• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:03

_Eend_

πŸŒ»πŸ‡ΊπŸ‡¦

In al de jaren dat ik vlieg heb ik ook maar 1x echt gezeur gehad, en die meneer vroeg na een gesprekje met wat uitleg nog wanneer ik weer op die plek zou vliegen, want hij wilde het wel eens van dichtbij zien :)

• Taacoo
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 13:10
Wat voor (rug)tassen gebruiken jullie zoal voor het meenemen van jullie drones?

Ik gebruik nu de tas die bij de aankoop van de Lito X1 zat maar voor tijdens wandelingen neem ik liever maar 1 rugzak. Anders moet ik een aparte tas meenemen voor wat eten/drinken.

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:03

_Eend_

πŸŒ»πŸ‡ΊπŸ‡¦

@Taacoo Ik heb een fotorugzak (LowePro Photo Active BP 300 AW) die ik voor mijn DJI Mini 2 gebruik. Deze heeft 2 vakken, 1 voor cameraspul en 1 vak voor de rest. Dus een jas, wat eten, handdoekje etc. En meer dan genoeg vakjes waar je SD kaartjes, reserve props, gereedschap etc in kunt stoppen
Taacoo schreef op maandag 6 juli 2026 @ 15:35:
Wat voor (rug)tassen gebruiken jullie zoal voor het meenemen van jullie drones?

Ik gebruik nu de tas die bij de aankoop van de Lito X1 zat maar voor tijdens wandelingen neem ik liever maar 1 rugzak. Anders moet ik een aparte tas meenemen voor wat eten/drinken.
Goeie! Ik heb een Patagonia Refugio 28L voor het wandelen, waar perfect een drone in past. Eerder ging m'n FPV set er in (goggles, Tx, accu's, drone zelf), maar tegenwoordig gaat er een DJI Mini in en dan heb ik voldoende ruimte voor eten en drinken :)

Wat ik wel heel prettig vind aan de tas, is de verschillende grote vakken en de mesh vakjes aan de zijkant om iets snel in en uit te halen. Daar zou perfect een Lito oid in kunnen.

1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:50
Ik gebruik een Kriega 9L (toevallig als motorrijder gekocht)

Past heel mooi de dji 3 Pro in met afstandsbediening en 3 accu's. En dat helemaal waterdicht! dus je zou bij wijze van spreken de hele tas de sloot in kunnen gooien.

Wel een duur tasje voor alleen de drone....

Maar afgelopen vakantie weer gemerkt hoe fijn die tas is en je gewoon amper doorhebt dat je die drone meesleept.
Pagina: 1 ... 103 104 Laatste

Let op:
Het is tijd voor een nieuw deel, met een nieuwe bijgewerkte topicstart. Ben je ervaren met drones en wil je meehelpen? Stuur @_ferry_ een DM.

Voor je filmpjes post, wees je bewust van de regelgeving omtrent het vliegen met drones en besef dat je op eigen risico post. Er wordt actief gekeken naar beeldmateriaal en waar het is opgenomen en wie het gemaakt heeft.