Hashtag schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:16:
[...]
Waarschijnlijk is één van je motortjes gaar.
Deze draait dan met teveel weerstand, waardoor het board in de beveiliging schiet.
Haal de motortjes er eens uit en draai de as voorzichtig tussen duim en wijsvinger. Waarschijnlijk voel je dan bij één motortje meer weerstand.
Thanks, dat zou het namelijk goed kunnen zijn. Bij de crash voordat dit zich voor ging doen was namelijk een grasspriet rond de as gedraaid, waardoor die motor niet meer draaide. Na verwijderen van de spriet weer wel, maar er kan zeker wat achter zijn gebleven.
Vanavond eens proberen.
---edit---
Verdorie, mijn setje precisie schroevendraaiers (die toevallig vandaag) binnenkwam is echt bagger. De kruiskopjes zijn stompje. Dus ik krijg de micro drone niet open. Binnenkort maar eens zo'n setje bij de Action o.i.d. halen.
Overigens kwamen vandaag ook mijn 3-leaf props binnen. Doet het best prima en het lijkt alsof ik het gebrek aan lift minder merk. Maar volgens mij gaat de batterij ook een stuk sneller. De 500mAh 1S die ik erbij heb besteld (standaard meegeleverd is 380mAh) was voor mijn gevoel zo leeg
Het PDB is ook afgeleverd en vandaag ook de
Walkera Devo 7e,
Walkera Devo Rx601 (6 kanaals receiver) en het
Eachine 700TVL setje met transmitter besteld (het is immers 11-11)
Beetje bij beetje komen we er wel. Nu nog de FC, ESC's en motoren. Voor die laatste vind ik de Cobra's toch net te duur en hoor over genoeg andere motoren ook veel goeds. Lees helaas teveel over fake Sunnysky. Die van MyRCMart (
www.myrcmart.com/rcx-h220...tion-balanced-p-9049.html) leken me wel wat, maar ik hoor teveel gezeik over die shop. En de teksten op hun site beamen dat.
Denk dat ik de rest gewoon straks ineens bestel bij Hobby King (en ja dan worden het gewoon Turnigy motoren)...
[
Voor 55% gewijzigd door
barrymossel op 11-11-2015 21:36
. Reden: toevoeging ]