Hier ook een setup met een Rm Pocket (crush) en een air65.
Fijne zender. Gister ook even turtle mode ingesteld. Alles is goed te configureren.
Wat betreft de goggles ben ik begonnen met
deze standaard analoge goggles. opzich oké bril, alleen is de range niet super en is de DVR heel slecht.
Nu een aantal weken over naar een HDZero Boxpro goggles, en wat een verschil. de range is een wereld van verschil en de DVR is top.
Ik was in dilemma tussen de Boxpro goggles en de DJI N3 goggles. Toch voor de boxpro goggles gegaan zodat ik ook een upgrade had met mijn huidige Air65 en HDzero mogelijk is.
De N3 van Dji heeft een voordeel van bijvoorbeeld de meteor series die ook met DJI o4 zijn uitgevoerd. er zijn veel drones, ook tiny whoops beschikbaar die met deze VTX vliegen.
Daarnaast heeft de HDZero goggles een aparte accu nodig dat is een nadeel. Dit eenvoudig opgelost met een 20W powerbank(action) en een usbPD naar 9-20V converter bordje. Dit is goedkoper dan een losse accu(en lader) en heeft oneindige batterijduur.
Helaas zijn de goggles vrij prijzig. Wanneer je weet dat je verder wilt met de hobby dan zou ik wel een wat hoger kwaliteit goggles aanraden. hoger fps zorgt voor minder motion sickness en een veel betere ervaring.