Om deze reden had ik dus bang om zoiets duur online te kopen. Gaat een heel gedoe worden vermoed ik om dit op te lossen. Ik ben er wel ook zeker van nu dat het coil whine is, maar ik dacht dat dit opgelost was in de Skylake versie?Rrreutel schreef op donderdag 31 december 2015 @ 14:29:
[...]
Kan coilwhine zijn, is volgens mij niet heel veel aan te doen. Dat je je SSD niet hoort is gelukkig een goed teken.
Kan iemand mij zeggen hoe dat nu zal gaan? Als ik ze maandag contacteer, gaan ze mij dan gewoon een nieuwe sturen en bij de levering van die nieuwe de oude terug laten mee ophalen (zou ik het liefste hebben)? Gaat er iemand naar thuis komen om hem te herstellen (nieuw moederbord?) want ik wil hem echt niet alweer een paar maanden kwijt zijn.
Indien ze het niet komen herstellen thuis (wat ik gelezen dacht te hebben, al vind ik die site van Dell zo slecht dat ik het niet terugvind) en geen nieuwe sturen, kan ik dan mijn geld gewoon terugkrijgen en hem retourneren? Ik dacht dat je daar vroeger iets van stockagekosten van 10% moest voor betalen (wat totaal onwettelijk is maar dat even terzijde), wat ik ook absoluut niet zou willen.
Alvast bedankt jongens.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2016 11:58 ]