11x Eging 245Wp & Involar MAC250A = 2695Wp, richting: Zuid, helling: 20º
Nog niet gegamed (ook niet van plan), dus helaas kan ik je daar niet mee helpen.Ciciro schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:09:
Hebben jullie ook dat de performance in games ronduit slecht is? Ik zag het ook staan bij de lijst net bugs en heb ook geprobeerd de developer opties te veranderen, echter hielp dit niet.
Wel wou ik nog even terugkomen op een oudere vraag van mij over de geluidskwaliteit. Deze is ronduit prima. Gisteren lekker in slaap gesusd met een podcastje, dat was voor het eerst dat ik een podcast luisterde voor het slapen en ging prima. Sennheiser oortjes
Gisteravond ging de telefoon wel ineens alle apps updaten, dat was raar en het duurde wel een half uur. Is dat normaal op een Android telefoon?
Toevallig een telefoon update geïnstalleerd en opnieuw opgestart? Na een update loopt die inderdaad alle apps na, is eenmalig en kan een paar minuten duren (half uur is wel erg lang)Ohmarinus schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:17:
[...]
Gisteravond ging de telefoon wel ineens alle apps updaten, dat was raar en het duurde wel een half uur. Is dat normaal op een Android telefoon?
Nope, het was buiten mijn handeling om. Daarom snap ik het niet. De OS-update was vrijdagavond al direct gepushed namelijk.gerwintb schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:20:
[...]
Toevallig een telefoon update geïnstalleerd en opnieuw opgestart? Na een update loopt die inderdaad alle apps na, is eenmalig en kan een paar minuten duren (half uur is wel erg lang)
Heb ook niks geupdate, alle google apps gingen ook updaten, heb geen restart gedaan. Zal zo wel even een restart doen, misschien gebeurt er nog iets funkies
Verwijderd
Is het APN instellingen inmiddels opgelost ? En hoe?Atrax schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:08:
Yep, roaming moet bij mij (ook Telfort) ook aan. Dat had ik voorheen op mijn Moto G (2013) ook, maar daar was dat na de laatste update verholpen; toen kon dataroaming uit.
Er wordt in gesteld dat de camera slecht is en het beeldscherm middelmatig. Ik vind het beeldscherm een duidelijke vooruitgang vanaf mijn Z3 Compact, en eerlijk gezegd vind ik de camera kwaliteit vergelijkbaar, terwijl de frontcamera beduidend beter is.
Apple iPhone 16 Pro - HP Envy x360.
Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar de review van Tweakers.
[ Voor 28% gewijzigd door SToRM666 op 15-11-2015 19:27 ]
PSN id: NL_SToRM
Ik neem aan dat het niet zo opvalt dan ? hoop van niet want heb altijd al laminated schermen gehad, dacht dat dit ondertussen wel 100% standaard was op een telefoon in 2015.
Iemand met een OPX die kan zeggen of je merkt dat er distance tussen het scherm en glas is ?
Overigens geen fan van de engadget review, iedereen zegt dat het scherm fantastisch is buiten engadget, en dan zeggen ze op het einde dat het toestel zelfs de prijs over de moto g 2015 niet waard is ??
Geef mij dan toch maar glas voor en achter, een snapdragon 801, 3gb ram en een 1080p amoled scherm voor die 40 euro extra

[ Voor 30% gewijzigd door Katmi op 15-11-2015 19:35 ]
Merk je niet, alleen als het scherm uitgeschakeld is en je kijkt vanaf een enorme hoek dan zie je het amoledscherm liggen (als minimaal golvende losse laag) in het dagelijks gebruik zie je er niets van. Ik neem aan dat ze het scherm wel zo gemaakt hebben dat er geen stof tussen komt, dat zou wel sneu zijn.Katmi schreef op zondag 15 november 2015 @ 19:30:
Ik lees scherm niet laminated, vreemd dat geen enkele hands on of review dit al heeft gezegd buiten engadget.
Ik neem aan dat het niet zo opvalt dan ? hoop van niet want heb altijd al laminated schermen gehad, dacht dat dit ondertussen wel 100% standaard was op een telefoon in 2015.
Iemand met een OPX die kan zeggen of je merkt dat er distance tussen het scherm en glas is ?
Ah ok bedankt, vroeg me af hoe sterk je een non laminated scherm zou merken maar ik kijk toch nooit vanuit een enorme hoek naar mijn scherm als het uit staatChris.nl schreef op zondag 15 november 2015 @ 19:36:
[...]
Merk je niet, alleen als het scherm uitgeschakeld is en je kijkt vanaf een enorme hoek dan zie je het amoledscherm liggen (als minimaal golvende losse laag) in het dagelijks gebruik zie je er niets van. Ik neem aan dat ze het scherm wel zo gemaakt hebben dat er geen stof tussen komt, dat zou wel sneu zijn.

Ga niet te veel belang hechten aan de Engadget review want komt totaal niet overeen met andere reviews en hands on

Standaard SIM, Micro SIM of Nano SIM?
Er kunnen alleen nano sims in.Conroe schreef op zondag 15 november 2015 @ 20:09:
Welk simkaart formaat kan ik best gebruiken voor OnePlus X?
Standaard SIM, Micro SIM of Nano SIM?
[ Voor 98% gewijzigd door TheKillerShotS3 op 18-03-2018 14:03 ]
Ik heb er zelf de schaar in gezet.TheKillerShotS3 schreef op zondag 15 november 2015 @ 20:52:
Hoi, hebben jullie nog tips voor de nano sim (ik zit bij T-mobile)? Zelf doen of via T-mobile voor €5 een nieuwe aanvragen?
Moest nog n randje koper wegknippen (de feitelijke chip zit in t hart) om op formaat te komen en hij doet t prima.
Aan jou de keuze, dat dan weer wel.
Ik heb een tijdje van tevoren een nieuwe besteld bij T-mobile, was volgende dag verzonden en de dag daarna binnen. Weet je in ieder geval dat eventuele problemen niet aan dat kaartje liggen.TheKillerShotS3 schreef op zondag 15 november 2015 @ 20:52:
Hoi, hebben jullie nog tips voor de nano sim (ik zit bij T-mobile)? Zelf doen of via T-mobile voor €5 een nieuwe aanvragen?
[ Voor 100% gewijzigd door TheKillerShotS3 op 18-03-2018 14:03 ]
Ik heb hem een keer herstart een vooralsnog blijft de internetverbinding in stand. Niet dat ik aanwijsbaar iets anders gedaan heb dan vorige keer overigens.Verwijderd schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:49:
[...]
Is het APN instellingen inmiddels opgelost ? En hoe?
You wanted all the comments crammed together?
I made a critical preview review of the OnePlus X based on the unbiased opinions of some of our expert fellow community members.
Here we go:
What? No NFC? This Phone Sucks!
What? No USB-C? This Phone Sucks!
What? Glass back? This Phone Sucks!
What? No warp drive Captain. Enterprise sucks!
What? No (rose) gold version? This phone sucks!
What? No flagship Killer? This phone Sucks!
What? Another phone? This phone sucks too!
What? 801 Processor? This Phone Sucks!
What? No auto gearbox? This car Sucks!
What? No FP-scanner? This Phone Sucks!
What? No Sandstone back? This Phone Sucks!
What! No irony? This thread sucks!
What? Invite system? This really Sucks!
What? I have to pay for it? This piggy Sucks!
What? Amoled? This Phone Sucks!
What! No heart rate sensor? This phone sucks!
What? No IR blaster? This phone sucks!
What? No Hoverboard? This phone sucks!
What? That's too expensive, This Phone Sucks!
What? Looks like iPhone 4, This Phone Sucks!
What? looks like OnePlus Xperia. This phone sucks!
What? Looks like Samsung, This Phone Sucks!
뭐? 아니 스팸 필터하지? 이 전화는 짜증
What? no Korean spam filter! These forums suck!
What? Looks like a Dumfugwat Mi6, This Phone Sucks!
What? no stereo speaker? This Phone Sucks!
What? I have no clue but... This Phone Sucks!
What? Looks decent but, OnePlus Sucks!
What? Non-removable battery? This Phone Sucks!
What? Only 16 GB? This Phone Sucks!
What? MicroSD? This Phone Sucks!
What? All engines failed? This plane sucks!
What? Only 5" screen? This Phone Sucks!
What? No 4K screen and recording! This Phone Sucks!
What? No SwapStyles? This Phone sucks!
What? Only back cover cases? This Phone sucks!
What? I ain't bothered. This phone sucks!
What? No CE and fcc logo in Europe? This phone sucks
What? No Wifi ac? This Phone sucks!
What? No GIFs? This thread sucks!
What? [Edited because of fat thumbs] This phone sucks!
What? Prices differ because taxes? This Phone sucks!
What? No Dual-SIM and SD-card together? This Phone sucks!
What? No Ceramic version for the US? This ducks!
What? Got ninja'd™ in this tread? This phone sucks!
What? No Cyanogen OS? This phone sucks!
What? No Marshmallow Yet! This phone sucks!
What? It cant make Subway subs? This phone sucks!
What? Nothing witty to add? This phone sucks!
What? This thread Sux!
Well, i know what sucks, and it ain't the phone [IMG]
If you have any relevant additions I might just add them.
Disclaimer: these are by no means the opinions of the author, he may or may not mayonnaise. Personally I dig the looks and specs are OK.
Verwijderd
Volgens TM stonden alle instellingen van mn OPX goed.
Ze gaan nu kijken of het aan TM zijde verholpen kan worden.
Wordt vervolgd...........
Bij Vodafone is het volgens de site €20,-TheKillerShotS3 schreef op zondag 15 november 2015 @ 20:52:
Toen ik naar de vodafone winkel ging om deze nieuwe sim aan te vragen heb ik hier echter niets voor betaald, hebben we het niet eens over gehad.
OK, na dat ik de nieuwe sim had heb ik ook m'n contract veranderd, maar dat is pas ter sprake gekomen toen de nieuwe sim al in m'n toestel zat.
(in het verleden behaalde resultaten...)
Gek dat je er online dan 20€ voor moet betalen... Bij Ben was het 15€ via de site, best zuur.MaffeMaarten schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:11:
[...]
Bij Vodafone is het volgens de site €20,-
Toen ik naar de vodafone winkel ging om deze nieuwe sim aan te vragen heb ik hier echter niets voor betaald, hebben we het niet eens over gehad.
OK, na dat ik de nieuwe sim had heb ik ook m'n contract veranderd, maar dat is pas ter sprake gekomen toen de nieuwe sim al in m'n toestel zat.
(in het verleden behaalde resultaten...)
[ Voor 99% gewijzigd door TheKillerShotS3 op 18-03-2018 14:03 ]
De DAC is ook een merkbare upgrade, ik hoor nuances in liedjes die ik ervoor niet kon horen met de N4. Toestel is dun en licht en veel leuker om in de hand te hebben dankzij de metalen omhulzing. Wel voelt hij sneller warm aan dan de N4, maar dat is volgens mij volstrekt normaal aangezien metaal beter warmte geleid.
Het enige spijtige is dat de touchknoppen niet verlicht zijn.
Erg fijn toestel, met twee minpuntjes voor mij, waarvan ik er 1 heb gefixt en de andere minor is.
1) Bij het scrollen door webpagina's/apps registreert het scherm continu touches, ipv dat ik wil scrollen. Dus in de twitter app open je telkens een tweet of een link.
Opgelost door in developer options 'force GPU rendering 2d' aan te zetten. Ik heb het nog van niemand anders gehoord, dus vermoed dat het bij mijn exemplaar niet helemaal goed zit.
2) proximity sensor doet het niet goed, en registeert het niet dat ik de telefoon aan mijn hoofd houd. scherm blijft dus aan tijdens het bellen, maar gaat dan uit en niet mneer aan als ik de telefoon wil ophangen na het bellen.
Verder top toestel!
Veel ruis en weinig detail.
Ik hoop dat er softwarematig nog het e.e.a. verbeterd kan worden.
Dit zal zeker te maken hebben met de JPEG encoding. Dat gebeurt met een bepaald algoritme en zal softwarematig inderdaad wel kunnen worden aangepast. Ik heb vergelijkingen gezien tussen de standaard photo app en die camera van google en de google cam app maakte betere fotos, nu weet ik niet of dit aan de app of aan de manier ligt waarop de jpegs gegenereerd worden.barbarian schreef op maandag 16 november 2015 @ 13:20:
Het enige minpunt wat ik kan ontdekken is dat de camera nogal tegenvalt.
Veel ruis en weinig detail.
Ik hoop dat er softwarematig nog het e.e.a. verbeterd kan worden.
(Kreeg trouwens net een warning, strafpunten, dreigen met ban etc. van een admin op het OP forum omdat ik iemand een 'dipshit' genoemd zou hebben, vervolgens ga ik kijken, blijkt dat iemand mij een dipshit noemt en de admin het verkeerd ziet. Vervolgens zeg ik dat hij het niet goed gezien heeft en blijft het stil. Wat kan je het best doen in dit soort situaties? Een andere admin aanspreken?)
[ Voor 23% gewijzigd door Ohmarinus op 16-11-2015 13:25 ]
Ze hebben nog geen invite binnenpixels66 schreef op maandag 16 november 2015 @ 13:37:
De Tweakers review laat trouwens wel erg lang op zich wachten, als het nog actueel moet zijn... Meestal is Tweakers op tijd, waardoor het zeer recent is, net na uitkomen van een product.. Als het nog veel langer duurt wordt het een beetje mosterd na de maaltijd..

Dat probleem ervaar ik ook. Kom zelf van een HTC One X af, dacht dat het bij mij misschien aan de manier van het touchen lag. Thanks voor de tip!bas-r schreef op maandag 16 november 2015 @ 13:08:
1) Bij het scrollen door webpagina's/apps registreert het scherm continu touches, ipv dat ik wil scrollen. Dus in de twitter app open je telkens een tweet of een link.
Opgelost door in developer options 'force GPU rendering 2d' aan te zetten. Ik heb het nog van niemand anders gehoord, dus vermoed dat het bij mijn exemplaar niet helemaal goed zit.
[off topic]Ohmarinus schreef op maandag 16 november 2015 @ 13:24:
[...]
(Kreeg trouwens net een warning, strafpunten, dreigen met ban etc. van een admin op het OP forum omdat ik iemand een 'dipshit' genoemd zou hebben, vervolgens ga ik kijken, blijkt dat iemand mij een dipshit noemt en de admin het verkeerd ziet. Vervolgens zeg ik dat hij het niet goed gezien heeft en blijft het stil. Wat kan je het best doen in dit soort situaties? Een andere admin aanspreken?)
Volgens mij moet je dan bij het lieve adjes forum zijn: Lieve Adjes
PSN: speedrazor3
Hehe, ze hebben er al een hoor
Gaat dus over het One Plus forum, niet op Tweakers. Vandaar dat ik het vraagSpeeDRaZoR3 schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:22:
[...]
[off topic]
Volgens mij moet je dan bij het lieve adjes forum zijn: Lieve Adjes
[ Voor 37% gewijzigd door Ohmarinus op 16-11-2015 14:23 ]
[ Voor 46% gewijzigd door rens-br op 16-11-2015 14:54 ]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Komt eind deze maand en is €100 duurder, uit het hoofd. Voor zekerheid google ff!DennusB schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:29:
Iemand die de Keramische versie al binnen heeft of heeft kunnen zien? Ziet dat er nou veel mooier uit? En wat kost t extra?
Omdat het scherm normaal donker is kun je dit op je One Plus X niet goed zien, maar als het scherm volledig wit is kan het licht in het glas een keer heen- en weer bouncen waardoor de groenige was iets opvalt.
Dit is eigenlijk de enige verklaring waar ik op kan komen.
https://answers.yahoo.com...qid=20120122194644AAUXMGE
Volgens alle on-hands reviews van de twee versies is het verschil zeer moeilijk te zien of zelfs gewoon niet zichtbaar.DennusB schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:29:
Iemand die de Keramische versie al binnen heeft of heeft kunnen zien? Ziet dat er nou veel mooier uit? En wat kost t extra?
Er staat alleen niet bij wanneer de update voor de OPX komt, dat is dan wel weer teleurstellend.rens-br schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:52:
Android 6.0 M aangekondigd voor alle OnePlus modellen! https://forums.oneplus.ne...r-oneplus-devices.406778/
eerste indruk:
1. wauw dit is klein (tov OPO 5.5')
2. eeh dit is glad (tov grippy sandstone OPO)
3. yikes dit lijkt kwetsbaar/breekbaar (cfr al dat glas), maar direct dat hoesje dat erbij zit errond gedaan.
Google Play: Bluetooth Telefoonboek
Met wat geduld...driesh schreef op maandag 16 november 2015 @ 18:48:
Hoe los je het probleem met de sd kaart op?
Battle.net || Strava
Ja, weet ook niet wat ik hier moet van denken?loeberce schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:46:
[...]
Er staat alleen niet bij wanneer de update voor de OPX komt, dat is dan wel weer teleurstellend.
Weird!!!
Heb mijn 64gb Samsung Pro kaartje gewoon even in NTFS geformat en geen enkel probleem ondervonden.driesh schreef op maandag 16 november 2015 @ 18:48:
Hoe los je het probleem met de sd kaart op?
Voelt wel bizar zo'n niet geroote xposedloze kale android, ik mis m'n duizend opties helemaal
Gelukkig is de source uitgekomen vandaag dus verschijnen er tegen december wel zeker een aantal mooie 6.0 builds op xda.
Zou me niet teveel zorgen maken als je op die OTA gaat wachten.We are working hard to bring Marshmallow as soon as possible to the OnePlus X, and will update you on a time frame at a later time.
[ Voor 7% gewijzigd door anessie op 16-11-2015 19:54 ]
Er staat in die post dat Marshmallow voor de andere apparaaten in het eerste kwartaal van 2016 uitkomt.anessie schreef op maandag 16 november 2015 @ 19:52:
[...]
Heb mijn 64gb Samsung Pro kaartje gewoon even in NTFS geformat en geen enkel probleem ondervonden.
Voelt wel bizar zo'n niet geroote xposedloze kale android, ik mis m'n duizend opties helemaal![]()
Gelukkig is de source uitgekomen vandaag dus verschijnen er tegen december wel zeker een aantal mooie 6.0 builds op xda.
[...]
Zou me niet teveel zorgen maken als je op die OTA gaat wachten.
Er staat echter ook dat de de Marshmallow voor de OPX vóór die tijd uit willen hebben.
Is wat XDA ervan maakt.For the OnePlus X, the company has refrained from giving a timeline for the Marshmallow upgrade. Considering that the roadmap is quite flexible for the other two devices, we have mixed feelings for this. On one hand, not providing a date or even a quarter gives them ample of time and plenty of wiggle room to push a polished update. On the other hand, not being able to specify a quarter in 2016 for the release of the OS makes one wonder if the company is actually committed to delivering Marshmallow while it is still relevant. Considering the fact that OxygenOS is decently close to stock Android, and that we still have one and a half month left for 2015 to end, the OnePlus X loses some of its sheen as a lower budget handset which benefits from being close to stock Android as it loses out on the quick upgradability aspect. Whatever be the case, we hope that the device will receive Marshmallow along the same time frame as the other OnePlus devices.
Vreemd wel sinds er normaliter minder werk/expertise nodig is voor de OPX dan de OPT van 5.1 naar 6.0 te brengen.
[ Voor 5% gewijzigd door anessie op 16-11-2015 20:08 ]
je kan rooten + gravitybox erop gooien in afwachting op custom romsanessie schreef op maandag 16 november 2015 @ 19:52:
Voelt wel bizar zo'n niet geroote xposedloze kale android, ik mis m'n duizend opties helemaal
Weet je ook hoe je dan de vrijgekomen ruimte dan kan benutten? Er lijkt me een andere manieren mogelijk dan een andere launcher te installeren..GuardMoony schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:01:
Voor de mensen die nog zoeken hoe de google search weg te krijgen. Onder Apps Google App uitschakelen.
+Prachtig scherm
+Snel genoeg
- Grote icons op homescreen (lelijk/onhandig)
- Onhandige plaatsing On/Off knop t.o.v. volume knop
+- Wennen aan omvang. Is wat langer dan de N4 en iets minder breed.
[ Voor 12% gewijzigd door Ezio Auditore op 16-11-2015 22:24 ]
Optie is bij mij niet beschikbaar, enkel cache enz.GuardMoony schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:01:
Voor de mensen die nog zoeken hoe de google search weg te krijgen. Onder Apps Google App uitschakelen.
www.casarodriguillo.com
Zo ver ik weet kan dat alleen met een andere launcher.gerwintb schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:45:
[...]
Weet je ook hoe je dan de vrijgekomen ruimte dan kan benutten? Er lijkt me een andere manieren mogelijk dan een andere launcher te installeren..
Instellingen => Apps => Alles => Google-app bovenaan rechts heb je uitschakelen.Pinin schreef op maandag 16 november 2015 @ 22:22:
[...]
Optie is bij mij niet beschikbaar, enkel cache enz.
1 kloptGuardMoony schreef op maandag 16 november 2015 @ 22:33:
[...]
Zo ver ik weet kan dat alleen met een andere launcher.
[...]
Instellingen => Apps => Alles => Google-app bovenaan rechts heb je uitschakelen.
2 maar daarmee sloop je toch ook Google Now? Dat vind ik best een handige functie...
Enige minpunt wat ik ben tegen gekomen is dat de achterkant ontzettend snel verkrast. Ik weet niet of het aan mij ligt dat ik mijn telefoon hier en daar neer leg maar met mijn Moto g had ik hier geen last van en die heb ik vaak genoeg op z'n scherm neer gelegd.
Hebben jullie eenzelfde ervaring?
De Google Now is de zoekbalk. Als je deze toch wilt moet je een andere loader nemen. In de standaard kan je het anders niet uitschakelenChris.nl schreef op maandag 16 november 2015 @ 23:01:
[...]
1 klopt
2 maar daarmee sloop je toch ook Google Now? Dat vind ik best een handige functie...
je kan hem ook verwijderen door google search in apps te disablenGuardMoony schreef op maandag 16 november 2015 @ 23:47:
[...]
De Google Now is de zoekbalk. Als je deze toch wilt moet je een andere loader nemen. In de standaard kan je het anders niet uitschakelen
Echt hé. Hoewel je spoedig toch een double tap verslaafde wordt.Ezio Auditore schreef op maandag 16 november 2015 @ 22:22:
En dat werkte dus niet, bleek ik ook de google now laucher te hebben (maar niet in gebruik) na deze verwijderd te hebben lukt het wel.GuardMoony schreef op maandag 16 november 2015 @ 22:33:
[...]
[...]
Instellingen => Apps => Alles => Google-app bovenaan rechts heb je uitschakelen.
www.casarodriguillo.com
Met de juiste Nova Launcher instelling en Screen Off ben ik zelfs double tap to sleep gewend geraakt.anessie schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 02:44:
[...]
Echt hé. Hoewel je spoedig toch een double tap verslaafde wordt.
Andere vraag, ik lees in de review (en hier in het topic) dat de camera niet heel fantastisch is, aan de andere kant hier ook geluiden gehoord dat het vooral ligt aan de software. Welke andere camera-app maakt betere foto's? Google Camera?
Zei toch dat 'ie er aan kwam, mocht alleen de exacte datum niet vermeldenSpeeDRaZoR3 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 06:18:
reviews: OnePlus X: veel voor weinig met een luxe look
De review van tweakers staat online.
Ga eens kijken wat er van gemaakt is!
Edit:
Leuke review, maar de productfoto's zijn wel erg matig, of nee, slecht.
[ Voor 8% gewijzigd door Ohmarinus op 17-11-2015 10:37 ]
Bij "knoppen" in de instellingen kun je lang drukken van de home-knop als sleep instellen. Ben ik ook snel aan gewend geraaktChris.nl schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:47:
[...]
Met de juiste Nova Launcher instelling en Screen Off ben ik zelfs double tap to sleep gewend geraakt.
De protector zit zelfs al op je screen! Tenzij je deze er per ongeluk af hebt getrokken...The_Admin schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 11:02:
Ben ik nou abuis of hoort er in de doos ook een (front) screenprotector te zitten? Heb wel de TPU case maar voorop zit alleen de 'OnePlus X - Never Settle' cover, die uiteraard voor gebruik verwijderd moet worden.
Battle.net || Strava
Ik heb alleen dat ding aan de achterkant er af gehaald, nu zit zelfs de 'OnePlus X - Never Settle' protector er nog op, maar dat lijkt me niet de bedoelingretlaw schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 11:06:
[...]
De protector zit zelfs al op je screen! Tenzij je deze er per ongeluk af hebt getrokken...
Als je die er voorzichtig af haalt, zit er nog een protector onder. Ik had er eentje bij besteld, die bleek dus niet nodig...The_Admin schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 11:08:
[...]
Ik heb alleen dat ding aan de achterkant er af gehaald, nu zit zelfs de 'OnePlus X - Never Settle' protector er nog op, maar dat lijkt me niet de bedoeling
Battle.net || Strava
Klopt, gevonden, helemaal top!retlaw schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 11:40:
[...]
Als je die er voorzichtig af haalt, zit er nog een protector onder. Ik had er eentje bij besteld, die bleek dus niet nodig...
Is het de plastic of de glas protector die er al standaard bij zit? Heb nl een extra glas protector besteld.
Er zit reeds standaard een plastic protector op de het scherm geplakt. Dus als je je glasprotector erop wilt best de standaard plastic eraf halen.bieske schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 11:43:
Goed om te weten, krijg de OPX binnenkort binnen.
Is het de plastic of de glas protector die er al standaard bij zit? Heb nl een extra glas protector besteld.
Ben ik ook erg benieuwd naar. Kan iemand een vergelijking geven met de gratis protector en de glass-tempered one? Eventueel van een ander merk?michel2412 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 11:53:
heeft iemand de glazen protector er al opzitten, zoja hoe zit deze ivm afgeronde hoeken
Ik wilde namelijk de glass tempered bestellen, maar was ten tijde van bestelling niet voorradig. Dusver bevalt de gratis protector prima!
Ik ben niet lui. Ik bespaar energie
Verwijderd
[ Voor 71% gewijzigd door RoD op 17-11-2015 13:35 ]
opties zijn: http://www.dataio.nl/micr...cro-sd-ultra-uhs-i-80mbs/
of http://www.dataio.nl/micr...ter-uhs-i-class-10-48mbs/
Battle.net || Strava
Ik heb deze en die werkt in ieder geval (mits NTFS geformateerd).retlaw schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:47:
Weet iemand wat voor type ondersteuning er voor SD kaarten inzit. Ik ben aan het kijken naar een Sd kaart en je hebt ze dus in verschillende snelheden. Normaal zou ik zeggen, sneller is beter, maar ik kan niet zo snel terugvinden wat de telefoon ondersteunt.
opties zijn: http://www.dataio.nl/micr...cro-sd-ultra-uhs-i-80mbs/
of http://www.dataio.nl/micr...ter-uhs-i-class-10-48mbs/
http://www.conrad.be/ce/n...-10-UHS-I-incl-SD-adapter
Leessnelheid tot 90 MB/s
Schrijfsnelheid tot 80MB/s
dit was al 1 van de opties en heb deze dus besteldAtrax schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:51:
[...]
Ik heb deze en die werkt in ieder geval (mits NTFS geformateerd).
Battle.net || Strava
Ik heb hem er al op zitten maar bij de randen sluit hij niet helemaal goed aan. Hier en dat zit er nog een beetje lucht onder maar niet veel. Bij dagelijks gebruik stoort het totaal niet, alleen optische iets minder mooi, maar ik heb de screen protector er dan ook niet voor de mooi op zitten.michel2412 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 11:53:
heeft iemand de glazen protector er al opzitten, zoja hoe zit deze ivm afgeronde hoeken
Heb je hier misschien een foto van?Teejo schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:33:
[...]
Ik heb hem er al op zitten maar bij de randen sluit hij niet helemaal goed aan. Hier en dat zit er nog een beetje lucht onder maar niet veel. Bij dagelijks gebruik stoort het totaal niet, alleen optische iets minder mooi, maar ik heb de screen protector er dan ook niet voor de mooi op zitten.
En welke tempered glass heb je? Nillkin of de oneplus?Teejo schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:33:
[...]
Ik heb hem er al op zitten maar bij de randen sluit hij niet helemaal goed aan. Hier en dat zit er nog een beetje lucht onder maar niet veel. Bij dagelijks gebruik stoort het totaal niet, alleen optische iets minder mooi, maar ik heb de screen protector er dan ook niet voor de mooi op zitten.
Ben nu onderweg maar zodra ik thuis ben zal ik even een foto maken. Ik heb Oneplus tempered glass versie.BlackShadow schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:37:
[...]
En welke tempered glass heb je? Nillkin of de oneplus?
Kijk even naar mijn post hier: Fuske in "[One Plus X] Het grote accesoires topic"Teejo schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:33:
[...]
Dit is de protector van Oneplus zelf.
Denk dat jij dus ditzelfde hebt, maar ben niet blij mee op deze manier..
Zullen we wel de discussies over de accessoires in dat topic voortzetten?
https://forums.oneplus.net/forums/custom-opx/
http://forum.xda-developers.com/oneplus-x/orig-development
Dan stel je de rastergrootte toch hoger in? Dit kan je gewoon aanpassen..Ezio Auditore schreef op maandag 16 november 2015 @ 22:22:
Toestel is net binnen! Eerste indruk, komend van Nexus 4:
+Prachtig scherm
+Snel genoeg
- Grote icons op homescreen (lelijk/onhandig)
+- Wennen aan omvang. Is wat langer dan de N4 en iets minder breed.
ik zit al een tijdje in dubio over welke telefoon ik als opvolger van mijn trouwe LG optimus G zou nemen.
De oneplus x spreekt me uiteraard aan qua design , maar ook de huawei p8 lite vind ik mooi.
de huawei p8 lite is online voor zo'n 220 euro te verkrijgen, de one x zoals bekend 294 online.
Zit er veel verschil tussen deze twee toestellen om het prijsverschil van zo'n 70 euro te overwegen??
Wil er qua snelheid op vooruitgaan, en ook een betere camera/scherm is een pre.
alvast hartelijk dank voor het meedenken!
Ik heb de Samsung versie bij Dataio gekocht. Ik kon op internet geen informatie vinden over de 80 mnd versie van Sandisk. Op de officiële website bestaat ie niet namelijk.Atrax schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:51:
[...]
Ik heb deze en die werkt in ieder geval (mits NTFS geformateerd).
PSN: speedrazor3
Dat is enkel een cosmetisch probleem bij OxygenOS (mijn OP2 had het ook). Je kan probleemloos op France Telecom geconnecteerd blijven, zonder je druk te maken over roaming ofzo. Je bent dan gewoon met Mobistar verbonden.Maarten1337 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 19:45:
Ik denk dat ik een probleem heb met mijn netwerken. Ik zit bij mobistar maar als ik zoek naar available networks vind ik enkel France telcom 4g/3g/2g, belgacom mobile(Forbidden) 4g/3g/2g en KPN(forbidden) 2g/3g. Betekent dit dat ik niet met mobistar kan connecten of mis ik hier iets?
Het probleem is gekend bij OnePlus maar zou volgens hen niet zo eenvoudig op te lossen zijn, maar het komt.
[ Voor 10% gewijzigd door Parshift op 17-11-2015 20:19 ]
Dank, die houd ik even in de gaten. Mijn carkit/radio/dinkie in m´n 308 ging net heerlijk onderuit toen ik de OnePlusX aansloot.manmetdehamer schreef op maandag 16 november 2015 @ 17:53:
Voor de mensen die dit ook ervaren, ik had met mijn Peugeot 208 het probleem dat het audiosysteem in bootloop ging na het koppelen van de OnePlus X. Het blijkt iets te zijn in het adresboek waar het systeem niet mee overweg kan. Ik heb het gelukkig kunnen oplossen door onderstaande app:
Google Play: Bluetooth Telefoonboek
---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---
Ik gebruik het meeste 3G/4G als ik in de trein naar de randstad reis, voorheen had ik met mijn HTC One M7 geen enkel probleem hiermee en had ik volledig ontvangst..
Zijn er meer mensen die hetzelfde probleem hebben?
Natuurlijk hoort het goed instellen (pielen) erbij, en ik ben dan ook de instellingen goed aan het doorpluizen.
Eén ding krijg ik echter niet voor elkaar: ik wil graag een extra scherm toevoegen links van het homescreen, na de Shelf uit te hebben gezet.
Googlen leert dat dit mogelijk zou moeten zijn; er zou een knop moeten zijn waarmee je je homescreen kunt instellen, en zo schermen links en rechts kunt positioneren ('set as home screen', ook aanwezig bij OPO en OPT volgens de fora).
Ik heb die knop echter niet: deze zou moeten verschijnen na een longpress.
Heeft iemand hier een suggestie voor?
Roses are red, my screen is blue. I may have deleted system32...
Kan je helaas niet adviseren, maar de P8 lite is vanaf 180,- te krijgen bij Gearbest, EU warehouse.Scorpio861 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 19:45:
Hallo medetweakers,
ik zit al een tijdje in dubio over welke telefoon ik als opvolger van mijn trouwe LG optimus G zou nemen.
De oneplus x spreekt me uiteraard aan qua design , maar ook de huawei p8 lite vind ik mooi.
de huawei p8 lite is online voor zo'n 220 euro te verkrijgen, de one x zoals bekend 294 online.
Zit er veel verschil tussen deze twee toestellen om het prijsverschil van zo'n 70 euro te overwegen??
Wil er qua snelheid op vooruitgaan, en ook een betere camera/scherm is een pre.
alvast hartelijk dank voor het meedenken!
Is mij niet gelukt, homescreen blijft aan de linkerkant altijd, daarom heb ik novalauncher geïnstalleerd.. Persoonlijk vind ik nova fijner vanwege de uitgebreide instelmogelijkhedenHiigara schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 21:06:
Heb het apparaat ook ontvangen; het is een mooie vooruitgang t.o.v. mijn Nexus 4.
Natuurlijk hoort het goed instellen (pielen) erbij, en ik ben dan ook de instellingen goed aan het doorpluizen.
Eén ding krijg ik echter niet voor elkaar: ik wil graag een extra scherm toevoegen links van het homescreen, na de Shelf uit te hebben gezet.
Googlen leert dat dit mogelijk zou moeten zijn; er zou een knop moeten zijn waarmee je je homescreen kunt instellen, en zo schermen links en rechts kunt positioneren ('set as home screen', ook aanwezig bij OPO en OPT volgens de fora).
Ik heb die knop echter niet: deze zou moeten verschijnen na een longpress.
Heeft iemand hier een suggestie voor?
[ Voor 18% gewijzigd door BTBoy op 17-11-2015 21:11 ]
Heb hetzelfde probleem, als lte eenmaal is weggevallen moet ik mijn OPX opnieuw opstarten anders komt het niet meer terug. Uitermate vervelend. Ik heb de apn instellingen meerdere malen opnieuw verzonden en ingesteld maar het werkt niet. Ook alle andere instellingen geprobeerd maar niks werkt. Samen met de teleurstellende batterylife (4uur sot) en het feit dat ik 20 sec muziek kan luisteren op mijn carkit voordat hij er mee op houdt heb ik geen fijn gevoel bij dit toestel. Mijn opo beviel me een stuk beter.BTBoy schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 21:05:
Ik heb mijn One plus nu twee weken maar merk laatste paar dagen dat ik problemen heb met 3G/4G ontvangst. Op bepaalde momenten heb ik wel antenne ontvangst, maar verschijnt er geen 3G of LTE icoontje. Als ik dan het dropdown menu bekijk zie ik een uitroepteken staan bij het ontvangst icoontje..
Ik gebruik het meeste 3G/4G als ik in de trein naar de randstad reis, voorheen had ik met mijn HTC One M7 geen enkel probleem hiermee en had ik volledig ontvangst..
Zijn er meer mensen die hetzelfde probleem hebben?
Dan denk ik dat ik Nova maar weer eens uit de la trek. Gelukkig heb ik Prime nog uit de tijd van de 1B Google actie.BTBoy schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 21:09:
[...]
Is mij niet gelukt, homescreen blijft aan de linkerkant altijd, daarom heb ik novalauncher geïnstalleerd.. Persoonlijk vind ik nova fijner vanwege de uitgebreide instelmogelijkheden
Thx voor de reply!
Roses are red, my screen is blue. I may have deleted system32...
wat apps gejnstalleerd, spelletje gespeeld en veel geappt.
Redelijk netjes toch?
[ Voor 5% gewijzigd door Muddy op 17-11-2015 22:19 ]
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [OnePlus X] Het grote accesoires topic
- Levertijden & Prijzen: [OnePlus X] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom roms: [OnePlus X] Rooten & Custom ROM's
- RMA: [OnePlus] RMA & Support