Gebruik QR codes alleen nog bij Whatsapp Web. In abri's staan ook nog veel QR codes (in combinatie met NFC), maar dat is alleen voor reclame doeleinde en ik ga niet voor mijn lol reclame openen.
Ik heb op mijn S3 voor een korte tijd zo'n QR scanner gehad, maar het leek wel alsof die app (die hierboven ook staat) geen eens functies bevatten. Ik snapte totaal niet waar ik het nou voor kon gebruiken. Vrijwel nutteloos dus, en heb sindsdien nooit meer zo'n app gebruikt.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Beetje off-topic, maar Google Authenticator gebruikt het (bij het opzetten van een 2FA) en veel bitcoin en crytocurrency apps gebruiken het voor adressen en betalingsverzoeken. Als app op zichzelf heeft het weinig functie (behalve reclame idd), maar kan dus als plugin gebruikt worden door andere apps.
[ Voor 5% gewijzigd door DaCoTa op 12-05-2016 13:50 ]
Je kan QR codes scannen. En ik neem aan dat je wel weet wat QR codes zijn. Verder kan de app hierboven ook nog barcodes van producten scannen en dit vervolgens op zoeken op internet, nut is een beetje beperkt maar het is wel grappig.Anonymoussaurus schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:48:
Ik heb op mijn S3 voor een korte tijd zo'n QR scanner gehad, maar het leek wel alsof die app (die hierboven ook staat) geen eens functies bevatten. Ik snapte totaal niet waar ik het nou voor kon gebruiken. Vrijwel nutteloos dus, en heb sindsdien nooit meer zo'n app gebruikt.
Bedankt voor de tip! Ik volgde een aantal CM13-topics op XDA, maar deze heb ik niet voorbij zien komen. Gisteren mijn X unlocked en de ROM geflashed, maar daar ga ik in het custom ROM-topic verder op in. Wel even in het kort: lijkt stabiel, rap en nu éindelijk muziekinformatie bij streamen muziek via Bluetooth in de auto, iets wat OnePruts OS niet voor elkaar kreeganessie schreef op maandag 09 mei 2016 @ 01:10:
Sultanxda Unofficial CyanogenMod 13.0 with 3.4.0 kernel nu ook voor de OPX:
zie verder anessie in "[OnePlus X] Rooten & Custom ROM's"
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Haha, ja, natuurlijk weet ik wat je met die app kon doen, en wat QR-codes zijn. Het was meer van: "wat moet ik er in godsnaam mee scannen?". Waarschijnlijk had ik die gedachten omdat ik het nooit echt nodig heb gehad. Nog steeds trouwens. Ik zit echt te denken wanneer ik dat nou ooit nodig zou hebben. Zo bedoelde ik het meer. Kwam misschien inderdaad een beetje knullig overrens-br schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:56:
Je kan QR codes scannen. En ik neem aan dat je wel weet wat QR codes zijn. Verder kan de app hierboven ook nog barcodes van producten scannen en dit vervolgens op zoeken op internet, nut is een beetje beperkt maar het is wel grappig.
[ Voor 5% gewijzigd door Anonymoussaurus op 12-05-2016 14:26 ]
Ik dacht al! Ik heb bij mij thuis de WiFi wachtwoorden verborgen achter QR codes, zo kunnen gasten gemakkelijk op de wifi, zonder eerst een wachtwoord in te moeten vullen. Maar verder werkt het perfect.Anonymoussaurus schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:22:
Ik zit echt te denken wanneer ik dat nou ooit nodig zou hebben. Zo bedoelde ik het meer. Kwam misschien inderdaad een beetje knullig over.
Oh dat is wel handig. Uitgeprint en op de deur naar de huiskamer geplakt?rens-br schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:27:
Ik dacht al! Ik heb bij mij thuis de WiFi wachtwoorden verborgen achter QR codes, zo kunnen gasten gemakkelijk op de wifi, zonder eerst een wachtwoord in te moeten vullen. Maar verder werkt het perfect.
Geprojecteerd op de muur natuurlijkAnonymoussaurus schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:28:
Oh dat is wel handig. Uitgeprint en op de deur naar de huiskamer geplakt?
Hoe krijg je dan je wachtwoord? Er zit nmw geen link van de wifi password popup naar de QR scanner toch? Of moet je dan copy/pasten van de scanner app?rens-br schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:27:
[...]
Ik dacht al! Ik heb bij mij thuis de WiFi wachtwoorden verborgen achter QR codes, zo kunnen gasten gemakkelijk op de wifi, zonder eerst een wachtwoord in te moeten vullen. Maar verder werkt het perfect.
Daar is een systeempje voor, het zelf nooit getest, maar misschien werkt dat prima zonder extra acties.DaCoTa schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 16:49:
[...]
Hoe krijg je dan je wachtwoord? Er zit nmw geen link van de wifi password popup naar de QR scanner toch? Of moet je dan copy/pasten van de scanner app?
Dat inderdaad. Werkt prima, maar wel alleen voor Android.Chris.nl schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 17:30:
[...]
Daar is een systeempje voor, het zelf nooit getest, maar misschien werkt dat prima zonder extra acties.
Dank, ik dacht 'm even (inderdaad sinds jaren) nodig te hebben, maar bleek uiteindelijk niet zo te zijn.Lennart- schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:05:
[...]
Hier hetzelfdeDe QR-hype is duidelijk voorbij. Voor zover ik weet zit dit ook niet in de standaard Camera app trouwens
Nou te horen gekregen dat het geen garantie is en het geschoven wordt op mis-use/accidental damage. Jammer dit. Ik vind het toch apart dat een volume knop blijkbaar zo makkelijke te buigen is.
Dat is balen zeg! Krijg je de knop ook niet op een of andere manier terug gebogen?Lanithro schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:14:
Nou te horen gekregen dat het geen garantie is en het geschoven wordt op mis-use/accidental damage. Jammer dit. Ik vind het toch apart dat een volume knop blijkbaar zo makkelijke te buigen is.
Ik heb een vervelend probleem op mijn OPX: als ik niet via Wifi verbonden ben, slurpt Outlook mijn accu leeg. Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt niet. Wanneer ik via Wifi verbonden ben, is er geen enkel probleem en kan ik 2 dagen doen met 1 lading. Wanneer ik via 3G/4G verbonden ben, vliegen de procenten batterij ervan af. Nu is mijn OPX van de lader sinds iets na 6u deze ochtend. Ik heb nog 56% batterij over. Mijn grootste verbruiker is Outlook met 8% batterij, tweede verbruiker mijn scherm met slechts 39 minuten SOT.
Ik heb al even rondgesurft, maar vind niet onmiddellijk mensen met dezelfde klachten.
Iemand hier met een oplossing?
Ik heb al even rondgesurft, maar vind niet onmiddellijk mensen met dezelfde klachten.
Even je cache verwijderen van al je apps:Drossie schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:53:
Ik heb een vervelend probleem op mijn OPX: als ik niet via Wifi verbonden ben, slurpt Outlook mijn accu leeg. Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt niet. Wanneer ik via Wifi verbonden ben, is er geen enkel probleem en kan ik 2 dagen doen met 1 lading. Wanneer ik via 3G/4G verbonden ben, vliegen de procenten batterij ervan af. Nu is mijn OPX van de lader sinds iets na 6u deze ochtend. Ik heb nog 56% batterij over. Mijn grootste verbruiker is Outlook met 8% batterij, tweede verbruiker mijn scherm met slechts 39 minuten SOT.
Instellingen > apparaat > opslagruimte > drukken op "gegevens in het cachegeheugen".
Daarna misschien even je systeem cache verwijderen.
Booten in recovery mode: wipe data & cache > wipe cache.
Gewoon geen Outlook meer gebruiken, maar je accounts instellen in de standaard mail app? Ik vind de standaard mail app ook veel fijner dan de Outlook app.Drossie schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:53:
Ik heb net even mijn accu stats gecheckt en zie bij mij dat Outlook vandaag ook de grootste accuslurper is (met 7%). Ben wel grotendeels van de dag verbonden geweest met Wifi.Drossie schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:53:
Bij mij staat outlook onderaan tussen de 1% lijst. Heb hem ook niet beperkt met greenify of andere taskkillers maar laat um op de achtergrond lekker zijn gang gaan met 2 accounts op push (imap privé + outlook werk)
- edit -
Eind van de dag 3% met 3m 58s CPU-Totaal
- edit -
Eind van de dag 3% met 3m 58s CPU-Totaal
[ Voor 11% gewijzigd door Chris.nl op 19-05-2016 02:56 ]
Voor alle mensen die op zoek zijn naar de officiele roms, ik heb deze gemirrord op Android File Host. De roms zijn dus voortaan van drie verschillende locaties te downloaden. Via Chris.nl, OnePlus en Android File Host.
https://twitter.com/OnePl...status/734320273218998272
@KicstarV Hi there! We are working on the Marshmallow update for the OnePlus X and will provide more info in the coming days. Stay tuned!
Dat is ongeveer net zo veel informatie als de post op het forum in november. Alhoewel zeggen ze dat ze nu wel met nieuws komen. Maar ik verwacht dat het dan gaat om aankondiging van de beta o.i.d., voor de OP2 is de beta al uit, maar ook die zitten nog niet op een stable.
Ik heb Outlook verwijderd en gebruik nu een weekje Gmail. De eerste dagen ging dat vlot, maar gisteren was het de Gmailapp die mijn batterij leegtrok.. Het probleem komt dus zowel bij Outlook als bij GMail voor hier.rens-br schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:03:
[...]
Gewoon geen Outlook meer gebruiken, maar je accounts instellen in de standaard mail app? Ik vind de standaard mail app ook veel fijner dan de Outlook app.
Dat is erg vervelend zeg! Hoe is je account ingesteld in de Gmail app? Is dit Imap of exchange?Drossie schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 06:43:
[...]
Ik heb Outlook verwijderd en gebruik nu een weekje Gmail. De eerste dagen ging dat vlot, maar gisteren was het de Gmailapp die mijn batterij leegtrok.. Het probleem komt dus zowel bij Outlook als bij GMail voor hier.
Exchange in combinatie met de laatste gmail heeft dit probleem. Enige oplossing is om hem op 1x per tijdseenheid ophalen te zetten en van push af te halen, Anders kost het heel veel achtergronddata (en daarmee ook je batterij).rens-br schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 07:57:
[...]
Dat is erg vervelend zeg! Hoe is je account ingesteld in de Gmail app? Is dit Imap of exchange?
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Ik heb dit inderdaad ook gehad op mijn vorige toestel. Uiteindelijk inderdaad toch maar besloten om hem op handmatig te zetten. (100MB in één dag was vrij normaal).Cyberpope schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:08:
[...]
Exchange in combinatie met de laatste gmail heeft dit probleem. Enige oplossing is om hem op 1x per tijdseenheid ophalen te zetten en van push af te halen, Anders kost het heel veel achtergronddata (en daarmee ook je batterij).
Op mijn OnePlus One gebruik ik overigens Boxer Mail en dat werkt perfect. Misschien kun je dat ook nog proberen: Google Play: Boxer - Free Email Inbox App
Prijs is gezakt, € 239 voor de standaard OnePlus X, € 269 voor de keramische versie... Interessant
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Die keramische versie doet het precies niet zo goed. Eerst was het prijsverschil tussen de gewone en de keramische versie €100, nu slechts €30.
En het was limited edition met maar 10.000 stuks, zelfs dat raken ze niet kwijt.
Maar ik snap het ook wel, er is op het eerste zicht nauwelijks verschil tussen de 2. Verder is er ook gewoon geen voordeel aan.
En het was limited edition met maar 10.000 stuks, zelfs dat raken ze niet kwijt.
Maar ik snap het ook wel, er is op het eerste zicht nauwelijks verschil tussen de 2. Verder is er ook gewoon geen voordeel aan.
Iemand die overgestapt is van de Nexus 5 naar OneX? Ben zelf aan het twijfelen. Wat zijn de voor en nadelen buiten de software updates?
De moto g4 is geen optie wegens het ontbreken van een notification light.
De Nexus 5X heb ik nog niets positief over gelezen en wanneer ik naar de kwaliteit van mijn N5 kijk liever geen LG meer.
De Nexus 5X heb ik nog niets positief over gelezen en wanneer ik naar de kwaliteit van mijn N5 kijk liever geen LG meer.
Hier iemand die overgestapt is van de Nexus 4(me vrouw heeft de Nexus 5). Van de Nexus 4 naar one X is wel een aardige stap vooruit vanaf de nexus 5 merk je niet echt veel verschil in dagelijks gebruik op het verbruik na, ik vind hem erg zuinig. Als ik zou moeten kiezen zou ik wachten op de oneplus 3, die word volgende maand aangekondigd.Li1quid schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 21:41:
Iemand die overgestapt is van de Nexus 5 naar OneX? Ben zelf aan het twijfelen. Wat zijn de voor en nadelen buiten de software updates?
Merk de laatste tijd dat me wifi niet helemaal 100% werkt soms pakt hij hem niet op. Meer mensen hier last van?
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Ik. Belangrijkste reden: goedkoop meer opslagruimte. Heb namelijk een 64GB-kaartje in mijn OnePlus X gestopt. Gebruik het toestel als mijn dagelijkse telefoon.Li1quid schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 21:41:
Verschil met de Nexus 5: een slechter scherm qua kleurweergave (eerder genoemd in dit topic). Blauw wordt naar mijn mening erg oververtegenwoordigd waardoor er wat details wegvallen. Jammer vind ik het, maar heb ik er bij dagelijks gebruik (WhatsApp, Spotify, Instagram) last van? Niet genoeg om het storend te noemen. Het is overigens wel een amoled-scherm, zwart is diep zwart (which is good). De performance lijkt me gelijk.
Qua software vind ik het een kleine achteruitgang, Oxygen OS is niet het meest prettige stukje software. Had zelf last van twee storende bugs: video's speelden eerste 10-15 seconden haperend af en over Bluetooth toonde de auto geen informatie over muziek die werd afgespeeld en werkten bedieningsknoppen van de auto niet. Dat met twee auto's overigens (Audi en Toyota).
Inmiddels ben ik overgestapt op CyanogenMod 13 (Android Marshmallow), waarmee het toestel perfect is. Batterijduur is verdubbeld. jacobras in "[OnePlus X] Ervaringen & Discussie"
O en een kleinere bug: de tri-state selector werkt niet altijd goed. Schuifje naar "stil" en de telefoon detecteert dan soms "prioriteit". Na terugschuiven en opnieuw schuiven pakt-ie het wel. Hardwareprobleempje dat de OnePlus X van mijn pa ook vertoont.
[ Voor 3% gewijzigd door jacobras op 25-05-2016 22:17 ]
Yup. Oled scherm is heel erg mooi, ook al is inderdaad de kleurbalans een beetje koud. Het lijkt trouwens alsof het nu een stuk minder is dan toen ik de OneX net had.Li1quid schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 21:41:
OS zitten wat kleine haakjes aan, ik vind toch plain Android fijner, maar dat is subtiel. Batterij is beter, zeker als je de N5 al een tijd hebt. Geen NFC, maar daar maakte ik nog geen gebruik van. Als je ING hebt, is dat wellicht iets.
Form factor verder is identiek, de N5 is beter vast te houden is, mits je geen hoesje hebt. De OneX is glad met al het glas. Met hoesje maakt het weinig uit. De officiele hoesjes (hardcovers) zijn goed, een van de betere en mooiere die ik ooit gehad hebt.
N5 krijgt waarschijnlijk Android N, voor de OneX wachten we nog steeds op Marshmallow.
Oh ja, en MicroSD is een groot pluspunt. Heb er zelf een 64GB in gestopt, nooit meer ruimtegebrek :-)
[ Voor 8% gewijzigd door DaCoTa op 25-05-2016 22:55 ]
Mooi om te weten. Dan gooi ik er onmiddelijk CM13 op!jacobras schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 22:14:
[...]
Ik. Belangrijkste reden: goedkoop meer opslagruimte. Heb namelijk een 64GB-kaartje in mijn OnePlus X gestopt. Gebruik het toestel als mijn dagelijkse telefoon.
Verschil met de Nexus 5: een slechter scherm qua kleurweergave (eerder genoemd in dit topic). Blauw wordt naar mijn mening erg oververtegenwoordigd waardoor er wat details wegvallen. Jammer vind ik het, maar heb ik er bij dagelijks gebruik (WhatsApp, Spotify, Instagram) last van? Niet genoeg om het storend te noemen. Het is overigens wel een amoled-scherm, zwart is diep zwart (which is good). De performance lijkt me gelijk.
Qua software vind ik het een kleine achteruitgang, Oxygen OS is niet het meest prettige stukje software. Had zelf last van twee storende bugs: video's speelden eerste 10-15 seconden haperend af en over Bluetooth toonde de auto geen informatie over muziek die werd afgespeeld en werkten bedieningsknoppen van de auto niet. Dat met twee auto's overigens (Audi en Toyota).
Inmiddels ben ik overgestapt op CyanogenMod 13 (Android Marshmallow), waarmee het toestel perfect is. Batterijduur is verdubbeld. jacobras in "[OnePlus X] Ervaringen & Discussie"
O en een kleinere bug: de tri-state selector werkt niet altijd goed. Schuifje naar "stil" en de telefoon detecteert dan soms "prioriteit". Na terugschuiven en opnieuw schuiven pakt-ie het wel. Hardwareprobleempje dat de OnePlus X van mijn pa ook vertoont.
Dus over het algemeen een goede upgrade t.o.v. de N5? Eigenlijk ben ik nog altijd zeer te vreden van mijn N5 wanneer hij geen defecten vertoont. Is snel, mooi design, nieuwste updates en een helder scherm. Maar na 5 maal op te sturen naar LG heb ik het wel gehad.
Het grootste voordeel bij de OneX lijkt me het geheugen en het amoled scherm. Enkel spijtig van de software updates, heb altijd graag het nieuwste op dat vlak. Kan je een schatting maken van je gemiddelde SoT? En voelt het toestel even snel aan als de N5?
In ieder geval al thanks voor de info!
Ik zit dit toestel te overwegen voor mijn vader, hoe zijn de ervaringen met 4G van KPN in de buitengebieden? In Zwolle zelf zal het allicht goed gaan ivm het 1800 en 2600 netwerk, maar ik heb het vermoeden dat erbuiten het 800 netwerk de boventoon zal voeren.
Het is eigenlijk de enige reden vooralsnog waardoor ik hem nog niet overtuigd heb (ondanks dat hij in mijn ogen amper er gebruik van maakt, maar toch)
Het is eigenlijk de enige reden vooralsnog waardoor ik hem nog niet overtuigd heb (ondanks dat hij in mijn ogen amper er gebruik van maakt, maar toch)
Ik denk dat je niet helemaal goed kijkt, maar de OPX ondersteunt gewoon band 20/800Mhz:Suicyder schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 08:13:
Ik zit dit toestel te overwegen voor mijn vader, hoe zijn de ervaringen met 4G van KPN in de buitengebieden? In Zwolle zelf zal het allicht goed gaan ivm het 1800 en 2600 netwerk, maar ik heb het vermoeden dat erbuiten het 800 netwerk de boventoon zal voeren.
Van de website:
EU/India:
Netwerktechniek | Banden | Frequentie |
GSM | - | 50, 900, 1800, 1900 MHz |
TDD-LTE | 38/40 | 2600, 2300 MHz |
FDD-LTE | 1/3/5/7/8/20 | 2100, 1800, 850, 2600, 900, 800 Mhz |
WCDMA | 1/2/5/8 | 2100, 1900, 850, 900 Mhz |
[ Voor 33% gewijzigd door rens-br op 26-05-2016 09:26 ]
Mijn dank is grootrens-br schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:23:
[...]
Ik denk dat je niet helemaal goed kijkt, maar de OPX ondersteunt gewoon band 20/800Mhz:
offtopic:
*kruipt schamend terug zijn hoekje in*
*kruipt schamend terug zijn hoekje in*
Geen probleem! Kan ik er nu wel vanuit gaan dat je een OPX gaat halen voor je vader? (Toestel bevalt uitstekend, heb mijn vriendin er eentje cadeau gedaan en die is er echt blij mee)
[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 26-05-2016 09:36 ]
Ja het moet hem gaan worden, de prijs is gezakt en dat bracht het toestel binnen het budget wat hij voor ogen had.
Zijn persoonlijke alternatief was een Wiko Fever (ik ken het niet, maar zijn keuze niet mijne) met een MediaTek chip waarvan ik niet weet wat ik ervan moet vinden en uit de tests was daar het scherm niet best van (vooral qua kleuren).
Maar nu duidelijk is dat de X gewoon gebruikt kan worden met 4G is hij ook om.
edit:
uiteindelijk bepaalt hij zelf, maar als het aan mij ligt OPX
Zijn persoonlijke alternatief was een Wiko Fever (ik ken het niet, maar zijn keuze niet mijne) met een MediaTek chip waarvan ik niet weet wat ik ervan moet vinden en uit de tests was daar het scherm niet best van (vooral qua kleuren).
Maar nu duidelijk is dat de X gewoon gebruikt kan worden met 4G is hij ook om.
edit:
uiteindelijk bepaalt hij zelf, maar als het aan mij ligt OPX
[ Voor 7% gewijzigd door Suicyder op 26-05-2016 10:19 ]
De Wiko Fever zou ik vanwege de MediaTek SOC sowieso niet halen. Je weet met zo'n chip gewoon zeker dat je vast zit aan de releaseschema van de fabrikant. Wiko heeft nog weinig geschiedenis opgebouwd met software updates, dus het is maar de vraag hoe dat gaat lopen.Suicyder schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:57:
Mocht hij de OPX te duur vinden, kan ik je ook nog de: pricewatch: WileyFox Swift Zwart aanraden. Momenteel te koop voor 150 euro. Is met de specificaties wel een stukje minder dan de OPX, maar daar is de prijs ook naar.
[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 26-05-2016 10:26 ]
Ik draai overigens wel SultanXDA's ROM, niet de standaard CM13.Li1quid schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 22:53:
Mooi om te weten. Dan gooi ik er onmiddelijk CM13 op!
Tja, ik heb de Nexus 5 nog steeds en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Enige wat ik miste was de ruimte. Qua form factor vind ik de X wel fijner, de 5 heeft scherpe randen.Li1quid schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 22:53:
Dus over het algemeen een goede upgrade t.o.v. de N5? Eigenlijk ben ik nog altijd zeer te vreden van mijn N5 wanneer hij geen defecten vertoont. Is snel, mooi design, nieuwste updates en een helder scherm. Maar na 5 maal op te sturen naar LG heb ik het wel gehad.
Hoewel ik de Nexus 4 nog altijd het fijnste toestel vind om vast de houden
Screen-on Time kan ik je weinig zinnigs over vertellen. Ik zit twee à drie uur per dag in de auto en dan streamt het toestel via Bluetooth muziek en file-info. Met Oxygen OS kwam ik op kantoor met ~60% over en aan het eind van de werkdag was dat ~40 als ik niet bijlaadde. Met CM13 arriveer ik met ~80% en heb ik aan het eind van de werkdag nog ~60-70% over. Maar dat is dus heel afhankelijk van je gebruik en als Oxygen straks over is naar Marshmallow kan Doze ook lekker zijn werk doen.Li1quid schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 22:53:
Het grootste voordeel bij de OneX lijkt me het geheugen en het amoled scherm. Enkel spijtig van de software updates, heb altijd graag het nieuwste op dat vlak. Kan je een schatting maken van je gemiddelde SoT? En voelt het toestel even snel aan als de N5?
Qua snelheid voelt het even snel aan. Voordeel van de X is dat-ie meer RAM heeft, dus meer apps blijven mooi openstaan in je geheugen. Apps die direct uit je geheugen starten zijn meteen in beeld dus dat voelt wel sneller aan.
Even kort vraagje: Als je een opx besteld krijg je dan de europeese oplader of de engelse ? of moet je dat ergens aangeven? (bestellen na nederland natuurlijk)
Nvm niet goed opgelet
Groet Jasper
Nvm niet goed opgelet

Groet Jasper
[ Voor 11% gewijzigd door Jasperlamers op 26-05-2016 14:57 . Reden: Gevonden ]
. MacBook Pro 13" iPad (2017) iPhone XS AirPods
Ik draai CM13 en heb tot nu toe 2x een crash gehad terwijl hij gewoon idle was (scherm uit), maar de laatste tijd niet meer. Voor de rest nog geen bugs tegen gekomen. Ik zou het zeker stabiel genoeg noemen... maar niet 100% stabiel.Miki schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:39:
Is CM 13 echt stable of stable "genoeg" voor dagelijks gebruik? Ik zie nu namelijk nog alleen nog nightly's en geen M of RC roms dus het kan niet heel erg bug vrij zijn is mijn ervaring uit het verleden met CM en andere toestellen, of toch niet
Wat is het voordeel precies van Sultan's CM13 t.o.v. de officiële CM13?jacobras schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:01:
[...]
Ik draai deze, van SultanXDA: anessie in "[OnePlus X] Rooten & Custom ROM's". Ook op de OnePlus X van mijn pa (die wilde ook graag betere batterijduur). Ik ben geen enkele bug tegengekomen op de laatste versie. Eerste build had geen noise cancellation maar met de laatste versie: Bluetooth, bellen, apps, batterijduur.. alles werkt goed en beter dan Oxygen OSEnige dat niet werkt is volgens mij het zwaaien boven scherm waarbij ambient even aangaat.
Updates (ook nightlies enzo) komen vanzelf binnen in het update-gedeelte van de instellingen, net zoals bij OxygenOS.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 16:13:
Even een vraagje ik ben van plan om mijn oneplus x op cyanogenmod te laten draaien alleen als ik dan cyanogenmod erop heb staan hoe gaat dat dan verder met updates?
[ Voor 4% gewijzigd door Japeroen op 27-05-2016 01:17 ]
Ben nu sinds november in bezit van de OnePlus X en moet toegeven dat het een hoop beloften wel heeft waargemaakt. Hij is voldoende vlot, prachtig scherm en een fijn formaat. Ook zitten er genoeg features op voor mijn gebruik.
Maar als je goed kijkt naar de bijgeleverde software dan laten ze naar mijn idee wel wat steken vallen.
- foto's op sd kaart zijn door Google foto's niet te verwijderen.
- filmen is met minder licht nog steeds een slideshow
- (niet heel boeiend) filmpjes afspelen in Facebook app crashed de app
- nabijheid sensor is nog wel eens te traag, daardoor in call scherm bediening.
Goede punten:
- accu gaat makkelijk een dag mee
- bellen is van goede kwaliteit
- bouwkwaliteit is erg goed.
Zou ik nogmaals een OnePlus kopen? Nee, zoals veel te vaak bij Android toestellen is de software onder de maat.
Maar als je goed kijkt naar de bijgeleverde software dan laten ze naar mijn idee wel wat steken vallen.
- foto's op sd kaart zijn door Google foto's niet te verwijderen.
- filmen is met minder licht nog steeds een slideshow
- (niet heel boeiend) filmpjes afspelen in Facebook app crashed de app
- nabijheid sensor is nog wel eens te traag, daardoor in call scherm bediening.
Goede punten:
- accu gaat makkelijk een dag mee
- bellen is van goede kwaliteit
- bouwkwaliteit is erg goed.
Zou ik nogmaals een OnePlus kopen? Nee, zoals veel te vaak bij Android toestellen is de software onder de maat.
Hij voegt wat optimalisaties toe maar lijkt zich wel te richten op een vrij cleane rom waar niet teveel zooi wordt meegeleverd. De Sultan-ROM lijkt een van de betere/goed ontvangen ROMs te zijn voor de OnePlus One.Japeroen schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 01:15:
[...]
Wat is het voordeel precies van Sultan's CM13 t.o.v. de officiële CM13?
Ook heb ik, maar dat is een beetje een onderbuikgevoel, veel meer vertrouwen in de technische competentie van die Sultan-kerel heb dan de lui van de CM13-topics op XDA. Heb die topics lange tijd gevolgd en hoe ze het soms over bepaalde technische zaken hebben (bijv. over changes inmergen van de CM13-branch) geeft me de indruk dat ze alleen een ROM in elkaar hacken en maar kijken of het toevallig werkt. SultanXDA lijkt goed te weten waar-ie wel of bewust niet met zijn handen aan zit. Maar goed, dat is een gevoel
Ik heb even wat posts verplaatst naar [OnePlus X] Rooten & Custom ROM's. Graag de custom ROM discussies daar voeren
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Het notificatie lampje gaat hier eigenlijk nooit aan bij gemiste oproepen/emails/whatsapp/enz. Bij mijn Oneplus One wel. Is dat de bedoeling? Of staat er ergens een setting fout?
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Instellingen - Aanpassing - LED notificatiessdk1985 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 22:39:
Het notificatie lampje gaat hier eigenlijk nooit aan bij gemiste oproepen/emails/whatsapp/enz. Bij mijn Oneplus One wel. Is dat de bedoeling? Of staat er ergens een setting fout?
Daar kan ik alleen een kleur kiezen, toch?. De battery kleurtjes doen het wel.Chris.nl schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 23:16:
[...]
Instellingen - Aanpassing - LED notificaties

[ Voor 24% gewijzigd door sdk1985 op 04-06-2016 23:26 ]
Ik zie dat je de default kleuren iets aangepast hebt, dat zou eigenlijk niet uit moeten maken maar misschien ben je zo tegen een bugje aangelopen. Probeer de bovenste default notification LED color eens op groen?sdk1985 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 23:24:
[...]
Daar kan ik alleen een kleur kiezen, toch?. De battery kleurtjes doen het wel.
[afbeelding]
Ik neem aan dat je bij whatsapp e.d. ook ingesteld hebt dat de meldingsLED een kleur moet weergeven.
Verder zou ik het ook niet weten, bij mij werkt het prima.
Het is de telefoon van mijn vriendin. Heb hem zelf een week getest eerst en toen deed hij het zo ver ik mij kan herrineren wel (met blauw). Nu komt er nooit een lampje, dus niet voor gemiste oproepen, mails, whatsapp, enz.Chris.nl schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 23:46:
[...]
Ik zie dat je de default kleuren iets aangepast hebt, dat zou eigenlijk niet uit moeten maken maar misschien ben je zo tegen een bugje aangelopen. Probeer de bovenste default notification LED color eens op groen?
Ik neem aan dat je bij whatsapp e.d. ook ingesteld hebt dat de meldingsLED een kleur moet weergeven.
Verder zou ik het ook niet weten, bij mij werkt het prima.
edit: Bij Sound & Notifications>App notifications>Whatsapp staat Led notifications aan.
Staat verder ook de nieuwste versie op (2.2.1). Heb hide sensitive content ook uitgezet en het lampje naar groen. Tot heden werkt het nog steeds niet.
[ Voor 19% gewijzigd door sdk1985 op 05-06-2016 00:15 ]
Dat is een bekende bug. Niet iedereen heeft er last van. Enige oplossing is een factory reset, bij de eerste herstart de wizard overslaan en na de volgende boot pas de accounts toevoegen.
Of een custom rom erop zetten.
Of een custom rom erop zetten.
I think I've got the hang of it now... :w :q :wq :wq! ^d X exit X Q :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz ^[ZZ ZZZZ ^H ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d ^C ^c helpexit ?Quit ?q ^Kx /QY sync halt
Meer mensen die geen NL-Alerts ontvangen op hun OPX?
Donderdag kreeg ik niets, en vandaag weer niet.
Hier ook niets ontvangen.GiannoezNL schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:20:
Meer mensen die geen NL-Alerts ontvangen op hun OPX?
nope. moet daar nog iets voor worden ingesteld?
www.casarodriguillo.com
Als je de stappen volgt op de website zou het goed moeten staan.Pinin schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:26:
nope. moet daar nog iets voor worden ingesteld?
Ja, stond goed idd. niets ontvangen dus.rens-br schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:27:
[...]
Als je de stappen volgt op de website zou het goed moeten staan.
www.casarodriguillo.com
Het wil overigens niet zeggen, dat wanneer je het goed hebt ingesteld je dan wel een bericht ontvangt.
Op mijn OnePlus One heb ik deze instellingen al sinds het begin zo ingesteld, maar heb nog nooit een (test)bericht ontvangen.
Heb ik iets gemist of is er nooit een vervolg op dit bericht gekomen? Of zullen we nog even tuned blijven staan?

Nee, je hebt niets gemist. Wel raar en beduvelend door te zeggen "and will provide more info in the coming days."Zephaniah schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 08:51:
Heb ik iets gemist of is er nooit een vervolg op dit bericht gekomen? Of zullen we nog even tuned blijven staan?
Donderdag zat ik in de bus, en in mijn woonplaats was een grote brand. Ik hoorde bij zowat iedereen in de bus hun telefoon afgaan door die NL-Alert, maar ik kreeg zelf niets. Dit is al eerder zo geweest en gisteren kreeg ik ook het testbericht niet binnen. Overigens heb ik wel alles ingesteld, heb heb vaak genoeg gecheckt.rens-br schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:38:
[...]
Het wil overigens niet zeggen, dat wanneer je het goed hebt ingesteld je dan wel een bericht ontvangt.
Op mijn OnePlus One heb ik deze instellingen al sinds het begin zo ingesteld, maar heb nog nooit een (test)bericht ontvangen.
Ach komende dagen.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 08:55:
[...]
Nee, je hebt niets gemist. Wel raar en beduvelend door te zeggen "and will provide more info in the coming days."
Zoals ik al zei. Dat alles goed is ingesteld wil niet automatisch zeggen dat het werkt. Maar wel vreemd dat het bij sommige dus wel schijnt te werken en bij andere niet.GiannoezNL schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:02:
[...]
Ik hoorde bij zowat iedereen in de bus hun telefoon afgaan door die NL-Alert, maar ik kreeg zelf niets. Dit is al eerder zo geweest en gisteren kreeg ik ook het testbericht niet binnen. Overigens heb ik wel alles ingesteld, heb heb vaak genoeg gecheckt.
[ Voor 40% gewijzigd door rens-br op 07-06-2016 09:08 ]
Dat heb ik expres uitgezet nadat ik in de klas zat en plotseling een soort van brandalarm-geluid uit m'n OnePlus 2 kwam. Meteen uitgezet. Als er iets ernstigs gebeurd, lees ik dat wel op het nieuws, of hoor ik het wel van anderenGiannoezNL schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:02:
Donderdag zat ik in de bus, en in mijn woonplaats was een grote brand. Ik hoorde bij zowat iedereen in de bus hun telefoon afgaan door die NL-Alert, maar ik kreeg zelf niets. Dit is al eerder zo geweest en gisteren kreeg ik ook het testbericht niet binnen. Overigens heb ik wel alles ingesteld, heb heb vaak genoeg gecheckt.
Tsjarens-br schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:06:
Ach komende dagen.Dat klinkt als 'binnen één week', maar dat is uiteraard niet wat OnePlus bedoeld.
Ze zullen ook eens duidelijk en goed communiceren xD.
Haha dat is inderdaad ook nog een optie. Het is op zich wel vreemd, want bij sommige telefoons worden de geluidsinstellingen netjes gerespecteerd, maar bij andere telefoons niet.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:09:
[...]
Dat heb ik expres uitgezet nadat ik in de klas zat en plotseling een soort van brandalarm-geluid uit m'n OnePlus 2 kwam. Meteen uitgezet. Als er iets ernstigs gebeurd, lees ik dat wel op het nieuws, of hoor ik het wel van anderen.
Ze zullen het momenteel wel druk hebben met een of ander product wat ze binnenkort gaan aankondigingen. Kan zo ff niet meer op de naam komenTsja. Zou je wel denken. Echter is het gepost op 22 mei, en het is nu 7 juni. Meer dan 2 weken verder dus.
Dat begrijp ik, maar ik dacht dat het misschien een algemeen probleem is bij OnePlus, aangezien ik het al 3 keer niet binnen heb gekregen, en een aantal andere mensen die ik ken ook niet (met een OnePlus natuurlijk)rens-br schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:06:
[...]
Zoals ik al zei. Dat alles goed is ingesteld wil niet automatisch zeggen dat het werkt. Maar wel vreemd dat het bij sommige dus wel schijnt te werken en bij andere niet.
Heb zelf een OPO en daarvan weet ik dat het niet werkt. (Schijnbaar by Design). Op de OP2 hoor ik veel mensen waarbij het wel werkt. Van de X voor zover ik dit topic moet geloven, zijn er ook nog niet echt veel mensen die iets hebben ontvangen.GiannoezNL schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:14:
[...]
Dat begrijp ik, maar ik dacht dat het misschien een algemeen probleem is bij OnePlus, aangezien ik het al 3 keer niet binnen heb gekregen, en een aantal andere mensen die ik ken ook niet (met een OnePlus natuurlijk)
Maakt jullie OPX ook zo'n lawaai vanaf het moment dat de telefoon volledig opgeladen is? Ik word er gewoon wakker van.
Wat bedoel je met lawaai? En maakt de telefoon zelf geluid of alleen de oplader? Bij mij maakt de oplader een laag zoemend geluid wanneer de telefoon vol is.Niku schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:34:
Maakt jullie OPX ook zo'n lawaai vanaf het moment dat de telefoon volledig opgeladen is? Ik word er gewoon wakker van.
Oplader, maar echt een irritant geluid. Andere oplader geprobeerd, precies hetzelfde.rens-br schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:35:
[...]
Wat bedoel je met lawaai? En maakt de telefoon zelf geluid of alleen de oplader? Bij mij maakt de oplader een laag zoemend geluid wanneer de telefoon vol is.
Dat heb ik dus ook en wordt daar ook wakker van. Met een andere oplader heb ik het in ieder geval nog niet gemerkt. Zou het eens moeten proberen met de oplader van mijn OPO.Niku schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:39:
[...]
Oplader, maar echt een irritant geluid. Andere oplader geprobeerd, precies hetzelfde.
Het ligt echt aan de Oneplus oplader, wanneer ik die gebruik bij een andere telefoon gaat hij ook herrie maken bij een volle batterij. Andere opladers hebben dit probleem niet bij mij.rens-br schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:41:
[...]
Dat heb ik dus ook en wordt daar ook wakker van. Met een andere oplader heb ik het in ieder geval nog niet gewerkt. Zou het eens moeten proberen met de oplader van mijn OPO.
Andere lader heeft het bij mij ook geloof ik. Eens vergelijken of het misschien in ieder geval minder lawaai is.Speedy_J schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:54:
[...]
Het ligt echt aan de Oneplus oplader, wanneer ik die gebruik bij een andere telefoon gaat hij ook herrie maken bij een volle batterij. Andere opladers hebben dit probleem niet bij mij.
Draai de stekker eens een halve slag in het stopcontact. Je zult zien dat je probleem verholpen is.
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
Hebben meer mensen problemen met het afspelen van video's? Bij de dumpert app, facebook app en twitter app loopt het beeld achter bij het geluid. Film pauzeren, laten lopen, pauzeren en vervolgens naar het begin gaan lost het probleem per filmpje op. Iemand een idee om dit te verhelpen?
Hang vannacht mij telefoon aan de lader, pak hem net weer op, is de helft van mijn contacten ineens weg! Wtf?!
Je weet vast dat je verwijderde google contacten 30 dagen lang kan herstellen. Maar inderdaad, wtf? Zou het echt aan de OPX liggen of heb je een obscure app geïnstalleerd?Niku schreef op zondag 12 juni 2016 @ 08:27:
Hang vannacht mij telefoon aan de lader, pak hem net weer op, is de helft van mijn contacten ineens weg! Wtf?!
Ik niet, maar helaas hebben meer luitjes daar last van. Een snelle oplossing is er blijkbaar niet.moatiej schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 21:06:
Hebben meer mensen problemen met het afspelen van video's? Bij de dumpert app, facebook app en twitter app loopt het beeld achter bij het geluid. Film pauzeren, laten lopen, pauzeren en vervolgens naar het begin gaan lost het probleem per filmpje op. Iemand een idee om dit te verhelpen?
[ Voor 40% gewijzigd door Chris.nl op 12-06-2016 11:36 ]
Ik heb hier ook last van, sinds het installeren van Sultan's rom is het probleem verholpen.moatiej schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 21:06:
Same here. Filmpjes speelden met Oxygen OS nooit soepel af aan het begin van de video. Vooral bij apps als Instagram is dat vervelend, die beginnen automatisch opnieuw en daardoor bleef het stotteren.triesvan schreef op zondag 12 juni 2016 @ 11:34:
[...]
Ik heb hier ook last van, sinds het installeren van Sultan's rom is het probleem verholpen.
Yup, +1 hiermoatiej schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 21:06:
Heel irritant en ik heb niet zo'n zin om te flashen voor zoiets.
Persoonlijk vind ik dat dit gewoon vanuit de fabriek geregeld moet worden met een simpele update.
Ik heb hier verder nooit last van. Bij Youtube/Instagram/Snapchat etc loopt alles gewoon netjes gelijk.jacobras schreef op maandag 13 juni 2016 @ 08:05:
[...]
Same here. Filmpjes speelden met Oxygen OS nooit soepel af aan het begin van de video. Vooral bij apps als Instagram is dat vervelend, die beginnen automatisch opnieuw en daardoor bleef het stotteren.
Gisteren even de Shelf geprobeerd (ben niet zo van al die extra functies, maar wilde even kijken of het wat is). Ik heb de agenda widget en de WhatsApp widget erin gezet. Echter viel het mij na een tijdje op dat die helemaal leeg waren. Ik had wel WhatsApp berichten, en er staat iedere dag een hoop in mijn Google agenda. Alleen in de Shelf staat er bij beide niets in.
Is dit een bekende bug, of werken deze widgets gewoonweg niet in de Shelf?
Is dit een bekende bug, of werken deze widgets gewoonweg niet in de Shelf?
Ik ben benieuwd of we nog wel een update gaan zien voor de X. Er is tot heden nog geheel niets gelekt of terug gevonden in eenstatistieken.
Welke update bedoel je precies? Ze hebben aangekondigd bezig te zijn met Marshmallow. Die komt er sowieso aan.Miki schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:04:
Ik ben benieuwd of we nog wel een update gaan zien voor de X. Er is tot heden nog geheel niets gelekt of terug gevonden in eenstatistieken.
Aangegeven maar er is nog verder niets daarover vernomen, waardoor ik me af vraag of er nog wel een update komt. Het gaat me trouwens niet zo zeer om Marshmallow update. Van mij mag het blijven bij Lollipop zolang die bugs er maar uit gehaald worden.rens-br schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:43:
[...]
Welke update bedoel je precies? Ze hebben aangekondigd bezig te zijn met Marshmallow. Die komt er sowieso aan.
Daar heb je gelijk in. Welke bugs zou je er graag uitgehaald zien worden?Miki schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 17:48:
[...]
Aangegeven maar er is nog verder niets daarover vernomen, waardoor ik me af vraag of er nog wel een update komt. Het gaat me trouwens niet zo zeer om Marshmallow update. Van mij mag het blijven bij Lollipop zolang die bugs er maar uit gehaald worden.
De nabijheidssensor is te gevoelig waardoor als je belt de telefoon tijdens een gesprek gaat trillen zodra deze ook maar iets teveel beweegt.rens-br schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 07:41:
[...]
Daar heb je gelijk in. Welke bugs zou je er graag uitgehaald zien worden?
Ondanks dat de keyboard lag flink is verholpen is het nog steeds zo dat ik soms geen fatsoenlijk woord kan maken omdat het toetsenbordmoet(Google) nadenken.
De camera kan ook een update gebruiken, deze is namelijk heel erg willekeurig in nemen van foto's. De ene keer maak je er de mooiste foto's mee, een moment later klopt de belichting en de focus niet.
Bij het ontwaken van mijn toestel lijkt mijn beeld soms niet aan te gaan, alsof deze nog moet worden ingeladen. Het beeld gaat echter niet aan. Gekke is wel dat als het me overkomt ik de power button ingedrukt houdt ik wel direct de keuze krijg op het toestel te herstarten. Komt ongeveer 1x per week voor.
Shelf moet ook gefixed worden, widgets zoals kalender raken opeens van slag en verversen niet meer.
Kortom geen show stoppers maar niet leuk als het je overkomt.
Mijn vriendin heeft van de meeste punten helemaal geen last. Bellen gaat prima en voor het toetsenbord gebruikt ze Swiftkey, Shelft gebruikt ze niet geloof ik. Maar kan me voorstellen dat het wel wat irritante bugs zijn.Miki schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:14:
[...]
Kortom geen show stoppers maar niet leuk als het je overkomt.
Ik herken deze bugs ook niet. Enige is dat mijn OPX niet wil connecten met de wifi op mijn werk en dat BT niet goed werkt met een VW Polo. Dat laatste is te fixen door een app te kopen, maar is standaard functionaliteit die zonder bug zou moeten werken.
Het duurt inderdaad lang. Echter heeft Oneplus een update naar MM beloofd, en blijft het die belofte regelmatig herhalen. Eind 2015 werd gezegd dat de OPX MM zou krijgen in het 2e kwartaal van 2016, maar of ze die datum zullen halen, is nog maar de vraag. Oneplus is namelijk niet altijd even strikt met datums.Miki schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 17:48:
[...]
Aangegeven maar er is nog verder niets daarover vernomen, waardoor ik me af vraag of er nog wel een update komt. Het gaat me trouwens niet zo zeer om Marshmallow update. Van mij mag het blijven bij Lollipop zolang die bugs er maar uit gehaald worden.
Ik heb soms moeite met verbinden met openbare wifi-netwerken. Dit heb ik bij CyanogenMod, maar had ik even goed bij OxygenOS. Netwerken thuis, op de universiteit of bij vrienden enzo is echter nooit een probleem.loeberce schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:32:
Ik herken deze bugs ook niet. Enige is dat mijn OPX niet wil connecten met de wifi op mijn werk en dat BT niet goed werkt met een VW Polo. Dat laatste is te fixen door een app te kopen, maar is standaard functionaliteit die zonder bug zou moeten werken.
https://forums.oneplus.ne...ing-in-this-month.450827/
Hier wordt door de support van Oneplus gezegd dat MM waarschijnlijk deze maand nog komt. Maar zo zeker zijn ze precies zelf niet...
Hier wordt door de support van Oneplus gezegd dat MM waarschijnlijk deze maand nog komt. Maar zo zeker zijn ze precies zelf niet...
Mooi dat er in ieder geval aan gewerkt wordt!Japeroen schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:09:
https://forums.oneplus.ne...ing-in-this-month.450827/
Eh... wie is dit persoon? Hij meldt alleen dat het deze maand waarschijnlijk wordt, maar hoeveel waarde moet je geven aan iemand die geen enkele relatie heeft met OnePlus?Chris.nl schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:25:
[...]
Mooi dat er in ieder geval aan gewerkt wordt!
Blijkbaar heeft die persoon een chat gehad met Oneplus.Miki schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:35:
[...]
Eh... wie is dit persoon? Hij meldt alleen dat het deze maand waarschijnlijk wordt, maar hoeveel waarde moet je geven aan iemand die geen enkele relatie heeft met OnePlus?
Hopelijk deze maand is niet het zelfde als waarschijnlijk deze maand. Ik hoop dat ik vandaag een miljoen win, maar waarschijnlijk krijg ik dat nooit.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Jeej een systeemupdate voor mn Oneplus X.
OnePlusOxygen_14_201604202046 Systeemupdate.
This is a hotfix update fo customers using Deutsche Telekom / Congster SIMs. We recommend updating your device to prevent possible compatibility issues in the future.
17MB
Klinkt als een update uit april?!
This is a hotfix update fo customers using Deutsche Telekom / Congster SIMs. We recommend updating your device to prevent possible compatibility issues in the future.
17MB
Ja klopt, die update werd in eerste instantie alleen verspreid onder Duitsers omdat het enkel fixes brengt voor de Duiste providers. Maar op dit moment wordt die update blijkbaar wereldwijd aangeboden. Op XDA hebben wat luitjes het idee dat OnePlus alle toestellen naar 2.2.1-X wil pushen zodat ze de volgende OTA daarop kunnen laten aansluiten. Lijkt me een logische gedachte.Zephaniah schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:59:
Jeej een systeemupdate voor mn Oneplus X.
17MB
Klinkt aannemelijk, laten we hopen dat het een voorbode is voor iets moois.Chris.nl schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:03:
[...]
Ja klopt, die update werd in eerste instantie alleen verspreid onder Duitsers omdat het enkel fixes brengt voor de Duiste providers. Maar op dit moment wordt die update blijkbaar wereldwijd aangeboden. Op XDA hebben wat luitjes het idee dat OnePlus alle toestellen naar 2.2.1-X wil pushen zodat ze de volgende OTA daarop kunnen laten aansluiten. Lijkt me een logische gedachte.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [OnePlus X] Het grote accesoires topic
- Levertijden & Prijzen: [OnePlus X] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom roms: [OnePlus X] Rooten & Custom ROM's
- RMA: [OnePlus] RMA & Support
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [OnePlus X] Het grote accesoires topic
- Levertijden & Prijzen: [OnePlus X] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom roms: [OnePlus X] Rooten & Custom ROM's
- RMA: [OnePlus] RMA & Support