Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand een excell file of pdf file waar alle info omtrent de schepen staan? Is iets gemakkelijker om te bekijken in auto of thuis in de zetel.
Ik ben er nog altijd niet uit welke schip ik erbij ga kopen, ik zoek een military/exploration ship voor het meest solo play. Maar zijn zo veel schepen die ik wil, wou altijd graag de super hornet kopen maar ik denk dat hij niet echt past bij de exploration die ik ook graag zou willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Case_C schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:33:
Dan is het wel interessant welk schip eerder te vliegen is..

De Reliant of de Sabre...
Gezien de sabre in sq42 zit verwacht ik stiekem dat ze er al een stuk verder mee zijn. Maar dat Is meer wishfull thinking

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 08:56
Iemand vroeg op Reddit om het achtergrond plaatje op de webpagina van Squadron 42. Die had ik aangeleverd, maar een andere Redditor besloot daar wat Photoshop© op los te laten. :')

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xc0jEHH.jpg
spoiler:
Voor wie het niet door heeft: dat is Derek Smart als Godzilla

[ Voor 9% gewijzigd door Snoz Lombardo op 12-10-2015 11:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:31
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:33:
Weet er iemand een excell file of pdf file waar alle info omtrent de schepen staan? Is iets gemakkelijker om te bekijken in auto of thuis in de zetel.
Ik ben er nog altijd niet uit welke schip ik erbij ga kopen, ik zoek een military/exploration ship voor het meest solo play. Maar zijn zo veel schepen die ik wil, wou altijd graag de super hornet kopen maar ik denk dat hij niet echt past bij de exploration die ik ook graag zou willen doen.
Voor de voortgang van schepen:
https://docs.google.com/s...HyUJU/edit#gid=2144418183

Deze site is ook erg goed voor het bekijken van de schepen in 3d met stats erbij:
[Best choice :P ] http://starcitizendatapad.com/

Hier nog een leuke met veel data:
https://onedrive.live.com...&authkey=!AJ8PpCMxv92nFak

En als je een Explorer zoekt, is de Freelancer DUR volgens mij nog goedkoper dan een super-hornet. Maar wel een redelijk prijzig schip. Anders kan je natuurlijk in een 315p starten, waarvan er ook nog een rework in de maak is.
Bornhald schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:35:
[...]

Gezien de sabre in sq42 zit verwacht ik stiekem dat ze er al een stuk verder mee zijn. Maar dat Is meer wishfull thinking
Heb er ook wel hoop op, hoewel... heb de Reliant wel en de Sabre niet :+

[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 12-10-2015 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:33:
Ik zou eens kijken naar de 315p dat Is een exploration ship. Niet super sterk in combat maar ook niet verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Bornhald, doe eens je icoontje terug :( je maakt me bang

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
Torrie844 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:40:
Bornhald, doe eens je icoontje terug :( je maakt me bang
IS de schuld van Cygnitr0n _/-\o_ , hij heeft die coole banner gemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018

Goede vraag. Ik gok de Sabre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 17:07
Fisher schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:56:
[...]

Goede vraag. Ik gok de Sabre.
Zou ik niet erg vinden... er vanuit gaande dat het niet 6 maanden duurt alsnog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Snoz Lombardo schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:35:
Iemand vroeg op Reddit om het achtergrond plaatje op de webpagina van Squadron 42. Die had ik aangeleverd, maar een andere Redditor besloot daar wat Photoshop© op los te laten. :')

[afbeelding]
spoiler:
Voor wie het niet door heeft: dat is Derek Smart als Godzilla
spoiler:
DickSmallZilla

je zou het plaatje ook op reddit moeten zetten zijn vast wel meer mensen die het kunnen waarderen..:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Case_C schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:28:
[...]

De /s staat voor sarcasme ;) , Andrew loopt al behoorlijk lang mee in dit topic hoor :P .

Ook leuk om te weten dat ze de gameplay gewoon op een high-end card draaiden:
https://www.reddit.com/r/...izen_con_was_rendered_on/
In dat geval trek ik mijn opmerking in en bied ik mijn excuses aan.

Ik ben een groot voorstander van een gezonde discussie en geloof dat iedereen recht heeft op zijn mening.
Echter heb ik wel een grote hekel aan mensen die klakkeloos, zonder onderzoek en reflectie, zomaar dingen gaan roepen.

We hebben dit de laatste maanden vaak genoeg gezien en het was even genoeg voor mij.

Dit was dus niet het geval bij Andrew, nogmaals mijn excuses. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-09 16:09
Bornhald schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:35:
[...]

Ohja?
Oraijon schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:30:
Hmmm... random andere gedachte...

Volgens mij was het altijd zo dat je concept sale had, dan 6 maanden later ongeveer zou het ship in de hangar zitten en nogmaals 6 maanden later is de boel flyable. Bij de concept sale van de Reliant zeiden ze dat deze wss sneller in hangar en flyable zou zijn dan we zouden denken. Maar we zitten inmiddels alsnog bijna op 5 maanden zonder nieuws :P

Iemand een idee wat er met dat idee is gebeurd?
Volgens mij stond er een stukje over de Reliant in de laatste monthly report.

Ik verwacht de Reliant, kunnen ze weer een Starter Package op de site erbij zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Misschien dat je 'm krijgt om te 'testen' voor de UEE? En dan blijkt het een geweldig schip te zijn :P .

Maar het is zeker niet zeker, hoewel hij 99% zeker uit de keuken van Manchester komt.
[...]
Ik verwacht de Reliant, kunnen ze weer een Starter Package op de site erbij zetten.
Zou wel mooi zijn, kan ik m'n Alpha of Aurora er naar omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:07:
[...]

Ik ben een groot voorstander van een gezonde discussie en geloof dat iedereen recht heeft op zijn mening.
Echter heb ik wel een grote hekel aan mensen die klakkeloos, zonder onderzoek en reflectie, zomaar dingen gaan roepen.

We hebben dit de laatste maanden vaak genoeg gezien en het was even genoeg voor mij.

It takes a big man to apologize! +1

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:07:
[...]

Geen probleem hoor. Ik zag dat Case_C je al op de "/s" had gewezen daarom dat ik er niet meer op reageerde. ;)

Ook ik wou Derek Smart eerst negeren maar als je ziet dat er toch wel wat mensen (inclusief The Escapist magazine) in zijn verhalen geloven vind ik dat we de mensen moeten informeren door ieder gemaakt punt af te breken met feiten.
Daarom dus het sarcastisch bericht met de link naar zijn "60-90 dagen" verhaal dat niet kan kloppen als je ziet wat voor inkomsten ze binnenharken. Oktober is trouwens "ieder jaar" een recordmaand dus dat was te verwachten. De "Anniversary Sale" komt er trouwens nog aan (tenzij ze dit dit jaar niet meer doen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23
Snoz Lombardo schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:43:
Hierbij nog een kleine serie foto's van mijn bezoek aan CitizenCon (klik voor groot).

Zaterdag om 10:30 aangekomen op de luchthaven in Manchester, daar gelijk een taxi gepakt richting het centrum. Wat biertjes gepakt, wat gegeten, beetje geshopt.

Manchester (vol met rugby fans)
[afbeelding]

Rond 15:00 de taxi gepakt richting luchthaven Uitgestapt bij The Romper, een café op een paar miuten afstand lopen van de event locatie. Op Reddit was dit café genoemd als meeting point voor CitizenCon attendees en het zat er inderdaad bomvol. Daar twee biertjes gedronken en toen richting event locatie gelopen.

Sandi Gardiner en die (redelijk awkward) support dame van Foundry 42 stonden in de hal bij binnenkomst. Ticket gescand en toen kwamen we aan in de grote hangar waar natuurlijk de Concorde stond opgesteld.

Ik kreeg (in tegenstelling tot Tylocke) een groen Squadron 42 tasje met goodies, maar geen Concorde tour ticket. Direct daarna stond het buffet, die viel mij overigens wat tegen.

Buffet bij binnenkomst
[afbeelding]

Concorde
[afbeelding]

Onder de Concorde
[afbeelding]

Concorde engine
[afbeelding]

It's happening!
[afbeelding]

De eventlocatie was dus erg tof onder zo'n vliegtuig en de opstelling van de schermen en stoelen was erg prettig. Ik ben ook op het GamesCom event geweest vorig jaar en dat was gewoon een podium waarbij iedereen daarvoor moest staan. Dit was een stuk rustiger en comfortabeler.

Over het event zelf hoef ik denk ik weinig meer te melden :+

Na 't event zijn we nog even Manchester in gegaan en hebben we weer wat biertjes genuttigd en ons vermaakt met het kijken naar het typisch Britse uitgaansvolk. :P Clubs met lange rijen, vrijwel alle dames hetzelfde gekleed (te kort jurkje en hoge naaldhakken waar 90% niet eens op kon lopen :')).

Lag om 02:00 uur weer in het hotel in bed, de volgende ochtend een stevig Engels ontbijt gehad en om 13:40 (vertraagd tot 14:30) weer naar Schiphol gevlogen.

Volgend jaar CitizenCon in Duitsland? Meer Tweakers mee? :)

Iemand heeft de source quality Twitch stream van het hele event op YouTube gezet.
[video]
Geweldig verhaal. Jij hebt gelukkig nog wel wat van Manchester meegemaakt. Ik heb er erg veel spijt van dat we dit niet ook zo geregeld hadden. Nu was het echt even alleen heen en weer terwijl ik graag ook nog een klein stukje van Manchester had gezien.

Man o man wat gaat dit topic snel. Hype train is in volle vaart en ik ben blij dat ik aan boord zit. Ik voel me wel een beetje schuldig dat ik eigenlijk nog niets nieuws heb gehaald. Maar ik denk dat ik zoveel mogelijk geld ga sparen voor een nieuwe PC als SQ42 uitkomt zodat deze ook meteen PU ready is.

Plan voor mijn schepen tijdens Anniversary Sale:

- Banu MM omsmelten
- Reliant Upgraden naar Banu MM

En tijdens de release van de Herald:
- Drake Herald naar Freelancer DUR
- Mustang Delta naar Drake Herald

Dan hoop ik er voorlopig ook klaar mee te zijn.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

AndrewBourgeois schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:51:
[...]

Geen probleem hoor. Ik zag dat Case_C je al op de "/s" had gewezen daarom dat ik er niet meer op reageerde. ;)

Ook ik wou Derek Smart eerst negeren maar als je ziet dat er toch wel wat mensen (inclusief The Escapist magazine) in zijn verhalen geloven vind ik dat we de mensen moeten informeren door ieder gemaakt punt af te breken met feiten.
Daarom dus het sarcastisch bericht met de link naar zijn "60-90 dagen" verhaal dat niet kan kloppen als je ziet wat voor inkomsten ze binnenharken. Oktober is trouwens "ieder jaar" een recordmaand dus dat was te verwachten. De "Anniversary Sale" komt er trouwens nog aan (tenzij ze dit dit jaar niet meer doen).
Fijn dat alle neuzen dezelfde kant opstaan. ;)

Back to business!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Goedzo dame/s :p

Had de sarc ook niet door in eerste instantie.

@born ik zal wel meer banners voor je maken. Nog wensen qua schepen? Anders ff via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ook mooie lore met betrekking tot de vijandigheid van de Vanduul tegen de UEE

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gptO91M.png

[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 12-10-2015 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:31:
Ook mooie lore met betrekking tot de vijandigheid van de Vanduul tegen de UEE

[afbeelding]
Ik zag 'm ook vorobij komen op Reddit maar ik snap 'm denk ik niet helemaal. Waarom zou de Vanduul boos op de UEE worden hierover? Het was een Banu world, wellicht mislukt terraforming project waarna ze weggingen en de UEE de boel innam. Zouden dan niet eerder de Banu boos worden op de UEE? Wat heeft de Vanduul met die planeet te maken? Strategische ligging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Snoz Lombardo schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:44:
[...]

Ik zag 'm ook vorobij komen op Reddit maar ik snap 'm denk ik niet helemaal. Waarom zou de Vanduul boos op de UEE worden hierover? Het was een Banu world, wellicht mislukt terraforming project waarna ze weggingen en de UEE de boel innam. Zouden dan niet eerder de Banu boos worden op de UEE? Wat heeft de Vanduul met die planeet te maken? Strategische ligging?
We weten natuurlijk niet zoveel over de Vanduul, goed mogelijk dat die planeet een speciale waarde heeft voor de Vanduul. Waardoor de Banu de planeet na terra-forming met rust lieten.

Vanduul ziet UEE/mensen op de planeet en zijn daarom boos :P ?

Nou Mabok, misschien een leuke reference voor 't GoT HQ? :P
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/b66i2056vjknnr/source/Atro-Armada-Building-V2-00000002.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Case_C op 12-10-2015 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:46:
[...]

We weten natuurlijk niet zoveel over de Vanduul, goed mogelijk dat die planeet een speciale waarde heeft voor de Vanduul. Waardoor de Banu de planeet na terra-forming met rust lieten.

Vanduul ziet UEE/mensen op de planeet en zijn daarom boos :P ?
concpiracy theory :)

Misschien wilden de Banu zelf de planeet wel hebben maar heeft de UEE het gewoon ingenomen en hebben de banu een van hun slave volkeren ingezet om oorlog te voeren met de mensen zonder dat de Banu zelf hun handen vuil maken en dus lucratieve deals met de UEE mislopen.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
zouden we vandaag de 1 miljoen backers halen? :)

STAR CITIZENS
997,491

ik denk wel dat het deze week gaat gebeuren, ik denk dat de namen bij citicencon wel wat twijfelaars over de streep zal trekken

Ik vraag me ook af of ze de mensen die een refund hebben aangevraagd aftrekken van het aantal citizens.

[ Voor 44% gewijzigd door Bornhald op 12-10-2015 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-10 00:12
Nope, doen ze niet, want die teller is puur het aantal bestaande accounts. Het zijn dus niet allemaal backers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
heggico schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:36:
Nope, doen ze niet, want die teller is puur het aantal bestaande accounts. Het zijn dus niet allemaal backers :+
Ik dacht dat je ook wat gekocht moest hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Bornhald schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:44:
[...]

Er waren eerst zijn 2 tellers. Citizens (Registreerde Accounts) en UEE Fleet (Aantal Backers/Game Packages)
Maar de tweede teller is een tijdje terug weggehaald.

EDIT: Oh hij is nog wel,

[ Voor 6% gewijzigd door Facerafter op 12-10-2015 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:44:
[...]

Opzich wel logisch als het 'backers' heten :P .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
heggico schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:36:
Er staan inderdaad 2 tellers op de homepage (onderaan):
997,580 Active Citizen = aantal accounts.
765,773 = accounts met een package (denk ik).

Ik vraag mij af hoeveel accounts er zijn met enkel een schip (= mensen die dachten dat ze met een los schip 't spel in 2016 zullen kunnen spelen? :P ).

[ Voor 7% gewijzigd door AndrewBourgeois op 12-10-2015 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aardig artikel op Australische Kotaku over de effect van haatcampagnes en Sandi's speech
http://www.kotaku.com.au/...deeply-emotional-project/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

AndrewBourgeois schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:45:
[...]

Er staan inderdaad 2 tellers op de homepage (onderaan):
997,580 Active Citizen = aantal accounts.
765,773 = accounts met een package (denk ik).

Ik vraag mij af hoeveel accounts er zijn met enkel een schip (= mensen die dachten dat ze met een los schip 't spel in 2016 zullen kunnen spelen? :P ).
Ik heb het spel alleen op kickstarter gebacked, laagste tier met scheepie.
Ik sta verstelt van de bedragen die mensen spenderen, terwijl het spel nog niet eens uit is.
Maar iedereen is daar vrij in en wat voor mij een heel bedrag is, is voor anderen misschien peanuts.
Ik zie wel wanneer het uitkomt, heb het 1 keer geïnstalleerd toen de eerste speelbare module uitkwam.
Nu lurk ik hier in het forum totdat er een speelbaar geheel ligt.

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarlian
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-01 16:50
WillemAtHome schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:15:
[...]
Ik sta verstelt van de bedragen die mensen spenderen, terwijl het spel nog niet eens uit is.
Maar iedereen is daar vrij in en wat voor mij een heel bedrag is, is voor anderen misschien peanuts.
Ik zie wel wanneer het uitkomt, heb het 1 keer geïnstalleerd toen de eerste speelbare module uitkwam.
Eens. Ik wilde backen maar toen waren alle subgoals al gehaald. Toen men vervolgens met de meest bizarre subdoelen aankwam dacht ik; laat het eerst maar eens zien, dan kan ik altijd nog kopen. Nu ik mensen al hele plannen van aanpak zie schrijven over welk schip voor wanneer, welk pakket welke upgrades en weet ik veel dan moet ik altijd denken aan de World of Warcraft lingo die op een geveven moment ontstond. Dat is best grappig te horen als je je beperkt tot de rode draad en geen idee hebt waar het over gaat. Ik ben in ieder geval blij dat men weer een stap voorwaarts heeft laten zien, en ik vind de filmpjes erg vet om te zien maar ik blijf toch voorzichtig positief. ;-)

Wat ik me afvroeg; Ik begreep dat er een GOT factie is opgezet. Is daar nog plek rond launch voor non kickstart backers (of nog later)?

"Never argue with a fool. He will only drag you down to his level and beat you on experience."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Jarlian schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:35:
[...]

Eens. Ik wilde backen maar toen waren alle subgoals al gehaald. Toen men vervolgens met de meest bizarre subdoelen aankwam dacht ik; laat het eerst maar eens zien, dan kan ik altijd nog kopen. Nu ik mensen al hele plannen van aanpak zie schrijven over welk schip voor wanneer, welk pakket welke upgrades en weet ik veel dan moet ik altijd denken aan de World of Warcraft lingo die op een geveven moment ontstond. Dat is best grappig te horen als je je beperkt tot de rode draad en geen idee hebt waar het over gaat. Ik ben in ieder geval blij dat men weer een stap voorwaarts heeft laten zien, en ik vind de filmpjes erg vet om te zien maar ik blijf toch voorzichtig positief. ;-)

Wat ik me afvroeg; Ik begreep dat er een GOT factie is opgezet. Is daar nog plek rond launch voor non kickstart backers (of nog later)?
In de openingspost staat wat over de 2 aan Tweakers gelinkte organisaties. :) Overigens denk ik dat nog niet eens de helft van hier echt gebacked heeft sinds Kickstarter, dus lijkt me niet dat er een probleem is als je er nu of pas bij launch bij wilt. :)

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
[...]

Dat is volgens mij ook gewoon de beste manier om dit spel te benaderen. Al die gekke pakketten zijn volledig overbodig om het spel te kunnen spelen. Zelf toch voor een paar schepen "het schip ingegaan" :+ , maar daardoor is die Crowdfunding ook zo succesvol. Nu hopen dat we binnenkort in Star Citizen Alpha de multicrew eens kunnen gaan testen :) .
[...]
Gathering of Tweakers Incorporated, maar dat staat verder ook in m'n signature. En ja die "organisatie/clan" is gewoon open voor inschrijving ook al kom je er pas bij wanneer de game live gaat. (Date TBD :X ) We hebben niet echt een max aantal leden wat we aankunnen, dus dat zal geen probleem vormen.

En voor het piraten-werk kan je je bij SKIR (Bornhald) melden als de tijd daar is.

Verder is het niet meer dan logisch dat je zou wachten tot ze eindelijk iets concreets leveren. Die alpha's zijn grappig, maar pas bij Squadron 42 of die samenvoeging van Multicrew en FPS gaat het interessant worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
[...]

Helemaal niets mis mee om gewoon de game alleen te backen. Dat is tenslotte wat we willen zien. Dat mensen er nog meer tegenaan gooien is natuurlijk een persoonlijke keuze. Persoonlijk ben ik blij met iedereen die backed en het maakt mij dan niet uit met hoeveel *O* Ik adviseer over het algemeen ook altijd nieuwe mensen om echt alleen maar te beginnen met de starter packages. Er is gewoon geen reden om meer te kopen dan dat tenzij je het echt zelf wil.

Disclaimer: En ja ik ben ook een van die mafketels die al veel te veel geld hierin gestopt heeft ;) Iets wat ik niet had gedaan als ik niet in de visie van Chris Roberts zou geloven.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Tylocke schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:50:
[...]

Helemaal niets mis mee om gewoon de game alleen te backen. Dat is tenslotte wat we willen zien. Dat mensen er nog meer tegenaan gooien is natuurlijk een persoonlijke keuze. Persoonlijk ben ik blij met iedereen die backed en het maakt mij dan niet uit met hoeveel *O* Ik adviseer over het algemeen ook altijd nieuwe mensen om echt alleen maar te beginnen met de starter packages. Er is gewoon geen reden om meer te kopen dan dat tenzij je het echt zelf wil.

Disclaimer: En ja ik ben ook een van die mafketels die al veel te veel geld hierin gestopt heeft ;) Iets wat ik niet had gedaan als ik niet in de visie van Chris Roberts zou geloven.
Inderdaad. Mochten mensen dan zelf nog meer erin willen steken, zijn ze daar vrij in. Verder is het gewoon handig om met een goedkope package te beginnen om in ieder geval wel weer wat geld te besparen op het spel - aannemend dat de volledige game uiteindelijk toch zo rond de €60 kan gaan kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
[...]

Ik zou zeggen zit het allemaal lekker uit, en wanneer het spel er eindelijk is koop je een starters pakketje en kan je gelijk met ons alles mee beleven. Kan je kiezen wat je wil gaan doen en evt switchen tussen orgs. :)
Welke schipe en strategie is nu nog theorycrafting, dat opzicht vind ik wel een van de leuke dingen aan veel spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarlian
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-01 16:50
Bedankt voor jullie snelle reacties! Ik w8 nog even af waar ik me bij aansluit. Slecht zijn lijkt me ook best geinig, maar het moet wel goed winstgevend zijn haha. Ik denk ook dat je de game wat beter onder de knie krijgt met verkennen en traden dus wat dat betreft spreekt GoTinc me ook zeker aan!

Niks mis mee om mafketel te zijn overigens. Erkennen is al de halve oplossing voor je probleem toch? ;-) Vooralsnog wacht ik het rustig af. Ik gok nog wel één of twee jaar ofzo? ;-)

"Never argue with a fool. He will only drag you down to his level and beat you on experience."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas1978
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:34
Vandaag zat ik te denken, zouden er geen mining modules gemaakt kunnen worden voor de Endevour?
Je kan natuurlijk een hanger eronder hangen met 4 grote bemande mining drones, als er dan een ore refinery module en of een soort ore cargo/scanning module zou zijn, is dat natuurlijk een perfect schip om in deep space, in unexplored enviroments rare ore te gaan zoeken lijkt mij? Of is deze gedachten te ver gezocht en zoek ik nu een reden om het schip te kopen.:)

Mijn huidige vlootje schepen van klein naar groot:
Reliant - lti
Hull a - lti
Hull b - lti
315p - lti
Avenger - 3mnd.
Starfarer gemini - LTI
Banu merchantman - 2yr wil ik graag omzetten naar lti via ccu en smelt.
Orion - LTI

Ik ben dus voornamelijk industrieel bezig. Met uiteindelijk als doel grote self sustaining mining operations in de PU te organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Bas1978 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:55:
Vandaag zat ik te denken, zouden er geen mining modules gemaakt kunnen worden voor de Endevour?
Je kan natuurlijk een hanger eronder hangen met 4 grote bemande mining drones, als er dan een ore refinery module en of een soort ore cargo/scanning module zou zijn, is dat natuurlijk een perfect schip om in deep space, in unexplored enviroments rare ore te gaan zoeken lijkt mij? Of is deze gedachten te ver gezocht en zoek ik nu een reden om het schip te kopen.:)

Mijn huidige vlootje schepen van klein naar groot:
Reliant - lti
Hull a - lti
Hull b - lti
315p - lti
Avenger - 3mnd.
Starfarer gemini - LTI
Banu merchantman - 2yr wil ik graag omzetten naar lti via ccu en smelt.
Orion - LTI

Ik ben dus voornamelijk industrieel bezig. Met uiteindelijk als doel grote self sustaining mining operations in de PU te organiseren.
Er komt onder andere ook nog een defense module, dus ik neem aan dat er ook nog wel een mining module en andere modules zullen komen uiteindelijk. :)

Mooie vloot trouwens :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
siriouz schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:56:
[...]

Er komt onder andere ook nog een defense module, dus ik neem aan dat er ook nog wel een mining module en andere modules zullen komen uiteindelijk. :)

Mooie vloot trouwens :9~
Mij lijkt het dan weer logischer dat er een refinery op zou komen. Wellicht met een kleinere miner erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:57:
[...]

Mij lijkt het dan weer logischer dat er een refinery op zou komen. Wellicht met een kleinere miner erbij?
mining drones als iets wat je kan kopen met een refinery. Zeg maar een orion maar dan meer modulair..
zou wel leuk zijn imo
Jarlian schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:55:
Bedankt voor jullie snelle reacties! Ik w8 nog even af waar ik me bij aansluit. Slecht zijn lijkt me ook best geinig, maar het moet wel goed winstgevend zijn haha. Ik denk ook dat je de game wat beter onder de knie krijgt met verkennen en traden dus wat dat betreft spreekt GoTinc me ook zeker aan!

Niks mis mee om mafketel te zijn overigens. Erkennen is al de halve oplossing voor je probleem toch? ;-) Vooralsnog wacht ik het rustig af. Ik gok nog wel één of twee jaar ofzo? ;-)
van daar dat het volgens mij wel te combineren is met mercenary werk. Ik ben het volledig met je eens dat piracy wel winstgevend moet zijn.
Daarnaast kan je, met de juiste contacten, je vrijer bewegen in de meer lawless area's als piraat en daar dus ook transport missies etc doen. die gestolen goederen verplaatsen zichzelf niet naar de markt.

[ Voor 57% gewijzigd door Bornhald op 12-10-2015 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
  • Laatst online: 05-09 13:48
Case_C schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:57:
[...]

Ik hoop eigenlijk dat er niet al te veel meer bij komt voor de Endeavour. Vind em zelf op heg moment al zeer veelzijdig en als je er nu ook nog mining op gaat gooien wordt het misschien wel wat te gek. Er moeten natuurlijk ook wat rollen overblijven voor andere schepen :P

Dan bedoel ik dus dat meer science best is, maar hele nieuwe rollen kan wat te veel zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Thisuren op 12-10-2015 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Thisuren schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:00:
[...]

Ik hoop eigenlijk dat er niet al te veel meer bij komt voor de Endeavour. Vind em zelf op heg moment al zeer veelzijdig en als je er nu ook nog mining op gaat gooien wordt het misschien wel wat te gek. Er moeten natuurlijk ook wat rollen overblijven voor andere schepen :P
Niet te vergeten dat als het goed is, er nog heel wat mogelijkheden aan modules bij komen die ingame te maken zijn - als het goed is veel meer dan wat er kant-en-klaar te koop is/zal komen in pledgestore. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Nog een ship buyer's guide voor de twijfelaars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Thisuren schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:00:
[...]

Dan bedoel ik dus dat meer science best is, maar hele nieuwe rollen kan wat te veel zijn.
En nog gefeliciteerd Thisuren :) , wellicht nog 1.3 voor je verjaardag vandaag? Wat denk jij? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Case_C schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:54:
[...]

En nog gefeliciteerd Thisuren :) , wellicht nog 1.3 voor je verjaardag vandaag? Wat denk jij? :P
Thanks :D En hopelijk wel, maar kan het dan toch nog niet spelen :( Anyway, heb mezelf al een Sabre gegeven (door te melten, dus telt half :P )

Owjah, en deze ben ik ook wel benieuwd naar.. Die CitCon demo was toch een beetje haperig op sommige punten :P

[ Voor 23% gewijzigd door Thisuren op 12-10-2015 17:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siriouz
Heerlijk zo'n moment waarop je onverwachts ff zou wensen dat je de Sabre niet gekocht had... |:( Vannacht hebben ze geprobeerd m'n brommer te jatten, stuurslot is eruit gerost dus dat wordt ook weer een dikke rekening... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
siriouz schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:57:
Heerlijk zo'n moment waarop je onverwachts ff zou wensen dat je de Sabre niet gekocht had... |:( Vannacht hebben ze geprobeerd m'n brommer te jatten, stuurslot is eruit gerost dus dat wordt ook weer een dikke rekening... :(
Bah! Ik ken het.. mijn wakeboard gister gebroken, zit weer 450 euro aan te komen en net een nieuw systeem gehaald 8)7 |:(

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Thisuren schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:08:
[...]

Thanks :D En hopelijk wel, maar kan het dan toch nog niet spelen :( Anyway, heb mezelf al een Sabre gegeven (door te melten, dus telt half :P )

Owjah, en deze ben ik ook wel benieuwd naar.. Die CitCon demo was toch een beetje haperig op sommige punten :P
Gefeliciteerd!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
[...]

inderdaad gefeliciteerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
[...]

Gefeliciteerd! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
[...]

Gefeliciteerd en dat is een mooi cadeau!

Wordt 1.3 nu deze week verwacht trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt bij jullie nog de launcher?. Hier doet hij helemaal niets meer..
Je ziet hem opstarten maar er gebeurt daarna niets.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 18:52:
Vals alarm duurde een aantal minuten en starten toen gewoon door.. En geen update aan het download..
Haha bij mij hetzelfde.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2015 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vals alarm duurde een aantal minuten en starten toen gewoon door.. En geen update aan het download..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 18:49:
Werkt bij jullie nog de launcher?. Hier doet hij helemaal niets meer..
Je ziet hem opstarten maar er gebeurt daarna niets.??
Hij doet het gewoon voor mij.
Tylocke schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 18:39:
[...]

Er is geen datum gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Deze week toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/s Dus volgende maand? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
[...]

Gefeliciteerd!

In other news: HYPE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vonden jullie van de toespraak van Sandy?
Jammer dat ze het zich zo aantrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 19:05:
Denk dat dat vanzelf gaat als je zo getarget wordt. Belangrijker vind ik dat ze sterk genoeg is om haar niet teveel te laten beinvloeden en nog lekker in het zadel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 19:05:
Aan een kant jammer, maar ik vind het wel goed dat het is een keer zichtbaar is wat zo'n slander campagne aanricht. In het social media tijdperk ben je wel echt exposed als je aan een high profile project werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Tylocke schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 18:39:
[...]

Oraijon schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 19:01:
[...]

Gefeliciteerd!

In other news: HYPE!
Hartelijk bedankt allemaal :D

Nog een paar prachtige screens van GamerSyde.

Vooral deze:
Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_star_citizen-29900-2615_0008.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Thisuren op 12-10-2015 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Gefeliciteerd Thisuren!

Ontopic:
Trouwens, net mijn order gecancelled voor de I5-6600k. Kon een I5-4690K krijgen voor 120 euro dus scheelt een hoop! Iets minder future proof, maar scheelt nu 130 euro!

Nu dus een nieuw schippie uitzoeken :D

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Torrie844
DS youtube :O kinderachtig!

En zijn hele live stream tijdens citcon

SNAFU schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 19:52:
[...]

Ik vind het nog wel vermakelijk eigenlijk....en knap in elkaar gezet. :X
Moet je nagaan...IEMAND heeft dus door uren(?) gezever van DS heen moeten lijden om dit te maken.
DAT is pas toewijding! 8)
Ik vind het ook geniaal hoor :p

[ Voor 55% gewijzigd door Torrie844 op 12-10-2015 19:53 ]

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
Ik vind het nog wel vermakelijk eigenlijk....en knap in elkaar gezet. :X
Moet je nagaan...IEMAND heeft dus door uren(?) gezever van DS heen moeten lijden om dit te maken.
DAT is pas toewijding! 8)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Torrie844 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 19:47:
DS youtube :O kinderachtig!

En zijn hele live stream tijdens citcon

[...]

Ik vind het ook geniaal hoor :p
mooi filmpje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Commlink voor deze week :)

Monday, October 12th
- [1500 PDT / 2200 UTC] 10 for the Designers: Episode 06

Tuesday, October 13th
- Jump Point Rerun

Wednesday, October 14th
- Star Map Q&A (https://forums.robertsspa...ssion/289484/q-a-star-map)
- Vault Update

Thursday, October 15th
- [1200 PDT / 1900 UTC] Around the Verse: Episode 2.03

Friday, October 16th
- [1100 PDT / 1800 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity
- FPS Update Week of October 16th
- Q&A Post: Aegis Sabre (https://forums.robertsspa...on/289479/q-a-aegis-sabre)

Redelijk rustig weekje dus, post-citcon. Wel benieuwd naar de QA voor de Star Map en de Sabre. En natuurlijk AtV, welke gast we daar te zien gaan krijgen? Iemand van buiten CIG of Erin Roberts over de veranderingen binnen CIG?

En dat filmpje :') , is dat niet gewoon direct geknipt uit z'n stream. Een man met de kwaliteiten van DS kan toch ook rappen :+ .

[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 12-10-2015 20:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torrie844
Even jongens!

Check deze

Vanaf 2:10, acteur die het over SC heeft :D

Die CR is ook belachelijk slim he. Die miljoenencast gaat hij er zo uitverdienen nu overal op internet filmpjes over bekende acteurs staan met Star citizen!

Kleine update trouwens,
Star Citizens
998,786

Ik gok dat ik morgenvroeg wakker zal worden met 1 miljoen!

[ Voor 49% gewijzigd door Torrie844 op 12-10-2015 20:59 ]

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
Torrie844 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 20:11:
Even jongens!

Check deze

[video]
Vanaf 2:10, acteur die het over SC heeft :D

Die CR is ook belachelijk slim he. Die miljoenencast gaat hij er zo uitverdienen nu overal op internet filmpjes over bekende acteurs staan met Star citizen!
Hoera! Een video die niet over een internet troll gaat ;) . Het was mooi om te horen hoe enthousiast hij over zijn rol was. Helaas is het in het filmwereldje wel zo dat ze ALTIJD enthousiast zijn over hun laatste projecten dus het is een beetje lastig oordelen nog. Maar weer een naam van een karakter in SQ42 bekend. Nice find!

Iemand op YouTube riep iets over SQ42 Game of Thrones in space zou zijn. Mooie quote zou dan zijn:

The Verse is dark, and full of Vanduul.

[ Voor 8% gewijzigd door Tylocke op 12-10-2015 20:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:29
Cal Mason! Die ken ik nog van een van de eerste verhalen op de RSI websites. 10 delig verhaal, heel gaaf geschreven....

https://robertsspaceindus...k?series=cassandras-tears

[ Voor 9% gewijzigd door Mythling op 12-10-2015 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mythling schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 20:48:
Cal Mason! Die ken ik nog van een van de eerste verhalen op de RSI websites. 10 delig verhaal, heel gaaf geschreven....

https://robertsspaceindus...k?series=cassandras-tears
Ja vet dat het karakter in SQ42 zit. Toch wel het beste van de korte lore verhalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 17:26

Fordox

00101010

Ik heb die video gekeken van zijn livestream.
op 42:30 tot 44:10 legt hij uit waarom het hem wel gaat lukken, en star citizen niet.

Zijn gehele reden was:
"The visual fidelity is too big, nothing is going to run"

Dusssss we hebben niet genoeg pc kracht? (daarna zegt hij ook over zijn eigen game dat zijn visual fidelity hoger wordt omdat pc's krachtiger zijn later).
Hij roept gewoon een beetje dat SC een te groot concept heeft. Lose argumenten dus, want hij kan niet hard maken waarom zo'n groot concept niet werkt. Hij roept dan letterlijk alleen 'it won't work'

Verder is het gewoon een lachertje hoe hij alles over zijn game onder het hokje 'early access' plaatst.

Wat ik zelf denk:
Hij probeert slechte reclame te maken voor zijn game (want slechte reclame is ook reclame) en hij probeert pageviews te krijgen op zijn blog en daar wss geld van af te verdienen.
Dus stop gewoon naar zijn blog te gaan :p Lees alles via reddit.
(hij heeft eerder gezegd bij die petitie dat je zijn reactie kon lezen op zijn blog... sure :p)

Fuck you Dalek.

Sorry voor de rant, maar dit is de eerste opmerking die ik er echt op maak, omdat ik nu zie wat voor persoon het is en hoe hij antwoord op alle gestelde vragen)

[ Voor 30% gewijzigd door Fordox op 12-10-2015 22:05 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
ik ben de planeet Hyperion tegen gekomen, is in het fora systeem :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aJAw9DU.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Haha Star Citizen op IMDB :P

IMDB: Star Citizen (Video Game 2016)

En nog een half uur interview met Sandi via the Base:
http://radio.starcitizenb...sion-with-sandi-gardiner/

Backers staan bijna op 1 miljoen!
STAR CITIZENS: 999,133

[ Voor 46% gewijzigd door Case_C op 12-10-2015 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Zag 't ja, nice! En dus ook bij alle acteurs op hun IMDB pagina's :)
Backers staan bijna op 1 miljoen!
STAR CITIZENS: 999,133
En 999,183 nu. Groeit met de minuut! Voor morgenochtend 1 miljoen?

[ Voor 29% gewijzigd door Snoz Lombardo op 12-10-2015 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Snoz Lombardo schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 22:39:
[...]

Zag 't ja, nice! En dus ook bij alle acteurs op hun IMDB pagina's :)

[...]

En 999,183 nu. Groeit met de minuut! Voor morgenochtend 1 miljoen?
Denk het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
geef t 2 uurtjes!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Hebben we deze discussie niet twee pagina's terug gehad dat het citizens zijn en niet backers. Backers zit ergens op 770k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Bornhald schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 23:05:
Hebben we deze discussie niet twee pagina's terug gehad dat het citizens zijn en niet backers. Backers zit ergens op 770k
Enne? ;) Elk account is weer een potentiële backer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
siriouz schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 23:15:
[...]

Enne? ;) Elk account is weer een potentiële backer. :)
Ook waar en ik vind het ook mooi om te zie hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 23:20:
[...]

Ook waar en ik vind het ook mooi om te zie hoor :)
STAR CITIZENS
999,437

Gaan ze vandaag niet meer halen. Maar morgen staat de teller zeker op 1.000.000 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Cygnitr0n schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 23:28:
[...]

STAR CITIZENS
999,437

Gaan ze vandaag niet meer halen. Maar morgen staat de teller zeker op 1.000.000 :+
Pfft! tis pas morgen als ik geslapen heb. We gaan het vandaag nog halen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Baby PU komt waarschijnlijk voor Star Marine.
https://twitter.com/bandi...s/653665631410089984?s=09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

HYPE-drive activated! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Het interview met Erin door de base.
http://radio.starcitizenb...ussion-with-erin-roberts/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Watnou hype, ik wil star marine! Lijkt me veel leuker dan de baby pu.

Ik wil online knallen met jullie, niet van punt a naar punt b vliegen met een hyperdrive ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Fordox schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 23:56:

Ik wil online knallen met jullie, niet van punt a naar punt b vliegen met een hyperdrive ;p
Ik vlieg alleen rondjes...
En daarna een paar rondjes vliegen...
en rondjes als je de rondjes nog niet had gevlogen...
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Ik wil alles nu! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Fordox schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 23:56:

Maar dan kan je van punt a naar b vliegen om vervolgens daar iemand neer te knallen. Puniverse voor Star Marine betekend niet dat er geen FPS in de Puniverse zit. Dus wat we hebben gezien op Citizen Con kan dus ook gedaan worden. Tijd om met de Org te gaan spelen in de zandbak; GTA style.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Tylocke schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 00:05:
[...]

Maar dan kan je van punt a naar b vliegen om vervolgens daar iemand neer te knallen. Puniverse voor Star Marine betekend niet dat er geen FPS in de Puniverse zit. Dus wat we hebben gezien op Citizen Con kan dus ook gedaan worden. Tijd om met de Org te gaan spelen in de zandbak; GTA style.
Jullie zijn de vrachtwagen chauffeurs en ik ben de highwayman ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
iets meer dan 250 te gaan voor 1 mil star citizens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Bornhald schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 00:08:
[...]

Jullie zijn de vrachtwagen chauffeurs en ik ben de highwayman ;)
Ik denk dat er best wel wat leuke scenario's te bedenken zijn, waaronder natuurlijk een capture the convoy of misschien zelfs een vip op een retalliator die door een groep gevangen moet worden. Mogelijkheden zijn al bijna eindeloos. Heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Yesss ik heb er wel zin in, maar het bericht komt me meer over dat de baby pu niet naar voren wordt geschoven, maar dat ze nog steeds geen klap verder zijn met sm.

Ik wacht al sinds april, ik wil wat verslavende gameplay, wat arcade enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
en we zijn er hoor :D we hebben de 1 miljoen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Brandonchat schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 01:06:
en we zijn er hoor :D we hebben de 1 miljoen :D
Woooo! HYPE :P

Also, nieuwe 10ftDesigners. Interessantste vraag + antwoord tot nu toe gaat over de npc's en wat je ze zoal kunt laten doen. Zo kan je bijvoorbeeld je hele vloot bemannen met NPC's terwijl jij in je 890J met een whisky en een sigaartje zit te luieren :P

Transcript (korte versie):
  • Xi'an Scout in whitebox. 2x S3 Lasers for sure, with another 2xS2 set maybe. 1x Medium shield. 2x Small Power plants, possibly 4x. 1x Small Jump Drive, so access to all jump points. 270 m/s top speed!!!!! O.o No cargo space similar to the Hornet, it's a fighter.
  • Caterpillar modules will have some order restriction. As for module restriction, TBD right now.
  • Thruster placement, angle, and output are adjustable by CIG. Whitebox model is used for early flight testing to determine how things will behave/fly before moving along the pipeline. If CIG wants to make a cube fly, they can. Borg Cube confirmedTM !
  • Caterpillar Command Module is being designed as a escape pod. Will have limited Quantum travel capability and will be able to dock/undock as determined by the crew.
  • Console interfaces are determined by screen size, console/station use, etc. These can be done before the gameplay ie. EWAR is fully fleshed out.
  • Caterpillar in particular has been designed as "search and rescue" ;) It's been designed to play along with the other Drake ships.
  • Ship masses at the moment are ALL rough masses. Still have to figure out things like material density, thickness, modules installed, and stuff first. Also, cargo will play a big role as well especially when fully ladened with cargo.
  • Caterpillar can not stretch or contract like the Hull series.
  • You can use your spare ships as escort ships with the escort ships filled with NPCs. NPCs will be able to fully crew a ship. COntract system similar to player contracts will be in place for this.

[ Voor 63% gewijzigd door Thisuren op 13-10-2015 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itdinges
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-07 12:19
We have past the 1.000.000 ^.^ (1,000,964 a.t.m.o.t.p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
op naar de 1m backers dan :D
Pagina: 1 ... 9 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.