Promods, Rusmap, Russian open spaces, project balkan en wat jazzycat trailer packs.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2017 16:56 ]
Verwijderd
Promods, Rusmap, Russian open spaces, project balkan en wat jazzycat trailer packs.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2017 16:56 ]
Dat is wel raar dan. Welke versies gebruik je? Van alles de nieuwste versie gewoon? Ik zelf maak geen gebruik van de Egypt add-on. Wellicht later.Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 16:49:
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Verwijderd
Van alles de nieuwste versies ja.Anonymoussaurus schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 17:03:
[...]
Dat is wel raar dan. Welke versies gebruik je? Van alles de nieuwste versie gewoon? Ik zelf maak geen gebruik van de Egypt add-on. Wellicht later.
Vreemd dat het niet werkt ik heb het nog eens een keer geprobeerd en bij mij werkt het allemaal wel. Voor Southern Region heb je ook een fix voor met Egypte. Gebruik je die ook?Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 16:39:
Sinds vandaag de Egypt add-on geinstalleerd, zodra ik in Cairo land en weg rijd van het vliegveld crashed de game. Heb de mod laadvolgorde overgenomen van CyberCow waarbij het stabiel werkt dus daar lijkt het mij niet aan te liggen. Iemand enig idee?
[ Voor 13% gewijzigd door CyberCow op 10-02-2017 17:42 ]
Verwijderd
Die fix heb ik ook in gebruik ja.CyberCow schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 17:40:
[...]
Vreemd dat het niet werkt ik heb het nog eens een keer geprobeerd en bij mij werkt het allemaal wel. Voor Southern Region heb je ook een fix voor met Egypte. Gebruik je die ook?
Ik had destijds een volgorde gemaakt met daarin ook IWR en IWR voor ProMods. Kwam er later achter dat deze niet werkt met Open Spaces en waarschijnlijk ook niet met Egypte.
Misschien handig om de log file na de crash even te laten zien, vaak moet je daar wel aan kunnen zien waardoor het spel crasht.Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 18:39:
[...]
Die fix heb ik ook in gebruik ja.Ik hoor een soort gravend geluid zodra ik rechtsaf sla vanuit het vliegveld de woestijn in en daarna crashed de game. Hoor jij dit geluid ook?
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Erg jammer, zal straks wel problemen geven wanneer er updates komen want ik neem aan dat ze niet zomaar hun map aanpassen om hem compatibel te maken met die van Promods. Ze zullen ook de data van Promods moeten hebben om hun map compatibel te maken, en dat gaat denk ik niet gebeuren, zeker nu ze een ontwikkelingsversie gelekt hebben. Denk dat ze er alleen maar minder populair door worden, en dan langzaam zullen ze verdwijnen naar de achtergrond.ScuL schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 23:14:
Ter info
Het team van (voormalig) Poland Rebuilding heeft gisteren de stekker uit onze samenwerking getrokken.
De samenwerking liep al langere tijd stroef.
Anderhalf jaar geleden is hun mod met ProMods samengesmolten. Sindsdien hebben we veelvuldig handreikingen gedaan, het team geïntegreerd in onze ontwikkelingstools en zelfs gratis DLC's weggegeven aan hun teamleden uit onze donatiepot. Desondanks wilde 2 mensen in het bijzonder zich niet aanpassen aan de standaarden van ProMods, en leverden ze werk met veel slordige fouten zoals gaten in het landschap en wegen die niet goed aansloten. Ook wilde men de communicatie apart houden en niet in ons gezamenlijk groepskanaal meedoen. Na diverse conflicten over en weer heeft het PR team de beslissing genomen om de samenwerking af te breken. Daarna hebben we alle leden uit onze systemen gegooid.
Als wraakactie heeft het PR team gisteren een ontwikkelingsversie van ProMods geopenbaard.
Deze ontwikkelingsversie is onstabiel, niet geschikt om te spelen en zal tot veel problemen leiden voor wie hem wenst te gebruiken. Daar dit haaks op onze policy staat zal iedere verspreiding worden aangepakt en mensen die om support vragen op ons forum voor deze versie verbannen worden.
Het Pools gebied blijft in komende versies van ProMods zoals het was, echter hopelijk nu sterk verbeterd aangezien we nu weer zeggenschap hebben over dat deel van de kaart.
[ Voor 34% gewijzigd door Barfman op 11-02-2017 10:41 ]
Nice! Thanks. Als ik die mod nu download, en ik verander de bestandsnaam, dan wordt de oude versie toch gewoon vervangen en kan ik toch gewoon verder spelen? Of word m'n vrachtwagen dan terug naar de garage gezet? Moet ik dan ook nog wat aan m'n loading order doen?Barfman schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 10:03:
Nieuwe versie van Russian Open Spaces is online http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=177294
Vanavond maar ff testen.
[ Voor 29% gewijzigd door Anonymoussaurus op 11-02-2017 15:59 ]
Omdat je de bestandsnamen hetzelfde hebt ziet ETS2 het niet als een wijziging en kan je gewoon je rit afmaken.Anonymoussaurus schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 15:19:
[...]
Nice! Thanks. Als ik die mod nu download, en ik verander de bestandsnaam, dan wordt de oude versie toch gewoon vervangen en kan ik toch gewoon verder spelen? Of word m'n vrachtwagen dan terug naar de garage gezet? Moet ik dan ook nog wat aan m'n loading order doen?
Jezus, net in Barcelona gereden, en ik haalde het laagste aantal FPS wat ik ooit gehaald had in Euro Truck Simulator 2, namelijk: 13 FPS op z'n minst. Dat is echt niet te doen en zeer frustrerend, omdat m'n inputlag ook rond de 50 milliseconde zat
. SCS, geef mij ondersteuning voor DirectX 11 of 12, en laat die extra wegen maar zitten, dat mag je de modders laten doen, die zijn daar immers veel beter in
.
Je kan ook de bestandsnaam hetzelfde maken van de mod bestanden, er is natuurlijk evengoed een kans dat je wagen weer naar je thuisbasis wordt geteleporteerd. Bij grote veranderingen is dat nou eenmaal. Maak in ieder geval eerst je rit af en maak een save point. Barcelona, tja ik mijd hem maar, want is echt niet leuk meer. Denk dat er voor Promods daar nog wel wat verbeterpuntjes in zitten. Hoe zwaar systeem je ook hebt, het is echt niet te doen.Anonymoussaurus schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 15:19:
[...]
Nice! Thanks. Als ik die mod nu download, en ik verander de bestandsnaam, dan wordt de oude versie toch gewoon vervangen en kan ik toch gewoon verder spelen? Of word m'n vrachtwagen dan terug naar de garage gezet? Moet ik dan ook nog wat aan m'n loading order doen?
Jezus, net in Barcelona gereden, en ik haalde het laagste aantal FPS wat ik ooit gehaald had in Euro Truck Simulator 2, namelijk: 13 FPS op z'n minst. Dat is echt niet te doen en zeer frustrerend, omdat m'n inputlag ook rond de 50 milliseconde zat
. SCS, geef mij ondersteuning voor DirectX 11 of 12, en laat die extra wegen maar zitten, dat mag je de modders laten doen, die zijn daar immers veel beter in
.
Mooi zo. Bedankt. Is jouw probleem met ETS 2 ondertussen al opgelost eigenlijk?CyberCow schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:38:
Omdat je de bestandsnamen hetzelfde hebt ziet ETS2 het niet als een wijziging en kan je gewoon je rit afmaken.
Je kan beter MSI Control Center en al die zooi verwijderen, en beter MSI Afterburner installeren. Dat vind ik persoonlijk veel fijner. Dan kan je informatie zien over je hardware tijdens games (GPU load, RAM usage, VRAM usage, CPU load, temperaturen etc etc). Met datzelfde programma kun je ook gewoon overklokken, en een goeie overklok geeft toch wel wat meer FPS. Let er wel op dat je weet wat je moet verhogen met overklokken. Zo moet je genoeg power phases hebben én wordt het aangeraden om de powerlimit te verhogen.Mikoe schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:39:
Een tijd geleden had ik MSI Control Center geïnstalleerd en OC Genie ingeschakeld. Maar ik merkte er niet heel veel van en toen heb ik het programma weer verwijderd. En sindsdien (teminste dat denk ik) heb ik last van een lage FPS. Vandaag mijn nieuwe beeldscherm binnen gehaden met de instellingen beetje gespeeld. En daarna ETS 2 opgestart en toen schoot het me ineens te binnen dat waarschijnlijk die OC Genie nog aanstond. De PC opnieuw opgestart, maar in de bios stond ie uit. Eenmaal opgestart MSI Control Center weer geïnstalleerd en OC Genie stond gewoon nog ingeschakeld. Dus deze uitgezet, pc opnieuw opgestart. ETS 2 opgestart en sindsdien ligt mijn FPS rond de 35 - 40 en in steden rond de 25 FPS. Kan het misschien zo zijn dat door het overklokken de FPS omlaag is gegaan? Ik heb voor de rest geen instellingen veranderd in ETS 2.
Klopt, dat ga ik dus ook doen, alleen is het dan lastiger te zien welke versie je draait, maarjaBarfman schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:40:
Je kan ook de bestandsnaam hetzelfde maken van de mod bestanden, er is natuurlijk evengoed een kans dat je wagen weer naar je thuisbasis wordt geteleporteerd. Bij grote veranderingen is dat nou eenmaal. Maak in ieder geval eerst je rit af en maak een save point. Barcelona, tja ik mijd hem maar, want is echt niet leuk meer. Denk dat er voor Promods daar nog wel wat verbeterpuntjes in zitten. Hoe zwaar systeem je ook hebt, het is echt niet te doen.
Ja mijn probleem was opgelost. Heb dat ook hier op het forum gezet. Het kwam doordat de IWR die het weer wat mooier maakt niet word ondersteund in Open Spaces. Daarom liep de hele handel vast.Anonymoussaurus schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:50:
[...]
Mooi zo. Bedankt. Is jouw probleem met ETS 2 ondertussen al opgelost eigenlijk?
[...]
Je kan beter MSI Control Center en al die zooi verwijderen, en beter MSI Afterburner installeren. Dat vind ik persoonlijk veel fijner. Dan kan je informatie zien over je hardware tijdens games (GPU load, RAM usage, VRAM usage, CPU load, temperaturen etc etc). Met datzelfde programma kun je ook gewoon overklokken, en een goeie overklok geeft toch wel wat meer FPS. Let er wel op dat je weet wat je moet verhogen met overklokken. Zo moet je genoeg power phases hebben én wordt het aangeraden om de powerlimit te verhogen.
[...]
Klopt, dat ga ik dus ook doen, alleen is het dan lastiger te zien welke versie je draait, maarja. Hmmm. Ik heb maar 1 of 2 safehouses, en ik heb geen zin om weer heeeelemaal bij Amsterdam te moeten beginnen
.
Maar, als ik in Barcelona zit, hoe kan ik dan worden teruggezet? Het klinkt logischer (voor mij) als dat enkel zou gebeuren wanneer ik in het gebied zit van Russian Open Spaces (daar worden immers de veranderingen toegepast).
Waarom zou ProMods daar wat mee te maken hebben? Die hoeven toch niet te programmeren? Dat is toch enkel een kwestie van objecten plaatsen waarmee je maps maakt? Of moet je ook gewoon programmeren voor bijvoorbeeld het gedrag van AI etc etc?
Ah oke. Mooi dat het probleem is opgelost.CyberCow schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:54:
Ja mijn probleem was opgelost. Heb dat ook hier op het forum gezet. Het kwam doordat de IWR die het weer wat mooier maakt niet word ondersteund in Open Spaces. Daarom liep de hele handel vast.
Als er een map mod word herkent en dat gebeurd op bestandsnaambasis en het maakt niet uit waar je je in de map bevind maar je word weer teruggezet naar je eigen garage. Staat ook bij dat dit gedaan word om schade aan je profiel te voorkomen. Denk doordat je anders op een weg uit kan komen die er niet niet meer is en je je profiel niet meer opgestart krijgt.
Als je iets van een map veranderd dan word dat automatisch gedaan. Tenzij je het veranderd en de oude bestandsnamen aanhoud. Je word teruggezet naar je thuislocatie. Deze heb je bij het aanmaken van je profiel aan kunnen klikken en je zal altijd naar die garage teruggezet worden. Je thuislocatie is niet aan te passen.Anonymoussaurus schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:59:
[...]
Ah oke. Mooi dat het probleem is opgelost.
Wel balen, maar ik heb 2 garages. Waarom word ik dan in Amsterdam neergekakt? In Duitsland heb ik er volgens mij ook 1. Maar, weten jullie zeker dat ik dan word teruggezet? Of is dat echt altijd zo (dat je wordt teruggezet)?
Ik snap hem. Dus als ik nu m'n bestandsnamen verander van ROS, en download de nieuwe ROS versie, en ik vervang de oude met de nieuwe, dan kan ik gewoon verder spelen zonder dat ik word teruggezet naar Amsterdam toch?CyberCow schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 18:01:
Als je iets van een map veranderd dan word dat automatisch gedaan. Tenzij je het veranderd en de oude bestandsnamen aanhoud. Je word teruggezet naar je thuislocatie. Deze heb je bij het aanmaken van je profiel aan kunnen klikken en je zal altijd naar die garage teruggezet worden. Je thuislocatie is niet aan te passen.
Hoe doe je dat?Barfman schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 18:05:
Ik speel altijd een beetje vals als ik wel wordt terug gezet![]()
Ik doe dan zelf even teleporteren naar waar ik was.
Je moet dan de config file even aanpassen: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=11&t=61852Anonymoussaurus schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 18:05:
[...]
Ik snap hem. Dus als ik nu m'n bestandsnamen verander van ROS, en download de nieuwe ROS versie, en ik vervang de oude met de nieuwe, dan kan ik gewoon verder spelen zonder dat ik word teruggezet naar Amsterdam toch?
[...]
Hoe doe je dat?
[ Voor 5% gewijzigd door Barfman op 11-02-2017 18:14 ]
Dan zit je te hoog boven de weg waardoor je de wagen uit de lucht laat vallen. Dit valsspelen werkt heel erg goed. Wil hier nog wel een aanvulling op geven. De snelheid waarmee je rondvliegt kan je verhogen door aan je scrollwiel te draaien.Barfman schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 18:13:
[...]
Je moet dan de config file even aanpassen: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=11&t=61852
Je opent de file met notepad en veranderd dan deze 2 lijnen:
uset g_developer "0" → Change the "0" to a "1"
uset g_console "0" → Change the "0" to a "1"
Daarna start je de game op, en eenmaal uit de garage klik je op de ` toets
[afbeelding]
Daarna tik je in de console die opent goto barcelona en dan zie je dat je truck naar barcelona gaat, via de 5,8,7 en 9 toets en je muis om te sturen kan je naar de grond gaan en druk je op de F9 toets. Ik zeg naar de grond gaan omdat je te hoog boven de weg zweeft, en als je dan op de F9 toets drukt heb je erg veel schade :-)
In mijn geval dus alleen die high speed toch?Fixed Pack For Russian Open Spaces v 3.4
- High speed on a snow road
- Only default sound (Off turns sounds, included in maps)
- More traffic (file traffic_data.sii placed in a folder def)
[ Voor 51% gewijzigd door Anonymoussaurus op 11-02-2017 20:21 ]
Die vehicle bestand moet er ook bij, dat is nieuw bij deze map.Anonymoussaurus schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 19:51:
Ik ga denk ik toch maar gewoon in een fuck dat-modus maar de nieuwe versie installeren want ik hoef toch niet in Barcelona te gaan hangen. GPU load is dan 30% met een i5 4460. Nog een laatste dingetje:
Heb je ook weer nieuwe road connections en weet ik het wat allemaal nodig? Of kun je het er gewoon in knallen en klaar?
Edit: of toch niet?
[...]
In mijn geval dus alleen die high speed toch?
Ik zie ook dat er een pakket bij zit met Russian_open_spaces_vehicle_26. Moet ik die per se hebben? Volgens mij niet. Als ik hem wil: waar moet hij dan in hemelsnaam staan in de load order?
Edit 2: verdomme. Werkt het niet. Ik wil de map laden, en vervolgens - tijdens het laden - crashed de game en komt Windows met een foutmelding.
Thanks. Zo'n vermoeden had ik al. Speed of snow had ik inderdaad al vernieuwdBarfman schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 20:40:
Die vehicle bestand moet er ook bij, dat is nieuw bij deze map.
Speed of snow ook vernieuwen, want die is veranderd.
Winter Rear Tires
Russia Open Spaces speed of snow
Soundfix zoom ProMods
ProRus v2.00 + Satellite Map
Trailers and Cargo Pack by Jazzycat English
Trailers and Cargo Pack by Jazzycat Part 2
Trailers and Cargo Pack by Jazzycat Part 1
Railway Cargo Pack by Jazzycat Eng
Railway Cargo Pack by Jazzycat Base
Military Cargo Pack by Jazzycat Eng
Military Cargo Pack by Jazzycat Base
Promods def v2.15
PromZona 1.26
ProMods + RusMap Road Connection fix
RusMap-map v1.7.1
RusMap-model 2 v1.7
RusMap-model 1 v1.7.1
RusMap-def v1.7.1
Promods map v2.15
Promods media v2.15
Promods model 2-v2.15
Promods model 1-v2.15
Promods assets v2.15
Gewoon hier? Dat vehicle bestand
Russian Open Spaces v3.3 English
Russian Open Spaces v3.3
Russian Open Spaces v3.3 Map
Russian Open Spaces v3.3 Model
Southern Region English City Names
Southern Region Def and Map
Southern Region Model 3
Southern Region Model 2
Southern Region Model 1
[ Voor 59% gewijzigd door Anonymoussaurus op 11-02-2017 20:45 ]
Van de maker op het Russische forum:Anonymoussaurus schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 20:41:
[...]
Thanks. Zo'n vermoeden had ik al. Speed of snow had ik inderdaad al vernieuwd.
Maar waar zou die (dat vehicle bestand) dan moeten in de load order? Want dat staat nergens vermeld. Ik vraag me af of hij boven of onder JazzyCat moet. Zie hieronder de lijst.
[...]
[ Voor 13% gewijzigd door Barfman op 11-02-2017 20:54 ]
Verwijderd
Iemand enig idee waarom dit nou weer mis gaat?The speed of snow
AI traffic pack by jazzycat v4.4
Trailers & cargo pack by jazzycat v4.4
Military cargo pack by jazzycat v2.2
Railway cargo pack by jazzycat v1.8
Bus traffic pack by jazzycat v1.7
Promzona_1.26_ROS_RM_PR
Project balkans Def package
Promods definition package
Project balkans map package
Promods+Rusmap road connection
Rusmap map package
Rusmap model package
Rusmap model 2 package
Rusmap Def package
Promods 2.1 extension
Promods map package
Promods media package
Promods models package 2
Promods models package 1
Promods assets package
English city names for Russian open spaces map
Russian_open_spaces
Russian_open_spaces_map
Russian_open_spaces_model
Bij mij komt het ook heel soms voor dat bepaalde trailers moeite hebben daarmee, dan moet je echt exact richten. Vaak zet ik dan ff in het menu geavanceerd koppelen uit, daarna trailer oppakken en weer aanzetten.Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 20:56:
Ugh, er gaat iets goed mis met mijn mods, probeer nu een lading van Szeged naar Kobenhavn te rijden, aannemen gaat prima maar kan de trailer niet aankoppelen...... Gaat om een jazzycat military trailer.
Heb inmiddels de Egypt addon maar weggegooid omdat ik dat dus ook niet werkend kreeg.......
Laadvolgorde van de mods:
[...]
Iemand enig idee waarom dit nou weer mis gaat?/me zit er aan te denken om maar gewoon weer vanilla te gaan spelen, dat werkt tenminste.
Verwijderd
Geavanceerd koppelen uitzetten heb ik al geprobeerd, didn't work helaas.Barfman schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 21:12:
[...]
Bij mij komt het ook heel soms voor dat bepaalde trailers moeite hebben daarmee, dan moet je echt exact richten. Vaak zet ik dan ff in het menu geavanceerd koppelen uit, daarna trailer oppakken en weer aanzetten.
Heb je wel bij binnenkomst van de company op het vakje met dat groene draaiende teken gestaan, ben zelf ook regelmatig te enthousiast dat ik het vergeet en zit dan een partij te vloeken omdat koppelen niet wilVerwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 21:13:
[...]
Geavanceerd koppelen uitzetten heb ik al geprobeerd, didn't work helaas.Krijg overigens ook geen wit blok om de trailer heen......
Verwijderd
Jazeker, en als ik terug ga naar dat blokje en een andere lading probeer krijg ik de melding dat ik al een lading aangenomen heb.Barfman schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 21:16:
[...]
Heb je wel bij binnenkomst van de company op het vakje met dat groene draaiende teken gestaan, ben zelf ook regelmatig te enthousiast dat ik het vergeet en zit dan een partij te vloeken omdat koppelen niet wil
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2017 21:19 ]
Dan zou er wat in je log moeten staan over een fout.Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 21:17:
[...]
Jazeker, en als ik terug ga naar dat blokje en een andere lading probeer krijg ik de melding dat ik al een lading aangenomen heb.
Verwijderd
Zou hem graag willen posten maar dat laat GoT niet toe aangezien de post dan te groot word.....Barfman schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 21:19:
[...]
Dan zou er wat in je log moeten staan over een fout.
Verwijderd
Done.Barfman schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 21:23:
Je kan hier je log file kopiëren en plakken en de link hier neerzetten http://pastebin.com/
Het lijkt erop dat er een conflict is tussen Jazzycat Trailer pack en Russian Open Spaces.
Verwijderd
Helaas werkte dat niet, nog altijd geen trailer te zien,Barfman schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 21:47:
[...]
Het lijkt erop dat er een conflict is tussen Jazzycat Trailer pack en Russian Open Spaces.
Je kan (maak wel eerst backup van de file Russian open spaces map,) de file /def/vehicle/trailer/bitum.sii weggooien uit het bestand Russian open spaces map, daarna zoek je het sii bestand /def/vehicle/trailer_storage.rp.sii op in hetzelfde bestand, en verwijder je de regel @include "trailer/bitum.sii"
00:01:10.180 : <ERROR> [city_item] Item 0x65F18BA2F700001 references invalid city data!Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 21:56:
[...]
Helaas werkte dat niet, nog altijd geen trailer te zien,
Nieuwe game log: http://pastebin.com/BWYV28Kb
Verwijderd
Dat leek mij inderdaad ook al niet, maar blijkbaar gaat er toch ergens iets mis, anders zou het wel werken.Barfman schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 22:10:
[...]
00:01:10.180 : <ERROR> [city_item] Item 0x65F18BA2F700001 references invalid city data!
00:01:10.181 : <ERROR> [traffic_area] Traffic area with uid 0x66F114C77D00001 has no valid attributes set!
00:01:10.251 : <ERROR> Unable to set the garage link name: kdop_link.garage.szeged (given link already exists)
00:01:10.251 : <ERROR> Unable to set the garage link name: kdop_link.buy_garage.szeged (given link already exists)
Dit is de enige melding waarbij het fout kan zitten, maar zou niets met ROS te maken moeten hebben omdat je vanuit Hongarije (szeged) naar Kopenhagen gaat.
In ieder geval wordt er iets overschreven in de stad szeged, weet niet hoe dat met project balkan zit, heeft volgens mij niets met Hongarije te maken toch.Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 22:15:
[...]
Dat leek mij inderdaad ook al niet, maar blijkbaar gaat er toch ergens iets mis, anders zou het wel werken.
Verwijderd
https://www.promods.net/viewtopic.php?f=42&t=6779Barfman schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 22:19:
[...]
In ieder geval wordt er iets overschreven in de stad szeged, weet niet hoe dat met project balkan zit, heeft volgens mij niets met Hongarije te maken toch.
Wanneer begon het probleem op te treden eigenlijk? Sinds dat je een mod had geüpdatet? Ik heb namelijk een soortgelijk probleem waar ik super chagrijnig van wordVerwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 22:42:
https://www.promods.net/viewtopic.php?f=42&t=6779
Nope...... Maar even afwachten of iemand anders misschien nog een idee heeft.
Verwijderd
Dat laatste probleem had ik eerder vandaag ook, persé exact moeten parkeren inplaats van gewoon op enter kunnen rammen. Probleem begon vandaag, maar ben gisteren pas weer begonnen met spelen. Zoals je aan de log kan zien (i5-7500, RX480 ) is de bak vrij nieuw.Anonymoussaurus schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 23:22:
[...]
Wanneer begon het probleem op te treden eigenlijk? Sinds dat je een mod had geüpdatet? Ik heb namelijk een soortgelijk probleem waar ik super chagrijnig van word. Zie onderstaand.
Dus, ik wilde net even vanuit het Barcelona met een vracht naar een ander Spaans dorpje met gemiddeld 15 fps. Afijn, dat was nog wel te doen. Toen wilde ik m'n vracht 'parkeren', en er kwam geen melding dat ik meteen op enter kon rammen, want ik parkeer ze nooit. In dit geval kon dat al helemaal niet, want ik had een best lange trailer, en er was super weinig ruimte. Ik heb toen een kwartier lopen klooien maar tevergeefs. Op een gegeven moment maar gecanceld...
[afbeelding]
Zoals je ziet: geen melding niks. Ik kon enter rammen wat ik maar wilde, maar dat werkte dus niet. Ik heb het tevens eerder gehad, en toen heb ik ook met veel pijn en moeite die trailer kunnen parkeren, en toen kon ik pas m'n trailer afkoppelen.. Zeer frustrerend.
Aaah. En gisteren had je ook al problemen of niet? Je hebt het dus bij andere steden niet begrijp ik? Anders even die route vermijdenVerwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 23:24:
Dat laatste probleem had ik eerder vandaag ook, persé exact moeten parkeren inplaats van gewoon op enter kunnen rammen. Probleem begon vandaag, maar ben gisteren pas weer begonnen met spelen. Zoals je aan de log kan zien (i5-7500, RX480 ) is de bak vrij nieuw.Afgelopen maandag in elkaar gezet.
Dus is niet begonnen na een mod update maar wel meteen met de nieuwste versies dus het kan een bug in een van de mods zijn.
Verwijderd
Samengesteld met behulp van mensen in DAA.Anonymoussaurus schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 23:27:
[...]
Aaah. En gisteren had je ook al problemen of niet? Je hebt het dus bij andere steden niet begrijp ik? Anders even die route vermijden. Leuk systeem trouwens. Heb je die samengesteld met behulp van het forum of zelf de componenten etc uitgezocht?
Daar had ik hem ook volgens mij! Dat probleem. Ik had het in dat plaatsje boven Barcelona.Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 23:29:
Samengesteld met behulp van mensen in DAA.Gisteren had ik inderdaad problemen met de Egypt add-on dus die heb ik er maar uit gegooid.
Het probleem dat ik niet zomaar op enter kon rammen had ik geloof ik ergens in Italië, ik meen in Bologna, maar dat weet ik niet zeker meer.
Verwijderd
Dat heb ik de afgelopen twee dagen al drie keer gehad ofzo.jip_86 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 12:31:
Ach ja, in Scandinavie stond er laatst al een trailer op die plek
Kon je hem niet op het terrein afleveren zonder parkeerbonus? Dat werkte in mijn geval wel nl.
Verwijderd
Ik draai een RX 480 8GB op 1080p (in combinatie met een i5 7500 en 16GB ram), daarmee heb ik een stabiele 50-60 FPS met drops naar zo'n 20 FPS in steden als Barcelona. Voor 1440p zou ik persoonlijk dus eerder kiezen voor een 1070.Sirhc_95 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 12:39:
Sorry als deze vraag niet op de goede plek staat, heb ook al een topic lopen in CAA, deze post mag verwijderd worden als hij hier niet thuis hoort. Sinds gisteren ben ik in het bezit van een 1440p monitor, alleen heb ik nog een GTX 660 wat zorgt voor niet al te beste framerates in ETS met ProMods geïnstalleerd. Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe videokaart, maar ik kan eigenlijk nergens iets vinden over de framerates in ETS met ProMods op Ultra in 1440p van een RX 480 8GB en een GTX1070. Heeft iemand misschien ervaring met één van beide kaarten? Alvast bedankt!
Ik heb een Ivy Bridge i5-3450 uit 2012 en 8 GB ram, dus misschien dat het dan iets minder zal lopen bij mij.jip_86 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 12:45:
Ik heb hier een 1070, en dat gaat meer dan prima bij mij. Let eigenlijk niet zo op framerates, maar merk weinig haperingen terwijl ik alle grafische fratsen aan heb gezet.
Moet er wel bij zeggen dat er ook een i7, 16GB ram bij zitten. Weet niet of dat bij jou ook het geval is.
Lijkt me helder dan, dan wordt het een 1070. Hartelijk bedankt voor jullie adviesVerwijderd schreef op zondag 12 februari 2017 @ 13:00:
Ik draai een RX 480 8GB op 1080p (in combinatie met een i5 7500 en 16GB ram), daarmee heb ik een stabiele 50-60 FPS met drops naar zo'n 20 FPS in steden als Barcelona. Voor 1440p zou ik persoonlijk dus eerder kiezen voor een 1070.
Verwijderd
Ah, that explains that.ScuL schreef op zondag 12 februari 2017 @ 13:51:
Er zijn een aantal custom depots (aflosplekken) waar de enter shortcut opzettelijk is uitgeschakeld om het moeilijker te maken
Ook in steden als Barcelona? Die is namelijk erg zwaar en daar haal ik met m'n 970 rond de 14 FPS. Jouw CPU zal er vermoedelijk iets minder moeite mee hebben, want jouw i7 heeft hyperthreading dus '8 cores'. Mijn i5 4460 heeft 4 logische cores, maar goed. We weten dat dat komt door ETS 2 zelfjip_86 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 12:45:
Ik heb hier een 1070, en dat gaat meer dan prima bij mij. Let eigenlijk niet zo op framerates, maar merk weinig haperingen terwijl ik alle grafische fratsen aan heb gezet.
Moet er wel bij zeggen dat er ook een i7, 16GB ram bij zitten. Weet niet of dat bij jou ook het geval is.
Aaah, dat verklaart een hoopScuL schreef op zondag 12 februari 2017 @ 13:51:
Er zijn een aantal custom depots (aflosplekken) waar de enter shortcut opzettelijk is uitgeschakeld om het moeilijker te maken
Zou kunnen, heb deze setup net een week. Dus nog nooit in Barcelona geweest. Moet ik nodig eens naar toe dusAnonymoussaurus schreef op zondag 12 februari 2017 @ 14:56:
[...]
Ook in steden als Barcelona? Die is namelijk erg zwaar en daar haal ik met m'n 970 rond de 14 FPS. Jouw CPU zal er vermoedelijk iets minder moeite mee hebben, want jouw i7 heeft hyperthreading dus '8 cores'. Mijn i5 4460 heeft 4 logische cores, maar goed. We weten dat dat komt door ETS 2 zelf.
[ Voor 39% gewijzigd door Mikoe op 12-02-2017 16:55 ]
ScuL schreef op zondag 12 februari 2017 @ 23:40:
Die melding is een waarschuwing en komt doordat er op een bepaalde plek twee companies te dicht op elkaar zitten zonder een stuk weg ertussen. Daardoor raakt de navigatie in de war. In het spel heeft het echter nul effect omdat er geen jobs zijn tussen die twee companies. We gaan dit nu wel oplossen nu Polen weer voor ons beschikbaar is.
SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW
Sirhc_95 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 13:10:
[...]
Ik heb een Ivy Bridge i5-3450 uit 2012 en 8 GB ram, dus misschien dat het dan iets minder zal lopen bij mij.
[...]
Lijkt me helder dan, dan wordt het een 1070. Hartelijk bedankt voor jullie advies
SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW
Anonymoussaurus schreef op zondag 12 februari 2017 @ 14:56:
[...]
Ook in steden als Barcelona? Die is namelijk erg zwaar en daar haal ik met m'n 970 rond de 14 FPS. Jouw CPU zal er vermoedelijk iets minder moeite mee hebben, want jouw i7 heeft hyperthreading dus '8 cores'. Mijn i5 4460 heeft 4 logische cores, maar goed. We weten dat dat komt door ETS 2 zelf.
[...]
Aaah, dat verklaart een hoop. Maar in mijn geval was het onmogelijk, omdat ik amper kon draaien daar, en hem er bijna onmogelijk in kon steken.
Dat heeft niet met het programmeren an sich te maken, maar met het feit dat ze nog DirectX 9 gebruiken. DirectX 11 en 12 daarentegen gaan veel beter om met je CPU. De game gebruikt wél meer dan 2 cores, want alle cores zitten rond de 40 à 50 load (ik heb vier cores). Hyperthreading is inderdaad nutteloos in de meeste gevallen. Naja, niet letterlijk nutteloos, maar de meerprijs niet waard. Hij zal vast wel ietsjes meer FPS hebben dan ik, maar dat is marginaal.Dolbyadt schreef op maandag 13 februari 2017 @ 16:54:
@AnonymousWP, ETS2 is helaas niet optimaal geprogrammeerd daarom loopt het niet overal lekker vooral in steden gaan de fps enorm zakken. Maar dit heeft niks te maken omdat je een I5 hebt of I7. De game gebruikt namelijk maar 2 cores. En hyperthreading werkt al helemaal niet met ETS2 . Hyperthreading is in 95% van alle games en software totaal nutteloos namelijk.
Ja dat was ook de reden dat ik het ging gebruiken. Helaas werkt het niet als je Open Spaces gebruikt en daardoor het er maar weer tussenuit gehaald.Mikoe schreef op maandag 13 februari 2017 @ 18:07:
Sinds ik de IWR mod er in heb staan, zijn de graphics 's nachts veel beter (overdag ook trouwens). Hier een foto van de nacht zonder enige straatverlichting.
[afbeelding]
Geweldig hoe deze mensen dat allemaal voor elkaar krijgen. En inderdaad zoals Dolbyadt het zegt, zonder Promods was ik ook niet meer achter de pc gekropen voor ETS2. Respect
Ik had die er ook tussen staan en snel er uit gegooid. Rusmap en Southern Region stonden er ook tussen, maar dat vond me CPU niet zo leuk. Vraag me niet waarom en of het kan, maar zonder die 2 mappen zit ik nu op 35 - 40 FPS buiten de stad en rond de 20 FPS in de stad. Met die 2 mappen er bij zat ik rond de 25 FPS buiten de stad en in de stad was het gewoon niet te doen. Kwam dan nooit boven de 15 FPS uit. Maar als ik van de zomer (als het mee zit) een ander systeem ga bouwen, dan komen die mappen zo ie zo weet terugJa dat was ook de reden dat ik het ging gebruiken. Helaas werkt het niet als je Open Spaces gebruikt en daardoor het er maar weer tussenuit gehaald.
Ik kwam er laatst achter dat dat ook het werk was van ProModsMikoe schreef op maandag 13 februari 2017 @ 18:07:
Sinds ik de IWR mod er in heb staan, zijn de graphics 's nachts veel beter (overdag ook trouwens). Hier een foto van de nacht zonder enige straatverlichting.
[afbeelding]
Geweldig hoe deze mensen dat allemaal voor elkaar krijgen. En inderdaad zoals Dolbyadt het zegt, zonder Promods was ik ook niet meer achter de pc gekropen voor ETS2. Respect
ProMods verandert ook de verlichtingAnonymoussaurus schreef op maandag 13 februari 2017 @ 18:19:
[...]
Ik kwam er laatst achter dat dat ook het werk was van ProMods. Ik vroeg me al af hoe die verlichting etc er ineens zoveel beter uitzag. Want heb je het nu over ProMods met die verlichting? Of over IWR? Ik heb het idee dat ProMods dat namelijk ook veranderd.
[ Voor 3% gewijzigd door Koenvh op 13-02-2017 18:23 ]
🠕 This side up
Ik had het over IWR voor promods. zonder die mod heb ik niet het idee dat promods de nachten aanpakt.Anonymoussaurus schreef op maandag 13 februari 2017 @ 18:19:
[...]
Ik kwam er laatst achter dat dat ook het werk was van ProMods. Ik vroeg me al af hoe die verlichting etc er ineens zoveel beter uitzag. Want heb je het nu over ProMods met die verlichting? Of over IWR? Ik heb het idee dat ProMods dat namelijk ook veranderd.
Aha. Dan is dat het inderdaad.Koenvh schreef op maandag 13 februari 2017 @ 18:23:
ProMods verandert ook de verlichting
https://promods.net/viewtopic.php?f=7&t=6735
Dat zit nu standaard in ProMods
Volgens bovenstaand bericht wel. Naja, dat is misschien niet exact het antwoord op jouw vraag, maar daardoor zien de nachten er wel anders uit. De straten zijn mooier verlicht.CyberCow schreef op maandag 13 februari 2017 @ 18:23:
Ik had het over IWR voor promods. zonder die mod heb ik niet het idee dat promods de nachten aanpakt.
Dat wist ik ook nog niet. Maar ik had het over de graphics van IWR. Ik heb ook nog AI true light in me lijstje staan.Anonymoussaurus schreef op maandag 13 februari 2017 @ 18:19:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door Mikoe op 13-02-2017 18:49 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Probeer eerst even wat resource te doen voordat je dingen gaat roepen die totaal niet kloppen. De game gebruikt gewoon alle cores, de game is prima geprogrammeerd. Dat het allemaal niet zo goed loopt op de nieuwe generatie videokaarten heeft puur met directx 9 versus directx 11/12 videokaarten te maken. Dat er in veel steden een grote FPS drop komt heeft te maken met de polygon counts, en dat er meer bebouwing staat, poly counts die zijn er soms gewoon veel teveel en daar kan wel wat aan gedaan worden, maar dan wordt de kwaliteit ook weer wat minder. Volgens mij is de max Poly count 30k triangles, weet dat niet helemaal zeker.Dolbyadt schreef op maandag 13 februari 2017 @ 16:54:
@AnonymousWP, ETS2 is helaas niet optimaal geprogrammeerd daarom loopt het niet overal lekker vooral in steden gaan de fps enorm zakken. Maar dit heeft niks te maken omdat je een I5 hebt of I7. De game gebruikt namelijk maar 2 cores. En hyperthreading werkt al helemaal niet met ETS2 . Hyperthreading is in 95% van alle games en software totaal nutteloos namelijk.
[...]
[ Voor 21% gewijzigd door Barfman op 13-02-2017 21:54 ]
Ik mag mij dus een kenner noemen. Best koud in het hoge noorden of viel het meeBarfman schreef op maandag 13 februari 2017 @ 21:43:
[...]
Probeer eerst even wat resource te doen voordat je dingen gaat roepen die totaal niet kloppen. De game gebruikt gewoon alle cores, de game is prima geprogrammeerd. Dat het allemaal niet zo goed loopt op de nieuwe generatie videokaarten heeft puur met directx 9 versus directx 11/12 videokaarten te maken. Dat er in steden een grote fps drop komt heeft te maken met de polygon counts, die zijn er soms gewoon veel teveel en daar kan wel wat aan gedaan worden, maar dan wordt de kwaliteit ook weer wat minder. Volgens mij is de max Poly count 30k triangles, weet dat niet helemaal zeker.
Hier nog even wat plaatjes, was een leuke maar lastige rit, de kenners zien wel waar ik ben geweest
Onderweg naar...
[afbeelding]
Hier ging het even fout :-)
[afbeelding]
2e poging ging prima, alleen niet op tijd aangekomen, was onmogelijk om dat te doen.
[afbeelding]
In de truck was het warm, alleen toen ik eruit moest om de wegenwacht te bellen (zat wat ongemakkelijkCyberCow schreef op maandag 13 februari 2017 @ 21:53:
[...]
Ik mag mij dus een kenner noemen. Best koud in het hoge noorden of viel het mee?
Anonymoussaurus schreef op maandag 13 februari 2017 @ 17:10:
[...]
Dat heeft niet met het programmeren an sich te maken, maar met het feit dat ze nog DirectX 9 gebruiken. DirectX 11 en 12 daarentegen gaan veel beter om met je CPU. De game gebruikt wél meer dan 2 cores, want alle cores zitten rond de 40 à 50 load (ik heb vier cores). Hyperthreading is inderdaad nutteloos in de meeste gevallen. Naja, niet letterlijk nutteloos, maar de meerprijs niet waard. Hij zal vast wel ietsjes meer FPS hebben dan ik, maar dat is marginaal.
Ook eens herbegonnen na het foutlopen van ETS2 met die ROS en IWR, bleek Balkan ook wat problemen te geven dus nu een volledige loadorder aan de praat gekregen zonder ROS en Balkan. Redelijk wat afgereden maar toch maar 80.000 op de rekening staat met 1 chauffeur nog in loondienst. Zeker non-stop gereden dit weekend als je dan 300.000 op je rekening hebt staan?Fuelke schreef op maandag 13 februari 2017 @ 19:52:
Tijdje niet meer ETS2 gespeeld (denk een jaartje er tussenuit), vorige week toch nog eens vanonder het stof gehaald. Eerste werk alle mods updaten natuurlijk. Gelukkig gebruik ik niet zoveel mods (AI Traffic Pack en Painted Truck traffic pack van Jazzycat; Painted Trailer traffic, Trailer pack, new company en real gas station van Fred_be). Ook maar de DLC Vive La France gekocht.
En vervolgens het hele weekend ETS 2 zitten spelen. Bijna alle steden in Frankrijk DLC bezocht door een lading af te leveren. Wat me wel opviel bij Vive La France dat leveringen binnen dezelfde stad soms nogal ver uiteen liggen. Vroeger kon je zeg maar van Parijs naar Parijs wat afleveren en dan was het maar een paar straten van bedrijf naar bedrijf. Nu kan je wel eens van Bordeaux naar Bordeaux wat leveren en toch 100km op de teller zetten.
Ook het wagenpark en chauffeurs heb ik kunnen uitbreiden, misschien toch eens overwegen om hun levelen op gebalanceerd te zetten, alhoewel ik het veel leuker vind om zelf hun upgrade pad uit te stippelen. Vind ik wel leuk om na het rusten de inkomsten en level up's te zien langskomen. Beetje stom vind ik wel dat chauffeurs soms leeg terugkomen, als eigenaar struikel je over de vele leveringen en je AI vindt niks op te leveren.
In de haven van Marseille
[afbeelding]
Even de boel blokkeren om van de zonsondergang te genieten
[afbeelding]
Dat doe je wel goed. Probleem kan je ook oplossen door IWR eruit te gooien die conflicteert met Project Balkan en Open Spaces. Zonder IWR is er niets aan de hand.scargreg7 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:03:
[...]
Ook eens herbegonnen na het foutlopen van ETS2 met die ROS en IWR, bleek Balkan ook wat problemen te geven dus nu een volledige loadorder aan de praat gekregen zonder ROS en Balkan. Redelijk wat afgereden maar toch maar 80.000 op de rekening staat met 1 chauffeur nog in loondienst. Zeker non-stop gereden dit weekend als je dan 300.000 op je rekening hebt staan?
Klopt, had ik gelezen van jou maar ik vind IWR wel veel mooier om mee rond te rijden dus wou deze zeker behouden. Ik heb wel nooit in Open Spaces gereden dus. Vind jij persoonlijk het interessanter om in Open Spaces en Balkan te kunnen rondrijden dan de effecten van IWR?CyberCow schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:05:
[...]
Dat doe je wel goed. Probleem kan je ook oplossen door IWR eruit te gooien die conflicteert met Project Balkan en Open Spaces. Zonder IWR is er niets aan de hand.
Project Balkan heb het eraan toegevoegd maar volgens mij is dat maar heel klein. Heb eerlijk gezegd geen idee welke wegen dat daarvan zijn. Open Spaces vind wel mooi dat je echt hele lange ritten kan rijden. Het detailniveau is bedroevend zeker met ProMods vergeleken maar lekker ontspannen de eindeloze vlakte afrijden. Dus ik heb gekozen om IWR eruit te halen. Hoop dat er ooit een patch komt voor Open Spaces maar dat zal wel niet gaan gebeuren.scargreg7 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:09:
[...]
Klopt, had ik gelezen van jou maar ik vind IWR wel veel mooier om mee rond te rijden dus wou deze zeker behouden. Ik heb wel nooit in Open Spaces gereden dus. Vind jij persoonlijk het interessanter om in Open Spaces en Balkan te kunnen rondrijden dan de effecten van IWR?
Dat kan ik me wel voorstellen dat het detailniveau een pak minder is dan ProMods. In welke proportie moet ik mij hele lange ritten voorstellen? 2-3000 km tussen een stad en zonder afritten/tolwegen/etc te moeten nemen?CyberCow schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:14:
[...]
Project Balkan heb het eraan toegevoegd maar volgens mij is dat maar heel klein. Heb eerlijk gezegd geen idee welke wegen dat daarvan zijn. Open Spaces vind wel mooi dat je echt hele lange ritten kan rijden. Het detailniveau is bedroevend zeker met ProMods vergeleken maar lekker ontspannen de eindeloze vlakte afrijden. Dus ik heb gekozen om IWR eruit te halen. Hoop dat er ooit een patch komt voor Open Spaces maar dat zal wel niet gaan gebeuren.
IWR 8 schijnt ook te werken met ETS2 (=ATS mod), rij er nu mee rond en nog geen problemen ondervonden.CyberCow schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:14:
[...]
Project Balkan heb het eraan toegevoegd maar volgens mij is dat maar heel klein. Heb eerlijk gezegd geen idee welke wegen dat daarvan zijn. Open Spaces vind wel mooi dat je echt hele lange ritten kan rijden. Het detailniveau is bedroevend zeker met ProMods vergeleken maar lekker ontspannen de eindeloze vlakte afrijden. Dus ik heb gekozen om IWR eruit te halen. Hoop dat er ooit een patch komt voor Open Spaces maar dat zal wel niet gaan gebeuren.
Wel soms een aantal 100 kilometer waarbij je geen afslagen hebt of weinig veranderingen in het landschap. Heel soms kom je door een klein dorpje heen maar je kan ook enorme ijsvlaktes hebben en totale ritten van +5000km. Je moet ervan houden maar ik vind het mooi. Lees hier nou ook iets over IWR 8 en ga daar maar eens naar kijken. En anders het proberen waard. dan zet je die ertussen en teleport naar een van die steden en rij je een rit.scargreg7 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:26:
[...]
Dat kan ik me wel voorstellen dat het detailniveau een pak minder is dan ProMods. In welke proportie moet ik mij hele lange ritten voorstellen? 2-3000 km tussen een stad en zonder afritten/tolwegen/etc te moeten nemen?
Het hoge noorden is een aanrader de weg naar spitsbergen. Gisteren had iemand hier ook 3 screenshots daarvan geplaatst met daarbij de vraag of iemand het kon raden.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:02:
[...]
offtopic:
Je doet het nu dubbelop. Het is of iemand quoten, of "@" gebruiken. Nu kreeg ik namelijk 2 keer een notificatie
.
Wie heeft er nog een suggestie om naartoe te rijden? Ik ben opzoek naar mooie kleine wegen tussen de natuur door. Bijvoorbeeld met haarspeldbochten op een berg. Ik maak gebruik van de volgende mods:
- ProMods
- RusMap
- Russian Open Spaces
- Southern Region Map
[ Voor 5% gewijzigd door CyberCow op 14-02-2017 14:15 ]
Ik ga het morgen inderdaad eens uitproberen en zien of er geen gemis is naar IWRCyberCow schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:57:
[...]
Wel soms een aantal 100 kilometer waarbij je geen afslagen hebt of weinig veranderingen in het landschap. Heel soms kom je door een klein dorpje heen maar je kan ook enorme ijsvlaktes hebben en totale ritten van +5000km. Je moet ervan houden maar ik vind het mooi. Lees hier nou ook iets over IWR 8 en ga daar maar eens naar kijken. En anders het proberen waard. dan zet je die ertussen en teleport naar een van die steden en rij je een rit.
Waar ik eigenlijk IWR voor wilde gebruiken is dat de nachten ook wat donkerder zijn. Heb altijd het idee dat mijn binnenverlichting nog gewoon aanstaat en het buiten niet donker kan worden. Heb daar ook geen andere mod voor kunnen vinden die het contrast of iets aanpast.scargreg7 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:46:
[...]
Ik ga het morgen inderdaad eens uitproberen en zien of er geen gemis is naar IWR
Bedoel je het volgende?CyberCow schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:07:
Het hoge noorden is een aanrader de weg naar spitsbergen. Gisteren had iemand hier ook 3 screenshots daarvan geplaatst met daarbij de vraag of iemand het kon raden.
Southern Region het zuidelijke deel zitten aantal bospaden weet ook niet uit mijn hoofd waar deze zich precies bevinden. Maar je kan het herkennen aan de korte scherpe bochten op de kaart.
Het binnenland van Ijsland is ook heel erg mooi maar daar zou ik wel voor aanraden een krachtige vrachtwagen mee te nemen wil je daar niet vast komen te staan.
Mocht ik deze wegen tegenkomen dan schrijf ik het wel op zodat het makkelijker terug te vinden is. De wegen zijn er genoeg van. In open Spaces ook dat je ineens door het water heen moet. Maar helaas weet niet uit mijn hoofd waar dat is.
Dat is het deel van open spaces. Daar is wat minder te beleven. Vind wel mooi het uiterste noorden want dan heb je ijsplaten. Met die speed of snow mod dan merk je daar niet zo heel veel van. Het zijn lange rechte stukken daar moet je van houden. Heel bijzonder is het ook weer niet.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:57:
[...]
Bedoel je het volgende? [afbeelding]
Toen ben ik naar Longyearbyen gereden. Is inderdaad een mooie route. Is wat hier rechts in beeld zit (Rusland, tegen de grens van Finland) ook aan te raden? Ik zit momenteel in Toulouse. Wat is aan te raden om nu naartoe te gaan vanuit Toulouse? De alpen vind ik in het echt ook mooi om doorheen te rijden, maar is dat ook mooi en aan te raden, of stelt dat weinig voor?
IJsland is inderdaad erg mooi. Dat heb ik bij het begin ook meteen helemaal bereden. Heel IJsland heb ik dus al gezien. Bedankt voor je reactie.
Geld dat ook hiervoor?CyberCow schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:16:
Dat is het deel van open spaces. Daar is wat minder te beleven. Vind wel mooi het uiterste noorden want dan heb je ijsplaten. Met die speed of snow mod dan merk je daar niet zo heel veel van. Het zijn lange rechte stukken daar moet je van houden. Heel bijzonder is het ook weer niet.
Daar is het maar klein maar wel leuk om op spitsbergen rond te rijden. Je kan daar naar zo'n telescoop ding toe daar waait het heel hard wel leuk om te zien. Sneeuw rijden is altijd wel leuk om te doen. Vond het er daar wel mooi eruit zien.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:18:
[...]
Geld dat ook hiervoor? [afbeelding]
[ Voor 13% gewijzigd door CyberCow op 14-02-2017 16:27 ]
Zoals je kon zien, is het deel geel (daar was ik dus al geweest)CyberCow schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:24:
Daar is het maar klein maar wel leuk om op spitsbergen rond te rijden. Je kan daar naar zo'n telescoop ding toe daar waait het heel hard wel leuk om te zien. Sneeuw rijden is altijd wel leuk om te doen. Vond het er daar wel mooi eruit zien.
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de rest mag je het lekker zelf ontdekken dat lijkt mij wel het leukste. Maar zo heb je wel een kleine impressie.
Zie vorige post had het al verbeterd. Maar kon mij herinneren dat jij heel hoog detailniveau wilde hebben en dat heeft Open Spaces helaas niet.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:26:
[...]
Zoals je kon zien, is het deel geel (daar was ik dus al geweest). Ik bedoelde meer rechts van m'n screenshot. Toch bedankt. Ik ga zelf wel even kijken wat ik wil doen.
[ Voor 29% gewijzigd door CyberCow op 14-02-2017 16:37 ]
Klopt inderdaad. Detailniveau vind ik inderdaad belangrijk, maar rechte stukken met weinig variatie (AKA ETS 2 vanilla) vind ik doodsaai. Vandaar dat ik het vroegCyberCow schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:28:
Zie vorige post had het al verbeterd. Maar kon mij herinneren dat jij heel hoog detailniveau wilde hebben en dat heeft Open Spaces helaas niet.
Oslo naar Stavanger is ook erg mooi Barfman in "[SIM] Euro Truck Simulator 2"Anonymoussaurus schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:02:
[...]
offtopic:
Je doet het nu dubbelop. Het is of iemand quoten, of "@" gebruiken. Nu kreeg ik namelijk 2 keer een notificatie
.
Wie heeft er nog een suggestie om naartoe te rijden? Ik ben opzoek naar mooie kleine wegen tussen de natuur door. Bijvoorbeeld met haarspeldbochten op een berg. Ik maak gebruik van de volgende mods:
- ProMods
- RusMap
- Russian Open Spaces
- Southern Region Map
Ziet er gelikt uit, maar ik ben meer opzoek naar off-road wegen. Ik ga het verder maar eens uitpluizen.Barfman schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 17:13:
Oslo naar Stavanger is ook erg mooi Barfman in "[SIM] Euro Truck Simulator 2"
Nu je dat zegt ik ben daar nog nooit geweest maar het ziet er wel heel erg mooi uit.Barfman schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 17:13:
[...]
Oslo naar Stavanger is ook erg mooi Barfman in "[SIM] Euro Truck Simulator 2"
Ik vind jou Google Maps like map uiterlijk echt heel erg mooi, wat voor mod is dat?Anonymoussaurus schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:57:
[...]
Bedoel je het volgende? [afbeelding]
Toen ben ik naar Longyearbyen gereden. Is inderdaad een mooie route. Is wat hier rechts in beeld zit (Rusland, tegen de grens van Finland) ook aan te raden? Ik zit momenteel in Toulouse. Wat is aan te raden om nu naartoe te gaan vanuit Toulouse? De alpen vind ik in het echt ook mooi om doorheen te rijden, maar is dat ook mooi en aan te raden, of stelt dat weinig voor?
IJsland is inderdaad erg mooi. Dat heb ik bij het begin ook meteen helemaal bereden. Heel IJsland heb ik dus al gezien. Bedankt voor je reactie.
Dat is deze mod:FastFred schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 17:27:
Ik vind jou Google Maps like map uiterlijk echt heel erg mooi, wat voor mod is dat?
Ik vind het wel jammer dat je alleen een heel klein stukje Rusland hebt in het westen. Open Spaces is weer het oude grijze erachter. Deze mod gebruik ik ook omdat je anders die grijze achtergrond van de PROZOMA mod (verbinding tussen RusMap en Open Spaces) hebt.FastFred schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 17:27:
[...]
Ik vind jou Google Maps like map uiterlijk echt heel erg mooi, wat voor mod is dat?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq