Die kamers links worden ook niet als leefruimte gebruikt. Dus dat is geen probleem 
wat betreft de WTW kan ik kijken zodra ik hem heb hoe het gaat als de ramen daar dicht blijven. Op zich zijn dat echter wel de kamers die door slechts 2 airco's verwarmd worden (in de woonkamer en in de kamer rechtsboven.) Dus ik denk dat het warmteverlies wel redelijk mee zal vallen.
Die freshbox optie is echt boven budget. Het belangrijkste is de kamer met de airco (rechts boven), rest van het huis gaat sowieso wel goed met de natuurlijke ventilatie. Mijn vrouw wil in de slaapkamer liever ook geen wtw vanwege het geluid van het heen en weer schakelen van de warmtebuffer. Dus waarschijnlijk dat ik me echt ga richten op 1 wtw en de rest hou zoals het nu is.
wat betreft de WTW kan ik kijken zodra ik hem heb hoe het gaat als de ramen daar dicht blijven. Op zich zijn dat echter wel de kamers die door slechts 2 airco's verwarmd worden (in de woonkamer en in de kamer rechtsboven.) Dus ik denk dat het warmteverlies wel redelijk mee zal vallen.
Die freshbox optie is echt boven budget. Het belangrijkste is de kamer met de airco (rechts boven), rest van het huis gaat sowieso wel goed met de natuurlijke ventilatie. Mijn vrouw wil in de slaapkamer liever ook geen wtw vanwege het geluid van het heen en weer schakelen van de warmtebuffer. Dus waarschijnlijk dat ik me echt ga richten op 1 wtw en de rest hou zoals het nu is.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

:strip_exif()/f/image/BLvsLrmJpKMDPVkvXU6X3atn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CVwciJjBQbFuJN1S6Q2nxOn8.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/vyO3hng7jKrkUPmXAdtP4cTo.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/DkuvQhSLNpBGwxAfhb0l78aT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/R9xCjI92QIhTyCPj1gmWFVw0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0J1sMRfNQ2chaFfMmEFZBqte.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TbMvkp3sWHPk3aFgQx4kPHr6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yLzPzBlYe96BEjdJYiul505h.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jjJrcOumazWea9RypxiBP1rU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/L7iJQq4EvyhuaI7or6FZfSAa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vm3sbSLk7Hj9Rjn2SaRSTQ8a.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/STn7Pzc6KRX0wW1gQ0MOEosZ.jpg?f=fotoalbum_large)