[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 82 Laatste
Acties:
  • 413.582 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QErikNL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-09 15:54
Op Twitter regent het problemen. Ik ben verbaast dat het zo slecht werkt bij een partij als F1 terwijl ze al een jaar hebben gehad om alle problemen op te lossen. Onacceptabel. Mochten er nog problemen zijn morgen, toch maar ZiggoSport aanzetten in het tv pakket :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
Hier werkt het nog steeds niet op de normale manier via de browser. Enkel in Opera met VPN actief.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montoya200x
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Op Twitter vermeldde iemand dat er iets niet goed gaat met de API voor het opvragen van de streams.

Ik kreeg half uur geleden in web browser ook een 403 voor de request op dit domein ((https://f1tv-cdn-cent-liv.../ondemand/enz...blablabla) van de master m3u8 van de video feed van de replay, terwijl op mijn iPhone op hetzelfde thuisnetwerk gelijk daarna, wel de replay laadde via de app en Safari :O

Nu heb ik geen probleem meer in mijn browser op laptop/PC, replay start gelijk op.

Vanochtend liep alles live ook goed door, maar heb het vermoeden dat als je van stream gaat wisselen, je dan de sjaak bent, in geval dat het bij F1TV bagger draait. Wissel je niet, dan vermoedt ik dat de eerder opgestarte streams gewoon doorlopen.

[ Voor 0% gewijzigd door Montoya200x op 15-03-2019 13:12 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:21
Nog even verder getest op m'n werklaptop. Chrome, Safari en Edge werken niet, IE 11 dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 02:31

pinda powerrr

Slow down...

sverzijl schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:08:
Nog even verder getest op m'n werklaptop. Chrome, Safari en Edge werken niet, IE 11 dan weer wel.
Ieuwwwwww, zeg je nou dat ik IE moet gaan proberen? 8)7

EDIT: Werkt ineens op Chrome :')

EDIT 2: Niet wisselen van stream....gelijk dood }:|

EDIT 3: Tab stond nog open en gaat na tien minuten ineens afspelen 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door pinda powerrr op 15-03-2019 13:26 ]

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
pinda powerrr schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:11:
[...]

Ieuwwwwww, zeg je nou dat ik IE moet gaan proberen? 8)7
Nee, ik zeg dat je gewoon niet moet kijken. Wel goed lezen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Replays hangen nog steeds in het startscherm met logo (in de app) of met de spinnende band (website), de FP2 Highlights daarentegen kan ik vanuit de App met AirPlay naar mijn Apple TV streamen zonder issues ...

Edit: het feit dat ik nu vanuit de app Airplay heb (zonder 'screen mirroring' te gebruiken) verbaasde me nogal. Dat lijkt te komen doordat ik in de Go Sporttotaal app Airplay aan had staan. Zet ik Airplay daar weer uit dan speelt de F1TV app ook weer lokaal op de iPad. Airplay weer naar mijn Aplle TV laten streamen in de Go app, laat de F1TV app ook weer naar mijn TV streamen... Leuke workaround voor niet kunnen Airplay-en met de F1TV app maar nu moet die app nog wel even de livestream and replays kunnen spelen :(

[ Voor 55% gewijzigd door noo op 15-03-2019 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tja, na uren kon ik pas de replay van FP2 opstarten en dan is het alsnog twijfelachtig. Zaken zoals data werken voor geen meter. Voor de zekerheid ga in maar Chrome en Opera downloaden zodat ik backups voor Firefox heb. Verder maar extra vroeg opstaan. Ik wil die kwalificatie gewoon zien morgen. :P

Oh en @Spotmatic. Volgens mij vroeg je een tijdje geleden iets over ondertiteling. Nou het zit er zeker in. Zit een delay op van 10s, maar het is er zeker. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:46
Misschien zijn het dezelfde issues als sommige hier een tijdje terug meldden (deze bv.):
Niet via Ziggo verbinding, wel via een 4G verbinding.

Even wat korte tests gedaan:
Chrome-Laptop
- Ziggo Zakelijk -> werkt niet
- Ziggo Zakelijk met VPN -> werkt -> tijdens het draaien VPN uit gezet -> na korte buffering werkte het
- Tweede keer dat ik het uitzetten van VPN tijdens draaien testte werkte het niet meer...

App-Telefoon
- Ziggo Zakelijk -> "unable to load stream"
- Ziggo Zakelijk met VPN -> "unable to load stream"
- 4G -> werkt direct
- 4G met VPN -> werkt direct

Chrome-Telefoon
- Ziggo Zakelijk met VPN -> werkt direct

Dus mijn korte observaties zijn beetje mixed results maar toch lijkt het erop dat ze nog steeds issues hebben icm een Ziggo verbinding.

Edit; de VPN verbinding waar ik hierboven over spreek heeft trouwens als DNS een pi-hole. Heb daarin niks aangepast...

[ Voor 15% gewijzigd door Plenkske op 15-03-2019 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:59

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Bestaat er ook nog een mogelijkheid om de races gratis te zien zonder dat ik 15 p.m betaal bij KPN? :)
Dan zou ik het misschien naar mijn tv kunnen streamen

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:27

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Plenkske schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:31:
Misschien zijn het dezelfde issues als sommige hier een tijdje terug meldden (deze bv.):
Niet via Ziggo verbinding, wel via een 4G verbinding.

Even wat korte tests gedaan:
Chrome-Laptop
- Ziggo Zakelijk met VPN -> werkt -> tijdens het draaien VPN uit gezet -> na korte buffering werkte het
- Tweede keer dat ik het uitzetten van VPN tijdens draaien testte werkte het niet meer...

App-Telefoon
- Ziggo Zakelijk -> "unable to load stream"
- Ziggo Zakelijk met VPN -> "unable to load stream"
- 4G -> werkt direct
- 4G met VPN -> werkt direct

Chrome-Telefoon
- Ziggo Zakelijk met VPN -> werkt direct

Dus mijn korte observaties zijn beetje mixed results maar toch lijkt het erop dat ze nog steeds issues hebben icm een Ziggo verbinding.
Probeer eens ziggo zakelijk met een andere dns.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tja, ik zit op Caiway glasvezel en het is hopeloos. :P

-Firefox start FP2, al dan niet na een paar keer proberen.
-Opera is morsdood..
-Chrome had het moeilijk met inloggen. Lukte naar de derde poging. FP2 opstarten en toen kwam de boel in een endless loop van proberen te starten, pagina refresh alsof ik op F5 zat te drukken, proberen te starten etc.
-Edge, echt wie gebruikt er nou Edge? Maar die werkt ook alleen met FP2 starten. Beter dus dan Chrome of Opera. :P

Dus, morgen gaat het hopeloos worden ben ik bang. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Er zullen morgenochtend wel een factor 10 meer F1 TV Pro kijkers zijn dan vandaag, dus ik ben er ook bang voor ja. Vergelijkbaar met Ziggo Go 2 jaar geleden.
Al moet ik zeggen dat ik zelf thuis nog geen problemen heb gehad tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Tylen schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:49:
[...]

Probeer eens ziggo zakelijk met een andere dns.
Done, werkt direct met 8.8.8.8

Edit: leek vlekkeloos, maar nu niet meer... 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Plenkske op 15-03-2019 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 02:31

pinda powerrr

Slow down...

Op de app krijg ik de stream werkend (ook de pit stream) via 4G (T-Mobile), daarna overschakelen naar WiFi (T-Mobile Thuis glasvezel) werkt dan prima. Start ik de stream op via WiFi, dan weigert het.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:25
Ik heb helaas al de hele dag "unsupported region" op de mobiel en 403 Forbidden op de stream via het web. Straks thuis (Ziggo) maar weer eens proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 11:03
Is schandalig hoe slecht deze streamingdienst werkt. Was blij dat F1 al streamingdienst beschikbaar was, maar dit is toch een aanfluiting

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
G_Dragon schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:46:
Bestaat er ook nog een mogelijkheid om de races gratis te zien zonder dat ik 15 p.m betaal bij KPN? :)
Dan zou ik het misschien naar mijn tv kunnen streamen
Kpn kanaal 46 rtl duitsland

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

leekers schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:30:
[...]

Kpn kanaal 46 rtl duitsland
Heb je dan niet om de 10 min reclame tussendoor of is dat verwijderd? :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:55
Btw FP2 en de Persco spelen gewoon zonder problemen af. In FP2 heel soms wat artifacts, maar geen haperingen net als bij FP1.

Edit: te vroeg gesproken. ;(

[ Voor 17% gewijzigd door Ari Gold op 15-03-2019 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:36
G_Dragon schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:32:
[...]

Voor zover ik weet, wel ja.

Goedkopere optie is F1TV Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
G_Dragon schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:32:
[...]

Er zijn reklames uiteraard vandaar dat het ook een gratis kanaal is he .

Maar dat is niet zo erg een goed moment om koffie te nemen of even een plaspauze in te lassen :)

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Sir_Lion schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:33:
[...]

Kijk jij de race zondag via dat kanaal? zo ja zou je het misschien willen laten weten of dit zonder reclames was? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
Sir_Lion schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:33:
[...]

Nou zou je dat mensen aanraden gezien dit topic met alle problemen die er zijn ?

En dan kan hij het niet op tv kijken of via browser in een shitty kwaliteit terwijl rtl duitsland een HD uitzending heeft bij KPN .

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
G_Dragon schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:34:
[...]

Kijk jij de race zondag via dat kanaal? zo ja zou je het misschien willen laten weten of dit zonder reclames was? :)
Ik heb zelf F1TV Pro, met Ziggo als back-up. Dus nee, ik kijk de F1 niet via die manier. Maar mijn vader wel, dus als ik dan toevallig eens daar was, keken we het via die manier en had je wel die reclames.
leekers schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:36:
[...]

Nou zou je dat mensen aanraden gezien dit topic met alle problemen die er zijn ?

En dan kan hij het niet op tv kijken of via browser in een shitty kwaliteit terwijl rtl duitsland een HD uitzending heeft bij KPN .
Tijdens de testdagen had ik erg weinig last van de issues. Vanmorgen wel wat, maar zodra het eenmaal liep was er weinig op aan te merken.

[ Voor 34% gewijzigd door Sir_Lion op 15-03-2019 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Sir_Lion schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:37:
[...]

Ik heb zelf F1TV Pro, met Ziggo als back-up. Dus nee, ik kijk de F1 niet via die manier. Maar mijn vader wel, dus als ik dan toevallig eens daar was, keken we het via die manier en had je wel die reclames.

[...]

Tijdens de testdagen had ik erg weinig last van de issues. Vanmorgen wel wat, maar zodra het eenmaal liep was er weinig op aan te merken.
Thanks zal dat op prijs stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 19-09 17:08

Chiron

Moderator Discord
[...]

Je kan nu 7 dagen trial doen bij F1TVPro. Als het een soepzooitje wordt kan je het altijd nog annuleren, en nog een keer proberen als ze hun shit wel op orde hebben :)

Voor de rest RTL inderdaad, nu in HD. Zit je wel met duits commentaar. (en zenden ze dit seizoen wel alle races live uit?)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
Je zou toch verwachten dat ze bij F1 tv pro weten wat ze doen.
Ondertussen zijn we 13 uur verder, en nog steeds zijn de problemen niet opgelost.

Lijkt trouwens heel erg op de problemen van vorig seizoen.
https://formulaspy.com/fo...eing-issued-refunds-53604

[android app / IE / Edge / firefox / chrome - niets wil het draaien]

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:29
Hier draait het op dit moment prima. (Windows desktop met opera browser)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Dat Duitse RTL kan je alleen niet streamen via de KPN app, volgens mij kan je deze zender alleen via de decoder kijken.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[...]

Ik heb het hier draaien in de browser op m'n tv en het gaat, maar wel veel haperingen tussendoor en dan ineens weer probleemloos. Ik weet niet wat je met "shitty kwaliteit" bedoelt, het ziet er hier zeker zo goed uit als wat ik via Ziggo kan kijken via de kabel. Ik zou zelfs zeggen: het ziet er strakker uit :)

Edit: terwijl ik dit typ zijn de haperingen opgehouden, dus misschien moet je inderdaad langer kijken voor de haperingen ophouden (kan hij meer bufferen)... Geen idee.

Ik zou het ook nog niet bij FP1/2 van race 1 afschrijven. Ik weet niet hoe zo'n systeem schaalt bij miljoenen extra klanten, maar misschien loopt het ineens storm ofzo?

Edit2: OK, te vroeg gejuicht, het hapert weer flink. Hoop dat ze dit snel oplossen.

[ Voor 24% gewijzigd door Grrrrrene op 15-03-2019 17:05 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Laten ze eens gaan kijken bij IMSA TV hoe het moet. Daar heb ik in januari gekeken naar de Rolex 24 zonder haperingen. De race die ze nu uitzenden vanaf Sebring loopt ook gewoon zonder problemen.

[ Voor 3% gewijzigd door JohanKupers op 15-03-2019 17:52 ]

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
Uiteindelijk dan ook nog maar Opera geprobeerd.
Precies hetzelfde als de andere browsers ...zwart beeld en blijft refreshen.

Lijkt haast wel of er een soort van geoblock de stream feed blocked.

Hetzelfde gebeurd via de app op mijn tablet .... de app werkt en kan oude filmpjes wel bekijken, maar zodra ik de streams van Australia aanklik refreshed alles en gebeurd er verder niets meer.

Hoop maar dat ze het voor de race opgelost krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QErikNL
Ik kan nu FP2 terug kijken. :) Durf verder nergens op te klikken omdat ik bang ben dat het weer stuk gaat though :')

edit: damn shit is wel glitchy, vaak zwart scherm of haperend geluid...

[ Voor 24% gewijzigd door QErikNL op 15-03-2019 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:17
JohanKupers schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 17:08:
Laten ze een gaan kijken bij IMSA TV hoe het moet. Daar heb ik in januari gekeken naar de Rolex 24 zonder haperingen. De race die ze nu uitzenden vanaf Sebring loopt ook gewoon zonder problemen.
Dankje! Ik was helemaal vergeten dat er al een race was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Hmm ik heb via de formule 1 website een f1tv pro abo afgesloten, maar als ik in de android app bijvoorbeeld de training terug wil kijken moet ik een abo afsluiten :?

Als ik het hamburger menu uitklap staat er wel dat ik een abo heb 8)7

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Chiron schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 17:34:
Hmm ik heb via de formule 1 website een f1tv pro abo afgesloten, maar als ik in de android app bijvoorbeeld de training terug wil kijken moet ik een abo afsluiten :?

Als ik het hamburger menu uitklap staat er wel dat ik een abo heb 8)7
Heb je dan ook wel de PRO versie en niet Access?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Sir_Lion schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 17:35:
[...]

Heb je dan ook wel de PRO versie en niet Access?
Yup, bij 'My subscription' staat gewoon F1 TV Pro (annual).

oh nevermind Hele app eraf gemieterd, opnieuw geinstalleerd, opnieuw ingelogd en nu doet ie het. Waarschijnlijk interne cache/cookie ofzo :)

[ Voor 23% gewijzigd door Chiron op 15-03-2019 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Ik kan helaas helemaal niet inloggen op de website of app als ik op m'n wifi van KPN zit.

Zodra ik een hotspot op m'n telefoon in stel kan ik wel inloggen. Maar ik word er weer uitgegooid zodra ik verbonden ben met m'n normale wifi en krijg dan de volgende foutmelding:
There was a problem with your password or email address. Please check your details and try again.

Lijkt wel alsof ze bepaalde providers of IP adressen geblokkeerd hebben.

Ze verliezen veel potentiële klanten met hun geklooi dit weekend.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Misschien werkt hun detectie van "meer schermen tegelijk" niet goed en blokkeren ze ten onrechte ? Wild guess hoor...
Aangezien sommige gewoon meerdere feeds kunnen afspelen, tegelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VNDHH7HX9RKnuuGN8zeVvww6/full.jpg

Heb de F1 TV app gesideload op de Nvidia Shield. Werkt als een malle. Oke wel die haperingen maar die zullen nog wel opgelost worden. Nu alleen nog een fullscreen mode en het is perfect.

Edit: Fullscreen is click op video. _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Tylen op 15-03-2019 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tylen schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 19:39:
[Afbeelding]

Heb de F1 TV app gesideload op de Nvidia Shield. Werkt als een malle. Oke wel die haperingen maar die zullen nog wel opgelost worden. Nu alleen nog een fullscreen mode en het is perfect.

En hoe kan je die sideloaden op de nvidia shield?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Wow, je kan niet alleen de trainingen terugkijken, maar ook vanuit alle auto's incl. boordradio _O_

Af en toe hapert het beeld wel maar dat ligt eerder aan de videostream ontvangst van de wagen op het circuit dan aan de bandbreedte bij de F1TV servers gok ik ;) Steeds op dezelfde plekken even haperingen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Chiron schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 20:30:
Wow, je kan niet alleen de trainingen terugkijken, maar ook vanuit alle auto's incl. boordradio _O_

Af en toe hapert het beeld wel maar dat ligt eerder aan de videostream ontvangst van de wagen op het circuit dan aan de bandbreedte bij de F1TV servers gok ik ;) Steeds op dezelfde plekken even haperingen namelijk.
dat laatste viel mij ook al op, de haperingen treden steeds op hetzelfde punt op, net alsof hun video file corrupt is of ze enorme problemen hadden met de video uploaden ofzo. Heel raar. Ook bijzonder hoe je aan het eind van FP2 (en 1 misschien ook wel?) reclame krijgt voor Sky Sports F1 :D

Aan het streamen of de bandbreedte ligt het echt niet, ik kan Paddock Pass of de Team Principals Press Conference prima kijken.

[ Voor 8% gewijzigd door Grrrrrene op 15-03-2019 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Nu wellicht geen bandbreedte problemen, live moeten ze dat nog bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Chiron schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 20:30:

Ik heb nu een hele tijd de gewone TV feed terug gekeken van FP2 maar IMO is dat waardeloos. Met enige regelmaat haperingen in zowel beeld als geluid en soms dat een tijdje alles weg valt.
Eerst via PC/browser over HDMI maar op basis van @Tylen zijn comment nu ook op SHIELD gesideload en daarop precies hetzelfde. Lijkt dus echt erop dat de opname 'kapot' is waardoor je dit krijgt. Overigens sluit dat dus niet uit dat daarnaast ook nog eens de onboarda op dezelfde plekken problemen geeft. Maar de opnames lijken dus ook niet geweldig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Laatst online: 15:53
De bron is gewoon corrupt hoor. Als je de beeld terugzet dan krijg je op de seconde na dezelfde effecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:19
Ik 'kijk' nu regelmatig kwalificatie en race via grandprix radio. Maar zijn er behalve bbc5live en grandprixradio nog andere vergelijkbare 'zenders'? Duits of engelstalig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
Zouden ze het opgelost hebben?
Bij mij werkt het nu voor het eerst vandaag. replay, data, alles ... ik ben benieuwd over een paar uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Heb vandaag getest met chrometab te casten vanaf mijn Linux laptop, dit ging redelijk goed. Morgen bij de qualificatie eens kijken of dit goed blijft werken. RTL Duitsland heeft zoveel reclame tussendoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:00

Arfman

Drome!

Arfman schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 11:57:
[...]

Vreemd.

[...]

Komt ook niet voor in mijn PiHole blacklist en is ook nog nooit gequeried door 1 van mijn devices, dus ik zeg voorlopig even dat dit domein niks met F1 TV te maken heeft.
Dit domein heeft 100% niks met F1TV te maken. Net FP2 teruggekeken en er is 0 x naar dat domein gegaan. Wel naar f1tv-livedata.formula1.com, f1tv-cdn-cent-live.formula1.com, f1-prod-production.apigee.net en f1tv-api.formula1.com.

Ik heb formula1.com gewhitelist en nu werkt de stream (maar zal mij benieuwen hoe het tijdens q en gaat ...)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 20:26:
[...]

En hoe kan je die sideloaden op de nvidia shield?
Www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:43
Weet iemand na hoeveel tijd je kan verwachten dat de kwalificatie beschikbaar is (als replay?). Volgens mij is dat voor een full race ongeveer een uur na de finish. Geldt hetzelfde voor de kwalificatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
Tylen schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 19:39:
[Afbeelding]

Van mij ook de vraag hoe je dit gedaan hebt en met welke app precies. Ik heb dit zelf geprobeerd maar toen leek het alsof ie mn Shield een soort telefoon met touchscreen vond. Beeld was in portrait en ik had geen enkel idee waar mn cursor was om op dingen te klikken dus dat was gokken.

Vandaar dat ik op dit moment vanaf mn desktop in Chrome naar mn shield cast. Ik hoop dat ze dit jaar spoedig met een shield compatibele app komen maar ben wel benieuwd wat je precies gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
Montoya200x schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:53:
[...]

Ben ook van plan om één en ander te gaan testen of het nu nog werkt. Vorig jaar kon ik namelijk dit nog via F1TV:

[Afbeelding: F1TV 9 Video Feeds]

Montoya200x in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?"
Kunnen we dit als officiele bevestiging beschouwen dat ze het prima vinden als je meerdere streams draait? O-)

Afbeeldingslocatie: https://ajmvwij.home.xs4all.nl/images/multistreams.jpg

(ik ben niet deze Eric overigens)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Replay FP3 is al beschikbaar. Dat is wel lekker snel. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Tomcat84 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 23:57:
[...]

Van mij ook de vraag hoe je dit gedaan hebt en met welke app precies. Ik heb dit zelf geprobeerd maar toen leek het alsof ie mn Shield een soort telefoon met touchscreen vond. Beeld was in portrait en ik had geen enkel idee waar mn cursor was om op dingen te klikken dus dat was gokken.

Vandaar dat ik op dit moment vanaf mn desktop in Chrome naar mn shield cast. Ik hoop dat ze dit jaar spoedig met een shield compatibele app komen maar ben wel benieuwd wat je precies gedaan hebt.
Ja dat heb ik ook zo. Maar zodra je video start is het fullscreen. Met de shield controller heb je een soort van muis met 1 van de thumbsticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Het lijkt hier nu allemaal ook te werken. Hopen dat dit over een uur ook nog zo is. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:38
Ik hoop dat ze heel snel komen met Chromecast support in de F1 TV Pro app.
Nog geen 5 minuten aan het kijken via Ziggo en ik ben die kale ******** alweer zo beu. :(

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
Heb je een desktop of laptop? Zet Chrome erop en cast de F1tv tab naar je device (in mijn geval een Shield). Werkt super! (Mits F1TV werkt natuurlijk haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Tomcat84 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 06:35:
Heb je een desktop of laptop? Zet Chrome erop en cast de F1tv tab naar je device (in mijn geval een Shield). Werkt super! (Mits F1TV werkt natuurlijk haha)
Ik heb een Chromebook maar die app kan ik niet installeren. (Niet compatible).
Ik ben op de site nog aan het zoeken of ik daar een stream kan kijken dan kan ik die idd wel via de Chromecast kijken al dan niet via mijn Shield.

Edit: volgens mij gevonden alleen ze zenden nog niet uit.
Edit 2: ineens loopt ie wel.... :? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Ad de Jong op 16-03-2019 06:46 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
@Montoya200x Hoe krijg jij trouwens multiscreen via PiP? Want als ik een tabblad dupliceer en verschillende PiP's wil gebruiken, dan pakt hij telkens één feed via de PiP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montoya200x
  • Niet online
Geen Chrome gebruiken met Windivvy en separaat browser window voor elke feed

[ Voor 38% gewijzigd door Montoya200x op 16-03-2019 06:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:21

backupdevice

No Risk , Full Push

Ik heb mijn laptop via HDMI en utp op mijn tv aangesloten. Top

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Montoya200x schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 06:45:
Geen Chrome gebruiken met Windivvy en separaat browser window voor elke feed
Oke, dus geen PiP van Chrome, maar diverse browser vensters gebruiken en met Windivvy scalen?

Als ik de browser in een Divvy window plaats en vervolgens de player op Full Screen zet dan blijft dat niet binnen het Divvy scherm maar gaat hij de player gewoon full screen op m'n laptop afspelen.

[ Voor 26% gewijzigd door Rivanov op 16-03-2019 06:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montoya200x
  • Niet online
Rivanov schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 06:49:
[...]

Oke, dus geen PiP van Chrome, maar diverse browser vensters gebruiken en met Windivvy scalen?
Correct, als je Windivvy gebruikt, dan kan deze niet overweg met gemaximaliseerde video's van Chrome.
Gebruik zelf geen Chrome maar mede Tweaker MasterMaceMichu informeerde mij daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Montoya200x schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 06:53:
[...]

Correct, als je Windivvy gebruikt, dan kan deze niet overweg met gemaximaliseerde video's van Chrome.
Gebruik zelf geen Chrome maar mede Tweaker MasterMaceMichu informeerde mij daarover.
Ah dat is het probleem. Zie mijn edit hierboven. :+
Ga dan wel even Firefox proberen.

/edit: Crap, met Firefox hetzelfde probleem op m'n MacBook.

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 16-03-2019 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
meer mensen last van geflikker op het Data scherm van F1 Pro TV?
het is alleen de bovenkant van het scherm, erg irritant... de data staat er wel gewoon maar de kolom headers knipperen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Bramster schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 07:00:
meer mensen last van geflikker op het Data scherm van F1 Pro TV?
het is alleen de bovenkant van het scherm, erg irritant... de data staat er wel gewoon maar de kolom headers knipperen
Nope, geen last van. Ik heb hier de beelden op de tv en de driver tracker op de laptop, het werkt gewoon (knock on wood).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hier werkt het ook goed. Vind die mini sectors echt perfect. Beeld op TV en mini sectors op laptop.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Het loopt nu perfect. Ziggo Sport op TV aan. Onboard Max op laptop (picture-in-picture) en Pit Lane Feed op iPad.

[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 16-03-2019 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Hier ook,
Tabblad 1 casting Race mode naar tv.
Tabbald 2 Live Timing
Tabblad 3 Data
Alles via mijn Chromebook.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Werkt idd goed nu, wel flinke vertraging(hele sector) met ziggo. Just FYI, is opzich niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:21
Ziggo Sport Totaal Go via de chromecast doet het ook ouderwets goed. Ik hoop wel dat F1TV ooit rechstreeks chromecast support of nog beter een Android TV app krijgt.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Plenkske schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 07:27:
Werkt idd goed nu, wel flinke vertraging(hele sector) met ziggo. Just FYI, is opzich niet erg.
Dat is met iedere internet-stream. Die loopt altijd achter op de normale TV broadcast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Rivanov schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 07:29:
[...]

Dat is met iedere internet-stream. Die loopt altijd achter op de normale TV broadcast.
Dat weet ik, maar mijn Ziggo feed op de tv is ook geen normale tv broadcast :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Nu ook casten met verschillende tab bladen. Gaat perfect !happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het is inderdaad niet vreemd, achter te lopen. Maar 45 seconden is wel veel :-D

Blijf dus maar erg uit het wedstrijdtopic morgen. Wel fijn dat je de f1 data kunt pauzeren tot dat synchroon loopt.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Net reactie binnen via de mail op de vraag of er een Chromecast integratie komt.
"Cristina (Formula 1)

Mar 16, 08:37 EET

Hi there,

Thank you for contacting F1.
For the moment the Chromecast apps ,Android tv, Roku and Apple Tv are in development, however as much as I would like to offer you a release date I am not able to do so. For the moment you can use an HDMI cable to transfer the image to your TV. Please stay tuned for updates, we are going to notify all our fans when a new supported device is going to be available. You can check the FAQ for a complete list of the currently supported devices: https://f1tv.formula1.com/en/faq .

If there is anything else I can do for you please let me know.

Have a great day and keep the engine running :smile:

From the Pit,
Cristina
Team F1"

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
ArthurMorgan schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 07:46:
Het is inderdaad niet vreemd, achter te lopen. Maar 45 seconden is wel veel :-D

Blijf dus maar erg uit het wedstrijdtopic morgen. Wel fijn dat je de f1 data kunt pauzeren tot dat synchroon loopt.
Nvm kan weg

[ Voor 3% gewijzigd door Plenkske op 16-03-2019 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bendeh
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19:21
De browser kan niet 2 vensters tegelijk tonen, dat lukt alleen in de app toch? De app krijg ik weer niet naar chromecast en 2 losse browsertabs zijn niet in sync. Het is nog niet allemaal ideaal..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Alleen de onboards haperen bij mij wel als een malle. Dat is wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Jassy schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 07:29:
Ziggo Sport Totaal Go via de chromecast doet het ook ouderwets goed. Ik hoop wel dat F1TV ooit rechstreeks chromecast support of nog beter een Android TV app krijgt.
Heb je geen browser op je tv? Zo gebruik ik F1TV Pro nml: gewoon laden in je browser en gaan, geen gedoe met Chromecast dat niet ondersteund wordt of hdmi-kabels over de bank...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:50
Wat een wereld van verschil met FP1 en 2. De kwalificatie helemaal stottervrij kunnen kijken op mijn Chromebook, terwijl ik er tijdens FP1 en 2 een hard hoofd in had dat alles voor de race goed zou komen. Maar het lijkt erop dat ik morgen geen RTL nodig heb. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 20:35
Hele quali zonder lag! Indrukwekkende verbetering op F1TV.

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Rivanov schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 07:54:
Alleen de onboards haperen bij mij wel als een malle. Dat is wel irritant.
Niet alleen bij jou ;)

Denk dat er nog veel verbeterd kan worden aan het bereik van de video transmitters in de wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Al met al ene goede ervaring gehad. Begon FP3 op UTP en HDMI en eindigde de training met casting via Chrome naar tv CI’s WiFi en onboard op de laptop.

Super!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Het liep allemaal vlekkeloos hier langs de kant van het zwembad 😂😂😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hellboy!
aegis3d schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 08:11:
Hele quali zonder lag! Indrukwekkende verbetering op F1TV.
Inderdaad, geen haperingen. Via brower tab gecast naar de chromecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F1 tv Airplay naar Apple tv was heel stabiel tijdens kwali.
Erg goede kwaliteit. Ben benieuwd morgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hellboy!
Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 08:34:
Werkt dat native vanuit iPad, dus F1 app starten en dan middels airplay connectie maken met Apple tv?
Heb nog geen Apple tv, maar binnenkort met na de verbouwing wil ik mijn installatie en tv vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-09 09:45
Toen ik gisteravond dit probeerde te doen met de opname van FP2 via de iPad kreeg ik hem niet fullscreen. Is dat bij jou wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:32

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tylen schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 08:19:
Het liep allemaal vlekkeloos hier langs de kant van het zwembad 😂😂😂
Je zat om 07:00 al aan het zwembad?
Hoop dat je op vakantie bent...

App deed het in eerste instantie helemaal niet, maar dat loste zich op na opnieuw inloggen.

Zou de vertraging bewust zijn ivm de boordradio welke nog gecensureerd kan worden ivm schelden enzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

MikeyMan schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 11:04:
[...]

Je zat om 07:00 al aan het zwembad?
Hoop dat je op vakantie bent...

App deed het in eerste instantie helemaal niet, maar dat loste zich op na opnieuw inloggen.

Zou de vertraging bewust zijn ivm de boordradio welke nog gecensureerd kan worden ivm schelden enzo?
Helaas niet. Zwemles begint om 7:45.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hellboy! schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 10:39:
[...]

Werkt dat native vanuit iPad, dus F1 app starten en dan middels airplay connectie maken met Apple tv?
Heb nog geen Apple tv, maar binnenkort met na de verbouwing wil ik mijn installatie en tv vervangen.
Gewoon naar f1tv in Safari (iOS only) gaan en via browser sturen naar Apple tv. Niet via App.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Laatst online: 19-09 21:22
MikeyMan schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 11:04:
[...]

volgens mij is de boordradio ongecensureerd dus dat zal het niet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Dat gaat hier ook prima, alleen met de iphone noch ipad kan ik het geluidsspoor selecteren. Althans, wel selecteren maar het blijft Sky.

Met de laptoo kon ik wel audio sporen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:32

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Komt er überhaupt nog een Teds notebook? Of moeten we wachten op dat aangekondigde programma later in de week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:50

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Bwegh, de Ziggo Sport Totaal Go app werkt hier in het hotel (Lissabon) niet, waarschijnlijk omdat het hotel een of andere proxy gebruikt in het WiFi netwerk. Alleen Ziggo werkt niet, andere diensten (Netflix, Eurosport player, F1TV pro) werken wel. Is Ziggo dan als enige zo overdreven bezig met streams buiten de EU blokkeren? Overigens melden ze 2x in de voorwaarden dat Ziggo Sport Totaal Go uitsluitend in NL gebruikt mag worden, wat volgens mij tegenstrijdig is met EU regelgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QErikNL
Net quali terug gekeken :) vlekkeloos, zoals het hoort :). Is het trouwens normaal dat het Engelse commentaar relatief zacht staat? Soms moeilijk te verstaan met het motor geluid.
Pagina: 1 ... 37 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien. :)
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html