Sinds vanmiddag in bezit, ff nagekeken op build kwaliteit en dode pixels en dan aan de kant tot vanavond.
Opgeladen tot 100% en 2.1.2 geinstalleerd.
+ Bouwkwaliteit, voelde meteen heel premium in de hand, als een toestel van 2x de prijs.
De micro cuts geven een soort van luxe uitstraling en feeling, toch maar in de bijgeleverde cover geduwd want will geen krassen of een hoop vingerafdrukken op de achterzijde.
+ Heel snappy en vlot, net 2 uurtjes ingesteld, apps gedownload, wat facebook etc en geen enkele framedrop of OS lag.
Batterij lijkt goed zo ver, 1u52m SOT en 74% over ( auto brightness, apps downloaden van google play aangezien ik van iOS kwam, beetje browsen en chatten ) lijkt er in ieder geval op dat ik over 4u SOT ga halen.
Paar vraagjes komende van Apple :
- Ik mis een ''album'' waar de telefoon mijn screenshots van het scherm etc zet, nu heb ik het gevonden door naar Files te gaan in de app drawer maar voelt heel omslachtig.
Paar posts boven gelezen dat ik dus een gallery app moet installen of Google Photo's moet gebruiken ?
- als ik auto brightness aan heb en het quick toggle menu naar onder dan zie ik dat de brightness balk in het midden blijft staan terwijl het scherm dimt of harder gaat, is dit eigen aan Android dat deze slider niet meebeweegd met de auto brightness of is dit een OS bug ?
- in sommige video's zie ik dat mensen 3 volume balkjes hebben ipv 1, ik vind enkel 3 balkjes in settings > sounds en notifications. Maar daarbuiten heb ik enkel 1 volume balk als ik de rocker indruk.
Mis ik een functie, is dit niet in OxygenOS of is dit een rom feature ? ( dacht dat ik het toch in een Nexus 6 video had gezien )
Voor de rest vind ik al aardig mijn weg in Androi ( doorheen de 101 settings en app settings

)