Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09 19:41
Haas schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:50:
Ik denk dat een nano sim nog wel makkelijk op maat te knippen is?
Is makkelijk op maat te knippen, heb ik bij mijn iPhone ook gedaan. Gewoon een schaar gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door mprkooij op 10-11-2015 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 23:17
Haas schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:50:
Ik denk dat een nano sim nog wel makkelijk op maat te knippen is?
je gaat dan koper wegknippen, providers waarschuwen hiervoor en word dus afgeraden.

koop een 3-1 sim (normaal micro en nano)
https://i.ytimg.com/vi/-GQ53oDmP1U/maxresdefault.jpg <<verschil sims

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jentlt1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-02-2024
michel2412 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:53:
[...]

je gaat dan koper wegknippen, providers waarschuwen hiervoor en word dus afgeraden.

koop een 3-1 sim (normaal micro en nano)
https://i.ytimg.com/vi/-GQ53oDmP1U/maxresdefault.jpg <<verschil sims
heb ik indd ook gelezen, kan sterk de kwaliteit beïnvloeden van je data en bellen en batterij in verband met het constant herstellen van je verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaahaaap
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 01:12
DHL kwam net langs met een pakje :)

Telefoon voelt erg stevig, zegmaar "als een blok", echt een ander gevoel (net persé beter, ik ben van mening dat goed kunststof een beter materiaal is voor een mobiele telefoon dan glas en metaal) dan de Galaxy S4 die ik tot nu toe had.
Met de zwarte theme valt het scherm 99% mooi weg tov de rest van het toestel, erg mooi.
Verder wilde de wizard na connecten met Wi-Fi niet verder :P dus maar geskipt en gelijk een OTA, die is is nu aan het installeren.

Capactive keys hebben (zoals in een aantal reviews al naar voren kwam) geen backlight, ietwat onhandig, nog even kijken hoe dat bevalt.

Als iemand wat wil weten: stel je vraag :)

[ Voor 12% gewijzigd door aaahaaap op 10-11-2015 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Hoe zijn de kleuren van het scherm? Is het wit ook echt wit of neigt het naar blauw/rood? En hoe is de kijkhoek? Alvast bedankt ;)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeser
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-06 01:52
Ik heb de mijne ook net binnen, en dat niet kunnen connecten met wifi schijnt een dingetje te zijn, want ik had precies hetzelfde. Wanneer je je wifi gegevens invult en daarna connect, blijft ie connecten, even wachten tot je kunt skippen en daarna kun je gewoon verder en heb je inet.

Wat me wel opviel is dat de screen protector al erop is geplakt aan de voorkant.

Zijn er mensen met voorkeur voor hardware toetsen? Heb zelf software keys gedaan omdat ik hier geen ervaring mee heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Sloeser schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:30:

Wat me wel opviel is dat de screen protector al erop is geplakt aan de voorkant.

Zijn er mensen met voorkeur voor hardware toetsen? Heb zelf software keys gedaan omdat ik hier geen ervaring mee heb..
Dat de screenprotector er al opzit was algemeen bekend en mijn inziens heel fijn. Ik vind het altijd een ramp er zo'n ding goed op te krijgen, dus ben erg blij hiermee. Hier een voorkeur voor hardware toetsen ja, scheelt een hoop ruimte in je scherm en ziet er tevens mooier uit, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
De fysieke toetsen zijn handiger, maar het feit dat ze niet verlicht zijn is wel jammer.

[ Voor 45% gewijzigd door SToRM666 op 10-11-2015 12:44 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barns
  • Laatst online: 12-09 16:21
Bedankt voor het delen van jullie eerste ervaringen tot nu toe. Ik overweeg 2 X-en te halen, voor mij en m'n vriendin. De 801 verslaat de Snapdragon 615 die in de Wileyfox zit (welke nog iets duurder is ook). En voor dit geld heb ik nog geen passend alternatief gezien. Ik ga NFC denk ik wel missen, eigenlijk alleen daarom twijfel ik nog. De onverlichte navigatieknoppen zijn jammer, maar soit. Blijf vooral jullie ervaringen delen, helpt mij in m'n keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-09 10:51

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Is er inmiddels ook al wat bekend over de kwaliteit van de audio bij de X? (Dus niet van de speakers, maar van de audio-out)

Ik las in een topic op het oneplus forum dat het geluid tegenviel, zelfs met een goede koptelefoon.

[ Voor 12% gewijzigd door Ohmarinus op 10-11-2015 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_HD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 08:29
Ohmarinus schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:01:
Is er inmiddels ook al wat bekend over de kwaliteit van de audio bij de X? (Dus niet van de speakers, maar van de audio-out)

Ik las in een topic op het oneplus forum dat het geluid tegenviel, zelfs met een goede koptelefoon.
Hangt dit niet gewoon van de soc en 3.5 jack af?

Radeon HD7970, Core™ i5-3570K, 120G-SSD, Fatal1ty Z77 Performance, 1TB HD103SJ, 8 GB DDR3-1600 Kit, Mugen 2-cooler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deesisgoe
  • Laatst online: 26-09 12:25
Ohmarinus schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:01:

Ben ik ook benieuwd naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaahaaap
Nog wat nieuwe observeringen:
Galaxy S4: 130g
OnePlus X: 143g (incl SD + simcard :P)
Beide op dezelfde weegschaal

Powerbutton zit wat mij betreft op de verkeerde plek, onder de volume button aan de rechterzijde. Kijken of dat na een paar dagen went of dat double tap to wake een goed alternatief is.
Als hij ergens ligt en je pakt em op gaat het scherm ook automatisch aan heb ik gemerkt, of dat een foutief gedetecteerde double tap to wake is of een feature weet ik nog niet :P
SToRM666 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:29:
Hoe zijn de kleuren van het scherm? Is het wit ook echt wit of neigt het naar blauw/rood? En hoe is de kijkhoek? Alvast bedankt ;)
Kwa kleuren vind ik het zwart wat mooier/dieper dan op m'n S4. Ik vermoed dat dat door het marginaal meer glossy scherm op de OnePlus X komt.
Wit lijkt iets blauwer dan echt wit. Op m'n S4 is het weer meer geelachtig. Ik gebruik overigens altijd Twilight, hebt het even uitgezet om nu te kunnen vergelijken.
Verder lijkt het erop dat de adaptive brightness wat traag reageert, weet iemand een goede manier om dat te verifiëren (via een appje oid)?
Kijkhoeken zijn goed, alleen de laatste +-10 graden treedt er een verandering op.

Verder geen preinstalled troep! Alleen alle (of in ieder geval veel) Google apps + Swiftkey en OnePlus radio voor FM radio.
Tijdens de wizard krijg je al de keuze tussen Google keyboard en Swiftkey.

En default launcher heeft imho erg grote iconen. Grid/iconsize is niet aan te passen, wel kun je van de app drawer 4x5, 4x5 of 4x6 kiezen. Ik switch dus gelijk weer naar Nova :)

En USB OTG kun je in de storage settings enablen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:05
aaahaaap schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:18:
Nog wat nieuwe observeringen:
Galaxy S4: 130g
OnePlus X: 143g (incl SD + simcard :P)
Beide op dezelfde weegschaal

Powerbutton zit wat mij betreft op de verkeerde plek, onder de volume button aan de rechterzijde. Kijken of dat na een paar dagen went of dat double tap to wake een goed alternatief is.
Als hij ergens ligt en je pakt em op gaat het scherm ook automatisch aan heb ik gemerkt, of dat een foutief gedetecteerde double tap to wake is of een feature weet ik nog niet :P
Ik heb de telefoon nog niet maar dit schijnt een feature te zijn in Oxygen OS. Het heet ambient display en zodra het toestel detecteert dat je hand of andere voorwerpen over het scherm beweegt dan laat hij eventuele statusmeldingen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeweep
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 08:15
Vraagje voor de mensen die hem nu binnen krijgen. Zit er standaard een doorzichtige case bij?

In de unboxing zie ik ze langskomen en dat scheelt weer een extra aanschaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-08 15:31
eeweep schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:45:
Vraagje voor de mensen die hem nu binnen krijgen. Zit er standaard een doorzichtige case bij?

In de unboxing zie ik ze langskomen en dat scheelt weer een extra aanschaf :)
Die zit er standaard bij ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaahaaap
Sloeser schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:30:
Ik heb de mijne ook net binnen, en dat niet kunnen connecten met wifi schijnt een dingetje te zijn, want ik had precies hetzelfde. Wanneer je je wifi gegevens invult en daarna connect, blijft ie connecten, even wachten tot je kunt skippen en daarna kun je gewoon verder en heb je inet.
Het niet werken/skippen van de wizard zorgde er bij mij wel voor dat m'n apps niet automatisch gedownload/gerestored werden. Na de OTA heb ik een reset gedaan en toen ging het wel goed.
Voor mij sowieso hardware toetsen, hou je meer ruimte op je scherm over voor de daadwerkelijke content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarion
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-08 10:50
-verkeerde topic-

[ Voor 92% gewijzigd door Sarion op 10-11-2015 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regenjas
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-09 16:51
Ik wil hem graag meteen rooten, maar updaten is wel een hele hoop gedoe… Is dit normaal of kan ik verwachten dat deze situatie nog gaat verbeteren? Er zullen binnenkort nog wel een aantal OTAs tevoorschijn komen.

Ik ben zelf Cyanogenmod nightlies gewend, updaten is zo goed als automatisch, je behoud alle apps & instellingen, en root maakt ook geen verschil voor de update procedure.

[ Voor 5% gewijzigd door regenjas op 10-11-2015 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obviously
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-07 11:58
Heb hem ook sinds vanmorgen, probleem is dat mijn 64GB niet herkend wordt door het operating system. Ik kan hem wel bereiken via File Browser maar that's all. Formatteren van ExFat naar NTFS biedt geen oplossing. Is blijkbaar een gekend probleem als je onmiddellijk upgrade naar firmware 2.1.2, hopelijk komt er snel een fix want ik vind dit hoogst vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 20:56
regenjas schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:28:
Ik wil hem graag meteen rooten, maar updaten is wel een hele hoop gedoe… Is dit normaal of kan ik verwachten dat deze situatie nog gaat verbeteren? Er zullen binnenkort nog wel een aantal OTAs tevoorschijn komen.

Ik ben zelf Cyanogenmod nightlies gewend, updaten is zo goed als automatisch, je behoud alle apps & instellingen, en root maakt ook geen verschil voor de update procedure.
Hoezo is dat een hoop gedoe? Als je de stock rom wilt behouden zul je inderdaad je OTA updates verliezen, ik ken geen ander model waar dat wel zo is. Wil je wel OTA moet je een rom installeren die dat ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand die hem heeft misschien de camera testen en de ervaringen ermee misschien delen? Ik ben heel erg benieuwd hoe de camera precies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 09:31
regenjas schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:28:

Voor zover ik weet is dit standaard bij elk Android toestel. Zo gauw jij een andere rom gaat gebruiken of gaat rooten krijg je geen OTA meer. (of je krijgt de melding wel maar kan hem niet installeren)

Dan moet je hem dus eerst terug naar stock gooien en dan kan je de OTA wel installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Obviously schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:00:
Heb hem ook sinds vanmorgen, probleem is dat mijn 64GB niet herkend wordt door het operating system. Ik kan hem wel bereiken via File Browser maar that's all. Formatteren van ExFat naar NTFS biedt geen oplossing. Is blijkbaar een gekend probleem als je onmiddellijk upgrade naar firmware 2.1.2, hopelijk komt er snel een fix want ik vind dit hoogst vervelend.
Heb ook al gelezen dat een gewone reboot dit soms op lost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:14
Pfhoe, hebben jullie die accuduur gezien van webbrowsen? Hoop dat de real world use beter is, dat het aan de gebruikte build van chrome ligt of iets dergelijks!

http://tweakers.net/benchdb/testcombo/4927

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
-Bas schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:22:
Pfhoe, hebben jullie die accuduur gezien van webbrowsen? Hoop dat de real world use beter is, dat het aan de gebruikte build van chrome ligt of iets dergelijks!

5u17m is toch best redelijk.
Zijn genoeg toestellen die daar nog onder zitten.

LG G4
Nexus 5
SGS4
Xperia Z1
Huawei P8
etc
etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:14
Even over de hardware knoppen onderaan, ik lees hier veel dat die niet verlicht zijn, maar ik heb ergens in reviews gelezen dat je dit in de instellingen wel kunt aanzetten, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
pixels66 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:25:
Even over de hardware knoppen onderaan, ik lees hier veel dat die niet verlicht zijn, maar ik heb ergens in reviews gelezen dat je dit in de instellingen wel kunt aanzetten, klopt dit?
Nope, die kan je niet verlicht krijgen. Ze doen het wel prima verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Laatst online: 12-09 16:21
pixels66 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:25:
Je kunt boven de hardware knoppen op scherm software knoppen instellen voor de navigatie. Die doen hetzelfde, maar zitten dus een halve centimeter boven je hardware knoppen (die dus niet verlicht zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Razzah schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:25:
[...]

5u17m is toch best redelijk.
Zijn genoeg toestellen die daar nog onder zitten.

LG G4
Nexus 5
SGS4
Xperia Z1
Huawei P8
etc
etc
Nexus 5 met de nieuwe build zit er bijvoorbeeld al weer boven. Blijf het jammer vinden, aangezien een 5 inch amoled scherm met een zuinigere soc dan de nexus 5 toch nog lager scoort. :D

Maargoed krijg hem vanavond binnen, misschien dat de real use wel iets anders toont. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
-Bas schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:22:

Was wel enigszinds te verwachten, AMOLED en veel wit op het scherm (= browsen) zijn geen goeie combo voor de accuduur. Hopelijk wordt dit echter nog een stukje verbeterd met upates.
Wat ik me ook altijd afvraag bij accutests, is of de accu eerst eens volledig opgeladen en leeggelopen geweest is, want de eerste cycle kan sterk verschillen van de volgende cycles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 11:52
is de kleurtemperatuur met 8874 kelvin niet een beetje erg afwijkend? http://tweakers.net/benchdb/testcombo/4927

iracing profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Bas
rens12355 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:30:
is de kleurtemperatuur met 8874 kelvin niet een beetje erg afwijkend? http://tweakers.net/benchdb/testcombo/4927
Ja was al eerder wat discussie over. Het scherm werd in alle hands-on filmpjes/blogs als goed omschreven. Het oog heeft soms voorkeur voor een bepaalde weergave. Ook kan je kleuren vaak nog wel iets wijzigen als je je telefoon geroot hebt. Dus hier ben ik niet zo bang voor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-09 10:51

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Guys guys guys, misschien een idee om de review af- te wachten voordat we allemaal aannames gaan doen? ;)

Zie iedereen al naar die cijfers op de testpagina kijken, maar zonder context kan je ze toch niet interpreteren. Ben erg benieuwd naar het verhaal dat Tweakers gaat schrijven en of ze tot in detail uitleggen hoe de tests zijn uitgevoerd, maar zonder dat je weet hoe de tests zijn gedaan, weet je eigenlijk niks.

Heb zelf bijvoorbeeld mijn scherm nooit op max brightness staan, kan me goed voorstellen dat de battery test wel met full brightness is uitgevoerd, en nog beter zou zijn als ze battery test met verschillende brightness settings is gedaan, bijv. 10% - 25% - 50% - 75% - 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obviously
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-07 11:58
GuardMoony schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:19:
[...]

Heb ook al gelezen dat een gewone reboot dit soms op lost.
Bedankt voor de tip, maar helpt helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Ohmarinus schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:34:
Guys guys guys, misschien een idee om de review af- te wachten voordat we allemaal aannames gaan doen? ;)

Zie iedereen al naar die cijfers op de testpagina kijken, maar zonder context kan je ze toch niet interpreteren. Ben erg benieuwd naar het verhaal dat Tweakers gaat schrijven en of ze tot in detail uitleggen hoe de tests zijn uitgevoerd, maar zonder dat je weet hoe de tests zijn gedaan, weet je eigenlijk niks.

Heb zelf bijvoorbeeld mijn scherm nooit op max brightness staan, kan me goed voorstellen dat de battery test wel met full brightness is uitgevoerd, en nog beter zou zijn als ze battery test met verschillende brightness settings is gedaan, bijv. 10% - 25% - 50% - 75% - 100%
(helderheid @ 250cd/m2)

Dus je kan het al wel een beetje interpreteren, zelfs al vergelijken met andere toestellen die op dezelfde manier getest zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Hmz...

Aan de onderkant lijkt het alsof er 2 speakers zitten, alleen de linker geeft geluid bij mij.
Heeft iedereen dat? (dus zit er eigenlijk één mono speaker in) Of heb ik een rechter speaker die niets doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:16:
Kan iemand die hem heeft misschien de camera testen en de ervaringen ermee misschien delen? Ik ben heel erg benieuwd hoe de camera precies is.
http://www.technobuffalo....es-what-does-250-get-you/
http://www.fonearena.com/...lus-x-camera-samples.html
YouTube: OnePlus X Camera Overview with Samples

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Chris.nl schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:15:
Hmz...

Aan de onderkant lijkt het alsof er 2 speakers zitten, alleen de linker geeft geluid bij mij.
Heeft iedereen dat? (dus zit er eigenlijk één mono speaker in) Of heb ik een rechter speaker die niets doet?
Nee klopt, slechts 1 is een speaker, de ander is... Wel... Versiering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Japeroen schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:17:
[...]

Nee klopt, slechts 1 is een speaker, de ander is... Wel... Versiering.
Ok prima, beetje jammer, maar ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Dus mono geluid neem ik dan aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Juist, wel hard zat. Harder dan m'n Z3C

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razzah
Chris.nl schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:15:
Hmz...

Links speaker rechts microfoon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Bas
Razzah schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:26:
[...]

Links speaker rechts microfoon?
Klopt, is bij wel meer telefoon's tegenwoordig. Vind het er in ieder geval wel mooi uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moviehouse
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-08-2018
Weet iemand al meer betreffende de audiokwaliteit via de headphone jack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
http://www.phonesreview.c...s6-moto-x-style-and-more/
Deze review toont dan weer een ander verhaal, waarbij de batterij zelfs beter zou zijn dan de Oneplus One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 18:03
Ik heb de mijne nu ook binnen :)

Wat een prachtig apparaat, helaas heb ik troep achter het glas van het beeldscherm zitten, dus ga een retourverzoek indienen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
FastFred schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:47:

Wat een prachtig apparaat, helaas heb ik troep achter het glas van het beeldscherm zitten, dus ga een retourverzoek indienen... :(
Ah.. jammer voor je. Hopelijk krijgen we dit niet vaak te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
FastFred schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:47:

Je maakt me bang, doe eens niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Foto'tje erbij :(

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/WjfZ8N7kFDZBXMkAZ8q2Vg9A/full.jpg

Linksboven de 'A' dus. Het voelt niet aan als een kras of barst en het zit duidelijk achter het glas... Uiteraard valt het op een zwart beeld niet op, maar op felle kleuren natuurlijk wel.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/bvjrQ1HufGjkJPkSuakEvUxt/full.jpg

Foto's gemaakt met Oneplus One (O+) trouwens

[ Voor 18% gewijzigd door FastFred op 10-11-2015 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 15:52
Dat ziet er uit als een haartje dat achter de screenprotector zit, niet?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FastFred
Verrek, daar zit een screenprotector op inderdaad. Helemaal vergeten dat die er standaard op zit.

Godver, hahaha, het haartje zat tussen scherm en screenprotector inderdaad :P :D

FIXED _O_

[ Voor 33% gewijzigd door FastFred op 10-11-2015 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielZify
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-07 17:47
Japeroen schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:39:
http://www.phonesreview.c...s6-moto-x-style-and-more/
Deze review toont dan weer een ander verhaal, waarbij de batterij zelfs beter zou zijn dan de Oneplus One.
Die is dus echt onzin. Ik twijfel op moment tussen de x en moto x play. De laatst genoemde staat ook in die lijst met een totaal van 6.15.

Wel bij de tweakers review tikt ie bijna 10 uur aan en op gsmarena bijna 12. In dat opzicht klopt die chart van geen kanten.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
FastFred schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:02:
Verrek, daar zit een screenprotector op inderdaad. Helemaal vergeten dat die er standaard op zit.

Godver, hahaha, het haartje zat tussen scherm en screenprotector inderdaad :P :D

FIXED _O_
Dan zou ik hem houden en de screenprotector vervangen, of stuur je hem alsnog terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 16:57
moviehouse schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:33:
Weet iemand al meer betreffende de audiokwaliteit via de headphone jack?
deze zou vrij slecht zijn heb ik gelezen van een gebruiker die hem 2 dagen in gebruik had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
pixels66 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:10:

Dan zou ik hem houden en de screenprotector vervangen, of stuur je hem alsnog terug?
Screenprotectors gebruik ik nooit, en deze die ik er bij gekregen heb, heb ik weggegooid, omdat het praktisch onmogelijk is om 'm perfect en zonder troep erachter weer terug te plaatsen.
Vlizzjeffrey schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:14:

deze zou vrij slecht zijn heb ik gelezen van een gebruiker die hem 2 dagen in gebruik had.
Geluid is inderdaad wat blikkerig als ik dit vergelijk met mijn Oneplus One, maar nog steeds niet bedroevend slecht.

Het geluid uit de speakers interesseert me ook helemaal niks, als ik al muziek afspeel vanaf mijn telefoon dan is dat met oordopjes op de fiets of via Bluetooth in de auto... Ik ben er niet zo eentje die andere mensen in het openbaar moet laten weten hoe slecht zijn of haar muzieksmaak is.

[ Voor 11% gewijzigd door FastFred op 10-11-2015 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aluarth
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-02 19:32
Zit er nou ook een plasticje op de achterkant? Wil het er eigenlijk afhalen, maar weet niet of het er op hoort of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Jup, dat met die streepjescode erop hoort er af. Is bescherming voor de glazen achterzijde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moviehouse
Vlizzjeffrey schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:14:
[...]

Thanks. Ik wacht even met bestellen tot ik weet wat er met die jack aan de hand is, aangezien ik dagelijks met oordoppen in fiets. Ik ben ook erg benieuwd naar de battery life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sQuare8
  • Laatst online: 26-09 13:21
moviehouse schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:34:
[...]

Thanks. Ik wacht even met bestellen tot ik weet wat er met die jack aan de hand is, aangezien ik dagelijks met oordoppen in fiets. Ik ben ook erg benieuwd naar de battery life.
Wat zijn de geruchten van de jack?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
sQuare8 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:52:
[...]

Wat zijn de geruchten van de jack?
iemand op de OP forums zei dat het enorm slecht geluid had via de jack, dan zei iemand anders weer dat het goed was en getest met Shure IEM doppen en 2 andere duurdere in-ears.

Op het moment is het nog niet echt duidelijk, daarom heb ik graag een Phonearena review, zij gaan altijd diep in op de speakers en headphone jack.

Dus op het moment hangt het ervan af wie je gelooft, ik heb ook deftige Sony IEM doppen dus wacht de reviews af, zit elke dag op de bus en trein dus slechte jack kwaliteit is een no go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Toch niet wat ik er helemaal van verwacht had, ik heb hem maar op V&A gegooid. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Kun je dat motiveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Vind het scherm toch wel echt tegenvallen. Voor de rest is het echt een prachttoestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09 19:41
-Bas schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:26:
Toch niet wat ik er helemaal van verwacht had, ik heb hem maar op V&A gegooid. :+
Ooh, dan ben ik erg benieuwd waarom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom van iPhone en heb een aantal dingen die ik mis.
1: app badges van hoeveel gemiste email of whatsapps etc ik heb? Heeft Android dat niet?
2: Stille uren. Ik dacht dat Android automatische stille uren heeft?

Kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 20:56
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:36:
1: app badges van hoeveel gemiste email of whatsapps etc ik heb? Heeft Android dat niet?

Kan iemand me helpen?
Je notificaties komen in een notificatiebalk die je naar beneden kunt swypen.

Stille uren: je hebt een prioriteitsmodus die je kunt instellen of een stille modus. Dat kan je op mijn OPO ook automatisch instellen dat je bij een bepaalde trigger (tijd, wifi netwerk etc, locatie etc) overschakeld. Zal bij de OPX ook wel kunnen. Of anders kun je er wel een app voor downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar vind ik de instellingen voor stille uren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:36:

Kan iemand me helpen?
App badges heeft Android niet. Daartegenover staat dat je bij Android in tegenstelling tot iOS altijd bovenin beeld een pictogram zal blijven zien staan dat je een whatsapp bericht hebt. Totdat je dat bericht hebt geopend of de notificatie hebt verwijderd, dan gaat dit pictogram pas weg. Dit ga je zeker leren waarderen, het is een van de grootste pluspunten van Android ten opzichte van iOS, waarvan het werkelijk een raadsel is waarom iOS het nog niet gejat heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jentlt1
  • Laatst online: 22-02-2024
Ik heb de oneplus x eens even beken. Mooie en strakke telefoon. Ligt goed in de hand en voelt niet goedkoop aan.

Wel is het even wennen waar alles zit is net anders Dan mijn voorgaande telefoon.

Het toetsenbord is ook even wennen
Maar hij is zoala ik hem verwacht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

hmmm, ik heb (nog) geen nano simcard, en heb er niet veel zin in om mijn huidige te verknippen, hopelijk krijg ik snel een nano van ziggo.
Stel dat ik mijn huidige niet verknip, werkt deze dan nog naast mijn nano sim?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joblamie schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:59:
[...]

App badges heeft Android niet. Daartegenover staat dat je bij Android in tegenstelling tot iOS altijd bovenin beeld een pictogram zal blijven zien staan dat je een whatsapp bericht hebt. Totdat je dat bericht hebt geopend of de notificatie hebt verwijderd, dan gaat dit pictogram pas weg. Dit ga je zeker leren waarderen, het is een van de grootste pluspunten van Android ten opzichte van iOS, waarvan het werkelijk een raadsel is waarom iOS het nog niet gejat heeft.
Maar als ik een email ontvang, wel m'n email app open maar niet de email zelf en ik sluit de app af dan verdwijnt het icoon bovenin. Dus zeg maar als ik de email niet open maar wel de app. Ik heb bijv geen zin om de email nu te openen maar wil er wel voor later aan herrinerd worden dat ik nog ongelezen email heb. In iOS blijft de badge gewoon zichtbaar. Hoe weet ik nu met Android of ik nog ongelezen dingen heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:10:
[...]

Maar als ik een email ontvang, wel m'n email app open maar niet de email zelf en ik sluit de app af dan verdwijnt het icoon bovenin. Dus zeg maar als ik de email niet open maar wel de app. Ik heb bijv geen zin om de email nu te openen maar wil er wel voor later aan herrinerd worden dat ik nog ongelezen email heb. In iOS blijft de badge gewoon zichtbaar. Hoe weet ik nu met Android of ik nog ongelezen dingen heb?
Weet je niet, het zit er niet in helaas. Je kunt het voor email wel oplossen met een third party badge-app zoals bijvoorbeeld 'Ongelezen badge (Gmail)' in de Playstore.

Edit: Of 'notifier unread count' in de playstore voor meerdere apps tegelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door joblamie op 10-11-2015 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Mooi toestel, scherm is in tegenstelling tot veel eerdere berichten erg mooi, mooi genoeg voor mij, erg tevreden. Gelukkig zit er een hoesje bij, dat is wel nodig met al dat glas.

1 instelling kan ik niet vinden, dat is de trilling bij knoppen aanraken uitschakelen, wie weet waar ik dit kan vinden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:10:
[...]

Misschien is dit wat?

'Notifyer Unread Count' bekijken - Google Play: Notifyer Unread Count

In principe kan bijna alles met Android dus dit moet ook lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
pixels66 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:21:
Mooi toestel, scherm is in tegenstelling tot veel eerdere berichten erg mooi, mooi genoeg voor mij, erg tevreden. Gelukkig zit er een hoesje bij, dat is wel nodig met al dat glas.

1 instelling kan ik niet vinden, dat is de trilling bij knoppen aanraken uitschakelen, wie weet waar ik dit kan vinden??
Heb hem zelf nog niet binnen maar normaalgesproken valt dit onder de toetsenbord instellingen (instelling > taal en invoer)

Tenzij je de hardware keys onder het scherm bedoelt dat weet ik niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Ja, ik bedoel voornamelijk de hardware knoppen..

Edit: gevonden, geluid en melding > andere geluiden..

[ Voor 37% gewijzigd door pixels66 op 10-11-2015 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razzah schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:26:
[...]

Misschien is dit wat?

'Notifyer Unread Count' bekijken - Google Play: Notifyer Unread Count

In principe kan bijna alles met Android dus dit moet ook lukken :)
Dan moet ik die app toegang geven tot inhoud van die apps.
Bizar dat het niet gewoon standaard kan in Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:36:
[...]

Ik begrijp je hoor, maar die badges is echt typisch een iOS dingetje en tevens iets heel persoonlijks. Ik heb ook een iPhone en ik zet die badges altijd als eerste uit voor email. Voor whatsapp is het ook niet echt interessant om te weten of ik 1 of 100 ongelezen berichten heb.

Dat in Android jouw persoonlijke iOS smaak toch nog en bijzonder gemakkelijk toe te passen is met een third party app moet je mijn inziens zien als kracht van Android en niet als beperking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Al met al valt de OnePlus X me niets tegen. Erg mooi scherm (ik was de slechte kleuren van de Xperia Z3C gewend) en prima bouwkwaliteit. Was even klooien om te rooten, maar ben inmiddels bijna klaar met het installeren en instellen. Over bluetooth klinkt de audio precies zoals ik gewend ben, heb via kabel niet geprobeerd omdat ik dit toch nooit gebruik. Ben benieuwd hoe 't toestel me na een paar dagen bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Bevalt mij ook prima, behalve die lelijke Google Search bar op het home scherm welke niet te verwijderen is zonder een andere launcher te installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
pixels66 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:49:
Bevalt mij ook prima, behalve die lelijke Google Search bar op het home scherm welke niet te verwijderen is zonder een andere launcher te installeren..
Tja, ik vond die stock launcher flut omdat je alleen het linker scherm als homescreen kan instellen. Dus had al snel Nova Launcher weer geïnstalleerd. Verder is het (nadat ik nog wat google-app verwijderd heb) een prima OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joblamie schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:46:
[...]

Ik begrijp je hoor, maar die badges is echt typisch een iOS dingetje en tevens iets heel persoonlijks. Ik heb ook een iPhone en ik zet die badges altijd als eerste uit voor email. Voor whatsapp is het ook niet echt interessant om te weten of ik 1 of 100 ongelezen berichten heb.

Dat in Android jouw persoonlijke iOS smaak toch nog en bijzonder gemakkelijk toe te passen is met een third party app moet je mijn inziens zien als kracht van Android en niet als beperking.
Ik moet een app die niks met de inhoud te maken heeft volledige toegang geven. Dat voelt niet relaxt. In iOS heb je tenminste nog de keus op systeem niveau.
In iOS blijven ongelezen/ongeopende items ook gewoon in het notificatie centre zichtbaar zodat je later een mooi overzicht hebt van waar je nog actie op moet/kan ondernemen. In Android verdwijnt het gewoon als sneeuw voor de zon.
Weg uit je balk, weg uit je notificatie centrum, geen badge...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Tot nu toe

+ Prachtig toestel
+ Lekker snel en soepel door alle menu's heen
- Sygic navigatie werkt (nog) niet helaas. Als ik een plaatsnaam aantik slaat de applicatie vast en crashed ie naar homescreen.
- Geen Cyanogen, hoewel dat nog kan komen
- Raster op het homescreen is niet aan te passen/iconen op het homescreen zijn lomp groot, beetje zonde van een 5" scherm
- Facebook app is traag
- Geen Android galerij, maar de Google Foto's app

Geen minpunten voor het toestel zelf eigenlijk, meer voor het OS, ik ben verwend door Cyanogen op de Oneplus One

[ Voor 62% gewijzigd door FastFred op 10-11-2015 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:59:
[...]

Ik moet een app die niks met de inhoud te maken heeft volledige toegang geven. Dat voelt niet relaxt. In iOS heb je tenminste nog de keus op systeem niveau.
In iOS blijven ongelezen/ongeopende items ook gewoon in het notificatie centre zichtbaar zodat je later een mooi overzicht hebt van waar je nog actie op moet/kan ondernemen. In Android verdwijnt het gewoon als sneeuw voor de zon.
Misschien is het beter om in een algemeen topic over Android af te geven op Android. Zolang je Android niet onder de knie hebt (tig keer mogelijkheden, en ook de mogelijkheid om iOS na te bootsen) heb je slechts de mening van iemand die net van iOS is overgestapt op Android :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:36:
[...]

Tja een hele andere launcher zou ook kunnen, maarja die geef je in principe ook toegang tot bijna alles.

Ik zelf heb het nooit gemist omdat ik bijna altijd al Android heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaahaaap
Het scherm bevalt mij juist erg goed, ben benieuwd waar mensen het mee vergelijken dat ze het niet goed vinden. Alle LCD's zien er vaak minder mooi uit door lager contrast (mits je een zwarte achtergrond hebt). Mogelijk zijn de nieuwe AMOLED schermen van bijvoorbeeld Galaxy S6 beter, t.o.v. m'n Galaxy S4 vind ik de OnePlus X iig mooier.
Katmi schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:04:iemand op de OP forums zei dat het enorm slecht geluid had via de jack, dan zei iemand anders weer dat het goed was en getest met Shure IEM doppen en 2 andere duurdere in-ears.

Op het moment is het nog niet echt duidelijk, daarom heb ik graag een Phonearena review, zij gaan altijd diep in op de speakers en headphone jack.

Dus op het moment hangt het ervan af wie je gelooft, ik heb ook deftige Sony IEM doppen dus wacht de reviews af, zit elke dag op de bus en trein dus slechte jack kwaliteit is een no go.
Geluid via de jack klinkt wat minder dan op m'n Galaxy S4 met GPE rom, beetje scherp en veel te veel bas (ben ik geen fan van). En een heel klein beetje alsof er zo'n ruimte effect overheen gedaan is.
Weet niet of er equalizers zijn die zonder root toegang werken? Het lijkt me tot nu toe iets dat te fixen is met een goede equalizer.
Volume via oordopjes kan wel erg hoog trouwens.
Getest met Sennheiser CX300ii, die al ietwat meer bas laten horen dan een neutraal geluid.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:59:Ik moet een app die niks met de inhoud te maken heeft volledige toegang geven. Dat voelt niet relaxt. In iOS heb je tenminste nog de keus op systeem niveau.
Probeer een andere launcher (ik weet dat de betaalde variant van Nova deze optie heeft).
En stel vragen als deze in een algemeen Android topic, dit heeft niks met de OnePlus X te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Hebben jullie niet enorm slechte kijkhoeken? wit wordt licht groenig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
-Bas schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:23:
Normaal staat Amoled juist bekend om enorm goeie kijkhoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Ik heb er ff naar gekeken, maar ik heb dat niet...

Iemand die trouwens weet hoe de Google Search bar te verwijderen is? Of moet ik dan echt een andere launcher installeren, en wat is dan het daadwerkelijke gebruiksverschil met een andere launcher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
-Bas schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:23:
Polarisatie filter doet wel iets ja, rood is ook niet de kleur die ik gewend was. Maar aan dit scherm kan ik wel wennen. Hij is nu al beter dan ik had. Ik begrijp je frustratie, al voel ik hem niet.

- edit -

Ik had op moment van reageren mijn schermhelderheid zo'n beetje op zijn laagst staan, iets helderder maakt een wereld van verschil. Polarisatiefiltereffectje zie ik dan niet, rood is ook dieper.

[ Voor 21% gewijzigd door Chris.nl op 11-11-2015 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 09:49
Chris.nl schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:33:
[...]

Polarisatie filter doet wel iets ja, rood is ook niet de kleur die ik gewend was. Maar aan dit scherm kan ik wel wennen. Hij is nu al beter dan ik had. Ik begrijp je frustratie, al voel ik hem niet.
Ik ben nu wel benieuwd naar dit scherm, komende van een Z3 Compact...

Apple iPhone 16 Pro - HP Envy x360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moviehouse
Is het trouwens waard om te "upgraden" van een lg g3? Dat is ook een prima telefoon maar 5,5 inch is met net even iets te groot.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Sier schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:34:
[...]

Ik ben nu wel benieuwd naar dit scherm, komende van een Z3 Compact...
Haha, groter, scherper en vergelijkbare kleurfouten. Op het Z3C scherm had ik ook wat LCD helderheidsvlekken, deze is wel perfect egaal. Ik denk dat je je weinig zorgen hoeft te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 09:49
Chris.nl schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:37:
[...]

Haha, groter, scherper en vergelijkbare kleurfouten. Op het Z3C scherm had ik ook wat LCD helderheidsvlekken, deze is wel perfect egaal. Ik denk dat je je weinig zorgen hoeft te maken.
Wat zijn je bevindingen i.v.m de Z3c m.b.t het formaat, bouwkwaliteit, snelheid en camera :-)?

Apple iPhone 16 Pro - HP Envy x360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sQuare8
  • Laatst online: 26-09 13:21
pixels66 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:30:
Ik heb er ff naar gekeken, maar ik heb dat niet...

Iemand die trouwens weet hoe de Google Search bar te verwijderen is? Of moet ik dan echt een andere launcher installeren, en wat is dan het daadwerkelijke gebruiksverschil met een andere launcher?
kan je eenvoudig via google vinden. De manier dat ik het deed was via instellingen naar apps gaan en daar google now uitschakelen (dacht ik!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
sQuare8 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:41:
[...]

kan je eenvoudig via google vinden. De manier dat ik het deed was via instellingen naar apps gaan en daar google now uitschakelen (dacht ik!)
Dat werkt niet op de OPX... De Google oplossingen ook niet trouwens, de optie die je via Google vindt is op dit toestel uitgeschakeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noachdehaas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-11-2024
Even een korte vraag: zit er ook een oplader + kabel bij? Bij Motorola gaan ze er van uit dat je er nog wel een hebt liggen maar bij mij sneuvelen ze harder dan dat ik er nieuwe bij krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Noachdehaas schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:46:
Even een korte vraag: zit er ook een oplader + kabel bij? Bij Motorola gaan ze er van uit dat je er nog wel een hebt liggen maar bij mij sneuvelen ze harder dan dat ik er nieuwe bij krijg.
Zit erbij
Tevens, een cover + screenprotector al op het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Ja, zit er bij, een mooie lader ook, mooie platte kabel, en het laadblokje zelf is ook mooi..
Pagina: 1 ... 8 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [OnePlus X] Het grote accesoires topic
- Levertijden & Prijzen: [OnePlus X] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom roms: [OnePlus X] Rooten & Custom ROM's
- RMA: [OnePlus] RMA & Support