Forever raver!
Specs: Workstation Server
Wat nu te doen?
edit: nadat ik mijn router en server opnieuw heb gestart, werkt het weer. wat zou de reden kunnen zijn dat hij opeens weg was? iets met de hack? had al overal uitgelogd en wachtwoord veranderd.
[ Voor 44% gewijzigd door Farabi op 09-09-2025 20:39 ]
Mail kwam hier pas net binnen, dus ruim een dag later.Voggy schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 10:05:
[...]
Staat ook op de frontpage:
nieuws: Plex waarschuwt gebruikers na diefstal versleutelde wachtwoorden
Vreemd, ik heb helemaal geen mail gehad van Plex. Voor de zekerheid wel het wachtwoord ge reset.
Uiteindelijk zal iedereen dus wel aan de beurt komen, maar erg veel haast geven ze het zelf niet.
Dan hoef ik niet verder te klooien van afstand waarom het niet werkt, dankFarabi schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:16:
Mijn remote access werkt opeens niet meer. Ik heb een rood kruisje bij mijn extern ip adres. Iemand hetzelfde?
Wat nu te doen?
edit: nadat ik mijn router en server opnieuw heb gestart, werkt het weer. wat zou de reden kunnen zijn dat hij opeens weg was? iets met de hack? had al overal uitgelogd en wachtwoord veranderd.
Ook hetzelfde gehad?Dylanf97 schreef op woensdag 10 september 2025 @ 10:47:
[...]
Dan hoef ik niet verder te klooien van afstand waarom het niet werkt, dank
Ik heb net de mail gehad, gelijk alles aangepast en ik kom er ook niet meer fatsoenlijk in.
Op Android helemaal niet, in de webapp half half, ene keer een groen vinkje en dan weer een rood kruis.
Hoop gezeur over double NAT vanuit Plex, terwijl dat niet aan de orde is.
[ Voor 9% gewijzigd door Dylanf97 op 10-09-2025 10:54 ]
wachtwoord reset gedaan en met plexamp opnieuw ingelogd maar nu is plex niet enable om mn plex server op mn nass te vinden.
komt dit door de plexamp inlog?
server claimen moet toch een mail sturen of niet?
ah got it:
mobiel signin is je wachtwoord van je gmailaccount.
nu alleen mn TV app nog en iedereen die ik als "gezingebruiker" heb..
* copykat vind dat hacker gezeik nieleuk brengt werk mee
[ Voor 34% gewijzigd door copykat op 12-09-2025 21:17 ]
Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....