De laptoop is maandag geleverd en doet het prima.kw4h schreef op zondag 06 december 2015 @ 19:38:
[...]
Je bedoelt een zending van de laptop of een zending van onderdelen naar de fabriek? Mij is namelijk aangegeven dat er een vertraging is van de laptop levering vanwege een gebrek aan onderdelen (qhd scherm - zou eind afgelopen week geleverd worden). Erg vreemd dat als ik vraag of er een statusupdate is m.b.t. de levering van die onderdelen aan de fabriek hier een ontkennend antwoord op wordt gegeven, terwijl ondertussen nieuwe laptop leveringen worden gedaan. Beetje jammer.
Het is de configuratie met i7, qhd en 512gb ssd van 2099 (kost op dit moment 2199)
Fijn dat je mij de levering gunt.
En grappig dat je een lokale Dell medewerker van de consumenten klantenservice zo serieus neemt. Er is geen enkel persoon bij Dell in Nederland die detailinformatie heeft over leveringen van individuele orders uit China of over het transport. Pas als een levering op Schiphol is overgedragen aan UPS verschijnt hij bij Dell en UPS in beeld, daarvoor tasten ze compleet in het duister.
En dan de conclusie die je trekt dat als Dell ergens een complete laptop levert, dat jij je scherm dan ook in dezelfde week zou moeten krijgen is natuurlijk hilarisch. Je wist toch vooraf ook wel dat je bij Dell gewoon een nummer bent en dat er niet in China een mannetje rondloopt die een productielijn onderbreekt om ergens een los scherm af te schoeven.
Zolang Dell Nederland (of misschien Dell Europa) geen onderdelen op voorraad bij zijn support afdeling heeft liggen, ga jij geen betrouwbare statusupdates krijgen.
Dit is helaas het feit als je bij de consumentafdeling van Dell iets koopt. Wel sneu voor je, maar wel iets wat je vooraf had kunnen weten.