Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:04
Archeon schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:02:
2 Weken? Auch. Maar als dat zo is: jammer dan. Ik zal er niet van doodgaan; Vroegâh deden we het helemaal zonder telefoon en dat lukte ook. :)

Ik heb net eens gekeken welke OxygenOS versie gedraaid wordt: blijkbaar idd. 2.2.0-x
Twee weken valt toch best mee? Ik heb mijn laptop een aantal keer moeten opsturen en daar was ik hem gewoon 4 tot 7 weken kwijt elke keer. En die laptop bleef gewoon in Nederland. Anders kun je ook een oproepje plaatsen op facebook o.i.d. er zijn genoeg mensen bereid om je een telefoon uit te lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartDG
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 10:10
Goed idee!
Heb je enig idee hoe lang 2de lijns-support erover zal doen om mij te contacteren ? Ik heb ze ondertussen nog niet teruggehoord.

Hah. Ik zie hier niet hoe iBood vandaag een Nexus 5X aanbiedt. Prijs is niet slecht. Mmmm. Overwegen waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Archeon schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 08:46:
Goed idee!
Heb je enig idee hoe lang 2de lijns-support erover zal doen om mij te contacteren ? Ik heb ze ondertussen nog niet teruggehoord.
Ik heb geen idee. Ben ook niet bekend met de term '2de lijns-support' in combinatie met OnePlus.
Ik zie hier niet hoe iBood vandaag een Nexus 5X aanbiedt. Prijs is niet slecht. Mmmm. Overwegen waard. :)
iBood en dure spullen kopen is voor mij echt een no-go. Garantie claimen duurt lang, de klantenservice reageert slecht. Zou er met een grootte boog omheen lopen. Verder is ie bij Phonemarket goedkoper, vanwege de gratis verzending.

[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 02-03-2016 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartDG
2de lijns support is de support die je krijgt als je de eerste persoon gepasseerd bent. Je weet wel, die persoon die enkel zegt: "doe eens een hard reset". Als dat niet lukt, dan paseert die je door naar 2de lijns support, de support met meer kennis van zaken zeg maar. Eens die er niet uit zullen raken, dan kunnen we RMA beginnen spreken.

Wat iBood betreft heb je gelijk. Ze zijn ook maar zo'n 20 euro goedkoper dan alternatieven die de dag nadien al zouden leveren. En qua garantie ook geen topper inderdaad. Neuh. Ik zoek wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Archeon schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:06:
2de lijns support is de support die je krijgt als je de eerste persoon gepasseerd bent. Je weet wel, die persoon die enkel zegt: "doe eens een hard reset". Als dat niet lukt, dan paseert die je door naar 2de lijns support, de support met meer kennis van zaken zeg maar. Eens die er niet uit zullen raken, dan kunnen we RMA beginnen spreken.
Duidelijk ;) Bedoelde meer dat ik geen verhalen heb gehoord / gelezen van mensen die in hetzelfde stadium zitten. Je zou even kunnen kijken in: [OnePlus One] RMA & Support. Dit gaat wel over de OPO, maar zou niks uit mogen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartDG
Bedankt! Ik ga even lezen...

Edit...Ik ben vandaag op mijn werk, en op deze wifi werkt alles gewoon prima! :$
Ik denk dat ik toch maar eens mijn router thuis ga bekijken, ik heb een lauw vermoeden waaraan het ligt. Toch vreemd dat er eerst 2 maanden geen enkel probleem is en dan opeens wel, ook al werd er niets veranderd in de router...

Edit 2 : DAmmit! Het probleem manifesteert zich weer, ditmaal op mijn werk. Er is toch iets verkeerd blijkbaar...

[ Voor 108% gewijzigd door BartDG op 03-03-2016 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fooraap
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-10-2023
ik heb regelmatig het probleem dat de gsm niet overschakelt van WiFi naar 3G netwerk.
Als ik dan internet verbinding wil, moet ik de gsm heropstarten en maakt hij automatisch verbinding via de mobiele data.
Zijn er anderen die dit waarnemen of moet ik bepaalde instellingen controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:29

Niku

Alagaesii

66% batterij sinds 6 uur vanochtend met 1u15m schermtijd. Hm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Niku schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:50:
66% batterij sinds 6 uur vanochtend met 1u15m schermtijd. Hm.
Hoe helder heb je het scherm?
Wat voor verbruikers/apps heb je nog meer?
Zonder die variabelen te weten zegt SOT niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Chris.nl schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:54:
[...]

Hoe helder heb je het scherm?
Wat voor verbruikers/apps heb je nog meer?
Zonder die variabelen te weten zegt SOT niet alles.
Helderheid staat op 15/20% gok ik, zeker niet meer.
Verdere verbruikers zijn 9292ov (4%), Snapchat (3%), Besturingssysteem (3%), oxygen (3%), Google Services (2%), Whatsapp (2%), Chrome (2), Facebook (2), 9GAG (1), Nu.nl (1). Niks heel bijzonders lijkt me. Behalve dat verbruik van 9292ov overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:20
Ik heb nu
76% - ca. 18 uur resterend.
Van de lader gehaald rond 8 uur deze ochtend.
Heb een SOT van 36 minuten 58 seconden, met een helderheid tussen 10% en 40%
Verbruik is
Octopus Evolution 5%
Scherm 4%
oxygen 1%
Android-besturingssysteem 1%
Telefoon inactief 1%
Google Play services 1%
Warship Battle 1%
Google-app 1%

Bij mij hangt de batterijduur vooral af van hoeveel spelletjes ik tussendoor speel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee allemaal,

Ik heb nu sinds een paar dagen de Oneplus X en ik ben op een best wel vervelend probleempje gestuit, ik kan namelijk niet verbinden met mijn mobiele netwerk [ geen 2g, 3g of 4g ].
Naast het verbindingsteken staat een uitroepteken, er staat wel een netwerk bij maar ik heb gewoon geen verbinding.

Ik heb een abonnement bij Ziggo, als iemand me hier mee verder zou kunnen helpen zou dat geweldig zijn :)

Groetjes, Rik

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2016 14:55 . Reden: Toevoeging omschrijving probleem ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Gegevensroaming ingeschakeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 14:30:
Hee allemaal,

Ik heb nu sinds een paar dagen de Oneplus X en ik ben op een best wel vervelend probleempje gestuit, ik kan namelijk niet verbinden met mijn mobiele netwerk [ geen 2g, 3g of 4g ].
Naast het verbindingsteken staat een uitroepteken, er staat wel een netwerk bij maar ik heb gewoon geen verbinding.

Ik heb een abonnement bij Ziggo, als iemand me hier mee verder zou kunnen helpen zou dat geweldig zijn :)

Groetjes, Rik
APN correct ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zou deze moeten zijn ingesteld? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 15:48:
[...]

[/quote

Volgens de gegevens van je provider,Ziggo dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 17:01:
[quote]Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 15:48:
[...]

[/quote

Volgens de gegevens van je provider,Ziggo dus.
Ik heb hier al naar gezocht maar helaas heeft ziggo hier geen gebruiksaanwijzing voor. Na wat extra rondzoeken kwam ik uit bij een oneplus forum hierover die het had over apn de apn instellingen, helaas had iedereen hier het over andere instellingen.. de gene die ik tot nu toe heb uitgeprobeerd werken niet voor mij :$

Als iemand de correcte apn instelling zou kunnen delen zou hij/zij echt een held zijn ;)

Weet niet of het uitmaakt maar heb de laatste oxygen versie en ik had een reactie gekregen over gegevens roaming, ik heb met beide aan en uit geprobeerd zonder verschil

Groetjes rik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 17:58:
[...]

Ik heb hier al naar gezocht maar helaas heeft ziggo hier geen gebruiksaanwijzing voor. Na wat extra rondzoeken kwam ik uit bij een oneplus forum hierover die het had over apn de apn instellingen, helaas had iedereen hier het over andere instellingen.. de gene die ik tot nu toe heb uitgeprobeerd werken niet voor mij :$

Als iemand de correcte apn instelling zou kunnen delen zou hij/zij echt een held zijn ;)

Weet niet of het uitmaakt maar heb de laatste oxygen versie en ik had een reactie gekregen over gegevens roaming, ik heb met beide aan en uit geprobeerd zonder verschil

Groetjes rik
Kan je hier wat mee ?

https://www.ziggo.nl/klan...elefoon/apn-instellingen/

Of dit

https://forums.oneplus.ne...er-nl-ziggo-mobiel.98992/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2016 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En we hebben onze held gevonden! :):)
Duizend male dank hiervoor want met mijn eigen geploeter kwam ik er niet uit, je maakt hiermee echt mijn dag ;)

Voor mensen met hetzelfde probleem, de apn code die je op veel forums voorbij ziet komen voor ziggo is ziggo.dataxs.mobi, maar deze geld niet voor alle abonnementen die ze hebben. Als die code niet werkt is het namelijk internet.ziggo.nl.

Groetjes rik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THWIT schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 18:16:
Voor alle geruchten rondom de OnePlus X, zie ook deze interessante reacties:
Jvann in 'nieuws: Foto's onaangekondigde smartphone OnePlus verschijnen online'
Bretgrenz in 'nieuws: Foto's onaangekondigde smartphone OnePlus verschijnen o...
stin00 in 'nieuws: Foto's onaangekondigde smartphone OnePlus verschijnen online'Referral verwijderd

Wat betreft de resolutie, ik kan me niet voorstellen dat die anders is dan Full-HD (1080). Dat hadden de One en 2 ook. Het scherm is weliswaar kleiner, maar een achteruitgang wat betreft resolutie lijkt me niet voor de hand liggend,

Een erg interessant toestel, kan net als de One een heel interessant toestel worden voor een nog interessantere prijs.
Ik blijf dit draadje dus zeker volgen, thanks voor het aanmaken!

Wat betreft overige specificaties: Vingerafdrukscanner lijkt me onwaarschijnlijk, is een typische feature om weg te laten bij een telefoon die niet het vlaggenschip is.
Over de camera's wordt gezegd, 5MP voorop, 13MP achterop. USB-C lijkt me ook waarschijnlijk, zij het in dezelfde vorm als de OnePlus 2. Anders zou OnePlus namelijk een andere adapter of kabel moeten leveren voor deze telefoon, terwijl het voor hun natuurlijk makkelijker is om 1 telefoonadapter te maken, die ze bij beide telefoons kunnen meeleveren.
USB2 is goed

[ Voor 2% gewijzigd door 13art op 08-03-2016 08:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 04:11:
[...]

USB2 is goed
[/quote

Deze reactie komt zéér op tijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartDG
Ik heb nu alles geprobeerd wat ik kan, maar ik vind geen oplossing voor mijn probleem met de wegvallende wifi. One Plus support was op zich wel vrij makkelijk om toe te staan dat ik het toestel zou opsturen. Ik heb mij eerst wel eens kwaad moeten maken, want ze zouden me eerst doorsturen naar 2de lijns support om vervolgens niets meer van zich te laten horen en dan 5 laten later een (ongetwijfeld geautomatiseerde) email toe te sturen dat ze MIJ niet meer gehoord hadden en daarom de case als opgelost zouden beschouwen... 8)7

Ondertussen heb ik dus alle documenten ontvangen om mijn OnePlus X te mogen terugsturen in RMA. Ik vraag mij nu alleen af of ik ALLES moet terugsturen in het originele doosje, met andere woorden, niet alleen de telefoon, maar ook de oplader en de USB kabel. Indien niet zou ik deze liever hier houden. Je weet nooit dat die anders "verloren gaan". Voor 't zelfde geld krijg ik anders gewoon een soort refurbished doosje terug met enkel een vervangtoestel in, en ben ik alle accessoires kwijt...

Ik heb nog nooit zoiets moeten terugsturen. Wat is gebruikelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Archeon schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:46:
Ik heb nog nooit zoiets moeten terugsturen. Wat is gebruikelijk?
Goede vraag. Wat staat er in de RMA aanvraag?

Ik weet dat het voor laptops gebruikelijk is om alleen de laptop op te sturen (zonder voeding / accu / klepjes e.d.) In het geval van OnePlus krijg je in heel erg veel gevallen een nieuw toestel opgestuurd. Ik zou dus verwachten dat je er alles bij moet voegen.

Misschien dat je hier nog wat uitsluitsel kan krijgen: [OnePlus One] RMA & Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartDG
Ik heb daar ook de vraag gesteld omdat ik het niet direct kon terugvinden. :)

Op de RMA aanvraag staat:
--------------------------------------------------------------------------------------------
In order to proceed with the RMA, please follow the shipping instructions below:
1. Download and print the attached documents.
2. Pack the device carefully into your own parcel.
3. Please place the delivery note (the first page) in the package and attach the shipping label (the second page) onto the package.
4. UPS will attempt to pick up the device within 2 business days. You may also ship your parcel at a UPS drop point at your own convenience.
-----------------------------------------------------------------------------------

Geen info over de verpakking dus. Ik ga het trouwens zelf binnenbrengen bij een drop point. Ik ga heus geen 2 dagen thuis zitten wachten tot de UPS man even langskomt. :O

Ik denk dat ik het uiteindelijk gewoon allemaal ga toesturen. Dan heb je zeker geen discussie. Ik hoop dan wel dat ze gewoon alles terugsturen, met een werkend toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 15:43
Hier ook problemen met wifi met een gloednieuwe OPX...

Sinds gisteren een nieuwe OPX in gebruik, maar het wifi signaal is bij mij gewoon bar slecht.

OOS 2.2.0, bluetooth staat uit.

Waar mijn OPO een stuk of 5 netwerken in de buurt vind en mijn eigen netwerk op -60db,
vind ik met mijn OPX alleen mijn eigen netwerk en die geeft -80db aan.... ;(

Het gaat hier uiteraard om 2.4ghz netwerken.

Heb er ook last van met OOS 2.1.3, aantal keer een factory reset uitgevoerd, maar blijf er last van houden.

Denk dat ik m'n gloednieuwe telefoon retour moet gaan sturen en dan lekker lang wachten }:|

Edit: Contact opgenomen met de support, RMA is in gang gezet. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen...

Nog een aanvulling:

Mobiel signaal is ook erg slecht. -105db

[ Voor 52% gewijzigd door Bas. op 12-03-2016 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibiben95
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08 09:39
HAllo,
Ik ben toe aan een nieuw toestel. De oneplus x ziet er prachtig uit en daarnaast is het een aardige bang for my welverdiende buck. Echter is het mij een beetjje onduidelijk wat de snelheden zijn van de OPX op e mobiele netwerken. Op verscheidene (Amerikaanse) reviews lees ik namelijk dat de OPX geen 4g/LTE kan ontvangen. Is dit ook het geval hier in nederland?

Met andere woorden, is de snelheid van de OPX op mijn 4g+ tmobile netwerk lager dan op mijn huidige toestel (lg g3)?

Alvast bedankt,

IB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:41

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Volgens mij doet de X op alle NL netwerken 4G. KPN doet het in ieder geval goed.

Echter zou ik op dit moment eerder 40 euro meer uitgeven voor de Nexus 5X. Stukken sneller en laatste Android versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
majoh schreef op maandag 14 maart 2016 @ 08:38:

Echter zou ik op dit moment eerder 40 euro meer uitgeven voor de Nexus 5X. Stukken sneller en laatste Android versie...
Echter mis je dan wel de SD kaart mogelijkheden. Ga je dan de Nexus 5X met meer opslaggeheugen zit je al 80 euro boven de prijs van de OPX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

ibiben95 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 08:18:
HAllo,
Ik ben toe aan een nieuw toestel. De oneplus x ziet er prachtig uit en daarnaast is het een aardige bang for my welverdiende buck. Echter is het mij een beetjje onduidelijk wat de snelheden zijn van de OPX op e mobiele netwerken. Op verscheidene (Amerikaanse) reviews lees ik namelijk dat de OPX geen 4g/LTE kan ontvangen. Is dit ook het geval hier in nederland?

Met andere woorden, is de snelheid van de OPX op mijn 4g+ tmobile netwerk lager dan op mijn huidige toestel (lg g3)?

Alvast bedankt,

IB
Bij mij gaat Vodafone 4G prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
rens-br schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:58:
[...]

Echter mis je dan wel de SD kaart mogelijkheden. Ga je dan de Nexus 5X met meer opslaggeheugen zit je al 80 euro boven de prijs van de OPX.
En geen mooi amoled scherm, bovendien is de Nexus 5X ook weer 5.2 inch...

5 inch vind ik het perfecte formaatje

Zojuist een 128gb micro sd kaartje besteld voor de OPX, had nog wat spaarpunten over :P

[ Voor 10% gewijzigd door Bas. op 14-03-2016 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Iemand het OnePlus nieuws al gezien:
To make every minute you spend with your pictures a minute well-spent, we’ve created a streamlined gallery app just for you called OnePlus Gallery.

This is a no-nonsense app, meaning you won’t find any nonessential frills or intrusive ads here. It’s perfect for everyday browsing, editing and organizing. The gallery was optimized for offline usage, so you don’t need to connect every time you feel like taking a trip down memory lane in your gallery.
Heeft iemand hem al uitgeprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
rens-br schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 08:24:
Iemand het OnePlus nieuws al gezien:

[...]

Heeft iemand hem al uitgeprobeerd?
Ons toestel is nog niet compatible
The app is available today for all OnePlus 2 users on OxygenOS v2.2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-07 17:30

Liveshort

Certified Crazy Person

Niku schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:20:
[...]

Helderheid staat op 15/20% gok ik, zeker niet meer.
Verdere verbruikers zijn 9292ov (4%), Snapchat (3%), Besturingssysteem (3%), oxygen (3%), Google Services (2%), Whatsapp (2%), Chrome (2), Facebook (2), 9GAG (1), Nu.nl (1). Niks heel bijzonders lijkt me. Behalve dat verbruik van 9292ov overigens.
Bij mij verbruikt 9292 ook veel te veel batterij wanneer je hem actief laat. Als je vervolgens gaat kijken in het batterijoverzicht zul je zien dat 9292 wanneer actief constant GPS calls uitvoert. Als je klaar bent met de app dus even afsluiten via de app switcher. Het lijkt overigens iets te zijn dat alleen voorkomt met 9292.

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Liveshort schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:16:
[...]
Bij mij verbruikt 9292 ook veel te veel batterij wanneer je hem actief laat. Als je vervolgens gaat kijken in het batterijoverzicht zul je zien dat 9292 wanneer actief constant GPS calls uitvoert. Als je klaar bent met de app dus even afsluiten via de app switcher. Het lijkt overigens iets te zijn dat alleen voorkomt met 9292.
Ik heb dit op mijn OPO ook gehad vorig jaar. Gewoon 9292 afsluiten van achtergrond gegevens, dan zal hij ook geen gebruik meer maken van de GPS.

Overigens zet ik mijn locatiegegevens altijd helemaal uit. Ik heb dit toch niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiwids
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-11-2024
Weet niet of dit specifiek voor de Oneplus X is of meer de OxygenOS maar toch maar hier gepost: is er een optie op de Oneplus X om bij een gemiste oproep direct te bellen als je op de contactpersoon drukt? Nu verschijnt er dan eerst links onder een priegelig klein tekstje in blauw waar je op moet drukken. 2 handelingen en niet echt handig. Was dit bij iOS anders gewend.

Dank al vast voor enige tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
kiwids schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:47:
Nu verschijnt er dan eerst links onder een priegelig klein tekstje in blauw waar je op moet drukken. 2 handelingen en niet echt handig. Was dit bij iOS anders gewend.
Ik kan mij zo niet indenken waar dit precies over gaat. Heb je een aantal screenshots voor ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiwids
Als ik op de naam druk van degene die mij gebeld heeft in het home menu moet ik eerst aangeven dat ik die wil bellen. Het volstaat niet om op de naam te drukken. Kan nu geen screenshot maken, wellicht vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
kiwids schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 13:08:
Als ik op de naam druk van degene die mij gebeld heeft in het home menu moet ik eerst aangeven dat ik die wil bellen. Het volstaat niet om op de naam te drukken. Kan nu geen screenshot maken, wellicht vanavond
Ah ik denk dat ik al weet wat je bedoeld. Als je nu op de naam drukt krijg je een menu'tje te zien met:
'Details' 'Bericht' 'Bellen'.

Ik vind de functie wel handig. Als je een oproep gemist heb, kan je er ook voor kiezen om een berichtje terug te sturen dat je bezig bent (ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiwids
Thank Rens. Precies dat. Voor mij zou terugbellen standaard moeten zijn en de rest een optie. Maar als ik het goed begrijp is dit dus niet aan te passen....jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
kiwids schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 14:02:
Thank Rens. Precies dat. Voor mij zou terugbellen standaard moeten zijn en de rest een optie. Maar als ik het goed begrijp is dit dus niet aan te passen....jammer.
Geloof niet dat dat gaat met de standaard dialer. Je kan op zoek gaan naar een dialer die wel aan je wensen voldoet. Staan genoeg dialers in de Play Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:59
Ik hoop dat die oneplus gallery app ook voor dit toestel komt. De huidige gallery is echt helemaal ruk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRobert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-07 15:12

RRRobert

Fokker in ruste

De laatste anderhalf, twee weken steeds problemen met apps die zich niet meer vanuit de Play store laten updaten, als ze na installatie naar de sd-kaart waren verplaatst. Voorheen had ik hier nooit geen gedoe mee. Komt iemand dit bekend voor?

Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
RRRobert schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 21:50:
De laatste anderhalf, twee weken steeds problemen met apps die zich niet meer vanuit de Play store laten updaten.
Wat voor foutmeldingen krijg je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

pixels66 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 21:33:
Ik hoop dat die oneplus gallery app ook voor dit toestel komt. De huidige gallery is echt helemaal ruk...
Zeg dat ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 19:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

pixels66 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 21:33:
Ik kan het NU even niet proberen, maar volgens mij helemaal geschikt voor de X, want OS 2.2.0.+
Google Play: OnePlus Gallery

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:23
Pinin schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:41:
[...]

Ik kan het NU even niet proberen, maar volgens mij helemaal geschikt voor de X, want OS 2.2.0.+
Bij mij zegt hij dat de app niet compatible is met mijn device (OneplusX) en daarom niet geïnstalleerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRobert

RRRobert

Fokker in ruste

rens-br schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 08:32:
[...]

Wat voor foutmeldingen krijg je?
Foutcode 963 of 803

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:07
Same here :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
Had ik met de ABN-Amro Bankieren app. Als je de app terug zet naar intern geheugen voor de update, dan werkt deze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRobert

RRRobert

Fokker in ruste

loeberce schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:11:
Had ik met de ABN-Amro Bankieren app. Als je de app terug zet naar intern geheugen voor de update, dan werkt deze wel.
Dat klopt, dat was bij mij ook de oplossing. Het blijft alleen vreemd dat in de afgelopen 3 maanden dit voor zover ik het me kan herinneren, nooit eerder is voorgekomen, en dan in eens, zonder enige aanleiding, bij een stuk of 6, 7 apps achter elkaar. Het was ook niet 'alleen maar' grote apps of zo, de LAN-plugin van Total Commander (< 3 Mb) weigerde, evenals Skype (> 100 Mb).

Hopelijk dat een toekomstige update naar Marshmallow (waarbij de externe opslag wordt 'samengevoegd' met de interne opslag) dit oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
RRRobert schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 00:02:
[...]
Hopelijk dat een toekomstige update naar Marshmallow (waarbij de externe opslag wordt 'samengevoegd' met de interne opslag) dit oplost.
Hopelijk komt die update er ook. Je moet er dan echter wel rekening mee houden dat de volledige SD kaart inhoud verwijderd wordt bij het update. Ik heb dit gezien bij een aantal Moto toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:40

timovd

Voorsprong door techniek

Pinin schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:41:
[...]

Alleen voor de OP2. Staat niet echt duidelijk vermeld door OnePlus.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
timovd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:06:
[...]

Alleen voor de OP2. Staat niet echt duidelijk vermeld door OnePlus.
De vereiste is dat je OnePlus toestel firmware OS2.2.0+ draait. Niet dat het een OnePlus2 is. Dus als je OPX een firmware update gehad heeft kan je er wel iets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Chris.nl schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:18:
[...]

De vereiste is dat je OnePlus toestel firmware OS2.2.0+ draait. Niet dat het een OnePlus2 is. Dus als je OPX een firmware update gehad heeft kan je er wel iets mee.
Toch niet, ik zit op 2.2.0+ met mijn onePlusX

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalensnuitje
loeberce schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:11:
Ik had met apps geen last, wel met 2 games. Die nu verwijderd en opnieuw installeren werkt ook niet :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Pinin schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:00:
[...]

Toch niet, ik zit op 2.2.0+ met mijn onePlusX
Nee, jij zit op 2.2.0x
Niet op een versie hoger dan 2.2.0

Denkfoutje door de x en + door elkaar te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loeberce
Zo'n denkfout is dan ook snel gemaakt. Dat verzin je toch niet, verschillende versies met een + of een x?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
loeberce schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:30:
Zo'n denkfout is dan ook snel gemaakt. Dat verzin je toch niet, verschillende versies met een + of een x?
Tja, ergens is het wel weer logisch dat firmware 2.2.0x een patch bevat, ipv een update. Maar het maakt het inderdaad verwarrend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Chris.nl schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:40:
[...]

Nee, jij zit op 2.2.0x
Niet op een versie hoger dan 2.2.0

Denkfoutje door de x en + door elkaar te halen.
OK, vooruit ;)
Lekker duidelijk vanuit Oneplus

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalD
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:15
*knip*, Dit doen we hier niet. Helemaal boven aan op de website staat Vraag & Aanbod, daar mag je het weer proberen....

[ Voor 75% gewijzigd door Bullet NL op 25-03-2016 12:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sier
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 09:49
Vond dit toch wel noemenswaardig! Met gewoon gebruik, WiFi en data. Ik gebruik Geenify en BatteryGuru. Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jaZF2Zq6QMcinSlqLkXMFDVQ/thumb.png

Apple iPhone 16 Pro - HP Envy x360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Er zijn een aantal geruchten verschenen over de opvolger van de OnePlus 2, vermoedelijk de OnePlus 3. Om daar over te discussiëren heb ik een topic geopend: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Sinds SNS bank (en ASN en Zwitserleven) de mobiele app heeft geupdatet, werkt bij het toetsenbord niet meer bij het inlogscherm. Het toetsenbord komt wel naar voren, maar reageert nergens op. Andere knoppen werken wel.
Zijn er meer gebruikers op GoT met een SNS app waar het wel of niet mee werkt? Of wil iemand een van de apps installeren en kijken of je bij het registreren het toetsenbord kunt gebruiken voor de zelf gekozen PIN. Je hebt op dat moment nog geen rekening nodig van SNS, ASN of ZLB.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
timovd schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:27:
Sinds SNS bank (en ASN en Zwitserleven) de mobiele app heeft geupdatet, werkt bij het toetsenbord niet meer bij het inlogscherm. Het toetsenbord komt wel naar voren, maar reageert nergens op. Andere knoppen werken wel.
Zijn er meer gebruikers op GoT met een SNS app waar het wel of niet mee werkt? Of wil iemand een van de apps installeren en kijken of je bij het registreren het toetsenbord kunt gebruiken voor de zelf gekozen PIN. Je hebt op dat moment nog geen rekening nodig van SNS, ASN of ZLB.
Misschien heeft SNS een wijziging gedaan vergelijkbaar met deze en heb je daar last van:
nieuws: Klanten ABN Amro moeten schermapps uitschakelen om mobiel te kunnen b...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Roeltjuh schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:38:
[...]

Misschien heeft SNS een wijziging gedaan vergelijkbaar met deze en heb je daar last van:
nieuws: Klanten ABN Amro moeten schermapps uitschakelen om mobiel te kunnen b...
Dat is 'm inderdaad. Fijn dat ze het even melden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Nou...
WAT IS ER NIEUW?
...
- Aanscherping beveiliging: ivm een veiligheidsconflict met andere apps werkt mogelijk je toetsenbord niet (meer). Denk bv. aan apps die de schermhelderheid regelen. Sluit deze af en probeer het opnieuw.
...

[ Voor 4% gewijzigd door Roeltjuh op 25-03-2016 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijdje een SD kaart voor mijn oneplus x gekocht maar altijd als ik hier apps opzet dan crasht mijn telefoon en dan staan de apps nog wel op mijn SD kaart maar staat het plaatje van de app er niet meer en is de app onbruikbaar. Iemand hier een oplossing voor want zou graag meer apps willen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 10:25
timovd schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:27:
ASN App werkt bij mij iig wel. SNS kan ik niet testen.

Handtekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
SNS app werkt prima op stock rom, 'k heb wel root en custom kernel dus wellicht iets andere omstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Het ligt aan een blue-light-filter zoals hierboven genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalensnuitje
Ik ben benieuwd of/wanneer deze optie voor de OPX beschikbaar komt: nieuws: Tele2 begint met uitbrengen optie voor bellen via 4g

Ik kwam op Google al wel iemand tegen die meldde dat het op de OP2 icm OS 2.2.0 werkte, maar ik heb de optie (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Stalensnuitje schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:13:
Ik ben benieuwd of/wanneer deze optie voor de OPX beschikbaar komt: nieuws: Tele2 begint met uitbrengen optie voor bellen via 4g

Ik kwam op Google al wel iemand tegen die meldde dat het op de OP2 icm OS 2.2.0 werkte, maar ik heb de optie (nog) niet.
Mogelijk kun je in dit topic nog wat informatie vinden. Ik heb niet de hele thread doorgelezen, maar het lijkt erop dat het momenteel nog niet werkt, maar OnePlus gaat het in de toekomst wel toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Dat is goed nieuws, daarmee blijft de OPX future proof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Overigens werkt het op de OnePlus One ook nog niet. Niet dat ik mijn provider het binnenkort gaat implementeren. Ik heb Simpel en die hebben ook nog geen 4G (wat ik overigens ook niet mis)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bas.
Gallery voor de OPX:

*knip*. Linkjes naar APK's is niet toegestaan.

[ Voor 122% gewijzigd door rens-br op 20-10-2016 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:59
Wilde m net posten met een andere link... Lekkere gallery van oneplus, werkt prima op de x!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Thnx! Werkt goed!

[ Voor 31% gewijzigd door rens-br op 20-10-2016 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breezie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 12:54
Inderdaad een aanrader die oneplus gallery. Stukken beter dan de meegeleverde bloated "Foto's" app in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 09:55

The_Worst

Unox

Ik zit na ruim 3 jaar nog steeds met een HTC One M7 maar de batterij begint het nu langzamerhand toch wel op te geven. Nu gebruik ik de telefoon alleen om te bellen, WhatsApp-en en als agenda. De OneX lijkt mij hier meer dan geschikt voor.

De telefoon mag wel wat toekomstgericht zijn en daarom mijn vraag, krijgt de OneX een update naar Android 6?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
The_Worst schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 22:27:
Ik zit na ruim 3 jaar nog steeds met een HTC One M7 maar de batterij begint het nu langzamerhand toch wel op te geven. Nu gebruik ik de telefoon alleen om te bellen, WhatsApp-en en als agenda. De OneX lijkt mij hier meer dan geschikt voor.

De telefoon mag wel wat toekomstgericht zijn en daarom mijn vraag, krijgt de OneX een update naar Android 6?
Ja, die update is toegezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
The_Worst schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 22:27:
Ja die krijgt hij. Maar het is nog niet bekent wanneer:
We are working hard to bring Marshmallow as soon as possible to the OnePlus X, and will update you on a time frame at a later time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Er is een filmpje verschenen die OxgenOS 3.0 (Marshmallow) weergeeft. Ik verwacht niet dat de rom van OP is, want de link onderaan het filmpje verwijst naar een Rom, maar voordat je die kan downloaden moet je eerst een 'offer' voltooien.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nrhNGffxOTY]

Op XDA loopt er ook een thread over en daar twijfelen ze ook aan de echtheid.

[ Voor 33% gewijzigd door rens-br op 04-04-2016 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Officieel of niet, het is zeker interessant. Ben zelf best te spreken over OxygenOS 2.x dus wil versie 3 ook wel aan de tand voelen. Android 5 of 6 vind ik minder boeiend, zolang we elke OxygenOS update de laatste security updates meekrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Chris.nl schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:53:
Officieel of niet, het is zeker interessant. Ben zelf best te spreken over OxygenOS 2.x dus wil versie 3 ook wel aan de tand voelen. Android 5 of 6 vind ik minder boeiend, zolang we elke OxygenOS update de laatste security updates meekrijgen.
De OnePlus 2 OxgenOS 3.0 versie is ieder geval gebaseerd op Android 6.0, dus ik verwacht dat de OxygenOS 3.0 voor de OPX ook gebaseerd is op Android 6.0.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japeroen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-08 15:31
De reacties op die video zijn echt van die standaardreacties die je vindt bij veel obscure software en dergelijke. Zo fake als het maar kan, als je het mij vraagt!

Edit: Let ook even op het account (daar had ik zelfs nog niet naar gekeken): 'Oneplus Official'. Yeah right.

[ Voor 25% gewijzigd door Japeroen op 04-04-2016 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwintb
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-08 17:25
Onderstaande vraag had ik geplaatst in het forumgedeelte van Tele2, maar helaas geen reactie. Hopelijk is hier iemand die mij meer duidelijkheid zou kunnen geven op de onderstaande vraag w.b.t. 4G van Tele2:
Wat ik lees op internet is dat er alleen gebruik gemaakt kan worden van de 2600 MHz band (band 7). Maar als ik kijk naar de specs wordt ook de 800 MHz band ondersteund (band 20). Kan iemand bevestigen of er volledige 4G dekking in NL is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-08 15:31
gerwintb schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:19:
Onderstaande vraag had ik geplaatst in het forumgedeelte van Tele2, maar helaas geen reactie. Hopelijk is hier iemand die mij meer duidelijkheid zou kunnen geven op de onderstaande vraag w.b.t. 4G van Tele2:
Wat ik lees op internet is dat er alleen gebruik gemaakt kan worden van de 2600 MHz band (band 7). Maar als ik kijk naar de specs wordt ook de 800 MHz band ondersteund (band 20). Kan iemand bevestigen of er volledige 4G dekking in NL is?
Als ik hier (Wikipedia: List of LTE networks in Europe) kijk, zie ik dat Tele2 band 7 en 20 gebruikt (in de veronderstelling dat deze informatie correct is).
Als ik hier (https://oneplus.net/x/specs) kijk, zie ik dat de Oneplus X deze banden ondersteunt op het Europese model.
Conclusie: je kan gebruik maken van het volledige 4G-netwerk van Tele2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Japeroen schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:14:
De reacties op die video zijn echt van die standaardreacties die je vindt bij veel obscure software en dergelijke. Zo fake als het maar kan, als je het mij vraagt!
Dat denk ik ook hoor. Zeker ook gezien de wazige link om de software te downloaden.
gerwintb schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:19:
Maar als ik kijk naar de specs wordt ook de 800 MHz band ondersteund (band 20). Kan iemand bevestigen of er volledige 4G dekking in NL is?
Zoals altijd check voor de specificaties de website van de fabrikant, die kloppen altijd. Dit staat er in de specificaties:
GSM: 850, 900, 1800, 1900MHz
TDD-LTE: Bands 38/40
WCDMA: Bands 1/2/5/8
FDD-LTE: Bands 1/3/5/7/8/20
CDMA EVDO:
FDD-LTE zijn de 4G banden. Op het Tele2 forum wordt gezegd dat Tele2 de volgende 4G frequenties gebruikt:
Band 20 ( 800 Mhz),
band 7 (2600 Mhz),
band 38 (2600 Mhz).

Het landelijk netwerk wordt voornamelijk gevormd door Band 20,
ondersteund op drukke plaatsen door band 7.
Ik kom dus tot dezelfde conclusie als het bericht hierboven. Je kan Tele2 4G volledig gebruiken op de OPX.

Verder als er gekeken wordt naar de frequentie die andere providers gebruiken, zie je dat alle frequenties ondersteund worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwintb
Japeroen schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:33:
[...]

Als ik hier (Wikipedia: List of LTE networks in Europe) kijk, zie ik dat Tele2 band 7 en 20 gebruikt (in de veronderstelling dat deze informatie correct is).
Als ik hier (https://oneplus.net/x/specs) kijk, zie ik dat de Oneplus X deze banden ondersteunt op het Europese model.
Conclusie: je kan gebruik maken van het volledige 4G-netwerk van Tele2.
rens-br schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:11:

Zoals altijd check voor de specificaties de website van de fabrikant, die kloppen altijd. Dit staat er in de specificaties:

[...]

FDD-LTE zijn de 4G banden. Op het Tele2 forum wordt gezegd dat Tele2 de volgende 4G frequenties gebruikt:

[...]

Ik kom dus tot dezelfde conclusie als het bericht hierboven. Je kan Tele2 4G volledig gebruiken op de OPX.

Verder als er gekeken wordt naar de frequentie die andere providers gebruiken, zie je dat alle frequenties ondersteund worden.
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb inderdaad de specs van de fabrikant geraadpleegd. Het lijkt mij daarom theoretisch gezien ook te werken, de vraag kwam voort uit wat negatieve verhalen. Is er toevallig iemand die momenteel Tele2 4G icm met een OPX heeft en dit kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
gerwintb schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:26:
[...]
Het lijkt mij daarom theoretisch gezien ook te werken, de vraag kwam voort uit wat negatieve verhalen. Is er toevallig iemand die momenteel Tele2 4G icm met een OPX heeft en dit kan bevestigen?
Ben wel benieuwd naar deze negatieve verhalen. Heb je hier linkjes van?

Je zou overigens deze user even een DM kunnen sturen, volgens zijn reactie heeft hij Tele2.

[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 04-04-2016 13:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emilio_TT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:15

Emilio_TT

Never fear...I is here!

Ik zit hier ook met een OPX op 4G van Tele2. Werkt prima, maar ik merk wel dat ik (ook in de randstad) af en toe terug gezet wordt op 3G.

Ik ben van een Tele2 3G abo naar een 4G voor één maand gegaan om het netwerk te testen. Mijn conclusie is voorlopig dat het best werk, maar dat ik ook een maandje T-Mobile ga proberen.

Learning to fly is learning how to throw yourself at the ground and miss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwintb
rens-br schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:29:
[...]

Ben wel benieuwd naar deze negatieve verhalen. Heb je hier linkjes van?

Je zou overigens deze user even een DM kunnen sturen, volgens zijn reactie heeft hij Tele2.
Het zijn wisselende verhalen, de één zegt ja en de ander nee (link, link) Zou het zonde vinden om over te stappen en niet volledig gebruik te kunnen maken van het abbo ;)

Thanks voor de tip, goed idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
gerwintb schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:55:
[...]
Het zijn wisselende verhalen, de één zegt ja en de ander nee (link, link) Zou het zonde vinden om over te stappen en niet volledig gebruik te kunnen maken van het abbo ;)
In beide links wordt gesteld dat de OPX band 20 niet ondersteund. Maar volgens de specificaties wordt die wel ondersteund. Die persoon op het OnePlus Forum, zal alleen naar de frequenties die bij GSM staan vermeld hebben gekeken denk ik.

Heb je nu al een OPX en wil je een Tele2 abbo afsluiten of heb je al een Tele2 abbo en zit je er over na de te denken om de OPX te kopen?

Overigens, zie deze reactie. Moet dus gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:54
rens-br schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:04:
[...]

In beide links wordt gesteld dat de OPX band 20 niet ondersteund. Maar volgens de specificaties wordt die wel ondersteund. Die persoon op het OnePlus Forum, zal alleen naar de frequenties die bij GSM staan vermeld hebben gekeken.

Heb je nu al een OPX en wil je een Tele2 abbo afsluiten of heb je al een Tele2 abbo en zit je er over na de te denken om de OPX te kopen?

Ik heb hier via KPN 4G en dat is dus band20, 800mHz. Ik zie niet in dat met juiste provider instellingen(APN) het bij Tele2 niet zou lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwintb
rens-br schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:04:
[...]

In beide links wordt gesteld dat de OPX band 20 niet ondersteund. Maar volgens de specificaties wordt die wel ondersteund. Die persoon op het OnePlus Forum, zal alleen naar de frequenties die bij GSM staan vermeld hebben gekeken denk ik.

Klopt, volgens mij is het duidelijk dat het gewoon werkt. Heb al een paar maanden een OPX, binnenkort loopt mijn simonly abonnement af en ben aan het kijken naar een andere provider (zit nu bij Telfort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwintb
Miki schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:31:
[...]

Ik heb hier via KPN 4G en dat is dus band20, 800mHz. Ik zie niet in dat met juiste provider instellingen(APN) het bij Tele2 niet zou lukken.
Emilio_TT schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:51:
Ik zit hier ook met een OPX op 4G van Tele2. Werkt prima, maar ik merk wel dat ik (ook in de randstad) af en toe terug gezet wordt op 3G.

Ik ben van een Tele2 3G abo naar een 4G voor één maand gegaan om het netwerk te testen. Mijn conclusie is voorlopig dat het best werk, maar dat ik ook een maandje T-Mobile ga proberen.
Dank voor jullie reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalensnuitje
gerwintb schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:00:
[...]

[...]

Dank voor jullie reactie!
Als toevoeging dan maar: ook hier een OPX + Tele2 gebruiker. Ik zit buiten de Randstad in een gebied waar volgens de dekkingskaart net wel/net niet 4G ook binnen werkt, dus de mijne schakelt nog wel regelmatig om. Het werkt echter prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
OxygenOS 2.2.1 is vandaag uitgekomen:

Changelog:
Fix for data leak while roaming experienced in some regions
Fix for microphone being muted when using Google Hangouts
Fix for app drawer not launching when google search bar is hidden
GMS 3.0 upgrade
APN update to support Tigo carrier
Security patch update
General bug fixes and optimizations
Heeft iemand hem al ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Voor wie het boeit; ik hou een mirror bij op TransIP Stack

Stock_Recovery.img MD5: 0259f6a038faebd96e954ca6468a01a0

[Rom] OxygenOS 2.1.2 OnePlusOxygen_14_OTA_003_all_201510241934.zip MD5: 340fdb5e4fb2f3a0db2516ff6ac9cf5f
[Rom] OxygenOS 2.1.3 OnePlusOxygen_14_OTA_005_all_201511232152.zip MD5: 1c5b303fdfff71c327487fd6b430a2a2
[Rom] OxygenOS 2.1.3x OnePlusOxygen_14_OTA_006_all_201511301941.zip MD5: 2caca6339e4182aeff68d68b9ee5d313
[Rom] OxygenOS 2.2.0 OnePlusOxygen_14_OTA_008_all_201601221550.zip MD5: 99268e11da6d4f694783e6e7b1c0919a
[Rom] OxygenOS 2.2.0x OnePlusOxygen_14_OTA_009_all_201602231131.zip MD5: 885da444e5c5ce333f89c0216585d691
[Rom] OxygenOS 2.2.1 OnePlusOxygen_14_OTA_010_all_201604021001.zip MD5: 6faf0fb94e368ced3621bae64a882a66
[Rom] OxygenOS 2.2.1-X OnePlusOxygen_14_OTA_011_all_201604202046.zip MD5: 62d7c4db66641cc0c085b1e13be19376
[Rom] OxygenOS 2.2.2 OnePlusOxygen_14_OTA_012_all_201607282126.zip MD5: 5853d8d5199706c239281aedb1b58480
[Rom] OxygenOS 3.1.0 CommunityBuild OnePlusXOxygen_14_OTA_015_all.zip MD5: 3f65812136548f6ac9d3056107bc8b0c
[Rom] OxygenOS 3.1.1 CommunityBuild OnePlusXOxygen_14_OTA_016_all.zip MD5: b058a389a81d4fde8c79fa9b43cfae16
[Rom] OxygenOS 3.1.2 OnePlusOxygen_14_OTA_17_all_201609231354.zip MD5: 9a350660c5caddcb70e52dc3cba69fc7
[Rom] OxygenOS 3.1.4 OnePlusOxygen_14_OTA_019_all_201611071506.zip MD5: 6933a61ba55c18a977117c71c972c94a

Ik heb enkel de bestandsnamen aangepast om het overzichtelijk te houden, alle bestanden hebben origine MD5 checksum.

[ Voor 184% gewijzigd door Chris.nl op 18-10-2017 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Chris.nl schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 22:58:
[...]

Nog niet ontvangen, wel handmatig geïnstalleerd via XDA. In principe kan je alle officiële ROMs & updates hier, hier en hier vinden.
Hoe bevalt de rom? Is die stabieler of minder stabiel?
Helaas geeft de playstore aan dat mijn toestel nog steeds niet compatible is met OnePlus Gallery. In tegenstelling tot wat ik dacht dat OnePlus bedoelde, gaat die vlieger dus niet op. Jammer.
En als je gebruik maakt van de onderstaande link. Werkt die dan wel?
Je kan eventueel ook gebruik maken van de Cyanogen Gallery, deze staat standaard op mijn OPO en die bevalt erg goed.

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 25-10-2016 15:06 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [OnePlus X] Het grote accesoires topic
- Levertijden & Prijzen: [OnePlus X] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom roms: [OnePlus X] Rooten & Custom ROM's
- RMA: [OnePlus] RMA & Support