Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:31
Tankiej schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 07:35:
[...]

Als ik een notificatie heb en ik schuif die balk omlaag, komen alleen de notificaties in beeld. Als ik daarna nog een keer naar beneden schuif komen pas de quick settings.
De quick settings komen alleen gelijk in beeld als er geen notificaties zijn.

Dus ik herken het probleem niet.. Weet je zeker dat je niet perongeluk twee keer snel achter elkaar over je scherm schuift met je vinger?
De beste heer hieronder heeft de oplossing voor mij :)
pixels66 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 07:38:
Dat is ook afhankelijk van de locatie waar je begint met sliden. Links bovenin je scherm, of rechts bovenin je scherm.
Thanks dat is de oplossing :P
Blijkbaar sleepte ik elke keer aan de rechterzijde over de icoontjes heen (bereik/wifi/batterij/tijd)
Als ik het meer naar het midden/links sleep gaat het wel goed.

Toch apart dat ik hier nu opeens tegenaan loop terwijl ik al 6 jaar Android gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Ook al jaren mijn favoriet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• expor
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 15:16
Toestal bevalt me prima. Enig minpuntje tot zover is dat de schermprotector die er standaard opzit niet netjes in het midden zit waardoor er een verticale lijn op 3-4mm van de linkerkant over mijn scherm loopt. Misschien een keer eraf halen en nieuwe erop plakken... Batterij prima, 2.5 uur SOT met auto brightness en na iets meer dan 2 dagen staat hij nu op 30%, met nog 22 uur resterend aangegeven. Ik ga er vanuit dat hij vanavond aan de lader moet dus dan zit ik op ruim 60 uur voordat hij leeg is.

AMD 5800X3D | 16gb DDR 4 @ 3800/14 | 4070 Ti | 1TB Samsung Evo 970, 1TB Samsung Evo 860, 512MB Crucial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertobananas
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23-09 14:07
Razzah schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:10:
[...]

[...]

Blijkbaar sleepte ik elke keer aan de rechterzijde over de icoontjes heen (bereik/wifi/batterij/tijd)

Toch apart dat ik hier nu opeens tegenaan loop terwijl ik al 6 jaar Android gebruik :)
Dit is dan ook een 'feature' van OxygenOS. Een feature die de beleving minder maakt naar mijn idee. Ik stoor me er ontzettend aan. Ik pak de notificaties altijd vanaf rechts. Dus ik trek de settings mee en daarna moet ik ze omhoog duwen.

Waarom is dit niet instelbaar? Een gebruiker zit (in vergelijking tot de notificaties) maar zelden bij de quick settings.

Grootste ergernis van deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Razzah schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:10:
[...]

[...]

Ah, dat kan ook nog inderdaad. Mijn vorige telefoon (HTC Sensation XE) had dat ook al, dus ik ben gewend om niet rechts de balk naar beneden te trekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Robertobananas schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:44:
[...]

Dit is dan ook een 'feature' van OxygenOS. Een feature die de beleving minder maakt naar mijn idee. Ik stoor me er ontzettend aan. Ik pak de notificaties altijd vanaf rechts. Dus ik trek de settings mee en daarna moet ik ze omhoog duwen.

Waarom is dit niet instelbaar? Een gebruiker zit (in vergelijking tot de notificaties) maar zelden bij de quick settings.

Grootste ergernis van deze telefoon.
Is inderdaad een feature van Oxygen OS (blijkt)
OnePlus is echter niet de enige die dit heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:24:
Heb vandaag ook me opx binnen gehad. Bevalt tot nu toe goed alleen me 3g/4g kan ik niet uitzetten, is daar een oplossing voor en hebben meerdere hier last van?
Kan onder wireless&networks\...more\mobile networks\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:21

timovd

Voorsprong door techniek

Iemand verstand van juiste configuratie van Twilight met een AMOLED-scherm?
2) AMOLED screens: We have tested Twilight on an AMOLED screen for 2.5 years without any sign of depletion or over-burning. If properly configured Twilight causes less light emission (by enabling dimming) with more equal light distribution (dark areas of the screen such as the status bar get tinted). This may in fact increase your AMOLED screen life time.
Er zijn verhalen dat het scherm kan inbranden, omdat het scherm te rood is, maar de makers van Twilight spreken dit tegen. Zeker gezien het scherm al een blauwe gloed heeft, is het interessant om een app zoals Twilight te gebruiken.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 09:49
Razzah schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 07:14:
Ik merk eigenlijk nu pas dat ik best een irritant probleem heb, namelijk: Als ik de notificatie balk omlaag schuif komt altijd gelijk alles naar beneden inclusief alle quick settings. Dit heb ik nooit eerder gehad op vorige Android toestellen.

Iemand die dit herkend en/of een oplossing hiervoor heeft?

Had zelf al alle instellingen nagekeken en nog een andere launcher geprobeerd maar zonder succes..
Heb ik ook!

Zag de oplossing in de reacties erna ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Sier op 20-11-2015 11:02 ]

Apple iPhone 16 Pro - HP Envy x360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 19:48
Dat is ook afhankelijk van de locatie waar je begint met sliden. Links bovenin je scherm, of rechts bovenin je scherm.
Ik zat ook hele tijd zachtjes te swipen zodat niet alle mee ging. De oplossing is weer is heel erg simpel. Iets verder naar links swipen.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Razzah schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 07:14:
Ik merk eigenlijk nu pas dat ik best een irritant probleem heb, namelijk: Als ik de notificatie balk omlaag schuif komt altijd gelijk alles naar beneden inclusief alle quick settings. Dit heb ik nooit eerder gehad op vorige Android toestellen.

Iemand die dit herkend en/of een oplossing hiervoor heeft?

Had zelf al alle instellingen nagekeken en nog een andere launcher geprobeerd maar zonder succes..
Ligt eraan hoe je slide, je kan volgensmij ook tikken op de bar, en een grote of kleine slide doen. Er zit in ieder geval zeker wel een optie in om alleen de notifications te zien. Als je perongeluk alles naar beneden slide kan je ook omhoog sliden zodat alleen de notifications blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Ohmarinus schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:06:
[...]

Ligt eraan hoe je slide, je kan volgensmij ook tikken op de bar, en een grote of kleine slide doen. Er zit in ieder geval zeker wel een optie in om alleen de notifications te zien. Als je perongeluk alles naar beneden slide kan je ook omhoog sliden zodat alleen de notifications blijven staan.
Antwoord was al gegeven door Pixels66 (waarvoor dank)
Je kunt aan de linkerkant van de balk swipen of aan de rechterkant.
Rechts sleept alles naar beneden, links alleen de openstaande notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

voor de mensen die twijfelden tussen een opx of z5 -> er wordt al gewerkt aan een custom rom

Battle.net || Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:12

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Zo, even een review geschreven met mijn ervaringen met de OnePlus X.

productreview: OnePlus X Zwart review door majoh

Commentaar mag eronder, en aanvragen voor testen etc ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:59

Lex2

Fotografieliefhebber

Ook ik heb het toestel sinds gisteren in mijn bezit ter vervanging van mijn Nokie Lumia 930. Het is een prachtig toestel en ligt veel beter in de hand dan de 930 (die door de plastic achterkant weleens bijna uit mijn handen is gevallen). Ik heb met de aanschaf van dit toestel mijn anti-Android principe eens opzij gezet om te kijken hoe het mij nu bevalt :)

Behalve het overzetten van de simkaart, het deactiveren van de GMail app verder nog weinig met het toestel gedaan. Ik ben vandaag wel 1 keer gebeld en de geluidskwaliteit tijdens het bellen is beter dan die van de Lumia 930.

Dat de hardware-knoppen niet verlicht zijn is geen problem, uit eerdere ervaringen met o.a. een Android-tablet weet ik deze moeiteloos te vinden.

Minpunten heb ik vooralsnog niet kunnen vinden.

Canon EOS 70D - Canon 17-40mm f/4L - Canon 24-105mm f/4L - Sigma 50-150mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:01
majoh schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:54:
Zo, even een review geschreven met mijn ervaringen met de OnePlus X.

productreview: OnePlus X Zwart review door majoh

Commentaar mag eronder, en aanvragen voor testen etc ook.
Mooie nette review! Ik kan me er helemaal in vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vipers120
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-09 18:07
Net ook de telefoon binnen gekregen, eerste indruk is positief.

Ik zit nu nog een beetje te klooien met de contacten. Kom van windows phone en heb ze allemaal naar hotmail gesynchroniseerd (omdat ik ook andere SIM nodig had). Nu maak ik een hotmail account aan, maar worden de contacten niet gesynchroniseerd (e-mails en agenda wel), wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-09 19:17
Hoe zet je de Oneplus X eigenlijk op stil? Lager dan trillen wil hij niet met de volume knop. De schuifbalk laat priority berichten door.
vipers120 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 14:49:

Ik zit nu nog een beetje te klooien met de contacten. Kom van windows phone en heb ze allemaal naar hotmail gesynchroniseerd (omdat ik ook andere SIM nodig had). Nu maak ik een hotmail account aan, maar worden de contacten niet gesynchroniseerd (e-mails en agenda wel), wat doe ik fout?
Importeer je contacten in gmail (csv ofzo) en je probleem is opgelost.

[ Voor 66% gewijzigd door sdk1985 op 20-11-2015 15:06 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul123456
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:10
vipers120 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 14:49:

Heb je bij contacten/instellingen(3 puntjes rechtsboven) /zichtbare
contacten de goede geselecteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vipers120
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-09 18:07
Ik inmiddels gelukt door csv. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDTheory
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-04-2020
Wie kan mij helpen guys: Ik heb Telfort mobiel Internet, heeft het in het begin even gedaan nadat ik de APN had veranderd. Krijg het nu met geen mogelijk meer aan de praat. Sta op het punt mijn oneplus x te verkopen want dit is echt frusterend... Degene met de gouden tip ben ik eeuwig dankbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1pEr86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-09 13:34
Ik heb een defectje met location history, dit staat bij mij aan in het algemeen, alsook voor het toestel (google maps -> tijdlijn -> locatie-instellingen beheren -> google locatie-instellingen: beide vinkjes staan aan)

Bij "dit apparaat" staat echter: Locatie laatst gemeld: onbekend. Mijn tijdlijn blijft ook leeg. Ik heb al geprobeerd om de locatiegeschiedenis uit en aan te zetten, alsook om de locatiegeschiedenis te verwijderen maar dit heeft geen soelaas gebracht.

Werkt dit bij jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu-on
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-03 14:47
RDTheory schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:50:
Wie kan mij helpen guys: Ik heb Telfort mobiel Internet, heeft het in het begin even gedaan nadat ik de APN had veranderd. Krijg het nu met geen mogelijk meer aan de praat. Sta op het punt mijn oneplus x te verkopen want dit is echt frusterend... Degene met de gouden tip ben ik eeuwig dankbaar...
Ik heb tot nu toe geen problemen met Telfort (zakelijk), mijn APN instellingen zijn:
Naam: Telfort
APN: internet
Proxy: niet ingesteld
Poort: 8080
Gebruikersnaam: niet ingesteld
Wachtwoord: niet ingesteld
Server: niet ingesteld
MMSC: http://mms
MMS-proxy: 193.113.200.195
MMS-poort: 8080
MCC: 204
MNC: 12
Verificatietype: niet ingesteld
APN-type: default,supl,mms
APN-protocol: IPv4
Roamingprotocol voor APN: IPv4
Drager: niet opgegeven
MVNO-type: geen
MVNO-waarde: niet ingesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Telfort zelf misschien? Via Twitter reageren ze meestal wel.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atrax
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 12:10
Bij mij heeft het geholpen de APN volledig te verwijderen en een nieuwe aan te maken. Daarbij heb ik de instellingen gebruikt die Telfort op zijn site aangeeft voor de Nexus 5. Daarna ben ik de verbinding nog wel een keer kwijt geweest, maar toen hielp opnieuw opstarten.

11x Eging 245Wp & Involar MAC250A = 2695Wp, richting: Zuid, helling: 20º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Atrax schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 18:39:
[...]

Bij mij heeft het geholpen de APN volledig te verwijderen en een nieuwe aan te maken. Daarbij heb ik de instellingen gebruikt die Telfort op zijn site aangeeft voor de Nexus 5. Daarna ben ik de verbinding nog wel een keer kwijt geweest, maar toen hielp opnieuw opstarten.
Ik heb hem met Telfort ook opnieuw aangemaakt met de instellingen van de Nexus 5. Als naam "Telfort Spot" gebruikt. Sindsdien geen problemen meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
Heeft het niet hier mee te maken http://www.telfort.nl/per...plaatsen-in-nederland.htm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsX
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-11-2024
Hebben nog meer mensen last van vocht op de achterkant als ze het (bijgeleverde hoesje gebruiken?
Er ontstaan bij mij dan meerdere vlekken op de achterkant tussen de telefoon en het hoesje als ik deze in mijn broek heb. als ik hem eruit haal en schoonmaak(met een droog doekje) is er niks aan de hand voor een tijdje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regenjas
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-09 16:51
retlaw schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:33:
voor de mensen die twijfelden tussen een opx of z5 -> er wordt al gewerkt aan een custom rom
Ik kijk uit naar deze gasten:
https://github.com/ashwinr64?tab=repositories
https://github.com/h2o64?tab=repositories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

ThijsX schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:16:
Hebben nog meer mensen last van vocht op de achterkant als ze het (bijgeleverde hoesje gebruiken?
Er ontstaan bij mij dan meerdere vlekken op de achterkant tussen de telefoon en het hoesje als ik deze in mijn broek heb. als ik hem eruit haal en schoonmaak(met een droog doekje) is er niks aan de hand voor een tijdje..
Ja. Ik heb het ook en ik denk eigenlijk iedereen die de bijgeleverde hoes gebruikt... Voor mij is er een zwarte siliconen hoes onderweg!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eekastar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
pixels66 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 18:57:
[...]
Ik heb hem met Telfort ook opnieuw aangemaakt met de instellingen van de Nexus 5. Als naam "Telfort Spot" gebruikt. Sindsdien geen problemen meer..
Heb ook problemen gehad (?) maar dan met T-mobile.
Inmiddels heb ik n aantal dagen stabiel mobiel internet. Daarbij staat zowel roaming als mobiel internet ingeschakeld.
Wat me opviel was dat mobiel internet zich n aantal keren zelfstandig heeft uitgeschakeld.
Wellicht n bug?

Taaledit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Nu online
ThijsX schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:16:
Geen last van, blijft gewoon droog hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
retlaw schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:06:
[...]

Ja. Ik heb het ook en ik denk eigenlijk iedereen die de bijgeleverde hoes gebruikt... Voor mij is er een zwarte siliconen hoes onderweg!
Die hebben dat net zo hard. Tenminste de mijne om mijn Moto G, misschien niet bij de OnePlus X. Ja ik lurk op het "verkeerde" forum, ik ben aan het sparen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsX
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-11-2024
retlaw schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:06:
[...]

Ik denk dat ik binnenkort ook maar een nieuw hoesje koop, wordt waarschijnlijk zelfde als ik voor m'n Nexus 4 had. Het is namelijk wel ernstig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Mijn LED gaat doorheen 4 kleuren of zo als ik een WhatsApp bericht krijg ook al staat het in WhatsApp ingesteld op white.
Wit zit er wel tussen maar waarom doet ie ook blauw,paars en groen in een cycle?

Geen LED app of dergelijk installed, niet dat het een groot probleem is en weet eigenlijk ook niet of dit zo hoort of ? ( kom van iOS af )
Zover ik weet was het gisteren alleen wit en heb niets aangepast.

[ Voor 8% gewijzigd door Katmi op 21-11-2015 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
retlaw schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:33:
Erg interessant! Komende van een Z1C kan ik zeggen dat de Sony schil zeer handig en goed is. De combinatie met een OnePlus X zou wel ideaal zijn :)

[ Voor 11% gewijzigd door SToRM666 op 21-11-2015 09:59 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik heb zojuist een 32 GB micro SD kaartje gekocht voor mijn oneplus x alleen bij opslag staat er dat er maar 16 GB is. Iemand enig idee hoe ik kan zorgen dat mijn micro SD kaartje word gelezen en dat ik er bestanden op kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Laatst online: 00:12

jacobras

Developer

Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 11:25:
Hallo ik heb zojuist een 32 GB micro SD kaartje gekocht voor mijn oneplus x alleen bij opslag staat er dat er maar 16 GB is. Iemand enig idee hoe ik kan zorgen dat mijn micro SD kaartje word gelezen en dat ik er bestanden op kan zetten?
Daar zijn helaas al een tijdje problemen mee:
ck2000nl schreef op woensdag 04 november 2015 @ 18:45:
Hmm, het schijnt dat de X momenteel problemen heeft met microSD kaartjes: https://forums.oneplus.ne...-problem-in-one-x.398225/ 8)7
Liep er zelf ook tegenaan. Twee OnePlus X'en gekocht, eentje voor mijn pa en eentje voor mezelf. Dit in plaats van een Nexus 5X, omdat ik voor twee tientjes met een 32GB-kaartje zo'n 80GB totale opslagruimte zou hebben. Maar helaas dus (nog) niet. Een workaround is het kaartje te formatteren als NTFS (of FAT32, thanks @ludoke1995). Je kan er dan wel bij met file explorers (Solid Explorer is mijn favoriet), maar het wordt niet onder Instellingen -> Software getoond.

Op het OnePlus-forum zei een administrator dat binnen 1-2 weken (gepost op 11 november) een update wordt uitgerold:
I'm new to the forum, I am wondering whether there will be another software update soon that will fix the SD card issue on the OPX?
Yes. Within the next 1-2 weeks.

Thank you very much! Hopelijk wordt dit in een update een instelling.

[ Voor 24% gewijzigd door jacobras op 21-11-2015 13:05 ]

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn SD is FAT32 en wordt herkend in mijn file explorer en ook op mijn PC ,zowel intern geheugen én de SD kaart.
Natuurlijk moeten eerst de drivers geinstalleerd worden en de USB foutopsporing aangezetworden in Ontwikkelaars opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:18
Ik werd overigens vanochtend wel wakker met een lege telefoon (35% bij het op bed gaan) en de melding dat hij apps moest optimaliseren. vannacht een update geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Gisteren heb ik dit toestel wat intensiever gebruikt, ook met bellen onder andere. Wat mij opvalt in dat de nabijheid sensor het soms niet zo heel best doet.

Verder in het algemeen vind ik het toestel lekker vlot ondanks de verouderde chip, dit komt denk ik vooral door nieuwere geheugen chips en meer RAM geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Katmi schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 08:11:
Mijn LED gaat doorheen 4 kleuren of zo als ik een WhatsApp bericht krijg ook al staat het in WhatsApp ingesteld op white.
Wit zit er wel tussen maar waarom doet ie ook blauw,paars en groen in een cycle?

Geen LED app of dergelijk installed, niet dat het een groot probleem is en weet eigenlijk ook niet of dit zo hoort of ? ( kom van iOS af )
Zover ik weet was het gisteren alleen wit en heb niets aangepast.
volgens mij gebeurd dit bij een kleur die de LED (software) niet ondersteund... Kies je voor groen of blauw of zo. Dan gaat t wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Beste mede-tweakers/OnePlus gebruikers,

Ik heb nu een paar weken het toestel en bevalt mij prima, wel krijg ik soms een hele irritante pop-up
van "Actie Centrum" om wat te downloaden omdat ik zogenaamd een virus heb.

Hoe kan ik dit blokkeren, of is er een goede addblocker?

mvg

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regenjas
SonOfTorture schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 16:25:

Ik heb nu een paar weken het toestel en bevalt mij prima, wel krijg ik soms een hele irritante pop-up

mvg
Klinkt alsof je al adware op je telefoon hebt gezet. Ik weet niet of een adblocker hier iets tegen kan doen, Ik gebruik zelf AdAway (root voor nodig.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
jacobras schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 11:49:
[...]

Daar zijn helaas al een tijdje problemen mee:

[...]

Liep er zelf ook tegenaan. Twee OnePlus X'en gekocht, eentje voor mijn pa en eentje voor mezelf. Dit in plaats van een Nexus 5X, omdat ik voor twee tientjes met een 32GB-kaartje zo'n 80GB totale opslagruimte zou hebben. Maar helaas dus (nog) niet. Een workaround is het kaartje te formatteren als NTFS (of FAT32, thanks @ludoke1995). Je kan er dan wel bij met file explorers (Solid Explorer is mijn favoriet), maar het wordt niet onder Instellingen -> Software getoond.

Op het OnePlus-forum zei een administrator dat binnen 1-2 weken (gepost op 11 november) een update wordt uitgerold:

[...]

[...]

Thank you very much! Hopelijk wordt dit in een update een instelling.
Wacht even... Zowel fat32 als ntfs werken. Die kaartjes zijn standaard fat32. Als het niet werkt lijkt fat me het eerste dat je gaat proberen. Je hebt het zelf eerst naar EXT3/4 geformat? In mijn auto werkt ntfs ook niet, ergens wel logisch :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
regenjas schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 16:35:
[...]

Klinkt alsof je al adware op je telefoon hebt gezet. Ik weet niet of een adblocker hier iets tegen kan doen, Ik gebruik zelf AdAway (root voor nodig.)
Dit zou betekenen dat OnePlus vanzelf adware erop gooit, want het toestel heeft alleen WhatsApp en Facebook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Installeer even airpush detector. Deze applicatie kan zien welke apps meldingen genereren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
Heb zojuist het mooi weer opgeschoond en ook weer AddblockerPlus geinstalleerd, werkt super ! laatste vraagje voordat mijn weekend ook begint, heeft iemand de perfect app om muziek mee af te spelen, ook offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
SonOfTorture schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 16:59:
Heb zojuist het mooi weer opgeschoond en ook weer AddblockerPlus geinstalleerd, werkt super ! laatste vraagje voordat mijn weekend ook begint, heeft iemand de perfect app om muziek mee af te spelen, ook offline?
Ben zelf erg te spreken over Blackplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
SonOfTorture schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 16:59:
Ik ben zelf erg te spreken over Blackplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dest1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-04-2022
er is inmiddels een alpha van cm12.1 beschikbaar:
http://forum.xda-develope...d-12-1-oneplus-x-t3254072

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

sdk1985 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 16:39:
[...]

Wacht even... Zowel fat32 als ntfs werken. Die kaartjes zijn standaard fat32. Als het niet werkt lijkt fat me het eerste dat je gaat proberen. Je hebt het zelf eerst naar EXT3/4 geformat? In mijn auto werkt ntfs ook niet, ergens wel logisch :P .
Kaartje kwam overigens als EXT3/4 uit de doos rollen, pricewatch: Samsung Evo microSDXC 64GB + SD-adapter. FAT32 en NTFS werkt inderdaad wel, alleen wordt het niet onder "Storage" getoond in instellingen.. en dat doet mij vermoeden dat er mogelijk meer niet werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
majoh schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 13:59:
[...]
volgens mij gebeurd dit bij een kleur die de LED (software) niet ondersteund... Kies je voor groen of blauw of zo. Dan gaat t wel goed.
Nah OPX LED is RGB dus heb je gewoon wit, weet niet wat de reden was maar heb een reboot gedaan en nu is het gewoon enkel wit zoals in de WhatsApp settings.
Maar bedankt voor het antwoord :P

Misschien dat iemand later iets heeft aan mijn oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Hmm. Ff proberen dan. Had nu maar ander kleurtje gekozen ook...

Even geprobeerd en nu werkt het inderdaad wel. Nice :)

[ Voor 31% gewijzigd door majoh op 21-11-2015 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
jacobras schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 18:26:
[...]

Kaartje kwam overigens als EXT3/4 uit de doos rollen, pricewatch: Samsung Evo microSDXC 64GB + SD-adapter. FAT32 en NTFS werkt inderdaad wel, alleen wordt het niet onder "Storage" getoond in instellingen.. en dat doet mij vermoeden dat er mogelijk meer niet werkt.
Hmm dat is vreemd, zelf nog nooit meegemaakt zo'n standaard ext kaart. Zal zelf ook eens een microsd kaartje opsnorren om het te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
'' The OnePlus One and OnePlus 2 are slated to receive their Marshmallow makeover in Quarter 1 of 2016, and the OnePlus X will see it in Q2. We’ll keep updating our post whenever we have more information. '''

Wel een beetje ''meh, had gehoopt op Q1 zoals de andere toestellen en zou niet weten waarom dit langer moet duren dan de OPT aangezien OxygenOS 2.1.2 hetzelfde is op OPT en OPX ( buiten fingerprint en ambient display als verschillen )

Is dus pas tussen april en juni, denk dat je hier ziet dat ze de OPX ook zoals aangehaald onder de OPT en OPO zetten als stijfvolle middenklasser, en zoals bij andere OEM's moet je dan wachten tot de flagships zijn geweest.

Merk wel geen problemen op 5.1.1 die worden aangehaald op het web als ''lollipop'' problemen maar was wel nice als Doze en full sd card integration van 6.0 vroeger kwamen dan Q2 2016 ( ja ik weet, voor doze is er een app in de store )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Katmi schreef op zondag 22 november 2015 @ 00:18:
'' The OnePlus One and OnePlus 2 are slated to receive their Marshmallow makeover in Quarter 1 of 2016, and the OnePlus X will see it in Q2. We’ll keep updating our post whenever we have more information. '''

Wel een beetje ''meh, had gehoopt op Q1 zoals de andere toestellen en zou niet weten waarom dit langer moet duren dan de OPT aangezien OxygenOS 2.1.2 hetzelfde is op OPT en OPX ( buiten fingerprint en ambient display als verschillen )

Is dus pas tussen april en juni, denk dat je hier ziet dat ze de OPX ook zoals aangehaald onder de OPT en OPO zetten als stijfvolle middenklasser, en zoals bij andere OEM's moet je dan wachten tot de flagships zijn geweest.

Merk wel geen problemen op 5.1.1 die worden aangehaald op het web als ''lollipop'' problemen maar was wel nice als Doze en full sd card integration van 6.0 vroeger kwamen dan Q2 2016 ( ja ik weet, voor doze is er een app in de store )
Ach, 5.1.1 vind ik prima zolang alle beveilivingsgaten maar gedicht worden en ze Oxygen OS voorzien van bugfixes. Met root en xposed maar ik er verder wel iets moois van. Zoveel bijzonders brengt Android 6 niet, van wat ik ervan heb gezien op m'n tablet.

Rooten zal met Android 6 ook iets ingewikkelder worden, omdat google extra restricties heeft ingebouwd in de stock kernel. Dan MOET je een custom kernel flashen voordat je kan rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Laat Oneplus eerst maar eens een update voor de bugs uitbrengen, want dat begint inmiddels wel irritant lang te duren.. Binnen 2 weken zeiden ze, maar dat station zijn we gepasseerd.

Het enige mooie van Marshmellow vind ik de SD kaart geheugentoevoeging en de permissies bepalen bij apps, al is dat in mijn geval van ondergeschikt belang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regenjas
Q2 2016 wat een grap zeg. Ben benieuwd hoeveel bugs ze in de tussentijd uit 2.1.2 gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

pixels66 schreef op zondag 22 november 2015 @ 13:03:
Laat Oneplus eerst maar eens een update voor de bugs uitbrengen, want dat begint inmiddels wel irritant lang te duren.. Binnen 2 weken zeiden ze, maar dat station zijn we gepasseerd.

Het enige mooie van Marshmellow vind ik de SD kaart geheugentoevoeging en de permissies bepalen bij apps, al is dat in mijn geval van ondergeschikt belang..
En dat laatste zit al OxygenOS...

En welke bugs hebben we t over eigenlijk? Weinig last hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 16:21
Ik heb het toestel sinds gistermiddag. Bevalt onzettend goed tot nu toe. Vrienden die al jaren een iPhone hebben zijn vooral onder de indruk van de screen gestures (V en O-teken) en de ambient sensor. Ik vind het zelf tof dat de front camera ietsje fish-eye is, waardoor het bereik relatief groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Barns schreef op zondag 22 november 2015 @ 14:45:
Ik heb het toestel sinds gistermiddag. Bevalt onzettend goed tot nu toe. Vrienden die al jaren een iPhone hebben zijn vooral onder de indruk van de screen gestures (V en O-teken) en de ambient sensor. Ik vind het zelf tof dat de front camera ietsje fish-eye is, waardoor het bereik relatief groot is.
Ook zeer over te spreken, de iPhone 4 die ik eerst had, kwam met een lens die een best wel narrow FOV gaf. Met de OPX kan ik bijvoorbeeld geen badkamerselfies meer maken zonder dat de toiletrol en een stukje van het plafond er op staan :o

Erg tevreden met de camera, en de telefoon in zijn geheel. Vandaag voor het eerst eens de accu helemaal leeg aan het laten lopen. De telefoon is sinds gisterochtend (iets voor 12:00) niet meer aan de lader geweest en staat nu nog op 26% in het battery scherm staat dat de telefoon verwacht nog tien uur door te kunnen op die 26% *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDTheory
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-04-2020
Dank voor jullie reacties! Heb het opgelost door APN te verwijderen en een nieuwe aan te maken met de instellingen van Mu-on :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Zit de radio ff te proberen. Las hier eerder dat we geen RDS Enzo is. Echter geeft ie bij mij toch gegevens Enzo door:

Best goed ontvangst ook.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/D3Jzo9CQA87qwdEBnxEK7Kvl/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het downloaden van bv. .xls-bestanden uit de mail (Outlook) krijg ik consequent de melding 'Downloaden mislukt. Iemand ervaring met dit probleem en nog beter: iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-09 19:32
Hoe bevalt bij jullie de accu? Mij valt het nog een beetje tegen. Ik ben er nu op aan het letten, maar gemiddeld heb ik zo'n 3 uur screen on time op één dag met zo'n 10-20% resterend. Telefoon wordt 's nachts opgeladen. Ik maak gebruik van de dual-sim functie en gebruik bestaat voornamelijk uit browsen (1,5 uur), beetje whatsapp (0,5) en af en toe een game (1 uur).

Ik had toch wat meer verwacht, zeker als de accu nog wat slechter wordt over een jaar dan ga ik het zo niet een volledige dag redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
buddow schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:14:
Hoe bevalt bij jullie de accu? Mij valt het nog een beetje tegen. Ik ben er nu op aan het letten, maar gemiddeld heb ik zo'n 3 uur screen on time op één dag met zo'n 10-20% resterend. Telefoon wordt 's nachts opgeladen. Ik maak gebruik van de dual-sim functie en gebruik bestaat voornamelijk uit browsen (1,5 uur), beetje whatsapp (0,5) en af en toe een game (1 uur).

Ik had toch wat meer verwacht, zeker als de accu nog wat slechter wordt over een jaar dan ga ik het zo niet een volledige dag redden.
Ik ben juist heel tevreden over de accu. Ik heb aan het einde van de dag aardig wat prik over. Wil niet zeggen dat ik drie uur screen time heb, maar ik merkte met mijn Moto G2, dat bij een spelletje de prik snel op was. Nu heb ik het gevoeld dat het bij deze foon een stuk minder snel gaat. Ik heb mijn telefoon in de auto ook wel aan de lader hangen. Maar zit meestal niet langer dat 30 minuten in de auto.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul123456
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:10
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:46:
Bij het downloaden van bv. .xls-bestanden uit de mail (Outlook) krijg ik consequent de melding 'Downloaden mislukt. Iemand ervaring met dit probleem en nog beter: iemand een oplossing?
Ik heb hier ook problemen mee.iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Ik ben nog nooit zo tevreden geweest over een accuduur van een telefoon als met dit toestel! Heb 'm gisteren 12h van de lader gehaald. Scherm in totaal 2,5 uur aan gehad en vanmorgen een uurtje Flitsmeister aangehad. Nu nog 21% resterend.

Kwam van een Nexus 5 af, deze gekozen in plaats van een 5X. Heel tevreden over het scherm qua energieverbruik.. alleen die kleuren :/ Zó verzadigd dat details op foto's gewoon wegvallen, erg zonde. Hopelijk komt er een instelling voor, anders maar over naar een custom kernel/rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1pEr86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-09 13:34
v1pEr86 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:51:
Ik heb een defectje met location history, dit staat bij mij aan in het algemeen, alsook voor het toestel (google maps -> tijdlijn -> locatie-instellingen beheren -> google locatie-instellingen: beide vinkjes staan aan)

Bij "dit apparaat" staat echter: Locatie laatst gemeld: onbekend. Mijn tijdlijn blijft ook leeg. Ik heb al geprobeerd om de locatiegeschiedenis uit en aan te zetten, alsook om de locatiegeschiedenis te verwijderen maar dit heeft geen soelaas gebracht.

Werkt dit bij jullie wel?
Dit heeft zichzelf in de loop van het weekend opgelost, vanaf zaterdag heb ik data (account is gekoppeld sinds donderdag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Ok, dus de ervaring/meningen over accuduur verschillen nogal. Wat mij ook opviel, is dat de 4 core's bijna constant op 1497 mhz lopen (gemeten met CPUspy). Met scherm aan: altijd 1497mhz (25%). Uit: 'deep sleep' (72%). Daarnaast nog zo'n 3% op 300 mhz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:14

Ben nog een beetje aan het testen/rommelen. Heb wel ook het idee dat hij in standby teveel slurpt. Haalde soms op kantoor amper van 07-2300 op een acculading, en dan ligt hij dus het grootste gedeelte van de dag op m'n desk en is het zo af en toe even browsen of een appje. Mail sync dan dus wel wat drukker. Dit weekend vrij veel met het apparaat gespeeld en kwam toen uit op 15-20% over aan het einde vd dag, met dus méér screen-on time...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sier
Ik ben juist opgelucht over de accu. Komende van een Z3 Compact was ik toch een beetje angstig of ik de dag wel zou redden. Ik red echter geregeld 5 uur SOT en heb dan nog zo'n 10% over. Ik gebruik BatteryGuru Snapdragon en Greenify als 'bespaar-apps', maar ben best een heavy user.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 14:59
buddow schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:03:
Ok, dus de ervaring/meningen over accuduur verschillen nogal. Wat mij ook opviel, is dat de 4 core's bijna constant op 1497 mhz lopen (gemeten met CPUspy). Met scherm aan: altijd 1497mhz (25%). Uit: 'deep sleep' (72%). Daarnaast nog zo'n 3% op 300 mhz.
Even zoeken of je de prestaties aan kunt passen zoals bij de oneplus one.
Op 'prestaties' zal de cpu altijd max clockspeed draaien. Op gebalabceerd clockt die terug naar 50% en wanneer nodig 100%. Bij energirbesparing clockt die naar 20% en wanneer Nodig naar 50%.
Zeer handig en scheelt veel accu. Vooral bij een spelletje.
Alleen deze optie werd zeer moeilijk te vinden na een update.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
alaintje schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:32:
[...]

Op 'prestaties' zal de cpu altijd max clockspeed draaien. Op gebalabceerd clockt die terug naar 50% en wanneer nodig 100%. Bij energirbesparing clockt die naar 20% en wanneer Nodig naar 50%.
Waar is deze optie nu te vinden in de instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ah, het gaat over de accuduur :)
Ik weet niet of jullie (net als ik) veel met de phone op Tweakers.net zitten. Maar wanneer je met een custom CSS de kleuren aanpast, kan je hem aardig amoled / energie vriendelijk maken. Dit topic, heeft me hierbij goed op weg geholpen.

Voorbeeld hoe het er bij mij uitziet:

Afbeeldingslocatie: http://1chris.nl/OPX/Screenshot_600.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

alaintje schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:32:
[...]

Volgens mij is deze op OnePlus X niet aanwezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Ik heb de functie ook nog niet kunnen ontdekken. Wordt er in de komende update niet ook naar een oplossing gekeken voor het niet terugklokken van de snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 14:59
Sier schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:35:
[...]

Waar is deze optie nu te vinden in de instellingen?
Ik krijg de oneplus x van de week binnen als het goed is.
Bij de oneplus one stond het alleen nog maar in een dropdown menu, maar ik kan het nergens meer in de instellingen vinden.

Bij de oneplus one kan dit bij de 'batterij'.
Bovenaan staat er een optie met 3 keuzes.

Ik denk dat er via custom rom/firmware ook wel wat te regelen valt :p

[ Voor 18% gewijzigd door alaintje op 23-11-2015 12:47 ]

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

(Nog) niet aanwezig bij de X dan, niet bij Batterij, en ook niet vindbaar in opties met zoeken. Wie weet wat de toekomst brengt.

En custom roms gaan dit zeker wel brengen, alleen die zijn ook nog in ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
SonOfTorture schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 16:25:

mvg
Zegt mij helemaal niks (ook nooit eerder gehad op een andere android toestel)
Is dit echt een popup op het toestel? Of is het toevallig gewoon een banner in een andere app/browser die zich voor doet als "echte" melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:49

Zewatanejo

Fine Thanks!

Ik heb de OPX nu een week. Goede bouwkwaliteit overall, en de dual-sim bevalt me super. Had ik eerder moeten doen. De accuduur valt me tot nu toe toch wel wat tegen. Valt me op dat dat met name komt door de oproepen. (Ik bel nog al veel voor mijn werk). Zoals het er nu uit ziet kan ik er een dag mee doen...

Veder heb ik ook ineens een vreemd probleem. Android slaat op tilt als ik de volume knoppen gebruik. Ze werken ook niet. Het scherm gaat op zwart en de achtergrond wordt terug gezet naar de standaard achtergrond. Iemand meer met dit probleem?
Opgelost! Ik gebruikte een mp3 als custom ringtone. Dat gaat dus niet helemaal goed.

[ Voor 7% gewijzigd door Zewatanejo op 25-11-2015 18:17 . Reden: Update! ]

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Hmm dit probleem had ik eigenlijk alleen met bestanden downloaden uit een sharepoint omgeving. (wat trouwens met de Firefox browser wel gewoon goed gaat op Android)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Ondanks dat het gebruikersgemak even wennen is voldoet het toestel volledig aan mijn verwachtingen. Snel, zeer goede accu(in tegenstelling tot wat anderen hebben)..

Hetgeen me nu wel opvalt is wanneer ik in de fotogalerij een foto open, ik niet naar rechts kan sliden voor de volgende foto.. Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjedan
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 21:25
Accuduur is bij mij prima, 2 dagen. Nu ben ik geen intensieve gebruiker, vooral wat nieuws en whattsapp. En 's nachts gaat mijn toestel gewoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
Razzah schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:19:
[...]

Zegt mij helemaal niks (ook nooit eerder gehad op een andere android toestel)
Is dit echt een popup op het toestel? Of is het toevallig gewoon een banner in een andere app/browser die zich voor doet als "echte" melding.
Nee echt een Pop/Up die zichzelf opent en als je tussen alle geopende apps kijkt zie je staan :

Actie Pagina of Centrum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik heb er ook nog nooit van gehoord, en bij mij staat hij ook niet in de Apps lijst, of geopende Apps lijst. Zeker dat je niet een app geïnstalleerd hebt die dit doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Voor de mensen die tevreden zijn over de accuduur hierboven: gebruiken jullie ook de dual SIM functie? Het is natuurlijk gokken maar ik heb zelf het idee dat dat misschien het verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjedan
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 21:25
buddow schreef op maandag 23 november 2015 @ 17:42:
Voor de mensen die tevreden zijn over de accuduur hierboven: gebruiken jullie ook de dual SIM functie? Het is natuurlijk gokken maar ik heb zelf het idee dat dat misschien het verschil maakt.
Ik ben tevreden over de batterij maar gebruik één SIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal met mijn oneplus x iedere dag boven de 4 uur on screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dest1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-04-2022
met constant wifi heb ik minstens 6u SOT, met constant 4G heb ik ~4u30m SOT (gebruik maar 1 sim)

[ Voor 4% gewijzigd door dest1 op 23-11-2015 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Iemand zie zijn 64GB SD kaart aan de praat heeft?

Welk bestandssysteem hebben jullie op de SD kaart?

Heb zelf de standaard (ExFAT) geprobeerd die nu op de Samsung kaart stond, maar daarmee blijft hij de kaart oneindig initialiseren. Verder nog niks geprobeerd, aangezien ik op de Mac geloof ik geen NTFS kan formatteren. Enige keus die ik op de Mac heb is MS-DOS (FAT).

Het is gelukt. MS-DOS (FAT) is op de Mac blijkbaar gewoon FAT32.

Natuurlijk niet te benaderen vanuit apps maar file opslag werkt wel gewoon.

[ Voor 17% gewijzigd door Ohmarinus op 23-11-2015 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-09 20:03
Mijn OPX heeft wat speling aan de achterkant ter hoogte van de notificatie slider. Je kan de achterkant een beetje induwen en kraakt dan ook iets. Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 16:21
Ik heb net m'n eerste werkdag met de OPX gehad incl. net een uurtje thuis. Vanaf 06:45 van de lader en had om 18:00 met 1u30 SOT nog 72%. Nu inmiddels nog 61% en 2u10 SOT (veel browsen).

Valt me best mee allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Heisenbug schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:29:
Mijn OPX heeft wat speling aan de achterkant ter hoogte van de notificatie slider. Je kan de achterkant een beetje induwen en kraakt dan ook iets. Hebben meer mensen dit?
Ik kan langs de hele achterkant randen hem een beetje indrukken, maar dat is minimaal. Kan ook haast niet anders.. Ik merk er in ieder geval niets van, kraakt ook niet...

Voor de andere vraag, mijn accu gaat erg lang mee, gebruik 1 simkaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCD_viewer
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Iemand al volledige encryptie op zijn OPX gezet en mogelijk een indicatie over de performance verschillen ?

Zit nog in dubio over de encryptie opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breezie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 12:54
Nog mensen die zich storen aan het haperend beeld bij het opnemen van video onder slechte lichtomstandigheden?
Wanneer er weinig licht is zakt de FPS van het filmpje als een pudding in elkaar...
Zou dit nog opgelost worden adhv een firmware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-09 08:46
LCD_viewer schreef op maandag 23 november 2015 @ 22:19:
Iemand al volledige encryptie op zijn OPX gezet en mogelijk een indicatie over de performance verschillen ?

Zit nog in dubio over de encryptie opties.
Goeie vraag, ben ik ook wel benieuwd naar. Ik kan zo snel zelf niet vinden of er wel of geen hardware ondersteunde encryptie ondersteund wordt, maar dat kan ook aan mijn zoektermen liggen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:36
Komt er nog wel een firmware update? Blijft aardig stil vanuit OP.
Pagina: 1 ... 15 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [OnePlus X] Het grote accesoires topic
- Levertijden & Prijzen: [OnePlus X] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom roms: [OnePlus X] Rooten & Custom ROM's
- RMA: [OnePlus] RMA & Support