Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:57
FastFred schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:29:
Jup, de eerste post van dubbele trailers was ook al weer uit 2011 :P
Ja en volgens mij was er ook een trailer met stuur assen te zien in een promo screenshot van de France DLC.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glekke55
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06-02 12:35
jalihaag schreef op donderdag 22 december 2016 @ 21:54:
[...]

Het eerste bestand unzippen met 7zip en de rest doet die zelf.
Heb ik meermaals getest maar werkt niet, zowel met 7zip als met winrar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe oud is die versie van Winrar, heb het eens geprobeerd met een versie uit 2008, dat ging niet zo best :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scargreg7
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 09-01-2024
jalihaag schreef op donderdag 22 december 2016 @ 21:59:
[...]

Wel de goede def file aan gemaakt ? dus met rusmap.
Inderdaad is ook een vereiste dat je de goede def file aanmaakt van promods.
En probeer anders eens enkel de mods te selecteren in de volgorde die ik gezet heb. Als dat lukt kun je de rest toevoegen en zien welke het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glekke55
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06-02 12:35
FastFred schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 08:29:
Hoe oud is die versie van Winrar, heb het eens geprobeerd met een versie uit 2008, dat ging niet zo best :P
Moet ik eens nakijken, pc is nog geen jaar oud dus zal wel een recente versie zijn denk ik. 7Zip heb ik gisteren voor de eerste keer gedownload dus zal ook wel de recentste zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
ProMods 2.15 is beschikbaar. Nu met DLC France en een aantal nieuwe steden in Estland en Letland.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-05 14:50
FastFred schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:01:
Oh yes, vandaag laatste werkdag dus de komende week vermaak ik me dus wel :D
Dat wordt een goede kerstvakantie inderdaad, ga mn modprofiel weer eens aanslingeren!

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 704257

Na maanden geen ETS2 gespeeld te hebben ga ook ik het vandaag maar weer eens spelen. Loop flink achter met updates van alles, denk dat ik maar eens een nieuw profiel maak met een kleine XP boost + klein extra startersbedragje zodat ik weer lekker kan touren.

Zag net dat de nieuwe Scania ook al als mod beschikbaar is, iemand al ervaring mee?
En moet ik nog uitkijken met de nieuwste versie van Promods/Rusmap en ETS2 zelf of is dit allemaal compatibel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
scargreg7 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 08:47:
[...]

Inderdaad is ook een vereiste dat je de goede def file aanmaakt van promods.
En probeer anders eens enkel de mods te selecteren in de volgorde die ik gezet heb. Als dat lukt kun je de rest toevoegen en zien welke het probleem is.
Ja natuurlijk heb ik de goede file aangemaakt in ProMods. Weet niet wat het is. Denk met kerst een keer alles rustig aan een voor een terug gaan voeren met de hoop het dan opgelost word. Helaas zo net voor de kerst het daar een beetje te druk voor.

Hetgeen van de gestuurde trailers in het filmpje dat zou wel echt super zijn. Nu heb je speciale vrachten die haast niet mogelijk zijn omdat je niet alle bochten door kan komen. Maar we wachten af. Denk eerlijk gezegd het puur is voor het filmpje want wat al opgemerkt is er word al jaren dingen beloofd die er helaas niet in gaan komen.

Dat ProMods met een nieuwe update is gekomen is mooi maar toch wacht ik nog eventjes totdat de niet steam versie van Frankrijk DLC erbij komt.

Verder wil ik iedereen alvast hele mooie kerst gaan wensen. En voor de mensen die niets met de kerst hebben ga lekker rondrijden. Ik ga dat denk ik ook doen heb niets met kerst >:) .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jalihaag
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-03-2024
Anoniem: 704257 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:21:
Na maanden geen ETS2 gespeeld te hebben ga ook ik het vandaag maar weer eens spelen. Loop flink achter met updates van alles, denk dat ik maar eens een nieuw profiel maak met een kleine XP boost + klein extra startersbedragje zodat ik weer lekker kan touren.

Zag net dat de nieuwe Scania ook al als mod beschikbaar is, iemand al ervaring mee?
En moet ik nog uitkijken met de nieuwste versie van Promods/Rusmap en ETS2 zelf of is dit allemaal compatibel?
De nieuw Scania S die nu overal aan geboden wordt is fake.Daar zit het oude interieur nog in.
Met de kerstdagen komt er een goede uit.die is gemaakt door shoofer die is wel helemaal nieuw.

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-05 16:18
Dag mede truckers.

Ik het ETS2 al vanaf een paar weken na de release en er is veel ontwikkeling erbij gekomen maar het probleem is dat ik het onrealistisch vind om met het toetsenbord te spelen ipv een wheel.

Nu is mijn vraag: welk wheel raden jullie aan om verder te gaan met ETS2? Natuurlijk moet het een 900 graden stuur zijn.

Mijn voorkeuren gingen uit naar een Driving Force GT tweedehands (goedkoop maar wel minder realistisch ivm schakelen), de G27 (leek mij de betere versie maar wel tweedehands. Ik zie ze voor rond de 170 gaan) of de G29 ( nieuw of tweedehands. Tweedehands is mijn voorkeur ivm de hoge nieuwprijs).

Graag wil ik van jullie horen wat ik het beste kan pakken. Andere sturen mogen ook geadviseerd worden. Mijn budget is rond de 200 euro maar het probleem is als ik het niet leuk meer vind ( wat ik eerlijk gezegd niet denk) is die 200 euro dan ook weggegooid.

Graag jullie advies :)

Edit: dit is getypt op een telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeanke117 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 17:19:
Dag mede truckers.

Ik het ETS2 al vanaf een paar weken na de release en er is veel ontwikkeling erbij gekomen maar het probleem is dat ik het onrealistisch vind om met het toetsenbord te spelen ipv een wheel.

Nu is mijn vraag: welk wheel raden jullie aan om verder te gaan met ETS2? Natuurlijk moet het een 900 graden stuur zijn.

Mijn voorkeuren gingen uit naar een Driving Force GT tweedehands (goedkoop maar wel minder realistisch ivm schakelen), de G27 (leek mij de betere versie maar wel tweedehands. Ik zie ze voor rond de 170 gaan) of de G29 ( nieuw of tweedehands. Tweedehands is mijn voorkeur ivm de hoge nieuwprijs).

Graag wil ik van jullie horen wat ik het beste kan pakken. Andere sturen mogen ook geadviseerd worden. Mijn budget is rond de 200 euro maar het probleem is als ik het niet leuk meer vind ( wat ik eerlijk gezegd niet denk) is die 200 euro dan ook weggegooid.

Trucks zijn in het echt volgens mij gewoon automatisch, dus veel schakelen hoef je niet ;). Als je alleen maar ETS speelt, en geen race games, kun je prima de Driving Force GT kopen. Ik heb hem voor 70 euro tweedehands gekocht (was maar een paar keer gebruikt), en doe er ook andere racespellen mee. Werkt perfect.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 17:32:
[...]

Trucks zijn in het echt volgens mij gewoon automatisch, dus veel schakelen hoef je niet ;). Als je alleen maar ETS speelt, en geen race games, kun je prima de Driving Force GT kopen. Ik heb hem voor 70 euro tweedehands gekocht (was maar een paar keer gebruikt), en doe er ook andere racespellen mee. Werkt perfect.
Je hebt gelijk. Ik kan altijd nog een ahifter ebrij kopen. Maar gaat Logitech nog wel de drivers voor de Driving Forcw GT bijwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeanke117 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 17:37:
Je hebt gelijk. Ik kan altijd nog een ahifter ebrij kopen. Maar gaat Logitech nog wel de drivers voor de Driving Forcw GT bijwerken?
Nee. Die drivers zijn al een tijdje niet geüpdatet, maar dat is niet nodig. Werkt prima met Windows 10. Ik zou wel even dit topic doorlezen, mocht je ooit problemen krijgen: Stuur en gaspedalen worden wel herkend, maar werken niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-01-2024
Meh, zou toch liever een tweedehands G27 kopen, onder het motto als je het doet kun je het beter goed doen.

Je krijgt extra knoppen voor allerlei dingen in en aan je truck en handmatig schakelen of met een sequentieel geschakelde bak geeft echt wat extra's

Kan niet in je portomenee kijken maar als die het toelaat zou ik het zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zelf de Logitech G27 en dat is een prima stuur voor ETS2. veel knoppen waar je de ruitenwisser, richtingaanwijzer en cruisecontrol mee kan regelen. Wat hierboven ook al word gezegd je dan kan veel leuker handmatig schakelen. Zou zonde zijn als je dan toch 200 euro uit wil geven om dan een stuur te kopen waar je niet alles mee kan doen. Neem aan dat je stuur jaren mee moet gaan en tegen die tijd zijn de wensen misschien wel veranderd en kan je alsnog een ander stuur kopen.

Wat betreft de drivers heb nog nooit problemen ondervonden en gebruik de drivers die op de CD staan die erbij geleverd was.

Nadeel van de Logitech G27 is wel dat je merkt dat het draaien over tandwielen gaat en maakt hem ook best luidruchtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:39
Jeanke117 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 17:37:
[...]

Ik heb zelf een tweedehands G25 gekocht. Voordeel is dat deze een shifter heeft die je kan omschakelen van H naar sequentieel. Nadeel is dat je minder knoppen op het stuur hebt dan bij de G27.

Wel heel tevreden met het stuur.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284893

Heb hier ook een G25, heel tevreden van (al vervloek ik wel de kabels, aangezien ik deze niet permanent kan laten staan). De FFB motor is wel relatief luid vind'k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wild Chocolate schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 19:55:
[...]

Ik heb zelf een tweedehands G25 gekocht. Voordeel is dat deze een shifter heeft die je kan omschakelen van H naar sequentieel. Nadeel is dat je minder knoppen op het stuur hebt dan bij de G27.

Wel heel tevreden met het stuur.
De G27 kan ook sequentieel, met een beetje gepruts: :+

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indifined1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:20
Jeanke117 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 17:19:
Dag mede truckers.

170 is echt te veel voor een g27 imho, ik heb 70 voor de mijne betaald (nu was dat ook wel schandalig goedkoop) maar een g27 moet voor 120 zeker lukken, een g25 voor 100 en een dfgt voor 60. Gewoon kwestie van geduld hebben. Wel is het in de zomer gemakkelijker een goede deal te scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:39
Was laatst iemand die een G25 voor 15 euro gescoord had bij een kringloopwinkel, die mazzel heb ik nou nooit. Maar ik kan me dan ook niet herinneren wanneer ik voor het laatst in een kringloopwinkel was...

Was hier: Gnermo in "Het grote 'show je race-rig' topic"

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
Ik zat zelf ook te denken om F1 2016 te kopen als ik dan toch een stuur heb. Bij de lokale Mediamarkt stond die klaargezet om erop te spelen en het was echt gaaf!

Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb besloten om de G27 te kopen aangezien de G29 mij wat te duur is. Het zou mooi zijn om een actie te zien van een G29 die tweedehands wordt verkocht voor 200 inclusief verzending :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb jaren geleden eens een 2e hands G25 gekocht voor € 150,- ofzo. Geen seconde spijt van gehad.
[...]

Ik vind de automaat in ETS2 nog altijd niet goed genoeg. Als je accelereert naar 80km/h en de cruise control erop gooit dan blijft hij eigenwijs in de 11e versnelling hangen, terwijl er gemakkelijk naar 12 geschakeld kan worden.

Als je plankgas geeft in een vrachtwagen, in ieder geval in de spiksplinternieuwe Actros op het werk (heb een paar keer mee gereden) dan schakelt hij gewoon bij 1500rpm en niet bij 2000rpm zoals in de game (kickdown).

Daarom schakel ik altijd handmatig (ik heb alles dat op automatisch kan, op handmatig staan). Enige voordeel van de automaat is dat als je 85km/h in het geheugen van de cruise control hebt staan en je rijd 40km/h, dat de vrachtwagen het accelereren en schakelen automatisch doet, maar blijft alsnog in de 11e versnelling hangen, tot dat je doortrekt naar 89, laat de automaat schakelen naar de 12e versnelling en vervolgens terug laten zakken naar de gewenste snelheid (voor mij 85km/h).

[ Voor 99% gewijzigd door FastFred op 23-12-2016 23:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:57
[...]

Nee dat is (gelukkig) niet waar. Ik schakel elke dag met veel plezier handmatig in mijn daf en heb dat ook altijd gedaan. Mijn werkgever wil het liefste ook alleen maar handgeschakelde trucks omdat die minder storings gevoelig zijn. Nu is in de praktijk dat verschil niet zo groot meer tenzij je een auto op gaat rijden tot boven de 1.5 miljoen kilometer ofzo.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:59

MsG

Forumzwerver

Ik heb onlangs met moeite een G27 stuur + shifter (minus pedalen, die had ik al) gekocht voor 90. De gestelde 120,- van hierboven gaat moeilijk worden, het stuurtje is behoorlijk populair en veel mensen bieden er flink meer voor. Ook omdat deze niet meer gemaakt wordt en de G29 op veel vlakken een verslechtering is. Denk dat je voor de 150 wel iets kan hebben. Let er wel op dat je ziet dat hij nog kan kalibreren bij aankoop, met dit soort populaire producten wordt je namelijk soms goed getild. Ik zou hem ook alleen ophalen.

G25 heeft mijns inziens te weinig knoppen op het stuur. Vind de 6 knoppen van de G27 al wat weinig soms. Ook de shifter is fijn en de pedalen voelen degelijk.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 23:15:
Ik vind de automaat in ETS2 nog altijd niet goed genoeg. Als je accelereert naar 80km/h en de cruise control erop gooit dan blijft hij eigenwijs in de 11e versnelling hangen, terwijl er gemakkelijk naar 12 geschakeld kan worden.

Als je plankgas geeft in een vrachtwagen, in ieder geval in de spiksplinternieuwe Actros op het werk (heb een paar keer mee gereden) dan schakelt hij gewoon bij 1500rpm en niet bij 2000rpm zoals in de game (kickdown).

Daarom schakel ik altijd handmatig (ik heb alles dat op automatisch kan, op handmatig staan). Enige voordeel van de automaat is dat als je 85km/h in het geheugen van de cruise control hebt staan en je rijd 40km/h, dat de vrachtwagen het accelereren en schakelen automatisch doet, maar blijft alsnog in de 11e versnelling hangen, tot dat je doortrekt naar 89, laat de automaat schakelen naar de 12e versnelling en vervolgens terug laten zakken naar de gewenste snelheid (voor mij 85km/h).
Ik heb die nieuwe transmissie erin gezet waardoor ik - als ik handmatig zou schakelen - maar 6 keer hoef te schakelen. Het enige voordeel wat ik zou vinden met handmatig schakelen in Euro Truck Simulator 2, is als ik bijvoorbeeld met een zware vracht een stijle helling op moet. Maar volgens mij gaat de vrachtwagen automatisch naar een hoog toerental als je een stijle helling op moet, toch?
AtlAntA schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 23:54:
Nee dat is (gelukkig) niet waar. Ik schakel elke dag met veel plezier handmatig in mijn daf en heb dat ook altijd gedaan. Mijn werkgever wil het liefste ook alleen maar handgeschakelde trucks omdat die minder storings gevoelig zijn. Nu is in de praktijk dat verschil niet zo groot meer tenzij je een auto op gaat rijden tot boven de 1.5 miljoen kilometer ofzo.
Misschien niet alle. Maar de meeste nieuwe zijn toch wel gewoon standaard een automaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 01:44:
[...]

Ik heb die nieuwe transmissie erin gezet waardoor ik - als ik handmatig zou schakelen - maar 6 keer hoef te schakelen. Het enige voordeel wat ik zou vinden met handmatig schakelen in Euro Truck Simulator 2, is als ik bijvoorbeeld met een zware vracht een stijle helling op moet. Maar volgens mij gaat de vrachtwagen automatisch naar een hoog toerental als je een stijle helling op moet, toch?

[...]

Misschien niet alle. Maar de meeste nieuwe zijn toch wel gewoon standaard een automaat?
Ja, maar verwacht niet dat de automaat is zoals in het echt. Een van de redenen dat ik uiteindelijk toch schakel ben gaan rijden is omdat de automaat soms echt niet weet wat ie wil.

Vooral op de snelweg zit ie constant tussen 11 en 12 te schakelen, zodra je gas geeft gaat ie gelijk terug naar de 11 en dat is totaal niet nodig. Zolang je geen superzware dingen trekt kan ie vrij veel hebben in de 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-05 14:50
MsG schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 00:08:
Ik heb onlangs met moeite een G27 stuur + shifter (minus pedalen, die had ik al) gekocht voor 90. De gestelde 120,- van hierboven gaat moeilijk worden, het stuurtje is behoorlijk populair en veel mensen bieden er flink meer voor. Ook omdat deze niet meer gemaakt wordt en de G29 op veel vlakken een verslechtering is. Denk dat je voor de 150 wel iets kan hebben. Let er wel op dat je ziet dat hij nog kan kalibreren bij aankoop, met dit soort populaire producten wordt je namelijk soms goed getild. Ik zou hem ook alleen ophalen.

G25 heeft mijns inziens te weinig knoppen op het stuur. Vind de 6 knoppen van de G27 al wat weinig soms. Ook de shifter is fijn en de pedalen voelen degelijk.
Lol waarom zou de g29 op veel vlakken een verslechtering zijn? Verklaar je nader.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 10:52:
[...]

Lol waarom zou de g29 op veel vlakken een verslechtering zijn? Verklaar je nader.
Er zijn wel een paar nadelen van de Logitech G29(0) tov de Logitech G27.
- De prijs is bijna dubbel zo hoog
- Geen shifter bijgeleverd
- Het lijkt niet meer op een autostuur maar op een controler met ring erom
- Mocht je toch een shifter kopen dan zitten daar geen knoppen meer bij
Afbeeldingslocatie: https://www.truegamers.com.my/image/truegamers/image/cache/data/all_product_images/product-1893/1-600x600.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ter info: de ProMods website is op dit moment off-line door een gerichte aanval van kwaadwillenden. De website is om verdere schade te voorkomen uitgeschakeld, er is geen informatie gestolen, echter omdat we veiligheid serieus nemen wordt de gehele server geformatteerd en opnieuw geïnstalleerd.

Dit is een bijzonder pijnlijke actie precies op Kerstavond om onze 2.15 release te frustereren.
Er stonden tevens nog 5 andere websites van mij op deze server en die zijn verder onaangeroerd.

We vragen om geduld terwijl we dit probleem oplossen.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Pffff, wat een etters, sterkte met dit ongewenste kerstcadeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 07:53:
Ja, maar verwacht niet dat de automaat is zoals in het echt. Een van de redenen dat ik uiteindelijk toch schakel ben gaan rijden is omdat de automaat soms echt niet weet wat ie wil.

Vooral op de snelweg zit ie constant tussen 11 en 12 te schakelen, zodra je gas geeft gaat ie gelijk terug naar de 11 en dat is totaal niet nodig. Zolang je geen superzware dingen trekt kan ie vrij veel hebben in de 12.
En daarom heb ik dus voor de versnellingsbak gekozen met 6 versnellingen. Dan kan ik harder doortrekken :). Bij de Logitech Driving Force GT heb je dus een sequentiele pook. Is misschien iets minder realistisch, maar omdat je bij de G25 volgens mij maar 5 keer kan schakelen (5 versnellingen). Hoe zit dit dan bij Euro Truck Simulator 2? Als je namelijk een vrachtwagen hebt met 12 versnellingen, hoe moet je dan naar die 12 gaan? Want je kan dan toch maar 5 keer schakelen?
ScuL schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 11:57:
Ter info: de ProMods website is op dit moment off-line door een gerichte aanval van kwaadwillenden. De website is om verdere schade te voorkomen uitgeschakeld, er is geen informatie gestolen, echter omdat we veiligheid serieus nemen wordt de gehele server geformatteerd en opnieuw geïnstalleerd.

Dit is een bijzonder pijnlijke actie precies op Kerstavond om onze 2.15 release te frustereren.
Er stonden tevens nog 5 andere websites van mij op deze server en die zijn verder onaangeroerd.

Goed dat jullie ons op de hoogte houden, en ons inlichten over het probleem. Is wel erg zuur zeg. Dus de hele 'FTP server' + webserver moet geformatteerd worden en opnieuw geïnstalleerd worden? Dat zal wel wat tijd gaan kosten denk ik zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martijnm71
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 12:15:
[...]

En daarom heb ik dus voor de versnellingsbak gekozen met 6 versnellingen. Dan kan ik harder doortrekken :). Bij de Logitech Driving Force GT heb je dus een sequentiele pook. Is misschien iets minder realistisch, maar omdat je bij de G25 volgens mij maar 5 keer kan schakelen (5 versnellingen). Hoe zit dit dan bij Euro Truck Simulator 2? Als je namelijk een vrachtwagen hebt met 12 versnellingen, hoe moet je dan naar die 12 gaan? Want je kan dan toch maar 5 keer schakelen?

[...]

Goed dat jullie ons op de hoogte houden, en ons inlichten over het probleem. Is wel erg zuur zeg. Dus de hele 'FTP server' + webserver moet geformatteerd worden en opnieuw geïnstalleerd worden? Dat zal wel wat tijd gaan kosten denk ik zo.
Je kunt met een knopje/of toets naar de hogere range gaan en daar zit dan 7 tm 12 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284893

[...]

[...]

Je hebt er wel zes, achteruit zit 'onder' de 6e (letterlijk induwen). Bij mij switch ik met het knopje linksboven de shifter om de verdere versnellingen te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breakske
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-03-2021
Niet te snappen!
Gisteren was er ook een zware aanval op Steam, die lag er enkele uren uit!
Het zou van 3 plaatsen tegelijk zijn gebeurd, de daders hebben het opgeëist op een twitter account dat ondertussen alweer gedeletet is..
Ze hebben dus niet alleen Steam gegijzeld, maar ook meer dan 14.000.000 gebruikers en iedereen daarrond.
Nu is blijkbaar Promods aan de beurt, waarom toch? Zouden ze het alleen voor de kik doen? Pff.

Breakske https://www.worldoftrucks.com/en/online_profile.php?id=807827

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Breakske schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 13:36:
Niet te snappen!
Het zou van 3 plaatsen tegelijk zijn gebeurd, de daders hebben het opgeëist op een twitter account dat ondertussen alweer gedeletet is..
Ze hebben dus niet alleen Steam gegijzeld, maar ook meer dan 14.000.000 gebruikers en iedereen daarrond.
Nu is blijkbaar Promods aan de beurt, waarom toch? Zouden ze het alleen voor de kik doen? Pff.
Zou me niets verbazen als het Lizard Squad is/was. Zij hebben vorig jaar ook Xbox en Playstation plat gegooid tijdens de feestdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Sn3gG3l schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 10:52:
[...]

Minder knoppen
Duurder dan een tweedehands G27 en dan heb je nog niet eens een shifter
Kinderlijke versieringen op het stuur

Tuurlijk als je iets nu per se nieuw wil in dat segment, is er volgens mij weinig anders dan een G29. Maar ik raad iedereen aan eerder een normaalgebruikte G27 aan dan nieuw de G29.
[...]

Daar zijn diverse mogelijkheden voor:

1. Je gebruikt een knopje om te wisselen tussen een bereik van 1-6 naar 7-12. Hierbij wissel je dus enkel na de 6 en als je terug wil vanaf 7

2. Je gebruikt een knopje voor het wisselen tussen de even versnellingen, en voor de oneven. Het zogenaamde high en low. Dan heb je dus standaard 1, 3 , 5, 7, 9, 11 en met het knopje heb je dan 2, 4, 6, 8, 10, 12. Dit lijkt onlogisch maar ik vind het veel fijner. Je kan namelijk vaak genoeg wel wat versnellingen overslaan bij een truck, en dan heb ik in de praktijk juist minder vaak dat wisselknopje nodig. En als je even snel extremer moet schakelen, bijv van de 10 ineens naar de 2 ofzo, dan kan dat bereik zonder een knopje, terwijl je bij optie 1 dan eerst weer met dat knopje moet pielen.

3. Een commerciële shifter-bovenkant kopen bijv van: http://csio.tech/ die voorziet in 2 extra knoppen als ik het goed heb. 1 voor het bereik te selecteren, en 1 voor de high en low per versnelling. Dit is wel duur en serieus. Iemand in dit topic heeft hem. Zit er zelf weleens aan te denken dit op basis van een echte schakelpook eens een keer na te maken. Of iets met een los bluetooth-apparaatje met 2 knoppen en dat wegwerkt in een bepaalde schakelpook.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breakske
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-03-2021
Phantom Squad hadden het opgeëist.
YouTube: Steam down 23-12-2016 PhantomNations Attack
YouTube: Steam Servers Down! 23 December 2016 Under DDOS Attacks!
Op die dagen treffen ze natuurlijk de meeste mensen, maar ze kunnen misschien beter andere "organisaties" aanpakken, waarbij de gehele maatschappij van kan genieten.. ;)
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 13:38:
[...]

Zou me niets verbazen als het Lizard Squad is/was. Zij hebben vorig jaar ook Xbox en Playstation plat gegooid tijdens de feestdagen.

Breakske https://www.worldoftrucks.com/en/online_profile.php?id=807827

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Breakske schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 13:36:
Niet te snappen!

[...]
ProMods was geen DDOS zoals bij Steam het geval was. Waarom ProMods een doelwit was weet ik niet, ProMods is niet groot genoeg om mee te kunnen pochen, ze lopen er geen echte financiële schade mee op etc... Mochten ze 't alleen gedaan hebben "omdat het kan", dan moeten ze toch maar 'ns kritisch naar hun tijdsbesteding gaan kijken.

Het blijft uiteraard wel vervelend

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
Hier ben ik weer!

Zijn er misschien geïnteresseerde die ETS2 Multiplayer spelen of willen spelen? We kunnen bijvoorbeeld een Tweakers VTC van maken of gewoon onze namen doorgeven en die dan toevoegen in onze Steam? Dan kunnen we ook lekker kletsen over wat er allemaal gebeurd?

Of prefereren jullie liever om single player te spelen en dan gebruik te kunnen maken van al jullie geïnstalleerde mods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Single player, en verder niets, MP een paar keer geprobeerd maar het gaat er kapot van de idioten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeanke117 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 14:53:
Hier ben ik weer!

Zijn er misschien geïnteresseerde die ETS2 Multiplayer spelen of willen spelen? We kunnen bijvoorbeeld een Tweakers VTC van maken of gewoon onze namen doorgeven en die dan toevoegen in onze Steam? Dan kunnen we ook lekker kletsen over wat er allemaal gebeurd?

Of prefereren jullie liever om single player te spelen en dan gebruik te kunnen maken van al jullie geïnstalleerde mods?
Volgens mij gebeurt dat al, al weet ik dat niet zeker.

Ik zelf speel geen MP, in eerste instantie omdat mijn FOV mod niet werkte (nu kan ik als het goed is mijn FOV in het spel aanpassen), en ik anders misselijk word van het fisheye effect, maar ook omdat ETS2MP vol idioten zit :/

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
Koenvh schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 15:06:
[...]

Volgens mij gebeurt dat al, al weet ik dat niet zeker.

Ik zelf speel geen MP, in eerste instantie omdat mijn FOV mod niet werkte (nu kan ik als het goed is mijn FOV in het spel aanpassen), en ik anders misselijk word van het fisheye effect, maar ook omdat ETS2MP vol idioten zit :/
Dat laatste wat je zegt is waar. Ik heb daarom ook twee accounts. Eentje is voor de single palyer met non cheated money en de tweede is voor MP waar ik wel money cheat omdat er idioten rijden die schade aan je auto brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeanke117 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 15:09:
[...]

Dat laatste wat je zegt is waar. Ik heb daarom ook twee accounts. Eentje is voor de single palyer met non cheated money en de tweede is voor MP waar ik wel money cheat omdat er idioten rijden die schade aan je auto brengen.
Geld is het probleem niet, ik heb meer dan ik kan uitgeven, maar waarom zou ik online willen rijden met al die idioten?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
Koenvh schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 15:11:
[...]

Geld is het probleem niet, ik heb meer dan ik kan uitgeven, maar waarom zou ik online willen rijden met al die idioten?
Ik begrijp wel wat je bedoelt maar zoveel idioten zijn er toch echt niet meer of dat ligt aan mij. Soms staan ze gewoon midden op de weg of rammen jou maar dat gebeurt niet zo vaak meer hoor. Ik zou het toch maar weer eens proberen.

In de grotere steden is het inderdaad nogal druk, denk aan Rotterdam, Amsterdam etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Jeanke117 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 15:15:
[...]

Ik begrijp wel wat je bedoelt maar zoveel idioten zijn er toch echt niet meer of dat ligt aan mij. Soms staan ze gewoon midden op de weg of rammen jou maar dat gebeurt niet zo vaak meer hoor. Ik zou het toch maar weer eens proberen.

In de grotere steden is het inderdaad nogal druk, denk aan Rotterdam, Amsterdam etc.
Dat het soms gebeurt is voor mij reden genoeg om er ver vandaan te blijven, samen met het gebrek aan ander verkeer natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door martijnm71 op 24-12-2016 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Laatst online: 21:22
Jeanke117 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 23:01:

Ik heb besloten om de G27 te kopen aangezien de G29 mij wat te duur is. Het zou mooi zijn om een actie te zien van een G29 die tweedehands wordt verkocht voor 200 inclusief verzending :P
De G29 is regelmatig in de aanbieding bij Amazon.co.uk zoals nu bijvoorbeeld
https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B00YUOVBZK/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indifined1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:20
Wel is het nu de verkeerde tijd om stuurtjes te kopen, in de zomer liggen de prijzen beduidend lager. Wel is het zo dat als je een beetje handig ben ook best een defecte G25/G27 kan kopen, er is weinig wat met een beetje inzicht en soldeer skills niet te fixen is (meestal kabeltje stuk of mosfets gefrituurd of encoderwieltje stuk).

Ik heb vorige week nog een G25 verkocht voor €90, die had ik defect gekocht en na een avondje knutselen weer perfect werkend.

150 euro voor een gebruikte G25/G27 is echt duidelijk te veel, dat betaalde ik een jaar 7 geleden voor mijn G25 nieuw (welke overigens nog steeds prima functioneert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Laatst online: 21:22
indifined1 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 16:34:
Wel is het nu de verkeerde tijd om stuurtjes te kopen, in de zomer liggen de prijzen beduidend lager. Wel is het zo dat als je een beetje handig ben ook best een defecte G25/G27 kan kopen, er is weinig wat met een beetje inzicht en soldeer skills niet te fixen is (meestal kabeltje stuk of mosfets gefrituurd of encoderwieltje stuk).

Ik heb vorige week nog een G25 verkocht voor €90, die had ik defect gekocht en na een avondje knutselen weer perfect werkend.

150 euro voor een gebruikte G25/G27 is echt duidelijk te veel, dat betaalde ik een jaar 7 geleden voor mijn G25 nieuw (welke overigens nog steeds prima functioneert)
nogmaals voor €165 heb je een nieuwe g29, dat is gewoon een prima prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
Ik heb een advertentie gezien voor een Logitech DFGT stuurtje bij mij in de buurt.

Link naar Marktplaats:http://www.marktplaats.nl/a/spelcomputers-en-games/spelcomputers-sony-playstation-onderdelen-en-toebehoren/m1105451243-ps3-ps4-pc-logitech-driving-force-gt.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=24

Ik wou even mededelen dat die biedingen nergens op slaan lol.
Voor de rest zie ik geen enkele andere op tweakers en Marktplaats die wat bij mij in de buurt zijn. De G27 kan ik ook nergens vinden, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heel erg vervelend voor jullie dat zoiets gebeurd. Dan denk je het trotse werk te kunnen delen met de geïnteresseerde en gebeurd er dit. Als het op jou gericht was dan hadden ze jou websites er wel bij kunnen betrekken. Hoop dat jullie goede back-ups hebben en op die manier het toch redelijk snel weer op de rit kunnen hebben en hopen er niet weer een aanval tegen jullie gericht gaat zijn.

Er is een samenwerking tussen jullie en de mensen van RusMap. Hebben zij hier niet ook last van?

Verder toch prettige kerstdagen en veel succes met het herstel van deze nutteloze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:36

NoFearCreations

3DPrint the world!

Heb ETS ook weer eens opgepakt na het heel lang niet te hebben gedaan. On gelijk alweer een probleem te hebben. Heb als enige mod op dit moment de Scania V8 geluiden van Kriechbaum. Heeft heel even gewerkt, maar nu hoor ik alleen het standaard geluid. Staan beide enabled in de mod manager, heb een Scania Streamline Highline met een 620, 8 cilinder, maar hij pakt het geluid niet meer.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 21:29:
Heb ETS ook weer eens opgepakt na het heel lang niet te hebben gedaan. On gelijk alweer een probleem te hebben. Heb als enige mod op dit moment de Scania V8 geluiden van Kriechbaum. Heeft heel even gewerkt, maar nu hoor ik alleen het standaard geluid. Staan beide enabled in de mod manager, heb een Scania Streamline Highline met een 620, 8 cilinder, maar hij pakt het geluid niet meer.
Ik weet niet welke versie van de mod dat je gebruikt. Je geeft aan een tijd geen ETS2 meer gestart te hebben en kan zijn dat je daardoor een mod gebruikt die eigenlijk voor een eerdere versie is gemaakt. Denk dat je op een punt bent gekomen waar nieuwe geluiden getoond werden en jou mod overstemmen. Probeer eens je mod te updaten?

http://ets2.lt/en/scania-l6-open-pipe-v-2-0/

gebruik je deze mod?

edit: Ik zie nu dat de website van ProMods weer online is. Hoop dat het allemaal is gelukt en het niet weer voorkomt. Al werkt het nog niet helemaal geweldig. Plaatjes worden niet getoond en overal is code te lezen.

[ Voor 10% gewijzigd door CyberCow op 24-12-2016 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:06

Succes man, mooi kut moment ook :'(

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

CyberCow schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 21:36:
[...]

Ik weet niet welke versie van de mod dat je gebruikt. Je geeft aan een tijd geen ETS2 meer gestart te hebben en kan zijn dat je daardoor een mod gebruikt die eigenlijk voor een eerdere versie is gemaakt. Denk dat je op een punt bent gekomen waar nieuwe geluiden getoond werden en jou mod overstemmen. Probeer eens je mod te updaten?

http://ets2.lt/en/scania-l6-open-pipe-v-2-0/

gebruik je deze mod?

edit: Ik zie nu dat de website van ProMods weer online is. Hoop dat het allemaal is gelukt en het niet weer voorkomt. Al werkt het nog niet helemaal geweldig. Plaatjes worden niet getoond en overal is code te lezen.
Hij heeft de eerste paar ritten wel gewerkt, en nu ik me eigen truck heb werkt het niet meer.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Inmiddels loopt de ProMods site weer enigszins, niet alle functionaliteit werkt maar het downloaden moet kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

ik had promods 2.15 net voor de storing al gedownload. alle andere mods ook geupdate en alles draait momenteel als een "zonnetje" op weg naar Frankrijk :)

Snel en goed werk weer Promods Team!! Fijne Kerst!!

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:06
ScuL schreef op zondag 25 december 2016 @ 11:09:
Inmiddels loopt de ProMods site weer enigszins, niet alle functionaliteit werkt maar het downloaden moet kunnen :)
Is het verstandig om je paswoord nog te veranderen,ik heb het voor de zekerheid wel gedaan.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Barfman schreef op zondag 25 december 2016 @ 11:29:
[...]

Is het verstandig om je paswoord nog te veranderen,ik heb het voor de zekerheid wel gedaan.
Het kan nooit kwaad om eens in de zoveel tijd je wachtwoorden te veranderen. Heb helaas de DLC nog niet dus kan nog niet verder met ETS2. Blijf dus nog even hangen op de oude versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Omdat ik mijn steam versie al meer dan een jaar niet heb aangeraakt, en ik op het moment er geen geld aan wil uitgeven, heb ik nu versie 1.25.2.5 buiten steam om. Werkt de laatste Promods en Rusmap daarmee?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19-05 22:20
Ik heb zelf ook een tijdje geen ETS2 meer gespeeld, maar heb het nu weer opgepakt samen met wat vrienden.

Ik loop echter tegen een probleempje aan waar ik zelf niet van weet hoe het op te lossen: het lijkt alsof mijn truck iedere seconde een paar keer remt. Ik trek niet snel op, de remlichten branden steeds heel licht voor een deel van een seconde etc.. Ik heb ook geen ervaring met die techniek, dus wie kan mij helpen? Is het een instelling, truckgebonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Waar rijd je mee, toetsenbord of stuur? Kijk of je niet ergens nog een gamepad of iets dergelijks ingeplugd hebt.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19-05 22:20
Ik rijd met een Logitech Driving Force GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op zondag 25 december 2016 @ 12:56:
Omdat ik mijn steam versie al meer dan een jaar niet heb aangeraakt, en ik op het moment er geen geld aan wil uitgeven, heb ik nu versie 1.25.2.5 buiten steam om. Werkt de laatste Promods en Rusmap daarmee?
Denk het niet omdat ProMods aangeeft voor de nieuwe versie Frankrijk DLC benodigd is. Deze is er niet in de niet Steam versie. Denk dat je dan beter de meest recente versie van ProMods kan gebruiken 2.12 met daarbij RusMap 1.7.1 met ETS2 versie 1.26 te downloaden vanaf hier: http://eurotrucksimulator2.com/update.php.
iBugged schreef op zondag 25 december 2016 @ 13:00:
Ik heb zelf ook een tijdje geen ETS2 meer gespeeld, maar heb het nu weer opgepakt samen met wat vrienden.

Ik loop echter tegen een probleempje aan waar ik zelf niet van weet hoe het op te lossen: het lijkt alsof mijn truck iedere seconde een paar keer remt. Ik trek niet snel op, de remlichten branden steeds heel licht voor een deel van een seconde etc.. Ik heb ook geen ervaring met die techniek, dus wie kan mij helpen? Is het een instelling, truckgebonden?
Ik heb dit probleem ook gehad en bij mij heb ik het op kunnen lossen door bij spelbesturing in configuratiescherm de eigenschappen aan te klikken en dan paar keer vol gas en remmen zodat er een soort van kalibratie plaatsvind. Daarna bij de opties in ETS2 bij besturing een klein beetje dode zone toe te voegen op je rem en gas. Als je dit maar heel klein beetje doet merk je daar niets van maar ETS2 reageert pas iets later.

[ Voor 60% gewijzigd door CyberCow op 25-12-2016 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 23:38
iBugged schreef op zondag 25 december 2016 @ 13:09:
Ik rijd met een Logitech Driving Force GT
Even opnieuw kalibreren, in ieder geval je rempedaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik kan helaas niks downloaden van de promods site. Alle zippyshare links eindigen bij mij in spam/reclame, zonder een download link.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een vraag met betrekking tot de gameplay van Euro Truck Simulator 2:

Is het mogelijk om allebei de spiegels te zien? Ik moet nu namelijk mijn muis bewegen van links naar rechts als ik bijvoorbeeld de rotonde neem. Heel irritant en niet realistisch. Omdat je naar rechts beweegt met je muis, rij je onbedoeld ineens op de andere rijbaan (bij wijze van spreken). Is er een mogelijkheid om beide spiegels in 1 gezichtsveld te hebben? Ik wil namelijk gewoon met 2 handen mijn stuur kunnen vasthouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op zondag 25 december 2016 @ 14:44:

Is het mogelijk om allebei de spiegels te zien? Ik moet nu namelijk mijn muis bewegen van links naar rechts als ik bijvoorbeeld de rotonde neem. Heel irritant en niet realistisch. Omdat je naar rechts beweegt met je muis, rij je onbedoeld ineens op de andere rijbaan (bij wijze van spreken). Is er een mogelijkheid om beide spiegels in 1 gezichtsveld te hebben? Ik wil namelijk gewoon met 2 handen mijn stuur kunnen vasthouden.
Jazeker is het mogelijk om beide spiegels te zien. Dat doe je door op de F2 knop te drukken als je aan het rijden bent. Dan komt er een vak als spiegel aan de rechterkant. Druk je nogmaals krijg je beide spiegels als zo'n vak. En na 3x drukken krijg je alleen je linkerspiegel in beeld. Zelf heb ik meestal de rechterspiegel erbij staan en voor de linkerkant gebruik ik de echte spiegel laat maar zeggen. Heb helaas geen dual monitor of een 21:9 formaat.

[ Voor 8% gewijzigd door CyberCow op 25-12-2016 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-05 21:22
Al een flink tijdje geen ets meer gespeeld (stom examenjaar). Nu met de kerstdagen na familiebezoekjes lekker trucken. Blijkbaar heb ik wat grote updates gemist. Nooit geweten dat er tegenwoordig ook enkele automerken zijn die rond rijden en dat er ook een versnellingsbak is met 6 versnellingen. Vooral de versnellingsbak is wel een verademing, vooral omdat ik met een driving force pro speel die alleen zo'n sequentieel pookje heeft. Daarnaast weet ik door rijles ook beter om te gaan met 6 ipv 12. Voor zover ik weet zijn vrachtwagens tegenwoordig vooral automaat maar was een versnellingsbak met 6 versnellingen überhaupt wel gangbaar/mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op zondag 25 december 2016 @ 14:43:
Ik kan helaas niks downloaden van de promods site. Alle zippyshare links eindigen bij mij in spam/reclame, zonder een download link.
Gebruik je een adblocker? Schakel die dan uit voor het gehele domein adf.ly

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Anonymoussaurus schreef op zondag 25 december 2016 @ 14:44:

Realistisch zou zijn dat je daadwerkelijk moet bewegen met je hoofd. Prima mogelijk met wat handigheid en leuke zelfbouw. Zie ook: Het TrackIR-alternatieventopic dat is wat ik zelf gebruik. Veel leuker dan die virtuele spiegels waardoor je aldoor alles in beeld hebt. Nu moet je echt wat meer opletten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cranzai schreef op zondag 25 december 2016 @ 16:52:
Al een flink tijdje geen ets meer gespeeld (stom examenjaar). Nu met de kerstdagen na familiebezoekjes lekker trucken. Blijkbaar heb ik wat grote updates gemist. Nooit geweten dat er tegenwoordig ook enkele automerken zijn die rond rijden en dat er ook een versnellingsbak is met 6 versnellingen. Vooral de versnellingsbak is wel een verademing, vooral omdat ik met een driving force pro speel die alleen zo'n sequentieel pookje heeft. Daarnaast weet ik door rijles ook beter om te gaan met 6 ipv 12. Voor zover ik weet zijn vrachtwagens tegenwoordig vooral automaat maar was een versnellingsbak met 6 versnellingen überhaupt wel gangbaar/mogelijk?
Ik hoop voor je dat het zin heeft gehad om ETS2 aan de kant te schuiven en je inmiddels wel je diploma in de zak hebt. Er zijn in een jaar tijd echt enorm veel dingen veranderd. Zou denk ik het niet meer terugkennen als ik een jaar in de tijd terug zou moeten gaan. Als je echte automerken wil hebben dan raad ik je het AI pakket aan van JazzyCat. Daarin zitten echt enorm veel verschillende auto's die ook nog eens zeer herkenbaar zijn. Zelfs het in de auto kijken zitten mooie dingen tussen. Het schakelen van een vrachtwagen gebeurd niet met 6 bak versnellingsbakken. Die zijn enkel bedoeld voor de kleinere bakwagens. Ik zou hem gewoon op 12 bak laten staan en dan maar een versnelling overslaan. In het echt is dat ook geen probleem bij een vrachtwagen. Zeker bij de lage versnellingen niet.
MsG schreef op zondag 25 december 2016 @ 17:20:
[...]

Realistisch zou zijn dat je daadwerkelijk moet bewegen met je hoofd. Prima mogelijk met wat handigheid en leuke zelfbouw. Zie ook: Het TrackIR-alternatieventopic dat is wat ik zelf gebruik. Veel leuker dan die virtuele spiegels waardoor je aldoor alles in beeld hebt. Nu moet je echt wat meer opletten.
Ja natuurlijk is dat een veel mooiere oplossing zijn zoals TrackIR maar die kost dan weer geld. Niet iedereen wel zoveel geld eraan uitgeven. Zit er wel al een tijdje aan te denken maar leuk dat je opmerkt je er veel plezier van hebt.

[ Voor 54% gewijzigd door CyberCow op 25-12-2016 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-05 21:22
CyberCow schreef op zondag 25 december 2016 @ 17:55:
[...]

...

Ik zou hem gewoon op 12 bak laten staan en dan maar een versnelling overslaan. In het echt is dat ook geen probleem bij een vrachtwagen. Zeker bij de lage versnellingen niet.

...
Het zal waarschijnlijk wel per truck verschillen maar, ik rijdt vooral in een DAF XF, daarin kan ik in z'n 3 of 4 weg rijden en dan schakel ik vrijwel direct door naar 8. Optrekken wil wel aardig maar vooral bij t afremmen zit ik als een malle aan dat pookje te slingeren haha. Misschien toch maar n keer n h-shifter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CyberCow schreef op zondag 25 december 2016 @ 17:55:

[...]

Ja natuurlijk is dat een veel mooiere oplossing zijn zoals TrackIR maar die kost dan weer geld. Niet iedereen wel zoveel geld eraan uitgeven. Zit er wel al een tijdje aan te denken maar leuk dat je opmerkt je er veel plezier van hebt.
Daarom ook het TrackIR-alternatieventopic ;) TrackIR is ontzettend duur, maar sommige DIY-alternatieven kosten maar een tientje... Anders moet je toch de FOV vergroten, meerdere monitoren kopen of de virtuele spiegel aanzetten :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Precies, ik link toch niet voor niets naar dat topic ;). De duurste uitgave is nog de PS3 eye camera zelf, die vaak een tientje oid is. Het kan zelfs ook met de smartphone sensoren en een app. Als dat goed genoeg werkt is het zelfs 0 euro.

Ziet er dan wel zo uit:

Wat mij betreft is de echte TrackIR veel te overpriced. Qua bouwkwaliteit schijnt ook redelijk ruk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-05 11:38

Wat vervelend ScuL!! Hopelijk zijn jullie snel weer online. Jammer genoeg kom je in mijn werkgebied dit vaak tegen. Het is steeds vaker dat mensen dit doen.... :| :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barfman schreef op zondag 25 december 2016 @ 11:29:
[...]

Er zijn geen gegevens gestolen, de site werd alleen moedwillig gesloopt. Maar het kan nooit kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fijn om te horen ScuL, doen jullie het nou maar eens een paar dagen rustig aan en ga kerst vieren. De rest komt na de feestdagen wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wie het ook is, hij heeft een pesthekel aan ons want nu loopt er weer een DDoS aanval omdat we de server weer opnieuw online hebben. Ben nu bezig met het opzetten van Cloudflare om de aanval te kunnen vermijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moedwillige sabotage

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als hij DdoSsed zonder jullie te benaderen voor een 'deal', dan zal het wel om te treiteren zijn. Jullie kunnen hem toch wel tracken? Is niet moeilijk, tenzij hij een VPS gebruikt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, maar met welk doel. Een website met een paar duizend reguliere bezoekers die niet meer te bereiken is, big fucking deal. Zal dus puur uit verveling en om treiteren gaan. Wat een kut kerstmis heb je dan als je niks beters te doen hebt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martijnm71
MsG schreef op zondag 25 december 2016 @ 19:06:
Precies, ik link toch niet voor niets naar dat topic ;). De duurste uitgave is nog de PS3 eye camera zelf, die vaak een tientje oid is. Het kan zelfs ook met de smartphone sensoren en een app. Als dat goed genoeg werkt is het zelfs 0 euro.

Ziet er dan wel zo uit:

[video]

Wat mij betreft is de echte TrackIR veel te overpriced. Qua bouwkwaliteit schijnt ook redelijk ruk te zijn.
Rij daar al bijna 2 jaar mee en het werkt als een tierelier 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt heel erg zielig om ProMods aan te gaan vallen. Ze maken een uitbreiding voor een spelletje en bieden die zowaar gratis aan. Als je het niet leuk vind laat het dan links liggen. Gegevens van een paar duizend geregistreerden is totaal niet intressant. Een hack op Steam kan je nog wel wat opleveren maar dit is gewoon echt zielig.

@Scul jullie werken ook samen met de makers van RusMap. Hebben ze daar geen last van hackers/ddos aanvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Weet iemand of ik info van ETS2 in het display van een Logitech G15 kan krijgen?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Volgens mij is die voor een G19, em die heeft een kleuren display.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op maandag 26 december 2016 @ 16:19:
Volgens mij is die voor een G19, em die heeft een kleuren display.
Maar zou 't niet werken, maar dan als zwart-wit weergegeven?

Ik weet niet meer wie het destijds vroeg, maar ik ben nu bezig met controller support voor ETS2 Local Radio. Zal er vanaf de volgende versie inzitten ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Koenvh op 26-12-2016 16:35 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik zie nu dat die hele plugin niet meer werkt.

Iemand hier toevallig Promods+Rusmap die op 1.25 werken, en die naar mij wilt sturen?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

.kan weg.

[ Voor 95% gewijzigd door jin op 26-12-2016 18:07 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17:18

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Heb sinds kort tweede hands G25 gekocht :D

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op maandag 26 december 2016 @ 17:08:
Ik zie nu dat die hele plugin niet meer werkt.

Iemand hier toevallig Promods+Rusmap die op 1.25 werken, en die naar mij wilt sturen?
Het is volgens mij niet toegestaan om dit te versturen zonder toestemming van ProMods en RusMap. ProMods 2.11 en Rusmap 1.7 moet toch wel ergens te vinden zijn zonder op de spyware site uit te komen van ProMods met de Survey's. Lijkt er wel op dat ProMods serieuze problemen heeft en hoop dat ze het snel opgelost krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-05 07:54
iemand een idee waarom er bij promods bepaalde steden niet instaan.
ik zag dat er een aantal extra steden in Noorwegen zouden bijzitten maar ik zie ze niet op m'n kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maffie500 schreef op maandag 26 december 2016 @ 20:10:
iemand een idee waarom er bij promods bepaalde steden niet instaan.
ik zag dat er een aantal extra steden in Noorwegen zouden bijzitten maar ik zie ze niet op m'n kaart.
Kijk niet naar een hele oude versie? ;)
Vroeger had ProMods zelf Noorwegen gemaakt, toen heeft SCS de Scandinavië DLC uitgebracht, waardoor dat deel is overschreven, incl. sommige steden.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-05 07:54
Koenvh schreef op maandag 26 december 2016 @ 20:41:
[...]

Kijk niet naar een hele oude versie? ;)
Vroeger had ProMods zelf Noorwegen gemaakt, toen heeft SCS de Scandinavië DLC uitgebracht, waardoor dat deel is overschreven, incl. sommige steden.
Jammer want ik zou graag meer rondrijden in Noorwegen. Smalle wegen, bergen, zou toch spannend zijn om daar rond te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op maandag 26 december 2016 @ 12:46:
@Scul jullie werken ook samen met de makers van RusMap. Hebben ze daar geen last van hackers/ddos aanvallen?
RusMap is een eenmansproject en heeft voorzover ik weet geen eigen website/community

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op maandag 26 december 2016 @ 22:16:
[...]

RusMap is een eenmansproject en heeft voorzover ik weet geen eigen website/community
Mooi eenmansproject dan. Zit ook aardig wat werk in.

Bezocht net de website van ProMods en mijn virusscanner begon gelijk een hoop systeembronnen te vragen. Lijkt mij niet de bedoeling. Hoop dat ProMods de boel weer snel op orde heeft maar daarvoor worden wij hier neem ik aan wel op de hoogte gehouden :). Succes Scul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:47

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

is de boel alweer in orde? kan er weer gereden worden met de mod???

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Pagina: 1 ... 50 ... 161 Laatste