[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 82 Laatste
Acties:
  • 413.571 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
d0s schreef op zondag 28 april 2019 @ 16:16:
Wat me is opgevallen is dat de apps niet werkten, en f1tv in de browser wel.
Browser lag er ook constant uit.
Af en toe kwam ik er wel doorheen met een refresh. Maar vloog er dan na een paar minuten weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:05

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hier allebei niet vandaag. Heb na de start het nog 1x geprobeerd zo rond rondje 8. Nope, nog steeds niks.

Vandaag "netjes" op de kabel naar RTL gekeken maar geef geen garantie waar ik volgende keer ga kijken op de kabel / internet.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joop21
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:54
Hier deed op de (android-)app het coureurskanaal (VER, natuurlijk) het wel, daar het geluid op engels gezet, en RTL sd via de satelliet (geluid uit), scheelt maar zo'n 1,5 rondje met elkaar. 8)7

edit: typo

[ Voor 3% gewijzigd door joop21 op 28-04-2019 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:34
Thanks.

Direct een mail gestuurd met de vraag om al mijn tot nu betaalde geld terug te storten. Heb nog geen enkele race op F1TV kunnen kijken.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
vandaag geen enkele problemen gehad om de race via f1tv pro te kijken via de safari browser op mijn iphone en dit te airplayen naar de tv. Dit alles via internet van ziggo. 200mbit down geloof ik..

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:04
Post race contact gehad met de chat. Bij openen stond al erbij dat ze bekend zijn met de issues en contact opnemen met de getroffenen. In de chat niet gepusht voor refund, maar het rare was dat daar dan überhaupt niks over werd gezegd. In de zin van 'we zetten je op het lijstje' of 'we gaan onderzoeken wie getroffen was en nemen contact op' of wat dan ook.

Nu dus even afwachten. Neem aan dat als de eerste 'spontaan' bericht krijgen over refund dat het hier dan wel langs komt. Die wat zelf actief hebben gemaild zullen neem ik aan wel eerder reactie krijgen.

Overigens werd mij in de chat vertelt dat het met Barcelona opgelost zal zijn. Maar het zal mij benieuwen.
Nu is het voornamelijk hit and miss en ik het het idee dat de races op de 'normale' tijden (Bahrein & nu) slechter werken dan de ochtend races (Australië & China). Wat vast wel zal komen door voornamelijk het Europese publiek en daar waarschijnlijk ook redelijk wat kijkers afvallen (/voor replay gaan) bij de vroege races.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:57

MazeWing

The plot thickens...

Overigens werd mij in de chat vertelt dat het met Barcelona opgelost zal zijn. Maar het zal mij benieuwen
Haha, schijnbaar wordt het vanaf Barcelona voor iedereen beter. Niet alleen de streams zijn gefixt, ook zou elk team zo'n beetje op orde moeten zijn, zijn er geen oorlogen meer en is de Notre Dame ook opeens magisch hersteld...

Ik heb er een hard hoofd in. Problemen van deze orde los je niet zo 1-2-3 op. Dit is een structureel probleem waarbij ze een zwaar gebrek aan capabele mensen hebben om het op te lossen! Net zoals ook een team zls RB en Renault ook na Barcelona nog hun problemen hebben...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
MazeWing schreef op zondag 28 april 2019 @ 19:21:
[...]

Haha, schijnbaar wordt het vanaf Barcelona voor iedereen beter. Niet alleen de streams zijn gefixt, ook zou elk team zo'n beetje op orde moeten zijn, zijn er geen oorlogen meer en is de Notre Dame ook opeens magisch hersteld...

Ik heb er een hard hoofd in. Problemen van deze orde los je niet zo 1-2-3 op. Dit is een structureel probleem waarbij ze een zwaar gebrek aan capabele mensen hebben om het op te lossen! Net zoals ook een team zls RB en Renault ook na Barcelona nog hun problemen hebben...
De grap bij F1TV echter is dat het denk ik niet eens F1TV zelf ligt. Het grote probleem lijkt te liggen in het accounting deel. Elke keer zit je weer op F1TV en moet je inloggen, ga je naar inloggen ben je al ingelogd en wordt je meteen naar F1TV gestuurd, waar je weer bent uitgelogd. En als je dan eindelijk bent ingelogd dan heb je ineens geen abonnement en moet je dat afsluiten. Op de account pagina staat dan ook doodleuk dat je geen abo hebt.

Het kan dus ook best iets doms zijn dat ze wel (ruim) voldoende streaming capaciteit hebben maar er een soort van continu check in zit of je wel een abonnement hebt. En dat deze check het account gedeelte plat gooit waardoor F1TV dus denkt dat je niet bent ingelogd of niet het juist abo hebt. In theorie zou het dus best zo kunnen zijn dat het een relatief simpele fix is om de juiste account status tussen F1TV en het account systeem te hebben. Maar gezien het probleem er volgens mij al vanaf Australie, als niet eerder, is zal het zomaar ook nog eens even kunnen duren voordat het daadwerkelijk is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
RobertMe schreef op zondag 28 april 2019 @ 19:30:
[...]Maar gezien het probleem er volgens mij al vanaf Australie, als niet eerder, is zal het zomaar ook nog eens even kunnen duren voordat het daadwerkelijk is opgelost.
Wellicht dat het probleem zo simpel is inderdaad.

overigens zijn de problemen van dit weekend voor het eerst. Nog nooit eerder echt gehoord. (of in ieder geval niet op grote schaal ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

RobertMe schreef op zondag 28 april 2019 @ 19:30:
[...]

De grap bij F1TV echter is dat het denk ik niet eens F1TV zelf ligt. Het grote probleem lijkt te liggen in het accounting deel. Elke keer zit je weer op F1TV en moet je inloggen, ga je naar inloggen ben je al ingelogd en wordt je meteen naar F1TV gestuurd, waar je weer bent uitgelogd. En als je dan eindelijk bent ingelogd dan heb je ineens geen abonnement en moet je dat afsluiten. Op de account pagina staat dan ook doodleuk dat je geen abo hebt.

Het kan dus ook best iets doms zijn dat ze wel (ruim) voldoende streaming capaciteit hebben maar er een soort van continu check in zit of je wel een abonnement hebt. En dat deze check het account gedeelte plat gooit waardoor F1TV dus denkt dat je niet bent ingelogd of niet het juist abo hebt. In theorie zou het dus best zo kunnen zijn dat het een relatief simpele fix is om de juiste account status tussen F1TV en het account systeem te hebben. Maar gezien het probleem er volgens mij al vanaf Australie, als niet eerder, is zal het zomaar ook nog eens even kunnen duren voordat het daadwerkelijk is opgelost.
Precies mijn ervaring en gedachten.

Neemt niet weg dat dit absoluut niet zou mogen voorkomen. Desbetreffende groep programmeurs moeten zich de oren van het hoofd gaan zitten schamen. We zijn onderhand 2 jaar verder en de puinhoop neemt over afgelopen 3 races alleen maar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

DaniëlWW2 schreef op zondag 28 april 2019 @ 14:51:
Mensen, we gaan hier dus niet beginnen over illegale streams, ook niet dart je er eentje hebt gevonden. ;)
Wanneer je reeds betaald hebt voor F1tv pro, en je start een stream die niet van hun afkomstig is... hoe “illegaal” is dat dan? Ik heb immers betaald voor de content. :)

Ik mag een CD toch ook rippen naar LP, cassettebandje, mp3, en desnoods ponskaart voor eigen gebruik? Gewoon omdat ik betaald heb voor die content, er niets wat mij verbied dat te doen. Dus al wil ik een F1 stream starten uit Timboektoe die gebruikt maakt van rooksignalen als signaaloverdracht, dan is daar niets verkeerd aan. Jou post heeft alleen betrekking op de aanbieder van de stream, niet de eindgebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
@Turbo-Puppy Leg dat maar FOM/Stichting Brein uit als ze ooit besluiten er iets aan te doen :P (het illegaal kijken)

[ Voor 106% gewijzigd door polopolo150 op 28-04-2019 19:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Blijf het lachwekkend vinden dat we met zijn allen probleemloos een perfecte illegale stream kunnen volgen, opgezet door Vitaly vanuit een zolderkamertje in een Sovjetwijk van Moskou, maar de officiële F1TV stream hele races op zwart gaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Turbo-Puppy schreef op zondag 28 april 2019 @ 19:52:
[...]

Wanneer je reeds betaald hebt voor F1tv pro, en je start een stream die niet van hun afkomstig is... hoe “illegaal” is dat dan? Ik heb immers betaald voor de content. :)

Ik mag een CD toch ook rippen naar LP, cassettebandje, mp3, en desnoods ponskaart voor eigen gebruik? Gewoon omdat ik betaald heb voor die content, er niets wat mij verbied dat te doen. Dus al wil ik een F1 stream starten uit Timboektoe die gebruikt maakt van rooksignalen als signaaloverdracht, dan is daar niets verkeerd aan. Jou post heeft alleen betrekking op de aanbieder van de stream, niet de eindgebruiker.
Denk je dat ik blij was met hoe F1TV functioneerde? Ik heb toch ook flink wat gemist of? ;)
Dat is alleen het punt niet. Ik heb in principe een behoorlijke vrijheid om dit forum op orde te houden naar eigen inzicht, uiteraard in overleg met mijn collega moderators. Daarboven staat nog de laag van admins en daarboven de community manager, Ginz dus. Daar heb ik uiteindelijk verantwoording aan af te kunnen leggen over elke actie die ik doe als moderator.

Er zijn alleen een paar duidelijke rode lijnen waar ik helemaal niks over te zeggen heb, noch wat over te zeggen wil willen hebben. Dat zijn de rode lijnen van Het algemeen beleid. Voor mij als moderator hier is Het algemeen beleid #verbodencopyright met gemak een van de belangrijkste, maar ook meest zwart/witte. Tweakers.net is geen plaats waar het delen van copyright materiaal in welke vorm dan ook toegestaan zal worden. Ik kan echt wel begrijpen dat als F1TV je laat stikken je op zoek zal gaan naar een alternatief. Die zijn ook zo te vinden. We gaan dat hier alleen niet bespreken hoe je dat moet doen. Dat is de boodschap. De reden voor die boodschap lijkt me ook duidelijk, namelijk:
polopolo150 schreef op zondag 28 april 2019 @ 19:54:
@Turbo-Puppy Leg dat maar FOM/Stichting Brein uit als ze ooit besluiten er iets aan te doen :P (het illegaal kijken)
Wat denk je dat er gebeurd als ik streams delen maar laat toestaan hier? Nou, ik kan je verklappen dat ik dan snel geen moderator meer zal zijn. Misschien eindigt het zelfs in een ban voor mij. Dat is het verder wel voor mij. Best waardeloos, maar ik overleef het ook nog wel. De site krijgt ondertussen behoorlijke juridische problemen waarmee je iedereen dupeert. Dat gaan we dus niet doen en dat lijkt me toch duidelijk. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-04-2019 20:08 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Divak schreef op zondag 28 april 2019 @ 19:58:
Blijf het lachwekkend vinden dat we met zijn allen probleemloos een perfecte illegale stream kunnen volgen, opgezet door Vitaly vanuit een zolderkamertje in een Sovjetwijk van Moskou, maar de officiële F1TV stream hele races op zwart gaat.
Ik snap ook niet waarom mensen ook gewoon niet deze optie serieus overwegen of breder kijken dan F1TV Pro.

Ziggo Sport Totaal Go is 3 euro duurder dan F1TV Pro en heeft echt veel meer value voor je geld. Moet ik dan wel eerlijk zijn dat ik in het verleden mensen hebben lopen klagen over deze service dus dat neem ik mee. Verder vind ik het prijs verschil van F1 TV Pro en Ziggo Sport Totaal via de kabel ook niet eens zo groot. Je hebt de luxe om lekker via je kabel ernaar te kijken in goeie kwaliteit. Je hebt het Duitse RTL. En sommige mensen lijken te denken dat illegaal via internet kijken perse gratis moet zijn terwijl je er ook voor kan betalen. (Denk bijvoorbeeld eens aan dat mensen betalen voor Usenet voor hun illegale content vergeleken met torrent/streaming)

Ik heb vandaag genoten van de F1 race via Sky Sports. Ik gun deze manier mensen veel meer dan hoe F1TV Pro op dit moment is. Zo jammer dat ik niet meer de diepte erover kan gaan op GoT. (geen commentaar op de mod of de website. Wou het alleen even kwijt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
polopolo150 schreef op zondag 28 april 2019 @ 20:17:
[...]

Ik snap ook niet waarom mensen ook gewoon niet deze optie serieus overwegen of breder kijken dan F1TV Pro.

Ziggo Sport Totaal Go is 3 euro duurder dan F1TV Pro en heeft echt veel meer value voor je geld. Moet ik dan wel eerlijk zijn dat ik in het verleden mensen hebben lopen klagen over deze service dus dat neem ik mee. Verder vind ik het prijs verschil van F1 TV Pro en Ziggo Sport Totaal via de kabel ook niet eens zo groot. Je hebt de luxe om lekker via je kabel ernaar te kijken in goeie kwaliteit. Je hebt het Duitse RTL. En sommige mensen lijken te denken dat illegaal via internet kijken perse gratis moet zijn terwijl je er ook voor kan betalen. (Denk bijvoorbeeld eens aan dat mensen betalen voor Usenet voor hun illegale content vergeleken met torrent/streaming)

Ik heb vandaag genoten van de F1 race via Sky Sports. Ik gun deze manier mensen veel meer dan hoe F1TV Pro op dit moment is. Zo jammer dat ik niet meer de diepte erover kan gaan op GoT. (geen commentaar op de mod of de website. Wou het alleen even kwijt.)
Als je er verder niks over kunt/wilt zeggen is het dus ook een illegale stream? En dus niet een Sky abo dat je via VPN kijkt en zo dus grijs gebied?

Sowieso vind ik Ziggo in ieder geval geen optie, ondanks dat ik het gewoon gratis heb (want überhaupt al een Ziggo abonnement en dus gratis te kijken). Commentaar van Olav is voor mij een no-no, en daarnaast heeft F1TV als toegevoegde waarde de onboards en ik denk dat Ziggo die niet aanbied? (ook niet bij Ziggo Sport Totaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
@RobertMe Ziggo Sport Totaal (Go) heeft de onboard van Max toch? Dat was dan op Ziggo Sport Racing te kijken. Toen ik nog een abbo via de Go dienst had, had je ook heel wat extra F1 kanalen. (Dit was voordat F1 TV Pro in Nederland was)
RobertMe schreef op zondag 28 april 2019 @ 20:33:
[...]

Als je er verder niks over kunt/wilt zeggen is het dus ook een illegale stream? En dus niet een Sky abo dat je via VPN kijkt en zo dus grijs gebied?
Yes, het is illegaal hoe ik het kijk. :P Ook niet grijs.

[ Voor 4% gewijzigd door polopolo150 op 28-04-2019 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Laatst online: 02-08 23:01
polopolo150 schreef op zondag 28 april 2019 @ 20:17:
[...]

Ziggo Sport Totaal Go is 3 euro duurder dan F1TV Pro en heeft echt veel meer value voor je geld.
En dit is duidelijk subjectief.

Want de content op F1TV is toch echt vele malen beter dan wat ziggo ooit zou kunnen aanbieden!
(en dat is weer mijn mening. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 23:08

The_Scarabial

MTB for life!

Hier niks geen last, kon goed kijken op mn iphone middenin een natuurgebied ergens in NL, echt top dat F1tv

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
demonic schreef op zondag 28 april 2019 @ 20:50:
[...]

Want de content op F1TV is toch echt vele malen beter dan wat ziggo ooit zou kunnen aanbieden!
Ik heb gewoon beide. :P Best of both worlds. :D

[ Voor 3% gewijzigd door polopolo150 op 28-04-2019 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:42

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

demonic schreef op zondag 28 april 2019 @ 20:50:
[...]

Nouja dat is natuurlijk niet waar. Ziggo is onderdeel van liberty ;). En laat die nou net alle rechten hebben. Dus “ooit zou kunnen aanbieden” is natuurlijk niet waar.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Tylen schreef op zondag 28 april 2019 @ 22:26:
[...]

Nouja dat is natuurlijk niet waar. Ziggo is onderdeel van liberty ;). En laat die nou net alle rechten hebben. Dus “ooit zou kunnen aanbieden” is natuurlijk niet waar.
Ziggo is onderdeel van Liberty Global, FOM is van Liberty Media. In theorie dus twee verschillende bedrijven, in de praktijk wel beide bedrijven onder leiding van John Malone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Even reageren in het juiste topic.
streamnl schreef op maandag 29 april 2019 @ 07:27:
Enkele vraagjes aan degene die f1pro hebben, kan je daar met 2 man tegelijkertijd naar kijken als je je account deelt? (2 verschillende woningen);
Ik meen dat het officiele statement vanuit F1TV is dat je op één device tegelijk kunt kijken, maar dat meerdere streams op dat device wel mag. Echter lijkt deze restrictie (nog?) niet gehandhaafd te worden. Daardoor kun je neem ik aan ook gewoon op meerdere adressen kijken.
Heeft f1pro de meerwaarde die ik hoop dat ze hebben (lees, zelf een beetje de regie over de beelden);
Je hebt de keuze over:
World feed (oftewel: wat je op TV ziet)
Pit lane channel. Dit zijn een aantal camera's gecombineerd (met ik meen de world feed wel nog als hoofd beeld).
On-boards van elke coureur. Alleen bepaald de regie dan nog steeds welke camera je ziet (T-cam naar voren, of naar achteren, of die aan de zijkant, of die op de neus, ...).
Laatste vraag, hoe is de kwaliteit icm Chromecast?
Slecht, want Chromecast support ontbreekt (nog steeds).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
RobertMe schreef op maandag 29 april 2019 @ 07:51:
Even reageren in het juiste topic.

[...]

Ik meen dat het officiele statement vanuit F1TV is dat je op één device tegelijk kunt kijken, maar dat meerdere streams op dat device wel mag. Echter lijkt deze restrictie (nog?) niet gehandhaafd te worden. Daardoor kun je neem ik aan ook gewoon op meerdere adressen kijken.

[...]

Je hebt de keuze over:
World feed (oftewel: wat je op TV ziet)
Pit lane channel. Dit zijn een aantal camera's gecombineerd (met ik meen de world feed wel nog als hoofd beeld).
On-boards van elke coureur. Alleen bepaald de regie dan nog steeds welke camera je ziet (T-cam naar voren, of naar achteren, of die aan de zijkant, of die op de neus, ...).

[...]

Slecht, want Chromecast support ontbreekt (nog steeds).
Bedankt. Als ik het zo lees, is het nog niet wat ik wil. En is Chromecast wel een pré...
Het zou fijn zijn als je 1 wedstrijd als "proef" kan kijken. Dan weet je daarna meteen of het iets is.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
streamnl schreef op maandag 29 april 2019 @ 08:07:
[...]

Bedankt. Als ik het zo lees, is het nog niet wat ik wil. En is Chromecast wel een pré...
Het zou fijn zijn als je 1 wedstrijd als "proef" kan kijken. Dan weet je daarna meteen of het iets is.
Die trial is er geweest. In de week voorafgaand aan de GP van Australië kon je een proefweek afsluiten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Persoonlijk zou ik even adviseren om nog even een pas op de plaats te maken. Er zijn eigenlijk nog geen raceweekenden geweest zonder problemen. Niet iedereen heeft er elke keer (in dezelfde mate) last van. Maar best een behoorlijk aantal mensen. Laat ze eerst dat oplossen, en dan zou ik pas gaan overwegen. Zelf heb ik in elk geval enorme spijt dat ik hiervoor gekozen heb en niet voor ziggosport (go) of iets dergelijks.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:01

pinda powerrr

Slow down...

[...]

Chromecast werkt prima via tabblad casten in Chrome. Beeld is ook gewoon goed.

Maar officiële Chromecast ondersteuning vanuit de app zit er inderdaad niet in.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
Jasphur schreef op zondag 28 april 2019 @ 16:05:
[...]

Ik kan mij voorstellen dat echt elke kijker hier last van heeft gehad, maar dat niet iedereen gaat mailen. Een algemene regeling zoals Sony toentertijd ook had gedaan lijkt mij dan ook een prima oplossing.
Welke regeling had Sony dan gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
Sir_Lion schreef op maandag 29 april 2019 @ 09:57:
[...]

Welke regeling had Sony dan gedaan?
Iedereen die getroffen was kon een aantal gratis games krijgen. Maar ik zit nu even het nieuws terug te lezen over die compensatie van Sony en dat ging over een hack waardoor spelers 23 dagen niet online konden spelen en er 77 miljoen account waren gestolen. Dat is wel even iets heftiger dan vier races niet helemaal vlekkeloos kunnen kijken :P vind ik persoonlijk

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Jasphur schreef op maandag 29 april 2019 @ 10:32:
[...]

Iedereen die getroffen was kon een aantal gratis games krijgen. Maar ik zit nu even het nieuws terug te lezen over die compensatie van Sony en dat ging over een hack waardoor spelers 23 dagen niet online konden spelen en er 77 miljoen account waren gestolen. Dat is wel even iets heftiger dan vier races niet helemaal vlekkeloos kunnen kijken :P vind ik persoonlijk
Qua races hebben we nu ~19% van het jaar/seizoen gehad (wat niet goed werkte via F1TV). Jouw Sony voorbeeld is 'maar' ~16% (als dagen van het jaar). Op deze manier valt het wel mee toch :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28

Bosmonster

*zucht*

[...]

Zou inderdaad nog even wachten. Heb het in het begin aangeschaft, maar moet zeggen dat ik het bijna niet meer gebruik. Vind de meerwaarde tijdens de race maar beperkt (ook omdat het bijvoorbeeld best ver uit sync kan lopen met je andere streams/tv). Dus tegenwoordig zet ik het niet eens meer aan.

En dat is nog als het werkt natuurlijk, wat het vaak ook gewoon in z'n geheel niet doet. Heb een paar races terug proberen te kijken via het archief, maar ook die werken regelmatig niet.

De race zelf zou ik wel met Engels commentaar willen kijken, maar de stream is zeer onstabiel tijdens races en het gebrek aan Chromecast ondersteuning maakt het er ook niet beter op. Tabblad casten is niet altijd even soepel (dat is feitelijk gewoon screencapture van je tab in realtime...) en kwaliteit dus beperkt.

Al met al het geld gewoon (nog) niet waard als je het mij vraagt.

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 29-04-2019 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:08

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik hoop trouwens echt dat F1tv gewoon met een app komt voor smart-tv's, kom op, het is bijna 2020, zou toch wel moeten kunnen

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Mad-Matt schreef op maandag 29 april 2019 @ 13:46:
Ik hoop trouwens echt dat F1tv gewoon met een app komt voor smart-tv's, kom op, het is bijna 2020, zou toch wel moeten kunnen
Een app voor smart-tv's? Dat is meer een beetje 2016.

Doe gewoon een goede iOS/Android app met chromecast ondersteuning. Als ze dat goed werkend hebben kunnen ze hun tijd gaan verdoen aan smarttv apps voor 20 verschillende OS'en.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 29-04-2019 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Volgens mij hebben ze apps voor Smart TVs wel beloofd. Maar dat ze eerst maar eens de algemene werking fixen (dus niet ineens worden uitgelogd, microbuffering, ...). Daarna is ChromeCast ook al een goede optie. Natuurlijk zou ik liever rechtstreeks via mijn SHIELD of WebOS TV kijken, maar ChromeCast werkt in ieder geval al beter dan over HDMI met meerdere schermen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

RobertMe schreef op maandag 29 april 2019 @ 08:22:
[...]

Die trial is er geweest. In de week voorafgaand aan de GP van Australië kon je een proefweek afsluiten.
Tja, en dan zet je alle proef-accounts op een "goede server"; 98.7% van de mensen sluit dan een full-account af en komen op "de pleps servers".

Soort van WC-eend-constructie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Wat wel opvalt, is dat het bij de vroege races wel goed ging (Australië en China) en dat het verkeerd gaat bij de races die in de Europese middag vallen (Bahrein en Azerbaijan). Van wat ik zo her en der lees, zit het probleem bij de controle of men wel een abonnement heeft.Die servers geven regelmatig geen response, waardoor de controle faalt en je dus geen beeld meer krijgt.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Hoe gaan ze bepalen wie "affected" is? Ik heb hem niet eens meer aangezet omdat ik al las dat het waardeloos was. Krijg ik dan geen refund?

Laten we maar weer even afwachten... "sommige mensen" gaan blijkbaar een e-mail krijgen de komende dagen. Ben benieuwd wie.

[ Voor 31% gewijzigd door Bosmonster op 29-04-2019 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ik zie persoonlijk liever dat ze met een app voor de PS4 komen :P

En dan uiteraard 1080/50 :D

[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 29-04-2019 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Gisteren zouden ze nog 'binnen 24 uur' reageren, nou die zijn inmiddels al voorbij hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
DigitalError schreef op maandag 29 april 2019 @ 16:44:
Gisteren zouden ze nog 'binnen 24 uur' reageren, nou die zijn inmiddels al voorbij hoor :P
Uit het artikel van @hardware-lover
“We are still actively investigating and will be refunding a proportion of subscriptions for those impacted over the coming days.”
Ik ben best wel benieuwd naar of er een compensatie komt voor iedereen of voor mensen die een email hebben gestuurd. Ik heb dat niet gedaan. (Weet niet waarom, wss geen zin oid :P ). Ik kan mij namelijk voorstellen dat F1TV uit de hoge hoeveelheid meldingen kan concluderen dat het een wereldwijd en op alle platformen een probleem was.

[ Voor 11% gewijzigd door Jasphur op 29-04-2019 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Jasphur schreef op maandag 29 april 2019 @ 16:10:
[...]

Ik zie persoonlijk liever dat ze met een app voor de PS4 komen :P

En dan uiteraard 1080/50 :D
Sky is the limit (pun intended) dus 2160p60 ja 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
MAX3400 schreef op maandag 29 april 2019 @ 18:16:
[...]

Ook best. Alleen heb ik daar de hardware niet voor haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
MAX3400 schreef op maandag 29 april 2019 @ 18:16:
[...]

Je zal bedoelen 2160p50, immers is het een eu zender dus 25i of 50p.

Afijn maakt ook niet uit het is 4k, nu ziggo en co nog eens een keer, immers is de studio en playout al 4k.

[ Voor 18% gewijzigd door devil-strike op 29-04-2019 18:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
DigitalError schreef op maandag 29 april 2019 @ 16:44:
Ik heb op zaterdag al om iets van refund verzocht. Ook in de auto reactie stond binnen 24uur reactie.
Ook dat komen ze niet na.. Die F1 tv app is werkelijk troep alsmede de support. Het idee is leuk, maar er zitten zoveel bugs in dat het nimmer goed werkt op raceweekenden.

Gelukkig heb ik met korting gekocht.. (met name voor livetiming, wat wel vrij ok werkt)

[ Voor 8% gewijzigd door Hoyden op 29-04-2019 19:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuwor
  • Laatst online: 17:46
Hier ook alleen maar problemen met F1 TV. Als het werkt is het echt een heel mooie dienst; kan echt genieten van het commentaar tijdens quali en de race t.o.v. het Nederlandse commentaar. Helaas 4 races op rij problemen (region unsupported, de hele stream niet kunnen starten tot en met afgelopen weekend het random uitvallen van de stream tijdens Q en na 10 minuten in de race).

Ondanks eerdere toezeggingen dat ik een refund zou krijgen willen ze dat nu toch niet meer doen (zou max. 14 dagen na afsluiten abo kunnen). Dan maar via de creditcardmaatschappij een refund proberen te krijgen. Ik ben het vertrouwen verloren in F1 TV. ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 16:01
Tja zonder fatsoenlijk CDN ga je dit natuurlijk nooit globaal kunnen hosten. Had vrijdag even gekeken waar het netwerk verkeer vandaan kwam en alles kwam van Level3 vanuit de US. Voor Europeanen moeten ze toch op zn minst wel een EU POP hebben

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Als echte Nederlander uiteraard ook een klaagmail verzonden als er geld teruggekregen kan worden. :+
Uiteraard geen reactie, en dat verwachte ik ook niet. Ik vermoed dat ze op het moment echt een bizarre hoeveelheid klachten zullen moeten afwerken. Het zou waarschijnlijk makkelijker zijn als ze een algemene teruggaven gaan doen voor iedereen, maar dat gaat denk ik niet gebeuren. Verwacht eigenlijk ook niks of een of ander slap bedrag zoals €0,50 ofzo.

Gaat me eigenlijk ook niet om het geld, maar omdat ze hun product eens moeten fixen en op orde brengen. Je weet toch dat het drukker zal zijn rond kwalificaties en de races en dan crasht de inlogserver waarschijnlijk en gooit die iedereen eruit. 8)7

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Liberty is een miljardenbedrijf, die moeten gewoon dit kunnen hosten en streamen, simpel zat. Ik wil gewoon op elk moment kunnen inloggen en kijken. Anders moet je de rechten aan amazon verkopen of zo, die kunnen dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

ArthurMorgan schreef op maandag 29 april 2019 @ 22:33:
Liberty is een miljardenbedrijf, die moeten gewoon dit kunnen hosten en streamen, simpel zat. Ik wil gewoon op elk moment kunnen inloggen en kijken. Anders moet je de rechten aan amazon verkopen of zo, die kunnen dit wel.
Nou, F1TV draait gewoon op Amazon AWS servers dus. :P
https://www.formula1.com/...hFUei8926UA28csUs0EQ.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb er ook geen zin meer in. Het is nog meer frustrerender dan een illegale stream die er plots mee kapt of hapert. F1tv pro heeft enorme potentie, maar het valt als het gaat om stabiliteit. Als ze de onboards hiervoor zouden laten vervallen vind ik het al prima.

Ik heb dus maar een ziggo zenderpakket bij mijn kabelaanbieder erbij genomen voor een hoger bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Omdat de power die de soc in een topmodel ongeveer evenveel rekenkracht heeft als een ATV 4(k) of Shield?

Heb zelf een zeer acceptabel toestel staan, maar mijn hemel...de snelheid is te vergelijken met die van een Kruidvat/Kijkshop Samsung. Ik sla even over. Chromecast/ATV/Shield... dat zijn wel dé apparaten hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Streams draaien/gaan niet via AWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

GrooV schreef op maandag 29 april 2019 @ 23:00:
[...]

Streams draaien/gaan niet via AWS
En zelfs al zou het allemaal wel op AWS draaien, als je prutssoftware zoals het inlog/accountysteem bouwt dan wordt het alsnog niks hoeveel hardware je er ook tegenaan gooit.

Zoals in dit topic en elders op het internet wordt vermoed ligt het vooral aan het systeem wat je entitlement checkt. En gezien het feit dat je er tijdens het kijken ook weer uitgegooid wordt, controleren ze blijkbaar je entitlement ook regelmatig tijdens het kijken om te controleren dat je niet meerdere keren inlogt/dezelfde steam meermaals tegelijk bekijkt.(die check werkt overigens ook niet goed want ik kon toen de boel zondag eindelijk weer werkte de main stream op 2 devices tegelijk bekijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

noo schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 07:05:
[...]

En zelfs al zou het allemaal wel op AWS draaien, als je prutssoftware zoals het inlog/accountysteem bouwt dan wordt het alsnog niks hoeveel hardware je er ook tegenaan gooit.
Precies. Dat het in AWS draait wil niet ineens zeggen dat het feilloos werkt en schaalt. Ze leveren de service, je moet zelf nog steeds wel fatsoenlijke software schrijven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thom2289
  • Laatst online: 12:33
Wellicht een beetje off-topic. De W Series is bij Ziggo te volgen. Live op kanaal 404, herhalingen op 14.
https://wseries.com/w-hub...y1dCQMQIxxa5yAWA6efU_-J3o

[ Voor 41% gewijzigd door Thom2289 op 01-05-2019 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisfr
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:16
Turbo-Puppy schreef op maandag 29 april 2019 @ 22:51:
[...]

Omdat de power die de soc in een topmodel ongeveer evenveel rekenkracht heeft als een ATV 4(k) of Shield?

Heb zelf een zeer acceptabel toestel staan, maar mijn hemel...de snelheid is te vergelijken met die van een Kruidvat/Kijkshop Samsung. Ik sla even over. Chromecast/ATV/Shield... dat zijn wel dé apparaten hiervoor.
Die snap ik niet helemaal? Ik heb een Sony TV uit 2015 met Android TV. Ook een zeer matige soc en traag tijdens navigeren, maar de Netflix en Youtube applicatie doen het prima en zonder haperingen. Dan zou de F1TVPro app het toch ook gewoon moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
dennisfr schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 13:40:
[...]

Die snap ik niet helemaal? Ik heb een Sony TV uit 2015 met Android TV. Ook een zeer matige soc en traag tijdens navigeren, maar de Netflix en Youtube applicatie doen het prima en zonder haperingen. Dan zou de F1TVPro app het toch ook gewoon moeten doen?
Geen enkel stukje software zou het gewoon moeten doen als de ontwikkelaar er geen moeite insteekt om het snel en efficiënt te laten werken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:32
Iemand al een bericht gehad van F1TV mbt de compensatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Tim01 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 11:19:
Iemand al een bericht gehad van F1TV mbt de compensatie?
hier niet, zondag gemaild...

Wat ze ook doen, ze kunnen op hun buik schrijven dat ik mijn abonnement verleng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Hier ook vanaf het begin alleen maar 'ellende'.. Jammer genoeg mijn schoonvader in het begin aangeraden om dit abo te nemen maar daar was het helemaal drama..

Beiden geen email gestuurd dus benieuwd naar de compensatie. Automatisch verlengen in ieder geval stopgezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
De app is om te huilen, maar via de laptop is het wel goed te doen. Daarbij zijn de tijden en onboards mooi meegenomen en die time-app had ik al (wat ook 3 euro per maand was). Dus voor die 5 euro per maand extra, valt dat best mee.

Daarnaast kan ik (na jarenlang de Sky commentaren te horen) niet meer tegen de Nederlandse commentatoren. Terwijl ik gewoon gratis Ziggo Go heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:42

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Wat zijn de problemen eigenlijk?

Afgelopen zondag reden we naar huis toen de F1 begon. Snel de app opgestart op de telefoon (iOS) en die tegen het navigatie scherm gezet. Ging als een malle. Thuis aangekomen overgeschakeld naar de nvidia shield waarop ik de app heb gesideload (Android). En zo verder gekeken.

Ik heb echt nog geen gezeik gehad. Alleen dat ik altijd even uit in in moet loggen. MAar dat zal ooit wel opgelost worden.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zaterdag kon ik het eind van de tweede kwalificatie niet kijken. Zondag halve race gemist. En dat soort problemen heb ik vaker. En dat geldt voor de app, en voor de website op de computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
Tylen schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 12:06:
Ik heb echt nog geen gezeik gehad. Alleen dat ik altijd even uit in in moet loggen. MAar dat zal ooit wel opgelost worden.
Tot de laatste race was het bij mij ook prima maar deze keer klapte de main feed er na een paar ronden uit en die was niet meer te herstellen, op meerdere devices. Zwart scherm of continu vragen om in te loggen.

De Max onboard kreeg ik na een tijdje aan de praat op mn laptop maar main feed bleef n drama. Daarvoor heb ik mijn heil elders moeten zoeken in de niet legale sector. Die stream was overigens met minder delay dan die van F1TV. F1TV main feed loopt altijd wat achter op de onboards bij mij maar deze illegale liep er weer op voor...

Gelijk zondag gemaild maar nog niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:02
Na de laatste race en veel problemen net de F1 TV app maar even een berichtje naar de support gestuurd. En vandaag zie ik dat ze 4 euro hebben teruggestort, maar verder nog niks gehoord van ze.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Ik had ook geklaagd, maar ook nog niks gehoord (alleen de standaard reply dat de mail is aangekomen). Verder nog geen refund gezien op mijn creditcard.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:47

Arfman

Drome!

Moet je mailen om voor die compensatie in aanmerking te komen of ... ?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-09 09:15

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

Niks hoeven doen, €4 terug gisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Hier ook nog niks. Vraag me wel af wat ze doen bij die die een kortingscode gebruikt hebben. Zelf met F1TV25 afgesloten. We blijven natuurlijk wel Ollanders :+

Edit:
Nu ook E4 bijgeschreven gekregen op de creditcard. Korting of geen korting maakt dus niet uit blijkbaar, dat is wel nice. En met E48 voor het jaar abo en 21 races is het dan "zelfs" vergoeding voor 2 races (2,20 per race). Daarnaast hadden we IMO ook niks te klagen gehad als de vergoeding sowieso lager was geweest (in het geval van compensatie voor één race). Immers betaal je ook voor het "F1 Access" deel en dat werkt wel gewoon.

[ Voor 56% gewijzigd door RobertMe op 07-05-2019 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 13:53

Felyrion

goodgoan!

RobertMe schreef op maandag 6 mei 2019 @ 18:11:
Hier ook nog niks. Vraag me wel af wat ze doen bij die die een kortingscode gebruikt hebben. Zelf met F1TV25 afgesloten. We blijven natuurlijk wel Ollanders :+
Hier ook met die kortingscode afgesloten, ze hebben het bij mij afgelopen vrijdag teruggestort.
Zonder mail (had wel mail gestuurd, maar vanuit een ander mailadres, dus dat kunnen ze niet weten).

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

vliegnerd

Nintendo fan.

Hier niks. Nog niet geklaagd (jaarabonnement met korting)

Edit: zojuist gecrediteerd. Valutadatum 2 mei

[ Voor 32% gewijzigd door vliegnerd op 06-05-2019 22:04 ]

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Net 4 euro van mijn jaarabo met F1TV20 kortingscode teruggestort gekregen op mijn credit card (met datum 2 mei maar vandaag pas zichtbaar)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Nu online
Ook 4euro terug gekregen. Ik had nog niet eens de tijd gevonden om een mailtje te sturen. Netjes, hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Hier ook centjes terug. :)

Duurde wel dus 9 dagen (ipv de beloofde 24 uur reaktie) maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 19:58
Ik heb maar 3,31 terug gekregen 😅 maarja het is beter dan niets

[ Voor 34% gewijzigd door zynex op 07-05-2019 19:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Zojuist mail gekregen met dat ik €3,31 terug zal krijgen. Maar vanmorgen was er wel al €4 bijgeschreven op mijn creditcard. Volgens mij gaat er dus meer niet zo goed bij F1TV. Maar mij hoor je niet klagen over de hogere restitutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Kreeg ook net een mail over 3,31 euro terug maar heb ook 4,00 bijgeschreven gekregen. 3,31 ex-BTW = 4,00 schat ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

RobertMe schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:12:
Zojuist mail gekregen met dat ik €3,31 terug zal krijgen. Maar vanmorgen was er wel al €4 bijgeschreven op mijn creditcard. Volgens mij gaat er dus meer niet zo goed bij F1TV. Maar mij hoor je niet klagen over de hogere restitutie.
Hetzelfde resultaat hier, in de mail hebben ze het over € 3,31, maar op de CC is er € 4,00 terug gestort,

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
noo schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:14:
Kreeg ook net een mail over 3,31 euro terug maar heb ook 4,00 bijgeschreven gekregen. 3,31 ex-BTW = 4,00 schat ik zo
3,31*1,21 is inderdaad 4,00(51) dus kan dan inderdaad ex btw zijn. Maar wel apart dan, want alle prijzen op de website zijn inc. btw als ik mij niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
En nu vooral hopen dat ze de volgende raceweekenden wel gewoon een probleemloze stream kunnen leveren. Moet zeggen dat ik daar absoluut nog geen vertrouwen in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 01:51
ArthurMorgan schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:43:
En nu vooral hopen dat ze de volgende raceweekenden wel gewoon een probleemloze stream kunnen leveren. Moet zeggen dat ik daar absoluut nog geen vertrouwen in heb.
Dat vind ik ook veel belangrijker dan die 4 euro terug.. Als ze er komend weekend weer een potje van maken dan is mijn geduld wel nagenoeg op met die service van hun..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Inflatable schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 20:43:
[...]

Dat vind ik ook veel belangrijker dan die 4 euro terug.. Als ze er komend weekend weer een potje van maken dan is mijn geduld wel nagenoeg op met die service van hun..
Als ze vanaf nu elke race weer falen en steeds €4 teruggeven hoor je mij niet klagen. 17 races * €4 refund is €68 terwijl ik maar €48 heb betaald. Dan houd ik er dus nog geld bij om als proefkonijn te dienen :+

On a serious note: uiteraard is het belangrijker dat het gewoon werkt. Maar het is wel fijn dat ze nu wel erkennen dat het niet werkt en het geld terug geven. Daarnaast raakt het hen nu financieel dus 'moeten' ze het wel oplossen. Op termijn is dat immers een goedkopere oplossing dan elke 2 weken €4 refunden aan alle gebruikers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:41
Die paar euro hadden ze van mij mogen houden ...het is dat F1 geld genoeg heeft, anders zou ik zeggen dat ze die refund better hadden kunnen besteden aan goeie devs.

Maar goed..toegeven dat het niet werkt is 1. Op naar stap 2: als de donder zorgen dat ze hun shit op orde hebben.

Ik heb nog steeds mijn Ziggo go Abo aangehouden omdat je er gewoon niet van uit kan gaan dat f1pro werkt.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

sanderb schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:16:
Die paar euro hadden ze van mij mogen houden ...het is dat F1 geld genoeg heeft, anders zou ik zeggen dat ze die refund better hadden kunnen besteden aan goeie devs.

Maar goed..toegeven dat het niet werkt is 1. Op naar stap 2: als de donder zorgen dat ze hun shit op orde hebben.

Ik heb nog steeds mijn Ziggo go Abo aangehouden omdat je er gewoon niet van uit kan gaan dat f1pro werkt.
Het programmeerwerk is überhaupt schandalig. Als je ziet waar de app vandaan komt en wat het nu is, dan is er feitelijk niets bijgekomen en werkt het in praktijk eigenlijk niet meer nu dit soort apps juist in eenvoud zouden moeten uitblinken en op vertrouwen moeten leunen.

Dit zijn apps die een gemiddeld dev. team in 6 weken moeten kunnen opleveren in beta.. 10 weken om uit te rollen.

Laten we het dan nog maar niet hebben over het gebrek van Chromecast en ATV ondersteuning waarbij laatst genoemde nou niet de allermoeilijkste mag zijn. (ik ken CC verder niet...dus wellicht is dat een complexer proces)

Links of rechtsom... softwarematig is F1tv aan alle kanten 1 grote rammelbak vol ellende. In het bedrijfsleven zou je een proces aan je kont hebben voor het opleveren van zulke rotzooi.

Nu het geld gaat kosten raakt het echter vaak belanghebbende en kan er opeens een stuk meer... wat mij betreft dus 1 stap in de goede richting. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ook netjes m'n geld terug gehad (4 euro).

Gister zat ik de oude race Spanje 1996 terug te kijken op PC, ging prima met commentaar.
Vervolgens moest ik weg en dacht kijk de rest even op de smartphone, daar is ineens commentaar niet beschikbaar. Heel vreemd, maar net wat Turbo-Puppy zegt, softwarematig is het compleet bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ik heb nog helemaal niks teruggehad haha. Maar ja, had ook geen mailtje gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Jasphur schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 08:35:
Ik heb nog helemaal niks teruggehad haha. Maar ja, had ook geen mailtje gestuurd.
Alsnog doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Had een mail gestuurd tijdens de race, nog niets gehad. Maar na aanleiding van de reacties hier nog maar een vervolgmail gestuurd gisteravond. Het gaat mij niet om die 4 euro maar gewoon om het principe dat hun een fatsoenlijk product afleveren aan de klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Jasphur schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 08:35:
Ik had ook niet gemaild (wel chat gesproken, maar daar was niks uit gekomen m.b.t. refund), en anderen hier hebben ook aangegeven dat ze niet hadden gemaild en wel geld terug. Zou lijkt mij dus automatisch moeten gaan (of dat iedereen zijn geld terug krijgt?).

Maar heb je wel een mail gehad dat je naar aanleiding van de problemen het geld terug krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:16
Ik heb helemaal niets gedaan, niet gemaild of wat, en wel netjes een mailtje gekregen en geld teruggestort.

Vraag me af of ze gewoon letterlijk elke abonnee geld teruggeven of dat ze op een of andere manier bij hebben gehouden wie er daadwerkelijk gekeken hebben?

[ Voor 42% gewijzigd door RonaldMcDonald op 08-05-2019 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
@RobertMe Nope. Geen email gehad.

Kan het zijn omdat ik het abbo heb gekocht met die kortingscode?

[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 08-05-2019 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Jasphur schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 11:21:
@RobertMe Nope. Geen email gehad.

Kan het zijn omdat ik het abbo heb gekocht met die kortingscode?
Kortingscode heb ik ook gebruikt (de F1TV25) en ook E4 terug gekregen. Daar zal het dus niet in zitten.

Ik neem overigens aan dat je afgelopen weekend wel geprobeerd hebt de race te kijken? Mogelijk dat ze op de een of andere manier hebben kunnen achterhalen wie F1TV op had staan en alleen die een refund krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
RobertMe schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 11:27:
[...]

Kortingscode heb ik ook gebruikt (de F1TV25) en ook E4 terug gekregen. Daar zal het dus niet in zitten.

Ik neem overigens aan dat je afgelopen weekend wel geprobeerd hebt de race te kijken? Mogelijk dat ze op de een of andere manier hebben kunnen achterhalen wie F1TV op had staan en alleen die een refund krijgen.
Ik was absoluut ingelogd die zondag haha. Maar goed. Ga geen stampij maken voor vier euro. Hopelijk zondag wel een goede stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
hoe krijg je refund, als je vanuit de App Store de aankoop hebt gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:15
RonaldMcDonald schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:55:
Ik heb helemaal niets gedaan, niet gemaild of wat, en wel netjes een mailtje gekregen en geld teruggestort.

Vraag me af of ze gewoon letterlijk elke abonnee geld teruggeven of dat ze op een of andere manier bij hebben gehouden wie er daadwerkelijk gekeken hebben?
Hier niet gemaild en wel geld teruggekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunriseBGN
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 14-09 19:42
Geen contact gehad, Baku zonder haperingen gekeken & 4 euro terug.

Ik kijk meestal Ziggo op TV zonder geluid en laat F1TV via tablet het Engelse commentaar verzorgen. Even synchroniseren tijdens de opwarmronde, gaat al vier races vrij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

HyperTrophy schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 11:31:
hoe krijg je refund, als je vanuit de App Store de aankoop hebt gedaan?
ff mailen, mailadres staat een paar pagina's terug in een twitter bericht.

En ik denk dat het meer kost om de mensen met korting minder terug te betalen dan alle mensen hetzelfde terug te laten betalen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Ik heb zelf een mail gehad met € 4,- refund. Prima gebaar, maar dit verhelpt natuurlijk de problemen nog niet de komende races.
Pagina: 1 ... 43 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien. :)
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html