Sinds gisternacht heeft mijn OPX besloten om het te begeven, althans ik krijg hem niet meer aan

Toen ik hem voor het laatst gebruikte vannacht was de batterijpercentage rond de 20%. Enkele ogenblikken later toen ik het toestel tevoorschijn haalde stond hij uit en heb ik hem tot dusver niet aangekregen.
Wat ik heb geprobeerd :
- Powerbutton ingedrukt houden tot 20 sec, tot 10 maal toe geprobeerd.
- Powerbutton + volumedown (toegang tot recovery) ingedrukt gehouden meerdere malen.
- Sim tray verwijderd en bovenstaande dingen weer herhaald.
- Bovenstaande herhaald met de lader erin.
- Voor een aantal uren laten rusten en vervolgens+- 8 uur lang (tijdens het slapen) aan de lader gekoppeld.
- Volgende dag same story geen reactie whatsoever. Bovenstaande dingen wederom herhaald.
Enigste wat mij opviel was dat het notificatie ledje voor een heel kort ogenblik rood oplicht na 12 sec de powerbutton ingedrukt te houden en alleen als het toestel aan de lader gekoppeld is.
Ik had overigens zoals enkele reacties hierboven gemeld is ook last van random reboots toen ik mijn OPX nog gebruikte, meestal om de paar dagen en heel af en toe meerdere malen op een dag. Achteraf gezien was het handiger geweest van me om een hard reset uit te voeren maar aangezien ik me er niet zo aan stoorde heb ik het toen maar links laten liggen.
Overigens draaide mijn OPX op de laatste firmware 2.1.3-x. Had op de vorige versies ook last van random reboots. Vermoed dat het dus iets hardwarematig is ?
Tot slot heb ik een ticket verstuurd naar OP met alle info erin en zal ik hoogst waarschijnlijk mijn OPX opsturen.