Dolbyadt schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:43:
Wauw want een mooi km stand heb je daar met jouw vrachtwagen. En nooit tussendoor een ander merk gereden? Ik heb met mijn Scania RJL ruim 100K gereden maar ben nu even tijdelijk met een DAF XF euro6 aan het rijden voor even wat anders. Maar de Scania blijft mij favoriet. Ben nu eigenlijk aan het wachten op de Scania S model.
PS: Welke mod gebruik je voor de lampen?
[...]
Ik heb bijna alles met de MAN gereden. Alleen toen ik level 25 bereikte toch even de Scania geprobeerd. Heb daar iets van 20.000km mee gereden en ook nog even met de Volvo 750pk iets van 5.000km. Dat zijn dus kilometers die te verwaarlozen zijn. Het blijft toch voor mij bij de MAN. Vind dat de mooiste vrachtwagen op de nieuwe Actros na, die was er helaas nog niet toen ik met ETS2 begon. Nu is het ook wel weer zonde om alsnog met de Actros te gaan beginnen. Die gebruik ik dan maar voor The Dutch Map.
Hoop nog een keer 1.000.000km te halen.
De Mod die ik gebruik voor de Xenonverlichting is: Xenon_far
https://ets2.lt/en/xenon-lights-2/ (denk dat het deze is maar weet het niet meer zeker
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:33:
[...]
Dat probleem is inderdaad erg raar, maar ik heb het alleen bij die steden en dorpjes die heel dicht op elkaar zitten. Hij herkent ze niet als "ontdekt", maar gewoon als "onontdekt". Ik zal vanmiddag of vanavond even wat screenshots maken (mits ik daar tijd voor heb). Bedankt voor het uitpluizen trouwens

. Wel raar, want heb er nooit last van gehad volgens mij. Wellicht is het een bug in ROS 3.4? Weet niet of het sindsdien optreedt.
Vet lange rit zeg! Ik ga ook maar het noorden van Rusland opzoeken binnenkort, maar dan met een hele lichte vracht

.
Vind het ook maar een raar probleem van jou zeker omdat ik er geen last van heb. Kan je wel daar naar een bedrijf gaan en dan een lading accepteren? Word het op de kaart wel geel de plaatsnamen als je ze hebt ontdekt of alleen de wegen? Bedoel je nou dat het probleem met de richtingaanwijzer optreed sinds Open Spaces 3.4 of het probleem van jou met de plaatsen waar geen lading in aangeklikt kan worden? Wat betreft de richtingaanwijzer weet ik niet zeker of het komt door Open Spaces 3.4 want ik heb die geupdate maar daarbij nog een aantal andere dingen gelijktijdig geupdate.
Zonder Open Spaces is het haast geen doen om een hele lange rit te rijden. Van mij hoeft het dan geen hele lichte vrachtwagen te zijn. Eenmaal op snelheid lopen ze allemaal 90. Het klimmen duurt wat langer maar dat neem ik dan wel voor lief. Vind dat juist het leuke van Open Spaces om hele lange ritten te kunnen hebben en die dan echt proberen schadevrij uit te rijden. Is best wel lastig met de Russische AI. Maar het kan wel. Dit is overigens niet mijn langste rit. Dat was een rit van Inta (Rusland, Open Spaces) naar Reykjavik (Ijsland, ProMods) over een afstand van 11.633km.
Is alweer een tijdje terug maar toch een linkje naar wat screenshots van die rit:
CyberCow in "[SIM] Euro Truck Simulator 2"
[
Voor 45% gewijzigd door
CyberCow op 24-02-2017 12:52
]