Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 69 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.245 views

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Case_C schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:11:
[...]

Gelijk weer in je rol :) ,

Zelf een keer een potje meegemaakt waarbij TacticalAdvance ineens voorbijkwam in de chat :P .

Zo'n filmpje helpt overigens wel bij de aanschaf van een Freelancer! :D .
[video]
Shut up and take my money!!

oh wacht, heb er al een :P

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:37
Case_C schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:11:
[...]

Zo'n filmpje helpt overigens wel bij de aanschaf van een Freelancer! :D .
Heeft star citizen trouwens geen indicator waar iemand naar toe gaat? In bijv. War Thunder of elk ander dogfighting spel wat ik gespeeld heb had je dat wel.
van wat ik gezien heb is er nu alleen een pijltje met de richting, maar die veranderd niet op basis van hoe hard iemand gaat?

• Anthor
  • Niet online
afaik niet, maar je hebt wel twee soorten targeting pips die je helpen.

• DoubleYouPee
Anthor schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:28:
afaik niet, maar je hebt wel twee soorten targeting pips die je helpen.
Ja ik snap niet helemaal wat dat vierkantje erachter betekent? Zie 0:24 in de video

• Anthor
  • Niet online
Welk vormpje wat is weet ik niet precies, maar dit kijken helpt:
(vanaf 6:30 ongeveer) YouTube: Star Citizen: Sensitivity Curves & Pips!

edit:
Deze is misschien duidelijker met beeld erbij: YouTube: Star Citizen - PiP Reticle Targeting Modes : Flight Manual

[ Voor 31% gewijzigd door Anthor op 22-12-2015 17:39 ]

• DoubleYouPee
YouTube: Star Citizen - PiP Reticle Targeting Modes : Flight Manual

Aaah.. default off.

Vandaar dat ik zo slecht was :+

• Mr.Zebra
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-12-2021
DoubleYouPee schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 18:12:
Aaah.. default off.

Vandaar dat ik zo slecht was :+
Jup, same here! Ik vond het al zo vreemd...
Tijd om eens te kijken hoe het gaat met die optie aan 8)

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
ReQuiem83 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:58:
[...]

Ik in mijn vanguard met 3 npc Sabres >:)

Vraag is of je de NPC's inclusief schepen huurt of dat je de NPC's schepen uit je eigen fleet moet inzetten ;)
Voor zover ik weet, huur je NPC's om in JOUW schepen te vliegen. ;) Niet hun eigen schepen.

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-12 15:14
siriouz schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 19:18:
[...]

Voor zover ik weet, huur je NPC's om in JOUW schepen te vliegen. ;) Niet hun eigen schepen.
En waarom zou die NPC geen eigen schip hebben? Die zijn er ook gewoon, en kosten waarschijnlijk meer omdat je het schip er ook bij huurt.

MeanGreen schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:58:
Kan iemand uitleggen hoe het zit met die packages als ik nu wil kopen zodat ik volgend jaar Squadron 42 kan spelen? Ze maken het echt onnodig complex.

Maar is die Aurora MR AC Starter nou weer een andere dan de Aurora MR uit het Squadron 42 package? Waarom zou dat package even duur zijn als je dan geen Squadron 42 hebt? :?

Kan aan mij liggen hoor, maar het overzicht is een beetje zoek. :)
Klopt als een bus dat het onnodig onoverzichtelijk is voor nieuwe spelers.

De Squadron 42 preorder (Aurora MR) en Aurora MR AC Starter zijn feitelijk hetzelfde... /me ziet 2 nieuwe reacties verschijnen met waarschijnlijk ook uitleg

Mac en Doubleyoupee leggen het prima uit :) .

Overigens als je gaat backen niet vergeten een random referral te pakken uit de topic start voor 5.000 UEC extra ;) .

[ Voor 83% gewijzigd door Case_C op 22-12-2015 21:08 ]

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-12 10:17
Kan iemand uitleggen hoe het zit met die packages als ik nu wil kopen zodat ik volgend jaar Squadron 42 kan spelen? Ze maken het echt onnodig complex.

De 'Package - Squadron 42 Preorder' geeft dus in ieder geval toegang straks, maar kan ik ook een van de andere 3 ship packages kopen van € 43,65? Daar staat Squadron 42 weer helemaal niet genoemd, maar staat iets over 'Arena commander'.

In feite kan ik voor onder de € 45 uit 5 packages kiezen:
  1. Star Citizen starter (uitverkocht)
  2. Squadron 42 preorder (Aurora MR)
  3. Aurora MR AC Starter
  4. Aurora LN
  5. Mustang Alpha AC Starter
Maar is die Aurora MR AC Starter nou weer een andere dan de Aurora MR uit het Squadron 42 package? Waarom zou dat package even duur zijn als je dan geen Squadron 42 hebt? :?

Verwijderd

Topicstarter

De 'Package - Squadron 42 Preorder' geeft dus in ieder geval toegang straks, maar kan ik ook een van de andere 3 ship packages kopen van € 43,65? Daar staat Squadron 42 weer helemaal niet genoemd, maar staat iets over 'Arena commander'.

3. Aurora MR AC Starter
  4. Aurora LN

Alle 5 packages bevatten Squadron 42. MR Starter en Squadron 42 pre-order zijn precies hetzelfde. Mee eens dat het heel verwarrend is.

Ergens volgend jaar zal Squadron 42 niet meer in een starter package zitten (de SP en de PU zullen los van elkaar worden verkocht), behalve in de Squadron 42 pre order. Daarom wordt er nu al onderscheid gemaakt tussen de 2.

Nu is in ieder geval het goede moment om te kopen, want in 2016 worden de packages duurder door euro exchange rate aanpassing. :)

• DoubleYouPee

3. Aurora MR AC Starter
  4. Aurora LN

Het beste is inderdaad de Star Citizen starter pack.. maar die zijn echt nét uitverkocht... en komen de komende tijd denk ik ook niet meer terug.

Je kan inderdaad een game package kopen, daarbij zit Star Citizen, Squadron 42 en het schip dat bij die package zit.

Je kan ook schepen kopen zonder game package.. dit kan je dus eventueel doen nadat je een gamepackage hebt gekocht.. hoeft overigens niet, je straks alles in-game krijgen.

Overigens lijkt het er op dat vanaf volgend jaar squadron 42 niet meer in game packages zit.. dus bedenk je snel ;).

Bij de Squadron 42 preorder zit ook Star Citizen.. dus het maakt eigenlijk niet uit of je die neemt.. deze is dus eigenlijk hetzelfde als de MR AC starter pack.

De beste/goedkoopste gamepackage is echter deze
https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Aurora-LN

Hetzelfde als bovenstaande packages, alleen is de LN iets beter.

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 07:57
En gebruik als je wilt de random referal van Tweakers.net zodat jij 5k UEC krijgt en diegene die gerefered wordt 1 RP krijgt :D

Star Citizen

• MeanGreen
DoubleYouPee schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:05:
[...]

De beste/goedkoopste gamepackage is echter deze

Hetzelfde als bovenstaande packages, alleen is de LN iets beter.
Kun je dat uitleggen? Ik dacht dat bij de 3 ship packages het meer een kwestie was van meer een ship om mee te handelen of meer richting dogfights.
Jorrie schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:16:
En gebruik als je wilt de random referal van Tweakers.net zodat jij 5k UEC krijgt en diegene die gerefered wordt 1 RP krijgt :D
Ben ik ook van plan ;)

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:54

JanAd

Wind’s howling

Ik heb net m'n 3de recruit binnen.
Gimbals and Guns
Add fire power to your ship with two gimbal mounts and two K&W CF-007 Bulldog repeaters.

Op naar de 5 voor...
Surf and Turf
Upgrade your hangar with a Greycat buggy and a stylish tank filled with exotic fish.

*O*

3. Aurora MR AC Starter
  4. Aurora LN

Zoals de anderen al zeggen. Best eentje kopen voor het nieuwjaar, dan stijgen de prijzen.
Deze wordt het meeste aangeraden aan de starters:

en alvast Welkom! :)

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• DoubleYouPee
MeanGreen schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:24:
[...]

Kun je dat uitleggen? Ik dacht dat bij de 3 ship packages het meer een kwestie was van meer een ship om mee te handelen of meer richting dogfights.
Klopt maar de LN heeft volgens (in vergelijking met de MR) een jump drive en meer plekken om dingen te mounten (wapens en zo).
Daarnaast is de LN als los schip ook 8 euro duurder... dus je krijgt simpelweg meer voor je geld :).
Waarom de prijs hetzelfde is weet ik ook niet 8)7

Verwijderd

Topicstarter
MeanGreen schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:24:
[...]

De LN is door de upgrades een aardig goede dogfighter voor een starterschip en heeft ook nog cargo capacity.

• Case_C
DoubleYouPee schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:28:
[...]

Klopt maar de LN heeft volgens (in vergelijking met de MR) een jump drive en meer plekken om dingen te mounten (wapens en zo).
Daarnaast is de LN als los schip ook 8 euro duurder... dus je krijgt simpelweg meer voor je geld :).
Waarom de prijs hetzelfde is weet ik ook niet 8)7
Hoho, momenteel hebben volgens mij alle starters geen jumpdrive meer. De LN is trager dan een MR, maar heeft meer hardpoints, dus is op de lange baan qua upgrades een beter plan.

Uit laatste RtV volgens mij:
(All) - Will Reliants have a jumpdrive.
The current design for any Starter ships, including the Reliant, would be to start them with just a Quantum Drive installed. This drive can absolutely be upgraded with an attachment into a fully capable Jump Drive. It won’t be a massive time-sink or expenditure, but for Starter Ships, it will be one of the first equipment-hurdles you’ll be overcoming in the full universe.

MeanGreen schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:35:
[...]
Dank, morgen eens verder in verdiepen.

Fijn dat we het eens zijn dat het een complexe onoverzichtelijke zooi is ;)
Het helpt wel als je de development op de voet volgt :+ , maar zelfs dan is het onmogelijk om alles bij te houden!

[ Voor 42% gewijzigd door Case_C op 22-12-2015 21:39 ]

• DoubleYouPee
Case_C schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:29:
[...]

Hoho, momenteel hebben volgens mij alle starters geen jumpdrive meer. De LN is trager dan een MR, maar heeft meer hardpoints, dus is op de lange baan qua upgrades een beter plan.
Oh.. dat is dan veranderd.. of zo :+ heb ook nog niet zo lang SC..

• MeanGreen
Case_C schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:29:
[...]

Dank, morgen eens verder in verdiepen.

Fijn dat we het eens zijn dat het een complexe onoverzichtelijke zooi is ;)

• DoubleYouPee
Belangrijkste is dat je (hopelijk) 2x een gave AAA game hebt voor minder dan de prijs van 1 :Y :+

[ Voor 14% gewijzigd door DoubleYouPee op 22-12-2015 21:38 ]

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
DoubleYouPee schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:37:
Belangrijkste is dat je (hopelijk) 2x een gave AAA game hebt voor minder dan de prijs van 1 :Y :+
3x als je GoT meetelt als beleving!

-

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-12 23:24

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ik was een paar dagen geleden Star Citizen aan het streamen, had net mijn Aurora MR geupgrade naar een Mustang Beta, want #impulseaankopen. Even opgezocht waar je Ground PVP kon doen, dus naar Security Post Kareah, er was helemaal niks te doen daar.

Na wat rond lopen komt er een schip aanvliegen wat ik eigenlijk wilde kapen maar hij ziet me voordat hij uit het schip is dus ik begin maar wat op het schip te knallen, dacht niet dat het iets ging doen aangezien het shields heeft maar het ontploft plots.

Kan iemand mij vertellen wat daar gebeurd is? Lijkt me een bug, zag geen ander schip dat dat had kunnen doen. Ik heb het deel op Youtube geplaatst voor de geïnteresseerden: YouTube: Star Citizen: Machine Gun VS Avenger Stalker, what happened?!

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

• Jorrie
JanAd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:26:
Ik heb net m'n 3de recruit binnen.
Gimbals and Guns
Add fire power to your ship with two gimbal mounts and two K&W CF-007 Bulldog repeaters.

Op naar de 5 voor...
Surf and Turf
Upgrade your hangar with a Greycat buggy and a stylish tank filled with exotic fish.

*O*

[...]

Zoals de anderen al zeggen. Best eentje kopen voor het nieuwjaar, dan stijgen de prijzen.
Deze wordt het meeste aangeraden aan de starters:

en alvast Welkom! :)
Ik wil die fishtank ook :(

Of in ieder geval 1 recruit :+

Star Citizen

• Torrie844
Wahloh schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:58:
Ik was een paar dagen geleden Star Citizen aan het streamen, had net mijn Aurora MR geupgrade naar een Mustang Beta, want #impulseaankopen. Even opgezocht waar je Ground PVP kon doen, dus naar Security Post Kareah, er was helemaal niks te doen daar.

Na wat rond lopen komt er een schip aanvliegen wat ik eigenlijk wilde kapen maar hij ziet me voordat hij uit het schip is dus ik begin maar wat op het schip te knallen, dacht niet dat het iets ging doen aangezien het shields heeft maar het ontploft plots.

Kan iemand mij vertellen wat daar gebeurd is? Lijkt me een bug, zag geen ander schip dat dat had kunnen doen. Ik heb het deel op Youtube geplaatst voor de geïnteresseerden: YouTube: Star Citizen: Machine Gun VS Avenger Stalker, what happened?!
Volgens mij zie je lasers van de rechterkant komen. Was je de enige daar? Anders bug :)

Leuk filmpje!

Ps. 2.1b gaat straks naar PTU (groen licht van zyloh). Net gevraagd aan hem, nieuwe patch zal sowieso PTU zijn. Geen live vandaag

[ Voor 5% gewijzigd door Torrie844 op 22-12-2015 22:44 ]

-

• Jorrie
Fijn, dat word weer downloaden morgen :+

Star Citizen

• Viscerous
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-11 10:56
De lead PIP was oorspronkelijk de default setting. Uiteindelijk hebben ze de lag PIP geadd (die nu standaard is), die ik persoonlijk beter vind, omdat als je de lag PIP optie gebruikt samen met fixed wapens, je je schip automatisch een beetje stuurt naar waar je doelwit zal zijn. Dit maakt (voor mij) strakke achtervolgingen makkelijker.

• DoubleYouPee
Reyde schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:57:
[...]

De lead PIP was oorspronkelijk de default setting. Uiteindelijk hebben ze de lag PIP geadd (die nu standaard is), die ik persoonlijk beter vind, omdat als je de lag PIP optie gebruikt samen met fixed wapens, je je schip automatisch een beetje stuurt naar waar je doelwit zal zijn. Dit maakt (voor mij) strakke achtervolgingen makkelijker.
Ja is misschien handiger... maar dan moet je wel weten dat er een PIP/Lead optie is.. Ik probeerde dus steeds op de PIP indicator te mikken met de crosshair.. snapte al niet waarom die indicator niet constant was. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door DoubleYouPee op 22-12-2015 23:17 ]

• Viscerous
DoubleYouPee schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:16:
[...]

Ja is misschien handiger... maar dan moet je wel weten dat er een PIP/Lead optie is.. Ik probeerde dus steeds op de PIP indicator te mikken met de crosshair.. snapte al niet waarom die indicator niet constant was. 8)7
Die volg ik niet helemaal. Het is wel zo dat het wat misleidend in het opties menu staat. Je gebruikt nu default de lag PIP en dan is er een optie om die te vervangen met een lead PIP als je die aan zet. Beide doen soort van hetzelfde, alleen laat de huidige default optie (lag PIP) precies zien waar je schoten zullen landen, terwijl de lead PIP alleen probeert te voorspellen waar je ongeveer moet schieten wil je je vijand raken. Wat hij dus in de video zegt dat de lead PIP accurater is vind ik eigenlijk niet. Dat zou ik eerder zeggen van de lag PIP omdat je dan altijd precies weet waar je schoten zullen landen.

• DoubleYouPee
Reyde schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:25:
[...]

Die volg ik niet helemaal. Het is wel zo dat het wat misleidend in het opties menu staat. Je gebruikt nu default de lag PIP en dan is er een optie om die te vervangen met een lead PIP als je die aan zet. Beide doen soort van hetzelfde, alleen laat de huidige default optie (lag PIP) precies zien waar je schoten zullen landen, terwijl de lead PIP alleen probeert te voorspellen waar je ongeveer moet schieten wil je je vijand raken. Wat hij dus in de video zegt dat de lead PIP accurater is vind ik eigenlijk niet. Dat zou ik eerder zeggen van de lag PIP omdat je dan altijd precies weet waar je schoten zullen landen.
Ik heb nog nooit een game gespeeld met iets anders dan een PIP lead.. wist ook niet zo dat het zo heette en dat er een lag PIP bestaat.. Ik speelde dus met lag PIP (die default is) met het idee dat het de lead PIP was.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind die lag PIP's wel heel natuurlijk juist, zou het nooit veranderen.

• Torrie844
This is a patch for the 2.1.0 PTU. Please fully restart your client and launcher to ensure your client is updated – your PTU client should show “2.1.0-308554-PTU” as the version. Due to the number of recent fixes to the PTU, it is strongly recommended that players delete their PTU USER folder and verify their files after patching. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Test. Game files can be verified through the launcher, by clicking on the advanced options (Gear icon) and clicking “Verify”. This is particularly important if users encounter any odd character graphical issues or crash on loading. If you don’t see Patch Notes in your launcher, please restart your launcher immediately to update it. At this stage of testing, please refer to the Issue Council for submitting bugs and optimal turn-around time. Feedback and suggestions can please be directed to our forum section. During this initial testing phase, PTU access will be restricted to a invitation-only group of players that we will expand on over time. You can check out the full 2.1.0 PTU notes for more details about the patch and content or our 2.1.0 PTU Known Issues FAQ for bugs we are already aware of.

Contents:

Million Mile High Club is now available on the PTU to those with the eligible badge, however it is not yet possible to join or invite friends and party members inside.

ArcCorp is suffering from several graphic and audio issues that we are already aware of.

Balance/Tweaks:

Gameplay

We have temporarily reactivated the old EVA system while we continue making fixes and improvements to the new, physical EVA.We have reactivated the ability to Decouple ship while in cruise mode.Per R Johnson, it is considered intended functionality.The Covalex Private Investigation mission should now correctly provide multiple endings based on what data the character locates. However “progress” on the mission is still occurring globally, such that one player finding data advances it for all others in Covalex.

Fixes:

Gameplay

Fixed an issue where killing a character as they were entering their cockpit from zero-g would cause the character to spawn in the cockpit.

Ships

Fixed an issue where the Freelancer base could not self destruct.Fixed an issue where ships could collide due to ships spawning onto a landing pad just as another was taking off.

Environment

Fixed an issue where all the NPC’s in the Social Module had solid grey hands.

Technical

Fixed several dedicated server crash.Fixed a game crash that would occur if MobiGlas was open while mission information was updating.Fixed a client crash that would happen when leaving ArcCorp back to the main menu.

User Interface

Fixed an issue where the character would look down slightly when MobiGlas was activated, cutting off portions of the interface.
Weinig grote fixes dus, maar ze hebben nog ongeveer de hele werkdag daar dus ziet er goed uit voor morgen!

-

Verwijderd

Topicstarter
Onverwacht, krijg net een invite voor de PTU. :)

• Torrie844
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2i9gzlg.jpg

Morgen mijn Sabre zien!!!!!! iedereen ptu of build naar live, woohoo

[ Voor 40% gewijzigd door Torrie844 op 23-12-2015 00:34 ]

-

• Viscerous
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 00:08:
Onverwacht, krijg net een invite voor de PTU. :)
Hier ook inderdaad.

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-12 23:24

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Torrie844 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:35:
[...]
Volgens mij zie je lasers van de rechterkant komen. Was je de enige daar? Anders bug :)
Het lijkt er inderdaad op dat er vanuit rechts twee rode lasers komen, dacht alleen te zijn er zijn ook geen andere schepen meer te horen daarna.

Ik moet zeggen dat de community me erg bevalt op het moment, vriendelijke mensen die je graag helpen en zelf ook echt willen dat de game een groot succes wordt. Vannacht nog een leuke encounter gehad met drie man, was wederom gestrand op Kareah toen mijn schip opgeblazen werd en deze drie gasten pikte me op in hun Constellation Andromeda. Er werd me later ook nog gevragen of ik eens een ritje wilde maken. Damn wat is dat een ziek schip!

Natuurlijk alles weer opgenomen want probeer mijn Youtube kanaal ook een beetje op de baan te krijgen dus als je interesse hebt, hier kun je het bekijken: YouTube: Star Citizen: Stranded on Kareah, got a ride in Constellation Andromeda!

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

• LompeLars
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-09-2024
Voor de mensen die een starter pakket willen kopen. Volgens mij komen per uur 10 van die dingen beschikbaar. Dit was een paar dagen geleden tho.Een vriend van me aasde er op en hij was net niet snel genoeg om 1 te kopen, uur later waren er weer 10. Ik weet niet of dat nog steeds zo is, of dat het uberhaupt zo was.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

LompeLars schreef op woensdag 23 december 2015 @ 06:24:
Voor de mensen die een starter pakket willen kopen. Volgens mij komen per uur 10 van die dingen beschikbaar. Dit was een paar dagen geleden tho.Een vriend van me aasde er op en hij was net niet snel genoeg om 1 te kopen, uur later waren er weer 10. Ik weet niet of dat nog steeds zo is, of dat het uberhaupt zo was.
Van't weekend is sowieso alles te koop, dus mogelijk ook weer goedkope starters dan. :)

• LompeLars
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-09-2024
JanAd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 07:18:
[...]

Van't weekend is sowieso alles te koop, dus mogelijk ook weer goedkope starters dan. :)
Ow das mooi. 8)

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
JanAd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 07:18:
[...]

alles behalve de limited number ships, Idris-P, Idris-M, Scythe, 890jump, Javalin en de Glaive :)

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:28:
[...]

alles behalve de limited number ships, Idris-P, Idris-M, Scythe, 890jump, Javalin en de Glaive :)
Je vergeet volgens mij de Phoenix nog ;) .

Maar er is geen garantie dat die starter-packages weer langs gaan komen. Heel goed mogelijk dat er weer zijn, maar ik heb het nergens gelezen.

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:01:
[...]

Je vergeet volgens mij de Phoenix nog ;) .

Maar er is geen garantie dat die starter-packages weer langs gaan komen. Heel goed mogelijk dat er weer zijn, maar ik heb het nergens gelezen.
correct, zowel met Phoenix vergeten als de starter packages. Ik weet ook niet meer zeker of ze het vorig jaar hebben gedaan, volgens mij niet. Volgens mij was het verhaal vorig jaar dat ze de javalin verkochten en dat ze daarom een X aantal packages voor minder aanboden.

Ik zou er dus niet vanuit gaan dat er goedkopere packages zijn, als ze er zijn is het mooi mee genomen, maar reken er dus niet op

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Hebben we de Slave ship Javalin al in GOT.

• Case_C
Fisher schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:45:
Nee niet dat ik weet :P, maar dan moet je wel even de naam 'Slave ship' uitleggen? Heb ik wat gemist in de block-out video?

Fisher schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:50:
[...]
Ik vond het al erg genoeg bij de idris dat je bijna meer dan 10 mensen nodig hebt. Omdat schip enig sinds goed te laten werken. Nu las ik een stukje van Chris dat de Javalin 50 mensen nodig heeft. Hoe krijg je dat voor mekaar. 8)7
Geen idee! :P , die Idris bemannen is uitdaging genoeg. En om 'm dan nog eens efficient te laten zijn gaat ook wat trainings-uren kosten lijkt me.

[ Voor 50% gewijzigd door Case_C op 23-12-2015 10:52 ]

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Bornhald schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:28:
[...]

Idd, 'alles' was een beetje verkeerd uitgedrukt.
Ik had wel begrepen dat 'alles' van wat er tijdens anniversary sale is gepasseerd terug te koop kwam. Dat klopt toch niet? :)

Fisher schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:45:
Dat heb ik ergens gemist precies >:) Slave Ships?

edit @ reactie hieronder: LOL :+

[ Voor 23% gewijzigd door JanAd op 23-12-2015 10:52 ]

• Fisher
Case_C schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:47:
[...]

Nee niet dat ik weet :P, maar dan moet je wel even de naam 'Slave ship' uitleggen? Heb ik wat gemist in de block-out video?
Ik vond het al erg genoeg bij de idris dat je bijna meer dan 10 mensen nodig hebt. Omdat schip enig sinds goed te laten werken. Nu las ik een stukje van Chris dat de Javalin 50 mensen nodig heeft. Hoe krijg je dat voor mekaar. 8)7

• MeanGreen
Meest georganiseerde wat ik heb meegemaakt met 40 spelers in een mmo was raiden in World of Warcraft. Moet bijna wel vergelijkbaar zijn denk ik. Niet te doen met volslagen vreemden of zonder voice chat.

Welke taken zijn er dan zoal? Ik dacht dat je er met wapens bemannen en 1 piloot er wel ongeveer zou zijn?

• Case_C
MeanGreen schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:02:
Meest georganiseerde wat ik heb meegemaakt met 40 spelers in een mmo was raiden in World of Warcraft. Moet bijna wel vergelijkbaar zijn denk ik. Niet te doen met volslagen vreemden of zonder voice chat.

Welke taken zijn er dan zoal? Ik dacht dat je er met wapens bemannen en 1 piloot er wel ongeveer zou zijn?
Engine-room moet bemand zijn, (power distribution) zeker met een berg schilden/wapens een belangrijke taak
Shield-management
Radar/Tracking enemies
Turret-gunners
Onboard Security voor wanneer je geboard word
Navigator
Captain
En dan vergeet ik er vast nog een paar.

Des te groter de schepen, des te minder taken 1 persoon kan uitvoeren. Bij een Idris moet er waarschijnlijk voor elke taak wel een persoon zijn.

Mr.Zebra schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:10:
Klinkt eigenlijk meer als een soort van "complete basis" schip, een carrier ofzo. Zou opzich best mooi zijn om een soort home base te hebben, maar dan moet je hem wel door NPC's kunnen laten runnen ofzo want hoe vaak ga je een hele avond met 50 man op 1 schipje zitten en hoe leuk is dat. En als het al een hele avond is, wat dan met de overige tijden van de dag.
Het zou misschien wel leuk zijn als een instance o.i.d., dat je met 25 man een carrier hebt met wat kleinere schipjes die je kan lanceren en dan een bepaald punt moet veroveren of een raider base moet weg werken.
Dat lijkt me dan wel lachen, maar verder heb ik er niet echt een beeld bij :)
Daarvoor is de Pegasus Carrier :) , die is vorig jaar december bekend gemaakt. En ziet er ondertussen al weer anders uit.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gy73opG.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Case_C op 23-12-2015 11:17 ]

• Mr.Zebra
Klinkt eigenlijk meer als een soort van "complete basis" schip, een carrier ofzo. Zou opzich best mooi zijn om een soort home base te hebben, maar dan moet je hem wel door NPC's kunnen laten runnen ofzo want hoe vaak ga je een hele avond met 50 man op 1 schipje zitten en hoe leuk is dat. En als het al een hele avond is, wat dan met de overige tijden van de dag.
Het zou misschien wel leuk zijn als een instance o.i.d., dat je met 25 man een carrier hebt met wat kleinere schipjes die je kan lanceren en dan een bepaald punt moet veroveren of een raider base moet weg werken.
Dat lijkt me dan wel lachen, maar verder heb ik er niet echt een beeld bij :)

• Fisher

De Javalin heeft soldaten nodig tegen boording. Heeft een hangar voor 4 schepen. Dan de wapen systemen en engineers etc. Het telt snel op.

• Mr.Zebra
Wow, die Pegasus Carrier ziet er wel nice uit :D
Het spel is erg ambitieus dus ik ben benieuwd waar we over een jaar zijn iig :)

• MeanGreen
Case_C schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:06:
[...]

Engine-room moet bemand zijn, (power distribution) zeker met een berg schilden/wapens een belangrijke taak
Shield-management
Radar/Tracking enemies
Turret-gunners
Onboard Security voor wanneer je geboard word
Navigator
Captain
En dan vergeet ik er vast nog een paar.

Des te groter de schepen, des te minder taken 1 persoon kan uitvoeren. Bij een Idris moet er waarschijnlijk voor elke taak wel een persoon zijn.
Ik onderschat de complexiteit van de game simulator een beetje blijkbaar :P Ik stam nog uit de Tie-Fighter tijd waarbij je gewoon met 1 knop de schilden kon verzetten naar voor/achter/beide en dat was het wel.

Hoe moet ik die taken voor me zien dan van shield management of power distribution? Rondrennen door het schip en hier en daar snel op een knopje rammen? Zijn er video's van?

Verwijderd

Topicstarter
MeanGreen schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:24:
[...]

Hoe moet ik die taken voor me zien dan van shield management of power distribution? Rondrennen door het schip en hier en daar snel op een knopje rammen? Zijn er video's van?
Dit is al heel beperkt mogelijk in de huidige Alpha in de Constellation. Het is gewoon een apart scherm voor een aparte speler die met de muis kan schuiven met shield en power waarden.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KRyByM4.png

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
Wat zou de gameplay zijn voor een javelin?

• Bornhald
Eve online heb ik meer samen zien werken. Waar verschillende vloten van meer dan honderd man elk aan het manoeuvreren waren. Kwestie van goede hiërarchie in je voicecom neerzetten.

Naar sc javelin zou je dus captain met de sector leiders en de sector leiders met de mensen in hun sector. En dan hopen dat je geen leeroy ergens hebt zitten . Hoewel dat ook niet zooo veel uitmaakt

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:33:
[...]
Naar sc javelin zou je dus captain met de sector leiders en de sector leiders met de mensen in hun sector. En dan hopen dat je geen leeroy ergens hebt zitten . Hoewel dat ook niet zooo veel uitmaakt
Als de Guns op de Javelin even sterk of sterker zijn dan die op de Freelancer (wat ze waarschijnlijk zijn) Dan gaat een fighter niet binnen 3km van een Javelin komen.

Bornhald schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:36:
Ik had het over je voicecom hiërarchie. Dus ik snap niet echt je commentaar over fighters
Sorry, dat was meer richting de Leeroy :P . Maar je zal vast bedoelen dat die op de Javelin zit? Ik dacht meer aan een grapjas die denk je Javelin denkt te rammen.

[ Voor 37% gewijzigd door Case_C op 23-12-2015 11:38 ]

• Bornhald
Ik had het over je voicecom hiërarchie. Dus ik snap niet echt je commentaar over fighters

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:34:
[...]

Als de Guns op de Javelin even sterk of sterker zijn dan die op de Freelancer (wat ze waarschijnlijk zijn) Dan gaat een fighter niet binnen 3km van een Javelin komen.

[...]

Sorry, dat was meer richting de Leeroy :P . Maar je zal vast bedoelen dat die op de Javelin zit? Ik dacht meer aan een grapjas die denk je Javelin denkt te rammen.
Ik doelde meer op iemand die maar wat doet die hiërarchisch onder iemand anders valt :) Dus die niet luistert en gewoon maar wat doet waardoor hij de zaak verstiert.

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:42:
[...]

Ik doelde meer op iemand die maar wat doet die hiërarchisch onder iemand anders valt :) Dus die niet luistert en gewoon maar wat doet waardoor hij de zaak verstiert.
Ach als je mensen ertussen hebt die hun eigen ding willen doen. Dan geef je die geen positie op een Idris of Javelin.

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-11 23:58
Ben ik de enige die de ambitie van de game wat 'te' vindt? Bedoel ze gooien er van alles nieuw in maar werken nog niet alles fijn af. Beetje onzinnig om van alles nieuw te presenteren terwijl wat je al hebt nog amper compleet is...Snap dat het een alpha is, maar op de huidige rit kan deze game nog jaren in Alpha blijven hangen en dat zou voor mij op een gegeven moment ophouden. Bedoel 50man crew schepen? Zie al voldoende filmpjes dat vliegtuigen waar 1 speler in zit vol zit te glitchen en bugs heeft :P 50 man wordt een bug orgy

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• Bornhald
weszz schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:48:
Ben ik de enige die de ambitie van de game wat 'te' vindt? Bedoel ze gooien er van alles nieuw in maar werken nog niet alles fijn af. Beetje onzinnig om van alles nieuw te presenteren terwijl wat je al hebt nog amper compleet is...Snap dat het een alpha is, maar op de huidige rit kan deze game nog jaren in Alpha blijven hangen en dat zou voor mij op een gegeven moment ophouden. Bedoel 50man crew schepen? Zie al voldoende filmpjes dat vliegtuigen waar 1 speler in zit vol zit te glitchen en bugs heeft :P 50 man wordt een bug orgy
zie http://www.dereksmart.org/
deze troll vind het ook "te"

nu wil ik jou niet vergelijken met deze troll, en er zijn ook zeker meer gematigde mensen die het vinden, maar er is dus wel degelijk een ander spectrum naast de fanboys (waar ik mezelf ook toe reken)

• weszz
Bornhald schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:54:
[...]

zie http://www.dereksmart.org/
deze troll vind het ook "te"

nu wil ik jou niet vergelijken met deze troll, en er zijn ook zeker meer gematigde mensen die het vinden, maar er is dus wel degelijk een ander spectrum naast de fanboys (waar ik mezelf ook toe reken)
Geen haat, bedoel wil de game spelen en schaf hem ook aan. Ik blijf gewoon angstig met een game die nog in alpha zit na 2 jaar. Heb ook mijn miskopen gehad waarvan de ontwikkelaar op een gegeven moment zei ''We need more money to finish the game!' terwijl ze dan al veel meer kregen dan dat ze wilde hebben of ze verdwijnen van de aardkloot met mijn geld :+ Noem het zo'n 'twijfel' die ik maar niet uit kan zetten

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• Case_C
weszz schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:59:
[...]
Geen haat, bedoel wil de game spelen en schaf hem ook aan. Ik blijf gewoon angstig met een game die nog in alpha zit na 2 jaar. Heb ook mijn miskopen gehad waarvan de ontwikkelaar op een gegeven moment zei ''We need more money to finish the game!' terwijl ze dan al veel meer kregen dan dat ze wilde hebben of ze verdwijnen van de aardkloot met mijn geld :+ Noem het zo'n 'twijfel' die ik maar niet uit kan zetten
Maar wees eerlijk een dergelijk spel is ook niet te ontwikkelen van de grond op in 3 jaar. Dat gaat minstens nog 2 jaar duren voor ze met de PU komen. SQ42 gaat wel razend snel, wat geweldig is!

• Bornhald
[...]

Ik begreep je punt, was meer dat ik toevallig net aan het kijken was, en hij is de extreem andere kant dan van de mensen die hier zitten. Ik doelde meer om aan te geven dat er dus een breed spectrum is tussen mensen zoals ik die blind vertrouwen hebben en mensen zoals DS die er absoluut niet in geloven.

Dus nog maals voor de duidelijkheid. Ik wil jou ABSOLUUT niet vergelijken met DS. :+ en je vraag is gewoon legitiem

• Swychblade
Ze zijn al een behoorlijk aantal miljoenen dollars geleden gestopt met het toevoegen van nieuwe dingen. Alles wat je nu ziet is een uitwerking van de visie van Chris die hij al een dik jaar geleden heeft gedeeld met de backers.
Natuurlijk is het erg ambitieus en heel veel ontwikkelwerk is trial and error omdat erg nog geen game is die hetzelfde heeft gedaan op deze schaal.
Dit neemt niet weg dat je gelijk hebt wat betreft de ontwikkelperiode die nog voor ons ligt. Echter de overgrote meerderheid van de backers zijn zich hier van bewust. We verwachten niet binnen een jaar dit spel te kunnen spelen met alle functionaliteiten die besproken zijn. Hier zit volgens mij ook een beetje de pijn in de voortslepende discussie tussen backers en .. tja hoe zal ik ze noemen.. non-believers?

Verwijderd

Topicstarter
Zit allemaal al lang in de scope. Het is niet alsof het er achteraf even aan toegevoegd wordt.

• Case_C
En de minimum crew voor de Javelin is maar 23. Dus die 50 is wellicht overdreven, gezien een groot deel NPC kan zijn.

https://robertsspaceindus...ing-The-Javelin-Destroyer

[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 23-12-2015 12:13 ]

• Swychblade
[...]

begrijpelijk :) Als je 'angstig' bent over het aanschaffen van een game die nog zeker 2 jaar in ontwikkeling zit zou ik ook adviseren om vooral af te wachten en geen geld te investeren in het spel. Er komt genoeg content uit over de ontwikkeling dus je kunt op de voet volgen hoe het spel vordert. Wellicht komt er een punt waarop je kan zeggen dat hetgene dat op dat moment speelbaar is, jou een investering waard is.

Begrijp ook goed het verschil tussen een backer en een buyer. Welke wil jij zijn?

• weszz
Bornhald schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:01:
[...]

Ik begreep je punt, was meer dat ik toevallig net aan het kijken was, en hij is de extreem andere kant dan van de mensen die hier zitten. Ik doelde meer om aan te geven dat er dus een breed spectrum is tussen mensen zoals ik die blind vertrouwen hebben en mensen zoals DS die er absoluut niet in geloven.

Dus nog maals voor de duidelijkheid. Ik wil jou ABSOLUUT niet vergelijken met DS. :+ en je vraag is gewoon legitiem
Gelukkig, wilde nou niet meteen bestempeld worden als 'anti SC' terwijl ik gewoon speel en waarschijnlijk zo erg dat ik sociale leven vaarwel kan zwaaien aangezien ik nogal erg gevoelig ben voor elke vorm van verslaving :+

En natuurlijk ook hoop samen te gamen met mensen hier!! Mits dat niet ondertussen van de baan is geveegd door mijn pessimisme :>
Case_C schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:01:
[...]

Maar wees eerlijk een dergelijk spel is ook niet te ontwikkelen van de grond op in 3 jaar. Dat gaat minstens nog 2 jaar duren voor ze met de PU komen. SQ42 gaat wel razend snel, wat geweldig is!
Volledig mee eens! Gun het ze ook wel :P Blijf gewoon wantrouwig in deze tijd waar iedereen maar een vinger hoeft uit te steken met een goed idee en dan miljoenen krijgt als 'support' maar vervolgens nog niet eens de helft weet waar te maken, maar ik ga ook voor SC inplaats van ED omdat ik meer vertrouwen heb in hun.
_______________________________________________________________________________________
Swychblade schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:14:
[...]

Begrijp ook goed het verschil tussen een backer en een buyer. Welke wil jij zijn?
Buyer ;) I'm a sucker when it comes to space sim. Bedoel ik vindt de alternatieve games nou niet echt de moeite waard en heb begrepen met de huidige set dat ik redelijk gedekt zit, dan maar een game in ontwikkeling dan een game die 'af' is en om de 6maand een nieuw 'seizoen' aankondigd waar ik de volle mep voor moet betalen.

[ Voor 16% gewijzigd door weszz op 23-12-2015 12:20 ]

• Swychblade
weszz schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:15:
Buyer ;) I'm a sucker when it comes to space sim. Bedoel ik vindt de alternatieve games nou niet echt de moeite waard en heb begrepen met de huidige set dat ik redelijk gedekt zit, dan maar een game in ontwikkeling dan een game die 'af' is en om de 6maand een nieuw 'seizoen' aankondigd waar ik de volle mep voor moet betalen.
Ik denk ook niet dat je de enige buyer bent in Star Citizen. Als je naar de user-content op twitch of youtube kijkt geloof ik graag dat space sim enthousiastelingen ook op die trein willen springen. Dat en het feit dat je voor 40 dollar 2 AAA spellen kan krijgen. Ik heb 2.0 misschien 2 uur gespeeld en had toen alweer genoeg gezien door de bugs. Ik klaag niet, maar ik kan me voorstellen dat buyers een heel ander beeld hebben en hier zullen ook de zorgen bij deze groep door ontstaan.

Ik hoop dat jij wel kunt genieten van de content (met alle bugs) die er is en het geduld kan opbrengen voor de content die nog gaat komen. Dan kun je als buyer vrolijk mee dromen met alle backers op dit forum :)

• Bornhald
Swychblade schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:57:
[...]

Ik denk ook niet dat je de enige buyer bent in Star Citizen. Als je naar de user-content op twitch of youtube kijkt geloof ik graag dat space sim enthousiastelingen ook op die trein willen springen. Dat en het feit dat je voor 40 dollar 2 AAA spellen kan krijgen. Ik heb 2.0 misschien 2 uur gespeeld en had toen alweer genoeg gezien door de bugs. Ik klaag niet, maar ik kan me voorstellen dat buyers een heel ander beeld hebben en hier zullen ook de zorgen bij deze groep door ontstaan.

Ik hoop dat jij wel kunt genieten van de content (met alle bugs) die er is en het geduld kan opbrengen voor de content die nog gaat komen. Dan kun je als buyer vrolijk mee dromen met alle backers op dit forum :)
Er zitten nu nog zeker veel bugs in, maar ik kan wel al redelijke sessies spelen, +1 uur is niet ongewoon meer! (was wel anders op de PTU)

• Swychblade
Bornhald schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:02:

Er zitten nu nog zeker veel bugs in, maar ik kan wel al redelijke sessies spelen, +1 uur is niet ongewoon meer! (was wel anders op de PTU)
Ja klopt! Heb ook zeker een uur aan 1 stuk kunnen spelen. Maar proqs (daar game ik veel mee) kwam volgens mij niet eens uit port olisar door de bugs. En ik speel graag met mijn andromeda loaner, maar kan eigenlijk nauwelijks eva missies doen met dat schip. Lijkt wel of het hele schip flipt zodra ik dat ding voor de 2x opstart. Ik wacht dus gewoon even tot de volgende patch :)

• Case_C
Swychblade schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:05:
[...]

Ja klopt! Heb ook zeker een uur aan 1 stuk kunnen spelen. Maar proqs (daar game ik veel mee) kwam volgens mij niet eens uit port olisar door de bugs. En ik speel graag met mijn andromeda loaner, maar kan eigenlijk nauwelijks eva missies doen met dat schip. Lijkt wel of het hele schip flipt zodra ik dat ding voor de 2x opstart. Ik wacht dus gewoon even tot de volgende patch :)
Haha klopt zodra je de Andromeda weer opstart lijkt alles fout te gaan. Alle animaties voor broken componenten gaan dan af. Toen zijn we maar naar Astro-station gegaan voor repairs.

• Mr.Zebra
Mijn speel sessies zijn helaas wel wat korter dan een uur :( Meestal kom ik net bij 1 comm array, wat dogfighten en dan crasht de zooi weer...
En die Andromeda, daar had ik nog wat anders mee. Ik kan er wel in en dan naar de cockpit lopen, maar als ik de rest van het schip wil zien, dan zak ik door de grond heen en sta ik weer op het landing platform :)
Maar goed ik zie er de humor wel van in, ben software tester in het dagelijks leven dus enig geduld en een tolerantie voor bugs is mij niet vreemd :)

• Torrie844
[...]

Ach, het zal nu snowballen in vergelijking met de laatste 3 jaar. Het is een grote triple AAA game en heeft development nodig. Als het over een jaar nog in Alpha is, is dat niet te vergelijken met de huidige alpha. Bugs zullen er voor een groot deel uit zijn, heel veel nieuwe content en nieuwe schepen (+ nieuwe maps). Don't worry :):)

-

• Bornhald
Mr.Zebra schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:11:
En die Andromeda, daar had ik nog wat anders mee. Ik kan er wel in en dan naar de cockpit lopen, maar als ik de rest van het schip wil zien, dan zak ik door de grond heen en sta ik weer op het landing platform :)
wat vaak helpt, is het schip opnieuw spawnen. heb er ook vaak last van bij mn cutlass en een respawn lost het probleem weer op.

• Mr.Zebra
De game client crashte daarna dus ik zal vanavond nog eens kijken.
Torrie844 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 00:33:
[afbeelding]

Morgen mijn Sabre zien!!!!!! iedereen ptu of build naar live, woohoo
Hebben er al meer mensen toegang tot het PTU of is er al meer bekend of ze patch 2.1 naar het PU uitrollen?

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Mr.Zebra schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:40:
De game client crashte daarna dus ik zal vanavond nog eens kijken.
[...]
Hebben er al meer mensen toegang tot het PTU of is er al meer bekend of ze patch 2.1 naar het PU uitrollen?
Nope, zit met spanning te wachten op live. Hopelijk dit weekend nog.

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-12 21:40
Mr.Zebra schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:40:
Heb vandaag ook uitnodiging gehad voor PTU.

• Case_C
Als ze live niet redden, maken ze de PTU voor iedereen beschikbaar voor de kerst.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:42:
Als ze live niet redden, maken ze de PTU voor iedereen beschikbaar voor de kerst.
Ik hoop het! Ik wil graag samen met m'n vriendin vliegen in de freelancer. Hoe romantisch! ^)

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-12 16:31

Kek

3flix

Cygnitr0n schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:44:
[...]

Ik hoop het! Ik wil graag samen met m'n vriendin vliegen in de freelancer. Hoe romantisch! ^)
dude...

• Biscuit
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-12 10:16
iemand die interesse heeft in het vormen van een kleine konvooi voor het transporteren van rauwe goederen voor een klein zakcentje? Dit lijkt me prettiger als men snel door de bomen het bos niet meer ziet.
Ik zit er aan te denken om een kleine organization te beginnen die zich puur specialiseert in het transporteren van goederen met een laag risico/winstmarge.

Iedereen is welkom zolang men de laadruimte of de vuurkracht heeft :)

Voorbeeld Konvooi:

Twee Freelancers, minimaal 4 man.
Vier Jagers, 4 man.
Twee grote Merchantman of Hull Series, X aantal man.

De Freelancers kunnen vervangen worden door Hull schepen of dergelijke. Maar dan moet men rekening houden met de lagere vuurkracht etc etc.

Heeft GOT hier al een keer over gefantaseerd? Hoe pakken jullie dit aan? Wil GOT ook echt een van de grotere organisations worden of moeten we dit meer zien als een community waar iedereen hand in hand de ruimte door kan huppelen en hun eigen ding kan doen zonder grote bijdragen zoals tijd/credits in te steken?

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-12 16:31

Kek

3flix

Biscuit schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:54:
iemand die interesse heeft in het vormen van een kleine konvooi voor het transporteren van rauwe goederen voor een klein zakcentje? Dit lijkt me prettiger als men snel door de bomen het bos niet meer ziet.
Ik zit er aan te denken om een kleine organization te beginnen die zich puur specialiseert in het transporteren van goederen met een laag risico/winstmarge.

Iedereen is welkom zolang men de laadruimte of de vuurkracht heeft :)

Voorbeeld Konvooi:

Twee Freelancers, minimaal 4 man.
Vier Jagers, 4 man.
Twee grote Merchantman of Hull Series, X aantal man.

De Freelancers kunnen vervangen worden door Hull schepen of dergelijke. Maar dan moet men rekening houden met de lagere vuurkracht etc etc.

Heeft GOT hier al een keer over gefantaseerd? Hoe pakken jullie dit aan? Wil GOT ook echt een van de grotere organisations worden of moeten we dit meer zien als een community waar iedereen hand in hand de ruimte door kan huppelen en hun eigen ding kan doen zonder grote bijdragen zoals tijd/credits in te steken?
aangezien bijna alles van game mechanics hier nog niet bekent over is vind ik het te vroeg om te gaan zeggen men exact gaat doen... dingen/mensen afkraken is dan al helemaal op niets gebaseerd...

• Case_C
Biscuit schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:54:
Niet vergeten dat zulke 'konvooien' pas zin hebben in de PU, en afhankelijk zijn van het missie-systeem wat CIG nog moet ontwikkelen he :P .
Fantaseren doen we behoorlijk veel :) , en de organisatie is nog een proces in wording. Hoewel we steeds beter een idee krijgen van wat we kunnen en willen zijn.

Momenteel is mijn verwachting voor GoT een middelgrote org. 400+ gaat zijn waarbij spelers van verschillend kaliber (skill/tijdbesteding/regular/hardcore) welkom zijn. Niet iedereen heeft eindeloos de tijd, dus is het zeker van belang om de org geen verplichting te maken.

Daarbinnen willen we wel ruimte houden voor de wat serieuzere gamer, die vaker aan grotere groepsevenementen deelneemt. Bijvoorbeeld beschermen van org assets die of het ondernemen van een 'deep-exploration-excursion' om maar wat te noemen.

Maar goed, een organisatie voor een spel wat nog niet uit is, kan moeilijk al exact z'n doelen op papier hebben voor een universe wat nog niet bestaat :+ .

Overigens welkom op 't topic, en bij de org! :)

• Biscuit
Case_C schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:04:
[...]

Niet vergeten dat zulke 'konvooien' pas zin hebben in de PU, en afhankelijk zijn van het missie-systeem wat CIG nog moet ontwikkelen he :P .

[...]

Fantaseren doen we behoorlijk veel :) , en de organisatie is nog een proces in wording. Hoewel we steeds beter een idee krijgen van wat we kunnen en willen zijn.

Momenteel is mijn verwachting voor GoT een middelgrote org. 400+ gaat zijn waarbij spelers van verschillend kaliber (skill/tijdbesteding/regular/hardcore) welkom zijn. Niet iedereen heeft eindeloos de tijd, dus is het zeker van belang om de org geen verplichting te maken.

Daarbinnen willen we wel ruimte houden voor de wat serieuzere gamer, die vaker aan grotere groepsevenementen deelneemt. Bijvoorbeeld beschermen van org assets die of het ondernemen van een 'deep-exploration-excursion' om maar wat te noemen.

Maar goed, een organisatie voor een spel wat nog niet uit is, kan moeilijk al exact z'n doelen op papier hebben voor een universe wat nog niet bestaat :+ .

Overigens welkom op 't topic, en bij de org! :)
Thanks, misschien was ik iets te enthousiast :+ .
Ik kan in ieder geval niet wachten om op vrijdagavond lekker te gaan spacetrucken! :)

• Biscuit
Cygnitr0n schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:44:
[...]

"Shit, we hadden die afslag twee lichtjaren geleden moeten nemen, draai hier maar om schat" :+

• weszz
Ah kijk, fijn om te weten dat er al meer mensen mee bezig zijn.

Had het er zelf al met een paar kameraden over hoe we het zouden doen aangezien de meeste van ons gewoon full-time werken. Ik ben nog vaker het haasje gezien mijn functie en verantwoordelijkheden. Maar ik heb altijd een laptop bij de hand en 2 telefoons :+ Dus altijd een agenda om te plannen en dingen te zoeken dus ik vond zelf een planner functie wat toepasselijker.

Verder zijn we allemaal geobsedeerd door het idee 'Gun for hire' dus denk dat we zelf richting bounty hunters gaan :>

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Biscuit schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:33:
"Shit, we hadden die afslag twee lichtjaren geleden moeten nemen, draai hier maar om schat" :+
Precies mijn gedachte O-)

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:12

Nichole D'Angelo vliegt de nieuwe Freelancer in PTU 2.1b. Gaaf! :)

• Case_C
Waarschijnlijk gaat ze dan ook de richting vragen bij de eerste beste voorbij ganger? Als we het dan toch over clichés hebben.

• Bornhald
weszz schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:38:
Ah kijk, fijn om te weten dat er al meer mensen mee bezig zijn.

Had het er zelf al met een paar kameraden over hoe we het zouden doen aangezien de meeste van ons gewoon full-time werken. Ik ben nog vaker het haasje gezien mijn functie en verantwoordelijkheden. Maar ik heb altijd een laptop bij de hand en 2 telefoons :+ Dus altijd een agenda om te plannen en dingen te zoeken dus ik vond zelf een planner functie wat toepasselijker.

Verder zijn we allemaal geobsedeerd door het idee 'Gun for hire' dus denk dat we zelf richting bounty hunters gaan :>
laat me maar weten als je het wil combineren met piracy, kunnen jullie je eigen groepje blijven en autonoom opereren en wanneer er "iets groters" is dan tackelen we dat samen :)

• weszz
Bornhald schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:56:
[...]

laat me maar weten als je het wil combineren met piracy, kunnen jullie je eigen groepje blijven en autonoom opereren en wanneer er "iets groters" is dan tackelen we dat samen :)
Zou moeten lukken ;) Gaf wel aan dat we 'neutraal' blijven en gewoon gaan voor hen die het meeste betalen ;) Maar goed, we moeten allemaal nog beginnen met de game dus het is nu allemaal nog een leuke droom.

• Bornhald
weszz schreef op woensdag 23 december 2015 @ 16:21:
[...]

Zou moeten lukken ;) Gaf wel aan dat we 'neutraal' blijven en gewoon gaan voor hen die het meeste betalen ;) Maar goed, we moeten allemaal nog beginnen met de game dus het is nu allemaal nog een leuke droom.
ik ben ook neutraal, maar je moet wat doen als je geen contract hebt :)

ik zie mezelf dan ook niet als pirate, maar als privateer :)

• Torrie844
Bornhald schreef op woensdag 23 december 2015 @ 16:35:
[...]

ik ben ook neutraal, maar je moet wat doen als je geen contract hebt :)

ik zie mezelf dan ook niet als pirate, maar als privateer :)
Je moet jezelf toch iets noemen ;)
Ik ben gewoon een brave borst, tot ik geen geld meer heb.

-

• Bornhald
Torrie844 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 17:23:
[...]

Je moet jezelf toch iets noemen ;)
Ik ben gewoon een brave borst, tot ik geen geld meer heb.
Je bent welkom wanneer je even geen geld meer hebt om terug te gaan wanneer je het weer wel hebt

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 23:08
Joehoeeeeeee.....mn 3e recruit heeft een upgrade van MR naar LN gekocht!! :P
Verstandige keus hoor!

[ Voor 3% gewijzigd door SNAFU op 23-12-2015 18:00 ]

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Stiekem beginnen er weer twijfels te komen over een Vanguard... Tali of Sabre upgraden... Hmm... Blijf een zwak hebben voor de Vanguards. :P

Tali weg kan niet, dan heb ik geen hauler meer. Sabre weg, mweh, die is te bruut... :+

Nope nope nope nope heb al genoeg. :X

[ Voor 18% gewijzigd door siriouz op 23-12-2015 18:04 ]

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

siriouz schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:00:
Stiekem beginnen er weer twijfels te komen over een Vanguard... Tali of Sabre upgraden... Hmm... Blijf een zwak hebben voor de Vanguards. :P

Je hebt nog bedenktijd tot dit weekend zeker :)

• Torrie844
siriouz schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:00:

saaaaaaabreeeeeeeeeeeee

-

Pagina: 1 ... 69 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.