Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjedan
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:05
Miki schreef op zondag 20 december 2015 @ 17:31:
Bij mij staat de wifi gewoon aan, dan kan de playstore gewoon bijgewerkt worden zonder dat ik er last van heb overdag. Mijn toestel ligt trouwens gewoon aan de lader zodra ik ga slapen, ongeacht de batterij stand. Ik zie niet in waarom je je telefoon in de avond uit zou moeten :?
Omdat je slaapt misschien?
Ik zie niet in waarom je hem aan zou laten. Mits voor calamiteiten dus. Maar dan heb ik nog vaste telefonie. En een deurbel.
In ben in elk geval tevreden over mijn batterijverbruik, mede hierdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-08 15:31
edjedan schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:41:
[...]

Omdat je slaapt misschien?
Ik zie niet in waarom je hem aan zou laten. Mits voor calamiteiten dus. Maar dan heb ik nog vaste telefonie. En een deurbel.
In ben in elk geval tevreden over mijn batterijverbruik, mede hierdoor.
Eerder kwestie van gemak om alles aan te laten staan. Elke avond afzetten en elke morgen opstarten, dat neemt wat tijd. Weinig, ik weet het, maar het zijn de kleine dingen die het leven van een mens wat comfortabeler maken.
Daarnaast gebruik ik mijn telefoon als wekker, en hoewel hij blijkbaar ook als hij afstaat nog wekt, vertrouw ik dat niet helemaal, want bij mijn broer (Oneplus One) loopt de wekker dan niet altijd af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 09:19
Met de hardware knop rechtsonder kon ik voorheen het overzicht van geopende apps zien en alles in 1x sluiten. Heb nu nog wel alle apps in overzicht, maar kan ze alleen 1 voor 1 sluiten. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:23
buddow schreef op maandag 21 december 2015 @ 15:38:
Met de hardware knop rechtsonder kon ik voorheen het overzicht van geopende apps zien en alles in 1x sluiten. Heb nu nog wel alle apps in overzicht, maar kan ze alleen 1 voor 1 sluiten. Iemand een idee?
Ben je een andere launcher gaan gebruiken? Ik had dit wel in de standaard launcher, maar zie dit inderdaad niet meer in de Nova launcher.

5520 Wp op WZW PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-09 22:37
Phr34k schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:43:
[...]

Ben je een andere launcher gaan gebruiken? Ik had dit wel in de standaard launcher, maar zie dit inderdaad niet meer in de Nova launcher.
Is een optie die weggehaald is denk ik. Ik had vanaf dag 1 Nova en had de optie. Enige tijd later was de optie verdwenen. Ik had nog altijd Nova.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchCat
  • Laatst online: 08:42
Hier ook de Nova launcher met laatste versie. Ik heb een kruisje naast de google search bar zitten waarnee hij alle open apps afsluit. Toen ik het nog zonder deed zat er volgens mij het knopje zoals op deze foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Vreemd hoor. Is hier een handige oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dest1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-04-2022
gravitybox is een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchCat
Ik heb nog even verder voor je gekeken en als ik de Nova laucher uitzet heb ik nog steeds het kruisje staan. Ook heb ik geen instelling kunnen vinden. Je hebt dus geen kruisje zoals het rechterplaatje op deze foto?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edjedan
Dit bleek voor mij de oplossing wat betreft de "clear all button": reboot in de veilige modus en dan normale boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Dat hielp ook bij mij. Vreemd! Gebruik ook nova launcher trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bieske
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08 19:23
edjedan schreef op maandag 21 december 2015 @ 23:37:
Dit bleek voor mij de oplossing wat betreft de "clear all button": reboot in de veilige modus en dan normale boot.
Je bent een held!
Je oplossing werkt, ik heb mijn knop terug _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjedan
bieske schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:55:
[...]

Je bent een held!
Je oplossing werkt, ik heb mijn knop terug _/-\o_
Ach, ik google ook maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:23

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Champagne en Ceramic beschikbaar tijdens open verkoop.

Die Champagne is toch wel een mooi dingetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Zijn er al mensen die ervaring hebben met de garantieafhandeling? Speaker vd telefoon begint erg te kraken tijdens gesprekken. Als dat zo blijft, ga ik RMA aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 18:37
majoh schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:47:
Champagne en Ceramic beschikbaar tijdens open verkoop.

Die Champagne is toch wel een mooi dingetje...
Champagne is dan recent toegevoegd denk ik, ik heb mijn OPX nog geen maand en toen was die niet te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:38
buddow schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:27:
Zijn er al mensen die ervaring hebben met de garantieafhandeling? Speaker vd telefoon begint erg te kraken tijdens gesprekken. Als dat zo blijft, ga ik RMA aanvragen.
Hier precies hetzelfde probleem...
Ben maar meer op speaker aan het bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Sjoerdiee schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:56:
[...]

Champagne is dan recent toegevoegd denk ik, ik heb mijn OPX nog geen maand en toen was die niet te verkrijgen.
Inderdaad, sinds gisteren verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludipudi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-03-2024
Net mijn oneplus X binnen gekregen. Eerste indruk is helemaal geweldig! Zeker voor de prijs en ik snel een nieuwe redelijke telefoon nodig had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Vooralsnog vrij waardeloos, ik wacht al bijna één week op een reactie van OnePlus ivm een gebroken scherm. Volgens mij is hun klantenservice behoorlijk onderbemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 19:48
Chris.nl schreef op woensdag 23 december 2015 @ 16:19:
[...]

Vooralsnog vrij waardeloos, ik wacht al bijna één week op een reactie van OnePlus ivm een gebroken scherm. Volgens mij is hun klantenservice behoorlijk onderbemand.
Wat zeggen ze als je het Nederlandse nummer belt? Support: +31 (20) 808-5890

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:11

Niku

Alagaesii

Zie deze telefoon als mogelijke vervanger van mijn oude vertrouwde Samsung Ativ S, wil dus weer terug naar Android. Eens even goed in de gaten houden.

Apparaat ziet er met de glazen behuizing overigens enorm breekbaar uit, gebruiken jullie een case?

[ Voor 25% gewijzigd door Niku op 23-12-2015 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
SpeeDRaZoR3 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 16:42:
[...]

Wat zeggen ze als je het Nederlandse nummer belt? Support: +31 (20) 808-5890
Aha! Misschien had ik die moeten hebben ipv via mijn OnePlus.net account een support ticket aan te maken. Maar dan nog, ze reageren niet snel genoeg en ze hebben me niet zelf doorverwezen naar dat telefoonnummer, daar moest ik dan weer via GoT achter komen. Mijn mening is dus vooralsnog dat ze mooie toestellen maken, maar de klantenservice niet tiptop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 23:07
Niku schreef op woensdag 23 december 2015 @ 19:58:
Zie deze telefoon als mogelijke vervanger van mijn oude vertrouwde Samsung Ativ S, wil dus weer terug naar Android. Eens even goed in de gaten houden.

Apparaat ziet er met de glazen behuizing overigens enorm breekbaar uit, gebruiken jullie een case?
De meesten wel, kijk hier eens.

• Sier
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 09:49
Als ik de schermnavigatiebalk aanzet i.p.v de toetsen onder het scherm, staat deze balk in Snapchat voor het typbalkje. Ik kan dan dus niks typen. Meer mensen hier last van of dit opgelost hebben?

Apple iPhone 16 Pro - HP Envy x360.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:11

Niku

Alagaesii

Wat me echt doet twijfelen is de overal beschreven 'schadegevoeligheid' van dit apparaat. Heb graag dat mijn gadgets in goede staat blijven verkeren, lijkt bij dit toestal op voorhand al vrijwel onmogelijk te zijn.

• Sier
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 09:49
Niku schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:34:
Wat me echt doet twijfelen is de overal beschreven 'schadegevoeligheid' van dit apparaat. Heb graag dat mijn gadgets in goede staat blijven verkeren, lijkt bij dit toestal op voorhand al vrijwel onmogelijk te zijn.
Met een hoesje (standaardhoesje is voldoende beschermend) en de screenprotector die er al op zit is het toestel afdoende beschermd. Ik heb nog amper beschadigingen met een hoesje dat niet heel beschermend is.

Apple iPhone 16 Pro - HP Envy x360.

• Stalensnuitje
Mijn Dbrand-skin en de standaard screenprotector hebben de eerste val van mijn OPX in elk geval goed opgevangen :X

Verwijderd

Als je telefoon standby staat en je zwaait met je hand er over dan verschijnt de tijd. Hoe stel ik dit in?

Verwijderd

Ik heb de originele screencover er laten opzitten,en aan de achterkant een hoekje afgeknipt van de folie op het glas om de camera vrij te maken en een Flipcover.
Het mooie design is zo weg maar het IS er wél en het is voor mij genoeg dat ik weet dat het het er is,de buitenwereld mag denken wat hij wil.
Ik heb een mooi toestel en het zal mooi blijven.Ik krijg horror als ik zie hoe sommigen hun toestel op een tafel smijten !!! Wss toestel van werk of gekregen ? >:) >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japeroen
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:06:
Als je telefoon standby staat en je zwaait met je hand er over dan verschijnt de tijd. Hoe stel ik dit in?
Instellingen --> Weergave --> Nabijheidsontwaken.

Verwijderd

[quote]Japeroen schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:15:
[...]

Instellingen --> Weergave --> Nabijheidsontwaken.
[/quote

Of op je horloge kijken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin96
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-09 16:07
meer mensen die problemen hebben bij het opladen?
die van mij laad sinds gister niet meer op ...
hij doet soms alleen nog via USB maar ook niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwintb
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-08 17:25
robin96 schreef op zondag 27 december 2015 @ 09:42:
meer mensen die problemen hebben bij het opladen?
die van mij laad sinds gister niet meer op ...
hij doet soms alleen nog via USB maar ook niet altijd
Probeer eens de kabel om te draaien. De contactpunten moeten wel aansluiten in de adapter, waarschijnlijk lost dat je probleem op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabakje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-08 15:37
Hebben anderen ook problemen met contacten?:
- als ik m'n contacten via de dialer app (contacts tabje) bekijk is het niet gesorteerd op voornaam, als je de app herlaad opeens wel
- contacten verdwijnen soms spontaan uit de lijst / worden niet naar google gesynced
- contacten kunnen niet verwijderd worden (zal waarschijnlijk ook iets met syncen te maken hebben)

Blijkbaar zat deze bug ook al in CM12 (zie https://forums.oneplus.net/threads/bug-contacts-sort.302711/). Lekker dat het ook in oxygenOS zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:29
Om nog even in te haken op de accuduur discussie van een paar dagen geleden; nu ik de laatste update een tijdje geinstalleerd heb merk ik ook wel een duidelijk slechtere accuduur tov voor de update. Eerst was hij bij normaal gebruik na 2 dagen op zo'n 30-40%. Nu is hij na 2 dagen, terwijl ik vakantie heb (minder gebruik) en de telefoon later uit de lader trek 's ochtends, op 20-30%.
Ik haal de 2 dagen nog steeds en dat is verder OK, ik ben toch altijd wel in de buurt van een stopcontact over het algemeen. Maar het valt me toch wel op en ook een beetje tegen.
Hoop dat het weer beter wordt met een volgende update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tankiej schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 00:05:
Om nog even in te haken op de accuduur discussie van een paar dagen geleden; nu ik de laatste update een tijdje geinstalleerd heb merk ik ook wel een duidelijk slechtere accuduur tov voor de update. Eerst was hij bij normaal gebruik na 2 dagen op zo'n 30-40%. Nu is hij na 2 dagen, terwijl ik vakantie heb (minder gebruik) en de telefoon later uit de lader trek 's ochtends, op 20-30%.
Ik haal de 2 dagen nog steeds en dat is verder OK, ik ben toch altijd wel in de buurt van een stopcontact over het algemeen. Maar het valt me toch wel op en ook een beetje tegen.
Hoop dat het weer beter wordt met een volgende update..
Ik denk dat je met 2 dagen niet te klagen hebt,het is en blijft een smartphone(computer) hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:29
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 12:00:
[...]

Ik denk dat je met 2 dagen niet te klagen hebt,het is en blijft een smartphone(computer) hé.
Klopt, het was ook niet echt bedoelt als klacht, meer als opmerking. Eerst was de accutijd gewoon heel goed en na de update merkbaar minder, maar nog steeds redelijk goed. Maar ik vind het wel jammer dat het merkbaar minder is geworden.

Zolang ik in ieder geval 1 dag door kom bij normaal gebruik vind ik het nog wel prima. Dat lukte met de voorganger al niet meer (4 jaar oude HTC Sensation XE) :)

[ Voor 5% gewijzigd door Tankiej op 29-12-2015 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:59
buddow schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:14:
Voor mensen die 'm al hebben. Hoe bevalt de FM Radio?
Ik heb gisteren voor het eerst de FM radio gebruikt, werkte goed, ontvangs (buiten) was goed. Enige probleem was dat notification sounds niet doorkwamen. De radio werd gemute om de notification te spelen, maar de notification speelde ook niet, dus iedere keer volledige stilte. Volume wijzigen tijdens een notification hielp niet, dat regelde alleen het radio volume wat best vervelend is als hij pas na de notification weer wordt geunmute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tankiej schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 12:21:
[...]

Klopt, het was ook niet echt bedoelt als klacht, meer als opmerking. Eerst was de accutijd gewoon heel goed en na de update merkbaar minder, maar nog steeds redelijk goed. Maar ik vind het wel jammer dat het merkbaar minder is geworden.

Zolang ik in ieder geval 1 dag door kom bij normaal gebruik vind ik het nog wel prima. Dat lukte met de voorganger al niet meer (4 jaar oude HTC Sensation XE) :)
Je gaat met geen enkele smartphone meer dan 2 dagen halen,of je moet hem aangeroerd laten en dan nog .
Gezien de accu capaciteit is dat zéér goed.
Er zijn telefoons die een accu hebben van 4000 MaH die amper 1 dag halen,weliswaar hebben die een groter scherm ,maar toch.
Ik haal trouwens ook dik 2 dagen met mijn X ,weliswaar op CM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Voor mij is de accuduur goed te noemen. Ik haal. Makkelijk anderhalve dag.

Gisteren is android wel helemaal vastgelopen op de hardware.info App. Moest het toestel uitzetten.

Ook merk ik als het toestel langer aan staat dat (zonder reboot) whatsapp steeds trager afsluit/naar achtergrond gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ries_zuid
  • Laatst online: 08:03
Ik gebruik de telefoon nu al een tijdje naar tevredenheid. Paar negatieve puntjes: De FM radio is iets storingsgevoeliger dan mijn oude niet-smartphone, waardoor ik in de trein geen goede ontvangst meer heb. Daarnaast valt het me op dat het overschakelen van wifi naar het mobiele datanetwerk niet altijd soepel verloopt. Wanneer ik geen wifi meer ontvang, verwacht ik dat de telefoon automatisch switcht naar het mobiele netwerk. Maar soms werkt dit pas na het herstarten van de telefoon. Dit is mijn eerste smartphone dus weet niet of dat aan de telefoon ligt of aan Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
ries_zuid schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:32:
Ik gebruik de telefoon nu al een tijdje naar tevredenheid. Paar negatieve puntjes: De FM radio is iets storingsgevoeliger dan mijn oude niet-smartphone, waardoor ik in de trein geen goede ontvangst meer heb. Daarnaast valt het me op dat het overschakelen van wifi naar het mobiele datanetwerk niet altijd soepel verloopt. Wanneer ik geen wifi meer ontvang, verwacht ik dat de telefoon automatisch switcht naar het mobiele netwerk. Maar soms werkt dit pas na het herstarten van de telefoon. Dit is mijn eerste smartphone dus weet niet of dat aan de telefoon ligt of aan Android.
Ik gebruik FM radio niet, dus kan daar niets over zeggen.

Overschakeling van wifi naar data-netwerk gebeurt hier vlekkeloos, maar ik gebruik wifi dan ook alleen thuis icm een goede asus router, voor de rest heb ik een 11gb databundel. Misschien zou je ipv een herstart van je OPX om weer naar het mobiele netwerk te switchen ook even de vliegtuigmodus aan/uit kunnen zetten? Ik ben dat issue niet eerder tegengekomen (of ik heb eroverheen gelezen).

Verder blijf ik ook dik tevreden over dit toestel. 'k Heb de processor underclocked naar max 1.57Ghz ipv 2.26Ghz en merk vrijwel geen verschil in de vlotheid van 't toestel. Of dit de accuduur ten goede komt kan ik op de langere duur pas zeggen, wel leuk om een beetje te tweaken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daimo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-06-2023
Ik vind het vreemd dat je met de volume rocker enkel het 'huidige volume' kan aanpassen (ringtone, media afh van welke app je hebt open staan)
Gelukkig heb ik de SoundHud app gevonden, nu mooi 3 volumebalkjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchCat
daimo schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:19:
Ik vind het vreemd dat je met de volume rocker enkel het 'huidige volume' kan aanpassen (ringtone, media afh van welke app je hebt open staan)
Hartelijk dank hiervoor _/-\o_ . Mijn vorig toestel (S3) had dit standaard en dit miste ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalensnuitje
Gebruikte de voorganger van deze app (Noyze) al op m'n SP en deze nu op de OPX, inderdaad een goede app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Laatst online: 11:06
Daantje20 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:04:

Ook merk ik als het toestel langer aan staat dat (zonder reboot) whatsapp steeds trager afsluit/naar achtergrond gaat.
Dat heb ik ook, wel ergerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aan1337
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:25
Beste mede One Plus X gebruikers/geintereseerde,

Sinds iets meer dan 1 maand heb ik de One Plus X in bezit, hiervoor de Jiayu G3T. Hiervan afkomend is het ontwerp, het scherm en de camera zeker een stap vooruit. De accuduur is voor mij geen probleem ik kom er makkelijk 1 en soms 2 dagen mee door,

Op dit moment heb ik geen andere telefoon dus heb nu nog geen root toegang/custom rom geinstaleerd en zit nu op OTA update Oxygen OS 2.1.3-x.

Aantal dingen die ik wel gemerkt heb die hier ook al eerder benoemd worden, warm worden van de de telefoon aan de camera (bovenzijde) dit heb ik zowel bij opladen als bij medium gebruik (beetje websites lezen) gemerkt.

SD kaart heb ik niet opnieuw geformateerd met als gevolg dat op dit moment ik mijn apps (en fotos) niet naar de SD kaart kan verplaatsen. Ben nu in het buitenland maar wil dit wel op korte termijn gaan doen hopelijk dat dan deze problemen zijn opgelost.

Daarnaast heb ik onegveer 1 keer per dag een random reboot welke ook tijdens normaal gebruik optreed. Een echte oorzaak hiervoor heb ik niet gevonden het lijkt niet echt gerelateerd te zijn aan wat ik op de telefoon aan het doen ben.

Als laatste en wat ik nog niet eerder op internet heb gevonden, als ik apps wil verwijderen lukt dit niet. De telefoon blijft dan aan het uninstallen maar dit wordt nooit afgesloten en de app wordt niet verwijdered. Mogelijk heeft dit te maken met het niet formateren van de SD kaart hoewel de apps dus nog gewoon op het intern geheugen staan. Mogelijk is dit iets meer Android gerelateerd en heeft het niet direct iets met de One Plus X te maken maar kon het zelf niet direct plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A3aan1337 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 15:35:
Beste mede One Plus X gebruikers/geintereseerde,

Sinds iets meer dan 1 maand heb ik de One Plus X in bezit, hiervoor de Jiayu G3T. Hiervan afkomend is het ontwerp, het scherm en de camera zeker een stap vooruit. De accuduur is voor mij geen probleem ik kom er makkelijk 1 en soms 2 dagen mee door,

Op dit moment heb ik geen andere telefoon dus heb nu nog geen root toegang/custom rom geinstaleerd en zit nu op OTA update Oxygen OS 2.1.3-x.

Aantal dingen die ik wel gemerkt heb die hier ook al eerder benoemd worden, warm worden van de de telefoon aan de camera (bovenzijde) dit heb ik zowel bij opladen als bij medium gebruik (beetje websites lezen) gemerkt.

SD kaart heb ik niet opnieuw geformateerd met als gevolg dat op dit moment ik mijn apps (en fotos) niet naar de SD kaart kan verplaatsen. Ben nu in het buitenland maar wil dit wel op korte termijn gaan doen hopelijk dat dan deze problemen zijn opgelost.

Daarnaast heb ik onegveer 1 keer per dag een random reboot welke ook tijdens normaal gebruik optreed. Een echte oorzaak hiervoor heb ik niet gevonden het lijkt niet echt gerelateerd te zijn aan wat ik op de telefoon aan het doen ben.

Als laatste en wat ik nog niet eerder op internet heb gevonden, als ik apps wil verwijderen lukt dit niet. De telefoon blijft dan aan het uninstallen maar dit wordt nooit afgesloten en de app wordt niet verwijdered. Mogelijk heeft dit te maken met het niet formateren van de SD kaart hoewel de apps dus nog gewoon op het intern geheugen staan. Mogelijk is dit iets meer Android gerelateerd en heeft het niet direct iets met de One Plus X te maken maar kon het zelf niet direct plaatsen.
Het lijkt me dat er hardware matig wat aan de hand is met het toestel,heb je iets mee gedaan wat dit zou kunnen verklaren of is dat zo uit e doos ? Was het voor de OTA update ook zo ?
Trouwens een SD kaart moet je kunnen gebruiken zonder formatteren als ze FAT 32 is en apps niet kunnen verwijderen uit het interne geheugen heeft niks met de SD kaart te maken.
Zijn dat zelf geinstalleerde apps of apps die op het toestel aanwezig waren ? Apps die met het toestel meegeleverd zijn kan je zonder root niet verwijderen.

Als dus het toestel deze kuren verkoopt van wanneer hij uit de doos is gekomen zou ik hem terug sturen want dan is het niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Zojuist een OnePlus X gekocht voor mijn vriendin. Het enige puntje wat opvalt is dat Telfort Data alleen werkt als je Roaming aanzet. Best vervelend als je veel reist of in een grensstreek woonachtig bent.

Heeft er iemand toevallig een update.zip die Telfort toevoegd als 'Considered Non-Roaming'? Blijkbaar zit dit in AOSP 6.0.1 standaard (Zie https://code.google.com/p...sues/detail?id=71339#c170), dus wellicht in de toekomst ook in Oxygen OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
SoundHub heb ik er weer afgehaald. Mijn off screen buttons begonnen af en toe dienst te weigeren, evenals mijn volume knop. Enige wat nog werkte was de aan/uit, maar dan kwam ik weer in mijn laatste app, kon niet meer wisselen. Na een teboot werkte het weer eventjes. Probleem was direct opgelost na verwijdering.

[ Voor 4% gewijzigd door DaCoTa op 04-01-2016 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jab65
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-09 16:32
Weet iemand een reden waarom mijn OPX wel iedere keer automatisch verbindt met de bluetooth carkit in mijn auto, maar niet met de bluetooth speaker (JBL Charge 2+) wanneer deze wordt aangezet? Mijn oude telefoon deed dit wel, dus het lijkt aan de OPX te liggen.... Toch wel irritant om iedere keer handmatig te verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skonak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Sinds gisternacht heeft mijn OPX besloten om het te begeven, althans ik krijg hem niet meer aan :(
Toen ik hem voor het laatst gebruikte vannacht was de batterijpercentage rond de 20%. Enkele ogenblikken later toen ik het toestel tevoorschijn haalde stond hij uit en heb ik hem tot dusver niet aangekregen.

Wat ik heb geprobeerd :
- Powerbutton ingedrukt houden tot 20 sec, tot 10 maal toe geprobeerd.
- Powerbutton + volumedown (toegang tot recovery) ingedrukt gehouden meerdere malen.
- Sim tray verwijderd en bovenstaande dingen weer herhaald.
- Bovenstaande herhaald met de lader erin.
- Voor een aantal uren laten rusten en vervolgens+- 8 uur lang (tijdens het slapen) aan de lader gekoppeld.
- Volgende dag same story geen reactie whatsoever. Bovenstaande dingen wederom herhaald.

Enigste wat mij opviel was dat het notificatie ledje voor een heel kort ogenblik rood oplicht na 12 sec de powerbutton ingedrukt te houden en alleen als het toestel aan de lader gekoppeld is.

Ik had overigens zoals enkele reacties hierboven gemeld is ook last van random reboots toen ik mijn OPX nog gebruikte, meestal om de paar dagen en heel af en toe meerdere malen op een dag. Achteraf gezien was het handiger geweest van me om een hard reset uit te voeren maar aangezien ik me er niet zo aan stoorde heb ik het toen maar links laten liggen.

Overigens draaide mijn OPX op de laatste firmware 2.1.3-x. Had op de vorige versies ook last van random reboots. Vermoed dat het dus iets hardwarematig is ?

Tot slot heb ik een ticket verstuurd naar OP met alle info erin en zal ik hoogst waarschijnlijk mijn OPX opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Probeer eens met andere laders / anders kabels. Dit heb ik eerder gezien met Nexus 4, 5 en 7, en als die voorbij leeg zijn, is het heel tricky om ze eruit te krijgen. Geduld en veel verschillende laders proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyloba
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-12-2022
Ik ga terug naar mijn nexus 5. Scherm en batterij is wel beter, maar swiftkey is niet responsief, en andere handelingen laggen ook, terwijl alles op mijn nexus 5 vlotjes gaat. Een telefoon van 2 jaar oud zou geen betere ervaring mogen geven dan een recentelijk uitgekomen gsm.

Helaas dat verzending niet gratis was en retour zenden ook niet gratis is, anders zou ik hem terug geven. Nu ga ik hem moeten verkopen.

[ Voor 20% gewijzigd door Hyloba op 04-01-2016 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-09 16:08
ik heb mijn nexus 5 kapot laten vallen, zit nu te kijken naar de OPX als opvolger, hier overstappers vanaf de LG nexus 5 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Kwa formaat een mooie opvolger. Hij is iets sneller. Maar heeft nog geen 6.0.

Feeling is wel totaal anders. De grip door de achterkant van de Nexus 5 is vele malen meer dan die van de OnePlus X, door zijn glazen achterkant.

En daarbij laat je hem dus sneller kapot vallen ;)

Verder een hele mooie vervanging voor een Nexus 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuipG006
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-06-2024
Ik ben zelf ook overgestapt van een Nexus 5

In mijn ogen is het een verfijndere uitvoerig van de Nexus 5 met een betere bouwkwaliteit, een betere batterij en een mooier scherm.

Qua software was de Nexus natuurlijk superieur en voelt misschien net wat soepeler aan op sommige vlakken

Maar al met al heb ik zeker geen spijt van de overstap

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
Reloader schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 09:03:
ik heb mijn nexus 5 kapot laten vallen, zit nu te kijken naar de OPX als opvolger, hier overstappers vanaf de LG nexus 5 ?
In het kort:
  • mooier scherm
  • geen NFC
  • FM radio
  • dunner
  • gladder (dus iets moeilijke vast te houden)
  • dual sim
  • betere batterij
Streep door wat je niet belangrijk vindt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ucello
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 27-06 11:21
Ik heb nu een iPhone 4S. Abonnement kan ik nu verlengen naar 6S, maar dat vind ik te duur.

Ik zie twee opties: of een iPhone 5S nemen (ca. EUR 300) of de Oneplus X (inclusief verzendkosten ook ca. EUR 300).

Maar hoe verhoudt de Oneplus X zich tot de iPhone 5S? Even los van discussie iOS/Android: is de Oneplus X een stap voorwaarts of juist niet mbt gebruikservaring? Of maakt het niet zoveel uit? Ik zag wat oudere topics hierover, maar niet specifiek over gebruikservaring/snelheid.

Het gaat mij nl vooral om de gebruikservaring, snelheid en de lags bij browsen, whatsappen, openen apps, open e-mail e.d. Want dit is bij de iPhone 4S nu echt merkbaar langzamer icm iOS 9.2 en ik begin mij daar aan te ergeren... Is er bijv iemand die deze twee toestellen side-by-side vergeleken of gebruikt heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reloader
DaCoTa schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:49:
[...]

In het kort:
  • mooier scherm
  • geen NFC
  • FM radio
  • dunner
  • gladder (dus iets moeilijke vast te houden)
  • dual sim
  • betere batterij
Streep door wat je niet belangrijk vindt :-)
thanks voor de reacties, heb besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
Ucello schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 18:18:
Ik heb nu een iPhone 4S. Abonnement kan ik nu verlengen naar 6S, maar dat vind ik te duur.

Ik zie twee opties: of een iPhone 5S nemen (ca. EUR 300) of de Oneplus X (inclusief verzendkosten ook ca. EUR 300).

Maar hoe verhoudt de Oneplus X zich tot de iPhone 5S? Even los van discussie iOS/Android: is de Oneplus X een stap voorwaarts of juist niet mbt gebruikservaring? Of maakt het niet zoveel uit? Ik zag wat oudere topics hierover, maar niet specifiek over gebruikservaring/snelheid.

Het gaat mij nl vooral om de gebruikservaring, snelheid en de lags bij browsen, whatsappen, openen apps, open e-mail e.d. Want dit is bij de iPhone 4S nu echt merkbaar langzamer icm iOS 9.2 en ik begin mij daar aan te ergeren... Is er bijv iemand die deze twee toestellen side-by-side vergeleken of gebruikt heeft?
ik vond de iphone's altijd snel traag worden na het uitbrengen van een nieuwe generatie, maar mijn laatste telefoon is dan ook een iphone 4s. ik hoor nu dat de performance van de 5s nog echt wel mee kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ucello schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 18:18:

Ik heb 1,5 jaar geleden een abonnement met iphone 4s afgesloten. Na 1,5 jaar is mijn iphone echt traag geworden. In de VS loopt of gaat er een rechtzaak komen hierover. Ik heb nu sinds een week de OPX en zeer tevreden over. Ik zou je aanraden geen Iphone 5(s) te kopen als je hier 2 jaar mee wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Ik heb vandaag mijn OPX voor het eerst aan mijn pc gehangen. Zoals verwacht krijg ik hem te zien als een opslagmedium waar je kan browsen in de mappen. Maar daarnaast verschijnt er ook nog een zogenaamd Cd-station met OnePlus drivers. Hier heb ik nog nooit van gehoord. Zijn deze nodig om te installeren? Waarvoor dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Japeroen schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:11:
Ik heb vandaag mijn OPX voor het eerst aan mijn pc gehangen. Zoals verwacht krijg ik hem te zien als een opslagmedium waar je kan browsen in de mappen. Maar daarnaast verschijnt er ook nog een zogenaamd Cd-station met OnePlus drivers. Hier heb ik nog nooit van gehoord. Zijn deze nodig om te installeren? Waarvoor dan?
Deze drivers kan je installeren als je wil gaan unlocken en rooten e.d. Maar in het dagelijks gebruik hoef je niet over die drivers na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Na wat heen en weer mailen met support desk van Oneplus hebben ze besloten dat ie retour mag. Ben benieuwd hoe dat zal gaan met de garantie, houd jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRobert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-07 15:12

RRRobert

Fokker in ruste

Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:24:
[...]

Ik heb 1,5 jaar geleden een abonnement met iphone 4s afgesloten. Na 1,5 jaar is mijn iphone echt traag geworden. In de VS loopt of gaat er een rechtzaak komen hierover. Ik heb nu sinds een week de OPX en zeer tevreden over. Ik zou je aanraden geen Iphone 5(s) te kopen als je hier 2 jaar mee wil doen.
Volgens mij is de OnePlus X vooral in de markt gezet om iPhone gebruikers te verleiden tot een overstap naar een Android toestel. Of dit kans tot slagen heeft durf ik niet te zeggen, maar de uitwerking va dit idee vind ik verrassend goed.

Op m'n werk ook al een collega getroffen die er een heeft besteld, voornamelijk omdat-ie geen zin had het dubbele aanschafbedrag uit te geven aan een iPhone 5S of 6; mede ook nadat ik hem de mijn OP X heb laten zien.

Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bieske
  • Laatst online: 21-08 19:23
Mijn vriendin heeft ook de OPX gekocht a;s vervanging van haar Iphone, vooral door de lagere prijs.
OPX bevalt haar uiteindelijk een stuk beter trouwens dan haar vorige iphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s9snd1
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-08 13:04
Ik heb van OnePlus ineens drie invites gekregen voor de X die ik kan delen met anderen. Mocht je geïnteresseerd zijn stuur maar een PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:11

jacobras

Developer

Hm, jammer dat ik dat topic niet eerder heb gezien. De invites van mijn pa en ik zijn inmiddels verlopen (na rondvragen in vriendenkring) ;(

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 16:21
Ik heb de telefoon nu 2 maanden, en mijn oordopjes passen nu niet goed meer in de headphone ingang. De laatste mm hoort een klein klikje te geven, maar dat gebeurd niet en hij steekt dus een mm teveel uit. Gevolg: geen audio over de oordopjes. Heb verschillende headphones geprobeerd en met een andere OPX getest (dat werkte allemaal zoals het moet incl klikje).

Iemand een idee? Kan geen vuiligheid zien (is lastig te zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hebben we V&A voor, niet in een topic spammen.

[ Voor 78% gewijzigd door janvanduschoten op 13-01-2016 12:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09 00:44
Na de zwarte heb ik nu ook de witte versie gekocht, héél chique met dat champagne randje.

Als ik ze zo beide naast elkaar vergelijk moet ik toegeven dat de witte er beter uit ziet dan de zwarte. Niet verwacht.

(beide toestellen voor de ouders die "hetzelfde" wilden).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 23:17
Barns schreef op zondag 10 januari 2016 @ 23:06:
Ik heb de telefoon nu 2 maanden, en mijn oordopjes passen nu niet goed meer in de headphone ingang. De laatste mm hoort een klein klikje te geven, maar dat gebeurd niet en hij steekt dus een mm teveel uit. Gevolg: geen audio over de oordopjes. Heb verschillende headphones geprobeerd en met een andere OPX getest (dat werkte allemaal zoals het moet incl klikje).

Iemand een idee? Kan geen vuiligheid zien (is lastig te zien).
Er zal waarschijnlijk wat broekzak pluis (navelpluis:9 ) onderin je audio jack zitten. Pak even een paperclip dan pulk je het er zo uit.

Edit:

Heeft er verder al iemand ervaring met de custom roms, ik zie op xda een stable 12.1 cm staan. Ziet er aardig uit volgens mij.

[ Voor 9% gewijzigd door michel2412 op 11-01-2016 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 16:21
michel2412 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 08:21:
[...]
Er zal waarschijnlijk wat broekzak pluis (navelpluis:9 ) onderin je audio jack zitten. Pak even een paperclip dan pulk je het er zo uit
Dat was het inderdaad (niet zo'n beetje ook), heb het nog nooit meegemaakt met andere telefoons. Nou ja, problem solved. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 23:17
Barns schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:27:
[...]

Dat was het inderdaad (niet zo'n beetje ook), heb het nog nooit meegemaakt met andere telefoons. Nou ja, problem solved. Thanks.
Ik al wel vaker, je zal je inderdaad verbazen over de hoeveelheid wat je kwijt kan in die aansluiting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:54
Is er ergens (de OnePlus fora?) al iets gemeld over roadmap naar Android 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

anessie schreef op zondag 10 januari 2016 @ 23:26:
Na de zwarte heb ik nu ook de witte versie gekocht, héél chique met dat champagne randje.

Als ik ze zo beide naast elkaar vergelijk moet ik toegeven dat de witte er beter uit ziet dan de zwarte. Niet verwacht.

(beide toestellen voor de ouders die "hetzelfde" wilden).
Is de champagnekleur niet té goud? Op de plaatjes in je het niet zo goed zien en ik heb hem in het wild nog niet gespot.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 10:05

Flappiewappie

Hier nog meer

Zijn er ook mensen waarbij het netwerk (4G Vodafone) opeens aangeeft; geen service?

Wellicht hardware of sim fout?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Flappiewappie schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:20:
Zijn er ook mensen waarbij het netwerk (4G Vodafone) opeens aangeeft; geen service?

Wellicht hardware of sim fout?
Nope, morgen zijn er wel Vodafone werkzaamheden in mijn postcodegebied. Heb je dat al voor jezelf gecheckt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Nu online
Oops verkeerde topic!

[ Voor 93% gewijzigd door sdk1985 op 12-01-2016 00:40 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
sdk1985 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 23:59:
Ik heb een probleem met mijn Oneplus One in combinatie met mijn nieuwe wifi router (pricewatch: Netgear Nighthawk AC1900 Smart WiFi Router (R7000) )

Als ik op een gegeven moment verbinding verlies met het 5Ghz netwerk (bijvoorbeeld doordat ik het huis verlaat) dan kan ik daarna dit netwerk nooit meer detecteren. Ook zal zit ik naast het access point. Het enige dat helpt is Wifi op de Oneplus One uit en inschakelen. Dan werkt het weer...

Enig idee?
De OPX ondersteunt officieel geen 5Ghz wifi, dus dat je überhaupt al 1x verbinding kan maken is een mirakel. Ik zou zeggen gewoon je 2.4Ghz kanaal pakken en het loslaten.

- edit -

Ik zie nu dat je het over de OPO hebt, je zit in het verkeerde topic.

[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 12-01-2016 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Nu online
Oh oeps.. Ik heb ook een Oneplus X :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09 00:44
EWK schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:44:
[...]

Is de champagnekleur niet té goud? Op de plaatjes in je het niet zo goed zien en ik heb hem in het wild nog niet gespot.
Vind ik niet, afhankelijk van de lichtinval/hoek zie er bijna soms zilver in. Maar het past net heel goed samen met dat wit.

Zie ook dit fragment: YouTube: Oneplus X Unboxing and Review! | 1 month later (White) | Best Budget Smartphone 2015

[ Voor 14% gewijzigd door anessie op 12-01-2016 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
The_Admin schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:29:
Is er ergens (de OnePlus fora?) al iets gemeld over roadmap naar Android 6?
Q2 van 2016 voor de Oneplus X als ik mij niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een SMS binnenkrijg krijg ik die altijd dubbel binnen,iemand die weet hoe dat kan ?
Stock2.1.3-x en Messenger aangezien er geen stock berichten app beschikbaar is ,gek overigens .
Ik heb nog een Xiaomi Redmi Note 2 en daar komen mijn berichten gewoon normaal binnen 1x dus ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Messenger is de standaard berichten app op de OnePlus X. Niet te verwarren met Messenger van Facebook.

Je hebt nu dus twee apps geinstalleerd die smsjes afhandelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalensnuitje
Nog mensen hier die terug zijn gegaan naar 2.1.3 (zonder -x)? Ik heb de laatste 2-3 dagen wel serieus snel de batterij leeg, nu 6% met amper 2u screen time. Wel 8,5u "Keep awake" van "Android OS" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdk1985 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 00:39:
Oh oeps.. Ik heb ook een Oneplus X :P.
Dus je kon in 1e instantie wel connecteren aan een 5Ghz netwerk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:13:
[...]

Dus je kon in 1e instantie wel connecteren aan een 5Ghz netwerk ?
Met de Oneplus One ja. Zat in het verkeerde topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stansfield
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
Vraagje over de oneplus x.
Als ik deze bestel komt die dan gewoon met nederlandse taal binnen? Dus gewoon opladen en klaar. En niet met rom's prutsen om de nederlandse taal te krijgen?

Zoek namelijk een mooie niet al te dure telefoon voor mijn vriendin en dit leek me wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
stansfield schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 20:19:
Vraagje over de oneplus x.
Als ik deze bestel komt die dan gewoon met nederlandse taal binnen? Dus gewoon opladen en klaar.
Jazeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stansfield
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
Tnx. En voor 250 euro is dit de meeste waar voor je geld toch? Zag ook een sony z3 compact voor 224 euro. Maar die is wel iets minder toch qua specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:56
Ik moet helaas binnenkort ook aan een nieuwe phone. De galaxy S5 heeft lucht onder het scherm gekregen. Kan hem laten maken, maar heb hem inmiddels 1,5 jaar. Is eigen schuld, paar keer vallen vindt hij niet zo leuk... :(

Twijfel erg tussen de One Plus X of bijvoorbeeld de LG Nexus 5x.
Ik gebruik de telefoon zakelijk en dus ook aardig veel.

keuzes keuzes keuzes...

[ Voor 9% gewijzigd door Valandil op 13-01-2016 22:16 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Valandil schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 22:14:
Ik moet helaas binnenkort ook aan een nieuwe phone. De galaxy S5 heeft lucht onder het scherm gekregen. Kan hem laten maken, maar heb hem inmiddels 1,5 jaar. Is eigen schuld, paar keer vallen vindt hij niet zo leuk... :(

Twijfel erg tussen de One Plus X of bijvoorbeeld de LG Nexus 5x.
Ik gebruik de telefoon zakelijk en dus ook aardig veel.

keuzes keuzes keuzes...
Oneplus X heeft dual sim, wat een groot voordeel voor je is denk ik, aangezien je de telefoon zakelijk gebruikt. Dan heb je maar 1 telefoon meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Laatst online: 11:06
Vandeweek de nexus 5x gezien van een vriend. Ik vind dat toestel erg goedkoop ogen, door het plastic en gewicht. Toch blij dat ik voor dit toestel ben gegaan. Ben er nog steeds erg tevreden mee vanaf dag 1, zeker met de premium looks en feels..

Enige minpunt, na de eerste updates lijkt het stil te blijven, dus ik krijg twijfels over de ondersteuning van dit toestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:47
pixels66 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 22:44:
Vandeweek de nexus 5x gezien van een vriend. Ik vind dat toestel erg goedkoop ogen, door het plastic en gewicht. Toch blij dat ik voor dit toestel ben gegaan. Ben er nog steeds erg tevreden mee vanaf dag 1, zeker met de premium looks en feels..

Enige minpunt, na de eerste updates lijkt het stil te blijven, dus ik krijg twijfels over de ondersteuning van dit toestel..
Krijg hem zelf morgen binnen maar ik denk dat ze druk bezig zijn met MM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:56
Japeroen schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 22:36:
[...]

Oneplus X heeft dual sim, wat een groot voordeel voor je is denk ik, aangezien je de telefoon zakelijk gebruikt. Dan heb je maar 1 telefoon meer nodig.
Neuh, ik gebruik slechts 1 nummer. Al jaren en dat werkt prima.
Wel kan je de OnePlusX uitbreiden met een microSD en dat is wel een dikke plus.

Welk hoesje is aan te raden? Als hij valt ben ik weer terug bij af, maar wil ook niet een hoesje waarmee het gelijk op een groot log apparaat oogt.

wijze woorden

Pagina: 1 ... 21 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [OnePlus X] Het grote accesoires topic
- Levertijden & Prijzen: [OnePlus X] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom roms: [OnePlus X] Rooten & Custom ROM's
- RMA: [OnePlus] RMA & Support