Sinds 7 april heb ik niets dan problemen met mijn Dell XPS 9550 (UHD model).
Zowel het beeldscherm als het toetsenbord functioneren vaak niet. De laptop is nu al meer dan 3 keer gerepareerd, maar zonder resultaat.
Uiteraard is de laptop net buiten het eerste jaar onsite garantie, dus moet de laptop telkens naar Duitsland worden verstuurd.
Ik heb aangegeven dat dit mij allemaal erg lang duurt en meerdere malen gevraagd of de laptop kon worden omgewisseld. Nu is hier eindelijk gehoor aan gegeven en werd de aanvraag voor vervangen ingediend, na anderhalve week geen reactie te hebben gehad neem ik nogmaals contact op met Dell. Nu krijg ik te horen dat de aanvraag is afgekeurd..
Blijkbaar vinden ze het bij Dell normaal dat er na 3 reparatie pogingen nog steeds geen vervangen van een product komt en dat klanten meer dan een half jaar zonder werkende laptop zitten.
En dat voor een premium model laptop

, ik kan Dell dan ook iedereen afraden en zal zelf geen Dell laptop meer aanschaffen na deze ervaring.
[
Voor 9% gewijzigd door
Gijs007 op 26-10-2017 13:22
]
AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T