not found! (kerekegy_hg)
00:06:19.481 : <ERROR> Garage spawn point not found! (fazrodo)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (vnesperanca)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (morrogrande)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (cajati)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (jacupiranga)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (vilanova)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (sidow)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (alvoradaeld)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (setebarras)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (registrosp)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (pariquera)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (centro)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (cristovao)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (hatori)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (possa)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (jneldorado)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (fazformosa)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (pinheiros)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (itapeuna)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (oujda)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (tiaret)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (gafsa)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (biskra)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (hebira)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (rabat)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (tripoly)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (tangier)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (redeyef)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (djelfa)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (casablanca)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (gabes)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (algier)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (batna)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (elhamma)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (taza)
00:06:19.482 : <ERROR> Garage spawn point not found! (tubruq)
00:06:19.483 : <ERROR> Garage spawn point not found! (zuwarah)
00:06:19.483 : <ERROR> Garage spawn point not found! (meknes)
00:06:19.483 : <ERROR> Garage spawn point not found! (iraklio)
00:06:19.483 : <ERROR> Garage spawn point not found! (benghazi)
00:06:19.483 : <ERROR> Garage spawn point not found! (misrata)
00:06:19.483 : <ERROR> Garage spawn point not found! (chania)
00:06:19.483 : <ERROR> Garage spawn point not found! (gibraltar)
00:06:19.483 : <ERROR> Garage spawn point not found! (alexandria)
00:06:19.483 : <ERROR> Garage spawn point not found! (sirte)
00:06:19.483 : <ERROR> Garage spawn point not found! (bonifacio)
00:06:19.483 : <ERROR> Garage spawn point not found! (regioc)
00:06:19.483 : <ERROR> Garage spawn point not found! (olbia)
00:06:19.483 : <ERROR> Garage spawn point not found! (sassari)
00:06:19.483 : <ERROR> Garage spawn point not found! (valletta)
00:06:19.483 : <ERROR> Garage spawn point not found! (cagliari)
00:06:19.483 : <ERROR> Garage spawn point not found! (rousse)
00:06:19.483 : <ERROR> Garage spawn point not found! (tunis)
00:06:19.483 : <ERROR> Garage spawn point not found! (palermo)
00:06:19.483 : <ERROR> Garage spawn point not found! (messina)
00:06:19.483 : <ERROR> Garage spawn point not found! (catania)
00:06:19.483 : <ERROR> Garage spawn point not found! (costacalma)
00:06:19.483 : <ERROR> Garage spawn point not found! (santacruz2)
00:06:19.483 : <ERROR> Garage spawn point not found! (plakias)
00:06:19.483 : <ERROR> Garage spawn point not found! (morrojable)
00:06:19.483 : <ERROR> Garage spawn point not found! (laspalmas)
00:06:19.483 : <ERROR> Garage spawn point not found! (palma)
00:06:20.104 : Garage update finished.
00:06:20.114 : Economy load time: 162030ms (206 MB)
00:06:26.006 : [actor] Initialized at [99130.3;70.9;-97149.7]
00:06:26.025 : Create actor: (54 MB)
00:06:26.215 : Game init finished. (599 MB)
00:07:09.863 : <WARNING> [di8] Input buffer overflow for device 'keyboard' (error code: 0x1).
00:07:11.813 : ui t console:system_02
00:07:17.713 : ui t console:system_02
00:07:18.779 : ui t console:system_02
00:07:19.379 : ui t console:system_02
00:07:51.599 : <WARNING> [resource_task] Default temporary buffer is insufficient while reading '/model/srmod/train/ep20/ep20_ai.pmg' with size 35849150
00:07:53.014 : ui t console:system_02
00:07:54.031 : goto kem
00:08:00.765 : ui t console:system_02
00:08:07.081 : <WARNING> [material] Material '/model/russ_mods/police/glass_ex1.mat' uses obsolete 'ambient' attribute.
00:08:10.585 : Camera speed: 9.31
00:08:10.601 : Camera speed: 11.64
00:08:10.639 : Camera speed: 14.55
00:08:10.653 : Camera speed: 18.19
00:08:10.697 : Camera speed: 22.74
00:08:10.728 : Camera speed: 28.42
00:08:10.968 : Camera speed: 35.53
00:08:11.256 : Camera speed: 44.41
00:08:11.545 : Camera speed: 55.51
00:08:18.289 : Camera speed: 69.39
00:08:18.357 : Camera speed: 86.73
00:08:18.459 : Camera speed: 108.42
00:08:18.516 : Camera speed: 135.52
00:08:18.592 : Camera speed: 169.40
00:08:18.683 : Camera speed: 211.75
00:08:19.424 : Camera speed: 264.69
00:08:39.170 : Camera speed: 211.75
00:08:39.236 : Camera speed: 169.40
00:08:39.295 : Camera speed: 135.52
00:08:39.336 : Camera speed: 108.42
00:08:39.386 : Camera speed: 86.73
00:08:49.745 : [actor] Teleported to [103572.0;83.5;-145655.5]
00:10:04.042 : <WARNING> [resource_task] Default temporary buffer is insufficient while reading '/model/srmod/train/ep20/ep20_ai.pmg' with size 35849150
00:18:07.855 : Creating save-game file (/home/profiles/44616E6E79/save/autosave_drive/game.sii) ...
00:18:07.912 : Game has been auto-saved.
00:20:13.797 : <ERROR> e:\build_bot\win_slave\final_build_ets2_126_windows_bin_final_x64\build\prism\src\p3core\collections/arrays/arrays_base_impl.h(485): ??A?$array_t@PEAVr_proto_t@prism@@@prism@@QEBAAEBQEAVr_proto_t@1@_K@Z: Index
outside array boundaries.
Had jij geen 2 profielen? Probeer het anders met een ander/nieuw profiel. Misschien is je profiel corrupt (dat zou extreem zuur zijn). Wanneer werkte het nog wel? Voordat je een mod had geüpdatet ofzo?CyberCow schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 18:56:
Net weer geprobeerd om een oudere savegame te laden en mijn rit af te rijden. Nu loopt de hele handel al vast op een heel ander punt. Heb geen idee hoe het kan gebeuren.
[...]
edit: kan niet het hele log want dan is het te groot om te plaatsen. Vandaar dat ik het eerste stuk heb weggehaald. Vind het vreemd dat dit gebeurd na een autosave. Schijfruimte is geen probleem en geheugenprobleem lijkt mij ook wel uitgesloten.
Net eventjes gespeeld, en alles lijkt te werken, maar het is wel wennen zo'n rare map, waarbij wegen geen kaart hebben, maar dat is even niet anders
Helaas heb ik geen twee profielen. Heb ook al een hele tijd geen Open Spaces meer gehad omdat ik geen five la france had. Ervaar ook dus nu pas voor het eerst in Open Spaces dat ik een probleem heb. de snowfix heb je wel nodig niet alleen voor de snelheid maar ook voor het zichtbare deel van de map. Hoop niet dat mijn profiel corrupt is geraakt want dan denk ik dat het einde ETS2 voor mij is. Heb er 600 uur inzitten en wil graag de vrachtwagen naar de 1 miljoen kilometer zien te brengen.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 19:37:
[...]
Had jij geen 2 profielen? Probeer het anders met een ander/nieuw profiel. Misschien is je profiel corrupt (dat zou extreem zuur zijn). Wanneer werkte het nog wel? Voordat je een mod had geüpdatet ofzo?
Net eventjes gespeeld, en alles lijkt te werken, maar het is wel wennen zo'n rare map, waarbij wegen geen kaart hebben, maar dat is even niet anders. Wat me opviel: heb ik per ongeluk een mod toegevoegd die ook lampen enzo aanpast? De verlichting van zowel het weer ('s nachts) is veel natuurlijker en realistischer dan eerst (of ik heb gewoon altijd overdag gereden). Dit geld ook voor remlichten van auto's en vrachtwagens 's nachts. Is dit gewoon iets van ProMods? Want ik heb het nog nooit eerder gezien. Of zou dat komen omdat ik bijna nooit 's nachts rij?
Ah oke. Maar, bedoel je die snow speed of de terrain fix?? Eerstgenoemde heb ik wel, maar laatstgenoemde niet. Ik hoop voor je dat iemand hier je uit de brand kan helpen, of dat je zelf achter het probleem komt. Kun je geen extra profiel aanmaken om daar het een en ander in te testen? Ik zelf maak om de zoveel tijd een back-up van m'n profiel naar de cloud.CyberCow schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 19:43:
Helaas heb ik geen twee profielen. Heb ook al een hele tijd geen Open Spaces meer gehad omdat ik geen five la france had. Ervaar ook dus nu pas voor het eerst in Open Spaces dat ik een probleem heb. de snowfix heb je wel nodig niet alleen voor de snelheid maar ook voor het zichtbare deel van de map. Hoop niet dat mijn profiel corrupt is geraakt want dan denk ik dat het einde ETS2 voor mij is. Heb er 600 uur inzitten en wil graag de vrachtwagen naar de 1 miljoen kilometer zien te brengen.
Nee die snowfix want dat voorkomt die zwarte vlakken aan de kant van de weg. Het kan zijn dat ik daar een oude versie van had. Vandaag of gisteren had iemand hier een link neergezet van de mod waarvoor dank en ga die maar eens proberen. Het probleem bij de mods bij mij is dat ik overal de versienummers weghaal en daardoor niet altijd zeker meer weet of het een nieuwe of oude mod is.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 19:45:
[...]
Ah oke. Maar, bedoel je die snow speed of de terrain fix?? Eerstgenoemde heb ik wel, maar laatstgenoemde niet. Ik hoop voor je dat iemand hier je uit de brand kan helpen, of dat je zelf achter het probleem komt. Kun je geen extra profiel aanmaken om daar het een en ander in te testen? Ik zelf maak om de zoveel tijd een back-up van m'n profiel naar de cloud.
update 1:
Weet het nog niet zeker dus dit antwoord is onder voorbehoud dat het probleem zit in IWR6. Deze heeft wel een ProMod fix maar in Open Spaces gaat er schijnbaar toch iets mis als je te ver naar het noorden rijd. Wel raar dat het steeds op verschillende stukken fout ging. Het enige wat ik daarin kan bedenken is dat de snelheid de ene keer hoger was dan de andere keer en je een probleem krijgt met een bepaalde tijd. ETS2 houd namelijk rekening mee hoe noordelijker je komt hoe langer het licht blijft en hoe langzamer de schermer gaat. In het hoge noorden komt het dus wel voor de zon helemaal niet ondergaat. ProMods gaat niet zo noordelijk als Open Spaces Maar ga hier nog wel wat mee proberen.
update 2:
Nu weet ik het zeker heb geprobeerd met alleen IWR uitgeschakeld en het gaat allemaal goed. Heb de rit afgemaakt en nieuwe rit aangekoppeld. Stukje gereden omgedraaid en de vrachtwagen weer op het beginpunt neergezet. Daarna de mod weer ingeschakeld en weer op Spelen gedrukt. Helaas direct een fatale crash en ben weer terug in Windows. Dus iedereen die mijn loadorder toen heeft overgenomen kan gerust overal door blijven hobbelen. Zal eens gaan proberen om te kijken of ik zelf een mod kan gaan maken gebaseerd op de mod IWR voor ProMods.
[ Voor 43% gewijzigd door CyberCow op 07-02-2017 21:04 ]
Ik zie sowieso dat je hongarije mist, geeft veel fouten daarover. Ook lijkt het erop dat je een corrupte trailer of company mod hebt, de text ziet er niet erg gezond uit hahaha. Ik had zelf ook een real company mod erop waarbij elke keer mijn game vast liep, dat komt omdat de maker er ook map edits in gedaan hebt, en dat gaat niet lekker. Verder speel ik ook met IWR6, maar ik heb een versie van 2 weken terug van Supric http://sharemods.com/9bk4q6fd7otz/IWR6_sup01.scs.html , daarbij is er ook een promods patch geleverd https://drive.google.com/...BMlJEYWM/view?usp=sharing , zou zeggen probeer deze 2 even. De promods fix boven de IWR zetten in mod manager.CyberCow schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 19:48:
[...]
Nee die snowfix want dat voorkomt die zwarte vlakken aan de kant van de weg. Het kan zijn dat ik daar een oude versie van had. Vandaag of gisteren had iemand hier een link neergezet van de mod waarvoor dank en ga die maar eens proberen. Het probleem bij de mods bij mij is dat ik overal de versienummers weghaal en daardoor niet altijd zeker meer weet of het een nieuwe of oude mod is.
update 1:
Weet het nog niet zeker dus dit antwoord is onder voorbehoud dat het probleem zit in IWR6. Deze heeft wel een ProMod fix maar in Open Spaces gaat er schijnbaar toch iets mis als je te ver naar het noorden rijd. Wel raar dat het steeds op verschillende stukken fout ging. Het enige wat ik daarin kan bedenken is dat de snelheid de ene keer hoger was dan de andere keer en je een probleem krijgt met een bepaalde tijd. ETS2 houd namelijk rekening mee hoe noordelijker je komt hoe langer het licht blijft en hoe langzamer de schermer gaat. In het hoge noorden komt het dus wel voor de zon helemaal niet ondergaat. ProMods gaat niet zo noordelijk als Open Spaces Maar ga hier nog wel wat mee proberen.
update 2:
Nu weet ik het zeker heb geprobeerd met alleen IWR uitgeschakeld en het gaat allemaal goed. Heb de rit afgemaakt en nieuwe rit aangekoppeld. Stukje gereden omgedraaid en de vrachtwagen weer op het beginpunt neergezet. Daarna de mod weer ingeschakeld en weer op Spelen gedrukt. Helaas direct een fatale crash en ben weer terug in Windows. Dus iedereen die mijn loadorder toen heeft overgenomen kan gerust overal door blijven hobbelen. Zal eens gaan proberen om te kijken of ik zelf een mod kan gaan maken gebaseerd op de mod IWR voor ProMods.
[ Voor 5% gewijzigd door Barfman op 07-02-2017 21:39 ]
Nooit gemerkt dat er verder iets niet in orde was. Geen idee maar als ik Hongarije naar teleporteer doet het allemaal gewoon. Wat kan ik eraan doen om toch die fouten eruit te krijgen? Al merk ik er voor de rest helemaal niets van.Barfman schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 21:35:
[...]
Ik zie sowieso dat je hongarije mist, geeft veel fouten daarover. Ook lijkt het erop dat je een corrupte trailer mod hebt, de text ziet er niet erg gezond uit hahaha. Verder speel ik ook met IWR6, maar ik heb een versie van 2 weken terug van Supric http://sharemods.com/9bk4q6fd7otz/IWR6_sup01.scs.html , daarbij is er ook een promods patch geleverd https://drive.google.com/...BMlJEYWM/view?usp=sharing , zou zeggen probeer deze 2 even. De promods fix boven de IWR zetten in mod manager.
Dat van IWR daar heb je wel gelijk in en dat werkt ook prima. Tot je een eind een Open Spaces gebied inrijd dan loopt het vast. Ik maak ook gebruik van de ProMods patch maar dat heeft helaas niet geholpen. Als ik deze eruit haal dan werkt wel alles weer.
Even een plaatje erbij voor het geval straks niet meer werkt kan ik tenminste nog zeggen dat ik de foto's nog heb

Ik zie nog wel meer mappen die je gebruikt hebt en er weer uit gegooid hebt, zuid korea?CyberCow schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 21:56:
[...]
Nooit gemerkt dat er verder iets niet in orde was. Geen idee maar als ik Hongarije naar teleporteer doet het allemaal gewoon. Wat kan ik eraan doen om toch die fouten eruit te krijgen? Al merk ik er voor de rest helemaal niets van.
Dat van IWR daar heb je wel gelijk in en dat werkt ook prima. Tot je een eind een Open Spaces gebied inrijd dan loopt het vast. Ik maak ook gebruik van de ProMods patch maar dat heeft helaas niet geholpen. Als ik deze eruit haal dan werkt wel alles weer.
Even een plaatje erbij voor het geval straks niet meer werkt kan ik tenminste nog zeggen dat ik de foto's nog heb![]()
[afbeelding]
Die fouten krijg je niet meer weg, of je moet de mappen weer terug zetten. Wat ik altijd doe is een 2e profiel maken en daar eerst dingen op testen, loopt het goed en zonder al teveel fouten, dan zet ik hem pas in mijn officieel profiel.
Ik wist dat niet heb met dit profiel echt altijd alles lopen testen. Hongarije snap ik nou ook wel heb een aantal jaar terug een keer die Hongary map of The Dutch map erin gegooit. Liep vast maar wist ik veel standalone map was helemaal niet mee bezigBarfman schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 22:46:
[...]
Ik zie nog wel meer mappen die je gebruikt hebt en er weer uit gegooid hebt, zuid korea?
Die fouten krijg je niet meer weg, of je moet de mappen weer terug zetten. Wat ik altijd doe is een 2e profiel maken en daar eerst dingen op testen, loopt het goed en zonder al teveel fouten, dan zet ik hem pas in mijn officieel profiel.
[ Voor 14% gewijzigd door CyberCow op 07-02-2017 23:19 ]
Ik ben ook bezig met een nieuwe versie van ETS2/ATS Local Radio:
Er zit onder andere een optie in om de helderheid aan te passen, een aantal nieuwe radiostations en de in-game overlay is wat aangepast:

Komt binnenkort een keer uit
Er zit onder andere een optie in om de helderheid aan te passen, een aantal nieuwe radiostations en de in-game overlay is wat aangepast:

Komt binnenkort een keer uit
🠕 This side up
Op een gegeven moment zijn de errors en warnings zoveel dat het wel invloed gaat hebben, zou lekker een test profiel erbij nemen. Eenmaal aangemaakt en ingesteld even back-up van dat profiel nemen en om de zoveel tijd even terug zetten zodat je test profiel ook vers blijft.CyberCow schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 23:11:
[...]
Ik wist dat niet heb met dit profiel echt altijd alles lopen testen. Hongarije snap ik nou ook wel heb een aantal jaar terug een keer die Hongary map of The Dutch map erin gegooit. Liep vast maar wist ik veel standalone map was helemaal niet mee bezig. Korea was een ramp dat zag er niet uit. Turkije starte niet op zal je ook wel terug kunnen vinden. Maar goed weet dat nu en probeer ook maar nieuw testprofiel te maken. Erg jammer mijn profiel zo vol troep staat. Is dat ook van invloed op de laadtijd?
Ik zelf heb:
Vanilla Profiel
Mods Profiel
Test Profiel
Vanilla profiel is soms ook lekker om mee te rijden, ik heb daar alleen mijn eigen skins voor de truck.
[ Voor 8% gewijzigd door Barfman op 08-02-2017 07:17 ]
@CyberCow, Maak regel matig backup van je profiel. Ik maak wekelijks een backup van mijn profiel ETs2 op andere HD en als extra nood in de cloud opslag. Zodat mijn profiel niet corrupt gaat. Vooral voordat ik nieuwe mods en of game updates ga uitvoeren.
CyberCow schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 19:43:
[...]
Helaas heb ik geen twee profielen. Heb ook al een hele tijd geen Open Spaces meer gehad omdat ik geen five la france had. Ervaar ook dus nu pas voor het eerst in Open Spaces dat ik een probleem heb. de snowfix heb je wel nodig niet alleen voor de snelheid maar ook voor het zichtbare deel van de map. Hoop niet dat mijn profiel corrupt is geraakt want dan denk ik dat het einde ETS2 voor mij is. Heb er 600 uur inzitten en wil graag de vrachtwagen naar de 1 miljoen kilometer zien te brengen.
SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW
Ja beter laat dan nooit om te weten dat al het geteste spul in je profiel blijft hangen. Wist dit echt niet en ga dan dus ook maar een 3e profiel aanmaken. Zou het wel zonde vinden als ik de miljoen kilometer met de MAN niet ga halen omdat mijn profiel kapotgetest is.Dolbyadt schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 12:06:
@CyberCow, Maak regel matig backup van je profiel. Ik maak wekelijks een backup van mijn profiel ETs2 op andere HD en als extra nood in de cloud opslag. Zodat mijn profiel niet corrupt gaat. Vooral voordat ik nieuwe mods en of game updates ga uitvoeren.
[...]
Het maken van een Back-up gebeurd bij mij wekelijks van de gehele C schijf dus ook van de mods en het profiel in de documenten map (heb geen Steam gelukkig).
@Barfman, Dat heb ik inderdaad ook een vanilla profiel, Pro mod profiel, test profiel mods testen. 
Barfman schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 07:11:
[...]
Op een gegeven moment zijn de errors en warnings zoveel dat het wel invloed gaat hebben, zou lekker een test profiel erbij nemen. Eenmaal aangemaakt en ingesteld even back-up van dat profiel nemen en om de zoveel tijd even terug zetten zodat je test profiel ook vers blijft.
Ik zelf heb:
Vanilla Profiel
Mods Profiel
Test Profiel
Vanilla profiel is soms ook lekker om mee te rijden, ik heb daar alleen mijn eigen skins voor de truck.
@CyberCow, Ik gebruik ook geen steam. Heb de standalone versie. Ik backup alleen maar de c:\gebruiker\administrator\documenten\eurotrucks2\profiel\*.* alle profielen copy ik naar andere HD en naar de cloud zodat ik het bijna niet kwijt kan raken.
Wil namelijk mijn Vanilla profiel met 80K en 15 vrachtwagens niet kwijt raken
en mijn Promods meer dan 100K en 20 vrachtwagens niet kwijt raken. Heb 100K met de Scania Steamline gereden, En ben nu even met een Daf XF aan het rijden even afwisseling. Maar ga toch verder rijden met de Scania i.v.m. het mooiste dashboard heeft met computer instellingen boordcomputer en natuurlijk het heerlijk mooi V8 geluid.
Wil namelijk mijn Vanilla profiel met 80K en 15 vrachtwagens niet kwijt raken
en mijn Promods meer dan 100K en 20 vrachtwagens niet kwijt raken. Heb 100K met de Scania Steamline gereden, En ben nu even met een Daf XF aan het rijden even afwisseling. Maar ga toch verder rijden met de Scania i.v.m. het mooiste dashboard heeft met computer instellingen boordcomputer en natuurlijk het heerlijk mooi V8 geluid.
CyberCow schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 12:10:
[...]
Ja beter laat dan nooit om te weten dat al het geteste spul in je profiel blijft hangen. Wist dit echt niet en ga dan dus ook maar een 3e profiel aanmaken. Zou het wel zonde vinden als ik de miljoen kilometer met de MAN niet ga halen omdat mijn profiel kapotgetest is.
Het maken van een Back-up gebeurd bij mij wekelijks van de gehele C schijf dus ook van de mods en het profiel in de documenten map (heb geen Steam gelukkig).
[ Voor 20% gewijzigd door Dolbyadt op 08-02-2017 12:20 ]
Precies mijn manier ook.Dolbyadt schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 12:13:
@CyberCow, Ik gebruik ook geen steam. Heb de standalone versie. Ik backup alleen maar de c:\gebruiker\administrator\documenten\eurotrucks2\profiel\*.* alle profielen copy ik naar andere HD en naar de cloud zodat ik het bijna niet kwijt kan raken.
[...]
Ik raad echt iedereen aan waar de pc het aan kan om de verbeterde grafische mod te gebruiken want de vrachtwagen word echt een stuk mooier qua grafics. Interiorexterior-reworks-megapack-1-2 van AlexP.
Echt top. zie bron: YouTube: Euro truck simulator 2 (1.26) Interior/exterior reworks by AlexeyP En een realistic mod zodat het rijden met vrachwagen veel realistischer aanvoelt (rijden leeg/ vol beladen, bochten werk, remweg, snelheid).
Echt top. zie bron: YouTube: Euro truck simulator 2 (1.26) Interior/exterior reworks by AlexeyP En een realistic mod zodat het rijden met vrachwagen veel realistischer aanvoelt (rijden leeg/ vol beladen, bochten werk, remweg, snelheid).
Hetzelfde hier! Ik heb sowieso een back-up, want als ik Windows opnieuw installeer, is je savedata ook weg natuurlijk, omdat het niet op de cloud wordt opgeslagen (is een extra functie die je aan je game kan toevoegen, zodat het in de cloud van Steam wordt opgeslagen).Dolbyadt schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 12:06:
Ik maak wekelijks een backup van mijn profiel ETs2 op andere HD en als extra nood in de cloud opslag. Zodat mijn profiel niet corrupt gaat. Vooral voordat ik nieuwe mods en of game updates ga uitvoeren.
Ik heb maar 1 profiel. Waarom zou je een vanilla profiel willen? Misschien dat ik een test profiel aanmaak. Die profielen hè, als je een extra profiel aanmaakt, krijg ik dan gewoon hierbij een extra map? Zo ja, dan is het nog wel overzichtelijk:Wil namelijk mijn Vanilla profiel met 80K en 15 vrachtwagens niet kwijt raken

Poh. Dat ziet er wel goed uit, en ik vind de snelheid ook wel belangrijk, want die ziet er nu niet realistisch genoeg uit naar mijn mening. Mijn CPU bottlenecked al in steden (dankzij de slechte optimalisatie van ETS 2), maar ik ben bang dat ik dan nog meer GPU load drops krijgIk raad echt iedereen aan waar de pc het aan kan om de verbeterde grafische mod te gebruiken want de vrachtwagen word echt een stuk mooier qua grafics. Interiorexterior-reworks-megapack-1-2 van AlexP.
Wat zijn wij hier allemaal netjes met back-up. Kom meestal ook in professionele omgevingen tegen dat een back-up pas aan word gedacht als het te laat is.Anonymoussaurus schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:13:
[...]
Hetzelfde hier! Ik heb sowieso een back-up, want als ik Windows opnieuw installeer, is je savedata ook weg natuurlijk, omdat het niet op de cloud wordt opgeslagen (is een extra functie die je aan je game kan toevoegen, zodat het in de cloud van Steam wordt opgeslagen).
[...]
Ik heb maar 1 profiel. Waarom zou je een vanilla profiel willen? Misschien dat ik een test profiel aanmaak. Die profielen hè, als je een extra profiel aanmaakt, krijg ik dan gewoon hierbij een extra map? Zo ja, dan is het nog wel overzichtelijk:
[afbeelding]
[...]
Poh. Dat ziet er wel goed uit, en ik vind de snelheid ook wel belangrijk, want die ziet er nu niet realistisch genoeg uit naar mijn mening. Mijn CPU bottlenecked al in steden (dankzij de slechte optimalisatie van ETS 2), maar ik ben bang dat ik dan nog meer GPU load drops krijg. En het is natuurlijk zo dat hoe meer mods je hebt, je langer bezig bent met het updaten en het overzichtelijk houden voor jezelf (tenminste, voor mij is dat nog een klus
).
Ja het is wel zo dat er dan een map bij komt te staan en welke dat welk profiel is kan je zien aan de datum/tijd van laatst gewijzigd. Neem aan je wel weet welk profiel je het laatste hebt gestart. Zo heel groot zijn die profielmappen niet want de mods heb je maar 1x nodig. Je selecteert ze enkel in dat profiel wat geen ruimte kost.
Een Vanilla profiel kan mij voorstellen als je multiplayer ook doet. Dat testprofiel daarvoor zou ik het liefste ook een schoon profiel voor gebruiken zodat je geen last hebt van andere mods om te testen of het echt wel werkt. Of juist geholpen word door die mods.
Het updaten dat valt opzich wel mee als je daar eenmaal een handigheid in hebt. IWR wat een mooier weerbeeld geeft had ik weer eens uitgeprobeerd ja dat het niet werkt met Open Spaces daar kom je dan weer achter. Bij de volgende update dan pak ik weer de nieuwste versies van de huidige mods die ik gebruik en zal het allemaal wel blijven werken. Tip hierin is wel wacht een maandje en geef de modders de tijd om een nieuwe versie te ontwikkelen en je zal weinig problemen ondervinden. Als ik eerlijk bekijk zal ik niet meer dan 8 dingen hoeven te downloaden. Even de versienummers eruit halen en kan weer verder. kwartiertje werk.
Mijn pc kan helaas die realistic mods niet aan merkte het al met IWR de CPU het allemaal niet meer zo grappig vind. Gebruik zelf een 5,5 jaar oude CPU. iets wat vroeger ondenkbaar was om nog een spel te kunnen spelen. Laatst wel een keer een PC mogen bouwen met een I7 6700K, 64GB DDR4 ram, Samsung m.2 SSD, 2xGTX 1080SLI. Ja dat zijn monsters en dan ziet ETS2 er op 4K ook echt megastrak uit en zelfs Barcelona kan die aan. Zoveel geld is het mij allemaal niet waard. Al was zo'n pc bouwen wel een leuk project
64GB aan geheugen en 2x GTX1080 is gewoon geld uitgeven om het uitgeven. Ik draai alles nog steeds prima met een i5-4670, 8GB en 2x GTX560.
Ach, het is wel leuk om te bouwen kan ik me voorstellen. Nieuwe onderdelen uitpakken en inbouwen is het leukste van de hobby
Ging die pc veel gebruikt worden voor foto/video bewerking, virtualisatie of geavanceerde simulaties e.d.?
Ach, het is wel leuk om te bouwen kan ik me voorstellen. Nieuwe onderdelen uitpakken en inbouwen is het leukste van de hobby
Ging die pc veel gebruikt worden voor foto/video bewerking, virtualisatie of geavanceerde simulaties e.d.?
[ Voor 20% gewijzigd door FastFred op 08-02-2017 13:50 ]
Die pc ging gebruikt worden voor de nieuwste games op 4K en ook voor audio/videobewerking vandaar de hoeveelheid geheugen. Voor ETS2 is het idd een behoorlijke overkill maar doel erop dat het wel met die realismemods enorm mooi eruit kan zien.FastFred schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:49:
64GB aan geheugen en 2x GTX1080 is gewoon geld uitgeven om het uitgeven. Ik draai alles nog steeds prima met een i5-4670, 8GB en 2x GTX560.
Ach, het is wel leuk om te bouwen kan ik me voorstellen. Nieuwe onderdelen uitpakken en inbouwen is het leukste van de hobby![]()
Ik heb de mod even getest en wat een mooie graphics. Echt alle details zie je stukken beter en veel strakker. En dan moet je nagaan dat ik deze mod heb getest met VGA. Dus als je HDMI heb is het misschien nog veel beter. Ik heb de mod er wel weer uit gegooit, want mijn CPU vond het niet zo leuk haha.Dolbyadt schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 12:36:
Ik raad echt iedereen aan waar de pc het aan kan om de verbeterde grafische mod te gebruiken want de vrachtwagen word echt een stuk mooier qua grafics. Interiorexterior-reworks-megapack-1-2 van AlexP.
Heb hier trouwens nog een link gevonden met een interview met de CEO van SCS. Weet niet of die hier al ergens in het forum gepost stond, maar hier is tie nog een keer. Gaat voornamelijk over ATS en ETS.
[ Voor 3% gewijzigd door Mikoe op 08-02-2017 20:35 ]
Hmmm. Voor degene die hier op tripe scherm spelen. Doen jullie dat allemaal op 5760x1080? krijg 7680x1440 niet aan de praat (geeft wel aan dat ie erop staat), maar krijg ongeveer de resolutie van 5760x1080 te zien... Met 150% scale, HDR en FMAA oid. uit draait ie overigens aardig goed (3.5gb VRAM verbuik
). Alleen dan wel met windowsrandjes en op 5760x1080....
[ Voor 3% gewijzigd door timmie271 op 08-02-2017 23:10 ]
Gamertag: timmie271
hier is de resolutie iets hoger ivm bezel correctietimmie271 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 23:09:
Hmmm. Voor degene die hier op tripe scherm spelen. Doen jullie dat allemaal op 5760x1080? krijg 7680x1440 niet aan de praat (geeft wel aan dat ie erop staat), maar krijg ongeveer de resolutie van 5760x1080 te zien... Met 150% scale, HDR en FMAA oid. uit draait ie overigens aardig goed (3.5gb VRAM verbuik). Alleen dan wel met windowsrandjes en op 5760x1080....
maar wel gewoon fullscreen,
Welk realistische mod raad jij aan dan?Dolbyadt schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 12:36:
Deze? https://ets2.lt/en/realistic-driving-v-1-26-3/
Is dat op 5760 of 7680?mschol schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 07:51:
[...]
hier is de resolutie iets hoger ivm bezel correctie
maar wel gewoon fullscreen,
Als ik fullscreen doe duikt ie de linkerbovenhoek in...
ETS2/ATS Local Radio v1.7.0
Ik heb zojuist een nieuwe versie van ETS2 Local Radio uitgebracht, met o.a:- Nieuwe radiostations
- Nieuwe overlay
- Optie om de helderheid te verlagen

Zoals altijd te vinden op https://github.com/Koenvh1/ets2-local-radio
🠕 This side up
@Jeanke117, Ik heb die van AlexeyP v2.1. Zijn 3 bestanden werkt ook met promods en trailer en cargo pack van Jazzycat. Echt een top mods qua realisme.
Bron: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=39&t=198588
Ik draai met een I7 2600 met maar 8gb intern geheugen en een GTX1060 3GB versie. Resolutie 1680x1050 met schaal 200%. Samen met Promods v.2.15 met realistic mod, trucks mods, sound mods, En draait goed. Soms iets minder in steden maar dat ligt helaas aan ETS2 hoe ze het hebben geprogrammeerd.

Omdat ik nu ruim 100.000 KM heb gereden met mijn favoriet Scania R730 Steamline nu even voor de afwisseling een Daf XF euro6.
Mijn Daf XF Euro 6 inmiddels 20 duizend km gereden;

Heb op dit moment 3 grote garages met 15 vrachtwagens. Waarvan 10 Vracht wagens Scania R730 Steamline zijn. en 5 vrachtwagens Daf XF euro6. Heb met Promods V2.15 op dit moment 55% van de map verkend.
Graag je laatste post editten/wijzigen als je de laatste reageerder bent
Drie posts achter elkaar van één persoon leest niet zo fijn voor andere mensen, dus ik heb het nu voor je gedaan.
Bron: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=39&t=198588
@Mikoe, erg jammer dat het bij jouw niet lekker genoeg loopt. Ik heb ook een oude pc maar loopt goed.Jeanke117 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 09:17:
[...]
Welk realistische mod raad jij aan dan?
Deze? https://ets2.lt/en/realistic-driving-v-1-26-3/
Ik draai met een I7 2600 met maar 8gb intern geheugen en een GTX1060 3GB versie. Resolutie 1680x1050 met schaal 200%. Samen met Promods v.2.15 met realistic mod, trucks mods, sound mods, En draait goed. Soms iets minder in steden maar dat ligt helaas aan ETS2 hoe ze het hebben geprogrammeerd.
Hier mijn Scania Steamline R730 met 100K op de teller.Mikoe schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 19:52:
[...]
Ik heb de mod even getest en wat een mooie graphics. Echt alle details zie je stukken beter en veel strakker. En dan moet je nagaan dat ik deze mod heb getest met VGA. Dus als je HDMI heb is het misschien nog veel beter. Ik heb de mod er wel weer uit gegooit, want mijn CPU vond het niet zo leuk haha.
Heb hier trouwens nog een link gevonden met een interview met de CEO van SCS. Weet niet of die hier al ergens in het forum gepost stond, maar hier is tie nog een keer. Gaat voornamelijk over ATS en ETS.

Omdat ik nu ruim 100.000 KM heb gereden met mijn favoriet Scania R730 Steamline nu even voor de afwisseling een Daf XF euro6.
Mijn Daf XF Euro 6 inmiddels 20 duizend km gereden;

Heb op dit moment 3 grote garages met 15 vrachtwagens. Waarvan 10 Vracht wagens Scania R730 Steamline zijn. en 5 vrachtwagens Daf XF euro6. Heb met Promods V2.15 op dit moment 55% van de map verkend.
Graag je laatste post editten/wijzigen als je de laatste reageerder bent
[ Voor 68% gewijzigd door Grotman op 10-02-2017 01:49 ]
5760x1200 zonder bezel correctietimmie271 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 09:24:
[...]
Is dat op 5760 of 7680?
Als ik fullscreen doe duikt ie de linkerbovenhoek in...
[ Voor 4% gewijzigd door mschol op 10-02-2017 08:18 ]
Dan lijkt het erop dat dat het maximale Is voorlopig
Weet ik even genoeg, bedankt
@dolbyadt
Ik heb een fx-4300 dus dat is niet echt een goeie processor. Maar er komt nog een nieuwe pc aan, maar ga eerst een nieuw beeldscherm kopen en dan van de zomer een systeem in elkaar zetten.
Ik heb een fx-4300 dus dat is niet echt een goeie processor. Maar er komt nog een nieuwe pc aan, maar ga eerst een nieuw beeldscherm kopen en dan van de zomer een systeem in elkaar zetten.
Nieuwe DLC is zoals we hier al verwachtte een Valentijns skin pak.
http://blog.scssoft.com/2017/02/love-is-in-air.html
Vreselijk naar mijn meningmartijnm71 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:09:
Nieuwe DLC is zoals we hier al verwachtte een Valentijns skin pak.
Verwijderd
Sinds vandaag de Egypt add-on geinstalleerd, zodra ik in Cairo land en weg rijd van het vliegveld crashed de game. Heb de mod laadvolgorde overgenomen van CyberCow waarbij het stabiel werkt dus daar lijkt het mij niet aan te liggen. Iemand enig idee?
Welke mods gebruik je nog meer?Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 16:39:
Sinds vandaag de Egypt add-on geinstalleerd, zodra ik in Cairo land en weg rijd van het vliegveld crashed de game. Heb de mod laadvolgorde overgenomen van CyberCow waarbij het stabiel werkt dus daar lijkt het mij niet aan te liggen. Iemand enig idee?